Kraj za Euro 3

Od 1. januara 2024. godine u našoj zemlji biće zabranjen uvoz polovnih automobila Euro 3 i Euro 4 standarda, pišu polovni automobili.

Pošaljite komentar
  1. Koja je razlika izmedju euro 3 i euro 5 sa pogašenim dpf filterima itd...?
    (Nenad, 6. februar 2023 21:17)

    Nema razlike ali mažemo oči EU za pare koje nam daju i lažemo narod sa će disati čistiji vazduh.




    Kako nema razlike u odnosu na euro3 i euro5 ako je motori cooman real euro3. Pa euro5 sa izvadjenim dpf vise zagadjuje od euro3 zbog friziranog motora jersu im konjaze povecane a kubikaze smanjene
    (Nenad, 28. februar 2023 12:17)

    # Link komentara

  2. Zavisi koji euro3 dizel motor. uzmimo moj megan2 2003 common rail 1.5dce 82/86hp ispravan usis dizne izduv. co2 oko 120g/km Azotni u sumporni oksidi na nivou euro 4-5 standarda. Zabranjuju ga. Sta je sa euro5 + autima koji imaju nafrizirane motore sa konjazom a 80% nema DPF koliko to zagadjuje ali bitan je uvoznicki lobi.
    (Nenad, 28. februar 2023 12:02)

    # Link komentara

  3. Opet po dzepu gradjanja. A sta je sa recimo zeljezarom u Smederevu, rafienrijom nafte u Pancevu, i drugim zagadjivacima koji dnevno izbace vise ugljenog monoksida nego svi automobili na mesecnom nivou u Srbiji... Dvostruki standardi kao i uvek...
    (Dejan Djokic, 19. februar 2023 09:14)

    # Link komentara

  4. Забрана увоза свих аутомобила које наши грађани могу да приуште је ништа друго до тиранија. Још не могу да примене ни постојеће законе а говоре о увођењу нових. СНС струко, сваки други ауто вам је без катализатора. Шта ће те постићи том забраном? Да не говоримо о томе да је аутомобилско загађење у Србији један посто у односу на оно из наших термоелектрана, топлана и ко зна чега све.
    (Јовица, 18. februar 2023 19:37)

    # Link komentara

  5. (Gas, 08. februar 2023 16:32)
    Nadam se da samo troluješ kao Volina. Ako ne, onda si samo nepismen.
    (kele®, 9. februar 2023 15:53)

    # Link komentara

  6. Onaj koje doñeo ovaj zakon I koji je glasao za njega treba ga osuditi na dozivotno I uzeti mu sve I terati ih da rade dok I zadnj ne promeni auto.Oni nabili SEBI dwbele plate pa zezaju narod
    (Dragan, 9. februar 2023 13:55)

    # Link komentara

  7. Mi imamo pare i za euro3 samo nam fali jos euro6, smislio neko ko ne poznaje prilike na terenu.
    (Bobi, 8. februar 2023 20:40)

    # Link komentara

  8. Da podsetimo.
    Srbi su naj siromašniji u Evropi. Samim tim i standard najniži. Atomobil je nužno zlo. Koje iziskuje troškove.
    Koje prosečan Srpski gradjanin nemože da prišti auto sa euro 6standardom za svoja primanja. Zanimaj te se sa zagadjivačima vazduha od Borskog rudnika,željezare,toplana. ali novi nametei samo Napredno
    (Gas, 8. februar 2023 16:32)

    # Link komentara

  9. Bolje da država spreči spaljivanje ukradenih kablova i loženje piralen trafo ulja.
    (deda Mile, 8. februar 2023 10:53)

    # Link komentara

  10. Zar vi ljudi stvarno mislite da nece vise moci da se uveze u Srbiju Euro 4??? Jel ste svesni,kakva nam je zemlja???
    (DAX AMG, 8. februar 2023 09:07)

    # Link komentara

  11. Smesno mi je to sto su se udruzili ona beda sto nema novca ni za euro 2 auto vec voze elektricne trotinete i biciklove sa onom lopovskom bagrom koja vozi euro 6 2019 i novije lux aute... Ali sve to pada u vodu kad narod izidje na ulicu i to vecina, ako mi ne verujete dignite dupeta pa do prozora bacite pogled na parking da vidite kakva auta voze ljude na posao svaki dan.
    (Je*ivetar, 7. februar 2023 23:07)

    # Link komentara

  12. @miki, bolje da se uvede kao u EU - registracija za svaki auto JEDNOM jer nikada ne ističe.
    (rebro, 7. februar 2023 22:59)

    # Link komentara

  13. Gospodo Ministri,ovakve odluke je veoma tesko doneti,lepo je što mislite i što se bavite ekologijim i zaštitom životne sredine.Divno je što po Selima subvencionisete ugradnju gasa,u Gradovima ste izbacili stare Gradske autobuse,jedan autobus je zagadjivao kao tri fabrike,mislim na ove fabrike po standardu,sa filterima,i na kraju divno što u Srbiji je postojao samo Ugalj Kolubara po najvišoj mogućoj ceni.A i rešili ste deponije,legalne mislim ,ne divlje one se ne računaju svakako.U Opštini Pecinaci postoji deponija koja se svako veče pali,to je u Selu Karlovcic,Pola opštine je u dimu,i leti i u proleće prozori moraju obavezno da budu zatvoreni,naravno o šetnji po Selu samo možemo da sanjamo.
    HVALA VAM STO MISLITE O NAMA
    (Mladen, 7. februar 2023 22:47)

    # Link komentara

  14. Škoda Octavia, 1993, eur 3. Prvi vlasnik . Limarija savršena, 96000 km, redovno servisirana u ovlaštenom servisu.Na svakom tehničkom pregledu ne mogu da se oslobodim napadnih radnika da je prodam. I šta ja imam od tih 2100 eur subvencije?
    (Nimark, 07. februar 2023 07:44)
    Octavia '93 ne postoji ...
    (Tomy Čubura, 07. februar 2023 10:04)
    Izvini, greška, 2003. godište.
    (Nimark, 7. februar 2023 20:30)

    # Link komentara

  15. Zar je moguce da smo svi zaboravili DieselGate, i da autombili sa Euro6 u realnosti zagađuju 40x više nego što je to deklarisano. Koja je onda svrha insistiranja na novijem standardu ako ga sami proizvođači nisu ispoštovali?
    (Dada, 7. februar 2023 19:23)

    # Link komentara

  16. Moze da bude i euro 4 euro 5 standard djabe kad svaki majstor razbusi dpf filter i 80-100€ taj isti ugasi elektronski
    (Dejan, 7. februar 2023 18:33)

    # Link komentara

  17. Ova vlast je popularistička i uopšte ne vodi računa šta je stvarno dobro već šta odgovara većini. Jasno je da vecina ljudi prvo gleda svoj džep prilikom kupovine automobila. Kada je krenula ova kriza smanjili su akcize na dizel i benzin ali ne i TNG. TNG i onako malo ljudi vozi pa im to nije ciljana grupa. Dok je TNG bio ekonomski isplativ itekako se vozilo a sada bas retko ko. Umesto toga svi jure dizele zbog jeftine vožnje. Ti dizeli jesu dobri motori ali da bi bili ispravni zahtevaju dosta ulaganja. Zbog toga ljudi masovno vade dpf egr addblue jer je popravka tih sistema jako skupa. I gde smo sada došli? Na papiru ce se kao izbaciti deo tih vozila ali uzrok problema nece biti rešen. Kao da lečiš gangrenu aspirinom. Ljudima mora biti ekonomski isplatljivije da voze čistije automobile da bi to i radili.
    (Aleksandar, 7. februar 2023 18:03)

