1. Kod ovog restajlinga peta vrata se neotvaraju dovoljno visoko pa mi iznad 180 cm imamo problem moraš paziti na glavu
    (Dejan, 26. septembar 2022 11:03)

    # Link komentara

  2. 20 DCI 2007 licno sam ga uvezo iz Swice preso 140000 kao nov za godinu dana upali mi lampicu cetvrta dizna,kad bosista kaze jos dve na izmaku i sve tri sam zamenio cena 800 e.
    (Nesa, 24. septembar 2022 19:19)

    # Link komentara

  3. Ne znam kako ovaj covek moze da prodaje lonce,serpe a sa druge strane radi test automobila?
    Da li moze da mi objasni neko?
    To je tipican primer nase filozofije da se svi razumeju u automobile a kad bi ih pitao da ti pokaze alternator trazio bi ga u kabini
    (boba, 20. septembar 2022 09:22)

    Јесте велики љубитељ аутомобилизма, додуше површно образован, без историје, технологије, то је нешто што је више изражено код још мађих, ложење само на производ онако како рекламни тимови и маштају. Али давно је у тој причи доста пре шерпи и лонаца, имао је и ТВ емисије и youtube канал. Надам се да сам донекле објаснио кад си већ замолио.
    (Филипинац, 21. septembar 2022 12:23)

    # Link komentara

  4. Nissan je najlosiji od svih japanaca.
    (Petar, 20. septembar 2022 09:32)

    # Link komentara

  5. Ne znam kako ovaj covek moze da prodaje lonce,serpe a sa druge strane radi test automobila?
    Da li moze da mi objasni neko?
    To je tipican primer nase filozofije da se svi razumeju u automobile a kad bi ih pitao da ti pokaze alternator trazio bi ga u kabini
    (boba, 20. septembar 2022 09:22)

    # Link komentara

  6. Odlican auto.
    Dobri motori (benzinski) sa lancima, Nisanovi stari, neunistivi.
    Isto, dosta je lep za oko, dosta neutralan, mozda iznutra malo jadnjikav, ali ... to su modeli iz pocetka 2000-tih, pa je to tada bilo OK. Novi modeli (od 2014 ili tako nesto) su prelepi, ali su i motori i menjaci bas problematicni, kako citam u Zapadnim medijima. Steta...
    (Neko iz dijaspore, 19. septembar 2022 16:13)

    # Link komentara

  7. Samo 2.0 dci 150 ks,i vise nego dovoljno snage za tu karoseriju,a nije veliki potrosac
    (Comi, 19. septembar 2022 06:30)

    # Link komentara

  8. 1.5 dci imam ga 2 godine bitno je da je prešao oko 150000 hiljada redovno održavanje i nema iznenadnih troškova
    (Dejan, 18. septembar 2022 23:46)

    # Link komentara

  9. Ja posedujem ovaj 1,6 motor benzinac 2012 godiste,odlican i veoma mali potrosac,za svaku preporuku
    (Stevan, 18. septembar 2022 21:55)

    # Link komentara

  10. Na slici je restilizovana serija, tj. druga generacija
    (ugansko-uptarsko licemerje, 17. septembar 2022 13:26)
    pa ili je restilizovana prva ili je druga generacija. Ne moze biti oboje. A istina je ovo prvo
    (pera, 18. septembar 2022 14:49)

    # Link komentara

  11. Ovo nije druga nego restilizovana prva generacija.
    (h, 18. septembar 2022 09:33)

    # Link komentara

  12. Imam ovaj auto samo 1.6 benzinac. Motor je kilav za ovoliku karoseriju ali to sam unapred znao i ne smeta mi preterano. Ono što mi smeta jeste stvarno spartanski enterijer, od očajnih materijala, a ni prostora unutra nema kao što bi čovek očekivao kada ga vidi spolja. Lako se vozi, udoban je za duga putovanja, ne kvari se ni više ni manje nego prethodni automobili koje sam imao, delovi za nijansu skuplji. Sve u svemu ocena dobar 3.
    (Halo Bing..., 18. septembar 2022 09:21)

    # Link komentara

  13. Meni najlepše dizajniran Kaškaj spolja. Unutrašnjost je u skladu sa tim godinama. Novije generacije su mi isuviše agresivne i odbojne, ne sporim da su kvalitetnije, ali prvi je bio onako porodično prijatan. Sećam se da mu je i cena te 2009/2010. godine bila pristojna.
    (b1321, 18. septembar 2022 09:14)

    # Link komentara

  14. Ovaj matori kaskai je toliko ruzan otpozadi da nemam reci. Pogledas napred i mislis da je mocan i onda odes do zadnjeg dela i smoris se. Srecom to su ispravili kod novih generacija.
    (Belogradjanin, 18. septembar 2022 08:59)

    # Link komentara

  15. 1.5 dci
    i .
    prezadovoljan....
    2009to, 240.000+km, ide kao lađa, svuda....
    (R.I.P. Eurosong, 17. septembar 2022 21:49)

    # Link komentara

  16. Kao i svaki polovnjak - valja ako je dobar. Ako nije dobar - ne valja.

    Zapratite me za vise saveta.
    (Djorke, 17. septembar 2022 20:05)

    # Link komentara

  17. ... interesuje me samo plata i standard koji omogućavaju kupovinu novog vozila iz segmenta premijum proizvođača... ostale priče o "dobrim polovnjacima" nisu više zanimljive, sve su lažne... od 2010 više ne postoji polovan, valjan automobil, po pristupačnoj ceni i sa pristupačnim održavanjem... sve je to autoindustrija tako osmislila, da se pare vrte oko lizinga, kredita i kupovine uvek novih vozila...
    (Orač, 17. septembar 2022 19:49)

    # Link komentara

  18. Dobar auto, nakon ristajla.
    Zaobidjite 1.2turbo u sirokom luku, ko bude kupovao model druge generacije, posle 2013.
    (Kobaja Grande, 17. septembar 2022 14:37)

    Niisu pravu, u problemu su i 1,2 TCE sve do 2017, preko milion vozila svih modela i brendova iz Reno-Nissan-Dacia grupe
    (Joca, 17. septembar 2022 19:35)

    # Link komentara

  19. Cena 10,500 evra za ovu kanticu. Skupo.
    (Mike, 17. septembar 2022 19:14)

    # Link komentara

  20. Dobar auto, nakon ristajla.
    Zaobidjite 1.2turbo u sirokom luku, ko bude kupovao model druge generacije, posle 2013.
    (Kobaja Grande, 17. septembar 2022 14:37)

    # Link komentara

  21. U sustini ok uato, ali kvalitet enterijera je katastrofa! Stvarno mi nije jasno sta su hteli da postignu sa onim amterijalima. Plastika na centralnoj konzoli se jako brzo izguli, jeftina plastika na vratima, kugla na menjacu pozuti, tapaciri od nekog jako osetljivog i cudnog materijala, bas bezveze. Valjda je to u sledecim generacijama poboljsano.
    (Nikola, 17. septembar 2022 14:16)

    # Link komentara

  22. Model iz 2006. godine. Dobar izbor za ekonomske tigrove
    (Joca, 17. septembar 2022 14:14)

    # Link komentara

  23. Na slici je restilizovana serija, tj. druga generacija
    (ugansko-uptarsko licemerje, 17. septembar 2022 13:26)

    # Link komentara