Četvrtak, 02.02.2023.

08:54

Test polovnjaka: Renault Clio 4 VIDEO

Izvor: Izvor: Polovni automobili

Test polovnjaka: Renault Clio 4 VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

19 Komentari

Sortiraj po:

Filip

pre 1 godinu

@ Caslav
Pa sta ocekujes od 1.2 atmosferskog benzinca. 60-70 konja sa 1200 ccm3 je kosilica za travu koji god proizvodhac automobila da je u pitanju.

graCki zacvo

pre 1 godinu

@ja

Druze, sa tom kilometrazom i godistem ako bude neki problem, treba fabrika da ti plati letovanje barem. Pa ja sve automobile koje sam imao su bili besprekorni do 150 hiljada km, e onda krecu paknovi, diskovi, pa na 200 kvacilo, pa nesto od elektronike krene malo da bulazni, pa amortizeri da se menjaju, itd.

H H

pre 1 godinu

Tako da Francuzi apsolutno DA, PREPORUKA ali ako se kupe sa pravim stanjem I kilometražom, a ne ovo ovde kod nas na 'majke mi sve je istina'. Pozdrav svima
(ja, 2. februar 2023 14:23)

Ma sta nam naprica…
Svaki auto sa pravom kilometrazom i servisnom knjizicom ovlascenog servisa je PREPORUKA.
Makar to bio i Reno.

Nauticar

pre 1 godinu

Stvarno ne razumem potrebu ljudi da daju tako iskljucive komentare.
Jedni hvale francuze, drugi kazu da je tojota najbolja, treci pljuju vw, cetvrti se kunu u vw itd.
Vozi brate sta ti je volja i pusti druge da voze, nemoj da se kompleksiras.

Časlav

pre 1 godinu

Vozio sam Klija četvoru 2017. godište, 1,2 motor i mogu reći da je za grad dobar auto, udoban u vožnji, dobro izgleda, dobar je izgled i kokpita i nije se kvario uopšte. Ali za duža putovanja ga ne bih preporučio jer na 120km/h ovaj motor već pokazuje znake da se bliži maksimumu. Menjač mi se nije svideo jer je bio nekako neprecizan, a i buka u kabini je veća nego kod megana, ali to je već karakteristika B segmenta.

pametan izbor uvek

pre 1 godinu

Trenutno vozim baš ovakvog Clia 2017. godište u Intens opremi, sa 0.9 tce motorom (90 'konja'). Kupio sam ga 2021. početkom godine, uvezao iz Švajcarske
(ja, 2. februar 2023 14:23)

Ja to svima i uvek govorim.Samo da je polovnjak iz Švice i veća garancija ne postoji.Uvek očuvani,održavani i sa pravim kilometrima. Najbolji su.Pa i kada je Reno.

ja

pre 1 godinu

Mogu ovi naši domaći stručnjaci da pričaju šta hoće za Francuze, ali ja imam skroz pozitivno iskustvo. Trenutno vozim baš ovakvog Clia 2017. godište u Intens opremi, sa 0.9 tce motorom (90 'konja'). Kupio sam ga 2021. početkom godine, uvezao iz Švajcarske, sa 45.000 km (da, prava je kilometraža), auto je prva liga. Gde nismo išli njime supruga i ja, niti jedan jedini problem nisam imao. Samo mali servis 2 puta do sad, uskoro ćei treći bez da išta drugo menjam. Tako da one priče Francuzi mekani, loši itd. ne piju vodu. Možda su omekšali kod ovih što piše 'NOV NOV NOV', sa 600.000 pređenih km, pa vraćeni na čuvenih 190.000km. Takođe pre njega sam imao megana, isto sa malom i realnom kilometražom, takođe nikakav problem nisam imao, prodao ga i čovek se i dalje slatko vozi. Pre toga Modus ista priča kao i za prethodna dva. Jeste, sve sam ih platio dosta skuplje nego što ovde koštaju, ali zato sam i dobio auto sa realnim stanjem i 100% pouzdanom servisnom knjigom i 'istorijom' i ne boli me glava uopšte. Tako da Francuzi apsolutno DA, PREPORUKA ali ako se kupe sa pravim stanjem I kilometražom, a ne ovo ovde kod nas na 'majke mi sve je istina'. Pozdrav svima

Marjan

pre 1 godinu

@Светолик

Ja već ima treći mjesec da na oko tisuću - tisuću i pol okretaja imam neki ružan zvuk i ovdje kod našeg koncesionara Gašparevića sam tra\io opravak ili zamjenu tog dijela stroja

Neki tamo školovani koordinator

pre 1 godinu

Očajni, menjač neprecizan, zvučna izolacija katastrofalna, kvare se, nepouzdani, imamo ih puno u ogranku firme u Sloveniji i ja ih pratim. Nemam razloga da ne budem objektivan. Užasni su.

statuskan

pre 1 godinu

Kod francuza važi pravilo
"što manji to bolji"

Mislim da su broj 1 u klasi malih gradskih automobila.
U klasama iznad već gube trku za drugim proizvođačima.
(Zz, 02. februar 2023 10:14)

Tojota Yaris
Tojota Corolla
Tojota Camri
Tojota Rav 4
Leksus bilo koji

Kraljevi u bilo kojoj klasi!

Kobaja Grande

pre 1 godinu

Polovan Clio iskljucivo:
benzinac 1.2i/75ks ili dizel 1.5dci/75ks.
Najjednostavniji, najizdrzljiviji, najmanje trose, najjeftinije odrzavanje.

Zz

pre 1 godinu

Kod francuza važi pravilo
"što manji to bolji"

Mislim da su broj 1 u klasi malih gradskih automobila.
U klasama iznad već gube trku za drugim proizvođačima.

Светолик

pre 1 godinu

треба бежати од ових половњака али и нових 1,0 рено мотора са или без плина и у чему год да су , рено , дачија или нисан и то све док им се опозивом трајно не реши проблем цурења мењача и турбине јер је стање очајно а о томе да у србији пола године већ нема делова ни за гаранцију да и не причам стање је катастрофално

Nauticar

pre 1 godinu

Stvarno ne razumem potrebu ljudi da daju tako iskljucive komentare.
Jedni hvale francuze, drugi kazu da je tojota najbolja, treci pljuju vw, cetvrti se kunu u vw itd.
Vozi brate sta ti je volja i pusti druge da voze, nemoj da se kompleksiras.

ja

pre 1 godinu

Mogu ovi naši domaći stručnjaci da pričaju šta hoće za Francuze, ali ja imam skroz pozitivno iskustvo. Trenutno vozim baš ovakvog Clia 2017. godište u Intens opremi, sa 0.9 tce motorom (90 'konja'). Kupio sam ga 2021. početkom godine, uvezao iz Švajcarske, sa 45.000 km (da, prava je kilometraža), auto je prva liga. Gde nismo išli njime supruga i ja, niti jedan jedini problem nisam imao. Samo mali servis 2 puta do sad, uskoro ćei treći bez da išta drugo menjam. Tako da one priče Francuzi mekani, loši itd. ne piju vodu. Možda su omekšali kod ovih što piše 'NOV NOV NOV', sa 600.000 pređenih km, pa vraćeni na čuvenih 190.000km. Takođe pre njega sam imao megana, isto sa malom i realnom kilometražom, takođe nikakav problem nisam imao, prodao ga i čovek se i dalje slatko vozi. Pre toga Modus ista priča kao i za prethodna dva. Jeste, sve sam ih platio dosta skuplje nego što ovde koštaju, ali zato sam i dobio auto sa realnim stanjem i 100% pouzdanom servisnom knjigom i 'istorijom' i ne boli me glava uopšte. Tako da Francuzi apsolutno DA, PREPORUKA ali ako se kupe sa pravim stanjem I kilometražom, a ne ovo ovde kod nas na 'majke mi sve je istina'. Pozdrav svima

Kobaja Grande

pre 1 godinu

Polovan Clio iskljucivo:
benzinac 1.2i/75ks ili dizel 1.5dci/75ks.
Najjednostavniji, najizdrzljiviji, najmanje trose, najjeftinije odrzavanje.

Zz

pre 1 godinu

Kod francuza važi pravilo
"što manji to bolji"

Mislim da su broj 1 u klasi malih gradskih automobila.
U klasama iznad već gube trku za drugim proizvođačima.

Светолик

pre 1 godinu

треба бежати од ових половњака али и нових 1,0 рено мотора са или без плина и у чему год да су , рено , дачија или нисан и то све док им се опозивом трајно не реши проблем цурења мењача и турбине јер је стање очајно а о томе да у србији пола године већ нема делова ни за гаранцију да и не причам стање је катастрофално

statuskan

pre 1 godinu

Kod francuza važi pravilo
"što manji to bolji"

Mislim da su broj 1 u klasi malih gradskih automobila.
U klasama iznad već gube trku za drugim proizvođačima.
(Zz, 02. februar 2023 10:14)

Tojota Yaris
Tojota Corolla
Tojota Camri
Tojota Rav 4
Leksus bilo koji

Kraljevi u bilo kojoj klasi!

