Polo89
pre 10 meseci
I ova prica prolazi kod ljudi, i onda sednu u tenk od 3,5 tone koji ispunjava Euro7 normu... Inace sto se od njih niko jos nije setio da ponudi HHO uredjaj fabricki, Euro5 sa njim ce ispuniti Euro8 standarde...
Četvrtak, 08.06.2023.
13:43
Izvor: NÆ
pre 10 meseci
I ova prica prolazi kod ljudi, i onda sednu u tenk od 3,5 tone koji ispunjava Euro7 normu... Inace sto se od njih niko jos nije setio da ponudi HHO uredjaj fabricki, Euro5 sa njim ce ispuniti Euro8 standarde...
pre 10 meseci
Bože, kako će uskoro da budu na ceni očuvani polovnjaci sa atmosferskim motorima.
(Prle, 8. jun 2023 14:08
Hoće, kod kolekcionara automobila i u muzejima tehnike.
pre 10 meseci
razlika u ceni od 3000e je mala u odnosu ma normu.
Ovde se radi o namernom gašenju modela kako bi se prodavao neki drugi karavan model sa E7 normom i to po skupljoj ceni od Škode karavana sa E7 normom.
Sve je to poslovni dogovor za zaradu i ništa više
pre 10 meseci
al zato euro 7 nije nilalav problem za suv tenkove od 2-3 tone sa aerodinamikom grbavog kita postrance
pre 10 meseci
Opravdano:)
pre 10 meseci
Vau, kako je dobra boja ovog auta!
pre 10 meseci
namerno su izbacili karavan ništa ne znači 20 cm dužine za eko norme
pre 10 meseci
Nije Euro 7 nego VW.Ako bi se usvojio zakon o Euro 7 motorima ne bi pravili ni Kamiq ni Scalu ni obicnu Fabiu, a sto se tice Fabie karavan, bio bi to udar na VW, niko ne bi kupovao Golf Variant zbog razlike u ceni. Pozdrav iz Ceske i Skode 😁
pre 10 meseci
Kako da ne, a svi proizvodjači se već 20-ak godina okreću ka SUV zbog veće zarade (viša cena pa skuplji delovi pa skuplji servis...) a i naftaši se omaste zbog veće potrošnje. Naravno, svemu tome prethodio je besomučni marketing.
A sad je kriv Euro 7 što neće biti auta A ili B segmenta za koju godinu. Da ne pominjem neverovatnu razliku u proceni izmedju fabrika i EU komisije kad se radi o uticaju Euro 7 standarda na cenu novog auta.
Plus, za vreme "kurone" kukali su zbog problema sa čipovima, lancima snabdevanja, propadoše, gotovi su..., a onda objave rekordne profite.
pre 10 meseci
I sada bez te opreme su skupi.
pre 10 meseci
Ideju moguće karavanske izvedbe aktuelne fabije su ubile sadašnje cene "obične" fabije.
Sećam se da sam pre više od godinu dana sagledao ideju kupovine "obične" fabije (verzije sa DSG), koja je (u paketu opreme koji pozadi standardno ima i zadnje park. senzore) uz nešto opcionala, dolazila na 21.744 Eur (neka salonska uz isti TSI 110 je bila oko 25 hiljada), sve to uz ponudjeni popust NULA ( "Trenutno su akcijske cene vozila, na koje ne možemo uticati i odobravati dodatni popust") i uz ponudjeni rok isporuke do 300 dana ( "shodno tome do 300 dana je rok isporuke").
I sada, zamislite tek DANAŠNJU cenu karavana, koja bi izvesno išla gore do oko 1,5-2 hiljade. I to karavana B segmenta.
