Utorak, 25.10.2022.

14:20

Prva vožnja: Opel Astra Sports Tourer

Izvor: B92

Prva vožnja: Opel Astra Sports Tourer IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

41 Komentari

Sortiraj po:

Robi

pre 1 godinu

Ovaj Opel postao zalostan sa 3 cilindra. Slabo ce to raja da kupuje,em skupo,em auto sa "kracom nogom". I taj 1.5dci je isto kultivator. A cenu im zabiberili...pa ne vozim ja ekranom jedan auto,meni treba motor. VW 1.5tsi za ove anemicne Francuze je raketa. Moze eventualno onaj 1.33 Tce 140Ks i kraj svega.

mrk

pre 1 godinu

za razliku od 3-cilindricnih miksera i preskupih PHEV poluelektricara.
(Manta, 31. oktobar 2022 15:14)

kao prvo, dugotrajnost tih miksera je odavno dokazana. drugo, taj mikser sto ti pominjes, se ugradjuje u oktaviju novu i sa vise od 100 konja, taj auto ima sasvim solidne performanse. ja ga licno vozio.

lily

pre 1 godinu

A Skoda u tom segmentu nudi 1.5 i 2.0 benzince sa 4 cilindra, dizel od 2000 kubika... Sta mislite, sta ce se bolje prodavati?
(DC, 28. oktobar 2022 10:21)

i volan kao dodatnu opremu koja se dokupljuje...

Manta

pre 1 godinu

Steta sto se Mazda 3 ne proizvodi kao karavan.
Osnovni motor 2000 kubika benzinac, 4 cilindra bez turbo punjaca...
Nova Astra je OK - puno mesta, ostre linije, odlicna alternativa za Oktaviju.
Kao problem vidim slabu ponudu motora - ispade da je 1.5 dizel jos i najbolje resenje jer ima 4 cilindra, malo trosi i nudi dugi radni vek, za razliku od 3-cilindricnih miksera i preskupih PHEV poluelektricara.

Ja i ovaj pored mene

pre 1 godinu

prednost je u tome ćeš lakše UBACIVATI stvari. Aj sad Gulivere putuj...
(Norco, 26. oktobar 2022 13:58)

Jesi li ikada probao da staviš ili izvadiš stvari is donjih kuhinjskih elemenata?

Očigledno nisi jer ne bi pametovao. Bolje bi bilo da nisi bežao sa časova, ali šta je tu je.

Kale

pre 1 godinu

Malolitražni turbo trocilindraš je propast u najavi
(Giovanni, 26. oktobar 2022 03:19)
---- Jeste propast kada ga kupis posle 15 godina. Kupi nov mislim stvarno nov iz salona ne nov nov, pa ces da vidis koliko si pametan ispao.

Guliver

pre 1 godinu

@Guliver

prednost je u tome ćeš lakše UBACIVATI stvari. Aj sad Gulivere putuj...
(Norco, 26. oktobar 2022 13:58)

Tipicno licno misljenje srbadije koje prkosi zakonima fizike. Zato i jeste ovako kako je.

Tapkaroš

pre 1 godinu

Ljudi, upravo ovih dana vozim firminu novu Astru 1.2 turbo. Auto je ozbiljno žustar u vožnji iako ima samo 110ks i 1.2 motor, lepa međuubrzanja ima, kvalitet obrade i zvučne izolacije je top. Sedišta su udobna (mada ovaj primerak ima neka doplatna, na struju, bez kože).
Ono što mi se ne sviđa je kokpit. Ta digitalna tabla izgleda tako jadno, da je to tragično. Kao da su zalepili od nekog drugog auta. Ima super funkcionalnosti, ali je ružno do bola. Samo zbog toga ne bih kupio ovaj auto, jer ne mogu da podnesem taj spejs izgled. Užas.
I mislim da su platili taj auto jedno 25-26.000 eur, tako nešto.

Ivan ZG

pre 1 godinu

"Za glavu takođe nije problem, jer oni prosečne visine imaju najmanje desetak centimetara do krova."

No, u sadašnji pežo 308 SW mk3 ja ne mogu sesti pozadi. Suviše mi je nisko. Džaba im što "Međuosovinsko rastojanje iznosi 2.732 mm" kada u kola ne može ući trup čoveka zajedno sa glavnom na ramenima.
Pogledajte na netu koliko je bio visok pežo 308 SW mk1. Bio je visok 155 cm.
Ovaj danas koliko ima? Koliko ima ova astra? Visoka je samo 144 cm ! I nema tu komfora i ponude prostora. Komotna je koliko i "španska žizma". Tako da je totalna debilana druga rečenica ispod naslova ("Najvažnije je to da smo se podsetili koliko karavani mogu da budu praktičniji od krosovera").
(suviše mali "Headroom", 25. oktobar 2022 20:29)

Slažem se u potpunosti da auti ispod 150 cm visine nisu za korištenje svaki dan. Može niži biti neki sportski auto, ali normalan obiteljski auto NE SMIJE ili se morate saginjati i uvlačiti u auto umjesto da normalno sjednete. Jednostavno već pri dizajniranju glavnu riječ vode pametnjakovići koji su otkrili toplu vodu tako što su zaključili da niži auto znači manji otpor zraka, a to opet vodi do niže potrošnje po otvorenoj cesti. Ma nije moguće. Mi to nikada sami ne bi zaključili.
I onda iz serije u seriju snižavaju aute. Dokle?
Dok ih svi ne prestanu kupovati!
I začudo ljudi kupe SUV. Ne da voze van ceste nego da se normalno voze na cesti i ne moraju se glavom spuštati do koljena da uđu i izađu iz auta. Dosta im je maltretiranja pa kupe SUV.

mile @

pre 1 godinu

@Ivan ZG
Početni turbo nije odličan, vozio sam nedelju dana renta car corsu sa tim motorom i apsolutno nije za pohvalu. Mogu misliti tek kako se ponaša u Astri?

Guliver

pre 1 godinu

"U poređenju sa krosoverima, velika prednost Astre Sports Tourer je u tome što je donja ivica prtljažnika od tla udaljena svega 60 centimetara."

U čemu je prednost? Dizanje tereta sa poda je lakše nego dizanje istog sa stolice. Da li je to autor hteo da kaze?

Giovanni

pre 1 godinu

Više nema krštenih motora u srednjem segmentu ne-premium proizvodjača. Malolitražni turbo trocilindraš je propast u najavi, a opcija plug-in hibrida je preskupa i ne odgovara mnogima (bez garaže ili mogućnosti punjenja noću). Vratite 4 cilindra sa motorima preko 1.5 litre, ako može i bez turbine (mada znam da tražim previše).

Живчани лик

pre 1 godinu

Пре бих Пежо 308 купио. Има доста детаља који су лепше урађени на 308, на пример инструмент табла.

Smuleco

pre 1 godinu

Prednjica prelepa, bok onako, zadnji deo prosek. Enterijer bez šmeka, hladno sveden, bez radosti, mračan i sterilan. Sve u svemu, na skali od 1-5, trojka.

m.vesovic

pre 1 godinu

Prosecan auto , koji ce prosecnom Srbinu biti nedostupan , jer ce kostati 30 ak hiljada evra .Za 15ak godina imacemo ih u izobilju , kad krenu leševi sa zapada da se uvoze u srbiju.

suviše mali "Headroom"

pre 1 godinu

"Za glavu takođe nije problem, jer oni prosečne visine imaju najmanje desetak centimetara do krova."

Sa 193 cm visine bez problema sam mogao sesti pozadi u karavansku astru prethodne generacije. Čak sam i kapu na glavi mogao imati. Jer je za glavu i trup postojalo izobilje prostora za tu klasu.

