Petak, 07.10.2022.

11:06

Za zatvor: Hrvatski električni automobil jurio 328 km/h zagrebačkom obilaznicom VIDEO

Izvor: Izvor: B92, Index.hr

Za zatvor: Hrvatski elektrièni automobil jurio 328 km/h zagrebaèkom obilaznicom VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

77 Komentari

Sortiraj po:

Ivan ZG

pre 1 godinu

Na obilaznici postoji mjerenje brzine i kazne uredno stižu onima koji ju prekorače. Problem je što su kamere fiksne i oni koji češće voze obilaznicom točno znaju gdje su i gdje nisu pa znaju gdje mogu voziti brže i ne platiti kaznu.
Obilaznica stvarno nije mjesto za isprobavanje brzine i nadam se da će ubuduće voditi potencijalne kupce na autocestu jer je cesta ravnija i manje prometna.
Ovakvo kratko isprobavanje ubrzanja nije neka velika opasnost za ostale sudionike u prometu jer se može izvesti kada ispred vas ne vidite nikakav auto i naravno ako odmah pri dostizanju predviđene brzine usporite na barem 150 km/h.
Ovaj auto može svašta, ali je veliko pitanje što može vozač koji sjedi za volanom jer sigurno nikada nije vozio auto sa 2.000 KS kao što nije vozio ni Nico Rosberg jer formule imaju po 800-900 KS.

Betonka

pre 1 godinu

Jos jedan dokaz koliko su ogranicenja smesna za danasnje vreme i danasnje automobile.
Novinari vecito postavljaju pitanja "sta bi bilo kad bi bilo".
Sedi bre kuci, pusti druge da zive one koji mogu.
(Valerij, 07. oktobar 2022 12:10)

Ovakve treba kriminalistička da hvala preko IP, pa pravac Laza Lazarević.

Dux

pre 1 godinu

Jos jedan dokaz koliko su ogranicenja smesna za danasnje vreme i danasnje automobile.
Novinari vecito postavljaju pitanja "sta bi bilo kad bi bilo".
Sedi bre kuci, pusti druge da zive one koji mogu.
(Valerij, 07. oktoba
Ne možeš svoje komplekse da liječiš na račun drugih učesnika u saobraćaju! Mnogo je mladih kojima je najveće dostignuće da sednu u neko brzo auto (često staro dvadeset i više) i da dokazuju svoje "sposobnosti". Ne ide to tako! Premalo cijenite svoj i tuđe živote, tj. nemate pojma o istom. Gledam mog komšiju od dvadesetak godina, po cijeli dan ne izbiva iz auta. To mu je smisao života.
(Dark, 08. oktobar 2022 02:13)

Dobro, i šta si sada ti hteo da kažeš time?! To sto tvoj komsija ne izbija iz kola po ceo dan je tipično za coveka od 20tak godina. Normalan, tipičan lik u tim godinama. Šta bi ti da on radi? Igra igrice po ceo dan? Njegov smisao života su kola i (ako je normalna) ribe. Koji je smisao tvog života bio sa 20?! Ajde molim te, poštedi me lekcija i idi nadji neku zanimaciju.

aca

pre 1 godinu

umesto da naprave dogadjaj, zatvore za saobracaj na 30-60minuta, policija to obezbedi i lepo naplati, pored nevere da bude i koji ferari lamborgini, neka formula,.., + neki sportski klub recimo. posle jurnjave izlozba vozila... puno bi ljudi doslo da vidi tako nesto. ovako napravili s..e, sada testiramo pravosudje da vidimo koliko je pravda jednaka za sve.

Milan

pre 1 godinu

Ako je ovo veliki problem za Hrvatsku, neka Mate premesti fabriku u Srbiju i sve sto ide sa njom, a mi cemo na jednoj deonici skinuti ohranicenje (kao u Nemackoj) kako bi sve bilo po propisima.

omniameamecumporto

pre 1 godinu

Evo neki dan ja pogledam u retrovizor i sve čisto i spremam se za manevar žmiga i skretanje.U istoj sekundi pogledam ponovo i juri kreten na električnom romobilu. U istoj sekundi imam ga i nemam ga u retrovizoru. I šta da sam slučajno skrenuo poslije prvog pogleda već sam dva puta za redom pogledao srušio bi tog kretena. Sitni objekat koji se kreće u javnom saobračaju pet puta brže od pješaka itekako je opasnost na cesti. Takovih slučajeva ima više od ovi sa Neverom.
Dakle mene ipak više brine ovaj moj slučaj. Rimac je procijenio, platiti će kaznu ali reklama je otišla u svijet a situacija da nekog ubiju u tom trenu u tako kratkom vremenu niti teoretski nije postojala. Nisam niti ne podržavam luđake na cesti ali ovdje hejteri pretjeruju, kažem bilo je kratko i vozili su eksperti.

omniameamecumporto

pre 1 godinu

Ja sam na autoputu Miloš Veliki vozeći 130km/h naišao na nekoj nepreglednoj krivini na kamion koji leženo vozi 90km/h, a mene i njega pretiču 4 auta u nizu, bolje da ne objašnjavam kako i koliko sam morao da kočim, a mogu misliti šta bi bilo da je na mom mestu bio neko ko se zaleteo brzinom 250km/h.
(Veliki brat, 7. oktobar 2022 19:54)
Što lažeš, kakav je to autoput koji ima nepreglednu krivinu, u Hrvatskoj takvoga nema, možda u Srbiji ima ali onda to nije nikakav autoput.

Dark

pre 1 godinu

Jos jedan dokaz koliko su ogranicenja smesna za danasnje vreme i danasnje automobile.
Novinari vecito postavljaju pitanja "sta bi bilo kad bi bilo".
Sedi bre kuci, pusti druge da zive one koji mogu.
(Valerij, 07. oktoba
Ne možeš svoje komplekse da liječiš na račun drugih učesnika u saobraćaju! Mnogo je mladih kojima je najveće dostignuće da sednu u neko brzo auto (često staro dvadeset i više) i da dokazuju svoje "sposobnosti". Ne ide to tako! Premalo cijenite svoj i tuđe živote, tj. nemate pojma o istom. Gledam mog komšiju od dvadesetak godina, po cijeli dan ne izbiva iz auta. To mu je smisao života.

mikloš

pre 1 godinu

Opet me ljudi napadaju, a ne kontaju o čemu pričam, opet kažem, ne pravdam nikoga i već sam napisao da je ovaj auto u nestručnim rukama kovčeg na točkovima. Ja sam samo hteo da kažem da je čovek zaleteo auto na autoputu na pravcu gde nema nikoga od 0 do 300 i posle toga usporio, strašan zločin… Niko nikad nije probao da ispali svoj auto kada mu se ukazala prilika za to, ajde ne pravite se bezgrešni i naivni molim vas, nije čivek vozio 30km 300 na sat nego je video priliku, sa profesionalnim instruktorom pored sebe da ispali auto na 10ak sekundi i to je to, pogledajte snimak, koga je on ugrozio u tom snimku? Čovek kupuje auto od 2.000.000€ otišao na test vožnju i od instruktora dobio zeleno svetlo da ga zaleti na bezbednoj deonic, šta tu nije jasno? Pa idite u Maranelo, dom Ferarija ako imate prilike, rentirajte Ferari pa vidite, ista priča. Ceo grad živi od rentiranja Ferarija, voze ljudi sa instruktorom po javnom putu i zaleću ga kada dobiju zeleno svetlo i je l’ neko čuo za neku strašnu nesreću nekada? I opet o kočnicama, izguglajte koliko Neveri treba da ukoči sa 200 na 0, a koliko Puntu… McLaren Senna sa 200 do 0 koči za 100m na primer…

Rastko

pre 1 godinu

@Veliki brat
Da, žalite se kako ste jedva ukočili na vreme, ali ćete zato tvrditi da je dačia mnogo bolja kupovina od polovnog A6, iako joj treba 45m da se zaustavi a A6 za 36m sa 100km/h. E pa zato je jeftina, što nosite glavu u torbi dok je vozite. Moderan porše ili ferari koči sa 100 na 30m, brže ukoči sa 200 na 80 nego dačia sa 130. Nisu svi automobili isti samo propisi to ne prepoznaju

oddy

pre 1 godinu

"na autoputu Miloš Veliki vozeći 130km/h naišao na nekoj nepreglednoj krivini" Jel kod vas rijec autoput znaci isto sto i kod nas? Ako je odgovor potvrdan, stvarno ne shvacam ovog komentatora.

spin

pre 1 godinu

10 m/s je 36 km/h, pa računajte koliko prelazi metara u sekundi pri max brzini, koliko prođe dok uoči prepreku vozač, kočenje.. Sreća da je sve prošlo ok, bez kazne neće sigurno

Valerij

pre 1 godinu

Ja sam na autoputu Miloš Veliki vozeći 130km/h naišao na nekoj nepreglednoj krivini na kamion koji leženo vozi 90km/h, a mene i njega pretiču 4 auta u nizu, bolje da ne objašnjavam kako i koliko sam morao da kočim, a mogu misliti šta bi bilo da je na mom mestu bio neko ko se zaleteo brzinom 250km/h.
(Veliki brat, 7. oktobar 2022 19:54)

Ti majstore ne bi više smeo da sedneš za volan, zakonom ti oduzeti dozvolu, ako može i neki čip u glavu da ni ne pomišljaš da voziš više.
Na Milošu Velikom nema nepreglednih krivina, to je broj jedan, broj dva, ako nisi u stanju da smanjiš brzinu sa 130 na 90 ti si bomba na putu, to je mali dodir kočnice, treptaj oka i ti si ispod 90.
Ili ovo gore ili ti nisi video ni auto put, ni 130, a možda ni kola u životu.
Nažalost ima vas mnogo a uvek spremni da komentarišu.

466453

pre 1 godinu

Hrvatine imaju Rimca, a mi crni? I to što smo imali fabriku auta?
(Goolag, 07. oktobar 2022 22:54)

Imamo "crnog" Đokovića, a oni?

Mile BAS

pre 1 godinu

### Hrvojanci napravili najbrži auto, a mi ne umemo da napravimo ajvar bez kože u tegli.. Nismo za ništa sem pričati sani kako smo "pametni".. A u poslednjem IQ statistici "jake" 89.. Za smejanje smo..
(HanSolo, 07. oktobar 2022 16:35) ###

Da li se šališ ? Kolilo znam naš ludi Žeks (Željko Mitrović vlasnik pinka ) leti sa dronom i odelima, ko neki Betmen i to je 3 čovek u svetu koji to čini i koji to poseduje.
Njemu je izgradnja onog ženskog trkačkog auta na bio gorivo šarada i zezanje .
Takođe komentari dole o bogatstvu Rimca.
Da li uopšte možete da poredite bogatstvo Rimca sa bogatstvom Mitrovića ? Jeste realni ? Pa Mitrović da je želeo i da mu je bilo u planu ,kupio bi 100 puta Bugati do sada . Al zna on gde je kinta u ludim zemljama trećeg sveta . Napravi zadrugu i eto para izviru ko iz gejzira.
I o kojoj statistici za IQ zemlje ti pričaš ? Mitrović i Rimac su to zaradili radom i idejama , zabole njih za IQ . Priča o IQ je priča za papagaje koji se teše da su pametni zato što umeju da ponove prosto proširenu reč.
Uspeh nema veze sa IQ !

Nikola

pre 1 godinu

Na Beogradskoj bi pičio 830 km/h!
(Nikola, 7. oktobar 2022 14:24)
Jel imate vi obilaznicu ???
(Boca, 07. oktobar 2022 23:08)

Pitaj rođake što su stalno u Beogradu!

Pedja

pre 1 godinu

Kad se uvedu zakoni i kazne prema plateznim mogucnostima da vidis kako ne bi bilo divljanja. Ovako balkan raj za bogate i bahate... ko buva da ga ujela i da ga kazne sa 500evrica

Nikola

pre 1 godinu

Jel imate vi obilaznicu ???
(Boca, 07. oktobar 2022 23:08)

I da, jel imate vi uopšte novine i svoje medije ili čitate Srpske!? Koji su to neizlečivi kompleksi...

mikin

pre 1 godinu

"Nevera pri brzini od 328 km/h naletela na porodični automobil koji je vozio 100 km/h? Ne, pritom ne bi bio udarac brzinom od 228 km/h, koliko bi iznosila razlika brzina vozila.
To bi bilo kao da porodični auto stoji na mestu, a Nevera ga udara otpozadi brzinom od 312 km/h!""

Vecu idiotariju nisam odavno procitao. Ovo "treba" uvesti u udzbenike.

Zastava101Specijal

pre 1 godinu

Evo ja se pitam gde da vozite ovako jak i brz auto jer on je u slobodnoj prodaji, moze ga kupiti bilo ko ko ima novca
(vukica, 07. oktobar 2022 16:38)
Ode se recimo ako ste u Austriji na Spielberg ring platiš sat vremena ili dva pa udri i ako ubiješ nekog to je isto ludak ko i ti ali je manji ludak nego neko ko u javnom saobraćaju pored auta sa familijom i decom koji voze po ograničenju proleti sa sto na sat brže.

T

pre 1 godinu

"Mate je pun para kao brod mogo je da napravi trkačku stazu odavno u Hrvatskoj" Pretpostaljam da već imaju, gde su testirali auto dok su ga pravili? Ne može baš sve da se testira na valjcima.

Pera

pre 1 godinu

Nije to ništa, gledao sam jednog domaćeg istraživača što oko Slavije vozi dasku za jedrenje sa točkovima, Kad kazne njega onda će i Rimca.

Zastava101Specijal

pre 1 godinu

Ogranicenja nisu smesna, jer se zakoni fizike nisu menjali nikada, niti ce.
(keki, 07. oktobar 2022 16:57)
Džaba budali pričaš

dd

pre 1 godinu

zna gde se mogu po zakonu testirati hipersonicna vozila,samo na putu gde nema ogranicenja i na zatvorenoj trkackoj stazi.

sve ostalo je tesko krivicno delo,ali krivicna dela vaze samo za sirotinju na ovim prostorima!

obican ucesnik u saobracaju ne moze da ocekuje tako veliku brzinu,prilikom preticanja ti vidis auto iza.ali pri toj brzini on brzo dodje,za par sekundi ti to ne mozes da procenis!!!i ako pretices on ce te rasturiti,presece te na pola!!!skupljace te hitna sa usisivacem.

ovo je za dugu robiju i ogromnu novcanu kaznu,ali naravno od toga nece da bude nista!!!ovo je skandal i moze da se oktatresise kao pokusaj ubistva,tako se vozacu i treba suditi.ali tu je rimac da sredi stvari preko veze!

Veliki brat

pre 1 godinu

Prvo, nije svaka brza vožnja "divljanje" na putu. Divljanje je kada se pretiče desnom trakom, vozi slalom, skreće be magarca itd. Drugo, zašto nam prepričavate video, kao da nismo sposobni da ga pogledamo i procesiramo?
(Nisam odavde, 7. oktobar 2022 13:14)

Al' si ti pametan, idi pitaj nekog advokata šta jeste, a šta nije divljanje! Kako se to razlikuje kršenje ZBOS-a prekoračenjem brzine za preko 100% i vožnja zaustavnom trakom? Ovo prvo je kao bezbednije od ovog drugog?
To je kao da pucaš u nekoga i raniš ga u ruku ili nogu, a onda kažeš "pa šta ako sam pucao u njega, nisam ga ubio!"



Ko god je imao priliku da vozi ili vozi jači i ozbiljan auto zna da za Neveru ovo nije NIŠTA! Svi pričaju o brzini kojom se kretao, a pitam se znate li koje bezbednosne sisteme ovaj auto poseduje, kakve kočnice ima i kako koči, kako se ponaša u vožnji?
(mikloš, 7. oktobar 2022 14:31)

Ako se ispred njega nađu 2 auta koja se kreću oko 100km/h (jedan pretiče drugog), a on naleti iza njih brzinom od preko 300km/h (dakle, relativna brzina kojom se približava tim autima je preko 200km/h), kočnice će kao da mu pomognu?
Ja sam na autoputu Miloš Veliki vozeći 130km/h naišao na nekoj nepreglednoj krivini na kamion koji leženo vozi 90km/h, a mene i njega pretiču 4 auta u nizu, bolje da ne objašnjavam kako i koliko sam morao da kočim, a mogu misliti šta bi bilo da je na mom mestu bio neko ko se zaleteo brzinom 250km/h.

Тони

pre 1 godinu

Само да напоменем да је 60 км на саат брзина која разара црева, срце и плуча ако ауто моментално стане удајајучи и зид.

ime moje

pre 1 godinu

Mislim da je krajnje vreme da konstruktori elektricnih automobila ogranice brzinu vozila na 320 k?m/h.
(Safet, 07. oktobar 2022 17:06)

200kmh za sva auta!

Marko

pre 1 godinu

Ljudi ko su se nalazili u kolima koje je ovo vozilo obilazilo treba da podnesu privatne tuzbe. Pretrpljen strah, ubistvo u pokusaju, traume... Niko nije duzan da trpi tudje izivljavanje.

Aleksa

pre 1 godinu

Jos jedan dokaz koliko su ogranicenja smesna za danasnje vreme i danasnje automobile.
Novinari vecito postavljaju pitanja "sta bi bilo kad bi bilo".
Sedi bre kuci, pusti druge da zive one koji mogu.
(Valerij, 07. oktobar 2022 12:10)

inače, van kuće može samo ovako da se živi i uživa... sve ovo je kao vic sa Mujom... "pažnja svima, jedna budala vozi kontra smerom autoputem, a Muja: šta jedan, na stotine!"....

Deki

pre 1 godinu

У оваквим ситуацијама се полиција унапред обавести, можда и ослободи пут и тада се проба. У тим случајевима нема ограничења, наравно ако полиција позитивно одговори.
(Гиле, 7. oktobar 2022 14:53)

Javni put "da se oslobodi"?
Zapravo tražiš da se javni put zarobi, okupira, otme od građana kako bi se neki majmun vozio kako mu se hoće? Ali nećete dragi građani dugo čekati u koloni, sat dva i vratimo vam vaše.

hm

pre 1 godinu

@mikloš
Evo ja ću da pričam šta hoću. Kazaću i da si ti, u bilo kom od auta, veoma opasan učesnik u saobraćaju. Oasan si jer ti je opasna zbrka u glavi. Čuj, 300 km/h nije ništa za Neveru. Ma neka vozi 400 km/h, bar da bude nešto, kada ovo nije ništa!

sofronije

pre 1 godinu

(mikloš, 7. oktobar 2022 14:31)

Ne vidim nacin na koji bi mu ti bezbednbosni sistemi pomogli ako bi neka bakica pri brzini od 100kmh krenula da nekoga obilazi u srednjoj traci, pogleda u retrovizor i nema nikoga, krene u preticanje i zavrsi kod sv. Petra... Ne postoji sansa da auto sa 300kmh ukoci u mestu ako mu nesto tako izleti na put... Niko ne spori profesionalnost tih voaca ali je problem sto je ovo javni put gde ima i drugih vozaca koji nisu pripremljeni unapred da ce deliti put sa "profesionalcima"...

HanSolo

pre 1 godinu

Hrvojanci napravili najbrži auto, a mi ne umemo da napravimo ajvar bez kože u tegli.. Nismo za ništa sem pričati sani kako smo "pametni".. A u poslednjem IQ statistici "jake" 89.. Za smejanje smo..

keki

pre 1 godinu

Jos jedan dokaz koliko su ogranicenja smesna za danasnje vreme i danasnje automobile.
Novinari vecito postavljaju pitanja "sta bi bilo kad bi bilo".
Sedi bre kuci, pusti druge da zive one koji mogu.
(Valerij, 7. oktobar 2022 12:10)

Ogranicenja nisu smesna, jer se zakoni fizike nisu menjali nikada, niti ce.

boranija

pre 1 godinu

da je prekoracenje 1km/h onda bi platio kaznu ko svaka boranija, a posto je oko 200 preko ogranicenja onda nista, ko mu kriv sto nije prekoracio za 1km/h odmah bi ga pojurila brigada plavaca, ovako se jos sklonili da ne smetaju.

Mile BAS

pre 1 godinu

Ovo jeste za zatvor i treba rimca malo da odleži u hrvatskoj.
Imače imamo mi goreg u Srbiji , onaj naš leti blizu dalekovoda i izigrava Betmena :-)

србин

pre 1 godinu

у Србији би иш'о још брже, јер је струја из увоза, самим тим као и гориво из увоза, квалитетнија и мање троши

sir oliver

pre 1 godinu

Prvo, nije svaka brza vožnja "divljanje" na putu. Divljanje je kada se pretiče desnom trakom, vozi slalom, skreće be magarca itd. Drugo, zašto nam prepričavate video, kao da nismo sposobni da ga pogledamo i procesiramo?
(Nisam odavde, 07. oktobar 2022 13:14)
Evo, citam ovo tvoje "pisanije" i zamisljam kako ti to procesuiras! Neki lik vozio Porsea preko dvesta, sta ima veze!

Гиле

pre 1 godinu

У оваквим ситуацијама се полиција унапред обавести, можда и ослободи пут и тада се проба. У тим случајевима нема ограничења, наравно ако полиција позитивно одговори.

mikloš

pre 1 godinu

Ko god je imao priliku da vozi ili vozi jači i ozbiljan auto zna da za Neveru ovo nije NIŠTA! Svi pričaju o brzini kojom se kretao, a pitam se znate li koje bezbednosne sisteme ovaj auto poseduje, kakve kočnice ima i kako koči, kako se ponaša u vožnji? Dobro naravno da je ovaj auto u rukama neiskusnog vozača kamilaza, ali od ovih ljudi koji su ga vozili niko nije amater ni napaljeni klinac, ljudi znaju šta voze i koje su mogućnosti i limiti automobila. To što ovde se javljaju ljudi koji nista jače od hečbečića od stotinak konja u životu nisu vozili to je druga stvar… Ja evo potpisujem da je vožnja od 200 na sat autoputem ozbiljnim automobilom i vozačem koji zna da ga vozi bezvednija od vožnje kanti brzinom 130, potpisujem i znam, jer posedujem i kantu i ozbiljan automobil, a vi pričajte šta god hoćete

Mile Legenda

pre 1 godinu

Jos jedan dokaz koliko su ogranicenja smesna za danasnje vreme i danasnje automobile.
Novinari vecito postavljaju pitanja "sta bi bilo kad bi bilo".
Sedi bre kuci, pusti druge da zive one koji mogu.
(Valerij, 7. oktobar 2022 12:10)

Ako su automobili "sposobniji" nego ranije ljudi sigurno nisu. Upravo su i ogranicenja na putevima izracunata po principu "sta bi bilo kad bi bilo" jer se to na kraju i desi a onda neko oplakuje nekoga a neko, najcesce poput tebe, ostane ziv i ide na robiju...

Nisam odavde

pre 1 godinu

Prvo, nije svaka brza vožnja "divljanje" na putu. Divljanje je kada se pretiče desnom trakom, vozi slalom, skreće be magarca itd. Drugo, zašto nam prepričavate video, kao da nismo sposobni da ga pogledamo i procesiramo?

nexus

pre 1 godinu

Jos jedan dokaz koliko su ogranicenja smesna za danasnje vreme i danasnje automobile.
Novinari vecito postavljaju pitanja "sta bi bilo kad bi bilo".
Sedi bre kuci, pusti druge da zive one koji mogu.
(Valerij, 7. oktobar 2022 12:10)

Ogranicenja nisu za automobile nego za vozace.

program zaštite biljaka

pre 1 godinu

Jos jedan dokaz koliko su ogranicenja smesna za danasnje vreme i danasnje automobile.
Novinari vecito postavljaju pitanja "sta bi bilo kad bi bilo".
Sedi bre kuci, pusti druge da zive one koji mogu.
(Valerij, 07. oktobar 2022 12:10)

Ništa gore od ograničenosti u glavi i kućnom vaspitanju. Da, mislim na tebe.

Nebojša

pre 1 godinu

Jos jedan dokaz koliko su ogranicenja smesna za danasnje vreme i danasnje automobile.
Novinari vecito postavljaju pitanja "sta bi bilo kad bi bilo".
Sedi bre kuci, pusti druge da zive one koji mogu.
(Valerij, 07. oktobar 2022 12:10)

Ja bih i za ovakve komentare slao u zatvor na hladjenje jer ako tako misliš sigurno ti nije strano bahacenje na putu.

gadni

pre 1 godinu

Postoje kamere na zagrebackoj zaobilaznici, nije problem pronaci spornu voznju. Posto je testna voznja, odgovara vlasnik, tj rimac. Npr da je u svicarskoj, obzirom na njegovu plateznu moc za prekoracenje od 200km/h dobio bi kaznu od par milijuna franaka. Ili zatvor od par godina. U hrvatskoj, samo zahvaljujuci halabuki koja se digla dobit ce za nase prilike veliku kaznu, za rimca smijesnu. Malo ce se posut pepelom i tjeraj dalje ko da se nista nije dogodilo. Za nedjelo i sankciju ce osjecati bol samo u preponama.

Valerij

pre 1 godinu

Jos jedan dokaz koliko su ogranicenja smesna za danasnje vreme i danasnje automobile.
Novinari vecito postavljaju pitanja "sta bi bilo kad bi bilo".
Sedi bre kuci, pusti druge da zive one koji mogu.

program zaštite biljaka

pre 1 godinu

Jos jedan dokaz koliko su ogranicenja smesna za danasnje vreme i danasnje automobile.
Novinari vecito postavljaju pitanja "sta bi bilo kad bi bilo".
Sedi bre kuci, pusti druge da zive one koji mogu.
(Valerij, 07. oktobar 2022 12:10)

Ništa gore od ograničenosti u glavi i kućnom vaspitanju. Da, mislim na tebe.

nexus

pre 1 godinu

Jos jedan dokaz koliko su ogranicenja smesna za danasnje vreme i danasnje automobile.
Novinari vecito postavljaju pitanja "sta bi bilo kad bi bilo".
Sedi bre kuci, pusti druge da zive one koji mogu.
(Valerij, 7. oktobar 2022 12:10)

Ogranicenja nisu za automobile nego za vozace.

Nebojša

pre 1 godinu

Jos jedan dokaz koliko su ogranicenja smesna za danasnje vreme i danasnje automobile.
Novinari vecito postavljaju pitanja "sta bi bilo kad bi bilo".
Sedi bre kuci, pusti druge da zive one koji mogu.
(Valerij, 07. oktobar 2022 12:10)

Ja bih i za ovakve komentare slao u zatvor na hladjenje jer ako tako misliš sigurno ti nije strano bahacenje na putu.

gadni

pre 1 godinu

Postoje kamere na zagrebackoj zaobilaznici, nije problem pronaci spornu voznju. Posto je testna voznja, odgovara vlasnik, tj rimac. Npr da je u svicarskoj, obzirom na njegovu plateznu moc za prekoracenje od 200km/h dobio bi kaznu od par milijuna franaka. Ili zatvor od par godina. U hrvatskoj, samo zahvaljujuci halabuki koja se digla dobit ce za nase prilike veliku kaznu, za rimca smijesnu. Malo ce se posut pepelom i tjeraj dalje ko da se nista nije dogodilo. Za nedjelo i sankciju ce osjecati bol samo u preponama.

србин

pre 1 godinu

у Србији би иш'о још брже, јер је струја из увоза, самим тим као и гориво из увоза, квалитетнија и мање троши

Mile BAS

pre 1 godinu

Ovo jeste za zatvor i treba rimca malo da odleži u hrvatskoj.
Imače imamo mi goreg u Srbiji , onaj naš leti blizu dalekovoda i izigrava Betmena :-)

Mile Legenda

pre 1 godinu

Jos jedan dokaz koliko su ogranicenja smesna za danasnje vreme i danasnje automobile.
Novinari vecito postavljaju pitanja "sta bi bilo kad bi bilo".
Sedi bre kuci, pusti druge da zive one koji mogu.
(Valerij, 7. oktobar 2022 12:10)

Ako su automobili "sposobniji" nego ranije ljudi sigurno nisu. Upravo su i ogranicenja na putevima izracunata po principu "sta bi bilo kad bi bilo" jer se to na kraju i desi a onda neko oplakuje nekoga a neko, najcesce poput tebe, ostane ziv i ide na robiju...

keki

pre 1 godinu

Jos jedan dokaz koliko su ogranicenja smesna za danasnje vreme i danasnje automobile.
Novinari vecito postavljaju pitanja "sta bi bilo kad bi bilo".
Sedi bre kuci, pusti druge da zive one koji mogu.
(Valerij, 7. oktobar 2022 12:10)

Ogranicenja nisu smesna, jer se zakoni fizike nisu menjali nikada, niti ce.

