Utorak, 04.10.2022.

13:47

Prva vožnja: MG Motor ponovo u Srbiji

Izvor: B92

Prva vožnja: MG Motor ponovo u Srbiji IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

20 Komentari

Sortiraj po:

Dudu

pre 1 godinu

MG ZS sa motorom 1.5VTI od 106ks u Italiji startuje vec od 14-15000 EUR.
Veoma fer i postena cena u danasnje vreme, cak jeftinije od vozila Dacia.
7 godina garancije ili 150.000km je jako konkurentno, u rangu sa najboljima.
Jedna stvar je presudna: servisna podrska.
Servisni centri u Novom Sadu, Beogradu, Kragujevcu, Cacku i Nisu su imperativ, kako bi vlasnici mogli da odrzavaju svoja vozila. Svi se secamo kako se neslavno zavrsio nastup kineske firme Geely u Srbiji.

Ivan ZG

pre 1 godinu

MG auti se prodaju u Velikoj Britaniji nekih 3 godine. Ocjena je da su auti solidni i nemaju izraženih slabosti tj. učestalih kvarova.
Uostalom svi su i pod garancijom, ali činjenica da kao polovni nemaju izrazito nisku cijenu govori da su ljudi sa njima zadovoljni.
Naročito je ovaj karavan popularan jer je to prvi el. auto - karavan.
On je prošle godine dosta unaprijeđen u smislu promjene izgleda auta od naprijed i na centralnoj konzoli, ali je i dodana povećana baterija. Ovjes svih auti je ugođen prvenstveno na udobnost pa je tako ovaj karavan jedan od udobnijih automobila koje su test vozači vozili.
Upravo sada počinje prodaja novog modela MG4 koji je prvi auto u klasi Golfa koji će biti ispod 30.000 eura bez subvencija.
Najavljuju ga kao veliki prodajni hit jer njegov konkurent ID.3 sa istom baterijom i veličinom i nešto slabijom opremom košta 38.000 eura.

Gradimir

pre 1 godinu

@Dilema
Naravno, to stoji. A možemo da dodamo da je važna i efikasnost. Džabe brzina i kriva punjenja E-Tronu kada troši mnogo.

Dilema

pre 1 godinu

(Gradimir, 04. oktobar 2022 15:01)

Nije sve u snazi punjenja, ima nešto i u charging curve (statistička linija punjenja do 90% ?). Npr, ima nekih automobila koji u početku imaju jaču snagu punjenja i kako se baterija sve više puni tako njima dratično opada snaga punjenja. Dok imaš onih koji se pune sa 80-90kw ali im snaga ne opada drastično kako se baterija približava kraju punjenja. Bjorn Nyland ima klipove gde upoređuje brzinu punjenja po 3-4 modela automobila u klipu i tu se najbolje vidi ono o čemu ovde govorim. Da se razumemo, brzina punjenja jeste važna i ima automobila koji pri velikoj snazi imaju odličnu liniju punjenja ali isto tako i one koji to samo imaju u početku a kasnije im to drastično opadne pa se dešava da automobil koji se konstantno puni sa 80-90kw dođe do 90% baterije u isto vreme a možda i pre onog što je na početku primao 100+ kw.

Spajver

pre 1 godinu

Mazda i spolja i unutra. A mislio sam da samo kinezi kopiraju beskrupulozno
(metnem, 4. oktobar 2022 16:59)

Ovo je cistokrvni Kinez. Da ne bude zablude.