No, u sadašnji pežo 308 SW mk3 ja ne mogu sesti pozadi. Suviše mi je nisko. Džaba im što "Međuosovinsko rastojanje iznosi 2.732 mm" kada u kola ne može ući trup čoveka zajedno sa glavnom na ramenima.
Pogledajte na netu koliko je bio visok pežo 308 SW mk1. Bio je visok 155 cm.
Ovaj danas koliko ima? Koliko ima ova astra? Visoka je samo 144 cm ! I nema tu komfora i ponude prostora. Komotna je koliko i "španska žizma". Tako da je totalna debilana druga rečenica ispod naslova ("Najvažnije je to da smo se podsetili koliko karavani mogu da budu praktičniji od krosovera").

Joca

pre 1 godinu

Lep auto koji niko neće kupiti. Ove duguljaste karoserije gde se sedi nisko i zavaljeno su relikt prošlosti. Odgovarajući SUV je kraći, lakše se parkira, lakše se ulazi i izlazi, lepše se sedi, ima više prostora i bezbedniji je.

Neko iz mase

pre 1 godinu

"...U poređenju sa krosoverima, velika prednost Astre Sports Tourer je u tome što je donja ivica prtljažnika od tla udaljena svega 60 centimetara...."

Moze li neko da objasni u cemu je prednost?

Ivan ZG

pre 1 godinu

Ne mogu se oteti utisku da mi svi ovakvi karavani leže previše nisko prema tlu. Niti mi to izgleda lijepo, a nije ni praktično, a karavani bi barem trebali biti praktični.
I onda ljudi pogledaju auto i kupe - Peugeot 2008.
Jest da mu je prtljažnik manji, ali je ljepši i nećete se bojati da ćete zapeti pri silasku sa pješačkog nogostupa.
Ovaj turbo 1,2 i to početni je odličan i uglavnom ne prelazi 8 u gradu, a po otvorenoj cesti ide i sa 5,5.
Ne troši puno ni pri 130 iako je SUV (6,5-7).
Ne isplati se doplatiti za jaču verziju od 130 KS jer u donjim i srednjim okretajima ide isto kao onaj od 110 KS. Tek kada ga rastegnete u okretaje osjetite razliku.

C i n i k

pre 1 godinu

To je sada PSA u celosti sem spoljasnjeg lima, dakle dizajna..
I sasvim je ok ta prica, ko prica sa VW i Seat/Skoda/Audi ..
Jeftiniji je razvoj, izrada a i cena na kraju krajeva..

Boki

pre 1 godinu

Unutra katastrofa. Možda za nijansu ispred Golfa 8 što se tiče jadne i siromašne instrument table sa 2 tableta. Iz prve grupacije mi se više sviđa tabla iz Oktavije a iz druge tabla iz novog Pežoa 308. Jednostavno deluju nekako bogatije i masivnije.

Живчани лик

pre 1 godinu

Пре бих Пежо 308 купио. Има доста детаља који су лепше урађени на 308, на пример инструмент табла.

m.vesovic

pre 1 godinu

Prosecan auto , koji ce prosecnom Srbinu biti nedostupan , jer ce kostati 30 ak hiljada evra .Za 15ak godina imacemo ih u izobilju , kad krenu leševi sa zapada da se uvoze u srbiju.

Smuleco

pre 1 godinu

Prednjica prelepa, bok onako, zadnji deo prosek. Enterijer bez šmeka, hladno sveden, bez radosti, mračan i sterilan. Sve u svemu, na skali od 1-5, trojka.

Ivan ZG

pre 1 godinu

"Za glavu takođe nije problem, jer oni prosečne visine imaju najmanje desetak centimetara do krova."

