Nedelja, 22.05.2022.

08:35

Rat - dan 88: Zelenski: "Ovo je istorijsko dostignuće"; Rusija: "Spremni smo"; Novi napadi

Specijalna operacija ruske vojske u Ukrajini danas je ušla u 88. dan.

Izvor: B92

Rat - dan 88: Zelenski: "Ovo je istorijsko dostignuæe"; Rusija: "Spremni smo"; Novi napadi IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

89 Komentari

Sortiraj po:

Neko to odozgo vidi sve

pre 1 godinu

@/o 22 maj 2022. Da li si upoznat da samo Egipat sam uvozi 16 miliona tona pšenice i najvećim delom kupuju pšenicu od Rusije. Drugo je pitanje kvaliteta pšenice. Tako da Rusija uopšte nema problem gde da plasira svoju pšenicu. Rusija u Jakutiji ima rudnike dijamanata i šleperima može da ih izvlače i plasiraju na tržište. Svi napadi na Rusiju su zbog sirovina i drugigh resursa, vode pre svega.
(očajno pero, 22. maj 2022 21:35) # Link komentara

Ekonomske krize ne pocinju sa nestasicama vec sa prekomernom robom koja nema kupca. Zato se takav vid Ekonomskog pada ne desava preko noci. Sve sto Rusija ima za izvoz a ne izvozi prouzrokovat ce krizu potrosaca.

Franc

pre 1 godinu

Kada se saberu Rusija i Ukrajina to je trećina svetskog izvoza u zemlje koje nemaju dovoljno žitarica, da li si svestan da je blokiranjem luka na Crnom moru i redukcijom nafte i gasa Rusija bukvalno naterala zapad i polovinu sveta da padnu na kolena?
Ako nisi videćeš za pola godine.
(Franc, 22. maj 2022 20:35)
Moram da te razočaram, na zapadu su krajnje ozbiljne i bogate države. I neće pasti na kolena, snaćiće se ove godine. Za sledeću i naredne će već sve biti u napred isplanirano. A koliko god da im na kratko padne standard živeće opet x puta bolje nego Rusi. Rusi masovno beže iz Rusije, čak i u Srbiju.
(Ruski car, 22. maj 2022 21:17)

USA može da nadonadi 3% evropskih potreba za gasom godišnje, Nemci su gradili Severni tok-2 na osnovu potreba inudstrije u narednim decenijama a sada je sve palo u vodu, i kao što nisu hteli da plaćaju gas preko Gazprombanke a sada svi plaćaju tako će i za godinu dana svi promeniti mišljenje u vezi rata, ne zato što vole Rusiju, i da naravno neću biti oduševljen već razočaran ali zbog rata koji nije trebao da se desi.

Franc

pre 1 godinu

@Franc
Najveci svetski proizvodjac zitarica je EU.
Razmisli ponovo.
Samo ce povecati proizvodnju.
(???, 22. maj 2022 21:35)

Prvo ne može se proizvodnja povećati tako lako naročito u uređenim zemljama kao što su članice EU gde je već svaki hektar obrađen.
Drugo najveći proizvođači pšenice su: Kina, Indija, Rusija, USA i Francuska.
EU je možda najveći proizvođač kada se sve sabere ali je i najveći potrošač, dok je Italija članica EU najveći uvoznik.
Na kraju opet ponavljam pšenica će se tek požnjeti za dva meseca, a povećanje proizvodnje može da usledi tek sledeće godine da li će EU uspeti da nadomesti 40% svetskog izvoza iz Rusije i Ukrajine, ja mislim da ne.

Samo kazem

pre 1 godinu

Kada se saberu Rusija i Ukrajina to je trećina svetskog izvoza u zemlje koje nemaju dovoljno žitarica, da li si svestan da je blokiranjem luka na Crnom moru i redukcijom nafte i gasa Rusija bukvalno naterala zapad i polovinu sveta da padnu na kolena?
Ako nisi videćeš za pola godine.
(Franc, 22. maj 2022 20:35)

Reci ti meni kad si tako informisan od koje god je pocela rusija da proizvodi psenicu?

Ako se ne varam od 2014 je krenula masovno da proizvodi psenicu a sta mislis jel svet pre 2014 imao dovoljno psenice??
Nestasica zita i suncokreta ce biti do zetve a onda ce biti sve normala. Mislis svet je sedeo skrstenih ruku i ceka od rusa zito. Pa zapad ima para odma su posijali i suncokret i zito i za par meseci eto ulja i brasna po staroj ceni i koliko hoces.

Locutus

pre 1 godinu

Vojna analitika kaže na 3 poginula ide još 6-7 ranjenih. Ovim su Rusi sa ratišta izgubili 100 000. Ako se uzme dalje voljna analiza oma govori da napadač uvijek ima odnos 3 prema 1. Ovo bi značilo da su Rusi ušli u sve ovo sa 300 000 a to nije tačno. Na 150 000 rusa ima blizu 15 000 poginulih i skoro 50 000 ranjenih zato su ubacili dodatnih 50 000. Ostala vojska čeka NATO
(Ivan V, 22. maj 2022 20:22)


30.000 je procena za izbačene iz stroja, znači poginuli + ranjeni.

Srbin gedža

pre 1 godinu

@ gasa Rusija bukvalno naterala zapad i polovinu sveta da padnu na kolena?


Dok god mi razmišljamo ovako nama nikad neće biti bolje. Po crvenoj propagandi zapad je od 1990 do danas pao jedno 50 puta na kolena.
Na kraju krajeva kakvu mi imamo korist od toga da bilo ko padne na kolena?

očajno pero

pre 1 godinu

@/o 22 maj 2022. Da li si upoznat da samo Egipat sam uvozi 16 miliona tona pšenice i najvećim delom kupuju pšenicu od Rusije. Drugo je pitanje kvaliteta pšenice. Tako da Rusija uopšte nema problem gde da plasira svoju pšenicu. Rusija u Jakutiji ima rudnike dijamanata i šleperima može da ih izvlače i plasiraju na tržište. Svi napadi na Rusiju su zbog sirovina i drugigh resursa, vode pre svega.

Ruski car

pre 1 godinu

Kada se saberu Rusija i Ukrajina to je trećina svetskog izvoza u zemlje koje nemaju dovoljno žitarica, da li si svestan da je blokiranjem luka na Crnom moru i redukcijom nafte i gasa Rusija bukvalno naterala zapad i polovinu sveta da padnu na kolena?
Ako nisi videćeš za pola godine.
(Franc, 22. maj 2022 20:35)
Moram da te razočaram, na zapadu su krajnje ozbiljne i bogate države. I neće pasti na kolena, snaćiće se ove godine. Za sledeću i naredne će već sve biti u napred isplanirano. A koliko god da im na kratko padne standard živeće opet x puta bolje nego Rusi. Rusi masovno beže iz Rusije, čak i u Srbiju.

Pantagruel

pre 1 godinu

Nasi ljudi imaju priliku da otvore srpski (orginal cevap/pljeskavice/rostilj sa juga Srbije) u Rusiju,naprave lanac leskovacki grill ,niski grill sve jedno.Definitivno najjaci gril na balkanu ostalo iz ex yu bleda kopija.Rusi kao i svi koji jedu na balkanu kazu srpska hrana najbolja a cevapi/rostilj/burek iz juzne Srbije najbolja na celom balkanu.Eto biznis za nase ljude ali pod receptom juzne Srbije.
(fast food, 22. maj 2022 18:34)
Имамо велики број јела са роштиља која подразумевају комбинације са свињским месом и сланином. На пример, белу и димљену (свињску) вешалицу, свињске ражњиће, роловане ражњиће или роловану пилећу џигерицу у димљеној свињској сланини, пуњени пилећи батак са качкаваљем и сувим свињским месом или сланину. Пуњени или гурманску пљескавицу.

Ukrajinka

pre 1 godinu

Ukrajinski padobranci oborili Su-25 kod Lvova? Sta ce frontovski bombarder 500 km od fronta? On i nema mogucnost da doleti do Lvova. Toliko o pouzdanosti informacija sa ukrajinske strane. A ove brojke o poginulim Rusima i gubitku tehnike becu ni da komentarisem. Sve najmanje 3 puta uvelicano.




Jedinica iz Lavova, koja se bori na Donbasu kod Luganska oborila taj avion!

Rublja

pre 1 godinu

Nema nikakvog "vestackog odrzavanja kursa",niti se sankcike nakon 24.02.odnose na robu siroke potrosnje. Rusija je pod zapadnim sankcijama od 14-te I nema uvoza iz EU I SAD. Kurs Rublje pokazuje odnos realne ekonomije I stampaca bezvredne hartije I berzanske svemirske prasine. Kada "realna ekonomija" uvede kontra sankcije onda glad preti svakom cetvrtom stanovniku planete a slusali smo o ruskoj ekonomiji koja je 2,2% od zapadne ekonomije. Gas I naftu Rusi prodaju iskljucivo u Rubljama, nema placanja u dolarima I evrima.

Franc

pre 1 godinu

E svasta...
Prvo, ni Amerika ni Evropa nisu povecale uvoz nafte iz Rusije.
Kina jeste, kratkorocno, i vec je prestala s tim uvecanim uvozom.
Najveci svetski proizvodjaci zitarica, ukljucujuci i psenicu su EU i USA.
Oni upravo drasticno povecavaju svoju proizvodnju, kako bi nadomestili manjak usled agresije na Ukrajinu. Rusija gubi trzista i to ne bilo koja.
Izgubila je najbogatija trzista na planeti, EU i USA.
I ti mislis da ce jedna Kina da povecava uvoz psenice iz Rusije? Zasto? Uvozice kao i do sada, ako im uopste i treba uvoz, posto i sami proizvode dovoljno za sebe.
Sto se gasa i nafte tice, sve je jasno.
EU ce kupovati iz USA i sa B. Istoka.
A Rusija ce ostati bez najveceg trzista i bez para.
Rusija je mala ekonomija, sa samo 145 miliona ljudi i to jako siromasnih ljudi.

(o, 22. maj 2022 19:38)

Prvo mešaš proizvođače pšenice sa izvoznicima, USA možda jeste najveći proizvođač ali je i potrošač i tek je na drugom mestu po izvozu pšenice nakon Rusije koja je prva, drugo ne može ni EU ni USA da drastično povećaju količinu pod žitaricama jer vidi čuda vreme je da se žitarice žanju a ne seju znači da su sa setvom zakasnili godinu dana.
Kada se saberu Rusija i Ukrajina to je trećina svetskog izvoza u zemlje koje nemaju dovoljno žitarica, da li si svestan da je blokiranjem luka na Crnom moru i redukcijom nafte i gasa Rusija bukvalno naterala zapad i polovinu sveta da padnu na kolena?
Ako nisi videćeš za pola godine.