Muk

pre 1 godinu

Ovo se vec mjesec dana prodaje u Bosni. Bazni model, koji ima gotovo sve, sa atmosferskim benzincem kosta 18 000 evra. Elektricni model je 35 000 evra. Medjutim, nije mi jasan podatak iz ovog teksta da jaci turbobenzinac ima losije ubrzanje do 100 od atmosferskog slabijeg motora?

kele®

pre 1 godinu

MG ZS 1.5L EXCLUSIVE (38.003 KM)
https://www.olx.ba/r/49833028/74423
MG eHS PHEV 1.5T COMFORT (67.860 KM)
https://www.olx.ba/r/49828485/74423

Milan

pre 1 godinu

@Reziel
Pogledao sam automobile na sajmu, i mene je iznenadilo koliko kvalitetno izgleda. Veći problem je servisna mreža i pouzdanost. Za takav rizik cena mora biti znatno niža od konkurencije, a sumnjam da će biti

Za Gradimira

pre 1 godinu

@Gradimir - pokusavam preko Adriatica da kaparisem ZS EV i ne moze. Ne uvoze.
Prvo ce se fokusirati na SUS sto je veoma lose a tek od sledeceg leta ce moci da se naruce elektro

Reziel

pre 1 godinu

Da vidimo cene, ali ako ovo uživo izgleda upola ovako dobro, a ovi materijali ne izgledaju lepo samo na slici nego i pod prstima, ovo je odlična alternativa brendovima srednje klase. Uz sve to, ako su i navedene performanse istinite, ovo je i sasvim dobra motorizacija. Sa sedam godina garancije, na lizing tri do pet godina, čovek lagano da rizikuje.

Gradimir

pre 1 godinu

Cene?
Brzina DC punjenja je slaba. Ispod 150 kw je loše. Ako cena za najmanji model bude dobra, to bi još i bilo oprostivo. Sve što ima dimenzije za putovanje mora da ima podršku za brže punjenje.

Spajver

pre 1 godinu

Mazda i spolja i unutra. A mislio sam da samo kinezi kopiraju beskrupulozno
(metnem, 4. oktobar 2022 16:59)

Ovo je cistokrvni Kinez. Da ne bude zablude.

Reziel

pre 1 godinu

Da vidimo cene, ali ako ovo uživo izgleda upola ovako dobro, a ovi materijali ne izgledaju lepo samo na slici nego i pod prstima, ovo je odlična alternativa brendovima srednje klase. Uz sve to, ako su i navedene performanse istinite, ovo je i sasvim dobra motorizacija. Sa sedam godina garancije, na lizing tri do pet godina, čovek lagano da rizikuje.

Milan

pre 1 godinu

@Reziel
Pogledao sam automobile na sajmu, i mene je iznenadilo koliko kvalitetno izgleda. Veći problem je servisna mreža i pouzdanost. Za takav rizik cena mora biti znatno niža od konkurencije, a sumnjam da će biti

Muk

pre 1 godinu

Ovo se vec mjesec dana prodaje u Bosni. Bazni model, koji ima gotovo sve, sa atmosferskim benzincem kosta 18 000 evra. Elektricni model je 35 000 evra. Medjutim, nije mi jasan podatak iz ovog teksta da jaci turbobenzinac ima losije ubrzanje do 100 od atmosferskog slabijeg motora?

Ivan ZG

pre 1 godinu

MG auti se prodaju u Velikoj Britaniji nekih 3 godine. Ocjena je da su auti solidni i nemaju izraženih slabosti tj. učestalih kvarova.
Uostalom svi su i pod garancijom, ali činjenica da kao polovni nemaju izrazito nisku cijenu govori da su ljudi sa njima zadovoljni.
Naročito je ovaj karavan popularan jer je to prvi el. auto - karavan.
On je prošle godine dosta unaprijeđen u smislu promjene izgleda auta od naprijed i na centralnoj konzoli, ali je i dodana povećana baterija. Ovjes svih auti je ugođen prvenstveno na udobnost pa je tako ovaj karavan jedan od udobnijih automobila koje su test vozači vozili.
Upravo sada počinje prodaja novog modela MG4 koji je prvi auto u klasi Golfa koji će biti ispod 30.000 eura bez subvencija.
Najavljuju ga kao veliki prodajni hit jer njegov konkurent ID.3 sa istom baterijom i veličinom i nešto slabijom opremom košta 38.000 eura.

Gradimir

pre 1 godinu

Cene?
Brzina DC punjenja je slaba. Ispod 150 kw je loše. Ako cena za najmanji model bude dobra, to bi još i bilo oprostivo. Sve što ima dimenzije za putovanje mora da ima podršku za brže punjenje.

Za Gradimira

pre 1 godinu

@Gradimir - pokusavam preko Adriatica da kaparisem ZS EV i ne moze. Ne uvoze.
Prvo ce se fokusirati na SUS sto je veoma lose a tek od sledeceg leta ce moci da se naruce elektro

Dudu

pre 1 godinu

MG ZS sa motorom 1.5VTI od 106ks u Italiji startuje vec od 14-15000 EUR.
Veoma fer i postena cena u danasnje vreme, cak jeftinije od vozila Dacia.
7 godina garancije ili 150.000km je jako konkurentno, u rangu sa najboljima.
Jedna stvar je presudna: servisna podrska.
Servisni centri u Novom Sadu, Beogradu, Kragujevcu, Cacku i Nisu su imperativ, kako bi vlasnici mogli da odrzavaju svoja vozila. Svi se secamo kako se neslavno zavrsio nastup kineske firme Geely u Srbiji.

kele®

pre 1 godinu

MG ZS 1.5L EXCLUSIVE (38.003 KM)
https://www.olx.ba/r/49833028/74423
MG eHS PHEV 1.5T COMFORT (67.860 KM)
https://www.olx.ba/r/49828485/74423

Dilema

pre 1 godinu

(Gradimir, 04. oktobar 2022 15:01)

Nije sve u snazi punjenja, ima nešto i u charging curve (statistička linija punjenja do 90% ?). Npr, ima nekih automobila koji u početku imaju jaču snagu punjenja i kako se baterija sve više puni tako njima dratično opada snaga punjenja. Dok imaš onih koji se pune sa 80-90kw ali im snaga ne opada drastično kako se baterija približava kraju punjenja. Bjorn Nyland ima klipove gde upoređuje brzinu punjenja po 3-4 modela automobila u klipu i tu se najbolje vidi ono o čemu ovde govorim. Da se razumemo, brzina punjenja jeste važna i ima automobila koji pri velikoj snazi imaju odličnu liniju punjenja ali isto tako i one koji to samo imaju u početku a kasnije im to drastično opadne pa se dešava da automobil koji se konstantno puni sa 80-90kw dođe do 90% baterije u isto vreme a možda i pre onog što je na početku primao 100+ kw.

Gradimir

pre 1 godinu

@Dilema
Naravno, to stoji. A možemo da dodamo da je važna i efikasnost. Džabe brzina i kriva punjenja E-Tronu kada troši mnogo.

Za Gradimira

pre 1 godinu

@Gradimir - pokusavam preko Adriatica da kaparisem ZS EV i ne moze. Ne uvoze.
Prvo ce se fokusirati na SUS sto je veoma lose a tek od sledeceg leta ce moci da se naruce elektro

Ivan ZG

pre 1 godinu

MG auti se prodaju u Velikoj Britaniji nekih 3 godine. Ocjena je da su auti solidni i nemaju izraženih slabosti tj. učestalih kvarova.
Uostalom svi su i pod garancijom, ali činjenica da kao polovni nemaju izrazito nisku cijenu govori da su ljudi sa njima zadovoljni.
Naročito je ovaj karavan popularan jer je to prvi el. auto - karavan.
On je prošle godine dosta unaprijeđen u smislu promjene izgleda auta od naprijed i na centralnoj konzoli, ali je i dodana povećana baterija. Ovjes svih auti je ugođen prvenstveno na udobnost pa je tako ovaj karavan jedan od udobnijih automobila koje su test vozači vozili.
Upravo sada počinje prodaja novog modela MG4 koji je prvi auto u klasi Golfa koji će biti ispod 30.000 eura bez subvencija.
Najavljuju ga kao veliki prodajni hit jer njegov konkurent ID.3 sa istom baterijom i veličinom i nešto slabijom opremom košta 38.000 eura.

Gradimir

pre 1 godinu

Cene?
Brzina DC punjenja je slaba. Ispod 150 kw je loše. Ako cena za najmanji model bude dobra, to bi još i bilo oprostivo. Sve što ima dimenzije za putovanje mora da ima podršku za brže punjenje.

Reziel

pre 1 godinu

Da vidimo cene, ali ako ovo uživo izgleda upola ovako dobro, a ovi materijali ne izgledaju lepo samo na slici nego i pod prstima, ovo je odlična alternativa brendovima srednje klase. Uz sve to, ako su i navedene performanse istinite, ovo je i sasvim dobra motorizacija. Sa sedam godina garancije, na lizing tri do pet godina, čovek lagano da rizikuje.

Milan

pre 1 godinu

@Reziel
Pogledao sam automobile na sajmu, i mene je iznenadilo koliko kvalitetno izgleda. Veći problem je servisna mreža i pouzdanost. Za takav rizik cena mora biti znatno niža od konkurencije, a sumnjam da će biti

kele®

pre 1 godinu

MG ZS 1.5L EXCLUSIVE (38.003 KM)
https://www.olx.ba/r/49833028/74423
MG eHS PHEV 1.5T COMFORT (67.860 KM)
https://www.olx.ba/r/49828485/74423

Spajver

pre 1 godinu

Mazda i spolja i unutra. A mislio sam da samo kinezi kopiraju beskrupulozno
(metnem, 4. oktobar 2022 16:59)

Ovo je cistokrvni Kinez. Da ne bude zablude.

Dilema

pre 1 godinu

(Gradimir, 04. oktobar 2022 15:01)

Nije sve u snazi punjenja, ima nešto i u charging curve (statistička linija punjenja do 90% ?). Npr, ima nekih automobila koji u početku imaju jaču snagu punjenja i kako se baterija sve više puni tako njima dratično opada snaga punjenja. Dok imaš onih koji se pune sa 80-90kw ali im snaga ne opada drastično kako se baterija približava kraju punjenja. Bjorn Nyland ima klipove gde upoređuje brzinu punjenja po 3-4 modela automobila u klipu i tu se najbolje vidi ono o čemu ovde govorim. Da se razumemo, brzina punjenja jeste važna i ima automobila koji pri velikoj snazi imaju odličnu liniju punjenja ali isto tako i one koji to samo imaju u početku a kasnije im to drastično opadne pa se dešava da automobil koji se konstantno puni sa 80-90kw dođe do 90% baterije u isto vreme a možda i pre onog što je na početku primao 100+ kw.

Gradimir

pre 1 godinu

@Dilema
Naravno, to stoji. A možemo da dodamo da je važna i efikasnost. Džabe brzina i kriva punjenja E-Tronu kada troši mnogo.

Muk

pre 1 godinu

Ovo se vec mjesec dana prodaje u Bosni. Bazni model, koji ima gotovo sve, sa atmosferskim benzincem kosta 18 000 evra. Elektricni model je 35 000 evra. Medjutim, nije mi jasan podatak iz ovog teksta da jaci turbobenzinac ima losije ubrzanje do 100 od atmosferskog slabijeg motora?

Dudu

pre 1 godinu

MG ZS sa motorom 1.5VTI od 106ks u Italiji startuje vec od 14-15000 EUR.
Veoma fer i postena cena u danasnje vreme, cak jeftinije od vozila Dacia.
7 godina garancije ili 150.000km je jako konkurentno, u rangu sa najboljima.
Jedna stvar je presudna: servisna podrska.
Servisni centri u Novom Sadu, Beogradu, Kragujevcu, Cacku i Nisu su imperativ, kako bi vlasnici mogli da odrzavaju svoja vozila. Svi se secamo kako se neslavno zavrsio nastup kineske firme Geely u Srbiji.