Ponedeljak, 05.06.2023.

09:30

Zašto je to tako? Vozači BMW su najnepristojniji

Izvor: B92

Zašto je to tako? Vozaèi BMW su najnepristojniji IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

112 Komentari

Sortiraj po:

Mika

pre 10 meseci

Do nedavno su vozaci Volvoa bili najpristojniji. Ali sada su tu marku poceli da kupuju i srpski skorojevici, budzet biznismeni, pa to vise ne vazi ..,,

Mika

pre 10 meseci

BMW pravi vozila sa sportskim osecajem za volanom pa raznorazni klipani i mamlazi koji se nadju za volanom vozila ove marke smatraju da su u obavezi da voze kao budale !

Milija

pre 10 meseci

Jok cu da vozim alfu i da slusam Šaku Polumentu u kolima
(bole, 05. jun 2023 15:58)

Da slušaš Šaku, to ti verujem... Al nisi ti za alfu, sinko... Bembara je za tebe!

Milija

pre 10 meseci

Gde je Alfa? ?
(Paradox, 05. jun 2023 09:10)

Kod majstora!
(b1321, 06. jun 2023 15:08)

Dobra zahebancija nila nekad... Ali loliko unam servisi BMW-a prepuni... A recitemi gde se nalaze bar dva Alfina servisa... Vozio sam 4 godine Alfu GT JTD, 180 KS, samo mali servisi jednom godišnje. Od popravki samo crevo interkulera (5000), polovnan kompresor kliime (40 evra) i nov hladnjak klime 20.000 din sa zamenom. Ni jednu jedinu sijalicu nisam promenio !!!!! Uzeo je na 190. 000, prodao na 212. 000.

мр

pre 10 meseci

@mr

Ja se s tobom slažem da je do marketing i trenda. Postavi si dva pitanja:

1. Zivimo u vremenu intelektualaca, ili se više cijeni eksponiranosti i skandal?

2. Uzmi u uzorak, npr. estradu - koji svakako nisu oličenje intelekta, a svakako au željni pažnje - to se valjda slažemo - pa pogledaj brendove

Da BMW odlično gađa marketing, slažem se - kompanija sa genijalnim marketingom - to ti i potvrđuje moj e tvrdnje - samo pogledaj koga ciljaju.
(cosmo, 6. jun 2023 13:00)

Ма да не глорификујемо сад и тај амркетинг тек онако. Ствар проста, БМВ прода у свету ако се сећам око 2 милиона и нешто возила. Колико се сећам у УСА, ЕУ, и Кини, се прода негде по око 20 милиона. Значи у целом свету можда и преко 100 милиона возила. Ваљда је сада сваком јасан тај домет и утицај маркетинга. Тај маркетинг може да гађа шта хоће, а биче срећни ако годишње дигну продају и за 10 хиљада аутомобила. Дакле маркетинг је највећи маркетинг за самог себе. Тј они силни пиареви и остали ејџареви уствари продају саме себе. Када погледамо сада ове цифре, ајд да се вратимо у реалност, какви бре психолошки профили и сличне глупости. Психолошки профил је једини синдром покондирене тикве, које су покондирене због маме и тате, због ајфона, због Долчеа Габане, може и аута. Просто, ајд да аутомобиле просто оставимо нама љубитељима, а ови психо стричњаци ће се већ снаћи и без класификације наших профила на основу аута који возимо.

Реалиста

pre 10 meseci

Немци кажу следеће :BMW возе неостварени, MERCEDES остварени а VOLVO они које боли уво за све.

Deket

pre 10 meseci

Zato sto su mnogo igrali video igrice, a tamo Honda i BMW vode glavnu rec. Generacija zavisnika od video igrica, misle da je drift smisao zivota. Dok ne izginu ko pilici u klanici

cosmo

pre 10 meseci

@mr

Ja se s tobom slažem da je do marketing i trenda. Postavi si dva pitanja:

1. Zivimo u vremenu intelektualaca, ili se više cijeni eksponiranosti i skandal?

2. Uzmi u uzorak, npr. estradu - koji svakako nisu oličenje intelekta, a svakako au željni pažnje - to se valjda slažemo - pa pogledaj brendove

Da BMW odlično gađa marketing, slažem se - kompanija sa genijalnim marketingom - to ti i potvrđuje moj e tvrdnje - samo pogledaj koga ciljaju.

cosmo

pre 10 meseci

@przooka

Podrazumijevamo da oba kupuju od poštenog novca. U dijelu rečenice "koju obična boranija ne može da kupi" nalazi se odgovor. Itekako brine o tome šta drugi misle, a smatra da se kupovinom X6 stavlja iznad "boranije".

Dakle, "bmwejaš".

Drugo, možda još bitnije - ne pravi logičku grešku - to što pričamo o statističkoj sklonosti i profilu - ne znači da ne postoji izuzetak i ja sam se od toga ogradio odrednicom "generalizovano". Ti nisi i argument baziraš na tome. Naravno da postoje izuzeci koji će kupiti i X6 bez da je gorenavedeno tačno - ali, govorimo o uobičajenom obrascu ponašanja, ne religioznoj dogmi.

pržooka

pre 10 meseci

(cosmo, 06. jun 2023 06:33)

A šta ako neko kupi novog X6 napucanog opremom koju obična boranija može samo da sanja jer košta 120.000€. A taj čovek ima te pare koje je pošteno zaradio, nije ukrao ni prevario nikog i hoće da uživa u životu i apsolutno ga zabole za mišljenje drugih ljudi? U koju kategoriju spada takva osoba, Volvoaš ili bemvejaš?

мр

pre 10 meseci

Pojednostavljeno - Volvo (npr.) kupuje čovjek kojem je stalo samo do mišljenja ljudi istog, ili višeg intelektualnog nivoa - uprošćeno, voli da drugi vozači Volvoa prepoznaju i njegovi izbor. Ne troši nepotrebno riječi i energiju - pušta da o njemu govore djela.

BMW kupuje čovjek, koji pokušava da fascinira sve oko sebe i da ga prepozna većina, koja je niskog intelektualnog nivoa, jer to onda njega čini boljim od drugih. Alfa mužjak, odnosno mentalitet čopora. Ne dokazuje se djelima, već predstavom.
(cosmo, 6. jun 2023 06:33)

Поједностављено - толико да се граничи са глупошћу. Да ли си ти свестан шта си написао? Бићеш ако прочиташ поново барем кроз неко време. Пре свега, од свих ових луксузних кућа, БМВ има највећи раст популарности у задњих 30 година. Возио сам и БМВ и поменути Волво као и многе друге, и увек из неких рзалога се тако намести. Какви психолошки профили какве будалаштине. БМВ данас возе и стари млади, возе га и они који возе Мерцедес, као рецимо једна мој друг. Постоје одређени трендови код неких група људи. Па смо тако имали популарност Пајера код кримоса 90-тих, па онда Аудија, па данас можда Г класе. У неким другим земљама света исто прође неки маркетинг код одређених група људи, што говори о успешном маркетингу, а не о психологији. И тако гомила ствари, а највећа новац. Возили би Ферари можда и сви, ал неће слонче у лонче.

Skupljam obraćanja, menjam duplikate

pre 10 meseci

BMW ti ablenduje sa 3 kilometra pa se skloniš na vreme, ali Škode sa blinkerima i Wolt kamikaze iskaču iza drveta, padaju s neba, izranjaju iz zemlje

pusti malo i ovakve komentare, bar na kraju

pre 10 meseci

@batica
Jedini normalan komentar, što samo govori o stanju nacije u saobraćaju, a možda i o redakciji koja pušta samo pljuvačke komentare. Komentari bukvalno pozivaju na tuče u saobraćaju, grebanje auta i sl. Ja sam u BMWu uglavnom najsporiji kad vozim u mom gradu, dajem svaki put žmigavac, pazim gde parkiram da me ne udare/izgrebu na parkingu, imam ispravan Euro6 motor, platio sam poveliki porez kad sam ga kupio. I sad treba neki iskompleksirani zadimljeni moron da me pljuje ako je ustao na levu nogu.

Edvard Sokolovic

pre 10 meseci

Возачи форда морају да буду љубазни. Никад се не зна кад ће им поново требати помоћ на путу. Возачима дачије треба посебан пут, бар 8 метара широк да би могли да прођу. А панчевци су из друге димензије.

Radumilo

pre 10 meseci

Kada sednem u mog bembija, i obratim se iDrive-u sa "Hello BMW, take me to the closest restaurant to eat"", svih 300 konja se upregnu i za cas sam na destinaciji. Doruckujem fino, popijem espreso i vratim se u najudobnije M sediste na planeti. Ljudi usput masu i cude se kako je tako necujan, a on hibrid... Pa ubacim u sport S, stisnem gas a ergela zagrmi... I tako svaki dan. ISti bembi a druga riba svaki dan. Vozite sta zelite, ja odoh na dorucak... 330E touring M, 2023

batica

pre 10 meseci

Nikada nisam posedovao BMW, odmah da naglasim, ali ovo što ovde čitam je odraz loših ljudi.Jel postoji mogućnost da su to dobri automobili?Jel postoji mogućnost da neko zaradi novac za automobil pošteno?Jel postoji mogućnost da neko poseduje BMW i vozi po propisima?Velika većina vas ste upravo ljubomorni,zajedljivi i puni predubeđenja.E tako isto ocenjujete druge narode,članove drugih političkih partija ili samo one koji drugačije misle.I jel sad ok što sam ja vas sve zajedno procenio na osnovu gluposti koje ste pisali?Isto tako ste svi vi procenili druge što voze neki automobil.Jednom davno mi je lik na ovom portalu napisao da Lanciu voze samo visoko obrazovani ljudi jer je, u suštini, za sebe mislio da je bolji od drugih.E tako ste svi vi sebi dali za pravo da mislite da ste bolji i da je to normalno.E pa nije, nego postoji internet gde možete iskazati svoju frustraciju i sve gore navedene mane.Iskreno,nisam ni ja bez mana ali pokušavam da budem bolji čovek što i vama preporučujem.

cosmo

pre 10 meseci

Čista nauka o tipu ličnosti, ko ima dodira a tim. Naravno, generalizovano.

