Četvrtak, 04.11.2021.

23:05

Zvezda na skeneru B92.net: Samoubistvo

Izvor: Miloš Simanoviæ

Zvezda na skeneru B92.net: Samoubistvo IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

66 Komentari

Sortiraj po:

tom pus

pre 2 godine

Bagro lopovska, i zvezda i partizan. Jedini klubovi na Svetu kojima treba pomoc iz drzavnog budzeta da bi se igrali lopte. I to neuspesno.
(Brane Lala, 05. novembar 2021 02:01)
Komentar meseca??

tom pus

pre 2 godine

Sinoć samo Pavkov,radi ono što zna,ne glupira se...ostali truba,tako ja kao grobar videh stvari na terenu...rodić,gobeljić,milkjović,urošević,loši bekovi,nemaju fudbalsku građu...miljkon trči na petama,ha,ha..šou...struka vidi nešto u njima...ha,ha

cinik ovdašnji

pre 2 godine

O Gobeljiću nemam reči, mislim da bi za svaki karton trebalo da plati neku kaznu u klupsku kasu, pa možda nas ne bi više toliko brukao ako već mora da igra.
Dragoviću svaka čast, šteta što na kraju nije krunisao golom svoju igru, ali bilo bi nerealno da se onako slaba Zvezda izvuče.
(NNN, 5. novembar 2021 09:09) Za Gobelju se ne slažem. Ova druga liga evropskog fudbala je dve klase iznad njegovih sposobnosti, on apsolutno nema nivo za ovo takmičenje. Limitiran u svakom smislu, iako se uvek trudi maksimalno i daje sve što može - a to je malo. A zašto on uporno igra, i zašto nemamo boljeg na tom mestu,nije pitanje za njega, već zna se za koga. Dalje, slažem se da i nismo zaslužili da izjednačimo. A i sve je bilo protiv i krenulo naopako. Dobri rezultati nama često zamagle vid, pa zaboravimo sa koliko limitiranim kadrom zapravo igramo, koliko nam je roster tanak kvalitativno, iako je kvantitativno popriličan. Za "navijačke" brljotine neću ništa da kažem, tu će tek da pukne tikva.

tom pus

pre 2 godine

oni koji znaju ne mogu,oni koji mogu ne znaju,najgora kombinacija,sve je do struke,poimanje ove igre im je srednjovekovno,koruptivan tim i zvezde i partizana,prvi dovode bofluk za velike pare,drugi vračaju svoju decu,nema tu igranja lopte...ne bih dalje da elaboriram

NNN

pre 2 godine

Kataieva najgora partija u Zvezdi!
Svaku loptu je prodao Dancima, bukvalno smo sat vremena igrali sa dva igrača manje, toliko je bio loš da je trebalo i ranije da leti napolje.
O Gobeljiću nemam reči, mislim da bi za svaki karton trebalo da plati neku kaznu u klupsku kasu, pa možda nas ne bi više toliko brukao ako već mora da igra.
Dragoviću svaka čast, šteta što na kraju nije krunisao golom svoju igru, ali bilo bi nerealno da se onako slaba Zvezda izvuče.

Miki

pre 2 godine

Uz dužno poštovanje,ali ako se vi čudite i kažete da je napadača zamenio bek,a da pri tom ne vidite da je nekoliko igrača zamenilo pozicije,Ivanić ide na Kataijevo mesto itd.onda je vaša analiza pomalo tanka.Naravno da Zvezda ne igra baš dobro,spor je vezni red,ali mislim da bi se druga pesma pevala da Degenek nije pogrešio.

aha

pre 2 godine

Ostati veliki i u porazu.Pobedio je bolji i srecniji tim.Prolece je u Zvezdinim rukama.Ne praviti ishitrene poteze i mirno nastaviti ka prolecu u LE.

S.M.Kuća

pre 2 godine

Auu kakvi komentari, svi sve znaju. Za pronenu hajde pustite Stankovica i igrace da zavrse posao do kraja, sacekaju prolece u Evropi i onda komentarisite. Kad se pobedi bajka, a kad se izgubi katastrofa, pa pogledajte ostale. Od nas sve jos zavisi to je bitno, zato idemooo

sta ima veze...

pre 2 godine

Jedina referenca Dejana Stankovica da bude trener Zvezde je ta sto voli Zvezdu. Ali, takvih ima nekoliko miliona i nisu dobili sansu.
Intelektualno on nije kapacitet da bude sef strucnog staba prvog tima takvog kluba.
Mozda pomocnik, pa ako sazri za 10 godina.

Misljenje

pre 2 godine

Ne treba traziti alibi za losu igru, ali treba nekako uputiti UEFA prigovor na ovakvo sudjenje. Mislim da previse cutimo i onda se neke stvari ponavljaju. Ovaj nas je na sitno krao celu utakmicu. Koliko samo nesudjenih ociglednih faulova. Nije nam dao da igramo. Sramota da se tako sudi domacinu koji jos igra sa igracem manje skoro celu utakmicu. I to ne protiv Mancester Junajteda, nego protiv nekih levaka iz Danske. Ne treba naravno nista spektakularno ocekivati, ali im makar pokazati da znamo sta nam rade. Posto je ovo ocigledna instrukcija s viseg nivoa.

Samo Portugal da nas ne “zgazi”

pre 2 godine

Borjanovi napadi panike kada treba da ispuca loptu se ponavljaju i predstavljaju ozbiljan problem. Onaj “magični” je realno već neko vreme zreo za penziju i mali fudbal sa drugarima, a još kad padne kiša, postaje potpuno neupotrebljiv. Od Zvezde smo juče videli više rvačkih zahvata sa obe ruke i to sa leđa, nego uspešnih dodavanja. I naravno, krivi su sudija, Vatikan, NATO… samo mi nismo krivi i NIKADA ne pričamo o igri protivnika kada nas pobedi. Porazi i pobede se dešavaju, ali realno sagledavanje sopstvenih mogućnosti nikada.

linolada

pre 2 godine

Прелазне оцене само Драговићу, Саногу и Павкову за борбу (судија није судио ниједан фаул на њему за силна држања). Катаи, Бен, Иванић и Канга НУЛЕ! Остали тек нешто изнад. Борјан јесте одбранио пар лопти, али ово више није онај Борјан. Одавно није. Испуцавања катастрофална, уноси немир у екипу. Код црвеног картона морао је да изађе на лопту као трећи бек, лопта је дууууго путовала, то би голман од класе морао да отклони. Што се судије тиче, осим што није судио мале фаулове на средини за Звезду, катастрофално је одреаговао код другог жутог Гобељићу. Лопта не да није изашла, него није била ни близу а то помоћни никако није ни могао да види јер се на снимку види да човек стоји 3-4 метра од заставице и нема никакав угао да види да ли је лопта изашла. Плус је тада била велика шанса за Звезду. Катастрофална одлука. Мађар је све што је могао да досуди пртив Звезде и досудио.
(veliki strumf, 04. novembar 2021 23:27)
sudija je bio najbolji pojedinac na terenu. nije sudio male faulove za zvezdu? u ping pong ligi bi to verovatno bili faulovi za zvezdu. velika šansa kod žutog za gobeljiča? šansu ste promašili kolko sam video tako da niste nimalo oštećeni. loši ste i ne kukajte na sudije.

Pedja J7

pre 2 godine

Jedino niste ocenili sportskog direktora i generalnog.
Evo ja cu da ih ocenim u paketu!

Terzic + Mrkela - ne ni 0 (nula), nego -10.
Katastrofalan prelazni rok!
Roster ekipe postoji samo na papiru, dok realno imamo 15-ak igraca.
Kad se povrede ili zamene nosioci, nema rezerve koja ce bar 50% da ih nadoknadi.
Tako se ne formira tim.
Ivanic, Katai, Kanga, Sanogo, Dragovic, Pavkov, Rodic - NEMAJU ZAMENE. Cim 1 ne igra, ekipa slabija dosta.
Pojacanja: Dioni, Zivkovic, Bakajoko nisu ni za nasu 2.ligu.

Milutin

pre 2 godine

Postovani autore teksta-slabo poznavanja fudbalske igre i svakako sraman komentar. Neke stvari morate da sagledate objektivnije i ne samo da vredjate i omalovazavate. Na zalost, nekada se "poklopi" mnogo stvari, ali svakako nije Zvezda bila ocajna. Za los teren sigurno nije odgovoran Stankovic. Crveni koji se desio je stvar koja se desava u fudbalskoj igri, ali ni za to nije odgovoran Stankovic - desi se. Glavni kreatori igre nisu ni mogli da pokazu svoje znanje na ovakvom terenu, a pogotovo protiv izuzetno jakog fizickog protivnika. Posteno se Zvezda borila i opet nesrecno, stvarno nesreecno, primila gol (ni za to nije kriv Stankovic)-jednostavno takve se stvari dese u fudbalu. Zamene koje je napravio su bile, obzirom na okolnosti, u skladu sa mogucnostima. Lako je neosnovano kritikovati, ali novianr bi morao malo da ima vise znanja i objektivnosti. Komentar "poništili su prvu meč loptu za proleće u Ligi Evrope, poput samoubistva" - sacekajte malo, jos par nedelja, pa kad se zavrsi ovaj ciklus, procitajte ponovo svoj komentar i ako bude osnova za njega onda ga ponovite, ali ako ne trebalo bi da se izvinite.

pop

pre 2 godine

zvezda nema kvalitet. osim katajia i dragovića sve prosečni i loši igrači. kažete borjan dobar? da li vi vidite njegova ispucavanja tj njegovu očajnu igru nogom?