P.S. Mada škodu načelno smatram i moguće dobrim VW vozilom, onu ponudu nisam prihvatio.
pre 10 meseci
Bože, kako će uskoro da budu na ceni očuvani polovnjaci sa atmosferskim motorima.
pre 10 meseci
Cene novih vozila su toliko povećane u poslednje vreme tako da je pravo čudo kako se uopšte cela auto-industrija drži na nogama?
pre 10 meseci
Za oko "ružnjikav"... neskladna linija ali jako praktičan.Vozio sam 1.0 TSi -mali auto sa velikim gepekom.
pre 10 meseci
Kome treba Euro 7 norma ?!!
pre 10 meseci
Kako da ne, a svi proizvodjači se već 20-ak godina okreću ka SUV zbog veće zarade (viša cena pa skuplji delovi pa skuplji servis...) a i naftaši se omaste zbog veće potrošnje. Naravno, svemu tome prethodio je besomučni marketing.
A sad je kriv Euro 7 što neće biti auta A ili B segmenta za koju godinu. Da ne pominjem neverovatnu razliku u proceni izmedju fabrika i EU komisije kad se radi o uticaju Euro 7 standarda na cenu novog auta.
Plus, za vreme "kurone" kukali su zbog problema sa čipovima, lancima snabdevanja, propadoše, gotovi su..., a onda objave rekordne profite.
pre 10 meseci
Bože, kako će uskoro da budu na ceni očuvani polovnjaci sa atmosferskim motorima.
pre 10 meseci
Cene novih vozila su toliko povećane u poslednje vreme tako da je pravo čudo kako se uopšte cela auto-industrija drži na nogama?
pre 10 meseci
Kome treba Euro 7 norma ?!!
pre 10 meseci
I sada bez te opreme su skupi.
pre 10 meseci
Nije Euro 7 nego VW.Ako bi se usvojio zakon o Euro 7 motorima ne bi pravili ni Kamiq ni Scalu ni obicnu Fabiu, a sto se tice Fabie karavan, bio bi to udar na VW, niko ne bi kupovao Golf Variant zbog razlike u ceni. Pozdrav iz Ceske i Skode 😁
pre 10 meseci
Ideju moguće karavanske izvedbe aktuelne fabije su ubile sadašnje cene "obične" fabije.
Sećam se da sam pre više od godinu dana sagledao ideju kupovine "obične" fabije (verzije sa DSG), koja je (u paketu opreme koji pozadi standardno ima i zadnje park. senzore) uz nešto opcionala, dolazila na 21.744 Eur (neka salonska uz isti TSI 110 je bila oko 25 hiljada), sve to uz ponudjeni popust NULA ( "Trenutno su akcijske cene vozila, na koje ne možemo uticati i odobravati dodatni popust") i uz ponudjeni rok isporuke do 300 dana ( "shodno tome do 300 dana je rok isporuke").
I sada, zamislite tek DANAŠNJU cenu karavana, koja bi izvesno išla gore do oko 1,5-2 hiljade. I to karavana B segmenta.
P.S. Mada škodu načelno smatram i moguće dobrim VW vozilom, onu ponudu nisam prihvatio.
pre 10 meseci
al zato euro 7 nije nilalav problem za suv tenkove od 2-3 tone sa aerodinamikom grbavog kita postrance
pre 10 meseci
namerno su izbacili karavan ništa ne znači 20 cm dužine za eko norme
pre 10 meseci
Za oko "ružnjikav"... neskladna linija ali jako praktičan.Vozio sam 1.0 TSi -mali auto sa velikim gepekom.
pre 10 meseci
Vau, kako je dobra boja ovog auta!
pre 10 meseci
razlika u ceni od 3000e je mala u odnosu ma normu.
Ovde se radi o namernom gašenju modela kako bi se prodavao neki drugi karavan model sa E7 normom i to po skupljoj ceni od Škode karavana sa E7 normom.
Sve je to poslovni dogovor za zaradu i ništa više
pre 10 meseci
Bože, kako će uskoro da budu na ceni očuvani polovnjaci sa atmosferskim motorima.
(Prle, 8. jun 2023 14:08
Hoće, kod kolekcionara automobila i u muzejima tehnike.
pre 10 meseci
I ova prica prolazi kod ljudi, i onda sednu u tenk od 3,5 tone koji ispunjava Euro7 normu... Inace sto se od njih niko jos nije setio da ponudi HHO uredjaj fabricki, Euro5 sa njim ce ispuniti Euro8 standarde...
pre 10 meseci
Opravdano:)
pre 10 meseci
Opravdano:)
pre 10 meseci
Bože, kako će uskoro da budu na ceni očuvani polovnjaci sa atmosferskim motorima.
