Utorak, 06.12.2022.

08:55

Test: MG ZS – da li je ovo najpovoljniji krosover? VIDEO

Izvor: B92

Test: MG ZS – da li je ovo najpovoljniji krosover? VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

37 Komentari

Sortiraj po:

,/\'

pre 1 godinu

kinezi vec rokaju 5 zvezde ko od sale na euro cap testovima
(dezon,

U Kini se vec odavno proizvode sve brendirane masine za obradu metala
i ostalog koje zapadnjaci sklapaju u Evropi i US da bi mogli da napisu "made in USA" "made in Germany"... Iste masine Kinezi prave pod drugim imenom ali su bolje one na kojim pise 'made in Germany'. Tako
je i sa autima za koja se dijelovi proizvode van maticnih drzava ali
kineskom masinom. Pitajte 'Google' gdje se proizvodi 'Siemens' 'Bosch'
'Grizzly'... BMW i Mercedes su danas njemacki isto kao sto je nekad
sarajevski Golf bio nas proizvod ili Opel iz Kikinde.

divlji tjeraju pitome

pre 1 godinu

Najviše bih voleo kada bi Srbija imala svoju industriju, gde bi se kapital akumulirao u samoj Srbiji...
kraft

Imamo mi pametnih ljudi ali imamo mnogo vise birokrata koji cekaju
da se prikopcaju na slamku i usput sefuju a i korupcija nam je u
punom zamahu.

Simpson

pre 1 godinu

Reziel, 06. decembar 2022 12:38)
Sve si lepo rekao, ali, na kraju... Ne dao ti bog da kupiš polovan X3... I da moraš posle kod majstora...

Simpson

pre 1 godinu

Ne kapiram ove slabašne motorčiće koji troše više nego 2.0 dizelaš!?!? Koja je svrha, korist, prednost!?!?
(RIP EUrosong, 06. decembar 2022 15:03)

Možda ćeš ukapirati kad od 24.decembra počinje primena evropskih propisa o energetskoj efikasnosti svakog novog automobila, a onda predstoje i porezi... Zbog globalnog zagrevanja...

Simpson

pre 1 godinu

Vozio sam ovaj MG. Motor je dovoljno jak za normalnu bošnju, ide lepo do 140, u gradu je dovoljno startan. Ali najveći kvalitet je unutrašnjoj sa dobrim materijalima, ima malo plastike na tapacirungu vrata u donjem delu. Sve deluje kao u višem segmentu i nadmašuje konkurenciju. Posebno za cenu koja je najniža u klasi.
Ne znam šta ljudima sa skromnim budžetom i normalnim potrebama treba više.

fd

pre 1 godinu

"Mnogo je bolja kupovina onaj klasicni benzinac 1.5 sa 4 cilindra i bez turbo punjaca."

isto misljenje imam, tj to mi dilema kad gledam ovaj trend anemicnih 3-cilindrasa sa turbinom. Imam 500L, sa ocajnim tromim atmosfercom.. ali barem taj motor, kakav god da je, je stari dizajn, traje vecno.
Gledao sam review za ovaj MG, i po komentarima lika koji ga testirao, trom za medalju, kao i ovaj moj prastari atmosferac.
Ali kad gledam ponude novih, u sustini svi sad za pocetni najjeftiniji model guraju te 3-cilindrase od 100-inak konja. OK je za neki mali gradski auto, tipa Sandera i slicno..ali kad to guraju u krosovere..eno i Jeep Renegade osnovni sa tim motorom... uzas.

kimi R

pre 1 godinu

@kraft
Taj film nećeš gledati,mnogo jače države nemaju kapacitet za tako nešto a ne nejaka Srbija.Što se EU tiče lepo ti je gore neko rekao,kad se oni zakašlju,mi smo već mrtvi.

Chiki

pre 1 godinu

@i tako

Vrlo verovatno ce biti tako, ako pogledamo EHS plug-in hibrid kod nas je skoro 3k eura skuplji nego u Hrvatskoj i skoro 7k eura skuplji nego u Engleskoj.

i tako

pre 1 godinu

Reziel, 06. decembar 2022 12:38

Nije skuplji 10 000 "ojra" kako neko reče?
Ja pričam za MG4 koji je električni automobil. Kažem da sam ne zvanično čuo za njega (MG4) od nekog ko radi tamo da će biti toliko skuplji. Nadam se da neće na kraju biti toliko alavi ali to ćemo saznati za koji mesec kad bude došao na naše tržište. Ja bi voleo da zadrže referentnu cenu za EU koju su najavili pre dva- tri meseca a to je da se kreće od 29 000 € za standard pa do 34000 € za Trophy paket opreme. U tom cenovnom rangu znam dosta ljudi koji bi ga kupili ali ako za naše tržište bude bio 10000 skuplji od te cene jednostavno ga neće niko razmatrati. Za 39 000e imaš veći izbor električnih automobila koji se mogu uzeti u razmatranje.

Još jednom da ponovim da su nezvanične informacije ali svakako vam kažem da bi zajedno sa nama koji pratimo EV tržište ispratili cenu tog modela kod nas kada se bude pojavio na tržištu pa ko voli nek izvoli.

