Nedelja, 02.10.2022.

09:04

Povratak čuvenog reli automobila, cena mu je sada astronomska FOTO

Izvor: B92

Povratak èuvenog reli automobila, cena mu je sada astronomska FOTO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

18 Komentari

Sortiraj po:

gigi

pre 1 godinu

@ja

I šta da radiš sa autom od 1200KS na makadamu? To je auto za drag i to je to. Nije sve u snazi, treba to preneti na put, a i zadržati u krivini. Ne sporim da je STI zverka, samo kažem da je Radovan pričao o Delti kao jednom od najboljih reli automobila.

Филипинац

pre 1 godinu

(Radovan I, 02. oktobar 2022 20:57)
То што си навео важи само за Групу Б (Делта С4 и 037 пре ње) која се возила 1985-86 и укинута је управо због толике снаге мотора коју нису могле да испрате остали делови аутомобила а самим тим и возачи. И остали аутомобили су имали сличне карактеристике тако да је било и смртних случајева и повлачења тимова тако да је ФИА брже боље укинула ту луду класу...

Ja

pre 1 godinu

@ Radovan I

Tacno, bio je dobar za reli voznju, ali ne i najbolji. 550 konja je jako malo i jos sa dva turbo punjaca. Subaru STI sa jednim malko vecim turbo punjacem na fabricki motor pravi 550 konja. Uz male modifikacije motora ide i do 1200 konja, sa jednim turbom. Tako da JDM vodi u svakom smislu.

Radovan I

pre 1 godinu

Delta je legendarni auto , reli verzija , mozda najbolji reli automobil svih vremena , auto koji je sa motorom od dva litra ubrzavao ispod 2,5 sekundi po makadamu , iz dva litra je izvlacio 550 ks , neki kazu i cak preko 800 ks , sa dva turbo punjaca , ubise nas eko norme dok avioni i brodovi zagadjuju bez problema kao milioni automobila !
Potrosacka industija ce nam doci glave , a ne zagadjenje , vec novac i trka za njim po svaku cenu !

Kobaja Grande

pre 1 godinu

Nikada nece vredeti koliko i original.
Lancia se zanosi sa elektricnom Deltom...treba samo da iskoriste najnoviju coskastu Astru, prepakuju je i voziiii.

Balkan boy

pre 1 godinu

Ne bez zadnjih vrata, zaboga! To i jeste čar HF integrale, Mitsubishi EVO i Subaru Impreca. Porodični auto sa 4 vrata koji se po potrebi pretvara u 4x4 reli zverku.

pljuc

pre 1 godinu

Ne postoji marka automobila koja je izbacila vise lepsih modela od Lancie.
(Straight Outta München, 02. oktobar 2022 10:32)

Naravno da postoji, alfa romeo. Lancia Lybra, ypsilon, musa.. kao da ih je rus dizajnirao

Balkan boy

pre 1 godinu

Ne bez zadnjih vrata, zaboga! To i jeste čar HF integrale, Mitsubishi EVO i Subaru Impreca. Porodični auto sa 4 vrata koji se po potrebi pretvara u 4x4 reli zverku.

pljuc

pre 1 godinu

Ne postoji marka automobila koja je izbacila vise lepsih modela od Lancie.
(Straight Outta München, 02. oktobar 2022 10:32)

Naravno da postoji, alfa romeo. Lancia Lybra, ypsilon, musa.. kao da ih je rus dizajnirao

Kobaja Grande

pre 1 godinu

Nikada nece vredeti koliko i original.
Lancia se zanosi sa elektricnom Deltom...treba samo da iskoriste najnoviju coskastu Astru, prepakuju je i voziiii.

Radovan I

pre 1 godinu

Delta je legendarni auto , reli verzija , mozda najbolji reli automobil svih vremena , auto koji je sa motorom od dva litra ubrzavao ispod 2,5 sekundi po makadamu , iz dva litra je izvlacio 550 ks , neki kazu i cak preko 800 ks , sa dva turbo punjaca , ubise nas eko norme dok avioni i brodovi zagadjuju bez problema kao milioni automobila !
Potrosacka industija ce nam doci glave , a ne zagadjenje , vec novac i trka za njim po svaku cenu !

Филипинац

pre 1 godinu

(Radovan I, 02. oktobar 2022 20:57)
То што си навео важи само за Групу Б (Делта С4 и 037 пре ње) која се возила 1985-86 и укинута је управо због толике снаге мотора коју нису могле да испрате остали делови аутомобила а самим тим и возачи. И остали аутомобили су имали сличне карактеристике тако да је било и смртних случајева и повлачења тимова тако да је ФИА брже боље укинула ту луду класу...

gigi

pre 1 godinu

@ja

I šta da radiš sa autom od 1200KS na makadamu? To je auto za drag i to je to. Nije sve u snazi, treba to preneti na put, a i zadržati u krivini. Ne sporim da je STI zverka, samo kažem da je Radovan pričao o Delti kao jednom od najboljih reli automobila.

Ja

pre 1 godinu

@ Radovan I

Tacno, bio je dobar za reli voznju, ali ne i najbolji. 550 konja je jako malo i jos sa dva turbo punjaca. Subaru STI sa jednim malko vecim turbo punjacem na fabricki motor pravi 550 konja. Uz male modifikacije motora ide i do 1200 konja, sa jednim turbom. Tako da JDM vodi u svakom smislu.

pljuc

pre 1 godinu

Ne postoji marka automobila koja je izbacila vise lepsih modela od Lancie.
(Straight Outta München, 02. oktobar 2022 10:32)

Naravno da postoji, alfa romeo. Lancia Lybra, ypsilon, musa.. kao da ih je rus dizajnirao

Ja

pre 1 godinu

@ Radovan I

Tacno, bio je dobar za reli voznju, ali ne i najbolji. 550 konja je jako malo i jos sa dva turbo punjaca. Subaru STI sa jednim malko vecim turbo punjacem na fabricki motor pravi 550 konja. Uz male modifikacije motora ide i do 1200 konja, sa jednim turbom. Tako da JDM vodi u svakom smislu.

Kobaja Grande

pre 1 godinu

Nikada nece vredeti koliko i original.
Lancia se zanosi sa elektricnom Deltom...treba samo da iskoriste najnoviju coskastu Astru, prepakuju je i voziiii.

Balkan boy

pre 1 godinu

Ne bez zadnjih vrata, zaboga! To i jeste čar HF integrale, Mitsubishi EVO i Subaru Impreca. Porodični auto sa 4 vrata koji se po potrebi pretvara u 4x4 reli zverku.

gigi

pre 1 godinu

@ja

I šta da radiš sa autom od 1200KS na makadamu? To je auto za drag i to je to. Nije sve u snazi, treba to preneti na put, a i zadržati u krivini. Ne sporim da je STI zverka, samo kažem da je Radovan pričao o Delti kao jednom od najboljih reli automobila.

Radovan I

pre 1 godinu

Delta je legendarni auto , reli verzija , mozda najbolji reli automobil svih vremena , auto koji je sa motorom od dva litra ubrzavao ispod 2,5 sekundi po makadamu , iz dva litra je izvlacio 550 ks , neki kazu i cak preko 800 ks , sa dva turbo punjaca , ubise nas eko norme dok avioni i brodovi zagadjuju bez problema kao milioni automobila !
Potrosacka industija ce nam doci glave , a ne zagadjenje , vec novac i trka za njim po svaku cenu !

Филипинац

pre 1 godinu

(Radovan I, 02. oktobar 2022 20:57)
То што си навео важи само за Групу Б (Делта С4 и 037 пре ње) која се возила 1985-86 и укинута је управо због толике снаге мотора коју нису могле да испрате остали делови аутомобила а самим тим и возачи. И остали аутомобили су имали сличне карактеристике тако да је било и смртних случајева и повлачења тимова тако да је ФИА брже боље укинула ту луду класу...