Granota

pre 2 godine

Zvezda me je jako razočarala i podsetila na neke dane za koje sam misli da su davno prošli. Ne zato što je izgubila, nego zbog nekih "seljačkih poteza" a la srpski fudbal pre 10-15 godina. Crveni, povlačenja za dres kad te pretekne igrač, neke nerezonske nonšalancije. Mislio sam da je to vreme iza srpskog fudbala u Evropi.

...

pre 2 godine

Ovako...ne razumem da većina igrača,ne samo Zvezde i ne samo na sinoćnom primeru,iskazuje toliku fudbalsku neinteligenciju.Ako ti protivnik pobegne u prvih 15-20 minuta,makar i sam izašao pred tvojim golmanom,ako ne možeš brzinski da ga ispratiš,pusti ga da završi akciju jer će možda i promašiti ali čak i da postigne gol,imaš šanse da izjednačiš do kraja utakmice jer si ravnopravan,sa istim brojem igrača ali ako ga srušiš i dobiješ crveni karton,tvoj tim ostaje čitavu utakmicu sa igračem manje,troši mnogo veću energiju i ima samo teoretske šanse da izjednači a može doživeti i teži poraz.Degenek nikako nije smeo da ruši protivnika jer se igralo još 80 minuta.Razumem pomeranje Sanoga na štoperu u tom trenutku jer je to bilo i jedino razumljivo rešenje ali samo do poluvremena jer se videlo da vrše pritisak.Već na poluvremenu je morao da izvrši minimum dve a možda i tri izmene.Videlo se iz aviona da Rodić diše na škrge,da mu ne ide i morao je da ga izvede,kao i Bena,uvodeći Krstičića kome mnogo više odgovara onakav teren i odličnokvari akcije protivnika.Katai takođe ništa nije mogao ali ajde od njega se možda očekivao neki potez,mada na onakvom terenu,jako teško.Neka mi neko objasni ko je predložio i doveo ovog Živkovića.Dečko apsolutno ništa nije pokazao od dolaska,nijedan potez vredan pažnje nije imao na nijednoj utakmici,čak i loptu retko kada pipne.Totalni promašaj,veći i od Dionija.Šteta za Dragovića,što nije dao gol na kraju,igrao je profesorski.

fiumen

pre 2 godine

pankov menja kataia i pomera se sanogonu sredinu gde su nam radili sta su hteli do tog poteza... od tad smo postali puno konkretniji i vise sansi imali....

Tuta

pre 2 godine

Stanković odgovoran za poraz!? Pa on nije hteo ni na konferenciju za novinare da dođe a kamoli da prizna krivicu za poraz. Prava srpska posla.

Istina

pre 2 godine

Ali nadimak Magiko ahahahh, kako, zašto? Bio rezerva u Španiji i u cz igra promenljivo, Magiko?!? hahah
(King, 4. novembar 2021 23:40

Da,baš igra promenjivo...na 9 utakmica uzastopno je bio strelac,do ove sinoć,gde je teren više pogodovao vaterpolu nego fudbalu.Ubedljivo najbolji igrač naše lige ali ubedljivo,bez konkurencije.

MitroJovic

pre 2 godine

nikad necu razumeti trenere koji ne umeju da objasne igracima da se crveni kartoni ne prave u prvom poluvremenu. 10min sa igracem manje i 80min nije isto. pusti gol, ali ne pravi crveni u prvom poluvremenu. ovako si ostavio tim na cedilu i unapred izgubio utakmicu, a da si primio gol i bolji si, mogao si 3 gola da das sa celim timom. kjudineli u finalu evropskog pravi crveni (kod povlacenja Sake) u 95min, a sudija cak ne svira i osvajaju euro. to ima rezona (ako zanemarimo nesportski gest naravno).

Brane Lala

pre 2 godine

Bagro lopovska, i zvezda i partizan. Jedini klubovi na Svetu kojima treba pomoc iz drzavnog budzeta da bi se igrali lopte. I to neuspesno.

vlaca

pre 2 godine

Realno da budemo drugi ali mediji dizu zvezdu i partizan danas svako igra fudbal nikoga ne treba potceniti.zvezda dobila u goste i jednom x znaci Jos jednu pobedu kuci i to je to drugi.

Aca

pre 2 godine

kakvo samoubistvo mogli su pet da im daju, Kvalitetnija i mnogo mladja ekipa Mitilenda je duplo kvalitetnija od zvezde i kraj rasprave

Buxi

pre 2 godine

Dosta limitirana ekipa, ne znam zašto napadate Stankovića, bez kvalitetnog beka, kvalitetnog špica i sa jednom ultra starom ekipom za moderni fudbal čovek će skoro izvesno igrati drugu godinu za redom proleće u Evropi ( 3. mesto je skoro sigurno ).
(ghh, 4. novembar 2021 23:37)

Evo da ti objasnim zašto. Zato što su Erakovići prve komšije jednom od menadžera Zvezde koji dosta "urgira" i "sugeriše" kod Stankovića oko sastava tima pred neku utakmicu. Ovo nije nikakav zlurad komentar već živa istina, i za početak mogu se lako proveriti adrese na kojoj su obe familije prijavljene. Samo jedan od primera koji potvrđuju da u CZV trener i dalje dopušta uticaj sa strane. U tom vrzinom kolu od starta učestvuje naš Stankec. Nego šta nego je kriv.

Sone

pre 2 godine

Citam komentare, slazem se sa jednim koji goviri o iskustvu Zvezdinog trenera.
Treba biti otvoren, Stankovicu idi iz Zvezde, nisi ti za taj posao. Milojevic je bez posla, treba ga vratiti. Zasto je to "zabranjena tema"?
Zao mi je bilo i kad je preuzeo Zvezdu!
Jedina dobra utakmica od kada je trener je protiv Milana u Milanu. Sve ostalo je katastrofa. Trener je kriv po meni i tacka!

napred Zvezdo

pre 2 godine

Baš mi žao Dragovića, zaslužio je gol u 90-om jer je poginuo kao i uvek. Velika šteta.
To što čovek igra je već za kapitensku traku.

Sve ostalo manje više zasluženo, Danci i ako iritantni i gurani od onog Mađara jesu bili bolji. Da li bih ih dobili sa 11 ne znamo niti je bitno ali sigurno ne bi izgubili. Očajno vreme, svi u kontra ritmu i to je to. Mora se dalje. Dejan zakazao, morao je bolje da reaguje na crveni i zgusne linije tima i seče Dance što je više moguće. Ovako ni vamo ni tamo, vetrometina non stop. Kanga i Katai kad su u bedaku, mi ne igramo fudbal. Fali više brzine sa 3-4 pozicije , ljudi to vide i to mora se reši.

gari

pre 2 godine

Koji ste vi šabani... Nemate igrača da kažete, e ovaj je dobar, brz, snažan, tehnički jak.
Da ne pominjem trenera, čovek voli da sedi na klupi, al'nema veze sa"strukom"...Jad i čemer, dase gledate i CZ i grobari. A ova BANDA NA VLASTI, hoće još "nacionalni stadion" da pravi...
cccccc, rodjaci ništa to nevalja, uostalom sve ste to zaslužili!!!!!

Buxi

pre 2 godine

Dosta limitirana ekipa, ne znam zašto napadate Stankovića, bez kvalitetnog beka, kvalitetnog špica i sa jednom ultra starom ekipom za moderni fudbal čovek će skoro izvesno igrati drugu godinu za redom proleće u Evropi ( 3. mesto je skoro sigurno ).
(ghh, 4. novembar 2021 23:37)

Evo da ti objasnim zašto. Zato što su Erakovići prve komšije jednom od menadžera Zvezde koji dosta "urgira" i "sugeriše" kod Stankovića oko sastava tima pred neku utakmicu. Ovo nije nikakav zlurad komentar već živa istina, i za početak mogu se lako proveriti adrese na kojoj su obe familije prijavljene. Samo jedan od primera koji potvrđuju da u CZV trener i dalje dopušta uticaj sa strane. U tom vrzinom kolu od starta učestvuje naš Stankec. Nego šta nego je kriv.

boban

pre 2 godine

ben vise ne moze.Katai nespreman.Jedini vezni Kanga.Spoljni ocajni,uvodis onog malog on nezna da ode kuci.Nemas nikog iza ledja Pavkovu da pokupi otpadak.Inteligencije Degeneka:strasno.Bolje gol nego igrac manje.Stankovicu ti si kriv za ovo.

veliki strumf

pre 2 godine

Прелазне оцене само Драговићу, Саногу и Павкову за борбу (судија није судио ниједан фаул на њему за силна држања). Катаи, Бен, Иванић и Канга НУЛЕ! Остали тек нешто изнад. Борјан јесте одбранио пар лопти, али ово више није онај Борјан. Одавно није. Испуцавања катастрофална, уноси немир у екипу. Код црвеног картона морао је да изађе на лопту као трећи бек, лопта је дууууго путовала, то би голман од класе морао да отклони. Што се судије тиче, осим што није судио мале фаулове на средини за Звезду, катастрофално је одреаговао код другог жутог Гобељићу. Лопта не да није изашла, него није била ни близу а то помоћни никако није ни могао да види јер се на снимку види да човек стоји 3-4 метра од заставице и нема никакав угао да види да ли је лопта изашла. Плус је тада била велика шанса за Звезду. Катастрофална одлука. Мађар је све што је могао да досуди пртив Звезде и досудио.