Časlav

pre 1 godinu

Vozio sam Klija četvoru 2017. godište, 1,2 motor i mogu reći da je za grad dobar auto, udoban u vožnji, dobro izgleda, dobar je izgled i kokpita i nije se kvario uopšte. Ali za duža putovanja ga ne bih preporučio jer na 120km/h ovaj motor već pokazuje znake da se bliži maksimumu. Menjač mi se nije svideo jer je bio nekako neprecizan, a i buka u kabini je veća nego kod megana, ali to je već karakteristika B segmenta.

Marjan

pre 1 godinu

@Светолик

Ja već ima treći mjesec da na oko tisuću - tisuću i pol okretaja imam neki ružan zvuk i ovdje kod našeg koncesionara Gašparevića sam tra\io opravak ili zamjenu tog dijela stroja

Neki tamo školovani koordinator

pre 1 godinu

Očajni, menjač neprecizan, zvučna izolacija katastrofalna, kvare se, nepouzdani, imamo ih puno u ogranku firme u Sloveniji i ja ih pratim. Nemam razloga da ne budem objektivan. Užasni su.

H H

pre 1 godinu

Tako da Francuzi apsolutno DA, PREPORUKA ali ako se kupe sa pravim stanjem I kilometražom, a ne ovo ovde kod nas na 'majke mi sve je istina'. Pozdrav svima
(ja, 2. februar 2023 14:23)

Ma sta nam naprica…
Svaki auto sa pravom kilometrazom i servisnom knjizicom ovlascenog servisa je PREPORUKA.
Makar to bio i Reno.

Filip

pre 1 godinu

@ Caslav
Pa sta ocekujes od 1.2 atmosferskog benzinca. 60-70 konja sa 1200 ccm3 je kosilica za travu koji god proizvodhac automobila da je u pitanju.

graCki zacvo

pre 1 godinu

@ja

Druze, sa tom kilometrazom i godistem ako bude neki problem, treba fabrika da ti plati letovanje barem. Pa ja sve automobile koje sam imao su bili besprekorni do 150 hiljada km, e onda krecu paknovi, diskovi, pa na 200 kvacilo, pa nesto od elektronike krene malo da bulazni, pa amortizeri da se menjaju, itd.

pametan izbor uvek

pre 1 godinu

Trenutno vozim baš ovakvog Clia 2017. godište u Intens opremi, sa 0.9 tce motorom (90 'konja'). Kupio sam ga 2021. početkom godine, uvezao iz Švajcarske
(ja, 2. februar 2023 14:23)

Ja to svima i uvek govorim.Samo da je polovnjak iz Švice i veća garancija ne postoji.Uvek očuvani,održavani i sa pravim kilometrima. Najbolji su.Pa i kada je Reno.

statuskan

pre 1 godinu

Kod francuza važi pravilo
"što manji to bolji"

Mislim da su broj 1 u klasi malih gradskih automobila.
U klasama iznad već gube trku za drugim proizvođačima.
(Zz, 02. februar 2023 10:14)

Tojota Yaris
Tojota Corolla
Tojota Camri
Tojota Rav 4
Leksus bilo koji

Kraljevi u bilo kojoj klasi!

Neki tamo školovani koordinator

pre 1 godinu

Očajni, menjač neprecizan, zvučna izolacija katastrofalna, kvare se, nepouzdani, imamo ih puno u ogranku firme u Sloveniji i ja ih pratim. Nemam razloga da ne budem objektivan. Užasni su.

Светолик

pre 1 godinu

треба бежати од ових половњака али и нових 1,0 рено мотора са или без плина и у чему год да су , рено , дачија или нисан и то све док им се опозивом трајно не реши проблем цурења мењача и турбине јер је стање очајно а о томе да у србији пола године већ нема делова ни за гаранцију да и не причам стање је катастрофално

pametan izbor uvek

pre 1 godinu

Trenutno vozim baš ovakvog Clia 2017. godište u Intens opremi, sa 0.9 tce motorom (90 'konja'). Kupio sam ga 2021. početkom godine, uvezao iz Švajcarske
(ja, 2. februar 2023 14:23)

Ja to svima i uvek govorim.Samo da je polovnjak iz Švice i veća garancija ne postoji.Uvek očuvani,održavani i sa pravim kilometrima. Najbolji su.Pa i kada je Reno.

Zz

pre 1 godinu

Kod francuza važi pravilo
"što manji to bolji"

Mislim da su broj 1 u klasi malih gradskih automobila.
U klasama iznad već gube trku za drugim proizvođačima.

ja

pre 1 godinu

Mogu ovi naši domaći stručnjaci da pričaju šta hoće za Francuze, ali ja imam skroz pozitivno iskustvo. Trenutno vozim baš ovakvog Clia 2017. godište u Intens opremi, sa 0.9 tce motorom (90 'konja'). Kupio sam ga 2021. početkom godine, uvezao iz Švajcarske, sa 45.000 km (da, prava je kilometraža), auto je prva liga. Gde nismo išli njime supruga i ja, niti jedan jedini problem nisam imao. Samo mali servis 2 puta do sad, uskoro ćei treći bez da išta drugo menjam. Tako da one priče Francuzi mekani, loši itd. ne piju vodu. Možda su omekšali kod ovih što piše 'NOV NOV NOV', sa 600.000 pređenih km, pa vraćeni na čuvenih 190.000km. Takođe pre njega sam imao megana, isto sa malom i realnom kilometražom, takođe nikakav problem nisam imao, prodao ga i čovek se i dalje slatko vozi. Pre toga Modus ista priča kao i za prethodna dva. Jeste, sve sam ih platio dosta skuplje nego što ovde koštaju, ali zato sam i dobio auto sa realnim stanjem i 100% pouzdanom servisnom knjigom i 'istorijom' i ne boli me glava uopšte. Tako da Francuzi apsolutno DA, PREPORUKA ali ako se kupe sa pravim stanjem I kilometražom, a ne ovo ovde kod nas na 'majke mi sve je istina'. Pozdrav svima

Filip

pre 1 godinu

@ Caslav
Pa sta ocekujes od 1.2 atmosferskog benzinca. 60-70 konja sa 1200 ccm3 je kosilica za travu koji god proizvodhac automobila da je u pitanju.

Nauticar

pre 1 godinu

Stvarno ne razumem potrebu ljudi da daju tako iskljucive komentare.
Jedni hvale francuze, drugi kazu da je tojota najbolja, treci pljuju vw, cetvrti se kunu u vw itd.
Vozi brate sta ti je volja i pusti druge da voze, nemoj da se kompleksiras.

Marjan

pre 1 godinu

@Светолик

Ja već ima treći mjesec da na oko tisuću - tisuću i pol okretaja imam neki ružan zvuk i ovdje kod našeg koncesionara Gašparevića sam tra\io opravak ili zamjenu tog dijela stroja

Kobaja Grande

pre 1 godinu

Polovan Clio iskljucivo:
benzinac 1.2i/75ks ili dizel 1.5dci/75ks.
Najjednostavniji, najizdrzljiviji, najmanje trose, najjeftinije odrzavanje.

Časlav

pre 1 godinu

Vozio sam Klija četvoru 2017. godište, 1,2 motor i mogu reći da je za grad dobar auto, udoban u vožnji, dobro izgleda, dobar je izgled i kokpita i nije se kvario uopšte. Ali za duža putovanja ga ne bih preporučio jer na 120km/h ovaj motor već pokazuje znake da se bliži maksimumu. Menjač mi se nije svideo jer je bio nekako neprecizan, a i buka u kabini je veća nego kod megana, ali to je već karakteristika B segmenta.

H H

pre 1 godinu

Tako da Francuzi apsolutno DA, PREPORUKA ali ako se kupe sa pravim stanjem I kilometražom, a ne ovo ovde kod nas na 'majke mi sve je istina'. Pozdrav svima
(ja, 2. februar 2023 14:23)

Ma sta nam naprica…
Svaki auto sa pravom kilometrazom i servisnom knjizicom ovlascenog servisa je PREPORUKA.
Makar to bio i Reno.

graCki zacvo

pre 1 godinu

@ja

Druze, sa tom kilometrazom i godistem ako bude neki problem, treba fabrika da ti plati letovanje barem. Pa ja sve automobile koje sam imao su bili besprekorni do 150 hiljada km, e onda krecu paknovi, diskovi, pa na 200 kvacilo, pa nesto od elektronike krene malo da bulazni, pa amortizeri da se menjaju, itd.