No, u sadašnji pežo 308 SW mk3 ja ne mogu sesti pozadi. Suviše mi je nisko. Džaba im što "Međuosovinsko rastojanje iznosi 2.732 mm" kada u kola ne može ući trup čoveka zajedno sa glavnom na ramenima.
Pogledajte na netu koliko je bio visok pežo 308 SW mk1. Bio je visok 155 cm.
Ovaj danas koliko ima? Koliko ima ova astra? Visoka je samo 144 cm ! I nema tu komfora i ponude prostora. Komotna je koliko i "španska žizma". Tako da je totalna debilana druga rečenica ispod naslova ("Najvažnije je to da smo se podsetili koliko karavani mogu da budu praktičniji od krosovera").
(suviše mali "Headroom", 25. oktobar 2022 20:29)

Slažem se u potpunosti da auti ispod 150 cm visine nisu za korištenje svaki dan. Može niži biti neki sportski auto, ali normalan obiteljski auto NE SMIJE ili se morate saginjati i uvlačiti u auto umjesto da normalno sjednete. Jednostavno već pri dizajniranju glavnu riječ vode pametnjakovići koji su otkrili toplu vodu tako što su zaključili da niži auto znači manji otpor zraka, a to opet vodi do niže potrošnje po otvorenoj cesti. Ma nije moguće. Mi to nikada sami ne bi zaključili.
I onda iz serije u seriju snižavaju aute. Dokle?
Dok ih svi ne prestanu kupovati!
I začudo ljudi kupe SUV. Ne da voze van ceste nego da se normalno voze na cesti i ne moraju se glavom spuštati do koljena da uđu i izađu iz auta. Dosta im je maltretiranja pa kupe SUV.

Живчани лик

pre 1 godinu

Пре бих Пежо 308 купио. Има доста детаља који су лепше урађени на 308, на пример инструмент табла.

Giovanni

pre 1 godinu

Više nema krštenih motora u srednjem segmentu ne-premium proizvodjača. Malolitražni turbo trocilindraš je propast u najavi, a opcija plug-in hibrida je preskupa i ne odgovara mnogima (bez garaže ili mogućnosti punjenja noću). Vratite 4 cilindra sa motorima preko 1.5 litre, ako može i bez turbine (mada znam da tražim previše).

Tapkaroš

pre 1 godinu

Ljudi, upravo ovih dana vozim firminu novu Astru 1.2 turbo. Auto je ozbiljno žustar u vožnji iako ima samo 110ks i 1.2 motor, lepa međuubrzanja ima, kvalitet obrade i zvučne izolacije je top. Sedišta su udobna (mada ovaj primerak ima neka doplatna, na struju, bez kože).
Ono što mi se ne sviđa je kokpit. Ta digitalna tabla izgleda tako jadno, da je to tragično. Kao da su zalepili od nekog drugog auta. Ima super funkcionalnosti, ali je ružno do bola. Samo zbog toga ne bih kupio ovaj auto, jer ne mogu da podnesem taj spejs izgled. Užas.
I mislim da su platili taj auto jedno 25-26.000 eur, tako nešto.

suviše mali "Headroom"

pre 1 godinu

"Za glavu takođe nije problem, jer oni prosečne visine imaju najmanje desetak centimetara do krova."

Sa 193 cm visine bez problema sam mogao sesti pozadi u karavansku astru prethodne generacije. Čak sam i kapu na glavi mogao imati. Jer je za glavu i trup postojalo izobilje prostora za tu klasu.

No, u sadašnji pežo 308 SW mk3 ja ne mogu sesti pozadi. Suviše mi je nisko. Džaba im što "Međuosovinsko rastojanje iznosi 2.732 mm" kada u kola ne može ući trup čoveka zajedno sa glavnom na ramenima.
Pogledajte na netu koliko je bio visok pežo 308 SW mk1. Bio je visok 155 cm.
Ovaj danas koliko ima? Koliko ima ova astra? Visoka je samo 144 cm ! I nema tu komfora i ponude prostora. Komotna je koliko i "španska žizma". Tako da je totalna debilana druga rečenica ispod naslova ("Najvažnije je to da smo se podsetili koliko karavani mogu da budu praktičniji od krosovera").

Kale

pre 1 godinu

Malolitražni turbo trocilindraš je propast u najavi
(Giovanni, 26. oktobar 2022 03:19)
---- Jeste propast kada ga kupis posle 15 godina. Kupi nov mislim stvarno nov iz salona ne nov nov, pa ces da vidis koliko si pametan ispao.

