Četvrtak, 08.06.2023.

18:00

Kinezi tvrde: Baterija ide 1.000km

Izvor: B92

Kinezi tvrde: Baterija ide 1.000km IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

18 Komentari

Sortiraj po:

pržooka

pre 10 meseci

Srbija je po svetskim standardima jadna i bedna i takav je i kvalitet kineskih proizvoda u Srbiji.Mislim da je prica drugacija u zavisnosti od razvijenosti zemlje, u nasem sljucaju nivoa bednosti.
(LuKa, 09. jun 2023 19:49)
Potpuno nisi u pravu. Jeftini kineski proizvod je jednako loš i u Srbiji i u Zambiji i u Nemačkoj. Skup kineski prozivod je sigurno kvalitetniji ali niko ne želi da ga kupi jer za tu cenu ima već proverene proizvode ne-kineskih proizvodjača.

LuKa

pre 10 meseci

Srbija je po svetskim standardima jadna i bedna i takav je i kvalitet kineskih proizvoda u Srbiji.Mislim da je prica drugacija u zavisnosti od razvijenosti zemlje, u nasem sljucaju nivoa bednosti.

Goxy

pre 10 meseci

A komentar pises sa telefona proizvedenog u Kini.
(Kinez, 9. jun 2023 06:05)

Nemam ja problem da je nešto proizvedeno u Kini.

Imam problem da je nešto kineski inženjering ili kineski dizajn.

E da, jel znate da je nešto dužine 300 m posle transporta u Evropu dužine 100 m? Legenda kaže da je zbog zamora materijala.

Paja

pre 10 meseci

Kinezi su uvek bili dobri u proizvodnji termostata za vodu i sl, kao dete se sećam da su to proizvodili stvarno besprekorno i kad bi ostavio toplo ili hladno u taj termostat , tako bi ga i pronašao, sve drugo se kvarilo posle prve ili druge upotrebe , kao i danas,. Ipak el vozila su još uvek neisplativa i ekonomsko ekološki štetna., forsirati zakon da svako ko proizvede bateriju mora da je i na kraju radnog veka iste i reciklira.

Kinez

pre 10 meseci

Ne treba meni da može da pređe 1000 km, a da se svaki treći put na putu pokvari, zapali, isprazni preko noći, iscuri, eksplodira i slično što je svojstveno kineskim proizvodima. Meni treba da pređe 500 ali pouzdano i bezbjedno. Ostalo neka isprobavaju kockari.
(mg, 8. jun 2023 21:23)

A komentar pises sa telefona proizvedenog u Kini.

Zok1

pre 10 meseci

(Ivan ZG, 08. jun 2023 19:51) Odličan komentar! Ljudi uopšte ne shvataju koliko su Kinezi na ovom polju odmakli i koliko inovacija je razvijeno. VW je od starta razmišljao o automobilu kako će zameniti motor i ubaciti baterije u postojeći model. Uzimam VW za primer, i ostali su isti. Tesla i Kinezi su krenuli od nule, od samog starta prave električni automobil.

pržooka

pre 10 meseci

Kinez zna da kopira i štanca na veliko, ne očekujte neku naprednu i novu (a pouzdanu) tehnologiju da dodje iz Kine uskoro. Znam, nek oće reći “ali oni školuju milione inženjera godišnje i napreduju krupnim koracima…” da, to je tačno, ali je problem u njihovoj kulturi i pristupu radu i nadredjenima plus komunistička partija i korupcija na sve to.
Pa da li je realno da zemlja koja je izumela barut i papir i ima milenijumsku kulturu nije uspela da se nametne Evropi i kolonizaciji nego je bila osvojena od strane Britanaca i umirala od gladi do skoro?

dr karajlic

pre 10 meseci

"Ključ je u naprednom toplotnom menadžmentu baterije, koji može da omogući delotvoran rad na visokim i niskim temperaturama."
To je kad kinezi imaju HOT menadjere pa mogu da guraju i guraju, do hiljadarke!

mg

pre 10 meseci

Ne treba meni da može da pređe 1000 km, a da se svaki treći put na putu pokvari, zapali, isprazni preko noći, iscuri, eksplodira i slično što je svojstveno kineskim proizvodima. Meni treba da pređe 500 ali pouzdano i bezbjedno. Ostalo neka isprobavaju kockari.

