Ukidanje 600000 radnih mesta? Nista strasno, inicijatori ove ujdurme sigurno planiraju da raznim trovanjima i vakcinacijama do 2035. god. pobiju mnogo veci broj ljudi, pa nece biti problem za ukinuta radna mesta….
(Mika, 10. novembar 2022 00:26)
Ne nije, ali su uredbama zakonima i ostalim polugama koje već vlasti koriste, jednostavno primorali. Nemoj se praviti većim bolidom nego što jesi.
(kimi R, 8. novembar 2022 18:43)
Aha, zakonima Nemačke/EU su naterali Švabe da kupe Tesle na prvom i trećem mestu, ali eto nije im uspelo kod kupaca Golfa na drugom mestu.
Mislim da nije daleko dan kada ćeš shvatiti da su kupci sa 40-60 000 € kupili Tesle zato što su želeli da ih kupe, a ne Golfa koji su mogli kao i ID 3/4. Koja su njihova domaća domaća kola.
i uzgred, komunikacija sa bolidom čoveka čini većim bolidom. Osim ako nije zajebantski odgovor. Nemoj to sebi raditi.
(Goxy, 9. novembar 2022 09:34)
Biti protiv svega novog je odlika konzervativnih i ograničenih ljudi.
Ovde uglavnom o električnim automobilima negativne komentare daju oni koji nisu nikada seli u električni automobil.
Imam i vozim električne automobile već skoro šest godina, a od prošle godine imam i solarne panele na krovu i svakog dana uživam u novim tehnologijama.
I da, elokventan sam, poznajem pravopis, strukturu rečenica i plasiranje poente.
(Dragan EV, 08. novembar 2022 18:39)
Dosta dugo komentarisete EV. Nikakav konkretan komentar, predlog ili misljenje nismo culi od Vas, osim raznog vrcenja prazne slame.
Poznajete pravopis, elokvencijom maskirate demagogiju, struktura recenica Vam je dobra, a plasiranje poente dobro ispod proseka, pogotovo za nekog ko ima tako visoko misljenje o sebi.
(Inception, 9. novembar 2022 07:26)
Istina, ali nije bilo briselskog, odnosno politickog mandata. To je bio prirodan sled stvari. Konjske zaprege jos uvek postoje, nisu zabranjene, parne masine jos uvek postoje, nisu zabranjene.
(Geometar, 8. novembar 2022 17:03)
Netačno. Električni automobili su propisima obavezani da ispred njih ide čovek sa zvonom i upozorava pešake i kočijaše zato što su bili nečujni. Benzinski automobili nisu imali takvu obavezu jer su se čuli na kilometar. Ko zna kakvi električni automobili, ali i baterije bi do sada postojale da nisu doneti takvi propisi. Interesantno, identičan propis su naftno-automobilski lobiji hteli da proguraju kroz EU parlament sto godina kasnije, odnosno pre desetak. Električni automobili nisu potisnuti i iskorenjeni zbog svojih nedostataka, nego silom propisa. Praktično su iskorenjeni zbog mana fosilnih motora!
Neka naprave SUS motor i na govna, ako im auspuh ide u kabinu i ne prave buku, imaće argument. Do tada nemaju. Mogu i ja da drečim kako u svom dvorištu mogu i smem da palim svoje lišće i drugo đubre i da se to ne tiče nikoga. I stvarno, po kom osnovu meni zabranjuju da palim lišće (ili seljaci strnjiku) a u isto vreme dozvoljeno je paliti naftu?
Po kom osnovu. Pa po osnovu norme urbanog življenja. Ja hoću i jedva čekam da se zabrane vozila koja truju, smrde i prave buku. Ako je do sada i bilo neminovno da se takvi automobili trpe, više nije. U protivnom, "hoću moje pravo da u svom dvorištu palim šta ja hoću, kao što je smeo moj deda!"
(Joca, 9. novembar 2022 03:25)
Elektricna vozila su postojala jos pocetkom 1900-ti, dakle proslog vijeka. Tako da to sto kazes da su prije 10 godina samo SUS vozila postojala nije tacno. Informisi se, nemoj da se blamiras. Iz istog razloga se nisu uvodila masovno, jer ni tada nisu imali infrastrukturu da podrzi masovnu upotrebu. Dzaba vam forsiranje, nemate sto je potrebno da vam se ostvare zelje...
(Zelje i pozdravi, 9. novembar 2022 00:40)
Zasigurno i bice to vecinska vozila i dalje, jos dugo, dugo.
Kad ljevicari i komunjare odu sa vlasti prestaje i svaka propaganda za uvodjenjem EV vozila. Samo gledajte i uzivajte...
(Neko iz mase, 9. novembar 2022 00:33)
U poslednje vreme izlaze modeli sa anemičnom motorizacijom, a sve više se spominje i ograničavanje max brzine od 180 km/h od strane nekih proizvođača u cilju smanjenja emisije zagađenja. Sada se priča o zagađenju koje stvara habanje pneumatika i kočnica.
Tri cilindra i mild hibrid su naša bliža budućnost, ako govorimo o novim modelima.
(YPT, 8. novembar 2022 22:07)
@Za Alex
Ljubitelji SUS se ne boje za budućnost dok god im se ne zabranjuje prodaja. Ka ću prvi da kupim EV kad mi bude odgovarao, samo ostavite meni pravo da odlučim kad je to. Problem sa ideološkom matricom uz koju idu EV je što ne da nema slobode govora, nego nemaš ni pravo da misliš.
(Milan, 8. novembar 2022 21:48)
Tačno ono za šta se zalaže svaki normalan čovek: sloboda izbora, ko hoće EV neka vozi, ko neće neka ima izbor. Neka upotreba EV bude i jeftinija, ostavite pravo da se koriste i druge vrste pogona.
Sve što je navedeno u tekstu je jednostavno i tačno koliko i 2+2=4, samo ne treba biti ideološki zaslepljen
(Milan, 8. novembar 2022 21:43)
Pa šta ako ostane bez posla toliko ljudi? Kakav je to glupi "argument"? Ja kupujem automobil zato što meni treba, a ne zato da neki Hans, Žak ili Huan ne bi ostao bez posla. Ako toliko mnogo njih ostaje bez posla, onda je još drastičnija opravdanost što bržeg prelaska na EV.
Dobar deo tih suvišnih je iz armije naknadnih "usluga" kojih sa EV nema. Pa to je onda ogromna ušteda za svakog vlasnika EV!
Zamisli da neko nađe jeftin lek protiv raka, a neki pametnjaković počne da kenja kako "ne treba žuriti s lekom, milioni ljudi će ostati bez posla". A šta je s onima koji ostanu bez života?