    # Link komentara

  18. ... a zašto da čekamo 2024 da sibvencija stupi na snagu, zašto ne bi odma? Samo taksama se može smanjiti. broj krševa, poboljšati ekologija i naravno poboljša budžet, bezbednost na putevima, bolja dostupnost parkinga i opšte zadovoljstvo stanovništva...
    (Orač, 7. februar 2023 17:24)

    # Link komentara

  19. Znaci predam svoj auto u reciklazu, oni povade iz njega sta vec povade, dobijem 2100e i za te pare kupim bicikl, jer da dodam za drugi auto i sve sto ide uz novi imam jedino ako prodam bubreg. veoma lepo smisljeno
    (ja, 7. februar 2023 16:12)

    # Link komentara

  20. Do juce smo vozili jugo.zastavu 101. A ko je Imao golfa 2 Dizel, bio je kralj.a sad nameje veci problem zagadjenje iz Euro 3 i 4. A sta cemo sa kanalizacijom Koja nam unistava vodu, i sa divljim deponijama......
    (Gost, 7. februar 2023 15:11)

    # Link komentara

  21. Prvo je bila vest da će subvencije biti već u ovoj godini. Posle, da će biti u 2024. Sada kažu da će biti 2025.
    Šta reći?
    Lažovi.
    (ben, 7. februar 2023 14:02)

    # Link komentara

  22. Kada je početkom 2000-ih , dozvoljen uvoz polovnih automobila, sećam se da nije mogao da se uveze auto stariji od 7 god. Zamislite da sad ne sme da se uveze auto koji je stariji od 2016.g.? Tada je to bilo ispravno iako je standard gradjana bio niži nego sada a nije bilo ni ovoliko zagušljivog auto otpada po Srbiji. Posle toga se popuštalo, popuštalo, vodila socijalna, populistička politika i zato sad imamo ovakvo stanje. Ovome mora da se stane u kraj i da se preseče. Da bar ljudi vode računa o automobilima i održavaju kako treba, pa i nekako. Ali ne, ovde se vade filteri i katalizatori pa je vazduh kao u zemljama podsaharske Afrike ili jugoistočne Azije. Ložišta na ugalj i drva su posebna tema. Još malo pa ćemo početi maske za smog da nosimo. Neću da me trujete i moju decu! Hoću da ova kilava država jednom smogne snage i ne glumi nesposobnog roditelja razmaženoj deci nego da ih disciplinuje!
    (Alex, 7. februar 2023 13:25)

    # Link komentara

  23. Beogradske udzerice na ugalj su euro - 15,,sto njih ne resite pa onda da se bavimo dizelom koji je suvi kvalitet jel da:)
    (dzudzu, 06. februar

    Prljav ugalj je nista ako se uporedi sa plastikom koju loze u nehigijenskim naseljima (a bogme umeju da se ugnezde i u neku kucu za rusenje u normalnim naseljima i da truju komsiluk dok se ne domognu nekog opstinskog smestaja).

    A tu i tamo i komsije loze delove starog namestaja (greota da se baci) - iverica smrdi strasno a lepak truje.

    Peku oci kad zapurnjaju.
    (Komša, 7. februar 2023 13:14)

    # Link komentara

  24. Protiv sam subvencija jer one nisu nikada fer za sve i uvek ima privilegovanih. Neko je za veći novac kupio stari audi od nekog ko vozi noviji auto tipa opel astra benzin i sada ce taj neko opet da ima povlastice. Ako ćemo da stvarno smanjimo zagadjenje a ne na papiru, uvedite stroge kontrole ispravnosti a subvencionišite po potrebi ugradnju dpf egr... Takodje smanjite akcizu na ekološka goriva koja je najveca u evropi. Dajte olakšice pri registraciji ekološki čistijim automobilima kako bi ljudi imali razlog za prelazak na novije. Većina ljudi koje ja znam a da vozi te stare automobile ima novaca za novije ali jednostvno neće da ulažu novac u automobil. Svaka kuća ima po par automobila a parking u gradu je nemoguće naći.
    (Aleksandar, 7. februar 2023 13:09)

    # Link komentara

  25. Škoda Octavia, 1993, eur 3. Prvi vlasnik . Limarija savršena, 96000 km, redovno servisirana u ovlaštenom servisu.Na svakom tehničkom pregledu ne mogu da se oslobodim napadnih radnika da je prodam. I šta ja imam od tih 2100 eur subvencije?
    (Nimark, 07. februar 2023 07:44)


    Niti je postojala Oktavija 1993. (od 1996. se proizvodi), niti je 1993. bio Euro 3 standard (Euro 3 je od početka 2000ih, 1993. je bio Euro 1).
    (lupa, 7. februar 2023 12:41)

    # Link komentara

  26. "Agencija za bezbednost saobraćaja će sprovoditi proceduru zamene uz podršku Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture."

    OPET ta cuvena privatna firma! Nista bez nje.

    "Vlasnik vozila koje ispunjava uslov za subvenciju prvo će predavati svoj automobil u neki od ovlašćenih centara za reciklažu, dok će im prodavac automobila umanjiti cenu vozila za iznos subvencije."

    Automobili koji ispunjavaju uslove ne vrede vise od te subvencije (2.100€). Te automobile vozi prosek ili nizi sloj drustva kome ce biti skoro nemoguce da obezbede dodatnih desetak hiljada evra za kupovinu novog, najjevtinijeg automobila, pogotovo u danasnjim uslovima. Sve u svemu, mnogo dima uzalud. Ali, vratimo se na pocetak, Agencija za za bezbednost saobraćaja ... zato i ne cudi.
    (miklosh, 07. februar 2023 08:37)



    AGENCIJA za bezbednost saobraćaja je državno preduzeće.
    KOMITET za bezbednost saobraćaja je privatno preduzeće.
    Agencija odlučuje o svemu, a Komitet me odlučuje ništa.
    (lupa, 7. februar 2023 12:36)

    # Link komentara

  27. KKK-666: ne znam cemu to trolovanje, a ne zivis u SLO. Ili da bar provris prvo? Registracija je u SLO ista, eko faktor ne utice na nju. A odrzavanje je dzabe za te stare jednostavne aute u uporedbi sa novima.
    (Slovenac, 7. februar 2023 08:09)

    Nisam mislio na cijenu tehnickog pregleda, a koliko kostaju popravci starih krntija, na tjednoj bazi znaju oni koji ih imaju. Da ne zivim u SLO to je hvala bogu ISTINA.
    (KKK-666, 7. februar 2023 12:07)

    # Link komentara

  28. Neopevana glupost.
    Kao prvo, Euro 5 postoji od 2009., Euro 6 od 2014. To su skoro 10 odn 15 godina stara vozila, a u tom starosnom dobu ite kako na zapadu ima onih koja bi da nije Srbije i nama slicnih zapravo zavrsila u presi. Do sada smo u zemlju uvozili strani otpad, i od sada cemo uvoziti isti taj otpad samo malo novijeg godista.
    A sto se tice Euro 3, 4, 5, 6 - to je ionako samo slovo na papiru jer cak i ako nekim slucajem vozilo zadovoljava propisani mu standard prilikom uvoza u zemlju, maksimum posle par godina eksploatacije su svi oni Euro 0. Pa zasto se onda zamajavati s time?
    Da ova carobna agencija ima iole veze sa realnoscu, ne bi se bavila glupostima. Dovoljno je raditi na tome da auto koji je Euro 3 ili 4 na papiru zaista bude Euro 3 ili 4 i pomak je vec ogroman. I to ne samo za vozila koja se uvoze vec za ona koja su fakticki na drumu. Nista se nece promeniti sve dok se na tehnickim pregledima pustaju (legalno ili za crvenu) vozila koja ne zadovoljavaju zadate ekoloske standarde.
    I konacno, moram da napomenem, Srbin je ocigledno navikao da ga cizma gazi pa to ti je. Kakve crne zabrane? Da li neko iole normalan smatra da vecina samovoljno kupuje 20 godina krs umesto novog ili 5 godina starog auta jer ne voli da vozi novije? Ono na cemu treba raditi i na cemu insistirati je da auto mora da se odrzava i da u svakom trenutku bude ispravan bez obzira da li je 5 ili 20 godina star. Kada budemo podigli svest na taj nivo, nece biti problem ni jedan Euro standard.
    (DC, 7. februar 2023 12:06)

    # Link komentara

  29. Godisnje,svake zime utrosim (sagorim) 6-7 kubika drveta. Imam Fabiju 2008. godine benz kojom godisnje predjem oko 5000 km. Da li je potreban kalkulator za uporedjivanje emisije CO2?
    (Penzioner, 7. februar 2023 10:28)

    Kak izdrzis zimu od tolike vrucine?
    (KKK-666, 7. februar 2023 12:01)

    # Link komentara

  30. Kako sad?
    A Golf 2 dizel kao nov od one njemačke babe što nije vozila?
    (Ivan ZG, 7. februar 2023 11:46)

    # Link komentara

  31. Godisnje,svake zime utrosim (sagorim) 6-7 kubika drveta. Imam Fabiju 2008. godine benz kojom godisnje predjem oko 5000 km. Da li je potreban kalkulator za uporedjivanje emisije CO2?
    (Penzioner, 7. februar 2023 10:28)

    Dobro kada se već buniš isposlovat ćemo da se zabrani grijanje na drva.
    Zadovoljan?
    (Mile, 7. februar 2023 11:45)

    # Link komentara

  32. Aman čoveče kakve agende šta lupetaš, ako i dalje ne shvataš poentu ekologije elektro vozila onda stvarno nemaš gram mozga, koga briga za Srbiju koja i dalje sagoreva smrdljivi ugalj zaboravljen u normalnom svetu, a i poenta elektro vozila da ti zagađenje nije pod nos u gradu nego kontrolisani ispust daleko od naseljene zone... I još nešto, buka od vozila sa sagorevanja isto spada u vrstu zagađenja ali šta to objašnjavati srbinu koji uvek ima izgovor sa svoju dizel trovačnicu na točkovima...
    (Jovan, 7. februar 2023 05:42) 

    Nemam gram mozga?
    Ne čoveče nego umem da razmišljam.
    Gde je taj "kontrolisani ispust" ?
    Obrenovac?
    I ti ces sada da sednes u svoj EV i da glumiš Gretu "Tuborg" a trujes Barajevo,Obrenovac,pola Čukarice i Surčina (zavisi kako vetar duva).
    Koga briga za Srbiju?
    Pa tebe i mene valjda - ne živimi u Nemačkoj i Holandiji.

    To je upravo ono na sta sam mislio - svaki pokusaj racionalnog razmisljanja se dočekuje odbrambenim stavom.
    Sugestija se gleda kao kritika a kritika kao napad.

    Zar ne provaljijete ljudi da ste postali vernici.Verujete apsolutno bezuslovno.
    Hajde malo papir pa računica.
    Pa uzeti u obzir poziciju u kojoj smo i onda lepo preduzeti nesto da se popravi.

    Šta je ekologija? Je l' to kad jaše nekog mucenika sa e3 automobilom a poseces hektar bukovine da pravis pelet i izvozis?
    Ili je ekoloska svest kada kazes da samo uvezeno drvo moze u pelet i da se izvozi?
    Na primer.
    (Komša, 7. februar 2023 11:42)

    # Link komentara

  33. Pa ni u mnogo bogatije zemlje nema svako auto,ko ima mogucnosti vozi auto no nema koristi druga prevozna sredstva biciklo,autobus,voz itd.
    (Zoran ch, 7. februar 2023 11:38)

    # Link komentara

  34. konačno promene, stop krsevima sa zapada.
    (gigix3, 6. februar 2023 20:30)

    Ziveli krsevi,sa istoka.
    (Mix, 7. februar 2023 11:16)

    # Link komentara

  35. Za euro3 je stvarno bilo krajnje vreme.
    (gagac, 7. februar 2023 11:14)

    # Link komentara

  36. Pošto ne možemo da rešimo velike probleme, hajde da rešavamo ove male. Najveći zagadjivač kod nas su termoelektrane i toplane dok drumski saobraćaj učestvuje u zagadjenjunu manjem procentu. Poznato je da naši TENT i Kostolac zagadjuju više nego sve termoelektrane evropske unije zajedno. Samo Nemačka ih ima 141.
    (Zohan, 7. februar 2023 11:13)

    # Link komentara

  37. Ovo je preterivanje. Evro 4 standard podrazumeva katalizator i DPF, a razlika u odnosu na Evro 6 je minimalna ako je auto ispravan. Veći problemi su neospravni izraubovani automobili na ulicama.
    (kognitivna disonanca, 7. februar 2023 11:00)

    # Link komentara

  38. Ma mozete da zabranite i euro 5, dzabe. Niko vam nece kupovati auta euro 6 standarda jer vam je subvencija bedna, plate navodno povecavate, ali zato se i cene 2x povecale. Tako da nam isto dodje kao i pre. Vi prvo trebate da se pozabavite industrijom po srbiji koja nenormalno zagadjuje. Automobili su male mace. Daju ti subvenciju na staro vozilo 2000e, a novo euro 6 vozilo kosta 15 000...
    (Vlad, 7. februar 2023 10:50)

    # Link komentara

  39. Euro 3 jos malo pa oldtajmeri i uvozite ih kako hocete.
    (ADsr, 7. februar 2023 10:46)

    # Link komentara

  40. Eto ja sa euro 4 sam diskriminisan meću imati nikakvu subvenciju da kupim mlađeg polovnjaka sa euro 6.
    (Mile, 07. februar 2023 09:19)

    to je za sirotinju, ti sa euro 4 imas love....
    (borivoje surdilovic, 7. februar 2023 10:44)

    # Link komentara

  41. Neće ovaj propis rešiti samo ekološki problem, nego i mnoge druge, gužve na ulicama, pakinzima, bezbednost u saobraćaju...Ne mora jedna porodica da živi u 35 kvadrata stanu i imaju 4 automobila, a sve je više takvih slučajeva.
    (Neksi, 7. februar 2023 10:40)

