Petak, 30.12.2022.

12:27

Test: Citroen C3 1.2 PureTech 110 automatik

Izvor: B92

Test: Citroen C3 1.2 PureTech 110 automatik IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

34 Komentari

Sortiraj po:

Pera

pre 1 godinu

Ja imam C4 Spacetourer, 1.2 130KS, vozim se po gradu, imam 21 semafor do posla, ogranicenje 50 i 30km/h, svuda kamere i na kraju mi trosi po 7 litara u gradu. Imam aplikaciju MyCitroen koja za svaku voznju belezi prosecnu potrosnju (slaze se sa kolicinom koju sam sipao). Pre toga Megane 1.6 16V, u istim uslovima 9 do 10l (zimi) usrednjeno za veci broj voznji.

audio

pre 1 godinu

Ovaj auto prazan ima tonu ipo, sa ženom, decom i stvarima preko dve tone
milan, 05. januar 2023 00:08)

Auto B klase prazan može biti tonu ipo samo ako je blindiran ili ima bateriju od 300kg.

milan

pre 1 godinu

@audio,
Ovaj auto prazan ima tonu ipo, sa ženom, decom i stvarima preko dve tone - i ima 110 konja. To je ispod 55 konja po toni, i to je slabije od praznog stojadina, a svi znamo koliko je stojadin trapav u preticanju. Takav auto predstavlja opasnost na drumu jer mu treba večnost da pretekne šleper na magistrali i samim tim je opasan. Moj komentar jeste bio malo sarkastičan, ne trebaju mi časovi vožnje, hvala - mogu da ih dajem; ali dosta bre više sa slabim kolima. E da, i prazna Setra ima skoro 40 konja po toni.

Bazooka

pre 1 godinu

Šta znam, ja na mom C4 Picasso iz 2007 (1.6hdi) koji je u fenomenalnom stanju jer stvarno ulažem u auto, kako motor - tako i sve ostalo (nova turbina, egr, veliki i mali servis, odlične dizne i senzori + skuplje gorivo), ne uspevam mojim načinom vožnje spustiti ispod 7 litara u gradu. Zimi ide i do 10L, klima radi non stop, kratke su relacije i ne uspeva muka ni da se ugreje dovoljno.

Kako neki uspevaju da prođu sa 5.5L, meni nikako nije jasno. Ili oni lažu ili ja vozim agresivno (a ne mislim da je tako)...

audio

pre 1 godinu

Ali ovi komentari da turbo motoru od 110ks u autu ove klase treba još snage pa živne tek na 5500 obrtaja, pa jedva se obiđe autobus i sl. Vi ljudi ako ovo ozbiljno mislite morali bi da uzmete dodatne časove vožnje jer predstavljate opasnost na drumu. Ako je trebalo da bude duhovito i humor vam očigledno nije jača strana.

Филипинац

pre 1 godinu

Седам и осам литара је пуно на аутопуту, каже власник 1.2тси 110кс класу већег... Потрошња у граду зависи пуно од тога где се возите, када се возите, колико сте оптерећени и највише од возача а коментаре о 11л избацујем из једначине је ту то обично фурмина возила, агресивци или и једно и друго у пакету.

milan

pre 1 godinu

Najsnažniji motor 110 konja?! Tu sam prestao da čitam, Francuzi prave inferiorna kola i zaglavljeni su uporno u vremenu Šarla De Gola (i to dok je bio pukovnik). Pa s tim ne možeš da pretekneš Niš ekspres na magistrali... A još sedamdesetih atmosferske bembare izvlačile toliko iz 2000 kubika - 50 godina napretka izgleda da ne postoje u Francuskoj. E da, Franci su nemačko pleme i lupajte mi sad minuse do mile volje vi koji volite francuska kola, čisto da vidimo koliko vas ima u odnosu na nas koji volimo nemačka.

EV

pre 1 godinu

Haha, malo izmene i rebrendiraju Dong Feng i prodaju kao Citroen. Barem elektricni modeli. A kais u ulju na benzincima je katastrofa u najavi.

Challenger

pre 1 godinu

Da sam panda umesto tigra, odmah bi ga kupio. Bas u ovoj lepoj tirkiznoj metalik boji. Ali sta ces...tigrovima ne ide tako sjajno u zivotu ko sto se prica pa gledamo model iz 2002-2004 za oko 2 iljade jura.