Ivan ZG

pre 1 godinu

Ne mogu se oteti utisku da mi svi ovakvi karavani leže previše nisko prema tlu. Niti mi to izgleda lijepo, a nije ni praktično, a karavani bi barem trebali biti praktični.
I onda ljudi pogledaju auto i kupe - Peugeot 2008.
Jest da mu je prtljažnik manji, ali je ljepši i nećete se bojati da ćete zapeti pri silasku sa pješačkog nogostupa.
Ovaj turbo 1,2 i to početni je odličan i uglavnom ne prelazi 8 u gradu, a po otvorenoj cesti ide i sa 5,5.
Ne troši puno ni pri 130 iako je SUV (6,5-7).
Ne isplati se doplatiti za jaču verziju od 130 KS jer u donjim i srednjim okretajima ide isto kao onaj od 110 KS. Tek kada ga rastegnete u okretaje osjetite razliku.

Guliver

pre 1 godinu

"U poređenju sa krosoverima, velika prednost Astre Sports Tourer je u tome što je donja ivica prtljažnika od tla udaljena svega 60 centimetara."

U čemu je prednost? Dizanje tereta sa poda je lakše nego dizanje istog sa stolice. Da li je to autor hteo da kaze?

Живчани лик

pre 1 godinu

Пре бих Пежо 308 купио. Има доста детаља који су лепше урађени на 308, на пример инструмент табла.

Boki

pre 1 godinu

Unutra katastrofa. Možda za nijansu ispred Golfa 8 što se tiče jadne i siromašne instrument table sa 2 tableta. Iz prve grupacije mi se više sviđa tabla iz Oktavije a iz druge tabla iz novog Pežoa 308. Jednostavno deluju nekako bogatije i masivnije.

Joca

pre 1 godinu

Lep auto koji niko neće kupiti. Ove duguljaste karoserije gde se sedi nisko i zavaljeno su relikt prošlosti. Odgovarajući SUV je kraći, lakše se parkira, lakše se ulazi i izlazi, lepše se sedi, ima više prostora i bezbedniji je.

mile @

pre 1 godinu

@Ivan ZG
Početni turbo nije odličan, vozio sam nedelju dana renta car corsu sa tim motorom i apsolutno nije za pohvalu. Mogu misliti tek kako se ponaša u Astri?

lily

pre 1 godinu

A Skoda u tom segmentu nudi 1.5 i 2.0 benzince sa 4 cilindra, dizel od 2000 kubika... Sta mislite, sta ce se bolje prodavati?
(DC, 28. oktobar 2022 10:21)

i volan kao dodatnu opremu koja se dokupljuje...

Neko iz mase

pre 1 godinu

"...U poređenju sa krosoverima, velika prednost Astre Sports Tourer je u tome što je donja ivica prtljažnika od tla udaljena svega 60 centimetara...."

Moze li neko da objasni u cemu je prednost?

C i n i k

pre 1 godinu

To je sada PSA u celosti sem spoljasnjeg lima, dakle dizajna..
I sasvim je ok ta prica, ko prica sa VW i Seat/Skoda/Audi ..
Jeftiniji je razvoj, izrada a i cena na kraju krajeva..

mrk

pre 1 godinu

za razliku od 3-cilindricnih miksera i preskupih PHEV poluelektricara.
(Manta, 31. oktobar 2022 15:14)

kao prvo, dugotrajnost tih miksera je odavno dokazana. drugo, taj mikser sto ti pominjes, se ugradjuje u oktaviju novu i sa vise od 100 konja, taj auto ima sasvim solidne performanse. ja ga licno vozio.

Guliver

pre 1 godinu

@Guliver

prednost je u tome ćeš lakše UBACIVATI stvari. Aj sad Gulivere putuj...
(Norco, 26. oktobar 2022 13:58)

Tipicno licno misljenje srbadije koje prkosi zakonima fizike. Zato i jeste ovako kako je.

Manta

pre 1 godinu

Steta sto se Mazda 3 ne proizvodi kao karavan.
Osnovni motor 2000 kubika benzinac, 4 cilindra bez turbo punjaca...
Nova Astra je OK - puno mesta, ostre linije, odlicna alternativa za Oktaviju.
Kao problem vidim slabu ponudu motora - ispade da je 1.5 dizel jos i najbolje resenje jer ima 4 cilindra, malo trosi i nudi dugi radni vek, za razliku od 3-cilindricnih miksera i preskupih PHEV poluelektricara.

Ja i ovaj pored mene

pre 1 godinu

prednost je u tome ćeš lakše UBACIVATI stvari. Aj sad Gulivere putuj...
(Norco, 26. oktobar 2022 13:58)

Jesi li ikada probao da staviš ili izvadiš stvari is donjih kuhinjskih elemenata?

Očigledno nisi jer ne bi pametovao. Bolje bi bilo da nisi bežao sa časova, ali šta je tu je.

Robi

pre 1 godinu

Ovaj Opel postao zalostan sa 3 cilindra. Slabo ce to raja da kupuje,em skupo,em auto sa "kracom nogom". I taj 1.5dci je isto kultivator. A cenu im zabiberili...pa ne vozim ja ekranom jedan auto,meni treba motor. VW 1.5tsi za ove anemicne Francuze je raketa. Moze eventualno onaj 1.33 Tce 140Ks i kraj svega.

Joca

pre 1 godinu

Lep auto koji niko neće kupiti. Ove duguljaste karoserije gde se sedi nisko i zavaljeno su relikt prošlosti. Odgovarajući SUV je kraći, lakše se parkira, lakše se ulazi i izlazi, lepše se sedi, ima više prostora i bezbedniji je.

Живчани лик

pre 1 godinu

Пре бих Пежо 308 купио. Има доста детаља који су лепше урађени на 308, на пример инструмент табла.

Smuleco

pre 1 godinu

Prednjica prelepa, bok onako, zadnji deo prosek. Enterijer bez šmeka, hladno sveden, bez radosti, mračan i sterilan. Sve u svemu, na skali od 1-5, trojka.

Guliver

pre 1 godinu

"U poređenju sa krosoverima, velika prednost Astre Sports Tourer je u tome što je donja ivica prtljažnika od tla udaljena svega 60 centimetara."

U čemu je prednost? Dizanje tereta sa poda je lakše nego dizanje istog sa stolice. Da li je to autor hteo da kaze?

Guliver

pre 1 godinu

@Guliver

prednost je u tome ćeš lakše UBACIVATI stvari. Aj sad Gulivere putuj...
(Norco, 26. oktobar 2022 13:58)

Tipicno licno misljenje srbadije koje prkosi zakonima fizike. Zato i jeste ovako kako je.

Neko iz mase

pre 1 godinu

"...U poređenju sa krosoverima, velika prednost Astre Sports Tourer je u tome što je donja ivica prtljažnika od tla udaljena svega 60 centimetara...."

Moze li neko da objasni u cemu je prednost?

m.vesovic

pre 1 godinu

Prosecan auto , koji ce prosecnom Srbinu biti nedostupan , jer ce kostati 30 ak hiljada evra .Za 15ak godina imacemo ih u izobilju , kad krenu leševi sa zapada da se uvoze u srbiju.

Живчани лик

pre 1 godinu

Пре бих Пежо 308 купио. Има доста детаља који су лепше урађени на 308, на пример инструмент табла.

Ja i ovaj pored mene

pre 1 godinu

prednost je u tome ćeš lakše UBACIVATI stvari. Aj sad Gulivere putuj...
(Norco, 26. oktobar 2022 13:58)

Jesi li ikada probao da staviš ili izvadiš stvari is donjih kuhinjskih elemenata?

Očigledno nisi jer ne bi pametovao. Bolje bi bilo da nisi bežao sa časova, ali šta je tu je.

