Prva vožnja: Opel Astra Sports Tourer

Prva vožnja nove Opel Astre karavan bila je nostalgična iz više razloga. Najvažnije je to da smo se podsetili koliko karavani mogu da budu praktičniji od krosovera.

Pošaljite komentar
  1. Ovaj Opel postao zalostan sa 3 cilindra. Slabo ce to raja da kupuje,em skupo,em auto sa "kracom nogom". I taj 1.5dci je isto kultivator. A cenu im zabiberili...pa ne vozim ja ekranom jedan auto,meni treba motor. VW 1.5tsi za ove anemicne Francuze je raketa. Moze eventualno onaj 1.33 Tce 140Ks i kraj svega.
    (Robi, 12. novembar 2022 19:44)

    # Link komentara

  2. A Skoda u tom segmentu nudi 1.5 i 2.0 benzince sa 4 cilindra, dizel od 2000 kubika... Sta mislite, sta ce se bolje prodavati?
    (DC, 28. oktobar 2022 10:21)

    i volan kao dodatnu opremu koja se dokupljuje...
    (lily, 2. novembar 2022 20:06)

    # Link komentara

  3. za razliku od 3-cilindricnih miksera i preskupih PHEV poluelektricara.
    (Manta, 31. oktobar 2022 15:14)

    kao prvo, dugotrajnost tih miksera je odavno dokazana. drugo, taj mikser sto ti pominjes, se ugradjuje u oktaviju novu i sa vise od 100 konja, taj auto ima sasvim solidne performanse. ja ga licno vozio.
    (mrk, 2. novembar 2022 20:05)

    # Link komentara

  4. Steta sto se Mazda 3 ne proizvodi kao karavan.
    Osnovni motor 2000 kubika benzinac, 4 cilindra bez turbo punjaca...
    Nova Astra je OK - puno mesta, ostre linije, odlicna alternativa za Oktaviju.
    Kao problem vidim slabu ponudu motora - ispade da je 1.5 dizel jos i najbolje resenje jer ima 4 cilindra, malo trosi i nudi dugi radni vek, za razliku od 3-cilindricnih miksera i preskupih PHEV poluelektricara.
    (Manta, 31. oktobar 2022 15:14)

    # Link komentara

  5. Moj Grand Scenic ima ozbiljniji prtljažni prostor, a i nema ekrane.
    Istih su dimenzija - znači Grand Scenic
    (rebro, 28. oktobar 2022 23:50)

    # Link komentara

  6. A Skoda u tom segmentu nudi 1.5 i 2.0 benzince sa 4 cilindra, dizel od 2000 kubika... Sta mislite, sta ce se bolje prodavati?
    (DC, 28. oktobar 2022 10:21)

    # Link komentara

  7. prednost je u tome ćeš lakše UBACIVATI stvari. Aj sad Gulivere putuj...
    (Norco, 26. oktobar 2022 13:58)

    Jesi li ikada probao da staviš ili izvadiš stvari is donjih kuhinjskih elemenata?

    Očigledno nisi jer ne bi pametovao. Bolje bi bilo da nisi bežao sa časova, ali šta je tu je.
    (Ja i ovaj pored mene, 27. oktobar 2022 23:26)

    # Link komentara

  8. @Kale
    Propast je i kad ga malo nagaziš, samo za novčanik na pumpi.
    (Milan, 27. oktobar 2022 18:48)

    # Link komentara

  9. Malolitražni turbo trocilindraš je propast u najavi
    (Giovanni, 26. oktobar 2022 03:19)
    ---- Jeste propast kada ga kupis posle 15 godina. Kupi nov mislim stvarno nov iz salona ne nov nov, pa ces da vidis koliko si pametan ispao.
    (Kale, 26. oktobar 2022 20:01)

