Četvrtak, 02.02.2023.

12:36

Prva vožnja: Škoda Octavia RS i Kodiaq RS – čistá zábava

Izvor: B92

Prva vožnja: Škoda Octavia RS i Kodiaq RS – èistá zábava IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

27 Komentari

Sortiraj po:

Beograd 011

pre 1 godinu

Sve je to točno samo su takvom svojom cjenovnom politikom dogurali da su im cijene "jeftine" Škode takve da nisu više za PROSJEČNOG kupca iz EU! Rezultat je da im je prodaja jedne Škode pala za skoro 30% u odnosu na prije 2-3 godine. Dostigli su cijene Audija od prije 3.4 godine!
I onda se čude što se prodaju Dacie i što će se prodavati kinezi, a ostavili su im prostora da se pojave sa autima iste klase, ali 10.000 eura jeftinijima. Pa vi samo i dalje skupo naplaćujte značku na poklopcu motora.
(Ivan ZG, 3. februar 2023 10:09)

Potvrdjujem. Moj sluzbeni Superb je izasao pre godinu ipo 41k (sad je jos skuplji). Doduse visi nivo opreme i 4x4 pogon. Pa za ove pare se do nedavno mogao kupiti fino napakovan A4. Ne znam da li ima veze sa prodajnim rezultatima, ali da su digli cene vala jesu

Srecko

pre 1 godinu

@ Gagi4
Tendenciozno napisano misljenje, sumnjam da je iskreno napisano, ali ok.
Sto se tice garancije, u Srbiji je to sarena laza sa svim ovlascenim serviserima. Garancija obuhvata mehanicke delove motora, sto ce reci da ne obuhvata, dizne, turbinu, zamajac i ostale pratece agregate. U prevodu, garancija vazi ako pukne radilica, iskrive se ventili ili nesto slicno. Naravno, to se nece dogoditi. Sve ono sto se realno moze dogoditi 99% nije pokriveno garancijom kod svih brendova.
Sto se tice udobnosti, oktavija nije najudobniji auto u svojoj klasi, ali je na visokom mestu u klasi. Ja ne znam koji si auto ti imao ranije pa ti je nova oktavija neudobna. Inace ne favorizujem ni jednu marku automobila, ali u danasnje vreme reci za nov auto srednje klase, da je neudoban je u najmanju ruku kenj...nje.

onlyhuman

pre 1 godinu

Samo ne znam koja zabava moze da bude ta Oktavia sa 250 ks na prednjoj vuci bez ikakvog posebnog sper diferencijala, ili ovaj autobus Kodiaq po krivinama...

Milos

pre 1 godinu

"...Naravno, u "sport" modu je najglasniji, kada zvuči kao auto sa mnogo više cilindara...."

Da pojasnim - moze da zvuci kao poneki V8, ali veoma retko. Kao 6 cylinder nikada.


"...Kik-daun već drastično menja karakter, izvlačeći maksimum iz motora..."

Kickdown nije magija, vec saltanje autotmatika u nize stepene prenosa kada se papucica gasa pritisne do kraja, do daske. Ima ili mehanicki prekidac, pa se cuje klik ili komputerizovan kod novijih modela.

teletabis

pre 1 godinu

Limene kante koje ne vrede trecinu cene. Tu ne mislim samo na Skodu, vec uopsteno na pljacku koja se sprovodi industrijskim proizvodima. Prodaju ti auto od 300 konja koji u gradu trosi 17 litara, a onda ti ogranie brzinu do nivoa usporenog snimka. Ubede te reklamom da ces kao vlasnik osetiti zadovoljstvo pokreta i slobodu koju auto pruza, a cim izadjes na ulicu stajes u kolonu koja se jedva krece, dok u drugim vozilima gledas nervozna lica frustriranih ljudi koji proklinju jedni druge.

Srđan BL

pre 1 godinu

Ivan ZG
Prodaja je pala prvenstveno jer zbog nedostatka cipova jer nisu mogli ispostovati zahtjeve trzista... Bilo je dosta tesktova o problemima sa isporukama Skoda. Kod nas se cekalo do preko 6 mjeseci... VW grupacija je imala velikih problema sa tim... Cesto se desavalo da firme kupuju iz uvoza Superb, jer im se ne ceka na novo vozilo. Sacekaj da se trziste stabilizuje pa komentarisi, ne "spinuj"...

Ivan ZG

pre 1 godinu

@brdjanin
Iz istog razl8ga zasto octavia prethodne generacije nije imala 6 brzina za motore ispod 2.0. DaNece.ljudi da prave konkurenciju golfu, odnosno sami sebi. Kada kupujes auto ti moras da platis i brend. Brend skoda vredi manje nego vw, a vw manje nego audi. Zasto bi kompanija napravila isti auto slabijeg brenda i prodala ga za manje pare kada moze taj isti auto da proda za vise para samo zato sto ima drugaciju znacku na masci.
(markonjero, 2. februar 2023 22:37)

Sve je to točno samo su takvom svojom cjenovnom politikom dogurali da su im cijene "jeftine" Škode takve da nisu više za PROSJEČNOG kupca iz EU! Rezultat je da im je prodaja jedne Škode pala za skoro 30% u odnosu na prije 2-3 godine. Dostigli su cijene Audija od prije 3.4 godine!
I onda se čude što se prodaju Dacie i što će se prodavati kinezi, a ostavili su im prostora da se pojave sa autima iste klase, ali 10.000 eura jeftinijima. Pa vi samo i dalje skupo naplaćujte značku na poklopcu motora.

Ziki

pre 1 godinu

@ Markonjero
Ako pricamo o dizelima, oktavija 1.6 tdi je imala menjac sa 5 brzina, isto kao i golf 7. A benzinci 1.4T su imali 6 brzina isto kao i golf.

markonjero

pre 1 godinu

@brdjanin
Iz istog razl8ga zasto octavia prethodne generacije nije imala 6 brzina za motore ispod 2.0. DaNece.ljudi da prave konkurenciju golfu, odnosno sami sebi. Kada kupujes auto ti moras da platis i brend. Brend skoda vredi manje nego vw, a vw manje nego audi. Zasto bi kompanija napravila isti auto slabijeg brenda i prodala ga za manje pare kada moze taj isti auto da proda za vise para samo zato sto ima drugaciju znacku na masci.

gagi4

pre 1 godinu

Taksista sam po zanimanju i bas sam zeleo Oktaviju, nekako, delovao mi kao sjajan auto za moj posao, voze ga grcki taksisti masovno, ceski naravno, sva policija po Evropi, rekoh, to je valjda to. Dobijem subvenciju i lepo odem i zakazem probnu voznju i da vidim uslove garancije i sve redom. Sednem, provozam se po Krnjaci, Borci, malo po losijim ulicama i lepo vratim auto nakon 20 min, zahvalim se i trajno precrtam to vozilo! Toliko neudoban i tvrd auto, da to nije normalno! Da ja sedim 10 sati dnevno kao na klupi u parku, stvarno bi bilo pravo mucenje, a tek uslovi garancije.... Pa, otprilike, garancije nema na DSG menjac, nema, zapravo, ni na sta. Za sve ima neko "ali", neko "ako ovo, ako ono" itd. I dobro sam uradio, kolege se masovno zale, problemi sa menjacima, sa potrosnjom ulja, grejaci, elektronika turbine itd. Muke sa zvanicnim servisom, tuzbe, pretnje, cekanje na delove, svasta nesto. A tek cifre, mali servis 32 hiljade din!? To je tako iz mog ugla, ne sumnjam da je za mnoge to sjajan auto i da im ne smeta sto i meni, ovo je samo moj utisak.

cosmo

pre 1 godinu

@brdjanin

Čisto maksimiziranje profita i pozicioniranje brendova, marketinške metode, uobičajeno u industriji.

Octaviju nemamo na bazi Golfa R iz istog razloga što nemamo Golf sa 5 cilindara na bazi Audija RS3.

Superb 280 nije vRS iz istog razloga što BMW 760 V12 nije M7.

Drugačija ciljna grupa - npr. ja bih radije diskretan Superb 280 4x4 nego da je sav u spojlerima, nisko ogibljen, grub, sportski... isto i za BMW i sl.

Kum Žoržo

pre 1 godinu

(Brdjanin, 02. februar 2023 14:31)

Sam si odgovorio na svoje pitanje, ne žele da prave konkurenciju sami sebi. Škoda je zamišljena kao auto za one koji nemaju para za VW a žele taj kvalitet, isto kao što je VW auto za one koji nemaju para za Audi.

Kobaja Grande

pre 1 godinu

Ruku na srce, ovaj 2.0 turbo benzinac je jedini dobar benzinac iz VW grupacije.
Na 1.4/1.5 hibride i plagin hibride zaboravite, mnogo se kvare.