SRB.in

pre 1 godinu

Vozio ga skora, ovakav motor, 2020god.
Zabavan za vožnju, udoban za tu klasu, ali mu fali snage. Pogotovo kada se radi o preticanje. Inače ovako fin autic.

Srđan BL

pre 1 godinu

Dj J
Dva "plinasa", jedan je bio 2010., a drugi 2009.god. (radnik i ja)... Bez klime oko 10L (pod klimom do 12L), u poslu kojim se bavim napravili oko 370.000km... Prije njih dizel, sad opet dizel... Inace na otvorenom su mogli ispod 7L plina, cak blizu 6L na 60-70km/h bez previse preticanja. Na auto putu pri 130km/h (na 3000o/min) opet preko 10L... Mozda bi na benzin bilo litar manje...

Reziel

pre 1 godinu

Au koje kritike na račun "troklipnjače" od 110ks, a zašto? Boga pitaj. Oko godinu dana povremeno vozim 1.5HDi iz 2019. u firmi, koliko shvatam performanse su slične. Stvarno ne znam kakvu to snagu i izdržljivost ljudi traže od običnog gradskog automobila?

Mene je iznenadila udobnost, koja je zaista za klasu iznad Fijeste i Klija, koje sam ranije vozio, kao i prostor, jer je sve nekako kockasto pa nemate osećaj da se auto onako "uvija" oko vas.

Dvoje-troje ljudi ga vozi i arči, održava se redovno i nije bilo problema za sad. Ne znam da li ima dizel u ponudi sa automatskim menjačem, ali eto to bi značajno doprinelo komforu, makar meni jer privatno vozim automatik. U svakom slučaju, ovo je gradski automobil i mislim da je za tu namenu medju top 3. Kome fali prostora, luksuza i snage, mislim da je promašio celu klasu, a ne konkretan model.

Avaya

pre 1 godinu

Za one koji misle da je ovo skup auto, sačekajte EURO 7, mada i na leto 2023 dolaze nova pravila za opremu unutar auta, tako da je ovo još i dobra cena u odnosu šta nas čeka... 1.2 motor je najbolji u varijanti koja se ne prodaje sa ovim modelom od 96KW (130 KS) - ima kovane klipove. Sam motor nema veliku sklonost ka karbonizaciji ali najveća mana mu je kao i kod Forda od 1.0 L, zupčasti kaiš unutar motora, koji je stalno u motornom ulju. Ulje se menja max na 15 000 km, mora biti tačne specifikacije, a svako igranje sa ovim ili prečesta gradska vožnja dovode do pojačane erozije zupčastog, čiji ostaci začepljuju polako sistem uljne pumpe i dovode do slabog podmazivanje motora sa svim onim što posle ide...

Pop

pre 1 godinu

Meni sve dobro,

samo da se kotrlja, od A do B, i da je ispravna mehanika i pristojan enterijer, i da ne prelazi 10l benzina po BG ludnici, što je i za male potraže sada podvig...

Ne volim mnogo u kolima ni da budem a ni da (se) vozim, a svi samo o kolima...

Bolje i peti nego nista

pre 1 godinu

@(Prošao osnovnu do petog razreda., 30. decembar 2022 23:10)

Boli istina. Najjaci su mi vlasnici, koji puknu puno para, pa se jos hvale kako je dobar auto. Stariji citroen je barem imao udobnost, ovi novi su katastrofa.

Prošao osnovnu do petog razreda.

pre 1 godinu

Mega kanturina. Citroen je ultra mega giga razocarenje u svakom smislu.....
(Propo, 30. decembar 2022 18:22)

Kada vidite ovakav ultra rečnik odmah znate da čovek govori istinu.

Srđan BL

pre 1 godinu

Za one koji uporedjuju potrosnju dizela i benzinaca po gradu... U istom poslu sa 1.4 benzincem/plinom oko 10-11L dok sa dizelom 1.6 ili 1.9 oko 5-5.5L, tako da se odnos moze mnoziti skoro sa 2x... Svakako da neki savremeni turbo benzinac (zbog manje zapremine) ima manju potrosnju, ali kod njih se tek osjeti na otovorenom putu kada zbog dugih prenosa rade na malim obrtajima. U gradu gdje ih se "poteze" od semafora do semafora u 1.,2.,3. tesko da mogu parirati dizelima jer su kod njih svi stepeni prenosa duzi vec od 1. Svaki dizel lezerno ubrzava do 40-50 bez velikih obrtaja dok benzinac tesko bez 2-3 hiljade obrtaja, a to podize potrosnju...

Kaboom

pre 1 godinu

prethodna genracija je bila ok, a i ova sa 15k pocetnom cenom ispada cak i povoljna kupovina u odnosu na druge.


jedino mi nisu jasni eko fašisti sa forsiranjem kosačice od 1l sa 3 cilindra koja u realnosti troši primetno više od 1.4 atmosferskog 4cilindraša.
Sve kosačice koje sam vozio (vw, citroen,fiat) u praksi idu ko raga do 4500 rpm, a na tim obrtajima troše ko BMW 6tak iz 80tih

Goxy

pre 1 godinu

Najjace mi je kad se vozaci dizela iznenade kako benzinac u gradu trosi 8 litara. Vozio sam godinama, da ne kazem decenijama, dizele...nikada ali nikada se nije desilo da mi u gradu trose ispod 7 litara. Vecinom su to bili dizeli kubikaze od 1.6 do 2.0. Kada se stavi na papir cena dizela i cena benzina...dodje mu na isto. Da ne ulazim u raspravu o ceni odrzavanja benzin vs dizel.

Propo

pre 1 godinu

Mega kanturina. Citroen je ultra mega giga razocarenje u svakom smislu te reci. Kvalitet nikakav, limarija zveci gore nego na azijatima iz 80tih, zvucna izolacija nikakva, benzinski motori standardno ocajni sa mnogo problema, a cenu su zato naduli.

dzigi

pre 1 godinu

Kao neko ko vozi gradskog dizelaša, nekako mi ovih 8 litara u gradu (bez klime) deluje mnogo. Ili je to ok za trocilindričnog turbo-benzinca, neko iskustvo?
Vidim da cenu od preko 20 hiljada niko više i ne komentariše, po principu - šta više reći...

Goxy

pre 1 godinu

"... košta 20.590 evra sa PDV-om. Treba uzeti u obzir ... da je pod haubom turbo-benzinac."

Treba uzeti u obzir da je pod haubom 110 KS turbo-benzinac troklipnjača koji malo živne po specifikaciji tek na 5500 RPM za 20.590 eur sa PDV. Treba uzeti u obzir. I posle kažu EV za 40 000 eur skup.

Hajdi

pre 1 godinu

Vozim novi C4, preudoban je, tih, mekan, fantazija od auta. Dugmića unutra taman koliko ti treba za udobnu vožnju, a da ti pogled ne luta kada ti treba nešto. Elektronika ok, neopterećujuća, displej koristan i user friendly.

Prošao osnovnu do petog razreda.

pre 1 godinu

Mega kanturina. Citroen je ultra mega giga razocarenje u svakom smislu.....
(Propo, 30. decembar 2022 18:22)

Kada vidite ovakav ultra rečnik odmah znate da čovek govori istinu.

Goxy

pre 1 godinu

Najjace mi je kad se vozaci dizela iznenade kako benzinac u gradu trosi 8 litara. Vozio sam godinama, da ne kazem decenijama, dizele...nikada ali nikada se nije desilo da mi u gradu trose ispod 7 litara. Vecinom su to bili dizeli kubikaze od 1.6 do 2.0. Kada se stavi na papir cena dizela i cena benzina...dodje mu na isto. Da ne ulazim u raspravu o ceni odrzavanja benzin vs dizel.

dzigi

pre 1 godinu

Kao neko ko vozi gradskog dizelaša, nekako mi ovih 8 litara u gradu (bez klime) deluje mnogo. Ili je to ok za trocilindričnog turbo-benzinca, neko iskustvo?
Vidim da cenu od preko 20 hiljada niko više i ne komentariše, po principu - šta više reći...

