Petak, 02.12.2022.

12:45

Posle dugog rasta, tržište električnih automobila pred recesijom?

Izvor: Izvor: dpa

Posle dugog rasta, tržište elektriènih automobila pred recesijom? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

10 Komentari

Sortiraj po:

Komša

pre 1 godinu

Nemam ništa protiv novih tehnologija ako ne postoje elementi prisile u plasiranju proizvoda koji se na te tehnologije oslanjaju.
Sigurno je slaboj prodaji tih vozila u znatnoj meri doprinela agresivna kampanja i lobiranje da se upotreba drugačijih proizvoda oteža.
Agresivnu kampanju doživljavam kao nasilje i čak kada mi se nešto svidja u početku postaje mi odbojno zbog takvih kampanja i fanatika koji se na ro primaju.
Malo realnosti,pružanje realne slike o nekoj tehnologiji bi pomoglo.
Ono "moraš!" obavezno izaziva ono " e baš neću!".
Bar kod mene.
Ni u vrticu nisam hteo da spavam po podne.

eh

pre 1 godinu

Ja bih kupio eUp, a pri tom nisam neki fan VW-a. Po gradu moze max 250km da predje, meni vise nego dovoljno za nedelju dana. Za van grada imam veci auto, benzinjaru, uzivanje voziti ga.

Majkl Džondar

pre 1 godinu

Апсолутно не постоји рачуница купити електрични ауто. Ја бих волео, због технологије али прескупо са малом аутономијом.

istine radi

pre 1 godinu

Ni drogiran ne bih kupio EV dok god može da se kupi SUS varijanta, pa čak i da je SUS skuplji ne samo u eksploataciji, već i u nabavci, kao i da je ekološki štetniji u proizvodnji i reciklaži.

Mikica

pre 1 godinu

Većina ljudi ne razume razliku između "energije" i "energenta"
EV koriste "energiju" električnu
SUS koriate "energente"
"energija" se na kraju svakog lanca transformacije dobija od nekog "energenta". Taj krajnji energent su obično atomi helijuma u jezgru sunca.

istine radi

pre 1 godinu

Ni drogiran ne bih kupio EV dok god može da se kupi SUS varijanta, pa čak i da je SUS skuplji ne samo u eksploataciji, već i u nabavci, kao i da je ekološki štetniji u proizvodnji i reciklaži.

Majkl Džondar

pre 1 godinu

Апсолутно не постоји рачуница купити електрични ауто. Ја бих волео, због технологије али прескупо са малом аутономијом.

eh

pre 1 godinu

Ja bih kupio eUp, a pri tom nisam neki fan VW-a. Po gradu moze max 250km da predje, meni vise nego dovoljno za nedelju dana. Za van grada imam veci auto, benzinjaru, uzivanje voziti ga.

Komša

pre 1 godinu

Nemam ništa protiv novih tehnologija ako ne postoje elementi prisile u plasiranju proizvoda koji se na te tehnologije oslanjaju.
Sigurno je slaboj prodaji tih vozila u znatnoj meri doprinela agresivna kampanja i lobiranje da se upotreba drugačijih proizvoda oteža.
Agresivnu kampanju doživljavam kao nasilje i čak kada mi se nešto svidja u početku postaje mi odbojno zbog takvih kampanja i fanatika koji se na ro primaju.
Malo realnosti,pružanje realne slike o nekoj tehnologiji bi pomoglo.
Ono "moraš!" obavezno izaziva ono " e baš neću!".
Bar kod mene.
Ni u vrticu nisam hteo da spavam po podne.

Mikica

pre 1 godinu

Većina ljudi ne razume razliku između "energije" i "energenta"
EV koriste "energiju" električnu
SUS koriate "energente"
"energija" se na kraju svakog lanca transformacije dobija od nekog "energenta". Taj krajnji energent su obično atomi helijuma u jezgru sunca.

Mikica

pre 1 godinu

Većina ljudi ne razume razliku između "energije" i "energenta"
EV koriste "energiju" električnu
SUS koriate "energente"
"energija" se na kraju svakog lanca transformacije dobija od nekog "energenta". Taj krajnji energent su obično atomi helijuma u jezgru sunca.

istine radi

pre 1 godinu

Ni drogiran ne bih kupio EV dok god može da se kupi SUS varijanta, pa čak i da je SUS skuplji ne samo u eksploataciji, već i u nabavci, kao i da je ekološki štetniji u proizvodnji i reciklaži.

Majkl Džondar

pre 1 godinu

Апсолутно не постоји рачуница купити електрични ауто. Ја бих волео, због технологије али прескупо са малом аутономијом.

eh

pre 1 godinu

Ja bih kupio eUp, a pri tom nisam neki fan VW-a. Po gradu moze max 250km da predje, meni vise nego dovoljno za nedelju dana. Za van grada imam veci auto, benzinjaru, uzivanje voziti ga.

Komša

pre 1 godinu

Nemam ništa protiv novih tehnologija ako ne postoje elementi prisile u plasiranju proizvoda koji se na te tehnologije oslanjaju.
Sigurno je slaboj prodaji tih vozila u znatnoj meri doprinela agresivna kampanja i lobiranje da se upotreba drugačijih proizvoda oteža.
Agresivnu kampanju doživljavam kao nasilje i čak kada mi se nešto svidja u početku postaje mi odbojno zbog takvih kampanja i fanatika koji se na ro primaju.
Malo realnosti,pružanje realne slike o nekoj tehnologiji bi pomoglo.
Ono "moraš!" obavezno izaziva ono " e baš neću!".
Bar kod mene.
Ni u vrticu nisam hteo da spavam po podne.