    # Link komentara

  10. Opel 308 SportsTourer oblikovan sekirom.
    (Tako nekako, 26. oktobar 2022 17:42)

    # Link komentara

  11. @Guliver

    prednost je u tome ćeš lakše UBACIVATI stvari. Aj sad Gulivere putuj...
    (Norco, 26. oktobar 2022 13:58)

    Tipicno licno misljenje srbadije koje prkosi zakonima fizike. Zato i jeste ovako kako je.
    (Guliver, 26. oktobar 2022 16:47)

    # Link komentara

  12. @Guliver

    prednost je u tome ćeš lakše UBACIVATI stvari. Aj sad Gulivere putuj...
    (Norco, 26. oktobar 2022 13:58)

    # Link komentara

  13. Ljudi, upravo ovih dana vozim firminu novu Astru 1.2 turbo. Auto je ozbiljno žustar u vožnji iako ima samo 110ks i 1.2 motor, lepa međuubrzanja ima, kvalitet obrade i zvučne izolacije je top. Sedišta su udobna (mada ovaj primerak ima neka doplatna, na struju, bez kože).
    Ono što mi se ne sviđa je kokpit. Ta digitalna tabla izgleda tako jadno, da je to tragično. Kao da su zalepili od nekog drugog auta. Ima super funkcionalnosti, ali je ružno do bola. Samo zbog toga ne bih kupio ovaj auto, jer ne mogu da podnesem taj spejs izgled. Užas.
    I mislim da su platili taj auto jedno 25-26.000 eur, tako nešto.
    (Tapkaroš, 26. oktobar 2022 12:26)

    # Link komentara

  14. "Za glavu takođe nije problem, jer oni prosečne visine imaju najmanje desetak centimetara do krova."

    No, u sadašnji pežo 308 SW mk3 ja ne mogu sesti pozadi. Suviše mi je nisko. Džaba im što "Međuosovinsko rastojanje iznosi 2.732 mm" kada u kola ne može ući trup čoveka zajedno sa glavnom na ramenima.
    Pogledajte na netu koliko je bio visok pežo 308 SW mk1. Bio je visok 155 cm.
    Ovaj danas koliko ima? Koliko ima ova astra? Visoka je samo 144 cm ! I nema tu komfora i ponude prostora. Komotna je koliko i "španska žizma". Tako da je totalna debilana druga rečenica ispod naslova ("Najvažnije je to da smo se podsetili koliko karavani mogu da budu praktičniji od krosovera").
    (suviše mali "Headroom", 25. oktobar 2022 20:29)

    Slažem se u potpunosti da auti ispod 150 cm visine nisu za korištenje svaki dan. Može niži biti neki sportski auto, ali normalan obiteljski auto NE SMIJE ili se morate saginjati i uvlačiti u auto umjesto da normalno sjednete. Jednostavno već pri dizajniranju glavnu riječ vode pametnjakovići koji su otkrili toplu vodu tako što su zaključili da niži auto znači manji otpor zraka, a to opet vodi do niže potrošnje po otvorenoj cesti. Ma nije moguće. Mi to nikada sami ne bi zaključili.
    I onda iz serije u seriju snižavaju aute. Dokle?
    Dok ih svi ne prestanu kupovati!
    I začudo ljudi kupe SUV. Ne da voze van ceste nego da se normalno voze na cesti i ne moraju se glavom spuštati do koljena da uđu i izađu iz auta. Dosta im je maltretiranja pa kupe SUV.
    (Ivan ZG, 26. oktobar 2022 10:38)

    # Link komentara

  15. @Ivan ZG
    Početni turbo nije odličan, vozio sam nedelju dana renta car corsu sa tim motorom i apsolutno nije za pohvalu. Mogu misliti tek kako se ponaša u Astri?
    (mile @, 26. oktobar 2022 10:20)

    # Link komentara

  16. "U poređenju sa krosoverima, velika prednost Astre Sports Tourer je u tome što je donja ivica prtljažnika od tla udaljena svega 60 centimetara."