Hajdi

pre 1 godinu

Vozim novi C4, preudoban je, tih, mekan, fantazija od auta. Dugmića unutra taman koliko ti treba za udobnu vožnju, a da ti pogled ne luta kada ti treba nešto. Elektronika ok, neopterećujuća, displej koristan i user friendly.

Reziel

pre 1 godinu

Au koje kritike na račun "troklipnjače" od 110ks, a zašto? Boga pitaj. Oko godinu dana povremeno vozim 1.5HDi iz 2019. u firmi, koliko shvatam performanse su slične. Stvarno ne znam kakvu to snagu i izdržljivost ljudi traže od običnog gradskog automobila?

Mene je iznenadila udobnost, koja je zaista za klasu iznad Fijeste i Klija, koje sam ranije vozio, kao i prostor, jer je sve nekako kockasto pa nemate osećaj da se auto onako "uvija" oko vas.

Dvoje-troje ljudi ga vozi i arči, održava se redovno i nije bilo problema za sad. Ne znam da li ima dizel u ponudi sa automatskim menjačem, ali eto to bi značajno doprinelo komforu, makar meni jer privatno vozim automatik. U svakom slučaju, ovo je gradski automobil i mislim da je za tu namenu medju top 3. Kome fali prostora, luksuza i snage, mislim da je promašio celu klasu, a ne konkretan model.

Kaboom

pre 1 godinu

prethodna genracija je bila ok, a i ova sa 15k pocetnom cenom ispada cak i povoljna kupovina u odnosu na druge.


jedino mi nisu jasni eko fašisti sa forsiranjem kosačice od 1l sa 3 cilindra koja u realnosti troši primetno više od 1.4 atmosferskog 4cilindraša.
Sve kosačice koje sam vozio (vw, citroen,fiat) u praksi idu ko raga do 4500 rpm, a na tim obrtajima troše ko BMW 6tak iz 80tih

Goxy

pre 1 godinu

"... košta 20.590 evra sa PDV-om. Treba uzeti u obzir ... da je pod haubom turbo-benzinac."

Treba uzeti u obzir da je pod haubom 110 KS turbo-benzinac troklipnjača koji malo živne po specifikaciji tek na 5500 RPM za 20.590 eur sa PDV. Treba uzeti u obzir. I posle kažu EV za 40 000 eur skup.

Challenger

pre 1 godinu

Da sam panda umesto tigra, odmah bi ga kupio. Bas u ovoj lepoj tirkiznoj metalik boji. Ali sta ces...tigrovima ne ide tako sjajno u zivotu ko sto se prica pa gledamo model iz 2002-2004 za oko 2 iljade jura.

Srđan BL

pre 1 godinu

Za one koji uporedjuju potrosnju dizela i benzinaca po gradu... U istom poslu sa 1.4 benzincem/plinom oko 10-11L dok sa dizelom 1.6 ili 1.9 oko 5-5.5L, tako da se odnos moze mnoziti skoro sa 2x... Svakako da neki savremeni turbo benzinac (zbog manje zapremine) ima manju potrosnju, ali kod njih se tek osjeti na otovorenom putu kada zbog dugih prenosa rade na malim obrtajima. U gradu gdje ih se "poteze" od semafora do semafora u 1.,2.,3. tesko da mogu parirati dizelima jer su kod njih svi stepeni prenosa duzi vec od 1. Svaki dizel lezerno ubrzava do 40-50 bez velikih obrtaja dok benzinac tesko bez 2-3 hiljade obrtaja, a to podize potrosnju...

audio

pre 1 godinu

Ali ovi komentari da turbo motoru od 110ks u autu ove klase treba još snage pa živne tek na 5500 obrtaja, pa jedva se obiđe autobus i sl. Vi ljudi ako ovo ozbiljno mislite morali bi da uzmete dodatne časove vožnje jer predstavljate opasnost na drumu. Ako je trebalo da bude duhovito i humor vam očigledno nije jača strana.