@Dragan EV
Druže evropla ne živi od privrede nego od pljačke. Nisu oni svoje Parize Londone Q..e palce gradili od svog rada, to ue sve opljačkano.
(Stanislav, 8. novembar 2022 18:55)
@Goxy
Ne nije, ali su uredbama zakonima i ostalim polugama koje već vlasti koriste, jednostavno primorali. Nemoj se praviti većim bolidom nego što jesi.
(kimi R, 8. novembar 2022 18:43)
Biti protiv svega novog je odlika konzervativnih i ograničenih ljudi.
Ovde uglavnom o električnim automobilima negativne komentare daju oni koji nisu nikada seli u električni automobil.
Imam i vozim električne automobile već skoro šest godina, a od prošle godine imam i solarne panele na krovu i svakog dana uživam u novim tehnologijama.
I da, elokventan sam, poznajem pravopis, strukturu rečenica i plasiranje poente.
(Dragan EV, 8. novembar 2022 18:39)
@inception
Interesantno, većina tih koji tako zdušno zastupaju EV su isti. Svi pričaju istu romantičnu priču bez osnova i sa odsustvom realnosti.
(kimi R, 8. novembar 2022 18:38)
"..Ne treba se brinuti da će privreda Evrope propasti. Nije propala ni kad su propale konjske zaprege, ni kad su nestale parne mašine...."
Istina, ali nije bilo briselskog, odnosno politickog mandata. To je bio prirodan sled stvari. Konjske zaprege jos uvek postoje, nisu zabranjene, parne masine jos uvek postoje, nisu zabranjene.
(Geometar, 8. novembar 2022 17:03)
Ne morate da računate. Vožnja električnim automobilima će koštati koliko bude koštala.
Ono što je važno shvatiti da u budućnosti drugih automobila osim električnih neće biti kao što pre desetak godina nije bilo drugih automobila osim onih sa SUS motorom.
Možda u budućnosti polovni električni automobili neće imati značajnu vrednost po isteku svog eksplatacionog roka, ali nemaju ni mobilni telefoni danas, pa zbog toga niko ne odustaje od kupovine novih mobilnih telefona.
A svi oni koji kao glavnu negativnost električnih vozila vide upotrebu baterija, prvo bi trebalo da se odreknu mobilnih telefona, daljinskih upravljača i svega što koristi baterije (pa i svojih SUS automobila koji imaju akumulator) pa da onda sa pravom mogu da govore o baterijama za električne automobile.
(Dragan EV, 06. novembar 2022 17:30)
Komentar Dragana EV od bukvalno pre 2 dana. Covek reciklira bajatu demagogiju bez ijedne originalne misli. Da li vam zvuci poznato? Mene podseca na nase vrsioce vlasti koji su dobili funkciju preko veze, pa sada pokusavaju da zvuce elokventno, ali im nesto ne uspeva.
(Inception, 8. novembar 2022 16:34)
Alex - nemoj da lazes! Udeo EV je 2021 bio 8.5% a ove godine prelazi 20%.
Sve preko 10% znaci "put bez povratka" (isto kao kad su smartphones ili kompjuteri presli 10% bio je put bez povratka).
Tako da su EU i Kina vec ihahaj presli taj "put" i procenat EV ce samo da raste
A mi mozemo da kmecimo u zapecku evrope i da zalimo za Golfom dvicom "eeeeej al je to bilO autO"
(Za Alex, 8. novembar 2022 14:03
Možeš ti da se trućaš i besniš do mile volje. Te igračke na baterije nikad neće postati održivo rešenje za prevoz jer inženjerski i tehnički nisu nikakva revolucija nego prelazno rešenje. Baš bih voleo da ti vidim lice kad za desetak godina, motori SUS ostanu u upotrebi sa pogonom na sintetička goriva, za koja su projekti spremni i čekaju trenutak.
(Alex, 8. novembar 2022 16:04)
Ova su radna mesta skoro pa nebitna. Pola ih svejedno ostaje - sedište je sedište itd. Prosto ukupna neudobnost prelaska na struju sada ne valja. Ni ekonimičnost struje ako sve ide na nju ni ukupni ekološki impakt. Ali to što je silovanje na tu stranu iracionalno i suludo nije znak da se neće desiti. Naprotiv! Vidi samo masovni prelazak na odurne SUV, i to još dok svi tobož pate zbog planete.
Elektro-kola su puno bolja ali zahtevaju bolje baterije, i kapacitore verovatno, čini se i hidrogen. Sve ako su široko rasprostranjene nuklearke, bar pola Th, sa puno "bridera" i uz kogeneraciju hidrogena. Pa utrostručene bar mreže posvuda. Dakle možda ikad, možda nikad, ali najranije ne za bar 30 godina.
Ekološki i naučno tu je sve sumanuto. Verzije tkzv. abiotskog porekla nafte su sve uverljivije. Ali ova eko-histerija ovih idiota po putevima, što se lepe po muzejima itd. - ta bolest u glavu, to je na svetu sila najveća. Sve na bazi "ozonska rupa raste!" A kad ona nestane "CO2 zagrevanje staklene bašte!" Kad se razjasni da je CO2 najnižeg nivoa u istoriji planete, i Srednji Vek imao topliju klimu nego mi sada onda ide "Koralni greben umire!" Ali i on, kao i sve, ima cikluse; sad je nikad veći i nikad mu nije bilo bolje! Zato su tu strašne... Klimatske Promene! kojih u tom smislu naravno nema [link] Rezime: sumanuto je, dakle ima dobre šanse da uspe!
(Helios, 8. novembar 2022 15:36)
Građani EU su rekli jasno šta žele. Dve Tesle na prva tri mesta. Pa vi pravite i na ugalj ako želite, izbrisaće se ne 600 000 mesta nego 6 miliona kada završite poslednji.
(Goxy, 08. novembar 2022 09:10)
Daj brale o cemu pises, kao da je ta EU na Marsu pa ne znamo kako je tamo. Cak i u Holandiji ces videti 1 ili 2 EV na svakih 100 SUS. Smesno je to sve, halabuka u medijskom prostoru nema veze sa realnim zivotom. Pogledaj na Hr primorju stotine hiljada Holandjana i Nemaca kako leti dolaze i vuknjaju prikolice, kampere, bicikle, najbolje da ce to da rade sa EV. O zimskom turizmu da i ne pricam, na planinu po snegu sa EV, da da.
(eksarhija, 8. novembar 2022 14:07)
@Alex - nemoj da lazes! Udeo EV je 2021 bio 8.5% a ove godine prelazi 20%.
Sve preko 10% znaci "put bez povratka" (isto kao kad su smartphones ili kompjuteri presli 10% bio je put bez povratka).
Tako da su EU i Kina vec ihahaj presli taj "put" i procenat EV ce samo da raste
A mi mozemo da kmecimo u zapecku evrope i da zalimo za Golfom dvicom "eeeeej al je to bilO autO"
(Za Alex, 8. novembar 2022 14:03)
Nije baš tako teško kao što izgleda. Danas su jednostavno automobili postali previše dostupni. Evo na primer, pre 35 godina naša porodica je imala jednog fiću i bili smo srećni. Nije svaka kuća imala auto. Danas u domaćinstvu imamo 3 vozača i četiri (4) auta. Umesto srljanja naslepo u masovnu eliktrifikaciju, bolje je stati na put suludim SUV trendovima i regulisati veličinu, masu i potrošnju kod novih modela. Ali previše je love u igri da bi razum prevladao.
(filantrop, 8. novembar 2022 13:58)
Uglavnom se ne zna da je stepen korisnog dejstva kod benzinskog motora manji od parne mašine, a dizela veći - i onda neko zabrani dizel motore... u ime ekologije... urnebes...
(Tri Tacke, 8. novembar 2022 13:43)
Pa nije valjda da 600000 ljudi u EU radi na proizvodnji motora i menjača za vozila… i na električnim vozilima ima mehaničkih delova… uostalom i ona imaju motore i prenosnike snage(menjače) a i ostale pogonske sklopove i hiljade drugih delova koje će neko morati da napravi…
Na kraju krajeva razlika između vozila s pogonom na fosilna goriva i vozila s pogonom na električnu energiju je u vrsti „goriva” koje se koristi… ali je koncept samog vozila i dalje veoma sličan.
(Rade, 8. novembar 2022 13:31)
Udeo prodaje EV u 2021. je bio 1.5%. 98.5% prodatih autoombila su sa motorima SUS. To je sve što treba da znamo šta žele građani EU.
(Alex, 8. novembar 2022 11:17)
Potpuno netačno. 2021.godine u EU-27 je udeo električnih vozila u prodaji iznosio 17,8%. 2020.godine je bio 10,7%.
(Dr Sokrates, 8. novembar 2022 13:20)
Udeo prodaje EV u 2021. je bio 1.5%. 98.5% prodatih autoombila su sa motorima SUS. To je sve što treba da znamo šta žele građani EU.
(Alex, 8. novembar 2022 11:17)
Ako cena baterija padne i brzina punjenja se poveca, SUS automobili ce nestati iz ekonomskih razloga. Ako u budućnosti cene ostanu ovako visoke, mozda zamene 20% SUS vozila, mozda i 50% (tesko) ali SUS vozila sigurno nece potpuno nestati.
(T, 8. novembar 2022 11:07)
Svaki put i pisem o ovome.Nije to samo 600.000 ljudi bez posla,vec nekoliko miliona.Koliko prodavnica auto delova postoji po svetu?Samo to.
Ostatak je suludo i zamisliti.Jedan ogroman lanac raznih proizvodjaca raznih delova i masina.Kao drugo nece vise biti potrebne ni razne masine koje prave i obradjuju delove.Znaci opasno ozbiljna cifra raznih zanata i svega.
(samo da kazem, 8. novembar 2022 10:20)
Zec u šumi a pravi se marinada i loži se vatrica...
Ajde da je to strategija nekog lovca, pa i da čekamo na poverenje, pa jeli ne jeli, popili neko piće, ismejali se gladni pa kući na večeru...
Ovde se radi o izgubljenom ekonomskom kompasu ogromnih razmera...
"Ajd' živeli vi meni, da je zdravlja... Za ostalo će da se snađemo".
He,he,hee.
(Moram da kažem, 8. novembar 2022 10:14)
Lepo bi bilo da dišemo čist vazduh i živimo zdravo ali ovde će morati kompromis da se napravi. Neće to ići baš kako su u Briselu zamislili.
(Alex, 8. novembar 2022 10:08)
Građani EU su rekli jasno šta žele. Dve Tesle na prva tri mesta. Pa vi pravite i na ugalj ako želite, izbrisaće se ne 600 000 mesta nego 6 miliona kada završite poslednji.
(Goxy, 8. novembar 2022 09:10)
Svaki put i pisem o ovome.Nije to samo 600.000 ljudi bez posla,vec nekoliko miliona.Koliko prodavnica auto delova postoji po svetu?Samo to.
Ostatak je suludo i zamisliti.Jedan ogroman lanac raznih proizvodjaca raznih delova i masina.Kao drugo nece vise biti potrebne ni razne masine koje prave i obradjuju delove.Znaci opasno ozbiljna cifra raznih zanata i svega.
(samo da kazem, 8. novembar 2022 10:20)
"..Ne treba se brinuti da će privreda Evrope propasti. Nije propala ni kad su propale konjske zaprege, ni kad su nestale parne mašine...."
Istina, ali nije bilo briselskog, odnosno politickog mandata. To je bio prirodan sled stvari. Konjske zaprege jos uvek postoje, nisu zabranjene, parne masine jos uvek postoje, nisu zabranjene.
(Geometar, 8. novembar 2022 17:03)
Zec u šumi a pravi se marinada i loži se vatrica...
Ajde da je to strategija nekog lovca, pa i da čekamo na poverenje, pa jeli ne jeli, popili neko piće, ismejali se gladni pa kući na večeru...
Ovde se radi o izgubljenom ekonomskom kompasu ogromnih razmera...
"Ajd' živeli vi meni, da je zdravlja... Za ostalo će da se snađemo".
He,he,hee.
(Moram da kažem, 8. novembar 2022 10:14)
Ne morate da računate. Vožnja električnim automobilima će koštati koliko bude koštala.
Ono što je važno shvatiti da u budućnosti drugih automobila osim električnih neće biti kao što pre desetak godina nije bilo drugih automobila osim onih sa SUS motorom.
Možda u budućnosti polovni električni automobili neće imati značajnu vrednost po isteku svog eksplatacionog roka, ali nemaju ni mobilni telefoni danas, pa zbog toga niko ne odustaje od kupovine novih mobilnih telefona.
A svi oni koji kao glavnu negativnost električnih vozila vide upotrebu baterija, prvo bi trebalo da se odreknu mobilnih telefona, daljinskih upravljača i svega što koristi baterije (pa i svojih SUS automobila koji imaju akumulator) pa da onda sa pravom mogu da govore o baterijama za električne automobile.
