Petak, 24.03.2023.

16:11

Koliko koštaju Euro 6 polovnjaci za koje će se davati subvencije

Izvor: Izvor: Polovni automobili

Koliko koštaju Euro 6 polovnjaci za koje æe se davati subvencije IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

61 Komentari

Sortiraj po:

Bazooka

pre 1 godinu

O.K.
Mislim da sam ukapirao.
Za uero 6, makar i Dačiju, mi treba bar 4500 - 5000. Nemam ih.
Prodaću mog Citroena za 3500, odvojiću 500 za neku ragu koju ću unovčiti za 2100.

Sad sam već blizu euro 6 automobila.
3000+2100...

Antisubvencija

pre 1 godinu

Ponekad se pitam da li ti koji smisljaju ovakve stvari imaju malo mozga. Dakle vi ovde ne dobijate subvenciju nego prakticno otplatite nekog krsa koji ste vozili. Zasto bih ja davao recimo raspalog opel kadeta i da cekam mesecima i konkurisem za te pare kad mogu da ga dam na oglas i prodam coveku za iste pare bez muke? Subvencija je kad drzava nesto dotira a ovo je obican otkup od strane drzave. Kada vam budu dali prosecnu cenu za vas auto i na to dodali jos 2000e onda mozemo da pricamo o subvenciji, ovako dobro ce biti ako se prijavi 10 coveka za ovo.

Milovan BG

pre 1 godinu

Zasto se subvencija odnosi samo na dizele a ne na benzince? Ja za svoj benzinac euro 4 (sa sve atestiranim plinom) ne mogu da dobijem 1500 evra i to tek registrivanog iz razloga sto je vozilo punoletno. Meni se isplati da ga vozim do isteka registracije i predam na reciklazu jer tamo najvise dobijam.
(Sitna Slova, 25. mart 2023 11:45)

Cilj je da se sklone prastari dizeli da makar decu nasu sacuvamo (jedan od koraka), tvoj benzinac na plin isto kao i moj mozes voziti bukvalno dok se isplati popravljati jer nezagadjuje nista, i ovaj euro6 sto ce zameniti vise zagadjuje od plina. Ja vozim Hondu Acord 2008 na plin dokle god budem imao racunicu da ga odrzavam necu ga menjati jer mi auto pruza sve sto mi treba od auta plus savest mi je cista ja skoro nista ne zagadjujem, znam da to 99% ljudi ovde ne interesuje zagadjenje ali kad zdravlje ode skorz onda ce nam biti kasno, razumem da ljudi ne misle o sebi ali da ih nije briga za nasu decu to nikako ne mogu da shvatim.

Ja

pre 1 godinu

Kakve cene na ovom sajtu! Kakvo deranje. Ja sam prošle godine prodao svog scenica ovde u Francuskoj. 2013. godište (tad je bio 9 godina star), euro6, prešao 140.000 (što se za ovdašnje standarde jaaaako puno) ali u odličnom stanju, imao je full opremu, za 4800€. Gledam na ovom sajtu takvu u Srbiji koštaju 8000€ pa naviše. Ljudi, sedite na avion dođite u Francusku (ne znam za druge zemlje), kupite sebi auto i odvezite se nazad u Srbiju.

super

pre 1 godinu

1) auto mora biti registrovan
2) biće uslov najmanje 2-3 godine vlasnik
3) neće za svaki auto se dobiti 2100(to je maximalni iznos) verovatno će biti neka zackoljica sa euro 1,2,3...
4) da li vlasnik recimo nekog vozila sa euro 3,4 davati državi vozilo za 2100 ako ga može prodati za 2500-3000 mislim na realnu cenu?
5) cena tih vozila nisu ispod 15000-20000e tako da nam to ne znači puno i neće biti neke koristi...

JoJ

pre 1 godinu

znaci sad ce raspali dizeli iz 2000te da kostaju 2000?
(kaboom, 25. mart 2023 09:36)

Već koštaju i više od toga! Bacih pogled na cenu omiljene balkanse rage, golfa 4 dizel. Cene su za nevericu i plakanje, od 2.500-3.000 evra pa čak i preko 3.000!!! Prodavci se podmladili, žive i osećaju se deset godina mlađe, kao da je sad 2013. a ne 2023. godina. Teško će neko to da otera pod presu za 2.000 evra.

preostali

pre 1 godinu

Za ove stručnjake koji misle da ako kupis sada 10 golf 1 za 3000 evra možeš da zaradiš samo da ih predas..država neće davati nikome novac na ruke ili na račun kupca već će se subvencija uplacivati na račun prodavca euro 6 vozila i to samo pravnim licima. Ne može da se kupi vozilo od fizičkog lica. I za svakog kupca ide maksimalno 1 subvencija

StevaDžo

pre 1 godinu

.......agencija za bezbednos' saobraćaja....privatna firma....i to im je verovatno najveći "domet" dokle mogu da "dobace".... nisam viš ni očekivao ..instruktor B u odlasku...

Savo

pre 1 godinu

Euro 6 sa placa - odjavljen Adblue, izvadjen dpf, skinut katalizator, presao 800.000, al na tabli pise 167.450km. Za gospodina 2500€.

pera

pre 1 godinu

racunica je ovakva. Nemam ni 1000 u steku. Moj dizel vredi bar 4000. Dam ga vama za 2000 i onda nas nekoliko se skupimo u narednih 10 godina za euro6 od 25000.
Koga vi?
(Pičkoslav, 25. mart 2023 11:54)
kako onda odrzavas taj krš ako nemaš šteku?

gagit

pre 1 godinu

@ Strasno

Pa nemoj kupovati sa placa, idi lepo u salon..
(Toto, 25. mart 2023 17:12)

Anonimno ku*cenje preko portala, a u stvarnosti, ovo kucas iz crvenog Solarisa, pazi samo da ne omasis stanicu!