Giovanni

pre 1 godinu

Više nema krštenih motora u srednjem segmentu ne-premium proizvodjača. Malolitražni turbo trocilindraš je propast u najavi, a opcija plug-in hibrida je preskupa i ne odgovara mnogima (bez garaže ili mogućnosti punjenja noću). Vratite 4 cilindra sa motorima preko 1.5 litre, ako može i bez turbine (mada znam da tražim previše).

Ivan ZG

pre 1 godinu

Ne mogu se oteti utisku da mi svi ovakvi karavani leže previše nisko prema tlu. Niti mi to izgleda lijepo, a nije ni praktično, a karavani bi barem trebali biti praktični.
I onda ljudi pogledaju auto i kupe - Peugeot 2008.
Jest da mu je prtljažnik manji, ali je ljepši i nećete se bojati da ćete zapeti pri silasku sa pješačkog nogostupa.
Ovaj turbo 1,2 i to početni je odličan i uglavnom ne prelazi 8 u gradu, a po otvorenoj cesti ide i sa 5,5.
Ne troši puno ni pri 130 iako je SUV (6,5-7).
Ne isplati se doplatiti za jaču verziju od 130 KS jer u donjim i srednjim okretajima ide isto kao onaj od 110 KS. Tek kada ga rastegnete u okretaje osjetite razliku.

Robi

pre 1 godinu

Ovaj Opel postao zalostan sa 3 cilindra. Slabo ce to raja da kupuje,em skupo,em auto sa "kracom nogom". I taj 1.5dci je isto kultivator. A cenu im zabiberili...pa ne vozim ja ekranom jedan auto,meni treba motor. VW 1.5tsi za ove anemicne Francuze je raketa. Moze eventualno onaj 1.33 Tce 140Ks i kraj svega.

Boki

pre 1 godinu

Unutra katastrofa. Možda za nijansu ispred Golfa 8 što se tiče jadne i siromašne instrument table sa 2 tableta. Iz prve grupacije mi se više sviđa tabla iz Oktavije a iz druge tabla iz novog Pežoa 308. Jednostavno deluju nekako bogatije i masivnije.

C i n i k

pre 1 godinu

To je sada PSA u celosti sem spoljasnjeg lima, dakle dizajna..
I sasvim je ok ta prica, ko prica sa VW i Seat/Skoda/Audi ..
Jeftiniji je razvoj, izrada a i cena na kraju krajeva..

suviše mali "Headroom"

pre 1 godinu

"Za glavu takođe nije problem, jer oni prosečne visine imaju najmanje desetak centimetara do krova."

Sa 193 cm visine bez problema sam mogao sesti pozadi u karavansku astru prethodne generacije. Čak sam i kapu na glavi mogao imati. Jer je za glavu i trup postojalo izobilje prostora za tu klasu.

No, u sadašnji pežo 308 SW mk3 ja ne mogu sesti pozadi. Suviše mi je nisko. Džaba im što "Međuosovinsko rastojanje iznosi 2.732 mm" kada u kola ne može ući trup čoveka zajedno sa glavnom na ramenima.
Pogledajte na netu koliko je bio visok pežo 308 SW mk1. Bio je visok 155 cm.
Ovaj danas koliko ima? Koliko ima ova astra? Visoka je samo 144 cm ! I nema tu komfora i ponude prostora. Komotna je koliko i "španska žizma". Tako da je totalna debilana druga rečenica ispod naslova ("Najvažnije je to da smo se podsetili koliko karavani mogu da budu praktičniji od krosovera").

Ivan ZG

pre 1 godinu

"Za glavu takođe nije problem, jer oni prosečne visine imaju najmanje desetak centimetara do krova."

No, u sadašnji pežo 308 SW mk3 ja ne mogu sesti pozadi. Suviše mi je nisko. Džaba im što "Međuosovinsko rastojanje iznosi 2.732 mm" kada u kola ne može ući trup čoveka zajedno sa glavnom na ramenima.
Pogledajte na netu koliko je bio visok pežo 308 SW mk1. Bio je visok 155 cm.
Ovaj danas koliko ima? Koliko ima ova astra? Visoka je samo 144 cm ! I nema tu komfora i ponude prostora. Komotna je koliko i "španska žizma". Tako da je totalna debilana druga rečenica ispod naslova ("Najvažnije je to da smo se podsetili koliko karavani mogu da budu praktičniji od krosovera").
(suviše mali "Headroom", 25. oktobar 2022 20:29)

Slažem se u potpunosti da auti ispod 150 cm visine nisu za korištenje svaki dan. Može niži biti neki sportski auto, ali normalan obiteljski auto NE SMIJE ili se morate saginjati i uvlačiti u auto umjesto da normalno sjednete. Jednostavno već pri dizajniranju glavnu riječ vode pametnjakovići koji su otkrili toplu vodu tako što su zaključili da niži auto znači manji otpor zraka, a to opet vodi do niže potrošnje po otvorenoj cesti. Ma nije moguće. Mi to nikada sami ne bi zaključili.
I onda iz serije u seriju snižavaju aute. Dokle?
Dok ih svi ne prestanu kupovati!
I začudo ljudi kupe SUV. Ne da voze van ceste nego da se normalno voze na cesti i ne moraju se glavom spuštati do koljena da uđu i izađu iz auta. Dosta im je maltretiranja pa kupe SUV.

Tapkaroš

pre 1 godinu

Ljudi, upravo ovih dana vozim firminu novu Astru 1.2 turbo. Auto je ozbiljno žustar u vožnji iako ima samo 110ks i 1.2 motor, lepa međuubrzanja ima, kvalitet obrade i zvučne izolacije je top. Sedišta su udobna (mada ovaj primerak ima neka doplatna, na struju, bez kože).
Ono što mi se ne sviđa je kokpit. Ta digitalna tabla izgleda tako jadno, da je to tragično. Kao da su zalepili od nekog drugog auta. Ima super funkcionalnosti, ali je ružno do bola. Samo zbog toga ne bih kupio ovaj auto, jer ne mogu da podnesem taj spejs izgled. Užas.
I mislim da su platili taj auto jedno 25-26.000 eur, tako nešto.

Kale

pre 1 godinu

Malolitražni turbo trocilindraš je propast u najavi
(Giovanni, 26. oktobar 2022 03:19)
---- Jeste propast kada ga kupis posle 15 godina. Kupi nov mislim stvarno nov iz salona ne nov nov, pa ces da vidis koliko si pametan ispao.

mrk

pre 1 godinu

za razliku od 3-cilindricnih miksera i preskupih PHEV poluelektricara.
(Manta, 31. oktobar 2022 15:14)

kao prvo, dugotrajnost tih miksera je odavno dokazana. drugo, taj mikser sto ti pominjes, se ugradjuje u oktaviju novu i sa vise od 100 konja, taj auto ima sasvim solidne performanse. ja ga licno vozio.

lily

pre 1 godinu

A Skoda u tom segmentu nudi 1.5 i 2.0 benzince sa 4 cilindra, dizel od 2000 kubika... Sta mislite, sta ce se bolje prodavati?
(DC, 28. oktobar 2022 10:21)

i volan kao dodatnu opremu koja se dokupljuje...

mile @

pre 1 godinu

@Ivan ZG
Početni turbo nije odličan, vozio sam nedelju dana renta car corsu sa tim motorom i apsolutno nije za pohvalu. Mogu misliti tek kako se ponaša u Astri?

Manta

pre 1 godinu

Steta sto se Mazda 3 ne proizvodi kao karavan.
Osnovni motor 2000 kubika benzinac, 4 cilindra bez turbo punjaca...
Nova Astra je OK - puno mesta, ostre linije, odlicna alternativa za Oktaviju.
Kao problem vidim slabu ponudu motora - ispade da je 1.5 dizel jos i najbolje resenje jer ima 4 cilindra, malo trosi i nudi dugi radni vek, za razliku od 3-cilindricnih miksera i preskupih PHEV poluelektricara.