Utisci iz vožnje običnog

pre 1 godinu

Ovaj kog vozih kratko, je imao škart diskove. U servisu se pravili blesavi prvi put. I to na 3000 km pređenih. Nije Vrs, onaj ispod, 2.0 tdi, 4x4,dsg. Kodiak je prostran unutra, i tu se svi hvalospevi završavaju. Još kupljen pre 2 godine, sadašnja cena je sumanuta.

dzordz

pre 1 godinu

@Brdjanin
vw je pokupovao pola evropskih brendova da bi ograničio a ne povećao konkurenciju. I pored te kupovine su se malo octavia i superb otrgli pa su golf i pasat pred gašenjem. Neprestano se bave procenama šta i gde dozvoliti. Tako na primer ja nisam mogao da dobijem dsg u ovoj novoj oktaviji uz 1.5tsi motor. A posle par meseci su dozvolili i uz 1.0...

XXL

pre 1 godinu

Čista zabava smo mi što je ne možemo priuštiti, a nekad smo se sprdali sa onima što su vozili "Škodu"... eto sad zabave sprdnja na naš račun ...

XXL

pre 1 godinu

@Brdjanin - sedi tu miran i k' nozi imaju oni sa kim će da popričaju .. setih se pre mesec dana jednog takvog (doduše visokoobrazovan i IT stručnjak) školski drug iz gimnazije mom detetu pa ga POZVALI ovi iz VW u Estoniju da popričaju na neke zajedničke teme ako imaju. De vidi da i tebe pozovu ovi iz "Škode" da im objasniš neke stvari koje rade pogrešno sigurno ne čitaju naše komentare pa da te poslušaju verovatno si kapacitet ne k'o ovi Googlenjaci što pišu komentare kad pročitaju nešto pa da nas neuke obraduju znanjem ... i naravno pozz ...

Brdjanin

pre 1 godinu

Kod Škode su mi interesantne dve stvari što se tiče njihovih modela.

1. Nihov najjači model nema oznaku Vrs i to je Superb 4x4 280hp, taj auto je brži od svih navedenih modela.

2. Octavia Vrs deli pogonsku jedinicu i menjače (verovatno i donji postroj) sa Golfom GTI. U benzinskoj verziji Octavia ima samo prednju vuču a u mrtvoj dizel verziji ima 4x4 i 200hp.

E sad zašto lepo ne uhvate Octaviju i naprave je na bazi golfa R. Znači 300+hp benzinac sa pogonom na svim točkovima i da imaju ozbiljnog sportistu, koji će biti jači a lakši od Superb 280.

Da li su se daMu TOLIKO skupila rukovodećim ljudima u VW da ne smeju da izbace model koji će parirati njihovom dražesnom Golfu R ili su ljudi u Škodi pasivni pa ne žele takav auto, to je već za analizu.

Iskreno voleo bih da popričam sa nekim iz Škode na tu temu, jer je evidentno da imaju solidan WRC program ali se štekaju za serijske modele po pitanju.

DC

pre 1 godinu

I sad da li može neko da objasni kako Peugeot i Citroen odn Stelantis grupacija nisu u stanju da zbog emisija izduvnih gasova u 508, 5008, C5 Aircross i sl ponude benzinac veći od 1.2, dizel od 1.5? Koliko znam, ne nude više ni Renault i Ford motore od 2000 kubika. Nešto tu nikako ne štima...

gagi4

pre 1 godinu

Taksista sam po zanimanju i bas sam zeleo Oktaviju, nekako, delovao mi kao sjajan auto za moj posao, voze ga grcki taksisti masovno, ceski naravno, sva policija po Evropi, rekoh, to je valjda to. Dobijem subvenciju i lepo odem i zakazem probnu voznju i da vidim uslove garancije i sve redom. Sednem, provozam se po Krnjaci, Borci, malo po losijim ulicama i lepo vratim auto nakon 20 min, zahvalim se i trajno precrtam to vozilo! Toliko neudoban i tvrd auto, da to nije normalno! Da ja sedim 10 sati dnevno kao na klupi u parku, stvarno bi bilo pravo mucenje, a tek uslovi garancije.... Pa, otprilike, garancije nema na DSG menjac, nema, zapravo, ni na sta. Za sve ima neko "ali", neko "ako ovo, ako ono" itd. I dobro sam uradio, kolege se masovno zale, problemi sa menjacima, sa potrosnjom ulja, grejaci, elektronika turbine itd. Muke sa zvanicnim servisom, tuzbe, pretnje, cekanje na delove, svasta nesto. A tek cifre, mali servis 32 hiljade din!? To je tako iz mog ugla, ne sumnjam da je za mnoge to sjajan auto i da im ne smeta sto i meni, ovo je samo moj utisak.

