Testovi

Subota, 03.09.2022.

12:28

Prva vožnja: Nissan Juke Hybrid – originalan i pod haubom

Izvor: B92

Prva vožnja: Nissan Juke Hybrid – originalan i pod haubom IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

29 Komentari

Sortiraj po:

Djordje

pre 1 godinu

Ne znam kakav je ovaj model, ali sam iznajmio na tri dana stariji Juke na Tenerifama i odusevio se kako lezi taj auto u krivinama i kako se vozi. Dobra pozicija sedenja vozaca, precizno upravljanje, odlicno lezanje na putu, a i motor je dobro povlacio.

cosmo

pre 1 godinu

Realnost sa solidnim dizelom - Clio 4 dCi - do Italije i nazad, mjereno po "čepu" - prosjek 4,1 litara. Ali, dvoje prosječnih odraslih, bez klime (jesen) i laganom vožnjom 100-110 km/h, jer je kiša bila nemilosrdna, praćena maglom povremeno.

Ako se taj isti Clio vozi 130 km/h, po ograničenjima uglavnom, realno je to oko 5,5 litara dizela - ako je držanje na 150 km/h, sa klimom, tu je bilo prosjeka i po 7 litara dizela.

Priča o dizelu je OK, ali nije "troši kao Zippo" - po meni, potrebno je prilagoditi auto potrebama - za grad - hibrid je jako dobar, vozio sam Toyotu CHR - u dnevnim potrebama po gradu, zaista malo troši. Ali, na autoputu je teška nesreća, buka, snaga, potrošnja, sve preko 110-120 gubi smisao.

Da sam autocesti 90% vremena, ja bih dobar benzinac, velike kubikaže, po mogućnosti ne prisilno punjen, ako se može naći još. Ti motori jako malo troše u uslovima laganog opterećenja, a njima je autoput lagano opterećenje. Imao sam priliku da vozim BMW F10 530i sa ZF automatikom - na putnim brzinama od 140-150 km/h - taj motor u tom režimo troši oko 8-9 litara, što je fenomenalan rezultat.

ne znam zasto sam ovo napisao

pre 1 godinu

Koliko goriva / novca štedi hibridno vozilo?
Evo me u Grčkoj.
Došao sam sa Toyotom Prius phev uz prosek potrošnje od 4,4 litra benzina na 100 km. Na 900 km puta, većim delom auto puta.
(ljud, 3. septembar 2022 14:36)
To je jako dobro.Moj auto koji je napunio 20 godina,jos uvek izgleda odlicno jer se bas odrzava,za sada ni jedan kvar samo ulje i filteri.Imam ga 4 godine.Motor 1.2 16v FIRE(pogledati sta to znaci) menjac 6 brzina.Do Lefkade preko Bugarske i svaki dan na neku plazu po Lefkadi presao 2600 km,potrosio 2 rezervoara benzina do tamo i nazad.Kapacitet rezervoara 58 litara,potrosio 120 litara.Potrosnja je bila 4.7.Umerena voznja 100-110.Prosle godine preko kosova do Sarande,pa na Ohrid.Potrosnja je bila 5.7 posto su tamo sve brda i planine.Ove godine do Grcke ostvo Evija,potrosnja 6.Razlog je malo brza voznja,malo me iznervirali ovi sto me oduvaju sa puta iako sam vozio 110-130.Pa sam i ja malo vozio brze od 130,pa posle odustao.Auto ako jedva vredi 1500 e.

duki

pre 1 godinu

To je problem kod tih slabih motora koje potpomazu ‘dohranom’. U gradu sve wow, cuda m00da, a onda na magistrali ili auto putu muk. Imam jednog malog turbaka u kuci koji je na papiru top, a u praksi mlak. Da su ovi iz nissana pametni da mu ubace onaj njihov 1.3 i da se razbiju od prodaje. Prethodni juke je bar imao kakve takve motore, ovo je cista sminka. Bitno je da se nudi bose zvucnik u naslonu za glavu i tako neka mamipara.

C i n i k

pre 1 godinu

Koliko goriva / novca štedi hibridno vozilo?
Evo me u Grčkoj.
Došao sam sa Toyotom Prius phev uz prosek potrošnje od 4,4 litra benzina na 100 km. Na 900 km puta, većim delom auto puta.
(ljud, 03. septembar 2022 14:36)


To je prosek i za diesel, diesel je sem u Srb jeftiniji od benzina, nema tu ustede , pri cemu sa dieselom bez problema razvijas vece brzine ne vodeci racuna o potrosnji a sa tim hibridom samo umerene.

за своје паре бих ипак бирао нешто провере

pre 1 godinu

Моје идуће возило биће класичан хибрид. Хонда или Тојота без разлике јер оба произвођача имају преко 20 година искуства о том пољу. Пробао сам неколико њихових садашњих хибрида и мени су исти за вожњу. Веома пријатни. Рено технику хибрида бих ипак заобишао у широком луку (па макар на хауби био и знак Нисана ) јер то сутра треба некома и продати као половно ( и сви ће од овога да беже као ђаво од крста ) при чему су Французи познати по стравичном губитку вредности и не бих баш толико да економски пукнем.

sve je relativno

pre 1 godinu

Performanse kao kod Dacie Sandero Stepway 1.0, a cena dupla:
166kmh, 10,5sek do 100, potrosnja 6 litara.
(Kobaja Grande, 03. septembar 2022 14:13)

I manje mesta, nazad jedva dete do 12 god, ako nije visoko za svoj uzrast.

@ljud

Kao polazna osnova, 4,4 l/100 km zvuči odlično. Kolika je bila brzina na autoputu, 130 ili 110, čekanje na granici 3 sata ili 15 minuta? Pojašnjenje bi dobro došlo da bi zainteresovani mogli izvući neku računicu ako pri izboru automobila prevladava ekonomičnost.

ljud

pre 1 godinu

(Aleksa78, 03. septembar 2022 21:21)

Velika je razlika između običnog Priusa i plug-in Priusa. (I cena to pokazuje; razlika je 9.000€.)
Prvi ima bateriju kapaciteta 1,3kWh a drugi 8,8kWh. (Moj Prius je stariji 2015.godište, i ima bateriju od 4,4kWh.)
Zahvaljujući tome elektro pogon od starta radi sve do oko 86km/h (po ravnom terenu) ne uključujući oto motor, a takav pogon je skoro bešuman. E-cvt menjač odlično obavlja posao.
Potrošnja koju sam naveo je očitana na instrument tabli, i smatram je realnom pošto sam je u par navrata proveravao metodom punjenja benzina "od čepa do čepa".

Aca

pre 1 godinu

Ja ovo ne bih nikada kupio sa razloga sto je tu reno umešao prste i to nikada ne moze biti pravi japanac, moja Tojota CHR hibrid ce ovoga mališana pojesti za doručak

rani

pre 1 godinu

Ne sumnjam da je sve ovo dobro uradjeno i da su se ti njihovi inzinjeri potrudili, ali, kada bih se odlucio za hibrid, mislim da ni sekunde ne bih razmisljao koji bi to bio, a to je Tojota. Ipak su oni to prvi put napravili jos daleke 1998. godine, a do sada su uspeli da naprave, skoro pa savrsen automobil. U svakom slucaju, hibridi su mi daleko prihvatljiviji od EV, za koje mislim da su svetska prevara.

Aleksa78

pre 1 godinu

ljud- prius nebi kupio ni da troši 1 litru! Njegov odvratan menjač i zujanje kao u Tomos automatik u prvoj, ne hvala. Uvek je pod opterećenjem. Usput, ne verujem ti da je tol'ko potrošio, vozio sam se par puta u taksiju po fr, troši itekako.....

Domaćin

pre 1 godinu

Kad vidim da Auto Magazin i Bursać rade test, znam da sledi PR tekst proizvođača. Ni ovoga puta nije razočarao - ni reči o potrošnji i ostalim najosnovnijim stvarima o kojima bi trebalo pisati!

dzigi

pre 1 godinu

Kao i svaki test/tekst od strane Auto magazina, tako i ovaj ne nudi sve one informacije koje tražimo od jednog testa. Makar nas je zagolicao da pravi test nađemo negde drugde jer je zanimljiv model.

Djorke

pre 1 godinu

Juke ima onaj dizajn koji ti se ili svidja, ili mislis da je totalni promasaj. Meni se npr svidja, niti je preveliki niti je premali, performanse su upotrebive, mislim i da mi ne treba vise prostora, gepeka itd … e sad taj hibrid, o tome nemam previse pojma, ali mozda sledeci auto bude to kada se zavrsi sa ovim benzin-plin. Neko vreme sam vozikao Rav4 hibrid sluzbeni, ali nedovoljno da sam izvucem zakljucke sta mislim o tome.

Ivan ZG

pre 1 godinu

Izvrstan tekst u kojem smo dobili dataljna objašnjenja slika koje i sami vidimo, a li npr. sami nikada ne bi shvatili da se na slikama radi o alkantari iako izgleda baš kao alkantara.
Ne bi shvatili ni kako izgledaju instrumenti iako postoji velika slika instrumenata.
Hibridi se kupuju zbog manje potrošnje i zato je novinar zaključio da mi ne trebamo znati koliko je ta potrošnja bila jer je benzin ionako jeftin da to nikoga nije briga. Isto tako ne dao Bog da novinar sjedne za volan i namjesti ga prema sebi pa sjedne odostraga iza tog sjedala pa se slika da mi vidimo koliko mjesta u tom autu na stražnjim sjedalama ima.
Zahvaljujem mu što nam je obajsnio da elektomotor ima dvije brzine jer bez tog objašnjenja ne bi uopće mogao živjeti jer je to presudno za kupnju auta. Kako "guta" rupe i izbočenja nema ni riječi kao ni o buci na višim brzinama. Nismo dovoljno platili za tako detaljan test.
Ili je ručak koji je plati Nissan bio loš pa je test skraćen iz protesta. Ili je tako pao grah.
U svakom slučaju rijetko profesionalan test.

u poznim godinama i povremenoj dilemi ...

pre 1 godinu

Nissan ostaje dosledan sebi i bitno drugačiji od ostalih japanskih brendova, poput Toyote, Honde ili Mazde.
Ako ne kupiš najviši paket opreme Juke-a, nemaš sve savremene sisteme asistencije. Danas i u baznom Aygu, baznom Yarisu, baznom Jazz-u i ostalim od pomenutih ostalih japanskih brendova, dobiješ i radarski tempomat. Ali, kod Nissana ne, bez razlike da li je to novi QQ ili Juke.
A tako je i sa nekim drugim elementima opreme. Uzmeš npr. baznu Hondu HRV (takodje je hibrid) i bazno imaš i sve parking senzore, kameru, navigaciju. Kod Juke-a nije tako. Kod Juka uzmeš i najviši paket opreme, pa nemaš grejanje prednjih sedišta ( ako ne doplatiš kao opciju ). Nemaš ni premium ozvučenje (pomenuti HRV ga ima serijski u top opremi, kao i Jazz).
I naravno da onda Juke košta manje. Kada je go kao crkveni miš.
Ali, maksimalna brzina ovog hibrida (166 ), mada je najmanja u klasi, realno jeste dovoljna. A i šanse nema da na auto putu u prekoračenju brzine udjete u zonu kaznenih bodova, koji rizik imate sa svim ostalim hibridima na tržištu Srbije.
A jedva čekam proleće, da vidim koju će maksimalnu brzinu dobaciti ovaj hibridni sklop u Dačiji Jogger.

ljud

pre 1 godinu

Kapacitet baterije od 1,2kWh je mali. Nedovoljan je za rekuperiranje energije koju nudi velika nizbrdica.
Npr.:
Za potpuno iskorišćavanje energije kočenja prilikom spuštanja niz Kopaonik potrebno je bar 6 kWh. S ovom baterijom (od 1,2 kWh), 4,8 kWh ostaje neiskorišćeno pošto nema gde da se smesti.
Ali, obični hibridi su takvi, pa i Tojotini. Tek plug-in hibridi imaju kapacitetnije baterije.

ljud

pre 1 godinu

Koliko goriva / novca štedi hibridno vozilo?
Evo me u Grčkoj.
Došao sam sa Toyotom Prius phev uz prosek potrošnje od 4,4 litra benzina na 100 km. Na 900 km puta, većim delom auto puta.

Ivan ZG

pre 1 godinu

Izvrstan tekst u kojem smo dobili dataljna objašnjenja slika koje i sami vidimo, a li npr. sami nikada ne bi shvatili da se na slikama radi o alkantari iako izgleda baš kao alkantara.
Ne bi shvatili ni kako izgledaju instrumenti iako postoji velika slika instrumenata.
Hibridi se kupuju zbog manje potrošnje i zato je novinar zaključio da mi ne trebamo znati koliko je ta potrošnja bila jer je benzin ionako jeftin da to nikoga nije briga. Isto tako ne dao Bog da novinar sjedne za volan i namjesti ga prema sebi pa sjedne odostraga iza tog sjedala pa se slika da mi vidimo koliko mjesta u tom autu na stražnjim sjedalama ima.
Zahvaljujem mu što nam je obajsnio da elektomotor ima dvije brzine jer bez tog objašnjenja ne bi uopće mogao živjeti jer je to presudno za kupnju auta. Kako "guta" rupe i izbočenja nema ni riječi kao ni o buci na višim brzinama. Nismo dovoljno platili za tako detaljan test.
Ili je ručak koji je plati Nissan bio loš pa je test skraćen iz protesta. Ili je tako pao grah.
U svakom slučaju rijetko profesionalan test.

Domaćin

pre 1 godinu

Kad vidim da Auto Magazin i Bursać rade test, znam da sledi PR tekst proizvođača. Ni ovoga puta nije razočarao - ni reči o potrošnji i ostalim najosnovnijim stvarima o kojima bi trebalo pisati!

ljud

pre 1 godinu

Kapacitet baterije od 1,2kWh je mali. Nedovoljan je za rekuperiranje energije koju nudi velika nizbrdica.
Npr.:
Za potpuno iskorišćavanje energije kočenja prilikom spuštanja niz Kopaonik potrebno je bar 6 kWh. S ovom baterijom (od 1,2 kWh), 4,8 kWh ostaje neiskorišćeno pošto nema gde da se smesti.
Ali, obični hibridi su takvi, pa i Tojotini. Tek plug-in hibridi imaju kapacitetnije baterije.

ljud

pre 1 godinu

Koliko goriva / novca štedi hibridno vozilo?
Evo me u Grčkoj.
Došao sam sa Toyotom Prius phev uz prosek potrošnje od 4,4 litra benzina na 100 km. Na 900 km puta, većim delom auto puta.

dzigi

pre 1 godinu

Kao i svaki test/tekst od strane Auto magazina, tako i ovaj ne nudi sve one informacije koje tražimo od jednog testa. Makar nas je zagolicao da pravi test nađemo negde drugde jer je zanimljiv model.

rani

pre 1 godinu

Ne sumnjam da je sve ovo dobro uradjeno i da su se ti njihovi inzinjeri potrudili, ali, kada bih se odlucio za hibrid, mislim da ni sekunde ne bih razmisljao koji bi to bio, a to je Tojota. Ipak su oni to prvi put napravili jos daleke 1998. godine, a do sada su uspeli da naprave, skoro pa savrsen automobil. U svakom slucaju, hibridi su mi daleko prihvatljiviji od EV, za koje mislim da su svetska prevara.

u poznim godinama i povremenoj dilemi ...

pre 1 godinu

Nissan ostaje dosledan sebi i bitno drugačiji od ostalih japanskih brendova, poput Toyote, Honde ili Mazde.
Ako ne kupiš najviši paket opreme Juke-a, nemaš sve savremene sisteme asistencije. Danas i u baznom Aygu, baznom Yarisu, baznom Jazz-u i ostalim od pomenutih ostalih japanskih brendova, dobiješ i radarski tempomat. Ali, kod Nissana ne, bez razlike da li je to novi QQ ili Juke.
A tako je i sa nekim drugim elementima opreme. Uzmeš npr. baznu Hondu HRV (takodje je hibrid) i bazno imaš i sve parking senzore, kameru, navigaciju. Kod Juke-a nije tako. Kod Juka uzmeš i najviši paket opreme, pa nemaš grejanje prednjih sedišta ( ako ne doplatiš kao opciju ). Nemaš ni premium ozvučenje (pomenuti HRV ga ima serijski u top opremi, kao i Jazz).
I naravno da onda Juke košta manje. Kada je go kao crkveni miš.
Ali, maksimalna brzina ovog hibrida (166 ), mada je najmanja u klasi, realno jeste dovoljna. A i šanse nema da na auto putu u prekoračenju brzine udjete u zonu kaznenih bodova, koji rizik imate sa svim ostalim hibridima na tržištu Srbije.
A jedva čekam proleće, da vidim koju će maksimalnu brzinu dobaciti ovaj hibridni sklop u Dačiji Jogger.

duki

pre 1 godinu

To je problem kod tih slabih motora koje potpomazu ‘dohranom’. U gradu sve wow, cuda m00da, a onda na magistrali ili auto putu muk. Imam jednog malog turbaka u kuci koji je na papiru top, a u praksi mlak. Da su ovi iz nissana pametni da mu ubace onaj njihov 1.3 i da se razbiju od prodaje. Prethodni juke je bar imao kakve takve motore, ovo je cista sminka. Bitno je da se nudi bose zvucnik u naslonu za glavu i tako neka mamipara.

ljud

pre 1 godinu

(Aleksa78, 03. septembar 2022 21:21)

Velika je razlika između običnog Priusa i plug-in Priusa. (I cena to pokazuje; razlika je 9.000€.)
Prvi ima bateriju kapaciteta 1,3kWh a drugi 8,8kWh. (Moj Prius je stariji 2015.godište, i ima bateriju od 4,4kWh.)
Zahvaljujući tome elektro pogon od starta radi sve do oko 86km/h (po ravnom terenu) ne uključujući oto motor, a takav pogon je skoro bešuman. E-cvt menjač odlično obavlja posao.
Potrošnja koju sam naveo je očitana na instrument tabli, i smatram je realnom pošto sam je u par navrata proveravao metodom punjenja benzina "od čepa do čepa".

sve je relativno

pre 1 godinu

Performanse kao kod Dacie Sandero Stepway 1.0, a cena dupla:
166kmh, 10,5sek do 100, potrosnja 6 litara.
(Kobaja Grande, 03. septembar 2022 14:13)

I manje mesta, nazad jedva dete do 12 god, ako nije visoko za svoj uzrast.

@ljud

Kao polazna osnova, 4,4 l/100 km zvuči odlično. Kolika je bila brzina na autoputu, 130 ili 110, čekanje na granici 3 sata ili 15 minuta? Pojašnjenje bi dobro došlo da bi zainteresovani mogli izvući neku računicu ako pri izboru automobila prevladava ekonomičnost.

Djorke

pre 1 godinu

Juke ima onaj dizajn koji ti se ili svidja, ili mislis da je totalni promasaj. Meni se npr svidja, niti je preveliki niti je premali, performanse su upotrebive, mislim i da mi ne treba vise prostora, gepeka itd … e sad taj hibrid, o tome nemam previse pojma, ali mozda sledeci auto bude to kada se zavrsi sa ovim benzin-plin. Neko vreme sam vozikao Rav4 hibrid sluzbeni, ali nedovoljno da sam izvucem zakljucke sta mislim o tome.

ne znam zasto sam ovo napisao

pre 1 godinu

Koliko goriva / novca štedi hibridno vozilo?
Evo me u Grčkoj.
Došao sam sa Toyotom Prius phev uz prosek potrošnje od 4,4 litra benzina na 100 km. Na 900 km puta, većim delom auto puta.
(ljud, 3. septembar 2022 14:36)
To je jako dobro.Moj auto koji je napunio 20 godina,jos uvek izgleda odlicno jer se bas odrzava,za sada ni jedan kvar samo ulje i filteri.Imam ga 4 godine.Motor 1.2 16v FIRE(pogledati sta to znaci) menjac 6 brzina.Do Lefkade preko Bugarske i svaki dan na neku plazu po Lefkadi presao 2600 km,potrosio 2 rezervoara benzina do tamo i nazad.Kapacitet rezervoara 58 litara,potrosio 120 litara.Potrosnja je bila 4.7.Umerena voznja 100-110.Prosle godine preko kosova do Sarande,pa na Ohrid.Potrosnja je bila 5.7 posto su tamo sve brda i planine.Ove godine do Grcke ostvo Evija,potrosnja 6.Razlog je malo brza voznja,malo me iznervirali ovi sto me oduvaju sa puta iako sam vozio 110-130.Pa sam i ja malo vozio brze od 130,pa posle odustao.Auto ako jedva vredi 1500 e.

Aleksa78

pre 1 godinu

ljud- prius nebi kupio ni da troši 1 litru! Njegov odvratan menjač i zujanje kao u Tomos automatik u prvoj, ne hvala. Uvek je pod opterećenjem. Usput, ne verujem ti da je tol'ko potrošio, vozio sam se par puta u taksiju po fr, troši itekako.....

за своје паре бих ипак бирао нешто провере

pre 1 godinu

Моје идуће возило биће класичан хибрид. Хонда или Тојота без разлике јер оба произвођача имају преко 20 година искуства о том пољу. Пробао сам неколико њихових садашњих хибрида и мени су исти за вожњу. Веома пријатни. Рено технику хибрида бих ипак заобишао у широком луку (па макар на хауби био и знак Нисана ) јер то сутра треба некома и продати као половно ( и сви ће од овога да беже као ђаво од крста ) при чему су Французи познати по стравичном губитку вредности и не бих баш толико да економски пукнем.

Aca

pre 1 godinu

Ja ovo ne bih nikada kupio sa razloga sto je tu reno umešao prste i to nikada ne moze biti pravi japanac, moja Tojota CHR hibrid ce ovoga mališana pojesti za doručak

C i n i k

pre 1 godinu

Koliko goriva / novca štedi hibridno vozilo?
Evo me u Grčkoj.
Došao sam sa Toyotom Prius phev uz prosek potrošnje od 4,4 litra benzina na 100 km. Na 900 km puta, većim delom auto puta.
(ljud, 03. septembar 2022 14:36)


To je prosek i za diesel, diesel je sem u Srb jeftiniji od benzina, nema tu ustede , pri cemu sa dieselom bez problema razvijas vece brzine ne vodeci racuna o potrosnji a sa tim hibridom samo umerene.

cosmo

pre 1 godinu

Realnost sa solidnim dizelom - Clio 4 dCi - do Italije i nazad, mjereno po "čepu" - prosjek 4,1 litara. Ali, dvoje prosječnih odraslih, bez klime (jesen) i laganom vožnjom 100-110 km/h, jer je kiša bila nemilosrdna, praćena maglom povremeno.

Ako se taj isti Clio vozi 130 km/h, po ograničenjima uglavnom, realno je to oko 5,5 litara dizela - ako je držanje na 150 km/h, sa klimom, tu je bilo prosjeka i po 7 litara dizela.

Priča o dizelu je OK, ali nije "troši kao Zippo" - po meni, potrebno je prilagoditi auto potrebama - za grad - hibrid je jako dobar, vozio sam Toyotu CHR - u dnevnim potrebama po gradu, zaista malo troši. Ali, na autoputu je teška nesreća, buka, snaga, potrošnja, sve preko 110-120 gubi smisao.

Da sam autocesti 90% vremena, ja bih dobar benzinac, velike kubikaže, po mogućnosti ne prisilno punjen, ako se može naći još. Ti motori jako malo troše u uslovima laganog opterećenja, a njima je autoput lagano opterećenje. Imao sam priliku da vozim BMW F10 530i sa ZF automatikom - na putnim brzinama od 140-150 km/h - taj motor u tom režimo troši oko 8-9 litara, što je fenomenalan rezultat.

Djordje

pre 1 godinu

Ne znam kakav je ovaj model, ali sam iznajmio na tri dana stariji Juke na Tenerifama i odusevio se kako lezi taj auto u krivinama i kako se vozi. Dobra pozicija sedenja vozaca, precizno upravljanje, odlicno lezanje na putu, a i motor je dobro povlacio.

Aleksa78

pre 1 godinu

ljud- prius nebi kupio ni da troši 1 litru! Njegov odvratan menjač i zujanje kao u Tomos automatik u prvoj, ne hvala. Uvek je pod opterećenjem. Usput, ne verujem ti da je tol'ko potrošio, vozio sam se par puta u taksiju po fr, troši itekako.....

C i n i k

pre 1 godinu

Koliko goriva / novca štedi hibridno vozilo?
Evo me u Grčkoj.
Došao sam sa Toyotom Prius phev uz prosek potrošnje od 4,4 litra benzina na 100 km. Na 900 km puta, većim delom auto puta.
(ljud, 03. septembar 2022 14:36)


To je prosek i za diesel, diesel je sem u Srb jeftiniji od benzina, nema tu ustede , pri cemu sa dieselom bez problema razvijas vece brzine ne vodeci racuna o potrosnji a sa tim hibridom samo umerene.

Aca

pre 1 godinu

Ja ovo ne bih nikada kupio sa razloga sto je tu reno umešao prste i to nikada ne moze biti pravi japanac, moja Tojota CHR hibrid ce ovoga mališana pojesti za doručak

Ivan ZG

pre 1 godinu

Izvrstan tekst u kojem smo dobili dataljna objašnjenja slika koje i sami vidimo, a li npr. sami nikada ne bi shvatili da se na slikama radi o alkantari iako izgleda baš kao alkantara.
Ne bi shvatili ni kako izgledaju instrumenti iako postoji velika slika instrumenata.
Hibridi se kupuju zbog manje potrošnje i zato je novinar zaključio da mi ne trebamo znati koliko je ta potrošnja bila jer je benzin ionako jeftin da to nikoga nije briga. Isto tako ne dao Bog da novinar sjedne za volan i namjesti ga prema sebi pa sjedne odostraga iza tog sjedala pa se slika da mi vidimo koliko mjesta u tom autu na stražnjim sjedalama ima.
Zahvaljujem mu što nam je obajsnio da elektomotor ima dvije brzine jer bez tog objašnjenja ne bi uopće mogao živjeti jer je to presudno za kupnju auta. Kako "guta" rupe i izbočenja nema ni riječi kao ni o buci na višim brzinama. Nismo dovoljno platili za tako detaljan test.
Ili je ručak koji je plati Nissan bio loš pa je test skraćen iz protesta. Ili je tako pao grah.
U svakom slučaju rijetko profesionalan test.

за своје паре бих ипак бирао нешто провере

pre 1 godinu

Моје идуће возило биће класичан хибрид. Хонда или Тојота без разлике јер оба произвођача имају преко 20 година искуства о том пољу. Пробао сам неколико њихових садашњих хибрида и мени су исти за вожњу. Веома пријатни. Рено технику хибрида бих ипак заобишао у широком луку (па макар на хауби био и знак Нисана ) јер то сутра треба некома и продати као половно ( и сви ће од овога да беже као ђаво од крста ) при чему су Французи познати по стравичном губитку вредности и не бих баш толико да економски пукнем.

ljud

pre 1 godinu

Koliko goriva / novca štedi hibridno vozilo?
Evo me u Grčkoj.
Došao sam sa Toyotom Prius phev uz prosek potrošnje od 4,4 litra benzina na 100 km. Na 900 km puta, većim delom auto puta.

u poznim godinama i povremenoj dilemi ...

pre 1 godinu

Nissan ostaje dosledan sebi i bitno drugačiji od ostalih japanskih brendova, poput Toyote, Honde ili Mazde.
Ako ne kupiš najviši paket opreme Juke-a, nemaš sve savremene sisteme asistencije. Danas i u baznom Aygu, baznom Yarisu, baznom Jazz-u i ostalim od pomenutih ostalih japanskih brendova, dobiješ i radarski tempomat. Ali, kod Nissana ne, bez razlike da li je to novi QQ ili Juke.
A tako je i sa nekim drugim elementima opreme. Uzmeš npr. baznu Hondu HRV (takodje je hibrid) i bazno imaš i sve parking senzore, kameru, navigaciju. Kod Juke-a nije tako. Kod Juka uzmeš i najviši paket opreme, pa nemaš grejanje prednjih sedišta ( ako ne doplatiš kao opciju ). Nemaš ni premium ozvučenje (pomenuti HRV ga ima serijski u top opremi, kao i Jazz).
I naravno da onda Juke košta manje. Kada je go kao crkveni miš.
Ali, maksimalna brzina ovog hibrida (166 ), mada je najmanja u klasi, realno jeste dovoljna. A i šanse nema da na auto putu u prekoračenju brzine udjete u zonu kaznenih bodova, koji rizik imate sa svim ostalim hibridima na tržištu Srbije.
A jedva čekam proleće, da vidim koju će maksimalnu brzinu dobaciti ovaj hibridni sklop u Dačiji Jogger.

ne znam zasto sam ovo napisao

pre 1 godinu

Koliko goriva / novca štedi hibridno vozilo?
Evo me u Grčkoj.
Došao sam sa Toyotom Prius phev uz prosek potrošnje od 4,4 litra benzina na 100 km. Na 900 km puta, većim delom auto puta.
(ljud, 3. septembar 2022 14:36)
To je jako dobro.Moj auto koji je napunio 20 godina,jos uvek izgleda odlicno jer se bas odrzava,za sada ni jedan kvar samo ulje i filteri.Imam ga 4 godine.Motor 1.2 16v FIRE(pogledati sta to znaci) menjac 6 brzina.Do Lefkade preko Bugarske i svaki dan na neku plazu po Lefkadi presao 2600 km,potrosio 2 rezervoara benzina do tamo i nazad.Kapacitet rezervoara 58 litara,potrosio 120 litara.Potrosnja je bila 4.7.Umerena voznja 100-110.Prosle godine preko kosova do Sarande,pa na Ohrid.Potrosnja je bila 5.7 posto su tamo sve brda i planine.Ove godine do Grcke ostvo Evija,potrosnja 6.Razlog je malo brza voznja,malo me iznervirali ovi sto me oduvaju sa puta iako sam vozio 110-130.Pa sam i ja malo vozio brze od 130,pa posle odustao.Auto ako jedva vredi 1500 e.

Djorke

pre 1 godinu

Juke ima onaj dizajn koji ti se ili svidja, ili mislis da je totalni promasaj. Meni se npr svidja, niti je preveliki niti je premali, performanse su upotrebive, mislim i da mi ne treba vise prostora, gepeka itd … e sad taj hibrid, o tome nemam previse pojma, ali mozda sledeci auto bude to kada se zavrsi sa ovim benzin-plin. Neko vreme sam vozikao Rav4 hibrid sluzbeni, ali nedovoljno da sam izvucem zakljucke sta mislim o tome.

rani

pre 1 godinu

Ne sumnjam da je sve ovo dobro uradjeno i da su se ti njihovi inzinjeri potrudili, ali, kada bih se odlucio za hibrid, mislim da ni sekunde ne bih razmisljao koji bi to bio, a to je Tojota. Ipak su oni to prvi put napravili jos daleke 1998. godine, a do sada su uspeli da naprave, skoro pa savrsen automobil. U svakom slucaju, hibridi su mi daleko prihvatljiviji od EV, za koje mislim da su svetska prevara.

ljud

pre 1 godinu

Kapacitet baterije od 1,2kWh je mali. Nedovoljan je za rekuperiranje energije koju nudi velika nizbrdica.
Npr.:
Za potpuno iskorišćavanje energije kočenja prilikom spuštanja niz Kopaonik potrebno je bar 6 kWh. S ovom baterijom (od 1,2 kWh), 4,8 kWh ostaje neiskorišćeno pošto nema gde da se smesti.
Ali, obični hibridi su takvi, pa i Tojotini. Tek plug-in hibridi imaju kapacitetnije baterije.

Domaćin

pre 1 godinu

Kad vidim da Auto Magazin i Bursać rade test, znam da sledi PR tekst proizvođača. Ni ovoga puta nije razočarao - ni reči o potrošnji i ostalim najosnovnijim stvarima o kojima bi trebalo pisati!

sve je relativno

pre 1 godinu

Performanse kao kod Dacie Sandero Stepway 1.0, a cena dupla:
166kmh, 10,5sek do 100, potrosnja 6 litara.
(Kobaja Grande, 03. septembar 2022 14:13)

I manje mesta, nazad jedva dete do 12 god, ako nije visoko za svoj uzrast.

@ljud

Kao polazna osnova, 4,4 l/100 km zvuči odlično. Kolika je bila brzina na autoputu, 130 ili 110, čekanje na granici 3 sata ili 15 minuta? Pojašnjenje bi dobro došlo da bi zainteresovani mogli izvući neku računicu ako pri izboru automobila prevladava ekonomičnost.

dzigi

pre 1 godinu

Kao i svaki test/tekst od strane Auto magazina, tako i ovaj ne nudi sve one informacije koje tražimo od jednog testa. Makar nas je zagolicao da pravi test nađemo negde drugde jer je zanimljiv model.

ljud

pre 1 godinu

(Aleksa78, 03. septembar 2022 21:21)

Velika je razlika između običnog Priusa i plug-in Priusa. (I cena to pokazuje; razlika je 9.000€.)
Prvi ima bateriju kapaciteta 1,3kWh a drugi 8,8kWh. (Moj Prius je stariji 2015.godište, i ima bateriju od 4,4kWh.)
Zahvaljujući tome elektro pogon od starta radi sve do oko 86km/h (po ravnom terenu) ne uključujući oto motor, a takav pogon je skoro bešuman. E-cvt menjač odlično obavlja posao.
Potrošnja koju sam naveo je očitana na instrument tabli, i smatram je realnom pošto sam je u par navrata proveravao metodom punjenja benzina "od čepa do čepa".

duki

pre 1 godinu

To je problem kod tih slabih motora koje potpomazu ‘dohranom’. U gradu sve wow, cuda m00da, a onda na magistrali ili auto putu muk. Imam jednog malog turbaka u kuci koji je na papiru top, a u praksi mlak. Da su ovi iz nissana pametni da mu ubace onaj njihov 1.3 i da se razbiju od prodaje. Prethodni juke je bar imao kakve takve motore, ovo je cista sminka. Bitno je da se nudi bose zvucnik u naslonu za glavu i tako neka mamipara.

cosmo

pre 1 godinu

Realnost sa solidnim dizelom - Clio 4 dCi - do Italije i nazad, mjereno po "čepu" - prosjek 4,1 litara. Ali, dvoje prosječnih odraslih, bez klime (jesen) i laganom vožnjom 100-110 km/h, jer je kiša bila nemilosrdna, praćena maglom povremeno.

Ako se taj isti Clio vozi 130 km/h, po ograničenjima uglavnom, realno je to oko 5,5 litara dizela - ako je držanje na 150 km/h, sa klimom, tu je bilo prosjeka i po 7 litara dizela.

Priča o dizelu je OK, ali nije "troši kao Zippo" - po meni, potrebno je prilagoditi auto potrebama - za grad - hibrid je jako dobar, vozio sam Toyotu CHR - u dnevnim potrebama po gradu, zaista malo troši. Ali, na autoputu je teška nesreća, buka, snaga, potrošnja, sve preko 110-120 gubi smisao.

Da sam autocesti 90% vremena, ja bih dobar benzinac, velike kubikaže, po mogućnosti ne prisilno punjen, ako se može naći još. Ti motori jako malo troše u uslovima laganog opterećenja, a njima je autoput lagano opterećenje. Imao sam priliku da vozim BMW F10 530i sa ZF automatikom - na putnim brzinama od 140-150 km/h - taj motor u tom režimo troši oko 8-9 litara, što je fenomenalan rezultat.

Djordje

pre 1 godinu

Ne znam kakav je ovaj model, ali sam iznajmio na tri dana stariji Juke na Tenerifama i odusevio se kako lezi taj auto u krivinama i kako se vozi. Dobra pozicija sedenja vozaca, precizno upravljanje, odlicno lezanje na putu, a i motor je dobro povlacio.