Avaya

pre 1 godinu

Za one koji misle da je ovo skup auto, sačekajte EURO 7, mada i na leto 2023 dolaze nova pravila za opremu unutar auta, tako da je ovo još i dobra cena u odnosu šta nas čeka... 1.2 motor je najbolji u varijanti koja se ne prodaje sa ovim modelom od 96KW (130 KS) - ima kovane klipove. Sam motor nema veliku sklonost ka karbonizaciji ali najveća mana mu je kao i kod Forda od 1.0 L, zupčasti kaiš unutar motora, koji je stalno u motornom ulju. Ulje se menja max na 15 000 km, mora biti tačne specifikacije, a svako igranje sa ovim ili prečesta gradska vožnja dovode do pojačane erozije zupčastog, čiji ostaci začepljuju polako sistem uljne pumpe i dovode do slabog podmazivanje motora sa svim onim što posle ide...

audio

pre 1 godinu

Ovaj auto prazan ima tonu ipo, sa ženom, decom i stvarima preko dve tone
milan, 05. januar 2023 00:08)

Auto B klase prazan može biti tonu ipo samo ako je blindiran ili ima bateriju od 300kg.

Pop

pre 1 godinu

Meni sve dobro,

samo da se kotrlja, od A do B, i da je ispravna mehanika i pristojan enterijer, i da ne prelazi 10l benzina po BG ludnici, što je i za male potraže sada podvig...

Ne volim mnogo u kolima ni da budem a ni da (se) vozim, a svi samo o kolima...

Srđan BL

pre 1 godinu

Dj J
Dva "plinasa", jedan je bio 2010., a drugi 2009.god. (radnik i ja)... Bez klime oko 10L (pod klimom do 12L), u poslu kojim se bavim napravili oko 370.000km... Prije njih dizel, sad opet dizel... Inace na otvorenom su mogli ispod 7L plina, cak blizu 6L na 60-70km/h bez previse preticanja. Na auto putu pri 130km/h (na 3000o/min) opet preko 10L... Mozda bi na benzin bilo litar manje...

Propo

pre 1 godinu

Mega kanturina. Citroen je ultra mega giga razocarenje u svakom smislu te reci. Kvalitet nikakav, limarija zveci gore nego na azijatima iz 80tih, zvucna izolacija nikakva, benzinski motori standardno ocajni sa mnogo problema, a cenu su zato naduli.

Bazooka

pre 1 godinu

Šta znam, ja na mom C4 Picasso iz 2007 (1.6hdi) koji je u fenomenalnom stanju jer stvarno ulažem u auto, kako motor - tako i sve ostalo (nova turbina, egr, veliki i mali servis, odlične dizne i senzori + skuplje gorivo), ne uspevam mojim načinom vožnje spustiti ispod 7 litara u gradu. Zimi ide i do 10L, klima radi non stop, kratke su relacije i ne uspeva muka ni da se ugreje dovoljno.

Kako neki uspevaju da prođu sa 5.5L, meni nikako nije jasno. Ili oni lažu ili ja vozim agresivno (a ne mislim da je tako)...

SRB.in

pre 1 godinu

Vozio ga skora, ovakav motor, 2020god.
Zabavan za vožnju, udoban za tu klasu, ali mu fali snage. Pogotovo kada se radi o preticanje. Inače ovako fin autic.

milan

pre 1 godinu

Najsnažniji motor 110 konja?! Tu sam prestao da čitam, Francuzi prave inferiorna kola i zaglavljeni su uporno u vremenu Šarla De Gola (i to dok je bio pukovnik). Pa s tim ne možeš da pretekneš Niš ekspres na magistrali... A još sedamdesetih atmosferske bembare izvlačile toliko iz 2000 kubika - 50 godina napretka izgleda da ne postoje u Francuskoj. E da, Franci su nemačko pleme i lupajte mi sad minuse do mile volje vi koji volite francuska kola, čisto da vidimo koliko vas ima u odnosu na nas koji volimo nemačka.

Филипинац

pre 1 godinu

Седам и осам литара је пуно на аутопуту, каже власник 1.2тси 110кс класу већег... Потрошња у граду зависи пуно од тога где се возите, када се возите, колико сте оптерећени и највише од возача а коментаре о 11л избацујем из једначине је ту то обично фурмина возила, агресивци или и једно и друго у пакету.

Bolje i peti nego nista

pre 1 godinu

@(Prošao osnovnu do petog razreda., 30. decembar 2022 23:10)

Boli istina. Najjaci su mi vlasnici, koji puknu puno para, pa se jos hvale kako je dobar auto. Stariji citroen je barem imao udobnost, ovi novi su katastrofa.

Pera

pre 1 godinu

Ja imam C4 Spacetourer, 1.2 130KS, vozim se po gradu, imam 21 semafor do posla, ogranicenje 50 i 30km/h, svuda kamere i na kraju mi trosi po 7 litara u gradu. Imam aplikaciju MyCitroen koja za svaku voznju belezi prosecnu potrosnju (slaze se sa kolicinom koju sam sipao). Pre toga Megane 1.6 16V, u istim uslovima 9 do 10l (zimi) usrednjeno za veci broj voznji.

EV

pre 1 godinu

Haha, malo izmene i rebrendiraju Dong Feng i prodaju kao Citroen. Barem elektricni modeli. A kais u ulju na benzincima je katastrofa u najavi.

milan

pre 1 godinu

@audio,
Ovaj auto prazan ima tonu ipo, sa ženom, decom i stvarima preko dve tone - i ima 110 konja. To je ispod 55 konja po toni, i to je slabije od praznog stojadina, a svi znamo koliko je stojadin trapav u preticanju. Takav auto predstavlja opasnost na drumu jer mu treba večnost da pretekne šleper na magistrali i samim tim je opasan. Moj komentar jeste bio malo sarkastičan, ne trebaju mi časovi vožnje, hvala - mogu da ih dajem; ali dosta bre više sa slabim kolima. E da, i prazna Setra ima skoro 40 konja po toni.

Propo

pre 1 godinu

Mega kanturina. Citroen je ultra mega giga razocarenje u svakom smislu te reci. Kvalitet nikakav, limarija zveci gore nego na azijatima iz 80tih, zvucna izolacija nikakva, benzinski motori standardno ocajni sa mnogo problema, a cenu su zato naduli.

milan

pre 1 godinu

Najsnažniji motor 110 konja?! Tu sam prestao da čitam, Francuzi prave inferiorna kola i zaglavljeni su uporno u vremenu Šarla De Gola (i to dok je bio pukovnik). Pa s tim ne možeš da pretekneš Niš ekspres na magistrali... A još sedamdesetih atmosferske bembare izvlačile toliko iz 2000 kubika - 50 godina napretka izgleda da ne postoje u Francuskoj. E da, Franci su nemačko pleme i lupajte mi sad minuse do mile volje vi koji volite francuska kola, čisto da vidimo koliko vas ima u odnosu na nas koji volimo nemačka.

Goxy

pre 1 godinu

"... košta 20.590 evra sa PDV-om. Treba uzeti u obzir ... da je pod haubom turbo-benzinac."

Treba uzeti u obzir da je pod haubom 110 KS turbo-benzinac troklipnjača koji malo živne po specifikaciji tek na 5500 RPM za 20.590 eur sa PDV. Treba uzeti u obzir. I posle kažu EV za 40 000 eur skup.

milan

pre 1 godinu

@audio,
Ovaj auto prazan ima tonu ipo, sa ženom, decom i stvarima preko dve tone - i ima 110 konja. To je ispod 55 konja po toni, i to je slabije od praznog stojadina, a svi znamo koliko je stojadin trapav u preticanju. Takav auto predstavlja opasnost na drumu jer mu treba večnost da pretekne šleper na magistrali i samim tim je opasan. Moj komentar jeste bio malo sarkastičan, ne trebaju mi časovi vožnje, hvala - mogu da ih dajem; ali dosta bre više sa slabim kolima. E da, i prazna Setra ima skoro 40 konja po toni.

EV

pre 1 godinu

Haha, malo izmene i rebrendiraju Dong Feng i prodaju kao Citroen. Barem elektricni modeli. A kais u ulju na benzincima je katastrofa u najavi.

Bolje i peti nego nista

pre 1 godinu

@(Prošao osnovnu do petog razreda., 30. decembar 2022 23:10)

Boli istina. Najjaci su mi vlasnici, koji puknu puno para, pa se jos hvale kako je dobar auto. Stariji citroen je barem imao udobnost, ovi novi su katastrofa.

