Haarlem
pre 2 godine
To se zove Aquaduct i puna ih je holandija. Najveći je kod Ijmuden-a ispod reke Ij koja spaja more sa lukom Amsterdam a širok je 450 metara. Često se dešava da iznad autoputa plove najveći tankeri.
Nedelja, 28.11.2021.
20:34
Izvor: CDM
pre 2 godine
To se zove Aquaduct i puna ih je holandija. Najveći je kod Ijmuden-a ispod reke Ij koja spaja more sa lukom Amsterdam a širok je 450 metara. Često se dešava da iznad autoputa plove najveći tankeri.
pre 2 godine
"Kako mislite nesvakidasnji i postavljen naopako kad ovog samo u Holandiji imate dosta!?"
(boris,
A ima i u Belgiji.
"Isto tako kad ulazite na Lefkadu u Grčkoj. Dakle ne baš nesvakidasnji."
(?Por qué no te callas?,
Šta?! Ni slično! Most koji povezuje Lefkadu i put koji ide preko mosta su IZNAD vode, a ovde je put ispod mosta i ISPOD vode. Ovo nije most na otvaranje, ni protok vode, ni protok saobraćaja se ni u jednom trenutku ne prekidaju.
"Čovek pomene ulaz na Lefkadu, misleći na tunel koji ide ispod mora u gradu Preveza..."
Recept za doboš tortu,
Pa ako čovek Prevezu zove Lefkada, onda čovek (i ti) imate problem. Dobro da ne misli na tunel ispod Lamansa, ima jednako veze sa ovim u Holandiji, a i bliže je (i od Lefkade, a i od Preveze).
pre 2 godine
Nizozemska- kao što joj ime kaže, ispod nivoa mora, od svog nastanka bori se protiv vode. I onda se ovde jave tastatura stručnjaci da ih poduče i objasne da Nizozemci nemaju pojma. Inače, Nizozemska je zvanični naziv države od pre dve tri godine.
pre 2 godine
kada imate obrnuti most kao ovo onda suocite se sa problemima pumpi koje ce izbacivati vodu kada padnu jace kise,
ili suocite se sa smanjenom sirinom kolovoza kada padne sneg jer se tada sneg nabacuje u stranu a tunel je ogranicene sirine.
ili kada se spustate u tunel onda gubite na preglednosti
ili kada se spustate u tunel ne zaboravite na visinsko ogranicenje, pa mozda neki kamion nece moci da prodje
ili na neophodnost osvetljenja i posebrne signalizacije
i jos da uzmemo u obzir da je ovo samo za prolazak plovila sa manjim gazom.
Ovoga ima po svetu ali ove zamerke u ovom slucaju su vise nego velike pa ovaj plovni saobracaj je nesvrsishodan.
Za vece saobracaje , vece gazove,....a bez spustajucih mostova,...prekida ... ima smisla pri vecim gradovima.
Samo si se malo preracunao inzenjeru, jer ovde u Holandiji skoro uopste i nema snega...
pre 2 godine
kada imate obrnuti most kao ovo onda suocite se sa problemima pumpi koje ce izbacivati vodu kada padnu jace kise,
A: - Ako je put pre i posle mosta pod nagibom od 500m, a širina puta 30m, i olujna kiša od 5 litara/m2 na sat, onda je to 75m3 kiše koje 4 pumpe od ukupno par hiljada evra bez problema pumpaju.
ili suocite se sa smanjenom sirinom kolovoza kada padne sneg jer se tada sneg nabacuje u stranu a tunel je ogranicene sirine.
A: - U Holandiji je sneg vrlo redak i slabog intenziteta (nije to Sibir ili Austrija). Pa čak i da se desi, postoje 4 trake za saobraćaj koje je nemoguće zatrpati.
ili kada se spustate u tunel onda gubite na preglednosti
A: - Dobro zapaženo. Ovo je jedini tunel na svetu koji nema preglednost, a dugačak je svega 19m. Nijedan vozač neće ni primetiti da je bio u tunelu, jer pri brzini od 70km/h, vožnja kroz tunel traje 2 sekunde.
ili kada se spustate u tunel ne zaboravite na visinsko ogranicenje, pa mozda neki kamion nece moci da prodje
A: - Dobro si skrenuo pažnju inženjerima. A oni hteli da naprave prolaz visine svega 1,8m, a greškom napravili visinu veću od 3-4m.
ili na neophodnost osvetljenja i posebrne signalizacije
A: - Nema potrebe ni za kakvim osvetljenjem, čak ni paljenjem svetala na kolima za te 2 sekunde.
(Galakticki Analiticar)
Prijatelju, našao si da shodno da komentarišeš ono u šta si mislio da se razumeš. I totalno si se nalupao. Na šta li ti liče komentari nečeg u šta misliš da se ne razumeš, Bože mili?
pre 2 godine
Isti (takav) "most" vodi brodove koji plove Gotta kanalom preko automobilskog puta ! (Šorom šajke,a Dunavom - čeze )
pre 2 godine
U Holandij ovoga ima na vise mesta, a put ispod vode (morske) je i izmedju Malmea i Kopenhagena, gde je jedan deo i most, cuven iz danske serije Broen (Bridge)
pre 2 godine
Holandjani su čudo jaki na vodi. Zato su njihove firme vadile Kursk sa dna mora. (Smit Tak i Mammoet)
Nema jačih.
pre 2 godine
Srbi dosli da komentarisu da ovo nije solucija. Holandija od mora napravila zemlju, po glavi stanovnika treca najbogatija zemlja na planeti a ultra-uredjena. Svasta.
pre 2 godine
Čovek pomene ulaz na Lefkadu, misleći na tunel koji ide ispod mora u gradu Preveza (nekih 20 km od samog spruda ka Lefkadi) i dobije gomilu komentara od "svezalica" koji to uspeju da povežu sa manipulacaijama i antivakserima, a da pritom, verovatno, dalje od Borče nisu mrdnuli.
pre 2 godine
Lepo za oko, ali nažalost za reke loše i neprakticno... Zamislite da Drinu pregradite i stavite u jednu ovakvu poluootvorenu cev.