XXL

pre 1 godinu

Čista zabava smo mi što je ne možemo priuštiti, a nekad smo se sprdali sa onima što su vozili "Škodu"... eto sad zabave sprdnja na naš račun ...

cosmo

pre 1 godinu

@brdjanin

Čisto maksimiziranje profita i pozicioniranje brendova, marketinške metode, uobičajeno u industriji.

Octaviju nemamo na bazi Golfa R iz istog razloga što nemamo Golf sa 5 cilindara na bazi Audija RS3.

Superb 280 nije vRS iz istog razloga što BMW 760 V12 nije M7.

Drugačija ciljna grupa - npr. ja bih radije diskretan Superb 280 4x4 nego da je sav u spojlerima, nisko ogibljen, grub, sportski... isto i za BMW i sl.

DC

pre 1 godinu

I sad da li može neko da objasni kako Peugeot i Citroen odn Stelantis grupacija nisu u stanju da zbog emisija izduvnih gasova u 508, 5008, C5 Aircross i sl ponude benzinac veći od 1.2, dizel od 1.5? Koliko znam, ne nude više ni Renault i Ford motore od 2000 kubika. Nešto tu nikako ne štima...

Utisci iz vožnje običnog

pre 1 godinu

Ovaj kog vozih kratko, je imao škart diskove. U servisu se pravili blesavi prvi put. I to na 3000 km pređenih. Nije Vrs, onaj ispod, 2.0 tdi, 4x4,dsg. Kodiak je prostran unutra, i tu se svi hvalospevi završavaju. Još kupljen pre 2 godine, sadašnja cena je sumanuta.

Kum Žoržo

pre 1 godinu

(Brdjanin, 02. februar 2023 14:31)

Sam si odgovorio na svoje pitanje, ne žele da prave konkurenciju sami sebi. Škoda je zamišljena kao auto za one koji nemaju para za VW a žele taj kvalitet, isto kao što je VW auto za one koji nemaju para za Audi.

teletabis

pre 1 godinu

Limene kante koje ne vrede trecinu cene. Tu ne mislim samo na Skodu, vec uopsteno na pljacku koja se sprovodi industrijskim proizvodima. Prodaju ti auto od 300 konja koji u gradu trosi 17 litara, a onda ti ogranie brzinu do nivoa usporenog snimka. Ubede te reklamom da ces kao vlasnik osetiti zadovoljstvo pokreta i slobodu koju auto pruza, a cim izadjes na ulicu stajes u kolonu koja se jedva krece, dok u drugim vozilima gledas nervozna lica frustriranih ljudi koji proklinju jedni druge.

Brdjanin

pre 1 godinu

Kod Škode su mi interesantne dve stvari što se tiče njihovih modela.

1. Nihov najjači model nema oznaku Vrs i to je Superb 4x4 280hp, taj auto je brži od svih navedenih modela.

2. Octavia Vrs deli pogonsku jedinicu i menjače (verovatno i donji postroj) sa Golfom GTI. U benzinskoj verziji Octavia ima samo prednju vuču a u mrtvoj dizel verziji ima 4x4 i 200hp.

E sad zašto lepo ne uhvate Octaviju i naprave je na bazi golfa R. Znači 300+hp benzinac sa pogonom na svim točkovima i da imaju ozbiljnog sportistu, koji će biti jači a lakši od Superb 280.

Da li su se daMu TOLIKO skupila rukovodećim ljudima u VW da ne smeju da izbace model koji će parirati njihovom dražesnom Golfu R ili su ljudi u Škodi pasivni pa ne žele takav auto, to je već za analizu.

Iskreno voleo bih da popričam sa nekim iz Škode na tu temu, jer je evidentno da imaju solidan WRC program ali se štekaju za serijske modele po pitanju.

dzordz

pre 1 godinu

@Brdjanin
vw je pokupovao pola evropskih brendova da bi ograničio a ne povećao konkurenciju. I pored te kupovine su se malo octavia i superb otrgli pa su golf i pasat pred gašenjem. Neprestano se bave procenama šta i gde dozvoliti. Tako na primer ja nisam mogao da dobijem dsg u ovoj novoj oktaviji uz 1.5tsi motor. A posle par meseci su dozvolili i uz 1.0...

