Subota, 27.05.2023.

09:30

Dacia Sandero najprodavaniji automobil u Evropi

Izvor: B92

Dacia Sandero najprodavaniji automobil u Evropi IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

74 Komentari

Sortiraj po:

Ivan ZG

pre 10 meseci

Ivan ZG
Zaista si sampion u pisanju glupih komentara... U Hrvatskoj najprodavaniji VW, pa Skoda, a na ovakav nacin komentarises Srbiju u kojoj pri kupovini novih VW-a nema u vrhu liste... Naravno da oni koji kupuju auto kao statusni simbol ne kupuju VW-e...
(Srđan BL, 28. maj 2023 23:56)

VW je najprodavaniji samo zato što ga masovno kupuju rent-a-car firme i iznajmljuju preko ljeta. Nakon toga ide u prodaju i njih 80% završi u inozemstvu. Tako da statistika svašta može pokazati.
Slična situacija je i sa Škodom osim što njih kupuje i jako puno firmi, a i policija, naročito Oktavije.
Individulano se jako puno prodaje Sandero, Duster, S-Cross, Yaris, Corsa, Clio, T-Roc...
Tako da se individualna prodaja dosta razlikuje od ukupne statistike prodaje.

Ivan ZG

pre 10 meseci

@(Ivan ZG, 28. maj 2023 20:09)

Jednostavno je visestruko los auto. Moze da posluzi kao drugi treci auto. Jedino Duster malo odskace, ali i dalje unutrasnjost je kriminalna. Aktuelni Sandero je popravio unutrasnjost donekle, ali i dalje je sve to ukupno veoma lose.
(Provereno losa mehanika, 29. maj 2023 09:00)

Stare Dacia-e su imale dosta slabih točaka kao što je pasivna sigurnost, zvučna izolacija i broj zračnih jastuka tj. nedostatak njihov, a najgora je bila manjkava ergonomija i samo djelomično udobna sjedala.
Novi Sandero/Joger nema niti jednu od tih mana.
Jedina mana mu je cijena koja nije daleko od konkurencije koja nema predznak - jeftina. Meni izvana auto izgleda ljepše od 90% komkurenata, a i iznutra bolje od njih 80%.
Mana mu je što se ACC tj. adaptivni tempomat nemože doplatiti jer ga jednostavno nisu ni predvidjeli valjda da bi barem tako napravili jasnu distancu prema modelima Renaulta ili Nissana.
Po prostoru u unutrašnjosti Sandero je skoro potpuno jednak Dusteru jedino je prtljažnik manji.
Bez obzira na značku novi Sandero/Joger je jako dobar auto.

Ivan ZG

pre 10 meseci

Samo u Srbiji misle da je značka VW statusni simbol. U zapadnoj Europi statusni simbol može biti značka BMW ili Audi ili Porshe Ili Mercedes.
Sve ostalo (Opel, Ford, Peugeot, VW, Citroen, KIA, Toyota, Dacia...) su prevozna sredstva za koje je nebitna značka jer ništa ne predstavlja.
Srbi kojima se gadi Dacia u stvari se srame svog siromaštva pa misle kada kupe neki drugi auto jedno 15-20 godina star da je to pokazatelj - bogatstva.
Na zapadu su auti potrošna stvar i svi gledaju da ih što manje košta, a odradi posao, a u Srbiji nije bitno ni da li ga voziš, bitno da susjedi znaju da si kupio auto. Najbolje VW ili Audi.
To je isto kao da si postao direktor u firmi (a jedva završio osnovnu školu).

kole

pre 10 meseci

@doktor
Covek je za svoje pare kupio auto i prelazi godisnje oko 3300 km, a ti ga pitas sta ce mu auto. Sta tebe briga sta ce njemu auto i odakle ti ideja da postavljas takvo pitanje. Ja predjem oko 10.000km, a kad odem u penziju necu vise od 5000 i sad neko treba da me proziva sto se malo vozim. Ako me nesto nervira to su ljudi koji ni do obliznje prodavnice nece da prosetaju nego pale auto i prave haos zbog parkiranja. A cime covek da se vozi kad mu zatreba auto. Prevoz je skup, neredovan i neudoban. Taksi sam nedavno cekao na ulici 30 minuta, a renta kar ne mozes da iznajmis uvece u 20h kad ti jave da hitno moras negde da budes. Auto u ovoj saobracajno neuredjenoj zemlji nije samo potreba vec i pitanje opstanka. Ajde ti pozovi hitnu pomoc iz nekog udaljenog sela u Srbiji. Ima 3X da umres dok ne dodju, osim ako te neko kolima ne odveze kod lekara.

Bane...

pre 10 meseci

Sećam se dok je Logan sa plinom 1,4 koštao preko 7 hiljada evra i prelazio čak milion km na taxi dok je 1,5 DCI koštao dugo 10 hiljada evra; od 2006 do negde 2014g. gde su im bila samo slaba tačka limarija gde zaštitiš ga već kao nov gde je auto vršio funkciju i ko je pravio km isplatilo mu se do današnjeg dana kada su imali 4 cilindra gde sada ipak se više isplati da se nađe polovan očuvan auto star 10 godina gde se slabije vozi zbog skupog goriva i da je dobro održan gde treba par meseci istraživanja gde ipak ću se opredeliti za Fiat, zbog motora, održavanja, elektronike gde može da sija kao uskršna jelka i opet da je u voznom stanju gde je i limarija kvalitetnija i ima šasiju...

Provereno losa mehanika

pre 10 meseci

@(Ivan ZG, 28. maj 2023 20:09)

Jednostavno je visestruko los auto. Moze da posluzi kao drugi treci auto. Jedino Duster malo odskace, ali i dalje unutrasnjost je kriminalna. Aktuelni Sandero je popravio unutrasnjost donekle, ali i dalje je sve to ukupno veoma lose.

вредност за вредност

pre 10 meseci

Bio mi je u najužem izboru prošle godine i hvala novobeogradskom dileru što mi je dozvolio samostalnu testnu vožnju do najviše dva sata (tako je rekao).
Vratio sam mu ga posle oko sat vremena.
To mi je inače bila druga testna vožnja, jer mi je jedan drugi diler (na Dorćolu) pre toga dozvolio samo jedan krug od par kilometara.
Ipak sam se odlučio za Yarisa 1,5. Bio je prošlog leta samo neznatno skuplji od Sandera. Došao me 16.190.
Sandero nije loš automobil (po meni, najbolja Dačija do sada), ali je sa nekim svojim osobinama baš preskup u odnosu na konkurente (za moje razumevanje). Kada bude realno jeftiniji od njih, uzeću ga opet u razmatranje.
(Toyota owner, 28. maj 2023 00:24)

То је суштина. Ако се добро загребе, прескуп је. Не може се увек гледати само цена, а не шта се и за њу добије. Али, у својим мукама многи ипак тако и гледају изато се салама паризер и тако добро продаје.

Nikola

pre 10 meseci

Ja vozim Daewoo Matiz-a već 11-st godina i super mi završava posao. Nemam neke želje ni komplekse od marke automobila niti bi mi BMW bio od koristi. Sledeći automobil ću kupiti isključivo po potrebi i upotrebljivosti ... dakle da nema veliku potrošnju, da mu nije visoka cena registracije, da nije skupo održavanje, da mi bude upotrebljiv kada jednom godišnje odem u najlepše mesto na planeti na godišnji odmor, u moju Crnu Travu....takođe ne patim od mora, samo jednom sam bio u životu na moru i nije mi se svidelo to čvarenje i gužva !

Iskreno razmišljam o Fordu Fiesta skromne kubikaže 1.4...smatram ,da je to sasvim dovoljno i da mi uopšte mišta ne znači ništa jače , udobnije ili brže. Generalno kada sve staviš na vagu , dačije uopšte nisu loše.

Preterano smo se bre otuđili, postali besni, puni kompleksa i zavisti željni nekog dokazivanja da većina dalje od svog nosa ne vidi.

I da , da li imam za bolje , imam...ne bih se hvalio i predstavljao u novinama , ko sam i šta sam kao ni koje škole sam zavšio jer bi bilo potpuno besmisleno i nepravedno prema gore kategorisanim indijancima !

Srđan BL

pre 10 meseci

Ivan ZG
Zaista si sampion u pisanju glupih komentara... U Hrvatskoj najprodavaniji VW, pa Skoda, a na ovakav nacin komentarises Srbiju u kojoj pri kupovini novih VW-a nema u vrhu liste... Naravno da oni koji kupuju auto kao statusni simbol ne kupuju VW-e...

b1321

pre 10 meseci

@rista
U vreme kako kažete kad je Sandero Stepway bio 11000 Golf je kretao od 16000. Sada je Stepway 15500, a najjeftiniji Golf 26.616, pa Vi izračunajte odnos!

Ivan ZG

pre 10 meseci

Samo u Srbiji misle da je značka VW statusni simbol. U zapadnoj Europi statusni simbol može biti značka BMW ili Audi ili Porshe Ili Mercedes.
Sve ostalo (Opel, Ford, Peugeot, VW, Citroen, KIA, Toyota, Dacia...) su prevozna sredstva za koje je nebitna značka jer ništa ne predstavlja.
Srbi kojima se gadi Dacia u stvari se srame svog siromaštva pa misle kada kupe neki drugi auto jedno 15-20 godina star da je to pokazatelj - bogatstva.
Na zapadu su auti potrošna stvar i svi gledaju da ih što manje košta, a odradi posao, a u Srbiji nije bitno ni da li ga voziš, bitno da susjedi znaju da si kupio auto. Najbolje VW ili Audi.
To je isto kao da si postao direktor u firmi (a jedva završio osnovnu školu).

boki

pre 10 meseci

Iz generaciju u generaciju sve lepši i bolji.
(kraft, 27. maj 2023 10:19)
@
a i skuplji što će uskoro izgubiti smisao kupovine tih kola. Slično se desilo sa Škodom, pre toga sa Kiom...

Dav

pre 10 meseci

Vreme cekanja za novi auto ubija prodaju u Evropi. Za Kiju Niro se ceka se 10 meseci, za VW id4 dva meseca za Sandero ( nepoznata marka izvan Evrope) mesec dana.Za Udi, onaj jeftini je do 3 meseca za qr6 18 meseci.Nije da se QR6 vise trazi od ostalih auta - nema kopmonenti.

Avaya

pre 10 meseci

Као и увек ова фирма уме лепо да подели народ у Србији, једни су за, други је проклињу. Али ови други обично је пореде са неким премијум половним аутима што Dacia није, нити ће бити, а поготову воле поређење са возилима у класи "D", у којој она нема никога, нити ће матична кућа дозволити да има. Да би се разумео феномен звани Dacia, треба да се зна пар ствари
1. Минимум 2/3 нових возила у ЕУ су купљена од стране правних лица и они су главне муштерије за ауто индустрију, а они тачно гледају сваки цент колико ће ауто да их кошта у набавци и коришћењу.
2. Код физичких лица Dacia Sandero је одавно у врху по броју продатих возила унутар ЕУ.
3. Ови који воле да је пореде са свим и свачим, грешите, Dacia је возило "В" класе и треба да се пореди са конкуренцијом унутар те класе: Corsa, 208, Polo, Fabia, а не са BMW 5.
4. Нова Dacia је скупа? Сви нови су скупи, ено нова Corsa, почетна цена у Немачкој 18 500€. Цене неће ићи доле скорије, неко мора да плати развој нових електричних аута (и хибрида исто), ту је и инфлација, наравно и цена половних прати цену нових аута, маштање да се купи добар половњак за 5000 € је прошлост полако...

Deket

pre 10 meseci

Mi mnogo volimo da sanjamo. Najbolji drug je 2011. kupio Stepway i svi mu se smejali. Presao je 280.000 km, od kvarova je imao 1 stabilizator. Ima urednu servisnu knjizicu, od prvog dana samo ovlasceni servis.
Zet iz Uzica ima 2 Logana, koji su
presli 800.000 km i tek sad je na jednom otisao dihtung poklopca ventila. Ovih dana razmsljam o Dusteru 2019.-2020.

Partizan

pre 10 meseci

Debilna Evrope puca si sebi u oba kolena
Amerika ti pozajmila gun
Unistena najveca srednja klasa i soc.dovrobit na planet.

Ako blagostanje treba da bude na racun Ukrajine ioli bilo koga drugog onda hvala, ne treba. Svaka drzava moze da nam se pridruzi, EU i NATO, pa i Rusija. To sto se oni tripuju da su nekakva globalna sila a nisu pa su usli u zlocin i agresiju njihov je problem ali i nas.

Бананамен

pre 10 meseci

@1+1=
Nikola ima veze sa Srbijom kao i Dalaj Lama. Jednom na sat vremena je bio u Srbiji za ceo život. Što naravno nije ništa loše, da je ostao ovde ništa ne bi postigao.
(mile@, 27. maj 2023 12:25)

Србија нису само Београд и Нови Сад, Миле...Ниси ни ти много постигао изгледа.

Toyota owner

pre 10 meseci

Bio mi je u najužem izboru prošle godine i hvala novobeogradskom dileru što mi je dozvolio samostalnu testnu vožnju do najviše dva sata (tako je rekao).
Vratio sam mu ga posle oko sat vremena.
To mi je inače bila druga testna vožnja, jer mi je jedan drugi diler (na Dorćolu) pre toga dozvolio samo jedan krug od par kilometara.
Ipak sam se odlučio za Yarisa 1,5. Bio je prošlog leta samo neznatno skuplji od Sandera. Došao me 16.190.
Sandero nije loš automobil (po meni, najbolja Dačija do sada), ali je sa nekim svojim osobinama baš preskup u odnosu na konkurente (za moje razumevanje). Kada bude realno jeftiniji od njih, uzeću ga opet u razmatranje.

kimi R

pre 10 meseci

@Da da
U normalnom svetu šta god to značilo,znak na haubi je bitan kao i u nenormalnom.Prestanite sa tim sirotinjskim forama"kao tamo negde nije bitno"svuda je bitno.

Mladen

pre 10 meseci

Volim Sandera kao koncept auta - dovoljan za porodicu, jeftin i praktičan.

Jedino što više nema je motor sa 4 klipa, što je meni ogroman minus.

DC

pre 10 meseci

Vozio sam taj auto. Moras da imas bas skromne zahteve da bi ga kupio.
Razumem, ne trazis BMW ili AUDI ali bas da kupis daciu??
(Hladan, 27. maj 2023 12:32)

Vozio sam i ja... a posle njega sam imao prilike da vozim i novu Fabiju i Corsu iz tog segmenta. I nisam nasao razlog zasto bih ova potonja dva platio vise.

Bizgov

pre 10 meseci

15god - 47ooo km. Sta ce tebi auto? Bacio si pare ma koliko bio jeftin taj sandero. Izracunaj koliko te je kostao za stajanje u garazi.
(carls III, 27. maj 2023 18:20)

Sta ce tebi komp kad svet meris samo iz svog ugla?

doktor

pre 10 meseci

Imam Sandera, 15. godina, prešao 47000km, sa motorom 1,4 iz starog Megana, ide kao zmaj, nemam nešto potrebe da ga puno vozim, kada je bio nov imao sam još jedan auto pa sam ga vozio samo van grada i uvek bih Sandera ponovio kada bi ga proizvodili. Ali kako vidim, sada su prešli samo na Stepway-a, i to od 15500 evra naviše a to je previše. Ranije je bio između 11 i 12000 a običan Sandero sa silnom opremom već kao bazni model koštao je oko 8500 evra i to je bio pravi posao. Probao sam ga kod ovlašćenog dilera i servisera.
(rista todorović, 27. maj 2023 14:55)

15god/47.000km. Sto bi omladina rekla,WTF ???? Pa sta ce Vama auto uopste???

carls III

pre 10 meseci

Imam Sandera, 15. godina, prešao 47000km, sa motorom 1,4 iz starog Megana, ide kao zmaj, nemam nešto potrebe da ga puno vozim, kada je bio nov imao sam još jedan auto pa sam ga vozio samo van grada i uvek bih Sandera ponovio kada bi ga proizvodili. Ali kako vidim, sada su prešli samo na Stepway-a, i to od 15500 evra naviše a to je previše. Ranije je bio između 11 i 12000 a običan Sandero sa silnom opremom već kao bazni model koštao je oko 8500 evra i to je bio pravi posao. Probao sam ga kod ovlašćenog dilera i servisera.
(rista todorović, 27. maj 2023 14:55)

15god - 47ooo km. Sta ce tebi auto? Bacio si pare ma koliko bio jeftin taj sandero. Izracunaj koliko te je kostao za stajanje u garazi.

gagit

pre 10 meseci

Kakav jeftin ruski gas,kad smo i mi uveli sankcije rusima.
(Stefan, 27. maj 2023 12:20)

Jedino ako pod "mi" mislis na Hrvatsku, Albaniju, Bugarsku itd. a ako mislis na Srbiju, onda ne znas nista o tim stvarima, vec samo mlatis bezveze! Srbija nije uvela sankcije Rusiji i ima jeftin gas, i to je cinjenica.

Rastko

pre 10 meseci

Sad kažite da je normalno da dačija sanderobude najprodavaniji auto u evropi umesto golfa? Pokazatelj propadti srednje klase.
Dačija tri puta prodavanija od najpopularnijeg VW-a na struju!

T

pre 10 meseci

Vezano za ideju o Tealnoj fabrici: nemamo Teslu u Srbiji, ali imamo Rivianov softverski razvojni centar. Neki zli jezici tvrde da su uspeli celih 8 inzenjera da zaposle, ne mogu da tvrdim da je zaista tako malo ljudi zaposleno, ali znam da ih definitvno nema mnogo jer delimo zgradu u Airport Cityiju.

XXL

pre 10 meseci

@rista todorović - to je to prijatelju automobil za običnog čoveka kome je automobil potreba. Zato sam i napisao u prethodnom komentaru da preferiram Dacia vozila jer su prepoznali tu vrstu kupaca kome je potreban takav automobil sa tim standardom. No dobro cenim i one zahtevne koji mogu sebi da priušte višu klasu automobila kao i one opsednute višom klasom i koji znaju sve napamet o njima i tehničke karakteristike, a nemaju nikakav automobil. Pozz.

Realista

pre 10 meseci

@ 1+1=27
Dolazak bilo koje velike fabrike u bilo koju zemlju na svetu je politicko pitanje. Ne zanosite se carinama, lukama, putevima itd. Sve su to usputne stvari. Amerikanci ce svaku fabriku tog tipa otvoriti pre u Poljskoj nego u bilo kojoj balkanskoj zemlji jer politika uvek ima glavnu rec.

Nisam lud ali volim da cepam novine

pre 10 meseci

Pad standarda je svakako jedan od uzroka bolje prodaje Dačije ali mislim da je racionalnost zapadnjaka ovde presudna.
Ljudi koji sada moraju da zamene auto gledaju da prodju "kao pas kroz rosu" jer prosto čekaju nekakav epilog sa famoznim EV (cene, mreza...). Drugim rečima, gledaju da premoste ovaj period što bezbolnije pa kupe najpovoljniji novi auto.
A to što taj auto ima znak Dačije, boli ih uvo.
Mozda se mnogi sa mnom neće sloziti, ali ja mislim da sada kupuje auto samo onaj ko mora. To pogotovo vazi za nas tj. naš standard. Ako je moguće, sredi ono što imaš i sačekaj godinu, dve, tri.

dzigi

pre 10 meseci

Pritom se na Zapadu prodaje i običan Sandero, koji je jeftiniji nego Stepvej, tako da nije nikakvo čudo.