(Nezavisni demokratski građanin, 29. novembar 2021 08:37)
Zamisli narod koji stotinama godina bori sa vođenom stihijom i pokušava da kolko tolko uvede u red prirodne nepogode. Nasip gde mi se nalazili kuća je pocet sa gradnjiom 1109-e godine i po godinama notirano gde je koji deo započet i zavrsen. Ovakvih aquaducta u Holandiji imaš koliko hoćeš, pri čemu je ovaj možda najlepši na slici ali nikako ne i najveći. Zašto aquaduct - nema potrebe za pokretnim mostovima, izvadjen materijal može negde drugo da se iskoristi za izgradnju puteva (u zemlji gde je prilican deo ispod nivoa mora je ovo dragocen resurs), nema ukrštanja puteva i daleko manje održavanja zahteva. Vlaga je ovde daleko manji problem od strukturne čvrstine tla. A sto se tiče Drine - holanđanima ni ona ne bi bila nikakav problem da je dovedu u red.
pre 2 godine
Lepo za oko, ali nažalost za reke loše i neprakticno... Zamislite da Drinu pregradite i stavite u jednu ovakvu poluootvorenu cev.
(Nezavisni demokratski građanin, 29. novembar 2021 08:37)
Zar ti ne vidis da reka ne prolazi samo ovim 'mostom' ? Ovo je samo mali trik uradjen, da bi bilo kakvi brodovi mogli da prodju, posto je jefinije nego da su dizali most visoko. Inace dok nisam video nizbrdicu na putu ka reci, pitao sam se kako je ovo moguce.
(parx, 29. novembar 2021 09:50)
Ne vidim, a u samom tekstu piše da put seče jezero. To znači da je ovaj uski "nadplovnjak" jedini tok kojim teče voda. Lepo piše da je dubok 3m. Dakle ovo preko reke kojima teče (brza) voda ne može, moglo bi eventualno preko nekog jezera kao što je ovo, gde je voda mirnija i gde je isto kopnom već skoro podeljeno na pola.
Knjige u šake braćo srbi.
pre 2 godine
Isto tako kad ulazite na Lefkadu u Grčkoj. Dakle ne baš nesvakidasnji.
(?Por qué no te callas?, 29. novembar 2021 09:39)
75% te podrži, ovde imate dokaz koliko ste podložni manipulaciji čim nešto ne znate, gutate.
Ulaz u Lefkada je preko spruda i mosta, 1 slika više od 1000 laži.
I onda se pitate odakle antivakseri? :(
Lefkada Lighthouse
https://maps.app.goo.gl/QD4o7WE9yuX1Pz848
pre 2 godine
Tako je recite vi glupim Holanđanima kako je to trebalo uraditi.
pre 2 godine
kada imate obrnuti most kao ovo onda suocite se sa problemima pumpi koje ce izbacivati vodu kada padnu jace kise,
ili suocite se sa smanjenom sirinom kolovoza kada padne sneg jer se tada sneg nabacuje u stranu a tunel je ogranicene sirine.
ili kada se spustate u tunel onda gubite na preglednosti
ili kada se spustate u tunel ne zaboravite na visinsko ogranicenje, pa mozda neki kamion nece moci da prodje
ili na neophodnost osvetljenja i posebrne signalizacije
i jos da uzmemo u obzir da je ovo samo za prolazak plovila sa manjim gazom.
Ovoga ima po svetu ali ove zamerke u ovom slucaju su vise nego velike pa ovaj plovni saobracaj je nesvrsishodan.
Za vece saobracaje , vece gazove,....a bez spustajucih mostova,...prekida ... ima smisla pri vecim gradovima.
(Galakticki Analiticar, 29. novembar 2021 10:35)
Dokon?
pre 2 godine
Da li je ovo moguće napraviti u Srbiji poznavajući srpski narod i naravno neprevaziđen srpske zakone
(Saša, 29. novembar 2021 09:18)
Ne postoji zakon na svetu koji bi Srbina zaustavio da ne zatrpa smećem plovni put. :(
pre 2 godine
Isto tako kad ulazite na Lefkadu u Grčkoj. Dakle ne baš nesvakidasnji.
(?Por qué no te callas?, 29. novembar 2021 09:39)
Voziš po sprudu, ništa čudno.
Nema veze sa ovim jer autom nikad nisi ispod nivoa mora već konstantno iznad.
pre 2 godine
To su genijalci i gospoda. Svaka čast
pre 2 godine
A kada padne kiša voda sa kolovoza mora da se ispumpava jer nema gde da ode.
(Milan, 29. novembar 2021 08:27
Nije problem tvoj "genijalni" um, nego broj pluseva koje si dobio. Jeste li možda razmišljali da je duž puta postavljena odvodna cijev, koja tu vodu odvodi na kraj puta ili mislite da tuda idu podmornicama kada su kiše ili uopšte ne idu, nego planiraju put prema prognozi.
pre 2 godine
Realno, samo “mangupiranje”. Ceo svet napravi most a ovi: e, aj tunel / akvadukt / bogtepitaj sta. Da izlazimo u novine.
(jovancha, 29. novembar 2021 09:30)
Postojao je put tuda od ranije, plan je bio i da se ta veštačka jezera isuše. Međutim ostavili su ih da mogu da kontrolišu nivo vode (koji je ispod nivoa mora). Jako je plitko, možeš skoro da ga prepešačiš
Kada je rešeno da ti kanali/veštačka jezera ostanu, rešili su da iznad ovog puta naprave most da možeš da pređeš iz jednog u drugi deo kanala.
pre 2 godine
A pa to ima da procuri ko podvožnjak kod Gospodarske mehane. Ma kakvi, nije to dobro rešenje.
pre 2 godine
kada imate obrnuti most kao ovo onda suocite se sa problemima pumpi koje ce izbacivati vodu kada padnu jace kise,
ili suocite se sa smanjenom sirinom kolovoza kada padne sneg jer se tada sneg nabacuje u stranu a tunel je ogranicene sirine.
ili kada se spustate u tunel onda gubite na preglednosti
ili kada se spustate u tunel ne zaboravite na visinsko ogranicenje, pa mozda neki kamion nece moci da prodje
ili na neophodnost osvetljenja i posebrne signalizacije
i jos da uzmemo u obzir da je ovo samo za prolazak plovila sa manjim gazom.