(Prle, 8. jun 2023 14:08
Hoće, kod kolekcionara automobila i u muzejima tehnike.
pre 10 meseci
namerno su izbacili karavan ništa ne znači 20 cm dužine za eko norme
pre 10 meseci
Kome treba Euro 7 norma ?!!
pre 10 meseci
Bože, kako će uskoro da budu na ceni očuvani polovnjaci sa atmosferskim motorima.
pre 10 meseci
Nije Euro 7 nego VW.Ako bi se usvojio zakon o Euro 7 motorima ne bi pravili ni Kamiq ni Scalu ni obicnu Fabiu, a sto se tice Fabie karavan, bio bi to udar na VW, niko ne bi kupovao Golf Variant zbog razlike u ceni. Pozdrav iz Ceske i Skode 😁
pre 10 meseci
Za oko "ružnjikav"... neskladna linija ali jako praktičan.Vozio sam 1.0 TSi -mali auto sa velikim gepekom.
pre 10 meseci
I sada bez te opreme su skupi.
pre 10 meseci
Ideju moguće karavanske izvedbe aktuelne fabije su ubile sadašnje cene "obične" fabije.
Sećam se da sam pre više od godinu dana sagledao ideju kupovine "obične" fabije (verzije sa DSG), koja je (u paketu opreme koji pozadi standardno ima i zadnje park. senzore) uz nešto opcionala, dolazila na 21.744 Eur (neka salonska uz isti TSI 110 je bila oko 25 hiljada), sve to uz ponudjeni popust NULA ( "Trenutno su akcijske cene vozila, na koje ne možemo uticati i odobravati dodatni popust") i uz ponudjeni rok isporuke do 300 dana ( "shodno tome do 300 dana je rok isporuke").
I sada, zamislite tek DANAŠNJU cenu karavana, koja bi izvesno išla gore do oko 1,5-2 hiljade. I to karavana B segmenta.
P.S. Mada škodu načelno smatram i moguće dobrim VW vozilom, onu ponudu nisam prihvatio.
pre 10 meseci
Vau, kako je dobra boja ovog auta!
pre 10 meseci
Cene novih vozila su toliko povećane u poslednje vreme tako da je pravo čudo kako se uopšte cela auto-industrija drži na nogama?
pre 10 meseci
al zato euro 7 nije nilalav problem za suv tenkove od 2-3 tone sa aerodinamikom grbavog kita postrance
pre 10 meseci
Kako da ne, a svi proizvodjači se već 20-ak godina okreću ka SUV zbog veće zarade (viša cena pa skuplji delovi pa skuplji servis...) a i naftaši se omaste zbog veće potrošnje. Naravno, svemu tome prethodio je besomučni marketing.
A sad je kriv Euro 7 što neće biti auta A ili B segmenta za koju godinu. Da ne pominjem neverovatnu razliku u proceni izmedju fabrika i EU komisije kad se radi o uticaju Euro 7 standarda na cenu novog auta.
Plus, za vreme "kurone" kukali su zbog problema sa čipovima, lancima snabdevanja, propadoše, gotovi su..., a onda objave rekordne profite.
pre 10 meseci
razlika u ceni od 3000e je mala u odnosu ma normu.
Ovde se radi o namernom gašenju modela kako bi se prodavao neki drugi karavan model sa E7 normom i to po skupljoj ceni od Škode karavana sa E7 normom.
Sve je to poslovni dogovor za zaradu i ništa više
pre 10 meseci
I ova prica prolazi kod ljudi, i onda sednu u tenk od 3,5 tone koji ispunjava Euro7 normu... Inace sto se od njih niko jos nije setio da ponudi HHO uredjaj fabricki, Euro5 sa njim ce ispuniti Euro8 standarde...
15 Komentari
Sortiraj po: