Utorak, 27.12.2022.

09:06

Test: Hyundai Bayon VIDEO

Izvor: Izvor: Polovni automobili

Test: Hyundai Bayon VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

25 Komentari

Sortiraj po:

Stefi

pre 1 godinu

Svideo mi se auto, tacnije ponudu koju je imao, sednem u njega, plastika a la fiat. I 20 prethodni, mnogo bolji u tom smislu. Nakon njega sednem u I30, nebo i zemlja, I30 6 segmenta bolji.. nakon toga odem u skodin salon i probam skodu Kamiq.. Bayon najgore od svega navedenog, kolje se sa fiat tipom... ne pricam o motoru...

Боки

pre 1 godinu

Zna li neko kakvi su njihovi (Hyundai i Kia) automatski mjenjači (pretvarač momenta) koji se mogu uzeti uz ove 1.4 MPI atmosferske motore (i20, Bayon, Kia Rio,...)?

pljuvacine

pre 1 godinu

@(Domaćin, 27. decembar 2022 11:37)

Aj ne lazi. U i30 karavanu npr. 1.4 od 100KS BG do CG i nazad prosek 5l, kad ga nagazim ide na 5.5l benzina. Imaju oni solidno ekonomicne motore. 1.2 nisam vozio, ni probao, ali ovo ostalo sto sam probao je da znaju da naprave motore i da traju i da budu ekonomicni i da se lepo vrte do 6500 obrtaja. Fale im performanse jedino, ali za Srbiju dovoljno, s obzirom na ogranicenja.

Zana

pre 1 godinu

Ja sam ga probala i zaljubila se u njega i kupila ga .
I nisam se ni Sekunde pokajala ,moj je hibrid i sa potrosnjom sam zadovoljna .Trosi 5 do 6,2 l Super.

Vozač

pre 1 godinu

za oko 1000 e vise, Fiat Tipo Cross, lepota od auta, sa savremenim turbo motorom. a bayon sa 1.2 atmo, 84ks... ludilo
(s mile, 27. decembar 2022 12:26)

Fiat Tipo Kros kreće od 27.000! evra za osnovni model po cenovniku iz decembra ove godine. Prošle fodine ke kretao od 17.000.

Goxy

pre 1 godinu

Najbolja kupovina, kada je Bajon u pitanju, jeste atmosferska verzija 1.4. Tek neznatno je skuplja od baznog 1.2, a ima 100ks, menjac sa 6 brzina i lanac. Recept za dugovecnost.
(Kobaja Grande, 27. decembar 2022 13:34)

(Potkompaktni) SUV sa 100 ks, 13s do 100, i aerodinamikom zaprežnih kola je recept da osediš od muke dok gledaš kako se vuče. Ni neprijatelju ga ne bih poželeo.

Kobaja Grande

pre 1 godinu

Najbolja kupovina, kada je Bajon u pitanju, jeste atmosferska verzija 1.4. Tek neznatno je skuplja od baznog 1.2, a ima 100ks, menjac sa 6 brzina i lanac. Recept za dugovecnost.

rani

pre 1 godinu

Meni nije jasna poenta ovih tri cilindara? Vozim isto Hyundai, samo Elantru, 1.6 mpi 130ks, i ima potrosnju benzina oko 9l po gradu, taksi voznja, sto znaci, da bi kod nekog "normalnog" (kako mi volimo da kazemo), ta potrosnja bila barem za litar manje. Motor 1.6 je besuman, bez ikakvih vibracija, dovoljno agilan, jednostavan, dugotrajan, sto sve nije kod ovog trocilindrasa. Pa, cemu onda ovo? Cak i ekologija je upitna, u ovaj moj motor moze plin, ide savrseno, dok u ovaj ne.

bravo Korejanci

pre 1 godinu

odličan auto! odgovarajući Stelantisi izgledaju kao iz prošlog veka, a slični Nemci za iste pare od opreme imaju volan i točkove

Jarić T Živadin

pre 1 godinu

Nacrtaju nov dizajn, i odmah nova veća cena.Sreca ,pa su tu kinezi,koje ne zanima,da kupce pljačkaju sa tri cilindra,nego marljivo rade,da se cena elektro automobila ,spusti na prihvatljiv nivo.

rani

pre 1 godinu

Meni nije jasna poenta ovih tri cilindara? Vozim isto Hyundai, samo Elantru, 1.6 mpi 130ks, i ima potrosnju benzina oko 9l po gradu, taksi voznja, sto znaci, da bi kod nekog "normalnog" (kako mi volimo da kazemo), ta potrosnja bila barem za litar manje. Motor 1.6 je besuman, bez ikakvih vibracija, dovoljno agilan, jednostavan, dugotrajan, sto sve nije kod ovog trocilindrasa. Pa, cemu onda ovo? Cak i ekologija je upitna, u ovaj moj motor moze plin, ide savrseno, dok u ovaj ne.

Goxy

pre 1 godinu

Najbolja kupovina, kada je Bajon u pitanju, jeste atmosferska verzija 1.4. Tek neznatno je skuplja od baznog 1.2, a ima 100ks, menjac sa 6 brzina i lanac. Recept za dugovecnost.
(Kobaja Grande, 27. decembar 2022 13:34)

(Potkompaktni) SUV sa 100 ks, 13s do 100, i aerodinamikom zaprežnih kola je recept da osediš od muke dok gledaš kako se vuče. Ni neprijatelju ga ne bih poželeo.

Vozač

pre 1 godinu

za oko 1000 e vise, Fiat Tipo Cross, lepota od auta, sa savremenim turbo motorom. a bayon sa 1.2 atmo, 84ks... ludilo
(s mile, 27. decembar 2022 12:26)

Fiat Tipo Kros kreće od 27.000! evra za osnovni model po cenovniku iz decembra ove godine. Prošle fodine ke kretao od 17.000.

Jarić T Živadin

pre 1 godinu

Nacrtaju nov dizajn, i odmah nova veća cena.Sreca ,pa su tu kinezi,koje ne zanima,da kupce pljačkaju sa tri cilindra,nego marljivo rade,da se cena elektro automobila ,spusti na prihvatljiv nivo.

bravo Korejanci

pre 1 godinu

odličan auto! odgovarajući Stelantisi izgledaju kao iz prošlog veka, a slični Nemci za iste pare od opreme imaju volan i točkove

Kobaja Grande

pre 1 godinu

Najbolja kupovina, kada je Bajon u pitanju, jeste atmosferska verzija 1.4. Tek neznatno je skuplja od baznog 1.2, a ima 100ks, menjac sa 6 brzina i lanac. Recept za dugovecnost.

pljuvacine

pre 1 godinu

@(Domaćin, 27. decembar 2022 11:37)

Aj ne lazi. U i30 karavanu npr. 1.4 od 100KS BG do CG i nazad prosek 5l, kad ga nagazim ide na 5.5l benzina. Imaju oni solidno ekonomicne motore. 1.2 nisam vozio, ni probao, ali ovo ostalo sto sam probao je da znaju da naprave motore i da traju i da budu ekonomicni i da se lepo vrte do 6500 obrtaja. Fale im performanse jedino, ali za Srbiju dovoljno, s obzirom na ogranicenja.

Zana

pre 1 godinu

Ja sam ga probala i zaljubila se u njega i kupila ga .
I nisam se ni Sekunde pokajala ,moj je hibrid i sa potrosnjom sam zadovoljna .Trosi 5 do 6,2 l Super.

Боки

pre 1 godinu

Zna li neko kakvi su njihovi (Hyundai i Kia) automatski mjenjači (pretvarač momenta) koji se mogu uzeti uz ove 1.4 MPI atmosferske motore (i20, Bayon, Kia Rio,...)?

Stefi

pre 1 godinu

Svideo mi se auto, tacnije ponudu koju je imao, sednem u njega, plastika a la fiat. I 20 prethodni, mnogo bolji u tom smislu. Nakon njega sednem u I30, nebo i zemlja, I30 6 segmenta bolji.. nakon toga odem u skodin salon i probam skodu Kamiq.. Bayon najgore od svega navedenog, kolje se sa fiat tipom... ne pricam o motoru...

bravo Korejanci

pre 1 godinu

odličan auto! odgovarajući Stelantisi izgledaju kao iz prošlog veka, a slični Nemci za iste pare od opreme imaju volan i točkove

Goxy

pre 1 godinu

Najbolja kupovina, kada je Bajon u pitanju, jeste atmosferska verzija 1.4. Tek neznatno je skuplja od baznog 1.2, a ima 100ks, menjac sa 6 brzina i lanac. Recept za dugovecnost.
(Kobaja Grande, 27. decembar 2022 13:34)

(Potkompaktni) SUV sa 100 ks, 13s do 100, i aerodinamikom zaprežnih kola je recept da osediš od muke dok gledaš kako se vuče. Ni neprijatelju ga ne bih poželeo.

Kobaja Grande

pre 1 godinu

Najbolja kupovina, kada je Bajon u pitanju, jeste atmosferska verzija 1.4. Tek neznatno je skuplja od baznog 1.2, a ima 100ks, menjac sa 6 brzina i lanac. Recept za dugovecnost.

Jarić T Živadin

pre 1 godinu

Nacrtaju nov dizajn, i odmah nova veća cena.Sreca ,pa su tu kinezi,koje ne zanima,da kupce pljačkaju sa tri cilindra,nego marljivo rade,da se cena elektro automobila ,spusti na prihvatljiv nivo.

Zana

pre 1 godinu

Ja sam ga probala i zaljubila se u njega i kupila ga .
I nisam se ni Sekunde pokajala ,moj je hibrid i sa potrosnjom sam zadovoljna .Trosi 5 do 6,2 l Super.

rani

pre 1 godinu

Meni nije jasna poenta ovih tri cilindara? Vozim isto Hyundai, samo Elantru, 1.6 mpi 130ks, i ima potrosnju benzina oko 9l po gradu, taksi voznja, sto znaci, da bi kod nekog "normalnog" (kako mi volimo da kazemo), ta potrosnja bila barem za litar manje. Motor 1.6 je besuman, bez ikakvih vibracija, dovoljno agilan, jednostavan, dugotrajan, sto sve nije kod ovog trocilindrasa. Pa, cemu onda ovo? Cak i ekologija je upitna, u ovaj moj motor moze plin, ide savrseno, dok u ovaj ne.

Vozač

pre 1 godinu

za oko 1000 e vise, Fiat Tipo Cross, lepota od auta, sa savremenim turbo motorom. a bayon sa 1.2 atmo, 84ks... ludilo
(s mile, 27. decembar 2022 12:26)

Fiat Tipo Kros kreće od 27.000! evra za osnovni model po cenovniku iz decembra ove godine. Prošle fodine ke kretao od 17.000.

pljuvacine

pre 1 godinu

@(Domaćin, 27. decembar 2022 11:37)

Aj ne lazi. U i30 karavanu npr. 1.4 od 100KS BG do CG i nazad prosek 5l, kad ga nagazim ide na 5.5l benzina. Imaju oni solidno ekonomicne motore. 1.2 nisam vozio, ni probao, ali ovo ostalo sto sam probao je da znaju da naprave motore i da traju i da budu ekonomicni i da se lepo vrte do 6500 obrtaja. Fale im performanse jedino, ali za Srbiju dovoljno, s obzirom na ogranicenja.

Stefi

pre 1 godinu

Svideo mi se auto, tacnije ponudu koju je imao, sednem u njega, plastika a la fiat. I 20 prethodni, mnogo bolji u tom smislu. Nakon njega sednem u I30, nebo i zemlja, I30 6 segmenta bolji.. nakon toga odem u skodin salon i probam skodu Kamiq.. Bayon najgore od svega navedenog, kolje se sa fiat tipom... ne pricam o motoru...

Боки

pre 1 godinu

Zna li neko kakvi su njihovi (Hyundai i Kia) automatski mjenjači (pretvarač momenta) koji se mogu uzeti uz ove 1.4 MPI atmosferske motore (i20, Bayon, Kia Rio,...)?