Ivan ZG

pre 10 meseci

gazidu kinezi...gazidu..
(goki, 8. jun 2023 18:00)

Ne da gaze nego su ih već pregazili.
Izašla je statistika prodaje el. automobila u Kini u 5. mjesecu.
Prodali su 670.000 el. auti, a jedna Toyota je prodala 3.000.
Toyota koja je još uvijek nejveći svjetski proizvođač automobila u Kini čini 0,5% prodaje el. automobila u Kini gdje se ove godine očekuje prodaja od 8 do 9 milijuna! BYD je u isto vrijeme prodao 250.000, Tesla 77.000 itd..
Auti sa SUS motorima u Šangaju i još nekim gradovima se mogu registrirati ako na lutriji vas izvuku jer je broj dozvola za registraciju u gradu ograničen i ako te izvuku onda trebaš platiti cca. 10.000 eura takse na vozila sa SUS motorima!
Dani auta sa SUS motorima su u Kini odbrojani, a stranci se nisu pripremili za električnu budućnost jer imaju malo i slabo knkurentnih modela pogotovo u nižim klasama.
Očekuje se propast i zatvaranje puno pogona u zajedničkim kompanijama (zapadnim i kineskim jednog Forda, VW-a, Toyote i ostalih) jer im je prodajna paleta bazirana na autima sa SUS motorima.

markonjero

pre 10 meseci

Ne kazu koliko kosta. Ako nije jeftina za proizvodnju onda nisu ni morali da se trude. Sta 99,99% obicnih gradjana briga da li ce onih 0,01% bogatih svojim autom moci da predju 1000km.

Ivan ZG

pre 10 meseci

gazidu kinezi...gazidu..
(goki, 8. jun 2023 18:00)

Ne da gaze nego su ih već pregazili.
Izašla je statistika prodaje el. automobila u Kini u 5. mjesecu.
Prodali su 670.000 el. auti, a jedna Toyota je prodala 3.000.
Toyota koja je još uvijek nejveći svjetski proizvođač automobila u Kini čini 0,5% prodaje el. automobila u Kini gdje se ove godine očekuje prodaja od 8 do 9 milijuna! BYD je u isto vrijeme prodao 250.000, Tesla 77.000 itd..
Auti sa SUS motorima u Šangaju i još nekim gradovima se mogu registrirati ako na lutriji vas izvuku jer je broj dozvola za registraciju u gradu ograničen i ako te izvuku onda trebaš platiti cca. 10.000 eura takse na vozila sa SUS motorima!
Dani auta sa SUS motorima su u Kini odbrojani, a stranci se nisu pripremili za električnu budućnost jer imaju malo i slabo knkurentnih modela pogotovo u nižim klasama.
Očekuje se propast i zatvaranje puno pogona u zajedničkim kompanijama (zapadnim i kineskim jednog Forda, VW-a, Toyote i ostalih) jer im je prodajna paleta bazirana na autima sa SUS motorima.

markonjero

pre 10 meseci

Ne kazu koliko kosta. Ako nije jeftina za proizvodnju onda nisu ni morali da se trude. Sta 99,99% obicnih gradjana briga da li ce onih 0,01% bogatih svojim autom moci da predju 1000km.

Kinez

pre 10 meseci

Ne treba meni da može da pređe 1000 km, a da se svaki treći put na putu pokvari, zapali, isprazni preko noći, iscuri, eksplodira i slično što je svojstveno kineskim proizvodima. Meni treba da pređe 500 ali pouzdano i bezbjedno. Ostalo neka isprobavaju kockari.
(mg, 8. jun 2023 21:23)

A komentar pises sa telefona proizvedenog u Kini.

mg

pre 10 meseci

Ne treba meni da može da pređe 1000 km, a da se svaki treći put na putu pokvari, zapali, isprazni preko noći, iscuri, eksplodira i slično što je svojstveno kineskim proizvodima. Meni treba da pređe 500 ali pouzdano i bezbjedno. Ostalo neka isprobavaju kockari.

pržooka

pre 10 meseci

Kinez zna da kopira i štanca na veliko, ne očekujte neku naprednu i novu (a pouzdanu) tehnologiju da dodje iz Kine uskoro. Znam, nek oće reći “ali oni školuju milione inženjera godišnje i napreduju krupnim koracima…” da, to je tačno, ali je problem u njihovoj kulturi i pristupu radu i nadredjenima plus komunistička partija i korupcija na sve to.
Pa da li je realno da zemlja koja je izumela barut i papir i ima milenijumsku kulturu nije uspela da se nametne Evropi i kolonizaciji nego je bila osvojena od strane Britanaca i umirala od gladi do skoro?

Zok1

pre 10 meseci

(Ivan ZG, 08. jun 2023 19:51) Odličan komentar! Ljudi uopšte ne shvataju koliko su Kinezi na ovom polju odmakli i koliko inovacija je razvijeno. VW je od starta razmišljao o automobilu kako će zameniti motor i ubaciti baterije u postojeći model. Uzimam VW za primer, i ostali su isti. Tesla i Kinezi su krenuli od nule, od samog starta prave električni automobil.

dr karajlic

pre 10 meseci

"Ključ je u naprednom toplotnom menadžmentu baterije, koji može da omogući delotvoran rad na visokim i niskim temperaturama."
To je kad kinezi imaju HOT menadjere pa mogu da guraju i guraju, do hiljadarke!

Paja

pre 10 meseci

Kinezi su uvek bili dobri u proizvodnji termostata za vodu i sl, kao dete se sećam da su to proizvodili stvarno besprekorno i kad bi ostavio toplo ili hladno u taj termostat , tako bi ga i pronašao, sve drugo se kvarilo posle prve ili druge upotrebe , kao i danas,. Ipak el vozila su još uvek neisplativa i ekonomsko ekološki štetna., forsirati zakon da svako ko proizvede bateriju mora da je i na kraju radnog veka iste i reciklira.

Goxy

pre 10 meseci

A komentar pises sa telefona proizvedenog u Kini.
(Kinez, 9. jun 2023 06:05)

Nemam ja problem da je nešto proizvedeno u Kini.

Imam problem da je nešto kineski inženjering ili kineski dizajn.

E da, jel znate da je nešto dužine 300 m posle transporta u Evropu dužine 100 m? Legenda kaže da je zbog zamora materijala.

LuKa

pre 10 meseci

Srbija je po svetskim standardima jadna i bedna i takav je i kvalitet kineskih proizvoda u Srbiji.Mislim da je prica drugacija u zavisnosti od razvijenosti zemlje, u nasem sljucaju nivoa bednosti.

pržooka

pre 10 meseci

Srbija je po svetskim standardima jadna i bedna i takav je i kvalitet kineskih proizvoda u Srbiji.Mislim da je prica drugacija u zavisnosti od razvijenosti zemlje, u nasem sljucaju nivoa bednosti.
(LuKa, 09. jun 2023 19:49)
Potpuno nisi u pravu. Jeftini kineski proizvod je jednako loš i u Srbiji i u Zambiji i u Nemačkoj. Skup kineski prozivod je sigurno kvalitetniji ali niko ne želi da ga kupi jer za tu cenu ima već proverene proizvode ne-kineskih proizvodjača.

mg

pre 10 meseci

Ne treba meni da može da pređe 1000 km, a da se svaki treći put na putu pokvari, zapali, isprazni preko noći, iscuri, eksplodira i slično što je svojstveno kineskim proizvodima. Meni treba da pređe 500 ali pouzdano i bezbjedno. Ostalo neka isprobavaju kockari.

markonjero

pre 10 meseci

Ne kazu koliko kosta. Ako nije jeftina za proizvodnju onda nisu ni morali da se trude. Sta 99,99% obicnih gradjana briga da li ce onih 0,01% bogatih svojim autom moci da predju 1000km.

Goxy

pre 10 meseci

A komentar pises sa telefona proizvedenog u Kini.
(Kinez, 9. jun 2023 06:05)

Nemam ja problem da je nešto proizvedeno u Kini.

Imam problem da je nešto kineski inženjering ili kineski dizajn.

E da, jel znate da je nešto dužine 300 m posle transporta u Evropu dužine 100 m? Legenda kaže da je zbog zamora materijala.

Ivan ZG

pre 10 meseci

gazidu kinezi...gazidu..
(goki, 8. jun 2023 18:00)

Ne da gaze nego su ih već pregazili.
Izašla je statistika prodaje el. automobila u Kini u 5. mjesecu.
Prodali su 670.000 el. auti, a jedna Toyota je prodala 3.000.
Toyota koja je još uvijek nejveći svjetski proizvođač automobila u Kini čini 0,5% prodaje el. automobila u Kini gdje se ove godine očekuje prodaja od 8 do 9 milijuna! BYD je u isto vrijeme prodao 250.000, Tesla 77.000 itd..
Auti sa SUS motorima u Šangaju i još nekim gradovima se mogu registrirati ako na lutriji vas izvuku jer je broj dozvola za registraciju u gradu ograničen i ako te izvuku onda trebaš platiti cca. 10.000 eura takse na vozila sa SUS motorima!
Dani auta sa SUS motorima su u Kini odbrojani, a stranci se nisu pripremili za električnu budućnost jer imaju malo i slabo knkurentnih modela pogotovo u nižim klasama.
Očekuje se propast i zatvaranje puno pogona u zajedničkim kompanijama (zapadnim i kineskim jednog Forda, VW-a, Toyote i ostalih) jer im je prodajna paleta bazirana na autima sa SUS motorima.

Kinez

pre 10 meseci

Ne treba meni da može da pređe 1000 km, a da se svaki treći put na putu pokvari, zapali, isprazni preko noći, iscuri, eksplodira i slično što je svojstveno kineskim proizvodima. Meni treba da pređe 500 ali pouzdano i bezbjedno. Ostalo neka isprobavaju kockari.
(mg, 8. jun 2023 21:23)

A komentar pises sa telefona proizvedenog u Kini.

pržooka

pre 10 meseci

Kinez zna da kopira i štanca na veliko, ne očekujte neku naprednu i novu (a pouzdanu) tehnologiju da dodje iz Kine uskoro. Znam, nek oće reći “ali oni školuju milione inženjera godišnje i napreduju krupnim koracima…” da, to je tačno, ali je problem u njihovoj kulturi i pristupu radu i nadredjenima plus komunistička partija i korupcija na sve to.
Pa da li je realno da zemlja koja je izumela barut i papir i ima milenijumsku kulturu nije uspela da se nametne Evropi i kolonizaciji nego je bila osvojena od strane Britanaca i umirala od gladi do skoro?

dr karajlic

pre 10 meseci

"Ključ je u naprednom toplotnom menadžmentu baterije, koji može da omogući delotvoran rad na visokim i niskim temperaturama."
To je kad kinezi imaju HOT menadjere pa mogu da guraju i guraju, do hiljadarke!

Paja

pre 10 meseci

Kinezi su uvek bili dobri u proizvodnji termostata za vodu i sl, kao dete se sećam da su to proizvodili stvarno besprekorno i kad bi ostavio toplo ili hladno u taj termostat , tako bi ga i pronašao, sve drugo se kvarilo posle prve ili druge upotrebe , kao i danas,. Ipak el vozila su još uvek neisplativa i ekonomsko ekološki štetna., forsirati zakon da svako ko proizvede bateriju mora da je i na kraju radnog veka iste i reciklira.

Zok1

pre 10 meseci

(Ivan ZG, 08. jun 2023 19:51) Odličan komentar! Ljudi uopšte ne shvataju koliko su Kinezi na ovom polju odmakli i koliko inovacija je razvijeno. VW je od starta razmišljao o automobilu kako će zameniti motor i ubaciti baterije u postojeći model. Uzimam VW za primer, i ostali su isti. Tesla i Kinezi su krenuli od nule, od samog starta prave električni automobil.

LuKa

pre 10 meseci

Srbija je po svetskim standardima jadna i bedna i takav je i kvalitet kineskih proizvoda u Srbiji.Mislim da je prica drugacija u zavisnosti od razvijenosti zemlje, u nasem sljucaju nivoa bednosti.

pržooka

pre 10 meseci

Srbija je po svetskim standardima jadna i bedna i takav je i kvalitet kineskih proizvoda u Srbiji.Mislim da je prica drugacija u zavisnosti od razvijenosti zemlje, u nasem sljucaju nivoa bednosti.
(LuKa, 09. jun 2023 19:49)
Potpuno nisi u pravu. Jeftini kineski proizvod je jednako loš i u Srbiji i u Zambiji i u Nemačkoj. Skup kineski prozivod je sigurno kvalitetniji ali niko ne želi da ga kupi jer za tu cenu ima već proverene proizvode ne-kineskih proizvodjača.