Četvrtak, 20.10.2022.

08:40

Jedinstveno offroad iskustvo: Mercedes-Benz avantura na Kopu VIDEO

Izvor: B92

Jedinstveno offroad iskustvo: Mercedes-Benz avantura na Kopu VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

14 Komentari

Sortiraj po:

boris

pre 1 godinu

Ovo na slikama je sramota za G klasu. Ovo je put kojim i RAV4 ide opušteno.
I na slikama svi na "civilnim" gumama, niko makar AT gume.

Ajde napravite im nešto da osete zašto su kupili legendu ili nemojte to da nazivate offroad iskustvom.

IG

pre 1 godinu

"...Sto neko rece, sluzi za k...nje.
Ko je sluzio u JNA imao je prilike da se vozi u Puhu 300 GD, to je bio pravi terenac a ovo, ovo je sminka..."

Ovo je taj Puch o kome ti govoris.

IG

pre 1 godinu

G-klasa, vjerovatno najbolji (među rijetkim) pravi terenac ikad.
Ono "vjerovatno" se može slobodno izostaviti :-)
(Gloria, 20. oktobar 2022 09:29)

Upravo se to “vjerovatno” ne sme izostaviti. Da je dobar, nije, odlican je. Da je najbolji, nije. Deru ga Ford i Jeep sa Broncom i Wrangler Rubiconom u segmentu dzipova, dok u sveobuhvatnom segmentu terenaca tu je i Fordov F-150 Raptor R. Za vratu mu standardno dise Toyota Land cruser. Ako izmes cenu, onda je tek daleko iza pomenutih, tu tek nema sta da trazi.
Ako hoces najboljeg svih vremena, uzimajuci u obzir dugovecnost na trzistu, trzista za koje je namenjen i na kojima se koristio, najbolji terenac svih vermena je…. LAND ROVER DEEEEFENDEEEEER…
(H H, 21. oktobar 2022 08:59)

Vervatno je G klasa prisutna u skoro svim armijama sveta bas zato sto ne valja.

Milojko

pre 1 godinu

Nisam sminker, kupio bih Jeep Wrangler a za ostatak para neki pristojan auto od 50-60k koji bi me zadovoljio u gradskoj voznji. Wrangler i Sahara jesu ruzni ali i G klasi sva ljepota zraci iz onih 150k.

Shomi

pre 1 godinu

Sto neko rece, sluzi za k...nje.
Ko je sluzio u JNA imao je prilike da se vozi u Puhu 300 GD, to je bio pravi terenac a ovo, ovo je sminka.
https://www.njuskalo.hr/oldtimer-dijelovi/puch-300-gd-servisni-prirucnik-jna-orginal-oglas-8043058

dragan

pre 1 godinu

Teren nije posebno zahtevan. Krećem se po raznim nedođijama i za ovo mi lagano koristimo Dustere. Problem na ovakvim terenim nastaje posle ozbiljnijih kiša. Tu se poznaju "junaci" (automobili + vozači) i to bi bilo lepo pokazati, ali to verovatno nije poenta ovakvih (šminkerskih) reportaža.

Kako je neko napisao, većina SUV-ova, pogotovo ovih za teren, nije pojam udobnosti za putovanja i asfalt. Sa druge strane, ako je auto potreban za teren, to podrazumeva grebanje, lupanje, blato u svakoj pori, pa treba da imate zaista puno para da G klasu na taj način trošite. Sve u svemu, ovo mi je u 95% slučajeva više statusni simbol ako statusu podređujete komfor i udobnost.

Da bude jasno, poštovanje za ovaj model. Rado bih ga vozio kao ljubitelj pravih terenaca i off-road vožnje, kao i sposobnih automobila. Ali za svakodnevnu vožnju bih radije koristio skoro bilo koji hatch.