Kickers

pre 2 godine

Ben ni u Surdulici više ne pravi razliku, Eraković nesiguran sa loptom, Gobeljić pravi kolekciju kartona u Evropi, Rišairo, Dioni, za njih nisam siguran da li su igrali, a Stanković zbunio i sebe sa ulaskom Pankova.

ghh

pre 2 godine

Dosta limitirana ekipa, ne znam zašto napadate Stankovića, bez kvalitetnog beka, kvalitetnog špica i sa jednom ultra starom ekipom za moderni fudbal čovek će skoro izvesno igrati drugu godinu za redom proleće u Evropi ( 3. mesto je skoro sigurno ).

svašta

pre 2 godine

Ivanić nikako nije bio nevidljiv, nije iskoristio zicer na početku kad vjerovatno nije bilo ofsajda i gol bi bio priznat, zapucao šansu na kraju (lopta nakon centaršuta Gobeljića nije izašla van, ne znam da li bi to VAR mogao promijeniti da je zabio gol jer postoji gol tehnologija, ali ne i gol aut tehnologija), povukao nekoliko dobrih napada nakon primljenog gola, s desetoricom je bio jedini s čijom loptom u posjedu je Zvezda djelovala koliko-toliko opasno

šteta, Dragović je zaslužio gol na kraju, ovako je ovo vrlo nezgodna situacija pred zadnja dva kola

Danci iritantni, onaj se previja u 16-ercu, Dragović mu prilazi, oni izvode aut i kreću na gol

sudija loš, crveni čist, ostalo loše odluke, nekoliko na štetu Zvezde pa se onda iskupljuje time što ne daje čist žuti Rodiću u prvom poluvremenu

Degenek glupost, ovi bi teško dobili da ga je pustio da da gol, ako ga bi uopšte dao

Kolja

pre 2 godine

Stankovic je morao da zameni Kataija vec u 30 om minutu i uvede ili Pankova ili Krstičića i da brani 0:0 a on je to uradio kad je bilo kasno.Ben je trebao da izađe na poluvremenu jer nije uradio ništa.Mada Zvezda nema izmene jer svi ovi što su na klupi su na prodaju pa da se saberu sve njihove plate i dovede ozbiljan igrač koji pravi razliku.Jer ovi samo primaju platu bezveze.

skywalker

pre 2 godine

е кад свако може да пише глупости... Не браним Станковића, али Панков је замјенио Катаија, али на Катаијево мјесто је отишао Иванић, на Иванићево Саного а на Саногово Панков...Мораш бар мало познавати то што радиш, у овом случају нешто анализираш и пишеш да не би испадао глуп...

zvezdale

pre 2 godine

Ništa nije valjalo večeras. Crveni karton jeste bio glupost, samo nije totalni izgovor za ovakvu raštimovanu igru. Može se igra i da 10 ako si spreman. Dejan je večeras skroz podbacio, izgurali smo poluvreme i ništa nije menjao. Sanogo je odmah trebao da se pomeri u sredinu i da pomaže Kangi, Ben izađe i uđe štoper. Ovako se zakasnilo za sve i još napravismo koju šansu pred kraj ali avaj.

Inače ako ćemo pravo, drugo mesto jeste uspeh za ovaj tim koji je u padu. Ben, Kanga, Katai, Borjan ulaze u godine i forma im često varira od sjaja do očaja. Tim mora da se ubrza na zimu, doda novi veznjak, bek, krilo. 3 dobra igrača u svim linijama uz Ohija koji se čeka. Mada treba osvežiti i sportski sektor i ljude iz uprave, to su već druge i šire priče. Teramo dalje, da se izgura ova grupa i obezbedi proleće i oduži Bugarima do kraja.

Bradilic

pre 2 godine

Eto vam braca Madjari. Ne secam se jedne utakmice koju je sudio neko iz nase "bliske" zemlje, a da nas nije masakrirao. Ne kazem da je uticao na rezultat, prvi crveni cist kao suza, ali osim te svaka odluka je bila u korist Danaca, a realno makar 80% pogresne (zuti Kataiu, zuti Pavkovu, ne dosudi zuti danskom igracu na pocetku meca, visoko podignuta noga protiv Pavkova, onaj smesan gol aut kad je Gobeljic iskljucen...). Sto se same utakmice tice, neverovatna glupost Degeneka, pitanje je da li bi uopste igrac dao gol. Ovako dovodi ekipu u problem bez razloga. Branili smo se solidno, samo 1 sut u okvir gola do 85. minuta. Kanga uzasan, Rodic jos gori, Borjan zasmejava publiku ispucavanjima. Steta sto nismo nagradjeni golom na kraju, jer realno nista losiji nismo bili. Ali ko i uvek, sami sebi stvaramo problem. Sad ce Danci dobiti Bragu kuci, pa cemo odlucivati protiv Brage u gostima, a to ne sluti na dobro.

zex

pre 2 godine

Pankov je odigrao odlicno bez greske, Borjan je zreo za penziju, covek nezna loptu da ispuca.Treba Zvezdi remont kompletan, veceras je i teren bio na strani Danaca, brzi su a to je veoma vazno u modernom fudbalu.Da su bili suvi uslovi i da nije bilo crvenog, nebi nas dobili ubedjen sam u to.

Sudija brutalan a mi mlitavi

pre 2 godine

Sudija je u nekim momentima mogao da progleda kroz prste Zvezdi kao sto je to radio I protivniku ili da ga pozuti.
Katai, igrac kome treba suv teren da bi pokazao svoju tehniku-magiju.
Ivanic nije igrac koji nosi tim, tek stasava. Kanga dobar u nekim momentima. Rodic, sta reci, mora to drugacije. Ne slazem se sa autorom teksta, Pankov je usao i mogao je da promeni sutuaciju, sta onda ? Izmena bi imala smisla?
Dragovic majstor, zao mi je sto nije postigao gol, covek igra ozbiljan fudbal i kapiten je odbrane kakvog mi nemamo u reprezentaciji.
Pavkov je bio odlican. Ben, nevidljiv.
Glavu gore, Bragu da iznenadimo.

Sport

pre 2 godine

Dokle vise Rodica, sve golovo padaju posle njegovih kikseva i svaku, ali bas svaku utakmicu kada gubimo ne zavrsi do kraja jer folira povredu...Takodje, Ben je stvarno bruka i sramota i to vec odavno...

skywalker

pre 2 godine

е кад свако може да пише глупости... Не браним Станковића, али Панков је замјенио Катаија, али на Катаијево мјесто је отишао Иванић, на Иванићево Саного а на Саногово Панков...Мораш бар мало познавати то што радиш, у овом случају нешто анализираш и пишеш да не би испадао глуп...

boban

pre 2 godine

ben vise ne moze.Katai nespreman.Jedini vezni Kanga.Spoljni ocajni,uvodis onog malog on nezna da ode kuci.Nemas nikog iza ledja Pavkovu da pokupi otpadak.Inteligencije Degeneka:strasno.Bolje gol nego igrac manje.Stankovicu ti si kriv za ovo.

veliki strumf

pre 2 godine

Прелазне оцене само Драговићу, Саногу и Павкову за борбу (судија није судио ниједан фаул на њему за силна држања). Катаи, Бен, Иванић и Канга НУЛЕ! Остали тек нешто изнад. Борјан јесте одбранио пар лопти, али ово више није онај Борјан. Одавно није. Испуцавања катастрофална, уноси немир у екипу. Код црвеног картона морао је да изађе на лопту као трећи бек, лопта је дууууго путовала, то би голман од класе морао да отклони. Што се судије тиче, осим што није судио мале фаулове на средини за Звезду, катастрофално је одреаговао код другог жутог Гобељићу. Лопта не да није изашла, него није била ни близу а то помоћни никако није ни могао да види јер се на снимку види да човек стоји 3-4 метра од заставице и нема никакав угао да види да ли је лопта изашла. Плус је тада била велика шанса за Звезду. Катастрофална одлука. Мађар је све што је могао да досуди пртив Звезде и досудио.

Kolja

pre 2 godine

Stankovic je morao da zameni Kataija vec u 30 om minutu i uvede ili Pankova ili Krstičića i da brani 0:0 a on je to uradio kad je bilo kasno.Ben je trebao da izađe na poluvremenu jer nije uradio ništa.Mada Zvezda nema izmene jer svi ovi što su na klupi su na prodaju pa da se saberu sve njihove plate i dovede ozbiljan igrač koji pravi razliku.Jer ovi samo primaju platu bezveze.

svašta

pre 2 godine

Ivanić nikako nije bio nevidljiv, nije iskoristio zicer na početku kad vjerovatno nije bilo ofsajda i gol bi bio priznat, zapucao šansu na kraju (lopta nakon centaršuta Gobeljića nije izašla van, ne znam da li bi to VAR mogao promijeniti da je zabio gol jer postoji gol tehnologija, ali ne i gol aut tehnologija), povukao nekoliko dobrih napada nakon primljenog gola, s desetoricom je bio jedini s čijom loptom u posjedu je Zvezda djelovala koliko-toliko opasno

šteta, Dragović je zaslužio gol na kraju, ovako je ovo vrlo nezgodna situacija pred zadnja dva kola

Danci iritantni, onaj se previja u 16-ercu, Dragović mu prilazi, oni izvode aut i kreću na gol

sudija loš, crveni čist, ostalo loše odluke, nekoliko na štetu Zvezde pa se onda iskupljuje time što ne daje čist žuti Rodiću u prvom poluvremenu

Degenek glupost, ovi bi teško dobili da ga je pustio da da gol, ako ga bi uopšte dao

Kickers

pre 2 godine

Ben ni u Surdulici više ne pravi razliku, Eraković nesiguran sa loptom, Gobeljić pravi kolekciju kartona u Evropi, Rišairo, Dioni, za njih nisam siguran da li su igrali, a Stanković zbunio i sebe sa ulaskom Pankova.