Pojednostavljeno - Volvo (npr.) kupuje čovjek kojem je stalo samo do mišljenja ljudi istog, ili višeg intelektualnog nivoa - uprošćeno, voli da drugi vozači Volvoa prepoznaju i njegovi izbor. Ne troši nepotrebno riječi i energiju - pušta da o njemu govore djela.

BMW kupuje čovjek, koji pokušava da fascinira sve oko sebe i da ga prepozna većina, koja je niskog intelektualnog nivoa, jer to onda njega čini boljim od drugih. Alfa mužjak, odnosno mentalitet čopora. Ne dokazuje se djelima, već predstavom.

FLW

pre 10 meseci

Juče kod Zmaja otprilike,lančani sudar u kojem su učestvovala dva BMW 3 minimum 2019 godište i Porše Kajen.Nije teško pretpostaviti šta je razlog sudara mada se iskreno nadam da nije niko povrijeđen.
Ucestvovala su ukupno tri BMWa i Porse Kajen. Od ta tri BMWa dva su 5 a jedan 3…

aalborg

pre 10 meseci

Mićo, mašiš poentu onoga što je čovek hteo da kaže. Upravo je suština u tome, da su toliko bogati, da nisu opterećeni markom auta, i nemaju potrebe da preko toga leče frustracije, i pokazuju neko imaginarno bogtstvo.

Gime

pre 10 meseci

Vozim Audi A8 D2 iz 1999, nasledio od oca, inače ko ne zna kod nas poznat kao auto zemunskog klana. Nikad nisam bio agresivan vozač, ali sam non stop izložen provokacijama, nepotrebnim komentarima, prilaženju čudnih likova da iskažu divljenje ili interes da ga kupe. Obzirom da održavanje postaje sve skuplje, jedva čekam da ga prodam i kupim neki Golf.

Pecke

pre 10 meseci

U Srbiji su to vozaci premijum crnih Skoda koji ti se nabijaju uz gepek i isteruju sa puta.
(Vozac99991, 5. jun 2023 11:29)

Zato što voziš 90 km/h levom trakom a.puta , pretičeš pola sata , ne pomeraš se u koloni , na semaforu krećeš 3 na sat , kroz BGD levom trakom 40 , pozerski , jer si sebičan i šta te briga za druge , i ne obazirući se na druge

Nikola

pre 10 meseci

Uopšte nije merodavno, mene je sa Matizom puno vozača BMWa pustilo u raskrsnici i bilo gospodski nastrojeno !

Stvar je kulture i seljane koja se doselila u veće gradove a koja i kesu sa đubretom baci u park jer ima neko ko će da skuplja ...tako da uopšte nema veze sa markom automobila !

Srbin u Americi

pre 10 meseci

Kad god sam u Srbiji najviše kretena za volanom viđam u Škodama i Audijima.
Zatim samoubice u pokušaju-motociklisti.

Imam X5 u Americi ali se ne ističem po vožnji uopšte jer mi se ne plaćaju kazne.

G16

pre 10 meseci

@Autonom

Mislis da su Maserati, Leksus ili Bentli ekskluzivniji/skuplji od nove osmice gran kupe? Prvo pogledaj cene pa onda pricaj, pusti bmw krseve po nasim ulicama a pogledaj i koliko kosta polovan Bentli u Nemackoj.

Cinique

pre 10 meseci

Od vozača BMW gori su samo motociklisti. Beemvejci su obesno bahati jer moraju da održe reputaciju o sopstvenoj važnosti. Minut jednog beemvejca više vredi nego sat običnih ljudi. Ali i vozači BMW automobila ipak voze "od negde do negde", motociklist ni toliko, motocikli se voze isključivo da bi njima iritirali vozače, pešake i stanare. Mislim da kod motociklista ovisnika to čak i nije povezano sa nekim brendom kao kod automobilskih psihopata.

Miloš Šestić

pre 10 meseci

Tačno tako, čast VEOMA retkim izuzecima, ali BMW voze teško iskompleksirane mega seljačine, wannabe "mafijaši" bez pola zuba u majmunskoj lobanji, BMW je ionako (sve ružniji) kvarljivi nepouzdani lažni premium, majka kiča i džiberluka za one sa posebnim potrebama u intelektualnom smislu, beznačajni brend i tikva bez korena, tako da im se slaže uz "karakter" i "inteligenciju", za njih su i vozači Dacia rafinirana gospoda besprekornih manira i intelekta. Kao dodatnu opremu uz svoja vozila, BMW može komotno za ovakvu "klijentelu" da prodaje i praziluk na kilo, da imaju da si ga metnu gde sunce ne sija.

dača

pre 10 meseci

a u srbiji:

za niže cene - golf V gtd, voze kao da sutra ne postoji

srednja klasa - superb, jake a rlativno jeftine, lep osećaj moći

viša klasa - bmw. nema šanse da te bmw ne pretekne preko pune na ibarskoj, a vozim skoro svaki dan do Lazarevca. jesu brzi, jesu super podvozni, ali opasni po ostale.

Geometar

pre 10 meseci

Zato što nov BMW kupuješ da preguraš krizu srednjih godina, a polovan da budeš primećen u Kaluđerici. Kako god, posle 3 dana se zasitiš auta koji nije ni premium ni sportski ni lep ni kvalitetan, pa ti onda godinama bude žao para
(3 obraćanja dnevno posle jela, 5. jun 2023 13:12)

BMW kupujes kada si mlad, pre porodice i minivena, a crvenu (mozda i nebo plavu a mozda i zutu) kabriolet Korvetu kada si u krizi srednjih godina.

Mile

pre 10 meseci

Zato što nov BMW kupuješ da preguraš krizu srednjih godina, a polovan da budeš primećen u Kaluđerici. Kako god, posle 3 dana se zasitiš auta koji nije ni premium ni sportski ni lep ni kvalitetan, pa ti onda godinama bude žao para

Sta ti vozis bato? Daj podeli s nama? Sto te lupa kompleks sto nemas i ti?

grunf

pre 10 meseci

Kao u sahu, postoje pravila ali ne vaze bas uvek. Zakljucio sam da nacin voznje strahovito oslikava karakter vozaca a i marka automobila koji vozi. Kod nas bih dodao na spisak i Audi. Vecinom su to ljudi koji gaze preko zivih da da bi ostvarili svoje ciljeve. Nemaju obzira, ni prema kome, imaju uglavnom nekog ujaka negde, grad je napravljen zbog njih. Policija uglavnom cuti i izbegava konflikte sa njima. To izaziva jos veci bes ostalih. Eto, to je slika.

bambara

pre 10 meseci

ma jok
promenio sam dosta auta
ali kad sam seo u bembaru petaka
...
brt svet se okrenuo
nista nije vise isto
kad stisnes gas digne ti se sve
i kosa
i adrenalnin
i testosteron
i tuki
sve
sve bas sve

long live and David Coverdale

pre 10 meseci

I sta sad ?Naravno da cu da se bahatim,sta koga boli k...c.Nisam ukrao.Pa ne moze se bahat biti sa nekom kantom.Osmica coupe parkirana ispred kuce.

nik

pre 10 meseci

Vozac BMWa je dijagnoza svakako, doduse, mislio sam da je to lokalna praksa, ali evo i kod naopakih britanaca je isto... Ipak bubrezi na masci i bubrezi u glavi nisu slucajan spoj...

Aca

pre 10 meseci

Zasto sto se zamisljaju.Ja iskreno nikad nisam imao BMW al vozio jesam i jesu dobri nema sta ali jedino mi se svidjaju kockica ne ne svidja mi se zadnji kraj onaj iz 91 trojaka je...dobar je,onda iz 2001 ekstra linija odlican,i iz 2005 strasan auto i sad ovi najnoviji i to je to sve ostalo NE.

3 obraćanja dnevno posle jela

pre 10 meseci

Zato što nov BMW kupuješ da preguraš krizu srednjih godina, a polovan da budeš primećen u Kaluđerici. Kako god, posle 3 dana se zasitiš auta koji nije ni premium ni sportski ni lep ni kvalitetan, pa ti onda godinama bude žao para

Bazooka

pre 10 meseci

Ja bih rekao da su to vozači nemačkih automobila.

Još preciznije: nisu svi vozači nemačkih automobila idioti, ali svi idioti voze nemački automobil.

Đenka

pre 10 meseci

Juče kod Zmaja otprilike,lančani sudar u kojem su učestvovala dva BMW 3 minimum 2019 godište i Porše Kajen.Nije teško pretpostaviti šta je razlog sudara mada se iskreno nadam da nije niko povrijeđen.

lmLuka

pre 10 meseci

Zato sto je sportski auto.I nekako mi je uvek bio zabavniji za voznju od mercedesa i audija.E sad,seljaku kad das mokasinu,nosice je kao opanak.

Trbinic

pre 10 meseci

Zato što su najnebrazovaniji, najneinteligentniji, a posebna osobina je to su najnezreli, najinfantilniji deo svakog drustva.

Šta dokazuje da svaki vozač bmw-a ima neki religijski simbol, da li je to krst polumesec, brojanice, ikone.... ti ljudi su ubice na putu

Challenger

pre 10 meseci

Podeliću iskustvo iz jednog drugog ugla. Silom prilika, godinama sam stopirao od Pančeva do Beograda, kao student a posle i kao radnik sa skromnom platom. Za nekih 10 godina stopiranja samo JEDNOM mi je stao čovek sa BMW e46 ali on je bio iz Francuske. Sa druge strane, često stanu ljudi sa novijim Mercedesima i to je sve jako kulturan svet. Naravno, najčešće staju ljudi sa vrlo skromnim vozilima koji razumeju muku. Vozači Škode takodje nikada ne kupe stopere.