Za one koji ne znaju, običan Sandero se pravi u Maroku i u EU ne podleže carini, dok se kod nas plaća, pa bi bio skuplji od Stepveja i zato se ne uvozi.

aalborg

pre 10 meseci

Debilna Evrope puca si sebi u oba kolena
Amerika ti pozajmila gun
Unistena najveca srednja klasa i soc.dovrobit na planet.
Svakom po zasluzi
A sad plačite
(Sonsi, 27. maj 2023 11:20)

Ko ti drma kavez Miki?

koja

pre 10 meseci

koliko ludaka u komentarima, svi sve znaju a verovatno voze Juga i žele BMW, dajte ljudi novo je novo. i šta mu fali, ništa, dobar auto za manje para.

rista todorović

pre 10 meseci

Imam Sandera, 15. godina, prešao 47000km, sa motorom 1,4 iz starog Megana, ide kao zmaj, nemam nešto potrebe da ga puno vozim, kada je bio nov imao sam još jedan auto pa sam ga vozio samo van grada i uvek bih Sandera ponovio kada bi ga proizvodili. Ali kako vidim, sada su prešli samo na Stepway-a, i to od 15500 evra naviše a to je previše. Ranije je bio između 11 i 12000 a običan Sandero sa silnom opremom već kao bazni model koštao je oko 8500 evra i to je bio pravi posao. Probao sam ga kod ovlašćenog dilera i servisera.

Da da

pre 10 meseci

Boza, gresis, u normalnom svetu ljudi se ne pale na auta nego jih koriste kao sredstvo. A zato na odmor daleko i lepo na karibe. A ti se vozi BMW-om i jedi krompir.

sremac007

pre 10 meseci

evo vozim Sandera 2016 god,
razmišljam o novom autu, ali ovog Sandera ne mogu da uzmem u razmatranje jednostavno mi puno 17.000 za Sandera... da je 11.000 koliko je i bio kupio bih ga bez razmišljanja ali sadašnja cena previsoka.

XXL

pre 10 meseci

Nemam komentar al' sam pobornik Dacia automobila za srednju klasu nas građana. Voleo bi da pročitam komentar našeg dragog prijatelja komentatora @Goxy o tom automobilu jer je u jednom od svojih komentara naveo da je svojevremeno vozio Dacia Sandero pa njegovo iskreno mišljenje kakav je to automobil u toku exploatacije? Da li je isplativ i zahvalan automobil? I naravno pozz za njega ako pročita moj komentar.

Pogresan naslov

pre 10 meseci

Naslov bi trebao da glasi "Tesla Model Y i dalje najprodavaniji automobil u Evropi"...sto jedva da se nekako moze zakljuciti iz teksta.
A gde je clanak "Tesla Model Y najprodavaniji automobil na svetu"? Posto je, po podacima istog ovog Jato dynamics Model Y najprodavaniji automobil u svetu u Q1 2023

mile@

pre 10 meseci

@1+1=
Nikola ima veze sa Srbijom kao i Dalaj Lama. Jednom na sat vremena je bio u Srbiji za ceo život. Što naravno nije ništa loše, da je ostao ovde ništa ne bi postigao.

Veliki brat

pre 10 meseci

Ово показује две ствари. Да сандеро није лош аутомобил и да се људи окрећу мало јефтинијим аутомобилима у кризи која захвата свет. Али треба рећи и да се најскупљи модели исто тако добро продају.
(Гиле, 27. maj 2023 10:05)

Ti "malo jeftiniji" automobili sada koštaju isto kao što je pre 5 godina koštao VW Polo, tako da ljudi kupuju ono za šta mogu da odvoje isti novac kao pre 5 godina, jer im je povećanje plate pojelo povećanje cena hrane i drugih računa.

neutral felš

pre 10 meseci

Kao klinac ložio sam se na skupe i brze automobile, a onda sam se oženio i kupio novog Sandera. Taj auto i dalje koristim, ima 14 godina bez ijednog jedinog kvara. Boja je matirala, izcukan je sa svih strana, ali mene ne zanima kupovina drugog auta. Svaka cast Rumunima na prodaji Dacia fabrike Francuzima.

care

pre 10 meseci

A zašto Tesla ne bi napravila proizvodne pogone u Srbiji? Imala bi jeftinu radnu snagu, jeftinu energiju (ruski gas), lepe saobraćajnice i sa zapadom i sa istokom, i sa sredozemnim morem.
A ovde bi bila naročito pozdravljena zbog Nikole (1855-1943).
(1+1=, 27. maj 2023 09:54)

Losa železnica, van EU smo, samim tim imamo granice - carine, losa pravna sigurnost, tj sve zavisi od vrha vlasti, veza sa velikim lukama je losa, resursna baza je tanka, gde se opet vraćamo na loše transportne veze. Plata i auto put su sporedne stvari, pogotovo autoput za toliku fabriku koja treba da izbaci minimum 300.000 vozila godišnje.
Kada sredimo železnicu, pogotovo do Pirejske luke, možemo da se nadamo nekoj jačoj fabrici.

Peki

pre 10 meseci

E da, kada sam odmah po pojavljivanju novog, odnosno tokom svih naknadnih testova, iznosi veoma pozitivna zapazanja u vezi Sandera, nasli se pametni da ga i dalje tretiraju kao "rumunsko dubre"... A posle Sandera dode i Jogger, jos napredniji, prostraniji i s snaznijim hibridnim agregatom od 140 ks...

joca

pre 10 meseci

najgore je što su ljudi provalili da nije Dacia skočila na kvalitet i performanse skupljih marki, nego su se sve one srozale na nivo Dacie. Živa istina. I to i ovaj podatak pokazuje.
Krš kvalitet svakako, pa bar iole normalna cena da bude...

Locutus

pre 10 meseci

A zašto Tesla ne bi napravila proizvodne pogone u Srbiji? Imala bi jeftinu radnu snagu, jeftinu energiju (ruski gas), lepe saobraćajnice i sa zapadom i sa istokom, i sa sredozemnim morem.
A ovde bi bila naročito pozdravljena zbog Nikole (1855-1943).
(1+1=, 27. maj 2023 09:54)

Ima mnogo razloga zašto takve firme ne dolaze kod nas. Prvo nedostaje kvalitetna infrastruktura. Drugo, nismo u EU. Ne možemo da skupimo dovoljno kvalifikovanih radnika. O burazerskoj ekonomiji da ne pričamo.

Sonsi

pre 10 meseci

Debilna Evrope puca si sebi u oba kolena
Amerika ti pozajmila gun
Unistena najveca srednja klasa i soc.dovrobit na planet.
Svakom po zasluzi
A sad plačite

Гиле

pre 10 meseci

Ово показује две ствари. Да сандеро није лош аутомобил и да се људи окрећу мало јефтинијим аутомобилима у кризи која захвата свет. Али треба рећи и да се најскупљи модели исто тако добро продају.

1+1=

pre 10 meseci

A zašto Tesla ne bi napravila proizvodne pogone u Srbiji? Imala bi jeftinu radnu snagu, jeftinu energiju (ruski gas), lepe saobraćajnice i sa zapadom i sa istokom, i sa sredozemnim morem.
A ovde bi bila naročito pozdravljena zbog Nikole (1855-1943).

Гиле

pre 10 meseci

Ово показује две ствари. Да сандеро није лош аутомобил и да се људи окрећу мало јефтинијим аутомобилима у кризи која захвата свет. Али треба рећи и да се најскупљи модели исто тако добро продају.

Locutus

pre 10 meseci

A zašto Tesla ne bi napravila proizvodne pogone u Srbiji? Imala bi jeftinu radnu snagu, jeftinu energiju (ruski gas), lepe saobraćajnice i sa zapadom i sa istokom, i sa sredozemnim morem.
A ovde bi bila naročito pozdravljena zbog Nikole (1855-1943).
(1+1=, 27. maj 2023 09:54)

Ima mnogo razloga zašto takve firme ne dolaze kod nas. Prvo nedostaje kvalitetna infrastruktura. Drugo, nismo u EU. Ne možemo da skupimo dovoljno kvalifikovanih radnika. O burazerskoj ekonomiji da ne pričamo.

neutral felš

pre 10 meseci

Kao klinac ložio sam se na skupe i brze automobile, a onda sam se oženio i kupio novog Sandera. Taj auto i dalje koristim, ima 14 godina bez ijednog jedinog kvara. Boja je matirala, izcukan je sa svih strana, ali mene ne zanima kupovina drugog auta. Svaka cast Rumunima na prodaji Dacia fabrike Francuzima.

koja

pre 10 meseci

koliko ludaka u komentarima, svi sve znaju a verovatno voze Juga i žele BMW, dajte ljudi novo je novo. i šta mu fali, ništa, dobar auto za manje para.

DC

pre 10 meseci

Vozio sam taj auto. Moras da imas bas skromne zahteve da bi ga kupio.
Razumem, ne trazis BMW ili AUDI ali bas da kupis daciu??
(Hladan, 27. maj 2023 12:32)

Vozio sam i ja... a posle njega sam imao prilike da vozim i novu Fabiju i Corsu iz tog segmenta. I nisam nasao razlog zasto bih ova potonja dva platio vise.

Sonsi

pre 10 meseci

Debilna Evrope puca si sebi u oba kolena
Amerika ti pozajmila gun
Unistena najveca srednja klasa i soc.dovrobit na planet.
Svakom po zasluzi
A sad plačite

Da da

pre 10 meseci

Boza, gresis, u normalnom svetu ljudi se ne pale na auta nego jih koriste kao sredstvo. A zato na odmor daleko i lepo na karibe. A ti se vozi BMW-om i jedi krompir.

care

pre 10 meseci

A zašto Tesla ne bi napravila proizvodne pogone u Srbiji? Imala bi jeftinu radnu snagu, jeftinu energiju (ruski gas), lepe saobraćajnice i sa zapadom i sa istokom, i sa sredozemnim morem.
A ovde bi bila naročito pozdravljena zbog Nikole (1855-1943).
(1+1=, 27. maj 2023 09:54)

Losa železnica, van EU smo, samim tim imamo granice - carine, losa pravna sigurnost, tj sve zavisi od vrha vlasti, veza sa velikim lukama je losa, resursna baza je tanka, gde se opet vraćamo na loše transportne veze. Plata i auto put su sporedne stvari, pogotovo autoput za toliku fabriku koja treba da izbaci minimum 300.000 vozila godišnje.
Kada sredimo železnicu, pogotovo do Pirejske luke, možemo da se nadamo nekoj jačoj fabrici.

