Nedelja, 17.10.2021.

09:57

Putnici koji su primili vakcinu pre više od šest meseci dobijaju "crveni status"

Izvor: Politika

Putnici koji su primili vakcinu pre više od šest meseci dobijaju "crveni status" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

97 Komentari

Sortiraj po:

milan

pre 2 godine

Pre svega, za tvoju informaciju, Francuska, HOlandija i neke druge EU zemlje priznaju Sinofarm.
(ne baratajte poluinformacijama, molim, 17. oktobar 2021 19:54)

Nisi u pravu za Francusku. Nikada nisu priznavali Sinofarm. Sledeci put se malo bolje informisi na pravom mestu: https://www.mfa.gov.rs/gradjani/putovanje-u-inostranstvo/vize-i-informacije-o-drzavama/francuska

Brana

pre 2 godine

Evropski digitalni sertifikati važe godinu dana.Mnoge evropske države ne planiraju davanje 3.buster doze svom stanovništvu, sem u izuzetnim slučajevima koji se tek ispituju.Srbi su izgleda, pokusni kunići...

Nenaks

pre 2 godine

Nedopystivo je da se putovanja uslovljavaju vakcinama.Ako se tako nastavi ovome nikad nece biti kraja.Svaki put ce biti azuriranje novom vakcinom.Iako je broj zarazenih pao u zapadnim zemljama oni nece odustati od kontrole ulaska I kretanja.To je tyzna realnost.U te pruce o laznim qr kodovima ne verujem ili bar ne verujem da sy u masovnoj upotrebi.

022

pre 2 godine

Zašto kju-ar kod portala E - uprava ne fukcioniše?

Kada mi ga očitaju ne izađe moje ime,vrsta vakcina i datum nego automatski prebaci na portal E - uprava.

Iz prve ruke

pre 2 godine

Bio sam pre nedelju dana u Italiji, Napulj. Niko mi nista nije trazio. Isao po kaficima i restoranima, svuda je bilo kao u stara vremena. Cuo sam jedino da to traze po klubovima, ali ja sa 55 godina bih bio smaesan da udjem u neki klub gde je prosek godina 25 … tako da me se to ne tice. Vakcinisan jesam, uredne 2 doze Fajzeraa, a za trecu cu jos razmisliti.

beograd

pre 2 godine

@sigalovic

Evo ja licno poznajem osobe koje su pokasale drumskim putem da udju iz BiH i bio im je ocitavan qr code. Imali su lazni test, izmenjeno ime i isti test za obe osobe.

Jedva se izvukli sa novcanom kaznom….

Sigalović

pre 2 godine

Niko živ nigde ne proverava nikakve qr kodove. Lažne da napravite, niko neće da ukapira :D šta je vama ljudi, ode svet napred, svi žive kao pre.

nije rec o tome

pre 2 godine

Napisao sam nekoliko komentara, pa cu sa ovim da zavrsim.
Moja poenta je da svako treba da prikupi sto vise informacija (najbolje se konsultovati sa PRAVIM strucnjacima koje LICNO poznajete) i da sam odluci za sebe.
Nije mi bio cilj da se pravim pametan, ili da namecem svoje misljenje... i sam svaki dan razmisljam o celoj situaciji, bez obzira sto sam vakcinisan, i sto sam, za sada, "dobar gradjanin". Trudim se da razumem sve argumente oko sebe...
Ima mnogo nelogicnosti u celoj stvari, ipak ljudi oko nas umiru. Ne umiru toliko u brojevima koji su nevidjeni ranije (365 x 50 je jos uvek duplo manje od umrlih od srca u jednoj godini), ali ipak umiru. Svaki zivot je vazan, ali je i sloboda da sami odlucujemo vazna. Nadjite svoj put. Toliko

bronson

pre 2 godine

Gomila poluinformacija, evo par iz prve ruke - devojka sa Sinofarmom je usla u Sloveniju autom i u Spaniju avionom (ja AstraZ, bez problema isto), dakle priznata je kineska i moze sa se izabere prilikom registracije na sajtu za qr kod. qr kod sa srpskog zelenog sertifikata je uspesno ocitan u EU (Hrvatska) prilikom ulaska na koncert. Sa Sinofarm moze da se udje u Austriju ali na ulazu u neke restorane i sl. na citacu ga ne priznaju. Eto pa pisite i vi nesto licno a ne samo rekla kazala.

bog'te

pre 2 godine

juce sam dobio zvanican slajd njihovog drzavnog instituta za zdravlje, on kaze: oko 98% zarazenih je bilo bez posledica, ili malo bolesno; oko 0.5% je imalo terapiju kod kuce; 1-1.5% je bilo u bolnici bez intenzivne nege; priblizno 0.25% je bilo na intenzivnoj nezi.

(nije rec o tome, 17. oktobar 2021 16:43)
---…--

I niko ne umre, j**o te! Sta ti je holandska (iliti nizozemska) "medecina". Najbolja.
(bog'te, 17. oktobar 2021 18:08

Svasta, pa naravno da su umrli neki od onih na intenzivnoj, ali to nisu pokazali. Pa cak i da su svi na intenzivnoj umrli to bi bilo oko 0.25%. Da li je sada jasno, ili cete opet da se pravite pametni?
(nije rec o tome, 17. oktobar 2021 19:56)
-----------------------------------------------

Ne radi se ovde o tome ko je pametan, a ko nije, nego se jako oslanjate na neke brojke, a nemate osnov kriticnosti, pa da se zapitate - a gde su umrli? Da li umiru samo oni na intenzivnoj, inace?

idu dani

pre 2 godine

Нисам примио ни једну, нећу да будем део експеримента. Путујем једном до два пута у Мађарску, када је потребно путујем и до Холандије. Нико ме ништа не пита по питању вакцина, разговарамо о послу. Не љубимо се, не грлимо се, нисмо ни раније. Све функционише као и пре четири или пет година.
(Драган, 17. oktobar 2021 20:11)


Ako zivis u Srbiji, onda si ti odavno deo eksperimenta. Samo sto ti to jos nije jasno.

Kopernik

pre 2 godine

Ok, dokle ćemo da se pretvaramo da ne vidimo da je u toku uspostavljanje globalnog fašizma pod izgovorom zaštite javnog zdravlja? Pristali smo na zatvaranja, na maske, na testiranja, na svakakve kontrole, ograničenja i cenzure, na beskonačna vakcinisanja... Jel' ima neko da kaže DOSTA!? I, da, Zemlja je okrugla. I vakcinisao sam se mnogo puta pre kovid drame.

Драган

pre 2 godine

Нисам примио ни једну, нећу да будем део експеримента. Путујем једном до два пута у Мађарску, када је потребно путујем и до Холандије. Нико ме ништа не пита по питању вакцина, разговарамо о послу. Не љубимо се, не грлимо се, нисмо ни раније. Све функционише као и пре четири или пет година.

nije rec o tome

pre 2 godine

Kakva je to tvoja logika kojom ne razumeš da bez mera i vakcinacije, u zemlji kao Srbija, od Covida mogu da umiru stotine ljudi dnevno...
Ti se možda nadaš da tebe neće zakačiti, nije te briga za one koje hoće a nemaju izbor zbog npr. radnog mesta, i na sve to - očekuješ da zdravstveni sistem radi neometano?
(Juggernaut, )

Covece, cemu takva histerija? Pre svega sam ti rekao da sam vakcinisan sa dve doze, i tek cetiri meseca je proslo. Dakle, vise ne znam da li me optuzujes sto sam primio vakcinu, ili zato sto nisam vec sada (najbolje svaki mesec) primio booster.
Stotine ljudi dnevno umiru u Srbiji od kovida - gde to nadje, molim te!?
Dalje, rekao sam ti da, ukoliko je tacna, prica sa sertifikatom je suluda - delta virus se pojavio u julu, a ako su oni izdali sertifikate na 6 meseci vec u maju (u trenutku kada NIKO nije govorio o booster doze) onda tu nesto debelo smrdi - to meni govori moja logika. Pri tome ne vidim da se u bilo kojoj drugoj evropskoj zemlji prica o booster-u toliko kao u Srbiji. U HOlandiji nema ogranicenja na sertifikatu. Zasto samo u Srbiji, da li smo mi najpametniji?
Ubuduce, citaj pazljivo sta ljudi pisu.
Na kraju kada govorimo o opterecenosti zdravstvenog sistema. On je svakodnevno opterecen i ljudima koji puse, piju, nezdravo jedu, ne bave se sportom itt. Pre kovida su u Srbiji desetine hiljada ljudi godisnje umirali od srca, a od kovida je ukupno umlo 8000 ljudi za godinu ipo. Pokusaj da u svom strahu malo i razmisljas.

Beograd 011

pre 2 godine

Pre dve nedelje sam isao turisticki u Nemacku. Nikakvav booster nisu trazili, samo zeleni sertifikat. E sad potvrda je potrebna svuda, ne samo za ulazak u zemlju vec i u hotel, restorane, muzeje, stadion... Jedino za metro nisu trazili. Ne priznaju se Sputnik V, ni Sinopharm (cak ni sa Pfizer boosterom). Maske su obavezne u svim zatvorenim objektima cak i u restoranu sve dok ne sednes za sto. Kad krenes u toalet, maska je obavezna. Na otvorenom naravno nema nikakvih ogranicenja. Niko ne drami, zivot se manje vise odvija regularno.

Jedino sto vam treba je doata para :(

nije rec o tome

pre 2 godine

juce sam dobio zvanican slajd njihovog drzavnog instituta za zdravlje, on kaze: oko 98% zarazenih je bilo bez posledica, ili malo bolesno; oko 0.5% je imalo terapiju kod kuce; 1-1.5% je bilo u bolnici bez intenzivne nege; priblizno 0.25% je bilo na intenzivnoj nezi.

(nije rec o tome, 17. oktobar 2021 16:43)
---…--

I niko ne umre, j**o te! Sta ti je holandska (iliti nizozemska) "medecina". Najbolja.
(bog'te, 17. oktobar 2021 18:08

Svasta, pa naravno da su umrli neki od onih na intenzivnoj, ali to nisu pokazali. Pa cak i da su svi na intenzivnoj umrli to bi bilo oko 0.25%. Da li je sada jasno, ili cete opet da se pravite pametni?

Block

pre 2 godine

Uostalom, kad ti lekar prepise antibiotike, jel mu kazes 'popicu, al samo pod uslovom da ne moram nikad vise'. Vakcina je kao i svaki drugi lek.
(geda, 17. oktobar 2021 12:10)

Vakcina je preventivni lek, ne reakcioni. Vakcinu primaš da se ne bi zarazio nečim. Lek piješ nakon što se zaraziš, i to samo određeno vreme dok ne prezdraviš, tako da...nisi u pravu.
(Deda,

Logika je ispravna, neki lekovi se primaju vise puta dok ne dodje do izlecenja. Nekad je dovoljna jedna terapija, nekada dve, neki moraju pet puta... Nije medicina puka mehanika.

ne baratajte poluinformacijama, molim

pre 2 godine

Preporucujem svim ljubiteljima putovanja koji su se zeznuli i primili Sinofarm ili Sputnik da prime buster Fajzer. Francuska od skoro prihvata buster Fajzer nakon dva Sinofarma ili Sputnika. Siguran sam da ce uskoro to uvesti sve ostale zemlje koje ne prihvataju Sinofarm i Sputnik.
(milan, 17. oktobar 2021 18:36)

Pre svega, za tvoju informaciju, Francuska, HOlandija i neke druge EU zemlje priznaju Sinofarm.
Jedinu koju ne priznaju jos uvek je Sputnjik - tu sam, eto, ja primio. Pri tome, i dalje ne mislim da sam se zeznuo sto sam primio Sputnjik.

Комша

pre 2 godine

А шта је са Астра зенеком??? Њу нико не спомиње, а нигде не траже трећу дозу. А примило је јако пуно људи у Британији и Индији.

Juggernaut

pre 2 godine

Sto se mene tice to je OK, svako ima svoju logiku.
(nije rec o tome, 17. oktobar 2021 16:43)

Kakva je to tvoja logika kojom ne razumeš da bez mera i vakcinacije, u zemlji kao Srbija, od Covida mogu da umiru stotine ljudi dnevno, a hiljade da popunjavaju bolnice, a oni sa nešto boljim imunitetom "samo" po bolovanjima. U Srbiji je vakcinacija stala, mera nema, a evo ti efekti iz prve ruke - juri se veza da se tako jedan dojučerašnji logičar, sa obostranom upalom pluća, primi u VMC Karaburma, jer je sve dupke puno. Operacije koje su bile rutinske, sada se odlažu unedogled.