Ovoga ima po svetu ali ove zamerke u ovom slucaju su vise nego velike pa ovaj plovni saobracaj je nesvrsishodan.
Za vece saobracaje , vece gazove,....a bez spustajucih mostova,...prekida ... ima smisla pri vecim gradovima.
pre 2 godine
Milan@
Ne mora ima kanalizacija i voda ode u vodu :)
pre 2 godine
@jovancha
Nisi dobro procitao tekst. Da se izgradio most brodovi sa visokim jarbolima ne bi mogli da prodju ispod tog mosta, a obzirom da je u pitanju ravnica podizanje tog mosta dovoljno visoko da vecina brodova sa visokim jarbolima moze da prodje ispod bilo bi besmisleno.
Alternativa bi bio pokretni most koji bi mogao da propusta brodove, ali to bi bilo neefikasno na saobracajnicama koje imaju puno vozila...
Tako da je ovo sto su uradili je jedino logicno...
pre 2 godine
Zato u Lajpcigu ima most iznad autoputa preko kojeg prolaze avioni :)
pre 2 godine
Isto tako kad ulazite na Lefkadu u Grčkoj. Dakle ne baš nesvakidasnji.
pre 2 godine
lakše i jeftinije, čak iako ispumpavaš vodu sa kolovoza
pre 2 godine
Ajoj
Srbi komentarisu Holandjane...
I sta kazu, Holandjani ovo radili iz zajebancije?
pre 2 godine
Da li je ovo moguće napraviti u Srbiji poznavajući srpski narod i naravno neprevaziđen srpske zakone
pre 2 godine
U Nemačkoj ih imate nekoliko, lično obišao jedan takav u Fürth-u. Potražite vi Magdeburg water bridge, e to je tek umeće.
pre 2 godine
Ovakve mostove su izgradili nemci pocetkom sedamdesetih na kanalu RMD, kod Nürnberg-a ih ima 3.
pre 2 godine
Lepo za oko, ali nažalost za reke loše i neprakticno... Zamislite da Drinu pregradite i stavite u jednu ovakvu poluootvorenu cev.
(Nezavisni demokratski građanin, 29. novembar 2021 08:37)
Zar ti ne vidis da reka ne prolazi samo ovim 'mostom' ? Ovo je samo mali trik uradjen, da bi bilo kakvi brodovi mogli da prodju, posto je jefinije nego da su dizali most visoko. Inace dok nisam video nizbrdicu na putu ka reci, pitao sam se kako je ovo moguce.
pre 2 godine
Realno, samo “mangupiranje”. Ceo svet napravi most a ovi: e, aj tunel / akvadukt / bogtepitaj sta. Da izlazimo u novine.
pre 2 godine
A kada padne kiša voda sa kolovoza mora da se ispumpava jer nema gde da ode.
(Milan, 29. novembar 2021 08:27)
Na to sigurno nisu mislili kad su pravili ovaj projekat. Dobro je da si im rekao da znaju ubuduce! Nenadmasna Srpska pamet jos uvek vlada svetom ...
pre 2 godine
A kod nas ni sahtu ne umeju da urade u nivou asfalta, nego vozimo slalom da sacuvamo trap.
pre 2 godine
A kada padne kiša voda sa kolovoza mora da se ispumpava jer nema gde da ode.
pre 2 godine
U centru Moskve brodovi prelaze ulicu.
Za fotografije traziti: "Акведук канала им. Москвы"
pre 2 godine
Kako mislite nesvakidasnji i postavljen naopako kad ovog samo u Holandiji imate dosta!?
pre 2 godine
Lepo za oko, ali nažalost za reke loše i neprakticno... Zamislite da Drinu pregradite i stavite u jednu ovakvu poluootvorenu cev.
pre 2 godine
A kod nas ni sahtu ne umeju da urade u nivou asfalta, nego vozimo slalom da sacuvamo trap.
pre 2 godine
Kako mislite nesvakidasnji i postavljen naopako kad ovog samo u Holandiji imate dosta!?
pre 2 godine
Ajoj
Srbi komentarisu Holandjane...
I sta kazu, Holandjani ovo radili iz zajebancije?
pre 2 godine
U centru Moskve brodovi prelaze ulicu.
Za fotografije traziti: "Акведук канала им. Москвы"
pre 2 godine
Tako je recite vi glupim Holanđanima kako je to trebalo uraditi.
pre 2 godine
Lepo za oko, ali nažalost za reke loše i neprakticno... Zamislite da Drinu pregradite i stavite u jednu ovakvu poluootvorenu cev.
(Nezavisni demokratski građanin, 29. novembar 2021 08:37)
Zamisli narod koji stotinama godina bori sa vođenom stihijom i pokušava da kolko tolko uvede u red prirodne nepogode. Nasip gde mi se nalazili kuća je pocet sa gradnjiom 1109-e godine i po godinama notirano gde je koji deo započet i zavrsen. Ovakvih aquaducta u Holandiji imaš koliko hoćeš, pri čemu je ovaj možda najlepši na slici ali nikako ne i najveći. Zašto aquaduct - nema potrebe za pokretnim mostovima, izvadjen materijal može negde drugo da se iskoristi za izgradnju puteva (u zemlji gde je prilican deo ispod nivoa mora je ovo dragocen resurs), nema ukrštanja puteva i daleko manje održavanja zahteva. Vlaga je ovde daleko manji problem od strukturne čvrstine tla. A sto se tiče Drine - holanđanima ni ona ne bi bila nikakav problem da je dovedu u red.
pre 2 godine
Da li je ovo moguće napraviti u Srbiji poznavajući srpski narod i naravno neprevaziđen srpske zakone
(Saša, 29. novembar 2021 09:18)
Ne postoji zakon na svetu koji bi Srbina zaustavio da ne zatrpa smećem plovni put. :(
pre 2 godine
A kada padne kiša voda sa kolovoza mora da se ispumpava jer nema gde da ode.
(Milan, 29. novembar 2021 08:27)
Na to sigurno nisu mislili kad su pravili ovaj projekat. Dobro je da si im rekao da znaju ubuduce! Nenadmasna Srpska pamet jos uvek vlada svetom ...
pre 2 godine
U Nemačkoj ih imate nekoliko, lično obišao jedan takav u Fürth-u. Potražite vi Magdeburg water bridge, e to je tek umeće.
pre 2 godine
Ovakve mostove su izgradili nemci pocetkom sedamdesetih na kanalu RMD, kod Nürnberg-a ih ima 3.
pre 2 godine
Čovek pomene ulaz na Lefkadu, misleći na tunel koji ide ispod mora u gradu Preveza (nekih 20 km od samog spruda ka Lefkadi) i dobije gomilu komentara od "svezalica" koji to uspeju da povežu sa manipulacaijama i antivakserima, a da pritom, verovatno, dalje od Borče nisu mrdnuli.
pre 2 godine
@jovancha
Nisi dobro procitao tekst. Da se izgradio most brodovi sa visokim jarbolima ne bi mogli da prodju ispod tog mosta, a obzirom da je u pitanju ravnica podizanje tog mosta dovoljno visoko da vecina brodova sa visokim jarbolima moze da prodje ispod bilo bi besmisleno.
Alternativa bi bio pokretni most koji bi mogao da propusta brodove, ali to bi bilo neefikasno na saobracajnicama koje imaju puno vozila...
Tako da je ovo sto su uradili je jedino logicno...
pre 2 godine
Da li je ovo moguće napraviti u Srbiji poznavajući srpski narod i naravno neprevaziđen srpske zakone
pre 2 godine
kada imate obrnuti most kao ovo onda suocite se sa problemima pumpi koje ce izbacivati vodu kada padnu jace kise,
ili suocite se sa smanjenom sirinom kolovoza kada padne sneg jer se tada sneg nabacuje u stranu a tunel je ogranicene sirine.
ili kada se spustate u tunel onda gubite na preglednosti
ili kada se spustate u tunel ne zaboravite na visinsko ogranicenje, pa mozda neki kamion nece moci da prodje
ili na neophodnost osvetljenja i posebrne signalizacije
i jos da uzmemo u obzir da je ovo samo za prolazak plovila sa manjim gazom.
Ovoga ima po svetu ali ove zamerke u ovom slucaju su vise nego velike pa ovaj plovni saobracaj je nesvrsishodan.
Za vece saobracaje , vece gazove,....a bez spustajucih mostova,...prekida ... ima smisla pri vecim gradovima.
(Galakticki Analiticar, 29. novembar 2021 10:35)
Dokon?
pre 2 godine
Lepo za oko, ali nažalost za reke loše i neprakticno... Zamislite da Drinu pregradite i stavite u jednu ovakvu poluootvorenu cev.
(Nezavisni demokratski građanin, 29. novembar 2021 08:37)
Zar ti ne vidis da reka ne prolazi samo ovim 'mostom' ? Ovo je samo mali trik uradjen, da bi bilo kakvi brodovi mogli da prodju, posto je jefinije nego da su dizali most visoko. Inace dok nisam video nizbrdicu na putu ka reci, pitao sam se kako je ovo moguce.
pre 2 godine
A kada padne kiša voda sa kolovoza mora da se ispumpava jer nema gde da ode.
(Milan, 29. novembar 2021 08:27
Nije problem tvoj "genijalni" um, nego broj pluseva koje si dobio. Jeste li možda razmišljali da je duž puta postavljena odvodna cijev, koja tu vodu odvodi na kraj puta ili mislite da tuda idu podmornicama kada su kiše ili uopšte ne idu, nego planiraju put prema prognozi.
pre 2 godine
A kada padne kiša voda sa kolovoza mora da se ispumpava jer nema gde da ode.
pre 2 godine
Isto tako kad ulazite na Lefkadu u Grčkoj. Dakle ne baš nesvakidasnji.
pre 2 godine
lakše i jeftinije, čak iako ispumpavaš vodu sa kolovoza
pre 2 godine
To su genijalci i gospoda. Svaka čast
pre 2 godine
Isto tako kad ulazite na Lefkadu u Grčkoj. Dakle ne baš nesvakidasnji.
(?Por qué no te callas?, 29. novembar 2021 09:39)
75% te podrži, ovde imate dokaz koliko ste podložni manipulaciji čim nešto ne znate, gutate.
Ulaz u Lefkada je preko spruda i mosta, 1 slika više od 1000 laži.
I onda se pitate odakle antivakseri? :(
Lefkada Lighthouse
https://maps.app.goo.gl/QD4o7WE9yuX1Pz848
pre 2 godine
Realno, samo “mangupiranje”. Ceo svet napravi most a ovi: e, aj tunel / akvadukt / bogtepitaj sta. Da izlazimo u novine.
(jovancha, 29. novembar 2021 09:30)
Postojao je put tuda od ranije, plan je bio i da se ta veštačka jezera isuše. Međutim ostavili su ih da mogu da kontrolišu nivo vode (koji je ispod nivoa mora). Jako je plitko, možeš skoro da ga prepešačiš
Kada je rešeno da ti kanali/veštačka jezera ostanu, rešili su da iznad ovog puta naprave most da možeš da pređeš iz jednog u drugi deo kanala.
pre 2 godine
Isto tako kad ulazite na Lefkadu u Grčkoj. Dakle ne baš nesvakidasnji.
(?Por qué no te callas?, 29. novembar 2021 09:39)
Voziš po sprudu, ništa čudno.
Nema veze sa ovim jer autom nikad nisi ispod nivoa mora već konstantno iznad.
pre 2 godine
Lepo za oko, ali nažalost za reke loše i neprakticno... Zamislite da Drinu pregradite i stavite u jednu ovakvu poluootvorenu cev.
pre 2 godine
Zato u Lajpcigu ima most iznad autoputa preko kojeg prolaze avioni :)
pre 2 godine
Srbi dosli da komentarisu da ovo nije solucija. Holandija od mora napravila zemlju, po glavi stanovnika treca najbogatija zemlja na planeti a ultra-uredjena. Svasta.
pre 2 godine
Holandjani su čudo jaki na vodi. Zato su njihove firme vadile Kursk sa dna mora. (Smit Tak i Mammoet)
Nema jačih.
pre 2 godine
Realno, samo “mangupiranje”. Ceo svet napravi most a ovi: e, aj tunel / akvadukt / bogtepitaj sta. Da izlazimo u novine.
pre 2 godine
Milan@
Ne mora ima kanalizacija i voda ode u vodu :)
pre 2 godine
Nizozemska- kao što joj ime kaže, ispod nivoa mora, od svog nastanka bori se protiv vode. I onda se ovde jave tastatura stručnjaci da ih poduče i objasne da Nizozemci nemaju pojma. Inače, Nizozemska je zvanični naziv države od pre dve tri godine.
pre 2 godine
Lepo za oko, ali nažalost za reke loše i neprakticno... Zamislite da Drinu pregradite i stavite u jednu ovakvu poluootvorenu cev.
(Nezavisni demokratski građanin, 29. novembar 2021 08:37)
Zar ti ne vidis da reka ne prolazi samo ovim 'mostom' ? Ovo je samo mali trik uradjen, da bi bilo kakvi brodovi mogli da prodju, posto je jefinije nego da su dizali most visoko. Inace dok nisam video nizbrdicu na putu ka reci, pitao sam se kako je ovo moguce.
(parx, 29. novembar 2021 09:50)
Ne vidim, a u samom tekstu piše da put seče jezero. To znači da je ovaj uski "nadplovnjak" jedini tok kojim teče voda. Lepo piše da je dubok 3m. Dakle ovo preko reke kojima teče (brza) voda ne može, moglo bi eventualno preko nekog jezera kao što je ovo, gde je voda mirnija i gde je isto kopnom već skoro podeljeno na pola.
Knjige u šake braćo srbi.
pre 2 godine
kada imate obrnuti most kao ovo onda suocite se sa problemima pumpi koje ce izbacivati vodu kada padnu jace kise,
A: - Ako je put pre i posle mosta pod nagibom od 500m, a širina puta 30m, i olujna kiša od 5 litara/m2 na sat, onda je to 75m3 kiše koje 4 pumpe od ukupno par hiljada evra bez problema pumpaju.
ili suocite se sa smanjenom sirinom kolovoza kada padne sneg jer se tada sneg nabacuje u stranu a tunel je ogranicene sirine.
A: - U Holandiji je sneg vrlo redak i slabog intenziteta (nije to Sibir ili Austrija). Pa čak i da se desi, postoje 4 trake za saobraćaj koje je nemoguće zatrpati.
ili kada se spustate u tunel onda gubite na preglednosti
A: - Dobro zapaženo. Ovo je jedini tunel na svetu koji nema preglednost, a dugačak je svega 19m. Nijedan vozač neće ni primetiti da je bio u tunelu, jer pri brzini od 70km/h, vožnja kroz tunel traje 2 sekunde.
ili kada se spustate u tunel ne zaboravite na visinsko ogranicenje, pa mozda neki kamion nece moci da prodje
A: - Dobro si skrenuo pažnju inženjerima. A oni hteli da naprave prolaz visine svega 1,8m, a greškom napravili visinu veću od 3-4m.
ili na neophodnost osvetljenja i posebrne signalizacije
A: - Nema potrebe ni za kakvim osvetljenjem, čak ni paljenjem svetala na kolima za te 2 sekunde.
(Galakticki Analiticar)
Prijatelju, našao si da shodno da komentarišeš ono u šta si mislio da se razumeš. I totalno si se nalupao. Na šta li ti liče komentari nečeg u šta misliš da se ne razumeš, Bože mili?
pre 2 godine
kada imate obrnuti most kao ovo onda suocite se sa problemima pumpi koje ce izbacivati vodu kada padnu jace kise,
ili suocite se sa smanjenom sirinom kolovoza kada padne sneg jer se tada sneg nabacuje u stranu a tunel je ogranicene sirine.
ili kada se spustate u tunel onda gubite na preglednosti
ili kada se spustate u tunel ne zaboravite na visinsko ogranicenje, pa mozda neki kamion nece moci da prodje
ili na neophodnost osvetljenja i posebrne signalizacije
i jos da uzmemo u obzir da je ovo samo za prolazak plovila sa manjim gazom.
Ovoga ima po svetu ali ove zamerke u ovom slucaju su vise nego velike pa ovaj plovni saobracaj je nesvrsishodan.
Za vece saobracaje , vece gazove,....a bez spustajucih mostova,...prekida ... ima smisla pri vecim gradovima.
Samo si se malo preracunao inzenjeru, jer ovde u Holandiji skoro uopste i nema snega...
pre 2 godine
A pa to ima da procuri ko podvožnjak kod Gospodarske mehane. Ma kakvi, nije to dobro rešenje.
pre 2 godine
U Holandij ovoga ima na vise mesta, a put ispod vode (morske) je i izmedju Malmea i Kopenhagena, gde je jedan deo i most, cuven iz danske serije Broen (Bridge)
pre 2 godine
Isti (takav) "most" vodi brodove koji plove Gotta kanalom preko automobilskog puta ! (Šorom šajke,a Dunavom - čeze )
pre 2 godine
"Kako mislite nesvakidasnji i postavljen naopako kad ovog samo u Holandiji imate dosta!?"
(boris,
A ima i u Belgiji.
"Isto tako kad ulazite na Lefkadu u Grčkoj. Dakle ne baš nesvakidasnji."
(?Por qué no te callas?,
Šta?! Ni slično! Most koji povezuje Lefkadu i put koji ide preko mosta su IZNAD vode, a ovde je put ispod mosta i ISPOD vode. Ovo nije most na otvaranje, ni protok vode, ni protok saobraćaja se ni u jednom trenutku ne prekidaju.
"Čovek pomene ulaz na Lefkadu, misleći na tunel koji ide ispod mora u gradu Preveza..."
Recept za doboš tortu,
Pa ako čovek Prevezu zove Lefkada, onda čovek (i ti) imate problem. Dobro da ne misli na tunel ispod Lamansa, ima jednako veze sa ovim u Holandiji, a i bliže je (i od Lefkade, a i od Preveze).
pre 2 godine
kada imate obrnuti most kao ovo onda suocite se sa problemima pumpi koje ce izbacivati vodu kada padnu jace kise,
ili suocite se sa smanjenom sirinom kolovoza kada padne sneg jer se tada sneg nabacuje u stranu a tunel je ogranicene sirine.
ili kada se spustate u tunel onda gubite na preglednosti
ili kada se spustate u tunel ne zaboravite na visinsko ogranicenje, pa mozda neki kamion nece moci da prodje
ili na neophodnost osvetljenja i posebrne signalizacije
i jos da uzmemo u obzir da je ovo samo za prolazak plovila sa manjim gazom.
Ovoga ima po svetu ali ove zamerke u ovom slucaju su vise nego velike pa ovaj plovni saobracaj je nesvrsishodan.
Za vece saobracaje , vece gazove,....a bez spustajucih mostova,...prekida ... ima smisla pri vecim gradovima.
pre 2 godine
To se zove Aquaduct i puna ih je holandija. Najveći je kod Ijmuden-a ispod reke Ij koja spaja more sa lukom Amsterdam a širok je 450 metara. Često se dešava da iznad autoputa plove najveći tankeri.
pre 2 godine
Lepo za oko, ali nažalost za reke loše i neprakticno... Zamislite da Drinu pregradite i stavite u jednu ovakvu poluootvorenu cev.
pre 2 godine
A kada padne kiša voda sa kolovoza mora da se ispumpava jer nema gde da ode.
pre 2 godine
Realno, samo “mangupiranje”. Ceo svet napravi most a ovi: e, aj tunel / akvadukt / bogtepitaj sta. Da izlazimo u novine.
pre 2 godine
kada imate obrnuti most kao ovo onda suocite se sa problemima pumpi koje ce izbacivati vodu kada padnu jace kise,
ili suocite se sa smanjenom sirinom kolovoza kada padne sneg jer se tada sneg nabacuje u stranu a tunel je ogranicene sirine.
ili kada se spustate u tunel onda gubite na preglednosti
ili kada se spustate u tunel ne zaboravite na visinsko ogranicenje, pa mozda neki kamion nece moci da prodje
ili na neophodnost osvetljenja i posebrne signalizacije
i jos da uzmemo u obzir da je ovo samo za prolazak plovila sa manjim gazom.
Ovoga ima po svetu ali ove zamerke u ovom slucaju su vise nego velike pa ovaj plovni saobracaj je nesvrsishodan.
Za vece saobracaje , vece gazove,....a bez spustajucih mostova,...prekida ... ima smisla pri vecim gradovima.
pre 2 godine
Da li je ovo moguće napraviti u Srbiji poznavajući srpski narod i naravno neprevaziđen srpske zakone
pre 2 godine
A pa to ima da procuri ko podvožnjak kod Gospodarske mehane. Ma kakvi, nije to dobro rešenje.
pre 2 godine
Lepo za oko, ali nažalost za reke loše i neprakticno... Zamislite da Drinu pregradite i stavite u jednu ovakvu poluootvorenu cev.
(Nezavisni demokratski građanin, 29. novembar 2021 08:37)
Zar ti ne vidis da reka ne prolazi samo ovim 'mostom' ? Ovo je samo mali trik uradjen, da bi bilo kakvi brodovi mogli da prodju, posto je jefinije nego da su dizali most visoko. Inace dok nisam video nizbrdicu na putu ka reci, pitao sam se kako je ovo moguce.
(parx, 29. novembar 2021 09:50)
Ne vidim, a u samom tekstu piše da put seče jezero. To znači da je ovaj uski "nadplovnjak" jedini tok kojim teče voda. Lepo piše da je dubok 3m. Dakle ovo preko reke kojima teče (brza) voda ne može, moglo bi eventualno preko nekog jezera kao što je ovo, gde je voda mirnija i gde je isto kopnom već skoro podeljeno na pola.
Knjige u šake braćo srbi.
pre 2 godine
Isto tako kad ulazite na Lefkadu u Grčkoj. Dakle ne baš nesvakidasnji.
pre 2 godine
kada imate obrnuti most kao ovo onda suocite se sa problemima pumpi koje ce izbacivati vodu kada padnu jace kise,
ili suocite se sa smanjenom sirinom kolovoza kada padne sneg jer se tada sneg nabacuje u stranu a tunel je ogranicene sirine.
ili kada se spustate u tunel onda gubite na preglednosti
ili kada se spustate u tunel ne zaboravite na visinsko ogranicenje, pa mozda neki kamion nece moci da prodje
ili na neophodnost osvetljenja i posebrne signalizacije
i jos da uzmemo u obzir da je ovo samo za prolazak plovila sa manjim gazom.
Ovoga ima po svetu ali ove zamerke u ovom slucaju su vise nego velike pa ovaj plovni saobracaj je nesvrsishodan.
Za vece saobracaje , vece gazove,....a bez spustajucih mostova,...prekida ... ima smisla pri vecim gradovima.
(Galakticki Analiticar, 29. novembar 2021 10:35)
Dokon?
pre 2 godine
Ajoj
Srbi komentarisu Holandjane...