Sport

pre 2 godine

Dokle vise Rodica, sve golovo padaju posle njegovih kikseva i svaku, ali bas svaku utakmicu kada gubimo ne zavrsi do kraja jer folira povredu...Takodje, Ben je stvarno bruka i sramota i to vec odavno...

zvezdale

pre 2 godine

Ništa nije valjalo večeras. Crveni karton jeste bio glupost, samo nije totalni izgovor za ovakvu raštimovanu igru. Može se igra i da 10 ako si spreman. Dejan je večeras skroz podbacio, izgurali smo poluvreme i ništa nije menjao. Sanogo je odmah trebao da se pomeri u sredinu i da pomaže Kangi, Ben izađe i uđe štoper. Ovako se zakasnilo za sve i još napravismo koju šansu pred kraj ali avaj.

Inače ako ćemo pravo, drugo mesto jeste uspeh za ovaj tim koji je u padu. Ben, Kanga, Katai, Borjan ulaze u godine i forma im često varira od sjaja do očaja. Tim mora da se ubrza na zimu, doda novi veznjak, bek, krilo. 3 dobra igrača u svim linijama uz Ohija koji se čeka. Mada treba osvežiti i sportski sektor i ljude iz uprave, to su već druge i šire priče. Teramo dalje, da se izgura ova grupa i obezbedi proleće i oduži Bugarima do kraja.

ghh

pre 2 godine

Dosta limitirana ekipa, ne znam zašto napadate Stankovića, bez kvalitetnog beka, kvalitetnog špica i sa jednom ultra starom ekipom za moderni fudbal čovek će skoro izvesno igrati drugu godinu za redom proleće u Evropi ( 3. mesto je skoro sigurno ).

Bradilic

pre 2 godine

Eto vam braca Madjari. Ne secam se jedne utakmice koju je sudio neko iz nase "bliske" zemlje, a da nas nije masakrirao. Ne kazem da je uticao na rezultat, prvi crveni cist kao suza, ali osim te svaka odluka je bila u korist Danaca, a realno makar 80% pogresne (zuti Kataiu, zuti Pavkovu, ne dosudi zuti danskom igracu na pocetku meca, visoko podignuta noga protiv Pavkova, onaj smesan gol aut kad je Gobeljic iskljucen...). Sto se same utakmice tice, neverovatna glupost Degeneka, pitanje je da li bi uopste igrac dao gol. Ovako dovodi ekipu u problem bez razloga. Branili smo se solidno, samo 1 sut u okvir gola do 85. minuta. Kanga uzasan, Rodic jos gori, Borjan zasmejava publiku ispucavanjima. Steta sto nismo nagradjeni golom na kraju, jer realno nista losiji nismo bili. Ali ko i uvek, sami sebi stvaramo problem. Sad ce Danci dobiti Bragu kuci, pa cemo odlucivati protiv Brage u gostima, a to ne sluti na dobro.

Sudija brutalan a mi mlitavi

pre 2 godine

Sudija je u nekim momentima mogao da progleda kroz prste Zvezdi kao sto je to radio I protivniku ili da ga pozuti.
Katai, igrac kome treba suv teren da bi pokazao svoju tehniku-magiju.
Ivanic nije igrac koji nosi tim, tek stasava. Kanga dobar u nekim momentima. Rodic, sta reci, mora to drugacije. Ne slazem se sa autorom teksta, Pankov je usao i mogao je da promeni sutuaciju, sta onda ? Izmena bi imala smisla?
Dragovic majstor, zao mi je sto nije postigao gol, covek igra ozbiljan fudbal i kapiten je odbrane kakvog mi nemamo u reprezentaciji.
Pavkov je bio odlican. Ben, nevidljiv.
Glavu gore, Bragu da iznenadimo.

zex

pre 2 godine

Pankov je odigrao odlicno bez greske, Borjan je zreo za penziju, covek nezna loptu da ispuca.Treba Zvezdi remont kompletan, veceras je i teren bio na strani Danaca, brzi su a to je veoma vazno u modernom fudbalu.Da su bili suvi uslovi i da nije bilo crvenog, nebi nas dobili ubedjen sam u to.

sta ima veze...

pre 2 godine

Jedina referenca Dejana Stankovica da bude trener Zvezde je ta sto voli Zvezdu. Ali, takvih ima nekoliko miliona i nisu dobili sansu.
Intelektualno on nije kapacitet da bude sef strucnog staba prvog tima takvog kluba.
Mozda pomocnik, pa ako sazri za 10 godina.

NNN

pre 2 godine

Kataieva najgora partija u Zvezdi!
Svaku loptu je prodao Dancima, bukvalno smo sat vremena igrali sa dva igrača manje, toliko je bio loš da je trebalo i ranije da leti napolje.
O Gobeljiću nemam reči, mislim da bi za svaki karton trebalo da plati neku kaznu u klupsku kasu, pa možda nas ne bi više toliko brukao ako već mora da igra.
Dragoviću svaka čast, šteta što na kraju nije krunisao golom svoju igru, ali bilo bi nerealno da se onako slaba Zvezda izvuče.

linolada

pre 2 godine

Прелазне оцене само Драговићу, Саногу и Павкову за борбу (судија није судио ниједан фаул на њему за силна држања). Катаи, Бен, Иванић и Канга НУЛЕ! Остали тек нешто изнад. Борјан јесте одбранио пар лопти, али ово више није онај Борјан. Одавно није. Испуцавања катастрофална, уноси немир у екипу. Код црвеног картона морао је да изађе на лопту као трећи бек, лопта је дууууго путовала, то би голман од класе морао да отклони. Што се судије тиче, осим што није судио мале фаулове на средини за Звезду, катастрофално је одреаговао код другог жутог Гобељићу. Лопта не да није изашла, него није била ни близу а то помоћни никако није ни могао да види јер се на снимку види да човек стоји 3-4 метра од заставице и нема никакав угао да види да ли је лопта изашла. Плус је тада била велика шанса за Звезду. Катастрофална одлука. Мађар је све што је могао да досуди пртив Звезде и досудио.
(veliki strumf, 04. novembar 2021 23:27)
sudija je bio najbolji pojedinac na terenu. nije sudio male faulove za zvezdu? u ping pong ligi bi to verovatno bili faulovi za zvezdu. velika šansa kod žutog za gobeljiča? šansu ste promašili kolko sam video tako da niste nimalo oštećeni. loši ste i ne kukajte na sudije.

S.M.Kuća

pre 2 godine

Auu kakvi komentari, svi sve znaju. Za pronenu hajde pustite Stankovica i igrace da zavrse posao do kraja, sacekaju prolece u Evropi i onda komentarisite. Kad se pobedi bajka, a kad se izgubi katastrofa, pa pogledajte ostale. Od nas sve jos zavisi to je bitno, zato idemooo

Granota

pre 2 godine

Zvezda me je jako razočarala i podsetila na neke dane za koje sam misli da su davno prošli. Ne zato što je izgubila, nego zbog nekih "seljačkih poteza" a la srpski fudbal pre 10-15 godina. Crveni, povlačenja za dres kad te pretekne igrač, neke nerezonske nonšalancije. Mislio sam da je to vreme iza srpskog fudbala u Evropi.

Samo Portugal da nas ne “zgazi”

pre 2 godine

Borjanovi napadi panike kada treba da ispuca loptu se ponavljaju i predstavljaju ozbiljan problem. Onaj “magični” je realno već neko vreme zreo za penziju i mali fudbal sa drugarima, a još kad padne kiša, postaje potpuno neupotrebljiv. Od Zvezde smo juče videli više rvačkih zahvata sa obe ruke i to sa leđa, nego uspešnih dodavanja. I naravno, krivi su sudija, Vatikan, NATO… samo mi nismo krivi i NIKADA ne pričamo o igri protivnika kada nas pobedi. Porazi i pobede se dešavaju, ali realno sagledavanje sopstvenih mogućnosti nikada.

tom pus

pre 2 godine

Bagro lopovska, i zvezda i partizan. Jedini klubovi na Svetu kojima treba pomoc iz drzavnog budzeta da bi se igrali lopte. I to neuspesno.
(Brane Lala, 05. novembar 2021 02:01)
Komentar meseca??

Brane Lala

pre 2 godine

Bagro lopovska, i zvezda i partizan. Jedini klubovi na Svetu kojima treba pomoc iz drzavnog budzeta da bi se igrali lopte. I to neuspesno.