Ti se možda nadaš da tebe neće zakačiti, nije te briga za one koje hoće a nemaju izbor zbog npr. radnog mesta, i na sve to - očekuješ da zdravstveni sistem radi neometano? Svrha vakcinacije je smanjenje hospitalizacija i smrti, što se već desilo u velikoj meri u Italiji, Španiji, Danskoj, Norveškoj, Švedskoj pa i Holandiji - ali se proces razvukao pa je virus mutirao a oni koji se vakcinisaše u martu ostaju bez zaštite. Šta ti nije logično?

XP

pre 2 godine

I dalje ste ravnozemljasi
(Lars, 17. oktobar 2021 16:18)

Ako već nemate neki ozbiljniji argument, prihvatam da jesam, mada nisam. A volim Pračetov serijal o Disksvetu.
Nego, zaboravili ste rijaliti, Pink, Cecu... pomalo sam i uvređen. Zar samo ravnozemljaš???
I ako je ravnozemljaš toliko loša stvar, zašto su govorili "15 dana da zaravnamo krivu"?

Logično

pre 2 godine

Poslednjem čoveku na zemlji koji ostane živ neće imati ko da da vakcinu, moraće sam, znajući da su ključne naredne dve nedelje...

milan

pre 2 godine

Preporucujem svim ljubiteljima putovanja koji su se zeznuli i primili Sinofarm ili Sputnik da prime buster Fajzer. Francuska od skoro prihvata buster Fajzer nakon dva Sinofarma ili Sputnika. Siguran sam da ce uskoro to uvesti sve ostale zemlje koje ne prihvataju Sinofarm i Sputnik.

Perica

pre 2 godine

@plavisuca i nisam neka elita, ali mogu sebi da priuštim da odem na letovanje u Španiju gde sam i bio letos. Nakon vakcinacije ja i moja porodica potpuno normalno živimo i čudim se avakserima koji se još uvek bave Kovidom.
Uzgred, masku nosim kad god uđem u prodavnicu ili javni prevoz radi reda.

bog'te

pre 2 godine

juce sam dobio zvanican slajd njihovog drzavnog instituta za zdravlje, on kaze: oko 98% zarazenih je bilo bez posledica, ili malo bolesno; oko 0.5% je imalo terapiju kod kuce; 1-1.5% je bilo u bolnici bez intenzivne nege; priblizno 0.25% je bilo na intenzivnoj nezi.

(nije rec o tome, 17. oktobar 2021 16:43)
-----------------------------------------------

I niko ne umre, j**o te! Sta ti je holandska (iliti nizozemska) "medecina". Najbolja.

Juggernaut

pre 2 godine

Ne bi bilo loše da neko od novinara pita struku kako se ranije od vakcina dobijao imunitet a sad "samo" antitela.
(Sale, 17. oktobar 2021 12:30)

Nisu svi virusi, bakterije i bolesti isti, pobogu, niti je imuni odgovor organizma isti i pravolinijski. Zbog toga je imunologija cela medicinska specijalizacija, a ne automehaničarski kurs.

Recimo, DTP vakcina je uvek pružala 100% zaštitu od tetanusa, ali samo oko 80% protiv velikog kašlja. Vakcina protiv varičela je 70-80% efikasna protiv zaražavanja, mada 90% protiv težih oblika bolesti. Vakcina protiv gripa je uvek bila sezonska, i sa ciljem da se pregura zimska sezona itd. Ako virus ili bakterija mutira, a to se dešava u slučaju ili agresivnog virusa ili dugog boravka istoj u populaciji - efikasnost vakcina pada.

Maja

pre 2 godine

Ne razumem sto je problem, ako u EU ne postoji tolika pomama za trecom dozom....Pre ce biti da nesto nije u redu sa QR kodom srpske potvrde.

mishel

pre 2 godine

Pre godinu dana sam prelezao Covid . Na svaka 3 meseca proveravam antitela i dalje ih imam dovoljno pa nema potrebe da me sprickaju nekim buckurisem.

ZnaOnKoSam

pre 2 godine

Znaci oni sto su nas upozoravali da cemo, kad udjemo u zacaran krug, biti bockani na svaka 3 meseca, bili su u pravu. E sad je kasno da se kajemo

Slobodan

pre 2 godine

Da li znate da je Severna Makedonija pred kraj leta smanjila na 45 dana osobama koje su preležale bolest? Vakcinisanima ostalo 6 meseci. Znači bitno je vakcinisati se. Pune se kasice prasice.

Realno

pre 2 godine

Pa sta se cudite, toliko realno i stite vakcine prosecnog coveka. 6 meseci plus minus mesec dana. Pa koliko se vec vremena unazad prica i pise o trecoj dozi 6 meseci posle druge. A to sto vam na sertifikatu pise 1 godina, to slobodno macku o rep okacite. Osim ako vise volite da zivite u iluziji o sopstvenoj zasticenosti. Ocigledno da je to sa 1 godinom bila zesca navlakusa "daj da se vakcinisem, pa sam miran godinu dana". Da je 6 meseci vaznost, kao sto je i realno, mnogi bi stavili prst na celo pre odlaska na vakcinaciju. Osim starih i bolesnih kojima je bez obzira neophodno.

Vica

pre 2 godine

Ne razumem sta nije jasno ljudima. Kao sto PCR test vredi par dana, tako i vakcine imaju svoj rok koliko dugo prave antitela (naravno, oni vakcinisani su i posle tog roka bolje zasticeni od nevakcinisanih). U sertifikatu se vide sve doze ali koliko dugo se racuna da je osoba "bezbedna" odredjuje SZO. Jel mozete da se vakcinisete od sezonskog gripa prosle godine i da se bunite sto vam sledece godine neko kaze da se niste zastitili ove godine? Svima je sve objavljeno, ali antivakseri i dalje pricaju kako kad si vakcinisan ne mozes da se zarazis, i ako je receno da vakcina ne sluzi da se ne zarazis, nego da te spasi da ne umres! Na jednog vakcinisanog koji umre, umru 10 nevakcinisanih, i to je sve sto treba da vas zanima od statistike.

exs

pre 2 godine

Poslednjih 35 dana.. granice: Srb-Hrvatska, slovenija, austrija, nemacka, svajcarska, holandija... niko nista pitao nije!!!!

1 lik je u zezanju pitao jel si zdrav, na sta sam ja napravio sprdnju kako sam lud odavno i to je to.

Svakog dana prolazim razne kontrole i to je to... a inace nisam kamiondzija ako nekome to pada na pamet

Kiki

pre 2 godine

Na nasu zalost obistinile su se tvrdnje teoreticara zavere i ostalih kojima smo se smejali da ce se sve ovo desavati. Da maltene neces moci hleb da kupis ako nisi vakcinisan. Vernici fanatici to nazivaju Zig zveri, drugi da nam ubacuju razne cipove... ali jedno j eisto, bez "tog necega" necemo moci ni iz kuce d aizadjemo. Gde ide ovaj svet.

plavusica

pre 2 godine

"...Ovi sto se u grudi busaju kako im ne pada na pamet da se vakcinisu ionako nigde ni ne putuju, iz finansijskih razloga.
(Perica, 17. oktobar 2021 14:32) #..."


Ooo Perice,pa Vi ste neka opasna finansijska elita cim nigde ni kao turista možete da udjete a da ste nevakcinisani.

dado

pre 2 godine

Ahahah. naivcine. samo se rokajte.
ja sam prelezao kao i zena i 3 djece.
studije pokazuju da smo mirni 5 god min. a vjerovatno dozivotno.
naravno da se to ne priznaje, poenta je vakcina svakih 6 mjeseci. to gejts primjenjuje kompjuterski model na bioloski virus. stvarno je genije. zli ali genije.
moderna je njegova vecinski. ima i veliki udio u fajzeru za neupucene.
da se radi po nauci gledala bi se antitijela, a to sto si vakcinisan ne znaci da nemas virus pa bi se i oni morali testirati.
na samom pocetku je covjek rekao da ce se svi morati vakcinisati da bi mogli da rade, kupuju, hrane djecu....nista prirodni imunitet, to je besplatno.
ko pristaje na ovo je saucesnik.
ja sam mogao dobiti green pass jer sam nedavno prelezao, ali necu iz principa.
valjda i oni za nesto jos vaze.
cuj ja da udjem u radnju, a neko drugi da ne udje, pa sta sam ja onda, mali nacista?
preispitajte se ljudi, sta ovo sustinski znaci!

nije rec o tome

pre 2 godine

Niko ne skenira qr kod, samo gledaju papir. Pišem iz iskustva. Vakcinisana sam sa dve doze, vakcinisacu se i trećom zbog sebe, ne zbog beskonačnog dosasadnog spinovanja. Preterali ste.
(Maja, 17. oktobar 2021 12:37)

Ne, ljudi ne preteruju. Da li Vi shvatate da je ovo odluceno mnogo pre pojave Delta soja - Delta soj se pojavio u junu/julu, a ovo vazi za sve sertifikate!
Mozete Vi da se vakcinisete koliko hocete (inace i sam sam primio dve doze), ali ako Vama ne smeta da Vas lazu i manipulisu, i da to traje godinama, a da Vi sebe ubedjujete da to rade za Vase dobro, to je OK. Meni smeta. Inace, za sada ne vidim da se u Holandiji, gde zivim vec 20 godina, prica o trecoj dozi. A koliko vidim ni u drugim zapadno-evropskim zemljama. Inace, kada smo kod HOlandije, juce sam dobio zvanican slajd njihovog drzavnog instituta za zdravlje, on kaze: oko 98% zarazenih je bilo bez posledica, ili malo bolesno; oko 0.5% je imalo terapiju kod kuce; 1-1.5% je bilo u bolnici bez intenzivne nege; priblizno 0.25% je bilo na intenzivnoj nezi.
I Vi mislite da je ovo razlog da se dozivotno vakcinisete svakih sest meseci? Sto se mene tice to je OK, svako ima svoju logiku.

Pseudoharms

pre 2 godine

Ovi sto se u grudi busaju kako im ne pada na pamet da se vakcinisu ionako nigde ni ne putuju, iz finansijskih razloga.
(Perica, 17. oktobar 2021 14:32) 

Au koliko minusa... Znači, pogodio di u živac, jer istina boli...

milan

pre 2 godine

Primite vakcine i uzivajte u zivotu. Tako jedan moj drugar ne zeli da primi pa letovao u Vrnjackoj Banji. Stvarno nema potrebe bezati od vakcina i normalnog zivota ionako nas bockaju vodom.

Ko hoce, nadje nacin, ko nece, nadje izgovor

pre 2 godine

Toliko o trajnom imunitetu. To su imale samo vakcine koje smo primali kao mali. Sad od ovih dolaze samo antitela koja nestaju posle nekoliko meseci. I onda mora ponovo. Pa tako u nedogled. Ne bi bilo loše da neko od novinara pita struku kako se ranije od vakcina dobijao imunitet a sad "samo" antitela.
(Sale, 17. oktobar 2021 12:30),

od kojih ranije vakcina? Protiv kojih bolesti?

Putnik

pre 2 godine

Nas QR kod nije prepoznat u EU. Aplikacije koje se koriste za očitavanje validnosti zelenog kartona u EU zemljama prepoznaju samo QR kodove vakcina koje su primljene unutar unije. U suprotnom vam pokažu “ non EU” iznad crvenog znaka ka QR kod nije ispravan.
Saznao ovo na tezi način. Jedino vas policija može uvesti u restoran/hotel… a dok oni dodju…

Deda

pre 2 godine

Uostalom, kad ti lekar prepise antibiotike, jel mu kazes 'popicu, al samo pod uslovom da ne moram nikad vise'. Vakcina je kao i svaki drugi lek.
(geda, 17. oktobar 2021 12:10)

Vakcina je preventivni lek, ne reakcioni. Vakcinu primaš da se ne bi zarazio nečim. Lek piješ nakon što se zaraziš, i to samo određeno vreme dok ne prezdraviš, tako da...nisi u pravu.