Bljuzgo Drpović

pre 1 godinu

прво купиш за 300

еура,крш еуро 1.

тераш га под пресу.

узмеш 2100 од државе

минус 300 еура крш еуро 1+регистрација 200
=500
значи имаш1600 еура на располагању...јел ок ова математика?
(Добривоје, 25. mart 2023 16:03)

Jeste ali pod uslovom da drzava ne ogranici vreme vlasnistva (2 godine min.moras biti vlasnik) ili da je onaj ko ima takav auto sisao veslo pa da tebi proda za 300 eur da bi ga ti reciklirao za 2100eur umesto da on to uradi.

Pankota

pre 1 godinu

Mene interesuje da li auto mora da bude registrovan,kada treba da se preda na reciklazu?
(Nis, 25. mart 2023 15:47)

Zašto pitaš? Imaš par komada krajem dvorišta u fazi raspadanja?

štatoprčkašćepane

pre 1 godinu

Ovo kao u Alan Fordu uzmi od sirotinje i pomogni bogataŝima.Dosta više sa diskriminacijom naroda,shvatite i pomirite se činjenicom da nemaju svi para za novija vozila.Neka vozi ko šta hoće.Sjašite nam više sa napaćene grbaĉe agendaši krupnog kapitala.

Jovan

pre 1 godinu

A sta je sa vozilima proizvedenim pre 1993 godine koji ne spadaju pod Euro standard?
(Audi80, 25. mart 2023 10:49)

To je odavno trebalo da oteraš na otpad i da platiš da ti recikliraju.
(Alex, 25. mart 2023 12:34)

Ja sam vlasnik auta Golf 1 dizel. Prvi vlasnik. A Golf mi nije primarni auto. Ne bih ga nikad prodao. Prolazi tehnicki bez problema oduvek i to sve regularno - bez mucki.

Добривоје

pre 1 godinu

прво купиш за 300

еура,крш еуро 1.

тераш га под пресу.

узмеш 2100 од државе

минус 300 еура крш еуро 1+регистрација 200
=500
значи имаш1600 еура на располагању...јел ок ова математика?

kele®

pre 1 godinu

Znaci isto para za Mercedes u odlicnom stanju EU3 i Fiat Punto EU1 u stanju raspadanja?
(Milos, 25. mart 2023 11:17)
Pa država i cilja na puntaće, a ne na Mercedese. I niko nikog ne tjera da proda svoj automobil. Ako su htjeli nešto napraviti, trebali su reći : dajemo 2100 evra za svaki auto stariji od 20 godina. Pa se riješiti golfova kečeva, dvica i stojadina i jugića. To što viđam po Srbiji, ima još samo možda u Moldaviji.

hhh

pre 1 godinu

Teram fokaru benzinca 2006g. Ne pada mi na pamet da menjam. Zavrsava mi posao. Kad stane samo odpad. Pa opet nesto slicno. Ne isplati se bacati pare na vozila iznad 5k evra jer putevi su uzas.

Pljuvac Svih Stilova

pre 1 godinu

Opet neka "brilijantna" ideja da se navodno pomogne narodu, a zapravo ce se neko debelo ovajditi o sve ovo. Ortacka posla.

штеф

pre 1 godinu

Znaci isto para za Mercedes u odlicnom stanju EU3 i Fiat Punto EU1 u stanju raspadanja?
(Milos, 25. mart 2023 11:17)

Па нису у различитом стању. Оба су за пресе.

arigo

pre 1 godinu

Mera je diskriminišuća i protivustavna.
Svi građani su jednaki pred zakonom, i oni koji voze benzin i oni koji voze dizel. Ne može se uzeti novac od svih, a onda dati samo onima koji voze dizel nekog euro standarda.
(KD, 25. mart 2023 11:26)

Tako je. Seti se toga kad ti budu opadali delovi fasade sa zgrade u kojoj živiš. Nemoj da trčiš da tražiš da ti država popravi fasadu.

Superhik

pre 1 godinu

Nikome ne smetaju euro6 polovnjaci koji Evropu više videti neće.Isto je bilo i sa svim tim dizelašima koji se sad recikliraju u našoj zemlji ,a zarđali su ko zna gde i ko zna kod koga !

Alex

pre 1 godinu

A sta je sa vozilima proizvedenim pre 1993 godine koji ne spadaju pod Euro standard?
(Audi80, 25. mart 2023 10:49)

To je odavno trebalo da oteraš na otpad i da platiš da ti recikliraju.

ajde da se lažemo

pre 1 godinu

@kaboom ... znaci sad ce raspali dizeli iz 2000te da kostaju 2000? ..

i totalni raspali leševi iz 1993 će koštati 1500 evra, otprilike, a oni iz 80 i neke , golf dvojike, oni su ekološki, nastavlja se niz tletabis debilana odluka... ono najednostavnije da se barem smanji cena TNG a, smanje akcize za isti, ili da recimo po barem 500 evra subvencija da za ugradnju TNG a, i skinu besmislene komplikacije za atestiranja za isiti ..ali ne, neko ima vezu da se reši polovnih krševa sa placeva, pa da se podeli lova..toliko o ekologiji, zar je toliko teško skapirati da je TNG najbolji za ekologiju ? pa čak ako se stavi i na bilo koji euro motor, i ne euro motor, bilo koji krš ?

pajo

pre 1 godinu

Zašto samo dizel? Kako su to opravdali ako je neko ispratio. Ovde se radi o novcu tako da ima elemenata diskriminacije poreskih obveznika, ili je sve samo još jedan izvor korupcije.
(Papillon, 25. mart 2023 10:03)

Oni to pravdaju ekologijom iako je nevidjena glupost subvencionisati dizelase.

Jedino sto ima ekonomske i ekoloske logike je bilo subvencionisati lpg i metan.

Nabavna cena lpg-a je priblizno 50% jeftinija od dizela i benzina. Ekoloska prednost lpg-a je daleko veca od dizela.

Ako bi se stimulisao p9vecanje broja automobila sa lpg-om zagadjenost bi bila manja. Posto uvozimo i lpg i dizel, novac odlazi na uvoz ali bi sa lpg-om dosta manje novca odlazilo u instoranstvo.

Sa jedne strane vazduh bi bio cistiji a sa druge gradjanima bi vise novca ostajalo u kucnim budzetima. Treci efekat bi bio da bi gradjani tu razliku svakako trosili i samim time placali vise poreza.

Drzava ne bi nista izgubila ni na akcizama na gorivo jer bi pad prihoda izazvan manjom potrosnjom dizela, nadoknadili vecom prodajom plina koji je jednako oporezovan.

Jedini gubitnik bi bio NIS i Rusi, jer bi im se smanjilo trziste za dizel pa bi morali da traze kupca u susednim drzavama.

Sitna Slova

pre 1 godinu

Zasto se subvencija odnosi samo na dizele a ne na benzince? Ja za svoj benzinac euro 4 (sa sve atestiranim plinom) ne mogu da dobijem 1500 evra i to tek registrivanog iz razloga sto je vozilo punoletno. Meni se isplati da ga vozim do isteka registracije i predam na reciklazu jer tamo najvise dobijam.

Pičkoslav

pre 1 godinu

racunica je ovakva. Nemam ni 1000 u steku. Moj dizel vredi bar 4000. Dam ga vama za 2000 i onda nas nekoliko se skupimo u narednih 10 godina za euro6 od 25000.
Koga vi?

komentator

pre 1 godinu

Zašto se daju subvencije samo za stare dizele? Ako su veći zagađivači, zašto im niste naplaćivali ekološke takse? Biće ovde materijala za tužbe zbog neravnomernog tretmana vlasnika vozila jer se izdvajaju pare iz budžeta (od svih poreskih obveznika) ali se daju pogodnosti samo jednom delu građana! Takođe, zašto samo kupovina od auto-kuća? Da bismo ponovo kupovali prepravljane krševe sa Zapada a ne kola kupljena nova u Srbiji? Dakle, oni koji kupuju nova vozila u Srbiji su budale jer će kasnije da im bude teže da ih prodaju? Ponovo svojim parama Srbija čisti vozni park sa Zapada i puni džepove vlasnicima auto-placeva!

KD

pre 1 godinu

Mera je diskriminišuća i protivustavna.
Svi građani su jednaki pred zakonom, i oni koji voze benzin i oni koji voze dizel. Ne može se uzeti novac od svih, a onda dati samo onima koji voze dizel nekog euro standarda.

Papillon

pre 1 godinu

Zašto samo dizel? Kako su to opravdali ako je neko ispratio. Ovde se radi o novcu tako da ima elemenata diskriminacije poreskih obveznika, ili je sve samo još jedan izvor korupcije.

Strasno

pre 1 godinu

“subvencije ne važe za kupovinu od fizičkih lica”

Ne razumem, znači li to da ako se kupuje od fizičkih lica da onda auto sa euro 6 normom više zagadjuje od onog koji se nudi na auto placu, pa za njega subvencija ne važi?!!!

Jasno je o čemu se radi, podsticaj prodaje krševa sa auto placeva, sa vraćenim kilometražama i još jedna prevara, a ceh kao i uvek plaćaju poreski obveznici…

Strasno

pre 1 godinu

“subvencije ne važe za kupovinu od fizičkih lica”

Ne razumem, znači li to da ako se kupuje od fizičkih lica da onda auto sa euro 6 normom više zagadjuje od onog koji se nudi na auto placu, pa za njega subvencija ne važi?!!!

Jasno je o čemu se radi, podsticaj prodaje krševa sa auto placeva, sa vraćenim kilometražama i još jedna prevara, a ceh kao i uvek plaćaju poreski obveznici…

Papillon

pre 1 godinu

Zašto samo dizel? Kako su to opravdali ako je neko ispratio. Ovde se radi o novcu tako da ima elemenata diskriminacije poreskih obveznika, ili je sve samo još jedan izvor korupcije.

KD

pre 1 godinu

Mera je diskriminišuća i protivustavna.
Svi građani su jednaki pred zakonom, i oni koji voze benzin i oni koji voze dizel. Ne može se uzeti novac od svih, a onda dati samo onima koji voze dizel nekog euro standarda.

Pljuvac Svih Stilova

pre 1 godinu

Opet neka "brilijantna" ideja da se navodno pomogne narodu, a zapravo ce se neko debelo ovajditi o sve ovo. Ortacka posla.

štatoprčkašćepane

pre 1 godinu

Ovo kao u Alan Fordu uzmi od sirotinje i pomogni bogataŝima.Dosta više sa diskriminacijom naroda,shvatite i pomirite se činjenicom da nemaju svi para za novija vozila.Neka vozi ko šta hoće.Sjašite nam više sa napaćene grbaĉe agendaši krupnog kapitala.