(Dragan EV, 06. novembar 2022 17:30)
Komentar Dragana EV od bukvalno pre 2 dana. Covek reciklira bajatu demagogiju bez ijedne originalne misli. Da li vam zvuci poznato? Mene podseca na nase vrsioce vlasti koji su dobili funkciju preko veze, pa sada pokusavaju da zvuce elokventno, ali im nesto ne uspeva.
(Inception, 8. novembar 2022 16:34)
Lepo bi bilo da dišemo čist vazduh i živimo zdravo ali ovde će morati kompromis da se napravi. Neće to ići baš kako su u Briselu zamislili.
(Alex, 8. novembar 2022 10:08)
@Dragan EV
Druže evropla ne živi od privrede nego od pljačke. Nisu oni svoje Parize Londone Q..e palce gradili od svog rada, to ue sve opljačkano.
(Stanislav, 8. novembar 2022 18:55)
Građani EU su rekli jasno šta žele. Dve Tesle na prva tri mesta. Pa vi pravite i na ugalj ako želite, izbrisaće se ne 600 000 mesta nego 6 miliona kada završite poslednji.
(Goxy, 08. novembar 2022 09:10)
Daj brale o cemu pises, kao da je ta EU na Marsu pa ne znamo kako je tamo. Cak i u Holandiji ces videti 1 ili 2 EV na svakih 100 SUS. Smesno je to sve, halabuka u medijskom prostoru nema veze sa realnim zivotom. Pogledaj na Hr primorju stotine hiljada Holandjana i Nemaca kako leti dolaze i vuknjaju prikolice, kampere, bicikle, najbolje da ce to da rade sa EV. O zimskom turizmu da i ne pricam, na planinu po snegu sa EV, da da.
(eksarhija, 8. novembar 2022 14:07)
Udeo prodaje EV u 2021. je bio 1.5%. 98.5% prodatih autoombila su sa motorima SUS. To je sve što treba da znamo šta žele građani EU.
(Alex, 8. novembar 2022 11:17)
Nije baš tako teško kao što izgleda. Danas su jednostavno automobili postali previše dostupni. Evo na primer, pre 35 godina naša porodica je imala jednog fiću i bili smo srećni. Nije svaka kuća imala auto. Danas u domaćinstvu imamo 3 vozača i četiri (4) auta. Umesto srljanja naslepo u masovnu eliktrifikaciju, bolje je stati na put suludim SUV trendovima i regulisati veličinu, masu i potrošnju kod novih modela. Ali previše je love u igri da bi razum prevladao.
(filantrop, 8. novembar 2022 13:58)
Alex - nemoj da lazes! Udeo EV je 2021 bio 8.5% a ove godine prelazi 20%.
Sve preko 10% znaci "put bez povratka" (isto kao kad su smartphones ili kompjuteri presli 10% bio je put bez povratka).
Tako da su EU i Kina vec ihahaj presli taj "put" i procenat EV ce samo da raste
A mi mozemo da kmecimo u zapecku evrope i da zalimo za Golfom dvicom "eeeeej al je to bilO autO"
(Za Alex, 8. novembar 2022 14:03
Možeš ti da se trućaš i besniš do mile volje. Te igračke na baterije nikad neće postati održivo rešenje za prevoz jer inženjerski i tehnički nisu nikakva revolucija nego prelazno rešenje. Baš bih voleo da ti vidim lice kad za desetak godina, motori SUS ostanu u upotrebi sa pogonom na sintetička goriva, za koja su projekti spremni i čekaju trenutak.
(Alex, 8. novembar 2022 16:04)
Ako cena baterija padne i brzina punjenja se poveca, SUS automobili ce nestati iz ekonomskih razloga. Ako u budućnosti cene ostanu ovako visoke, mozda zamene 20% SUS vozila, mozda i 50% (tesko) ali SUS vozila sigurno nece potpuno nestati.
(T, 8. novembar 2022 11:07)
@Goxy
Ne nije, ali su uredbama zakonima i ostalim polugama koje već vlasti koriste, jednostavno primorali. Nemoj se praviti većim bolidom nego što jesi.
(kimi R, 8. novembar 2022 18:43)
Biti protiv svega novog je odlika konzervativnih i ograničenih ljudi.
Ovde uglavnom o električnim automobilima negativne komentare daju oni koji nisu nikada seli u električni automobil.
Imam i vozim električne automobile već skoro šest godina, a od prošle godine imam i solarne panele na krovu i svakog dana uživam u novim tehnologijama.
I da, elokventan sam, poznajem pravopis, strukturu rečenica i plasiranje poente.
(Dragan EV, 08. novembar 2022 18:39)
Dosta dugo komentarisete EV. Nikakav konkretan komentar, predlog ili misljenje nismo culi od Vas, osim raznog vrcenja prazne slame.
Poznajete pravopis, elokvencijom maskirate demagogiju, struktura recenica Vam je dobra, a plasiranje poente dobro ispod proseka, pogotovo za nekog ko ima tako visoko misljenje o sebi.
(Inception, 9. novembar 2022 07:26)
@Za Alex
Ljubitelji SUS se ne boje za budućnost dok god im se ne zabranjuje prodaja. Ka ću prvi da kupim EV kad mi bude odgovarao, samo ostavite meni pravo da odlučim kad je to. Problem sa ideološkom matricom uz koju idu EV je što ne da nema slobode govora, nego nemaš ni pravo da misliš.
(Milan, 8. novembar 2022 21:48)
@inception
Interesantno, većina tih koji tako zdušno zastupaju EV su isti. Svi pričaju istu romantičnu priču bez osnova i sa odsustvom realnosti.
(kimi R, 8. novembar 2022 18:38)
Elektricna vozila su postojala jos pocetkom 1900-ti, dakle proslog vijeka. Tako da to sto kazes da su prije 10 godina samo SUS vozila postojala nije tacno. Informisi se, nemoj da se blamiras. Iz istog razloga se nisu uvodila masovno, jer ni tada nisu imali infrastrukturu da podrzi masovnu upotrebu. Dzaba vam forsiranje, nemate sto je potrebno da vam se ostvare zelje...
(Zelje i pozdravi, 9. novembar 2022 00:40)
Tačno ono za šta se zalaže svaki normalan čovek: sloboda izbora, ko hoće EV neka vozi, ko neće neka ima izbor. Neka upotreba EV bude i jeftinija, ostavite pravo da se koriste i druge vrste pogona.
Sve što je navedeno u tekstu je jednostavno i tačno koliko i 2+2=4, samo ne treba biti ideološki zaslepljen
(Milan, 8. novembar 2022 21:43)
Građani EU su rekli jasno šta žele. Dve Tesle na prva tri mesta. Pa vi pravite i na ugalj ako želite, izbrisaće se ne 600 000 mesta nego 6 miliona kada završite poslednji.
(Goxy, 8. novembar 2022 09:10)
Udeo prodaje EV u 2021. je bio 1.5%. 98.5% prodatih autoombila su sa motorima SUS. To je sve što treba da znamo šta žele građani EU.
(Alex, 8. novembar 2022 11:17)
Potpuno netačno. 2021.godine u EU-27 je udeo električnih vozila u prodaji iznosio 17,8%. 2020.godine je bio 10,7%.
(Dr Sokrates, 8. novembar 2022 13:20)
Biti protiv svega novog je odlika konzervativnih i ograničenih ljudi.
Ovde uglavnom o električnim automobilima negativne komentare daju oni koji nisu nikada seli u električni automobil.
Imam i vozim električne automobile već skoro šest godina, a od prošle godine imam i solarne panele na krovu i svakog dana uživam u novim tehnologijama.
I da, elokventan sam, poznajem pravopis, strukturu rečenica i plasiranje poente.
(Dragan EV, 8. novembar 2022 18:39)
Zasigurno i bice to vecinska vozila i dalje, jos dugo, dugo.
Kad ljevicari i komunjare odu sa vlasti prestaje i svaka propaganda za uvodjenjem EV vozila. Samo gledajte i uzivajte...
(Neko iz mase, 9. novembar 2022 00:33)
@Alex - nemoj da lazes! Udeo EV je 2021 bio 8.5% a ove godine prelazi 20%.
Sve preko 10% znaci "put bez povratka" (isto kao kad su smartphones ili kompjuteri presli 10% bio je put bez povratka).
Tako da su EU i Kina vec ihahaj presli taj "put" i procenat EV ce samo da raste
A mi mozemo da kmecimo u zapecku evrope i da zalimo za Golfom dvicom "eeeeej al je to bilO autO"
(Za Alex, 8. novembar 2022 14:03)
Pa šta ako ostane bez posla toliko ljudi? Kakav je to glupi "argument"? Ja kupujem automobil zato što meni treba, a ne zato da neki Hans, Žak ili Huan ne bi ostao bez posla. Ako toliko mnogo njih ostaje bez posla, onda je još drastičnija opravdanost što bržeg prelaska na EV.
Dobar deo tih suvišnih je iz armije naknadnih "usluga" kojih sa EV nema. Pa to je onda ogromna ušteda za svakog vlasnika EV!
Zamisli da neko nađe jeftin lek protiv raka, a neki pametnjaković počne da kenja kako "ne treba žuriti s lekom, milioni ljudi će ostati bez posla". A šta je s onima koji ostanu bez života?
U poslednje vreme izlaze modeli sa anemičnom motorizacijom, a sve više se spominje i ograničavanje max brzine od 180 km/h od strane nekih proizvođača u cilju smanjenja emisije zagađenja. Sada se priča o zagađenju koje stvara habanje pneumatika i kočnica.
Tri cilindra i mild hibrid su naša bliža budućnost, ako govorimo o novim modelima.
(YPT, 8. novembar 2022 22:07)
Pa nije valjda da 600000 ljudi u EU radi na proizvodnji motora i menjača za vozila… i na električnim vozilima ima mehaničkih delova… uostalom i ona imaju motore i prenosnike snage(menjače) a i ostale pogonske sklopove i hiljade drugih delova koje će neko morati da napravi…
Na kraju krajeva razlika između vozila s pogonom na fosilna goriva i vozila s pogonom na električnu energiju je u vrsti „goriva” koje se koristi… ali je koncept samog vozila i dalje veoma sličan.
(Rade, 8. novembar 2022 13:31)
Ova su radna mesta skoro pa nebitna. Pola ih svejedno ostaje - sedište je sedište itd. Prosto ukupna neudobnost prelaska na struju sada ne valja. Ni ekonimičnost struje ako sve ide na nju ni ukupni ekološki impakt. Ali to što je silovanje na tu stranu iracionalno i suludo nije znak da se neće desiti. Naprotiv! Vidi samo masovni prelazak na odurne SUV, i to još dok svi tobož pate zbog planete.
Elektro-kola su puno bolja ali zahtevaju bolje baterije, i kapacitore verovatno, čini se i hidrogen. Sve ako su široko rasprostranjene nuklearke, bar pola Th, sa puno "bridera" i uz kogeneraciju hidrogena. Pa utrostručene bar mreže posvuda. Dakle možda ikad, možda nikad, ali najranije ne za bar 30 godina.
Ekološki i naučno tu je sve sumanuto. Verzije tkzv. abiotskog porekla nafte su sve uverljivije. Ali ova eko-histerija ovih idiota po putevima, što se lepe po muzejima itd. - ta bolest u glavu, to je na svetu sila najveća. Sve na bazi "ozonska rupa raste!" A kad ona nestane "CO2 zagrevanje staklene bašte!" Kad se razjasni da je CO2 najnižeg nivoa u istoriji planete, i Srednji Vek imao topliju klimu nego mi sada onda ide "Koralni greben umire!" Ali i on, kao i sve, ima cikluse; sad je nikad veći i nikad mu nije bilo bolje! Zato su tu strašne... Klimatske Promene! kojih u tom smislu naravno nema [link] Rezime: sumanuto je, dakle ima dobre šanse da uspe!
(Helios, 8. novembar 2022 15:36)
Uglavnom se ne zna da je stepen korisnog dejstva kod benzinskog motora manji od parne mašine, a dizela veći - i onda neko zabrani dizel motore... u ime ekologije... urnebes...
(Tri Tacke, 8. novembar 2022 13:43)
Ukidanje 600000 radnih mesta? Nista strasno, inicijatori ove ujdurme sigurno planiraju da raznim trovanjima i vakcinacijama do 2035. god. pobiju mnogo veci broj ljudi, pa nece biti problem za ukinuta radna mesta….
(Mika, 10. novembar 2022 00:26)
Istina, ali nije bilo briselskog, odnosno politickog mandata. To je bio prirodan sled stvari. Konjske zaprege jos uvek postoje, nisu zabranjene, parne masine jos uvek postoje, nisu zabranjene.
(Geometar, 8. novembar 2022 17:03)
Netačno. Električni automobili su propisima obavezani da ispred njih ide čovek sa zvonom i upozorava pešake i kočijaše zato što su bili nečujni. Benzinski automobili nisu imali takvu obavezu jer su se čuli na kilometar. Ko zna kakvi električni automobili, ali i baterije bi do sada postojale da nisu doneti takvi propisi. Interesantno, identičan propis su naftno-automobilski lobiji hteli da proguraju kroz EU parlament sto godina kasnije, odnosno pre desetak. Električni automobili nisu potisnuti i iskorenjeni zbog svojih nedostataka, nego silom propisa. Praktično su iskorenjeni zbog mana fosilnih motora!
Neka naprave SUS motor i na govna, ako im auspuh ide u kabinu i ne prave buku, imaće argument. Do tada nemaju. Mogu i ja da drečim kako u svom dvorištu mogu i smem da palim svoje lišće i drugo đubre i da se to ne tiče nikoga. I stvarno, po kom osnovu meni zabranjuju da palim lišće (ili seljaci strnjiku) a u isto vreme dozvoljeno je paliti naftu?
Po kom osnovu. Pa po osnovu norme urbanog življenja. Ja hoću i jedva čekam da se zabrane vozila koja truju, smrde i prave buku. Ako je do sada i bilo neminovno da se takvi automobili trpe, više nije. U protivnom, "hoću moje pravo da u svom dvorištu palim šta ja hoću, kao što je smeo moj deda!"
(Joca, 9. novembar 2022 03:25)
Ne nije, ali su uredbama zakonima i ostalim polugama koje već vlasti koriste, jednostavno primorali. Nemoj se praviti većim bolidom nego što jesi.
(kimi R, 8. novembar 2022 18:43)
Aha, zakonima Nemačke/EU su naterali Švabe da kupe Tesle na prvom i trećem mestu, ali eto nije im uspelo kod kupaca Golfa na drugom mestu.
Mislim da nije daleko dan kada ćeš shvatiti da su kupci sa 40-60 000 € kupili Tesle zato što su želeli da ih kupe, a ne Golfa koji su mogli kao i ID 3/4. Koja su njihova domaća domaća kola.
i uzgred, komunikacija sa bolidom čoveka čini većim bolidom. Osim ako nije zajebantski odgovor. Nemoj to sebi raditi.
(Goxy, 9. novembar 2022 09:34)
Građani EU su rekli jasno šta žele. Dve Tesle na prva tri mesta. Pa vi pravite i na ugalj ako želite, izbrisaće se ne 600 000 mesta nego 6 miliona kada završite poslednji.
(Goxy, 8. novembar 2022 09:10)
Pa šta ako ostane bez posla toliko ljudi? Kakav je to glupi "argument"? Ja kupujem automobil zato što meni treba, a ne zato da neki Hans, Žak ili Huan ne bi ostao bez posla. Ako toliko mnogo njih ostaje bez posla, onda je još drastičnija opravdanost što bržeg prelaska na EV.
Dobar deo tih suvišnih je iz armije naknadnih "usluga" kojih sa EV nema. Pa to je onda ogromna ušteda za svakog vlasnika EV!
Zamisli da neko nađe jeftin lek protiv raka, a neki pametnjaković počne da kenja kako "ne treba žuriti s lekom, milioni ljudi će ostati bez posla". A šta je s onima koji ostanu bez života?
Biti protiv svega novog je odlika konzervativnih i ograničenih ljudi.
Ovde uglavnom o električnim automobilima negativne komentare daju oni koji nisu nikada seli u električni automobil.
Imam i vozim električne automobile već skoro šest godina, a od prošle godine imam i solarne panele na krovu i svakog dana uživam u novim tehnologijama.
I da, elokventan sam, poznajem pravopis, strukturu rečenica i plasiranje poente.
(Dragan EV, 8. novembar 2022 18:39)
Ne nije, ali su uredbama zakonima i ostalim polugama koje već vlasti koriste, jednostavno primorali. Nemoj se praviti većim bolidom nego što jesi.
(kimi R, 8. novembar 2022 18:43)
Aha, zakonima Nemačke/EU su naterali Švabe da kupe Tesle na prvom i trećem mestu, ali eto nije im uspelo kod kupaca Golfa na drugom mestu.
Mislim da nije daleko dan kada ćeš shvatiti da su kupci sa 40-60 000 € kupili Tesle zato što su želeli da ih kupe, a ne Golfa koji su mogli kao i ID 3/4. Koja su njihova domaća domaća kola.
i uzgred, komunikacija sa bolidom čoveka čini većim bolidom. Osim ako nije zajebantski odgovor. Nemoj to sebi raditi.
(Goxy, 9. novembar 2022 09:34)
Svaki put i pisem o ovome.Nije to samo 600.000 ljudi bez posla,vec nekoliko miliona.Koliko prodavnica auto delova postoji po svetu?Samo to.
Ostatak je suludo i zamisliti.Jedan ogroman lanac raznih proizvodjaca raznih delova i masina.Kao drugo nece vise biti potrebne ni razne masine koje prave i obradjuju delove.Znaci opasno ozbiljna cifra raznih zanata i svega.
(samo da kazem, 8. novembar 2022 10:20)
Ne morate da računate. Vožnja električnim automobilima će koštati koliko bude koštala.
Ono što je važno shvatiti da u budućnosti drugih automobila osim električnih neće biti kao što pre desetak godina nije bilo drugih automobila osim onih sa SUS motorom.
Možda u budućnosti polovni električni automobili neće imati značajnu vrednost po isteku svog eksplatacionog roka, ali nemaju ni mobilni telefoni danas, pa zbog toga niko ne odustaje od kupovine novih mobilnih telefona.
A svi oni koji kao glavnu negativnost električnih vozila vide upotrebu baterija, prvo bi trebalo da se odreknu mobilnih telefona, daljinskih upravljača i svega što koristi baterije (pa i svojih SUS automobila koji imaju akumulator) pa da onda sa pravom mogu da govore o baterijama za električne automobile.
(Dragan EV, 06. novembar 2022 17:30)
Komentar Dragana EV od bukvalno pre 2 dana. Covek reciklira bajatu demagogiju bez ijedne originalne misli. Da li vam zvuci poznato? Mene podseca na nase vrsioce vlasti koji su dobili funkciju preko veze, pa sada pokusavaju da zvuce elokventno, ali im nesto ne uspeva.
(Inception, 8. novembar 2022 16:34)
Ova su radna mesta skoro pa nebitna. Pola ih svejedno ostaje - sedište je sedište itd. Prosto ukupna neudobnost prelaska na struju sada ne valja. Ni ekonimičnost struje ako sve ide na nju ni ukupni ekološki impakt. Ali to što je silovanje na tu stranu iracionalno i suludo nije znak da se neće desiti. Naprotiv! Vidi samo masovni prelazak na odurne SUV, i to još dok svi tobož pate zbog planete.
Elektro-kola su puno bolja ali zahtevaju bolje baterije, i kapacitore verovatno, čini se i hidrogen. Sve ako su široko rasprostranjene nuklearke, bar pola Th, sa puno "bridera" i uz kogeneraciju hidrogena. Pa utrostručene bar mreže posvuda. Dakle možda ikad, možda nikad, ali najranije ne za bar 30 godina.
Ekološki i naučno tu je sve sumanuto. Verzije tkzv. abiotskog porekla nafte su sve uverljivije. Ali ova eko-histerija ovih idiota po putevima, što se lepe po muzejima itd. - ta bolest u glavu, to je na svetu sila najveća. Sve na bazi "ozonska rupa raste!" A kad ona nestane "CO2 zagrevanje staklene bašte!" Kad se razjasni da je CO2 najnižeg nivoa u istoriji planete, i Srednji Vek imao topliju klimu nego mi sada onda ide "Koralni greben umire!" Ali i on, kao i sve, ima cikluse; sad je nikad veći i nikad mu nije bilo bolje! Zato su tu strašne... Klimatske Promene! kojih u tom smislu naravno nema [link] Rezime: sumanuto je, dakle ima dobre šanse da uspe!
(Helios, 8. novembar 2022 15:36)
Uglavnom se ne zna da je stepen korisnog dejstva kod benzinskog motora manji od parne mašine, a dizela veći - i onda neko zabrani dizel motore... u ime ekologije... urnebes...
(Tri Tacke, 8. novembar 2022 13:43)
Udeo prodaje EV u 2021. je bio 1.5%. 98.5% prodatih autoombila su sa motorima SUS. To je sve što treba da znamo šta žele građani EU.
(Alex, 8. novembar 2022 11:17)
Alex - nemoj da lazes! Udeo EV je 2021 bio 8.5% a ove godine prelazi 20%.
Sve preko 10% znaci "put bez povratka" (isto kao kad su smartphones ili kompjuteri presli 10% bio je put bez povratka).
Tako da su EU i Kina vec ihahaj presli taj "put" i procenat EV ce samo da raste
A mi mozemo da kmecimo u zapecku evrope i da zalimo za Golfom dvicom "eeeeej al je to bilO autO"
(Za Alex, 8. novembar 2022 14:03
Možeš ti da se trućaš i besniš do mile volje. Te igračke na baterije nikad neće postati održivo rešenje za prevoz jer inženjerski i tehnički nisu nikakva revolucija nego prelazno rešenje. Baš bih voleo da ti vidim lice kad za desetak godina, motori SUS ostanu u upotrebi sa pogonom na sintetička goriva, za koja su projekti spremni i čekaju trenutak.
(Alex, 8. novembar 2022 16:04)
Udeo prodaje EV u 2021. je bio 1.5%. 98.5% prodatih autoombila su sa motorima SUS. To je sve što treba da znamo šta žele građani EU.
(Alex, 8. novembar 2022 11:17)
Potpuno netačno. 2021.godine u EU-27 je udeo električnih vozila u prodaji iznosio 17,8%. 2020.godine je bio 10,7%.
(Dr Sokrates, 8. novembar 2022 13:20)
Zec u šumi a pravi se marinada i loži se vatrica...
Ajde da je to strategija nekog lovca, pa i da čekamo na poverenje, pa jeli ne jeli, popili neko piće, ismejali se gladni pa kući na večeru...
Ovde se radi o izgubljenom ekonomskom kompasu ogromnih razmera...
"Ajd' živeli vi meni, da je zdravlja... Za ostalo će da se snađemo".
He,he,hee.
(Moram da kažem, 8. novembar 2022 10:14)
@Alex - nemoj da lazes! Udeo EV je 2021 bio 8.5% a ove godine prelazi 20%.
Sve preko 10% znaci "put bez povratka" (isto kao kad su smartphones ili kompjuteri presli 10% bio je put bez povratka).
Tako da su EU i Kina vec ihahaj presli taj "put" i procenat EV ce samo da raste
A mi mozemo da kmecimo u zapecku evrope i da zalimo za Golfom dvicom "eeeeej al je to bilO autO"
(Za Alex, 8. novembar 2022 14:03)
Pa nije valjda da 600000 ljudi u EU radi na proizvodnji motora i menjača za vozila… i na električnim vozilima ima mehaničkih delova… uostalom i ona imaju motore i prenosnike snage(menjače) a i ostale pogonske sklopove i hiljade drugih delova koje će neko morati da napravi…
Na kraju krajeva razlika između vozila s pogonom na fosilna goriva i vozila s pogonom na električnu energiju je u vrsti „goriva” koje se koristi… ali je koncept samog vozila i dalje veoma sličan.
(Rade, 8. novembar 2022 13:31)
Građani EU su rekli jasno šta žele. Dve Tesle na prva tri mesta. Pa vi pravite i na ugalj ako želite, izbrisaće se ne 600 000 mesta nego 6 miliona kada završite poslednji.
(Goxy, 08. novembar 2022 09:10)
Daj brale o cemu pises, kao da je ta EU na Marsu pa ne znamo kako je tamo. Cak i u Holandiji ces videti 1 ili 2 EV na svakih 100 SUS. Smesno je to sve, halabuka u medijskom prostoru nema veze sa realnim zivotom. Pogledaj na Hr primorju stotine hiljada Holandjana i Nemaca kako leti dolaze i vuknjaju prikolice, kampere, bicikle, najbolje da ce to da rade sa EV. O zimskom turizmu da i ne pricam, na planinu po snegu sa EV, da da.
(eksarhija, 8. novembar 2022 14:07)
Lepo bi bilo da dišemo čist vazduh i živimo zdravo ali ovde će morati kompromis da se napravi. Neće to ići baš kako su u Briselu zamislili.
(Alex, 8. novembar 2022 10:08)
"..Ne treba se brinuti da će privreda Evrope propasti. Nije propala ni kad su propale konjske zaprege, ni kad su nestale parne mašine...."
Istina, ali nije bilo briselskog, odnosno politickog mandata. To je bio prirodan sled stvari. Konjske zaprege jos uvek postoje, nisu zabranjene, parne masine jos uvek postoje, nisu zabranjene.
(Geometar, 8. novembar 2022 17:03)
@inception
Interesantno, većina tih koji tako zdušno zastupaju EV su isti. Svi pričaju istu romantičnu priču bez osnova i sa odsustvom realnosti.
(kimi R, 8. novembar 2022 18:38)
Nije baš tako teško kao što izgleda. Danas su jednostavno automobili postali previše dostupni. Evo na primer, pre 35 godina naša porodica je imala jednog fiću i bili smo srećni. Nije svaka kuća imala auto. Danas u domaćinstvu imamo 3 vozača i četiri (4) auta. Umesto srljanja naslepo u masovnu eliktrifikaciju, bolje je stati na put suludim SUV trendovima i regulisati veličinu, masu i potrošnju kod novih modela. Ali previše je love u igri da bi razum prevladao.
(filantrop, 8. novembar 2022 13:58)
Ako cena baterija padne i brzina punjenja se poveca, SUS automobili ce nestati iz ekonomskih razloga. Ako u budućnosti cene ostanu ovako visoke, mozda zamene 20% SUS vozila, mozda i 50% (tesko) ali SUS vozila sigurno nece potpuno nestati.
(T, 8. novembar 2022 11:07)
U poslednje vreme izlaze modeli sa anemičnom motorizacijom, a sve više se spominje i ograničavanje max brzine od 180 km/h od strane nekih proizvođača u cilju smanjenja emisije zagađenja. Sada se priča o zagađenju koje stvara habanje pneumatika i kočnica.
Tri cilindra i mild hibrid su naša bliža budućnost, ako govorimo o novim modelima.
(YPT, 8. novembar 2022 22:07)
Istina, ali nije bilo briselskog, odnosno politickog mandata. To je bio prirodan sled stvari. Konjske zaprege jos uvek postoje, nisu zabranjene, parne masine jos uvek postoje, nisu zabranjene.
(Geometar, 8. novembar 2022 17:03)
Netačno. Električni automobili su propisima obavezani da ispred njih ide čovek sa zvonom i upozorava pešake i kočijaše zato što su bili nečujni. Benzinski automobili nisu imali takvu obavezu jer su se čuli na kilometar. Ko zna kakvi električni automobili, ali i baterije bi do sada postojale da nisu doneti takvi propisi. Interesantno, identičan propis su naftno-automobilski lobiji hteli da proguraju kroz EU parlament sto godina kasnije, odnosno pre desetak. Električni automobili nisu potisnuti i iskorenjeni zbog svojih nedostataka, nego silom propisa. Praktično su iskorenjeni zbog mana fosilnih motora!
Neka naprave SUS motor i na govna, ako im auspuh ide u kabinu i ne prave buku, imaće argument. Do tada nemaju. Mogu i ja da drečim kako u svom dvorištu mogu i smem da palim svoje lišće i drugo đubre i da se to ne tiče nikoga. I stvarno, po kom osnovu meni zabranjuju da palim lišće (ili seljaci strnjiku) a u isto vreme dozvoljeno je paliti naftu?
Po kom osnovu. Pa po osnovu norme urbanog življenja. Ja hoću i jedva čekam da se zabrane vozila koja truju, smrde i prave buku. Ako je do sada i bilo neminovno da se takvi automobili trpe, više nije. U protivnom, "hoću moje pravo da u svom dvorištu palim šta ja hoću, kao što je smeo moj deda!"
(Joca, 9. novembar 2022 03:25)
@Za Alex
Ljubitelji SUS se ne boje za budućnost dok god im se ne zabranjuje prodaja. Ka ću prvi da kupim EV kad mi bude odgovarao, samo ostavite meni pravo da odlučim kad je to. Problem sa ideološkom matricom uz koju idu EV je što ne da nema slobode govora, nego nemaš ni pravo da misliš.
(Milan, 8. novembar 2022 21:48)
@Dragan EV
Druže evropla ne živi od privrede nego od pljačke. Nisu oni svoje Parize Londone Q..e palce gradili od svog rada, to ue sve opljačkano.
(Stanislav, 8. novembar 2022 18:55)
Elektricna vozila su postojala jos pocetkom 1900-ti, dakle proslog vijeka. Tako da to sto kazes da su prije 10 godina samo SUS vozila postojala nije tacno. Informisi se, nemoj da se blamiras. Iz istog razloga se nisu uvodila masovno, jer ni tada nisu imali infrastrukturu da podrzi masovnu upotrebu. Dzaba vam forsiranje, nemate sto je potrebno da vam se ostvare zelje...
(Zelje i pozdravi, 9. novembar 2022 00:40)
Biti protiv svega novog je odlika konzervativnih i ograničenih ljudi.
Ovde uglavnom o električnim automobilima negativne komentare daju oni koji nisu nikada seli u električni automobil.
Imam i vozim električne automobile već skoro šest godina, a od prošle godine imam i solarne panele na krovu i svakog dana uživam u novim tehnologijama.
I da, elokventan sam, poznajem pravopis, strukturu rečenica i plasiranje poente.
(Dragan EV, 08. novembar 2022 18:39)
Dosta dugo komentarisete EV. Nikakav konkretan komentar, predlog ili misljenje nismo culi od Vas, osim raznog vrcenja prazne slame.
Poznajete pravopis, elokvencijom maskirate demagogiju, struktura recenica Vam je dobra, a plasiranje poente dobro ispod proseka, pogotovo za nekog ko ima tako visoko misljenje o sebi.
(Inception, 9. novembar 2022 07:26)
Tačno ono za šta se zalaže svaki normalan čovek: sloboda izbora, ko hoće EV neka vozi, ko neće neka ima izbor. Neka upotreba EV bude i jeftinija, ostavite pravo da se koriste i druge vrste pogona.
Sve što je navedeno u tekstu je jednostavno i tačno koliko i 2+2=4, samo ne treba biti ideološki zaslepljen
(Milan, 8. novembar 2022 21:43)
Zasigurno i bice to vecinska vozila i dalje, jos dugo, dugo.
Kad ljevicari i komunjare odu sa vlasti prestaje i svaka propaganda za uvodjenjem EV vozila. Samo gledajte i uzivajte...
(Neko iz mase, 9. novembar 2022 00:33)
@Goxy
Ne nije, ali su uredbama zakonima i ostalim polugama koje već vlasti koriste, jednostavno primorali. Nemoj se praviti većim bolidom nego što jesi.
(kimi R, 8. novembar 2022 18:43)
Ukidanje 600000 radnih mesta? Nista strasno, inicijatori ove ujdurme sigurno planiraju da raznim trovanjima i vakcinacijama do 2035. god. pobiju mnogo veci broj ljudi, pa nece biti problem za ukinuta radna mesta….
(Mika, 10. novembar 2022 00:26)