    # Link komentara

  42. Koja je razlika izmedju euro 3 i euro 5 sa pogašenim dpf filterima itd...?
    (Nenad, 6. februar 2023 21:17)

    Nema razlike ali mažemo oči EU za pare koje nam daju i lažemo narod sa će disati čistiji vazduh.
    (Mito bekrijo, 7. februar 2023 10:29)

    # Link komentara

  43. Godisnje,svake zime utrosim (sagorim) 6-7 kubika drveta. Imam Fabiju 2008. godine benz kojom godisnje predjem oko 5000 km. Da li je potreban kalkulator za uporedjivanje emisije CO2?
    (Penzioner, 7. februar 2023 10:28)

    # Link komentara

  44. Škoda Octavia, 1993, eur 3. Prvi vlasnik . Limarija savršena, 96000 km, redovno servisirana u ovlaštenom servisu.Na svakom tehničkom pregledu ne mogu da se oslobodim napadnih radnika da je prodam. I šta ja imam od tih 2100 eur subvencije?
    (Nimark, 07. februar 2023 07:44)
    Octavia '93 ne postoji ...
    (Tomy Čubura, 7. februar 2023 10:04)

    # Link komentara

  45. 1) svi automobili u Srbiji da se voze 5 godina ne zagade vazduh kao termoelektrane za mesec dana .dokaz za to je da je vazduh u BG bio isto zagadjen u vreme zakljucavanja od korone iako saobracaja maltene nije bilo .I sto je zagadjen najviše noću kad je saobracaj slab .
    2) ovom zamenom zamenice se euro 1,
    ,2,3 koji su 99% svi euro 1 za automobile euro 6 koji ce veoma brzo postati euro 1 .Ko razume shvatiće
    (Tomy Čubura, 7. februar 2023 10:02)

    # Link komentara

  46. A zasto se ovo objavljuje skoro godinu dana unapred? Zato da sad dileri i gradjani imaju sansu da ogule zapadne autoplaceve i otpade od krseva i uvezu pre tog datuma. Totalni kretenizam, do tog datuma ce se krseve da uvezu i kuso i repato pa eto jos deset godina gusenja u smradu i smogu.
    (Iggy, 7. februar 2023 08:27)
    A ti mislis da se zasluzni gradjanii i dileri informisu u medijima? Oni ovo vec znaju mesecima unazad!!!!
    (Gradjanin, 7. februar 2023 10:01)

    # Link komentara

  47. Nimark - zemljače Škoda Octavia te 1993 godine nije postojala ni u mislima ........
    (lova do krova, 7. februar 2023 10:00)

    # Link komentara

  48. Prvo ti nama EURO u dzep p? mi onda 6.
    (Pičkoslav, 7. februar 2023 09:36)

    # Link komentara

  49. Odakle da uvezemo Euro 3 i Euro 4, ko to jos prodaje u Evropi?
    (Vladan, 7. februar 2023 09:30)

    # Link komentara

  50. Najhumanije (ako vlastodršci znaju šta to znači) je strogo zabraniti uvoz svih motornih vozila od evro 1 do evro 6. a sadašnjim vozilima u zemlji omogućiti registraciju dok mogu da se registruju. Bez ikakvih donacija države i sličnih sranja.
    (e, 7. februar 2023 09:29)

    # Link komentara

  51. Srbi se cude pa samo u Africi i Pakstanu se jos voze evro 3 sta vam nije jasno
    (Sremac, 7. februar 2023 09:21)

    # Link komentara

  52. Eto ja sa euro 4 sam diskriminisan meću imati nikakvu subvenciju da kupim mlađeg polovnjaka sa euro 6.
    (Mile, 7. februar 2023 09:19)

    # Link komentara

  53. Automobili se ne voze po 12 i 15 sati, a furune furnjaju po ceo dan...
    (Stanko, 06. februar 2023 23:55)
    Automobil se u prosjeku vozi nešto više od sat vremena dnevno tokom čitavog životnog vijeka. Tačnije 95% vremena stoji parkiran. Fun fact.
    (kele®, 7. februar 2023 09:05)

    # Link komentara

  54. To je tema, a ne automobili kad je zagadjenje u pitanju! U Beogradu i pripadajućim opštinama i prigradski naseljima bar polovina stanova greje na ugalj, drva i šta već...
    Automobili se ne voze po 12 i 15 sati, a furune furnjaju po ceo dan...
    (Stanko, 6. februar 2023 23:55)

    Nije cak toliki problem ni ugalj vec to sto u nehigijenskim naseljima loze palsticne flase napunjene starim masinskim uljem. To je takav izvor kancera pod prozorom a za koji je osiromaseni uranijum melem.
    (Gradjanin, 7. februar 2023 08:46)

    # Link komentara

  55. Pola Srbije nema zube a vi da subvenisete Auta.Nije samo u Srbiji tako
    nego u celoj Evropi.Bolje da ucestvuju u obnavljanju osmeha.
    (Dentist, 7. februar 2023 08:44)

    # Link komentara

  56. То еуро 3,4,5,6 само нас замајавају мотор троши као гориво бензин или дизел и потрошња му је смањена само што су усавршили дозирање горива и ваздуха. Додавањем катализатора па течности и хватача чађи повећава цену возила а пошто више ауто није породични већ постао лични објекат за превоз из тачке А до тачке Б постаје загађивач. Неко је поменуо угаљ па и термоцентрале га користе али дим пречишћавају тако би требало и са домаћинствима да држава субвенционише уградњу уређаја за пречишћавање дима из оџака. 😂
    (Поп, 7. februar 2023 08:39)

    # Link komentara

  57. "Agencija za bezbednost saobraćaja će sprovoditi proceduru zamene uz podršku Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture."

    OPET ta cuvena privatna firma! Nista bez nje.

    "Vlasnik vozila koje ispunjava uslov za subvenciju prvo će predavati svoj automobil u neki od ovlašćenih centara za reciklažu, dok će im prodavac automobila umanjiti cenu vozila za iznos subvencije."

    Automobili koji ispunjavaju uslove ne vrede vise od te subvencije (2.100€). Te automobile vozi prosek ili nizi sloj drustva kome ce biti skoro nemoguce da obezbede dodatnih desetak hiljada evra za kupovinu novog, najjevtinijeg automobila, pogotovo u danasnjim uslovima. Sve u svemu, mnogo dima uzalud. Ali, vratimo se na pocetak, Agencija za za bezbednost saobraćaja ... zato i ne cudi.
    (miklosh, 7. februar 2023 08:37)

    # Link komentara

  58. Zar te "automobile" jos netko kupuje? Zar vec nisu svi u muzejima?
    (EU-CITIZEN, 7. februar 2023 08:28)

    # Link komentara

  59. A zasto se ovo objavljuje skoro godinu dana unapred? Zato da sad dileri i gradjani imaju sansu da ogule zapadne autoplaceve i otpade od krseva i uvezu pre tog datuma. Totalni kretenizam, do tog datuma ce se krseve da uvezu i kuso i repato pa eto jos deset godina gusenja u smradu i smogu.
    (Iggy, 7. februar 2023 08:27)

    # Link komentara

  60. zasto subvencije tek od 25.? Zašto ne već sada?
    (Orač, 7. februar 2023 08:19)

    # Link komentara

  61. ili prepakuješ katalizator sa euro 6 normom ako je moguće....jel moguće ?
    (Profesor Dušan, 7. februar 2023 08:18)