I sta kazu, Holandjani ovo radili iz zajebancije?
pre 2 godine
Isto tako kad ulazite na Lefkadu u Grčkoj. Dakle ne baš nesvakidasnji.
(?Por qué no te callas?, 29. novembar 2021 09:39)
75% te podrži, ovde imate dokaz koliko ste podložni manipulaciji čim nešto ne znate, gutate.
Ulaz u Lefkada je preko spruda i mosta, 1 slika više od 1000 laži.
I onda se pitate odakle antivakseri? :(
Lefkada Lighthouse
https://maps.app.goo.gl/QD4o7WE9yuX1Pz848
pre 2 godine
Lepo za oko, ali nažalost za reke loše i neprakticno... Zamislite da Drinu pregradite i stavite u jednu ovakvu poluootvorenu cev.
(Nezavisni demokratski građanin, 29. novembar 2021 08:37)
Zar ti ne vidis da reka ne prolazi samo ovim 'mostom' ? Ovo je samo mali trik uradjen, da bi bilo kakvi brodovi mogli da prodju, posto je jefinije nego da su dizali most visoko. Inace dok nisam video nizbrdicu na putu ka reci, pitao sam se kako je ovo moguce.
pre 2 godine
U centru Moskve brodovi prelaze ulicu.
Za fotografije traziti: "Акведук канала им. Москвы"
pre 2 godine
Isto tako kad ulazite na Lefkadu u Grčkoj. Dakle ne baš nesvakidasnji.
(?Por qué no te callas?, 29. novembar 2021 09:39)
Voziš po sprudu, ništa čudno.
Nema veze sa ovim jer autom nikad nisi ispod nivoa mora već konstantno iznad.
pre 2 godine
A kod nas ni sahtu ne umeju da urade u nivou asfalta, nego vozimo slalom da sacuvamo trap.
pre 2 godine
lakše i jeftinije, čak iako ispumpavaš vodu sa kolovoza
pre 2 godine
A kada padne kiša voda sa kolovoza mora da se ispumpava jer nema gde da ode.
(Milan, 29. novembar 2021 08:27)
Na to sigurno nisu mislili kad su pravili ovaj projekat. Dobro je da si im rekao da znaju ubuduce! Nenadmasna Srpska pamet jos uvek vlada svetom ...
pre 2 godine
"Kako mislite nesvakidasnji i postavljen naopako kad ovog samo u Holandiji imate dosta!?"
(boris,
A ima i u Belgiji.
"Isto tako kad ulazite na Lefkadu u Grčkoj. Dakle ne baš nesvakidasnji."
(?Por qué no te callas?,
Šta?! Ni slično! Most koji povezuje Lefkadu i put koji ide preko mosta su IZNAD vode, a ovde je put ispod mosta i ISPOD vode. Ovo nije most na otvaranje, ni protok vode, ni protok saobraćaja se ni u jednom trenutku ne prekidaju.
"Čovek pomene ulaz na Lefkadu, misleći na tunel koji ide ispod mora u gradu Preveza..."
Recept za doboš tortu,
Pa ako čovek Prevezu zove Lefkada, onda čovek (i ti) imate problem. Dobro da ne misli na tunel ispod Lamansa, ima jednako veze sa ovim u Holandiji, a i bliže je (i od Lefkade, a i od Preveze).
pre 2 godine
A kada padne kiša voda sa kolovoza mora da se ispumpava jer nema gde da ode.
(Milan, 29. novembar 2021 08:27
Nije problem tvoj "genijalni" um, nego broj pluseva koje si dobio. Jeste li možda razmišljali da je duž puta postavljena odvodna cijev, koja tu vodu odvodi na kraj puta ili mislite da tuda idu podmornicama kada su kiše ili uopšte ne idu, nego planiraju put prema prognozi.
pre 2 godine
Čovek pomene ulaz na Lefkadu, misleći na tunel koji ide ispod mora u gradu Preveza (nekih 20 km od samog spruda ka Lefkadi) i dobije gomilu komentara od "svezalica" koji to uspeju da povežu sa manipulacaijama i antivakserima, a da pritom, verovatno, dalje od Borče nisu mrdnuli.
pre 2 godine
Tako je recite vi glupim Holanđanima kako je to trebalo uraditi.
pre 2 godine
To su genijalci i gospoda. Svaka čast
pre 2 godine
Zato u Lajpcigu ima most iznad autoputa preko kojeg prolaze avioni :)
pre 2 godine
Kako mislite nesvakidasnji i postavljen naopako kad ovog samo u Holandiji imate dosta!?
pre 2 godine
Lepo za oko, ali nažalost za reke loše i neprakticno... Zamislite da Drinu pregradite i stavite u jednu ovakvu poluootvorenu cev.
(Nezavisni demokratski građanin, 29. novembar 2021 08:37)
Zamisli narod koji stotinama godina bori sa vođenom stihijom i pokušava da kolko tolko uvede u red prirodne nepogode. Nasip gde mi se nalazili kuća je pocet sa gradnjiom 1109-e godine i po godinama notirano gde je koji deo započet i zavrsen. Ovakvih aquaducta u Holandiji imaš koliko hoćeš, pri čemu je ovaj možda najlepši na slici ali nikako ne i najveći. Zašto aquaduct - nema potrebe za pokretnim mostovima, izvadjen materijal može negde drugo da se iskoristi za izgradnju puteva (u zemlji gde je prilican deo ispod nivoa mora je ovo dragocen resurs), nema ukrštanja puteva i daleko manje održavanja zahteva. Vlaga je ovde daleko manji problem od strukturne čvrstine tla. A sto se tiče Drine - holanđanima ni ona ne bi bila nikakav problem da je dovedu u red.
pre 2 godine
kada imate obrnuti most kao ovo onda suocite se sa problemima pumpi koje ce izbacivati vodu kada padnu jace kise,
A: - Ako je put pre i posle mosta pod nagibom od 500m, a širina puta 30m, i olujna kiša od 5 litara/m2 na sat, onda je to 75m3 kiše koje 4 pumpe od ukupno par hiljada evra bez problema pumpaju.
ili suocite se sa smanjenom sirinom kolovoza kada padne sneg jer se tada sneg nabacuje u stranu a tunel je ogranicene sirine.