Silvester

pre 2 godine

Ovi sto se u grudi busaju kako im ne pada na pamet da se vakcinisu ionako nigde ni ne putuju, iz finansijskih razloga.
(Perica, 17. oktobar 2021 14:32)

Znaš da si uspeo u životu kad odeš na letovanje od 200€ sa sve prevozom u Albaniju.

Čarli

pre 2 godine

Ovi sto se u grudi busaju kako im ne pada na pamet da se vakcinisu ionako nigde ni ne putuju, iz finansijskih razloga.
(Perica, 17. oktobar 2021 14:32)

Sa jedne strane si u pravu. Većina ljudi se vakvinisala iz čistog komformizma, da bi mogli da putuju i sl. Ne boje se virusa i ne veruju u medijsku apokalipsu koja se servira. Prosto nisu želeli da se odreknu života koji su vodili. Izlasci, putovanja i sl.
Dodaj tu hipohondre, kao i neobrazovane ljude prikovane za tv i to ti je taj broj vakcinisanih, otprilike.

Meni recimo nemaju šta da oduzmu. Diplomom svejedno mogu da obrišem pozadinu. Loš posao, loša plata, loši uslovi života.
Bukvalno nemaju čime da me ucene, a nema niti jednog medicinskog ili osnovnog logičkog razloga da u sebe stavljam zvanično eksperimentalni lek sa vrlo kratkim rokom trajanja, a i to je diskutabilno. Primio sam recimo vakcinu protiv tetanusa. Ona me štiti 10 godina. Nisam antivakser niti ravnozemljaš. Prosto nemaju čime da me ucene, a razmišljam svojom glavom umesto da slepo verujem idiotskoj kutiji.

Markos

pre 2 godine

(Neo@, 17. oktobar 2021 11:05)

Da, pa? Vas je problem sto ne razumete da postoje razliciti virusi i da ne moze isto da radi vakcina za svaki. Da toliko reklamirate svoje neznanje kao neku prednost, van pameti je. Vakcina stiti i svako treba da je primi, a treba da je primi onoliko puta koliko je potrebno da bi zastita trajala.
Uostalom, kad ti lekar prepise antibiotike, jel mu kazes 'popicu, al samo pod uslovom da ne moram nikad vise'. Vakcina je kao i svaki drugi lek.
(geda, 17. oktobar 2021 12:10)

Da? Onda pretpostavljam i da se i ti redovno dva puta godišnje vakcinišeš protiv meningitisa, hepatitisa ovog onog, tetatusa, tuberkuloze itd?

B.Živković

pre 2 godine

"Žig zveri" i "Sedmi pečat" nisu Teorija zavere, čak su i filmovi snimljeni, doduše ovaj prvi pod nazivom "Digitalni anđeo". "Stručnjaci" su Teorija zavere. Pozdrav!

Dr

pre 2 godine

Dobio sam ovo: "Postovani, radi ocuvanja nivoa imuniteta protiv COVID-19 neophodno je da JMBG ddmmyyy* primi 3. dozu vakcine. Javite se najblizem DZ u najkracem roku. eUprava". Jedino se pitam sto tako ne omalovazavate (vrlo blag izraz) i one koji se uopste nisu vakcinisali. Naravno da sam se "bustovao", ali ne zbogove odvratne poruke koja izaziva da se covek oseca kao navedeni broj, nego zbog sebe i porodice.

momke

pre 2 godine

@neo
pa bolje primati petu, sestu, sedmu vaksinu nego ziveti u misjoj rupi od straha od virusa
(Alan Ford sa Kosova, 17. oktobar 2021 14:10)

Ko ima imunitet on se ne plasi virusa, prelezi se za par dana. Ti ko nedonosce potrci na jos 5-6 doza.

keyboard

pre 2 godine

@ Perica
Od kraja pretprosle godine do danas sam pola sveta proputovao bez ikakvih ogranicenja. Da napomenem da se nisam vakcinisao protiv korone.
Mislim da takvi kao ti i da imaju novca ostaju doma od straha, iako su uredno vakcinisani. Prestani da omalovazavas druge ljude. Pogledaj sebe malo bolje u ogledalo

sedmatruba

pre 2 godine

Toliko o trajnom imunitetu. To su imale samo vakcine koje smo primali kao mali. Sad od ovih dolaze samo antitela koja nestaju posle nekoliko meseci. I onda mora ponovo. Pa tako u nedogled. Ne bi bilo loše da neko od novinara pita struku kako se ranije od vakcina dobijao imunitet a sad "samo" antitela.
(Sale, 17. oktobar 2021 12:30)

ali isto ko sletanje na mesec, bila tehnologija pa je "izgubili"

Maja

pre 2 godine

Niko ne skenira qr kod, samo gledaju papir. Pišem iz iskustva. Vakcinisana sam sa dve doze, vakcinisacu se i trećom zbog sebe, ne zbog beskonačnog dosasadnog spinovanja. Preterali ste.

geda

pre 2 godine

Teorija zavere jel' da?!?!
Biće ovako i za četvrtu, petu, šestu, sedmu, samo da znate!
(Neo@, 17. oktobar 2021 11:05)

Da, pa? Vas je problem sto ne razumete da postoje razliciti virusi i da ne moze isto da radi vakcina za svaki. Da toliko reklamirate svoje neznanje kao neku prednost, van pameti je. Vakcina stiti i svako treba da je primi, a treba da je primi onoliko puta koliko je potrebno da bi zastita trajala.
Uostalom, kad ti lekar prepise antibiotike, jel mu kazes 'popicu, al samo pod uslovom da ne moram nikad vise'. Vakcina je kao i svaki drugi lek.

Sale

pre 2 godine

Toliko o trajnom imunitetu. To su imale samo vakcine koje smo primali kao mali. Sad od ovih dolaze samo antitela koja nestaju posle nekoliko meseci. I onda mora ponovo. Pa tako u nedogled. Ne bi bilo loše da neko od novinara pita struku kako se ranije od vakcina dobijao imunitet a sad "samo" antitela.

sdlllo

pre 2 godine

Niko mi nikad nije očitavao QR kod na dokumentu, čak nije ni kompatibilan sa EU skenerom. Samo čitaju i gledaju koju ste vakcinu primili.
(Lana, 17. oktobar 2021 11:12)

do obicno ne gledaju, ali meni u hrvatsku ( a idem dva tri puta mesecno) na manjim prelazima skeniraju , uostalom može se skenirati I obicninm telefonom ...

Hulk

pre 2 godine

Uskoro ces se morati pretplatiti kod Fajzera ili Astra Zeneke da ti udaraju buster svakog prvog u mesecu, oni ce ujedno i izdavati sertifikate.

chups

pre 2 godine

Nas zeleni sertifikat jeste "validan" ali ni jedan citac u EU ga ne ocitava kao validnog.
kad se skenira nas QR kod to vas salje na sajt e-uprave gde vam pise da ste primili dve doze sto je debilitet posto vecina citaca u EU momentalno prepoznaje kod, nema potrebe za bilo kakvim sajtom, svr se vuce iz baze podataka u kojoj Srbija ne postoji ili barem nas sistem nije kompatibilan.
Mi smo imali par neprijatnih situacija u Madjarskoj i Italiji gde nam nigde nije prepoznalo QR kod pa smo morali da pravdamo sa papirima.
Cisto ako neko planira negde da ide da zna.

vidoje

pre 2 godine

Ceo februar 2021 sam proveo u Areni zbog covida19, ali sam test na koronu (pozitivan) uradio u Beolab-u. Na zelenom sertifikatu uopste ne postoji podatak o prelezanom covid-u! Dvadeaet i kusur dana proveo u vojnoj bolnici (Arena) i to za drzavu nije pokazatelj prelezane korone!

Фактор мира и стабилности

pre 2 godine

Сад сам очитао потврду о вакцинацији и она је још зелена. Тај зелени сертификат нисам вадио, кад нисам прележао корону нити радио тестирања, ко неки.

Aleksa1978

pre 2 godine

Jel da? Evo ja sam sa dve doze u Fr, treću ne moram, samo 65 + preporuka, šta to onda znači? Vi u srb ste mnogi primili kinesko smece, zato bi trebalo treću al po meni fajzer. Nisam stručnjak, ne znam, al vidim da u srb ne funkcioniše nikako oko covida. Ja u srb ne dolazim dok ne prođe, ( ni pod razno ne dovodimo decu ) ni malo nemam poverenja u zdravstveni sistem srb.

vidoje

pre 2 godine

Ceo februar 2021 sam proveo u Areni zbog covida19, ali sam test na koronu (pozitivan) uradio u Beolab-u. Na zelenom sertifikatu uopste ne postoji podatak o prelezanom covid-u! Dvadeaet i kusur dana proveo u vojnoj bolnici (Arena) i to za drzavu nije pokazatelj prelezane korone!

Hulk

pre 2 godine

Uskoro ces se morati pretplatiti kod Fajzera ili Astra Zeneke da ti udaraju buster svakog prvog u mesecu, oni ce ujedno i izdavati sertifikate.

Sale

pre 2 godine

Toliko o trajnom imunitetu. To su imale samo vakcine koje smo primali kao mali. Sad od ovih dolaze samo antitela koja nestaju posle nekoliko meseci. I onda mora ponovo. Pa tako u nedogled. Ne bi bilo loše da neko od novinara pita struku kako se ranije od vakcina dobijao imunitet a sad "samo" antitela.

Aleksa1978

pre 2 godine

Jel da? Evo ja sam sa dve doze u Fr, treću ne moram, samo 65 + preporuka, šta to onda znači? Vi u srb ste mnogi primili kinesko smece, zato bi trebalo treću al po meni fajzer. Nisam stručnjak, ne znam, al vidim da u srb ne funkcioniše nikako oko covida. Ja u srb ne dolazim dok ne prođe, ( ni pod razno ne dovodimo decu ) ni malo nemam poverenja u zdravstveni sistem srb.

chups

pre 2 godine

Nas zeleni sertifikat jeste "validan" ali ni jedan citac u EU ga ne ocitava kao validnog.
kad se skenira nas QR kod to vas salje na sajt e-uprave gde vam pise da ste primili dve doze sto je debilitet posto vecina citaca u EU momentalno prepoznaje kod, nema potrebe za bilo kakvim sajtom, svr se vuce iz baze podataka u kojoj Srbija ne postoji ili barem nas sistem nije kompatibilan.
Mi smo imali par neprijatnih situacija u Madjarskoj i Italiji gde nam nigde nije prepoznalo QR kod pa smo morali da pravdamo sa papirima.
Cisto ako neko planira negde da ide da zna.

nije rec o tome

pre 2 godine

Niko ne skenira qr kod, samo gledaju papir. Pišem iz iskustva. Vakcinisana sam sa dve doze, vakcinisacu se i trećom zbog sebe, ne zbog beskonačnog dosasadnog spinovanja. Preterali ste.
(Maja, 17. oktobar 2021 12:37)

Ne, ljudi ne preteruju. Da li Vi shvatate da je ovo odluceno mnogo pre pojave Delta soja - Delta soj se pojavio u junu/julu, a ovo vazi za sve sertifikate!
Mozete Vi da se vakcinisete koliko hocete (inace i sam sam primio dve doze), ali ako Vama ne smeta da Vas lazu i manipulisu, i da to traje godinama, a da Vi sebe ubedjujete da to rade za Vase dobro, to je OK. Meni smeta. Inace, za sada ne vidim da se u Holandiji, gde zivim vec 20 godina, prica o trecoj dozi. A koliko vidim ni u drugim zapadno-evropskim zemljama. Inace, kada smo kod HOlandije, juce sam dobio zvanican slajd njihovog drzavnog instituta za zdravlje, on kaze: oko 98% zarazenih je bilo bez posledica, ili malo bolesno; oko 0.5% je imalo terapiju kod kuce; 1-1.5% je bilo u bolnici bez intenzivne nege; priblizno 0.25% je bilo na intenzivnoj nezi.
I Vi mislite da je ovo razlog da se dozivotno vakcinisete svakih sest meseci? Sto se mene tice to je OK, svako ima svoju logiku.

Kiki

pre 2 godine

Na nasu zalost obistinile su se tvrdnje teoreticara zavere i ostalih kojima smo se smejali da ce se sve ovo desavati. Da maltene neces moci hleb da kupis ako nisi vakcinisan. Vernici fanatici to nazivaju Zig zveri, drugi da nam ubacuju razne cipove... ali jedno j eisto, bez "tog necega" necemo moci ni iz kuce d aizadjemo. Gde ide ovaj svet.

Kopernik

pre 2 godine

Ok, dokle ćemo da se pretvaramo da ne vidimo da je u toku uspostavljanje globalnog fašizma pod izgovorom zaštite javnog zdravlja? Pristali smo na zatvaranja, na maske, na testiranja, na svakakve kontrole, ograničenja i cenzure, na beskonačna vakcinisanja... Jel' ima neko da kaže DOSTA!? I, da, Zemlja je okrugla. I vakcinisao sam se mnogo puta pre kovid drame.

Čarli

pre 2 godine

Ovi sto se u grudi busaju kako im ne pada na pamet da se vakcinisu ionako nigde ni ne putuju, iz finansijskih razloga.
(Perica, 17. oktobar 2021 14:32)

Sa jedne strane si u pravu. Većina ljudi se vakvinisala iz čistog komformizma, da bi mogli da putuju i sl. Ne boje se virusa i ne veruju u medijsku apokalipsu koja se servira. Prosto nisu želeli da se odreknu života koji su vodili. Izlasci, putovanja i sl.
Dodaj tu hipohondre, kao i neobrazovane ljude prikovane za tv i to ti je taj broj vakcinisanih, otprilike.

Meni recimo nemaju šta da oduzmu. Diplomom svejedno mogu da obrišem pozadinu. Loš posao, loša plata, loši uslovi života.
Bukvalno nemaju čime da me ucene, a nema niti jednog medicinskog ili osnovnog logičkog razloga da u sebe stavljam zvanično eksperimentalni lek sa vrlo kratkim rokom trajanja, a i to je diskutabilno. Primio sam recimo vakcinu protiv tetanusa. Ona me štiti 10 godina. Nisam antivakser niti ravnozemljaš. Prosto nemaju čime da me ucene, a razmišljam svojom glavom umesto da slepo verujem idiotskoj kutiji.

idu dani

pre 2 godine

Нисам примио ни једну, нећу да будем део експеримента. Путујем једном до два пута у Мађарску, када је потребно путујем и до Холандије. Нико ме ништа не пита по питању вакцина, разговарамо о послу. Не љубимо се, не грлимо се, нисмо ни раније. Све функционише као и пре четири или пет година.
(Драган, 17. oktobar 2021 20:11)


Ako zivis u Srbiji, onda si ti odavno deo eksperimenta. Samo sto ti to jos nije jasno.

Maja

pre 2 godine

Niko ne skenira qr kod, samo gledaju papir. Pišem iz iskustva. Vakcinisana sam sa dve doze, vakcinisacu se i trećom zbog sebe, ne zbog beskonačnog dosasadnog spinovanja. Preterali ste.

Logično

pre 2 godine

Poslednjem čoveku na zemlji koji ostane živ neće imati ko da da vakcinu, moraće sam, znajući da su ključne naredne dve nedelje...

mishel

pre 2 godine

Pre godinu dana sam prelezao Covid . Na svaka 3 meseca proveravam antitela i dalje ih imam dovoljno pa nema potrebe da me sprickaju nekim buckurisem.

sdlllo

pre 2 godine

Niko mi nikad nije očitavao QR kod na dokumentu, čak nije ni kompatibilan sa EU skenerom. Samo čitaju i gledaju koju ste vakcinu primili.
(Lana, 17. oktobar 2021 11:12)

do obicno ne gledaju, ali meni u hrvatsku ( a idem dva tri puta mesecno) na manjim prelazima skeniraju , uostalom može se skenirati I obicninm telefonom ...

Silvester

pre 2 godine

Ovi sto se u grudi busaju kako im ne pada na pamet da se vakcinisu ionako nigde ni ne putuju, iz finansijskih razloga.
(Perica, 17. oktobar 2021 14:32)

Znaš da si uspeo u životu kad odeš na letovanje od 200€ sa sve prevozom u Albaniju.

ZnaOnKoSam

pre 2 godine

Znaci oni sto su nas upozoravali da cemo, kad udjemo u zacaran krug, biti bockani na svaka 3 meseca, bili su u pravu. E sad je kasno da se kajemo

Фактор мира и стабилности

pre 2 godine

Сад сам очитао потврду о вакцинацији и она је још зелена. Тај зелени сертификат нисам вадио, кад нисам прележао корону нити радио тестирања, ко неки.

geda

pre 2 godine

Teorija zavere jel' da?!?!
Biće ovako i za četvrtu, petu, šestu, sedmu, samo da znate!
(Neo@, 17. oktobar 2021 11:05)

Da, pa? Vas je problem sto ne razumete da postoje razliciti virusi i da ne moze isto da radi vakcina za svaki. Da toliko reklamirate svoje neznanje kao neku prednost, van pameti je. Vakcina stiti i svako treba da je primi, a treba da je primi onoliko puta koliko je potrebno da bi zastita trajala.
Uostalom, kad ti lekar prepise antibiotike, jel mu kazes 'popicu, al samo pod uslovom da ne moram nikad vise'. Vakcina je kao i svaki drugi lek.

dado

pre 2 godine

Ahahah. naivcine. samo se rokajte.
ja sam prelezao kao i zena i 3 djece.
studije pokazuju da smo mirni 5 god min. a vjerovatno dozivotno.
naravno da se to ne priznaje, poenta je vakcina svakih 6 mjeseci. to gejts primjenjuje kompjuterski model na bioloski virus. stvarno je genije. zli ali genije.
moderna je njegova vecinski. ima i veliki udio u fajzeru za neupucene.
da se radi po nauci gledala bi se antitijela, a to sto si vakcinisan ne znaci da nemas virus pa bi se i oni morali testirati.
na samom pocetku je covjek rekao da ce se svi morati vakcinisati da bi mogli da rade, kupuju, hrane djecu....nista prirodni imunitet, to je besplatno.
ko pristaje na ovo je saucesnik.
ja sam mogao dobiti green pass jer sam nedavno prelezao, ali necu iz principa.
valjda i oni za nesto jos vaze.
cuj ja da udjem u radnju, a neko drugi da ne udje, pa sta sam ja onda, mali nacista?
preispitajte se ljudi, sta ovo sustinski znaci!

XP

pre 2 godine

I dalje ste ravnozemljasi
(Lars, 17. oktobar 2021 16:18)

Ako već nemate neki ozbiljniji argument, prihvatam da jesam, mada nisam. A volim Pračetov serijal o Disksvetu.
Nego, zaboravili ste rijaliti, Pink, Cecu... pomalo sam i uvređen. Zar samo ravnozemljaš???
I ako je ravnozemljaš toliko loša stvar, zašto su govorili "15 dana da zaravnamo krivu"?

Deda

pre 2 godine

Uostalom, kad ti lekar prepise antibiotike, jel mu kazes 'popicu, al samo pod uslovom da ne moram nikad vise'. Vakcina je kao i svaki drugi lek.
(geda, 17. oktobar 2021 12:10)

Vakcina je preventivni lek, ne reakcioni. Vakcinu primaš da se ne bi zarazio nečim. Lek piješ nakon što se zaraziš, i to samo određeno vreme dok ne prezdraviš, tako da...nisi u pravu.

Beograd 011

pre 2 godine

Pre dve nedelje sam isao turisticki u Nemacku. Nikakvav booster nisu trazili, samo zeleni sertifikat. E sad potvrda je potrebna svuda, ne samo za ulazak u zemlju vec i u hotel, restorane, muzeje, stadion... Jedino za metro nisu trazili. Ne priznaju se Sputnik V, ni Sinopharm (cak ni sa Pfizer boosterom). Maske su obavezne u svim zatvorenim objektima cak i u restoranu sve dok ne sednes za sto. Kad krenes u toalet, maska je obavezna. Na otvorenom naravno nema nikakvih ogranicenja. Niko ne drami, zivot se manje vise odvija regularno.

Jedino sto vam treba je doata para :(

plavusica

pre 2 godine

"...Ovi sto se u grudi busaju kako im ne pada na pamet da se vakcinisu ionako nigde ni ne putuju, iz finansijskih razloga.
(Perica, 17. oktobar 2021 14:32) #..."


Ooo Perice,pa Vi ste neka opasna finansijska elita cim nigde ni kao turista možete da udjete a da ste nevakcinisani.

Драган

pre 2 godine

Нисам примио ни једну, нећу да будем део експеримента. Путујем једном до два пута у Мађарску, када је потребно путујем и до Холандије. Нико ме ништа не пита по питању вакцина, разговарамо о послу. Не љубимо се, не грлимо се, нисмо ни раније. Све функционише као и пре четири или пет година.

nije rec o tome

pre 2 godine

Napisao sam nekoliko komentara, pa cu sa ovim da zavrsim.
Moja poenta je da svako treba da prikupi sto vise informacija (najbolje se konsultovati sa PRAVIM strucnjacima koje LICNO poznajete) i da sam odluci za sebe.
Nije mi bio cilj da se pravim pametan, ili da namecem svoje misljenje... i sam svaki dan razmisljam o celoj situaciji, bez obzira sto sam vakcinisan, i sto sam, za sada, "dobar gradjanin". Trudim se da razumem sve argumente oko sebe...
Ima mnogo nelogicnosti u celoj stvari, ipak ljudi oko nas umiru. Ne umiru toliko u brojevima koji su nevidjeni ranije (365 x 50 je jos uvek duplo manje od umrlih od srca u jednoj godini), ali ipak umiru. Svaki zivot je vazan, ali je i sloboda da sami odlucujemo vazna. Nadjite svoj put. Toliko

Maja

pre 2 godine

Ne razumem sto je problem, ako u EU ne postoji tolika pomama za trecom dozom....Pre ce biti da nesto nije u redu sa QR kodom srpske potvrde.

Pseudoharms

pre 2 godine

Ovi sto se u grudi busaju kako im ne pada na pamet da se vakcinisu ionako nigde ni ne putuju, iz finansijskih razloga.
(Perica, 17. oktobar 2021 14:32) 

Au koliko minusa... Znači, pogodio di u živac, jer istina boli...

Комша

pre 2 godine

А шта је са Астра зенеком??? Њу нико не спомиње, а нигде не траже трећу дозу. А примило је јако пуно људи у Британији и Индији.

Slobodan

pre 2 godine

Da li znate da je Severna Makedonija pred kraj leta smanjila na 45 dana osobama koje su preležale bolest? Vakcinisanima ostalo 6 meseci. Znači bitno je vakcinisati se. Pune se kasice prasice.

bronson

pre 2 godine

Gomila poluinformacija, evo par iz prve ruke - devojka sa Sinofarmom je usla u Sloveniju autom i u Spaniju avionom (ja AstraZ, bez problema isto), dakle priznata je kineska i moze sa se izabere prilikom registracije na sajtu za qr kod. qr kod sa srpskog zelenog sertifikata je uspesno ocitan u EU (Hrvatska) prilikom ulaska na koncert. Sa Sinofarm moze da se udje u Austriju ali na ulazu u neke restorane i sl. na citacu ga ne priznaju. Eto pa pisite i vi nesto licno a ne samo rekla kazala.

momke

pre 2 godine

@neo
pa bolje primati petu, sestu, sedmu vaksinu nego ziveti u misjoj rupi od straha od virusa
(Alan Ford sa Kosova, 17. oktobar 2021 14:10)

Ko ima imunitet on se ne plasi virusa, prelezi se za par dana. Ti ko nedonosce potrci na jos 5-6 doza.

exs

pre 2 godine

Poslednjih 35 dana.. granice: Srb-Hrvatska, slovenija, austrija, nemacka, svajcarska, holandija... niko nista pitao nije!!!!

1 lik je u zezanju pitao jel si zdrav, na sta sam ja napravio sprdnju kako sam lud odavno i to je to.

Svakog dana prolazim razne kontrole i to je to... a inace nisam kamiondzija ako nekome to pada na pamet

ne baratajte poluinformacijama, molim

pre 2 godine

Preporucujem svim ljubiteljima putovanja koji su se zeznuli i primili Sinofarm ili Sputnik da prime buster Fajzer. Francuska od skoro prihvata buster Fajzer nakon dva Sinofarma ili Sputnika. Siguran sam da ce uskoro to uvesti sve ostale zemlje koje ne prihvataju Sinofarm i Sputnik.
(milan, 17. oktobar 2021 18:36)

Pre svega, za tvoju informaciju, Francuska, HOlandija i neke druge EU zemlje priznaju Sinofarm.
Jedinu koju ne priznaju jos uvek je Sputnjik - tu sam, eto, ja primio. Pri tome, i dalje ne mislim da sam se zeznuo sto sam primio Sputnjik.

nije rec o tome

pre 2 godine

Kakva je to tvoja logika kojom ne razumeš da bez mera i vakcinacije, u zemlji kao Srbija, od Covida mogu da umiru stotine ljudi dnevno...
Ti se možda nadaš da tebe neće zakačiti, nije te briga za one koje hoće a nemaju izbor zbog npr. radnog mesta, i na sve to - očekuješ da zdravstveni sistem radi neometano?
(Juggernaut, )

Covece, cemu takva histerija? Pre svega sam ti rekao da sam vakcinisan sa dve doze, i tek cetiri meseca je proslo. Dakle, vise ne znam da li me optuzujes sto sam primio vakcinu, ili zato sto nisam vec sada (najbolje svaki mesec) primio booster.
Stotine ljudi dnevno umiru u Srbiji od kovida - gde to nadje, molim te!?
Dalje, rekao sam ti da, ukoliko je tacna, prica sa sertifikatom je suluda - delta virus se pojavio u julu, a ako su oni izdali sertifikate na 6 meseci vec u maju (u trenutku kada NIKO nije govorio o booster doze) onda tu nesto debelo smrdi - to meni govori moja logika. Pri tome ne vidim da se u bilo kojoj drugoj evropskoj zemlji prica o booster-u toliko kao u Srbiji. U HOlandiji nema ogranicenja na sertifikatu. Zasto samo u Srbiji, da li smo mi najpametniji?
Ubuduce, citaj pazljivo sta ljudi pisu.
Na kraju kada govorimo o opterecenosti zdravstvenog sistema. On je svakodnevno opterecen i ljudima koji puse, piju, nezdravo jedu, ne bave se sportom itt. Pre kovida su u Srbiji desetine hiljada ljudi godisnje umirali od srca, a od kovida je ukupno umlo 8000 ljudi za godinu ipo. Pokusaj da u svom strahu malo i razmisljas.

milan

pre 2 godine

Primite vakcine i uzivajte u zivotu. Tako jedan moj drugar ne zeli da primi pa letovao u Vrnjackoj Banji. Stvarno nema potrebe bezati od vakcina i normalnog zivota ionako nas bockaju vodom.

B.Živković

pre 2 godine

"Žig zveri" i "Sedmi pečat" nisu Teorija zavere, čak su i filmovi snimljeni, doduše ovaj prvi pod nazivom "Digitalni anđeo". "Stručnjaci" su Teorija zavere. Pozdrav!

Putnik

pre 2 godine

Nas QR kod nije prepoznat u EU. Aplikacije koje se koriste za očitavanje validnosti zelenog kartona u EU zemljama prepoznaju samo QR kodove vakcina koje su primljene unutar unije. U suprotnom vam pokažu “ non EU” iznad crvenog znaka ka QR kod nije ispravan.
Saznao ovo na tezi način. Jedino vas policija može uvesti u restoran/hotel… a dok oni dodju…

Juggernaut

pre 2 godine

Ne bi bilo loše da neko od novinara pita struku kako se ranije od vakcina dobijao imunitet a sad "samo" antitela.
(Sale, 17. oktobar 2021 12:30)

Nisu svi virusi, bakterije i bolesti isti, pobogu, niti je imuni odgovor organizma isti i pravolinijski. Zbog toga je imunologija cela medicinska specijalizacija, a ne automehaničarski kurs.

Recimo, DTP vakcina je uvek pružala 100% zaštitu od tetanusa, ali samo oko 80% protiv velikog kašlja. Vakcina protiv varičela je 70-80% efikasna protiv zaražavanja, mada 90% protiv težih oblika bolesti. Vakcina protiv gripa je uvek bila sezonska, i sa ciljem da se pregura zimska sezona itd. Ako virus ili bakterija mutira, a to se dešava u slučaju ili agresivnog virusa ili dugog boravka istoj u populaciji - efikasnost vakcina pada.

sedmatruba

pre 2 godine

Toliko o trajnom imunitetu. To su imale samo vakcine koje smo primali kao mali. Sad od ovih dolaze samo antitela koja nestaju posle nekoliko meseci. I onda mora ponovo. Pa tako u nedogled. Ne bi bilo loše da neko od novinara pita struku kako se ranije od vakcina dobijao imunitet a sad "samo" antitela.
(Sale, 17. oktobar 2021 12:30)

ali isto ko sletanje na mesec, bila tehnologija pa je "izgubili"

Juggernaut

pre 2 godine

Sto se mene tice to je OK, svako ima svoju logiku.
(nije rec o tome, 17. oktobar 2021 16:43)

Kakva je to tvoja logika kojom ne razumeš da bez mera i vakcinacije, u zemlji kao Srbija, od Covida mogu da umiru stotine ljudi dnevno, a hiljade da popunjavaju bolnice, a oni sa nešto boljim imunitetom "samo" po bolovanjima. U Srbiji je vakcinacija stala, mera nema, a evo ti efekti iz prve ruke - juri se veza da se tako jedan dojučerašnji logičar, sa obostranom upalom pluća, primi u VMC Karaburma, jer je sve dupke puno. Operacije koje su bile rutinske, sada se odlažu unedogled.

Ti se možda nadaš da tebe neće zakačiti, nije te briga za one koje hoće a nemaju izbor zbog npr. radnog mesta, i na sve to - očekuješ da zdravstveni sistem radi neometano? Svrha vakcinacije je smanjenje hospitalizacija i smrti, što se već desilo u velikoj meri u Italiji, Španiji, Danskoj, Norveškoj, Švedskoj pa i Holandiji - ali se proces razvukao pa je virus mutirao a oni koji se vakcinisaše u martu ostaju bez zaštite. Šta ti nije logično?

Dr

pre 2 godine

Dobio sam ovo: "Postovani, radi ocuvanja nivoa imuniteta protiv COVID-19 neophodno je da JMBG ddmmyyy* primi 3. dozu vakcine. Javite se najblizem DZ u najkracem roku. eUprava". Jedino se pitam sto tako ne omalovazavate (vrlo blag izraz) i one koji se uopste nisu vakcinisali. Naravno da sam se "bustovao", ali ne zbogove odvratne poruke koja izaziva da se covek oseca kao navedeni broj, nego zbog sebe i porodice.

Perica

pre 2 godine

@plavisuca i nisam neka elita, ali mogu sebi da priuštim da odem na letovanje u Španiju gde sam i bio letos. Nakon vakcinacije ja i moja porodica potpuno normalno živimo i čudim se avakserima koji se još uvek bave Kovidom.
Uzgred, masku nosim kad god uđem u prodavnicu ili javni prevoz radi reda.

Block

pre 2 godine

Uostalom, kad ti lekar prepise antibiotike, jel mu kazes 'popicu, al samo pod uslovom da ne moram nikad vise'. Vakcina je kao i svaki drugi lek.
(geda, 17. oktobar 2021 12:10)

Vakcina je preventivni lek, ne reakcioni. Vakcinu primaš da se ne bi zarazio nečim. Lek piješ nakon što se zaraziš, i to samo određeno vreme dok ne prezdraviš, tako da...nisi u pravu.
(Deda,

Logika je ispravna, neki lekovi se primaju vise puta dok ne dodje do izlecenja. Nekad je dovoljna jedna terapija, nekada dve, neki moraju pet puta... Nije medicina puka mehanika.

Ko hoce, nadje nacin, ko nece, nadje izgovor

pre 2 godine

Toliko o trajnom imunitetu. To su imale samo vakcine koje smo primali kao mali. Sad od ovih dolaze samo antitela koja nestaju posle nekoliko meseci. I onda mora ponovo. Pa tako u nedogled. Ne bi bilo loše da neko od novinara pita struku kako se ranije od vakcina dobijao imunitet a sad "samo" antitela.
(Sale, 17. oktobar 2021 12:30),

od kojih ranije vakcina? Protiv kojih bolesti?

bog'te

pre 2 godine

juce sam dobio zvanican slajd njihovog drzavnog instituta za zdravlje, on kaze: oko 98% zarazenih je bilo bez posledica, ili malo bolesno; oko 0.5% je imalo terapiju kod kuce; 1-1.5% je bilo u bolnici bez intenzivne nege; priblizno 0.25% je bilo na intenzivnoj nezi.

(nije rec o tome, 17. oktobar 2021 16:43)
-----------------------------------------------

I niko ne umre, j**o te! Sta ti je holandska (iliti nizozemska) "medecina". Najbolja.

nije rec o tome

pre 2 godine

juce sam dobio zvanican slajd njihovog drzavnog instituta za zdravlje, on kaze: oko 98% zarazenih je bilo bez posledica, ili malo bolesno; oko 0.5% je imalo terapiju kod kuce; 1-1.5% je bilo u bolnici bez intenzivne nege; priblizno 0.25% je bilo na intenzivnoj nezi.

(nije rec o tome, 17. oktobar 2021 16:43)
---…--

I niko ne umre, j**o te! Sta ti je holandska (iliti nizozemska) "medecina". Najbolja.
(bog'te, 17. oktobar 2021 18:08

Svasta, pa naravno da su umrli neki od onih na intenzivnoj, ali to nisu pokazali. Pa cak i da su svi na intenzivnoj umrli to bi bilo oko 0.25%. Da li je sada jasno, ili cete opet da se pravite pametni?

keyboard

pre 2 godine

@ Perica
Od kraja pretprosle godine do danas sam pola sveta proputovao bez ikakvih ogranicenja. Da napomenem da se nisam vakcinisao protiv korone.
Mislim da takvi kao ti i da imaju novca ostaju doma od straha, iako su uredno vakcinisani. Prestani da omalovazavas druge ljude. Pogledaj sebe malo bolje u ogledalo

Markos

pre 2 godine

(Neo@, 17. oktobar 2021 11:05)

Da, pa? Vas je problem sto ne razumete da postoje razliciti virusi i da ne moze isto da radi vakcina za svaki. Da toliko reklamirate svoje neznanje kao neku prednost, van pameti je. Vakcina stiti i svako treba da je primi, a treba da je primi onoliko puta koliko je potrebno da bi zastita trajala.
Uostalom, kad ti lekar prepise antibiotike, jel mu kazes 'popicu, al samo pod uslovom da ne moram nikad vise'. Vakcina je kao i svaki drugi lek.
(geda, 17. oktobar 2021 12:10)

Da? Onda pretpostavljam i da se i ti redovno dva puta godišnje vakcinišeš protiv meningitisa, hepatitisa ovog onog, tetatusa, tuberkuloze itd?

Sigalović

pre 2 godine

Niko živ nigde ne proverava nikakve qr kodove. Lažne da napravite, niko neće da ukapira :D šta je vama ljudi, ode svet napred, svi žive kao pre.

bog'te

pre 2 godine

juce sam dobio zvanican slajd njihovog drzavnog instituta za zdravlje, on kaze: oko 98% zarazenih je bilo bez posledica, ili malo bolesno; oko 0.5% je imalo terapiju kod kuce; 1-1.5% je bilo u bolnici bez intenzivne nege; priblizno 0.25% je bilo na intenzivnoj nezi.

(nije rec o tome, 17. oktobar 2021 16:43)
---…--

I niko ne umre, j**o te! Sta ti je holandska (iliti nizozemska) "medecina". Najbolja.
(bog'te, 17. oktobar 2021 18:08

Svasta, pa naravno da su umrli neki od onih na intenzivnoj, ali to nisu pokazali. Pa cak i da su svi na intenzivnoj umrli to bi bilo oko 0.25%. Da li je sada jasno, ili cete opet da se pravite pametni?
(nije rec o tome, 17. oktobar 2021 19:56)
-----------------------------------------------

Ne radi se ovde o tome ko je pametan, a ko nije, nego se jako oslanjate na neke brojke, a nemate osnov kriticnosti, pa da se zapitate - a gde su umrli? Da li umiru samo oni na intenzivnoj, inace?

Vica

pre 2 godine

Ne razumem sta nije jasno ljudima. Kao sto PCR test vredi par dana, tako i vakcine imaju svoj rok koliko dugo prave antitela (naravno, oni vakcinisani su i posle tog roka bolje zasticeni od nevakcinisanih). U sertifikatu se vide sve doze ali koliko dugo se racuna da je osoba "bezbedna" odredjuje SZO. Jel mozete da se vakcinisete od sezonskog gripa prosle godine i da se bunite sto vam sledece godine neko kaze da se niste zastitili ove godine? Svima je sve objavljeno, ali antivakseri i dalje pricaju kako kad si vakcinisan ne mozes da se zarazis, i ako je receno da vakcina ne sluzi da se ne zarazis, nego da te spasi da ne umres! Na jednog vakcinisanog koji umre, umru 10 nevakcinisanih, i to je sve sto treba da vas zanima od statistike.

milan

pre 2 godine

Preporucujem svim ljubiteljima putovanja koji su se zeznuli i primili Sinofarm ili Sputnik da prime buster Fajzer. Francuska od skoro prihvata buster Fajzer nakon dva Sinofarma ili Sputnika. Siguran sam da ce uskoro to uvesti sve ostale zemlje koje ne prihvataju Sinofarm i Sputnik.

Realno

pre 2 godine

Pa sta se cudite, toliko realno i stite vakcine prosecnog coveka. 6 meseci plus minus mesec dana. Pa koliko se vec vremena unazad prica i pise o trecoj dozi 6 meseci posle druge. A to sto vam na sertifikatu pise 1 godina, to slobodno macku o rep okacite. Osim ako vise volite da zivite u iluziji o sopstvenoj zasticenosti. Ocigledno da je to sa 1 godinom bila zesca navlakusa "daj da se vakcinisem, pa sam miran godinu dana". Da je 6 meseci vaznost, kao sto je i realno, mnogi bi stavili prst na celo pre odlaska na vakcinaciju. Osim starih i bolesnih kojima je bez obzira neophodno.

Iz prve ruke

pre 2 godine

Bio sam pre nedelju dana u Italiji, Napulj. Niko mi nista nije trazio. Isao po kaficima i restoranima, svuda je bilo kao u stara vremena. Cuo sam jedino da to traze po klubovima, ali ja sa 55 godina bih bio smaesan da udjem u neki klub gde je prosek godina 25 … tako da me se to ne tice. Vakcinisan jesam, uredne 2 doze Fajzeraa, a za trecu cu jos razmisliti.

022

pre 2 godine

Zašto kju-ar kod portala E - uprava ne fukcioniše?

Kada mi ga očitaju ne izađe moje ime,vrsta vakcina i datum nego automatski prebaci na portal E - uprava.

Brana

pre 2 godine

Evropski digitalni sertifikati važe godinu dana.Mnoge evropske države ne planiraju davanje 3.buster doze svom stanovništvu, sem u izuzetnim slučajevima koji se tek ispituju.Srbi su izgleda, pokusni kunići...

beograd

pre 2 godine

@sigalovic

Evo ja licno poznajem osobe koje su pokasale drumskim putem da udju iz BiH i bio im je ocitavan qr code. Imali su lazni test, izmenjeno ime i isti test za obe osobe.

Jedva se izvukli sa novcanom kaznom….

Nenaks

pre 2 godine

Nedopystivo je da se putovanja uslovljavaju vakcinama.Ako se tako nastavi ovome nikad nece biti kraja.Svaki put ce biti azuriranje novom vakcinom.Iako je broj zarazenih pao u zapadnim zemljama oni nece odustati od kontrole ulaska I kretanja.To je tyzna realnost.U te pruce o laznim qr kodovima ne verujem ili bar ne verujem da sy u masovnoj upotrebi.

milan

pre 2 godine

Pre svega, za tvoju informaciju, Francuska, HOlandija i neke druge EU zemlje priznaju Sinofarm.
(ne baratajte poluinformacijama, molim, 17. oktobar 2021 19:54)

Nisi u pravu za Francusku. Nikada nisu priznavali Sinofarm. Sledeci put se malo bolje informisi na pravom mestu: https://www.mfa.gov.rs/gradjani/putovanje-u-inostranstvo/vize-i-informacije-o-drzavama/francuska

Aleksa1978

pre 2 godine

Jel da? Evo ja sam sa dve doze u Fr, treću ne moram, samo 65 + preporuka, šta to onda znači? Vi u srb ste mnogi primili kinesko smece, zato bi trebalo treću al po meni fajzer. Nisam stručnjak, ne znam, al vidim da u srb ne funkcioniše nikako oko covida. Ja u srb ne dolazim dok ne prođe, ( ni pod razno ne dovodimo decu ) ni malo nemam poverenja u zdravstveni sistem srb.

geda

pre 2 godine

Teorija zavere jel' da?!?!
Biće ovako i za četvrtu, petu, šestu, sedmu, samo da znate!
(Neo@, 17. oktobar 2021 11:05)

Da, pa? Vas je problem sto ne razumete da postoje razliciti virusi i da ne moze isto da radi vakcina za svaki. Da toliko reklamirate svoje neznanje kao neku prednost, van pameti je. Vakcina stiti i svako treba da je primi, a treba da je primi onoliko puta koliko je potrebno da bi zastita trajala.
Uostalom, kad ti lekar prepise antibiotike, jel mu kazes 'popicu, al samo pod uslovom da ne moram nikad vise'. Vakcina je kao i svaki drugi lek.

milan

pre 2 godine

Primite vakcine i uzivajte u zivotu. Tako jedan moj drugar ne zeli da primi pa letovao u Vrnjackoj Banji. Stvarno nema potrebe bezati od vakcina i normalnog zivota ionako nas bockaju vodom.

Maja

pre 2 godine

Niko ne skenira qr kod, samo gledaju papir. Pišem iz iskustva. Vakcinisana sam sa dve doze, vakcinisacu se i trećom zbog sebe, ne zbog beskonačnog dosasadnog spinovanja. Preterali ste.

Pseudoharms

pre 2 godine

Ovi sto se u grudi busaju kako im ne pada na pamet da se vakcinisu ionako nigde ni ne putuju, iz finansijskih razloga.
(Perica, 17. oktobar 2021 14:32) 

Au koliko minusa... Znači, pogodio di u živac, jer istina boli...

Драган

pre 2 godine

Нисам примио ни једну, нећу да будем део експеримента. Путујем једном до два пута у Мађарску, када је потребно путујем и до Холандије. Нико ме ништа не пита по питању вакцина, разговарамо о послу. Не љубимо се, не грлимо се, нисмо ни раније. Све функционише као и пре четири или пет година.

mishel

pre 2 godine

Pre godinu dana sam prelezao Covid . Na svaka 3 meseca proveravam antitela i dalje ih imam dovoljno pa nema potrebe da me sprickaju nekim buckurisem.

Sale

pre 2 godine

Toliko o trajnom imunitetu. To su imale samo vakcine koje smo primali kao mali. Sad od ovih dolaze samo antitela koja nestaju posle nekoliko meseci. I onda mora ponovo. Pa tako u nedogled. Ne bi bilo loše da neko od novinara pita struku kako se ranije od vakcina dobijao imunitet a sad "samo" antitela.

Čarli

pre 2 godine

Ovi sto se u grudi busaju kako im ne pada na pamet da se vakcinisu ionako nigde ni ne putuju, iz finansijskih razloga.
(Perica, 17. oktobar 2021 14:32)

Sa jedne strane si u pravu. Većina ljudi se vakvinisala iz čistog komformizma, da bi mogli da putuju i sl. Ne boje se virusa i ne veruju u medijsku apokalipsu koja se servira. Prosto nisu želeli da se odreknu života koji su vodili. Izlasci, putovanja i sl.
Dodaj tu hipohondre, kao i neobrazovane ljude prikovane za tv i to ti je taj broj vakcinisanih, otprilike.

Meni recimo nemaju šta da oduzmu. Diplomom svejedno mogu da obrišem pozadinu. Loš posao, loša plata, loši uslovi života.
Bukvalno nemaju čime da me ucene, a nema niti jednog medicinskog ili osnovnog logičkog razloga da u sebe stavljam zvanično eksperimentalni lek sa vrlo kratkim rokom trajanja, a i to je diskutabilno. Primio sam recimo vakcinu protiv tetanusa. Ona me štiti 10 godina. Nisam antivakser niti ravnozemljaš. Prosto nemaju čime da me ucene, a razmišljam svojom glavom umesto da slepo verujem idiotskoj kutiji.

Perica

pre 2 godine

@plavisuca i nisam neka elita, ali mogu sebi da priuštim da odem na letovanje u Španiju gde sam i bio letos. Nakon vakcinacije ja i moja porodica potpuno normalno živimo i čudim se avakserima koji se još uvek bave Kovidom.
Uzgred, masku nosim kad god uđem u prodavnicu ili javni prevoz radi reda.

Sigalović

pre 2 godine

Niko živ nigde ne proverava nikakve qr kodove. Lažne da napravite, niko neće da ukapira :D šta je vama ljudi, ode svet napred, svi žive kao pre.

Dr

pre 2 godine

Dobio sam ovo: "Postovani, radi ocuvanja nivoa imuniteta protiv COVID-19 neophodno je da JMBG ddmmyyy* primi 3. dozu vakcine. Javite se najblizem DZ u najkracem roku. eUprava". Jedino se pitam sto tako ne omalovazavate (vrlo blag izraz) i one koji se uopste nisu vakcinisali. Naravno da sam se "bustovao", ali ne zbogove odvratne poruke koja izaziva da se covek oseca kao navedeni broj, nego zbog sebe i porodice.

momke

pre 2 godine

@neo
pa bolje primati petu, sestu, sedmu vaksinu nego ziveti u misjoj rupi od straha od virusa
(Alan Ford sa Kosova, 17. oktobar 2021 14:10)

Ko ima imunitet on se ne plasi virusa, prelezi se za par dana. Ti ko nedonosce potrci na jos 5-6 doza.

nije rec o tome

pre 2 godine

Niko ne skenira qr kod, samo gledaju papir. Pišem iz iskustva. Vakcinisana sam sa dve doze, vakcinisacu se i trećom zbog sebe, ne zbog beskonačnog dosasadnog spinovanja. Preterali ste.
(Maja, 17. oktobar 2021 12:37)

Ne, ljudi ne preteruju. Da li Vi shvatate da je ovo odluceno mnogo pre pojave Delta soja - Delta soj se pojavio u junu/julu, a ovo vazi za sve sertifikate!
Mozete Vi da se vakcinisete koliko hocete (inace i sam sam primio dve doze), ali ako Vama ne smeta da Vas lazu i manipulisu, i da to traje godinama, a da Vi sebe ubedjujete da to rade za Vase dobro, to je OK. Meni smeta. Inace, za sada ne vidim da se u Holandiji, gde zivim vec 20 godina, prica o trecoj dozi. A koliko vidim ni u drugim zapadno-evropskim zemljama. Inace, kada smo kod HOlandije, juce sam dobio zvanican slajd njihovog drzavnog instituta za zdravlje, on kaze: oko 98% zarazenih je bilo bez posledica, ili malo bolesno; oko 0.5% je imalo terapiju kod kuce; 1-1.5% je bilo u bolnici bez intenzivne nege; priblizno 0.25% je bilo na intenzivnoj nezi.
I Vi mislite da je ovo razlog da se dozivotno vakcinisete svakih sest meseci? Sto se mene tice to je OK, svako ima svoju logiku.

dado

pre 2 godine

Ahahah. naivcine. samo se rokajte.
ja sam prelezao kao i zena i 3 djece.
studije pokazuju da smo mirni 5 god min. a vjerovatno dozivotno.
naravno da se to ne priznaje, poenta je vakcina svakih 6 mjeseci. to gejts primjenjuje kompjuterski model na bioloski virus. stvarno je genije. zli ali genije.
moderna je njegova vecinski. ima i veliki udio u fajzeru za neupucene.
da se radi po nauci gledala bi se antitijela, a to sto si vakcinisan ne znaci da nemas virus pa bi se i oni morali testirati.
na samom pocetku je covjek rekao da ce se svi morati vakcinisati da bi mogli da rade, kupuju, hrane djecu....nista prirodni imunitet, to je besplatno.
ko pristaje na ovo je saucesnik.
ja sam mogao dobiti green pass jer sam nedavno prelezao, ali necu iz principa.
valjda i oni za nesto jos vaze.
cuj ja da udjem u radnju, a neko drugi da ne udje, pa sta sam ja onda, mali nacista?
preispitajte se ljudi, sta ovo sustinski znaci!

Kiki

pre 2 godine

Na nasu zalost obistinile su se tvrdnje teoreticara zavere i ostalih kojima smo se smejali da ce se sve ovo desavati. Da maltene neces moci hleb da kupis ako nisi vakcinisan. Vernici fanatici to nazivaju Zig zveri, drugi da nam ubacuju razne cipove... ali jedno j eisto, bez "tog necega" necemo moci ni iz kuce d aizadjemo. Gde ide ovaj svet.

Hulk

pre 2 godine

Uskoro ces se morati pretplatiti kod Fajzera ili Astra Zeneke da ti udaraju buster svakog prvog u mesecu, oni ce ujedno i izdavati sertifikate.

Kopernik

pre 2 godine

Ok, dokle ćemo da se pretvaramo da ne vidimo da je u toku uspostavljanje globalnog fašizma pod izgovorom zaštite javnog zdravlja? Pristali smo na zatvaranja, na maske, na testiranja, na svakakve kontrole, ograničenja i cenzure, na beskonačna vakcinisanja... Jel' ima neko da kaže DOSTA!? I, da, Zemlja je okrugla. I vakcinisao sam se mnogo puta pre kovid drame.

Ko hoce, nadje nacin, ko nece, nadje izgovor

pre 2 godine

Toliko o trajnom imunitetu. To su imale samo vakcine koje smo primali kao mali. Sad od ovih dolaze samo antitela koja nestaju posle nekoliko meseci. I onda mora ponovo. Pa tako u nedogled. Ne bi bilo loše da neko od novinara pita struku kako se ranije od vakcina dobijao imunitet a sad "samo" antitela.
(Sale, 17. oktobar 2021 12:30),

od kojih ranije vakcina? Protiv kojih bolesti?

Juggernaut

pre 2 godine

Sto se mene tice to je OK, svako ima svoju logiku.
(nije rec o tome, 17. oktobar 2021 16:43)

Kakva je to tvoja logika kojom ne razumeš da bez mera i vakcinacije, u zemlji kao Srbija, od Covida mogu da umiru stotine ljudi dnevno, a hiljade da popunjavaju bolnice, a oni sa nešto boljim imunitetom "samo" po bolovanjima. U Srbiji je vakcinacija stala, mera nema, a evo ti efekti iz prve ruke - juri se veza da se tako jedan dojučerašnji logičar, sa obostranom upalom pluća, primi u VMC Karaburma, jer je sve dupke puno. Operacije koje su bile rutinske, sada se odlažu unedogled.

Ti se možda nadaš da tebe neće zakačiti, nije te briga za one koje hoće a nemaju izbor zbog npr. radnog mesta, i na sve to - očekuješ da zdravstveni sistem radi neometano? Svrha vakcinacije je smanjenje hospitalizacija i smrti, što se već desilo u velikoj meri u Italiji, Španiji, Danskoj, Norveškoj, Švedskoj pa i Holandiji - ali se proces razvukao pa je virus mutirao a oni koji se vakcinisaše u martu ostaju bez zaštite. Šta ti nije logično?

B.Živković

pre 2 godine

"Žig zveri" i "Sedmi pečat" nisu Teorija zavere, čak su i filmovi snimljeni, doduše ovaj prvi pod nazivom "Digitalni anđeo". "Stručnjaci" su Teorija zavere. Pozdrav!

milan

pre 2 godine

Preporucujem svim ljubiteljima putovanja koji su se zeznuli i primili Sinofarm ili Sputnik da prime buster Fajzer. Francuska od skoro prihvata buster Fajzer nakon dva Sinofarma ili Sputnika. Siguran sam da ce uskoro to uvesti sve ostale zemlje koje ne prihvataju Sinofarm i Sputnik.

Vica

pre 2 godine

Ne razumem sta nije jasno ljudima. Kao sto PCR test vredi par dana, tako i vakcine imaju svoj rok koliko dugo prave antitela (naravno, oni vakcinisani su i posle tog roka bolje zasticeni od nevakcinisanih). U sertifikatu se vide sve doze ali koliko dugo se racuna da je osoba "bezbedna" odredjuje SZO. Jel mozete da se vakcinisete od sezonskog gripa prosle godine i da se bunite sto vam sledece godine neko kaze da se niste zastitili ove godine? Svima je sve objavljeno, ali antivakseri i dalje pricaju kako kad si vakcinisan ne mozes da se zarazis, i ako je receno da vakcina ne sluzi da se ne zarazis, nego da te spasi da ne umres! Na jednog vakcinisanog koji umre, umru 10 nevakcinisanih, i to je sve sto treba da vas zanima od statistike.

Silvester

pre 2 godine

Ovi sto se u grudi busaju kako im ne pada na pamet da se vakcinisu ionako nigde ni ne putuju, iz finansijskih razloga.
(Perica, 17. oktobar 2021 14:32)

Znaš da si uspeo u životu kad odeš na letovanje od 200€ sa sve prevozom u Albaniju.

plavusica

pre 2 godine

"...Ovi sto se u grudi busaju kako im ne pada na pamet da se vakcinisu ionako nigde ni ne putuju, iz finansijskih razloga.
(Perica, 17. oktobar 2021 14:32) #..."


Ooo Perice,pa Vi ste neka opasna finansijska elita cim nigde ni kao turista možete da udjete a da ste nevakcinisani.

Block

pre 2 godine

Uostalom, kad ti lekar prepise antibiotike, jel mu kazes 'popicu, al samo pod uslovom da ne moram nikad vise'. Vakcina je kao i svaki drugi lek.
(geda, 17. oktobar 2021 12:10)

Vakcina je preventivni lek, ne reakcioni. Vakcinu primaš da se ne bi zarazio nečim. Lek piješ nakon što se zaraziš, i to samo određeno vreme dok ne prezdraviš, tako da...nisi u pravu.
(Deda,

Logika je ispravna, neki lekovi se primaju vise puta dok ne dodje do izlecenja. Nekad je dovoljna jedna terapija, nekada dve, neki moraju pet puta... Nije medicina puka mehanika.

Juggernaut

pre 2 godine

Ne bi bilo loše da neko od novinara pita struku kako se ranije od vakcina dobijao imunitet a sad "samo" antitela.
(Sale, 17. oktobar 2021 12:30)

Nisu svi virusi, bakterije i bolesti isti, pobogu, niti je imuni odgovor organizma isti i pravolinijski. Zbog toga je imunologija cela medicinska specijalizacija, a ne automehaničarski kurs.

Recimo, DTP vakcina je uvek pružala 100% zaštitu od tetanusa, ali samo oko 80% protiv velikog kašlja. Vakcina protiv varičela je 70-80% efikasna protiv zaražavanja, mada 90% protiv težih oblika bolesti. Vakcina protiv gripa je uvek bila sezonska, i sa ciljem da se pregura zimska sezona itd. Ako virus ili bakterija mutira, a to se dešava u slučaju ili agresivnog virusa ili dugog boravka istoj u populaciji - efikasnost vakcina pada.

sedmatruba

pre 2 godine

Toliko o trajnom imunitetu. To su imale samo vakcine koje smo primali kao mali. Sad od ovih dolaze samo antitela koja nestaju posle nekoliko meseci. I onda mora ponovo. Pa tako u nedogled. Ne bi bilo loše da neko od novinara pita struku kako se ranije od vakcina dobijao imunitet a sad "samo" antitela.
(Sale, 17. oktobar 2021 12:30)

ali isto ko sletanje na mesec, bila tehnologija pa je "izgubili"

ZnaOnKoSam

pre 2 godine

Znaci oni sto su nas upozoravali da cemo, kad udjemo u zacaran krug, biti bockani na svaka 3 meseca, bili su u pravu. E sad je kasno da se kajemo

nije rec o tome

pre 2 godine

Kakva je to tvoja logika kojom ne razumeš da bez mera i vakcinacije, u zemlji kao Srbija, od Covida mogu da umiru stotine ljudi dnevno...
Ti se možda nadaš da tebe neće zakačiti, nije te briga za one koje hoće a nemaju izbor zbog npr. radnog mesta, i na sve to - očekuješ da zdravstveni sistem radi neometano?
(Juggernaut, )

Covece, cemu takva histerija? Pre svega sam ti rekao da sam vakcinisan sa dve doze, i tek cetiri meseca je proslo. Dakle, vise ne znam da li me optuzujes sto sam primio vakcinu, ili zato sto nisam vec sada (najbolje svaki mesec) primio booster.
Stotine ljudi dnevno umiru u Srbiji od kovida - gde to nadje, molim te!?
Dalje, rekao sam ti da, ukoliko je tacna, prica sa sertifikatom je suluda - delta virus se pojavio u julu, a ako su oni izdali sertifikate na 6 meseci vec u maju (u trenutku kada NIKO nije govorio o booster doze) onda tu nesto debelo smrdi - to meni govori moja logika. Pri tome ne vidim da se u bilo kojoj drugoj evropskoj zemlji prica o booster-u toliko kao u Srbiji. U HOlandiji nema ogranicenja na sertifikatu. Zasto samo u Srbiji, da li smo mi najpametniji?
Ubuduce, citaj pazljivo sta ljudi pisu.
Na kraju kada govorimo o opterecenosti zdravstvenog sistema. On je svakodnevno opterecen i ljudima koji puse, piju, nezdravo jedu, ne bave se sportom itt. Pre kovida su u Srbiji desetine hiljada ljudi godisnje umirali od srca, a od kovida je ukupno umlo 8000 ljudi za godinu ipo. Pokusaj da u svom strahu malo i razmisljas.

Фактор мира и стабилности

pre 2 godine

Сад сам очитао потврду о вакцинацији и она је још зелена. Тај зелени сертификат нисам вадио, кад нисам прележао корону нити радио тестирања, ко неки.

Logično

pre 2 godine

Poslednjem čoveku na zemlji koji ostane živ neće imati ko da da vakcinu, moraće sam, znajući da su ključne naredne dve nedelje...

XP

pre 2 godine

I dalje ste ravnozemljasi
(Lars, 17. oktobar 2021 16:18)

Ako već nemate neki ozbiljniji argument, prihvatam da jesam, mada nisam. A volim Pračetov serijal o Disksvetu.
Nego, zaboravili ste rijaliti, Pink, Cecu... pomalo sam i uvređen. Zar samo ravnozemljaš???
I ako je ravnozemljaš toliko loša stvar, zašto su govorili "15 dana da zaravnamo krivu"?

nije rec o tome

pre 2 godine

juce sam dobio zvanican slajd njihovog drzavnog instituta za zdravlje, on kaze: oko 98% zarazenih je bilo bez posledica, ili malo bolesno; oko 0.5% je imalo terapiju kod kuce; 1-1.5% je bilo u bolnici bez intenzivne nege; priblizno 0.25% je bilo na intenzivnoj nezi.

(nije rec o tome, 17. oktobar 2021 16:43)
---…--

I niko ne umre, j**o te! Sta ti je holandska (iliti nizozemska) "medecina". Najbolja.
(bog'te, 17. oktobar 2021 18:08

Svasta, pa naravno da su umrli neki od onih na intenzivnoj, ali to nisu pokazali. Pa cak i da su svi na intenzivnoj umrli to bi bilo oko 0.25%. Da li je sada jasno, ili cete opet da se pravite pametni?

vidoje

pre 2 godine

Ceo februar 2021 sam proveo u Areni zbog covida19, ali sam test na koronu (pozitivan) uradio u Beolab-u. Na zelenom sertifikatu uopste ne postoji podatak o prelezanom covid-u! Dvadeaet i kusur dana proveo u vojnoj bolnici (Arena) i to za drzavu nije pokazatelj prelezane korone!

Deda

pre 2 godine

Uostalom, kad ti lekar prepise antibiotike, jel mu kazes 'popicu, al samo pod uslovom da ne moram nikad vise'. Vakcina je kao i svaki drugi lek.
(geda, 17. oktobar 2021 12:10)

Vakcina je preventivni lek, ne reakcioni. Vakcinu primaš da se ne bi zarazio nečim. Lek piješ nakon što se zaraziš, i to samo određeno vreme dok ne prezdraviš, tako da...nisi u pravu.

idu dani

pre 2 godine

Нисам примио ни једну, нећу да будем део експеримента. Путујем једном до два пута у Мађарску, када је потребно путујем и до Холандије. Нико ме ништа не пита по питању вакцина, разговарамо о послу. Не љубимо се, не грлимо се, нисмо ни раније. Све функционише као и пре четири или пет година.
(Драган, 17. oktobar 2021 20:11)


Ako zivis u Srbiji, onda si ti odavno deo eksperimenta. Samo sto ti to jos nije jasno.

Slobodan

pre 2 godine

Da li znate da je Severna Makedonija pred kraj leta smanjila na 45 dana osobama koje su preležale bolest? Vakcinisanima ostalo 6 meseci. Znači bitno je vakcinisati se. Pune se kasice prasice.

Beograd 011

pre 2 godine

Pre dve nedelje sam isao turisticki u Nemacku. Nikakvav booster nisu trazili, samo zeleni sertifikat. E sad potvrda je potrebna svuda, ne samo za ulazak u zemlju vec i u hotel, restorane, muzeje, stadion... Jedino za metro nisu trazili. Ne priznaju se Sputnik V, ni Sinopharm (cak ni sa Pfizer boosterom). Maske su obavezne u svim zatvorenim objektima cak i u restoranu sve dok ne sednes za sto. Kad krenes u toalet, maska je obavezna. Na otvorenom naravno nema nikakvih ogranicenja. Niko ne drami, zivot se manje vise odvija regularno.

Jedino sto vam treba je doata para :(

exs

pre 2 godine

Poslednjih 35 dana.. granice: Srb-Hrvatska, slovenija, austrija, nemacka, svajcarska, holandija... niko nista pitao nije!!!!

1 lik je u zezanju pitao jel si zdrav, na sta sam ja napravio sprdnju kako sam lud odavno i to je to.

Svakog dana prolazim razne kontrole i to je to... a inace nisam kamiondzija ako nekome to pada na pamet

nije rec o tome

pre 2 godine

Napisao sam nekoliko komentara, pa cu sa ovim da zavrsim.
Moja poenta je da svako treba da prikupi sto vise informacija (najbolje se konsultovati sa PRAVIM strucnjacima koje LICNO poznajete) i da sam odluci za sebe.
Nije mi bio cilj da se pravim pametan, ili da namecem svoje misljenje... i sam svaki dan razmisljam o celoj situaciji, bez obzira sto sam vakcinisan, i sto sam, za sada, "dobar gradjanin". Trudim se da razumem sve argumente oko sebe...
Ima mnogo nelogicnosti u celoj stvari, ipak ljudi oko nas umiru. Ne umiru toliko u brojevima koji su nevidjeni ranije (365 x 50 je jos uvek duplo manje od umrlih od srca u jednoj godini), ali ipak umiru. Svaki zivot je vazan, ali je i sloboda da sami odlucujemo vazna. Nadjite svoj put. Toliko

bog'te

pre 2 godine

juce sam dobio zvanican slajd njihovog drzavnog instituta za zdravlje, on kaze: oko 98% zarazenih je bilo bez posledica, ili malo bolesno; oko 0.5% je imalo terapiju kod kuce; 1-1.5% je bilo u bolnici bez intenzivne nege; priblizno 0.25% je bilo na intenzivnoj nezi.

(nije rec o tome, 17. oktobar 2021 16:43)
-----------------------------------------------

I niko ne umre, j**o te! Sta ti je holandska (iliti nizozemska) "medecina". Najbolja.

bog'te

pre 2 godine

juce sam dobio zvanican slajd njihovog drzavnog instituta za zdravlje, on kaze: oko 98% zarazenih je bilo bez posledica, ili malo bolesno; oko 0.5% je imalo terapiju kod kuce; 1-1.5% je bilo u bolnici bez intenzivne nege; priblizno 0.25% je bilo na intenzivnoj nezi.

(nije rec o tome, 17. oktobar 2021 16:43)
---…--

I niko ne umre, j**o te! Sta ti je holandska (iliti nizozemska) "medecina". Najbolja.
(bog'te, 17. oktobar 2021 18:08

Svasta, pa naravno da su umrli neki od onih na intenzivnoj, ali to nisu pokazali. Pa cak i da su svi na intenzivnoj umrli to bi bilo oko 0.25%. Da li je sada jasno, ili cete opet da se pravite pametni?
(nije rec o tome, 17. oktobar 2021 19:56)
-----------------------------------------------

Ne radi se ovde o tome ko je pametan, a ko nije, nego se jako oslanjate na neke brojke, a nemate osnov kriticnosti, pa da se zapitate - a gde su umrli? Da li umiru samo oni na intenzivnoj, inace?

ne baratajte poluinformacijama, molim

pre 2 godine

Preporucujem svim ljubiteljima putovanja koji su se zeznuli i primili Sinofarm ili Sputnik da prime buster Fajzer. Francuska od skoro prihvata buster Fajzer nakon dva Sinofarma ili Sputnika. Siguran sam da ce uskoro to uvesti sve ostale zemlje koje ne prihvataju Sinofarm i Sputnik.
(milan, 17. oktobar 2021 18:36)

Pre svega, za tvoju informaciju, Francuska, HOlandija i neke druge EU zemlje priznaju Sinofarm.
Jedinu koju ne priznaju jos uvek je Sputnjik - tu sam, eto, ja primio. Pri tome, i dalje ne mislim da sam se zeznuo sto sam primio Sputnjik.

Putnik

pre 2 godine

Nas QR kod nije prepoznat u EU. Aplikacije koje se koriste za očitavanje validnosti zelenog kartona u EU zemljama prepoznaju samo QR kodove vakcina koje su primljene unutar unije. U suprotnom vam pokažu “ non EU” iznad crvenog znaka ka QR kod nije ispravan.
Saznao ovo na tezi način. Jedino vas policija može uvesti u restoran/hotel… a dok oni dodju…

Markos

pre 2 godine

(Neo@, 17. oktobar 2021 11:05)

Da, pa? Vas je problem sto ne razumete da postoje razliciti virusi i da ne moze isto da radi vakcina za svaki. Da toliko reklamirate svoje neznanje kao neku prednost, van pameti je. Vakcina stiti i svako treba da je primi, a treba da je primi onoliko puta koliko je potrebno da bi zastita trajala.
Uostalom, kad ti lekar prepise antibiotike, jel mu kazes 'popicu, al samo pod uslovom da ne moram nikad vise'. Vakcina je kao i svaki drugi lek.
(geda, 17. oktobar 2021 12:10)

Da? Onda pretpostavljam i da se i ti redovno dva puta godišnje vakcinišeš protiv meningitisa, hepatitisa ovog onog, tetatusa, tuberkuloze itd?

Realno

pre 2 godine

Pa sta se cudite, toliko realno i stite vakcine prosecnog coveka. 6 meseci plus minus mesec dana. Pa koliko se vec vremena unazad prica i pise o trecoj dozi 6 meseci posle druge. A to sto vam na sertifikatu pise 1 godina, to slobodno macku o rep okacite. Osim ako vise volite da zivite u iluziji o sopstvenoj zasticenosti. Ocigledno da je to sa 1 godinom bila zesca navlakusa "daj da se vakcinisem, pa sam miran godinu dana". Da je 6 meseci vaznost, kao sto je i realno, mnogi bi stavili prst na celo pre odlaska na vakcinaciju. Osim starih i bolesnih kojima je bez obzira neophodno.

keyboard

pre 2 godine

@ Perica
Od kraja pretprosle godine do danas sam pola sveta proputovao bez ikakvih ogranicenja. Da napomenem da se nisam vakcinisao protiv korone.
Mislim da takvi kao ti i da imaju novca ostaju doma od straha, iako su uredno vakcinisani. Prestani da omalovazavas druge ljude. Pogledaj sebe malo bolje u ogledalo

bronson

pre 2 godine

Gomila poluinformacija, evo par iz prve ruke - devojka sa Sinofarmom je usla u Sloveniju autom i u Spaniju avionom (ja AstraZ, bez problema isto), dakle priznata je kineska i moze sa se izabere prilikom registracije na sajtu za qr kod. qr kod sa srpskog zelenog sertifikata je uspesno ocitan u EU (Hrvatska) prilikom ulaska na koncert. Sa Sinofarm moze da se udje u Austriju ali na ulazu u neke restorane i sl. na citacu ga ne priznaju. Eto pa pisite i vi nesto licno a ne samo rekla kazala.

chups

pre 2 godine

Nas zeleni sertifikat jeste "validan" ali ni jedan citac u EU ga ne ocitava kao validnog.
kad se skenira nas QR kod to vas salje na sajt e-uprave gde vam pise da ste primili dve doze sto je debilitet posto vecina citaca u EU momentalno prepoznaje kod, nema potrebe za bilo kakvim sajtom, svr se vuce iz baze podataka u kojoj Srbija ne postoji ili barem nas sistem nije kompatibilan.
Mi smo imali par neprijatnih situacija u Madjarskoj i Italiji gde nam nigde nije prepoznalo QR kod pa smo morali da pravdamo sa papirima.
Cisto ako neko planira negde da ide da zna.

Maja

pre 2 godine

Ne razumem sto je problem, ako u EU ne postoji tolika pomama za trecom dozom....Pre ce biti da nesto nije u redu sa QR kodom srpske potvrde.

Nenaks

pre 2 godine

Nedopystivo je da se putovanja uslovljavaju vakcinama.Ako se tako nastavi ovome nikad nece biti kraja.Svaki put ce biti azuriranje novom vakcinom.Iako je broj zarazenih pao u zapadnim zemljama oni nece odustati od kontrole ulaska I kretanja.To je tyzna realnost.U te pruce o laznim qr kodovima ne verujem ili bar ne verujem da sy u masovnoj upotrebi.

sdlllo

pre 2 godine

Niko mi nikad nije očitavao QR kod na dokumentu, čak nije ni kompatibilan sa EU skenerom. Samo čitaju i gledaju koju ste vakcinu primili.
(Lana, 17. oktobar 2021 11:12)

do obicno ne gledaju, ali meni u hrvatsku ( a idem dva tri puta mesecno) na manjim prelazima skeniraju , uostalom može se skenirati I obicninm telefonom ...

Комша

pre 2 godine

А шта је са Астра зенеком??? Њу нико не спомиње, а нигде не траже трећу дозу. А примило је јако пуно људи у Британији и Индији.

Iz prve ruke

pre 2 godine

Bio sam pre nedelju dana u Italiji, Napulj. Niko mi nista nije trazio. Isao po kaficima i restoranima, svuda je bilo kao u stara vremena. Cuo sam jedino da to traze po klubovima, ali ja sa 55 godina bih bio smaesan da udjem u neki klub gde je prosek godina 25 … tako da me se to ne tice. Vakcinisan jesam, uredne 2 doze Fajzeraa, a za trecu cu jos razmisliti.

milan

pre 2 godine

Pre svega, za tvoju informaciju, Francuska, HOlandija i neke druge EU zemlje priznaju Sinofarm.
(ne baratajte poluinformacijama, molim, 17. oktobar 2021 19:54)

Nisi u pravu za Francusku. Nikada nisu priznavali Sinofarm. Sledeci put se malo bolje informisi na pravom mestu: https://www.mfa.gov.rs/gradjani/putovanje-u-inostranstvo/vize-i-informacije-o-drzavama/francuska

022

pre 2 godine

Zašto kju-ar kod portala E - uprava ne fukcioniše?

Kada mi ga očitaju ne izađe moje ime,vrsta vakcina i datum nego automatski prebaci na portal E - uprava.

Brana

pre 2 godine

Evropski digitalni sertifikati važe godinu dana.Mnoge evropske države ne planiraju davanje 3.buster doze svom stanovništvu, sem u izuzetnim slučajevima koji se tek ispituju.Srbi su izgleda, pokusni kunići...

beograd

pre 2 godine

@sigalovic

Evo ja licno poznajem osobe koje su pokasale drumskim putem da udju iz BiH i bio im je ocitavan qr code. Imali su lazni test, izmenjeno ime i isti test za obe osobe.

Jedva se izvukli sa novcanom kaznom….