Kobaja Grande

pre 1 godinu

Ruku na srce, ovaj 2.0 turbo benzinac je jedini dobar benzinac iz VW grupacije.
Na 1.4/1.5 hibride i plagin hibride zaboravite, mnogo se kvare.

markonjero

pre 1 godinu

@brdjanin
Iz istog razl8ga zasto octavia prethodne generacije nije imala 6 brzina za motore ispod 2.0. DaNece.ljudi da prave konkurenciju golfu, odnosno sami sebi. Kada kupujes auto ti moras da platis i brend. Brend skoda vredi manje nego vw, a vw manje nego audi. Zasto bi kompanija napravila isti auto slabijeg brenda i prodala ga za manje pare kada moze taj isti auto da proda za vise para samo zato sto ima drugaciju znacku na masci.

Ivan ZG

pre 1 godinu

@brdjanin
Iz istog razl8ga zasto octavia prethodne generacije nije imala 6 brzina za motore ispod 2.0. DaNece.ljudi da prave konkurenciju golfu, odnosno sami sebi. Kada kupujes auto ti moras da platis i brend. Brend skoda vredi manje nego vw, a vw manje nego audi. Zasto bi kompanija napravila isti auto slabijeg brenda i prodala ga za manje pare kada moze taj isti auto da proda za vise para samo zato sto ima drugaciju znacku na masci.
(markonjero, 2. februar 2023 22:37)

Sve je to točno samo su takvom svojom cjenovnom politikom dogurali da su im cijene "jeftine" Škode takve da nisu više za PROSJEČNOG kupca iz EU! Rezultat je da im je prodaja jedne Škode pala za skoro 30% u odnosu na prije 2-3 godine. Dostigli su cijene Audija od prije 3.4 godine!
I onda se čude što se prodaju Dacie i što će se prodavati kinezi, a ostavili su im prostora da se pojave sa autima iste klase, ali 10.000 eura jeftinijima. Pa vi samo i dalje skupo naplaćujte značku na poklopcu motora.

Srecko

pre 1 godinu

@ Gagi4
Tendenciozno napisano misljenje, sumnjam da je iskreno napisano, ali ok.
Sto se tice garancije, u Srbiji je to sarena laza sa svim ovlascenim serviserima. Garancija obuhvata mehanicke delove motora, sto ce reci da ne obuhvata, dizne, turbinu, zamajac i ostale pratece agregate. U prevodu, garancija vazi ako pukne radilica, iskrive se ventili ili nesto slicno. Naravno, to se nece dogoditi. Sve ono sto se realno moze dogoditi 99% nije pokriveno garancijom kod svih brendova.
Sto se tice udobnosti, oktavija nije najudobniji auto u svojoj klasi, ali je na visokom mestu u klasi. Ja ne znam koji si auto ti imao ranije pa ti je nova oktavija neudobna. Inace ne favorizujem ni jednu marku automobila, ali u danasnje vreme reci za nov auto srednje klase, da je neudoban je u najmanju ruku kenj...nje.

Ziki

pre 1 godinu

@ Markonjero
Ako pricamo o dizelima, oktavija 1.6 tdi je imala menjac sa 5 brzina, isto kao i golf 7. A benzinci 1.4T su imali 6 brzina isto kao i golf.

Srđan BL

pre 1 godinu

Ivan ZG
Prodaja je pala prvenstveno jer zbog nedostatka cipova jer nisu mogli ispostovati zahtjeve trzista... Bilo je dosta tesktova o problemima sa isporukama Skoda. Kod nas se cekalo do preko 6 mjeseci... VW grupacija je imala velikih problema sa tim... Cesto se desavalo da firme kupuju iz uvoza Superb, jer im se ne ceka na novo vozilo. Sacekaj da se trziste stabilizuje pa komentarisi, ne "spinuj"...

XXL

pre 1 godinu

@Brdjanin - sedi tu miran i k' nozi imaju oni sa kim će da popričaju .. setih se pre mesec dana jednog takvog (doduše visokoobrazovan i IT stručnjak) školski drug iz gimnazije mom detetu pa ga POZVALI ovi iz VW u Estoniju da popričaju na neke zajedničke teme ako imaju. De vidi da i tebe pozovu ovi iz "Škode" da im objasniš neke stvari koje rade pogrešno sigurno ne čitaju naše komentare pa da te poslušaju verovatno si kapacitet ne k'o ovi Googlenjaci što pišu komentare kad pročitaju nešto pa da nas neuke obraduju znanjem ... i naravno pozz ...

Milos

pre 1 godinu

"...Naravno, u "sport" modu je najglasniji, kada zvuči kao auto sa mnogo više cilindara...."

Da pojasnim - moze da zvuci kao poneki V8, ali veoma retko. Kao 6 cylinder nikada.