    # Link komentara

  62. odlična bicikla košta oko 2000e,

    odličan auto košta ?

    daš auto uzmeš bajs ,....
    (Profesor Dušan, 7. februar 2023 08:17)

    # Link komentara

  63. A na plin akcize ? Pa ne zakopčavam se ja na leđima da vam poverujem da se brinete za moje babe zdravlje .
    I ako bi mogao da mi odgovori neko od ekološki osvešćenih komentatora . Po kojoj euro normi se sertifikuju naše termo elektrane i fabrike širom Srbije ? Koje odredbe važe za kamione koji su najveći potrošači goriva. Zašto neko ko nema problem sa zagađenjem na primer u Ivanjici da plaća greške nekoga ko je sam izabrao da živi u Beogradu ?
    (Rob Sinji, 7. februar 2023 08:16)

    # Link komentara

  64. Živim u RS. Kod nas je već poodavno zabranjen uvoz ispod Euro 5. S obzirom da su nam standardi vrlo slični, ne vidim zašto je tolika kuknjava. Shvatate li da su Euro 4 automobili stariji od 13 godina? Žena i ja zarađujemo oko 1500 evra mjesečno i vozimo auto od cca 8000 evra koji je Euro 6, a i njemu je osma godina.
    (kele®, 7. februar 2023 08:14)

    # Link komentara

  65. I red je da vise prestanemo uvoziti leseve
    (brat, 7. februar 2023 08:11)

    # Link komentara

  66. KKK-666: ne znam cemu to trolovanje, a ne zivis u SLO. Ili da bar provris prvo? Registracija je u SLO ista, eko faktor ne utice na nju. A odrzavanje je dzabe za te stare jednostavne aute u uporedbi sa novima.
    (Slovenac, 7. februar 2023 08:09)

    # Link komentara

  67. Napravite pouzdan, pristojan auto dostupan za sve pa cemo svi voziti nova domaca kola.
    (Deda, 7. februar 2023 07:54)

    # Link komentara

  68. Škoda Octavia, 1993, eur 3. Prvi vlasnik . Limarija savršena, 96000 km, redovno servisirana u ovlaštenom servisu.Na svakom tehničkom pregledu ne mogu da se oslobodim napadnih radnika da je prodam. I šta ja imam od tih 2100 eur subvencije?
    (Nimark, 7. februar 2023 07:44)

    # Link komentara

  69. Bice kao sa stolarijom, krsevi ce poskupeti za 3000e najmanje.
    (Deda, 7. februar 2023 07:33)

    # Link komentara

  70. Ogromna ( ? ) kolicina Meda bila bi potrebna da anulira svu Zuc prosutu u ovim komentarima ! Znali su dobro Latini kako se to radi - ,,Zavadi pa vladaj,, !
    (Stanko -obicaji su stariji od zakona !, 7. februar 2023 07:25)

    # Link komentara

  71. To je tema, a ne automobili kad je zagadjenje u pitanju! U Beogradu i pripadajućim opštinama i prigradski naseljima bar polovina stanova greje na ugalj, drva i šta već...
    Automobili se ne voze po 12 i 15 sati, a furune furnjaju po ceo dan...
    (Stanko, 06. februar 2023 23:55)

    I jedno i drugo je tema.
    (Aca, 7. februar 2023 07:16)

    # Link komentara

  72. Jek može neko od vas novinara da pita zašto ovom uredbom nisu obuhvaćeni benzinci??
    (lol, 7. februar 2023 07:05)

    # Link komentara

  73. Imam auto na plin.. na plin ne vozim 3 godine.. umesto da spustite namete za plin, da se ljudi voze povoljnije, a da bude ekološko prihvatljivije.. jok.. udri po sirotinjskom dzepu! Nije njih briga za ekologiju.. samo za svoj dzep.
    (NeshKO, 7. februar 2023 06:57)

    # Link komentara

  74. Zabraniti je lako, to se radi dekretom, napise se par recenica u nekom zakoniku i to je to. Omoguciti drugima da lepo zive s tim propisima - to je merilo necijih rezultata, sposobnosti i dobrih namera. Slazem se inace, ali iste norme od iste godine treba uvesti i za elektrane, toplane, fabrike, rudnike, vodovode i kanalizacije itd. U suprotnom propise namece neko ko voli da ogranicava druge jer mu se moze, a sam ne preduzima nista tamo gde je u mogucnosti. Sto se EURO normi motora tice, zakonodavcima ionako mi placamo najmodernija vozila, to nije problem. Istina, njima kupujemo to, a sami nemamo ni za EURO 3 za sebe...
    (Dex, 7. februar 2023 06:51)

    # Link komentara

  75. Neke tamo 2003.godine euro 3 automobila je bilo malo - manje nego sto sada ima onih koji su po euro 6 standardu. Ostala vozila su bila stari dizeli (1 i 2).
    Sada se broj registrovanih automobila povecao ali su retki oni koji su ispod euro 3 standarda (a i tih euro 3 je malo).
    A zagadjenje vece.
    Kako?

    Pre svega treba posteno prikazati stanje stvari i onda odlučiti da li je čistiji euro 3 motor ili neki EV koji se puni strujom iz termo elektrana?

    Da ne dolazimo u situaciju da su plin i tng prljavi a da placamo subvencije nekome ko trosi prljavu struju?!
    I jos da puni džabe?

    Evo ,pre neki dan čovek iz Holandije napisa da je kod njih uvecan porez za teza vozila.Obrazlozenje - vise habaju asfalt i gume i vece je zahadjenje.
    Ok. Kako stoje EV sa težinom?

    Ne vozim ni e3 ni e4 niti planiram tako nesto u buducnosti ali prosto boli ovakvo izbegavanje činjenica ,dogmatski pristup i guranje "zelene" agende bez pogovora,bez uvazavanja kritike.
    (Komša, 06. februar 2023 22:07)

    Aman čoveče kakve agende šta lupetaš, ako i dalje ne shvataš poentu ekologije elektro vozila onda stvarno nemaš gram mozga, koga briga za Srbiju koja i dalje sagoreva smrdljivi ugalj zaboravljen u normalnom svetu, a i poenta elektro vozila da ti zagađenje nije pod nos u gradu nego kontrolisani ispust daleko od naseljene zone... I još nešto, buka od vozila sa sagorevanja isto spada u vrstu zagađenja ali šta to objašnjavati srbinu koji uvek ima izgovor sa svoju dizel trovačnicu na točkovima...
    (Jovan, 7. februar 2023 05:42)

    # Link komentara

  76. ugalj je problem ..
    (sumadinac, 7. februar 2023 05:27)

    # Link komentara

  77. Ja bih odluku od 1.3.2023.
    Sad ce ovih godinu dana da se nauvozi Golfova četvorki dizela, Astri G i H, Pasata i ostalih trovača sa preko 350 000km na satu, oprati dubinsko i spustiti na 178 000.
    Pozdravljam odluku i treba je sprovesti što pre.
    Što kaže jedan od komentara, ima dobrih benzinaca Euro 6 za već od 5500-6000 evra, kupite i lepo se vozite u tišini, nema turbine, zamajca, dizni,... cena u parama maltane ista kao i dizel i eto rešenja.
    (Pera, 7. februar 2023 01:20)

    # Link komentara

  78. Stimulisite narod kroz nizu registraciju na nova vozila i manje zagadjivace... I naravno vece plate...
    (miki, 06. februar 2023 20:50)

    Није баш тако, код нас у БиХ ево 3 године како су забранили увоз еуро норме ниже од еуро 5, и даље се возе у великом броју возила која су стара и преко 30 године..
    (co, 7. februar 2023 00:43)

    # Link komentara

  79. I dalje vozim reni 5 1990 godište
    (I can fly, 7. februar 2023 00:39)

    # Link komentara

  80. zašto piše za kola od 1993? šta je sa onima pre toga,oni ne spadaju u ciljnu grupu?
    (arac, 7. februar 2023 00:17)

    # Link komentara

  81. Komša, 6. februar 2023 22:07

    Pre 20 g. na ulicama je bilo upola manje automobila nego sada. Dodatno sad svi skidaju te filtere za čestice čađi i katalizatore.Eto zato je zagađenje sada veće .
    (Alex, 7. februar 2023 00:11)

    # Link komentara

  82. Beogradske udzerice na ugalj su euro - 15,,sto njih ne resite pa onda da se bavimo dizelom koji je suvi kvalitet jel da:)
    (dzudzu, 06. februar

    To je tema, a ne automobili kad je zagadjenje u pitanju! U Beogradu i pripadajućim opštinama i prigradski naseljima bar polovina stanova greje na ugalj, drva i šta već...
    Automobili se ne voze po 12 i 15 sati, a furune furnjaju po ceo dan...
    (Stanko, 6. februar 2023 23:55)

    # Link komentara

  83. Greškom sam napisao 2022....valjda je jasno da sma mislio na 2012 i 13...godište.
    (Stanko, 6. februar 2023 23:50)

    # Link komentara

  84. dajte pelet jeftinije,ljudi loze sta stignu al stvarno ne moze da se dise...pa nismo mi bas toliko bogati da placamo toliko....a o vozilima to tek haos....svi bi vozili bolje kad bi imali...pa euro 6 nemaju svi ni u nemackoj...bruka
    (fmp, 6. februar 2023 23:40)

    # Link komentara

  85. Pa sa platom od 300 eu moci cu samo trotinet da vozim.
    (Mare, 6. februar 2023 20:15)

    Da mozes vozio bi.
    (KKK-666, 6. februar 2023 23:25)

    # Link komentara

  86. pozdravljam ovo...iako vozim audi a6 2005 doduse u top stanju..!
    Mogao bih na oglase za 4500-5000 da uzmem bez problema tako da me ova subvencija ne dotice ali ima gomila golfova kojima ce skociti cena posle ovoga...
    (RajKonen, 6. februar 2023 20:48)

    Kao nov.
    (KKK-666, 6. februar 2023 23:23)

    # Link komentara

  87. Sve ispod Euro 6 normi su teski krsevi koji opasno truju okolinu
    (Sacuvajmo zdravlje, 6. februar 2023 23:22)

    # Link komentara

  88. U SLO mozes uvesti bilo koje godiste auta, uopste se ne uvetuje sa nekim EURO standardom. Platis porez na vozila i vozis.
    (Slovenac, 6. februar 2023 21:08)

    Ali te zato posteno izj.... na tehnickom i ne vozis, bar ne jeftino.
    (KKK-666, 6. februar 2023 23:20)

    # Link komentara

  89. 2100 e za kupovinu automobila a 2900 e za kupovinu autobusa, kakva je ovo smejurija, pa za autobus bi trebalo dati min 20 hiljada e, ako hoćemo da imamo iole solidne buseve.....
    (Liu Kang, 6. februar 2023 23:12)

    # Link komentara

  90. Gledam portale polovnjaka.. Ima izuzetno očuvanih primeraka 2022, 23.godište čak i brendova poput mercedesa.. mislim Euro 4 i 5...Za tri četiri godine to više ne može da se uveze... Vozila koja imaju evro 6 biće znatno skuplja nego sad za našeg čoveka. Tako da ta subvencija baš ništa ne vredi.
    (Stanko, 6. februar 2023 23:08)

    # Link komentara

  91. To su rekli za 1. januar 2022.
    (Ser Bin, 6. februar 2023 23:05)

    # Link komentara

  92. Kratko i jasno,ovim mjerama će se samo podići cijena repariranim kršinama sa najjeftinijim dijelovima.
    (Razumijem navike milionera ali nemam novca za njih, 6. februar 2023 22:59)

    # Link komentara

  93. Opet nebuloze ko i za vreme Zlobe. Ne mo žeš da uvezeš, a možeš da voziš ako je već tu? Uvek pod nekim kao ekološkim izgovorom. Bilo koji ikada proizvedeni benzinac na plin je pojam ekologije za bilo šta drugo, ali vam to ne odgovara, pa zamajavate ljude.
    Ono što sme da se vozi, mora da sme i da se uvozi i obrnuto. Večito smo najgora zemlja za život jer su najveći narodni neprijatelji upravo vlast.
    (ja, 6. februar 2023 22:54)

    # Link komentara

  94. Beogradske udzerice na ugalj su euro - 15,,sto njih ne resite pa onda da se bavimo dizelom koji je suvi kvalitet jel da:)
    (dzudzu, 6. februar 2023 22:39)

    # Link komentara

  95. Broj pređenih kilometara godišnje utiče više na životnu sredinu nego sama euro standard klasifikacija, online kalkulator u ruke pa izračunajte. Trenutna vlast se opet bez ekološkog mozga, a sa nekom njima znanom računicom meša u tržište. Sva auta euro5 i euro6 će samo poskupiti za 2100E, "voziće se više jer zagađuju manje". Da li je dogovor sa švapskim političarima ili jednostavno sa domaćim švercerima vreme će pokazati.
    (Euro 8k/year., 6. februar 2023 22:36)

    # Link komentara

  96. povecajte plate i kupicemo sami automobil 2014g. pa nadalje. ovo nema smisla i neće proći kod gradjana.
    (Ivan, 6. februar 2023 22:31)

    # Link komentara

  97. A benzinci ništa ?
    (grale, 6. februar 2023 22:28)

    # Link komentara

  98. Ponovicu. Veci bi bio efekat da se radi subvencija vlasnika koji nemaju DPF filter uz redovnu kontrolu nakon ugradnje, da neko ga nije izvadio, prodao i slicno. Ovako okaci macku o rep, pa mnoga kola iz 2017 vec nemaju DPF, povadjeno sve
    (Logo, 6. februar 2023 22:21)

    # Link komentara

  99. Pa sta ces sa 2100 e? A to je auto 2014 godiste, ej bre kako ga kupiti, povećajte plate , pa ćemo lako mi kupiti sa Euro 6 motorom auto,
    (Kojadinjo, 06. februar 2023 20:07)
    pa zaradi,sta je problem
    (miki, 6. februar 2023 22:17)

    # Link komentara

  100. Hoćemo euro 6 d za sve. I nove i polovne. Niko nema pravo da truje druge ljude.
    (Vozač, 6. februar 2023 22:16)

    # Link komentara

  101. Pa sta ces sa 2100 e? A to je auto 2014 godiste, ej bre kako ga kupiti, povećajte plate lopovi, pa ćemo lako mi kupiti sa Euro 6 motorom auto,
    (Kojadinjo, 06. februar 2023 20:07)

    prvo mozea a i ne moras da zamenis automobil, drugo sledece godine taj 2014 godiste bice 10 godina star automobil, trece ako ti je mala plata, menjaj posao, doskoluj se, odradi prekvalifikaciju. uvek mozes da odes u sofere, min 1000 evra plata
    (cibie, 6. februar 2023 22:15)

