Sreda, 22.09.2021.

14:45

Najkomplikovanija deonica: Mostovi, nadvožnjaci i najduži tuneli u Srbiji VIDEO

Radovi na obilaznici oko Čačka, od petlje auto-puta u Preljini do Pakovraća, teku predviđenom dinamikom.

Izvor: Tanjug

Najkomplikovanija deonica: Mostovi, nadvožnjaci i najduži tuneli u Srbiji VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

4 Komentari

Sortiraj po:

figo

pre 2 godine

Nemam zle namere i meni je bas simpaticno da izvršni direktor Sektora za strategiju, projektovanje i razvoj u "Putevima Srbije" zove Miodrag Poledica.

konzervativac

pre 2 godine

Evo odmah da kazem iz prve ruke,deonica Preljina-Pozega nece biti zavrsena u prvoj polovini sledece godine.Bice zavrsena negde krajem 2023 kako je i potpisano ugovorom.E sad bice zavrsen prvi deo tj obilaznica oko Cacka od Prejine do Pakovrace.Taj deo je gotov do kraja godine i vise nece biti krkljanca u Cacku po pola sata.Ostatak deonica od Pakovraca do Pozege kao i 2 ogromna tunela Munjino brdo i Laz nece biti gotovi sigurno do 2023.Vise je razloga ali najbitniji je onaj da se radi o izuzetno teskom terenu koji inace nadlezne sluzbe nisu dobro procenile pa su inzinjeri naisli na nestabilno tlo,sastav zemljista koji ne odgovara radovima pa je trebalo vremena da se ta pitanja rese.Plus kineski izvodjaci su doveli grupu mladih,neiskusnih inzenjera koji se ovde uce poslu prema tome radovi kasne.Doduse cujem iz posrednih izvora da su ih pritisnuli u zadnje vreme i da su krenuli da rade pravo.Kad je ova deonica zahtevna,ja razmisljam koliko li ce tek biti ona ka Uzicu i Visegradu ili tek ona ka Crnoj Gori preko Golije i Pestera.Radice se ti autoputevi godinama,ja ne verujem pre 2030. da cemo imati spojen autoput do Cg i do Republike Srpske preko Visegrada.

konzervativac

pre 2 godine

Evo odmah da kazem iz prve ruke,deonica Preljina-Pozega nece biti zavrsena u prvoj polovini sledece godine.Bice zavrsena negde krajem 2023 kako je i potpisano ugovorom.E sad bice zavrsen prvi deo tj obilaznica oko Cacka od Prejine do Pakovrace.Taj deo je gotov do kraja godine i vise nece biti krkljanca u Cacku po pola sata.Ostatak deonica od Pakovraca do Pozege kao i 2 ogromna tunela Munjino brdo i Laz nece biti gotovi sigurno do 2023.Vise je razloga ali najbitniji je onaj da se radi o izuzetno teskom terenu koji inace nadlezne sluzbe nisu dobro procenile pa su inzinjeri naisli na nestabilno tlo,sastav zemljista koji ne odgovara radovima pa je trebalo vremena da se ta pitanja rese.Plus kineski izvodjaci su doveli grupu mladih,neiskusnih inzenjera koji se ovde uce poslu prema tome radovi kasne.Doduse cujem iz posrednih izvora da su ih pritisnuli u zadnje vreme i da su krenuli da rade pravo.Kad je ova deonica zahtevna,ja razmisljam koliko li ce tek biti ona ka Uzicu i Visegradu ili tek ona ka Crnoj Gori preko Golije i Pestera.Radice se ti autoputevi godinama,ja ne verujem pre 2030. da cemo imati spojen autoput do Cg i do Republike Srpske preko Visegrada.

figo

pre 2 godine

Nemam zle namere i meni je bas simpaticno da izvršni direktor Sektora za strategiju, projektovanje i razvoj u "Putevima Srbije" zove Miodrag Poledica.

konzervativac

pre 2 godine

Evo odmah da kazem iz prve ruke,deonica Preljina-Pozega nece biti zavrsena u prvoj polovini sledece godine.Bice zavrsena negde krajem 2023 kako je i potpisano ugovorom.E sad bice zavrsen prvi deo tj obilaznica oko Cacka od Prejine do Pakovrace.Taj deo je gotov do kraja godine i vise nece biti krkljanca u Cacku po pola sata.Ostatak deonica od Pakovraca do Pozege kao i 2 ogromna tunela Munjino brdo i Laz nece biti gotovi sigurno do 2023.Vise je razloga ali najbitniji je onaj da se radi o izuzetno teskom terenu koji inace nadlezne sluzbe nisu dobro procenile pa su inzinjeri naisli na nestabilno tlo,sastav zemljista koji ne odgovara radovima pa je trebalo vremena da se ta pitanja rese.Plus kineski izvodjaci su doveli grupu mladih,neiskusnih inzenjera koji se ovde uce poslu prema tome radovi kasne.Doduse cujem iz posrednih izvora da su ih pritisnuli u zadnje vreme i da su krenuli da rade pravo.Kad je ova deonica zahtevna,ja razmisljam koliko li ce tek biti ona ka Uzicu i Visegradu ili tek ona ka Crnoj Gori preko Golije i Pestera.Radice se ti autoputevi godinama,ja ne verujem pre 2030. da cemo imati spojen autoput do Cg i do Republike Srpske preko Visegrada.

figo

pre 2 godine

Nemam zle namere i meni je bas simpaticno da izvršni direktor Sektora za strategiju, projektovanje i razvoj u "Putevima Srbije" zove Miodrag Poledica.