Gale

pre 10 meseci

Realni rezultati. Da je ADAC radio istrazivanje, bili bi drugaciji rezultati :-) Bili bi najpristojniji ovi sto su sad nejnepristrojniji :-)

pržooka

pre 10 meseci

Ja kad sednem u moju bembaru sa 190 konja prosto letim na putu i stalno blicam sporaćima u levoj traci koji voze sto na sat “jer je tako bezbednije”. Sklanjaj se boranijo, ne znaš ti šta je auto.
Tako da je u mom slučaju naslov tačan…

Maxiim

pre 10 meseci

Realni rezultati. Generalno, svuda u svetu, pa tako i kod nas, su najbahatiji bogatasi, pogotovo ovi skorojevici. Laka lova, do koje nisu dosli nekom mukom i odmah za auto 100+k evra da svi vide. Ovi pristojniji, uglavnom radnicka klasa, duze vreme analiziraju aute koje bi kupili, da se uklope u budzet, ne pate da budu vidjeni u premiumu pa se odlucuju sa Toyotu, Ford, Skodu... Pristojni, porodicni ljudi ciji auti imaju ozbiljniju svrhu ( voznja porodice, posao, hobi), samim tim su i prizemniji i kulturniji u saobraćaju.

Mrkki

pre 10 meseci

bmw je najpopularniji brend u UK, najzastupljeniji, tako da je to najnormalnije. 98% ljudi je sirotinja, inace, i uglavnom se voze vozovima.

Armadajj

pre 10 meseci

Zasto? Pa zato sto nabrojani brendovi imaju agresivan marketing na koji se loze alfa muzjaci i karakteri ljudi koji misle da su najsposobniji najuspesniji najlepsi tj. Klasicni narcisi. A priroda takvih ljudi u tom automobilu bude naglasena i dobijete prepotenciju koja je jednaka bahatosti i bezobrazluku.

Ljudi koji se opredeljuju za nepremijum brendove automobila, ne pate od statusnih simbola a to su pristojni ljudi

Šekler-Kon (Hekler-Koh)

pre 10 meseci

Kod nas bi bila samo mala izmena na prvom mestu, službene Škode sa ili bez blinkera, naročito Superb (Super Be, za nepismene).

Autonom

pre 10 meseci

BMW, Audi i slično ne voze bogati. U 90/ slučajeva voze ih oni odrasli u siromaštvu materijalnom i duhovnom kojima su se u određenom životnom trenutku otvorile karte i došli su do nešto, često jedva dovoljno, novca. Njima je poenta da pokažu svima 'svojih 5 minuta' često na agresivan način. Sve u svemu -seljana.
Zaista bogati ljudi na zapadu voze Bentlije, Maseratije, Leksuse...
Kod nas zaista bogati duhovno i materijalno se ne exponiraju na ovakav način, jednostavno, to je kal, blato, a može da bude i opasno

Munja

pre 10 meseci

BMW definitivno privlači najagresivnije vozače koji nemaju dovoljno novca za još skuplju marku automobila. Zato vreme, muškarci koje u ogromnom procentu privuče Audi za sebe misle da su pametniji od drugih ljudi, ne samo po izboru marke, nego i načinu vožnje. A i jedni i drugi se češu kada vide račun za servis, a naročito popravke.

M4X

pre 10 meseci

Jer BMW u svetu najviše voze mladi, neiživljeni likovi koji misle da su markom automobila koju su dobili od svojih roditelja, uspeli nešto u životu.

Kod nas se pak vezuje za kriminal i bahatost, pa glume neko ludilo.

Brandon Falls, Delaware

pre 10 meseci

Zato što shvate da su ovce kad plate neke nenormalne svote novca za auto, ulete u gužvu pa ih pretiče svaki jugo od 200 evra i prolazi tamo gde oni ne mogu. :)

Preddy Baer

pre 10 meseci

zasto je tako? moje misljenje da su sledeci razlozi:

- new money, lako zaradjen i vrlo cesto postignut bez imanja obzira prema drugima
- to se samo preliva na situaciju u saobracaju, gde doticne osobe misle da su vrednije od ostalih ucesnika u saobracaju
- pokusaj da se nedostatak ukusa i opstih manira covilizovanog ponassnja kupe na kilo i metar u prodavnici auta

?Срб_и_ја

pre 10 meseci

Возим бмв зато што волим тај ауто, и у тој категорији бирам њега испред Мерцедеса и Аудија. Често мене вређају ни кривог ни дужног због репутације људи који возе тај ауто. Ауто је ауто људи, има 4 точка.. Проблем је у нама као цивилизацији.

joja

pre 10 meseci

"BMW je dijagnoza".
To nije tačno, nije pravilo. Svako je onakav kakav je. Ali je statistička dominanta. Najveći broj/procenat pacera koji faličnost svog života kompenzuju sa "vidi što sam opasan" pa tako i u automobilizmu bira prvo BMW. Što često nije veliki problem jer imaju i nadprosečno veliki procenat dobrih vozača. Svejedno - i ti su često džukci na asfaltu. A oni koji misle da znaju da voze su džukci redovno.

borivoje surdilovic

pre 10 meseci

u srbiji svako ko ima bmw bilo koje god i cena, i svako ko ima ioleskuplji auto je bahat, jos ako ima veze sa sns-om...to je pisanje po sirotinji...

gagit

pre 10 meseci

Ne znam kako je to u Britaniji, ali kod nas je ovako. Postoji citava jedna fela ljudi, koja se lozi na iste stvari. Slusaju istu muziku, gledaju istu TV, kupuju iste stvari, nose iste torbice (muskarci), isto izgledaju, zene su im sve ko bliznakinje, napucane, naduvane na 3 bara, usta, grudi, sve. Ti ljudi imaju iste snove, zelje, ponasaju se svi isto, i eto, vole iste automobile! Za njih je uspeh u zivotu ako si seo u BMW, Audi, VW, Skodu, nema veze godiste, samo da je ta znacka. Kod mene u kraju, oficijalno vozilo je Audi A3 iz 2005. god, to imaju svi, koji se snadju za 2-3 hiljade evra. Ljudi koji ne zele da izgledaju tako, ma koliko misle da je BMW dobar auto, kupe Tojotu, samo da ne upadnu u sablon dziberizma.

dr.Bole

pre 10 meseci

Kakve sve gluposti pisu to je za ....
ja sam vozio Alfu opela forda audija bmw i uvek sam se ponasao isto .... ne menja Auto karakter ....to je princip daj coveku vlast bez odgovornosti i ...

gost

pre 10 meseci

Dominantna većina spomenutih su klasični kompleksaši,
u ozbiljnom deficitu inetligencije & ljudskosti,
i mašala suficutu bahatosti & primitivizma.

Kada nisu po život opasni,
(trenutak ponosnog izlaska iz vozila)
zanimljivi za psihoanalizu.

Bazooka

pre 10 meseci

Ja bih rekao da su to vozači nemačkih automobila.

Još preciznije: nisu svi vozači nemačkih automobila idioti, ali svi idioti voze nemački automobil.

Challenger

pre 10 meseci

Podeliću iskustvo iz jednog drugog ugla. Silom prilika, godinama sam stopirao od Pančeva do Beograda, kao student a posle i kao radnik sa skromnom platom. Za nekih 10 godina stopiranja samo JEDNOM mi je stao čovek sa BMW e46 ali on je bio iz Francuske. Sa druge strane, često stanu ljudi sa novijim Mercedesima i to je sve jako kulturan svet. Naravno, najčešće staju ljudi sa vrlo skromnim vozilima koji razumeju muku. Vozači Škode takodje nikada ne kupe stopere.

gagit

pre 10 meseci

Ne znam kako je to u Britaniji, ali kod nas je ovako. Postoji citava jedna fela ljudi, koja se lozi na iste stvari. Slusaju istu muziku, gledaju istu TV, kupuju iste stvari, nose iste torbice (muskarci), isto izgledaju, zene su im sve ko bliznakinje, napucane, naduvane na 3 bara, usta, grudi, sve. Ti ljudi imaju iste snove, zelje, ponasaju se svi isto, i eto, vole iste automobile! Za njih je uspeh u zivotu ako si seo u BMW, Audi, VW, Skodu, nema veze godiste, samo da je ta znacka. Kod mene u kraju, oficijalno vozilo je Audi A3 iz 2005. god, to imaju svi, koji se snadju za 2-3 hiljade evra. Ljudi koji ne zele da izgledaju tako, ma koliko misle da je BMW dobar auto, kupe Tojotu, samo da ne upadnu u sablon dziberizma.

Šekler-Kon (Hekler-Koh)

pre 10 meseci

Kod nas bi bila samo mala izmena na prvom mestu, službene Škode sa ili bez blinkera, naročito Superb (Super Be, za nepismene).

Maxiim

pre 10 meseci

Realni rezultati. Generalno, svuda u svetu, pa tako i kod nas, su najbahatiji bogatasi, pogotovo ovi skorojevici. Laka lova, do koje nisu dosli nekom mukom i odmah za auto 100+k evra da svi vide. Ovi pristojniji, uglavnom radnicka klasa, duze vreme analiziraju aute koje bi kupili, da se uklope u budzet, ne pate da budu vidjeni u premiumu pa se odlucuju sa Toyotu, Ford, Skodu... Pristojni, porodicni ljudi ciji auti imaju ozbiljniju svrhu ( voznja porodice, posao, hobi), samim tim su i prizemniji i kulturniji u saobraćaju.

Autonom

pre 10 meseci

BMW, Audi i slično ne voze bogati. U 90/ slučajeva voze ih oni odrasli u siromaštvu materijalnom i duhovnom kojima su se u određenom životnom trenutku otvorile karte i došli su do nešto, često jedva dovoljno, novca. Njima je poenta da pokažu svima 'svojih 5 minuta' često na agresivan način. Sve u svemu -seljana.
Zaista bogati ljudi na zapadu voze Bentlije, Maseratije, Leksuse...
Kod nas zaista bogati duhovno i materijalno se ne exponiraju na ovakav način, jednostavno, to je kal, blato, a može da bude i opasno

grunf

pre 10 meseci

Kao u sahu, postoje pravila ali ne vaze bas uvek. Zakljucio sam da nacin voznje strahovito oslikava karakter vozaca a i marka automobila koji vozi. Kod nas bih dodao na spisak i Audi. Vecinom su to ljudi koji gaze preko zivih da da bi ostvarili svoje ciljeve. Nemaju obzira, ni prema kome, imaju uglavnom nekog ujaka negde, grad je napravljen zbog njih. Policija uglavnom cuti i izbegava konflikte sa njima. To izaziva jos veci bes ostalih. Eto, to je slika.

lmLuka

pre 10 meseci

Zato sto je sportski auto.I nekako mi je uvek bio zabavniji za voznju od mercedesa i audija.E sad,seljaku kad das mokasinu,nosice je kao opanak.

borivoje surdilovic

pre 10 meseci

u srbiji svako ko ima bmw bilo koje god i cena, i svako ko ima ioleskuplji auto je bahat, jos ako ima veze sa sns-om...to je pisanje po sirotinji...

?Срб_и_ја

pre 10 meseci

Возим бмв зато што волим тај ауто, и у тој категорији бирам њега испред Мерцедеса и Аудија. Често мене вређају ни кривог ни дужног због репутације људи који возе тај ауто. Ауто је ауто људи, има 4 точка.. Проблем је у нама као цивилизацији.

3 obraćanja dnevno posle jela

pre 10 meseci

Zato što nov BMW kupuješ da preguraš krizu srednjih godina, a polovan da budeš primećen u Kaluđerici. Kako god, posle 3 dana se zasitiš auta koji nije ni premium ni sportski ni lep ni kvalitetan, pa ti onda godinama bude žao para

M4X

pre 10 meseci

Jer BMW u svetu najviše voze mladi, neiživljeni likovi koji misle da su markom automobila koju su dobili od svojih roditelja, uspeli nešto u životu.

Kod nas se pak vezuje za kriminal i bahatost, pa glume neko ludilo.

nik

pre 10 meseci

Vozac BMWa je dijagnoza svakako, doduse, mislio sam da je to lokalna praksa, ali evo i kod naopakih britanaca je isto... Ipak bubrezi na masci i bubrezi u glavi nisu slucajan spoj...

Preddy Baer

pre 10 meseci

zasto je tako? moje misljenje da su sledeci razlozi:

- new money, lako zaradjen i vrlo cesto postignut bez imanja obzira prema drugima
- to se samo preliva na situaciju u saobracaju, gde doticne osobe misle da su vrednije od ostalih ucesnika u saobracaju
- pokusaj da se nedostatak ukusa i opstih manira covilizovanog ponassnja kupe na kilo i metar u prodavnici auta

Munja

pre 10 meseci

BMW definitivno privlači najagresivnije vozače koji nemaju dovoljno novca za još skuplju marku automobila. Zato vreme, muškarci koje u ogromnom procentu privuče Audi za sebe misle da su pametniji od drugih ljudi, ne samo po izboru marke, nego i načinu vožnje. A i jedni i drugi se češu kada vide račun za servis, a naročito popravke.

Trbinic

pre 10 meseci

Zato što su najnebrazovaniji, najneinteligentniji, a posebna osobina je to su najnezreli, najinfantilniji deo svakog drustva.

Šta dokazuje da svaki vozač bmw-a ima neki religijski simbol, da li je to krst polumesec, brojanice, ikone.... ti ljudi su ubice na putu

Đenka

pre 10 meseci

Juče kod Zmaja otprilike,lančani sudar u kojem su učestvovala dva BMW 3 minimum 2019 godište i Porše Kajen.Nije teško pretpostaviti šta je razlog sudara mada se iskreno nadam da nije niko povrijeđen.

Armadajj

pre 10 meseci

Zasto? Pa zato sto nabrojani brendovi imaju agresivan marketing na koji se loze alfa muzjaci i karakteri ljudi koji misle da su najsposobniji najuspesniji najlepsi tj. Klasicni narcisi. A priroda takvih ljudi u tom automobilu bude naglasena i dobijete prepotenciju koja je jednaka bahatosti i bezobrazluku.

Ljudi koji se opredeljuju za nepremijum brendove automobila, ne pate od statusnih simbola a to su pristojni ljudi

dača

pre 10 meseci

a u srbiji:

za niže cene - golf V gtd, voze kao da sutra ne postoji

srednja klasa - superb, jake a rlativno jeftine, lep osećaj moći

viša klasa - bmw. nema šanse da te bmw ne pretekne preko pune na ibarskoj, a vozim skoro svaki dan do Lazarevca. jesu brzi, jesu super podvozni, ali opasni po ostale.

Miloš Šestić

pre 10 meseci

Tačno tako, čast VEOMA retkim izuzecima, ali BMW voze teško iskompleksirane mega seljačine, wannabe "mafijaši" bez pola zuba u majmunskoj lobanji, BMW je ionako (sve ružniji) kvarljivi nepouzdani lažni premium, majka kiča i džiberluka za one sa posebnim potrebama u intelektualnom smislu, beznačajni brend i tikva bez korena, tako da im se slaže uz "karakter" i "inteligenciju", za njih su i vozači Dacia rafinirana gospoda besprekornih manira i intelekta. Kao dodatnu opremu uz svoja vozila, BMW može komotno za ovakvu "klijentelu" da prodaje i praziluk na kilo, da imaju da si ga metnu gde sunce ne sija.

dr.Bole

pre 10 meseci

Kakve sve gluposti pisu to je za ....
ja sam vozio Alfu opela forda audija bmw i uvek sam se ponasao isto .... ne menja Auto karakter ....to je princip daj coveku vlast bez odgovornosti i ...

batica

pre 10 meseci

Nikada nisam posedovao BMW, odmah da naglasim, ali ovo što ovde čitam je odraz loših ljudi.Jel postoji mogućnost da su to dobri automobili?Jel postoji mogućnost da neko zaradi novac za automobil pošteno?Jel postoji mogućnost da neko poseduje BMW i vozi po propisima?Velika većina vas ste upravo ljubomorni,zajedljivi i puni predubeđenja.E tako isto ocenjujete druge narode,članove drugih političkih partija ili samo one koji drugačije misle.I jel sad ok što sam ja vas sve zajedno procenio na osnovu gluposti koje ste pisali?Isto tako ste svi vi procenili druge što voze neki automobil.Jednom davno mi je lik na ovom portalu napisao da Lanciu voze samo visoko obrazovani ljudi jer je, u suštini, za sebe mislio da je bolji od drugih.E tako ste svi vi sebi dali za pravo da mislite da ste bolji i da je to normalno.E pa nije, nego postoji internet gde možete iskazati svoju frustraciju i sve gore navedene mane.Iskreno,nisam ni ja bez mana ali pokušavam da budem bolji čovek što i vama preporučujem.

gost

pre 10 meseci

Dominantna većina spomenutih su klasični kompleksaši,
u ozbiljnom deficitu inetligencije & ljudskosti,
i mašala suficutu bahatosti & primitivizma.

Kada nisu po život opasni,
(trenutak ponosnog izlaska iz vozila)
zanimljivi za psihoanalizu.

pržooka

pre 10 meseci

Ja kad sednem u moju bembaru sa 190 konja prosto letim na putu i stalno blicam sporaćima u levoj traci koji voze sto na sat “jer je tako bezbednije”. Sklanjaj se boranijo, ne znaš ti šta je auto.
Tako da je u mom slučaju naslov tačan…

Cinique

pre 10 meseci

Od vozača BMW gori su samo motociklisti. Beemvejci su obesno bahati jer moraju da održe reputaciju o sopstvenoj važnosti. Minut jednog beemvejca više vredi nego sat običnih ljudi. Ali i vozači BMW automobila ipak voze "od negde do negde", motociklist ni toliko, motocikli se voze isključivo da bi njima iritirali vozače, pešake i stanare. Mislim da kod motociklista ovisnika to čak i nije povezano sa nekim brendom kao kod automobilskih psihopata.

bambara

pre 10 meseci

ma jok
promenio sam dosta auta
ali kad sam seo u bembaru petaka
...
brt svet se okrenuo
nista nije vise isto
kad stisnes gas digne ti se sve
i kosa
i adrenalnin
i testosteron
i tuki
sve
sve bas sve

pusti malo i ovakve komentare, bar na kraju

pre 10 meseci

@batica
Jedini normalan komentar, što samo govori o stanju nacije u saobraćaju, a možda i o redakciji koja pušta samo pljuvačke komentare. Komentari bukvalno pozivaju na tuče u saobraćaju, grebanje auta i sl. Ja sam u BMWu uglavnom najsporiji kad vozim u mom gradu, dajem svaki put žmigavac, pazim gde parkiram da me ne udare/izgrebu na parkingu, imam ispravan Euro6 motor, platio sam poveliki porez kad sam ga kupio. I sad treba neki iskompleksirani zadimljeni moron da me pljuje ako je ustao na levu nogu.

joja

pre 10 meseci

"BMW je dijagnoza".
To nije tačno, nije pravilo. Svako je onakav kakav je. Ali je statistička dominanta. Najveći broj/procenat pacera koji faličnost svog života kompenzuju sa "vidi što sam opasan" pa tako i u automobilizmu bira prvo BMW. Što često nije veliki problem jer imaju i nadprosečno veliki procenat dobrih vozača. Svejedno - i ti su često džukci na asfaltu. A oni koji misle da znaju da voze su džukci redovno.