    # Link komentara

  102. sta je danas 2100e subvencija? moralo je to vise...
    (apokalipsa, 06. februar 2023 20:20)

    Apsolutno se slažem. 2009/2010 je subvencija staro za novo bila 2000e a tadašnjih i sadašnjih 2000e ne vrede isto. Ako već žele da akcija bude uspešna moraju to još malo podići.
    (Egon Kowalski, 06. februar 2023 21:19)

    tad je bilo staro za glanc novo, a ovde mozes i polovni da uzmes.
    (cibie, 6. februar 2023 22:09)

    # Link komentara

  103. Šta se bunite? I treba da ukinu sve osim Euro 6. Da održavate ta kola koja imate, ne bi bilo problema nego vadite filtere, prepravljate, muljate i treba da nas trujete da bi vam bila jeftinija vožnja. Država je mnogo blaga prema takvima i ja ne znam do kada će da vam se gleda kroz prste?! Sramota!
    (Alex, 6. februar 2023 22:08)

    # Link komentara

  104. Neke tamo 2003.godine euro 3 automobila je bilo malo - manje nego sto sada ima onih koji su po euro 6 standardu. Ostala vozila su bila stari dizeli (1 i 2).
    Sada se broj registrovanih automobila povecao ali su retki oni koji su ispod euro 3 standarda (a i tih euro 3 je malo).
    A zagadjenje vece.
    Kako?

    Pre svega treba posteno prikazati stanje stvari i onda odlučiti da li je čistiji euro 3 motor ili neki EV koji se puni strujom iz termo elektrana?

    Da ne dolazimo u situaciju da su plin i tng prljavi a da placamo subvencije nekome ko trosi prljavu struju?!
    I jos da puni džabe?

    Evo ,pre neki dan čovek iz Holandije napisa da je kod njih uvecan porez za teza vozila.Obrazlozenje - vise habaju asfalt i gume i vece je zahadjenje.
    Ok. Kako stoje EV sa težinom?

    Ne vozim ni e3 ni e4 niti planiram tako nesto u buducnosti ali prosto boli ovakvo izbegavanje činjenica ,dogmatski pristup i guranje "zelene" agende bez pogovora,bez uvazavanja kritike.
    (Komša, 6. februar 2023 22:07)

    # Link komentara

  105. Koja je razlika izmedju euro 3 i euro 5 sa pogašenim dpf filterima itd...?
    (Nenad, 06. februar 2023 21:17)


    A taj sto nema Dpf, kako misis da prodje tehnicki pregled ?
    (C i n i k, 6. februar 2023 21:58)

    # Link komentara

  106. Ovi sto istu da je isti motor za EUR 3 i EUR 5, minus "dodatci" - nije!
    Iako izgledaju isto - imaju bitne razlike u radu. Motor bez tih "dodataka" potraje 1-2 godine, a i manje...
    Ko je bio na i zavrsio MS UB zna razliku.
    Sto se tice VW, nisu hteli da ulazu i realno nisu mogli dalje da idu "svojim putem" pa su do osvajanja proizvodnje common-rail motora pokušali da prevare sistem
    (Slavke, 6. februar 2023 21:58)

    # Link komentara

  107. Od 2.6 milijardi eura 102 miliona za podmladjivanje ? 5 posto od te sume !!!! A ostatak para ????
    (kosta, 6. februar 2023 21:54)

    # Link komentara

  108. Ima finih automobila sa Euro 6 normom pocev od 5.500 evra. Neke limuzine od 5.900e cak. Tako da je to to trecina para sto se dobije. Ako ne mozete da zaradite jos 2/3 3.500-4.000 evra, onda je problem u vama i ne treba da imate auto uopste, jer mogu da zamislim kako ce te ga odrzavati posle. Svako treba da zivi u skladu sa svojim mogucnostima. Ako imas platu 300 evra u 21. veku onda si ozbiljno nesposoban i neobrazovan. Zanatlija i vozaca fali svuda. Zanatlija moze da zaradi 1000 evra LAGANO. Ali vama lakse da kukate i uvek vam je drugi kriv.
    (Rale, 6. februar 2023 21:53)

    # Link komentara

  109. Taksistima 8000 subvencije a građa nima 2000. E pa neće da može.
    (boki, 6. februar 2023 21:48)

    # Link komentara

  110. Ovde, koliko pojedini cene svoje automobile 03,04,05 godište,ja za moj 2011. bi trebalo da tražim 10.000e. A u realnosti teško i 6.000e.
    (Dejan, 6. februar 2023 21:42)

    # Link komentara

  111. Ali zato kada uvozite elektricni automobil Vas oderu i za potez i za carinu...verovatno zbog "Zagadjenja"... E to je ekoloska zabrinutost drzave...i u tome smo sigurno jedini u okruzenju i posebni hahahaahha
    (Peca, 6. februar 2023 21:41)

    # Link komentara

  112. Kad padne prilv od registracije u 2025. ima ovi da se cesaju po glavi. Vratice euro 1 normu
    (dexter-lab, 6. februar 2023 21:39)

    # Link komentara

  113. @C i n i k

    Recimo meni se isplati, da pojansnim...

    Kad sam kupio kola bila su 10 godina stara. U međuvremenu sam ih održavao "kako bog zapoveda", bez preskakanja malih i velikih servisa, menjao gume, kvačilo i slično. Auto je dizel, jako mali potrošač, komotno vozi 5 ljudi, nosi stvari, srednji namestaj, nema zamajac, nema dpf. Održavanje nije jeftino bilo ni onda ni sada (japanac), ali i dalje prolazim tehničke po pitanju gasova (ne guram crvene u džep nikome), i dalje sednem u kola i odem 1000km na more, ne svetle nikave lampice, ne pišti ništa.

    Godišnje pređem 20-25000 km. Na ovih oko 230000km koje je kod mene sam uštedeo oko 4000-4500L goriva u odnosu na ekvivalentan benzinac, a budući da sipam u Bosni otprilike sam uštedeo oko jedan nov auto ili platio svo održavanje i globalno gledano manje zagadio svet oko sebe manjim spaljivanjem goriva i maksimalnim korišćenjem stvari koja dobro radi posao za koja je namenjena. Jedino što mi je ikada zafalilo je tempomat, ali bože moj, može se živeti i bez njega. Ovo sad ekrani, kompjuteri, čipovi, senzori, espreso mašine, setovi za krpljenje guma umesto rezervnog točka i slično u kolima me ne zanimaju. I sad da šaljem pod presu super pouzdana kola zbog nekog Euro 6 krša u pitaj boga kakvom stanju, samo eto da bi menjao... neka hvala. Vozim ga i dalje, pa ko koga prvog sahrani, ja njega ili on mene. Ionako ne mogu nikakve pare dobiti za njega, a koliko realno vredi mi niko neće dati samo jer ima više od 187000km na satu.
    (milinko, 6. februar 2023 21:36)

    # Link komentara

  114. Ovo treba uveti od 1.7.2023g !!!
    (Max, 6. februar 2023 21:35)

    # Link komentara

  115. Pa sa platom od 300 eu moci cu samo trotinet da vozim.
    (Mare, 06. februar 2023 20:15)
    Где радиш за 300 евра ?
    (а, 6. februar 2023 21:35)

    # Link komentara

  116. sta je danas 2100e subvencija? moralo je to vise...
    (apokalipsa, 06. februar 2023 20:20)

    Apsolutno se slažem. 2009/2010 je subvencija staro za novo bila 2000e a tadašnjih i sadašnjih 2000e ne vrede isto. Ako već žele da akcija bude uspešna moraju to još malo podići.
    (Egon Kowalski, 6. februar 2023 21:19)

    # Link komentara

  117. Koja je razlika izmedju euro 3 i euro 5 sa pogašenim dpf filterima itd...?
    (Nenad, 6. februar 2023 21:17)

    # Link komentara

  118. Neznam koje ovde lud država daje 2100€ polovnjaci 2003g cena im se kreće oko 3000€ možda i 4000€ gradjani jedva krpe kraj sa krajem sa platom od 500€ kako da kupi auto od 10,000€ pa naviše kako je krenulo teraćemo konje i volove sramota šta Država predlaže kako se nisu prevarili pa rekli ovi što voze stara vozila da daju po 8000€ pa onda bi ko ima staro vozilo kupio pa čovek da je u mogućnosti kupio bi nova kola bez da neko nešto kaže vratićemo se mi kroz dve godine na konjsa kola živi bili pa videli
    (Žarko micic, 6. februar 2023 21:14)

    # Link komentara

  119. Ja ni moju daciju 2004. godiste ne bih dao za 2.100 evra, a sta bih tek mogao da kupim za te pare, 2014. godiste, kako? Pa ni punta, kakvi ste majmuni svi vi koji odlucujete o ovome. 102.000.000 evra, vi dajete 2.000 evra po vozilu. i to kao zamena za vas koji isto tako vredi tu nesto... To mozemo i sami, hvala. Lepo bi bilo napraviti otkup za vozila, staro za novo kao sto je nekad bilo plus donacija od 5.000 evra, pa se lepo pokrene vozni park novijeg doba, pa na ulicama manje stete, vise potrosnje goriva, osiguranja i drugih blagodeti, ali vi ne vidite dalje od svog nosa...
    (stefan beograd, 6. februar 2023 21:13)

    # Link komentara

  120. U SLO mozes uvesti bilo koje godiste auta, uopste se ne uvetuje sa nekim EURO standardom. Platis porez na vozila i vozis.
    (Slovenac, 6. februar 2023 21:08)

    # Link komentara

  121. a da ukinu silne namete uvedene za tng i nebulozne zahteve atestiranja za isti .. ja sam pre 10ak godina odustao od tng i presao na dizel iz ciste ekonomske racunice, jer drzava vise ceni akcize i namete nego ekologiju
    (kaboom, 6. februar 2023 21:04)

    # Link komentara

  122. Moram nesto da rezimiram sa sirim auditorijumom... ovo cista glupost, posle 20 godina ste zabranili, vau...

    Zasto, zabraniti na vreme ili nemoj uopste. Neko ko je npr fan odredjenih modela, a nije imao prilike da ih kupi(bio mlad, ili studirao, ili nije imao para), sada vise nema sansu, sem da ceka da napuni 30 godina i uz ne znam koju sve proceduru kupi kao old tajmera... iii to, ako je ocuvan on ce isto biti preskup kao raritet!

    Preglupe odredbe i zakoni. Svakako razumem da ljudi kupuju ono sto imaju ili za sta imaju, ali realno, takvi ne treba da voze ako nemaju da i odrzavaju, a ni dovoljno poseduju nesto kvalitetnije i mladje(znam da ce biti sad neka ludacka kritika, ali toga sto ima po zemlji, ko moze max da izdvoji do 2000 evra, nek se snalazi, za te novce ni tamo nije u boljem stanju).

    Toliko, no hard feelings:D
    (HD, 6. februar 2023 21:03)

    # Link komentara

  123. Od 2024 zabraniti i vozila sa Euro 5 normom inace se potrovasmo !
    (Zemlja krseva, 6. februar 2023 20:59)

    # Link komentara

  124. Do iduće godine će se uvesti najmanje 100 hiljada polovnih E3 automobila, koji će cirkulisati narednih deceniju-dve, jer smo tako u mogućnosti.
    (dzigi, 6. februar 2023 20:55)

    # Link komentara

  125. Umesto softvera E3 sada ce softver E4. Zagadjenje isto. Pitajte VW.
    (nenad, 6. februar 2023 20:52)

    # Link komentara

  126. Stimulisite narod kroz nizu registraciju na nova vozila i manje zagadjivace... I naravno vece plate...
    (miki, 6. februar 2023 20:50)

    # Link komentara

  127. pozdravljam ovo...iako vozim audi a6 2005 doduse u top stanju..!
    Mogao bih na oglase za 4500-5000 da uzmem bez problema tako da me ova subvencija ne dotice ali ima gomila golfova kojima ce skociti cena posle ovoga...
    (RajKonen, 6. februar 2023 20:48)

    # Link komentara

  128. To je trebalo od ovog januara zabraniti da se uvozi. To su sve realno teski krsevi stari 20+ godina, kome se to isplati da kupuje i vozi nznm..
    (C i n i k, 6. februar 2023 20:44)

    # Link komentara

  129. konačno promene, stop krsevima sa zapada.
    (gigix3, 6. februar 2023 20:30)

    # Link komentara

  130. Odmah zabraniti,koji 1 Januar 2024. Pa do kraja godine će se uvesti bar milion tih kr?eva,koji su za otpad. Ne može se po svaku cenu voziti auto.
    (alexa, 6. februar 2023 20:29)

    # Link komentara

  131. Pravda za euro 5.
    (Bljuzgo Drpović, 6. februar 2023 20:27)

    # Link komentara

  132. Sa koliko godina zakasnjenja se ovo napokon desava?!
    (ekolog, 6. februar 2023 20:26)

    # Link komentara

  133. sta je danas 2100e subvencija? moralo je to vise...
    (apokalipsa, 6. februar 2023 20:20)

    # Link komentara

  134. konacno! nije to vise pitanje ni zagadjenja vec sto stvarno uvozimo najgori otpad
    (pera, 6. februar 2023 20:19)

    # Link komentara

  135. Pa sa platom od 300 eu moci cu samo trotinet da vozim.
    (Mare, 6. februar 2023 20:15)

    # Link komentara

  136. Hvala bogu, trebalo je te trovace jos davno izbaciti.
    (Marko, 6. februar 2023 20:10)

    # Link komentara

  137. I euro 3 i euro 4? Da li ste vi normalni? Pa ko ima za euro 5?
    (Maree, 6. februar 2023 20:08)

    # Link komentara

  138. Pa sta ces sa 2100 e? A to je auto 2014 godiste, ej bre kako ga kupiti, povećajte plate , pa ćemo lako mi kupiti sa Euro 6 motorom auto,
    (Kojadinjo, 6. februar 2023 20:07)

    # Link komentara

  139. Pa sta ces sa 2100 e? A to je auto 2014 godiste, ej bre kako ga kupiti, povećajte plate lopovi, pa ćemo lako mi kupiti sa Euro 6 motorom auto,
    (Kojadinjo, 6. februar 2023 20:07)

    # Link komentara