Srđan BL

pre 1 godinu

Za one koji uporedjuju potrosnju dizela i benzinaca po gradu... U istom poslu sa 1.4 benzincem/plinom oko 10-11L dok sa dizelom 1.6 ili 1.9 oko 5-5.5L, tako da se odnos moze mnoziti skoro sa 2x... Svakako da neki savremeni turbo benzinac (zbog manje zapremine) ima manju potrosnju, ali kod njih se tek osjeti na otovorenom putu kada zbog dugih prenosa rade na malim obrtajima. U gradu gdje ih se "poteze" od semafora do semafora u 1.,2.,3. tesko da mogu parirati dizelima jer su kod njih svi stepeni prenosa duzi vec od 1. Svaki dizel lezerno ubrzava do 40-50 bez velikih obrtaja dok benzinac tesko bez 2-3 hiljade obrtaja, a to podize potrosnju...

dzigi

pre 1 godinu

Kao neko ko vozi gradskog dizelaša, nekako mi ovih 8 litara u gradu (bez klime) deluje mnogo. Ili je to ok za trocilindričnog turbo-benzinca, neko iskustvo?
Vidim da cenu od preko 20 hiljada niko više i ne komentariše, po principu - šta više reći...

Kaboom

pre 1 godinu

prethodna genracija je bila ok, a i ova sa 15k pocetnom cenom ispada cak i povoljna kupovina u odnosu na druge.


jedino mi nisu jasni eko fašisti sa forsiranjem kosačice od 1l sa 3 cilindra koja u realnosti troši primetno više od 1.4 atmosferskog 4cilindraša.
Sve kosačice koje sam vozio (vw, citroen,fiat) u praksi idu ko raga do 4500 rpm, a na tim obrtajima troše ko BMW 6tak iz 80tih

Goxy

pre 1 godinu

Najjace mi je kad se vozaci dizela iznenade kako benzinac u gradu trosi 8 litara. Vozio sam godinama, da ne kazem decenijama, dizele...nikada ali nikada se nije desilo da mi u gradu trose ispod 7 litara. Vecinom su to bili dizeli kubikaze od 1.6 do 2.0. Kada se stavi na papir cena dizela i cena benzina...dodje mu na isto. Da ne ulazim u raspravu o ceni odrzavanja benzin vs dizel.

Hajdi

pre 1 godinu

Vozim novi C4, preudoban je, tih, mekan, fantazija od auta. Dugmića unutra taman koliko ti treba za udobnu vožnju, a da ti pogled ne luta kada ti treba nešto. Elektronika ok, neopterećujuća, displej koristan i user friendly.

Prošao osnovnu do petog razreda.

pre 1 godinu

Mega kanturina. Citroen je ultra mega giga razocarenje u svakom smislu.....
(Propo, 30. decembar 2022 18:22)

Kada vidite ovakav ultra rečnik odmah znate da čovek govori istinu.

Reziel

pre 1 godinu

Au koje kritike na račun "troklipnjače" od 110ks, a zašto? Boga pitaj. Oko godinu dana povremeno vozim 1.5HDi iz 2019. u firmi, koliko shvatam performanse su slične. Stvarno ne znam kakvu to snagu i izdržljivost ljudi traže od običnog gradskog automobila?

Mene je iznenadila udobnost, koja je zaista za klasu iznad Fijeste i Klija, koje sam ranije vozio, kao i prostor, jer je sve nekako kockasto pa nemate osećaj da se auto onako "uvija" oko vas.

Dvoje-troje ljudi ga vozi i arči, održava se redovno i nije bilo problema za sad. Ne znam da li ima dizel u ponudi sa automatskim menjačem, ali eto to bi značajno doprinelo komforu, makar meni jer privatno vozim automatik. U svakom slučaju, ovo je gradski automobil i mislim da je za tu namenu medju top 3. Kome fali prostora, luksuza i snage, mislim da je promašio celu klasu, a ne konkretan model.

SRB.in

pre 1 godinu

Vozio ga skora, ovakav motor, 2020god.
Zabavan za vožnju, udoban za tu klasu, ali mu fali snage. Pogotovo kada se radi o preticanje. Inače ovako fin autic.

Pop

pre 1 godinu

Meni sve dobro,

samo da se kotrlja, od A do B, i da je ispravna mehanika i pristojan enterijer, i da ne prelazi 10l benzina po BG ludnici, što je i za male potraže sada podvig...