"...Kik-daun već drastično menja karakter, izvlačeći maksimum iz motora..."

Kickdown nije magija, vec saltanje autotmatika u nize stepene prenosa kada se papucica gasa pritisne do kraja, do daske. Ima ili mehanicki prekidac, pa se cuje klik ili komputerizovan kod novijih modela.

onlyhuman

pre 1 godinu

Samo ne znam koja zabava moze da bude ta Oktavia sa 250 ks na prednjoj vuci bez ikakvog posebnog sper diferencijala, ili ovaj autobus Kodiaq po krivinama...

Beograd 011

pre 1 godinu

Sve je to točno samo su takvom svojom cjenovnom politikom dogurali da su im cijene "jeftine" Škode takve da nisu više za PROSJEČNOG kupca iz EU! Rezultat je da im je prodaja jedne Škode pala za skoro 30% u odnosu na prije 2-3 godine. Dostigli su cijene Audija od prije 3.4 godine!
I onda se čude što se prodaju Dacie i što će se prodavati kinezi, a ostavili su im prostora da se pojave sa autima iste klase, ali 10.000 eura jeftinijima. Pa vi samo i dalje skupo naplaćujte značku na poklopcu motora.
(Ivan ZG, 3. februar 2023 10:09)

Potvrdjujem. Moj sluzbeni Superb je izasao pre godinu ipo 41k (sad je jos skuplji). Doduse visi nivo opreme i 4x4 pogon. Pa za ove pare se do nedavno mogao kupiti fino napakovan A4. Ne znam da li ima veze sa prodajnim rezultatima, ali da su digli cene vala jesu

XXL

pre 1 godinu

@Brdjanin - sedi tu miran i k' nozi imaju oni sa kim će da popričaju .. setih se pre mesec dana jednog takvog (doduše visokoobrazovan i IT stručnjak) školski drug iz gimnazije mom detetu pa ga POZVALI ovi iz VW u Estoniju da popričaju na neke zajedničke teme ako imaju. De vidi da i tebe pozovu ovi iz "Škode" da im objasniš neke stvari koje rade pogrešno sigurno ne čitaju naše komentare pa da te poslušaju verovatno si kapacitet ne k'o ovi Googlenjaci što pišu komentare kad pročitaju nešto pa da nas neuke obraduju znanjem ... i naravno pozz ...

Brdjanin

pre 1 godinu

Kod Škode su mi interesantne dve stvari što se tiče njihovih modela.

1. Nihov najjači model nema oznaku Vrs i to je Superb 4x4 280hp, taj auto je brži od svih navedenih modela.

2. Octavia Vrs deli pogonsku jedinicu i menjače (verovatno i donji postroj) sa Golfom GTI. U benzinskoj verziji Octavia ima samo prednju vuču a u mrtvoj dizel verziji ima 4x4 i 200hp.

E sad zašto lepo ne uhvate Octaviju i naprave je na bazi golfa R. Znači 300+hp benzinac sa pogonom na svim točkovima i da imaju ozbiljnog sportistu, koji će biti jači a lakši od Superb 280.

Da li su se daMu TOLIKO skupila rukovodećim ljudima u VW da ne smeju da izbace model koji će parirati njihovom dražesnom Golfu R ili su ljudi u Škodi pasivni pa ne žele takav auto, to je već za analizu.

Iskreno voleo bih da popričam sa nekim iz Škode na tu temu, jer je evidentno da imaju solidan WRC program ali se štekaju za serijske modele po pitanju.

gagi4

pre 1 godinu

Taksista sam po zanimanju i bas sam zeleo Oktaviju, nekako, delovao mi kao sjajan auto za moj posao, voze ga grcki taksisti masovno, ceski naravno, sva policija po Evropi, rekoh, to je valjda to. Dobijem subvenciju i lepo odem i zakazem probnu voznju i da vidim uslove garancije i sve redom. Sednem, provozam se po Krnjaci, Borci, malo po losijim ulicama i lepo vratim auto nakon 20 min, zahvalim se i trajno precrtam to vozilo! Toliko neudoban i tvrd auto, da to nije normalno! Da ja sedim 10 sati dnevno kao na klupi u parku, stvarno bi bilo pravo mucenje, a tek uslovi garancije.... Pa, otprilike, garancije nema na DSG menjac, nema, zapravo, ni na sta. Za sve ima neko "ali", neko "ako ovo, ako ono" itd. I dobro sam uradio, kolege se masovno zale, problemi sa menjacima, sa potrosnjom ulja, grejaci, elektronika turbine itd. Muke sa zvanicnim servisom, tuzbe, pretnje, cekanje na delove, svasta nesto. A tek cifre, mali servis 32 hiljade din!? To je tako iz mog ugla, ne sumnjam da je za mnoge to sjajan auto i da im ne smeta sto i meni, ovo je samo moj utisak.

Kobaja Grande

pre 1 godinu

Ruku na srce, ovaj 2.0 turbo benzinac je jedini dobar benzinac iz VW grupacije.
Na 1.4/1.5 hibride i plagin hibride zaboravite, mnogo se kvare.

onlyhuman

pre 1 godinu

Samo ne znam koja zabava moze da bude ta Oktavia sa 250 ks na prednjoj vuci bez ikakvog posebnog sper diferencijala, ili ovaj autobus Kodiaq po krivinama...

Kum Žoržo

pre 1 godinu

(Brdjanin, 02. februar 2023 14:31)

Sam si odgovorio na svoje pitanje, ne žele da prave konkurenciju sami sebi. Škoda je zamišljena kao auto za one koji nemaju para za VW a žele taj kvalitet, isto kao što je VW auto za one koji nemaju para za Audi.

teletabis

pre 1 godinu

Limene kante koje ne vrede trecinu cene. Tu ne mislim samo na Skodu, vec uopsteno na pljacku koja se sprovodi industrijskim proizvodima. Prodaju ti auto od 300 konja koji u gradu trosi 17 litara, a onda ti ogranie brzinu do nivoa usporenog snimka. Ubede te reklamom da ces kao vlasnik osetiti zadovoljstvo pokreta i slobodu koju auto pruza, a cim izadjes na ulicu stajes u kolonu koja se jedva krece, dok u drugim vozilima gledas nervozna lica frustriranih ljudi koji proklinju jedni druge.

Srecko

pre 1 godinu

@ Gagi4
Tendenciozno napisano misljenje, sumnjam da je iskreno napisano, ali ok.
Sto se tice garancije, u Srbiji je to sarena laza sa svim ovlascenim serviserima. Garancija obuhvata mehanicke delove motora, sto ce reci da ne obuhvata, dizne, turbinu, zamajac i ostale pratece agregate. U prevodu, garancija vazi ako pukne radilica, iskrive se ventili ili nesto slicno. Naravno, to se nece dogoditi. Sve ono sto se realno moze dogoditi 99% nije pokriveno garancijom kod svih brendova.
Sto se tice udobnosti, oktavija nije najudobniji auto u svojoj klasi, ali je na visokom mestu u klasi. Ja ne znam koji si auto ti imao ranije pa ti je nova oktavija neudobna. Inace ne favorizujem ni jednu marku automobila, ali u danasnje vreme reci za nov auto srednje klase, da je neudoban je u najmanju ruku kenj...nje.

Ivan ZG

pre 1 godinu

@brdjanin
Iz istog razl8ga zasto octavia prethodne generacije nije imala 6 brzina za motore ispod 2.0. DaNece.ljudi da prave konkurenciju golfu, odnosno sami sebi. Kada kupujes auto ti moras da platis i brend. Brend skoda vredi manje nego vw, a vw manje nego audi. Zasto bi kompanija napravila isti auto slabijeg brenda i prodala ga za manje pare kada moze taj isti auto da proda za vise para samo zato sto ima drugaciju znacku na masci.
(markonjero, 2. februar 2023 22:37)

Sve je to točno samo su takvom svojom cjenovnom politikom dogurali da su im cijene "jeftine" Škode takve da nisu više za PROSJEČNOG kupca iz EU! Rezultat je da im je prodaja jedne Škode pala za skoro 30% u odnosu na prije 2-3 godine. Dostigli su cijene Audija od prije 3.4 godine!
I onda se čude što se prodaju Dacie i što će se prodavati kinezi, a ostavili su im prostora da se pojave sa autima iste klase, ali 10.000 eura jeftinijima. Pa vi samo i dalje skupo naplaćujte značku na poklopcu motora.