Bizgov

pre 10 meseci

15god - 47ooo km. Sta ce tebi auto? Bacio si pare ma koliko bio jeftin taj sandero. Izracunaj koliko te je kostao za stajanje u garazi.
(carls III, 27. maj 2023 18:20)

Sta ce tebi komp kad svet meris samo iz svog ugla?

1+1=

pre 10 meseci

A zašto Tesla ne bi napravila proizvodne pogone u Srbiji? Imala bi jeftinu radnu snagu, jeftinu energiju (ruski gas), lepe saobraćajnice i sa zapadom i sa istokom, i sa sredozemnim morem.
A ovde bi bila naročito pozdravljena zbog Nikole (1855-1943).

Veliki brat

pre 10 meseci

Ово показује две ствари. Да сандеро није лош аутомобил и да се људи окрећу мало јефтинијим аутомобилима у кризи која захвата свет. Али треба рећи и да се најскупљи модели исто тако добро продају.
(Гиле, 27. maj 2023 10:05)

Ti "malo jeftiniji" automobili sada koštaju isto kao što je pre 5 godina koštao VW Polo, tako da ljudi kupuju ono za šta mogu da odvoje isti novac kao pre 5 godina, jer im je povećanje plate pojelo povećanje cena hrane i drugih računa.

sremac007

pre 10 meseci

evo vozim Sandera 2016 god,
razmišljam o novom autu, ali ovog Sandera ne mogu da uzmem u razmatranje jednostavno mi puno 17.000 za Sandera... da je 11.000 koliko je i bio kupio bih ga bez razmišljanja ali sadašnja cena previsoka.

rista todorović

pre 10 meseci

Imam Sandera, 15. godina, prešao 47000km, sa motorom 1,4 iz starog Megana, ide kao zmaj, nemam nešto potrebe da ga puno vozim, kada je bio nov imao sam još jedan auto pa sam ga vozio samo van grada i uvek bih Sandera ponovio kada bi ga proizvodili. Ali kako vidim, sada su prešli samo na Stepway-a, i to od 15500 evra naviše a to je previše. Ranije je bio između 11 i 12000 a običan Sandero sa silnom opremom već kao bazni model koštao je oko 8500 evra i to je bio pravi posao. Probao sam ga kod ovlašćenog dilera i servisera.

Deket

pre 10 meseci

Mi mnogo volimo da sanjamo. Najbolji drug je 2011. kupio Stepway i svi mu se smejali. Presao je 280.000 km, od kvarova je imao 1 stabilizator. Ima urednu servisnu knjizicu, od prvog dana samo ovlasceni servis.
Zet iz Uzica ima 2 Logana, koji su
presli 800.000 km i tek sad je na jednom otisao dihtung poklopca ventila. Ovih dana razmsljam o Dusteru 2019.-2020.

Nisam lud ali volim da cepam novine

pre 10 meseci

Pad standarda je svakako jedan od uzroka bolje prodaje Dačije ali mislim da je racionalnost zapadnjaka ovde presudna.
Ljudi koji sada moraju da zamene auto gledaju da prodju "kao pas kroz rosu" jer prosto čekaju nekakav epilog sa famoznim EV (cene, mreza...). Drugim rečima, gledaju da premoste ovaj period što bezbolnije pa kupe najpovoljniji novi auto.
A to što taj auto ima znak Dačije, boli ih uvo.
Mozda se mnogi sa mnom neće sloziti, ali ja mislim da sada kupuje auto samo onaj ko mora. To pogotovo vazi za nas tj. naš standard. Ako je moguće, sredi ono što imaš i sačekaj godinu, dve, tri.

joca

pre 10 meseci

najgore je što su ljudi provalili da nije Dacia skočila na kvalitet i performanse skupljih marki, nego su se sve one srozale na nivo Dacie. Živa istina. I to i ovaj podatak pokazuje.
Krš kvalitet svakako, pa bar iole normalna cena da bude...

XXL

pre 10 meseci

@rista todorović - to je to prijatelju automobil za običnog čoveka kome je automobil potreba. Zato sam i napisao u prethodnom komentaru da preferiram Dacia vozila jer su prepoznali tu vrstu kupaca kome je potreban takav automobil sa tim standardom. No dobro cenim i one zahtevne koji mogu sebi da priušte višu klasu automobila kao i one opsednute višom klasom i koji znaju sve napamet o njima i tehničke karakteristike, a nemaju nikakav automobil. Pozz.

Avaya

pre 10 meseci

Као и увек ова фирма уме лепо да подели народ у Србији, једни су за, други је проклињу. Али ови други обично је пореде са неким премијум половним аутима што Dacia није, нити ће бити, а поготову воле поређење са возилима у класи "D", у којој она нема никога, нити ће матична кућа дозволити да има. Да би се разумео феномен звани Dacia, треба да се зна пар ствари
1. Минимум 2/3 нових возила у ЕУ су купљена од стране правних лица и они су главне муштерије за ауто индустрију, а они тачно гледају сваки цент колико ће ауто да их кошта у набавци и коришћењу.
2. Код физичких лица Dacia Sandero је одавно у врху по броју продатих возила унутар ЕУ.
3. Ови који воле да је пореде са свим и свачим, грешите, Dacia је возило "В" класе и треба да се пореди са конкуренцијом унутар те класе: Corsa, 208, Polo, Fabia, а не са BMW 5.
4. Нова Dacia је скупа? Сви нови су скупи, ено нова Corsa, почетна цена у Немачкој 18 500€. Цене неће ићи доле скорије, неко мора да плати развој нових електричних аута (и хибрида исто), ту је и инфлација, наравно и цена половних прати цену нових аута, маштање да се купи добар половњак за 5000 € је прошлост полако...

aalborg

pre 10 meseci

Debilna Evrope puca si sebi u oba kolena
Amerika ti pozajmila gun
Unistena najveca srednja klasa i soc.dovrobit na planet.
Svakom po zasluzi
A sad plačite
(Sonsi, 27. maj 2023 11:20)

Ko ti drma kavez Miki?

Mladen

pre 10 meseci

Volim Sandera kao koncept auta - dovoljan za porodicu, jeftin i praktičan.

Jedino što više nema je motor sa 4 klipa, što je meni ogroman minus.

dzigi

pre 10 meseci

Pritom se na Zapadu prodaje i običan Sandero, koji je jeftiniji nego Stepvej, tako da nije nikakvo čudo.

Za one koji ne znaju, običan Sandero se pravi u Maroku i u EU ne podleže carini, dok se kod nas plaća, pa bi bio skuplji od Stepveja i zato se ne uvozi.

Rastko

pre 10 meseci

Sad kažite da je normalno da dačija sanderobude najprodavaniji auto u evropi umesto golfa? Pokazatelj propadti srednje klase.
Dačija tri puta prodavanija od najpopularnijeg VW-a na struju!

carls III

pre 10 meseci

Imam Sandera, 15. godina, prešao 47000km, sa motorom 1,4 iz starog Megana, ide kao zmaj, nemam nešto potrebe da ga puno vozim, kada je bio nov imao sam još jedan auto pa sam ga vozio samo van grada i uvek bih Sandera ponovio kada bi ga proizvodili. Ali kako vidim, sada su prešli samo na Stepway-a, i to od 15500 evra naviše a to je previše. Ranije je bio između 11 i 12000 a običan Sandero sa silnom opremom već kao bazni model koštao je oko 8500 evra i to je bio pravi posao. Probao sam ga kod ovlašćenog dilera i servisera.
(rista todorović, 27. maj 2023 14:55)

15god - 47ooo km. Sta ce tebi auto? Bacio si pare ma koliko bio jeftin taj sandero. Izracunaj koliko te je kostao za stajanje u garazi.

mile@

pre 10 meseci

@1+1=
Nikola ima veze sa Srbijom kao i Dalaj Lama. Jednom na sat vremena je bio u Srbiji za ceo život. Što naravno nije ništa loše, da je ostao ovde ništa ne bi postigao.

T

pre 10 meseci

Vezano za ideju o Tealnoj fabrici: nemamo Teslu u Srbiji, ali imamo Rivianov softverski razvojni centar. Neki zli jezici tvrde da su uspeli celih 8 inzenjera da zaposle, ne mogu da tvrdim da je zaista tako malo ljudi zaposleno, ali znam da ih definitvno nema mnogo jer delimo zgradu u Airport Cityiju.

Peki

pre 10 meseci

E da, kada sam odmah po pojavljivanju novog, odnosno tokom svih naknadnih testova, iznosi veoma pozitivna zapazanja u vezi Sandera, nasli se pametni da ga i dalje tretiraju kao "rumunsko dubre"... A posle Sandera dode i Jogger, jos napredniji, prostraniji i s snaznijim hibridnim agregatom od 140 ks...

Бананамен

pre 10 meseci

@1+1=
Nikola ima veze sa Srbijom kao i Dalaj Lama. Jednom na sat vremena je bio u Srbiji za ceo život. Što naravno nije ništa loše, da je ostao ovde ništa ne bi postigao.
(mile@, 27. maj 2023 12:25)

Србија нису само Београд и Нови Сад, Миле...Ниси ни ти много постигао изгледа.

Toyota owner

pre 10 meseci

Bio mi je u najužem izboru prošle godine i hvala novobeogradskom dileru što mi je dozvolio samostalnu testnu vožnju do najviše dva sata (tako je rekao).
Vratio sam mu ga posle oko sat vremena.
To mi je inače bila druga testna vožnja, jer mi je jedan drugi diler (na Dorćolu) pre toga dozvolio samo jedan krug od par kilometara.
Ipak sam se odlučio za Yarisa 1,5. Bio je prošlog leta samo neznatno skuplji od Sandera. Došao me 16.190.
Sandero nije loš automobil (po meni, najbolja Dačija do sada), ali je sa nekim svojim osobinama baš preskup u odnosu na konkurente (za moje razumevanje). Kada bude realno jeftiniji od njih, uzeću ga opet u razmatranje.

Realista

pre 10 meseci

@ 1+1=27
Dolazak bilo koje velike fabrike u bilo koju zemlju na svetu je politicko pitanje. Ne zanosite se carinama, lukama, putevima itd. Sve su to usputne stvari. Amerikanci ce svaku fabriku tog tipa otvoriti pre u Poljskoj nego u bilo kojoj balkanskoj zemlji jer politika uvek ima glavnu rec.

kimi R

pre 10 meseci

@Da da
U normalnom svetu šta god to značilo,znak na haubi je bitan kao i u nenormalnom.Prestanite sa tim sirotinjskim forama"kao tamo negde nije bitno"svuda je bitno.

Ivan ZG

pre 10 meseci

Samo u Srbiji misle da je značka VW statusni simbol. U zapadnoj Europi statusni simbol može biti značka BMW ili Audi ili Porshe Ili Mercedes.
Sve ostalo (Opel, Ford, Peugeot, VW, Citroen, KIA, Toyota, Dacia...) su prevozna sredstva za koje je nebitna značka jer ništa ne predstavlja.
Srbi kojima se gadi Dacia u stvari se srame svog siromaštva pa misle kada kupe neki drugi auto jedno 15-20 godina star da je to pokazatelj - bogatstva.
Na zapadu su auti potrošna stvar i svi gledaju da ih što manje košta, a odradi posao, a u Srbiji nije bitno ni da li ga voziš, bitno da susjedi znaju da si kupio auto. Najbolje VW ili Audi.
To je isto kao da si postao direktor u firmi (a jedva završio osnovnu školu).

kole

pre 10 meseci

@doktor
Covek je za svoje pare kupio auto i prelazi godisnje oko 3300 km, a ti ga pitas sta ce mu auto. Sta tebe briga sta ce njemu auto i odakle ti ideja da postavljas takvo pitanje. Ja predjem oko 10.000km, a kad odem u penziju necu vise od 5000 i sad neko treba da me proziva sto se malo vozim. Ako me nesto nervira to su ljudi koji ni do obliznje prodavnice nece da prosetaju nego pale auto i prave haos zbog parkiranja. A cime covek da se vozi kad mu zatreba auto. Prevoz je skup, neredovan i neudoban. Taksi sam nedavno cekao na ulici 30 minuta, a renta kar ne mozes da iznajmis uvece u 20h kad ti jave da hitno moras negde da budes. Auto u ovoj saobracajno neuredjenoj zemlji nije samo potreba vec i pitanje opstanka. Ajde ti pozovi hitnu pomoc iz nekog udaljenog sela u Srbiji. Ima 3X da umres dok ne dodju, osim ako te neko kolima ne odveze kod lekara.

gagit

pre 10 meseci

Kakav jeftin ruski gas,kad smo i mi uveli sankcije rusima.
(Stefan, 27. maj 2023 12:20)

Jedino ako pod "mi" mislis na Hrvatsku, Albaniju, Bugarsku itd. a ako mislis na Srbiju, onda ne znas nista o tim stvarima, vec samo mlatis bezveze! Srbija nije uvela sankcije Rusiji i ima jeftin gas, i to je cinjenica.

b1321

pre 10 meseci

@rista
U vreme kako kažete kad je Sandero Stepway bio 11000 Golf je kretao od 16000. Sada je Stepway 15500, a najjeftiniji Golf 26.616, pa Vi izračunajte odnos!

Nikola

pre 10 meseci

Ja vozim Daewoo Matiz-a već 11-st godina i super mi završava posao. Nemam neke želje ni komplekse od marke automobila niti bi mi BMW bio od koristi. Sledeći automobil ću kupiti isključivo po potrebi i upotrebljivosti ... dakle da nema veliku potrošnju, da mu nije visoka cena registracije, da nije skupo održavanje, da mi bude upotrebljiv kada jednom godišnje odem u najlepše mesto na planeti na godišnji odmor, u moju Crnu Travu....takođe ne patim od mora, samo jednom sam bio u životu na moru i nije mi se svidelo to čvarenje i gužva !

Iskreno razmišljam o Fordu Fiesta skromne kubikaže 1.4...smatram ,da je to sasvim dovoljno i da mi uopšte mišta ne znači ništa jače , udobnije ili brže. Generalno kada sve staviš na vagu , dačije uopšte nisu loše.

Preterano smo se bre otuđili, postali besni, puni kompleksa i zavisti željni nekog dokazivanja da većina dalje od svog nosa ne vidi.

I da , da li imam za bolje , imam...ne bih se hvalio i predstavljao u novinama , ko sam i šta sam kao ni koje škole sam zavšio jer bi bilo potpuno besmisleno i nepravedno prema gore kategorisanim indijancima !

doktor

pre 10 meseci

Imam Sandera, 15. godina, prešao 47000km, sa motorom 1,4 iz starog Megana, ide kao zmaj, nemam nešto potrebe da ga puno vozim, kada je bio nov imao sam još jedan auto pa sam ga vozio samo van grada i uvek bih Sandera ponovio kada bi ga proizvodili. Ali kako vidim, sada su prešli samo na Stepway-a, i to od 15500 evra naviše a to je previše. Ranije je bio između 11 i 12000 a običan Sandero sa silnom opremom već kao bazni model koštao je oko 8500 evra i to je bio pravi posao. Probao sam ga kod ovlašćenog dilera i servisera.
(rista todorović, 27. maj 2023 14:55)

15god/47.000km. Sto bi omladina rekla,WTF ???? Pa sta ce Vama auto uopste???

boki

pre 10 meseci

Iz generaciju u generaciju sve lepši i bolji.
(kraft, 27. maj 2023 10:19)
@
a i skuplji što će uskoro izgubiti smisao kupovine tih kola. Slično se desilo sa Škodom, pre toga sa Kiom...

XXL

pre 10 meseci

Nemam komentar al' sam pobornik Dacia automobila za srednju klasu nas građana. Voleo bi da pročitam komentar našeg dragog prijatelja komentatora @Goxy o tom automobilu jer je u jednom od svojih komentara naveo da je svojevremeno vozio Dacia Sandero pa njegovo iskreno mišljenje kakav je to automobil u toku exploatacije? Da li je isplativ i zahvalan automobil? I naravno pozz za njega ako pročita moj komentar.

Srđan BL

pre 10 meseci

Ivan ZG
Zaista si sampion u pisanju glupih komentara... U Hrvatskoj najprodavaniji VW, pa Skoda, a na ovakav nacin komentarises Srbiju u kojoj pri kupovini novih VW-a nema u vrhu liste... Naravno da oni koji kupuju auto kao statusni simbol ne kupuju VW-e...

Partizan

pre 10 meseci

Debilna Evrope puca si sebi u oba kolena
Amerika ti pozajmila gun
Unistena najveca srednja klasa i soc.dovrobit na planet.

Ako blagostanje treba da bude na racun Ukrajine ioli bilo koga drugog onda hvala, ne treba. Svaka drzava moze da nam se pridruzi, EU i NATO, pa i Rusija. To sto se oni tripuju da su nekakva globalna sila a nisu pa su usli u zlocin i agresiju njihov je problem ali i nas.

Pogresan naslov

pre 10 meseci

Naslov bi trebao da glasi "Tesla Model Y i dalje najprodavaniji automobil u Evropi"...sto jedva da se nekako moze zakljuciti iz teksta.
A gde je clanak "Tesla Model Y najprodavaniji automobil na svetu"? Posto je, po podacima istog ovog Jato dynamics Model Y najprodavaniji automobil u svetu u Q1 2023

вредност за вредност

pre 10 meseci

Bio mi je u najužem izboru prošle godine i hvala novobeogradskom dileru što mi je dozvolio samostalnu testnu vožnju do najviše dva sata (tako je rekao).
Vratio sam mu ga posle oko sat vremena.
To mi je inače bila druga testna vožnja, jer mi je jedan drugi diler (na Dorćolu) pre toga dozvolio samo jedan krug od par kilometara.
Ipak sam se odlučio za Yarisa 1,5. Bio je prošlog leta samo neznatno skuplji od Sandera. Došao me 16.190.
Sandero nije loš automobil (po meni, najbolja Dačija do sada), ali je sa nekim svojim osobinama baš preskup u odnosu na konkurente (za moje razumevanje). Kada bude realno jeftiniji od njih, uzeću ga opet u razmatranje.
(Toyota owner, 28. maj 2023 00:24)

То је суштина. Ако се добро загребе, прескуп је. Не може се увек гледати само цена, а не шта се и за њу добије. Али, у својим мукама многи ипак тако и гледају изато се салама паризер и тако добро продаје.

Dav

pre 10 meseci

Vreme cekanja za novi auto ubija prodaju u Evropi. Za Kiju Niro se ceka se 10 meseci, za VW id4 dva meseca za Sandero ( nepoznata marka izvan Evrope) mesec dana.Za Udi, onaj jeftini je do 3 meseca za qr6 18 meseci.Nije da se QR6 vise trazi od ostalih auta - nema kopmonenti.

Provereno losa mehanika

pre 10 meseci

@(Ivan ZG, 28. maj 2023 20:09)

Jednostavno je visestruko los auto. Moze da posluzi kao drugi treci auto. Jedino Duster malo odskace, ali i dalje unutrasnjost je kriminalna. Aktuelni Sandero je popravio unutrasnjost donekle, ali i dalje je sve to ukupno veoma lose.

Bane...

pre 10 meseci

Sećam se dok je Logan sa plinom 1,4 koštao preko 7 hiljada evra i prelazio čak milion km na taxi dok je 1,5 DCI koštao dugo 10 hiljada evra; od 2006 do negde 2014g. gde su im bila samo slaba tačka limarija gde zaštitiš ga već kao nov gde je auto vršio funkciju i ko je pravio km isplatilo mu se do današnjeg dana kada su imali 4 cilindra gde sada ipak se više isplati da se nađe polovan očuvan auto star 10 godina gde se slabije vozi zbog skupog goriva i da je dobro održan gde treba par meseci istraživanja gde ipak ću se opredeliti za Fiat, zbog motora, održavanja, elektronike gde može da sija kao uskršna jelka i opet da je u voznom stanju gde je i limarija kvalitetnija i ima šasiju...

Ivan ZG

pre 10 meseci

@(Ivan ZG, 28. maj 2023 20:09)

Jednostavno je visestruko los auto. Moze da posluzi kao drugi treci auto. Jedino Duster malo odskace, ali i dalje unutrasnjost je kriminalna. Aktuelni Sandero je popravio unutrasnjost donekle, ali i dalje je sve to ukupno veoma lose.
(Provereno losa mehanika, 29. maj 2023 09:00)

Stare Dacia-e su imale dosta slabih točaka kao što je pasivna sigurnost, zvučna izolacija i broj zračnih jastuka tj. nedostatak njihov, a najgora je bila manjkava ergonomija i samo djelomično udobna sjedala.
Novi Sandero/Joger nema niti jednu od tih mana.
Jedina mana mu je cijena koja nije daleko od konkurencije koja nema predznak - jeftina. Meni izvana auto izgleda ljepše od 90% komkurenata, a i iznutra bolje od njih 80%.
Mana mu je što se ACC tj. adaptivni tempomat nemože doplatiti jer ga jednostavno nisu ni predvidjeli valjda da bi barem tako napravili jasnu distancu prema modelima Renaulta ili Nissana.
Po prostoru u unutrašnjosti Sandero je skoro potpuno jednak Dusteru jedino je prtljažnik manji.
Bez obzira na značku novi Sandero/Joger je jako dobar auto.

Ivan ZG

pre 10 meseci

Ivan ZG
Zaista si sampion u pisanju glupih komentara... U Hrvatskoj najprodavaniji VW, pa Skoda, a na ovakav nacin komentarises Srbiju u kojoj pri kupovini novih VW-a nema u vrhu liste... Naravno da oni koji kupuju auto kao statusni simbol ne kupuju VW-e...
(Srđan BL, 28. maj 2023 23:56)

VW je najprodavaniji samo zato što ga masovno kupuju rent-a-car firme i iznajmljuju preko ljeta. Nakon toga ide u prodaju i njih 80% završi u inozemstvu. Tako da statistika svašta može pokazati.
Slična situacija je i sa Škodom osim što njih kupuje i jako puno firmi, a i policija, naročito Oktavije.
Individulano se jako puno prodaje Sandero, Duster, S-Cross, Yaris, Corsa, Clio, T-Roc...
Tako da se individualna prodaja dosta razlikuje od ukupne statistike prodaje.

Ivan ZG

pre 10 meseci

Samo u Srbiji misle da je značka VW statusni simbol. U zapadnoj Europi statusni simbol može biti značka BMW ili Audi ili Porshe Ili Mercedes.
Sve ostalo (Opel, Ford, Peugeot, VW, Citroen, KIA, Toyota, Dacia...) su prevozna sredstva za koje je nebitna značka jer ništa ne predstavlja.
Srbi kojima se gadi Dacia u stvari se srame svog siromaštva pa misle kada kupe neki drugi auto jedno 15-20 godina star da je to pokazatelj - bogatstva.
Na zapadu su auti potrošna stvar i svi gledaju da ih što manje košta, a odradi posao, a u Srbiji nije bitno ni da li ga voziš, bitno da susjedi znaju da si kupio auto. Najbolje VW ili Audi.
To je isto kao da si postao direktor u firmi (a jedva završio osnovnu školu).

1+1=

pre 10 meseci

A zašto Tesla ne bi napravila proizvodne pogone u Srbiji? Imala bi jeftinu radnu snagu, jeftinu energiju (ruski gas), lepe saobraćajnice i sa zapadom i sa istokom, i sa sredozemnim morem.
A ovde bi bila naročito pozdravljena zbog Nikole (1855-1943).

carls III

pre 10 meseci

Imam Sandera, 15. godina, prešao 47000km, sa motorom 1,4 iz starog Megana, ide kao zmaj, nemam nešto potrebe da ga puno vozim, kada je bio nov imao sam još jedan auto pa sam ga vozio samo van grada i uvek bih Sandera ponovio kada bi ga proizvodili. Ali kako vidim, sada su prešli samo na Stepway-a, i to od 15500 evra naviše a to je previše. Ranije je bio između 11 i 12000 a običan Sandero sa silnom opremom već kao bazni model koštao je oko 8500 evra i to je bio pravi posao. Probao sam ga kod ovlašćenog dilera i servisera.
(rista todorović, 27. maj 2023 14:55)

15god - 47ooo km. Sta ce tebi auto? Bacio si pare ma koliko bio jeftin taj sandero. Izracunaj koliko te je kostao za stajanje u garazi.

Sonsi

pre 10 meseci

Debilna Evrope puca si sebi u oba kolena
Amerika ti pozajmila gun
Unistena najveca srednja klasa i soc.dovrobit na planet.
Svakom po zasluzi
A sad plačite

doktor

pre 10 meseci

Imam Sandera, 15. godina, prešao 47000km, sa motorom 1,4 iz starog Megana, ide kao zmaj, nemam nešto potrebe da ga puno vozim, kada je bio nov imao sam još jedan auto pa sam ga vozio samo van grada i uvek bih Sandera ponovio kada bi ga proizvodili. Ali kako vidim, sada su prešli samo na Stepway-a, i to od 15500 evra naviše a to je previše. Ranije je bio između 11 i 12000 a običan Sandero sa silnom opremom već kao bazni model koštao je oko 8500 evra i to je bio pravi posao. Probao sam ga kod ovlašćenog dilera i servisera.
(rista todorović, 27. maj 2023 14:55)

15god/47.000km. Sto bi omladina rekla,WTF ???? Pa sta ce Vama auto uopste???

kimi R

pre 10 meseci

@Da da
U normalnom svetu šta god to značilo,znak na haubi je bitan kao i u nenormalnom.Prestanite sa tim sirotinjskim forama"kao tamo negde nije bitno"svuda je bitno.

mile@

pre 10 meseci

@1+1=
Nikola ima veze sa Srbijom kao i Dalaj Lama. Jednom na sat vremena je bio u Srbiji za ceo život. Što naravno nije ništa loše, da je ostao ovde ništa ne bi postigao.

gagit

pre 10 meseci

Kakav jeftin ruski gas,kad smo i mi uveli sankcije rusima.
(Stefan, 27. maj 2023 12:20)

Jedino ako pod "mi" mislis na Hrvatsku, Albaniju, Bugarsku itd. a ako mislis na Srbiju, onda ne znas nista o tim stvarima, vec samo mlatis bezveze! Srbija nije uvela sankcije Rusiji i ima jeftin gas, i to je cinjenica.

aalborg

pre 10 meseci

Debilna Evrope puca si sebi u oba kolena
Amerika ti pozajmila gun
Unistena najveca srednja klasa i soc.dovrobit na planet.
Svakom po zasluzi
A sad plačite
(Sonsi, 27. maj 2023 11:20)

Ko ti drma kavez Miki?

Da da

pre 10 meseci

Boza, gresis, u normalnom svetu ljudi se ne pale na auta nego jih koriste kao sredstvo. A zato na odmor daleko i lepo na karibe. A ti se vozi BMW-om i jedi krompir.

Pogresan naslov

pre 10 meseci

Naslov bi trebao da glasi "Tesla Model Y i dalje najprodavaniji automobil u Evropi"...sto jedva da se nekako moze zakljuciti iz teksta.
A gde je clanak "Tesla Model Y najprodavaniji automobil na svetu"? Posto je, po podacima istog ovog Jato dynamics Model Y najprodavaniji automobil u svetu u Q1 2023

Rastko

pre 10 meseci

Sad kažite da je normalno da dačija sanderobude najprodavaniji auto u evropi umesto golfa? Pokazatelj propadti srednje klase.
Dačija tri puta prodavanija od najpopularnijeg VW-a na struju!

joca

pre 10 meseci

najgore je što su ljudi provalili da nije Dacia skočila na kvalitet i performanse skupljih marki, nego su se sve one srozale na nivo Dacie. Živa istina. I to i ovaj podatak pokazuje.
Krš kvalitet svakako, pa bar iole normalna cena da bude...

Partizan

pre 10 meseci

Debilna Evrope puca si sebi u oba kolena
Amerika ti pozajmila gun
Unistena najveca srednja klasa i soc.dovrobit na planet.

Ako blagostanje treba da bude na racun Ukrajine ioli bilo koga drugog onda hvala, ne treba. Svaka drzava moze da nam se pridruzi, EU i NATO, pa i Rusija. To sto se oni tripuju da su nekakva globalna sila a nisu pa su usli u zlocin i agresiju njihov je problem ali i nas.

Бананамен

pre 10 meseci

@1+1=
Nikola ima veze sa Srbijom kao i Dalaj Lama. Jednom na sat vremena je bio u Srbiji za ceo život. Što naravno nije ništa loše, da je ostao ovde ništa ne bi postigao.
(mile@, 27. maj 2023 12:25)

Србија нису само Београд и Нови Сад, Миле...Ниси ни ти много постигао изгледа.

rista todorović

pre 10 meseci

Imam Sandera, 15. godina, prešao 47000km, sa motorom 1,4 iz starog Megana, ide kao zmaj, nemam nešto potrebe da ga puno vozim, kada je bio nov imao sam još jedan auto pa sam ga vozio samo van grada i uvek bih Sandera ponovio kada bi ga proizvodili. Ali kako vidim, sada su prešli samo na Stepway-a, i to od 15500 evra naviše a to je previše. Ranije je bio između 11 i 12000 a običan Sandero sa silnom opremom već kao bazni model koštao je oko 8500 evra i to je bio pravi posao. Probao sam ga kod ovlašćenog dilera i servisera.

Bizgov

pre 10 meseci

15god - 47ooo km. Sta ce tebi auto? Bacio si pare ma koliko bio jeftin taj sandero. Izracunaj koliko te je kostao za stajanje u garazi.
(carls III, 27. maj 2023 18:20)

Sta ce tebi komp kad svet meris samo iz svog ugla?

DC

pre 10 meseci

Vozio sam taj auto. Moras da imas bas skromne zahteve da bi ga kupio.
Razumem, ne trazis BMW ili AUDI ali bas da kupis daciu??
(Hladan, 27. maj 2023 12:32)

Vozio sam i ja... a posle njega sam imao prilike da vozim i novu Fabiju i Corsu iz tog segmenta. I nisam nasao razlog zasto bih ova potonja dva platio vise.

Provereno losa mehanika

pre 10 meseci

@(Ivan ZG, 28. maj 2023 20:09)

Jednostavno je visestruko los auto. Moze da posluzi kao drugi treci auto. Jedino Duster malo odskace, ali i dalje unutrasnjost je kriminalna. Aktuelni Sandero je popravio unutrasnjost donekle, ali i dalje je sve to ukupno veoma lose.

sremac007

pre 10 meseci

evo vozim Sandera 2016 god,
razmišljam o novom autu, ali ovog Sandera ne mogu da uzmem u razmatranje jednostavno mi puno 17.000 za Sandera... da je 11.000 koliko je i bio kupio bih ga bez razmišljanja ali sadašnja cena previsoka.

Deket

pre 10 meseci

Mi mnogo volimo da sanjamo. Najbolji drug je 2011. kupio Stepway i svi mu se smejali. Presao je 280.000 km, od kvarova je imao 1 stabilizator. Ima urednu servisnu knjizicu, od prvog dana samo ovlasceni servis.
Zet iz Uzica ima 2 Logana, koji su
presli 800.000 km i tek sad je na jednom otisao dihtung poklopca ventila. Ovih dana razmsljam o Dusteru 2019.-2020.

koja

pre 10 meseci

koliko ludaka u komentarima, svi sve znaju a verovatno voze Juga i žele BMW, dajte ljudi novo je novo. i šta mu fali, ništa, dobar auto za manje para.

Гиле

pre 10 meseci

Ово показује две ствари. Да сандеро није лош аутомобил и да се људи окрећу мало јефтинијим аутомобилима у кризи која захвата свет. Али треба рећи и да се најскупљи модели исто тако добро продају.

XXL

pre 10 meseci

Nemam komentar al' sam pobornik Dacia automobila za srednju klasu nas građana. Voleo bi da pročitam komentar našeg dragog prijatelja komentatora @Goxy o tom automobilu jer je u jednom od svojih komentara naveo da je svojevremeno vozio Dacia Sandero pa njegovo iskreno mišljenje kakav je to automobil u toku exploatacije? Da li je isplativ i zahvalan automobil? I naravno pozz za njega ako pročita moj komentar.

Ivan ZG

pre 10 meseci

Samo u Srbiji misle da je značka VW statusni simbol. U zapadnoj Europi statusni simbol može biti značka BMW ili Audi ili Porshe Ili Mercedes.
Sve ostalo (Opel, Ford, Peugeot, VW, Citroen, KIA, Toyota, Dacia...) su prevozna sredstva za koje je nebitna značka jer ništa ne predstavlja.
Srbi kojima se gadi Dacia u stvari se srame svog siromaštva pa misle kada kupe neki drugi auto jedno 15-20 godina star da je to pokazatelj - bogatstva.
Na zapadu su auti potrošna stvar i svi gledaju da ih što manje košta, a odradi posao, a u Srbiji nije bitno ni da li ga voziš, bitno da susjedi znaju da si kupio auto. Najbolje VW ili Audi.
To je isto kao da si postao direktor u firmi (a jedva završio osnovnu školu).

вредност за вредност

pre 10 meseci

Bio mi je u najužem izboru prošle godine i hvala novobeogradskom dileru što mi je dozvolio samostalnu testnu vožnju do najviše dva sata (tako je rekao).
Vratio sam mu ga posle oko sat vremena.
To mi je inače bila druga testna vožnja, jer mi je jedan drugi diler (na Dorćolu) pre toga dozvolio samo jedan krug od par kilometara.
Ipak sam se odlučio za Yarisa 1,5. Bio je prošlog leta samo neznatno skuplji od Sandera. Došao me 16.190.
Sandero nije loš automobil (po meni, najbolja Dačija do sada), ali je sa nekim svojim osobinama baš preskup u odnosu na konkurente (za moje razumevanje). Kada bude realno jeftiniji od njih, uzeću ga opet u razmatranje.
(Toyota owner, 28. maj 2023 00:24)

То је суштина. Ако се добро загребе, прескуп је. Не може се увек гледати само цена, а не шта се и за њу добије. Али, у својим мукама многи ипак тако и гледају изато се салама паризер и тако добро продаје.

Peki

pre 10 meseci

E da, kada sam odmah po pojavljivanju novog, odnosno tokom svih naknadnih testova, iznosi veoma pozitivna zapazanja u vezi Sandera, nasli se pametni da ga i dalje tretiraju kao "rumunsko dubre"... A posle Sandera dode i Jogger, jos napredniji, prostraniji i s snaznijim hibridnim agregatom od 140 ks...

care

pre 10 meseci

A zašto Tesla ne bi napravila proizvodne pogone u Srbiji? Imala bi jeftinu radnu snagu, jeftinu energiju (ruski gas), lepe saobraćajnice i sa zapadom i sa istokom, i sa sredozemnim morem.
A ovde bi bila naročito pozdravljena zbog Nikole (1855-1943).
(1+1=, 27. maj 2023 09:54)

Losa železnica, van EU smo, samim tim imamo granice - carine, losa pravna sigurnost, tj sve zavisi od vrha vlasti, veza sa velikim lukama je losa, resursna baza je tanka, gde se opet vraćamo na loše transportne veze. Plata i auto put su sporedne stvari, pogotovo autoput za toliku fabriku koja treba da izbaci minimum 300.000 vozila godišnje.
Kada sredimo železnicu, pogotovo do Pirejske luke, možemo da se nadamo nekoj jačoj fabrici.

Locutus

pre 10 meseci

A zašto Tesla ne bi napravila proizvodne pogone u Srbiji? Imala bi jeftinu radnu snagu, jeftinu energiju (ruski gas), lepe saobraćajnice i sa zapadom i sa istokom, i sa sredozemnim morem.
A ovde bi bila naročito pozdravljena zbog Nikole (1855-1943).
(1+1=, 27. maj 2023 09:54)

Ima mnogo razloga zašto takve firme ne dolaze kod nas. Prvo nedostaje kvalitetna infrastruktura. Drugo, nismo u EU. Ne možemo da skupimo dovoljno kvalifikovanih radnika. O burazerskoj ekonomiji da ne pričamo.

Toyota owner

pre 10 meseci

Bio mi je u najužem izboru prošle godine i hvala novobeogradskom dileru što mi je dozvolio samostalnu testnu vožnju do najviše dva sata (tako je rekao).
Vratio sam mu ga posle oko sat vremena.
To mi je inače bila druga testna vožnja, jer mi je jedan drugi diler (na Dorćolu) pre toga dozvolio samo jedan krug od par kilometara.
Ipak sam se odlučio za Yarisa 1,5. Bio je prošlog leta samo neznatno skuplji od Sandera. Došao me 16.190.
Sandero nije loš automobil (po meni, najbolja Dačija do sada), ali je sa nekim svojim osobinama baš preskup u odnosu na konkurente (za moje razumevanje). Kada bude realno jeftiniji od njih, uzeću ga opet u razmatranje.

Nisam lud ali volim da cepam novine

pre 10 meseci

Pad standarda je svakako jedan od uzroka bolje prodaje Dačije ali mislim da je racionalnost zapadnjaka ovde presudna.
Ljudi koji sada moraju da zamene auto gledaju da prodju "kao pas kroz rosu" jer prosto čekaju nekakav epilog sa famoznim EV (cene, mreza...). Drugim rečima, gledaju da premoste ovaj period što bezbolnije pa kupe najpovoljniji novi auto.
A to što taj auto ima znak Dačije, boli ih uvo.
Mozda se mnogi sa mnom neće sloziti, ali ja mislim da sada kupuje auto samo onaj ko mora. To pogotovo vazi za nas tj. naš standard. Ako je moguće, sredi ono što imaš i sačekaj godinu, dve, tri.

Bane...

pre 10 meseci

Sećam se dok je Logan sa plinom 1,4 koštao preko 7 hiljada evra i prelazio čak milion km na taxi dok je 1,5 DCI koštao dugo 10 hiljada evra; od 2006 do negde 2014g. gde su im bila samo slaba tačka limarija gde zaštitiš ga već kao nov gde je auto vršio funkciju i ko je pravio km isplatilo mu se do današnjeg dana kada su imali 4 cilindra gde sada ipak se više isplati da se nađe polovan očuvan auto star 10 godina gde se slabije vozi zbog skupog goriva i da je dobro održan gde treba par meseci istraživanja gde ipak ću se opredeliti za Fiat, zbog motora, održavanja, elektronike gde može da sija kao uskršna jelka i opet da je u voznom stanju gde je i limarija kvalitetnija i ima šasiju...

Veliki brat

pre 10 meseci

Ово показује две ствари. Да сандеро није лош аутомобил и да се људи окрећу мало јефтинијим аутомобилима у кризи која захвата свет. Али треба рећи и да се најскупљи модели исто тако добро продају.
(Гиле, 27. maj 2023 10:05)

Ti "malo jeftiniji" automobili sada koštaju isto kao što je pre 5 godina koštao VW Polo, tako da ljudi kupuju ono za šta mogu da odvoje isti novac kao pre 5 godina, jer im je povećanje plate pojelo povećanje cena hrane i drugih računa.

neutral felš

pre 10 meseci

Kao klinac ložio sam se na skupe i brze automobile, a onda sam se oženio i kupio novog Sandera. Taj auto i dalje koristim, ima 14 godina bez ijednog jedinog kvara. Boja je matirala, izcukan je sa svih strana, ali mene ne zanima kupovina drugog auta. Svaka cast Rumunima na prodaji Dacia fabrike Francuzima.

Realista

pre 10 meseci

@ 1+1=27
Dolazak bilo koje velike fabrike u bilo koju zemlju na svetu je politicko pitanje. Ne zanosite se carinama, lukama, putevima itd. Sve su to usputne stvari. Amerikanci ce svaku fabriku tog tipa otvoriti pre u Poljskoj nego u bilo kojoj balkanskoj zemlji jer politika uvek ima glavnu rec.

Avaya

pre 10 meseci

Као и увек ова фирма уме лепо да подели народ у Србији, једни су за, други је проклињу. Али ови други обично је пореде са неким премијум половним аутима што Dacia није, нити ће бити, а поготову воле поређење са возилима у класи "D", у којој она нема никога, нити ће матична кућа дозволити да има. Да би се разумео феномен звани Dacia, треба да се зна пар ствари
1. Минимум 2/3 нових возила у ЕУ су купљена од стране правних лица и они су главне муштерије за ауто индустрију, а они тачно гледају сваки цент колико ће ауто да их кошта у набавци и коришћењу.
2. Код физичких лица Dacia Sandero је одавно у врху по броју продатих возила унутар ЕУ.
3. Ови који воле да је пореде са свим и свачим, грешите, Dacia је возило "В" класе и треба да се пореди са конкуренцијом унутар те класе: Corsa, 208, Polo, Fabia, а не са BMW 5.
4. Нова Dacia је скупа? Сви нови су скупи, ено нова Corsa, почетна цена у Немачкој 18 500€. Цене неће ићи доле скорије, неко мора да плати развој нових електричних аута (и хибрида исто), ту је и инфлација, наравно и цена половних прати цену нових аута, маштање да се купи добар половњак за 5000 € је прошлост полако...

Dav

pre 10 meseci

Vreme cekanja za novi auto ubija prodaju u Evropi. Za Kiju Niro se ceka se 10 meseci, za VW id4 dva meseca za Sandero ( nepoznata marka izvan Evrope) mesec dana.Za Udi, onaj jeftini je do 3 meseca za qr6 18 meseci.Nije da se QR6 vise trazi od ostalih auta - nema kopmonenti.

boki

pre 10 meseci

Iz generaciju u generaciju sve lepši i bolji.
(kraft, 27. maj 2023 10:19)
@
a i skuplji što će uskoro izgubiti smisao kupovine tih kola. Slično se desilo sa Škodom, pre toga sa Kiom...

Srđan BL

pre 10 meseci

Ivan ZG
Zaista si sampion u pisanju glupih komentara... U Hrvatskoj najprodavaniji VW, pa Skoda, a na ovakav nacin komentarises Srbiju u kojoj pri kupovini novih VW-a nema u vrhu liste... Naravno da oni koji kupuju auto kao statusni simbol ne kupuju VW-e...

Nikola

pre 10 meseci

Ja vozim Daewoo Matiz-a već 11-st godina i super mi završava posao. Nemam neke želje ni komplekse od marke automobila niti bi mi BMW bio od koristi. Sledeći automobil ću kupiti isključivo po potrebi i upotrebljivosti ... dakle da nema veliku potrošnju, da mu nije visoka cena registracije, da nije skupo održavanje, da mi bude upotrebljiv kada jednom godišnje odem u najlepše mesto na planeti na godišnji odmor, u moju Crnu Travu....takođe ne patim od mora, samo jednom sam bio u životu na moru i nije mi se svidelo to čvarenje i gužva !

Iskreno razmišljam o Fordu Fiesta skromne kubikaže 1.4...smatram ,da je to sasvim dovoljno i da mi uopšte mišta ne znači ništa jače , udobnije ili brže. Generalno kada sve staviš na vagu , dačije uopšte nisu loše.

Preterano smo se bre otuđili, postali besni, puni kompleksa i zavisti željni nekog dokazivanja da većina dalje od svog nosa ne vidi.

I da , da li imam za bolje , imam...ne bih se hvalio i predstavljao u novinama , ko sam i šta sam kao ni koje škole sam zavšio jer bi bilo potpuno besmisleno i nepravedno prema gore kategorisanim indijancima !

T

pre 10 meseci

Vezano za ideju o Tealnoj fabrici: nemamo Teslu u Srbiji, ali imamo Rivianov softverski razvojni centar. Neki zli jezici tvrde da su uspeli celih 8 inzenjera da zaposle, ne mogu da tvrdim da je zaista tako malo ljudi zaposleno, ali znam da ih definitvno nema mnogo jer delimo zgradu u Airport Cityiju.

Mladen

pre 10 meseci

Volim Sandera kao koncept auta - dovoljan za porodicu, jeftin i praktičan.

Jedino što više nema je motor sa 4 klipa, što je meni ogroman minus.

XXL

pre 10 meseci

@rista todorović - to je to prijatelju automobil za običnog čoveka kome je automobil potreba. Zato sam i napisao u prethodnom komentaru da preferiram Dacia vozila jer su prepoznali tu vrstu kupaca kome je potreban takav automobil sa tim standardom. No dobro cenim i one zahtevne koji mogu sebi da priušte višu klasu automobila kao i one opsednute višom klasom i koji znaju sve napamet o njima i tehničke karakteristike, a nemaju nikakav automobil. Pozz.

b1321

pre 10 meseci

@rista
U vreme kako kažete kad je Sandero Stepway bio 11000 Golf je kretao od 16000. Sada je Stepway 15500, a najjeftiniji Golf 26.616, pa Vi izračunajte odnos!

kole

pre 10 meseci

@doktor
Covek je za svoje pare kupio auto i prelazi godisnje oko 3300 km, a ti ga pitas sta ce mu auto. Sta tebe briga sta ce njemu auto i odakle ti ideja da postavljas takvo pitanje. Ja predjem oko 10.000km, a kad odem u penziju necu vise od 5000 i sad neko treba da me proziva sto se malo vozim. Ako me nesto nervira to su ljudi koji ni do obliznje prodavnice nece da prosetaju nego pale auto i prave haos zbog parkiranja. A cime covek da se vozi kad mu zatreba auto. Prevoz je skup, neredovan i neudoban. Taksi sam nedavno cekao na ulici 30 minuta, a renta kar ne mozes da iznajmis uvece u 20h kad ti jave da hitno moras negde da budes. Auto u ovoj saobracajno neuredjenoj zemlji nije samo potreba vec i pitanje opstanka. Ajde ti pozovi hitnu pomoc iz nekog udaljenog sela u Srbiji. Ima 3X da umres dok ne dodju, osim ako te neko kolima ne odveze kod lekara.

Ivan ZG

pre 10 meseci

@(Ivan ZG, 28. maj 2023 20:09)

Jednostavno je visestruko los auto. Moze da posluzi kao drugi treci auto. Jedino Duster malo odskace, ali i dalje unutrasnjost je kriminalna. Aktuelni Sandero je popravio unutrasnjost donekle, ali i dalje je sve to ukupno veoma lose.
(Provereno losa mehanika, 29. maj 2023 09:00)

Stare Dacia-e su imale dosta slabih točaka kao što je pasivna sigurnost, zvučna izolacija i broj zračnih jastuka tj. nedostatak njihov, a najgora je bila manjkava ergonomija i samo djelomično udobna sjedala.
Novi Sandero/Joger nema niti jednu od tih mana.
Jedina mana mu je cijena koja nije daleko od konkurencije koja nema predznak - jeftina. Meni izvana auto izgleda ljepše od 90% komkurenata, a i iznutra bolje od njih 80%.
Mana mu je što se ACC tj. adaptivni tempomat nemože doplatiti jer ga jednostavno nisu ni predvidjeli valjda da bi barem tako napravili jasnu distancu prema modelima Renaulta ili Nissana.
Po prostoru u unutrašnjosti Sandero je skoro potpuno jednak Dusteru jedino je prtljažnik manji.
Bez obzira na značku novi Sandero/Joger je jako dobar auto.

Ivan ZG

pre 10 meseci

Ivan ZG
Zaista si sampion u pisanju glupih komentara... U Hrvatskoj najprodavaniji VW, pa Skoda, a na ovakav nacin komentarises Srbiju u kojoj pri kupovini novih VW-a nema u vrhu liste... Naravno da oni koji kupuju auto kao statusni simbol ne kupuju VW-e...
(Srđan BL, 28. maj 2023 23:56)

VW je najprodavaniji samo zato što ga masovno kupuju rent-a-car firme i iznajmljuju preko ljeta. Nakon toga ide u prodaju i njih 80% završi u inozemstvu. Tako da statistika svašta može pokazati.
Slična situacija je i sa Škodom osim što njih kupuje i jako puno firmi, a i policija, naročito Oktavije.
Individulano se jako puno prodaje Sandero, Duster, S-Cross, Yaris, Corsa, Clio, T-Roc...
Tako da se individualna prodaja dosta razlikuje od ukupne statistike prodaje.

dzigi

pre 10 meseci

Pritom se na Zapadu prodaje i običan Sandero, koji je jeftiniji nego Stepvej, tako da nije nikakvo čudo.

Za one koji ne znaju, običan Sandero se pravi u Maroku i u EU ne podleže carini, dok se kod nas plaća, pa bi bio skuplji od Stepveja i zato se ne uvozi.

Ivan ZG

pre 10 meseci

Samo u Srbiji misle da je značka VW statusni simbol. U zapadnoj Europi statusni simbol može biti značka BMW ili Audi ili Porshe Ili Mercedes.
Sve ostalo (Opel, Ford, Peugeot, VW, Citroen, KIA, Toyota, Dacia...) su prevozna sredstva za koje je nebitna značka jer ništa ne predstavlja.
Srbi kojima se gadi Dacia u stvari se srame svog siromaštva pa misle kada kupe neki drugi auto jedno 15-20 godina star da je to pokazatelj - bogatstva.
Na zapadu su auti potrošna stvar i svi gledaju da ih što manje košta, a odradi posao, a u Srbiji nije bitno ni da li ga voziš, bitno da susjedi znaju da si kupio auto. Najbolje VW ili Audi.
To je isto kao da si postao direktor u firmi (a jedva završio osnovnu školu).