A: - U Holandiji je sneg vrlo redak i slabog intenziteta (nije to Sibir ili Austrija). Pa čak i da se desi, postoje 4 trake za saobraćaj koje je nemoguće zatrpati.
ili kada se spustate u tunel onda gubite na preglednosti
A: - Dobro zapaženo. Ovo je jedini tunel na svetu koji nema preglednost, a dugačak je svega 19m. Nijedan vozač neće ni primetiti da je bio u tunelu, jer pri brzini od 70km/h, vožnja kroz tunel traje 2 sekunde.
ili kada se spustate u tunel ne zaboravite na visinsko ogranicenje, pa mozda neki kamion nece moci da prodje
A: - Dobro si skrenuo pažnju inženjerima. A oni hteli da naprave prolaz visine svega 1,8m, a greškom napravili visinu veću od 3-4m.
ili na neophodnost osvetljenja i posebrne signalizacije
A: - Nema potrebe ni za kakvim osvetljenjem, čak ni paljenjem svetala na kolima za te 2 sekunde.
(Galakticki Analiticar)
Prijatelju, našao si da shodno da komentarišeš ono u šta si mislio da se razumeš. I totalno si se nalupao. Na šta li ti liče komentari nečeg u šta misliš da se ne razumeš, Bože mili?
pre 2 godine
Nizozemska- kao što joj ime kaže, ispod nivoa mora, od svog nastanka bori se protiv vode. I onda se ovde jave tastatura stručnjaci da ih poduče i objasne da Nizozemci nemaju pojma. Inače, Nizozemska je zvanični naziv države od pre dve tri godine.
pre 2 godine
Ovakve mostove su izgradili nemci pocetkom sedamdesetih na kanalu RMD, kod Nürnberg-a ih ima 3.
pre 2 godine
Milan@
Ne mora ima kanalizacija i voda ode u vodu :)
pre 2 godine
Da li je ovo moguće napraviti u Srbiji poznavajući srpski narod i naravno neprevaziđen srpske zakone
(Saša, 29. novembar 2021 09:18)
Ne postoji zakon na svetu koji bi Srbina zaustavio da ne zatrpa smećem plovni put. :(
pre 2 godine
kada imate obrnuti most kao ovo onda suocite se sa problemima pumpi koje ce izbacivati vodu kada padnu jace kise,
ili suocite se sa smanjenom sirinom kolovoza kada padne sneg jer se tada sneg nabacuje u stranu a tunel je ogranicene sirine.
ili kada se spustate u tunel onda gubite na preglednosti
ili kada se spustate u tunel ne zaboravite na visinsko ogranicenje, pa mozda neki kamion nece moci da prodje
ili na neophodnost osvetljenja i posebrne signalizacije
i jos da uzmemo u obzir da je ovo samo za prolazak plovila sa manjim gazom.
Ovoga ima po svetu ali ove zamerke u ovom slucaju su vise nego velike pa ovaj plovni saobracaj je nesvrsishodan.
Za vece saobracaje , vece gazove,....a bez spustajucih mostova,...prekida ... ima smisla pri vecim gradovima.
Samo si se malo preracunao inzenjeru, jer ovde u Holandiji skoro uopste i nema snega...
pre 2 godine
U Nemačkoj ih imate nekoliko, lično obišao jedan takav u Fürth-u. Potražite vi Magdeburg water bridge, e to je tek umeće.
pre 2 godine
Srbi dosli da komentarisu da ovo nije solucija. Holandija od mora napravila zemlju, po glavi stanovnika treca najbogatija zemlja na planeti a ultra-uredjena. Svasta.
pre 2 godine
@jovancha
Nisi dobro procitao tekst. Da se izgradio most brodovi sa visokim jarbolima ne bi mogli da prodju ispod tog mosta, a obzirom da je u pitanju ravnica podizanje tog mosta dovoljno visoko da vecina brodova sa visokim jarbolima moze da prodje ispod bilo bi besmisleno.
Alternativa bi bio pokretni most koji bi mogao da propusta brodove, ali to bi bilo neefikasno na saobracajnicama koje imaju puno vozila...
Tako da je ovo sto su uradili je jedino logicno...
pre 2 godine
Realno, samo “mangupiranje”. Ceo svet napravi most a ovi: e, aj tunel / akvadukt / bogtepitaj sta. Da izlazimo u novine.
(jovancha, 29. novembar 2021 09:30)
Postojao je put tuda od ranije, plan je bio i da se ta veštačka jezera isuše. Međutim ostavili su ih da mogu da kontrolišu nivo vode (koji je ispod nivoa mora). Jako je plitko, možeš skoro da ga prepešačiš
Kada je rešeno da ti kanali/veštačka jezera ostanu, rešili su da iznad ovog puta naprave most da možeš da pređeš iz jednog u drugi deo kanala.
pre 2 godine
U Holandij ovoga ima na vise mesta, a put ispod vode (morske) je i izmedju Malmea i Kopenhagena, gde je jedan deo i most, cuven iz danske serije Broen (Bridge)
pre 2 godine
Isti (takav) "most" vodi brodove koji plove Gotta kanalom preko automobilskog puta ! (Šorom šajke,a Dunavom - čeze )
pre 2 godine
Holandjani su čudo jaki na vodi. Zato su njihove firme vadile Kursk sa dna mora. (Smit Tak i Mammoet)
Nema jačih.
pre 2 godine
To se zove Aquaduct i puna ih je holandija. Najveći je kod Ijmuden-a ispod reke Ij koja spaja more sa lukom Amsterdam a širok je 450 metara. Često se dešava da iznad autoputa plove najveći tankeri.
39 Komentari
Sortiraj po: