"Nijedna vrsta ne umire sama" – nova kampanja Telekoma Srbija

Kompanija Telekom Srbija pokrenula je kampanju "Nijedna vrsta ne umire sama".

Srbija

Izvor: B92

Ponedeljak, 13.09.2021.

17:19

Orao zmijar; Foto: Milivoj Vuèanoviæ

Ona ukazuje na važnost zaštite biološke raznovrsnosti, kao jednog od ključnih uslova za očuvanje ekologije.

Prva faza kampanje posvećena je zaštiti ptica, jer su one, kako se dodaje u saopštenju, najbolji pokazatelj kvaliteta životne sredine.

Kampanja je rezultat višegodišnje podrške Telekoma Srbija udruženjima i stručnjacima koji kroz aktivne mere zaštite i uz primenu savremenih tehnologija mobilnih telekomunikacija u monitoringu ugroženih vrsta ptica, rade na poboljšavanju njihovih uslova života.

Direktorka Sektora za odnose s javnošću Telekoma Srbija Marija Bošković kaže da je ta kompanija, kao društveno odgovorna, svesna da je potrebno da se vodi računa, kako se navodi, o najvažnijoj mreži - mreži života.

"Ova decenija posvećena je očuvanju biološke raznovrsnosti i obnovi ekosistema. To je još jedan od razloga zašto smo odlučili da baš u ovom momentu pokrenemo ovu kampanju, iako već godinama dajemo svoj doprinos u zaštiti prirodnih vrednosti Srbije", rekla je Bošković.
Foto: Promo
Dodala je da iskustvo i stručnost partnera, koji u merama zaštite koriste i savremene tehnologije mobilnih telekomunikacija, omogućavaju da se efikasnije radi na stvaranju povoljnijih uslova za opstanak životinjskih vrsta.

Stručni saradnik Fondacije za zaštitu ptica grabljivica i zaposleni u Telekomu, inženjer Zoran Karić naglasio je da korišćenje savremene tehnologije, poput satelitske i radio telemetrije u monitoringu ugroženih vrsta ptica, otvara mogućnost da se ostvari velika efikasnost u primeni mera njihove aktivne zaštite i zaštite životne sredine uopšte.

Zaštitna lica kampanje su beloglavi sup, modrovrana, orao zmijar i sova i strogo su zaštićene i ugrožene vrste ptica čijoj aktivnoj zaštiti kompanija doprinosi kroz saradnju sa Fondacijom za zaštitu ptica grabljivica.

Takođe, Telekom Srbija sarađuje i sa Udruženjem građana "Jadovnik", prirodnjačkim društvom "Geom" i udruženjem ljubitelja prirode "Ripariom".

Kompaniji su se za podršku obratili ti zaštitari prirode, pa su te četiri navedene vrste ptica odabrane kao simboli zaštite i ostalih retkih i ugroženih vrsta, stoji u saopštenju.

Ovo je arhivirana verzija originalne stranice. Izvinjavamo se ukoliko, usled tehničkih ograničenja, stranica i njen sadržaj ne odgovaraju originalnoj verziji.

Komentari 0

Pogledaj komentare

0 Komentari

Možda vas zanima

Srbija

Oni su sada jedini vlasnici Knjaz Miloša

Mattoni 1873, najveći proizvođač mineralne vode i bezalkoholnih napitaka u Centralnoj Evropi, preuzeo je od kompanije PepsiCo manjinski udeo (46,43 odsto) u Knjaz Milošu, postavši jedini vlasnik.

18:20

26.4.2024.

12 h

Podeli: