Utorak, 07.03.2023.

12:16

Kako do subvencije za kupovinu električnih i hibridnih vozila

Izvor: Izvor: Polovni automobili

Kako do subvencije za kupovinu elektriènih i hibridnih vozila IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

16 Komentari

Sortiraj po:

achtwn

pre 1 godinu

Na običnog Yarisa u Srbiji nemaš carinu, a na hibrida imaš. To je razlog za deo razlike u ceni hibridne verzije kod nas i u Sloveniji.
Za ostatak si potpuno u pravu.
Pljačka nas domaći uvoznik Toyote (koji je u vlasništvu Slovenaca), a sve uz pomoć naše vlasti, koja da hoće, lako može da vidi da su u Srbiji cene istovrsnih vozila naduvane najmanje za iznos subvencije.
(subvencija ide samo u džep uvoznika, a ne kupca, 07. mart 2023 21:37)
Drzava nema sta da se mesa u provatni biznis. Ako auto dealer misli da moze da prodaje vozilo za €26k to je njegovo pravo. A pravo kupaca je da ignostisu ako zele ili me. I zakon trIsne ekinomine ce sam regulisti. Ili ce dealer zatvoriti biznis ili ce profitirati.

DC

pre 1 godinu

U drzavi gde apsolutna vecina stanovnista ne moze da skrpi 5000evra za auto, upravo to stanovnistvo subvencionise kupovinu auta ljudima koji pricaju o ciframa od 20, 30 i vise hiljada evra. I niko se ne buni. Bas lepo.
(DC, 8. mart 2023 10:24)

Ili nisam u toku ili prosto ne znam koji to nov hibrid košta pomenutih 20 hiljada ? Pa u Srbiji nehibridni pežo 208 sa motorom od 75 ks u najjeftinijoj opremi košta 21.290. I niko se ne buni.
(premium brend, 8. mart 2023 11:17)

Bio sam skroman, realno pricamo o daleko vecem iznosu. U svakom slucaju, covek koji ne moze da skrpi 5000 evra za auto finansijski potpomaze neciju kupovinu vozila od 30-40-50,000 evra i svima je to normalno. Genijalno!

моје искуство је било такво

pre 1 godinu

Доста људи који су половином прошле године и летос поднели уредне захтеве за субвенције за лагерска возила која су резервисали-капарисали је морало да чека ребаланс буџета и крај прошле године да држава исплати дилеру субвенцију а пре исплате и тог дела цене дилер није хтео да испоручи кола нити су кола уопште смела бити регистрована у тренутку исплате субвенције дилеру па купац (и дилер) све и да је хтео није смео унапред да дилеру исплати као депозит и износ субвенције који би му депозит дилер вратио тек када држава дилеру исплати субвенцију.

da preciziramo

pre 1 godinu

Ne znam koliko ljudi što komentarišu su zaista imali iskustvo oko subvencija, a ja kao kupac eko vozila mogu da vam kažem sledeće. Podneo sam zahtev sredinom juna, a posle 35-40 dana sam dobio obaveštenje da sam ispunio uslov. Od potpisivanja do uplate prošlo je tačno 14 dana, tako da je sve urađeno u roku i ja sam u avgustu svojim novim autom otišao na odmor. Nisam imao nikakvu vezu, jedino što sam birao auto koji može brzo da stigne. Eto to je moje iskustvo, ne kažem da možda nije bilo problema kod nekih ali mislim da je do toga došlo pre svega jer su naručivali vozila sa dugim rokom isporuke za šta država ne snosi nikakvu odgovornost.

SS

pre 1 godinu

Čak i kada bi mogli da ih kupe, većina ljudi ne bi imala realne uslove da ih puni. Ko ih ima? Bogate porodice sa garažama itd. Znači osim što se voze za džabe (pune po jeftinoj preko noći), dobijaju i subvencije, bez kojih bi svakako mogli to da priušte, a da ne osete. A ovamo država puni budžet kamerama i samo gledaju kako da vaćare :) Odlični...

premium brend

pre 1 godinu

U drzavi gde apsolutna vecina stanovnista ne moze da skrpi 5000evra za auto, upravo to stanovnistvo subvencionise kupovinu auta ljudima koji pricaju o ciframa od 20, 30 i vise hiljada evra. I niko se ne buni. Bas lepo.
(DC, 8. mart 2023 10:24)

Ili nisam u toku ili prosto ne znam koji to nov hibrid košta pomenutih 20 hiljada ? Pa u Srbiji nehibridni pežo 208 sa motorom od 75 ks u najjeftinijoj opremi košta 21.290. I niko se ne buni.

DC

pre 1 godinu

U drzavi gde apsolutna vecina stanovnista ne moze da skrpi 5000evra za auto, upravo to stanovnistvo subvencionise kupovinu auta ljudima koji pricaju o ciframa od 20, 30 i vise hiljada evra. I niko se ne buni. Bas lepo.

ministarka je očito baš imala sreće

pre 1 godinu

Nedostaje veoma bitan deo u članku. Ako ste ministar(ka) ekologije i želite da kao kupac vozila iz ove kategorije ostvarite pravo na subvenciju, sve će biti rešeno i isplaćeno za dan. I kola dobijete odmah. Ako ste običan čovek ove zemlje, može da potraje i pola godine. I kola preuzmete za pola godine.
(ravnopravnost Srbije, 7. mart 2023 13:55)

Ministarka za 1 dan.
Ja prosle godine tacno 34 dana nosio FT1P, cekao, preuzimao resenje i na kraju opet cekao pare 20 dana da legnu.
Sve ukupno 2 meseca...
(Neko iz mase, 8. mart 2023 00:56)

A ja prošle godine preko pet meseci jer kada kaparisao kola krajem juna već bile potrošene pare a pare iz rebelansa isplaćene prodavcu tek krajem decembra.

Neko iz mase

pre 1 godinu

Ministarka za 1 dan.

Ja prosle godine tacno 34 dana nosio FT1P, cekao, preuzimao resenje i na kraju opet cekao pare 20 dana da legnu.
Sve ukupno 2 meseca...

subvencija ide samo u džep uvoznika, a ne kupca

pre 1 godinu

(анлиза преваре и срамоте, 7. mart 2023 19:05)

Na običnog Yarisa u Srbiji nemaš carinu, a na hibrida imaš. To je razlog za deo razlike u ceni hibridne verzije kod nas i u Sloveniji.
Za ostatak si potpuno u pravu.
Pljačka nas domaći uvoznik Toyote (koji je u vlasništvu Slovenaca), a sve uz pomoć naše vlasti, koja da hoće, lako može da vidi da su u Srbiji cene istovrsnih vozila naduvane najmanje za iznos subvencije.

анлиза преваре и срамоте

pre 1 godinu

До субвенција за жицаре и хибриде купац у СРБ може доћи само преко међународног суда у Хагу јер у Срб. правде наћи неће него само огавну превару( ништа ново ). На пример Тојота Јарис Стела 1,5 ( без хибридног склопа ) у Сло. кошта 17.780е. док исти Јарис Стела 1,5 хибрид кошта 20.300е.
У СРБ. Јарис Стела 1,5 ( без хибридног склопа ) кошта 19.890е. дакле 2.110е. више него у СЛО, Јарис Стела 1,5 хибрид кошта 26.390е. ХЕЈЈЈ више за 6.090е. док је та разлика цене у СЛО. између истог аутомобила са и без електро мотора САМО 2.520е. док у Србији невероватних 6.090е. коју евентуално можемо умањити за 2.500е. "субвенција" што би разлика у цени измађу истог аутомобила са и без електро мотора са субвенцијом износила 3.590е. дакле опет више наго у СЛО за 1.070е. Анализом цена истих хибрида и не хибрида простим увидом у чињенично стање можемо закључити да купац НЕЋЕ добити субвенцију него неко други ... намагарчени купац ће "само" добити чекање и шипчење од шалтера до шалтера и горак укус ПРЕВАРЕ на терет његове куповине и ИМЕНА. Пошто се истражним крими. радњама у СРБ нема ко "забавити" ( заштитари, инспекције, полиције, судије, војска ... ) то би требао учинити Интерпол. Срамота за СВЕ. Продавци аутомобила у салону неће добити већу плату као и точиоци горива када гориво поскупи, АЛИ неки у Аутокућама као и у министраствима Алајбегове Сламе ХОЋЕ! и то дебело ... по аутомобилу најмање за висину субвенције и још приде коју хиљду евра уз пут.

ravnopravnost Srbije

pre 1 godinu

Nedostaje veoma bitan deo u članku. Ako ste ministar(ka) ekologije i želite da kao kupac vozila iz ove kategorije ostvarite pravo na subvenciju, sve će biti rešeno i isplaćeno za dan. I kola dobijete odmah. Ako ste običan čovek ove zemlje, može da potraje i pola godine. I kola preuzmete za pola godine.

ravnopravnost Srbije

pre 1 godinu

Nedostaje veoma bitan deo u članku. Ako ste ministar(ka) ekologije i želite da kao kupac vozila iz ove kategorije ostvarite pravo na subvenciju, sve će biti rešeno i isplaćeno za dan. I kola dobijete odmah. Ako ste običan čovek ove zemlje, može da potraje i pola godine. I kola preuzmete za pola godine.

анлиза преваре и срамоте

pre 1 godinu

До субвенција за жицаре и хибриде купац у СРБ може доћи само преко међународног суда у Хагу јер у Срб. правде наћи неће него само огавну превару( ништа ново ). На пример Тојота Јарис Стела 1,5 ( без хибридног склопа ) у Сло. кошта 17.780е. док исти Јарис Стела 1,5 хибрид кошта 20.300е.
У СРБ. Јарис Стела 1,5 ( без хибридног склопа ) кошта 19.890е. дакле 2.110е. више него у СЛО, Јарис Стела 1,5 хибрид кошта 26.390е. ХЕЈЈЈ више за 6.090е. док је та разлика цене у СЛО. између истог аутомобила са и без електро мотора САМО 2.520е. док у Србији невероватних 6.090е. коју евентуално можемо умањити за 2.500е. "субвенција" што би разлика у цени измађу истог аутомобила са и без електро мотора са субвенцијом износила 3.590е. дакле опет више наго у СЛО за 1.070е. Анализом цена истих хибрида и не хибрида простим увидом у чињенично стање можемо закључити да купац НЕЋЕ добити субвенцију него неко други ... намагарчени купац ће "само" добити чекање и шипчење од шалтера до шалтера и горак укус ПРЕВАРЕ на терет његове куповине и ИМЕНА. Пошто се истражним крими. радњама у СРБ нема ко "забавити" ( заштитари, инспекције, полиције, судије, војска ... ) то би требао учинити Интерпол. Срамота за СВЕ. Продавци аутомобила у салону неће добити већу плату као и точиоци горива када гориво поскупи, АЛИ неки у Аутокућама као и у министраствима Алајбегове Сламе ХОЋЕ! и то дебело ... по аутомобилу најмање за висину субвенције и још приде коју хиљду евра уз пут.

subvencija ide samo u džep uvoznika, a ne kupca

pre 1 godinu

(анлиза преваре и срамоте, 7. mart 2023 19:05)

Na običnog Yarisa u Srbiji nemaš carinu, a na hibrida imaš. To je razlog za deo razlike u ceni hibridne verzije kod nas i u Sloveniji.
Za ostatak si potpuno u pravu.
Pljačka nas domaći uvoznik Toyote (koji je u vlasništvu Slovenaca), a sve uz pomoć naše vlasti, koja da hoće, lako može da vidi da su u Srbiji cene istovrsnih vozila naduvane najmanje za iznos subvencije.

Neko iz mase

pre 1 godinu

Ministarka za 1 dan.

Ja prosle godine tacno 34 dana nosio FT1P, cekao, preuzimao resenje i na kraju opet cekao pare 20 dana da legnu.
Sve ukupno 2 meseca...

premium brend

pre 1 godinu

U drzavi gde apsolutna vecina stanovnista ne moze da skrpi 5000evra za auto, upravo to stanovnistvo subvencionise kupovinu auta ljudima koji pricaju o ciframa od 20, 30 i vise hiljada evra. I niko se ne buni. Bas lepo.
(DC, 8. mart 2023 10:24)

Ili nisam u toku ili prosto ne znam koji to nov hibrid košta pomenutih 20 hiljada ? Pa u Srbiji nehibridni pežo 208 sa motorom od 75 ks u najjeftinijoj opremi košta 21.290. I niko se ne buni.

ministarka je očito baš imala sreće

pre 1 godinu

Nedostaje veoma bitan deo u članku. Ako ste ministar(ka) ekologije i želite da kao kupac vozila iz ove kategorije ostvarite pravo na subvenciju, sve će biti rešeno i isplaćeno za dan. I kola dobijete odmah. Ako ste običan čovek ove zemlje, može da potraje i pola godine. I kola preuzmete za pola godine.
(ravnopravnost Srbije, 7. mart 2023 13:55)

Ministarka za 1 dan.
Ja prosle godine tacno 34 dana nosio FT1P, cekao, preuzimao resenje i na kraju opet cekao pare 20 dana da legnu.
Sve ukupno 2 meseca...
(Neko iz mase, 8. mart 2023 00:56)

A ja prošle godine preko pet meseci jer kada kaparisao kola krajem juna već bile potrošene pare a pare iz rebelansa isplaćene prodavcu tek krajem decembra.