Oliver

pre 1 godinu

Vi koji se radujete najezdi kineza i prospasti EU, za koju kazete da nemate nikakva osecanja prema njoj; ekonomija nema nikakve veze sa osecanjima. Ako se EU zakaslje, mi padamo u komu. Kako vam nije jasno? Sto se emocija tice imate sto drugih stvari da se praznite, ako ne mozete drugacije da resavate licne frustracije.

Guliver

pre 1 godinu

Haha, rec crossover moze da se koristi u smislu "prevara", pa dobijamo da li je ovo najpovoljnija prevara.
(jeste, 6. decembar 2022 09:58)

'Crossover' nikako ne znaci prevara. Pomesao si izraz sa 'double cross'.

Geometar

pre 1 godinu

MG je oduvek bio interesantan automobil ali sa izuzetno slabom reputacijom. Kvalitet izrade je bio ispod svakog ocekivanja.

Ovaj obnovljeni brend ce morati da se bas dobro potrudi da prevazidje ovu reputaciju.

Djorke

pre 1 godinu

@

Ovo što sad imamo su samo bedni tragovi nekadašnje industrije. Da ne nabrajam i negnjavim sebe i druge
(kraft, 6. decembar 2022 12:27)

Sto se kineza tice i njihove autoindustrije, oni definitivno tek dolaze. Gledao sam u Africi, pa maltene 5 od 6 novih automobila na ulici su kineski. Neke marke za koje nikad nisam cuo, logoe koje nisam video … ali estetski jako, jako lepo izgledaju. Ono klasicno kineski, sa jedne strane lici na jedan evropski model, sa druge strane na drugi … vidis da je bleda kopija neke kopije … ali je auto tu, moderan i jeftin, pa ljudi kupuju. Sve te firme ce pre ili kasnije ispuniti standarde za Evropu i pocece da prodaju, a tada ce biti ili kraj EU autoindustrije ili carinski rat ili stavec trece da iznivelise tu situaciju.
Treba im jos vremena, ali ne mnogo … 10-15 mozda.

YPT

pre 1 godinu

Zbilja treba biti lud pa dati preko 20k za kinesku trocilindarsku kosilicu!
(Domaćin, 6. decembar 2022 11:52)

Klio benzinac sa tri cilindra i 90 ks košta 17000 eur u solidnom paketu opreme. Osnovni MG ZS je 19000. Da li vredi ili ne? Pa kako za koga.

NeshaBg

pre 1 godinu

S' obzirom da će MG4 kod nas (Srbija) biti za 10000€ skuplji nego u Evropi i okruženju prema ne zvaničnim informacijama, mislim da im to neće dobro proći. Za te pare pa čak i manje može da se kupi I.D.3, corsa e/e208, megane e tech (malo skuplji) itd. Za razliku od MG ovi evropski proizvođači imaju svoju mrežu servisa sa višedecenijskim iskustvom i prisutnosti na tržištu. Kada na tržište ulazi neka nova marka automobila ili bilo čega prvo i osnovno je da cena mora biti niža od konkurencije kako bi kupcima bilo primamljivo i time se usudili na neki rizik da probaju novi brend kao što su to nekad radili Hyundai i Kia. Ako MG4 bude koštao kod nas 39k € umesto 29k € (bez uračunate subvencije) koliko košta za osnovni model u okruženju, neće im se pisati dobro. Ljudi će se pre okrenuti markama koje se kod nas prodaju decenijama unazad nego nekom novajliji koji košta isto ili čak i skuplje od evropljana.

Što se tiče ovog benzinca ZS cena mu je onako... Mislim da ima da se kupi i Suzuki za te pare a dosta duže je na našem tržištu i Japanac je. Kod MG je glavni benefit garancija od 7 godina.
(i tako, 6. decembar 2022 11:24)

Otkud ti te informacije da ce mg4 biti skuplji za 10 hiljada? Ni ostali mg modeli nisu drasticno skuplji kod nas u poredjenju sa okruzenjem. Ja se ipak nadam da ce model sa manjom baterijom biti ispod 30.000, a sa subvencijom ispod 25.000, sto bi vec bilo vrlo zanimljivo.

kraft

pre 1 godinu

(kimi R, 6. decembar 2022 11:14)

Ne radujem se ničijoj propasti ali sam i bez emocija što se tiče EU industrije.
Najviše bih voleo kada bi Srbija imala svoju industriju, gde bi se kapital akumulirao u samoj Srbiji.
Ovo što sad imamo su samo bedni tragovi nekadašnje industrije. Da ne nabrajam i negnjavim sebe i druge

Reziel

pre 1 godinu

Model sa testa je 23.000 eura, a startuje valjda od 18.000.
Komentarišu ljudi koji izgleda godinu dana nisu bacili pogled koliko koštaju novi automobili, a komentarišu i oni koji nisu pogledali ni sekund testa. Cena MGa u okruženju i kod nas je ista, nisu skuplji "deset iljada ojra", kako neko reče.

Za ovaj novac, u ovom trenutku, u ovoj kategoriji (kompaktni SUV), nemate automobil sa automatskim menjačem, osim možda one malo podignute Dacie Sandero Stepway (mada nisam siguran ni da postoji automatski menjač u ponudi, ali je unutrašnjost sigurno manje savremena).

I sam mislim da je za 18.000 - 23.000 eura bolje kupiti neki stariji X3 ili noviji Captur, Qashqai pa i Kadjar, ali ako inistitirate na novom vozilu, ovo je nažalost naša nova realnost.

i tako

pre 1 godinu

S' obzirom da će MG4 kod nas (Srbija) biti za 10000€ skuplji nego u Evropi i okruženju prema ne zvaničnim informacijama, mislim da im to neće dobro proći. Za te pare pa čak i manje može da se kupi I.D.3, corsa e/e208, megane e tech (malo skuplji) itd. Za razliku od MG ovi evropski proizvođači imaju svoju mrežu servisa sa višedecenijskim iskustvom i prisutnosti na tržištu. Kada na tržište ulazi neka nova marka automobila ili bilo čega prvo i osnovno je da cena mora biti niža od konkurencije kako bi kupcima bilo primamljivo i time se usudili na neki rizik da probaju novi brend kao što su to nekad radili Hyundai i Kia. Ako MG4 bude koštao kod nas 39k € umesto 29k € (bez uračunate subvencije) koliko košta za osnovni model u okruženju, neće im se pisati dobro. Ljudi će se pre okrenuti markama koje se kod nas prodaju decenijama unazad nego nekom novajliji koji košta isto ili čak i skuplje od evropljana.

Što se tiče ovog benzinca ZS cena mu je onako... Mislim da ima da se kupi i Suzuki za te pare a dosta duže je na našem tržištu i Japanac je. Kod MG je glavni benefit garancija od 7 godina.

ns ja

pre 1 godinu

Molim one koji komentarišu i hvale ili kude, da se najpre informišu kakav se tačno model nudi kod nas trenutno na tržištu po ceni od cca 19.000eur(!!) i to sa kakvim pogonskim agregatom za te pare!!!

Krš i sramota je najblaže što bih rekao za motor koji je u ponudi kod nas i to za te pare!

Pa dakle počeću i ja da pričam kako je bolji leš iz nemačke za 2000eur pa krpi dok se ne raspadne!

dzigi

pre 1 godinu

Bilo bi još lepše da za te pare ima neki dizel sa oko 120ks. Idealno, zapravo. Jer je ovo previše para za premalo snage sa prevelikom potrošnjom.

cosmo

pre 1 godinu

Ni tamo, ni ovamo - da je OK auto za pare, vjerovatno jest. Da je za očekivati niz sitnica, kao i na Xiaomi telefonima... sigurno. Da će kroz 10 godina biti još ozbiljniji... svakako.

Malo mi smeta MG brend na toliko očitom kineskom automobilu. Nekako bih radije prihvatio da za male pare vozim SAIC značku - svjesno sam kupio jeftino - ovako voziš MG, a svako iole normalan vidi da to nema veze sa MG brendom.

Kobaja Grande

pre 1 godinu

Mnogo je bolja kupovina onaj klasicni benzinac 1.5 sa 4 cilindra i bez turbo punjaca. Slicna snaga, a daleko trajniji i jeftiniji za odrzavanje.
Cena je so-so. Osnovni model u EU startuje na 15-16.000eur.
Za uspeh MG-a u Srbiji vazna je servisna podrska - lager rezervnih delova mora uvek biti na raspolaganju.

cosmo

pre 1 godinu

Ni tamo, ni ovamo - da je OK auto za pare, vjerovatno jest. Da je za očekivati niz sitnica, kao i na Xiaomi telefonima... sigurno. Da će kroz 10 godina biti još ozbiljniji... svakako.

Malo mi smeta MG brend na toliko očitom kineskom automobilu. Nekako bih radije prihvatio da za male pare vozim SAIC značku - svjesno sam kupio jeftino - ovako voziš MG, a svako iole normalan vidi da to nema veze sa MG brendom.

YPT

pre 1 godinu

Zbilja treba biti lud pa dati preko 20k za kinesku trocilindarsku kosilicu!
(Domaćin, 6. decembar 2022 11:52)

Klio benzinac sa tri cilindra i 90 ks košta 17000 eur u solidnom paketu opreme. Osnovni MG ZS je 19000. Da li vredi ili ne? Pa kako za koga.

Simpson

pre 1 godinu

Vozio sam ovaj MG. Motor je dovoljno jak za normalnu bošnju, ide lepo do 140, u gradu je dovoljno startan. Ali najveći kvalitet je unutrašnjoj sa dobrim materijalima, ima malo plastike na tapacirungu vrata u donjem delu. Sve deluje kao u višem segmentu i nadmašuje konkurenciju. Posebno za cenu koja je najniža u klasi.
Ne znam šta ljudima sa skromnim budžetom i normalnim potrebama treba više.

dzigi

pre 1 godinu

Bilo bi još lepše da za te pare ima neki dizel sa oko 120ks. Idealno, zapravo. Jer je ovo previše para za premalo snage sa prevelikom potrošnjom.

Reziel

pre 1 godinu

Model sa testa je 23.000 eura, a startuje valjda od 18.000.
Komentarišu ljudi koji izgleda godinu dana nisu bacili pogled koliko koštaju novi automobili, a komentarišu i oni koji nisu pogledali ni sekund testa. Cena MGa u okruženju i kod nas je ista, nisu skuplji "deset iljada ojra", kako neko reče.

Za ovaj novac, u ovom trenutku, u ovoj kategoriji (kompaktni SUV), nemate automobil sa automatskim menjačem, osim možda one malo podignute Dacie Sandero Stepway (mada nisam siguran ni da postoji automatski menjač u ponudi, ali je unutrašnjost sigurno manje savremena).

I sam mislim da je za 18.000 - 23.000 eura bolje kupiti neki stariji X3 ili noviji Captur, Qashqai pa i Kadjar, ali ako inistitirate na novom vozilu, ovo je nažalost naša nova realnost.

Kobaja Grande

pre 1 godinu

Mnogo je bolja kupovina onaj klasicni benzinac 1.5 sa 4 cilindra i bez turbo punjaca. Slicna snaga, a daleko trajniji i jeftiniji za odrzavanje.
Cena je so-so. Osnovni model u EU startuje na 15-16.000eur.
Za uspeh MG-a u Srbiji vazna je servisna podrska - lager rezervnih delova mora uvek biti na raspolaganju.

ns ja

pre 1 godinu

Molim one koji komentarišu i hvale ili kude, da se najpre informišu kakav se tačno model nudi kod nas trenutno na tržištu po ceni od cca 19.000eur(!!) i to sa kakvim pogonskim agregatom za te pare!!!

Krš i sramota je najblaže što bih rekao za motor koji je u ponudi kod nas i to za te pare!

Pa dakle počeću i ja da pričam kako je bolji leš iz nemačke za 2000eur pa krpi dok se ne raspadne!

Oliver

pre 1 godinu

Vi koji se radujete najezdi kineza i prospasti EU, za koju kazete da nemate nikakva osecanja prema njoj; ekonomija nema nikakve veze sa osecanjima. Ako se EU zakaslje, mi padamo u komu. Kako vam nije jasno? Sto se emocija tice imate sto drugih stvari da se praznite, ako ne mozete drugacije da resavate licne frustracije.

Simpson

pre 1 godinu

Reziel, 06. decembar 2022 12:38)
Sve si lepo rekao, ali, na kraju... Ne dao ti bog da kupiš polovan X3... I da moraš posle kod majstora...

Djorke

pre 1 godinu

@

Ovo što sad imamo su samo bedni tragovi nekadašnje industrije. Da ne nabrajam i negnjavim sebe i druge
(kraft, 6. decembar 2022 12:27)

Sto se kineza tice i njihove autoindustrije, oni definitivno tek dolaze. Gledao sam u Africi, pa maltene 5 od 6 novih automobila na ulici su kineski. Neke marke za koje nikad nisam cuo, logoe koje nisam video … ali estetski jako, jako lepo izgledaju. Ono klasicno kineski, sa jedne strane lici na jedan evropski model, sa druge strane na drugi … vidis da je bleda kopija neke kopije … ali je auto tu, moderan i jeftin, pa ljudi kupuju. Sve te firme ce pre ili kasnije ispuniti standarde za Evropu i pocece da prodaju, a tada ce biti ili kraj EU autoindustrije ili carinski rat ili stavec trece da iznivelise tu situaciju.
Treba im jos vremena, ali ne mnogo … 10-15 mozda.

kraft

pre 1 godinu

(kimi R, 6. decembar 2022 11:14)

Ne radujem se ničijoj propasti ali sam i bez emocija što se tiče EU industrije.
Najviše bih voleo kada bi Srbija imala svoju industriju, gde bi se kapital akumulirao u samoj Srbiji.
Ovo što sad imamo su samo bedni tragovi nekadašnje industrije. Da ne nabrajam i negnjavim sebe i druge

kimi R

pre 1 godinu

@kraft
Taj film nećeš gledati,mnogo jače države nemaju kapacitet za tako nešto a ne nejaka Srbija.Što se EU tiče lepo ti je gore neko rekao,kad se oni zakašlju,mi smo već mrtvi.

Simpson

pre 1 godinu

Ne kapiram ove slabašne motorčiće koji troše više nego 2.0 dizelaš!?!? Koja je svrha, korist, prednost!?!?
(RIP EUrosong, 06. decembar 2022 15:03)

Možda ćeš ukapirati kad od 24.decembra počinje primena evropskih propisa o energetskoj efikasnosti svakog novog automobila, a onda predstoje i porezi... Zbog globalnog zagrevanja...

fd

pre 1 godinu

"Mnogo je bolja kupovina onaj klasicni benzinac 1.5 sa 4 cilindra i bez turbo punjaca."

isto misljenje imam, tj to mi dilema kad gledam ovaj trend anemicnih 3-cilindrasa sa turbinom. Imam 500L, sa ocajnim tromim atmosfercom.. ali barem taj motor, kakav god da je, je stari dizajn, traje vecno.
Gledao sam review za ovaj MG, i po komentarima lika koji ga testirao, trom za medalju, kao i ovaj moj prastari atmosferac.
Ali kad gledam ponude novih, u sustini svi sad za pocetni najjeftiniji model guraju te 3-cilindrase od 100-inak konja. OK je za neki mali gradski auto, tipa Sandera i slicno..ali kad to guraju u krosovere..eno i Jeep Renegade osnovni sa tim motorom... uzas.

Geometar

pre 1 godinu

MG je oduvek bio interesantan automobil ali sa izuzetno slabom reputacijom. Kvalitet izrade je bio ispod svakog ocekivanja.

Ovaj obnovljeni brend ce morati da se bas dobro potrudi da prevazidje ovu reputaciju.

i tako

pre 1 godinu

S' obzirom da će MG4 kod nas (Srbija) biti za 10000€ skuplji nego u Evropi i okruženju prema ne zvaničnim informacijama, mislim da im to neće dobro proći. Za te pare pa čak i manje može da se kupi I.D.3, corsa e/e208, megane e tech (malo skuplji) itd. Za razliku od MG ovi evropski proizvođači imaju svoju mrežu servisa sa višedecenijskim iskustvom i prisutnosti na tržištu. Kada na tržište ulazi neka nova marka automobila ili bilo čega prvo i osnovno je da cena mora biti niža od konkurencije kako bi kupcima bilo primamljivo i time se usudili na neki rizik da probaju novi brend kao što su to nekad radili Hyundai i Kia. Ako MG4 bude koštao kod nas 39k € umesto 29k € (bez uračunate subvencije) koliko košta za osnovni model u okruženju, neće im se pisati dobro. Ljudi će se pre okrenuti markama koje se kod nas prodaju decenijama unazad nego nekom novajliji koji košta isto ili čak i skuplje od evropljana.

Što se tiče ovog benzinca ZS cena mu je onako... Mislim da ima da se kupi i Suzuki za te pare a dosta duže je na našem tržištu i Japanac je. Kod MG je glavni benefit garancija od 7 godina.

NeshaBg

pre 1 godinu

S' obzirom da će MG4 kod nas (Srbija) biti za 10000€ skuplji nego u Evropi i okruženju prema ne zvaničnim informacijama, mislim da im to neće dobro proći. Za te pare pa čak i manje može da se kupi I.D.3, corsa e/e208, megane e tech (malo skuplji) itd. Za razliku od MG ovi evropski proizvođači imaju svoju mrežu servisa sa višedecenijskim iskustvom i prisutnosti na tržištu. Kada na tržište ulazi neka nova marka automobila ili bilo čega prvo i osnovno je da cena mora biti niža od konkurencije kako bi kupcima bilo primamljivo i time se usudili na neki rizik da probaju novi brend kao što su to nekad radili Hyundai i Kia. Ako MG4 bude koštao kod nas 39k € umesto 29k € (bez uračunate subvencije) koliko košta za osnovni model u okruženju, neće im se pisati dobro. Ljudi će se pre okrenuti markama koje se kod nas prodaju decenijama unazad nego nekom novajliji koji košta isto ili čak i skuplje od evropljana.

Što se tiče ovog benzinca ZS cena mu je onako... Mislim da ima da se kupi i Suzuki za te pare a dosta duže je na našem tržištu i Japanac je. Kod MG je glavni benefit garancija od 7 godina.
(i tako, 6. decembar 2022 11:24)

Otkud ti te informacije da ce mg4 biti skuplji za 10 hiljada? Ni ostali mg modeli nisu drasticno skuplji kod nas u poredjenju sa okruzenjem. Ja se ipak nadam da ce model sa manjom baterijom biti ispod 30.000, a sa subvencijom ispod 25.000, sto bi vec bilo vrlo zanimljivo.

Guliver

pre 1 godinu

Haha, rec crossover moze da se koristi u smislu "prevara", pa dobijamo da li je ovo najpovoljnija prevara.
(jeste, 6. decembar 2022 09:58)

'Crossover' nikako ne znaci prevara. Pomesao si izraz sa 'double cross'.

Chiki

pre 1 godinu

@i tako

Vrlo verovatno ce biti tako, ako pogledamo EHS plug-in hibrid kod nas je skoro 3k eura skuplji nego u Hrvatskoj i skoro 7k eura skuplji nego u Engleskoj.

divlji tjeraju pitome

pre 1 godinu

Najviše bih voleo kada bi Srbija imala svoju industriju, gde bi se kapital akumulirao u samoj Srbiji...
kraft

Imamo mi pametnih ljudi ali imamo mnogo vise birokrata koji cekaju
da se prikopcaju na slamku i usput sefuju a i korupcija nam je u
punom zamahu.

,/\'

pre 1 godinu

kinezi vec rokaju 5 zvezde ko od sale na euro cap testovima
(dezon,

U Kini se vec odavno proizvode sve brendirane masine za obradu metala
i ostalog koje zapadnjaci sklapaju u Evropi i US da bi mogli da napisu "made in USA" "made in Germany"... Iste masine Kinezi prave pod drugim imenom ali su bolje one na kojim pise 'made in Germany'. Tako
je i sa autima za koja se dijelovi proizvode van maticnih drzava ali
kineskom masinom. Pitajte 'Google' gdje se proizvodi 'Siemens' 'Bosch'
'Grizzly'... BMW i Mercedes su danas njemacki isto kao sto je nekad
sarajevski Golf bio nas proizvod ili Opel iz Kikinde.

i tako

pre 1 godinu

Reziel, 06. decembar 2022 12:38

Nije skuplji 10 000 "ojra" kako neko reče?
Ja pričam za MG4 koji je električni automobil. Kažem da sam ne zvanično čuo za njega (MG4) od nekog ko radi tamo da će biti toliko skuplji. Nadam se da neće na kraju biti toliko alavi ali to ćemo saznati za koji mesec kad bude došao na naše tržište. Ja bi voleo da zadrže referentnu cenu za EU koju su najavili pre dva- tri meseca a to je da se kreće od 29 000 € za standard pa do 34000 € za Trophy paket opreme. U tom cenovnom rangu znam dosta ljudi koji bi ga kupili ali ako za naše tržište bude bio 10000 skuplji od te cene jednostavno ga neće niko razmatrati. Za 39 000e imaš veći izbor električnih automobila koji se mogu uzeti u razmatranje.

Još jednom da ponovim da su nezvanične informacije ali svakako vam kažem da bi zajedno sa nama koji pratimo EV tržište ispratili cenu tog modela kod nas kada se bude pojavio na tržištu pa ko voli nek izvoli.

kraft

pre 1 godinu

(kimi R, 6. decembar 2022 11:14)

Ne radujem se ničijoj propasti ali sam i bez emocija što se tiče EU industrije.
Najviše bih voleo kada bi Srbija imala svoju industriju, gde bi se kapital akumulirao u samoj Srbiji.
Ovo što sad imamo su samo bedni tragovi nekadašnje industrije. Da ne nabrajam i negnjavim sebe i druge

i tako

pre 1 godinu

S' obzirom da će MG4 kod nas (Srbija) biti za 10000€ skuplji nego u Evropi i okruženju prema ne zvaničnim informacijama, mislim da im to neće dobro proći. Za te pare pa čak i manje može da se kupi I.D.3, corsa e/e208, megane e tech (malo skuplji) itd. Za razliku od MG ovi evropski proizvođači imaju svoju mrežu servisa sa višedecenijskim iskustvom i prisutnosti na tržištu. Kada na tržište ulazi neka nova marka automobila ili bilo čega prvo i osnovno je da cena mora biti niža od konkurencije kako bi kupcima bilo primamljivo i time se usudili na neki rizik da probaju novi brend kao što su to nekad radili Hyundai i Kia. Ako MG4 bude koštao kod nas 39k € umesto 29k € (bez uračunate subvencije) koliko košta za osnovni model u okruženju, neće im se pisati dobro. Ljudi će se pre okrenuti markama koje se kod nas prodaju decenijama unazad nego nekom novajliji koji košta isto ili čak i skuplje od evropljana.

Što se tiče ovog benzinca ZS cena mu je onako... Mislim da ima da se kupi i Suzuki za te pare a dosta duže je na našem tržištu i Japanac je. Kod MG je glavni benefit garancija od 7 godina.

dzigi

pre 1 godinu

Bilo bi još lepše da za te pare ima neki dizel sa oko 120ks. Idealno, zapravo. Jer je ovo previše para za premalo snage sa prevelikom potrošnjom.

Oliver

pre 1 godinu

Vi koji se radujete najezdi kineza i prospasti EU, za koju kazete da nemate nikakva osecanja prema njoj; ekonomija nema nikakve veze sa osecanjima. Ako se EU zakaslje, mi padamo u komu. Kako vam nije jasno? Sto se emocija tice imate sto drugih stvari da se praznite, ako ne mozete drugacije da resavate licne frustracije.

ns ja

pre 1 godinu

Molim one koji komentarišu i hvale ili kude, da se najpre informišu kakav se tačno model nudi kod nas trenutno na tržištu po ceni od cca 19.000eur(!!) i to sa kakvim pogonskim agregatom za te pare!!!

Krš i sramota je najblaže što bih rekao za motor koji je u ponudi kod nas i to za te pare!

Pa dakle počeću i ja da pričam kako je bolji leš iz nemačke za 2000eur pa krpi dok se ne raspadne!

Kobaja Grande

pre 1 godinu

Mnogo je bolja kupovina onaj klasicni benzinac 1.5 sa 4 cilindra i bez turbo punjaca. Slicna snaga, a daleko trajniji i jeftiniji za odrzavanje.
Cena je so-so. Osnovni model u EU startuje na 15-16.000eur.
Za uspeh MG-a u Srbiji vazna je servisna podrska - lager rezervnih delova mora uvek biti na raspolaganju.

Reziel

pre 1 godinu

Model sa testa je 23.000 eura, a startuje valjda od 18.000.
Komentarišu ljudi koji izgleda godinu dana nisu bacili pogled koliko koštaju novi automobili, a komentarišu i oni koji nisu pogledali ni sekund testa. Cena MGa u okruženju i kod nas je ista, nisu skuplji "deset iljada ojra", kako neko reče.

Za ovaj novac, u ovom trenutku, u ovoj kategoriji (kompaktni SUV), nemate automobil sa automatskim menjačem, osim možda one malo podignute Dacie Sandero Stepway (mada nisam siguran ni da postoji automatski menjač u ponudi, ali je unutrašnjost sigurno manje savremena).

I sam mislim da je za 18.000 - 23.000 eura bolje kupiti neki stariji X3 ili noviji Captur, Qashqai pa i Kadjar, ali ako inistitirate na novom vozilu, ovo je nažalost naša nova realnost.

Djorke

pre 1 godinu

@

Ovo što sad imamo su samo bedni tragovi nekadašnje industrije. Da ne nabrajam i negnjavim sebe i druge
(kraft, 6. decembar 2022 12:27)

Sto se kineza tice i njihove autoindustrije, oni definitivno tek dolaze. Gledao sam u Africi, pa maltene 5 od 6 novih automobila na ulici su kineski. Neke marke za koje nikad nisam cuo, logoe koje nisam video … ali estetski jako, jako lepo izgledaju. Ono klasicno kineski, sa jedne strane lici na jedan evropski model, sa druge strane na drugi … vidis da je bleda kopija neke kopije … ali je auto tu, moderan i jeftin, pa ljudi kupuju. Sve te firme ce pre ili kasnije ispuniti standarde za Evropu i pocece da prodaju, a tada ce biti ili kraj EU autoindustrije ili carinski rat ili stavec trece da iznivelise tu situaciju.
Treba im jos vremena, ali ne mnogo … 10-15 mozda.

i tako

pre 1 godinu

Reziel, 06. decembar 2022 12:38

Nije skuplji 10 000 "ojra" kako neko reče?
Ja pričam za MG4 koji je električni automobil. Kažem da sam ne zvanično čuo za njega (MG4) od nekog ko radi tamo da će biti toliko skuplji. Nadam se da neće na kraju biti toliko alavi ali to ćemo saznati za koji mesec kad bude došao na naše tržište. Ja bi voleo da zadrže referentnu cenu za EU koju su najavili pre dva- tri meseca a to je da se kreće od 29 000 € za standard pa do 34000 € za Trophy paket opreme. U tom cenovnom rangu znam dosta ljudi koji bi ga kupili ali ako za naše tržište bude bio 10000 skuplji od te cene jednostavno ga neće niko razmatrati. Za 39 000e imaš veći izbor električnih automobila koji se mogu uzeti u razmatranje.

Još jednom da ponovim da su nezvanične informacije ali svakako vam kažem da bi zajedno sa nama koji pratimo EV tržište ispratili cenu tog modela kod nas kada se bude pojavio na tržištu pa ko voli nek izvoli.

YPT

pre 1 godinu

Zbilja treba biti lud pa dati preko 20k za kinesku trocilindarsku kosilicu!
(Domaćin, 6. decembar 2022 11:52)

Klio benzinac sa tri cilindra i 90 ks košta 17000 eur u solidnom paketu opreme. Osnovni MG ZS je 19000. Da li vredi ili ne? Pa kako za koga.

Guliver

pre 1 godinu

Haha, rec crossover moze da se koristi u smislu "prevara", pa dobijamo da li je ovo najpovoljnija prevara.
(jeste, 6. decembar 2022 09:58)

'Crossover' nikako ne znaci prevara. Pomesao si izraz sa 'double cross'.

Simpson

pre 1 godinu

Vozio sam ovaj MG. Motor je dovoljno jak za normalnu bošnju, ide lepo do 140, u gradu je dovoljno startan. Ali najveći kvalitet je unutrašnjoj sa dobrim materijalima, ima malo plastike na tapacirungu vrata u donjem delu. Sve deluje kao u višem segmentu i nadmašuje konkurenciju. Posebno za cenu koja je najniža u klasi.
Ne znam šta ljudima sa skromnim budžetom i normalnim potrebama treba više.

Simpson

pre 1 godinu

Ne kapiram ove slabašne motorčiće koji troše više nego 2.0 dizelaš!?!? Koja je svrha, korist, prednost!?!?
(RIP EUrosong, 06. decembar 2022 15:03)

Možda ćeš ukapirati kad od 24.decembra počinje primena evropskih propisa o energetskoj efikasnosti svakog novog automobila, a onda predstoje i porezi... Zbog globalnog zagrevanja...

cosmo

pre 1 godinu

Ni tamo, ni ovamo - da je OK auto za pare, vjerovatno jest. Da je za očekivati niz sitnica, kao i na Xiaomi telefonima... sigurno. Da će kroz 10 godina biti još ozbiljniji... svakako.

Malo mi smeta MG brend na toliko očitom kineskom automobilu. Nekako bih radije prihvatio da za male pare vozim SAIC značku - svjesno sam kupio jeftino - ovako voziš MG, a svako iole normalan vidi da to nema veze sa MG brendom.

NeshaBg

pre 1 godinu

S' obzirom da će MG4 kod nas (Srbija) biti za 10000€ skuplji nego u Evropi i okruženju prema ne zvaničnim informacijama, mislim da im to neće dobro proći. Za te pare pa čak i manje može da se kupi I.D.3, corsa e/e208, megane e tech (malo skuplji) itd. Za razliku od MG ovi evropski proizvođači imaju svoju mrežu servisa sa višedecenijskim iskustvom i prisutnosti na tržištu. Kada na tržište ulazi neka nova marka automobila ili bilo čega prvo i osnovno je da cena mora biti niža od konkurencije kako bi kupcima bilo primamljivo i time se usudili na neki rizik da probaju novi brend kao što su to nekad radili Hyundai i Kia. Ako MG4 bude koštao kod nas 39k € umesto 29k € (bez uračunate subvencije) koliko košta za osnovni model u okruženju, neće im se pisati dobro. Ljudi će se pre okrenuti markama koje se kod nas prodaju decenijama unazad nego nekom novajliji koji košta isto ili čak i skuplje od evropljana.

Što se tiče ovog benzinca ZS cena mu je onako... Mislim da ima da se kupi i Suzuki za te pare a dosta duže je na našem tržištu i Japanac je. Kod MG je glavni benefit garancija od 7 godina.
(i tako, 6. decembar 2022 11:24)

Otkud ti te informacije da ce mg4 biti skuplji za 10 hiljada? Ni ostali mg modeli nisu drasticno skuplji kod nas u poredjenju sa okruzenjem. Ja se ipak nadam da ce model sa manjom baterijom biti ispod 30.000, a sa subvencijom ispod 25.000, sto bi vec bilo vrlo zanimljivo.

fd

pre 1 godinu

"Mnogo je bolja kupovina onaj klasicni benzinac 1.5 sa 4 cilindra i bez turbo punjaca."

isto misljenje imam, tj to mi dilema kad gledam ovaj trend anemicnih 3-cilindrasa sa turbinom. Imam 500L, sa ocajnim tromim atmosfercom.. ali barem taj motor, kakav god da je, je stari dizajn, traje vecno.
Gledao sam review za ovaj MG, i po komentarima lika koji ga testirao, trom za medalju, kao i ovaj moj prastari atmosferac.
Ali kad gledam ponude novih, u sustini svi sad za pocetni najjeftiniji model guraju te 3-cilindrase od 100-inak konja. OK je za neki mali gradski auto, tipa Sandera i slicno..ali kad to guraju u krosovere..eno i Jeep Renegade osnovni sa tim motorom... uzas.

Geometar

pre 1 godinu

MG je oduvek bio interesantan automobil ali sa izuzetno slabom reputacijom. Kvalitet izrade je bio ispod svakog ocekivanja.

Ovaj obnovljeni brend ce morati da se bas dobro potrudi da prevazidje ovu reputaciju.

Chiki

pre 1 godinu

@i tako

Vrlo verovatno ce biti tako, ako pogledamo EHS plug-in hibrid kod nas je skoro 3k eura skuplji nego u Hrvatskoj i skoro 7k eura skuplji nego u Engleskoj.

,/\'

pre 1 godinu

kinezi vec rokaju 5 zvezde ko od sale na euro cap testovima
(dezon,

U Kini se vec odavno proizvode sve brendirane masine za obradu metala
i ostalog koje zapadnjaci sklapaju u Evropi i US da bi mogli da napisu "made in USA" "made in Germany"... Iste masine Kinezi prave pod drugim imenom ali su bolje one na kojim pise 'made in Germany'. Tako
je i sa autima za koja se dijelovi proizvode van maticnih drzava ali
kineskom masinom. Pitajte 'Google' gdje se proizvodi 'Siemens' 'Bosch'
'Grizzly'... BMW i Mercedes su danas njemacki isto kao sto je nekad
sarajevski Golf bio nas proizvod ili Opel iz Kikinde.

divlji tjeraju pitome

pre 1 godinu

Najviše bih voleo kada bi Srbija imala svoju industriju, gde bi se kapital akumulirao u samoj Srbiji...
kraft

Imamo mi pametnih ljudi ali imamo mnogo vise birokrata koji cekaju
da se prikopcaju na slamku i usput sefuju a i korupcija nam je u
punom zamahu.

kimi R

pre 1 godinu

@kraft
Taj film nećeš gledati,mnogo jače države nemaju kapacitet za tako nešto a ne nejaka Srbija.Što se EU tiče lepo ti je gore neko rekao,kad se oni zakašlju,mi smo već mrtvi.

Simpson

pre 1 godinu

Reziel, 06. decembar 2022 12:38)
Sve si lepo rekao, ali, na kraju... Ne dao ti bog da kupiš polovan X3... I da moraš posle kod majstora...