Utisci iz vožnje običnog

pre 1 godinu

Ovaj kog vozih kratko, je imao škart diskove. U servisu se pravili blesavi prvi put. I to na 3000 km pređenih. Nije Vrs, onaj ispod, 2.0 tdi, 4x4,dsg. Kodiak je prostran unutra, i tu se svi hvalospevi završavaju. Još kupljen pre 2 godine, sadašnja cena je sumanuta.

dzordz

pre 1 godinu

@Brdjanin
vw je pokupovao pola evropskih brendova da bi ograničio a ne povećao konkurenciju. I pored te kupovine su se malo octavia i superb otrgli pa su golf i pasat pred gašenjem. Neprestano se bave procenama šta i gde dozvoliti. Tako na primer ja nisam mogao da dobijem dsg u ovoj novoj oktaviji uz 1.5tsi motor. A posle par meseci su dozvolili i uz 1.0...

markonjero

pre 1 godinu

@brdjanin
Iz istog razl8ga zasto octavia prethodne generacije nije imala 6 brzina za motore ispod 2.0. DaNece.ljudi da prave konkurenciju golfu, odnosno sami sebi. Kada kupujes auto ti moras da platis i brend. Brend skoda vredi manje nego vw, a vw manje nego audi. Zasto bi kompanija napravila isti auto slabijeg brenda i prodala ga za manje pare kada moze taj isti auto da proda za vise para samo zato sto ima drugaciju znacku na masci.

Srđan BL

pre 1 godinu

Ivan ZG
Prodaja je pala prvenstveno jer zbog nedostatka cipova jer nisu mogli ispostovati zahtjeve trzista... Bilo je dosta tesktova o problemima sa isporukama Skoda. Kod nas se cekalo do preko 6 mjeseci... VW grupacija je imala velikih problema sa tim... Cesto se desavalo da firme kupuju iz uvoza Superb, jer im se ne ceka na novo vozilo. Sacekaj da se trziste stabilizuje pa komentarisi, ne "spinuj"...

cosmo

pre 1 godinu

@brdjanin

Čisto maksimiziranje profita i pozicioniranje brendova, marketinške metode, uobičajeno u industriji.

Octaviju nemamo na bazi Golfa R iz istog razloga što nemamo Golf sa 5 cilindara na bazi Audija RS3.

Superb 280 nije vRS iz istog razloga što BMW 760 V12 nije M7.

Drugačija ciljna grupa - npr. ja bih radije diskretan Superb 280 4x4 nego da je sav u spojlerima, nisko ogibljen, grub, sportski... isto i za BMW i sl.

Milos

pre 1 godinu

"...Naravno, u "sport" modu je najglasniji, kada zvuči kao auto sa mnogo više cilindara...."

Da pojasnim - moze da zvuci kao poneki V8, ali veoma retko. Kao 6 cylinder nikada.


"...Kik-daun već drastično menja karakter, izvlačeći maksimum iz motora..."

Kickdown nije magija, vec saltanje autotmatika u nize stepene prenosa kada se papucica gasa pritisne do kraja, do daske. Ima ili mehanicki prekidac, pa se cuje klik ili komputerizovan kod novijih modela.

DC

pre 1 godinu

I sad da li može neko da objasni kako Peugeot i Citroen odn Stelantis grupacija nisu u stanju da zbog emisija izduvnih gasova u 508, 5008, C5 Aircross i sl ponude benzinac veći od 1.2, dizel od 1.5? Koliko znam, ne nude više ni Renault i Ford motore od 2000 kubika. Nešto tu nikako ne štima...

XXL

pre 1 godinu

Čista zabava smo mi što je ne možemo priuštiti, a nekad smo se sprdali sa onima što su vozili "Škodu"... eto sad zabave sprdnja na naš račun ...

Ziki

pre 1 godinu

@ Markonjero
Ako pricamo o dizelima, oktavija 1.6 tdi je imala menjac sa 5 brzina, isto kao i golf 7. A benzinci 1.4T su imali 6 brzina isto kao i golf.

Beograd 011

pre 1 godinu

Sve je to točno samo su takvom svojom cjenovnom politikom dogurali da su im cijene "jeftine" Škode takve da nisu više za PROSJEČNOG kupca iz EU! Rezultat je da im je prodaja jedne Škode pala za skoro 30% u odnosu na prije 2-3 godine. Dostigli su cijene Audija od prije 3.4 godine!
I onda se čude što se prodaju Dacie i što će se prodavati kinezi, a ostavili su im prostora da se pojave sa autima iste klase, ali 10.000 eura jeftinijima. Pa vi samo i dalje skupo naplaćujte značku na poklopcu motora.
(Ivan ZG, 3. februar 2023 10:09)

Potvrdjujem. Moj sluzbeni Superb je izasao pre godinu ipo 41k (sad je jos skuplji). Doduse visi nivo opreme i 4x4 pogon. Pa za ove pare se do nedavno mogao kupiti fino napakovan A4. Ne znam da li ima veze sa prodajnim rezultatima, ali da su digli cene vala jesu