H H

pre 1 godinu

G-klasa, vjerovatno najbolji (među rijetkim) pravi terenac ikad.
Ono "vjerovatno" se može slobodno izostaviti :-)
(Gloria, 20. oktobar 2022 09:29)

Upravo se to “vjerovatno” ne sme izostaviti. Da je dobar, nije, odlican je. Da je najbolji, nije. Deru ga Ford i Jeep sa Broncom i Wrangler Rubiconom u segmentu dzipova, dok u sveobuhvatnom segmentu terenaca tu je i Fordov F-150 Raptor R. Za vratu mu standardno dise Toyota Land cruser. Ako izmes cenu, onda je tek daleko iza pomenutih, tu tek nema sta da trazi.
Ako hoces najboljeg svih vremena, uzimajuci u obzir dugovecnost na trzistu, trzista za koje je namenjen i na kojima se koristio, najbolji terenac svih vermena je…. LAND ROVER DEEEEFENDEEEEER…

Radio se nekad jedan gasovod

pre 1 godinu

Majku mu božju, ovo je prilično tanak ofroud poligon.
Ovo sam prolazio Alfom MiTo. Kriza nije pitala da li može.
Dajte uozbiljite se

Vlada

pre 1 godinu

Nije mi jasno zasto neko kupuje ovaj auto. Praktican nije, skup je i trosi puno, nije udoban a i osecaj u voznji preko 150 na sat je uzas(buka u kabini itd) i ne lezi dobro u krivini. Jedino ide dobro tu gde niko ne vozi a i pitanje je da li neko kupuje skup auto da ga vozi tu gde puta nema. Svrha ovog automobila mi nije jasna
(Kralj, 20. oktobar 2022 13:27)

Ku...nje, to mu je svrha.

Kralj

pre 1 godinu

Nije mi jasno zasto neko kupuje ovaj auto. Praktican nije, skup je i trosi puno, nije udoban a i osecaj u voznji preko 150 na sat je uzas(buka u kabini itd) i ne lezi dobro u krivini. Jedino ide dobro tu gde niko ne vozi a i pitanje je da li neko kupuje skup auto da ga vozi tu gde puta nema. Svrha ovog automobila mi nije jasna

Vlada

pre 1 godinu

Nije mi jasno zasto neko kupuje ovaj auto. Praktican nije, skup je i trosi puno, nije udoban a i osecaj u voznji preko 150 na sat je uzas(buka u kabini itd) i ne lezi dobro u krivini. Jedino ide dobro tu gde niko ne vozi a i pitanje je da li neko kupuje skup auto da ga vozi tu gde puta nema. Svrha ovog automobila mi nije jasna
(Kralj, 20. oktobar 2022 13:27)

Ku...nje, to mu je svrha.

Kralj

pre 1 godinu

Nije mi jasno zasto neko kupuje ovaj auto. Praktican nije, skup je i trosi puno, nije udoban a i osecaj u voznji preko 150 na sat je uzas(buka u kabini itd) i ne lezi dobro u krivini. Jedino ide dobro tu gde niko ne vozi a i pitanje je da li neko kupuje skup auto da ga vozi tu gde puta nema. Svrha ovog automobila mi nije jasna

Radio se nekad jedan gasovod

pre 1 godinu

Majku mu božju, ovo je prilično tanak ofroud poligon.
Ovo sam prolazio Alfom MiTo. Kriza nije pitala da li može.
Dajte uozbiljite se

dragan

pre 1 godinu

Teren nije posebno zahtevan. Krećem se po raznim nedođijama i za ovo mi lagano koristimo Dustere. Problem na ovakvim terenim nastaje posle ozbiljnijih kiša. Tu se poznaju "junaci" (automobili + vozači) i to bi bilo lepo pokazati, ali to verovatno nije poenta ovakvih (šminkerskih) reportaža.

Kako je neko napisao, većina SUV-ova, pogotovo ovih za teren, nije pojam udobnosti za putovanja i asfalt. Sa druge strane, ako je auto potreban za teren, to podrazumeva grebanje, lupanje, blato u svakoj pori, pa treba da imate zaista puno para da G klasu na taj način trošite. Sve u svemu, ovo mi je u 95% slučajeva više statusni simbol ako statusu podređujete komfor i udobnost.

Da bude jasno, poštovanje za ovaj model. Rado bih ga vozio kao ljubitelj pravih terenaca i off-road vožnje, kao i sposobnih automobila. Ali za svakodnevnu vožnju bih radije koristio skoro bilo koji hatch.

H H

pre 1 godinu

G-klasa, vjerovatno najbolji (među rijetkim) pravi terenac ikad.
Ono "vjerovatno" se može slobodno izostaviti :-)
(Gloria, 20. oktobar 2022 09:29)

Upravo se to “vjerovatno” ne sme izostaviti. Da je dobar, nije, odlican je. Da je najbolji, nije. Deru ga Ford i Jeep sa Broncom i Wrangler Rubiconom u segmentu dzipova, dok u sveobuhvatnom segmentu terenaca tu je i Fordov F-150 Raptor R. Za vratu mu standardno dise Toyota Land cruser. Ako izmes cenu, onda je tek daleko iza pomenutih, tu tek nema sta da trazi.
Ako hoces najboljeg svih vremena, uzimajuci u obzir dugovecnost na trzistu, trzista za koje je namenjen i na kojima se koristio, najbolji terenac svih vermena je…. LAND ROVER DEEEEFENDEEEEER…

Shomi

pre 1 godinu

Sto neko rece, sluzi za k...nje.
Ko je sluzio u JNA imao je prilike da se vozi u Puhu 300 GD, to je bio pravi terenac a ovo, ovo je sminka.
https://www.njuskalo.hr/oldtimer-dijelovi/puch-300-gd-servisni-prirucnik-jna-orginal-oglas-8043058

Milojko

pre 1 godinu

Nisam sminker, kupio bih Jeep Wrangler a za ostatak para neki pristojan auto od 50-60k koji bi me zadovoljio u gradskoj voznji. Wrangler i Sahara jesu ruzni ali i G klasi sva ljepota zraci iz onih 150k.

IG

pre 1 godinu

G-klasa, vjerovatno najbolji (među rijetkim) pravi terenac ikad.
Ono "vjerovatno" se može slobodno izostaviti :-)
(Gloria, 20. oktobar 2022 09:29)

Upravo se to “vjerovatno” ne sme izostaviti. Da je dobar, nije, odlican je. Da je najbolji, nije. Deru ga Ford i Jeep sa Broncom i Wrangler Rubiconom u segmentu dzipova, dok u sveobuhvatnom segmentu terenaca tu je i Fordov F-150 Raptor R. Za vratu mu standardno dise Toyota Land cruser. Ako izmes cenu, onda je tek daleko iza pomenutih, tu tek nema sta da trazi.
Ako hoces najboljeg svih vremena, uzimajuci u obzir dugovecnost na trzistu, trzista za koje je namenjen i na kojima se koristio, najbolji terenac svih vermena je…. LAND ROVER DEEEEFENDEEEEER…
(H H, 21. oktobar 2022 08:59)

Vervatno je G klasa prisutna u skoro svim armijama sveta bas zato sto ne valja.

boris

pre 1 godinu

Ovo na slikama je sramota za G klasu. Ovo je put kojim i RAV4 ide opušteno.
I na slikama svi na "civilnim" gumama, niko makar AT gume.

Ajde napravite im nešto da osete zašto su kupili legendu ili nemojte to da nazivate offroad iskustvom.

IG

pre 1 godinu

"...Sto neko rece, sluzi za k...nje.
Ko je sluzio u JNA imao je prilike da se vozi u Puhu 300 GD, to je bio pravi terenac a ovo, ovo je sminka..."

Ovo je taj Puch o kome ti govoris.

Kralj

pre 1 godinu

Nije mi jasno zasto neko kupuje ovaj auto. Praktican nije, skup je i trosi puno, nije udoban a i osecaj u voznji preko 150 na sat je uzas(buka u kabini itd) i ne lezi dobro u krivini. Jedino ide dobro tu gde niko ne vozi a i pitanje je da li neko kupuje skup auto da ga vozi tu gde puta nema. Svrha ovog automobila mi nije jasna

H H

pre 1 godinu

G-klasa, vjerovatno najbolji (među rijetkim) pravi terenac ikad.
Ono "vjerovatno" se može slobodno izostaviti :-)
(Gloria, 20. oktobar 2022 09:29)

Upravo se to “vjerovatno” ne sme izostaviti. Da je dobar, nije, odlican je. Da je najbolji, nije. Deru ga Ford i Jeep sa Broncom i Wrangler Rubiconom u segmentu dzipova, dok u sveobuhvatnom segmentu terenaca tu je i Fordov F-150 Raptor R. Za vratu mu standardno dise Toyota Land cruser. Ako izmes cenu, onda je tek daleko iza pomenutih, tu tek nema sta da trazi.
Ako hoces najboljeg svih vremena, uzimajuci u obzir dugovecnost na trzistu, trzista za koje je namenjen i na kojima se koristio, najbolji terenac svih vermena je…. LAND ROVER DEEEEFENDEEEEER…

Radio se nekad jedan gasovod

pre 1 godinu

Majku mu božju, ovo je prilično tanak ofroud poligon.
Ovo sam prolazio Alfom MiTo. Kriza nije pitala da li može.
Dajte uozbiljite se

Shomi

pre 1 godinu

Sto neko rece, sluzi za k...nje.
Ko je sluzio u JNA imao je prilike da se vozi u Puhu 300 GD, to je bio pravi terenac a ovo, ovo je sminka.
https://www.njuskalo.hr/oldtimer-dijelovi/puch-300-gd-servisni-prirucnik-jna-orginal-oglas-8043058

Vlada

pre 1 godinu

Nije mi jasno zasto neko kupuje ovaj auto. Praktican nije, skup je i trosi puno, nije udoban a i osecaj u voznji preko 150 na sat je uzas(buka u kabini itd) i ne lezi dobro u krivini. Jedino ide dobro tu gde niko ne vozi a i pitanje je da li neko kupuje skup auto da ga vozi tu gde puta nema. Svrha ovog automobila mi nije jasna
(Kralj, 20. oktobar 2022 13:27)

Ku...nje, to mu je svrha.

dragan

pre 1 godinu

Teren nije posebno zahtevan. Krećem se po raznim nedođijama i za ovo mi lagano koristimo Dustere. Problem na ovakvim terenim nastaje posle ozbiljnijih kiša. Tu se poznaju "junaci" (automobili + vozači) i to bi bilo lepo pokazati, ali to verovatno nije poenta ovakvih (šminkerskih) reportaža.

Kako je neko napisao, većina SUV-ova, pogotovo ovih za teren, nije pojam udobnosti za putovanja i asfalt. Sa druge strane, ako je auto potreban za teren, to podrazumeva grebanje, lupanje, blato u svakoj pori, pa treba da imate zaista puno para da G klasu na taj način trošite. Sve u svemu, ovo mi je u 95% slučajeva više statusni simbol ako statusu podređujete komfor i udobnost.

Da bude jasno, poštovanje za ovaj model. Rado bih ga vozio kao ljubitelj pravih terenaca i off-road vožnje, kao i sposobnih automobila. Ali za svakodnevnu vožnju bih radije koristio skoro bilo koji hatch.

Milojko

pre 1 godinu

Nisam sminker, kupio bih Jeep Wrangler a za ostatak para neki pristojan auto od 50-60k koji bi me zadovoljio u gradskoj voznji. Wrangler i Sahara jesu ruzni ali i G klasi sva ljepota zraci iz onih 150k.

IG

pre 1 godinu

G-klasa, vjerovatno najbolji (među rijetkim) pravi terenac ikad.
Ono "vjerovatno" se može slobodno izostaviti :-)
(Gloria, 20. oktobar 2022 09:29)

Upravo se to “vjerovatno” ne sme izostaviti. Da je dobar, nije, odlican je. Da je najbolji, nije. Deru ga Ford i Jeep sa Broncom i Wrangler Rubiconom u segmentu dzipova, dok u sveobuhvatnom segmentu terenaca tu je i Fordov F-150 Raptor R. Za vratu mu standardno dise Toyota Land cruser. Ako izmes cenu, onda je tek daleko iza pomenutih, tu tek nema sta da trazi.
Ako hoces najboljeg svih vremena, uzimajuci u obzir dugovecnost na trzistu, trzista za koje je namenjen i na kojima se koristio, najbolji terenac svih vermena je…. LAND ROVER DEEEEFENDEEEEER…
(H H, 21. oktobar 2022 08:59)

Vervatno je G klasa prisutna u skoro svim armijama sveta bas zato sto ne valja.

boris

pre 1 godinu

Ovo na slikama je sramota za G klasu. Ovo je put kojim i RAV4 ide opušteno.
I na slikama svi na "civilnim" gumama, niko makar AT gume.

Ajde napravite im nešto da osete zašto su kupili legendu ili nemojte to da nazivate offroad iskustvom.

IG

pre 1 godinu

"...Sto neko rece, sluzi za k...nje.
Ko je sluzio u JNA imao je prilike da se vozi u Puhu 300 GD, to je bio pravi terenac a ovo, ovo je sminka..."

Ovo je taj Puch o kome ti govoris.