Skupljam obraćanja, menjam duplikate

pre 10 meseci

BMW ti ablenduje sa 3 kilometra pa se skloniš na vreme, ali Škode sa blinkerima i Wolt kamikaze iskaču iza drveta, padaju s neba, izranjaju iz zemlje

Gale

pre 10 meseci

Realni rezultati. Da je ADAC radio istrazivanje, bili bi drugaciji rezultati :-) Bili bi najpristojniji ovi sto su sad nejnepristrojniji :-)

Mile

pre 10 meseci

Zato što nov BMW kupuješ da preguraš krizu srednjih godina, a polovan da budeš primećen u Kaluđerici. Kako god, posle 3 dana se zasitiš auta koji nije ni premium ni sportski ni lep ni kvalitetan, pa ti onda godinama bude žao para

Sta ti vozis bato? Daj podeli s nama? Sto te lupa kompleks sto nemas i ti?

Srbin u Americi

pre 10 meseci

Kad god sam u Srbiji najviše kretena za volanom viđam u Škodama i Audijima.
Zatim samoubice u pokušaju-motociklisti.

Imam X5 u Americi ali se ne ističem po vožnji uopšte jer mi se ne plaćaju kazne.

Radumilo

pre 10 meseci

Kada sednem u mog bembija, i obratim se iDrive-u sa "Hello BMW, take me to the closest restaurant to eat"", svih 300 konja se upregnu i za cas sam na destinaciji. Doruckujem fino, popijem espreso i vratim se u najudobnije M sediste na planeti. Ljudi usput masu i cude se kako je tako necujan, a on hibrid... Pa ubacim u sport S, stisnem gas a ergela zagrmi... I tako svaki dan. ISti bembi a druga riba svaki dan. Vozite sta zelite, ja odoh na dorucak... 330E touring M, 2023

Brandon Falls, Delaware

pre 10 meseci

Zato što shvate da su ovce kad plate neke nenormalne svote novca za auto, ulete u gužvu pa ih pretiče svaki jugo od 200 evra i prolazi tamo gde oni ne mogu. :)

Nikola

pre 10 meseci

Uopšte nije merodavno, mene je sa Matizom puno vozača BMWa pustilo u raskrsnici i bilo gospodski nastrojeno !

Stvar je kulture i seljane koja se doselila u veće gradove a koja i kesu sa đubretom baci u park jer ima neko ko će da skuplja ...tako da uopšte nema veze sa markom automobila !

Gime

pre 10 meseci

Vozim Audi A8 D2 iz 1999, nasledio od oca, inače ko ne zna kod nas poznat kao auto zemunskog klana. Nikad nisam bio agresivan vozač, ali sam non stop izložen provokacijama, nepotrebnim komentarima, prilaženju čudnih likova da iskažu divljenje ili interes da ga kupe. Obzirom da održavanje postaje sve skuplje, jedva čekam da ga prodam i kupim neki Golf.

Pecke

pre 10 meseci

U Srbiji su to vozaci premijum crnih Skoda koji ti se nabijaju uz gepek i isteruju sa puta.
(Vozac99991, 5. jun 2023 11:29)

Zato što voziš 90 km/h levom trakom a.puta , pretičeš pola sata , ne pomeraš se u koloni , na semaforu krećeš 3 na sat , kroz BGD levom trakom 40 , pozerski , jer si sebičan i šta te briga za druge , i ne obazirući se na druge

FLW

pre 10 meseci

Juče kod Zmaja otprilike,lančani sudar u kojem su učestvovala dva BMW 3 minimum 2019 godište i Porše Kajen.Nije teško pretpostaviti šta je razlog sudara mada se iskreno nadam da nije niko povrijeđen.
Ucestvovala su ukupno tri BMWa i Porse Kajen. Od ta tri BMWa dva su 5 a jedan 3…

cosmo

pre 10 meseci

@przooka

Podrazumijevamo da oba kupuju od poštenog novca. U dijelu rečenice "koju obična boranija ne može da kupi" nalazi se odgovor. Itekako brine o tome šta drugi misle, a smatra da se kupovinom X6 stavlja iznad "boranije".

Dakle, "bmwejaš".

Drugo, možda još bitnije - ne pravi logičku grešku - to što pričamo o statističkoj sklonosti i profilu - ne znači da ne postoji izuzetak i ja sam se od toga ogradio odrednicom "generalizovano". Ti nisi i argument baziraš na tome. Naravno da postoje izuzeci koji će kupiti i X6 bez da je gorenavedeno tačno - ali, govorimo o uobičajenom obrascu ponašanja, ne religioznoj dogmi.

Mrkki

pre 10 meseci

bmw je najpopularniji brend u UK, najzastupljeniji, tako da je to najnormalnije. 98% ljudi je sirotinja, inace, i uglavnom se voze vozovima.

long live and David Coverdale

pre 10 meseci

I sta sad ?Naravno da cu da se bahatim,sta koga boli k...c.Nisam ukrao.Pa ne moze se bahat biti sa nekom kantom.Osmica coupe parkirana ispred kuce.

Geometar

pre 10 meseci

Zato što nov BMW kupuješ da preguraš krizu srednjih godina, a polovan da budeš primećen u Kaluđerici. Kako god, posle 3 dana se zasitiš auta koji nije ni premium ni sportski ni lep ni kvalitetan, pa ti onda godinama bude žao para
(3 obraćanja dnevno posle jela, 5. jun 2023 13:12)

BMW kupujes kada si mlad, pre porodice i minivena, a crvenu (mozda i nebo plavu a mozda i zutu) kabriolet Korvetu kada si u krizi srednjih godina.

cosmo

pre 10 meseci

Čista nauka o tipu ličnosti, ko ima dodira a tim. Naravno, generalizovano.

Pojednostavljeno - Volvo (npr.) kupuje čovjek kojem je stalo samo do mišljenja ljudi istog, ili višeg intelektualnog nivoa - uprošćeno, voli da drugi vozači Volvoa prepoznaju i njegovi izbor. Ne troši nepotrebno riječi i energiju - pušta da o njemu govore djela.

BMW kupuje čovjek, koji pokušava da fascinira sve oko sebe i da ga prepozna većina, koja je niskog intelektualnog nivoa, jer to onda njega čini boljim od drugih. Alfa mužjak, odnosno mentalitet čopora. Ne dokazuje se djelima, već predstavom.

Edvard Sokolovic

pre 10 meseci

Возачи форда морају да буду љубазни. Никад се не зна кад ће им поново требати помоћ на путу. Возачима дачије треба посебан пут, бар 8 метара широк да би могли да прођу. А панчевци су из друге димензије.

мр

pre 10 meseci

Pojednostavljeno - Volvo (npr.) kupuje čovjek kojem je stalo samo do mišljenja ljudi istog, ili višeg intelektualnog nivoa - uprošćeno, voli da drugi vozači Volvoa prepoznaju i njegovi izbor. Ne troši nepotrebno riječi i energiju - pušta da o njemu govore djela.

BMW kupuje čovjek, koji pokušava da fascinira sve oko sebe i da ga prepozna većina, koja je niskog intelektualnog nivoa, jer to onda njega čini boljim od drugih. Alfa mužjak, odnosno mentalitet čopora. Ne dokazuje se djelima, već predstavom.
(cosmo, 6. jun 2023 06:33)

Поједностављено - толико да се граничи са глупошћу. Да ли си ти свестан шта си написао? Бићеш ако прочиташ поново барем кроз неко време. Пре свега, од свих ових луксузних кућа, БМВ има највећи раст популарности у задњих 30 година. Возио сам и БМВ и поменути Волво као и многе друге, и увек из неких рзалога се тако намести. Какви психолошки профили какве будалаштине. БМВ данас возе и стари млади, возе га и они који возе Мерцедес, као рецимо једна мој друг. Постоје одређени трендови код неких група људи. Па смо тако имали популарност Пајера код кримоса 90-тих, па онда Аудија, па данас можда Г класе. У неким другим земљама света исто прође неки маркетинг код одређених група људи, што говори о успешном маркетингу, а не о психологији. И тако гомила ствари, а највећа новац. Возили би Ферари можда и сви, ал неће слонче у лонче.

pržooka

pre 10 meseci

(cosmo, 06. jun 2023 06:33)

A šta ako neko kupi novog X6 napucanog opremom koju obična boranija može samo da sanja jer košta 120.000€. A taj čovek ima te pare koje je pošteno zaradio, nije ukrao ni prevario nikog i hoće da uživa u životu i apsolutno ga zabole za mišljenje drugih ljudi? U koju kategoriju spada takva osoba, Volvoaš ili bemvejaš?

Реалиста

pre 10 meseci

Немци кажу следеће :BMW возе неостварени, MERCEDES остварени а VOLVO они које боли уво за све.

Deket

pre 10 meseci

Zato sto su mnogo igrali video igrice, a tamo Honda i BMW vode glavnu rec. Generacija zavisnika od video igrica, misle da je drift smisao zivota. Dok ne izginu ko pilici u klanici

Aca

pre 10 meseci

Zasto sto se zamisljaju.Ja iskreno nikad nisam imao BMW al vozio jesam i jesu dobri nema sta ali jedino mi se svidjaju kockica ne ne svidja mi se zadnji kraj onaj iz 91 trojaka je...dobar je,onda iz 2001 ekstra linija odlican,i iz 2005 strasan auto i sad ovi najnoviji i to je to sve ostalo NE.

cosmo

pre 10 meseci

@mr

Ja se s tobom slažem da je do marketing i trenda. Postavi si dva pitanja:

1. Zivimo u vremenu intelektualaca, ili se više cijeni eksponiranosti i skandal?

2. Uzmi u uzorak, npr. estradu - koji svakako nisu oličenje intelekta, a svakako au željni pažnje - to se valjda slažemo - pa pogledaj brendove

Da BMW odlično gađa marketing, slažem se - kompanija sa genijalnim marketingom - to ti i potvrđuje moj e tvrdnje - samo pogledaj koga ciljaju.