Miki

pre 2 godine

Uz dužno poštovanje,ali ako se vi čudite i kažete da je napadača zamenio bek,a da pri tom ne vidite da je nekoliko igrača zamenilo pozicije,Ivanić ide na Kataijevo mesto itd.onda je vaša analiza pomalo tanka.Naravno da Zvezda ne igra baš dobro,spor je vezni red,ali mislim da bi se druga pesma pevala da Degenek nije pogrešio.

gari

pre 2 godine

Koji ste vi šabani... Nemate igrača da kažete, e ovaj je dobar, brz, snažan, tehnički jak.
Da ne pominjem trenera, čovek voli da sedi na klupi, al'nema veze sa"strukom"...Jad i čemer, dase gledate i CZ i grobari. A ova BANDA NA VLASTI, hoće još "nacionalni stadion" da pravi...
cccccc, rodjaci ništa to nevalja, uostalom sve ste to zaslužili!!!!!

Tuta

pre 2 godine

Stanković odgovoran za poraz!? Pa on nije hteo ni na konferenciju za novinare da dođe a kamoli da prizna krivicu za poraz. Prava srpska posla.

Pedja J7

pre 2 godine

Jedino niste ocenili sportskog direktora i generalnog.
Evo ja cu da ih ocenim u paketu!

Terzic + Mrkela - ne ni 0 (nula), nego -10.
Katastrofalan prelazni rok!
Roster ekipe postoji samo na papiru, dok realno imamo 15-ak igraca.
Kad se povrede ili zamene nosioci, nema rezerve koja ce bar 50% da ih nadoknadi.
Tako se ne formira tim.
Ivanic, Katai, Kanga, Sanogo, Dragovic, Pavkov, Rodic - NEMAJU ZAMENE. Cim 1 ne igra, ekipa slabija dosta.
Pojacanja: Dioni, Zivkovic, Bakajoko nisu ni za nasu 2.ligu.

Milutin

pre 2 godine

Postovani autore teksta-slabo poznavanja fudbalske igre i svakako sraman komentar. Neke stvari morate da sagledate objektivnije i ne samo da vredjate i omalovazavate. Na zalost, nekada se "poklopi" mnogo stvari, ali svakako nije Zvezda bila ocajna. Za los teren sigurno nije odgovoran Stankovic. Crveni koji se desio je stvar koja se desava u fudbalskoj igri, ali ni za to nije odgovoran Stankovic - desi se. Glavni kreatori igre nisu ni mogli da pokazu svoje znanje na ovakvom terenu, a pogotovo protiv izuzetno jakog fizickog protivnika. Posteno se Zvezda borila i opet nesrecno, stvarno nesreecno, primila gol (ni za to nije kriv Stankovic)-jednostavno takve se stvari dese u fudbalu. Zamene koje je napravio su bile, obzirom na okolnosti, u skladu sa mogucnostima. Lako je neosnovano kritikovati, ali novianr bi morao malo da ima vise znanja i objektivnosti. Komentar "poništili su prvu meč loptu za proleće u Ligi Evrope, poput samoubistva" - sacekajte malo, jos par nedelja, pa kad se zavrsi ovaj ciklus, procitajte ponovo svoj komentar i ako bude osnova za njega onda ga ponovite, ali ako ne trebalo bi da se izvinite.

pop

pre 2 godine

zvezda nema kvalitet. osim katajia i dragovića sve prosečni i loši igrači. kažete borjan dobar? da li vi vidite njegova ispucavanja tj njegovu očajnu igru nogom?

...

pre 2 godine

Ovako...ne razumem da većina igrača,ne samo Zvezde i ne samo na sinoćnom primeru,iskazuje toliku fudbalsku neinteligenciju.Ako ti protivnik pobegne u prvih 15-20 minuta,makar i sam izašao pred tvojim golmanom,ako ne možeš brzinski da ga ispratiš,pusti ga da završi akciju jer će možda i promašiti ali čak i da postigne gol,imaš šanse da izjednačiš do kraja utakmice jer si ravnopravan,sa istim brojem igrača ali ako ga srušiš i dobiješ crveni karton,tvoj tim ostaje čitavu utakmicu sa igračem manje,troši mnogo veću energiju i ima samo teoretske šanse da izjednači a može doživeti i teži poraz.Degenek nikako nije smeo da ruši protivnika jer se igralo još 80 minuta.Razumem pomeranje Sanoga na štoperu u tom trenutku jer je to bilo i jedino razumljivo rešenje ali samo do poluvremena jer se videlo da vrše pritisak.Već na poluvremenu je morao da izvrši minimum dve a možda i tri izmene.Videlo se iz aviona da Rodić diše na škrge,da mu ne ide i morao je da ga izvede,kao i Bena,uvodeći Krstičića kome mnogo više odgovara onakav teren i odličnokvari akcije protivnika.Katai takođe ništa nije mogao ali ajde od njega se možda očekivao neki potez,mada na onakvom terenu,jako teško.Neka mi neko objasni ko je predložio i doveo ovog Živkovića.Dečko apsolutno ništa nije pokazao od dolaska,nijedan potez vredan pažnje nije imao na nijednoj utakmici,čak i loptu retko kada pipne.Totalni promašaj,veći i od Dionija.Šteta za Dragovića,što nije dao gol na kraju,igrao je profesorski.

aha

pre 2 godine

Ostati veliki i u porazu.Pobedio je bolji i srecniji tim.Prolece je u Zvezdinim rukama.Ne praviti ishitrene poteze i mirno nastaviti ka prolecu u LE.

Misljenje

pre 2 godine

Ne treba traziti alibi za losu igru, ali treba nekako uputiti UEFA prigovor na ovakvo sudjenje. Mislim da previse cutimo i onda se neke stvari ponavljaju. Ovaj nas je na sitno krao celu utakmicu. Koliko samo nesudjenih ociglednih faulova. Nije nam dao da igramo. Sramota da se tako sudi domacinu koji jos igra sa igracem manje skoro celu utakmicu. I to ne protiv Mancester Junajteda, nego protiv nekih levaka iz Danske. Ne treba naravno nista spektakularno ocekivati, ali im makar pokazati da znamo sta nam rade. Posto je ovo ocigledna instrukcija s viseg nivoa.

Aca

pre 2 godine

kakvo samoubistvo mogli su pet da im daju, Kvalitetnija i mnogo mladja ekipa Mitilenda je duplo kvalitetnija od zvezde i kraj rasprave

Buxi

pre 2 godine

Dosta limitirana ekipa, ne znam zašto napadate Stankovića, bez kvalitetnog beka, kvalitetnog špica i sa jednom ultra starom ekipom za moderni fudbal čovek će skoro izvesno igrati drugu godinu za redom proleće u Evropi ( 3. mesto je skoro sigurno ).
(ghh, 4. novembar 2021 23:37)

Evo da ti objasnim zašto. Zato što su Erakovići prve komšije jednom od menadžera Zvezde koji dosta "urgira" i "sugeriše" kod Stankovića oko sastava tima pred neku utakmicu. Ovo nije nikakav zlurad komentar već živa istina, i za početak mogu se lako proveriti adrese na kojoj su obe familije prijavljene. Samo jedan od primera koji potvrđuju da u CZV trener i dalje dopušta uticaj sa strane. U tom vrzinom kolu od starta učestvuje naš Stankec. Nego šta nego je kriv.

cinik ovdašnji

pre 2 godine

O Gobeljiću nemam reči, mislim da bi za svaki karton trebalo da plati neku kaznu u klupsku kasu, pa možda nas ne bi više toliko brukao ako već mora da igra.
Dragoviću svaka čast, šteta što na kraju nije krunisao golom svoju igru, ali bilo bi nerealno da se onako slaba Zvezda izvuče.
(NNN, 5. novembar 2021 09:09) Za Gobelju se ne slažem. Ova druga liga evropskog fudbala je dve klase iznad njegovih sposobnosti, on apsolutno nema nivo za ovo takmičenje. Limitiran u svakom smislu, iako se uvek trudi maksimalno i daje sve što može - a to je malo. A zašto on uporno igra, i zašto nemamo boljeg na tom mestu,nije pitanje za njega, već zna se za koga. Dalje, slažem se da i nismo zaslužili da izjednačimo. A i sve je bilo protiv i krenulo naopako. Dobri rezultati nama često zamagle vid, pa zaboravimo sa koliko limitiranim kadrom zapravo igramo, koliko nam je roster tanak kvalitativno, iako je kvantitativno popriličan. Za "navijačke" brljotine neću ništa da kažem, tu će tek da pukne tikva.

tom pus

pre 2 godine

Sinoć samo Pavkov,radi ono što zna,ne glupira se...ostali truba,tako ja kao grobar videh stvari na terenu...rodić,gobeljić,milkjović,urošević,loši bekovi,nemaju fudbalsku građu...miljkon trči na petama,ha,ha..šou...struka vidi nešto u njima...ha,ha

Buxi

pre 2 godine

Dosta limitirana ekipa, ne znam zašto napadate Stankovića, bez kvalitetnog beka, kvalitetnog špica i sa jednom ultra starom ekipom za moderni fudbal čovek će skoro izvesno igrati drugu godinu za redom proleće u Evropi ( 3. mesto je skoro sigurno ).
(ghh, 4. novembar 2021 23:37)

Evo da ti objasnim zašto. Zato što su Erakovići prve komšije jednom od menadžera Zvezde koji dosta "urgira" i "sugeriše" kod Stankovića oko sastava tima pred neku utakmicu. Ovo nije nikakav zlurad komentar već živa istina, i za početak mogu se lako proveriti adrese na kojoj su obe familije prijavljene. Samo jedan od primera koji potvrđuju da u CZV trener i dalje dopušta uticaj sa strane. U tom vrzinom kolu od starta učestvuje naš Stankec. Nego šta nego je kriv.

napred Zvezdo

pre 2 godine

Baš mi žao Dragovića, zaslužio je gol u 90-om jer je poginuo kao i uvek. Velika šteta.
To što čovek igra je već za kapitensku traku.

Sve ostalo manje više zasluženo, Danci i ako iritantni i gurani od onog Mađara jesu bili bolji. Da li bih ih dobili sa 11 ne znamo niti je bitno ali sigurno ne bi izgubili. Očajno vreme, svi u kontra ritmu i to je to. Mora se dalje. Dejan zakazao, morao je bolje da reaguje na crveni i zgusne linije tima i seče Dance što je više moguće. Ovako ni vamo ni tamo, vetrometina non stop. Kanga i Katai kad su u bedaku, mi ne igramo fudbal. Fali više brzine sa 3-4 pozicije , ljudi to vide i to mora se reši.

Istina

pre 2 godine

Ali nadimak Magiko ahahahh, kako, zašto? Bio rezerva u Španiji i u cz igra promenljivo, Magiko?!? hahah
(King, 4. novembar 2021 23:40

Da,baš igra promenjivo...na 9 utakmica uzastopno je bio strelac,do ove sinoć,gde je teren više pogodovao vaterpolu nego fudbalu.Ubedljivo najbolji igrač naše lige ali ubedljivo,bez konkurencije.

fiumen

pre 2 godine

pankov menja kataia i pomera se sanogonu sredinu gde su nam radili sta su hteli do tog poteza... od tad smo postali puno konkretniji i vise sansi imali....

tom pus

pre 2 godine

oni koji znaju ne mogu,oni koji mogu ne znaju,najgora kombinacija,sve je do struke,poimanje ove igre im je srednjovekovno,koruptivan tim i zvezde i partizana,prvi dovode bofluk za velike pare,drugi vračaju svoju decu,nema tu igranja lopte...ne bih dalje da elaboriram

Sone

pre 2 godine

Citam komentare, slazem se sa jednim koji goviri o iskustvu Zvezdinog trenera.
Treba biti otvoren, Stankovicu idi iz Zvezde, nisi ti za taj posao. Milojevic je bez posla, treba ga vratiti. Zasto je to "zabranjena tema"?
Zao mi je bilo i kad je preuzeo Zvezdu!
Jedina dobra utakmica od kada je trener je protiv Milana u Milanu. Sve ostalo je katastrofa. Trener je kriv po meni i tacka!

MitroJovic

pre 2 godine

nikad necu razumeti trenere koji ne umeju da objasne igracima da se crveni kartoni ne prave u prvom poluvremenu. 10min sa igracem manje i 80min nije isto. pusti gol, ali ne pravi crveni u prvom poluvremenu. ovako si ostavio tim na cedilu i unapred izgubio utakmicu, a da si primio gol i bolji si, mogao si 3 gola da das sa celim timom. kjudineli u finalu evropskog pravi crveni (kod povlacenja Sake) u 95min, a sudija cak ne svira i osvajaju euro. to ima rezona (ako zanemarimo nesportski gest naravno).

vlaca

pre 2 godine

Realno da budemo drugi ali mediji dizu zvezdu i partizan danas svako igra fudbal nikoga ne treba potceniti.zvezda dobila u goste i jednom x znaci Jos jednu pobedu kuci i to je to drugi.

Bradilic

pre 2 godine

Eto vam braca Madjari. Ne secam se jedne utakmice koju je sudio neko iz nase "bliske" zemlje, a da nas nije masakrirao. Ne kazem da je uticao na rezultat, prvi crveni cist kao suza, ali osim te svaka odluka je bila u korist Danaca, a realno makar 80% pogresne (zuti Kataiu, zuti Pavkovu, ne dosudi zuti danskom igracu na pocetku meca, visoko podignuta noga protiv Pavkova, onaj smesan gol aut kad je Gobeljic iskljucen...). Sto se same utakmice tice, neverovatna glupost Degeneka, pitanje je da li bi uopste igrac dao gol. Ovako dovodi ekipu u problem bez razloga. Branili smo se solidno, samo 1 sut u okvir gola do 85. minuta. Kanga uzasan, Rodic jos gori, Borjan zasmejava publiku ispucavanjima. Steta sto nismo nagradjeni golom na kraju, jer realno nista losiji nismo bili. Ali ko i uvek, sami sebi stvaramo problem. Sad ce Danci dobiti Bragu kuci, pa cemo odlucivati protiv Brage u gostima, a to ne sluti na dobro.

Sudija brutalan a mi mlitavi

pre 2 godine

Sudija je u nekim momentima mogao da progleda kroz prste Zvezdi kao sto je to radio I protivniku ili da ga pozuti.
Katai, igrac kome treba suv teren da bi pokazao svoju tehniku-magiju.
Ivanic nije igrac koji nosi tim, tek stasava. Kanga dobar u nekim momentima. Rodic, sta reci, mora to drugacije. Ne slazem se sa autorom teksta, Pankov je usao i mogao je da promeni sutuaciju, sta onda ? Izmena bi imala smisla?
Dragovic majstor, zao mi je sto nije postigao gol, covek igra ozbiljan fudbal i kapiten je odbrane kakvog mi nemamo u reprezentaciji.
Pavkov je bio odlican. Ben, nevidljiv.
Glavu gore, Bragu da iznenadimo.

veliki strumf

pre 2 godine

Прелазне оцене само Драговићу, Саногу и Павкову за борбу (судија није судио ниједан фаул на њему за силна држања). Катаи, Бен, Иванић и Канга НУЛЕ! Остали тек нешто изнад. Борјан јесте одбранио пар лопти, али ово више није онај Борјан. Одавно није. Испуцавања катастрофална, уноси немир у екипу. Код црвеног картона морао је да изађе на лопту као трећи бек, лопта је дууууго путовала, то би голман од класе морао да отклони. Што се судије тиче, осим што није судио мале фаулове на средини за Звезду, катастрофално је одреаговао код другог жутог Гобељићу. Лопта не да није изашла, него није била ни близу а то помоћни никако није ни могао да види јер се на снимку види да човек стоји 3-4 метра од заставице и нема никакав угао да види да ли је лопта изашла. Плус је тада била велика шанса за Звезду. Катастрофална одлука. Мађар је све што је могао да досуди пртив Звезде и досудио.

svašta

pre 2 godine

Ivanić nikako nije bio nevidljiv, nije iskoristio zicer na početku kad vjerovatno nije bilo ofsajda i gol bi bio priznat, zapucao šansu na kraju (lopta nakon centaršuta Gobeljića nije izašla van, ne znam da li bi to VAR mogao promijeniti da je zabio gol jer postoji gol tehnologija, ali ne i gol aut tehnologija), povukao nekoliko dobrih napada nakon primljenog gola, s desetoricom je bio jedini s čijom loptom u posjedu je Zvezda djelovala koliko-toliko opasno

šteta, Dragović je zaslužio gol na kraju, ovako je ovo vrlo nezgodna situacija pred zadnja dva kola

Danci iritantni, onaj se previja u 16-ercu, Dragović mu prilazi, oni izvode aut i kreću na gol

sudija loš, crveni čist, ostalo loše odluke, nekoliko na štetu Zvezde pa se onda iskupljuje time što ne daje čist žuti Rodiću u prvom poluvremenu

Degenek glupost, ovi bi teško dobili da ga je pustio da da gol, ako ga bi uopšte dao

skywalker

pre 2 godine

е кад свако може да пише глупости... Не браним Станковића, али Панков је замјенио Катаија, али на Катаијево мјесто је отишао Иванић, на Иванићево Саного а на Саногово Панков...Мораш бар мало познавати то што радиш, у овом случају нешто анализираш и пишеш да не би испадао глуп...

ghh

pre 2 godine

Dosta limitirana ekipa, ne znam zašto napadate Stankovića, bez kvalitetnog beka, kvalitetnog špica i sa jednom ultra starom ekipom za moderni fudbal čovek će skoro izvesno igrati drugu godinu za redom proleće u Evropi ( 3. mesto je skoro sigurno ).

Kickers

pre 2 godine

Ben ni u Surdulici više ne pravi razliku, Eraković nesiguran sa loptom, Gobeljić pravi kolekciju kartona u Evropi, Rišairo, Dioni, za njih nisam siguran da li su igrali, a Stanković zbunio i sebe sa ulaskom Pankova.

Misljenje

pre 2 godine

Ne treba traziti alibi za losu igru, ali treba nekako uputiti UEFA prigovor na ovakvo sudjenje. Mislim da previse cutimo i onda se neke stvari ponavljaju. Ovaj nas je na sitno krao celu utakmicu. Koliko samo nesudjenih ociglednih faulova. Nije nam dao da igramo. Sramota da se tako sudi domacinu koji jos igra sa igracem manje skoro celu utakmicu. I to ne protiv Mancester Junajteda, nego protiv nekih levaka iz Danske. Ne treba naravno nista spektakularno ocekivati, ali im makar pokazati da znamo sta nam rade. Posto je ovo ocigledna instrukcija s viseg nivoa.

zvezdale

pre 2 godine

Ništa nije valjalo večeras. Crveni karton jeste bio glupost, samo nije totalni izgovor za ovakvu raštimovanu igru. Može se igra i da 10 ako si spreman. Dejan je večeras skroz podbacio, izgurali smo poluvreme i ništa nije menjao. Sanogo je odmah trebao da se pomeri u sredinu i da pomaže Kangi, Ben izađe i uđe štoper. Ovako se zakasnilo za sve i još napravismo koju šansu pred kraj ali avaj.