Ne volim mnogo u kolima ni da budem a ni da (se) vozim, a svi samo o kolima...

Srđan BL

pre 1 godinu

Dj J
Dva "plinasa", jedan je bio 2010., a drugi 2009.god. (radnik i ja)... Bez klime oko 10L (pod klimom do 12L), u poslu kojim se bavim napravili oko 370.000km... Prije njih dizel, sad opet dizel... Inace na otvorenom su mogli ispod 7L plina, cak blizu 6L na 60-70km/h bez previse preticanja. Na auto putu pri 130km/h (na 3000o/min) opet preko 10L... Mozda bi na benzin bilo litar manje...

Challenger

pre 1 godinu

Da sam panda umesto tigra, odmah bi ga kupio. Bas u ovoj lepoj tirkiznoj metalik boji. Ali sta ces...tigrovima ne ide tako sjajno u zivotu ko sto se prica pa gledamo model iz 2002-2004 za oko 2 iljade jura.

Филипинац

pre 1 godinu

Седам и осам литара је пуно на аутопуту, каже власник 1.2тси 110кс класу већег... Потрошња у граду зависи пуно од тога где се возите, када се возите, колико сте оптерећени и највише од возача а коментаре о 11л избацујем из једначине је ту то обично фурмина возила, агресивци или и једно и друго у пакету.

audio

pre 1 godinu

Ali ovi komentari da turbo motoru od 110ks u autu ove klase treba još snage pa živne tek na 5500 obrtaja, pa jedva se obiđe autobus i sl. Vi ljudi ako ovo ozbiljno mislite morali bi da uzmete dodatne časove vožnje jer predstavljate opasnost na drumu. Ako je trebalo da bude duhovito i humor vam očigledno nije jača strana.

audio

pre 1 godinu

Ovaj auto prazan ima tonu ipo, sa ženom, decom i stvarima preko dve tone
milan, 05. januar 2023 00:08)

Auto B klase prazan može biti tonu ipo samo ako je blindiran ili ima bateriju od 300kg.

Avaya

pre 1 godinu

Za one koji misle da je ovo skup auto, sačekajte EURO 7, mada i na leto 2023 dolaze nova pravila za opremu unutar auta, tako da je ovo još i dobra cena u odnosu šta nas čeka... 1.2 motor je najbolji u varijanti koja se ne prodaje sa ovim modelom od 96KW (130 KS) - ima kovane klipove. Sam motor nema veliku sklonost ka karbonizaciji ali najveća mana mu je kao i kod Forda od 1.0 L, zupčasti kaiš unutar motora, koji je stalno u motornom ulju. Ulje se menja max na 15 000 km, mora biti tačne specifikacije, a svako igranje sa ovim ili prečesta gradska vožnja dovode do pojačane erozije zupčastog, čiji ostaci začepljuju polako sistem uljne pumpe i dovode do slabog podmazivanje motora sa svim onim što posle ide...

Bazooka

pre 1 godinu

Šta znam, ja na mom C4 Picasso iz 2007 (1.6hdi) koji je u fenomenalnom stanju jer stvarno ulažem u auto, kako motor - tako i sve ostalo (nova turbina, egr, veliki i mali servis, odlične dizne i senzori + skuplje gorivo), ne uspevam mojim načinom vožnje spustiti ispod 7 litara u gradu. Zimi ide i do 10L, klima radi non stop, kratke su relacije i ne uspeva muka ni da se ugreje dovoljno.

Kako neki uspevaju da prođu sa 5.5L, meni nikako nije jasno. Ili oni lažu ili ja vozim agresivno (a ne mislim da je tako)...

Pera

pre 1 godinu

Ja imam C4 Spacetourer, 1.2 130KS, vozim se po gradu, imam 21 semafor do posla, ogranicenje 50 i 30km/h, svuda kamere i na kraju mi trosi po 7 litara u gradu. Imam aplikaciju MyCitroen koja za svaku voznju belezi prosecnu potrosnju (slaze se sa kolicinom koju sam sipao). Pre toga Megane 1.6 16V, u istim uslovima 9 do 10l (zimi) usrednjeno za veci broj voznji.