DC

pre 1 godinu

U drzavi gde apsolutna vecina stanovnista ne moze da skrpi 5000evra za auto, upravo to stanovnistvo subvencionise kupovinu auta ljudima koji pricaju o ciframa od 20, 30 i vise hiljada evra. I niko se ne buni. Bas lepo.

моје искуство је било такво

pre 1 godinu

Доста људи који су половином прошле године и летос поднели уредне захтеве за субвенције за лагерска возила која су резервисали-капарисали је морало да чека ребаланс буџета и крај прошле године да држава исплати дилеру субвенцију а пре исплате и тог дела цене дилер није хтео да испоручи кола нити су кола уопште смела бити регистрована у тренутку исплате субвенције дилеру па купац (и дилер) све и да је хтео није смео унапред да дилеру исплати као депозит и износ субвенције који би му депозит дилер вратио тек када држава дилеру исплати субвенцију.

da preciziramo

pre 1 godinu

Ne znam koliko ljudi što komentarišu su zaista imali iskustvo oko subvencija, a ja kao kupac eko vozila mogu da vam kažem sledeće. Podneo sam zahtev sredinom juna, a posle 35-40 dana sam dobio obaveštenje da sam ispunio uslov. Od potpisivanja do uplate prošlo je tačno 14 dana, tako da je sve urađeno u roku i ja sam u avgustu svojim novim autom otišao na odmor. Nisam imao nikakvu vezu, jedino što sam birao auto koji može brzo da stigne. Eto to je moje iskustvo, ne kažem da možda nije bilo problema kod nekih ali mislim da je do toga došlo pre svega jer su naručivali vozila sa dugim rokom isporuke za šta država ne snosi nikakvu odgovornost.

SS

pre 1 godinu

Čak i kada bi mogli da ih kupe, većina ljudi ne bi imala realne uslove da ih puni. Ko ih ima? Bogate porodice sa garažama itd. Znači osim što se voze za džabe (pune po jeftinoj preko noći), dobijaju i subvencije, bez kojih bi svakako mogli to da priušte, a da ne osete. A ovamo država puni budžet kamerama i samo gledaju kako da vaćare :) Odlični...

DC

pre 1 godinu

U drzavi gde apsolutna vecina stanovnista ne moze da skrpi 5000evra za auto, upravo to stanovnistvo subvencionise kupovinu auta ljudima koji pricaju o ciframa od 20, 30 i vise hiljada evra. I niko se ne buni. Bas lepo.
(DC, 8. mart 2023 10:24)

Ili nisam u toku ili prosto ne znam koji to nov hibrid košta pomenutih 20 hiljada ? Pa u Srbiji nehibridni pežo 208 sa motorom od 75 ks u najjeftinijoj opremi košta 21.290. I niko se ne buni.
(premium brend, 8. mart 2023 11:17)

Bio sam skroman, realno pricamo o daleko vecem iznosu. U svakom slucaju, covek koji ne moze da skrpi 5000 evra za auto finansijski potpomaze neciju kupovinu vozila od 30-40-50,000 evra i svima je to normalno. Genijalno!

achtwn

pre 1 godinu

Na običnog Yarisa u Srbiji nemaš carinu, a na hibrida imaš. To je razlog za deo razlike u ceni hibridne verzije kod nas i u Sloveniji.
Za ostatak si potpuno u pravu.
Pljačka nas domaći uvoznik Toyote (koji je u vlasništvu Slovenaca), a sve uz pomoć naše vlasti, koja da hoće, lako može da vidi da su u Srbiji cene istovrsnih vozila naduvane najmanje za iznos subvencije.
(subvencija ide samo u džep uvoznika, a ne kupca, 07. mart 2023 21:37)
Drzava nema sta da se mesa u provatni biznis. Ako auto dealer misli da moze da prodaje vozilo za €26k to je njegovo pravo. A pravo kupaca je da ignostisu ako zele ili me. I zakon trIsne ekinomine ce sam regulisti. Ili ce dealer zatvoriti biznis ili ce profitirati.

анлиза преваре и срамоте

pre 1 godinu

До субвенција за жицаре и хибриде купац у СРБ може доћи само преко међународног суда у Хагу јер у Срб. правде наћи неће него само огавну превару( ништа ново ). На пример Тојота Јарис Стела 1,5 ( без хибридног склопа ) у Сло. кошта 17.780е. док исти Јарис Стела 1,5 хибрид кошта 20.300е.
У СРБ. Јарис Стела 1,5 ( без хибридног склопа ) кошта 19.890е. дакле 2.110е. више него у СЛО, Јарис Стела 1,5 хибрид кошта 26.390е. ХЕЈЈЈ више за 6.090е. док је та разлика цене у СЛО. између истог аутомобила са и без електро мотора САМО 2.520е. док у Србији невероватних 6.090е. коју евентуално можемо умањити за 2.500е. "субвенција" што би разлика у цени измађу истог аутомобила са и без електро мотора са субвенцијом износила 3.590е. дакле опет више наго у СЛО за 1.070е. Анализом цена истих хибрида и не хибрида простим увидом у чињенично стање можемо закључити да купац НЕЋЕ добити субвенцију него неко други ... намагарчени купац ће "само" добити чекање и шипчење од шалтера до шалтера и горак укус ПРЕВАРЕ на терет његове куповине и ИМЕНА. Пошто се истражним крими. радњама у СРБ нема ко "забавити" ( заштитари, инспекције, полиције, судије, војска ... ) то би требао учинити Интерпол. Срамота за СВЕ. Продавци аутомобила у салону неће добити већу плату као и точиоци горива када гориво поскупи, АЛИ неки у Аутокућама као и у министраствима Алајбегове Сламе ХОЋЕ! и то дебело ... по аутомобилу најмање за висину субвенције и још приде коју хиљду евра уз пут.

ravnopravnost Srbije

pre 1 godinu

Nedostaje veoma bitan deo u članku. Ako ste ministar(ka) ekologije i želite da kao kupac vozila iz ove kategorije ostvarite pravo na subvenciju, sve će biti rešeno i isplaćeno za dan. I kola dobijete odmah. Ako ste običan čovek ove zemlje, može da potraje i pola godine. I kola preuzmete za pola godine.

DC

pre 1 godinu

U drzavi gde apsolutna vecina stanovnista ne moze da skrpi 5000evra za auto, upravo to stanovnistvo subvencionise kupovinu auta ljudima koji pricaju o ciframa od 20, 30 i vise hiljada evra. I niko se ne buni. Bas lepo.

SS

pre 1 godinu

Čak i kada bi mogli da ih kupe, većina ljudi ne bi imala realne uslove da ih puni. Ko ih ima? Bogate porodice sa garažama itd. Znači osim što se voze za džabe (pune po jeftinoj preko noći), dobijaju i subvencije, bez kojih bi svakako mogli to da priušte, a da ne osete. A ovamo država puni budžet kamerama i samo gledaju kako da vaćare :) Odlični...

subvencija ide samo u džep uvoznika, a ne kupca

pre 1 godinu

(анлиза преваре и срамоте, 7. mart 2023 19:05)

Na običnog Yarisa u Srbiji nemaš carinu, a na hibrida imaš. To je razlog za deo razlike u ceni hibridne verzije kod nas i u Sloveniji.
Za ostatak si potpuno u pravu.
Pljačka nas domaći uvoznik Toyote (koji je u vlasništvu Slovenaca), a sve uz pomoć naše vlasti, koja da hoće, lako može da vidi da su u Srbiji cene istovrsnih vozila naduvane najmanje za iznos subvencije.

da preciziramo

pre 1 godinu

Ne znam koliko ljudi što komentarišu su zaista imali iskustvo oko subvencija, a ja kao kupac eko vozila mogu da vam kažem sledeće. Podneo sam zahtev sredinom juna, a posle 35-40 dana sam dobio obaveštenje da sam ispunio uslov. Od potpisivanja do uplate prošlo je tačno 14 dana, tako da je sve urađeno u roku i ja sam u avgustu svojim novim autom otišao na odmor. Nisam imao nikakvu vezu, jedino što sam birao auto koji može brzo da stigne. Eto to je moje iskustvo, ne kažem da možda nije bilo problema kod nekih ali mislim da je do toga došlo pre svega jer su naručivali vozila sa dugim rokom isporuke za šta država ne snosi nikakvu odgovornost.

DC

pre 1 godinu

U drzavi gde apsolutna vecina stanovnista ne moze da skrpi 5000evra za auto, upravo to stanovnistvo subvencionise kupovinu auta ljudima koji pricaju o ciframa od 20, 30 i vise hiljada evra. I niko se ne buni. Bas lepo.
(DC, 8. mart 2023 10:24)

Ili nisam u toku ili prosto ne znam koji to nov hibrid košta pomenutih 20 hiljada ? Pa u Srbiji nehibridni pežo 208 sa motorom od 75 ks u najjeftinijoj opremi košta 21.290. I niko se ne buni.
(premium brend, 8. mart 2023 11:17)

Bio sam skroman, realno pricamo o daleko vecem iznosu. U svakom slucaju, covek koji ne moze da skrpi 5000 evra za auto finansijski potpomaze neciju kupovinu vozila od 30-40-50,000 evra i svima je to normalno. Genijalno!

Neko iz mase

pre 1 godinu

Ministarka za 1 dan.

Ja prosle godine tacno 34 dana nosio FT1P, cekao, preuzimao resenje i na kraju opet cekao pare 20 dana da legnu.
Sve ukupno 2 meseca...

premium brend

pre 1 godinu

U drzavi gde apsolutna vecina stanovnista ne moze da skrpi 5000evra za auto, upravo to stanovnistvo subvencionise kupovinu auta ljudima koji pricaju o ciframa od 20, 30 i vise hiljada evra. I niko se ne buni. Bas lepo.
(DC, 8. mart 2023 10:24)

Ili nisam u toku ili prosto ne znam koji to nov hibrid košta pomenutih 20 hiljada ? Pa u Srbiji nehibridni pežo 208 sa motorom od 75 ks u najjeftinijoj opremi košta 21.290. I niko se ne buni.

achtwn

pre 1 godinu

Na običnog Yarisa u Srbiji nemaš carinu, a na hibrida imaš. To je razlog za deo razlike u ceni hibridne verzije kod nas i u Sloveniji.
Za ostatak si potpuno u pravu.
Pljačka nas domaći uvoznik Toyote (koji je u vlasništvu Slovenaca), a sve uz pomoć naše vlasti, koja da hoće, lako može da vidi da su u Srbiji cene istovrsnih vozila naduvane najmanje za iznos subvencije.
(subvencija ide samo u džep uvoznika, a ne kupca, 07. mart 2023 21:37)
Drzava nema sta da se mesa u provatni biznis. Ako auto dealer misli da moze da prodaje vozilo za €26k to je njegovo pravo. A pravo kupaca je da ignostisu ako zele ili me. I zakon trIsne ekinomine ce sam regulisti. Ili ce dealer zatvoriti biznis ili ce profitirati.

ministarka je očito baš imala sreće

pre 1 godinu

Nedostaje veoma bitan deo u članku. Ako ste ministar(ka) ekologije i želite da kao kupac vozila iz ove kategorije ostvarite pravo na subvenciju, sve će biti rešeno i isplaćeno za dan. I kola dobijete odmah. Ako ste običan čovek ove zemlje, može da potraje i pola godine. I kola preuzmete za pola godine.
(ravnopravnost Srbije, 7. mart 2023 13:55)

Ministarka za 1 dan.
Ja prosle godine tacno 34 dana nosio FT1P, cekao, preuzimao resenje i na kraju opet cekao pare 20 dana da legnu.
Sve ukupno 2 meseca...
(Neko iz mase, 8. mart 2023 00:56)

A ja prošle godine preko pet meseci jer kada kaparisao kola krajem juna već bile potrošene pare a pare iz rebelansa isplaćene prodavcu tek krajem decembra.

моје искуство је било такво

pre 1 godinu

Доста људи који су половином прошле године и летос поднели уредне захтеве за субвенције за лагерска возила која су резервисали-капарисали је морало да чека ребаланс буџета и крај прошле године да држава исплати дилеру субвенцију а пре исплате и тог дела цене дилер није хтео да испоручи кола нити су кола уопште смела бити регистрована у тренутку исплате субвенције дилеру па купац (и дилер) све и да је хтео није смео унапред да дилеру исплати као депозит и износ субвенције који би му депозит дилер вратио тек када држава дилеру исплати субвенцију.