Inače ako ćemo pravo, drugo mesto jeste uspeh za ovaj tim koji je u padu. Ben, Kanga, Katai, Borjan ulaze u godine i forma im često varira od sjaja do očaja. Tim mora da se ubrza na zimu, doda novi veznjak, bek, krilo. 3 dobra igrača u svim linijama uz Ohija koji se čeka. Mada treba osvežiti i sportski sektor i ljude iz uprave, to su već druge i šire priče. Teramo dalje, da se izgura ova grupa i obezbedi proleće i oduži Bugarima do kraja.

zex

pre 2 godine

Pankov je odigrao odlicno bez greske, Borjan je zreo za penziju, covek nezna loptu da ispuca.Treba Zvezdi remont kompletan, veceras je i teren bio na strani Danaca, brzi su a to je veoma vazno u modernom fudbalu.Da su bili suvi uslovi i da nije bilo crvenog, nebi nas dobili ubedjen sam u to.

boban

pre 2 godine

ben vise ne moze.Katai nespreman.Jedini vezni Kanga.Spoljni ocajni,uvodis onog malog on nezna da ode kuci.Nemas nikog iza ledja Pavkovu da pokupi otpadak.Inteligencije Degeneka:strasno.Bolje gol nego igrac manje.Stankovicu ti si kriv za ovo.

Sport

pre 2 godine

Dokle vise Rodica, sve golovo padaju posle njegovih kikseva i svaku, ali bas svaku utakmicu kada gubimo ne zavrsi do kraja jer folira povredu...Takodje, Ben je stvarno bruka i sramota i to vec odavno...

Milutin

pre 2 godine

Postovani autore teksta-slabo poznavanja fudbalske igre i svakako sraman komentar. Neke stvari morate da sagledate objektivnije i ne samo da vredjate i omalovazavate. Na zalost, nekada se "poklopi" mnogo stvari, ali svakako nije Zvezda bila ocajna. Za los teren sigurno nije odgovoran Stankovic. Crveni koji se desio je stvar koja se desava u fudbalskoj igri, ali ni za to nije odgovoran Stankovic - desi se. Glavni kreatori igre nisu ni mogli da pokazu svoje znanje na ovakvom terenu, a pogotovo protiv izuzetno jakog fizickog protivnika. Posteno se Zvezda borila i opet nesrecno, stvarno nesreecno, primila gol (ni za to nije kriv Stankovic)-jednostavno takve se stvari dese u fudbalu. Zamene koje je napravio su bile, obzirom na okolnosti, u skladu sa mogucnostima. Lako je neosnovano kritikovati, ali novianr bi morao malo da ima vise znanja i objektivnosti. Komentar "poništili su prvu meč loptu za proleće u Ligi Evrope, poput samoubistva" - sacekajte malo, jos par nedelja, pa kad se zavrsi ovaj ciklus, procitajte ponovo svoj komentar i ako bude osnova za njega onda ga ponovite, ali ako ne trebalo bi da se izvinite.

linolada

pre 2 godine

Прелазне оцене само Драговићу, Саногу и Павкову за борбу (судија није судио ниједан фаул на њему за силна држања). Катаи, Бен, Иванић и Канга НУЛЕ! Остали тек нешто изнад. Борјан јесте одбранио пар лопти, али ово више није онај Борјан. Одавно није. Испуцавања катастрофална, уноси немир у екипу. Код црвеног картона морао је да изађе на лопту као трећи бек, лопта је дууууго путовала, то би голман од класе морао да отклони. Што се судије тиче, осим што није судио мале фаулове на средини за Звезду, катастрофално је одреаговао код другог жутог Гобељићу. Лопта не да није изашла, него није била ни близу а то помоћни никако није ни могао да види јер се на снимку види да човек стоји 3-4 метра од заставице и нема никакав угао да види да ли је лопта изашла. Плус је тада била велика шанса за Звезду. Катастрофална одлука. Мађар је све што је могао да досуди пртив Звезде и досудио.
(veliki strumf, 04. novembar 2021 23:27)
sudija je bio najbolji pojedinac na terenu. nije sudio male faulove za zvezdu? u ping pong ligi bi to verovatno bili faulovi za zvezdu. velika šansa kod žutog za gobeljiča? šansu ste promašili kolko sam video tako da niste nimalo oštećeni. loši ste i ne kukajte na sudije.

Kolja

pre 2 godine

Stankovic je morao da zameni Kataija vec u 30 om minutu i uvede ili Pankova ili Krstičića i da brani 0:0 a on je to uradio kad je bilo kasno.Ben je trebao da izađe na poluvremenu jer nije uradio ništa.Mada Zvezda nema izmene jer svi ovi što su na klupi su na prodaju pa da se saberu sve njihove plate i dovede ozbiljan igrač koji pravi razliku.Jer ovi samo primaju platu bezveze.

S.M.Kuća

pre 2 godine

Auu kakvi komentari, svi sve znaju. Za pronenu hajde pustite Stankovica i igrace da zavrse posao do kraja, sacekaju prolece u Evropi i onda komentarisite. Kad se pobedi bajka, a kad se izgubi katastrofa, pa pogledajte ostale. Od nas sve jos zavisi to je bitno, zato idemooo

Istina

pre 2 godine

Ali nadimak Magiko ahahahh, kako, zašto? Bio rezerva u Španiji i u cz igra promenljivo, Magiko?!? hahah
(King, 4. novembar 2021 23:40

Da,baš igra promenjivo...na 9 utakmica uzastopno je bio strelac,do ove sinoć,gde je teren više pogodovao vaterpolu nego fudbalu.Ubedljivo najbolji igrač naše lige ali ubedljivo,bez konkurencije.

aha

pre 2 godine

Ostati veliki i u porazu.Pobedio je bolji i srecniji tim.Prolece je u Zvezdinim rukama.Ne praviti ishitrene poteze i mirno nastaviti ka prolecu u LE.

sta ima veze...

pre 2 godine

Jedina referenca Dejana Stankovica da bude trener Zvezde je ta sto voli Zvezdu. Ali, takvih ima nekoliko miliona i nisu dobili sansu.
Intelektualno on nije kapacitet da bude sef strucnog staba prvog tima takvog kluba.
Mozda pomocnik, pa ako sazri za 10 godina.

pop

pre 2 godine

zvezda nema kvalitet. osim katajia i dragovića sve prosečni i loši igrači. kažete borjan dobar? da li vi vidite njegova ispucavanja tj njegovu očajnu igru nogom?

Pedja J7

pre 2 godine

Jedino niste ocenili sportskog direktora i generalnog.
Evo ja cu da ih ocenim u paketu!

Terzic + Mrkela - ne ni 0 (nula), nego -10.
Katastrofalan prelazni rok!
Roster ekipe postoji samo na papiru, dok realno imamo 15-ak igraca.
Kad se povrede ili zamene nosioci, nema rezerve koja ce bar 50% da ih nadoknadi.
Tako se ne formira tim.
Ivanic, Katai, Kanga, Sanogo, Dragovic, Pavkov, Rodic - NEMAJU ZAMENE. Cim 1 ne igra, ekipa slabija dosta.
Pojacanja: Dioni, Zivkovic, Bakajoko nisu ni za nasu 2.ligu.

Samo Portugal da nas ne “zgazi”

pre 2 godine

Borjanovi napadi panike kada treba da ispuca loptu se ponavljaju i predstavljaju ozbiljan problem. Onaj “magični” je realno već neko vreme zreo za penziju i mali fudbal sa drugarima, a još kad padne kiša, postaje potpuno neupotrebljiv. Od Zvezde smo juče videli više rvačkih zahvata sa obe ruke i to sa leđa, nego uspešnih dodavanja. I naravno, krivi su sudija, Vatikan, NATO… samo mi nismo krivi i NIKADA ne pričamo o igri protivnika kada nas pobedi. Porazi i pobede se dešavaju, ali realno sagledavanje sopstvenih mogućnosti nikada.

Miki

pre 2 godine

Uz dužno poštovanje,ali ako se vi čudite i kažete da je napadača zamenio bek,a da pri tom ne vidite da je nekoliko igrača zamenilo pozicije,Ivanić ide na Kataijevo mesto itd.onda je vaša analiza pomalo tanka.Naravno da Zvezda ne igra baš dobro,spor je vezni red,ali mislim da bi se druga pesma pevala da Degenek nije pogrešio.

tom pus

pre 2 godine

Bagro lopovska, i zvezda i partizan. Jedini klubovi na Svetu kojima treba pomoc iz drzavnog budzeta da bi se igrali lopte. I to neuspesno.
(Brane Lala, 05. novembar 2021 02:01)
Komentar meseca??

Buxi

pre 2 godine

Dosta limitirana ekipa, ne znam zašto napadate Stankovića, bez kvalitetnog beka, kvalitetnog špica i sa jednom ultra starom ekipom za moderni fudbal čovek će skoro izvesno igrati drugu godinu za redom proleće u Evropi ( 3. mesto je skoro sigurno ).
(ghh, 4. novembar 2021 23:37)

Evo da ti objasnim zašto. Zato što su Erakovići prve komšije jednom od menadžera Zvezde koji dosta "urgira" i "sugeriše" kod Stankovića oko sastava tima pred neku utakmicu. Ovo nije nikakav zlurad komentar već živa istina, i za početak mogu se lako proveriti adrese na kojoj su obe familije prijavljene. Samo jedan od primera koji potvrđuju da u CZV trener i dalje dopušta uticaj sa strane. U tom vrzinom kolu od starta učestvuje naš Stankec. Nego šta nego je kriv.

vlaca

pre 2 godine

Realno da budemo drugi ali mediji dizu zvezdu i partizan danas svako igra fudbal nikoga ne treba potceniti.zvezda dobila u goste i jednom x znaci Jos jednu pobedu kuci i to je to drugi.