Pičkoslav

pre 1 godinu

racunica je ovakva. Nemam ni 1000 u steku. Moj dizel vredi bar 4000. Dam ga vama za 2000 i onda nas nekoliko se skupimo u narednih 10 godina za euro6 od 25000.
Koga vi?

komentator

pre 1 godinu

Zašto se daju subvencije samo za stare dizele? Ako su veći zagađivači, zašto im niste naplaćivali ekološke takse? Biće ovde materijala za tužbe zbog neravnomernog tretmana vlasnika vozila jer se izdvajaju pare iz budžeta (od svih poreskih obveznika) ali se daju pogodnosti samo jednom delu građana! Takođe, zašto samo kupovina od auto-kuća? Da bismo ponovo kupovali prepravljane krševe sa Zapada a ne kola kupljena nova u Srbiji? Dakle, oni koji kupuju nova vozila u Srbiji su budale jer će kasnije da im bude teže da ih prodaju? Ponovo svojim parama Srbija čisti vozni park sa Zapada i puni džepove vlasnicima auto-placeva!

ajde da se lažemo

pre 1 godinu

@kaboom ... znaci sad ce raspali dizeli iz 2000te da kostaju 2000? ..

i totalni raspali leševi iz 1993 će koštati 1500 evra, otprilike, a oni iz 80 i neke , golf dvojike, oni su ekološki, nastavlja se niz tletabis debilana odluka... ono najednostavnije da se barem smanji cena TNG a, smanje akcize za isti, ili da recimo po barem 500 evra subvencija da za ugradnju TNG a, i skinu besmislene komplikacije za atestiranja za isiti ..ali ne, neko ima vezu da se reši polovnih krševa sa placeva, pa da se podeli lova..toliko o ekologiji, zar je toliko teško skapirati da je TNG najbolji za ekologiju ? pa čak ako se stavi i na bilo koji euro motor, i ne euro motor, bilo koji krš ?

штеф

pre 1 godinu

Znaci isto para za Mercedes u odlicnom stanju EU3 i Fiat Punto EU1 u stanju raspadanja?
(Milos, 25. mart 2023 11:17)

Па нису у различитом стању. Оба су за пресе.

Jovan

pre 1 godinu

A sta je sa vozilima proizvedenim pre 1993 godine koji ne spadaju pod Euro standard?
(Audi80, 25. mart 2023 10:49)

To je odavno trebalo da oteraš na otpad i da platiš da ti recikliraju.
(Alex, 25. mart 2023 12:34)

Ja sam vlasnik auta Golf 1 dizel. Prvi vlasnik. A Golf mi nije primarni auto. Ne bih ga nikad prodao. Prolazi tehnicki bez problema oduvek i to sve regularno - bez mucki.

Sitna Slova

pre 1 godinu

Zasto se subvencija odnosi samo na dizele a ne na benzince? Ja za svoj benzinac euro 4 (sa sve atestiranim plinom) ne mogu da dobijem 1500 evra i to tek registrivanog iz razloga sto je vozilo punoletno. Meni se isplati da ga vozim do isteka registracije i predam na reciklazu jer tamo najvise dobijam.

Savo

pre 1 godinu

Euro 6 sa placa - odjavljen Adblue, izvadjen dpf, skinut katalizator, presao 800.000, al na tabli pise 167.450km. Za gospodina 2500€.

Bljuzgo Drpović

pre 1 godinu

прво купиш за 300

еура,крш еуро 1.

тераш га под пресу.

узмеш 2100 од државе

минус 300 еура крш еуро 1+регистрација 200
=500
значи имаш1600 еура на располагању...јел ок ова математика?
(Добривоје, 25. mart 2023 16:03)

Jeste ali pod uslovom da drzava ne ogranici vreme vlasnistva (2 godine min.moras biti vlasnik) ili da je onaj ko ima takav auto sisao veslo pa da tebi proda za 300 eur da bi ga ti reciklirao za 2100eur umesto da on to uradi.

Alex

pre 1 godinu

A sta je sa vozilima proizvedenim pre 1993 godine koji ne spadaju pod Euro standard?
(Audi80, 25. mart 2023 10:49)

To je odavno trebalo da oteraš na otpad i da platiš da ti recikliraju.

pajo

pre 1 godinu

Zašto samo dizel? Kako su to opravdali ako je neko ispratio. Ovde se radi o novcu tako da ima elemenata diskriminacije poreskih obveznika, ili je sve samo još jedan izvor korupcije.
(Papillon, 25. mart 2023 10:03)

Oni to pravdaju ekologijom iako je nevidjena glupost subvencionisati dizelase.

Jedino sto ima ekonomske i ekoloske logike je bilo subvencionisati lpg i metan.

Nabavna cena lpg-a je priblizno 50% jeftinija od dizela i benzina. Ekoloska prednost lpg-a je daleko veca od dizela.

Ako bi se stimulisao p9vecanje broja automobila sa lpg-om zagadjenost bi bila manja. Posto uvozimo i lpg i dizel, novac odlazi na uvoz ali bi sa lpg-om dosta manje novca odlazilo u instoranstvo.

Sa jedne strane vazduh bi bio cistiji a sa druge gradjanima bi vise novca ostajalo u kucnim budzetima. Treci efekat bi bio da bi gradjani tu razliku svakako trosili i samim time placali vise poreza.

Drzava ne bi nista izgubila ni na akcizama na gorivo jer bi pad prihoda izazvan manjom potrosnjom dizela, nadoknadili vecom prodajom plina koji je jednako oporezovan.

Jedini gubitnik bi bio NIS i Rusi, jer bi im se smanjilo trziste za dizel pa bi morali da traze kupca u susednim drzavama.

hhh

pre 1 godinu

Teram fokaru benzinca 2006g. Ne pada mi na pamet da menjam. Zavrsava mi posao. Kad stane samo odpad. Pa opet nesto slicno. Ne isplati se bacati pare na vozila iznad 5k evra jer putevi su uzas.

kele®

pre 1 godinu

Znaci isto para za Mercedes u odlicnom stanju EU3 i Fiat Punto EU1 u stanju raspadanja?
(Milos, 25. mart 2023 11:17)
Pa država i cilja na puntaće, a ne na Mercedese. I niko nikog ne tjera da proda svoj automobil. Ako su htjeli nešto napraviti, trebali su reći : dajemo 2100 evra za svaki auto stariji od 20 godina. Pa se riješiti golfova kečeva, dvica i stojadina i jugića. To što viđam po Srbiji, ima još samo možda u Moldaviji.

gagit

pre 1 godinu

@ Strasno

Pa nemoj kupovati sa placa, idi lepo u salon..
(Toto, 25. mart 2023 17:12)

Anonimno ku*cenje preko portala, a u stvarnosti, ovo kucas iz crvenog Solarisa, pazi samo da ne omasis stanicu!

StevaDžo

pre 1 godinu

.......agencija za bezbednos' saobraćaja....privatna firma....i to im je verovatno najveći "domet" dokle mogu da "dobace".... nisam viš ni očekivao ..instruktor B u odlasku...

JoJ

pre 1 godinu

znaci sad ce raspali dizeli iz 2000te da kostaju 2000?
(kaboom, 25. mart 2023 09:36)

Već koštaju i više od toga! Bacih pogled na cenu omiljene balkanse rage, golfa 4 dizel. Cene su za nevericu i plakanje, od 2.500-3.000 evra pa čak i preko 3.000!!! Prodavci se podmladili, žive i osećaju se deset godina mlađe, kao da je sad 2013. a ne 2023. godina. Teško će neko to da otera pod presu za 2.000 evra.

preostali

pre 1 godinu

Za ove stručnjake koji misle da ako kupis sada 10 golf 1 za 3000 evra možeš da zaradiš samo da ih predas..država neće davati nikome novac na ruke ili na račun kupca već će se subvencija uplacivati na račun prodavca euro 6 vozila i to samo pravnim licima. Ne može da se kupi vozilo od fizičkog lica. I za svakog kupca ide maksimalno 1 subvencija

Superhik

pre 1 godinu

Nikome ne smetaju euro6 polovnjaci koji Evropu više videti neće.Isto je bilo i sa svim tim dizelašima koji se sad recikliraju u našoj zemlji ,a zarđali su ko zna gde i ko zna kod koga !

Добривоје

pre 1 godinu

прво купиш за 300

еура,крш еуро 1.

тераш га под пресу.

узмеш 2100 од државе

минус 300 еура крш еуро 1+регистрација 200
=500
значи имаш1600 еура на располагању...јел ок ова математика?

arigo

pre 1 godinu

Mera je diskriminišuća i protivustavna.
Svi građani su jednaki pred zakonom, i oni koji voze benzin i oni koji voze dizel. Ne može se uzeti novac od svih, a onda dati samo onima koji voze dizel nekog euro standarda.
(KD, 25. mart 2023 11:26)

Tako je. Seti se toga kad ti budu opadali delovi fasade sa zgrade u kojoj živiš. Nemoj da trčiš da tražiš da ti država popravi fasadu.

Milovan BG

pre 1 godinu

Zasto se subvencija odnosi samo na dizele a ne na benzince? Ja za svoj benzinac euro 4 (sa sve atestiranim plinom) ne mogu da dobijem 1500 evra i to tek registrivanog iz razloga sto je vozilo punoletno. Meni se isplati da ga vozim do isteka registracije i predam na reciklazu jer tamo najvise dobijam.
(Sitna Slova, 25. mart 2023 11:45)

Cilj je da se sklone prastari dizeli da makar decu nasu sacuvamo (jedan od koraka), tvoj benzinac na plin isto kao i moj mozes voziti bukvalno dok se isplati popravljati jer nezagadjuje nista, i ovaj euro6 sto ce zameniti vise zagadjuje od plina. Ja vozim Hondu Acord 2008 na plin dokle god budem imao racunicu da ga odrzavam necu ga menjati jer mi auto pruza sve sto mi treba od auta plus savest mi je cista ja skoro nista ne zagadjujem, znam da to 99% ljudi ovde ne interesuje zagadjenje ali kad zdravlje ode skorz onda ce nam biti kasno, razumem da ljudi ne misle o sebi ali da ih nije briga za nasu decu to nikako ne mogu da shvatim.

Antisubvencija

pre 1 godinu

Ponekad se pitam da li ti koji smisljaju ovakve stvari imaju malo mozga. Dakle vi ovde ne dobijate subvenciju nego prakticno otplatite nekog krsa koji ste vozili. Zasto bih ja davao recimo raspalog opel kadeta i da cekam mesecima i konkurisem za te pare kad mogu da ga dam na oglas i prodam coveku za iste pare bez muke? Subvencija je kad drzava nesto dotira a ovo je obican otkup od strane drzave. Kada vam budu dali prosecnu cenu za vas auto i na to dodali jos 2000e onda mozemo da pricamo o subvenciji, ovako dobro ce biti ako se prijavi 10 coveka za ovo.

Bazooka

pre 1 godinu

O.K.
Mislim da sam ukapirao.
Za uero 6, makar i Dačiju, mi treba bar 4500 - 5000. Nemam ih.
Prodaću mog Citroena za 3500, odvojiću 500 za neku ragu koju ću unovčiti za 2100.

Sad sam već blizu euro 6 automobila.
3000+2100...

Ja

pre 1 godinu

Kakve cene na ovom sajtu! Kakvo deranje. Ja sam prošle godine prodao svog scenica ovde u Francuskoj. 2013. godište (tad je bio 9 godina star), euro6, prešao 140.000 (što se za ovdašnje standarde jaaaako puno) ali u odličnom stanju, imao je full opremu, za 4800€. Gledam na ovom sajtu takvu u Srbiji koštaju 8000€ pa naviše. Ljudi, sedite na avion dođite u Francusku (ne znam za druge zemlje), kupite sebi auto i odvezite se nazad u Srbiju.

pera

pre 1 godinu

racunica je ovakva. Nemam ni 1000 u steku. Moj dizel vredi bar 4000. Dam ga vama za 2000 i onda nas nekoliko se skupimo u narednih 10 godina za euro6 od 25000.
Koga vi?
(Pičkoslav, 25. mart 2023 11:54)
kako onda odrzavas taj krš ako nemaš šteku?

super

pre 1 godinu

1) auto mora biti registrovan
2) biće uslov najmanje 2-3 godine vlasnik
3) neće za svaki auto se dobiti 2100(to je maximalni iznos) verovatno će biti neka zackoljica sa euro 1,2,3...
4) da li vlasnik recimo nekog vozila sa euro 3,4 davati državi vozilo za 2100 ako ga može prodati za 2500-3000 mislim na realnu cenu?
5) cena tih vozila nisu ispod 15000-20000e tako da nam to ne znači puno i neće biti neke koristi...

Pankota

pre 1 godinu

Mene interesuje da li auto mora da bude registrovan,kada treba da se preda na reciklazu?
(Nis, 25. mart 2023 15:47)

Zašto pitaš? Imaš par komada krajem dvorišta u fazi raspadanja?

arigo

pre 1 godinu

Mera je diskriminišuća i protivustavna.
Svi građani su jednaki pred zakonom, i oni koji voze benzin i oni koji voze dizel. Ne može se uzeti novac od svih, a onda dati samo onima koji voze dizel nekog euro standarda.
(KD, 25. mart 2023 11:26)

Tako je. Seti se toga kad ti budu opadali delovi fasade sa zgrade u kojoj živiš. Nemoj da trčiš da tražiš da ti država popravi fasadu.

Alex

pre 1 godinu

A sta je sa vozilima proizvedenim pre 1993 godine koji ne spadaju pod Euro standard?
(Audi80, 25. mart 2023 10:49)

To je odavno trebalo da oteraš na otpad i da platiš da ti recikliraju.

Pičkoslav

pre 1 godinu

racunica je ovakva. Nemam ni 1000 u steku. Moj dizel vredi bar 4000. Dam ga vama za 2000 i onda nas nekoliko se skupimo u narednih 10 godina za euro6 od 25000.
Koga vi?

Добривоје

pre 1 godinu

прво купиш за 300

еура,крш еуро 1.

тераш га под пресу.

узмеш 2100 од државе

минус 300 еура крш еуро 1+регистрација 200
=500
значи имаш1600 еура на располагању...јел ок ова математика?

pera

pre 1 godinu

racunica je ovakva. Nemam ni 1000 u steku. Moj dizel vredi bar 4000. Dam ga vama za 2000 i onda nas nekoliko se skupimo u narednih 10 godina za euro6 od 25000.
Koga vi?
(Pičkoslav, 25. mart 2023 11:54)
kako onda odrzavas taj krš ako nemaš šteku?

штеф

pre 1 godinu

Znaci isto para za Mercedes u odlicnom stanju EU3 i Fiat Punto EU1 u stanju raspadanja?
(Milos, 25. mart 2023 11:17)

Па нису у различитом стању. Оба су за пресе.

Pankota

pre 1 godinu

Mene interesuje da li auto mora da bude registrovan,kada treba da se preda na reciklazu?
(Nis, 25. mart 2023 15:47)

Zašto pitaš? Imaš par komada krajem dvorišta u fazi raspadanja?

komentator

pre 1 godinu

Zašto se daju subvencije samo za stare dizele? Ako su veći zagađivači, zašto im niste naplaćivali ekološke takse? Biće ovde materijala za tužbe zbog neravnomernog tretmana vlasnika vozila jer se izdvajaju pare iz budžeta (od svih poreskih obveznika) ali se daju pogodnosti samo jednom delu građana! Takođe, zašto samo kupovina od auto-kuća? Da bismo ponovo kupovali prepravljane krševe sa Zapada a ne kola kupljena nova u Srbiji? Dakle, oni koji kupuju nova vozila u Srbiji su budale jer će kasnije da im bude teže da ih prodaju? Ponovo svojim parama Srbija čisti vozni park sa Zapada i puni džepove vlasnicima auto-placeva!

KD

pre 1 godinu

Mera je diskriminišuća i protivustavna.
Svi građani su jednaki pred zakonom, i oni koji voze benzin i oni koji voze dizel. Ne može se uzeti novac od svih, a onda dati samo onima koji voze dizel nekog euro standarda.

kele®

pre 1 godinu

Znaci isto para za Mercedes u odlicnom stanju EU3 i Fiat Punto EU1 u stanju raspadanja?
(Milos, 25. mart 2023 11:17)
Pa država i cilja na puntaće, a ne na Mercedese. I niko nikog ne tjera da proda svoj automobil. Ako su htjeli nešto napraviti, trebali su reći : dajemo 2100 evra za svaki auto stariji od 20 godina. Pa se riješiti golfova kečeva, dvica i stojadina i jugića. To što viđam po Srbiji, ima još samo možda u Moldaviji.

štatoprčkašćepane

pre 1 godinu

Ovo kao u Alan Fordu uzmi od sirotinje i pomogni bogataŝima.Dosta više sa diskriminacijom naroda,shvatite i pomirite se činjenicom da nemaju svi para za novija vozila.Neka vozi ko šta hoće.Sjašite nam više sa napaćene grbaĉe agendaši krupnog kapitala.

Superhik

pre 1 godinu

Nikome ne smetaju euro6 polovnjaci koji Evropu više videti neće.Isto je bilo i sa svim tim dizelašima koji se sad recikliraju u našoj zemlji ,a zarđali su ko zna gde i ko zna kod koga !

Papillon

pre 1 godinu

Zašto samo dizel? Kako su to opravdali ako je neko ispratio. Ovde se radi o novcu tako da ima elemenata diskriminacije poreskih obveznika, ili je sve samo još jedan izvor korupcije.

Jovan

pre 1 godinu

A sta je sa vozilima proizvedenim pre 1993 godine koji ne spadaju pod Euro standard?
(Audi80, 25. mart 2023 10:49)

To je odavno trebalo da oteraš na otpad i da platiš da ti recikliraju.
(Alex, 25. mart 2023 12:34)

Ja sam vlasnik auta Golf 1 dizel. Prvi vlasnik. A Golf mi nije primarni auto. Ne bih ga nikad prodao. Prolazi tehnicki bez problema oduvek i to sve regularno - bez mucki.

Milovan BG

pre 1 godinu

Zasto se subvencija odnosi samo na dizele a ne na benzince? Ja za svoj benzinac euro 4 (sa sve atestiranim plinom) ne mogu da dobijem 1500 evra i to tek registrivanog iz razloga sto je vozilo punoletno. Meni se isplati da ga vozim do isteka registracije i predam na reciklazu jer tamo najvise dobijam.
(Sitna Slova, 25. mart 2023 11:45)

Cilj je da se sklone prastari dizeli da makar decu nasu sacuvamo (jedan od koraka), tvoj benzinac na plin isto kao i moj mozes voziti bukvalno dok se isplati popravljati jer nezagadjuje nista, i ovaj euro6 sto ce zameniti vise zagadjuje od plina. Ja vozim Hondu Acord 2008 na plin dokle god budem imao racunicu da ga odrzavam necu ga menjati jer mi auto pruza sve sto mi treba od auta plus savest mi je cista ja skoro nista ne zagadjujem, znam da to 99% ljudi ovde ne interesuje zagadjenje ali kad zdravlje ode skorz onda ce nam biti kasno, razumem da ljudi ne misle o sebi ali da ih nije briga za nasu decu to nikako ne mogu da shvatim.

Strasno

pre 1 godinu

“subvencije ne važe za kupovinu od fizičkih lica”

Ne razumem, znači li to da ako se kupuje od fizičkih lica da onda auto sa euro 6 normom više zagadjuje od onog koji se nudi na auto placu, pa za njega subvencija ne važi?!!!

Jasno je o čemu se radi, podsticaj prodaje krševa sa auto placeva, sa vraćenim kilometražama i još jedna prevara, a ceh kao i uvek plaćaju poreski obveznici…

Sitna Slova

pre 1 godinu

Zasto se subvencija odnosi samo na dizele a ne na benzince? Ja za svoj benzinac euro 4 (sa sve atestiranim plinom) ne mogu da dobijem 1500 evra i to tek registrivanog iz razloga sto je vozilo punoletno. Meni se isplati da ga vozim do isteka registracije i predam na reciklazu jer tamo najvise dobijam.

Pljuvac Svih Stilova

pre 1 godinu

Opet neka "brilijantna" ideja da se navodno pomogne narodu, a zapravo ce se neko debelo ovajditi o sve ovo. Ortacka posla.

pajo

pre 1 godinu

Zašto samo dizel? Kako su to opravdali ako je neko ispratio. Ovde se radi o novcu tako da ima elemenata diskriminacije poreskih obveznika, ili je sve samo još jedan izvor korupcije.
(Papillon, 25. mart 2023 10:03)

Oni to pravdaju ekologijom iako je nevidjena glupost subvencionisati dizelase.

Jedino sto ima ekonomske i ekoloske logike je bilo subvencionisati lpg i metan.

Nabavna cena lpg-a je priblizno 50% jeftinija od dizela i benzina. Ekoloska prednost lpg-a je daleko veca od dizela.

Ako bi se stimulisao p9vecanje broja automobila sa lpg-om zagadjenost bi bila manja. Posto uvozimo i lpg i dizel, novac odlazi na uvoz ali bi sa lpg-om dosta manje novca odlazilo u instoranstvo.

Sa jedne strane vazduh bi bio cistiji a sa druge gradjanima bi vise novca ostajalo u kucnim budzetima. Treci efekat bi bio da bi gradjani tu razliku svakako trosili i samim time placali vise poreza.

Drzava ne bi nista izgubila ni na akcizama na gorivo jer bi pad prihoda izazvan manjom potrosnjom dizela, nadoknadili vecom prodajom plina koji je jednako oporezovan.

Jedini gubitnik bi bio NIS i Rusi, jer bi im se smanjilo trziste za dizel pa bi morali da traze kupca u susednim drzavama.

hhh

pre 1 godinu

Teram fokaru benzinca 2006g. Ne pada mi na pamet da menjam. Zavrsava mi posao. Kad stane samo odpad. Pa opet nesto slicno. Ne isplati se bacati pare na vozila iznad 5k evra jer putevi su uzas.

Savo

pre 1 godinu

Euro 6 sa placa - odjavljen Adblue, izvadjen dpf, skinut katalizator, presao 800.000, al na tabli pise 167.450km. Za gospodina 2500€.

Antisubvencija

pre 1 godinu

Ponekad se pitam da li ti koji smisljaju ovakve stvari imaju malo mozga. Dakle vi ovde ne dobijate subvenciju nego prakticno otplatite nekog krsa koji ste vozili. Zasto bih ja davao recimo raspalog opel kadeta i da cekam mesecima i konkurisem za te pare kad mogu da ga dam na oglas i prodam coveku za iste pare bez muke? Subvencija je kad drzava nesto dotira a ovo je obican otkup od strane drzave. Kada vam budu dali prosecnu cenu za vas auto i na to dodali jos 2000e onda mozemo da pricamo o subvenciji, ovako dobro ce biti ako se prijavi 10 coveka za ovo.

Bazooka

pre 1 godinu

O.K.
Mislim da sam ukapirao.
Za uero 6, makar i Dačiju, mi treba bar 4500 - 5000. Nemam ih.
Prodaću mog Citroena za 3500, odvojiću 500 za neku ragu koju ću unovčiti za 2100.

Sad sam već blizu euro 6 automobila.
3000+2100...

ajde da se lažemo

pre 1 godinu

@kaboom ... znaci sad ce raspali dizeli iz 2000te da kostaju 2000? ..

i totalni raspali leševi iz 1993 će koštati 1500 evra, otprilike, a oni iz 80 i neke , golf dvojike, oni su ekološki, nastavlja se niz tletabis debilana odluka... ono najednostavnije da se barem smanji cena TNG a, smanje akcize za isti, ili da recimo po barem 500 evra subvencija da za ugradnju TNG a, i skinu besmislene komplikacije za atestiranja za isiti ..ali ne, neko ima vezu da se reši polovnih krševa sa placeva, pa da se podeli lova..toliko o ekologiji, zar je toliko teško skapirati da je TNG najbolji za ekologiju ? pa čak ako se stavi i na bilo koji euro motor, i ne euro motor, bilo koji krš ?

Bljuzgo Drpović

pre 1 godinu

прво купиш за 300

еура,крш еуро 1.

тераш га под пресу.

узмеш 2100 од државе

минус 300 еура крш еуро 1+регистрација 200
=500
значи имаш1600 еура на располагању...јел ок ова математика?
(Добривоје, 25. mart 2023 16:03)

Jeste ali pod uslovom da drzava ne ogranici vreme vlasnistva (2 godine min.moras biti vlasnik) ili da je onaj ko ima takav auto sisao veslo pa da tebi proda za 300 eur da bi ga ti reciklirao za 2100eur umesto da on to uradi.

gagit

pre 1 godinu

@ Strasno

Pa nemoj kupovati sa placa, idi lepo u salon..
(Toto, 25. mart 2023 17:12)

Anonimno ku*cenje preko portala, a u stvarnosti, ovo kucas iz crvenog Solarisa, pazi samo da ne omasis stanicu!

preostali

pre 1 godinu

Za ove stručnjake koji misle da ako kupis sada 10 golf 1 za 3000 evra možeš da zaradiš samo da ih predas..država neće davati nikome novac na ruke ili na račun kupca već će se subvencija uplacivati na račun prodavca euro 6 vozila i to samo pravnim licima. Ne može da se kupi vozilo od fizičkog lica. I za svakog kupca ide maksimalno 1 subvencija

JoJ

pre 1 godinu

znaci sad ce raspali dizeli iz 2000te da kostaju 2000?
(kaboom, 25. mart 2023 09:36)

Već koštaju i više od toga! Bacih pogled na cenu omiljene balkanse rage, golfa 4 dizel. Cene su za nevericu i plakanje, od 2.500-3.000 evra pa čak i preko 3.000!!! Prodavci se podmladili, žive i osećaju se deset godina mlađe, kao da je sad 2013. a ne 2023. godina. Teško će neko to da otera pod presu za 2.000 evra.

StevaDžo

pre 1 godinu

.......agencija za bezbednos' saobraćaja....privatna firma....i to im je verovatno najveći "domet" dokle mogu da "dobace".... nisam viš ni očekivao ..instruktor B u odlasku...

Ja

pre 1 godinu

Kakve cene na ovom sajtu! Kakvo deranje. Ja sam prošle godine prodao svog scenica ovde u Francuskoj. 2013. godište (tad je bio 9 godina star), euro6, prešao 140.000 (što se za ovdašnje standarde jaaaako puno) ali u odličnom stanju, imao je full opremu, za 4800€. Gledam na ovom sajtu takvu u Srbiji koštaju 8000€ pa naviše. Ljudi, sedite na avion dođite u Francusku (ne znam za druge zemlje), kupite sebi auto i odvezite se nazad u Srbiju.

super

pre 1 godinu

1) auto mora biti registrovan
2) biće uslov najmanje 2-3 godine vlasnik
3) neće za svaki auto se dobiti 2100(to je maximalni iznos) verovatno će biti neka zackoljica sa euro 1,2,3...
4) da li vlasnik recimo nekog vozila sa euro 3,4 davati državi vozilo za 2100 ako ga može prodati za 2500-3000 mislim na realnu cenu?
5) cena tih vozila nisu ispod 15000-20000e tako da nam to ne znači puno i neće biti neke koristi...