Ivan V

pre 1 godinu

Vojna analitika kaže na 3 poginula ide još 6-7 ranjenih. Ovim su Rusi sa ratišta izgubili 100 000. Ako se uzme dalje voljna analiza oma govori da napadač uvijek ima odnos 3 prema 1. Ovo bi značilo da su Rusi ušli u sve ovo sa 300 000 a to nije tačno. Na 150 000 rusa ima blizu 15 000 poginulih i skoro 50 000 ranjenih zato su ubacili dodatnih 50 000. Ostala vojska čeka NATO

Bla

pre 1 godinu

Rublju drze vestacki, dok mogu, ali za one milione Rusa koji ostaju bez posla i prihoda to ne znaci mnogo.
(o, 22. maj 2022 17:20)
Zapravo krize u rusiji nema. Vrednost rublje je vezana jednostavno za ponudu i potraznju a svima u eu trebaju rublje da bi kupili naftu u gas. Dodatno je traznja za rusku naftu porasla u zadnja 3 meseca. I evropa i amerika i kina i indija su povecale kolicine koje uvoze iz rusije. Sada ce uskoro biti i rublje za psenicu suncokretovo ulje. A onda i za metale i ostalo. Ono sto rusija prodaje svi zele da kupe: naftu gas hranu vestacko djubrivo naoruzanje.
A evropa ide u sunovrat. Nejveci trzistni konkurenti eu kao sto su kina i indija ce imati bar duplo skuplju energiju. To znaci da eu nije izgubila samo ruska trzista vec da ce izgubiti sva trzista u narednih par godina.

Avganistan OTERAO PRVU SILU

pre 1 godinu

Ta druga sila sveta, kako ovde naglasavaju "neutralni komentatori", a cinicni se bori protiv mnogoljudne, dobro naoruzane Ukrajine, protiv stalnog priliva naoruzanja, protiv ogromnog broja placenika, protiv enormnih sankcija, obavestajaca...
A situaciju u Donbasu, svako ko hoce podatke da nadje, moze naci.

Nikola Nikolić

pre 1 godinu

spok@
Glavni razlog jake rublje je zato sto je rekordni trgovinski suficit. Izvozom nafte i gasa Rusija zarađuje milijarde u devizama koje se nikako ne mogu potrošiti. Pošto je opao uvoz brojne robe sa Zapada, Rusija svoje prihode gomila u evrima i dolarima.
Pogledaj druze samo koje su cene u Rusiji, koliko je sve poskupelo, sta moze prosecan covek da kupi sada ili pre specijalne operacije

o

pre 1 godinu

@Bla
E svasta...
Prvo, ni Amerika ni Evropa nisu povecale uvoz nafte iz Rusije.
Kina jeste, kratkorocno, i vec je prestala s tim uvecanim uvozom.
Najveci svetski proizvodjaci zitarica, ukljucujuci i psenicu su EU i USA.
Oni upravo drasticno povecavaju svoju proizvodnju, kako bi nadomestili manjak usled agresije na Ukrajinu. Rusija gubi trzista i to ne bilo koja.
Izgubila je najbogatija trzista na planeti, EU i USA.
I ti mislis da ce jedna Kina da povecava uvoz psenice iz Rusije? Zasto? Uvozice kao i do sada, ako im uopste i treba uvoz, posto i sami proizvode dovoljno za sebe.
Sto se gasa i nafte tice, sve je jasno.
EU ce kupovati iz USA i sa B. Istoka.
A Rusija ce ostati bez najveceg trzista i bez para.
Sta mislis, kako ce se to odraziti na njenu ekonomiju?
Rusija je mala ekonomija, sa samo 145 miliona ljudi i to jako siromasnih ljudi.
Ostaje bez glavnih trzista.

hlev

pre 1 godinu

Gledamo propagandu i jedne i druge strane. Ono što je svima jasno, čak i rusofilima, je da je Ukrajina potpuno zaustavila drugu najmoćniju vojnu silu sveta.

fast food

pre 1 godinu

Nasi ljudi imaju priliku da otvore srpski (orginal cevap/pljeskavice/rostilj sa juga Srbije) u Rusiju,naprave lanac leskovacki grill ,niski grill sve jedno.Definitivno najjaci gril na balkanu ostalo iz ex yu bleda kopija.Rusi kao i svi koji jedu na balkanu kazu srpska hrana najbolja a cevapi/rostilj/burek iz juzne Srbije najbolja na celom balkanu.Eto biznis za nase ljude ali pod receptom juzne Srbije.

Zemljoradnik

pre 1 godinu

Šta onda kukaju Ukrajinci kad su tako desetkovali rusku vojsku.
Očigledno im dobro ide.
(Dragan, 22. maj 2022 16:36)

- Ne ide dobro ni jednima ni drugima. Tragična priča o ratu izmedju dva najveća pravoslavna slovenska naroda koji se ubijaju izmedju sebe i iscrpljuju resurse da bi ratovali. Znam mi Srbi slepo volimo Ruse i voleli bi da je ovo borba gde Rusija pobedjuje zapad, ali suština je da zapad sedi sa strane, nisu izgubili ni jednog vojnika… doturaju oružje. Putin je pokrenuo rat koji se pretvorio u jedan od najgorih medjusobnih pokolja Slovena u skorijoj istoriji.

Saša

pre 1 godinu

@Predrag
Vredi. Rusija se bori za svakog rusa, važnija je sloboda građanina, nego tamo neke sankcije, koje su na snazi već 700 godina. Tako to radi ozbiljna država.

o

pre 1 godinu

@Spok

Pa i jedan dinar je 1996 vredeo jednu marku, jel to znaci da smo tada bili ekonomska sila? Kada nam je plata bila 5 maraka i kada je nezaposlenost bila 50%?
Rublju drze vestacki, dok mogu, ali za one milione Rusa koji ostaju bez posla i prihoda to ne znaci mnogo.

Predrag

pre 1 godinu

Rusija je teritorijalno najveća država na svetu. Dobiće neke teritorije nakon ovog rata. Osim teritorija dobiće i neprijatelja za vek i vekova (Ukrajince) i ekonomiju razorenu sankcijama. Da li vredi ?

Spok

pre 1 godinu

DarkoNiš...U pravu si. , a šta ćemo sa Rusijom i njenom ekonomijom..., vraća je desetinama godina unazad..., onrazena zemlja i srozana sankcijama
------------------------
Ma propadose pod sankcijama eno rublja dosla na 58 za dolar,pre rata bila 85

Qwert

pre 1 godinu

Odavno napisah da ce ceo rat biti kao rat za Mariupolj. Dug, isrcpan za obe strane, imajuci u vidu otezavajuce okolnosti za Ruse, ali na kraju pada ono sto su Rusi nameracili. I ako ce potrajati.
Ali postavlja se pitanje, sta posle? I za Ruse i za Ukrajince i za ceo svet?

Zzzoran

pre 1 godinu

Pa ako Kijev kaže da je ubijeno 30 hiljada Rusa onda mora da je tako.
(Strahotni, 22. maj 2022 11:21)

Pa verovatno i jeste otprilike toliko. Što se vojske tiče, to nije nikakva tajna. Poginulo je preko 3.000 vojnika ruske armije i još toliko vojnika iz DNR i LNR. Što jeste velika cifra. A kad se tome doda i broj civila iz Mariupolja i ostalih ruskih i proruskih gradova u toj regiji, koje su pobili Azovci i slične formacije, moguće je da je brojka blizi te projektovane.

kiki

pre 1 godinu

30.000 je preterana cifra, sa tim gubicima ruje ne bi mogli da napreduju...
(Južni B, 22. maj 2022 16:09)

je l'? gde sii video da napreduju, povukli su se sa preko polovine teritorija koje su pokušali da osvoje.

Uzicanin

pre 1 godinu

Samo u Marijupolju su Ukrajinci izgubili oko 15.000 vojske,paravojske i dobrovoljaca.Sami Ukrajinci su rekli da su imali oko 20.000 u Marijupolju a da im je zarobljeno preko 3.000 do sada.

ZeKa

pre 1 godinu

Ukrajinski padobranci oborili Su-25 kod Lvova? Sta ce frontovski bombarder 500 km od fronta? On i nema mogucnost da doleti do Lvova. Toliko o pouzdanosti informacija sa ukrajinske strane. A ove brojke o poginulim Rusima i gubitku tehnike becu ni da komentarisem. Sve najmanje 3 puta uvelicano.

ChiSerb

pre 1 godinu

Lako je navijati preko telefona ali treba stisnuti petlju pa otići i pomoći. Tako je isto bilo I u bosni. Kad je trebalo pomoći onda je to druga država, oni su to sami započeli...

Simon

pre 1 godinu

Ovog momenta bih Rusiji uveo te simbolične sankcije, druge neke svakako i nemožemo, ali ovog sekunda! Da li ti ljudi uopšte i imaju neki cilj? Šta je ovo više? Nemam razumevanja.

Džo

pre 1 godinu

odakle kod nas ovoliko informbirovaca :)
bilo bi dobro da
nam odgovore zasto
vise vole rusiju od srbije.
interesi rusije i srbije nisu identicni.
i da li srbija treba da se zrtvuje zbog mita
o nasim odnosima.
cista domastana istorija.
zivela srbija !
nismo u 19.veku...
(Sasa, 22. maj 2022 13:33)

Ne znamo ko su. Ja bih rekao da su ruski agenti i botovi zaseli na nase medije. Ja ne poznajem ni jednog zalupanog Srbina rusofila.

Ivan

pre 1 godinu

Ja ne razumem ovoliku antirusku histeriju, do te mere da se čak zabranjuju i ruski umetnici i pisci. Ja sam u ovom ratu na strani Ukrajine da se razumemo, ali tolika je histerija u zapadnim medijima da izgleda da je Rusija prva zemlja koja je izvršila agresiju na drugu suverenu zemlju posle ww2. Pa to nasilje je legalizovao zapad, pre svih Amerika koja je izvršila agresije na desetine suverenih zemalja posle ww2. Između ostalog i mi smo tu agresiju osetili na svojoj koži 99-e. Da zemlje poput Brazila, Kine itd kritikuju Rusiju ja bih to poštovao, ali kritike od strane zapadnih zemalja zbog ruske agresije izgleda veoma licemerno, da ne kažem odvratno licemerno. To bi isto bilo da serijski ubica kritikuje lopova što je lopov i da mu još morališe.

Simon

pre 1 godinu

@Boki, a slobodarstvo i zdrav razum nam kažu da budemo na strani Rusije?! Meni ni slobodarstvo ni zdrav razum to ne kažu. Zašto? U našem slobodarstvu tokom istorije Rusija je učestvovala jedino i isključivo sa sopstvenim interesom. Naravno kao i svi ostali... Ne podržavam ja Boki nikoga tu dok sam pri ovoj svesti, pameti i slobodarskom duhu jednog običnog Srbina ovde iz Srbije, jedno 6 generacija unazad (pa znam). Neću Šešelja da slušam valjda...

Шунто Златиборац

pre 1 godinu

Јабучило,украјинска војска јесте трећа у Европи,само Турска је друга а Французи су четврти.

Boki

pre 1 godinu

Niko ovde nije informbiroovac ili KGBovac.
Vrlo dobro se zna ko ovde ratuje s kim, i nemojte te floskule Rusija je napala Ukrajinu, naravno da je napala to je ocigledno, ali ko stoji iza te Ukrajine e to bode oci Srbima, i hvala bogu jos uvek imamo zdravog razuma i slobodarstva da znamo na cijoj strani treba da budemo.

Gale

pre 1 godinu

Ukrajina tvrdi, rusi izgubili 29050 vojnika, ukrajinski gubici izmedju 2500 i 3000 vojnika. Zanimljivo, za ruse znaju precizno, za svoje okvirno.

Sasa

pre 1 godinu

odakle kod nas ovoliko informbirovaca :)
bilo bi dobro da
nam odgovore zasto
vise vole rusiju od srbije.
interesi rusije i srbije nisu identicni.
i da li srbija treba da se zrtvuje zbog mita
o nasim odnosima.
cista domastana istorija.
zivela srbija !
nismo u 19.veku...