    U čemu je prednost? Dizanje tereta sa poda je lakše nego dizanje istog sa stolice. Da li je to autor hteo da kaze?
    (Guliver, 26. oktobar 2022 05:37)

    # Link komentara

  17. Više nema krštenih motora u srednjem segmentu ne-premium proizvodjača. Malolitražni turbo trocilindraš je propast u najavi, a opcija plug-in hibrida je preskupa i ne odgovara mnogima (bez garaže ili mogućnosti punjenja noću). Vratite 4 cilindra sa motorima preko 1.5 litre, ako može i bez turbine (mada znam da tražim previše).
    (Giovanni, 26. oktobar 2022 03:19)

    # Link komentara

  18. Kao svaki opel, niti smrdi, nit' miriše.
    (bVb, 26. oktobar 2022 00:22)

    # Link komentara

  19. Пре бих Пежо 308 купио. Има доста детаља који су лепше урађени на 308, на пример инструмент табла.
    (Живчани лик, 25. oktobar 2022 23:36)

    # Link komentara

  20. jako ruzan auto,kako unutra tako i okolo..ali nije samo opel,nego sva novija vozila..ni na sta ne liče,nemaju dusu nikako. ..
    (WRX, 25. oktobar 2022 22:02)

    # Link komentara

  21. Prednjica prelepa, bok onako, zadnji deo prosek. Enterijer bez šmeka, hladno sveden, bez radosti, mračan i sterilan. Sve u svemu, na skali od 1-5, trojka.
    (Smuleco, 25. oktobar 2022 22:01)

    # Link komentara

  22. Prosecan auto , koji ce prosecnom Srbinu biti nedostupan , jer ce kostati 30 ak hiljada evra .Za 15ak godina imacemo ih u izobilju , kad krenu leševi sa zapada da se uvoze u srbiju.
    (m.vesovic, 25. oktobar 2022 21:59)

    # Link komentara

  23. Nedostaje podatak o odstojanju od tla. Na slikama deluje da je jedva 12 cm. Nadam se da grešim.
    (Vozač, 25. oktobar 2022 20:30)

    # Link komentara

  24. "Za glavu takođe nije problem, jer oni prosečne visine imaju najmanje desetak centimetara do krova."

    Sa 193 cm visine bez problema sam mogao sesti pozadi u karavansku astru prethodne generacije. Čak sam i kapu na glavi mogao imati. Jer je za glavu i trup postojalo izobilje prostora za tu klasu.

    No, u sadašnji pežo 308 SW mk3 ja ne mogu sesti pozadi. Suviše mi je nisko. Džaba im što "Međuosovinsko rastojanje iznosi 2.732 mm" kada u kola ne može ući trup čoveka zajedno sa glavnom na ramenima.
    Pogledajte na netu koliko je bio visok pežo 308 SW mk1. Bio je visok 155 cm.
    Ovaj danas koliko ima? Koliko ima ova astra? Visoka je samo 144 cm ! I nema tu komfora i ponude prostora. Komotna je koliko i "španska žizma". Tako da je totalna debilana druga rečenica ispod naslova ("Najvažnije je to da smo se podsetili koliko karavani mogu da budu praktičniji od krosovera").
    (suviše mali "Headroom", 25. oktobar 2022 20:29)

    # Link komentara

  25. Kakva lepotica! Vrlo mi se svidja. Ako dodjem do 30.000 evra, kupujem jednu Astru dizelasa.
    (EU gradjanin, 25. oktobar 2022 20:05)

    # Link komentara

  26. Dobra skroz, ali ova najslabija, jedno 28000€ start!?
    Kakve su to cifre i skokovi.
    (Pešmerga, 25. oktobar 2022 19:37)

    # Link komentara

  27. Opel karavani, uvek medju prva tri po broju prodatih komada u Evropi...legenda koja traje.
    (urke, 25. oktobar 2022 19:31)