Гиле

pre 1 godinu

У оваквим ситуацијама се полиција унапред обавести, можда и ослободи пут и тада се проба. У тим случајевима нема ограничења, наравно ако полиција позитивно одговори.

Aleksa

pre 1 godinu

Jos jedan dokaz koliko su ogranicenja smesna za danasnje vreme i danasnje automobile.
Novinari vecito postavljaju pitanja "sta bi bilo kad bi bilo".
Sedi bre kuci, pusti druge da zive one koji mogu.
(Valerij, 07. oktobar 2022 12:10)

inače, van kuće može samo ovako da se živi i uživa... sve ovo je kao vic sa Mujom... "pažnja svima, jedna budala vozi kontra smerom autoputem, a Muja: šta jedan, na stotine!"....

HanSolo

pre 1 godinu

Hrvojanci napravili najbrži auto, a mi ne umemo da napravimo ajvar bez kože u tegli.. Nismo za ništa sem pričati sani kako smo "pametni".. A u poslednjem IQ statistici "jake" 89.. Za smejanje smo..

mikloš

pre 1 godinu

Ko god je imao priliku da vozi ili vozi jači i ozbiljan auto zna da za Neveru ovo nije NIŠTA! Svi pričaju o brzini kojom se kretao, a pitam se znate li koje bezbednosne sisteme ovaj auto poseduje, kakve kočnice ima i kako koči, kako se ponaša u vožnji? Dobro naravno da je ovaj auto u rukama neiskusnog vozača kamilaza, ali od ovih ljudi koji su ga vozili niko nije amater ni napaljeni klinac, ljudi znaju šta voze i koje su mogućnosti i limiti automobila. To što ovde se javljaju ljudi koji nista jače od hečbečića od stotinak konja u životu nisu vozili to je druga stvar… Ja evo potpisujem da je vožnja od 200 na sat autoputem ozbiljnim automobilom i vozačem koji zna da ga vozi bezvednija od vožnje kanti brzinom 130, potpisujem i znam, jer posedujem i kantu i ozbiljan automobil, a vi pričajte šta god hoćete

sir oliver

pre 1 godinu

Prvo, nije svaka brza vožnja "divljanje" na putu. Divljanje je kada se pretiče desnom trakom, vozi slalom, skreće be magarca itd. Drugo, zašto nam prepričavate video, kao da nismo sposobni da ga pogledamo i procesiramo?
(Nisam odavde, 07. oktobar 2022 13:14)
Evo, citam ovo tvoje "pisanije" i zamisljam kako ti to procesuiras! Neki lik vozio Porsea preko dvesta, sta ima veze!

Valerij

pre 1 godinu

Jos jedan dokaz koliko su ogranicenja smesna za danasnje vreme i danasnje automobile.
Novinari vecito postavljaju pitanja "sta bi bilo kad bi bilo".
Sedi bre kuci, pusti druge da zive one koji mogu.

Nisam odavde

pre 1 godinu

Prvo, nije svaka brza vožnja "divljanje" na putu. Divljanje je kada se pretiče desnom trakom, vozi slalom, skreće be magarca itd. Drugo, zašto nam prepričavate video, kao da nismo sposobni da ga pogledamo i procesiramo?

Pera

pre 1 godinu

Nije to ništa, gledao sam jednog domaćeg istraživača što oko Slavije vozi dasku za jedrenje sa točkovima, Kad kazne njega onda će i Rimca.

Zastava101Specijal

pre 1 godinu

Evo ja se pitam gde da vozite ovako jak i brz auto jer on je u slobodnoj prodaji, moze ga kupiti bilo ko ko ima novca
(vukica, 07. oktobar 2022 16:38)
Ode se recimo ako ste u Austriji na Spielberg ring platiš sat vremena ili dva pa udri i ako ubiješ nekog to je isto ludak ko i ti ali je manji ludak nego neko ko u javnom saobraćaju pored auta sa familijom i decom koji voze po ograničenju proleti sa sto na sat brže.

Nikola

pre 1 godinu

Na Beogradskoj bi pičio 830 km/h!
(Nikola, 7. oktobar 2022 14:24)
Jel imate vi obilaznicu ???
(Boca, 07. oktobar 2022 23:08)

Pitaj rođake što su stalno u Beogradu!

hm

pre 1 godinu

@mikloš
Evo ja ću da pričam šta hoću. Kazaću i da si ti, u bilo kom od auta, veoma opasan učesnik u saobraćaju. Oasan si jer ti je opasna zbrka u glavi. Čuj, 300 km/h nije ništa za Neveru. Ma neka vozi 400 km/h, bar da bude nešto, kada ovo nije ništa!

Zastava101Specijal

pre 1 godinu

Ogranicenja nisu smesna, jer se zakoni fizike nisu menjali nikada, niti ce.
(keki, 07. oktobar 2022 16:57)
Džaba budali pričaš

Nikola

pre 1 godinu

Jel imate vi obilaznicu ???
(Boca, 07. oktobar 2022 23:08)

I da, jel imate vi uopšte novine i svoje medije ili čitate Srpske!? Koji su to neizlečivi kompleksi...

mikin

pre 1 godinu

"Nevera pri brzini od 328 km/h naletela na porodični automobil koji je vozio 100 km/h? Ne, pritom ne bi bio udarac brzinom od 228 km/h, koliko bi iznosila razlika brzina vozila.
To bi bilo kao da porodični auto stoji na mestu, a Nevera ga udara otpozadi brzinom od 312 km/h!""

Vecu idiotariju nisam odavno procitao. Ovo "treba" uvesti u udzbenike.

T

pre 1 godinu

"Mate je pun para kao brod mogo je da napravi trkačku stazu odavno u Hrvatskoj" Pretpostaljam da već imaju, gde su testirali auto dok su ga pravili? Ne može baš sve da se testira na valjcima.

Deki

pre 1 godinu

У оваквим ситуацијама се полиција унапред обавести, можда и ослободи пут и тада се проба. У тим случајевима нема ограничења, наравно ако полиција позитивно одговори.
(Гиле, 7. oktobar 2022 14:53)

Javni put "da se oslobodi"?
Zapravo tražiš da se javni put zarobi, okupira, otme od građana kako bi se neki majmun vozio kako mu se hoće? Ali nećete dragi građani dugo čekati u koloni, sat dva i vratimo vam vaše.

omniameamecumporto

pre 1 godinu

Ja sam na autoputu Miloš Veliki vozeći 130km/h naišao na nekoj nepreglednoj krivini na kamion koji leženo vozi 90km/h, a mene i njega pretiču 4 auta u nizu, bolje da ne objašnjavam kako i koliko sam morao da kočim, a mogu misliti šta bi bilo da je na mom mestu bio neko ko se zaleteo brzinom 250km/h.
(Veliki brat, 7. oktobar 2022 19:54)
Što lažeš, kakav je to autoput koji ima nepreglednu krivinu, u Hrvatskoj takvoga nema, možda u Srbiji ima ali onda to nije nikakav autoput.

sofronije

pre 1 godinu

(mikloš, 7. oktobar 2022 14:31)

Ne vidim nacin na koji bi mu ti bezbednbosni sistemi pomogli ako bi neka bakica pri brzini od 100kmh krenula da nekoga obilazi u srednjoj traci, pogleda u retrovizor i nema nikoga, krene u preticanje i zavrsi kod sv. Petra... Ne postoji sansa da auto sa 300kmh ukoci u mestu ako mu nesto tako izleti na put... Niko ne spori profesionalnost tih voaca ali je problem sto je ovo javni put gde ima i drugih vozaca koji nisu pripremljeni unapred da ce deliti put sa "profesionalcima"...

boranija

pre 1 godinu

da je prekoracenje 1km/h onda bi platio kaznu ko svaka boranija, a posto je oko 200 preko ogranicenja onda nista, ko mu kriv sto nije prekoracio za 1km/h odmah bi ga pojurila brigada plavaca, ovako se jos sklonili da ne smetaju.

Тони

pre 1 godinu

Само да напоменем да је 60 км на саат брзина која разара црева, срце и плуча ако ауто моментално стане удајајучи и зид.

