Nedelja, 11.09.2022.

11:29

Moderna Škoda Octavia karavan slavi 25. rođendan FOTO

Izvor: B92

Moderna Škoda Octavia karavan slavi 25. roðendan FOTO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

12 Komentari

Sortiraj po:

Kolos

pre 1 godinu

Imao sam Oktaviu 2008 Vrs karavan od 170 konja uvežena iz Švice. Bilo je nekoliko intervencija i poravki kao i za svaki auto iz uvoza jer ljudi pred prodaju ništa ne menjaju i ne popravljaju ako baš ne moraju. Dobar i veoma pouzdan auto koji zbog snage može da bude zabavan za vožnju uz pristojnu pptrošnju, narocito ako se uzme u obzir multi link oslanjanje pozadi što slabije Oktavije nemaju i rado vas prodaju u malo bržoj krivini.

Srboljub

pre 1 godinu

Jedan od najdosadnijih automobila ikada. Prva verzija i pomozi bože, bila je još i prihvatljivog dizajna i kvaliteta kada se pojavila, ali druga generacija je s namerom pravljena da bude tegljeće magare. Tvrda plastika svuda, dizajn enterijera nula, komfor i osećaj u vožnji malo bolji ali klasičan dosadni Švabo. A najgori su mi plastični delovi na karoseriji kao i farovi, kao novi su izgledali ko iz kineske radnje a posle par godina dobiju neku ružnu patinu i prljav izgled. I ima lima koliko te duša voli (naročito na karavanu, mada je to subjektivni osećaj). Možda ima mesta, možda je izdržljiv ali nit ga voliš nit ga mrziš, samo se eto voziš. Slično je i sa Fabijom druge generacije i Hyundai i30 prve.

Kobaja Grande

pre 1 godinu

Oktavija je odlican auto, kad se pravilno odrzava. Jeftiniji od VW i Audi brace, a nudi puno. Iako Srbi zele samo polovne dizele, moj izbor je 1.4 tsi. Kome je do istinskog smeka, tu je Scout 4x4 1.8tsi.
U vezi odrzavanja...sta da vam kazem...nadjite neovlasceni servis koji radi VW, sva ta mehanika je ista.

Veliki brat

pre 1 godinu

No i danas mi povremeno žao što nisam (privatno) uzeo škodu, mada sam se (kao poslovni korisnik škode) bez dileme uverio da je njeno redovno održavanje u Srbiji veoma skupo.
(TSI krotitelj, 11. septembar 2022 12:09)

Hajde što je skupo, nego što u pojedinim servisima majstori kradu materijal i delove, a ne menjaju ih. Tako je moj komšija kupio Oktaviju, vozio nekih 5 godina i prelazio uglavnom tu po gradu oko 15-20.000km godišnje, i nakon isteka garancije odvezao auto kod svoj majstora, ispostavilo se da je ulje toliko crno kao da nikada nije menjano, bar mu je tako rekao taj majstor - da sumnja da je od kupovine ulje uopšte i menjano.
Drugaru tako na velikom servisu zamenili akumulator, umesto originalnog stavili neki bugarski ili ruski (naziv bio na ćirilici, a nije domaći), prvi put kad je zahladnelo nije mogao da startuje motor.

U principu, nije problem to što ne možeš da prisustvuješ servisu, jer nezaposlenima nije mesto u radionici, ali šta je problem da postave kamere i da možeš da sedneš u kafić salona i preko velikog ekrana pratiš šta ti rade na autu, kao i da možeš naknadno da odgledaš taj snimak - ili čak da ti snimak celog servisa snime na fleš?

Oscarska seljacina vozi raspalu Skodu super be

pre 1 godinu

toooo bajo moj kaki auto bajo moj! samo skoda srbina spasava! naji jbolja kola na svetu uz skodu super be bajo moj koja je neprisnovena

TSI krotitelj

pre 1 godinu

Dva puta sam ozbiljno razmišljao na kupim oktaviju karavanku. Kao njenu najveću komparativnu prednost sam smatrao to što mi je salon i servis škode bio udaljen oko 800 metara od stana. Ali, prvi put je ipak pobdio Fiat, mada mi je tadašnji salon Kompresora na N.BGD bio udaljeniji za oko 400 metara. Drugi put sam poklonio veru brendu do čijeg servisa imam ukupno 1.600 metara.
No i danas mi povremeno žao što nisam (privatno) uzeo škodu, mada sam se (kao poslovni korisnik škode) bez dileme uverio da je njeno redovno održavanje u Srbiji veoma skupo. Verovatno zato jer su te cene prilagodjene šišanju kupaca iz reda direktnih i indirktnih korisika budžeta RS, u čemu onda kao kolateralna šteta stradaju privatni kupci.

TSI krotitelj

pre 1 godinu

Dva puta sam ozbiljno razmišljao na kupim oktaviju karavanku. Kao njenu najveću komparativnu prednost sam smatrao to što mi je salon i servis škode bio udaljen oko 800 metara od stana. Ali, prvi put je ipak pobdio Fiat, mada mi je tadašnji salon Kompresora na N.BGD bio udaljeniji za oko 400 metara. Drugi put sam poklonio veru brendu do čijeg servisa imam ukupno 1.600 metara.
No i danas mi povremeno žao što nisam (privatno) uzeo škodu, mada sam se (kao poslovni korisnik škode) bez dileme uverio da je njeno redovno održavanje u Srbiji veoma skupo. Verovatno zato jer su te cene prilagodjene šišanju kupaca iz reda direktnih i indirktnih korisika budžeta RS, u čemu onda kao kolateralna šteta stradaju privatni kupci.

Veliki brat

pre 1 godinu

No i danas mi povremeno žao što nisam (privatno) uzeo škodu, mada sam se (kao poslovni korisnik škode) bez dileme uverio da je njeno redovno održavanje u Srbiji veoma skupo.
(TSI krotitelj, 11. septembar 2022 12:09)

Hajde što je skupo, nego što u pojedinim servisima majstori kradu materijal i delove, a ne menjaju ih. Tako je moj komšija kupio Oktaviju, vozio nekih 5 godina i prelazio uglavnom tu po gradu oko 15-20.000km godišnje, i nakon isteka garancije odvezao auto kod svoj majstora, ispostavilo se da je ulje toliko crno kao da nikada nije menjano, bar mu je tako rekao taj majstor - da sumnja da je od kupovine ulje uopšte i menjano.
Drugaru tako na velikom servisu zamenili akumulator, umesto originalnog stavili neki bugarski ili ruski (naziv bio na ćirilici, a nije domaći), prvi put kad je zahladnelo nije mogao da startuje motor.

U principu, nije problem to što ne možeš da prisustvuješ servisu, jer nezaposlenima nije mesto u radionici, ali šta je problem da postave kamere i da možeš da sedneš u kafić salona i preko velikog ekrana pratiš šta ti rade na autu, kao i da možeš naknadno da odgledaš taj snimak - ili čak da ti snimak celog servisa snime na fleš?

Oscarska seljacina vozi raspalu Skodu super be

pre 1 godinu

toooo bajo moj kaki auto bajo moj! samo skoda srbina spasava! naji jbolja kola na svetu uz skodu super be bajo moj koja je neprisnovena

Kobaja Grande

pre 1 godinu

Oktavija je odlican auto, kad se pravilno odrzava. Jeftiniji od VW i Audi brace, a nudi puno. Iako Srbi zele samo polovne dizele, moj izbor je 1.4 tsi. Kome je do istinskog smeka, tu je Scout 4x4 1.8tsi.
U vezi odrzavanja...sta da vam kazem...nadjite neovlasceni servis koji radi VW, sva ta mehanika je ista.

Srboljub

pre 1 godinu

Jedan od najdosadnijih automobila ikada. Prva verzija i pomozi bože, bila je još i prihvatljivog dizajna i kvaliteta kada se pojavila, ali druga generacija je s namerom pravljena da bude tegljeće magare. Tvrda plastika svuda, dizajn enterijera nula, komfor i osećaj u vožnji malo bolji ali klasičan dosadni Švabo. A najgori su mi plastični delovi na karoseriji kao i farovi, kao novi su izgledali ko iz kineske radnje a posle par godina dobiju neku ružnu patinu i prljav izgled. I ima lima koliko te duša voli (naročito na karavanu, mada je to subjektivni osećaj). Možda ima mesta, možda je izdržljiv ali nit ga voliš nit ga mrziš, samo se eto voziš. Slično je i sa Fabijom druge generacije i Hyundai i30 prve.

Kolos

pre 1 godinu

Imao sam Oktaviu 2008 Vrs karavan od 170 konja uvežena iz Švice. Bilo je nekoliko intervencija i poravki kao i za svaki auto iz uvoza jer ljudi pred prodaju ništa ne menjaju i ne popravljaju ako baš ne moraju. Dobar i veoma pouzdan auto koji zbog snage može da bude zabavan za vožnju uz pristojnu pptrošnju, narocito ako se uzme u obzir multi link oslanjanje pozadi što slabije Oktavije nemaju i rado vas prodaju u malo bržoj krivini.

Oscarska seljacina vozi raspalu Skodu super be

pre 1 godinu

toooo bajo moj kaki auto bajo moj! samo skoda srbina spasava! naji jbolja kola na svetu uz skodu super be bajo moj koja je neprisnovena

TSI krotitelj

pre 1 godinu

Dva puta sam ozbiljno razmišljao na kupim oktaviju karavanku. Kao njenu najveću komparativnu prednost sam smatrao to što mi je salon i servis škode bio udaljen oko 800 metara od stana. Ali, prvi put je ipak pobdio Fiat, mada mi je tadašnji salon Kompresora na N.BGD bio udaljeniji za oko 400 metara. Drugi put sam poklonio veru brendu do čijeg servisa imam ukupno 1.600 metara.
No i danas mi povremeno žao što nisam (privatno) uzeo škodu, mada sam se (kao poslovni korisnik škode) bez dileme uverio da je njeno redovno održavanje u Srbiji veoma skupo. Verovatno zato jer su te cene prilagodjene šišanju kupaca iz reda direktnih i indirktnih korisika budžeta RS, u čemu onda kao kolateralna šteta stradaju privatni kupci.

Veliki brat

pre 1 godinu

No i danas mi povremeno žao što nisam (privatno) uzeo škodu, mada sam se (kao poslovni korisnik škode) bez dileme uverio da je njeno redovno održavanje u Srbiji veoma skupo.
(TSI krotitelj, 11. septembar 2022 12:09)

Hajde što je skupo, nego što u pojedinim servisima majstori kradu materijal i delove, a ne menjaju ih. Tako je moj komšija kupio Oktaviju, vozio nekih 5 godina i prelazio uglavnom tu po gradu oko 15-20.000km godišnje, i nakon isteka garancije odvezao auto kod svoj majstora, ispostavilo se da je ulje toliko crno kao da nikada nije menjano, bar mu je tako rekao taj majstor - da sumnja da je od kupovine ulje uopšte i menjano.
Drugaru tako na velikom servisu zamenili akumulator, umesto originalnog stavili neki bugarski ili ruski (naziv bio na ćirilici, a nije domaći), prvi put kad je zahladnelo nije mogao da startuje motor.

U principu, nije problem to što ne možeš da prisustvuješ servisu, jer nezaposlenima nije mesto u radionici, ali šta je problem da postave kamere i da možeš da sedneš u kafić salona i preko velikog ekrana pratiš šta ti rade na autu, kao i da možeš naknadno da odgledaš taj snimak - ili čak da ti snimak celog servisa snime na fleš?

Kobaja Grande

pre 1 godinu

Oktavija je odlican auto, kad se pravilno odrzava. Jeftiniji od VW i Audi brace, a nudi puno. Iako Srbi zele samo polovne dizele, moj izbor je 1.4 tsi. Kome je do istinskog smeka, tu je Scout 4x4 1.8tsi.
U vezi odrzavanja...sta da vam kazem...nadjite neovlasceni servis koji radi VW, sva ta mehanika je ista.

Srboljub

pre 1 godinu

Jedan od najdosadnijih automobila ikada. Prva verzija i pomozi bože, bila je još i prihvatljivog dizajna i kvaliteta kada se pojavila, ali druga generacija je s namerom pravljena da bude tegljeće magare. Tvrda plastika svuda, dizajn enterijera nula, komfor i osećaj u vožnji malo bolji ali klasičan dosadni Švabo. A najgori su mi plastični delovi na karoseriji kao i farovi, kao novi su izgledali ko iz kineske radnje a posle par godina dobiju neku ružnu patinu i prljav izgled. I ima lima koliko te duša voli (naročito na karavanu, mada je to subjektivni osećaj). Možda ima mesta, možda je izdržljiv ali nit ga voliš nit ga mrziš, samo se eto voziš. Slično je i sa Fabijom druge generacije i Hyundai i30 prve.

Kolos

pre 1 godinu

Imao sam Oktaviu 2008 Vrs karavan od 170 konja uvežena iz Švice. Bilo je nekoliko intervencija i poravki kao i za svaki auto iz uvoza jer ljudi pred prodaju ništa ne menjaju i ne popravljaju ako baš ne moraju. Dobar i veoma pouzdan auto koji zbog snage može da bude zabavan za vožnju uz pristojnu pptrošnju, narocito ako se uzme u obzir multi link oslanjanje pozadi što slabije Oktavije nemaju i rado vas prodaju u malo bržoj krivini.