    # Link komentara

  28. ovaj auto ima 597 l gepek.
    volvo xc70 570 l gepek.

    volvo duzi za 20cm

    znaci mesto u kabini je negde uskraceno..
    (458599, 25. oktobar 2022 19:07)

    # Link komentara

  29. Lep auto koji niko neće kupiti. Ove duguljaste karoserije gde se sedi nisko i zavaljeno su relikt prošlosti. Odgovarajući SUV je kraći, lakše se parkira, lakše se ulazi i izlazi, lepše se sedi, ima više prostora i bezbedniji je.
    (Joca, 25. oktobar 2022 18:38)

    # Link komentara

  30. Nije ruzna da je ne bih nikad vozio, ali jeste mi nekako...ne znam ni kako da opisem..nakaradna. Pogotovo enterijer.
    (bu, 25. oktobar 2022 18:33)

    # Link komentara

  31. Lep Peugeot, nema sta.
    (The Unforgiven, 25. oktobar 2022 18:23)

    # Link komentara

  32. meni se dja
    (cvru dezpr, 25. oktobar 2022 18:11)

    # Link komentara

  33. Odlična! Lepo bi bilo i neki jači motor videti u njoj....
    (northman, 25. oktobar 2022 17:19)

    # Link komentara

  34. "...U poređenju sa krosoverima, velika prednost Astre Sports Tourer je u tome što je donja ivica prtljažnika od tla udaljena svega 60 centimetara...."

    Moze li neko da objasni u cemu je prednost?
    (Neko iz mase, 25. oktobar 2022 16:45)

    # Link komentara

  35. Ne mogu se oteti utisku da mi svi ovakvi karavani leže previše nisko prema tlu. Niti mi to izgleda lijepo, a nije ni praktično, a karavani bi barem trebali biti praktični.
    I onda ljudi pogledaju auto i kupe - Peugeot 2008.
    Jest da mu je prtljažnik manji, ali je ljepši i nećete se bojati da ćete zapeti pri silasku sa pješačkog nogostupa.
    Ovaj turbo 1,2 i to početni je odličan i uglavnom ne prelazi 8 u gradu, a po otvorenoj cesti ide i sa 5,5.
    Ne troši puno ni pri 130 iako je SUV (6,5-7).
    Ne isplati se doplatiti za jaču verziju od 130 KS jer u donjim i srednjim okretajima ide isto kao onaj od 110 KS. Tek kada ga rastegnete u okretaje osjetite razliku.
    (Ivan ZG, 25. oktobar 2022 16:36)

    # Link komentara

  36. Ružna.
    (f, 25. oktobar 2022 16:14)

    # Link komentara

  37. Hocemo Opel Kadeta!!!
    (NR, 25. oktobar 2022 16:13)

    # Link komentara

  38. odvratno kolike su ivice oko ekrana
    (ime moje, 25. oktobar 2022 16:05)

    # Link komentara

  39. To je sada PSA u celosti sem spoljasnjeg lima, dakle dizajna..
    I sasvim je ok ta prica, ko prica sa VW i Seat/Skoda/Audi ..
    Jeftiniji je razvoj, izrada a i cena na kraju krajeva..
    (C i n i k, 25. oktobar 2022 15:54)

    # Link komentara

  40. Unutra katastrofa. Možda za nijansu ispred Golfa 8 što se tiče jadne i siromašne instrument table sa 2 tableta. Iz prve grupacije mi se više sviđa tabla iz Oktavije a iz druge tabla iz novog Pežoa 308. Jednostavno deluju nekako bogatije i masivnije.
    (Boki, 25. oktobar 2022 15:54)

    # Link komentara

  41. Пре бих Пежо 308 купио. Има доста детаља који су лепше урађени на 308, на пример инструмент табла.
    (Живчани лик, 25. oktobar 2022 15:19)

    # Link komentara