Najkomplikovanija deonica: Mostovi, nadvožnjaci i najduži tuneli u Srbiji VIDEO

Čačak -- Radovi na obilaznici oko Čačka, od petlje auto-puta u Preljini do Pakovraća, teku predviđenom dinamikom.

Izvor: Tanjug
Podeli
Foto: Printskrin, TV Prva
Foto: Printskrin, TV Prva

To je danas Tanjugu rekao ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović.

Prvi asfalt na deonici auto-puta od Preljine do Požege postavljen je u Prijevoru, u dužini od 420 metara, probijen je tunel u Trbušanima, a na mostu šest angažovan je maksimalan broj radnika kako bi prvi deo saobraćajnice bio završen do kraja godine.

Ostvaruje se san srpskih vozača posle 50 godina: "Da rasteretimo 'magistralu smrti'" FOTO

"Osam meseci, bez dana pauze, na ovoj deonici angažovano je od 500 do 1000 radnika. Svakog dana kamioni prođu ovuda po hiljadu puta i sada se već vidi kako će zapravo to izgledati. Ova deonica je najkomplikovanija zbog brojnih mostova, nadvožnjaka i najdužih tunela u zemlji", rekao je Momirović prilikom obilaska prvog dela deonice auto-puta Miloš Veliki od Preljine do Požege.

Auto-put godinu i po dana pre roka: "Mesecima se radi bez pauze, 20 sati dnevno"

On je dodao da će prvih 11 kilometara od preljinske petlje do Pakovraća biti od najvećeg značaja za rasterećenje saobraćajnice oko Čačka.

"Sve smo bliži tome da omogućimo ljudima iz Čačka da lakše dišu i konfornije koriste svoje puteve. Ovde svakog dana dajemo maksimum, kako bi smo ispunili cilj i obilaznicu oko Čačka završili do nove godine. Sledećeg meseca bi trebalo da budu gotovi grubi radovi, a zatim ide asfaltiranje", kazao je ministar.

Puteve je sa ministrom Momirovićem obišao i izvršni direktor Sektora za strategiju, projektovanje i razvoj u JP "Putevi Srbije" Miodrag Poledica, koji je potvrdio da je ovih 11 kilometara od Preljine do Pakovraća najznačajniji deo auto-puta do Požege, jer se njime obilazi Čačak.

Most, most, tunel, most... Kreće gradnja "od visokog prioriteta za Srbiju"

"Na saobraćajnici oko Čačka dnevno prođe oko 20.000 vozila, a ona nije projektovana za toliki protok saobraćaja. Ona će završetkom radova na ovom delu biti konačno rasterećena. Tunel u Trbušanima je probijen i završen 80 posto. Milion i 400.000 kubika nasipa smo postavili, koji su završeni takođe 80 posto. Tuneli Laz i Munjino brdo gotovi su 40 i 50 posto", izjavio je Poledica za Tanjug.

Deonica auto-puta Miloš Veliki Preljina–Požega duga je 30,9 kilometara, i plan je da bude završen u prvoj polovini naredne godine, dok bi deonica do Pakovraća trebalo da bude puštena za saobraćaj do kraja ove godine.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, Twitter nalogu i uključite se u našu Viber zajednicu.

strana 1 od 157 idi na stranu