Četvrtak, 08.06.2023.

13:43

Euro 7 definitivno "ubio" Fabiju karavan

Izvor:

Euro 7 definitivno "ubio" Fabiju karavan IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

15 Komentari

Sortiraj po:

Polo89

pre 10 meseci

I ova prica prolazi kod ljudi, i onda sednu u tenk od 3,5 tone koji ispunjava Euro7 normu... Inace sto se od njih niko jos nije setio da ponudi HHO uredjaj fabricki, Euro5 sa njim ce ispuniti Euro8 standarde...

Alex

pre 10 meseci

Bože, kako će uskoro da budu na ceni očuvani polovnjaci sa atmosferskim motorima.
(Prle, 8. jun 2023 14:08

Hoće, kod kolekcionara automobila i u muzejima tehnike.

Profesor Dušan

pre 10 meseci

razlika u ceni od 3000e je mala u odnosu ma normu.
Ovde se radi o namernom gašenju modela kako bi se prodavao neki drugi karavan model sa E7 normom i to po skupljoj ceni od Škode karavana sa E7 normom.
Sve je to poslovni dogovor za zaradu i ništa više

Belka

pre 10 meseci

Nije Euro 7 nego VW.Ako bi se usvojio zakon o Euro 7 motorima ne bi pravili ni Kamiq ni Scalu ni obicnu Fabiu, a sto se tice Fabie karavan, bio bi to udar na VW, niko ne bi kupovao Golf Variant zbog razlike u ceni. Pozdrav iz Ceske i Skode 😁

Nisam lud ali volim da cepam novine

pre 10 meseci

Kako da ne, a svi proizvodjači se već 20-ak godina okreću ka SUV zbog veće zarade (viša cena pa skuplji delovi pa skuplji servis...) a i naftaši se omaste zbog veće potrošnje. Naravno, svemu tome prethodio je besomučni marketing.
A sad je kriv Euro 7 što neće biti auta A ili B segmenta za koju godinu. Da ne pominjem neverovatnu razliku u proceni izmedju fabrika i EU komisije kad se radi o uticaju Euro 7 standarda na cenu novog auta.
Plus, za vreme "kurone" kukali su zbog problema sa čipovima, lancima snabdevanja, propadoše, gotovi su..., a onda objave rekordne profite.

posmatrač izloga

pre 10 meseci

Ideju moguće karavanske izvedbe aktuelne fabije su ubile sadašnje cene "obične" fabije.
Sećam se da sam pre više od godinu dana sagledao ideju kupovine "obične" fabije (verzije sa DSG), koja je (u paketu opreme koji pozadi standardno ima i zadnje park. senzore) uz nešto opcionala, dolazila na 21.744 Eur (neka salonska uz isti TSI 110 je bila oko 25 hiljada), sve to uz ponudjeni popust NULA ( "Trenutno su akcijske cene vozila, na koje ne možemo uticati i odobravati dodatni popust") i uz ponudjeni rok isporuke do 300 dana ( "shodno tome do 300 dana je rok isporuke").
I sada, zamislite tek DANAŠNJU cenu karavana, koja bi izvesno išla gore do oko 1,5-2 hiljade. I to karavana B segmenta.

P.S. Mada škodu načelno smatram i moguće dobrim VW vozilom, onu ponudu nisam prihvatio.

Sun Ce

pre 10 meseci

Cene novih vozila su toliko povećane u poslednje vreme tako da je pravo čudo kako se uopšte cela auto-industrija drži na nogama?

Nisam lud ali volim da cepam novine

pre 10 meseci

Kako da ne, a svi proizvodjači se već 20-ak godina okreću ka SUV zbog veće zarade (viša cena pa skuplji delovi pa skuplji servis...) a i naftaši se omaste zbog veće potrošnje. Naravno, svemu tome prethodio je besomučni marketing.
A sad je kriv Euro 7 što neće biti auta A ili B segmenta za koju godinu. Da ne pominjem neverovatnu razliku u proceni izmedju fabrika i EU komisije kad se radi o uticaju Euro 7 standarda na cenu novog auta.
Plus, za vreme "kurone" kukali su zbog problema sa čipovima, lancima snabdevanja, propadoše, gotovi su..., a onda objave rekordne profite.

Sun Ce

pre 10 meseci

Cene novih vozila su toliko povećane u poslednje vreme tako da je pravo čudo kako se uopšte cela auto-industrija drži na nogama?

Belka

pre 10 meseci

Nije Euro 7 nego VW.Ako bi se usvojio zakon o Euro 7 motorima ne bi pravili ni Kamiq ni Scalu ni obicnu Fabiu, a sto se tice Fabie karavan, bio bi to udar na VW, niko ne bi kupovao Golf Variant zbog razlike u ceni. Pozdrav iz Ceske i Skode 😁

posmatrač izloga

pre 10 meseci

Ideju moguće karavanske izvedbe aktuelne fabije su ubile sadašnje cene "obične" fabije.
Sećam se da sam pre više od godinu dana sagledao ideju kupovine "obične" fabije (verzije sa DSG), koja je (u paketu opreme koji pozadi standardno ima i zadnje park. senzore) uz nešto opcionala, dolazila na 21.744 Eur (neka salonska uz isti TSI 110 je bila oko 25 hiljada), sve to uz ponudjeni popust NULA ( "Trenutno su akcijske cene vozila, na koje ne možemo uticati i odobravati dodatni popust") i uz ponudjeni rok isporuke do 300 dana ( "shodno tome do 300 dana je rok isporuke").
I sada, zamislite tek DANAŠNJU cenu karavana, koja bi izvesno išla gore do oko 1,5-2 hiljade. I to karavana B segmenta.

P.S. Mada škodu načelno smatram i moguće dobrim VW vozilom, onu ponudu nisam prihvatio.

Profesor Dušan

pre 10 meseci

razlika u ceni od 3000e je mala u odnosu ma normu.
Ovde se radi o namernom gašenju modela kako bi se prodavao neki drugi karavan model sa E7 normom i to po skupljoj ceni od Škode karavana sa E7 normom.
Sve je to poslovni dogovor za zaradu i ništa više

Alex

pre 10 meseci

Bože, kako će uskoro da budu na ceni očuvani polovnjaci sa atmosferskim motorima.
(Prle, 8. jun 2023 14:08

Hoće, kod kolekcionara automobila i u muzejima tehnike.

Polo89

pre 10 meseci

I ova prica prolazi kod ljudi, i onda sednu u tenk od 3,5 tone koji ispunjava Euro7 normu... Inace sto se od njih niko jos nije setio da ponudi HHO uredjaj fabricki, Euro5 sa njim ce ispuniti Euro8 standarde...

Alex

pre 10 meseci

Bože, kako će uskoro da budu na ceni očuvani polovnjaci sa atmosferskim motorima.
(Prle, 8. jun 2023 14:08

Hoće, kod kolekcionara automobila i u muzejima tehnike.

Belka

pre 10 meseci

Nije Euro 7 nego VW.Ako bi se usvojio zakon o Euro 7 motorima ne bi pravili ni Kamiq ni Scalu ni obicnu Fabiu, a sto se tice Fabie karavan, bio bi to udar na VW, niko ne bi kupovao Golf Variant zbog razlike u ceni. Pozdrav iz Ceske i Skode 😁

posmatrač izloga

pre 10 meseci

Ideju moguće karavanske izvedbe aktuelne fabije su ubile sadašnje cene "obične" fabije.
Sećam se da sam pre više od godinu dana sagledao ideju kupovine "obične" fabije (verzije sa DSG), koja je (u paketu opreme koji pozadi standardno ima i zadnje park. senzore) uz nešto opcionala, dolazila na 21.744 Eur (neka salonska uz isti TSI 110 je bila oko 25 hiljada), sve to uz ponudjeni popust NULA ( "Trenutno su akcijske cene vozila, na koje ne možemo uticati i odobravati dodatni popust") i uz ponudjeni rok isporuke do 300 dana ( "shodno tome do 300 dana je rok isporuke").
I sada, zamislite tek DANAŠNJU cenu karavana, koja bi izvesno išla gore do oko 1,5-2 hiljade. I to karavana B segmenta.

P.S. Mada škodu načelno smatram i moguće dobrim VW vozilom, onu ponudu nisam prihvatio.

Sun Ce

pre 10 meseci

Cene novih vozila su toliko povećane u poslednje vreme tako da je pravo čudo kako se uopšte cela auto-industrija drži na nogama?

Nisam lud ali volim da cepam novine

pre 10 meseci

Kako da ne, a svi proizvodjači se već 20-ak godina okreću ka SUV zbog veće zarade (viša cena pa skuplji delovi pa skuplji servis...) a i naftaši se omaste zbog veće potrošnje. Naravno, svemu tome prethodio je besomučni marketing.
A sad je kriv Euro 7 što neće biti auta A ili B segmenta za koju godinu. Da ne pominjem neverovatnu razliku u proceni izmedju fabrika i EU komisije kad se radi o uticaju Euro 7 standarda na cenu novog auta.
Plus, za vreme "kurone" kukali su zbog problema sa čipovima, lancima snabdevanja, propadoše, gotovi su..., a onda objave rekordne profite.

Profesor Dušan

pre 10 meseci

razlika u ceni od 3000e je mala u odnosu ma normu.
Ovde se radi o namernom gašenju modela kako bi se prodavao neki drugi karavan model sa E7 normom i to po skupljoj ceni od Škode karavana sa E7 normom.
Sve je to poslovni dogovor za zaradu i ništa više

Polo89

pre 10 meseci

I ova prica prolazi kod ljudi, i onda sednu u tenk od 3,5 tone koji ispunjava Euro7 normu... Inace sto se od njih niko jos nije setio da ponudi HHO uredjaj fabricki, Euro5 sa njim ce ispuniti Euro8 standarde...