Јабучило

pre 1 godinu

Украјина је трећа војна сила у Европи, после Русије и Француске. А овде се многи згражавају на ток рата, као да се Русија мучи да победи Луксембург.

Profit

pre 1 godinu

Najnovija odluka? Zar nije Finskoj obustavljen gas pre nedelju dana? Aha ajde da recikliramo vest.
(nenad, 22. maj 2022 11:49)

Struja a sada gas.

N77

pre 1 godinu

Najnovija odluka? Zar nije Finskoj obustavljen gas pre nedelju dana? Aha ajde da recikliramo vest.
(nenad, 22. maj 2022 11:49)

Obustavljena su isporuke struje pre nedelju dana, od juce i gasa, aha ajde da citamo i nesto osim naslova mr. Povrsni.

Јабучило

pre 1 godinu

Rusija ima sada daleko manje okupiranog teritorija nego nakon desetog dana invazije. Zato mi je računica ukrajinskog vodstva jasna. Što se dalje ide šanse Ukrajine se povećavaju.
(realnost, 22. maj 2022 09:25)

Руси су се или повукли или су отерани са стратешки мање битних праваца. На оном најбитнијем напредују споро, али напредују. А војна моћ Украјине слаби. Тако да мислим да ти је процена погрешна. Нисам сигуран да ће Руси остварити све задате циљеве, али ће остварити њихов кључан део. А када Украјина крене војно да посрће, ето им братске Пољске у Лавову.

Šurda

pre 1 godinu

DarkoNiš...U pravu si. , a šta ćemo sa Rusijom i njenom ekonomijom..., vraća je desetinama godina unazad..., onrazena zemlja i srozana sankcijama

Duci

pre 1 godinu

Ijaaao, Ukri nam malo malo pa otkrivaju broj ubijenih Rusa, a nikako da nam otkriju broj ubijenih Ukrija. Verovatno su odavno prestali da broje, a imaju i zabranu od prijatelja iz Vasingtona da o svojim zrtvama iznose podatke. Ne bi bilo dobro za borbeni moral onih koji su jos zivi.

Sogard

pre 1 godinu

Neke informacije koliko je Ukrajinskih vojnika do sada poginulo ? Kada vec stavljate koliko je Ruskih poginulo red bi bilo da cujemo i vidimo drugu stranu.

Istrebljivač Vonjevina

pre 1 godinu

Cuj ukrajinske ustase otkrile broj ubijenih Rusa. Ako ima toliko mrtvih Rusa onda je Ukrajinaca barem 300.000 mrtvih.
Dabogda vam Rusi uzeli tu citavu fašističku zemlju!

Гиле

pre 1 godinu

(Real, 22. maj 2022 10:11)
Па кад се позива на историју погледај Кримски рат. Руси га нису добили. Нису ни Финце у Зимском рату. Али после свих тих догађаја противници остају дебело осакаћени. Финци после тога у нису нападали Русе. У Кримском су сви страдали, па се 20 година касније Русија вратила у игру. Што значи Украјинци обрни окрени страдали. Од ових што су напустили Украјину мало ко ће се врати. Ако се узме да има још 5-6 мил Руса у Украјини, да се постављају нова правила игре. Украјини одговара само да свет остане униполаран и да му Амери дају гомиле пара годинама, и да Руси пропадну.

Loznica…

pre 1 godinu

@
(Loznica, Gučevo, Cer…, 22. maj 2022 09:36)

Drze velicinu par Srbija? Covek zakljucuje da Rusi drze manje teritorije nego na pocetku rata a ti okreces na velicinu Srbije. Pa evo ja sad kazem drze velicinu mnogo manju od Kanade, i? Ajde brate lupas gluposti ...

Deki

pre 1 godinu

E moj Zelenski,ne ratuje se protiv Rusa sa aplauzima podrške iz raznih evropskih parlamenata..čim sam vide ovacije po parlamentima znao sam da je stvar gotova i da je pušten niz vodu i da se niko neće umešati,osim verbalnih paljevina poljaka,kanađana,autralijanaca,japanaca i naravno Amera koji šalju milijarde u rupu bez dna...težak diletant koji je svoj ntod gurnuo u propast,umesto da se skloni ili ne sanja da se priklkuči nato,gde mu je taj nato?

Novi pad berlinskog zida

pre 1 godinu

Pitanje je dana kada putina više neće biti, pošto se tranzicija uveliko sprema i tu je kraj rata. Nova vlast će za sve okriviti putina i vrhušku oko njega, povući vojsku iz cele Ukrajine, a za uzvrat će im biti ukinute sankcije i neće morati da plaćaju ratnu odštetu. I vuk siti i ovce na broju.

svasta

pre 1 godinu

@
(realnost, 22. maj 2022 09:25)

Stvarno verujes u to? Ukrajina je zemlja cija je glavna trgovina isla morem, a oni sad nemaju vise izlaz na more. Mislis da ce da im se isplati ovakvo stanje 5-10 godina? Bar 35 miliona ukrajinaca ne misli kao ti...

Real

pre 1 godinu

Sa Rusima se pregovara pre nego sto krenu u napad, posle je kasno. Oni nece stati dok ne ispune sve zacrtane ciljeve bez obzira na sve i niko, ama bas niko nece moci da ih zaustavi. ISTORIJA JE UČITELJICA ZIVOTA. Svi znamo kako su prosli oni koji su ratovali sa Rusima.

DarkoNiš

pre 1 godinu

Rusi možda neće dobiti rat, i možda će Zelenski i dalje biti na vlasti ali...Ukraina da bi obnovila sve što je porušeno ima da se zaduži do grla, plaćaće te dugove i njihovi unuci, e sad Vi meni recite da li je cena ulaska u NATO dovoljno visoka ???

Iluminat

pre 1 godinu

Ovi Ukrajinci su smešni, po njima Rusi treba da se povuku sa teritorija koje su osvojili pa će onda da pregovaraju. O čemu će Rusi da pregovaraju ako odu kući? Ne razumem?

realnost

pre 1 godinu

Rusija ima sada daleko manje okupiranog teritorija nego nakon desetog dana invazije. Zato mi je računica ukrajinskog vodstva jasna. Što se dalje ide šanse Ukrajine se povećavaju.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Rusija ima sada daleko manje okupiranog teritorija nego nakon desetog dana invazije. Zato mi je računica ukrajinskog vodstva jasna. Što se dalje ide šanse Ukrajine se povećavaju.
(realnost, 22. maj 2022 09:25)





Misliš da što bude duže trajao, više će im Rusi razoriti zemlju i vratiti umesto 100 godina unazad direktno u srednji vek?!

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Rusija ima sada daleko manje okupiranog teritorija nego nakon desetog dana invazije. Zato mi je računica ukrajinskog vodstva jasna. Što se dalje ide šanse Ukrajine se povećavaju.
(realnost, 22. maj 2022 09:25)




Care, znaš li ti koliku teritoriju trenutno drže Rusi? Da je veličine par Srbija? Da je Ukrajina trenutno bez izlaska na more? Da je trenutno ispod 10% ruske vojske i naoružanja u Ukrajini koja ima 40 miliona stanovnika? To su činjenice…

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Zelenski je rekao da je Rusija blokirala "sve pomorske opcije za izvoz prehrambenih proizovda" i da ih "Rusija tiho krade", prenosi ukrajinska agencija Interfaks.

A šta rade tvoji drugari sa ruskom imovinom? Traži od njih. To je ono kada lopov kuka da ga kradu.

Bb

pre 1 godinu

Ovi Ukrajinci su mnogo smesni. Sto rat dalje traje obi sve vise tonu. Uskoro nece imati ni trecepozivce da mobilisu dok im Rusi uzimaju parce po parce zemlje. Ukoliko odmah ne pristanu na dogovor nece ostati nista od njih. Najtuznije je sto niko ne razume ruski mentalitet…oni ne odustaju bez obzira na cenu

Bb

pre 1 godinu

Ovi Ukrajinci su mnogo smesni. Sto rat dalje traje obi sve vise tonu. Uskoro nece imati ni trecepozivce da mobilisu dok im Rusi uzimaju parce po parce zemlje. Ukoliko odmah ne pristanu na dogovor nece ostati nista od njih. Najtuznije je sto niko ne razume ruski mentalitet…oni ne odustaju bez obzira na cenu

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Zelenski je rekao da je Rusija blokirala "sve pomorske opcije za izvoz prehrambenih proizovda" i da ih "Rusija tiho krade", prenosi ukrajinska agencija Interfaks.

A šta rade tvoji drugari sa ruskom imovinom? Traži od njih. To je ono kada lopov kuka da ga kradu.

Iluminat

pre 1 godinu

Ovi Ukrajinci su smešni, po njima Rusi treba da se povuku sa teritorija koje su osvojili pa će onda da pregovaraju. O čemu će Rusi da pregovaraju ako odu kući? Ne razumem?

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Rusija ima sada daleko manje okupiranog teritorija nego nakon desetog dana invazije. Zato mi je računica ukrajinskog vodstva jasna. Što se dalje ide šanse Ukrajine se povećavaju.
(realnost, 22. maj 2022 09:25)




Care, znaš li ti koliku teritoriju trenutno drže Rusi? Da je veličine par Srbija? Da je Ukrajina trenutno bez izlaska na more? Da je trenutno ispod 10% ruske vojske i naoružanja u Ukrajini koja ima 40 miliona stanovnika? To su činjenice…

Real

pre 1 godinu

Sa Rusima se pregovara pre nego sto krenu u napad, posle je kasno. Oni nece stati dok ne ispune sve zacrtane ciljeve bez obzira na sve i niko, ama bas niko nece moci da ih zaustavi. ISTORIJA JE UČITELJICA ZIVOTA. Svi znamo kako su prosli oni koji su ratovali sa Rusima.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Rusija ima sada daleko manje okupiranog teritorija nego nakon desetog dana invazije. Zato mi je računica ukrajinskog vodstva jasna. Što se dalje ide šanse Ukrajine se povećavaju.
(realnost, 22. maj 2022 09:25)





Misliš da što bude duže trajao, više će im Rusi razoriti zemlju i vratiti umesto 100 godina unazad direktno u srednji vek?!

DarkoNiš

pre 1 godinu

Rusi možda neće dobiti rat, i možda će Zelenski i dalje biti na vlasti ali...Ukraina da bi obnovila sve što je porušeno ima da se zaduži do grla, plaćaće te dugove i njihovi unuci, e sad Vi meni recite da li je cena ulaska u NATO dovoljno visoka ???

Gale

pre 1 godinu

Ukrajina tvrdi, rusi izgubili 29050 vojnika, ukrajinski gubici izmedju 2500 i 3000 vojnika. Zanimljivo, za ruse znaju precizno, za svoje okvirno.

Istrebljivač Vonjevina

pre 1 godinu

Cuj ukrajinske ustase otkrile broj ubijenih Rusa. Ako ima toliko mrtvih Rusa onda je Ukrajinaca barem 300.000 mrtvih.
Dabogda vam Rusi uzeli tu citavu fašističku zemlju!

Boki

pre 1 godinu

Niko ovde nije informbiroovac ili KGBovac.
Vrlo dobro se zna ko ovde ratuje s kim, i nemojte te floskule Rusija je napala Ukrajinu, naravno da je napala to je ocigledno, ali ko stoji iza te Ukrajine e to bode oci Srbima, i hvala bogu jos uvek imamo zdravog razuma i slobodarstva da znamo na cijoj strani treba da budemo.

ZeKa

pre 1 godinu

Ukrajinski padobranci oborili Su-25 kod Lvova? Sta ce frontovski bombarder 500 km od fronta? On i nema mogucnost da doleti do Lvova. Toliko o pouzdanosti informacija sa ukrajinske strane. A ove brojke o poginulim Rusima i gubitku tehnike becu ni da komentarisem. Sve najmanje 3 puta uvelicano.

Deki

pre 1 godinu

E moj Zelenski,ne ratuje se protiv Rusa sa aplauzima podrške iz raznih evropskih parlamenata..čim sam vide ovacije po parlamentima znao sam da je stvar gotova i da je pušten niz vodu i da se niko neće umešati,osim verbalnih paljevina poljaka,kanađana,autralijanaca,japanaca i naravno Amera koji šalju milijarde u rupu bez dna...težak diletant koji je svoj ntod gurnuo u propast,umesto da se skloni ili ne sanja da se priklkuči nato,gde mu je taj nato?

Ivan

pre 1 godinu

Ja ne razumem ovoliku antirusku histeriju, do te mere da se čak zabranjuju i ruski umetnici i pisci. Ja sam u ovom ratu na strani Ukrajine da se razumemo, ali tolika je histerija u zapadnim medijima da izgleda da je Rusija prva zemlja koja je izvršila agresiju na drugu suverenu zemlju posle ww2. Pa to nasilje je legalizovao zapad, pre svih Amerika koja je izvršila agresije na desetine suverenih zemalja posle ww2. Između ostalog i mi smo tu agresiju osetili na svojoj koži 99-e. Da zemlje poput Brazila, Kine itd kritikuju Rusiju ja bih to poštovao, ali kritike od strane zapadnih zemalja zbog ruske agresije izgleda veoma licemerno, da ne kažem odvratno licemerno. To bi isto bilo da serijski ubica kritikuje lopova što je lopov i da mu još morališe.

Јабучило

pre 1 godinu

Rusija ima sada daleko manje okupiranog teritorija nego nakon desetog dana invazije. Zato mi je računica ukrajinskog vodstva jasna. Što se dalje ide šanse Ukrajine se povećavaju.
(realnost, 22. maj 2022 09:25)

Руси су се или повукли или су отерани са стратешки мање битних праваца. На оном најбитнијем напредују споро, али напредују. А војна моћ Украјине слаби. Тако да мислим да ти је процена погрешна. Нисам сигуран да ће Руси остварити све задате циљеве, али ће остварити њихов кључан део. А када Украјина крене војно да посрће, ето им братске Пољске у Лавову.

N77

pre 1 godinu

Najnovija odluka? Zar nije Finskoj obustavljen gas pre nedelju dana? Aha ajde da recikliramo vest.
(nenad, 22. maj 2022 11:49)

Obustavljena su isporuke struje pre nedelju dana, od juce i gasa, aha ajde da citamo i nesto osim naslova mr. Povrsni.

Јабучило

pre 1 godinu

Украјина је трећа војна сила у Европи, после Русије и Француске. А овде се многи згражавају на ток рата, као да се Русија мучи да победи Луксембург.

Duci

pre 1 godinu

Ijaaao, Ukri nam malo malo pa otkrivaju broj ubijenih Rusa, a nikako da nam otkriju broj ubijenih Ukrija. Verovatno su odavno prestali da broje, a imaju i zabranu od prijatelja iz Vasingtona da o svojim zrtvama iznose podatke. Ne bi bilo dobro za borbeni moral onih koji su jos zivi.

Sogard

pre 1 godinu

Neke informacije koliko je Ukrajinskih vojnika do sada poginulo ? Kada vec stavljate koliko je Ruskih poginulo red bi bilo da cujemo i vidimo drugu stranu.

svasta

pre 1 godinu

@
(realnost, 22. maj 2022 09:25)

Stvarno verujes u to? Ukrajina je zemlja cija je glavna trgovina isla morem, a oni sad nemaju vise izlaz na more. Mislis da ce da im se isplati ovakvo stanje 5-10 godina? Bar 35 miliona ukrajinaca ne misli kao ti...

Profit

pre 1 godinu

Najnovija odluka? Zar nije Finskoj obustavljen gas pre nedelju dana? Aha ajde da recikliramo vest.
(nenad, 22. maj 2022 11:49)

Struja a sada gas.

Zemljoradnik

pre 1 godinu

Šta onda kukaju Ukrajinci kad su tako desetkovali rusku vojsku.
Očigledno im dobro ide.
(Dragan, 22. maj 2022 16:36)

- Ne ide dobro ni jednima ni drugima. Tragična priča o ratu izmedju dva najveća pravoslavna slovenska naroda koji se ubijaju izmedju sebe i iscrpljuju resurse da bi ratovali. Znam mi Srbi slepo volimo Ruse i voleli bi da je ovo borba gde Rusija pobedjuje zapad, ali suština je da zapad sedi sa strane, nisu izgubili ni jednog vojnika… doturaju oružje. Putin je pokrenuo rat koji se pretvorio u jedan od najgorih medjusobnih pokolja Slovena u skorijoj istoriji.

Saša

pre 1 godinu

@Predrag
Vredi. Rusija se bori za svakog rusa, važnija je sloboda građanina, nego tamo neke sankcije, koje su na snazi već 700 godina. Tako to radi ozbiljna država.

Spok

pre 1 godinu

DarkoNiš...U pravu si. , a šta ćemo sa Rusijom i njenom ekonomijom..., vraća je desetinama godina unazad..., onrazena zemlja i srozana sankcijama
------------------------
Ma propadose pod sankcijama eno rublja dosla na 58 za dolar,pre rata bila 85

Uzicanin

pre 1 godinu

Samo u Marijupolju su Ukrajinci izgubili oko 15.000 vojske,paravojske i dobrovoljaca.Sami Ukrajinci su rekli da su imali oko 20.000 u Marijupolju a da im je zarobljeno preko 3.000 do sada.

Гиле

pre 1 godinu

(Real, 22. maj 2022 10:11)
Па кад се позива на историју погледај Кримски рат. Руси га нису добили. Нису ни Финце у Зимском рату. Али после свих тих догађаја противници остају дебело осакаћени. Финци после тога у нису нападали Русе. У Кримском су сви страдали, па се 20 година касније Русија вратила у игру. Што значи Украјинци обрни окрени страдали. Од ових што су напустили Украјину мало ко ће се врати. Ако се узме да има још 5-6 мил Руса у Украјини, да се постављају нова правила игре. Украјини одговара само да свет остане униполаран и да му Амери дају гомиле пара годинама, и да Руси пропадну.

Predrag

pre 1 godinu

Rusija je teritorijalno najveća država na svetu. Dobiće neke teritorije nakon ovog rata. Osim teritorija dobiće i neprijatelja za vek i vekova (Ukrajince) i ekonomiju razorenu sankcijama. Da li vredi ?

realnost

pre 1 godinu

Rusija ima sada daleko manje okupiranog teritorija nego nakon desetog dana invazije. Zato mi je računica ukrajinskog vodstva jasna. Što se dalje ide šanse Ukrajine se povećavaju.

Sasa

pre 1 godinu

odakle kod nas ovoliko informbirovaca :)
bilo bi dobro da
nam odgovore zasto
vise vole rusiju od srbije.
interesi rusije i srbije nisu identicni.
i da li srbija treba da se zrtvuje zbog mita
o nasim odnosima.
cista domastana istorija.
zivela srbija !
nismo u 19.veku...

Qwert

pre 1 godinu

Odavno napisah da ce ceo rat biti kao rat za Mariupolj. Dug, isrcpan za obe strane, imajuci u vidu otezavajuce okolnosti za Ruse, ali na kraju pada ono sto su Rusi nameracili. I ako ce potrajati.
Ali postavlja se pitanje, sta posle? I za Ruse i za Ukrajince i za ceo svet?

Rublja

pre 1 godinu

Nema nikakvog "vestackog odrzavanja kursa",niti se sankcike nakon 24.02.odnose na robu siroke potrosnje. Rusija je pod zapadnim sankcijama od 14-te I nema uvoza iz EU I SAD. Kurs Rublje pokazuje odnos realne ekonomije I stampaca bezvredne hartije I berzanske svemirske prasine. Kada "realna ekonomija" uvede kontra sankcije onda glad preti svakom cetvrtom stanovniku planete a slusali smo o ruskoj ekonomiji koja je 2,2% od zapadne ekonomije. Gas I naftu Rusi prodaju iskljucivo u Rubljama, nema placanja u dolarima I evrima.

Bla

pre 1 godinu

Rublju drze vestacki, dok mogu, ali za one milione Rusa koji ostaju bez posla i prihoda to ne znaci mnogo.
(o, 22. maj 2022 17:20)
Zapravo krize u rusiji nema. Vrednost rublje je vezana jednostavno za ponudu i potraznju a svima u eu trebaju rublje da bi kupili naftu u gas. Dodatno je traznja za rusku naftu porasla u zadnja 3 meseca. I evropa i amerika i kina i indija su povecale kolicine koje uvoze iz rusije. Sada ce uskoro biti i rublje za psenicu suncokretovo ulje. A onda i za metale i ostalo. Ono sto rusija prodaje svi zele da kupe: naftu gas hranu vestacko djubrivo naoruzanje.
A evropa ide u sunovrat. Nejveci trzistni konkurenti eu kao sto su kina i indija ce imati bar duplo skuplju energiju. To znaci da eu nije izgubila samo ruska trzista vec da ce izgubiti sva trzista u narednih par godina.

hlev

pre 1 godinu

Gledamo propagandu i jedne i druge strane. Ono što je svima jasno, čak i rusofilima, je da je Ukrajina potpuno zaustavila drugu najmoćniju vojnu silu sveta.

očajno pero

pre 1 godinu

@/o 22 maj 2022. Da li si upoznat da samo Egipat sam uvozi 16 miliona tona pšenice i najvećim delom kupuju pšenicu od Rusije. Drugo je pitanje kvaliteta pšenice. Tako da Rusija uopšte nema problem gde da plasira svoju pšenicu. Rusija u Jakutiji ima rudnike dijamanata i šleperima može da ih izvlače i plasiraju na tržište. Svi napadi na Rusiju su zbog sirovina i drugigh resursa, vode pre svega.

Džo

pre 1 godinu

odakle kod nas ovoliko informbirovaca :)
bilo bi dobro da
nam odgovore zasto
vise vole rusiju od srbije.
interesi rusije i srbije nisu identicni.
i da li srbija treba da se zrtvuje zbog mita
o nasim odnosima.
cista domastana istorija.
zivela srbija !
nismo u 19.veku...
(Sasa, 22. maj 2022 13:33)

Ne znamo ko su. Ja bih rekao da su ruski agenti i botovi zaseli na nase medije. Ja ne poznajem ni jednog zalupanog Srbina rusofila.

o

pre 1 godinu

@Spok

Pa i jedan dinar je 1996 vredeo jednu marku, jel to znaci da smo tada bili ekonomska sila? Kada nam je plata bila 5 maraka i kada je nezaposlenost bila 50%?
Rublju drze vestacki, dok mogu, ali za one milione Rusa koji ostaju bez posla i prihoda to ne znaci mnogo.

Franc

pre 1 godinu

E svasta...
Prvo, ni Amerika ni Evropa nisu povecale uvoz nafte iz Rusije.
Kina jeste, kratkorocno, i vec je prestala s tim uvecanim uvozom.
Najveci svetski proizvodjaci zitarica, ukljucujuci i psenicu su EU i USA.
Oni upravo drasticno povecavaju svoju proizvodnju, kako bi nadomestili manjak usled agresije na Ukrajinu. Rusija gubi trzista i to ne bilo koja.
Izgubila je najbogatija trzista na planeti, EU i USA.
I ti mislis da ce jedna Kina da povecava uvoz psenice iz Rusije? Zasto? Uvozice kao i do sada, ako im uopste i treba uvoz, posto i sami proizvode dovoljno za sebe.
Sto se gasa i nafte tice, sve je jasno.
EU ce kupovati iz USA i sa B. Istoka.
A Rusija ce ostati bez najveceg trzista i bez para.
Rusija je mala ekonomija, sa samo 145 miliona ljudi i to jako siromasnih ljudi.

(o, 22. maj 2022 19:38)

Prvo mešaš proizvođače pšenice sa izvoznicima, USA možda jeste najveći proizvođač ali je i potrošač i tek je na drugom mestu po izvozu pšenice nakon Rusije koja je prva, drugo ne može ni EU ni USA da drastično povećaju količinu pod žitaricama jer vidi čuda vreme je da se žitarice žanju a ne seju znači da su sa setvom zakasnili godinu dana.
Kada se saberu Rusija i Ukrajina to je trećina svetskog izvoza u zemlje koje nemaju dovoljno žitarica, da li si svestan da je blokiranjem luka na Crnom moru i redukcijom nafte i gasa Rusija bukvalno naterala zapad i polovinu sveta da padnu na kolena?
Ako nisi videćeš za pola godine.

Simon

pre 1 godinu

@Boki, a slobodarstvo i zdrav razum nam kažu da budemo na strani Rusije?! Meni ni slobodarstvo ni zdrav razum to ne kažu. Zašto? U našem slobodarstvu tokom istorije Rusija je učestvovala jedino i isključivo sa sopstvenim interesom. Naravno kao i svi ostali... Ne podržavam ja Boki nikoga tu dok sam pri ovoj svesti, pameti i slobodarskom duhu jednog običnog Srbina ovde iz Srbije, jedno 6 generacija unazad (pa znam). Neću Šešelja da slušam valjda...

Шунто Златиборац

pre 1 godinu

Јабучило,украјинска војска јесте трећа у Европи,само Турска је друга а Французи су четврти.

fast food

pre 1 godinu

Nasi ljudi imaju priliku da otvore srpski (orginal cevap/pljeskavice/rostilj sa juga Srbije) u Rusiju,naprave lanac leskovacki grill ,niski grill sve jedno.Definitivno najjaci gril na balkanu ostalo iz ex yu bleda kopija.Rusi kao i svi koji jedu na balkanu kazu srpska hrana najbolja a cevapi/rostilj/burek iz juzne Srbije najbolja na celom balkanu.Eto biznis za nase ljude ali pod receptom juzne Srbije.

Novi pad berlinskog zida

pre 1 godinu

Pitanje je dana kada putina više neće biti, pošto se tranzicija uveliko sprema i tu je kraj rata. Nova vlast će za sve okriviti putina i vrhušku oko njega, povući vojsku iz cele Ukrajine, a za uzvrat će im biti ukinute sankcije i neće morati da plaćaju ratnu odštetu. I vuk siti i ovce na broju.

ChiSerb

pre 1 godinu

Lako je navijati preko telefona ali treba stisnuti petlju pa otići i pomoći. Tako je isto bilo I u bosni. Kad je trebalo pomoći onda je to druga država, oni su to sami započeli...

Avganistan OTERAO PRVU SILU

pre 1 godinu

Ta druga sila sveta, kako ovde naglasavaju "neutralni komentatori", a cinicni se bori protiv mnogoljudne, dobro naoruzane Ukrajine, protiv stalnog priliva naoruzanja, protiv ogromnog broja placenika, protiv enormnih sankcija, obavestajaca...
A situaciju u Donbasu, svako ko hoce podatke da nadje, moze naci.

Simon

pre 1 godinu

Ovog momenta bih Rusiji uveo te simbolične sankcije, druge neke svakako i nemožemo, ali ovog sekunda! Da li ti ljudi uopšte i imaju neki cilj? Šta je ovo više? Nemam razumevanja.

Šurda

pre 1 godinu

DarkoNiš...U pravu si. , a šta ćemo sa Rusijom i njenom ekonomijom..., vraća je desetinama godina unazad..., onrazena zemlja i srozana sankcijama

Franc

pre 1 godinu

Kada se saberu Rusija i Ukrajina to je trećina svetskog izvoza u zemlje koje nemaju dovoljno žitarica, da li si svestan da je blokiranjem luka na Crnom moru i redukcijom nafte i gasa Rusija bukvalno naterala zapad i polovinu sveta da padnu na kolena?
Ako nisi videćeš za pola godine.
(Franc, 22. maj 2022 20:35)
Moram da te razočaram, na zapadu su krajnje ozbiljne i bogate države. I neće pasti na kolena, snaćiće se ove godine. Za sledeću i naredne će već sve biti u napred isplanirano. A koliko god da im na kratko padne standard živeće opet x puta bolje nego Rusi. Rusi masovno beže iz Rusije, čak i u Srbiju.
(Ruski car, 22. maj 2022 21:17)

USA može da nadonadi 3% evropskih potreba za gasom godišnje, Nemci su gradili Severni tok-2 na osnovu potreba inudstrije u narednim decenijama a sada je sve palo u vodu, i kao što nisu hteli da plaćaju gas preko Gazprombanke a sada svi plaćaju tako će i za godinu dana svi promeniti mišljenje u vezi rata, ne zato što vole Rusiju, i da naravno neću biti oduševljen već razočaran ali zbog rata koji nije trebao da se desi.

Srbin gedža

pre 1 godinu

@ gasa Rusija bukvalno naterala zapad i polovinu sveta da padnu na kolena?


Dok god mi razmišljamo ovako nama nikad neće biti bolje. Po crvenoj propagandi zapad je od 1990 do danas pao jedno 50 puta na kolena.
Na kraju krajeva kakvu mi imamo korist od toga da bilo ko padne na kolena?

Franc

pre 1 godinu

@Franc
Najveci svetski proizvodjac zitarica je EU.
Razmisli ponovo.
Samo ce povecati proizvodnju.
(???, 22. maj 2022 21:35)

Prvo ne može se proizvodnja povećati tako lako naročito u uređenim zemljama kao što su članice EU gde je već svaki hektar obrađen.
Drugo najveći proizvođači pšenice su: Kina, Indija, Rusija, USA i Francuska.
EU je možda najveći proizvođač kada se sve sabere ali je i najveći potrošač, dok je Italija članica EU najveći uvoznik.
Na kraju opet ponavljam pšenica će se tek požnjeti za dva meseca, a povećanje proizvodnje može da usledi tek sledeće godine da li će EU uspeti da nadomesti 40% svetskog izvoza iz Rusije i Ukrajine, ja mislim da ne.

Ruski car

pre 1 godinu

Kada se saberu Rusija i Ukrajina to je trećina svetskog izvoza u zemlje koje nemaju dovoljno žitarica, da li si svestan da je blokiranjem luka na Crnom moru i redukcijom nafte i gasa Rusija bukvalno naterala zapad i polovinu sveta da padnu na kolena?
Ako nisi videćeš za pola godine.
(Franc, 22. maj 2022 20:35)
Moram da te razočaram, na zapadu su krajnje ozbiljne i bogate države. I neće pasti na kolena, snaćiće se ove godine. Za sledeću i naredne će već sve biti u napred isplanirano. A koliko god da im na kratko padne standard živeće opet x puta bolje nego Rusi. Rusi masovno beže iz Rusije, čak i u Srbiju.

kiki

pre 1 godinu

30.000 je preterana cifra, sa tim gubicima ruje ne bi mogli da napreduju...
(Južni B, 22. maj 2022 16:09)

je l'? gde sii video da napreduju, povukli su se sa preko polovine teritorija koje su pokušali da osvoje.

o

pre 1 godinu

@Bla
E svasta...
Prvo, ni Amerika ni Evropa nisu povecale uvoz nafte iz Rusije.
Kina jeste, kratkorocno, i vec je prestala s tim uvecanim uvozom.
Najveci svetski proizvodjaci zitarica, ukljucujuci i psenicu su EU i USA.
Oni upravo drasticno povecavaju svoju proizvodnju, kako bi nadomestili manjak usled agresije na Ukrajinu. Rusija gubi trzista i to ne bilo koja.
Izgubila je najbogatija trzista na planeti, EU i USA.
I ti mislis da ce jedna Kina da povecava uvoz psenice iz Rusije? Zasto? Uvozice kao i do sada, ako im uopste i treba uvoz, posto i sami proizvode dovoljno za sebe.
Sto se gasa i nafte tice, sve je jasno.
EU ce kupovati iz USA i sa B. Istoka.
A Rusija ce ostati bez najveceg trzista i bez para.
Sta mislis, kako ce se to odraziti na njenu ekonomiju?
Rusija je mala ekonomija, sa samo 145 miliona ljudi i to jako siromasnih ljudi.
Ostaje bez glavnih trzista.

Loznica…

pre 1 godinu

@
(Loznica, Gučevo, Cer…, 22. maj 2022 09:36)

Drze velicinu par Srbija? Covek zakljucuje da Rusi drze manje teritorije nego na pocetku rata a ti okreces na velicinu Srbije. Pa evo ja sad kazem drze velicinu mnogo manju od Kanade, i? Ajde brate lupas gluposti ...

Zzzoran

pre 1 godinu

Pa ako Kijev kaže da je ubijeno 30 hiljada Rusa onda mora da je tako.
(Strahotni, 22. maj 2022 11:21)

Pa verovatno i jeste otprilike toliko. Što se vojske tiče, to nije nikakva tajna. Poginulo je preko 3.000 vojnika ruske armije i još toliko vojnika iz DNR i LNR. Što jeste velika cifra. A kad se tome doda i broj civila iz Mariupolja i ostalih ruskih i proruskih gradova u toj regiji, koje su pobili Azovci i slične formacije, moguće je da je brojka blizi te projektovane.

Ukrajinka

pre 1 godinu

Ukrajinski padobranci oborili Su-25 kod Lvova? Sta ce frontovski bombarder 500 km od fronta? On i nema mogucnost da doleti do Lvova. Toliko o pouzdanosti informacija sa ukrajinske strane. A ove brojke o poginulim Rusima i gubitku tehnike becu ni da komentarisem. Sve najmanje 3 puta uvelicano.




Jedinica iz Lavova, koja se bori na Donbasu kod Luganska oborila taj avion!

Ivan V

pre 1 godinu

Vojna analitika kaže na 3 poginula ide još 6-7 ranjenih. Ovim su Rusi sa ratišta izgubili 100 000. Ako se uzme dalje voljna analiza oma govori da napadač uvijek ima odnos 3 prema 1. Ovo bi značilo da su Rusi ušli u sve ovo sa 300 000 a to nije tačno. Na 150 000 rusa ima blizu 15 000 poginulih i skoro 50 000 ranjenih zato su ubacili dodatnih 50 000. Ostala vojska čeka NATO

Nikola Nikolić

pre 1 godinu

spok@
Glavni razlog jake rublje je zato sto je rekordni trgovinski suficit. Izvozom nafte i gasa Rusija zarađuje milijarde u devizama koje se nikako ne mogu potrošiti. Pošto je opao uvoz brojne robe sa Zapada, Rusija svoje prihode gomila u evrima i dolarima.
Pogledaj druze samo koje su cene u Rusiji, koliko je sve poskupelo, sta moze prosecan covek da kupi sada ili pre specijalne operacije

Samo kazem

pre 1 godinu

Kada se saberu Rusija i Ukrajina to je trećina svetskog izvoza u zemlje koje nemaju dovoljno žitarica, da li si svestan da je blokiranjem luka na Crnom moru i redukcijom nafte i gasa Rusija bukvalno naterala zapad i polovinu sveta da padnu na kolena?
Ako nisi videćeš za pola godine.
(Franc, 22. maj 2022 20:35)

Reci ti meni kad si tako informisan od koje god je pocela rusija da proizvodi psenicu?

Ako se ne varam od 2014 je krenula masovno da proizvodi psenicu a sta mislis jel svet pre 2014 imao dovoljno psenice??
Nestasica zita i suncokreta ce biti do zetve a onda ce biti sve normala. Mislis svet je sedeo skrstenih ruku i ceka od rusa zito. Pa zapad ima para odma su posijali i suncokret i zito i za par meseci eto ulja i brasna po staroj ceni i koliko hoces.

Pantagruel

pre 1 godinu

Nasi ljudi imaju priliku da otvore srpski (orginal cevap/pljeskavice/rostilj sa juga Srbije) u Rusiju,naprave lanac leskovacki grill ,niski grill sve jedno.Definitivno najjaci gril na balkanu ostalo iz ex yu bleda kopija.Rusi kao i svi koji jedu na balkanu kazu srpska hrana najbolja a cevapi/rostilj/burek iz juzne Srbije najbolja na celom balkanu.Eto biznis za nase ljude ali pod receptom juzne Srbije.
(fast food, 22. maj 2022 18:34)
Имамо велики број јела са роштиља која подразумевају комбинације са свињским месом и сланином. На пример, белу и димљену (свињску) вешалицу, свињске ражњиће, роловане ражњиће или роловану пилећу џигерицу у димљеној свињској сланини, пуњени пилећи батак са качкаваљем и сувим свињским месом или сланину. Пуњени или гурманску пљескавицу.

Locutus

pre 1 godinu

Vojna analitika kaže na 3 poginula ide još 6-7 ranjenih. Ovim su Rusi sa ratišta izgubili 100 000. Ako se uzme dalje voljna analiza oma govori da napadač uvijek ima odnos 3 prema 1. Ovo bi značilo da su Rusi ušli u sve ovo sa 300 000 a to nije tačno. Na 150 000 rusa ima blizu 15 000 poginulih i skoro 50 000 ranjenih zato su ubacili dodatnih 50 000. Ostala vojska čeka NATO
(Ivan V, 22. maj 2022 20:22)


30.000 je procena za izbačene iz stroja, znači poginuli + ranjeni.

Neko to odozgo vidi sve

pre 1 godinu

@/o 22 maj 2022. Da li si upoznat da samo Egipat sam uvozi 16 miliona tona pšenice i najvećim delom kupuju pšenicu od Rusije. Drugo je pitanje kvaliteta pšenice. Tako da Rusija uopšte nema problem gde da plasira svoju pšenicu. Rusija u Jakutiji ima rudnike dijamanata i šleperima može da ih izvlače i plasiraju na tržište. Svi napadi na Rusiju su zbog sirovina i drugigh resursa, vode pre svega.
(očajno pero, 22. maj 2022 21:35) # Link komentara

Ekonomske krize ne pocinju sa nestasicama vec sa prekomernom robom koja nema kupca. Zato se takav vid Ekonomskog pada ne desava preko noci. Sve sto Rusija ima za izvoz a ne izvozi prouzrokovat ce krizu potrosaca.

realnost

pre 1 godinu

Rusija ima sada daleko manje okupiranog teritorija nego nakon desetog dana invazije. Zato mi je računica ukrajinskog vodstva jasna. Što se dalje ide šanse Ukrajine se povećavaju.

Novi pad berlinskog zida

pre 1 godinu

Pitanje je dana kada putina više neće biti, pošto se tranzicija uveliko sprema i tu je kraj rata. Nova vlast će za sve okriviti putina i vrhušku oko njega, povući vojsku iz cele Ukrajine, a za uzvrat će im biti ukinute sankcije i neće morati da plaćaju ratnu odštetu. I vuk siti i ovce na broju.

hlev

pre 1 godinu

Gledamo propagandu i jedne i druge strane. Ono što je svima jasno, čak i rusofilima, je da je Ukrajina potpuno zaustavila drugu najmoćniju vojnu silu sveta.

Simon

pre 1 godinu

Ovog momenta bih Rusiji uveo te simbolične sankcije, druge neke svakako i nemožemo, ali ovog sekunda! Da li ti ljudi uopšte i imaju neki cilj? Šta je ovo više? Nemam razumevanja.

Predrag

pre 1 godinu

Rusija je teritorijalno najveća država na svetu. Dobiće neke teritorije nakon ovog rata. Osim teritorija dobiće i neprijatelja za vek i vekova (Ukrajince) i ekonomiju razorenu sankcijama. Da li vredi ?

Džo

pre 1 godinu

odakle kod nas ovoliko informbirovaca :)
bilo bi dobro da
nam odgovore zasto
vise vole rusiju od srbije.
interesi rusije i srbije nisu identicni.
i da li srbija treba da se zrtvuje zbog mita
o nasim odnosima.
cista domastana istorija.
zivela srbija !
nismo u 19.veku...
(Sasa, 22. maj 2022 13:33)

Ne znamo ko su. Ja bih rekao da su ruski agenti i botovi zaseli na nase medije. Ja ne poznajem ni jednog zalupanog Srbina rusofila.

Šurda

pre 1 godinu

DarkoNiš...U pravu si. , a šta ćemo sa Rusijom i njenom ekonomijom..., vraća je desetinama godina unazad..., onrazena zemlja i srozana sankcijama

kiki

pre 1 godinu

30.000 je preterana cifra, sa tim gubicima ruje ne bi mogli da napreduju...
(Južni B, 22. maj 2022 16:09)

je l'? gde sii video da napreduju, povukli su se sa preko polovine teritorija koje su pokušali da osvoje.

Sasa

pre 1 godinu

odakle kod nas ovoliko informbirovaca :)
bilo bi dobro da
nam odgovore zasto
vise vole rusiju od srbije.
interesi rusije i srbije nisu identicni.
i da li srbija treba da se zrtvuje zbog mita
o nasim odnosima.
cista domastana istorija.
zivela srbija !
nismo u 19.veku...

Bb

pre 1 godinu

Ovi Ukrajinci su mnogo smesni. Sto rat dalje traje obi sve vise tonu. Uskoro nece imati ni trecepozivce da mobilisu dok im Rusi uzimaju parce po parce zemlje. Ukoliko odmah ne pristanu na dogovor nece ostati nista od njih. Najtuznije je sto niko ne razume ruski mentalitet…oni ne odustaju bez obzira na cenu

Istrebljivač Vonjevina

pre 1 godinu

Cuj ukrajinske ustase otkrile broj ubijenih Rusa. Ako ima toliko mrtvih Rusa onda je Ukrajinaca barem 300.000 mrtvih.
Dabogda vam Rusi uzeli tu citavu fašističku zemlju!

Real

pre 1 godinu

Sa Rusima se pregovara pre nego sto krenu u napad, posle je kasno. Oni nece stati dok ne ispune sve zacrtane ciljeve bez obzira na sve i niko, ama bas niko nece moci da ih zaustavi. ISTORIJA JE UČITELJICA ZIVOTA. Svi znamo kako su prosli oni koji su ratovali sa Rusima.

o

pre 1 godinu

@Spok

Pa i jedan dinar je 1996 vredeo jednu marku, jel to znaci da smo tada bili ekonomska sila? Kada nam je plata bila 5 maraka i kada je nezaposlenost bila 50%?
Rublju drze vestacki, dok mogu, ali za one milione Rusa koji ostaju bez posla i prihoda to ne znaci mnogo.

Boki

pre 1 godinu

Niko ovde nije informbiroovac ili KGBovac.
Vrlo dobro se zna ko ovde ratuje s kim, i nemojte te floskule Rusija je napala Ukrajinu, naravno da je napala to je ocigledno, ali ko stoji iza te Ukrajine e to bode oci Srbima, i hvala bogu jos uvek imamo zdravog razuma i slobodarstva da znamo na cijoj strani treba da budemo.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Rusija ima sada daleko manje okupiranog teritorija nego nakon desetog dana invazije. Zato mi je računica ukrajinskog vodstva jasna. Što se dalje ide šanse Ukrajine se povećavaju.
(realnost, 22. maj 2022 09:25)




Care, znaš li ti koliku teritoriju trenutno drže Rusi? Da je veličine par Srbija? Da je Ukrajina trenutno bez izlaska na more? Da je trenutno ispod 10% ruske vojske i naoružanja u Ukrajini koja ima 40 miliona stanovnika? To su činjenice…

o

pre 1 godinu

@Bla
E svasta...
Prvo, ni Amerika ni Evropa nisu povecale uvoz nafte iz Rusije.
Kina jeste, kratkorocno, i vec je prestala s tim uvecanim uvozom.
Najveci svetski proizvodjaci zitarica, ukljucujuci i psenicu su EU i USA.
Oni upravo drasticno povecavaju svoju proizvodnju, kako bi nadomestili manjak usled agresije na Ukrajinu. Rusija gubi trzista i to ne bilo koja.
Izgubila je najbogatija trzista na planeti, EU i USA.
I ti mislis da ce jedna Kina da povecava uvoz psenice iz Rusije? Zasto? Uvozice kao i do sada, ako im uopste i treba uvoz, posto i sami proizvode dovoljno za sebe.
Sto se gasa i nafte tice, sve je jasno.
EU ce kupovati iz USA i sa B. Istoka.
A Rusija ce ostati bez najveceg trzista i bez para.
Sta mislis, kako ce se to odraziti na njenu ekonomiju?
Rusija je mala ekonomija, sa samo 145 miliona ljudi i to jako siromasnih ljudi.
Ostaje bez glavnih trzista.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Rusija ima sada daleko manje okupiranog teritorija nego nakon desetog dana invazije. Zato mi je računica ukrajinskog vodstva jasna. Što se dalje ide šanse Ukrajine se povećavaju.
(realnost, 22. maj 2022 09:25)





Misliš da što bude duže trajao, više će im Rusi razoriti zemlju i vratiti umesto 100 godina unazad direktno u srednji vek?!

Iluminat

pre 1 godinu

Ovi Ukrajinci su smešni, po njima Rusi treba da se povuku sa teritorija koje su osvojili pa će onda da pregovaraju. O čemu će Rusi da pregovaraju ako odu kući? Ne razumem?

Loznica…

pre 1 godinu

@
(Loznica, Gučevo, Cer…, 22. maj 2022 09:36)

Drze velicinu par Srbija? Covek zakljucuje da Rusi drze manje teritorije nego na pocetku rata a ti okreces na velicinu Srbije. Pa evo ja sad kazem drze velicinu mnogo manju od Kanade, i? Ajde brate lupas gluposti ...

DarkoNiš

pre 1 godinu

Rusi možda neće dobiti rat, i možda će Zelenski i dalje biti na vlasti ali...Ukraina da bi obnovila sve što je porušeno ima da se zaduži do grla, plaćaće te dugove i njihovi unuci, e sad Vi meni recite da li je cena ulaska u NATO dovoljno visoka ???

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Zelenski je rekao da je Rusija blokirala "sve pomorske opcije za izvoz prehrambenih proizovda" i da ih "Rusija tiho krade", prenosi ukrajinska agencija Interfaks.

A šta rade tvoji drugari sa ruskom imovinom? Traži od njih. To je ono kada lopov kuka da ga kradu.

Saša

pre 1 godinu

@Predrag
Vredi. Rusija se bori za svakog rusa, važnija je sloboda građanina, nego tamo neke sankcije, koje su na snazi već 700 godina. Tako to radi ozbiljna država.

Zzzoran

pre 1 godinu

Pa ako Kijev kaže da je ubijeno 30 hiljada Rusa onda mora da je tako.
(Strahotni, 22. maj 2022 11:21)

Pa verovatno i jeste otprilike toliko. Što se vojske tiče, to nije nikakva tajna. Poginulo je preko 3.000 vojnika ruske armije i još toliko vojnika iz DNR i LNR. Što jeste velika cifra. A kad se tome doda i broj civila iz Mariupolja i ostalih ruskih i proruskih gradova u toj regiji, koje su pobili Azovci i slične formacije, moguće je da je brojka blizi te projektovane.

Simon

pre 1 godinu

@Boki, a slobodarstvo i zdrav razum nam kažu da budemo na strani Rusije?! Meni ni slobodarstvo ni zdrav razum to ne kažu. Zašto? U našem slobodarstvu tokom istorije Rusija je učestvovala jedino i isključivo sa sopstvenim interesom. Naravno kao i svi ostali... Ne podržavam ja Boki nikoga tu dok sam pri ovoj svesti, pameti i slobodarskom duhu jednog običnog Srbina ovde iz Srbije, jedno 6 generacija unazad (pa znam). Neću Šešelja da slušam valjda...

Nikola Nikolić

pre 1 godinu

spok@
Glavni razlog jake rublje je zato sto je rekordni trgovinski suficit. Izvozom nafte i gasa Rusija zarađuje milijarde u devizama koje se nikako ne mogu potrošiti. Pošto je opao uvoz brojne robe sa Zapada, Rusija svoje prihode gomila u evrima i dolarima.
Pogledaj druze samo koje su cene u Rusiji, koliko je sve poskupelo, sta moze prosecan covek da kupi sada ili pre specijalne operacije

Deki

pre 1 godinu

E moj Zelenski,ne ratuje se protiv Rusa sa aplauzima podrške iz raznih evropskih parlamenata..čim sam vide ovacije po parlamentima znao sam da je stvar gotova i da je pušten niz vodu i da se niko neće umešati,osim verbalnih paljevina poljaka,kanađana,autralijanaca,japanaca i naravno Amera koji šalju milijarde u rupu bez dna...težak diletant koji je svoj ntod gurnuo u propast,umesto da se skloni ili ne sanja da se priklkuči nato,gde mu je taj nato?

Ruski car

pre 1 godinu

Kada se saberu Rusija i Ukrajina to je trećina svetskog izvoza u zemlje koje nemaju dovoljno žitarica, da li si svestan da je blokiranjem luka na Crnom moru i redukcijom nafte i gasa Rusija bukvalno naterala zapad i polovinu sveta da padnu na kolena?
Ako nisi videćeš za pola godine.
(Franc, 22. maj 2022 20:35)
Moram da te razočaram, na zapadu su krajnje ozbiljne i bogate države. I neće pasti na kolena, snaćiće se ove godine. Za sledeću i naredne će već sve biti u napred isplanirano. A koliko god da im na kratko padne standard živeće opet x puta bolje nego Rusi. Rusi masovno beže iz Rusije, čak i u Srbiju.

Samo kazem

pre 1 godinu

Kada se saberu Rusija i Ukrajina to je trećina svetskog izvoza u zemlje koje nemaju dovoljno žitarica, da li si svestan da je blokiranjem luka na Crnom moru i redukcijom nafte i gasa Rusija bukvalno naterala zapad i polovinu sveta da padnu na kolena?
Ako nisi videćeš za pola godine.
(Franc, 22. maj 2022 20:35)

Reci ti meni kad si tako informisan od koje god je pocela rusija da proizvodi psenicu?

Ako se ne varam od 2014 je krenula masovno da proizvodi psenicu a sta mislis jel svet pre 2014 imao dovoljno psenice??
Nestasica zita i suncokreta ce biti do zetve a onda ce biti sve normala. Mislis svet je sedeo skrstenih ruku i ceka od rusa zito. Pa zapad ima para odma su posijali i suncokret i zito i za par meseci eto ulja i brasna po staroj ceni i koliko hoces.

Ukrajinka

pre 1 godinu

Ukrajinski padobranci oborili Su-25 kod Lvova? Sta ce frontovski bombarder 500 km od fronta? On i nema mogucnost da doleti do Lvova. Toliko o pouzdanosti informacija sa ukrajinske strane. A ove brojke o poginulim Rusima i gubitku tehnike becu ni da komentarisem. Sve najmanje 3 puta uvelicano.




Jedinica iz Lavova, koja se bori na Donbasu kod Luganska oborila taj avion!

Ivan

pre 1 godinu

Ja ne razumem ovoliku antirusku histeriju, do te mere da se čak zabranjuju i ruski umetnici i pisci. Ja sam u ovom ratu na strani Ukrajine da se razumemo, ali tolika je histerija u zapadnim medijima da izgleda da je Rusija prva zemlja koja je izvršila agresiju na drugu suverenu zemlju posle ww2. Pa to nasilje je legalizovao zapad, pre svih Amerika koja je izvršila agresije na desetine suverenih zemalja posle ww2. Između ostalog i mi smo tu agresiju osetili na svojoj koži 99-e. Da zemlje poput Brazila, Kine itd kritikuju Rusiju ja bih to poštovao, ali kritike od strane zapadnih zemalja zbog ruske agresije izgleda veoma licemerno, da ne kažem odvratno licemerno. To bi isto bilo da serijski ubica kritikuje lopova što je lopov i da mu još morališe.

Spok

pre 1 godinu

DarkoNiš...U pravu si. , a šta ćemo sa Rusijom i njenom ekonomijom..., vraća je desetinama godina unazad..., onrazena zemlja i srozana sankcijama
------------------------
Ma propadose pod sankcijama eno rublja dosla na 58 za dolar,pre rata bila 85

ZeKa

pre 1 godinu

Ukrajinski padobranci oborili Su-25 kod Lvova? Sta ce frontovski bombarder 500 km od fronta? On i nema mogucnost da doleti do Lvova. Toliko o pouzdanosti informacija sa ukrajinske strane. A ove brojke o poginulim Rusima i gubitku tehnike becu ni da komentarisem. Sve najmanje 3 puta uvelicano.

Bla

pre 1 godinu

Rublju drze vestacki, dok mogu, ali za one milione Rusa koji ostaju bez posla i prihoda to ne znaci mnogo.
(o, 22. maj 2022 17:20)
Zapravo krize u rusiji nema. Vrednost rublje je vezana jednostavno za ponudu i potraznju a svima u eu trebaju rublje da bi kupili naftu u gas. Dodatno je traznja za rusku naftu porasla u zadnja 3 meseca. I evropa i amerika i kina i indija su povecale kolicine koje uvoze iz rusije. Sada ce uskoro biti i rublje za psenicu suncokretovo ulje. A onda i za metale i ostalo. Ono sto rusija prodaje svi zele da kupe: naftu gas hranu vestacko djubrivo naoruzanje.
A evropa ide u sunovrat. Nejveci trzistni konkurenti eu kao sto su kina i indija ce imati bar duplo skuplju energiju. To znaci da eu nije izgubila samo ruska trzista vec da ce izgubiti sva trzista u narednih par godina.

Јабучило

pre 1 godinu

Rusija ima sada daleko manje okupiranog teritorija nego nakon desetog dana invazije. Zato mi je računica ukrajinskog vodstva jasna. Što se dalje ide šanse Ukrajine se povećavaju.
(realnost, 22. maj 2022 09:25)

Руси су се или повукли или су отерани са стратешки мање битних праваца. На оном најбитнијем напредују споро, али напредују. А војна моћ Украјине слаби. Тако да мислим да ти је процена погрешна. Нисам сигуран да ће Руси остварити све задате циљеве, али ће остварити њихов кључан део. А када Украјина крене војно да посрће, ето им братске Пољске у Лавову.

fast food

pre 1 godinu

Nasi ljudi imaju priliku da otvore srpski (orginal cevap/pljeskavice/rostilj sa juga Srbije) u Rusiju,naprave lanac leskovacki grill ,niski grill sve jedno.Definitivno najjaci gril na balkanu ostalo iz ex yu bleda kopija.Rusi kao i svi koji jedu na balkanu kazu srpska hrana najbolja a cevapi/rostilj/burek iz juzne Srbije najbolja na celom balkanu.Eto biznis za nase ljude ali pod receptom juzne Srbije.

Duci

pre 1 godinu

Ijaaao, Ukri nam malo malo pa otkrivaju broj ubijenih Rusa, a nikako da nam otkriju broj ubijenih Ukrija. Verovatno su odavno prestali da broje, a imaju i zabranu od prijatelja iz Vasingtona da o svojim zrtvama iznose podatke. Ne bi bilo dobro za borbeni moral onih koji su jos zivi.

Zemljoradnik

pre 1 godinu

Šta onda kukaju Ukrajinci kad su tako desetkovali rusku vojsku.
Očigledno im dobro ide.
(Dragan, 22. maj 2022 16:36)

- Ne ide dobro ni jednima ni drugima. Tragična priča o ratu izmedju dva najveća pravoslavna slovenska naroda koji se ubijaju izmedju sebe i iscrpljuju resurse da bi ratovali. Znam mi Srbi slepo volimo Ruse i voleli bi da je ovo borba gde Rusija pobedjuje zapad, ali suština je da zapad sedi sa strane, nisu izgubili ni jednog vojnika… doturaju oružje. Putin je pokrenuo rat koji se pretvorio u jedan od najgorih medjusobnih pokolja Slovena u skorijoj istoriji.

Srbin gedža

pre 1 godinu

@ gasa Rusija bukvalno naterala zapad i polovinu sveta da padnu na kolena?


Dok god mi razmišljamo ovako nama nikad neće biti bolje. Po crvenoj propagandi zapad je od 1990 do danas pao jedno 50 puta na kolena.
Na kraju krajeva kakvu mi imamo korist od toga da bilo ko padne na kolena?

Јабучило

pre 1 godinu

Украјина је трећа војна сила у Европи, после Русије и Француске. А овде се многи згражавају на ток рата, као да се Русија мучи да победи Луксембург.

Locutus

pre 1 godinu

Vojna analitika kaže na 3 poginula ide još 6-7 ranjenih. Ovim su Rusi sa ratišta izgubili 100 000. Ako se uzme dalje voljna analiza oma govori da napadač uvijek ima odnos 3 prema 1. Ovo bi značilo da su Rusi ušli u sve ovo sa 300 000 a to nije tačno. Na 150 000 rusa ima blizu 15 000 poginulih i skoro 50 000 ranjenih zato su ubacili dodatnih 50 000. Ostala vojska čeka NATO
(Ivan V, 22. maj 2022 20:22)


30.000 je procena za izbačene iz stroja, znači poginuli + ranjeni.

Gale

pre 1 godinu

Ukrajina tvrdi, rusi izgubili 29050 vojnika, ukrajinski gubici izmedju 2500 i 3000 vojnika. Zanimljivo, za ruse znaju precizno, za svoje okvirno.

Franc

pre 1 godinu

E svasta...
Prvo, ni Amerika ni Evropa nisu povecale uvoz nafte iz Rusije.
Kina jeste, kratkorocno, i vec je prestala s tim uvecanim uvozom.
Najveci svetski proizvodjaci zitarica, ukljucujuci i psenicu su EU i USA.
Oni upravo drasticno povecavaju svoju proizvodnju, kako bi nadomestili manjak usled agresije na Ukrajinu. Rusija gubi trzista i to ne bilo koja.
Izgubila je najbogatija trzista na planeti, EU i USA.
I ti mislis da ce jedna Kina da povecava uvoz psenice iz Rusije? Zasto? Uvozice kao i do sada, ako im uopste i treba uvoz, posto i sami proizvode dovoljno za sebe.
Sto se gasa i nafte tice, sve je jasno.
EU ce kupovati iz USA i sa B. Istoka.
A Rusija ce ostati bez najveceg trzista i bez para.
Rusija je mala ekonomija, sa samo 145 miliona ljudi i to jako siromasnih ljudi.

(o, 22. maj 2022 19:38)

Prvo mešaš proizvođače pšenice sa izvoznicima, USA možda jeste najveći proizvođač ali je i potrošač i tek je na drugom mestu po izvozu pšenice nakon Rusije koja je prva, drugo ne može ni EU ni USA da drastično povećaju količinu pod žitaricama jer vidi čuda vreme je da se žitarice žanju a ne seju znači da su sa setvom zakasnili godinu dana.
Kada se saberu Rusija i Ukrajina to je trećina svetskog izvoza u zemlje koje nemaju dovoljno žitarica, da li si svestan da je blokiranjem luka na Crnom moru i redukcijom nafte i gasa Rusija bukvalno naterala zapad i polovinu sveta da padnu na kolena?
Ako nisi videćeš za pola godine.

Rublja

pre 1 godinu

Nema nikakvog "vestackog odrzavanja kursa",niti se sankcike nakon 24.02.odnose na robu siroke potrosnje. Rusija je pod zapadnim sankcijama od 14-te I nema uvoza iz EU I SAD. Kurs Rublje pokazuje odnos realne ekonomije I stampaca bezvredne hartije I berzanske svemirske prasine. Kada "realna ekonomija" uvede kontra sankcije onda glad preti svakom cetvrtom stanovniku planete a slusali smo o ruskoj ekonomiji koja je 2,2% od zapadne ekonomije. Gas I naftu Rusi prodaju iskljucivo u Rubljama, nema placanja u dolarima I evrima.

očajno pero

pre 1 godinu

@/o 22 maj 2022. Da li si upoznat da samo Egipat sam uvozi 16 miliona tona pšenice i najvećim delom kupuju pšenicu od Rusije. Drugo je pitanje kvaliteta pšenice. Tako da Rusija uopšte nema problem gde da plasira svoju pšenicu. Rusija u Jakutiji ima rudnike dijamanata i šleperima može da ih izvlače i plasiraju na tržište. Svi napadi na Rusiju su zbog sirovina i drugigh resursa, vode pre svega.

Avganistan OTERAO PRVU SILU

pre 1 godinu

Ta druga sila sveta, kako ovde naglasavaju "neutralni komentatori", a cinicni se bori protiv mnogoljudne, dobro naoruzane Ukrajine, protiv stalnog priliva naoruzanja, protiv ogromnog broja placenika, protiv enormnih sankcija, obavestajaca...
A situaciju u Donbasu, svako ko hoce podatke da nadje, moze naci.

Franc

pre 1 godinu

Kada se saberu Rusija i Ukrajina to je trećina svetskog izvoza u zemlje koje nemaju dovoljno žitarica, da li si svestan da je blokiranjem luka na Crnom moru i redukcijom nafte i gasa Rusija bukvalno naterala zapad i polovinu sveta da padnu na kolena?
Ako nisi videćeš za pola godine.
(Franc, 22. maj 2022 20:35)
Moram da te razočaram, na zapadu su krajnje ozbiljne i bogate države. I neće pasti na kolena, snaćiće se ove godine. Za sledeću i naredne će već sve biti u napred isplanirano. A koliko god da im na kratko padne standard živeće opet x puta bolje nego Rusi. Rusi masovno beže iz Rusije, čak i u Srbiju.
(Ruski car, 22. maj 2022 21:17)

USA može da nadonadi 3% evropskih potreba za gasom godišnje, Nemci su gradili Severni tok-2 na osnovu potreba inudstrije u narednim decenijama a sada je sve palo u vodu, i kao što nisu hteli da plaćaju gas preko Gazprombanke a sada svi plaćaju tako će i za godinu dana svi promeniti mišljenje u vezi rata, ne zato što vole Rusiju, i da naravno neću biti oduševljen već razočaran ali zbog rata koji nije trebao da se desi.

svasta

pre 1 godinu

@
(realnost, 22. maj 2022 09:25)

Stvarno verujes u to? Ukrajina je zemlja cija je glavna trgovina isla morem, a oni sad nemaju vise izlaz na more. Mislis da ce da im se isplati ovakvo stanje 5-10 godina? Bar 35 miliona ukrajinaca ne misli kao ti...

Sogard

pre 1 godinu

Neke informacije koliko je Ukrajinskih vojnika do sada poginulo ? Kada vec stavljate koliko je Ruskih poginulo red bi bilo da cujemo i vidimo drugu stranu.

Гиле

pre 1 godinu

(Real, 22. maj 2022 10:11)
Па кад се позива на историју погледај Кримски рат. Руси га нису добили. Нису ни Финце у Зимском рату. Али после свих тих догађаја противници остају дебело осакаћени. Финци после тога у нису нападали Русе. У Кримском су сви страдали, па се 20 година касније Русија вратила у игру. Што значи Украјинци обрни окрени страдали. Од ових што су напустили Украјину мало ко ће се врати. Ако се узме да има још 5-6 мил Руса у Украјини, да се постављају нова правила игре. Украјини одговара само да свет остане униполаран и да му Амери дају гомиле пара годинама, и да Руси пропадну.

Uzicanin

pre 1 godinu

Samo u Marijupolju su Ukrajinci izgubili oko 15.000 vojske,paravojske i dobrovoljaca.Sami Ukrajinci su rekli da su imali oko 20.000 u Marijupolju a da im je zarobljeno preko 3.000 do sada.

N77

pre 1 godinu

Najnovija odluka? Zar nije Finskoj obustavljen gas pre nedelju dana? Aha ajde da recikliramo vest.
(nenad, 22. maj 2022 11:49)

Obustavljena su isporuke struje pre nedelju dana, od juce i gasa, aha ajde da citamo i nesto osim naslova mr. Povrsni.

Ivan V

pre 1 godinu

Vojna analitika kaže na 3 poginula ide još 6-7 ranjenih. Ovim su Rusi sa ratišta izgubili 100 000. Ako se uzme dalje voljna analiza oma govori da napadač uvijek ima odnos 3 prema 1. Ovo bi značilo da su Rusi ušli u sve ovo sa 300 000 a to nije tačno. Na 150 000 rusa ima blizu 15 000 poginulih i skoro 50 000 ranjenih zato su ubacili dodatnih 50 000. Ostala vojska čeka NATO

Шунто Златиборац

pre 1 godinu

Јабучило,украјинска војска јесте трећа у Европи,само Турска је друга а Французи су четврти.

Qwert

pre 1 godinu

Odavno napisah da ce ceo rat biti kao rat za Mariupolj. Dug, isrcpan za obe strane, imajuci u vidu otezavajuce okolnosti za Ruse, ali na kraju pada ono sto su Rusi nameracili. I ako ce potrajati.
Ali postavlja se pitanje, sta posle? I za Ruse i za Ukrajince i za ceo svet?

Profit

pre 1 godinu

Najnovija odluka? Zar nije Finskoj obustavljen gas pre nedelju dana? Aha ajde da recikliramo vest.
(nenad, 22. maj 2022 11:49)

Struja a sada gas.

ChiSerb

pre 1 godinu

Lako je navijati preko telefona ali treba stisnuti petlju pa otići i pomoći. Tako je isto bilo I u bosni. Kad je trebalo pomoći onda je to druga država, oni su to sami započeli...

Pantagruel

pre 1 godinu

Nasi ljudi imaju priliku da otvore srpski (orginal cevap/pljeskavice/rostilj sa juga Srbije) u Rusiju,naprave lanac leskovacki grill ,niski grill sve jedno.Definitivno najjaci gril na balkanu ostalo iz ex yu bleda kopija.Rusi kao i svi koji jedu na balkanu kazu srpska hrana najbolja a cevapi/rostilj/burek iz juzne Srbije najbolja na celom balkanu.Eto biznis za nase ljude ali pod receptom juzne Srbije.
(fast food, 22. maj 2022 18:34)
Имамо велики број јела са роштиља која подразумевају комбинације са свињским месом и сланином. На пример, белу и димљену (свињску) вешалицу, свињске ражњиће, роловане ражњиће или роловану пилећу џигерицу у димљеној свињској сланини, пуњени пилећи батак са качкаваљем и сувим свињским месом или сланину. Пуњени или гурманску пљескавицу.

Franc

pre 1 godinu

@Franc
Najveci svetski proizvodjac zitarica je EU.
Razmisli ponovo.
Samo ce povecati proizvodnju.
(???, 22. maj 2022 21:35)

Prvo ne može se proizvodnja povećati tako lako naročito u uređenim zemljama kao što su članice EU gde je već svaki hektar obrađen.
Drugo najveći proizvođači pšenice su: Kina, Indija, Rusija, USA i Francuska.
EU je možda najveći proizvođač kada se sve sabere ali je i najveći potrošač, dok je Italija članica EU najveći uvoznik.
Na kraju opet ponavljam pšenica će se tek požnjeti za dva meseca, a povećanje proizvodnje može da usledi tek sledeće godine da li će EU uspeti da nadomesti 40% svetskog izvoza iz Rusije i Ukrajine, ja mislim da ne.

Neko to odozgo vidi sve

pre 1 godinu

@/o 22 maj 2022. Da li si upoznat da samo Egipat sam uvozi 16 miliona tona pšenice i najvećim delom kupuju pšenicu od Rusije. Drugo je pitanje kvaliteta pšenice. Tako da Rusija uopšte nema problem gde da plasira svoju pšenicu. Rusija u Jakutiji ima rudnike dijamanata i šleperima može da ih izvlače i plasiraju na tržište. Svi napadi na Rusiju su zbog sirovina i drugigh resursa, vode pre svega.
(očajno pero, 22. maj 2022 21:35) # Link komentara

Ekonomske krize ne pocinju sa nestasicama vec sa prekomernom robom koja nema kupca. Zato se takav vid Ekonomskog pada ne desava preko noci. Sve sto Rusija ima za izvoz a ne izvozi prouzrokovat ce krizu potrosaca.