Deki
pre 1 godinu
@(Geos, 27. januar 2023 08:04), tačno je što kažeš, ali si zaboravio da imaju disciplinu koju mali broj naroda na svetu ima.
Sreda, 25.01.2023.
12:09
Izvor: Izvor: Revijahak.hr
pre 1 godinu
@(Geos, 27. januar 2023 08:04), tačno je što kažeš, ali si zaboravio da imaju disciplinu koju mali broj naroda na svetu ima.
pre 1 godinu
@ Masinac
Nemci nisu nikakvo cudo od naroda kakvim ih predstavljaju neki autosovinisti. Imaju dobre i lose osobine kao i svi narodi na svetu.
Nemacki uspeh posle 2. S.R. je nastao zbog ogromne finansijske pomoci koju je zapad ubrizgao u Nemacku. I naravno, nije to radjeno zato sto su SAD i Britanija dobri i vole Nemce, nego zbog svojih interesa i perspektive sukoba sa Sovjetima. Zato su vrlo brzo ojacane Nemacke oruzane snage posle rata i osnazena privreda da bi imali topovsko meso prilikom sukoba sa Sovjetima. U principu nesto kao Ukrajina i Poljska danas.
pre 1 godinu
Realno, taj VW posle rata je bio razvalina i uspeh je što su nastavili proizvodnju bube. A da nisu 60-ih kupili Autounion (današnji Audi) propali bi jer ne bi imali ni tehnologiju prednje vuče, vodenog hlađenja, monokok šasije i mnogo čega drugog tada modernog a danas normalnog, jer su sve vreme proizvodili predratnu bubu. Inače su u to vreme bili pred kolapsom pošto sa bubom nije moglo ići dalje. Istraživanja koštaju i para i vremena a VW je trampio pare za vreme i uspeo je da se spasi.
pre 1 godinu
Jedini stranci koji su od Hitlera dobili gvozdeni kukasti križ bili su Henri Ford i jedan direktor iz GENERAL MOTORS.
Firma FORD je po naređenju EU napravila VW, a posle rata obnovio ih je MERCEDES po naređenju nemačke vlade. Sve je bilo po tržišnim principima.
Da, da, tamo neki britanski oficir organizovao proizvodnju u gigantu vojne industrije (tenkovi,kamioni,automobili). Industrija se ne stvara na takav način. Za to mora da zalegne cela država sa svojim resursima(ekonomskim,ljudskim,finansijskim,sirovinskim,energetskim). Dokumentaciju i znanje su dobijali od drugih. Kako je VW stvoren pre rata, tako je i oporavljen posle rata. Malo sporije nego pre rata kada su bili spremani za rat. I kako je VW dobio besplatno najmoderniju fabriku motora koju im je napravio MERCEDES?
pre 1 godinu
Slucajno ili ne, ali je prilicno apsurdno kako su VW T1 i Buba postali obiljezjem hipi pokreta... Vozim VW, ali nesto ne vjerujem u tu slučajnost nakon desavanja koja su zapocela prosle godine...
pre 1 godinu
ova prica je mnogo zanimljivija i mnogo, mnogo duza.
Nisu dolazili samo iz forda, dolazili su i iz GM-a, takodje pre toga iz 5-6 fabrika iz engleske, pa iz fancuske, pa su tek onda nudili to amerikancima i niko nije hteo da obnavlja nemacku industriju- i to sa punim pravom.
VW se nalazio u britanskoj okupacionoj zoni a blizina ruske zone NIJE bila problem. Takodje- da su je preuzele neke od ovih F/GB/USA firmi, verovatno nista od VW ne bi ni bilo.
Pokrenuli su se praveci dostavna vozila sa nemacku postu, koja je pre svega prenosila zapadno-saveznicku korespondeciju, i to zato sto je britanski kapetan uspeo da ubedi britansku armiju da je to jeftinije od vojne kurirske sluzbe, te da se za VW vozila da kredit da se ta vozila naprave, a za potrebe (obnovljenje) nemacke poste. Da kapetan nije bio pritisnut da se snalazi, nikakve veze ne bi potegao, a fabrika bi u fordovim rukama brzo skapala.
Pomocnik britanskog kapetana, zaduzenog za VW, je bio (ex) nacisticki pukovnik, koji je skupio svoje NACI drugare, prethodno zaduzene da paze na proizvodnju tokom rata i predocio im je da moraju da pokrenu uspesnu proizvodnju, bez diverzija, inace ce njihove porodice ostati bez pomoci u hrani, ili jos gore- da ce ih preraspodeliti rusima.
Ako ne znate, sve do 1947 u okupiranoj nemackoj su operisali nemacki gerilci/pokret otpora Vukodlak (nem. Werwolf), koji su pravili razne diverzije (na zeleznici), napade na saradnike okupacionih snaga, i slicno.
pre 1 godinu
I onda su obe firme nastavile same za sebe svaka svojom stramputicom !
pre 1 godinu
teranova, new yorker, vw, treš koji se sjajno prodaje
pre 1 godinu
Ovo bukvalno simbolise kako amerikanci i britanci gledaju na nemce.Uvek misle da su slabi i nesposobni i da ne vrede a oni ih uvek demantuju na najbolji moguci nacin.
pre 1 godinu
Opšte je poznato da je ford malim slovom bio finansijer hitlera. Dotični je došao na vlast iz trećeg puta.
pre 1 godinu
Sva sreća da nisu, ne volim VW, ali izmedju njih i Forda nema razmišljanja.
pre 1 godinu
Da su ga preuzeli tada i upropastili bi ga.Možda ne bi ni postojao a naročito ne bi bio što je sada.
pre 1 godinu
ova prica je mnogo zanimljivija i mnogo, mnogo duza.
Nisu dolazili samo iz forda, dolazili su i iz GM-a, takodje pre toga iz 5-6 fabrika iz engleske, pa iz fancuske, pa su tek onda nudili to amerikancima i niko nije hteo da obnavlja nemacku industriju- i to sa punim pravom.
VW se nalazio u britanskoj okupacionoj zoni a blizina ruske zone NIJE bila problem. Takodje- da su je preuzele neke od ovih F/GB/USA firmi, verovatno nista od VW ne bi ni bilo.
Pokrenuli su se praveci dostavna vozila sa nemacku postu, koja je pre svega prenosila zapadno-saveznicku korespondeciju, i to zato sto je britanski kapetan uspeo da ubedi britansku armiju da je to jeftinije od vojne kurirske sluzbe, te da se za VW vozila da kredit da se ta vozila naprave, a za potrebe (obnovljenje) nemacke poste. Da kapetan nije bio pritisnut da se snalazi, nikakve veze ne bi potegao, a fabrika bi u fordovim rukama brzo skapala.
Pomocnik britanskog kapetana, zaduzenog za VW, je bio (ex) nacisticki pukovnik, koji je skupio svoje NACI drugare, prethodno zaduzene da paze na proizvodnju tokom rata i predocio im je da moraju da pokrenu uspesnu proizvodnju, bez diverzija, inace ce njihove porodice ostati bez pomoci u hrani, ili jos gore- da ce ih preraspodeliti rusima.
Ako ne znate, sve do 1947 u okupiranoj nemackoj su operisali nemacki gerilci/pokret otpora Vukodlak (nem. Werwolf), koji su pravili razne diverzije (na zeleznici), napade na saradnike okupacionih snaga, i slicno.
pre 1 godinu
Da su ga preuzeli tada i upropastili bi ga.Možda ne bi ni postojao a naročito ne bi bio što je sada.
pre 1 godinu
Ovo bukvalno simbolise kako amerikanci i britanci gledaju na nemce.Uvek misle da su slabi i nesposobni i da ne vrede a oni ih uvek demantuju na najbolji moguci nacin.
pre 1 godinu
Opšte je poznato da je ford malim slovom bio finansijer hitlera. Dotični je došao na vlast iz trećeg puta.
pre 1 godinu
teranova, new yorker, vw, treš koji se sjajno prodaje
pre 1 godinu
I onda su obe firme nastavile same za sebe svaka svojom stramputicom !
pre 1 godinu
Sva sreća da nisu, ne volim VW, ali izmedju njih i Forda nema razmišljanja.
pre 1 godinu
Realno, taj VW posle rata je bio razvalina i uspeh je što su nastavili proizvodnju bube. A da nisu 60-ih kupili Autounion (današnji Audi) propali bi jer ne bi imali ni tehnologiju prednje vuče, vodenog hlađenja, monokok šasije i mnogo čega drugog tada modernog a danas normalnog, jer su sve vreme proizvodili predratnu bubu. Inače su u to vreme bili pred kolapsom pošto sa bubom nije moglo ići dalje. Istraživanja koštaju i para i vremena a VW je trampio pare za vreme i uspeo je da se spasi.
pre 1 godinu
Jedini stranci koji su od Hitlera dobili gvozdeni kukasti križ bili su Henri Ford i jedan direktor iz GENERAL MOTORS.
Firma FORD je po naređenju EU napravila VW, a posle rata obnovio ih je MERCEDES po naređenju nemačke vlade. Sve je bilo po tržišnim principima.
Da, da, tamo neki britanski oficir organizovao proizvodnju u gigantu vojne industrije (tenkovi,kamioni,automobili). Industrija se ne stvara na takav način. Za to mora da zalegne cela država sa svojim resursima(ekonomskim,ljudskim,finansijskim,sirovinskim,energetskim). Dokumentaciju i znanje su dobijali od drugih. Kako je VW stvoren pre rata, tako je i oporavljen posle rata. Malo sporije nego pre rata kada su bili spremani za rat. I kako je VW dobio besplatno najmoderniju fabriku motora koju im je napravio MERCEDES?
pre 1 godinu
Slucajno ili ne, ali je prilicno apsurdno kako su VW T1 i Buba postali obiljezjem hipi pokreta... Vozim VW, ali nesto ne vjerujem u tu slučajnost nakon desavanja koja su zapocela prosle godine...
pre 1 godinu
@(Geos, 27. januar 2023 08:04), tačno je što kažeš, ali si zaboravio da imaju disciplinu koju mali broj naroda na svetu ima.
pre 1 godinu
@ Masinac
Nemci nisu nikakvo cudo od naroda kakvim ih predstavljaju neki autosovinisti. Imaju dobre i lose osobine kao i svi narodi na svetu.
Nemacki uspeh posle 2. S.R. je nastao zbog ogromne finansijske pomoci koju je zapad ubrizgao u Nemacku. I naravno, nije to radjeno zato sto su SAD i Britanija dobri i vole Nemce, nego zbog svojih interesa i perspektive sukoba sa Sovjetima. Zato su vrlo brzo ojacane Nemacke oruzane snage posle rata i osnazena privreda da bi imali topovsko meso prilikom sukoba sa Sovjetima. U principu nesto kao Ukrajina i Poljska danas.
pre 1 godinu
Sva sreća da nisu, ne volim VW, ali izmedju njih i Forda nema razmišljanja.
pre 1 godinu
Jedini stranci koji su od Hitlera dobili gvozdeni kukasti križ bili su Henri Ford i jedan direktor iz GENERAL MOTORS.
Firma FORD je po naređenju EU napravila VW, a posle rata obnovio ih je MERCEDES po naređenju nemačke vlade. Sve je bilo po tržišnim principima.
Da, da, tamo neki britanski oficir organizovao proizvodnju u gigantu vojne industrije (tenkovi,kamioni,automobili). Industrija se ne stvara na takav način. Za to mora da zalegne cela država sa svojim resursima(ekonomskim,ljudskim,finansijskim,sirovinskim,energetskim). Dokumentaciju i znanje su dobijali od drugih. Kako je VW stvoren pre rata, tako je i oporavljen posle rata. Malo sporije nego pre rata kada su bili spremani za rat. I kako je VW dobio besplatno najmoderniju fabriku motora koju im je napravio MERCEDES?
pre 1 godinu
I onda su obe firme nastavile same za sebe svaka svojom stramputicom !
pre 1 godinu
Slucajno ili ne, ali je prilicno apsurdno kako su VW T1 i Buba postali obiljezjem hipi pokreta... Vozim VW, ali nesto ne vjerujem u tu slučajnost nakon desavanja koja su zapocela prosle godine...
pre 1 godinu
teranova, new yorker, vw, treš koji se sjajno prodaje
pre 1 godinu
Ovo bukvalno simbolise kako amerikanci i britanci gledaju na nemce.Uvek misle da su slabi i nesposobni i da ne vrede a oni ih uvek demantuju na najbolji moguci nacin.
pre 1 godinu
Opšte je poznato da je ford malim slovom bio finansijer hitlera. Dotični je došao na vlast iz trećeg puta.
pre 1 godinu
@ Masinac
Nemci nisu nikakvo cudo od naroda kakvim ih predstavljaju neki autosovinisti. Imaju dobre i lose osobine kao i svi narodi na svetu.
Nemacki uspeh posle 2. S.R. je nastao zbog ogromne finansijske pomoci koju je zapad ubrizgao u Nemacku. I naravno, nije to radjeno zato sto su SAD i Britanija dobri i vole Nemce, nego zbog svojih interesa i perspektive sukoba sa Sovjetima. Zato su vrlo brzo ojacane Nemacke oruzane snage posle rata i osnazena privreda da bi imali topovsko meso prilikom sukoba sa Sovjetima. U principu nesto kao Ukrajina i Poljska danas.
pre 1 godinu
Da su ga preuzeli tada i upropastili bi ga.Možda ne bi ni postojao a naročito ne bi bio što je sada.
pre 1 godinu
ova prica je mnogo zanimljivija i mnogo, mnogo duza.
Nisu dolazili samo iz forda, dolazili su i iz GM-a, takodje pre toga iz 5-6 fabrika iz engleske, pa iz fancuske, pa su tek onda nudili to amerikancima i niko nije hteo da obnavlja nemacku industriju- i to sa punim pravom.
VW se nalazio u britanskoj okupacionoj zoni a blizina ruske zone NIJE bila problem. Takodje- da su je preuzele neke od ovih F/GB/USA firmi, verovatno nista od VW ne bi ni bilo.
Pokrenuli su se praveci dostavna vozila sa nemacku postu, koja je pre svega prenosila zapadno-saveznicku korespondeciju, i to zato sto je britanski kapetan uspeo da ubedi britansku armiju da je to jeftinije od vojne kurirske sluzbe, te da se za VW vozila da kredit da se ta vozila naprave, a za potrebe (obnovljenje) nemacke poste. Da kapetan nije bio pritisnut da se snalazi, nikakve veze ne bi potegao, a fabrika bi u fordovim rukama brzo skapala.
Pomocnik britanskog kapetana, zaduzenog za VW, je bio (ex) nacisticki pukovnik, koji je skupio svoje NACI drugare, prethodno zaduzene da paze na proizvodnju tokom rata i predocio im je da moraju da pokrenu uspesnu proizvodnju, bez diverzija, inace ce njihove porodice ostati bez pomoci u hrani, ili jos gore- da ce ih preraspodeliti rusima.
Ako ne znate, sve do 1947 u okupiranoj nemackoj su operisali nemacki gerilci/pokret otpora Vukodlak (nem. Werwolf), koji su pravili razne diverzije (na zeleznici), napade na saradnike okupacionih snaga, i slicno.
pre 1 godinu
Realno, taj VW posle rata je bio razvalina i uspeh je što su nastavili proizvodnju bube. A da nisu 60-ih kupili Autounion (današnji Audi) propali bi jer ne bi imali ni tehnologiju prednje vuče, vodenog hlađenja, monokok šasije i mnogo čega drugog tada modernog a danas normalnog, jer su sve vreme proizvodili predratnu bubu. Inače su u to vreme bili pred kolapsom pošto sa bubom nije moglo ići dalje. Istraživanja koštaju i para i vremena a VW je trampio pare za vreme i uspeo je da se spasi.
pre 1 godinu
@(Geos, 27. januar 2023 08:04), tačno je što kažeš, ali si zaboravio da imaju disciplinu koju mali broj naroda na svetu ima.
12 Komentari
Sortiraj po: