Ponedeljak, 23.01.2023.

19:27

Vučić: Zabrinut sam; "Traže sukob" FOTO/VIDEO

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić obratio se javnosti i tom prilikom komentarisao trenutna dešavanja na Kosovu i Metohiji.

Izvor: B92

Vuèiæ: Zabrinut sam; "Traže sukob" FOTO/VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

109 Komentari

Sortiraj po:

Iz ove koze se ne moze

pre 1 godinu

Kad smo bili deca, ova igra se zvala izmedju dve vatre. Ukleti smo svojom geopolitickom pozicijom. Izmedju NATO cekica i rusko-kineskog nakovnja.

Sale

pre 1 godinu

A da za promenu podneseš ostavku ?
(Loznica, Gučevo, Cer…, 23. januar 2023 20:09)

A da nam za promenu svi vi koji tražite njegovu ostavku kažete koga bi vi postavili na njegovo mesto.

Brzi

pre 1 godinu

A je l' možemo i mi kao Albanci da potpišemo pa da ne poštujemo?
(Samo pitam, 23. januar 2023 21:04)

Hahahaha, svaka čast! To bi bila najjača fora. Klimamo glavom, da da važi. Potpišem i ne poštujemo. Kad pitaju zašto ne poštujemo pitamo mi njih šta je sa ZSO. I tako u krug ...

samo opusteno

pre 1 godinu

S obzirom da je vise puta naglaseno da je trenutna verzija sporazuma samo draft , treba se boriti za sto vecu konkretizaciju trenutne ponude, sto vise dodatnih ustupaka nasoj strani i sto bolje garancije sprovodjenja sporazuma.

Celokupan konacni sporazum jasno iskomunicirati narodu, pa referendum... Da posle nikoga ne krivimo sto smo sami odabrali da budemo nova Slovenija ili novi Kalinjingrad.

Nebojša

pre 1 godinu

Možda nije lepo reći, ali naša nada je da Rusi završe ovo sa Ukrajinom i da vojno pobede NATO i EU. Jedino u tom slučaju možemo očekivati malo bolju situaciju i manji pritisak na Srbiju.

ff

pre 1 godinu

Sta god da potpisemo postovace se samo deo koji njima bude odgovarao,tako da ne vidim poentu.Ali nikakva konfrontacija ne dolazi u obzir.Ali se i treba praviti lud,kad kazu potpisi,kazes :ocu naravno,samo tetki da odnesem lek

Mirko

pre 1 godinu

Najbolje da se povuces. Ti si dovoljno " Uradio". Ne ultimatumu!! Kad Ukrajna prihvati da je uzmu Krim i Dombas i prihvate realnost onda mogu i nama da nesto kazu. Licemeri!!

Bocko

pre 1 godinu

Kada bi se EU novac zaustavio stala bi Srbija, 50% ekonomije je odande.
(Vladimir, 23. januar 2023 22:32)

Tacnije, vise od 70%.
Ne da bi stala, nego...

Mika Mikic

pre 1 godinu

Ok. Sve i da ne pristanemo, sta cemo onda? Kada nam povuku investicije, fondove, blokiraju nas, uvedu teske sankcije, obustave protok gasa preko Bugarske jer je u EU, kada se strane firme povuku isto kao i iz Rusije... Od cega cemo ziveti, gde raditi, kako isplacivati zarade i penzije, kako cemo decu hraniti...? Zeleo bih i molim da objavite ovo moje pitanje.
Hvala
(Š. Momčilo, 23. januar 2023 20:49)

Ono što vi ne razumete da pola Srbije živi od danas do sutra sa svojih jedva 500 EUR mesečno. Više od toga ne može i svejedno im je da li evropske firme posluju u Srbiji ili ne.

raca

pre 1 godinu

@veteran
баш ме занима где ће то Европа да отвори фабрике а да им радници раде за 400 евра као у Србији
(DžejAr65, 23. januar 2023 23:12)

80% sveta radi za manje plate

Xman

pre 1 godinu

@benefit minus
Druze, covek kaze od zapada nikada nista dobro niie doslo, naprotiv. Podseti me kad su nas napali Rusi i Kinezi? Kad su nas bombardovali? Kad su nas ucenjivali i uzimali teritoriju? Da li su nam prijatelji? Ne. Koriste nas samo za igre sa zapadom. Da li cemo dobiti nesto ako se odreknemo Kosova i uvedemo sankcime Rusima? Apsolutno nista, u EU niti mi idemo niti nas oni cekaju. Da je bilo volje 2012 bi Srbiju ubacili u zadnji voz za EU i danas ne ni bilo price o svemu sto danas pricamo. Primili su Rumuniju, Bugarsku, Hrvatsku...mogli su i nas da ubace jer i oni nisu ispunjavali sve uslove. Ovim tempom mi ni za 750 godina ne bi usli u EU jer ne da nismo zatvorili neko poglavlje nego godinama ne otvaramo nista.

Pitam onako...

pre 1 godinu

Uradis sve kao Tito 1948. Narodu kazes kako si za Ruse, a onda u toku jedne noci priznas Kosovo, uvedes sankcije Rusiji, a onda sve koji su za majcicu Rusiju i koji placu za Kosovom posajes na Goli otok. A onda sledecih 50 godina mi ostali zivimo lepo.
(Maksa, 23. januar 2023 22:49)

Koji ostali?

Top

pre 1 godinu

Prekid inveaticija? Radio sam u jednoj nemackoj firmi, koja je izvrsila ogromna ulaganja u Srbiju i sprovela visegodisnje napore da uspostavi radne procese i osposobi i edukije radnu snagu u Srbiji, gde ima dugorocne planove prema kupcima, gde i za jedan dan kasnjenja se radi ekslalacija na najvisem nivou i zar mislite da bi se posle svega toga privatne firme tek tako povukle "preko noci" na ustrb svog poslovanja? Drugi primer u jednoj usluznoj firmi iz eu isto, gde procesi toliko zavise od radne snage u Srbiji, gde ne mogu da zamislim kako bi se uopste prenelo sve to preko noci na neko drugo porducje? Meseci bi trebali uz svakodnevne obuke, a bez ucesca jedne strane, je gotovo nemoguce...
(Dublji_uvid, 23. januar 2023 22:52)

Povukoše se mega firme sa onolikog tržišta Rusije a da ne mogu iz male Srbije...

trange frange

pre 1 godinu

Eto dokaza da se taktika čekanja i otezanja nije isplatila.
Sad nema ama bas nikakve nagrade, ima samo ultimatum i posljedice odbijanja ultimatuma.
Tako je to kad imaš nesposobne i nerealne političare na vlasti.

Dr. Realan

pre 1 godinu

“””Ono što vi ne razumete da pola Srbije živi od danas do sutra sa svojih jedva 500 EUR mesečno. Više od toga ne može i svejedno im je da li evropske firme posluju u Srbiji ili ne.
(Mika Mikic, 23. januar 2023 23:35)
“””

Ono što vi ne razumete je da bez Evropskih investicija i ako budu sankcije, sećaćemo se tih 500 EUR kao što se sada sećamo Jugoslavije 70tih godina a 100 EUR će biti veliko kao 100 maraka 90tih.

DžejAr65

pre 1 godinu

@veteran
баш ме занима где ће то Европа да отвори фабрике а да им радници раде за 400 евра као у Србији

kuk

pre 1 godinu

Ali imamo od Kine,Turske,Japana,Južne Koreje..Mi smo toliko mala drzava,sa samo 6,9 miliona stanovnika da bi nas Kina vrlo lako kupila u celini. Oni to jedva čekaju da se zabiju kao klin u Evropu. Vec su kupili zelezaru i Bor,prave metro u Bg i autoputeve,tako mogu da uzmu sve! Treba ekonomski da se prodamo Kinezima,a vojno Rusima! Zauzvrat nas stite vetom u Savetu bezbednosti UN! Ako nas napadnu vojno kao 1999,Rusija ulazi kao u Siriji!
(XY, 23. januar 2023 22:11)

1. pa te investicije su zbog toga što Srbija zahvaljujući statusu kandidata ima pristup tržištu EU, nisu valjda zbog "ogromnog" srpskog tržišta.

2. Rusija ne može da uđe pošteno ni u susednu Ukrajinu a ne preko Nato zemalja u Srbiju.

Mika

pre 1 godinu

@veteran
баш ме занима где ће то Европа да отвори фабрике а да им радници раде за 400 евра као у Србији
(DžejAr65, 23. januar 2023 23:12)

Evropska privreda u Srbiji ima manje od desetog dela promila ukupne proizvodnje. Potpuno smo irelevantni. Mogu da se pokupe u roku od mesec dana.

kuk

pre 1 godinu

podunavska zemlja da plovi sredinom toka Dunava. Hipotetički,ruski brodovi mogu doploviti do Beograda!
(M, 23. januar 2023 22:55)

koji ruski brodovi kad su praktično ostali bez crnomorske flote?

Milan

pre 1 godinu

Povukoše se mega firme sa onolikog tržišta Rusije a da ne mogu iz male Srbije...
(Top, 23. januar 2023 23:18)

Verovao ili ne, manje od 10% kompanija iz zemalja EU i G7 napustilo Rusiju.

Ana

pre 1 godinu

Srbija uvek mirnim putem rešavala sve sukobe, ali isto tako neće dozvoliti maltretiranje svojih građana na njihovim ognjištima. Nasilju, uceni i maltretiranju se mora stati na put.

M

pre 1 godinu

Rusija moze da doleti do Srbije isto kao Tupoljev 141 Striž preko Rumunije i Madjarske do centra Zagreba,a da ga niko nije primetio. A to je tehnologija iz 1974!! Zar iko ozbiljan misli da bi Bugari primetili suhoj 57 u svom vazdušnom prostoru? A tu je i Dunav. SSSR je jedan od osnivaca Dunavske konvencije,Rusija je pravni naslednik,te ima pravo kao podunavska zemlja da plovi sredinom toka Dunava. Hipotetički,ruski brodovi mogu doploviti do Beograda!

Maksa

pre 1 godinu

Uradis sve kao Tito 1948. Narodu kazes kako si za Ruse, a onda u toku jedne noci priznas Kosovo, uvedes sankcije Rusiji, a onda sve koji su za majcicu Rusiju i koji placu za Kosovom posajes na Goli otok. A onda sledecih 50 godina mi ostali zivimo lepo.

Doviđenja i prijatno

pre 1 godinu

Zahvaliti se petorci i suspendovati pregovore o KiM u okviru EU, pa ih prebaciti u UN. Za ukidanje bezviznog režima im treba konsenzus, a što se tiče investicija, Kinezi jedva čekaju da umesto njih ulete. Punopravan član EU i ovako i onako nikada nećemo postati.

Zoran

pre 1 godinu

Ja ne vidim nikakve evropske investicije u Srbiji,nego od pojedinačnih evropskih zemalja,najvise Nemacke i nesto Francuske i to je sve. Od drugih evropskih zemalja praktično nemamo nikakve značajne investicije. Ali imamo od Kine,Turske,Japana,Južne Koreje..Mi smo toliko mala drzava,sa samo 6,9 miliona stanovnika da bi nas Kina vrlo lako kupila u celini. Oni to jedva čekaju da se zabiju kao klin u Evropu. Vec su kupili zelezaru i Bor,prave metro u Bg i autoputeve,tako mogu da uzmu sve! Treba ekonomski da se prodamo Kinezima,a vojno Rusima! Zauzvrat nas stite vetom u Savetu bezbednosti UN! Ako nas napadnu vojno kao 1999,Rusija ulazi kao u Siriji!
(XY, 23. januar 2023 22:11)

Ima samo jedan mali problem - okruzeni smo NATO zemljama, onomad Lavrov nije mogao da sleti u BG jer su ga Bugari vratili iz svog vazdusnog prostora. Toliko o Rusiji. Sto se tice Kine - oni kupuju sta i koliko im odgovara po najnizoj mogucoj ceni, mnogo nizoj nego sto daje EU. Mozemo da biramo izmedju mirnog prihvatanja ulaska Kosova u UN i potpune ekonomske propasti.

benefit minus

pre 1 godinu

Nikada Srbija od zapada nije ništa dobila što je realno,a dobijali smo bombe i nove granice.Nadam se da će doći i taj dan kada se oni neće pitati.
(Branislav, 23. januar 2023 20:24)

šta si dobio od rusa i kineza?

Vladimir

pre 1 godinu

Ja ne vidim nikakve evropske investicije u Srbiji,nego od pojedinačnih evropskih zemalja,najvise Nemacke i nesto Francuske i to je sve. Od drugih evropskih zemalja praktično nemamo nikakve značajne investicije. Ali imamo od Kine,Turske,Japana,Južne Koreje..Mi smo toliko mala drzava,sa samo 6,9 miliona stanovnika da bi nas Kina vrlo lako kupila u celini. Oni to jedva čekaju da se zabiju kao klin u Evropu. Vec su kupili zelezaru i Bor,prave metro u Bg i autoputeve,tako mogu da uzmu sve! Treba ekonomski da se prodamo Kinezima,a vojno Rusima! Zauzvrat nas stite vetom u Savetu bezbednosti UN! Ako nas napadnu vojno kao 1999,Rusija ulazi kao u Siriji!
(XY, 23. januar 2023 22:11)


Kada bi se EU novac zaustavio stala bi Srbija, 50% ekonomije je odande.

XY

pre 1 godinu

Ja ne vidim nikakve evropske investicije u Srbiji,nego od pojedinačnih evropskih zemalja,najvise Nemacke i nesto Francuske i to je sve. Od drugih evropskih zemalja praktično nemamo nikakve značajne investicije. Ali imamo od Kine,Turske,Japana,Južne Koreje..Mi smo toliko mala drzava,sa samo 6,9 miliona stanovnika da bi nas Kina vrlo lako kupila u celini. Oni to jedva čekaju da se zabiju kao klin u Evropu. Vec su kupili zelezaru i Bor,prave metro u Bg i autoputeve,tako mogu da uzmu sve! Treba ekonomski da se prodamo Kinezima,a vojno Rusima! Zauzvrat nas stite vetom u Savetu bezbednosti UN! Ako nas napadnu vojno kao 1999,Rusija ulazi kao u Siriji!

Dublji_uvid

pre 1 godinu

Prekid inveaticija? Radio sam u jednoj nemackoj firmi, koja je izvrsila ogromna ulaganja u Srbiju i sprovela visegodisnje napore da uspostavi radne procese i osposobi i edukije radnu snagu u Srbiji, gde ima dugorocne planove prema kupcima, gde i za jedan dan kasnjenja se radi ekslalacija na najvisem nivou i zar mislite da bi se posle svega toga privatne firme tek tako povukle "preko noci" na ustrb svog poslovanja? Drugi primer u jednoj usluznoj firmi iz eu isto, gde procesi toliko zavise od radne snage u Srbiji, gde ne mogu da zamislim kako bi se uopste prenelo sve to preko noci na neko drugo porducje? Meseci bi trebali uz svakodnevne obuke, a bez ucesca jedne strane, je gotovo nemoguce...

zamenik_direktora

pre 1 godinu

Prva Velika seoba Srba se odigrala pod pećkim patrijarhom Arsenijem III Čarnojevićem početkom 1690. godine, tokom Velikog bečkog rata, koji je trajao od 1683. do 1699. godine. Druga Velika seoba Srba se odigrala pod pećkim patrijarhom Arsenijem IV Jovanovićem 1740. godine, nakon Rusko-austro-turskog rata, koji je trajao od 1735. do 1739. godine.

Usled ovih seoba broj srpskog stanovništva na Kosovu se drastično smanjio.[1][2] Nakon srpskih seoba, Albanci iz planinskih područja Malesije se spuštaju u plodne i opustele doline Metohije.[2][3] Nakon migracija, srpski etnički centar se seli iz starih područja Raške i Kosova u Šumadiju i Vojvodinu.[4] Usled ovih migracija, srpsko stanovništvo na Kosovu krajem 19. veka postaje manjinsko.[5]

Povod ovim seobama bilo je angažovanje Pećke patrijaršije u Austro-turskim ratovima na strani Austrije.

Sad, šta znam... Nije ni prvi put, a ipak postojimo i dalje. Valjda se i to računa nešto.

Idi begaj

pre 1 godinu

Razumem i za to sam, da se izbegava sukob maksimalno.
Međutim, pred nas se postavila situacija gde ćemo pustiti braću sa Kosova niz vodu ili ući u sukob sa pola sveta.Svi znamo šta manje boli nas ovde, ali....čak i da nam nisu braća i sestre, da li je ljudski pustiti bilo koga niz vodu?Da ne pominjem pucanje na jedanaestogodišnjake, dete mi ima toliko godina....
E, ima i ovih i onih u Srbiji....
Da ostaneš čovek uvek cena postoji.

Veteran

pre 1 godinu

referendum
(Day, 23. januar 2023 20:40)

Referendum da ali da pitanje bude detaljno obrazloženo jer ovome narodu moraš da crtaš šta će da mu se desi ili ne desi.

Dakle, da li ste za to da potpišemo ponuđeni sporazum ko podrazumeva ZSO, samostalnost Crkve na Kosovu i članstvo Kosova u međunarodnim organizacijama?

Na ovo bi velika većina overila NE ali, ako im ispod pitanja navedeš:
-u slučaju negativnog odgovora očekuje vas sledeće:
-penzije se smanjuju za 50% jer neće biti para za njih
-polovina zaposlenih mogu da idu kući jer posla neće biti a ukidaju se i investicije za bilo kakva ulaganja
-zatvara se dotok gasa preko Bugarske
-ukida se bezvizni režim sa EU...itd itd

e onda da vidimo šta bi Srbadija izabrala.
-

Prokupčanin

pre 1 godinu

Slazem se,nego kako Rusi da dodju do Nisa,sve oko nas Nato zemlje.
(Bljuzgo Drpović, 23. januar 2023 21:11)To je najmanji problem.To bi cak i ja koji nemam veze s bilo kakvim sluzbama organizovao

Perić S

pre 1 godinu

A posto kazes sto nismo uveli sankcije Rusima, jer nam Ukrajina nista nije uradilo krivo.
Mogu ja da pitam nesto?
Sto Ukrajina nije uvela sankcije SADu iz istih razloga? Nista im krivo uradili nismo.
(Ne-------znam, 23. januar 2023 21:36)

A sto su onda 1992. Rusi uveli nama sankcije? Sta smo im uradili?

Igor

pre 1 godinu

Македонија је увела санкција Русима,ипак нема кризе са нафте,бензин и гас.Напротив и јевтинији су у Македонији.

Eh sta ti je interes

pre 1 godinu

Rusi- separatisti i teroristi
Albanci- ugnjetavani borci za slobodu
O Kurdima, Kataloncima i sl. drugom prilikom.
Objavite kom. Valjda u americkom razmisljanju nema nista sporno?

Veljko

pre 1 godinu

Samo da vas podsetim da je Ukrajini EU dala 500 miliona EUR, a nama 600 miliona EUR. I potpuno je u pravu Predsednik, ako su iz Rusije gde su imali 100 puta veci profit otisli u 2 nedelje, nas ce zatvoriti u 15 minuta.

Š. Momčilo

pre 1 godinu

53 godine imam,radim isti posao kao i pre dolaska investitora i manje mogu danas sebi da prisustim od plate.
Ziveli smo mi i pre njih,veruj skoro sa istim standardom kao i danas.
Danas su se samo cifre povecale a kupovna moc za te cifre je ista a mozda cak i manja.
(bombas, 23. januar 2023 21:22)

Da, ali nikada u nasoj istoriji ne bi bili ovako izolovani i blokirani. Sve drzave EU i NATO oko nas i ako nas izoluju, ostadosmo bez svega, bez gasa, dotoka nafte... Ne verujem da ovo ne znate. Imam 58 godina i pamtim sve. Devedesetih ni Rumunija, Bugarska, Makedonija, Crna Gora, Hrvatska...nisu bile u NATO, a sada jesu. Sankcije onda i sada ni blizu ne bi bile iste, a znamo da su nas i onda unistile.

bistrooci

pre 1 godinu

Imamo i mi cime da ucenjujemo. Ako nam uvedu sankcije,odmah dati Rusima vojnu bazu u Nisu. Pa da vidimo da li bi se to isplatilo zapadnjacima.
(Oliver, 23. januar 2023 20:50)

Rusija nije u stanju da zauzme omanji grad Bahmut u Ukraini a ti o ruskim bazama preko NATO teritorije

Dex

pre 1 godinu

Nikada Srbija od zapada nije ništa dobila što je realno,a dobijali smo bombe i nove granice.Nadam se da će doći i taj dan kada se oni neće pitati.
(Branislav, 23. januar 2023 20:24)

Samo za prugu pre neki dan 600 miliona eura, sto je vise nego sto nam je iko drugi ikad dao, sve zdruzeno za prethodnih nekoliko stotina godina.

w

pre 1 godinu

Meni stvarno nije jasno zasto nismo uveli sankcije Rusiji, pa valjda nam je nasa Zemlja bitnija od bilo koje druge,, Razimem ja I prijateljstvo I da smo zavisni enegetski, I sve ostalo,,Ovako postali smo crna ovca Evrope, dobro Jos I imaju strpljenja za nas, Plus neznam sta nam je Ukraina lose uradila
(Sever do istoka, 23. januar 2023 20:53) # Link komentara

Šta bismo dobili time po pitanju KiM i ovih zahteva? Istu stvar, apsolutno.
Pričali su i ako pohapsimo i isporučimo kompletan vojni i politički vrh da ćemo ući u EU 2008. pa mrdali po par godina.
Sve smo titrali i jedina smo država koja je bivšeg predsenika isporučila i opet ćorak.

Danke Deutschland

pre 1 godinu

Kakve bre investicije da povuku, pa to se pre svega njima ne isplati. Francuzi da vrate Beogradski aerodrom, da se odreknu koncesija na izgradnju metroa? Nisu više devedesaete, uleteće umesto njih kinezi koji jedva čekaju.

Ne-------znam

pre 1 godinu

@Sever do istoka
Isto i ja se pitam kako divne, vrle clanice natoa imaju strpljenja za nas.

A posto kazes sto nismo uveli sankcije Rusima, jer nam Ukrajina nista nije uradilo krivo.
Mogu ja da pitam nesto?
Sto Ukrajina nije uvela sankcije SADu iz istih razloga? Nista im krivo uradili nismo.

bombas

pre 1 godinu

Ok. Sve i da ne pristanemo, sta cemo onda? Kada nam povuku investicije, fondove, blokiraju nas, uvedu teske sankcije, obustave protok gasa preko Bugarske jer je u EU, kada se strane firme povuku isto kao i iz Rusije... Od cega cemo ziveti, gde raditi, kako isplacivati zarade i penzije, kako cemo decu hraniti...? Zeleo bih i molim da objavite ovo moje pitanje.

53 godine imam,radim isti posao kao i pre dolaska investitora i manje mogu danas sebi da prisustim od plate.
Ziveli smo mi i pre njih,veruj skoro sa istim standardom kao i danas.
Danas su se samo cifre povecale a kupovna moc za te cifre je ista a mozda cak i manja.

Објављен коментар

pre 1 godinu

Аман људи, какве санкције? Због чега? О чему причате? Зато што не признајемо лажну државу коју не признаје пет чланица ЕУ?!? Само питаш ЗСО, кад? Тачан датум.

Штилцована катаболцна

pre 1 godinu

Ok. Sve i da ne pristanemo, sta cemo onda? Kada nam povuku investicije, fondove, blokiraju nas, uvedu teske sankcije, obustave protok gasa preko Bugarske jer je u EU, kada se strane firme povuku isto kao i iz Rusije... Od cega cemo ziveti, gde raditi, kako isplacivati zarade i penzije, kako cemo decu hraniti...? Zeleo bih i molim da objavite ovo moje pitanje.
Hvala
(Š. Momčilo, 23. januar 2023 20:49)

А шта ће мо ако пристанемо? Биће ултиматум и за Републику Српску и за Рашку област, Војводину... додати по жељи. Било је, у почетку, само испоручите Слободана Милошевића. Кад смо га испоручили, дајте и војни врх, након тога још само Караџић, ма само смо се шалили треба нам и Младић. Зашто ико на свету мисли да ће сад бити другачије. Још само Космет, а не, не, и Република Српска, нисте ви то нас добро разумели, Рашка област мора да се призна иначе санкције. Нећете да признате Војводину? Одмах бомбардовање. Схватите, уценама ће бити крај само ако сад ово одбијемо. У случају пристанка, ни Шумадија неће бити у Србији.

Bljuzgo Drpović

pre 1 godinu

Imamo i mi cime da ucenjujemo. Ako nam uvedu sankcije,odmah dati Rusima vojnu bazu u Nisu. Pa da vidimo da li bi se to isplatilo zapadnjacima.
(Oliver, 23. januar 2023 20:50)

Slazem se,nego kako Rusi da dodju do Nisa,sve oko nas Nato zemlje.

Sever do istoka

pre 1 godinu

Meni stvarno nije jasno zasto nismo uveli sankcije Rusiji, pa valjda nam je nasa Zemlja bitnija od bilo koje druge,, Razimem ja I prijateljstvo I da smo zavisni enegetski, I sve ostalo,,Ovako postali smo crna ovca Evrope, dobro Jos I imaju strpljenja za nas, Plus neznam sta nam je Ukraina lose uradila

Mujo11

pre 1 godinu

"Došla je petorka, predstavnici tri najveće evropske zemlje... U drugoj rečenici mi je rečeno da moramo da prihvatimo ovaj plan, a ako ga ne prihvatimo, jer oni smatraju da mora biti prihvaćen. Suočićemo se sa prekidom procesa evropskih integracija, pod dva, suočićemo se sa zaustavljanjem i povlačenjem investicija, pod tri, sa sveobuhvatnim merama u političkom i ekonomskom smislu... Citirao sam, a to mi je ponovljeno još tri puta. Svaki put sam na to veoma snažno regaovao"
Ova petorka izgleda donela ultimatum! Bezobrazluk!
Vucic, Dacic, Brnabic su jaki i skusni politicari, nece biti lako sa njima!

Nenad

pre 1 godinu

Eeeeee ne znaju oni sa mi više volimo da jedemo korenje nego normalno da živimo. Više se puta pameti nismo naučili pa ćemo opet bosi kroz trnje i to ne poslednji put jer taki smo ti mi, isključivo kontra i na svoju štetu since 1389.

Igrajmo taj tango smrti

pre 1 godinu

Ok. Sve i da ne pristanemo, sta cemo onda? Kada nam povuku investicije, fondove, blokiraju nas, uvedu teske sankcije, obustave protok gasa preko Bugarske jer je u EU, kada se strane firme povuku isto kao i iz Rusije... Od cega cemo ziveti, gde raditi, kako isplacivati zarade i penzije, kako cemo decu hraniti...? Zeleo bih i molim da objavite ovo moje pitanje.
Hvala
------
Zavisi ko iz koje perspektive posmatra. Ja radim za stranog investitora I potpuno razumem Vas stav i strah... Medjutim pola Srbije je u sivoj ekonomskoj zoni i za njih je pitanje Kosova iznad pitanja egzistencije. Oni bi se snasli i bez stranih investicija...

Napo Leon

pre 1 godinu

Desilo se to što smo svi znali-Od Srbije se traži da se odrekne Kosova,a za uzvrat dobijamo skoro ništa.
Ja sam protivu toga
Živela Srbija!

Molba

pre 1 godinu

Molim vas sve da ne dozvolite da hohstapleri s bilo koje strane uvuku Srbiju u oruzani sukob!
Mnogo snage i mudrosti treba za ocuvanje mira, uprkos ociglednoj nepravdi!
Ali, mora se gledati na duge staze... I ne dopustiti da Srbiju navuku na tanak led.

Branislav

pre 1 godinu

Nikada Srbija od zapada nije ništa dobila što je realno,a dobijali smo bombe i nove granice.Nadam se da će doći i taj dan kada se oni neće pitati.

Neo@

pre 1 godinu

Kosovo je Srbija i pitaj o tome pale naše pretke, koji su život dali za slobodu Kosova i Metohije i koji se 5 vekova Kosova nisu odricali.
Dogodine na Kosovu i Metohiji!

srdjan

pre 1 godinu

Gospodine Vucicu, ako niste kapacitet da ocuvate KiM u sastavu Srbije, onda podnesite ostavku, a ne da pricate kako neko nesto pritisce. Mozda ima neko drugi ko je u stanju da sacuva KiM u sastavu Srbije.

Š. Momčilo

pre 1 godinu

Necemo da pristanemo i tacka!!!
(lionac, 23. januar 2023 20:40)

Ok. Sve i da ne pristanemo, sta cemo onda? Kada nam povuku investicije, fondove, blokiraju nas, uvedu teske sankcije, obustave protok gasa preko Bugarske jer je u EU, kada se strane firme povuku isto kao i iz Rusije... Od cega cemo ziveti, gde raditi, kako isplacivati zarade i penzije, kako cemo decu hraniti...? Zeleo bih i molim da objavite ovo moje pitanje.
Hvala

srdjan

pre 1 godinu

Gospodine Vucicu, ako niste kapacitet da ocuvate KiM u sastavu Srbije, onda podnesite ostavku, a ne da pricate kako neko nesto pritisce. Mozda ima neko drugi ko je u stanju da sacuva KiM u sastavu Srbije.

Mujo11

pre 1 godinu

"Došla je petorka, predstavnici tri najveće evropske zemlje... U drugoj rečenici mi je rečeno da moramo da prihvatimo ovaj plan, a ako ga ne prihvatimo, jer oni smatraju da mora biti prihvaćen. Suočićemo se sa prekidom procesa evropskih integracija, pod dva, suočićemo se sa zaustavljanjem i povlačenjem investicija, pod tri, sa sveobuhvatnim merama u političkom i ekonomskom smislu... Citirao sam, a to mi je ponovljeno još tri puta. Svaki put sam na to veoma snažno regaovao"
Ova petorka izgleda donela ultimatum! Bezobrazluk!
Vucic, Dacic, Brnabic su jaki i skusni politicari, nece biti lako sa njima!

Danke Deutschland

pre 1 godinu

Kakve bre investicije da povuku, pa to se pre svega njima ne isplati. Francuzi da vrate Beogradski aerodrom, da se odreknu koncesija na izgradnju metroa? Nisu više devedesaete, uleteće umesto njih kinezi koji jedva čekaju.

Sale

pre 1 godinu

A da za promenu podneseš ostavku ?
(Loznica, Gučevo, Cer…, 23. januar 2023 20:09)

A da nam za promenu svi vi koji tražite njegovu ostavku kažete koga bi vi postavili na njegovo mesto.

Branislav

pre 1 godinu

Nikada Srbija od zapada nije ništa dobila što je realno,a dobijali smo bombe i nove granice.Nadam se da će doći i taj dan kada se oni neće pitati.

Neo@

pre 1 godinu

Kosovo je Srbija i pitaj o tome pale naše pretke, koji su život dali za slobodu Kosova i Metohije i koji se 5 vekova Kosova nisu odricali.
Dogodine na Kosovu i Metohiji!

Napo Leon

pre 1 godinu

Desilo se to što smo svi znali-Od Srbije se traži da se odrekne Kosova,a za uzvrat dobijamo skoro ništa.
Ja sam protivu toga
Živela Srbija!

Š. Momčilo

pre 1 godinu

Necemo da pristanemo i tacka!!!
(lionac, 23. januar 2023 20:40)

Ok. Sve i da ne pristanemo, sta cemo onda? Kada nam povuku investicije, fondove, blokiraju nas, uvedu teske sankcije, obustave protok gasa preko Bugarske jer je u EU, kada se strane firme povuku isto kao i iz Rusije... Od cega cemo ziveti, gde raditi, kako isplacivati zarade i penzije, kako cemo decu hraniti...? Zeleo bih i molim da objavite ovo moje pitanje.
Hvala

Sever do istoka

pre 1 godinu

Meni stvarno nije jasno zasto nismo uveli sankcije Rusiji, pa valjda nam je nasa Zemlja bitnija od bilo koje druge,, Razimem ja I prijateljstvo I da smo zavisni enegetski, I sve ostalo,,Ovako postali smo crna ovca Evrope, dobro Jos I imaju strpljenja za nas, Plus neznam sta nam je Ukraina lose uradila

Bljuzgo Drpović

pre 1 godinu

Imamo i mi cime da ucenjujemo. Ako nam uvedu sankcije,odmah dati Rusima vojnu bazu u Nisu. Pa da vidimo da li bi se to isplatilo zapadnjacima.
(Oliver, 23. januar 2023 20:50)

Slazem se,nego kako Rusi da dodju do Nisa,sve oko nas Nato zemlje.

Објављен коментар

pre 1 godinu

Аман људи, какве санкције? Због чега? О чему причате? Зато што не признајемо лажну државу коју не признаје пет чланица ЕУ?!? Само питаш ЗСО, кад? Тачан датум.

bistrooci

pre 1 godinu

Imamo i mi cime da ucenjujemo. Ako nam uvedu sankcije,odmah dati Rusima vojnu bazu u Nisu. Pa da vidimo da li bi se to isplatilo zapadnjacima.
(Oliver, 23. januar 2023 20:50)

Rusija nije u stanju da zauzme omanji grad Bahmut u Ukraini a ti o ruskim bazama preko NATO teritorije

samo opusteno

pre 1 godinu

S obzirom da je vise puta naglaseno da je trenutna verzija sporazuma samo draft , treba se boriti za sto vecu konkretizaciju trenutne ponude, sto vise dodatnih ustupaka nasoj strani i sto bolje garancije sprovodjenja sporazuma.

Celokupan konacni sporazum jasno iskomunicirati narodu, pa referendum... Da posle nikoga ne krivimo sto smo sami odabrali da budemo nova Slovenija ili novi Kalinjingrad.

Штилцована катаболцна

pre 1 godinu

Ok. Sve i da ne pristanemo, sta cemo onda? Kada nam povuku investicije, fondove, blokiraju nas, uvedu teske sankcije, obustave protok gasa preko Bugarske jer je u EU, kada se strane firme povuku isto kao i iz Rusije... Od cega cemo ziveti, gde raditi, kako isplacivati zarade i penzije, kako cemo decu hraniti...? Zeleo bih i molim da objavite ovo moje pitanje.
Hvala
(Š. Momčilo, 23. januar 2023 20:49)

А шта ће мо ако пристанемо? Биће ултиматум и за Републику Српску и за Рашку област, Војводину... додати по жељи. Било је, у почетку, само испоручите Слободана Милошевића. Кад смо га испоручили, дајте и војни врх, након тога још само Караџић, ма само смо се шалили треба нам и Младић. Зашто ико на свету мисли да ће сад бити другачије. Још само Космет, а не, не, и Република Српска, нисте ви то нас добро разумели, Рашка област мора да се призна иначе санкције. Нећете да признате Војводину? Одмах бомбардовање. Схватите, уценама ће бити крај само ако сад ово одбијемо. У случају пристанка, ни Шумадија неће бити у Србији.

trange frange

pre 1 godinu

Eto dokaza da se taktika čekanja i otezanja nije isplatila.
Sad nema ama bas nikakve nagrade, ima samo ultimatum i posljedice odbijanja ultimatuma.
Tako je to kad imaš nesposobne i nerealne političare na vlasti.

Veteran

pre 1 godinu

referendum
(Day, 23. januar 2023 20:40)

Referendum da ali da pitanje bude detaljno obrazloženo jer ovome narodu moraš da crtaš šta će da mu se desi ili ne desi.

Dakle, da li ste za to da potpišemo ponuđeni sporazum ko podrazumeva ZSO, samostalnost Crkve na Kosovu i članstvo Kosova u međunarodnim organizacijama?

Na ovo bi velika većina overila NE ali, ako im ispod pitanja navedeš:
-u slučaju negativnog odgovora očekuje vas sledeće:
-penzije se smanjuju za 50% jer neće biti para za njih
-polovina zaposlenih mogu da idu kući jer posla neće biti a ukidaju se i investicije za bilo kakva ulaganja
-zatvara se dotok gasa preko Bugarske
-ukida se bezvizni režim sa EU...itd itd

e onda da vidimo šta bi Srbadija izabrala.
-

Ana

pre 1 godinu

Srbija uvek mirnim putem rešavala sve sukobe, ali isto tako neće dozvoliti maltretiranje svojih građana na njihovim ognjištima. Nasilju, uceni i maltretiranju se mora stati na put.

Nenad

pre 1 godinu

Eeeeee ne znaju oni sa mi više volimo da jedemo korenje nego normalno da živimo. Više se puta pameti nismo naučili pa ćemo opet bosi kroz trnje i to ne poslednji put jer taki smo ti mi, isključivo kontra i na svoju štetu since 1389.

Igor

pre 1 godinu

Македонија је увела санкција Русима,ипак нема кризе са нафте,бензин и гас.Напротив и јевтинији су у Македонији.

benefit minus

pre 1 godinu

Nikada Srbija od zapada nije ništa dobila što je realno,a dobijali smo bombe i nove granice.Nadam se da će doći i taj dan kada se oni neće pitati.
(Branislav, 23. januar 2023 20:24)

šta si dobio od rusa i kineza?

Idi begaj

pre 1 godinu

Razumem i za to sam, da se izbegava sukob maksimalno.
Međutim, pred nas se postavila situacija gde ćemo pustiti braću sa Kosova niz vodu ili ući u sukob sa pola sveta.Svi znamo šta manje boli nas ovde, ali....čak i da nam nisu braća i sestre, da li je ljudski pustiti bilo koga niz vodu?Da ne pominjem pucanje na jedanaestogodišnjake, dete mi ima toliko godina....
E, ima i ovih i onih u Srbiji....
Da ostaneš čovek uvek cena postoji.

Dr. Realan

pre 1 godinu

“””Ono što vi ne razumete da pola Srbije živi od danas do sutra sa svojih jedva 500 EUR mesečno. Više od toga ne može i svejedno im je da li evropske firme posluju u Srbiji ili ne.
(Mika Mikic, 23. januar 2023 23:35)
“””

Ono što vi ne razumete je da bez Evropskih investicija i ako budu sankcije, sećaćemo se tih 500 EUR kao što se sada sećamo Jugoslavije 70tih godina a 100 EUR će biti veliko kao 100 maraka 90tih.

Š. Momčilo

pre 1 godinu

53 godine imam,radim isti posao kao i pre dolaska investitora i manje mogu danas sebi da prisustim od plate.
Ziveli smo mi i pre njih,veruj skoro sa istim standardom kao i danas.
Danas su se samo cifre povecale a kupovna moc za te cifre je ista a mozda cak i manja.
(bombas, 23. januar 2023 21:22)

Da, ali nikada u nasoj istoriji ne bi bili ovako izolovani i blokirani. Sve drzave EU i NATO oko nas i ako nas izoluju, ostadosmo bez svega, bez gasa, dotoka nafte... Ne verujem da ovo ne znate. Imam 58 godina i pamtim sve. Devedesetih ni Rumunija, Bugarska, Makedonija, Crna Gora, Hrvatska...nisu bile u NATO, a sada jesu. Sankcije onda i sada ni blizu ne bi bile iste, a znamo da su nas i onda unistile.

Dex

pre 1 godinu

Nikada Srbija od zapada nije ništa dobila što je realno,a dobijali smo bombe i nove granice.Nadam se da će doći i taj dan kada se oni neće pitati.
(Branislav, 23. januar 2023 20:24)

Samo za prugu pre neki dan 600 miliona eura, sto je vise nego sto nam je iko drugi ikad dao, sve zdruzeno za prethodnih nekoliko stotina godina.

Perić S

pre 1 godinu

A posto kazes sto nismo uveli sankcije Rusima, jer nam Ukrajina nista nije uradilo krivo.
Mogu ja da pitam nesto?
Sto Ukrajina nije uvela sankcije SADu iz istih razloga? Nista im krivo uradili nismo.
(Ne-------znam, 23. januar 2023 21:36)

A sto su onda 1992. Rusi uveli nama sankcije? Sta smo im uradili?

kuk

pre 1 godinu

Ali imamo od Kine,Turske,Japana,Južne Koreje..Mi smo toliko mala drzava,sa samo 6,9 miliona stanovnika da bi nas Kina vrlo lako kupila u celini. Oni to jedva čekaju da se zabiju kao klin u Evropu. Vec su kupili zelezaru i Bor,prave metro u Bg i autoputeve,tako mogu da uzmu sve! Treba ekonomski da se prodamo Kinezima,a vojno Rusima! Zauzvrat nas stite vetom u Savetu bezbednosti UN! Ako nas napadnu vojno kao 1999,Rusija ulazi kao u Siriji!
(XY, 23. januar 2023 22:11)

1. pa te investicije su zbog toga što Srbija zahvaljujući statusu kandidata ima pristup tržištu EU, nisu valjda zbog "ogromnog" srpskog tržišta.

2. Rusija ne može da uđe pošteno ni u susednu Ukrajinu a ne preko Nato zemalja u Srbiju.

Top

pre 1 godinu

Prekid inveaticija? Radio sam u jednoj nemackoj firmi, koja je izvrsila ogromna ulaganja u Srbiju i sprovela visegodisnje napore da uspostavi radne procese i osposobi i edukije radnu snagu u Srbiji, gde ima dugorocne planove prema kupcima, gde i za jedan dan kasnjenja se radi ekslalacija na najvisem nivou i zar mislite da bi se posle svega toga privatne firme tek tako povukle "preko noci" na ustrb svog poslovanja? Drugi primer u jednoj usluznoj firmi iz eu isto, gde procesi toliko zavise od radne snage u Srbiji, gde ne mogu da zamislim kako bi se uopste prenelo sve to preko noci na neko drugo porducje? Meseci bi trebali uz svakodnevne obuke, a bez ucesca jedne strane, je gotovo nemoguce...
(Dublji_uvid, 23. januar 2023 22:52)

Povukoše se mega firme sa onolikog tržišta Rusije a da ne mogu iz male Srbije...

Doviđenja i prijatno

pre 1 godinu

Zahvaliti se petorci i suspendovati pregovore o KiM u okviru EU, pa ih prebaciti u UN. Za ukidanje bezviznog režima im treba konsenzus, a što se tiče investicija, Kinezi jedva čekaju da umesto njih ulete. Punopravan član EU i ovako i onako nikada nećemo postati.

Igrajmo taj tango smrti

pre 1 godinu

Ok. Sve i da ne pristanemo, sta cemo onda? Kada nam povuku investicije, fondove, blokiraju nas, uvedu teske sankcije, obustave protok gasa preko Bugarske jer je u EU, kada se strane firme povuku isto kao i iz Rusije... Od cega cemo ziveti, gde raditi, kako isplacivati zarade i penzije, kako cemo decu hraniti...? Zeleo bih i molim da objavite ovo moje pitanje.
Hvala
------
Zavisi ko iz koje perspektive posmatra. Ja radim za stranog investitora I potpuno razumem Vas stav i strah... Medjutim pola Srbije je u sivoj ekonomskoj zoni i za njih je pitanje Kosova iznad pitanja egzistencije. Oni bi se snasli i bez stranih investicija...

Mirko

pre 1 godinu

Najbolje da se povuces. Ti si dovoljno " Uradio". Ne ultimatumu!! Kad Ukrajna prihvati da je uzmu Krim i Dombas i prihvate realnost onda mogu i nama da nesto kazu. Licemeri!!

Bocko

pre 1 godinu

Kada bi se EU novac zaustavio stala bi Srbija, 50% ekonomije je odande.
(Vladimir, 23. januar 2023 22:32)

Tacnije, vise od 70%.
Ne da bi stala, nego...

M

pre 1 godinu

Rusija moze da doleti do Srbije isto kao Tupoljev 141 Striž preko Rumunije i Madjarske do centra Zagreba,a da ga niko nije primetio. A to je tehnologija iz 1974!! Zar iko ozbiljan misli da bi Bugari primetili suhoj 57 u svom vazdušnom prostoru? A tu je i Dunav. SSSR je jedan od osnivaca Dunavske konvencije,Rusija je pravni naslednik,te ima pravo kao podunavska zemlja da plovi sredinom toka Dunava. Hipotetički,ruski brodovi mogu doploviti do Beograda!

Vladimir

pre 1 godinu

Ja ne vidim nikakve evropske investicije u Srbiji,nego od pojedinačnih evropskih zemalja,najvise Nemacke i nesto Francuske i to je sve. Od drugih evropskih zemalja praktično nemamo nikakve značajne investicije. Ali imamo od Kine,Turske,Japana,Južne Koreje..Mi smo toliko mala drzava,sa samo 6,9 miliona stanovnika da bi nas Kina vrlo lako kupila u celini. Oni to jedva čekaju da se zabiju kao klin u Evropu. Vec su kupili zelezaru i Bor,prave metro u Bg i autoputeve,tako mogu da uzmu sve! Treba ekonomski da se prodamo Kinezima,a vojno Rusima! Zauzvrat nas stite vetom u Savetu bezbednosti UN! Ako nas napadnu vojno kao 1999,Rusija ulazi kao u Siriji!
(XY, 23. januar 2023 22:11)


Kada bi se EU novac zaustavio stala bi Srbija, 50% ekonomije je odande.

Brzi

pre 1 godinu

A je l' možemo i mi kao Albanci da potpišemo pa da ne poštujemo?
(Samo pitam, 23. januar 2023 21:04)

Hahahaha, svaka čast! To bi bila najjača fora. Klimamo glavom, da da važi. Potpišem i ne poštujemo. Kad pitaju zašto ne poštujemo pitamo mi njih šta je sa ZSO. I tako u krug ...

Pitam onako...

pre 1 godinu

Uradis sve kao Tito 1948. Narodu kazes kako si za Ruse, a onda u toku jedne noci priznas Kosovo, uvedes sankcije Rusiji, a onda sve koji su za majcicu Rusiju i koji placu za Kosovom posajes na Goli otok. A onda sledecih 50 godina mi ostali zivimo lepo.
(Maksa, 23. januar 2023 22:49)

Koji ostali?

Veljko

pre 1 godinu

Samo da vas podsetim da je Ukrajini EU dala 500 miliona EUR, a nama 600 miliona EUR. I potpuno je u pravu Predsednik, ako su iz Rusije gde su imali 100 puta veci profit otisli u 2 nedelje, nas ce zatvoriti u 15 minuta.

bombas

pre 1 godinu

Ok. Sve i da ne pristanemo, sta cemo onda? Kada nam povuku investicije, fondove, blokiraju nas, uvedu teske sankcije, obustave protok gasa preko Bugarske jer je u EU, kada se strane firme povuku isto kao i iz Rusije... Od cega cemo ziveti, gde raditi, kako isplacivati zarade i penzije, kako cemo decu hraniti...? Zeleo bih i molim da objavite ovo moje pitanje.

53 godine imam,radim isti posao kao i pre dolaska investitora i manje mogu danas sebi da prisustim od plate.
Ziveli smo mi i pre njih,veruj skoro sa istim standardom kao i danas.
Danas su se samo cifre povecale a kupovna moc za te cifre je ista a mozda cak i manja.

w

pre 1 godinu

Meni stvarno nije jasno zasto nismo uveli sankcije Rusiji, pa valjda nam je nasa Zemlja bitnija od bilo koje druge,, Razimem ja I prijateljstvo I da smo zavisni enegetski, I sve ostalo,,Ovako postali smo crna ovca Evrope, dobro Jos I imaju strpljenja za nas, Plus neznam sta nam je Ukraina lose uradila
(Sever do istoka, 23. januar 2023 20:53) # Link komentara

Šta bismo dobili time po pitanju KiM i ovih zahteva? Istu stvar, apsolutno.
Pričali su i ako pohapsimo i isporučimo kompletan vojni i politički vrh da ćemo ući u EU 2008. pa mrdali po par godina.
Sve smo titrali i jedina smo država koja je bivšeg predsenika isporučila i opet ćorak.

Maksa

pre 1 godinu

Uradis sve kao Tito 1948. Narodu kazes kako si za Ruse, a onda u toku jedne noci priznas Kosovo, uvedes sankcije Rusiji, a onda sve koji su za majcicu Rusiju i koji placu za Kosovom posajes na Goli otok. A onda sledecih 50 godina mi ostali zivimo lepo.

Zoran

pre 1 godinu

Ja ne vidim nikakve evropske investicije u Srbiji,nego od pojedinačnih evropskih zemalja,najvise Nemacke i nesto Francuske i to je sve. Od drugih evropskih zemalja praktično nemamo nikakve značajne investicije. Ali imamo od Kine,Turske,Japana,Južne Koreje..Mi smo toliko mala drzava,sa samo 6,9 miliona stanovnika da bi nas Kina vrlo lako kupila u celini. Oni to jedva čekaju da se zabiju kao klin u Evropu. Vec su kupili zelezaru i Bor,prave metro u Bg i autoputeve,tako mogu da uzmu sve! Treba ekonomski da se prodamo Kinezima,a vojno Rusima! Zauzvrat nas stite vetom u Savetu bezbednosti UN! Ako nas napadnu vojno kao 1999,Rusija ulazi kao u Siriji!
(XY, 23. januar 2023 22:11)

Ima samo jedan mali problem - okruzeni smo NATO zemljama, onomad Lavrov nije mogao da sleti u BG jer su ga Bugari vratili iz svog vazdusnog prostora. Toliko o Rusiji. Sto se tice Kine - oni kupuju sta i koliko im odgovara po najnizoj mogucoj ceni, mnogo nizoj nego sto daje EU. Mozemo da biramo izmedju mirnog prihvatanja ulaska Kosova u UN i potpune ekonomske propasti.

Molba

pre 1 godinu

Molim vas sve da ne dozvolite da hohstapleri s bilo koje strane uvuku Srbiju u oruzani sukob!
Mnogo snage i mudrosti treba za ocuvanje mira, uprkos ociglednoj nepravdi!
Ali, mora se gledati na duge staze... I ne dopustiti da Srbiju navuku na tanak led.

raca

pre 1 godinu

@veteran
баш ме занима где ће то Европа да отвори фабрике а да им радници раде за 400 евра као у Србији
(DžejAr65, 23. januar 2023 23:12)

80% sveta radi za manje plate

kuk

pre 1 godinu

podunavska zemlja da plovi sredinom toka Dunava. Hipotetički,ruski brodovi mogu doploviti do Beograda!
(M, 23. januar 2023 22:55)

koji ruski brodovi kad su praktično ostali bez crnomorske flote?

Milan

pre 1 godinu

Povukoše se mega firme sa onolikog tržišta Rusije a da ne mogu iz male Srbije...
(Top, 23. januar 2023 23:18)

Verovao ili ne, manje od 10% kompanija iz zemalja EU i G7 napustilo Rusiju.

Nebojša

pre 1 godinu

Možda nije lepo reći, ali naša nada je da Rusi završe ovo sa Ukrajinom i da vojno pobede NATO i EU. Jedino u tom slučaju možemo očekivati malo bolju situaciju i manji pritisak na Srbiju.

Mika

pre 1 godinu

@veteran
баш ме занима где ће то Европа да отвори фабрике а да им радници раде за 400 евра као у Србији
(DžejAr65, 23. januar 2023 23:12)

Evropska privreda u Srbiji ima manje od desetog dela promila ukupne proizvodnje. Potpuno smo irelevantni. Mogu da se pokupe u roku od mesec dana.

ff

pre 1 godinu

Sta god da potpisemo postovace se samo deo koji njima bude odgovarao,tako da ne vidim poentu.Ali nikakva konfrontacija ne dolazi u obzir.Ali se i treba praviti lud,kad kazu potpisi,kazes :ocu naravno,samo tetki da odnesem lek

Xman

pre 1 godinu

@benefit minus
Druze, covek kaze od zapada nikada nista dobro niie doslo, naprotiv. Podseti me kad su nas napali Rusi i Kinezi? Kad su nas bombardovali? Kad su nas ucenjivali i uzimali teritoriju? Da li su nam prijatelji? Ne. Koriste nas samo za igre sa zapadom. Da li cemo dobiti nesto ako se odreknemo Kosova i uvedemo sankcime Rusima? Apsolutno nista, u EU niti mi idemo niti nas oni cekaju. Da je bilo volje 2012 bi Srbiju ubacili u zadnji voz za EU i danas ne ni bilo price o svemu sto danas pricamo. Primili su Rumuniju, Bugarsku, Hrvatsku...mogli su i nas da ubace jer i oni nisu ispunjavali sve uslove. Ovim tempom mi ni za 750 godina ne bi usli u EU jer ne da nismo zatvorili neko poglavlje nego godinama ne otvaramo nista.

Iz ove koze se ne moze

pre 1 godinu

Kad smo bili deca, ova igra se zvala izmedju dve vatre. Ukleti smo svojom geopolitickom pozicijom. Izmedju NATO cekica i rusko-kineskog nakovnja.

Mika Mikic

pre 1 godinu

Ok. Sve i da ne pristanemo, sta cemo onda? Kada nam povuku investicije, fondove, blokiraju nas, uvedu teske sankcije, obustave protok gasa preko Bugarske jer je u EU, kada se strane firme povuku isto kao i iz Rusije... Od cega cemo ziveti, gde raditi, kako isplacivati zarade i penzije, kako cemo decu hraniti...? Zeleo bih i molim da objavite ovo moje pitanje.
Hvala
(Š. Momčilo, 23. januar 2023 20:49)

Ono što vi ne razumete da pola Srbije živi od danas do sutra sa svojih jedva 500 EUR mesečno. Više od toga ne može i svejedno im je da li evropske firme posluju u Srbiji ili ne.

Eh sta ti je interes

pre 1 godinu

Rusi- separatisti i teroristi
Albanci- ugnjetavani borci za slobodu
O Kurdima, Kataloncima i sl. drugom prilikom.
Objavite kom. Valjda u americkom razmisljanju nema nista sporno?

XY

pre 1 godinu

Ja ne vidim nikakve evropske investicije u Srbiji,nego od pojedinačnih evropskih zemalja,najvise Nemacke i nesto Francuske i to je sve. Od drugih evropskih zemalja praktično nemamo nikakve značajne investicije. Ali imamo od Kine,Turske,Japana,Južne Koreje..Mi smo toliko mala drzava,sa samo 6,9 miliona stanovnika da bi nas Kina vrlo lako kupila u celini. Oni to jedva čekaju da se zabiju kao klin u Evropu. Vec su kupili zelezaru i Bor,prave metro u Bg i autoputeve,tako mogu da uzmu sve! Treba ekonomski da se prodamo Kinezima,a vojno Rusima! Zauzvrat nas stite vetom u Savetu bezbednosti UN! Ako nas napadnu vojno kao 1999,Rusija ulazi kao u Siriji!

zamenik_direktora

pre 1 godinu

Prva Velika seoba Srba se odigrala pod pećkim patrijarhom Arsenijem III Čarnojevićem početkom 1690. godine, tokom Velikog bečkog rata, koji je trajao od 1683. do 1699. godine. Druga Velika seoba Srba se odigrala pod pećkim patrijarhom Arsenijem IV Jovanovićem 1740. godine, nakon Rusko-austro-turskog rata, koji je trajao od 1735. do 1739. godine.

Usled ovih seoba broj srpskog stanovništva na Kosovu se drastično smanjio.[1][2] Nakon srpskih seoba, Albanci iz planinskih područja Malesije se spuštaju u plodne i opustele doline Metohije.[2][3] Nakon migracija, srpski etnički centar se seli iz starih područja Raške i Kosova u Šumadiju i Vojvodinu.[4] Usled ovih migracija, srpsko stanovništvo na Kosovu krajem 19. veka postaje manjinsko.[5]

Povod ovim seobama bilo je angažovanje Pećke patrijaršije u Austro-turskim ratovima na strani Austrije.

Sad, šta znam... Nije ni prvi put, a ipak postojimo i dalje. Valjda se i to računa nešto.

DžejAr65

pre 1 godinu

@veteran
баш ме занима где ће то Европа да отвори фабрике а да им радници раде за 400 евра као у Србији

Ne-------znam

pre 1 godinu

@Sever do istoka
Isto i ja se pitam kako divne, vrle clanice natoa imaju strpljenja za nas.

A posto kazes sto nismo uveli sankcije Rusima, jer nam Ukrajina nista nije uradilo krivo.
Mogu ja da pitam nesto?
Sto Ukrajina nije uvela sankcije SADu iz istih razloga? Nista im krivo uradili nismo.

Dublji_uvid

pre 1 godinu

Prekid inveaticija? Radio sam u jednoj nemackoj firmi, koja je izvrsila ogromna ulaganja u Srbiju i sprovela visegodisnje napore da uspostavi radne procese i osposobi i edukije radnu snagu u Srbiji, gde ima dugorocne planove prema kupcima, gde i za jedan dan kasnjenja se radi ekslalacija na najvisem nivou i zar mislite da bi se posle svega toga privatne firme tek tako povukle "preko noci" na ustrb svog poslovanja? Drugi primer u jednoj usluznoj firmi iz eu isto, gde procesi toliko zavise od radne snage u Srbiji, gde ne mogu da zamislim kako bi se uopste prenelo sve to preko noci na neko drugo porducje? Meseci bi trebali uz svakodnevne obuke, a bez ucesca jedne strane, je gotovo nemoguce...

Prokupčanin

pre 1 godinu

Slazem se,nego kako Rusi da dodju do Nisa,sve oko nas Nato zemlje.
(Bljuzgo Drpović, 23. januar 2023 21:11)To je najmanji problem.To bi cak i ja koji nemam veze s bilo kakvim sluzbama organizovao

Bljuzgo Drpović

pre 1 godinu

Imamo i mi cime da ucenjujemo. Ako nam uvedu sankcije,odmah dati Rusima vojnu bazu u Nisu. Pa da vidimo da li bi se to isplatilo zapadnjacima.
(Oliver, 23. januar 2023 20:50)

Slazem se,nego kako Rusi da dodju do Nisa,sve oko nas Nato zemlje.

Nenad

pre 1 godinu

Eeeeee ne znaju oni sa mi više volimo da jedemo korenje nego normalno da živimo. Više se puta pameti nismo naučili pa ćemo opet bosi kroz trnje i to ne poslednji put jer taki smo ti mi, isključivo kontra i na svoju štetu since 1389.

Igor

pre 1 godinu

Македонија је увела санкција Русима,ипак нема кризе са нафте,бензин и гас.Напротив и јевтинији су у Македонији.

Dex

pre 1 godinu

Nikada Srbija od zapada nije ništa dobila što je realno,a dobijali smo bombe i nove granice.Nadam se da će doći i taj dan kada se oni neće pitati.
(Branislav, 23. januar 2023 20:24)

Samo za prugu pre neki dan 600 miliona eura, sto je vise nego sto nam je iko drugi ikad dao, sve zdruzeno za prethodnih nekoliko stotina godina.

srdjan

pre 1 godinu

Gospodine Vucicu, ako niste kapacitet da ocuvate KiM u sastavu Srbije, onda podnesite ostavku, a ne da pricate kako neko nesto pritisce. Mozda ima neko drugi ko je u stanju da sacuva KiM u sastavu Srbije.

bistrooci

pre 1 godinu

Imamo i mi cime da ucenjujemo. Ako nam uvedu sankcije,odmah dati Rusima vojnu bazu u Nisu. Pa da vidimo da li bi se to isplatilo zapadnjacima.
(Oliver, 23. januar 2023 20:50)

Rusija nije u stanju da zauzme omanji grad Bahmut u Ukraini a ti o ruskim bazama preko NATO teritorije

Igrajmo taj tango smrti

pre 1 godinu

Ok. Sve i da ne pristanemo, sta cemo onda? Kada nam povuku investicije, fondove, blokiraju nas, uvedu teske sankcije, obustave protok gasa preko Bugarske jer je u EU, kada se strane firme povuku isto kao i iz Rusije... Od cega cemo ziveti, gde raditi, kako isplacivati zarade i penzije, kako cemo decu hraniti...? Zeleo bih i molim da objavite ovo moje pitanje.
Hvala
------
Zavisi ko iz koje perspektive posmatra. Ja radim za stranog investitora I potpuno razumem Vas stav i strah... Medjutim pola Srbije je u sivoj ekonomskoj zoni i za njih je pitanje Kosova iznad pitanja egzistencije. Oni bi se snasli i bez stranih investicija...

Veteran

pre 1 godinu

referendum
(Day, 23. januar 2023 20:40)

Referendum da ali da pitanje bude detaljno obrazloženo jer ovome narodu moraš da crtaš šta će da mu se desi ili ne desi.

Dakle, da li ste za to da potpišemo ponuđeni sporazum ko podrazumeva ZSO, samostalnost Crkve na Kosovu i članstvo Kosova u međunarodnim organizacijama?

Na ovo bi velika većina overila NE ali, ako im ispod pitanja navedeš:
-u slučaju negativnog odgovora očekuje vas sledeće:
-penzije se smanjuju za 50% jer neće biti para za njih
-polovina zaposlenih mogu da idu kući jer posla neće biti a ukidaju se i investicije za bilo kakva ulaganja
-zatvara se dotok gasa preko Bugarske
-ukida se bezvizni režim sa EU...itd itd

e onda da vidimo šta bi Srbadija izabrala.
-

bombas

pre 1 godinu

Ok. Sve i da ne pristanemo, sta cemo onda? Kada nam povuku investicije, fondove, blokiraju nas, uvedu teske sankcije, obustave protok gasa preko Bugarske jer je u EU, kada se strane firme povuku isto kao i iz Rusije... Od cega cemo ziveti, gde raditi, kako isplacivati zarade i penzije, kako cemo decu hraniti...? Zeleo bih i molim da objavite ovo moje pitanje.

53 godine imam,radim isti posao kao i pre dolaska investitora i manje mogu danas sebi da prisustim od plate.
Ziveli smo mi i pre njih,veruj skoro sa istim standardom kao i danas.
Danas su se samo cifre povecale a kupovna moc za te cifre je ista a mozda cak i manja.

benefit minus

pre 1 godinu

Nikada Srbija od zapada nije ništa dobila što je realno,a dobijali smo bombe i nove granice.Nadam se da će doći i taj dan kada se oni neće pitati.
(Branislav, 23. januar 2023 20:24)

šta si dobio od rusa i kineza?

Perić S

pre 1 godinu

A posto kazes sto nismo uveli sankcije Rusima, jer nam Ukrajina nista nije uradilo krivo.
Mogu ja da pitam nesto?
Sto Ukrajina nije uvela sankcije SADu iz istih razloga? Nista im krivo uradili nismo.
(Ne-------znam, 23. januar 2023 21:36)

A sto su onda 1992. Rusi uveli nama sankcije? Sta smo im uradili?

Sale

pre 1 godinu

A da za promenu podneseš ostavku ?
(Loznica, Gučevo, Cer…, 23. januar 2023 20:09)

A da nam za promenu svi vi koji tražite njegovu ostavku kažete koga bi vi postavili na njegovo mesto.

Neo@

pre 1 godinu

Kosovo je Srbija i pitaj o tome pale naše pretke, koji su život dali za slobodu Kosova i Metohije i koji se 5 vekova Kosova nisu odricali.
Dogodine na Kosovu i Metohiji!

Pitam onako...

pre 1 godinu

Uradis sve kao Tito 1948. Narodu kazes kako si za Ruse, a onda u toku jedne noci priznas Kosovo, uvedes sankcije Rusiji, a onda sve koji su za majcicu Rusiju i koji placu za Kosovom posajes na Goli otok. A onda sledecih 50 godina mi ostali zivimo lepo.
(Maksa, 23. januar 2023 22:49)

Koji ostali?

Mujo11

pre 1 godinu

"Došla je petorka, predstavnici tri najveće evropske zemlje... U drugoj rečenici mi je rečeno da moramo da prihvatimo ovaj plan, a ako ga ne prihvatimo, jer oni smatraju da mora biti prihvaćen. Suočićemo se sa prekidom procesa evropskih integracija, pod dva, suočićemo se sa zaustavljanjem i povlačenjem investicija, pod tri, sa sveobuhvatnim merama u političkom i ekonomskom smislu... Citirao sam, a to mi je ponovljeno još tri puta. Svaki put sam na to veoma snažno regaovao"
Ova petorka izgleda donela ultimatum! Bezobrazluk!
Vucic, Dacic, Brnabic su jaki i skusni politicari, nece biti lako sa njima!

Zoran

pre 1 godinu

Ja ne vidim nikakve evropske investicije u Srbiji,nego od pojedinačnih evropskih zemalja,najvise Nemacke i nesto Francuske i to je sve. Od drugih evropskih zemalja praktično nemamo nikakve značajne investicije. Ali imamo od Kine,Turske,Japana,Južne Koreje..Mi smo toliko mala drzava,sa samo 6,9 miliona stanovnika da bi nas Kina vrlo lako kupila u celini. Oni to jedva čekaju da se zabiju kao klin u Evropu. Vec su kupili zelezaru i Bor,prave metro u Bg i autoputeve,tako mogu da uzmu sve! Treba ekonomski da se prodamo Kinezima,a vojno Rusima! Zauzvrat nas stite vetom u Savetu bezbednosti UN! Ako nas napadnu vojno kao 1999,Rusija ulazi kao u Siriji!
(XY, 23. januar 2023 22:11)

Ima samo jedan mali problem - okruzeni smo NATO zemljama, onomad Lavrov nije mogao da sleti u BG jer su ga Bugari vratili iz svog vazdusnog prostora. Toliko o Rusiji. Sto se tice Kine - oni kupuju sta i koliko im odgovara po najnizoj mogucoj ceni, mnogo nizoj nego sto daje EU. Mozemo da biramo izmedju mirnog prihvatanja ulaska Kosova u UN i potpune ekonomske propasti.

Nebojša

pre 1 godinu

Možda nije lepo reći, ali naša nada je da Rusi završe ovo sa Ukrajinom i da vojno pobede NATO i EU. Jedino u tom slučaju možemo očekivati malo bolju situaciju i manji pritisak na Srbiju.

Prokupčanin

pre 1 godinu

Slazem se,nego kako Rusi da dodju do Nisa,sve oko nas Nato zemlje.
(Bljuzgo Drpović, 23. januar 2023 21:11)To je najmanji problem.To bi cak i ja koji nemam veze s bilo kakvim sluzbama organizovao

raca

pre 1 godinu

@veteran
баш ме занима где ће то Европа да отвори фабрике а да им радници раде за 400 евра као у Србији
(DžejAr65, 23. januar 2023 23:12)

80% sveta radi za manje plate

Milan

pre 1 godinu

Povukoše se mega firme sa onolikog tržišta Rusije a da ne mogu iz male Srbije...
(Top, 23. januar 2023 23:18)

Verovao ili ne, manje od 10% kompanija iz zemalja EU i G7 napustilo Rusiju.

kuk

pre 1 godinu

podunavska zemlja da plovi sredinom toka Dunava. Hipotetički,ruski brodovi mogu doploviti do Beograda!
(M, 23. januar 2023 22:55)

koji ruski brodovi kad su praktično ostali bez crnomorske flote?

w

pre 1 godinu

Meni stvarno nije jasno zasto nismo uveli sankcije Rusiji, pa valjda nam je nasa Zemlja bitnija od bilo koje druge,, Razimem ja I prijateljstvo I da smo zavisni enegetski, I sve ostalo,,Ovako postali smo crna ovca Evrope, dobro Jos I imaju strpljenja za nas, Plus neznam sta nam je Ukraina lose uradila
(Sever do istoka, 23. januar 2023 20:53) # Link komentara

Šta bismo dobili time po pitanju KiM i ovih zahteva? Istu stvar, apsolutno.
Pričali su i ako pohapsimo i isporučimo kompletan vojni i politički vrh da ćemo ući u EU 2008. pa mrdali po par godina.
Sve smo titrali i jedina smo država koja je bivšeg predsenika isporučila i opet ćorak.

Veljko

pre 1 godinu

Samo da vas podsetim da je Ukrajini EU dala 500 miliona EUR, a nama 600 miliona EUR. I potpuno je u pravu Predsednik, ako su iz Rusije gde su imali 100 puta veci profit otisli u 2 nedelje, nas ce zatvoriti u 15 minuta.

Ne-------znam

pre 1 godinu

@Sever do istoka
Isto i ja se pitam kako divne, vrle clanice natoa imaju strpljenja za nas.

A posto kazes sto nismo uveli sankcije Rusima, jer nam Ukrajina nista nije uradilo krivo.
Mogu ja da pitam nesto?
Sto Ukrajina nije uvela sankcije SADu iz istih razloga? Nista im krivo uradili nismo.

kuk

pre 1 godinu

Ali imamo od Kine,Turske,Japana,Južne Koreje..Mi smo toliko mala drzava,sa samo 6,9 miliona stanovnika da bi nas Kina vrlo lako kupila u celini. Oni to jedva čekaju da se zabiju kao klin u Evropu. Vec su kupili zelezaru i Bor,prave metro u Bg i autoputeve,tako mogu da uzmu sve! Treba ekonomski da se prodamo Kinezima,a vojno Rusima! Zauzvrat nas stite vetom u Savetu bezbednosti UN! Ako nas napadnu vojno kao 1999,Rusija ulazi kao u Siriji!
(XY, 23. januar 2023 22:11)

1. pa te investicije su zbog toga što Srbija zahvaljujući statusu kandidata ima pristup tržištu EU, nisu valjda zbog "ogromnog" srpskog tržišta.

2. Rusija ne može da uđe pošteno ni u susednu Ukrajinu a ne preko Nato zemalja u Srbiju.

Maksa

pre 1 godinu

Uradis sve kao Tito 1948. Narodu kazes kako si za Ruse, a onda u toku jedne noci priznas Kosovo, uvedes sankcije Rusiji, a onda sve koji su za majcicu Rusiju i koji placu za Kosovom posajes na Goli otok. A onda sledecih 50 godina mi ostali zivimo lepo.

Mika Mikic

pre 1 godinu

Ok. Sve i da ne pristanemo, sta cemo onda? Kada nam povuku investicije, fondove, blokiraju nas, uvedu teske sankcije, obustave protok gasa preko Bugarske jer je u EU, kada se strane firme povuku isto kao i iz Rusije... Od cega cemo ziveti, gde raditi, kako isplacivati zarade i penzije, kako cemo decu hraniti...? Zeleo bih i molim da objavite ovo moje pitanje.
Hvala
(Š. Momčilo, 23. januar 2023 20:49)

Ono što vi ne razumete da pola Srbije živi od danas do sutra sa svojih jedva 500 EUR mesečno. Više od toga ne može i svejedno im je da li evropske firme posluju u Srbiji ili ne.

Dublji_uvid

pre 1 godinu

Prekid inveaticija? Radio sam u jednoj nemackoj firmi, koja je izvrsila ogromna ulaganja u Srbiju i sprovela visegodisnje napore da uspostavi radne procese i osposobi i edukije radnu snagu u Srbiji, gde ima dugorocne planove prema kupcima, gde i za jedan dan kasnjenja se radi ekslalacija na najvisem nivou i zar mislite da bi se posle svega toga privatne firme tek tako povukle "preko noci" na ustrb svog poslovanja? Drugi primer u jednoj usluznoj firmi iz eu isto, gde procesi toliko zavise od radne snage u Srbiji, gde ne mogu da zamislim kako bi se uopste prenelo sve to preko noci na neko drugo porducje? Meseci bi trebali uz svakodnevne obuke, a bez ucesca jedne strane, je gotovo nemoguce...

Eh sta ti je interes

pre 1 godinu

Rusi- separatisti i teroristi
Albanci- ugnjetavani borci za slobodu
O Kurdima, Kataloncima i sl. drugom prilikom.
Objavite kom. Valjda u americkom razmisljanju nema nista sporno?

zamenik_direktora

pre 1 godinu

Prva Velika seoba Srba se odigrala pod pećkim patrijarhom Arsenijem III Čarnojevićem početkom 1690. godine, tokom Velikog bečkog rata, koji je trajao od 1683. do 1699. godine. Druga Velika seoba Srba se odigrala pod pećkim patrijarhom Arsenijem IV Jovanovićem 1740. godine, nakon Rusko-austro-turskog rata, koji je trajao od 1735. do 1739. godine.

Usled ovih seoba broj srpskog stanovništva na Kosovu se drastično smanjio.[1][2] Nakon srpskih seoba, Albanci iz planinskih područja Malesije se spuštaju u plodne i opustele doline Metohije.[2][3] Nakon migracija, srpski etnički centar se seli iz starih područja Raške i Kosova u Šumadiju i Vojvodinu.[4] Usled ovih migracija, srpsko stanovništvo na Kosovu krajem 19. veka postaje manjinsko.[5]

Povod ovim seobama bilo je angažovanje Pećke patrijaršije u Austro-turskim ratovima na strani Austrije.

Sad, šta znam... Nije ni prvi put, a ipak postojimo i dalje. Valjda se i to računa nešto.

Sever do istoka

pre 1 godinu

Meni stvarno nije jasno zasto nismo uveli sankcije Rusiji, pa valjda nam je nasa Zemlja bitnija od bilo koje druge,, Razimem ja I prijateljstvo I da smo zavisni enegetski, I sve ostalo,,Ovako postali smo crna ovca Evrope, dobro Jos I imaju strpljenja za nas, Plus neznam sta nam je Ukraina lose uradila

Napo Leon

pre 1 godinu

Desilo se to što smo svi znali-Od Srbije se traži da se odrekne Kosova,a za uzvrat dobijamo skoro ništa.
Ja sam protivu toga
Živela Srbija!

Branislav

pre 1 godinu

Nikada Srbija od zapada nije ništa dobila što je realno,a dobijali smo bombe i nove granice.Nadam se da će doći i taj dan kada se oni neće pitati.

XY

pre 1 godinu

Ja ne vidim nikakve evropske investicije u Srbiji,nego od pojedinačnih evropskih zemalja,najvise Nemacke i nesto Francuske i to je sve. Od drugih evropskih zemalja praktično nemamo nikakve značajne investicije. Ali imamo od Kine,Turske,Japana,Južne Koreje..Mi smo toliko mala drzava,sa samo 6,9 miliona stanovnika da bi nas Kina vrlo lako kupila u celini. Oni to jedva čekaju da se zabiju kao klin u Evropu. Vec su kupili zelezaru i Bor,prave metro u Bg i autoputeve,tako mogu da uzmu sve! Treba ekonomski da se prodamo Kinezima,a vojno Rusima! Zauzvrat nas stite vetom u Savetu bezbednosti UN! Ako nas napadnu vojno kao 1999,Rusija ulazi kao u Siriji!

Xman

pre 1 godinu

@benefit minus
Druze, covek kaze od zapada nikada nista dobro niie doslo, naprotiv. Podseti me kad su nas napali Rusi i Kinezi? Kad su nas bombardovali? Kad su nas ucenjivali i uzimali teritoriju? Da li su nam prijatelji? Ne. Koriste nas samo za igre sa zapadom. Da li cemo dobiti nesto ako se odreknemo Kosova i uvedemo sankcime Rusima? Apsolutno nista, u EU niti mi idemo niti nas oni cekaju. Da je bilo volje 2012 bi Srbiju ubacili u zadnji voz za EU i danas ne ni bilo price o svemu sto danas pricamo. Primili su Rumuniju, Bugarsku, Hrvatsku...mogli su i nas da ubace jer i oni nisu ispunjavali sve uslove. Ovim tempom mi ni za 750 godina ne bi usli u EU jer ne da nismo zatvorili neko poglavlje nego godinama ne otvaramo nista.

Š. Momčilo

pre 1 godinu

Necemo da pristanemo i tacka!!!
(lionac, 23. januar 2023 20:40)

Ok. Sve i da ne pristanemo, sta cemo onda? Kada nam povuku investicije, fondove, blokiraju nas, uvedu teske sankcije, obustave protok gasa preko Bugarske jer je u EU, kada se strane firme povuku isto kao i iz Rusije... Od cega cemo ziveti, gde raditi, kako isplacivati zarade i penzije, kako cemo decu hraniti...? Zeleo bih i molim da objavite ovo moje pitanje.
Hvala

M

pre 1 godinu

Rusija moze da doleti do Srbije isto kao Tupoljev 141 Striž preko Rumunije i Madjarske do centra Zagreba,a da ga niko nije primetio. A to je tehnologija iz 1974!! Zar iko ozbiljan misli da bi Bugari primetili suhoj 57 u svom vazdušnom prostoru? A tu je i Dunav. SSSR je jedan od osnivaca Dunavske konvencije,Rusija je pravni naslednik,te ima pravo kao podunavska zemlja da plovi sredinom toka Dunava. Hipotetički,ruski brodovi mogu doploviti do Beograda!

DžejAr65

pre 1 godinu

@veteran
баш ме занима где ће то Европа да отвори фабрике а да им радници раде за 400 евра као у Србији

Danke Deutschland

pre 1 godinu

Kakve bre investicije da povuku, pa to se pre svega njima ne isplati. Francuzi da vrate Beogradski aerodrom, da se odreknu koncesija na izgradnju metroa? Nisu više devedesaete, uleteće umesto njih kinezi koji jedva čekaju.

trange frange

pre 1 godinu

Eto dokaza da se taktika čekanja i otezanja nije isplatila.
Sad nema ama bas nikakve nagrade, ima samo ultimatum i posljedice odbijanja ultimatuma.
Tako je to kad imaš nesposobne i nerealne političare na vlasti.

Ana

pre 1 godinu

Srbija uvek mirnim putem rešavala sve sukobe, ali isto tako neće dozvoliti maltretiranje svojih građana na njihovim ognjištima. Nasilju, uceni i maltretiranju se mora stati na put.

Doviđenja i prijatno

pre 1 godinu

Zahvaliti se petorci i suspendovati pregovore o KiM u okviru EU, pa ih prebaciti u UN. Za ukidanje bezviznog režima im treba konsenzus, a što se tiče investicija, Kinezi jedva čekaju da umesto njih ulete. Punopravan član EU i ovako i onako nikada nećemo postati.

Mika

pre 1 godinu

@veteran
баш ме занима где ће то Европа да отвори фабрике а да им радници раде за 400 евра као у Србији
(DžejAr65, 23. januar 2023 23:12)

Evropska privreda u Srbiji ima manje od desetog dela promila ukupne proizvodnje. Potpuno smo irelevantni. Mogu da se pokupe u roku od mesec dana.

Mirko

pre 1 godinu

Najbolje da se povuces. Ti si dovoljno " Uradio". Ne ultimatumu!! Kad Ukrajna prihvati da je uzmu Krim i Dombas i prihvate realnost onda mogu i nama da nesto kazu. Licemeri!!

Штилцована катаболцна

pre 1 godinu

Ok. Sve i da ne pristanemo, sta cemo onda? Kada nam povuku investicije, fondove, blokiraju nas, uvedu teske sankcije, obustave protok gasa preko Bugarske jer je u EU, kada se strane firme povuku isto kao i iz Rusije... Od cega cemo ziveti, gde raditi, kako isplacivati zarade i penzije, kako cemo decu hraniti...? Zeleo bih i molim da objavite ovo moje pitanje.
Hvala
(Š. Momčilo, 23. januar 2023 20:49)

А шта ће мо ако пристанемо? Биће ултиматум и за Републику Српску и за Рашку област, Војводину... додати по жељи. Било је, у почетку, само испоручите Слободана Милошевића. Кад смо га испоручили, дајте и војни врх, након тога још само Караџић, ма само смо се шалили треба нам и Младић. Зашто ико на свету мисли да ће сад бити другачије. Још само Космет, а не, не, и Република Српска, нисте ви то нас добро разумели, Рашка област мора да се призна иначе санкције. Нећете да признате Војводину? Одмах бомбардовање. Схватите, уценама ће бити крај само ако сад ово одбијемо. У случају пристанка, ни Шумадија неће бити у Србији.

ff

pre 1 godinu

Sta god da potpisemo postovace se samo deo koji njima bude odgovarao,tako da ne vidim poentu.Ali nikakva konfrontacija ne dolazi u obzir.Ali se i treba praviti lud,kad kazu potpisi,kazes :ocu naravno,samo tetki da odnesem lek

samo opusteno

pre 1 godinu

S obzirom da je vise puta naglaseno da je trenutna verzija sporazuma samo draft , treba se boriti za sto vecu konkretizaciju trenutne ponude, sto vise dodatnih ustupaka nasoj strani i sto bolje garancije sprovodjenja sporazuma.

Celokupan konacni sporazum jasno iskomunicirati narodu, pa referendum... Da posle nikoga ne krivimo sto smo sami odabrali da budemo nova Slovenija ili novi Kalinjingrad.

Објављен коментар

pre 1 godinu

Аман људи, какве санкције? Због чега? О чему причате? Зато што не признајемо лажну државу коју не признаје пет чланица ЕУ?!? Само питаш ЗСО, кад? Тачан датум.

Dr. Realan

pre 1 godinu

“””Ono što vi ne razumete da pola Srbije živi od danas do sutra sa svojih jedva 500 EUR mesečno. Više od toga ne može i svejedno im je da li evropske firme posluju u Srbiji ili ne.
(Mika Mikic, 23. januar 2023 23:35)
“””

Ono što vi ne razumete je da bez Evropskih investicija i ako budu sankcije, sećaćemo se tih 500 EUR kao što se sada sećamo Jugoslavije 70tih godina a 100 EUR će biti veliko kao 100 maraka 90tih.

Vladimir

pre 1 godinu

Ja ne vidim nikakve evropske investicije u Srbiji,nego od pojedinačnih evropskih zemalja,najvise Nemacke i nesto Francuske i to je sve. Od drugih evropskih zemalja praktično nemamo nikakve značajne investicije. Ali imamo od Kine,Turske,Japana,Južne Koreje..Mi smo toliko mala drzava,sa samo 6,9 miliona stanovnika da bi nas Kina vrlo lako kupila u celini. Oni to jedva čekaju da se zabiju kao klin u Evropu. Vec su kupili zelezaru i Bor,prave metro u Bg i autoputeve,tako mogu da uzmu sve! Treba ekonomski da se prodamo Kinezima,a vojno Rusima! Zauzvrat nas stite vetom u Savetu bezbednosti UN! Ako nas napadnu vojno kao 1999,Rusija ulazi kao u Siriji!
(XY, 23. januar 2023 22:11)


Kada bi se EU novac zaustavio stala bi Srbija, 50% ekonomije je odande.

Molba

pre 1 godinu

Molim vas sve da ne dozvolite da hohstapleri s bilo koje strane uvuku Srbiju u oruzani sukob!
Mnogo snage i mudrosti treba za ocuvanje mira, uprkos ociglednoj nepravdi!
Ali, mora se gledati na duge staze... I ne dopustiti da Srbiju navuku na tanak led.

Iz ove koze se ne moze

pre 1 godinu

Kad smo bili deca, ova igra se zvala izmedju dve vatre. Ukleti smo svojom geopolitickom pozicijom. Izmedju NATO cekica i rusko-kineskog nakovnja.

Top

pre 1 godinu

Prekid inveaticija? Radio sam u jednoj nemackoj firmi, koja je izvrsila ogromna ulaganja u Srbiju i sprovela visegodisnje napore da uspostavi radne procese i osposobi i edukije radnu snagu u Srbiji, gde ima dugorocne planove prema kupcima, gde i za jedan dan kasnjenja se radi ekslalacija na najvisem nivou i zar mislite da bi se posle svega toga privatne firme tek tako povukle "preko noci" na ustrb svog poslovanja? Drugi primer u jednoj usluznoj firmi iz eu isto, gde procesi toliko zavise od radne snage u Srbiji, gde ne mogu da zamislim kako bi se uopste prenelo sve to preko noci na neko drugo porducje? Meseci bi trebali uz svakodnevne obuke, a bez ucesca jedne strane, je gotovo nemoguce...
(Dublji_uvid, 23. januar 2023 22:52)

Povukoše se mega firme sa onolikog tržišta Rusije a da ne mogu iz male Srbije...

Idi begaj

pre 1 godinu

Razumem i za to sam, da se izbegava sukob maksimalno.
Međutim, pred nas se postavila situacija gde ćemo pustiti braću sa Kosova niz vodu ili ući u sukob sa pola sveta.Svi znamo šta manje boli nas ovde, ali....čak i da nam nisu braća i sestre, da li je ljudski pustiti bilo koga niz vodu?Da ne pominjem pucanje na jedanaestogodišnjake, dete mi ima toliko godina....
E, ima i ovih i onih u Srbiji....
Da ostaneš čovek uvek cena postoji.

Š. Momčilo

pre 1 godinu

53 godine imam,radim isti posao kao i pre dolaska investitora i manje mogu danas sebi da prisustim od plate.
Ziveli smo mi i pre njih,veruj skoro sa istim standardom kao i danas.
Danas su se samo cifre povecale a kupovna moc za te cifre je ista a mozda cak i manja.
(bombas, 23. januar 2023 21:22)

Da, ali nikada u nasoj istoriji ne bi bili ovako izolovani i blokirani. Sve drzave EU i NATO oko nas i ako nas izoluju, ostadosmo bez svega, bez gasa, dotoka nafte... Ne verujem da ovo ne znate. Imam 58 godina i pamtim sve. Devedesetih ni Rumunija, Bugarska, Makedonija, Crna Gora, Hrvatska...nisu bile u NATO, a sada jesu. Sankcije onda i sada ni blizu ne bi bile iste, a znamo da su nas i onda unistile.

Bocko

pre 1 godinu

Kada bi se EU novac zaustavio stala bi Srbija, 50% ekonomije je odande.
(Vladimir, 23. januar 2023 22:32)

Tacnije, vise od 70%.
Ne da bi stala, nego...

Brzi

pre 1 godinu

A je l' možemo i mi kao Albanci da potpišemo pa da ne poštujemo?
(Samo pitam, 23. januar 2023 21:04)

Hahahaha, svaka čast! To bi bila najjača fora. Klimamo glavom, da da važi. Potpišem i ne poštujemo. Kad pitaju zašto ne poštujemo pitamo mi njih šta je sa ZSO. I tako u krug ...