Valerij

pre 1 godinu

Ja sam na autoputu Miloš Veliki vozeći 130km/h naišao na nekoj nepreglednoj krivini na kamion koji leženo vozi 90km/h, a mene i njega pretiču 4 auta u nizu, bolje da ne objašnjavam kako i koliko sam morao da kočim, a mogu misliti šta bi bilo da je na mom mestu bio neko ko se zaleteo brzinom 250km/h.
(Veliki brat, 7. oktobar 2022 19:54)

Ti majstore ne bi više smeo da sedneš za volan, zakonom ti oduzeti dozvolu, ako može i neki čip u glavu da ni ne pomišljaš da voziš više.
Na Milošu Velikom nema nepreglednih krivina, to je broj jedan, broj dva, ako nisi u stanju da smanjiš brzinu sa 130 na 90 ti si bomba na putu, to je mali dodir kočnice, treptaj oka i ti si ispod 90.
Ili ovo gore ili ti nisi video ni auto put, ni 130, a možda ni kola u životu.
Nažalost ima vas mnogo a uvek spremni da komentarišu.

dd

pre 1 godinu

zna gde se mogu po zakonu testirati hipersonicna vozila,samo na putu gde nema ogranicenja i na zatvorenoj trkackoj stazi.

sve ostalo je tesko krivicno delo,ali krivicna dela vaze samo za sirotinju na ovim prostorima!

obican ucesnik u saobracaju ne moze da ocekuje tako veliku brzinu,prilikom preticanja ti vidis auto iza.ali pri toj brzini on brzo dodje,za par sekundi ti to ne mozes da procenis!!!i ako pretices on ce te rasturiti,presece te na pola!!!skupljace te hitna sa usisivacem.

ovo je za dugu robiju i ogromnu novcanu kaznu,ali naravno od toga nece da bude nista!!!ovo je skandal i moze da se oktatresise kao pokusaj ubistva,tako se vozacu i treba suditi.ali tu je rimac da sredi stvari preko veze!

Pedja

pre 1 godinu

Kad se uvedu zakoni i kazne prema plateznim mogucnostima da vidis kako ne bi bilo divljanja. Ovako balkan raj za bogate i bahate... ko buva da ga ujela i da ga kazne sa 500evrica

aca

pre 1 godinu

umesto da naprave dogadjaj, zatvore za saobracaj na 30-60minuta, policija to obezbedi i lepo naplati, pored nevere da bude i koji ferari lamborgini, neka formula,.., + neki sportski klub recimo. posle jurnjave izlozba vozila... puno bi ljudi doslo da vidi tako nesto. ovako napravili s..e, sada testiramo pravosudje da vidimo koliko je pravda jednaka za sve.

omniameamecumporto

pre 1 godinu

Evo neki dan ja pogledam u retrovizor i sve čisto i spremam se za manevar žmiga i skretanje.U istoj sekundi pogledam ponovo i juri kreten na električnom romobilu. U istoj sekundi imam ga i nemam ga u retrovizoru. I šta da sam slučajno skrenuo poslije prvog pogleda već sam dva puta za redom pogledao srušio bi tog kretena. Sitni objekat koji se kreće u javnom saobračaju pet puta brže od pješaka itekako je opasnost na cesti. Takovih slučajeva ima više od ovi sa Neverom.
Dakle mene ipak više brine ovaj moj slučaj. Rimac je procijenio, platiti će kaznu ali reklama je otišla u svijet a situacija da nekog ubiju u tom trenu u tako kratkom vremenu niti teoretski nije postojala. Nisam niti ne podržavam luđake na cesti ali ovdje hejteri pretjeruju, kažem bilo je kratko i vozili su eksperti.

Milan

pre 1 godinu

Ako je ovo veliki problem za Hrvatsku, neka Mate premesti fabriku u Srbiju i sve sto ide sa njom, a mi cemo na jednoj deonici skinuti ohranicenje (kao u Nemackoj) kako bi sve bilo po propisima.

Veliki brat

pre 1 godinu

Prvo, nije svaka brza vožnja "divljanje" na putu. Divljanje je kada se pretiče desnom trakom, vozi slalom, skreće be magarca itd. Drugo, zašto nam prepričavate video, kao da nismo sposobni da ga pogledamo i procesiramo?
(Nisam odavde, 7. oktobar 2022 13:14)

Al' si ti pametan, idi pitaj nekog advokata šta jeste, a šta nije divljanje! Kako se to razlikuje kršenje ZBOS-a prekoračenjem brzine za preko 100% i vožnja zaustavnom trakom? Ovo prvo je kao bezbednije od ovog drugog?
To je kao da pucaš u nekoga i raniš ga u ruku ili nogu, a onda kažeš "pa šta ako sam pucao u njega, nisam ga ubio!"



Ko god je imao priliku da vozi ili vozi jači i ozbiljan auto zna da za Neveru ovo nije NIŠTA! Svi pričaju o brzini kojom se kretao, a pitam se znate li koje bezbednosne sisteme ovaj auto poseduje, kakve kočnice ima i kako koči, kako se ponaša u vožnji?
(mikloš, 7. oktobar 2022 14:31)

Ako se ispred njega nađu 2 auta koja se kreću oko 100km/h (jedan pretiče drugog), a on naleti iza njih brzinom od preko 300km/h (dakle, relativna brzina kojom se približava tim autima je preko 200km/h), kočnice će kao da mu pomognu?
Ja sam na autoputu Miloš Veliki vozeći 130km/h naišao na nekoj nepreglednoj krivini na kamion koji leženo vozi 90km/h, a mene i njega pretiču 4 auta u nizu, bolje da ne objašnjavam kako i koliko sam morao da kočim, a mogu misliti šta bi bilo da je na mom mestu bio neko ko se zaleteo brzinom 250km/h.

mikloš

pre 1 godinu

Opet me ljudi napadaju, a ne kontaju o čemu pričam, opet kažem, ne pravdam nikoga i već sam napisao da je ovaj auto u nestručnim rukama kovčeg na točkovima. Ja sam samo hteo da kažem da je čovek zaleteo auto na autoputu na pravcu gde nema nikoga od 0 do 300 i posle toga usporio, strašan zločin… Niko nikad nije probao da ispali svoj auto kada mu se ukazala prilika za to, ajde ne pravite se bezgrešni i naivni molim vas, nije čivek vozio 30km 300 na sat nego je video priliku, sa profesionalnim instruktorom pored sebe da ispali auto na 10ak sekundi i to je to, pogledajte snimak, koga je on ugrozio u tom snimku? Čovek kupuje auto od 2.000.000€ otišao na test vožnju i od instruktora dobio zeleno svetlo da ga zaleti na bezbednoj deonic, šta tu nije jasno? Pa idite u Maranelo, dom Ferarija ako imate prilike, rentirajte Ferari pa vidite, ista priča. Ceo grad živi od rentiranja Ferarija, voze ljudi sa instruktorom po javnom putu i zaleću ga kada dobiju zeleno svetlo i je l’ neko čuo za neku strašnu nesreću nekada? I opet o kočnicama, izguglajte koliko Neveri treba da ukoči sa 200 na 0, a koliko Puntu… McLaren Senna sa 200 do 0 koči za 100m na primer…

ime moje

pre 1 godinu

Mislim da je krajnje vreme da konstruktori elektricnih automobila ogranice brzinu vozila na 320 k?m/h.
(Safet, 07. oktobar 2022 17:06)

200kmh za sva auta!

Marko

pre 1 godinu

Ljudi ko su se nalazili u kolima koje je ovo vozilo obilazilo treba da podnesu privatne tuzbe. Pretrpljen strah, ubistvo u pokusaju, traume... Niko nije duzan da trpi tudje izivljavanje.

oddy

pre 1 godinu

"na autoputu Miloš Veliki vozeći 130km/h naišao na nekoj nepreglednoj krivini" Jel kod vas rijec autoput znaci isto sto i kod nas? Ako je odgovor potvrdan, stvarno ne shvacam ovog komentatora.

Rastko

pre 1 godinu

@Veliki brat
Da, žalite se kako ste jedva ukočili na vreme, ali ćete zato tvrditi da je dačia mnogo bolja kupovina od polovnog A6, iako joj treba 45m da se zaustavi a A6 za 36m sa 100km/h. E pa zato je jeftina, što nosite glavu u torbi dok je vozite. Moderan porše ili ferari koči sa 100 na 30m, brže ukoči sa 200 na 80 nego dačia sa 130. Nisu svi automobili isti samo propisi to ne prepoznaju

Dux

pre 1 godinu

Jos jedan dokaz koliko su ogranicenja smesna za danasnje vreme i danasnje automobile.
Novinari vecito postavljaju pitanja "sta bi bilo kad bi bilo".
Sedi bre kuci, pusti druge da zive one koji mogu.
(Valerij, 07. oktoba
Ne možeš svoje komplekse da liječiš na račun drugih učesnika u saobraćaju! Mnogo je mladih kojima je najveće dostignuće da sednu u neko brzo auto (često staro dvadeset i više) i da dokazuju svoje "sposobnosti". Ne ide to tako! Premalo cijenite svoj i tuđe živote, tj. nemate pojma o istom. Gledam mog komšiju od dvadesetak godina, po cijeli dan ne izbiva iz auta. To mu je smisao života.
(Dark, 08. oktobar 2022 02:13)

Dobro, i šta si sada ti hteo da kažeš time?! To sto tvoj komsija ne izbija iz kola po ceo dan je tipično za coveka od 20tak godina. Normalan, tipičan lik u tim godinama. Šta bi ti da on radi? Igra igrice po ceo dan? Njegov smisao života su kola i (ako je normalna) ribe. Koji je smisao tvog života bio sa 20?! Ajde molim te, poštedi me lekcija i idi nadji neku zanimaciju.

Dark

pre 1 godinu

Jos jedan dokaz koliko su ogranicenja smesna za danasnje vreme i danasnje automobile.
Novinari vecito postavljaju pitanja "sta bi bilo kad bi bilo".
Sedi bre kuci, pusti druge da zive one koji mogu.
(Valerij, 07. oktoba
Ne možeš svoje komplekse da liječiš na račun drugih učesnika u saobraćaju! Mnogo je mladih kojima je najveće dostignuće da sednu u neko brzo auto (često staro dvadeset i više) i da dokazuju svoje "sposobnosti". Ne ide to tako! Premalo cijenite svoj i tuđe živote, tj. nemate pojma o istom. Gledam mog komšiju od dvadesetak godina, po cijeli dan ne izbiva iz auta. To mu je smisao života.

spin

pre 1 godinu

10 m/s je 36 km/h, pa računajte koliko prelazi metara u sekundi pri max brzini, koliko prođe dok uoči prepreku vozač, kočenje.. Sreća da je sve prošlo ok, bez kazne neće sigurno

Mile BAS

pre 1 godinu

### Hrvojanci napravili najbrži auto, a mi ne umemo da napravimo ajvar bez kože u tegli.. Nismo za ništa sem pričati sani kako smo "pametni".. A u poslednjem IQ statistici "jake" 89.. Za smejanje smo..
(HanSolo, 07. oktobar 2022 16:35) ###

Da li se šališ ? Kolilo znam naš ludi Žeks (Željko Mitrović vlasnik pinka ) leti sa dronom i odelima, ko neki Betmen i to je 3 čovek u svetu koji to čini i koji to poseduje.
Njemu je izgradnja onog ženskog trkačkog auta na bio gorivo šarada i zezanje .
Takođe komentari dole o bogatstvu Rimca.
Da li uopšte možete da poredite bogatstvo Rimca sa bogatstvom Mitrovića ? Jeste realni ? Pa Mitrović da je želeo i da mu je bilo u planu ,kupio bi 100 puta Bugati do sada . Al zna on gde je kinta u ludim zemljama trećeg sveta . Napravi zadrugu i eto para izviru ko iz gejzira.
I o kojoj statistici za IQ zemlje ti pričaš ? Mitrović i Rimac su to zaradili radom i idejama , zabole njih za IQ . Priča o IQ je priča za papagaje koji se teše da su pametni zato što umeju da ponove prosto proširenu reč.
Uspeh nema veze sa IQ !

Betonka

pre 1 godinu

Jos jedan dokaz koliko su ogranicenja smesna za danasnje vreme i danasnje automobile.
Novinari vecito postavljaju pitanja "sta bi bilo kad bi bilo".
Sedi bre kuci, pusti druge da zive one koji mogu.
(Valerij, 07. oktobar 2022 12:10)

Ovakve treba kriminalistička da hvala preko IP, pa pravac Laza Lazarević.

Ivan ZG

pre 1 godinu

Na obilaznici postoji mjerenje brzine i kazne uredno stižu onima koji ju prekorače. Problem je što su kamere fiksne i oni koji češće voze obilaznicom točno znaju gdje su i gdje nisu pa znaju gdje mogu voziti brže i ne platiti kaznu.
Obilaznica stvarno nije mjesto za isprobavanje brzine i nadam se da će ubuduće voditi potencijalne kupce na autocestu jer je cesta ravnija i manje prometna.
Ovakvo kratko isprobavanje ubrzanja nije neka velika opasnost za ostale sudionike u prometu jer se može izvesti kada ispred vas ne vidite nikakav auto i naravno ako odmah pri dostizanju predviđene brzine usporite na barem 150 km/h.
Ovaj auto može svašta, ali je veliko pitanje što može vozač koji sjedi za volanom jer sigurno nikada nije vozio auto sa 2.000 KS kao što nije vozio ni Nico Rosberg jer formule imaju po 800-900 KS.

466453

pre 1 godinu

Hrvatine imaju Rimca, a mi crni? I to što smo imali fabriku auta?
(Goolag, 07. oktobar 2022 22:54)

Imamo "crnog" Đokovića, a oni?

Valerij

pre 1 godinu

Jos jedan dokaz koliko su ogranicenja smesna za danasnje vreme i danasnje automobile.
Novinari vecito postavljaju pitanja "sta bi bilo kad bi bilo".
Sedi bre kuci, pusti druge da zive one koji mogu.

mikloš

pre 1 godinu

Ko god je imao priliku da vozi ili vozi jači i ozbiljan auto zna da za Neveru ovo nije NIŠTA! Svi pričaju o brzini kojom se kretao, a pitam se znate li koje bezbednosne sisteme ovaj auto poseduje, kakve kočnice ima i kako koči, kako se ponaša u vožnji? Dobro naravno da je ovaj auto u rukama neiskusnog vozača kamilaza, ali od ovih ljudi koji su ga vozili niko nije amater ni napaljeni klinac, ljudi znaju šta voze i koje su mogućnosti i limiti automobila. To što ovde se javljaju ljudi koji nista jače od hečbečića od stotinak konja u životu nisu vozili to je druga stvar… Ja evo potpisujem da je vožnja od 200 na sat autoputem ozbiljnim automobilom i vozačem koji zna da ga vozi bezvednija od vožnje kanti brzinom 130, potpisujem i znam, jer posedujem i kantu i ozbiljan automobil, a vi pričajte šta god hoćete

Nisam odavde

pre 1 godinu

Prvo, nije svaka brza vožnja "divljanje" na putu. Divljanje je kada se pretiče desnom trakom, vozi slalom, skreće be magarca itd. Drugo, zašto nam prepričavate video, kao da nismo sposobni da ga pogledamo i procesiramo?

Nebojša

pre 1 godinu

Jos jedan dokaz koliko su ogranicenja smesna za danasnje vreme i danasnje automobile.
Novinari vecito postavljaju pitanja "sta bi bilo kad bi bilo".
Sedi bre kuci, pusti druge da zive one koji mogu.
(Valerij, 07. oktobar 2022 12:10)

Ja bih i za ovakve komentare slao u zatvor na hladjenje jer ako tako misliš sigurno ti nije strano bahacenje na putu.

HanSolo

pre 1 godinu

Hrvojanci napravili najbrži auto, a mi ne umemo da napravimo ajvar bez kože u tegli.. Nismo za ništa sem pričati sani kako smo "pametni".. A u poslednjem IQ statistici "jake" 89.. Za smejanje smo..

Nikola

pre 1 godinu

Jel imate vi obilaznicu ???
(Boca, 07. oktobar 2022 23:08)

I da, jel imate vi uopšte novine i svoje medije ili čitate Srpske!? Koji su to neizlečivi kompleksi...

program zaštite biljaka

pre 1 godinu

Jos jedan dokaz koliko su ogranicenja smesna za danasnje vreme i danasnje automobile.
Novinari vecito postavljaju pitanja "sta bi bilo kad bi bilo".
Sedi bre kuci, pusti druge da zive one koji mogu.
(Valerij, 07. oktobar 2022 12:10)

Ništa gore od ograničenosti u glavi i kućnom vaspitanju. Da, mislim na tebe.

Mile BAS

pre 1 godinu

Ovo jeste za zatvor i treba rimca malo da odleži u hrvatskoj.
Imače imamo mi goreg u Srbiji , onaj naš leti blizu dalekovoda i izigrava Betmena :-)

nexus

pre 1 godinu

Jos jedan dokaz koliko su ogranicenja smesna za danasnje vreme i danasnje automobile.
Novinari vecito postavljaju pitanja "sta bi bilo kad bi bilo".
Sedi bre kuci, pusti druge da zive one koji mogu.
(Valerij, 7. oktobar 2022 12:10)

Ogranicenja nisu za automobile nego za vozace.

sir oliver

pre 1 godinu

Prvo, nije svaka brza vožnja "divljanje" na putu. Divljanje je kada se pretiče desnom trakom, vozi slalom, skreće be magarca itd. Drugo, zašto nam prepričavate video, kao da nismo sposobni da ga pogledamo i procesiramo?
(Nisam odavde, 07. oktobar 2022 13:14)
Evo, citam ovo tvoje "pisanije" i zamisljam kako ti to procesuiras! Neki lik vozio Porsea preko dvesta, sta ima veze!

gadni

pre 1 godinu

Postoje kamere na zagrebackoj zaobilaznici, nije problem pronaci spornu voznju. Posto je testna voznja, odgovara vlasnik, tj rimac. Npr da je u svicarskoj, obzirom na njegovu plateznu moc za prekoracenje od 200km/h dobio bi kaznu od par milijuna franaka. Ili zatvor od par godina. U hrvatskoj, samo zahvaljujuci halabuki koja se digla dobit ce za nase prilike veliku kaznu, za rimca smijesnu. Malo ce se posut pepelom i tjeraj dalje ko da se nista nije dogodilo. Za nedjelo i sankciju ce osjecati bol samo u preponama.

Mile Legenda

pre 1 godinu

Jos jedan dokaz koliko su ogranicenja smesna za danasnje vreme i danasnje automobile.
Novinari vecito postavljaju pitanja "sta bi bilo kad bi bilo".
Sedi bre kuci, pusti druge da zive one koji mogu.
(Valerij, 7. oktobar 2022 12:10)

Ako su automobili "sposobniji" nego ranije ljudi sigurno nisu. Upravo su i ogranicenja na putevima izracunata po principu "sta bi bilo kad bi bilo" jer se to na kraju i desi a onda neko oplakuje nekoga a neko, najcesce poput tebe, ostane ziv i ide na robiju...

србин

pre 1 godinu

у Србији би иш'о још брже, јер је струја из увоза, самим тим као и гориво из увоза, квалитетнија и мање троши

Гиле

pre 1 godinu

У оваквим ситуацијама се полиција унапред обавести, можда и ослободи пут и тада се проба. У тим случајевима нема ограничења, наравно ако полиција позитивно одговори.

ime moje

pre 1 godinu

Mislim da je krajnje vreme da konstruktori elektricnih automobila ogranice brzinu vozila na 320 k?m/h.
(Safet, 07. oktobar 2022 17:06)

200kmh za sva auta!

466453

pre 1 godinu

Hrvatine imaju Rimca, a mi crni? I to što smo imali fabriku auta?
(Goolag, 07. oktobar 2022 22:54)

Imamo "crnog" Đokovića, a oni?

Nikola

pre 1 godinu

Na Beogradskoj bi pičio 830 km/h!
(Nikola, 7. oktobar 2022 14:24)
Jel imate vi obilaznicu ???
(Boca, 07. oktobar 2022 23:08)

Pitaj rođake što su stalno u Beogradu!

Mile BAS

pre 1 godinu

### Hrvojanci napravili najbrži auto, a mi ne umemo da napravimo ajvar bez kože u tegli.. Nismo za ništa sem pričati sani kako smo "pametni".. A u poslednjem IQ statistici "jake" 89.. Za smejanje smo..
(HanSolo, 07. oktobar 2022 16:35) ###

Da li se šališ ? Kolilo znam naš ludi Žeks (Željko Mitrović vlasnik pinka ) leti sa dronom i odelima, ko neki Betmen i to je 3 čovek u svetu koji to čini i koji to poseduje.
Njemu je izgradnja onog ženskog trkačkog auta na bio gorivo šarada i zezanje .
Takođe komentari dole o bogatstvu Rimca.
Da li uopšte možete da poredite bogatstvo Rimca sa bogatstvom Mitrovića ? Jeste realni ? Pa Mitrović da je želeo i da mu je bilo u planu ,kupio bi 100 puta Bugati do sada . Al zna on gde je kinta u ludim zemljama trećeg sveta . Napravi zadrugu i eto para izviru ko iz gejzira.
I o kojoj statistici za IQ zemlje ti pričaš ? Mitrović i Rimac su to zaradili radom i idejama , zabole njih za IQ . Priča o IQ je priča za papagaje koji se teše da su pametni zato što umeju da ponove prosto proširenu reč.
Uspeh nema veze sa IQ !

keki

pre 1 godinu

Jos jedan dokaz koliko su ogranicenja smesna za danasnje vreme i danasnje automobile.
Novinari vecito postavljaju pitanja "sta bi bilo kad bi bilo".
Sedi bre kuci, pusti druge da zive one koji mogu.
(Valerij, 7. oktobar 2022 12:10)

Ogranicenja nisu smesna, jer se zakoni fizike nisu menjali nikada, niti ce.

Veliki brat

pre 1 godinu

Prvo, nije svaka brza vožnja "divljanje" na putu. Divljanje je kada se pretiče desnom trakom, vozi slalom, skreće be magarca itd. Drugo, zašto nam prepričavate video, kao da nismo sposobni da ga pogledamo i procesiramo?
(Nisam odavde, 7. oktobar 2022 13:14)

Al' si ti pametan, idi pitaj nekog advokata šta jeste, a šta nije divljanje! Kako se to razlikuje kršenje ZBOS-a prekoračenjem brzine za preko 100% i vožnja zaustavnom trakom? Ovo prvo je kao bezbednije od ovog drugog?
To je kao da pucaš u nekoga i raniš ga u ruku ili nogu, a onda kažeš "pa šta ako sam pucao u njega, nisam ga ubio!"



Ko god je imao priliku da vozi ili vozi jači i ozbiljan auto zna da za Neveru ovo nije NIŠTA! Svi pričaju o brzini kojom se kretao, a pitam se znate li koje bezbednosne sisteme ovaj auto poseduje, kakve kočnice ima i kako koči, kako se ponaša u vožnji?
(mikloš, 7. oktobar 2022 14:31)

Ako se ispred njega nađu 2 auta koja se kreću oko 100km/h (jedan pretiče drugog), a on naleti iza njih brzinom od preko 300km/h (dakle, relativna brzina kojom se približava tim autima je preko 200km/h), kočnice će kao da mu pomognu?
Ja sam na autoputu Miloš Veliki vozeći 130km/h naišao na nekoj nepreglednoj krivini na kamion koji leženo vozi 90km/h, a mene i njega pretiču 4 auta u nizu, bolje da ne objašnjavam kako i koliko sam morao da kočim, a mogu misliti šta bi bilo da je na mom mestu bio neko ko se zaleteo brzinom 250km/h.

Dux

pre 1 godinu

Jos jedan dokaz koliko su ogranicenja smesna za danasnje vreme i danasnje automobile.
Novinari vecito postavljaju pitanja "sta bi bilo kad bi bilo".
Sedi bre kuci, pusti druge da zive one koji mogu.
(Valerij, 07. oktoba
Ne možeš svoje komplekse da liječiš na račun drugih učesnika u saobraćaju! Mnogo je mladih kojima je najveće dostignuće da sednu u neko brzo auto (često staro dvadeset i više) i da dokazuju svoje "sposobnosti". Ne ide to tako! Premalo cijenite svoj i tuđe živote, tj. nemate pojma o istom. Gledam mog komšiju od dvadesetak godina, po cijeli dan ne izbiva iz auta. To mu je smisao života.
(Dark, 08. oktobar 2022 02:13)

Dobro, i šta si sada ti hteo da kažeš time?! To sto tvoj komsija ne izbija iz kola po ceo dan je tipično za coveka od 20tak godina. Normalan, tipičan lik u tim godinama. Šta bi ti da on radi? Igra igrice po ceo dan? Njegov smisao života su kola i (ako je normalna) ribe. Koji je smisao tvog života bio sa 20?! Ajde molim te, poštedi me lekcija i idi nadji neku zanimaciju.

Marko

pre 1 godinu

Ljudi ko su se nalazili u kolima koje je ovo vozilo obilazilo treba da podnesu privatne tuzbe. Pretrpljen strah, ubistvo u pokusaju, traume... Niko nije duzan da trpi tudje izivljavanje.

mikin

pre 1 godinu

"Nevera pri brzini od 328 km/h naletela na porodični automobil koji je vozio 100 km/h? Ne, pritom ne bi bio udarac brzinom od 228 km/h, koliko bi iznosila razlika brzina vozila.
To bi bilo kao da porodični auto stoji na mestu, a Nevera ga udara otpozadi brzinom od 312 km/h!""

Vecu idiotariju nisam odavno procitao. Ovo "treba" uvesti u udzbenike.

hm

pre 1 godinu

@mikloš
Evo ja ću da pričam šta hoću. Kazaću i da si ti, u bilo kom od auta, veoma opasan učesnik u saobraćaju. Oasan si jer ti je opasna zbrka u glavi. Čuj, 300 km/h nije ništa za Neveru. Ma neka vozi 400 km/h, bar da bude nešto, kada ovo nije ništa!

dd

pre 1 godinu

zna gde se mogu po zakonu testirati hipersonicna vozila,samo na putu gde nema ogranicenja i na zatvorenoj trkackoj stazi.

sve ostalo je tesko krivicno delo,ali krivicna dela vaze samo za sirotinju na ovim prostorima!

obican ucesnik u saobracaju ne moze da ocekuje tako veliku brzinu,prilikom preticanja ti vidis auto iza.ali pri toj brzini on brzo dodje,za par sekundi ti to ne mozes da procenis!!!i ako pretices on ce te rasturiti,presece te na pola!!!skupljace te hitna sa usisivacem.

ovo je za dugu robiju i ogromnu novcanu kaznu,ali naravno od toga nece da bude nista!!!ovo je skandal i moze da se oktatresise kao pokusaj ubistva,tako se vozacu i treba suditi.ali tu je rimac da sredi stvari preko veze!

Zastava101Specijal

pre 1 godinu

Evo ja se pitam gde da vozite ovako jak i brz auto jer on je u slobodnoj prodaji, moze ga kupiti bilo ko ko ima novca
(vukica, 07. oktobar 2022 16:38)
Ode se recimo ako ste u Austriji na Spielberg ring platiš sat vremena ili dva pa udri i ako ubiješ nekog to je isto ludak ko i ti ali je manji ludak nego neko ko u javnom saobraćaju pored auta sa familijom i decom koji voze po ograničenju proleti sa sto na sat brže.

Dark

pre 1 godinu

Jos jedan dokaz koliko su ogranicenja smesna za danasnje vreme i danasnje automobile.
Novinari vecito postavljaju pitanja "sta bi bilo kad bi bilo".
Sedi bre kuci, pusti druge da zive one koji mogu.
(Valerij, 07. oktoba
Ne možeš svoje komplekse da liječiš na račun drugih učesnika u saobraćaju! Mnogo je mladih kojima je najveće dostignuće da sednu u neko brzo auto (često staro dvadeset i više) i da dokazuju svoje "sposobnosti". Ne ide to tako! Premalo cijenite svoj i tuđe živote, tj. nemate pojma o istom. Gledam mog komšiju od dvadesetak godina, po cijeli dan ne izbiva iz auta. To mu je smisao života.

Aleksa

pre 1 godinu

Jos jedan dokaz koliko su ogranicenja smesna za danasnje vreme i danasnje automobile.
Novinari vecito postavljaju pitanja "sta bi bilo kad bi bilo".
Sedi bre kuci, pusti druge da zive one koji mogu.
(Valerij, 07. oktobar 2022 12:10)

inače, van kuće može samo ovako da se živi i uživa... sve ovo je kao vic sa Mujom... "pažnja svima, jedna budala vozi kontra smerom autoputem, a Muja: šta jedan, na stotine!"....

Тони

pre 1 godinu

Само да напоменем да је 60 км на саат брзина која разара црева, срце и плуча ако ауто моментално стане удајајучи и зид.

mikloš

pre 1 godinu

Opet me ljudi napadaju, a ne kontaju o čemu pričam, opet kažem, ne pravdam nikoga i već sam napisao da je ovaj auto u nestručnim rukama kovčeg na točkovima. Ja sam samo hteo da kažem da je čovek zaleteo auto na autoputu na pravcu gde nema nikoga od 0 do 300 i posle toga usporio, strašan zločin… Niko nikad nije probao da ispali svoj auto kada mu se ukazala prilika za to, ajde ne pravite se bezgrešni i naivni molim vas, nije čivek vozio 30km 300 na sat nego je video priliku, sa profesionalnim instruktorom pored sebe da ispali auto na 10ak sekundi i to je to, pogledajte snimak, koga je on ugrozio u tom snimku? Čovek kupuje auto od 2.000.000€ otišao na test vožnju i od instruktora dobio zeleno svetlo da ga zaleti na bezbednoj deonic, šta tu nije jasno? Pa idite u Maranelo, dom Ferarija ako imate prilike, rentirajte Ferari pa vidite, ista priča. Ceo grad živi od rentiranja Ferarija, voze ljudi sa instruktorom po javnom putu i zaleću ga kada dobiju zeleno svetlo i je l’ neko čuo za neku strašnu nesreću nekada? I opet o kočnicama, izguglajte koliko Neveri treba da ukoči sa 200 na 0, a koliko Puntu… McLaren Senna sa 200 do 0 koči za 100m na primer…

aca

pre 1 godinu

umesto da naprave dogadjaj, zatvore za saobracaj na 30-60minuta, policija to obezbedi i lepo naplati, pored nevere da bude i koji ferari lamborgini, neka formula,.., + neki sportski klub recimo. posle jurnjave izlozba vozila... puno bi ljudi doslo da vidi tako nesto. ovako napravili s..e, sada testiramo pravosudje da vidimo koliko je pravda jednaka za sve.

boranija

pre 1 godinu

da je prekoracenje 1km/h onda bi platio kaznu ko svaka boranija, a posto je oko 200 preko ogranicenja onda nista, ko mu kriv sto nije prekoracio za 1km/h odmah bi ga pojurila brigada plavaca, ovako se jos sklonili da ne smetaju.

Zastava101Specijal

pre 1 godinu

Ogranicenja nisu smesna, jer se zakoni fizike nisu menjali nikada, niti ce.
(keki, 07. oktobar 2022 16:57)
Džaba budali pričaš

Rastko

pre 1 godinu

@Veliki brat
Da, žalite se kako ste jedva ukočili na vreme, ali ćete zato tvrditi da je dačia mnogo bolja kupovina od polovnog A6, iako joj treba 45m da se zaustavi a A6 za 36m sa 100km/h. E pa zato je jeftina, što nosite glavu u torbi dok je vozite. Moderan porše ili ferari koči sa 100 na 30m, brže ukoči sa 200 na 80 nego dačia sa 130. Nisu svi automobili isti samo propisi to ne prepoznaju

sofronije

pre 1 godinu

(mikloš, 7. oktobar 2022 14:31)

Ne vidim nacin na koji bi mu ti bezbednbosni sistemi pomogli ako bi neka bakica pri brzini od 100kmh krenula da nekoga obilazi u srednjoj traci, pogleda u retrovizor i nema nikoga, krene u preticanje i zavrsi kod sv. Petra... Ne postoji sansa da auto sa 300kmh ukoci u mestu ako mu nesto tako izleti na put... Niko ne spori profesionalnost tih voaca ali je problem sto je ovo javni put gde ima i drugih vozaca koji nisu pripremljeni unapred da ce deliti put sa "profesionalcima"...

Deki

pre 1 godinu

У оваквим ситуацијама се полиција унапред обавести, можда и ослободи пут и тада се проба. У тим случајевима нема ограничења, наравно ако полиција позитивно одговори.
(Гиле, 7. oktobar 2022 14:53)

Javni put "da se oslobodi"?
Zapravo tražiš da se javni put zarobi, okupira, otme od građana kako bi se neki majmun vozio kako mu se hoće? Ali nećete dragi građani dugo čekati u koloni, sat dva i vratimo vam vaše.

omniameamecumporto

pre 1 godinu

Evo neki dan ja pogledam u retrovizor i sve čisto i spremam se za manevar žmiga i skretanje.U istoj sekundi pogledam ponovo i juri kreten na električnom romobilu. U istoj sekundi imam ga i nemam ga u retrovizoru. I šta da sam slučajno skrenuo poslije prvog pogleda već sam dva puta za redom pogledao srušio bi tog kretena. Sitni objekat koji se kreće u javnom saobračaju pet puta brže od pješaka itekako je opasnost na cesti. Takovih slučajeva ima više od ovi sa Neverom.
Dakle mene ipak više brine ovaj moj slučaj. Rimac je procijenio, platiti će kaznu ali reklama je otišla u svijet a situacija da nekog ubiju u tom trenu u tako kratkom vremenu niti teoretski nije postojala. Nisam niti ne podržavam luđake na cesti ali ovdje hejteri pretjeruju, kažem bilo je kratko i vozili su eksperti.

Milan

pre 1 godinu

Ako je ovo veliki problem za Hrvatsku, neka Mate premesti fabriku u Srbiju i sve sto ide sa njom, a mi cemo na jednoj deonici skinuti ohranicenje (kao u Nemackoj) kako bi sve bilo po propisima.

Betonka

pre 1 godinu

Jos jedan dokaz koliko su ogranicenja smesna za danasnje vreme i danasnje automobile.
Novinari vecito postavljaju pitanja "sta bi bilo kad bi bilo".
Sedi bre kuci, pusti druge da zive one koji mogu.
(Valerij, 07. oktobar 2022 12:10)

Ovakve treba kriminalistička da hvala preko IP, pa pravac Laza Lazarević.

Pedja

pre 1 godinu

Kad se uvedu zakoni i kazne prema plateznim mogucnostima da vidis kako ne bi bilo divljanja. Ovako balkan raj za bogate i bahate... ko buva da ga ujela i da ga kazne sa 500evrica

Ivan ZG

pre 1 godinu

Na obilaznici postoji mjerenje brzine i kazne uredno stižu onima koji ju prekorače. Problem je što su kamere fiksne i oni koji češće voze obilaznicom točno znaju gdje su i gdje nisu pa znaju gdje mogu voziti brže i ne platiti kaznu.
Obilaznica stvarno nije mjesto za isprobavanje brzine i nadam se da će ubuduće voditi potencijalne kupce na autocestu jer je cesta ravnija i manje prometna.
Ovakvo kratko isprobavanje ubrzanja nije neka velika opasnost za ostale sudionike u prometu jer se može izvesti kada ispred vas ne vidite nikakav auto i naravno ako odmah pri dostizanju predviđene brzine usporite na barem 150 km/h.
Ovaj auto može svašta, ali je veliko pitanje što može vozač koji sjedi za volanom jer sigurno nikada nije vozio auto sa 2.000 KS kao što nije vozio ni Nico Rosberg jer formule imaju po 800-900 KS.

spin

pre 1 godinu

10 m/s je 36 km/h, pa računajte koliko prelazi metara u sekundi pri max brzini, koliko prođe dok uoči prepreku vozač, kočenje.. Sreća da je sve prošlo ok, bez kazne neće sigurno

omniameamecumporto

pre 1 godinu

Ja sam na autoputu Miloš Veliki vozeći 130km/h naišao na nekoj nepreglednoj krivini na kamion koji leženo vozi 90km/h, a mene i njega pretiču 4 auta u nizu, bolje da ne objašnjavam kako i koliko sam morao da kočim, a mogu misliti šta bi bilo da je na mom mestu bio neko ko se zaleteo brzinom 250km/h.
(Veliki brat, 7. oktobar 2022 19:54)
Što lažeš, kakav je to autoput koji ima nepreglednu krivinu, u Hrvatskoj takvoga nema, možda u Srbiji ima ali onda to nije nikakav autoput.

Pera

pre 1 godinu

Nije to ništa, gledao sam jednog domaćeg istraživača što oko Slavije vozi dasku za jedrenje sa točkovima, Kad kazne njega onda će i Rimca.

T

pre 1 godinu

"Mate je pun para kao brod mogo je da napravi trkačku stazu odavno u Hrvatskoj" Pretpostaljam da već imaju, gde su testirali auto dok su ga pravili? Ne može baš sve da se testira na valjcima.

oddy

pre 1 godinu

"na autoputu Miloš Veliki vozeći 130km/h naišao na nekoj nepreglednoj krivini" Jel kod vas rijec autoput znaci isto sto i kod nas? Ako je odgovor potvrdan, stvarno ne shvacam ovog komentatora.

Valerij

pre 1 godinu

Ja sam na autoputu Miloš Veliki vozeći 130km/h naišao na nekoj nepreglednoj krivini na kamion koji leženo vozi 90km/h, a mene i njega pretiču 4 auta u nizu, bolje da ne objašnjavam kako i koliko sam morao da kočim, a mogu misliti šta bi bilo da je na mom mestu bio neko ko se zaleteo brzinom 250km/h.
(Veliki brat, 7. oktobar 2022 19:54)

Ti majstore ne bi više smeo da sedneš za volan, zakonom ti oduzeti dozvolu, ako može i neki čip u glavu da ni ne pomišljaš da voziš više.
Na Milošu Velikom nema nepreglednih krivina, to je broj jedan, broj dva, ako nisi u stanju da smanjiš brzinu sa 130 na 90 ti si bomba na putu, to je mali dodir kočnice, treptaj oka i ti si ispod 90.
Ili ovo gore ili ti nisi video ni auto put, ni 130, a možda ni kola u životu.
Nažalost ima vas mnogo a uvek spremni da komentarišu.