G16

pre 10 meseci

@Autonom

Mislis da su Maserati, Leksus ili Bentli ekskluzivniji/skuplji od nove osmice gran kupe? Prvo pogledaj cene pa onda pricaj, pusti bmw krseve po nasim ulicama a pogledaj i koliko kosta polovan Bentli u Nemackoj.

aalborg

pre 10 meseci

Mićo, mašiš poentu onoga što je čovek hteo da kaže. Upravo je suština u tome, da su toliko bogati, da nisu opterećeni markom auta, i nemaju potrebe da preko toga leče frustracije, i pokazuju neko imaginarno bogtstvo.

Milija

pre 10 meseci

Gde je Alfa? ?
(Paradox, 05. jun 2023 09:10)

Kod majstora!
(b1321, 06. jun 2023 15:08)

Dobra zahebancija nila nekad... Ali loliko unam servisi BMW-a prepuni... A recitemi gde se nalaze bar dva Alfina servisa... Vozio sam 4 godine Alfu GT JTD, 180 KS, samo mali servisi jednom godišnje. Od popravki samo crevo interkulera (5000), polovnan kompresor kliime (40 evra) i nov hladnjak klime 20.000 din sa zamenom. Ni jednu jedinu sijalicu nisam promenio !!!!! Uzeo je na 190. 000, prodao na 212. 000.

Milija

pre 10 meseci

Jok cu da vozim alfu i da slusam Šaku Polumentu u kolima
(bole, 05. jun 2023 15:58)

Da slušaš Šaku, to ti verujem... Al nisi ti za alfu, sinko... Bembara je za tebe!

мр

pre 10 meseci

@mr

Ja se s tobom slažem da je do marketing i trenda. Postavi si dva pitanja:

1. Zivimo u vremenu intelektualaca, ili se više cijeni eksponiranosti i skandal?

2. Uzmi u uzorak, npr. estradu - koji svakako nisu oličenje intelekta, a svakako au željni pažnje - to se valjda slažemo - pa pogledaj brendove

Da BMW odlično gađa marketing, slažem se - kompanija sa genijalnim marketingom - to ti i potvrđuje moj e tvrdnje - samo pogledaj koga ciljaju.
(cosmo, 6. jun 2023 13:00)

Ма да не глорификујемо сад и тај амркетинг тек онако. Ствар проста, БМВ прода у свету ако се сећам око 2 милиона и нешто возила. Колико се сећам у УСА, ЕУ, и Кини, се прода негде по око 20 милиона. Значи у целом свету можда и преко 100 милиона возила. Ваљда је сада сваком јасан тај домет и утицај маркетинга. Тај маркетинг може да гађа шта хоће, а биче срећни ако годишње дигну продају и за 10 хиљада аутомобила. Дакле маркетинг је највећи маркетинг за самог себе. Тј они силни пиареви и остали ејџареви уствари продају саме себе. Када погледамо сада ове цифре, ајд да се вратимо у реалност, какви бре психолошки профили и сличне глупости. Психолошки профил је једини синдром покондирене тикве, које су покондирене због маме и тате, због ајфона, због Долчеа Габане, може и аута. Просто, ајд да аутомобиле просто оставимо нама љубитељима, а ови психо стричњаци ће се већ снаћи и без класификације наших профила на основу аута који возимо.

Mika

pre 10 meseci

BMW pravi vozila sa sportskim osecajem za volanom pa raznorazni klipani i mamlazi koji se nadju za volanom vozila ove marke smatraju da su u obavezi da voze kao budale !

Mika

pre 10 meseci

Do nedavno su vozaci Volvoa bili najpristojniji. Ali sada su tu marku poceli da kupuju i srpski skorojevici, budzet biznismeni, pa to vise ne vazi ..,,

bambara

pre 10 meseci

ma jok
promenio sam dosta auta
ali kad sam seo u bembaru petaka
...
brt svet se okrenuo
nista nije vise isto
kad stisnes gas digne ti se sve
i kosa
i adrenalnin
i testosteron
i tuki
sve
sve bas sve

long live and David Coverdale

pre 10 meseci

I sta sad ?Naravno da cu da se bahatim,sta koga boli k...c.Nisam ukrao.Pa ne moze se bahat biti sa nekom kantom.Osmica coupe parkirana ispred kuce.

pržooka

pre 10 meseci

Ja kad sednem u moju bembaru sa 190 konja prosto letim na putu i stalno blicam sporaćima u levoj traci koji voze sto na sat “jer je tako bezbednije”. Sklanjaj se boranijo, ne znaš ti šta je auto.
Tako da je u mom slučaju naslov tačan…

Radumilo

pre 10 meseci

Kada sednem u mog bembija, i obratim se iDrive-u sa "Hello BMW, take me to the closest restaurant to eat"", svih 300 konja se upregnu i za cas sam na destinaciji. Doruckujem fino, popijem espreso i vratim se u najudobnije M sediste na planeti. Ljudi usput masu i cude se kako je tako necujan, a on hibrid... Pa ubacim u sport S, stisnem gas a ergela zagrmi... I tako svaki dan. ISti bembi a druga riba svaki dan. Vozite sta zelite, ja odoh na dorucak... 330E touring M, 2023

3 obraćanja dnevno posle jela

pre 10 meseci

Zato što nov BMW kupuješ da preguraš krizu srednjih godina, a polovan da budeš primećen u Kaluđerici. Kako god, posle 3 dana se zasitiš auta koji nije ni premium ni sportski ni lep ni kvalitetan, pa ti onda godinama bude žao para

Mile

pre 10 meseci

Zato što nov BMW kupuješ da preguraš krizu srednjih godina, a polovan da budeš primećen u Kaluđerici. Kako god, posle 3 dana se zasitiš auta koji nije ni premium ni sportski ni lep ni kvalitetan, pa ti onda godinama bude žao para

Sta ti vozis bato? Daj podeli s nama? Sto te lupa kompleks sto nemas i ti?

lmLuka

pre 10 meseci

Zato sto je sportski auto.I nekako mi je uvek bio zabavniji za voznju od mercedesa i audija.E sad,seljaku kad das mokasinu,nosice je kao opanak.

Aca

pre 10 meseci

Zasto sto se zamisljaju.Ja iskreno nikad nisam imao BMW al vozio jesam i jesu dobri nema sta ali jedino mi se svidjaju kockica ne ne svidja mi se zadnji kraj onaj iz 91 trojaka je...dobar je,onda iz 2001 ekstra linija odlican,i iz 2005 strasan auto i sad ovi najnoviji i to je to sve ostalo NE.

Miloš Šestić

pre 10 meseci

Tačno tako, čast VEOMA retkim izuzecima, ali BMW voze teško iskompleksirane mega seljačine, wannabe "mafijaši" bez pola zuba u majmunskoj lobanji, BMW je ionako (sve ružniji) kvarljivi nepouzdani lažni premium, majka kiča i džiberluka za one sa posebnim potrebama u intelektualnom smislu, beznačajni brend i tikva bez korena, tako da im se slaže uz "karakter" i "inteligenciju", za njih su i vozači Dacia rafinirana gospoda besprekornih manira i intelekta. Kao dodatnu opremu uz svoja vozila, BMW može komotno za ovakvu "klijentelu" da prodaje i praziluk na kilo, da imaju da si ga metnu gde sunce ne sija.

Geometar

pre 10 meseci

Zato što nov BMW kupuješ da preguraš krizu srednjih godina, a polovan da budeš primećen u Kaluđerici. Kako god, posle 3 dana se zasitiš auta koji nije ni premium ni sportski ni lep ni kvalitetan, pa ti onda godinama bude žao para
(3 obraćanja dnevno posle jela, 5. jun 2023 13:12)

BMW kupujes kada si mlad, pre porodice i minivena, a crvenu (mozda i nebo plavu a mozda i zutu) kabriolet Korvetu kada si u krizi srednjih godina.

Bazooka

pre 10 meseci

Ja bih rekao da su to vozači nemačkih automobila.

Još preciznije: nisu svi vozači nemačkih automobila idioti, ali svi idioti voze nemački automobil.

Pecke

pre 10 meseci

U Srbiji su to vozaci premijum crnih Skoda koji ti se nabijaju uz gepek i isteruju sa puta.
(Vozac99991, 5. jun 2023 11:29)

Zato što voziš 90 km/h levom trakom a.puta , pretičeš pola sata , ne pomeraš se u koloni , na semaforu krećeš 3 na sat , kroz BGD levom trakom 40 , pozerski , jer si sebičan i šta te briga za druge , i ne obazirući se na druge

Mrkki

pre 10 meseci

bmw je najpopularniji brend u UK, najzastupljeniji, tako da je to najnormalnije. 98% ljudi je sirotinja, inace, i uglavnom se voze vozovima.

nik

pre 10 meseci

Vozac BMWa je dijagnoza svakako, doduse, mislio sam da je to lokalna praksa, ali evo i kod naopakih britanaca je isto... Ipak bubrezi na masci i bubrezi u glavi nisu slucajan spoj...

Srbin u Americi

pre 10 meseci

Kad god sam u Srbiji najviše kretena za volanom viđam u Škodama i Audijima.
Zatim samoubice u pokušaju-motociklisti.

Imam X5 u Americi ali se ne ističem po vožnji uopšte jer mi se ne plaćaju kazne.

G16

pre 10 meseci

@Autonom

Mislis da su Maserati, Leksus ili Bentli ekskluzivniji/skuplji od nove osmice gran kupe? Prvo pogledaj cene pa onda pricaj, pusti bmw krseve po nasim ulicama a pogledaj i koliko kosta polovan Bentli u Nemackoj.

Trbinic

pre 10 meseci

Zato što su najnebrazovaniji, najneinteligentniji, a posebna osobina je to su najnezreli, najinfantilniji deo svakog drustva.

Šta dokazuje da svaki vozač bmw-a ima neki religijski simbol, da li je to krst polumesec, brojanice, ikone.... ti ljudi su ubice na putu

cosmo

pre 10 meseci

Čista nauka o tipu ličnosti, ko ima dodira a tim. Naravno, generalizovano.

Pojednostavljeno - Volvo (npr.) kupuje čovjek kojem je stalo samo do mišljenja ljudi istog, ili višeg intelektualnog nivoa - uprošćeno, voli da drugi vozači Volvoa prepoznaju i njegovi izbor. Ne troši nepotrebno riječi i energiju - pušta da o njemu govore djela.

BMW kupuje čovjek, koji pokušava da fascinira sve oko sebe i da ga prepozna većina, koja je niskog intelektualnog nivoa, jer to onda njega čini boljim od drugih. Alfa mužjak, odnosno mentalitet čopora. Ne dokazuje se djelima, već predstavom.

pržooka

pre 10 meseci

(cosmo, 06. jun 2023 06:33)

A šta ako neko kupi novog X6 napucanog opremom koju obična boranija može samo da sanja jer košta 120.000€. A taj čovek ima te pare koje je pošteno zaradio, nije ukrao ni prevario nikog i hoće da uživa u životu i apsolutno ga zabole za mišljenje drugih ljudi? U koju kategoriju spada takva osoba, Volvoaš ili bemvejaš?

Autonom

pre 10 meseci

BMW, Audi i slično ne voze bogati. U 90/ slučajeva voze ih oni odrasli u siromaštvu materijalnom i duhovnom kojima su se u određenom životnom trenutku otvorile karte i došli su do nešto, često jedva dovoljno, novca. Njima je poenta da pokažu svima 'svojih 5 minuta' često na agresivan način. Sve u svemu -seljana.
Zaista bogati ljudi na zapadu voze Bentlije, Maseratije, Leksuse...
Kod nas zaista bogati duhovno i materijalno se ne exponiraju na ovakav način, jednostavno, to je kal, blato, a može da bude i opasno

batica

pre 10 meseci

Nikada nisam posedovao BMW, odmah da naglasim, ali ovo što ovde čitam je odraz loših ljudi.Jel postoji mogućnost da su to dobri automobili?Jel postoji mogućnost da neko zaradi novac za automobil pošteno?Jel postoji mogućnost da neko poseduje BMW i vozi po propisima?Velika većina vas ste upravo ljubomorni,zajedljivi i puni predubeđenja.E tako isto ocenjujete druge narode,članove drugih političkih partija ili samo one koji drugačije misle.I jel sad ok što sam ja vas sve zajedno procenio na osnovu gluposti koje ste pisali?Isto tako ste svi vi procenili druge što voze neki automobil.Jednom davno mi je lik na ovom portalu napisao da Lanciu voze samo visoko obrazovani ljudi jer je, u suštini, za sebe mislio da je bolji od drugih.E tako ste svi vi sebi dali za pravo da mislite da ste bolji i da je to normalno.E pa nije, nego postoji internet gde možete iskazati svoju frustraciju i sve gore navedene mane.Iskreno,nisam ni ja bez mana ali pokušavam da budem bolji čovek što i vama preporučujem.

мр

pre 10 meseci

Pojednostavljeno - Volvo (npr.) kupuje čovjek kojem je stalo samo do mišljenja ljudi istog, ili višeg intelektualnog nivoa - uprošćeno, voli da drugi vozači Volvoa prepoznaju i njegovi izbor. Ne troši nepotrebno riječi i energiju - pušta da o njemu govore djela.

BMW kupuje čovjek, koji pokušava da fascinira sve oko sebe i da ga prepozna većina, koja je niskog intelektualnog nivoa, jer to onda njega čini boljim od drugih. Alfa mužjak, odnosno mentalitet čopora. Ne dokazuje se djelima, već predstavom.
(cosmo, 6. jun 2023 06:33)

Поједностављено - толико да се граничи са глупошћу. Да ли си ти свестан шта си написао? Бићеш ако прочиташ поново барем кроз неко време. Пре свега, од свих ових луксузних кућа, БМВ има највећи раст популарности у задњих 30 година. Возио сам и БМВ и поменути Волво као и многе друге, и увек из неких рзалога се тако намести. Какви психолошки профили какве будалаштине. БМВ данас возе и стари млади, возе га и они који возе Мерцедес, као рецимо једна мој друг. Постоје одређени трендови код неких група људи. Па смо тако имали популарност Пајера код кримоса 90-тих, па онда Аудија, па данас можда Г класе. У неким другим земљама света исто прође неки маркетинг код одређених група људи, што говори о успешном маркетингу, а не о психологији. И тако гомила ствари, а највећа новац. Возили би Ферари можда и сви, ал неће слонче у лонче.

Brandon Falls, Delaware

pre 10 meseci

Zato što shvate da su ovce kad plate neke nenormalne svote novca za auto, ulete u gužvu pa ih pretiče svaki jugo od 200 evra i prolazi tamo gde oni ne mogu. :)

gagit

pre 10 meseci

Ne znam kako je to u Britaniji, ali kod nas je ovako. Postoji citava jedna fela ljudi, koja se lozi na iste stvari. Slusaju istu muziku, gledaju istu TV, kupuju iste stvari, nose iste torbice (muskarci), isto izgledaju, zene su im sve ko bliznakinje, napucane, naduvane na 3 bara, usta, grudi, sve. Ti ljudi imaju iste snove, zelje, ponasaju se svi isto, i eto, vole iste automobile! Za njih je uspeh u zivotu ako si seo u BMW, Audi, VW, Skodu, nema veze godiste, samo da je ta znacka. Kod mene u kraju, oficijalno vozilo je Audi A3 iz 2005. god, to imaju svi, koji se snadju za 2-3 hiljade evra. Ljudi koji ne zele da izgledaju tako, ma koliko misle da je BMW dobar auto, kupe Tojotu, samo da ne upadnu u sablon dziberizma.

?Срб_и_ја

pre 10 meseci

Возим бмв зато што волим тај ауто, и у тој категорији бирам њега испред Мерцедеса и Аудија. Често мене вређају ни кривог ни дужног због репутације људи који возе тај ауто. Ауто је ауто људи, има 4 точка.. Проблем је у нама као цивилизацији.

Challenger

pre 10 meseci

Podeliću iskustvo iz jednog drugog ugla. Silom prilika, godinama sam stopirao od Pančeva do Beograda, kao student a posle i kao radnik sa skromnom platom. Za nekih 10 godina stopiranja samo JEDNOM mi je stao čovek sa BMW e46 ali on je bio iz Francuske. Sa druge strane, često stanu ljudi sa novijim Mercedesima i to je sve jako kulturan svet. Naravno, najčešće staju ljudi sa vrlo skromnim vozilima koji razumeju muku. Vozači Škode takodje nikada ne kupe stopere.

Edvard Sokolovic

pre 10 meseci

Возачи форда морају да буду љубазни. Никад се не зна кад ће им поново требати помоћ на путу. Возачима дачије треба посебан пут, бар 8 метара широк да би могли да прођу. А панчевци су из друге димензије.

dr.Bole

pre 10 meseci

Kakve sve gluposti pisu to je za ....
ja sam vozio Alfu opela forda audija bmw i uvek sam se ponasao isto .... ne menja Auto karakter ....to je princip daj coveku vlast bez odgovornosti i ...

Реалиста

pre 10 meseci

Немци кажу следеће :BMW возе неостварени, MERCEDES остварени а VOLVO они које боли уво за све.

borivoje surdilovic

pre 10 meseci

u srbiji svako ko ima bmw bilo koje god i cena, i svako ko ima ioleskuplji auto je bahat, jos ako ima veze sa sns-om...to je pisanje po sirotinji...

Armadajj

pre 10 meseci

Zasto? Pa zato sto nabrojani brendovi imaju agresivan marketing na koji se loze alfa muzjaci i karakteri ljudi koji misle da su najsposobniji najuspesniji najlepsi tj. Klasicni narcisi. A priroda takvih ljudi u tom automobilu bude naglasena i dobijete prepotenciju koja je jednaka bahatosti i bezobrazluku.

Ljudi koji se opredeljuju za nepremijum brendove automobila, ne pate od statusnih simbola a to su pristojni ljudi

Maxiim

pre 10 meseci

Realni rezultati. Generalno, svuda u svetu, pa tako i kod nas, su najbahatiji bogatasi, pogotovo ovi skorojevici. Laka lova, do koje nisu dosli nekom mukom i odmah za auto 100+k evra da svi vide. Ovi pristojniji, uglavnom radnicka klasa, duze vreme analiziraju aute koje bi kupili, da se uklope u budzet, ne pate da budu vidjeni u premiumu pa se odlucuju sa Toyotu, Ford, Skodu... Pristojni, porodicni ljudi ciji auti imaju ozbiljniju svrhu ( voznja porodice, posao, hobi), samim tim su i prizemniji i kulturniji u saobraćaju.

grunf

pre 10 meseci

Kao u sahu, postoje pravila ali ne vaze bas uvek. Zakljucio sam da nacin voznje strahovito oslikava karakter vozaca a i marka automobila koji vozi. Kod nas bih dodao na spisak i Audi. Vecinom su to ljudi koji gaze preko zivih da da bi ostvarili svoje ciljeve. Nemaju obzira, ni prema kome, imaju uglavnom nekog ujaka negde, grad je napravljen zbog njih. Policija uglavnom cuti i izbegava konflikte sa njima. To izaziva jos veci bes ostalih. Eto, to je slika.

Cinique

pre 10 meseci

Od vozača BMW gori su samo motociklisti. Beemvejci su obesno bahati jer moraju da održe reputaciju o sopstvenoj važnosti. Minut jednog beemvejca više vredi nego sat običnih ljudi. Ali i vozači BMW automobila ipak voze "od negde do negde", motociklist ni toliko, motocikli se voze isključivo da bi njima iritirali vozače, pešake i stanare. Mislim da kod motociklista ovisnika to čak i nije povezano sa nekim brendom kao kod automobilskih psihopata.

Gale

pre 10 meseci

Realni rezultati. Da je ADAC radio istrazivanje, bili bi drugaciji rezultati :-) Bili bi najpristojniji ovi sto su sad nejnepristrojniji :-)

gost

pre 10 meseci

Dominantna većina spomenutih su klasični kompleksaši,
u ozbiljnom deficitu inetligencije & ljudskosti,
i mašala suficutu bahatosti & primitivizma.

Kada nisu po život opasni,
(trenutak ponosnog izlaska iz vozila)
zanimljivi za psihoanalizu.

Munja

pre 10 meseci

BMW definitivno privlači najagresivnije vozače koji nemaju dovoljno novca za još skuplju marku automobila. Zato vreme, muškarci koje u ogromnom procentu privuče Audi za sebe misle da su pametniji od drugih ljudi, ne samo po izboru marke, nego i načinu vožnje. A i jedni i drugi se češu kada vide račun za servis, a naročito popravke.

M4X

pre 10 meseci

Jer BMW u svetu najviše voze mladi, neiživljeni likovi koji misle da su markom automobila koju su dobili od svojih roditelja, uspeli nešto u životu.

Kod nas se pak vezuje za kriminal i bahatost, pa glume neko ludilo.

Šekler-Kon (Hekler-Koh)

pre 10 meseci

Kod nas bi bila samo mala izmena na prvom mestu, službene Škode sa ili bez blinkera, naročito Superb (Super Be, za nepismene).

Đenka

pre 10 meseci

Juče kod Zmaja otprilike,lančani sudar u kojem su učestvovala dva BMW 3 minimum 2019 godište i Porše Kajen.Nije teško pretpostaviti šta je razlog sudara mada se iskreno nadam da nije niko povrijeđen.

Milija

pre 10 meseci

Gde je Alfa? ?
(Paradox, 05. jun 2023 09:10)

Kod majstora!
(b1321, 06. jun 2023 15:08)

Dobra zahebancija nila nekad... Ali loliko unam servisi BMW-a prepuni... A recitemi gde se nalaze bar dva Alfina servisa... Vozio sam 4 godine Alfu GT JTD, 180 KS, samo mali servisi jednom godišnje. Od popravki samo crevo interkulera (5000), polovnan kompresor kliime (40 evra) i nov hladnjak klime 20.000 din sa zamenom. Ni jednu jedinu sijalicu nisam promenio !!!!! Uzeo je na 190. 000, prodao na 212. 000.

dača

pre 10 meseci

a u srbiji:

za niže cene - golf V gtd, voze kao da sutra ne postoji

srednja klasa - superb, jake a rlativno jeftine, lep osećaj moći

viša klasa - bmw. nema šanse da te bmw ne pretekne preko pune na ibarskoj, a vozim skoro svaki dan do Lazarevca. jesu brzi, jesu super podvozni, ali opasni po ostale.

Gime

pre 10 meseci

Vozim Audi A8 D2 iz 1999, nasledio od oca, inače ko ne zna kod nas poznat kao auto zemunskog klana. Nikad nisam bio agresivan vozač, ali sam non stop izložen provokacijama, nepotrebnim komentarima, prilaženju čudnih likova da iskažu divljenje ili interes da ga kupe. Obzirom da održavanje postaje sve skuplje, jedva čekam da ga prodam i kupim neki Golf.

Milija

pre 10 meseci

Jok cu da vozim alfu i da slusam Šaku Polumentu u kolima
(bole, 05. jun 2023 15:58)

Da slušaš Šaku, to ti verujem... Al nisi ti za alfu, sinko... Bembara je za tebe!

Preddy Baer

pre 10 meseci

zasto je tako? moje misljenje da su sledeci razlozi:

- new money, lako zaradjen i vrlo cesto postignut bez imanja obzira prema drugima
- to se samo preliva na situaciju u saobracaju, gde doticne osobe misle da su vrednije od ostalih ucesnika u saobracaju
- pokusaj da se nedostatak ukusa i opstih manira covilizovanog ponassnja kupe na kilo i metar u prodavnici auta

joja

pre 10 meseci

"BMW je dijagnoza".
To nije tačno, nije pravilo. Svako je onakav kakav je. Ali je statistička dominanta. Najveći broj/procenat pacera koji faličnost svog života kompenzuju sa "vidi što sam opasan" pa tako i u automobilizmu bira prvo BMW. Što često nije veliki problem jer imaju i nadprosečno veliki procenat dobrih vozača. Svejedno - i ti su često džukci na asfaltu. A oni koji misle da znaju da voze su džukci redovno.

pusti malo i ovakve komentare, bar na kraju

pre 10 meseci

@batica
Jedini normalan komentar, što samo govori o stanju nacije u saobraćaju, a možda i o redakciji koja pušta samo pljuvačke komentare. Komentari bukvalno pozivaju na tuče u saobraćaju, grebanje auta i sl. Ja sam u BMWu uglavnom najsporiji kad vozim u mom gradu, dajem svaki put žmigavac, pazim gde parkiram da me ne udare/izgrebu na parkingu, imam ispravan Euro6 motor, platio sam poveliki porez kad sam ga kupio. I sad treba neki iskompleksirani zadimljeni moron da me pljuje ako je ustao na levu nogu.

Skupljam obraćanja, menjam duplikate

pre 10 meseci

BMW ti ablenduje sa 3 kilometra pa se skloniš na vreme, ali Škode sa blinkerima i Wolt kamikaze iskaču iza drveta, padaju s neba, izranjaju iz zemlje

Nikola

pre 10 meseci

Uopšte nije merodavno, mene je sa Matizom puno vozača BMWa pustilo u raskrsnici i bilo gospodski nastrojeno !

Stvar je kulture i seljane koja se doselila u veće gradove a koja i kesu sa đubretom baci u park jer ima neko ko će da skuplja ...tako da uopšte nema veze sa markom automobila !

aalborg

pre 10 meseci

Mićo, mašiš poentu onoga što je čovek hteo da kaže. Upravo je suština u tome, da su toliko bogati, da nisu opterećeni markom auta, i nemaju potrebe da preko toga leče frustracije, i pokazuju neko imaginarno bogtstvo.

FLW

pre 10 meseci

Juče kod Zmaja otprilike,lančani sudar u kojem su učestvovala dva BMW 3 minimum 2019 godište i Porše Kajen.Nije teško pretpostaviti šta je razlog sudara mada se iskreno nadam da nije niko povrijeđen.
Ucestvovala su ukupno tri BMWa i Porse Kajen. Od ta tri BMWa dva su 5 a jedan 3…

cosmo

pre 10 meseci

@mr

Ja se s tobom slažem da je do marketing i trenda. Postavi si dva pitanja:

1. Zivimo u vremenu intelektualaca, ili se više cijeni eksponiranosti i skandal?

2. Uzmi u uzorak, npr. estradu - koji svakako nisu oličenje intelekta, a svakako au željni pažnje - to se valjda slažemo - pa pogledaj brendove

Da BMW odlično gađa marketing, slažem se - kompanija sa genijalnim marketingom - to ti i potvrđuje moj e tvrdnje - samo pogledaj koga ciljaju.

мр

pre 10 meseci

@mr

Ja se s tobom slažem da je do marketing i trenda. Postavi si dva pitanja:

1. Zivimo u vremenu intelektualaca, ili se više cijeni eksponiranosti i skandal?

2. Uzmi u uzorak, npr. estradu - koji svakako nisu oličenje intelekta, a svakako au željni pažnje - to se valjda slažemo - pa pogledaj brendove

Da BMW odlično gađa marketing, slažem se - kompanija sa genijalnim marketingom - to ti i potvrđuje moj e tvrdnje - samo pogledaj koga ciljaju.
(cosmo, 6. jun 2023 13:00)

Ма да не глорификујемо сад и тај амркетинг тек онако. Ствар проста, БМВ прода у свету ако се сећам око 2 милиона и нешто возила. Колико се сећам у УСА, ЕУ, и Кини, се прода негде по око 20 милиона. Значи у целом свету можда и преко 100 милиона возила. Ваљда је сада сваком јасан тај домет и утицај маркетинга. Тај маркетинг може да гађа шта хоће, а биче срећни ако годишње дигну продају и за 10 хиљада аутомобила. Дакле маркетинг је највећи маркетинг за самог себе. Тј они силни пиареви и остали ејџареви уствари продају саме себе. Када погледамо сада ове цифре, ајд да се вратимо у реалност, какви бре психолошки профили и сличне глупости. Психолошки профил је једини синдром покондирене тикве, које су покондирене због маме и тате, због ајфона, због Долчеа Габане, може и аута. Просто, ајд да аутомобиле просто оставимо нама љубитељима, а ови психо стричњаци ће се већ снаћи и без класификације наших профила на основу аута који возимо.

cosmo

pre 10 meseci

@przooka

Podrazumijevamo da oba kupuju od poštenog novca. U dijelu rečenice "koju obična boranija ne može da kupi" nalazi se odgovor. Itekako brine o tome šta drugi misle, a smatra da se kupovinom X6 stavlja iznad "boranije".

Dakle, "bmwejaš".

Drugo, možda još bitnije - ne pravi logičku grešku - to što pričamo o statističkoj sklonosti i profilu - ne znači da ne postoji izuzetak i ja sam se od toga ogradio odrednicom "generalizovano". Ti nisi i argument baziraš na tome. Naravno da postoje izuzeci koji će kupiti i X6 bez da je gorenavedeno tačno - ali, govorimo o uobičajenom obrascu ponašanja, ne religioznoj dogmi.

Deket

pre 10 meseci

Zato sto su mnogo igrali video igrice, a tamo Honda i BMW vode glavnu rec. Generacija zavisnika od video igrica, misle da je drift smisao zivota. Dok ne izginu ko pilici u klanici

Mika

pre 10 meseci

Do nedavno su vozaci Volvoa bili najpristojniji. Ali sada su tu marku poceli da kupuju i srpski skorojevici, budzet biznismeni, pa to vise ne vazi ..,,

Mika

pre 10 meseci

BMW pravi vozila sa sportskim osecajem za volanom pa raznorazni klipani i mamlazi koji se nadju za volanom vozila ove marke smatraju da su u obavezi da voze kao budale !