Sreda, 25.01.2023.

16:30

Volkswagen odustaje od vodonika

Izvor: B92

Volkswagen odustaje od vodonika IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

11 Komentari

Sortiraj po:

vreme slatkih malih sociopata

pre 1 godinu

Kada vam nesto kazu Goxy i Radovan, odmah znajte da treba sve suprotno.
(Inception, 26. januar 2023 12:50)

Stavljanje poslušnog i zavidnog menagera Гoxea i Radovana u istu ravan predstavlja vrlo ozbiljan misaoni promašaj

Бинср

pre 1 godinu

Ово није борба за екологију јер је производња батерија ужасно прљава, а тек рециклажа. Ово је борба за одузимање људима главне слободе - путовања личним колима без икаквог надзора и контроле великог брата. Ова кола на батерије могу потпуно да се контролишу из фабрике, могу да снимају, слушају, да се угасе, закључају, да се возе на даљину.

Iako je bezvezna nesigurna narcis debilčina

pre 1 godinu

Čitam kako uvođenje totalne E mobilnosti u USA utiče na ekološku, ekonomsku i bezbednosnu katastrofu, ali i dodatno rastezanje provalije između 1 i 99 %. Nije retardirani Tucker i FOX, već Gardian. FOX ne bi pominjao 1, a posebno ne 99 %.
Ponuđeno rešenje je savršeno (!) organizovan javni transport i male baterije, mnogo ređa i manja privatna vozila.
U suprotnom (EX držnedaj BMW, EQ držnedaj Merk, E Hamer) kopanje litijuma ide 100 x naviše u odnosu na trenutnu, POTROŠNJA H2O (!!!) prelazi u infracrveno obimnu.
Koliko su etablirani vlasnici-mislioci država, kompanija (ili komentatori vesti različitih sajtova) opskrbljeni i sposobni da koriste centralni nervni, i njegov piemont - čeoni režanj ?
Komentatori na sajtovima svakako nisu. Planeta se bukvalno suši. Vazduh je topao i suv. Kiše padaju kada se dovoljno prohladi, a sneg pada u hrpama i brzo se topi. Pretoplo je da bi mesecima hranio tlo vodom.
Top soil se suši sve dublje. Glečeri se povlače baš tamo gde se različitoverne i mnogobrojne komšije, sa najmodernijim toljagama, nikako ne trpe.
Treba ukrstiti različite informacije, uvezati ih u smislenu celinu koja baca jako svetlo na krupnu sliku, i to čak za 100 godina...a stari Bil tambura iz Davosa o boljem životu za 20 godina.
Smrtni neprijatelj, ili gosp. E Bog lično, sve jedno, gaji istu osobinu kao Bil. Smatra sebe vizionarom

Joca

pre 1 godinu

Izgleda da i Japanci postaju svesni da je vodonik jedna lepa, ali velika i skupa zabluda: https://www.rechargenews.com/energy-transition/a-complete-failure-japans-fantasy-hydrogen-strategy-does-nothing-for-decarbonisation-study/2-1-1326874

PDF: https://www.renewable-ei.org/pdfdownload/activities/REI_JapanHydrogenStrategy_EN_202209.pdf

Što neko reče: "Vodonik je gorivo budućnosti... i uvek će to biti"

Joca

pre 1 godinu

Vodonik može da bude dobra alternativa za čamce, kamione, građevinske i poljoprivredne mašine. Nije slučajno što Toyota i Renault istrajavaju, ali za pogon automobila, što je primarni interes VW, vodonik je čist ćorsokak i gubljenje vremena. VW je već previše vremena izgubio lažima sa dizelom, još jedan takav strateški promašaj sigurno ne bi preživeli.
Po ko zna koji put podsećam: sigurno da će se ostvariti napredak na polju vodoničnih gorivnih ćelija, u cilju da budu efikasnije i jeftinije, ali nije moguće da se isti napredak ne preslika i na baterije. S druge strane, smeštanje i tankovanje vodonika uvek će biti nerešiv problem za automobile, čak i ako jednom reše problem vodoničnih SUS motora koji "rešavaju" već pola veka jednako bezuspešno. Očekivati da neko ide van grada da natankuje vodonik je iluzija, pogotovo ako električnu energiju ima kod kuće. A ima. Možda je moguće i isplativo distribuirati vodonik specijalnim vozilima, ali opet, to nije primenjivo za male potrošače, odnosno automobile.

Problem sa baterijama nije samo problem autoindustrije, nego i elektronike i ručnih alata. Svi imaju taj isti problem. Vodonikom se još bave samo te dve-tri auto kompanije i niko drugi. Vodonik u automobilima je forsirao naftno-gasni lobi, ali ne zato što su verovali da ima perspektivu, nego što su veoma dobro znali da nema.

Bosko

pre 1 godinu

Čovek se nalupa gluposti. Vozim Nexo, izuzetno komforan auto sa velikim gepekom. Domet od 550 - 600km.Na trećinu rezervoara ponovo napunim i potrošim pet minuta. Pumpu imam na 500m od radnog mesta. Perfektan auto u svakom pogledu. Naravno,trenutno mora da se ima i jedan dalekometni klasicar.

Goxy

pre 1 godinu

Potpuno normalno. Niko normalan ne želi da sedi na mini nuklearnoj bombi gde posle sudara nema sahrane, niti želi H2 stanicu na 10km od gajbe koja ravna ceo blok, niti da vozi putevima zimi koji su izbog "izduva" pretvoreni u ledenu dvoranu. Niko normalan, samo ludi ljudi.

Tako vodonik u ovim krajevima je jako nepopularan jer ne može da se krade za razliku od fosila i struje.

Radovan

pre 1 godinu

VW zna nešto što mnogi drugi ne znaju.
Vlasnik i tvorac VW, EU određuje budućnost auto-industrije, a države i firme to primenjuju.

Kada su se bivši direktori VW pobunili zbog e-auta i gašenja SUS motora, a koje je EU postavila, EU ih je smenila i dovela nove ljude, ove današnje koji zastupaju e-tehniku.
A odakle njima e-tehnika kada nemaju svoj naučno-istraživački centar?
Sve fabrike će dobiti e-tehniku koja je razvila vojska za potrebe vasionskog vojnog osvajanja. Američki program osvajanja kosmosa prepun je mnogih električarskih dostignuća.
Na auto-fabrikama je samo da prilagode ugradnju/pričvršćenje u autima, a platiće građani i država. A sa inflacijom se finansiraju mnogi projekti. Vidite to ovih dana.

Joca

pre 1 godinu

Vodonik može da bude dobra alternativa za čamce, kamione, građevinske i poljoprivredne mašine. Nije slučajno što Toyota i Renault istrajavaju, ali za pogon automobila, što je primarni interes VW, vodonik je čist ćorsokak i gubljenje vremena. VW je već previše vremena izgubio lažima sa dizelom, još jedan takav strateški promašaj sigurno ne bi preživeli.
Po ko zna koji put podsećam: sigurno da će se ostvariti napredak na polju vodoničnih gorivnih ćelija, u cilju da budu efikasnije i jeftinije, ali nije moguće da se isti napredak ne preslika i na baterije. S druge strane, smeštanje i tankovanje vodonika uvek će biti nerešiv problem za automobile, čak i ako jednom reše problem vodoničnih SUS motora koji "rešavaju" već pola veka jednako bezuspešno. Očekivati da neko ide van grada da natankuje vodonik je iluzija, pogotovo ako električnu energiju ima kod kuće. A ima. Možda je moguće i isplativo distribuirati vodonik specijalnim vozilima, ali opet, to nije primenjivo za male potrošače, odnosno automobile.

Problem sa baterijama nije samo problem autoindustrije, nego i elektronike i ručnih alata. Svi imaju taj isti problem. Vodonikom se još bave samo te dve-tri auto kompanije i niko drugi. Vodonik u automobilima je forsirao naftno-gasni lobi, ali ne zato što su verovali da ima perspektivu, nego što su veoma dobro znali da nema.

Bosko

pre 1 godinu

Čovek se nalupa gluposti. Vozim Nexo, izuzetno komforan auto sa velikim gepekom. Domet od 550 - 600km.Na trećinu rezervoara ponovo napunim i potrošim pet minuta. Pumpu imam na 500m od radnog mesta. Perfektan auto u svakom pogledu. Naravno,trenutno mora da se ima i jedan dalekometni klasicar.

Goxy

pre 1 godinu

Potpuno normalno. Niko normalan ne želi da sedi na mini nuklearnoj bombi gde posle sudara nema sahrane, niti želi H2 stanicu na 10km od gajbe koja ravna ceo blok, niti da vozi putevima zimi koji su izbog "izduva" pretvoreni u ledenu dvoranu. Niko normalan, samo ludi ljudi.

Tako vodonik u ovim krajevima je jako nepopularan jer ne može da se krade za razliku od fosila i struje.

Joca

pre 1 godinu

Izgleda da i Japanci postaju svesni da je vodonik jedna lepa, ali velika i skupa zabluda: https://www.rechargenews.com/energy-transition/a-complete-failure-japans-fantasy-hydrogen-strategy-does-nothing-for-decarbonisation-study/2-1-1326874

PDF: https://www.renewable-ei.org/pdfdownload/activities/REI_JapanHydrogenStrategy_EN_202209.pdf

Što neko reče: "Vodonik je gorivo budućnosti... i uvek će to biti"

Radovan

pre 1 godinu

VW zna nešto što mnogi drugi ne znaju.
Vlasnik i tvorac VW, EU određuje budućnost auto-industrije, a države i firme to primenjuju.

Kada su se bivši direktori VW pobunili zbog e-auta i gašenja SUS motora, a koje je EU postavila, EU ih je smenila i dovela nove ljude, ove današnje koji zastupaju e-tehniku.
A odakle njima e-tehnika kada nemaju svoj naučno-istraživački centar?
Sve fabrike će dobiti e-tehniku koja je razvila vojska za potrebe vasionskog vojnog osvajanja. Američki program osvajanja kosmosa prepun je mnogih električarskih dostignuća.
Na auto-fabrikama je samo da prilagode ugradnju/pričvršćenje u autima, a platiće građani i država. A sa inflacijom se finansiraju mnogi projekti. Vidite to ovih dana.

Iako je bezvezna nesigurna narcis debilčina

pre 1 godinu

Čitam kako uvođenje totalne E mobilnosti u USA utiče na ekološku, ekonomsku i bezbednosnu katastrofu, ali i dodatno rastezanje provalije između 1 i 99 %. Nije retardirani Tucker i FOX, već Gardian. FOX ne bi pominjao 1, a posebno ne 99 %.
Ponuđeno rešenje je savršeno (!) organizovan javni transport i male baterije, mnogo ređa i manja privatna vozila.
U suprotnom (EX držnedaj BMW, EQ držnedaj Merk, E Hamer) kopanje litijuma ide 100 x naviše u odnosu na trenutnu, POTROŠNJA H2O (!!!) prelazi u infracrveno obimnu.
Koliko su etablirani vlasnici-mislioci država, kompanija (ili komentatori vesti različitih sajtova) opskrbljeni i sposobni da koriste centralni nervni, i njegov piemont - čeoni režanj ?
Komentatori na sajtovima svakako nisu. Planeta se bukvalno suši. Vazduh je topao i suv. Kiše padaju kada se dovoljno prohladi, a sneg pada u hrpama i brzo se topi. Pretoplo je da bi mesecima hranio tlo vodom.
Top soil se suši sve dublje. Glečeri se povlače baš tamo gde se različitoverne i mnogobrojne komšije, sa najmodernijim toljagama, nikako ne trpe.
Treba ukrstiti različite informacije, uvezati ih u smislenu celinu koja baca jako svetlo na krupnu sliku, i to čak za 100 godina...a stari Bil tambura iz Davosa o boljem životu za 20 godina.
Smrtni neprijatelj, ili gosp. E Bog lično, sve jedno, gaji istu osobinu kao Bil. Smatra sebe vizionarom

vreme slatkih malih sociopata

pre 1 godinu

Kada vam nesto kazu Goxy i Radovan, odmah znajte da treba sve suprotno.
(Inception, 26. januar 2023 12:50)

Stavljanje poslušnog i zavidnog menagera Гoxea i Radovana u istu ravan predstavlja vrlo ozbiljan misaoni promašaj

Бинср

pre 1 godinu

Ово није борба за екологију јер је производња батерија ужасно прљава, а тек рециклажа. Ово је борба за одузимање људима главне слободе - путовања личним колима без икаквог надзора и контроле великог брата. Ова кола на батерије могу потпуно да се контролишу из фабрике, могу да снимају, слушају, да се угасе, закључају, да се возе на даљину.

Radovan

pre 1 godinu

VW zna nešto što mnogi drugi ne znaju.
Vlasnik i tvorac VW, EU određuje budućnost auto-industrije, a države i firme to primenjuju.

Kada su se bivši direktori VW pobunili zbog e-auta i gašenja SUS motora, a koje je EU postavila, EU ih je smenila i dovela nove ljude, ove današnje koji zastupaju e-tehniku.
A odakle njima e-tehnika kada nemaju svoj naučno-istraživački centar?
Sve fabrike će dobiti e-tehniku koja je razvila vojska za potrebe vasionskog vojnog osvajanja. Američki program osvajanja kosmosa prepun je mnogih električarskih dostignuća.
Na auto-fabrikama je samo da prilagode ugradnju/pričvršćenje u autima, a platiće građani i država. A sa inflacijom se finansiraju mnogi projekti. Vidite to ovih dana.

Goxy

pre 1 godinu

Potpuno normalno. Niko normalan ne želi da sedi na mini nuklearnoj bombi gde posle sudara nema sahrane, niti želi H2 stanicu na 10km od gajbe koja ravna ceo blok, niti da vozi putevima zimi koji su izbog "izduva" pretvoreni u ledenu dvoranu. Niko normalan, samo ludi ljudi.

Tako vodonik u ovim krajevima je jako nepopularan jer ne može da se krade za razliku od fosila i struje.

Bosko

pre 1 godinu

Čovek se nalupa gluposti. Vozim Nexo, izuzetno komforan auto sa velikim gepekom. Domet od 550 - 600km.Na trećinu rezervoara ponovo napunim i potrošim pet minuta. Pumpu imam na 500m od radnog mesta. Perfektan auto u svakom pogledu. Naravno,trenutno mora da se ima i jedan dalekometni klasicar.

Iako je bezvezna nesigurna narcis debilčina

pre 1 godinu

Čitam kako uvođenje totalne E mobilnosti u USA utiče na ekološku, ekonomsku i bezbednosnu katastrofu, ali i dodatno rastezanje provalije između 1 i 99 %. Nije retardirani Tucker i FOX, već Gardian. FOX ne bi pominjao 1, a posebno ne 99 %.
Ponuđeno rešenje je savršeno (!) organizovan javni transport i male baterije, mnogo ređa i manja privatna vozila.
U suprotnom (EX držnedaj BMW, EQ držnedaj Merk, E Hamer) kopanje litijuma ide 100 x naviše u odnosu na trenutnu, POTROŠNJA H2O (!!!) prelazi u infracrveno obimnu.
Koliko su etablirani vlasnici-mislioci država, kompanija (ili komentatori vesti različitih sajtova) opskrbljeni i sposobni da koriste centralni nervni, i njegov piemont - čeoni režanj ?
Komentatori na sajtovima svakako nisu. Planeta se bukvalno suši. Vazduh je topao i suv. Kiše padaju kada se dovoljno prohladi, a sneg pada u hrpama i brzo se topi. Pretoplo je da bi mesecima hranio tlo vodom.
Top soil se suši sve dublje. Glečeri se povlače baš tamo gde se različitoverne i mnogobrojne komšije, sa najmodernijim toljagama, nikako ne trpe.
Treba ukrstiti različite informacije, uvezati ih u smislenu celinu koja baca jako svetlo na krupnu sliku, i to čak za 100 godina...a stari Bil tambura iz Davosa o boljem životu za 20 godina.
Smrtni neprijatelj, ili gosp. E Bog lično, sve jedno, gaji istu osobinu kao Bil. Smatra sebe vizionarom

Joca

pre 1 godinu

Vodonik može da bude dobra alternativa za čamce, kamione, građevinske i poljoprivredne mašine. Nije slučajno što Toyota i Renault istrajavaju, ali za pogon automobila, što je primarni interes VW, vodonik je čist ćorsokak i gubljenje vremena. VW je već previše vremena izgubio lažima sa dizelom, još jedan takav strateški promašaj sigurno ne bi preživeli.
Po ko zna koji put podsećam: sigurno da će se ostvariti napredak na polju vodoničnih gorivnih ćelija, u cilju da budu efikasnije i jeftinije, ali nije moguće da se isti napredak ne preslika i na baterije. S druge strane, smeštanje i tankovanje vodonika uvek će biti nerešiv problem za automobile, čak i ako jednom reše problem vodoničnih SUS motora koji "rešavaju" već pola veka jednako bezuspešno. Očekivati da neko ide van grada da natankuje vodonik je iluzija, pogotovo ako električnu energiju ima kod kuće. A ima. Možda je moguće i isplativo distribuirati vodonik specijalnim vozilima, ali opet, to nije primenjivo za male potrošače, odnosno automobile.

Problem sa baterijama nije samo problem autoindustrije, nego i elektronike i ručnih alata. Svi imaju taj isti problem. Vodonikom se još bave samo te dve-tri auto kompanije i niko drugi. Vodonik u automobilima je forsirao naftno-gasni lobi, ali ne zato što su verovali da ima perspektivu, nego što su veoma dobro znali da nema.

Бинср

pre 1 godinu

Ово није борба за екологију јер је производња батерија ужасно прљава, а тек рециклажа. Ово је борба за одузимање људима главне слободе - путовања личним колима без икаквог надзора и контроле великог брата. Ова кола на батерије могу потпуно да се контролишу из фабрике, могу да снимају, слушају, да се угасе, закључају, да се возе на даљину.

vreme slatkih malih sociopata

pre 1 godinu

Kada vam nesto kazu Goxy i Radovan, odmah znajte da treba sve suprotno.
(Inception, 26. januar 2023 12:50)

Stavljanje poslušnog i zavidnog menagera Гoxea i Radovana u istu ravan predstavlja vrlo ozbiljan misaoni promašaj

Joca

pre 1 godinu

Izgleda da i Japanci postaju svesni da je vodonik jedna lepa, ali velika i skupa zabluda: https://www.rechargenews.com/energy-transition/a-complete-failure-japans-fantasy-hydrogen-strategy-does-nothing-for-decarbonisation-study/2-1-1326874

PDF: https://www.renewable-ei.org/pdfdownload/activities/REI_JapanHydrogenStrategy_EN_202209.pdf

Što neko reče: "Vodonik je gorivo budućnosti... i uvek će to biti"