Brane Lala

pre 2 godine

Bagro lopovska, i zvezda i partizan. Jedini klubovi na Svetu kojima treba pomoc iz drzavnog budzeta da bi se igrali lopte. I to neuspesno.

Tuta

pre 2 godine

Stanković odgovoran za poraz!? Pa on nije hteo ni na konferenciju za novinare da dođe a kamoli da prizna krivicu za poraz. Prava srpska posla.

...

pre 2 godine

Ovako...ne razumem da većina igrača,ne samo Zvezde i ne samo na sinoćnom primeru,iskazuje toliku fudbalsku neinteligenciju.Ako ti protivnik pobegne u prvih 15-20 minuta,makar i sam izašao pred tvojim golmanom,ako ne možeš brzinski da ga ispratiš,pusti ga da završi akciju jer će možda i promašiti ali čak i da postigne gol,imaš šanse da izjednačiš do kraja utakmice jer si ravnopravan,sa istim brojem igrača ali ako ga srušiš i dobiješ crveni karton,tvoj tim ostaje čitavu utakmicu sa igračem manje,troši mnogo veću energiju i ima samo teoretske šanse da izjednači a može doživeti i teži poraz.Degenek nikako nije smeo da ruši protivnika jer se igralo još 80 minuta.Razumem pomeranje Sanoga na štoperu u tom trenutku jer je to bilo i jedino razumljivo rešenje ali samo do poluvremena jer se videlo da vrše pritisak.Već na poluvremenu je morao da izvrši minimum dve a možda i tri izmene.Videlo se iz aviona da Rodić diše na škrge,da mu ne ide i morao je da ga izvede,kao i Bena,uvodeći Krstičića kome mnogo više odgovara onakav teren i odličnokvari akcije protivnika.Katai takođe ništa nije mogao ali ajde od njega se možda očekivao neki potez,mada na onakvom terenu,jako teško.Neka mi neko objasni ko je predložio i doveo ovog Živkovića.Dečko apsolutno ništa nije pokazao od dolaska,nijedan potez vredan pažnje nije imao na nijednoj utakmici,čak i loptu retko kada pipne.Totalni promašaj,veći i od Dionija.Šteta za Dragovića,što nije dao gol na kraju,igrao je profesorski.

fiumen

pre 2 godine

pankov menja kataia i pomera se sanogonu sredinu gde su nam radili sta su hteli do tog poteza... od tad smo postali puno konkretniji i vise sansi imali....

Granota

pre 2 godine

Zvezda me je jako razočarala i podsetila na neke dane za koje sam misli da su davno prošli. Ne zato što je izgubila, nego zbog nekih "seljačkih poteza" a la srpski fudbal pre 10-15 godina. Crveni, povlačenja za dres kad te pretekne igrač, neke nerezonske nonšalancije. Mislio sam da je to vreme iza srpskog fudbala u Evropi.

tom pus

pre 2 godine

oni koji znaju ne mogu,oni koji mogu ne znaju,najgora kombinacija,sve je do struke,poimanje ove igre im je srednjovekovno,koruptivan tim i zvezde i partizana,prvi dovode bofluk za velike pare,drugi vračaju svoju decu,nema tu igranja lopte...ne bih dalje da elaboriram

tom pus

pre 2 godine

Sinoć samo Pavkov,radi ono što zna,ne glupira se...ostali truba,tako ja kao grobar videh stvari na terenu...rodić,gobeljić,milkjović,urošević,loši bekovi,nemaju fudbalsku građu...miljkon trči na petama,ha,ha..šou...struka vidi nešto u njima...ha,ha

gari

pre 2 godine

Koji ste vi šabani... Nemate igrača da kažete, e ovaj je dobar, brz, snažan, tehnički jak.
Da ne pominjem trenera, čovek voli da sedi na klupi, al'nema veze sa"strukom"...Jad i čemer, dase gledate i CZ i grobari. A ova BANDA NA VLASTI, hoće još "nacionalni stadion" da pravi...
cccccc, rodjaci ništa to nevalja, uostalom sve ste to zaslužili!!!!!

Aca

pre 2 godine

kakvo samoubistvo mogli su pet da im daju, Kvalitetnija i mnogo mladja ekipa Mitilenda je duplo kvalitetnija od zvezde i kraj rasprave

Sone

pre 2 godine

Citam komentare, slazem se sa jednim koji goviri o iskustvu Zvezdinog trenera.
Treba biti otvoren, Stankovicu idi iz Zvezde, nisi ti za taj posao. Milojevic je bez posla, treba ga vratiti. Zasto je to "zabranjena tema"?
Zao mi je bilo i kad je preuzeo Zvezdu!
Jedina dobra utakmica od kada je trener je protiv Milana u Milanu. Sve ostalo je katastrofa. Trener je kriv po meni i tacka!

Buxi

pre 2 godine

Dosta limitirana ekipa, ne znam zašto napadate Stankovića, bez kvalitetnog beka, kvalitetnog špica i sa jednom ultra starom ekipom za moderni fudbal čovek će skoro izvesno igrati drugu godinu za redom proleće u Evropi ( 3. mesto je skoro sigurno ).
(ghh, 4. novembar 2021 23:37)

Evo da ti objasnim zašto. Zato što su Erakovići prve komšije jednom od menadžera Zvezde koji dosta "urgira" i "sugeriše" kod Stankovića oko sastava tima pred neku utakmicu. Ovo nije nikakav zlurad komentar već živa istina, i za početak mogu se lako proveriti adrese na kojoj su obe familije prijavljene. Samo jedan od primera koji potvrđuju da u CZV trener i dalje dopušta uticaj sa strane. U tom vrzinom kolu od starta učestvuje naš Stankec. Nego šta nego je kriv.

napred Zvezdo

pre 2 godine

Baš mi žao Dragovića, zaslužio je gol u 90-om jer je poginuo kao i uvek. Velika šteta.
To što čovek igra je već za kapitensku traku.

Sve ostalo manje više zasluženo, Danci i ako iritantni i gurani od onog Mađara jesu bili bolji. Da li bih ih dobili sa 11 ne znamo niti je bitno ali sigurno ne bi izgubili. Očajno vreme, svi u kontra ritmu i to je to. Mora se dalje. Dejan zakazao, morao je bolje da reaguje na crveni i zgusne linije tima i seče Dance što je više moguće. Ovako ni vamo ni tamo, vetrometina non stop. Kanga i Katai kad su u bedaku, mi ne igramo fudbal. Fali više brzine sa 3-4 pozicije , ljudi to vide i to mora se reši.

MitroJovic

pre 2 godine

nikad necu razumeti trenere koji ne umeju da objasne igracima da se crveni kartoni ne prave u prvom poluvremenu. 10min sa igracem manje i 80min nije isto. pusti gol, ali ne pravi crveni u prvom poluvremenu. ovako si ostavio tim na cedilu i unapred izgubio utakmicu, a da si primio gol i bolji si, mogao si 3 gola da das sa celim timom. kjudineli u finalu evropskog pravi crveni (kod povlacenja Sake) u 95min, a sudija cak ne svira i osvajaju euro. to ima rezona (ako zanemarimo nesportski gest naravno).

NNN

pre 2 godine

Kataieva najgora partija u Zvezdi!
Svaku loptu je prodao Dancima, bukvalno smo sat vremena igrali sa dva igrača manje, toliko je bio loš da je trebalo i ranije da leti napolje.
O Gobeljiću nemam reči, mislim da bi za svaki karton trebalo da plati neku kaznu u klupsku kasu, pa možda nas ne bi više toliko brukao ako već mora da igra.
Dragoviću svaka čast, šteta što na kraju nije krunisao golom svoju igru, ali bilo bi nerealno da se onako slaba Zvezda izvuče.

cinik ovdašnji

pre 2 godine

O Gobeljiću nemam reči, mislim da bi za svaki karton trebalo da plati neku kaznu u klupsku kasu, pa možda nas ne bi više toliko brukao ako već mora da igra.
Dragoviću svaka čast, šteta što na kraju nije krunisao golom svoju igru, ali bilo bi nerealno da se onako slaba Zvezda izvuče.
(NNN, 5. novembar 2021 09:09) Za Gobelju se ne slažem. Ova druga liga evropskog fudbala je dve klase iznad njegovih sposobnosti, on apsolutno nema nivo za ovo takmičenje. Limitiran u svakom smislu, iako se uvek trudi maksimalno i daje sve što može - a to je malo. A zašto on uporno igra, i zašto nemamo boljeg na tom mestu,nije pitanje za njega, već zna se za koga. Dalje, slažem se da i nismo zaslužili da izjednačimo. A i sve je bilo protiv i krenulo naopako. Dobri rezultati nama često zamagle vid, pa zaboravimo sa koliko limitiranim kadrom zapravo igramo, koliko nam je roster tanak kvalitativno, iako je kvantitativno popriličan. Za "navijačke" brljotine neću ništa da kažem, tu će tek da pukne tikva.