Polovnjak

Petak, 22.07.2022.

08:30

Test polovnjaka: Volkswagen Golf 5 VIDEO

Izvor: B92

Test polovnjaka: Volkswagen Golf 5 VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

31 Komentari

Sortiraj po:

Joca

pre 1 godinu

Imam ga, oduvek sam hteo da ga imam, ocekivao sam vise, pricaju da je pouzdaniji od Francuza al sve je to isto, kod majstora idem stalno, a odrzavam ga, da l zbog starosti (16 god), ali nije pouzdan kao sto pricaju, na zalost...

Lanmi

pre 1 godinu

@DC. Zašto je Golf poželjan kada se kupuje starudija preko 10 godina? Zato što ga zna svako ko iole može sebe da nazove majstorom. Zato što .....

Sve što si naveo, kako je neko već napisao, važi samo u ovoj napaćenoj zemlji, i njoj sličnim zemljama.

DC

pre 1 godinu

Zašto je Golf poželjan kada se kupuje starudija preko 10 godina? Zato što ga zna svako ko iole može sebe da nazove majstorom. Zato što se delovi mogu naći malte ne pa na trafici. Nema to mnogo veze sa samim automobilom. Kada kupuješ 13 godina auto sa km koju realno ne zna niko živ, ovo gore je mnogo bitnije od toga koliko je auto bio dobar kao nov ili 3 godine star. I još nešto, nije Golf neudoban auto nego nije pravljen za Srpske puteve.

Ranzo

pre 1 godinu

TEST - 13 godina nakon prestanka proizvodnje Golfa 5 ???? Gde se to još ovaj automobil smatra poželjnim, osim u ovoj napaćenoj zemlji.

Srđan BL

pre 1 godinu

Lancia Delta
Za Boschov sistem je zasluzan Fiat... Ali je CR uporedo razvijao i Denso...

https://techhistorian.com/detailed-history-common-rail-injection-system/

Lancia Delta

pre 1 godinu

@realno, imas neko merenje na valjcima? Ili merenje ubrzanja, i medjuubrzanja, direktno potezanje izmedju ta dva automobila? Jer subjektivni osecaj i 'onomad malo' je nesto sasvim drugo. Kazem, ko god je dosao na valjke sa tim motorom je bio jako ponosan kako povlaci i ide, dok nije video rezultate merenja. Mozes da pitas i bilo kog domaceg tjunera, reci ce ti isto. Jedan je cak i redovno kacio na stranicu rezultate sa valjaka, najmanje 90% tih motora nije prolazilo inicijalno merenje, i nije hteo da ih radi. Pa se onda javljaju ojadjeni vlasnici u komentarima, kazu valjci ne mere dobro i slicno. Vrhunska zabava...

kole

pre 1 godinu

Za ove pametnjakovice koji se cude zasto se uopste govori o Golfu V samo da ih podsetim da ih u Polovnim Automobilima ima 1180 sto ga verovatno cini najbrojnijim modelom na oglasima uopste. O cemu bi vi da se pise, o RAV 4 hibrid iz 2021 koji kosta 40.000 evra i kojih ima 7 komada. Pun je grad tih petica i vecina veoma pristojno izgleda. Ljudi se voze, zavrsavaju poslove, voze porodicu i gradjevinski materijal, ljubimce i ljubavnice. Auto ima svoje boljke i bubice, ali majstori to znaju da srede, delova ima i bice oni prisutni na nasim putevima jos dosta godina. 1.9 TDI 105 konja treba obratiti paznju na oznaku motora jer su neki kvarljiviji od drugih. Za 2.0 preporuka je 8 ventila i da se sredi uljna pumpa koja ume da napravi havariju u motoru.

Realno

pre 1 godinu

@Lancia Delta

Moze da pise ko sta hoce, ali stvarnost je malo drugacija.

Sada imam a3 2.0 tdi 140hp pd.
Vozao sam onomad malo bmw 318 dizel iz 2009-te koji je takodje 140hp.
Ako ga ne bi dobio mojim a3 - ono, ne bi ni izgubio.
Kakav god da je put.

Realno

pre 1 godinu

Jedina mana je materijal kojim je presvucena unutrasnja plastika. Oguli se i naruznjava enterijer.
U zavisnosti odakle je stigao iz uvoza, pragovi znaju da korodiraju.
Inace je zaista odlican automobil. Od linije, stabilnosti (multilink vesanje), potrosnje (kombinovano 5.6 sa klimom),motora (nekoliko godiba sa ga imao, 1.9 tdi bkc 105 hp), relativno jeftinih mali/veliki servis ...
Ovaj moj confort line je imao senzore kise, svetla, tempomat, maglenke, naslone za ruke pozadi, dvozonska auto klima... jedino nu ugradio android multimediju.
Navozao se.
I uvek bi trampio udobnost-mekocu nekog drugog za stabilnost golfica.

Ps: mozda i najlepsi golf od svih generacija.

Lancia Delta

pre 1 godinu

Cuveni 2.0 TDI Pumpe Duse, za koga ne pamtim da sam video merenje na valjcima da nije potpuno pobrljavio. Ne samo da su maksimalni snaga i moment za po 20-30% manji od deklarisanih, nego se i dostizu na potpuno drugim brzinama motora od deklarisanih. Jako brzo ode geometrija turba, a taj sistem injektora, koji je reklamiran, naravno, kao 'die beste', pocne da baca kao lud. Tako da ove price kako ide kao mecava vrlo brzo utihnu nakon merenja snage. Posle kada su presli na common rail (ko bese to patentirao i prvi ugradio?) motore, sa drugim turbom, ovi problemi su nestali. A tek stari 1.9 TDI je bio zmaj za ovaj 2.0 PD

Riccardo Zunino

pre 1 godinu

Najvece zamerke na Golf su generalno veoma slab prtljazni prostor i izuzetno tvrda i neudobna voznja, do te mere da se i korisnici zale kako je Golf 5 neudoban cak i sa najkomfornijim sedistima u visokoj opremi. Naravno, ne bas svakome, ali tvrdoca i neudobnost sedista su cesta tema kod ovog modela. I konacno, oprez sa ovim 2.0 dizel motorom od 140 konja jer prve serije nisu bile dobre dok motor nije preradjen.

Djorke

pre 1 godinu

@
I danas Golf 5 ima smekersku liniju koja je i dalje moderna i ispred vremena, odlican automobil za svoje vreme
(Pravi Švaba, 22. jul 2022 17:33)

Da to je ta Nemacka skola dizajna - nema ludovanja, svemirskog dizajna i sl, sve je svedeno, konzervativno, jasnih linija … takav dizajn jako lepo stari. Svedjani furaju slicno.
Pogledas npr Audi ili Volvo iz 2002 godine, ako su u dobrom stanju, sasvim lepo izgledaju. Onda pogledas npr Reno ili Pezo ili Lancia iz tog perioda i mislis da je 10 godin starije nego sto jeste.

Inace Golfove generalno ne mirisem previse, ali verujem da nije dzabe najprodavaniji u klasi decenijama unazad.

Belogradjanin

pre 1 godinu

Imao peticu 12 godina sa ovim motorom, bila je u fullu, fabrika...Ono sto je vazno reci je da me auto za sve te godine nikad nije ostavio na putu, nikad i to je ono sto mi je najbitnije, moze Golf da se pokvari, ali do majstora ce uvek stici na tockovima. Delovi su jako jeftini, hladnjak sam platio 5000 dinara, vozio ga 6 godina i dalje je u funkciji, amortizer 5 soma, mali servis 6500 dinara bez ruku, zaista jeftino. Sad sam promenio proizvodjaca, kupio mlad auto star svega par godina, sve ce biti dzabe ako stane negde.

Sramota

pre 1 godinu

Ceni ga 3500€, sta znam za recimo 2500€ plus tih 1000€ uloziti auto po sadasnjim cenama bio bi ok polovnjak, znaci kupio bi ga za 2500 i ulozio tih 1000 u auto kada bi ciljao auto od 3500€ mada je poprilicno presao sto moze znaciti najavu gomile kvarova koji sad se i nevide.

Фрљави

pre 1 godinu

Невероватно је да ови тестирају онакав леш од аута, а ви још то објављујете! Који непрофесионализам!

ako smem da primetim

pre 1 godinu

Auto k'o auto, iz moje perspektive nije los polovnjak ako je normalan novac u pitanju. 20% vozaca su mu doduse teski pacijenti sa ksenonima, spojlerima, rizicnim preticanjima i slicno, ali to opet ne menja cinjenicu da je golf korektan polovnjak.

ako smem da primetim

pre 1 godinu

Auto k'o auto, iz moje perspektive nije los polovnjak ako je normalan novac u pitanju. 20% vozaca su mu doduse teski pacijenti sa ksenonima, spojlerima, rizicnim preticanjima i slicno, ali to opet ne menja cinjenicu da je golf korektan polovnjak.

Belogradjanin

pre 1 godinu

Imao peticu 12 godina sa ovim motorom, bila je u fullu, fabrika...Ono sto je vazno reci je da me auto za sve te godine nikad nije ostavio na putu, nikad i to je ono sto mi je najbitnije, moze Golf da se pokvari, ali do majstora ce uvek stici na tockovima. Delovi su jako jeftini, hladnjak sam platio 5000 dinara, vozio ga 6 godina i dalje je u funkciji, amortizer 5 soma, mali servis 6500 dinara bez ruku, zaista jeftino. Sad sam promenio proizvodjaca, kupio mlad auto star svega par godina, sve ce biti dzabe ako stane negde.

Фрљави

pre 1 godinu

Невероватно је да ови тестирају онакав леш од аута, а ви још то објављујете! Који непрофесионализам!

Ranzo

pre 1 godinu

TEST - 13 godina nakon prestanka proizvodnje Golfa 5 ???? Gde se to još ovaj automobil smatra poželjnim, osim u ovoj napaćenoj zemlji.

Sramota

pre 1 godinu

Ceni ga 3500€, sta znam za recimo 2500€ plus tih 1000€ uloziti auto po sadasnjim cenama bio bi ok polovnjak, znaci kupio bi ga za 2500 i ulozio tih 1000 u auto kada bi ciljao auto od 3500€ mada je poprilicno presao sto moze znaciti najavu gomile kvarova koji sad se i nevide.

kole

pre 1 godinu

Za ove pametnjakovice koji se cude zasto se uopste govori o Golfu V samo da ih podsetim da ih u Polovnim Automobilima ima 1180 sto ga verovatno cini najbrojnijim modelom na oglasima uopste. O cemu bi vi da se pise, o RAV 4 hibrid iz 2021 koji kosta 40.000 evra i kojih ima 7 komada. Pun je grad tih petica i vecina veoma pristojno izgleda. Ljudi se voze, zavrsavaju poslove, voze porodicu i gradjevinski materijal, ljubimce i ljubavnice. Auto ima svoje boljke i bubice, ali majstori to znaju da srede, delova ima i bice oni prisutni na nasim putevima jos dosta godina. 1.9 TDI 105 konja treba obratiti paznju na oznaku motora jer su neki kvarljiviji od drugih. Za 2.0 preporuka je 8 ventila i da se sredi uljna pumpa koja ume da napravi havariju u motoru.

Djorke

pre 1 godinu

@
I danas Golf 5 ima smekersku liniju koja je i dalje moderna i ispred vremena, odlican automobil za svoje vreme
(Pravi Švaba, 22. jul 2022 17:33)

Da to je ta Nemacka skola dizajna - nema ludovanja, svemirskog dizajna i sl, sve je svedeno, konzervativno, jasnih linija … takav dizajn jako lepo stari. Svedjani furaju slicno.
Pogledas npr Audi ili Volvo iz 2002 godine, ako su u dobrom stanju, sasvim lepo izgledaju. Onda pogledas npr Reno ili Pezo ili Lancia iz tog perioda i mislis da je 10 godin starije nego sto jeste.

Inace Golfove generalno ne mirisem previse, ali verujem da nije dzabe najprodavaniji u klasi decenijama unazad.

Riccardo Zunino

pre 1 godinu

Najvece zamerke na Golf su generalno veoma slab prtljazni prostor i izuzetno tvrda i neudobna voznja, do te mere da se i korisnici zale kako je Golf 5 neudoban cak i sa najkomfornijim sedistima u visokoj opremi. Naravno, ne bas svakome, ali tvrdoca i neudobnost sedista su cesta tema kod ovog modela. I konacno, oprez sa ovim 2.0 dizel motorom od 140 konja jer prve serije nisu bile dobre dok motor nije preradjen.

Lancia Delta

pre 1 godinu

Cuveni 2.0 TDI Pumpe Duse, za koga ne pamtim da sam video merenje na valjcima da nije potpuno pobrljavio. Ne samo da su maksimalni snaga i moment za po 20-30% manji od deklarisanih, nego se i dostizu na potpuno drugim brzinama motora od deklarisanih. Jako brzo ode geometrija turba, a taj sistem injektora, koji je reklamiran, naravno, kao 'die beste', pocne da baca kao lud. Tako da ove price kako ide kao mecava vrlo brzo utihnu nakon merenja snage. Posle kada su presli na common rail (ko bese to patentirao i prvi ugradio?) motore, sa drugim turbom, ovi problemi su nestali. A tek stari 1.9 TDI je bio zmaj za ovaj 2.0 PD

Realno

pre 1 godinu

Jedina mana je materijal kojim je presvucena unutrasnja plastika. Oguli se i naruznjava enterijer.
U zavisnosti odakle je stigao iz uvoza, pragovi znaju da korodiraju.
Inace je zaista odlican automobil. Od linije, stabilnosti (multilink vesanje), potrosnje (kombinovano 5.6 sa klimom),motora (nekoliko godiba sa ga imao, 1.9 tdi bkc 105 hp), relativno jeftinih mali/veliki servis ...
Ovaj moj confort line je imao senzore kise, svetla, tempomat, maglenke, naslone za ruke pozadi, dvozonska auto klima... jedino nu ugradio android multimediju.
Navozao se.
I uvek bi trampio udobnost-mekocu nekog drugog za stabilnost golfica.

Ps: mozda i najlepsi golf od svih generacija.

Lanmi

pre 1 godinu

@DC. Zašto je Golf poželjan kada se kupuje starudija preko 10 godina? Zato što ga zna svako ko iole može sebe da nazove majstorom. Zato što .....

Sve što si naveo, kako je neko već napisao, važi samo u ovoj napaćenoj zemlji, i njoj sličnim zemljama.

DC

pre 1 godinu

Zašto je Golf poželjan kada se kupuje starudija preko 10 godina? Zato što ga zna svako ko iole može sebe da nazove majstorom. Zato što se delovi mogu naći malte ne pa na trafici. Nema to mnogo veze sa samim automobilom. Kada kupuješ 13 godina auto sa km koju realno ne zna niko živ, ovo gore je mnogo bitnije od toga koliko je auto bio dobar kao nov ili 3 godine star. I još nešto, nije Golf neudoban auto nego nije pravljen za Srpske puteve.

Realno

pre 1 godinu

@Lancia Delta

Moze da pise ko sta hoce, ali stvarnost je malo drugacija.

Sada imam a3 2.0 tdi 140hp pd.
Vozao sam onomad malo bmw 318 dizel iz 2009-te koji je takodje 140hp.
Ako ga ne bi dobio mojim a3 - ono, ne bi ni izgubio.
Kakav god da je put.

Joca

pre 1 godinu

Imam ga, oduvek sam hteo da ga imam, ocekivao sam vise, pricaju da je pouzdaniji od Francuza al sve je to isto, kod majstora idem stalno, a odrzavam ga, da l zbog starosti (16 god), ali nije pouzdan kao sto pricaju, na zalost...

Lancia Delta

pre 1 godinu

@realno, imas neko merenje na valjcima? Ili merenje ubrzanja, i medjuubrzanja, direktno potezanje izmedju ta dva automobila? Jer subjektivni osecaj i 'onomad malo' je nesto sasvim drugo. Kazem, ko god je dosao na valjke sa tim motorom je bio jako ponosan kako povlaci i ide, dok nije video rezultate merenja. Mozes da pitas i bilo kog domaceg tjunera, reci ce ti isto. Jedan je cak i redovno kacio na stranicu rezultate sa valjaka, najmanje 90% tih motora nije prolazilo inicijalno merenje, i nije hteo da ih radi. Pa se onda javljaju ojadjeni vlasnici u komentarima, kazu valjci ne mere dobro i slicno. Vrhunska zabava...

Srđan BL

pre 1 godinu

Lancia Delta
Za Boschov sistem je zasluzan Fiat... Ali je CR uporedo razvijao i Denso...

https://techhistorian.com/detailed-history-common-rail-injection-system/

Фрљави

pre 1 godinu

Невероватно је да ови тестирају онакав леш од аута, а ви још то објављујете! Који непрофесионализам!

Belogradjanin

pre 1 godinu

Imao peticu 12 godina sa ovim motorom, bila je u fullu, fabrika...Ono sto je vazno reci je da me auto za sve te godine nikad nije ostavio na putu, nikad i to je ono sto mi je najbitnije, moze Golf da se pokvari, ali do majstora ce uvek stici na tockovima. Delovi su jako jeftini, hladnjak sam platio 5000 dinara, vozio ga 6 godina i dalje je u funkciji, amortizer 5 soma, mali servis 6500 dinara bez ruku, zaista jeftino. Sad sam promenio proizvodjaca, kupio mlad auto star svega par godina, sve ce biti dzabe ako stane negde.

Realno

pre 1 godinu

@Lancia Delta

Moze da pise ko sta hoce, ali stvarnost je malo drugacija.

Sada imam a3 2.0 tdi 140hp pd.
Vozao sam onomad malo bmw 318 dizel iz 2009-te koji je takodje 140hp.
Ako ga ne bi dobio mojim a3 - ono, ne bi ni izgubio.
Kakav god da je put.

Ranzo

pre 1 godinu

TEST - 13 godina nakon prestanka proizvodnje Golfa 5 ???? Gde se to još ovaj automobil smatra poželjnim, osim u ovoj napaćenoj zemlji.

Djorke

pre 1 godinu

@
I danas Golf 5 ima smekersku liniju koja je i dalje moderna i ispred vremena, odlican automobil za svoje vreme
(Pravi Švaba, 22. jul 2022 17:33)

Da to je ta Nemacka skola dizajna - nema ludovanja, svemirskog dizajna i sl, sve je svedeno, konzervativno, jasnih linija … takav dizajn jako lepo stari. Svedjani furaju slicno.
Pogledas npr Audi ili Volvo iz 2002 godine, ako su u dobrom stanju, sasvim lepo izgledaju. Onda pogledas npr Reno ili Pezo ili Lancia iz tog perioda i mislis da je 10 godin starije nego sto jeste.

Inace Golfove generalno ne mirisem previse, ali verujem da nije dzabe najprodavaniji u klasi decenijama unazad.

Lancia Delta

pre 1 godinu

Cuveni 2.0 TDI Pumpe Duse, za koga ne pamtim da sam video merenje na valjcima da nije potpuno pobrljavio. Ne samo da su maksimalni snaga i moment za po 20-30% manji od deklarisanih, nego se i dostizu na potpuno drugim brzinama motora od deklarisanih. Jako brzo ode geometrija turba, a taj sistem injektora, koji je reklamiran, naravno, kao 'die beste', pocne da baca kao lud. Tako da ove price kako ide kao mecava vrlo brzo utihnu nakon merenja snage. Posle kada su presli na common rail (ko bese to patentirao i prvi ugradio?) motore, sa drugim turbom, ovi problemi su nestali. A tek stari 1.9 TDI je bio zmaj za ovaj 2.0 PD

Sramota

pre 1 godinu

Ceni ga 3500€, sta znam za recimo 2500€ plus tih 1000€ uloziti auto po sadasnjim cenama bio bi ok polovnjak, znaci kupio bi ga za 2500 i ulozio tih 1000 u auto kada bi ciljao auto od 3500€ mada je poprilicno presao sto moze znaciti najavu gomile kvarova koji sad se i nevide.

Realno

pre 1 godinu

Jedina mana je materijal kojim je presvucena unutrasnja plastika. Oguli se i naruznjava enterijer.
U zavisnosti odakle je stigao iz uvoza, pragovi znaju da korodiraju.
Inace je zaista odlican automobil. Od linije, stabilnosti (multilink vesanje), potrosnje (kombinovano 5.6 sa klimom),motora (nekoliko godiba sa ga imao, 1.9 tdi bkc 105 hp), relativno jeftinih mali/veliki servis ...
Ovaj moj confort line je imao senzore kise, svetla, tempomat, maglenke, naslone za ruke pozadi, dvozonska auto klima... jedino nu ugradio android multimediju.
Navozao se.
I uvek bi trampio udobnost-mekocu nekog drugog za stabilnost golfica.

Ps: mozda i najlepsi golf od svih generacija.

DC

pre 1 godinu

Zašto je Golf poželjan kada se kupuje starudija preko 10 godina? Zato što ga zna svako ko iole može sebe da nazove majstorom. Zato što se delovi mogu naći malte ne pa na trafici. Nema to mnogo veze sa samim automobilom. Kada kupuješ 13 godina auto sa km koju realno ne zna niko živ, ovo gore je mnogo bitnije od toga koliko je auto bio dobar kao nov ili 3 godine star. I još nešto, nije Golf neudoban auto nego nije pravljen za Srpske puteve.

Lancia Delta

pre 1 godinu

@realno, imas neko merenje na valjcima? Ili merenje ubrzanja, i medjuubrzanja, direktno potezanje izmedju ta dva automobila? Jer subjektivni osecaj i 'onomad malo' je nesto sasvim drugo. Kazem, ko god je dosao na valjke sa tim motorom je bio jako ponosan kako povlaci i ide, dok nije video rezultate merenja. Mozes da pitas i bilo kog domaceg tjunera, reci ce ti isto. Jedan je cak i redovno kacio na stranicu rezultate sa valjaka, najmanje 90% tih motora nije prolazilo inicijalno merenje, i nije hteo da ih radi. Pa se onda javljaju ojadjeni vlasnici u komentarima, kazu valjci ne mere dobro i slicno. Vrhunska zabava...

kole

pre 1 godinu

Za ove pametnjakovice koji se cude zasto se uopste govori o Golfu V samo da ih podsetim da ih u Polovnim Automobilima ima 1180 sto ga verovatno cini najbrojnijim modelom na oglasima uopste. O cemu bi vi da se pise, o RAV 4 hibrid iz 2021 koji kosta 40.000 evra i kojih ima 7 komada. Pun je grad tih petica i vecina veoma pristojno izgleda. Ljudi se voze, zavrsavaju poslove, voze porodicu i gradjevinski materijal, ljubimce i ljubavnice. Auto ima svoje boljke i bubice, ali majstori to znaju da srede, delova ima i bice oni prisutni na nasim putevima jos dosta godina. 1.9 TDI 105 konja treba obratiti paznju na oznaku motora jer su neki kvarljiviji od drugih. Za 2.0 preporuka je 8 ventila i da se sredi uljna pumpa koja ume da napravi havariju u motoru.

ako smem da primetim

pre 1 godinu

Auto k'o auto, iz moje perspektive nije los polovnjak ako je normalan novac u pitanju. 20% vozaca su mu doduse teski pacijenti sa ksenonima, spojlerima, rizicnim preticanjima i slicno, ali to opet ne menja cinjenicu da je golf korektan polovnjak.

Srđan BL

pre 1 godinu

Lancia Delta
Za Boschov sistem je zasluzan Fiat... Ali je CR uporedo razvijao i Denso...

https://techhistorian.com/detailed-history-common-rail-injection-system/

Riccardo Zunino

pre 1 godinu

Najvece zamerke na Golf su generalno veoma slab prtljazni prostor i izuzetno tvrda i neudobna voznja, do te mere da se i korisnici zale kako je Golf 5 neudoban cak i sa najkomfornijim sedistima u visokoj opremi. Naravno, ne bas svakome, ali tvrdoca i neudobnost sedista su cesta tema kod ovog modela. I konacno, oprez sa ovim 2.0 dizel motorom od 140 konja jer prve serije nisu bile dobre dok motor nije preradjen.

Joca

pre 1 godinu

Imam ga, oduvek sam hteo da ga imam, ocekivao sam vise, pricaju da je pouzdaniji od Francuza al sve je to isto, kod majstora idem stalno, a odrzavam ga, da l zbog starosti (16 god), ali nije pouzdan kao sto pricaju, na zalost...

Lanmi

pre 1 godinu

@DC. Zašto je Golf poželjan kada se kupuje starudija preko 10 godina? Zato što ga zna svako ko iole može sebe da nazove majstorom. Zato što .....

Sve što si naveo, kako je neko već napisao, važi samo u ovoj napaćenoj zemlji, i njoj sličnim zemljama.