Utorak, 02.08.2022.

08:07

Test polovnjaka: Mitsubishi Outlander PHEV – tri motora, a mala potrošnja VIDEO

Izvor: B92

Test polovnjaka: Mitsubishi Outlander PHEV – tri motora, a mala potrošnja VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

14 Komentari

Sortiraj po:

Davor

pre 1 godinu

Vozim Outlandera PHEV, 2015 godište, 115 hiljada KM, nikakvih problema, kapacitet baterije nije velik, za tridesetak kilometara, ali uglavnom ga vozim u eco modu, dakle na dva elektromotora. Benzinski motor uglavnom radi u Atkinskonovom modu, kao agregat, tek na visokim brzinama i na teškim uzbrdicama koristi se za dodatnu snagu na prednjim kotačima. Izvrstan 4x4 pogon, auto pouzdan na lošoj šumskoj cesti ili izvan ceste. Ovjes izvrsno napravljen, guta neravnine, ugodan jer ima velik međuosovinski razmak (što može biti mana na terenu. On nema treći red sjedala, jer baterija zauzima visinu u prtljažniku, ali je prtljažnik dovoljno velik za dva srednje velika psa (labradora). Potrošnja, po Krku, gdje živim 3 litre, prosjek na kraćim putovanjima 5 litara, na autoputu bez punjenja baterija i s brzinom 120-140 oko 7,5 litara. Najbolji auto koji sam vozio, ne mislim ga skoro mijenjati, a ako ga promijenim, opet Mitsubishi PHEV

Moja verzija događaja

pre 1 godinu

(👍Бурек цео и облака један део👍, 3. avgust 2022 07:34)

Ta dva nova modela su politička manipulacijama francuske vlade kako bi obezbedila radna mesta slično nešto kao Srbija i Fiat. Drugim rečima blagi užas. Ti modeli će nositi drugačiji oklop i Mitsubishi značku ali neće imati veze sa Micubisijem jer će Reno sve raditi čak i do namestanja vešanja. Drugim rečima jedan običan ODM proizvod kao kada kineska fabrika telefona zalepi brend onog ko plati da mu brend bude zalepljen. Takođe se postavlja pitanje gde će se sve ta dva modela pordavati, već sada znamo da u Engleskoj neće recimo.

Novi Outlander iako je praktično prepakovani Nissan Murano ipak je nastelovan i namincan onako kako Micubisi misli da treba da izgleda vožnja u njemu a ne Nissan ili Reno. PHEV je još bolja priča jer je tu Micubisijev know-how odradio posao a opet ne Nisan ili Reno.

Novi Outlander PHEV je najbolja kupovina u svojoj klasi ali na žalost po evropu o njemu možemo samo da sanjamo. Čak neće biti mogućnost uvoza iz Ukrajine ili Rusije zbog smrdljivog rata.

👍Бурек цео и облака један део👍

pre 1 godinu

Novi Outlander ipak ima PHEV varijantu a ceo auto je kasnio na trziste zato sto je Reno naterao Micubisi da otkaze vec gotov automobil i predje na Nisanovu platformu i delove. Zato je auto kasnio skoro tri godine, tj benzinac samo dve a PHEV tri a inace trebali su i benzinac i PHEV u isto vreme da debituju.

Medjutim ono jos strasnije od svega toga je sto je Reno zakljucio da novi Outlander ni benzinac ni PHEV ne treba da se prodaje na Evropskom trzistu iz nekog razloga. Taj razlog je e-Power hybrid Qashqai. A Micubisiu su prepustili da prodaje Eclipse PHEV dok traju zalihe modela kada ce i zvanicno napustiti Evropsko trzite.

Jedan blagi uzas ali sta ocekivati od druge najgore grupacije proizvodjaca na svetu Reno-Nisan koja je svaki njihov slucajni uspeh uspela da ubije.
(ER, 2. avgust 2022 19:36)

Сад сам скроз збуњен.Зар није Рено блокирао Мицубишију потпуно повлачење из Европе.Они су хтјели да се посвете само азијском и америчком тржишту али Рено је инсистирао да Мицубиши остане.Већ су и најављена два нова модела,додуше препаковани Рено Клио и Кађар који треба да глуме нови Колт и ASX?Или је то за азијско тржиште?Мада рекоше да ће их продавати и у Европи.
Ја имам утисак да они намерно праве вакум и забуну како би постојећи дилери и сервисери одустали од бренда а онда Мицубиши преузели Реноови .Иначе тај нови Кашкаи неби имао никакве шансе против новог Аутлендера у Европи.Скоро исти ауто али Мицубиши урадио домаћи задатак,Нисан направио ругло.

Aco_Braco

pre 1 godinu

Vlasnik sam 2022 Outlander 7 sedista benzinac. Potrosnja na autoputu je 6.4 a u gradu 8.5 zimi preko 12 na -35 . Pozdrav iz Kanade.
Auto je odlican mogu da pricaju sta hoce 10godina garancije ima.

ER

pre 1 godinu

@(👍Бурек цео и трамваја један део👍, 2. avgust 2022 10:07)

Novi Outlander ipak ima PHEV varijantu a ceo auto je kasnio na trziste zato sto je Reno naterao Micubisi da otkaze vec gotov automobil i predje na Nisanovu platformu i delove. Zato je auto kasnio skoro tri godine, tj benzinac samo dve a PHEV tri a inace trebali su i benzinac i PHEV u isto vreme da debituju.

Medjutim ono jos strasnije od svega toga je sto je Reno zakljucio da novi Outlander ni benzinac ni PHEV ne treba da se prodaje na Evropskom trzistu iz nekog razloga. Taj razlog je e-Power hybrid Qashqai. A Micubisiu su prepustili da prodaje Eclipse PHEV dok traju zalihe modela kada ce i zvanicno napustiti Evropsko trzite.

Jedan blagi uzas ali sta ocekivati od druge najgore grupacije proizvodjaca na svetu Reno-Nisan koja je svaki njihov slucajni uspeh uspela da ubije.

šomi

pre 1 godinu

Fino ide, malo troši, puno mesta, jednostavan enterijer i malo truckava vožnja. Ovo o crkavanju baterije su samo mitovi. Da, vremenom im opadne kapacitet ali daleko od toga da auto nije upotrebljiv nakon 10-15-20 godina.

Kobaja Grande

pre 1 godinu

Ljudi, bezite od polovnih hibrida sto dalje.
Kad crkne baterija (a hoce, garant, isto kao akumulator), ceka vas trosak od nekoliko hiljada evra. Dodajte tome automatske menjace i gomilu dodatne elektronike koja samo ceka da crkne.
Moj savet za polovan auto: benzinac, 4 cilindra bez turbine.

👍Бурек цео и трамваја један део👍

pre 1 godinu

Најпродаванији PHEV на европском тржишту дуги низ година.И шта уради Мицубиши?Направи најновији Аутлендер који изгледа 10х боље од овога али нема PHEV варијанту.И уништи тржиште које је развијао безмало деценију.И када су напокон провалили да им Еклипс Крос PHEV није најбоља идеја и да ни изблиза не доноси резултате као ова генерација Аутлендера који је на тесту напокон се опамете те од следеће године долази и најновији плаг ин хибрид Аутлендер.Вероватно и у Европу.
Не знам много о овом моделу.На ЈуТјубу га редом сви власници хвале.Замерају му да брзо изгуби капацитет батерије,неких 20-30% али тих 70-80% преосталог капацитета трају и трају и трају...Нека грешка са мапирањем у самом старту ваљда.Но нека вас не брине то.Ради овај Аутлендер савршено.А ни замена батерија када напокон дође време за то није баук као код многих произвођача.
Свакако одличан ауто.Коме не смета нешто простији ентеријер него ли код конкуренције...
Долазимо до одржавања.Ако сте у близини Београда и Новог Сада неће бити проблем.
Е сад пошто је ово PHEV,рачунајте да ови наши сервисери немају превише искуства.Дакле било због незнања,било превелике цене интервенције можда будете у ситуацији да неке интервенције ПХЕВ система одрадите у иностранству.Срећом Мицубиши има јаку сервисну базу у Будимпешти па не морате да превалите превише километара.

Goxy

pre 1 godinu

Срећом Мицубиши има јаку сервисну базу у Будимпешти па не морате да превалите превише километара.
(👍Бурек цео и трамваја један део👍, 2. avgust 2022 10:07)

Srećom.
Bog je lično pogledao Micubiši kupce u Srbiji.

Goxy

pre 1 godinu

Срећом Мицубиши има јаку сервисну базу у Будимпешти па не морате да превалите превише километара.
(👍Бурек цео и трамваја један део👍, 2. avgust 2022 10:07)

Srećom.
Bog je lično pogledao Micubiši kupce u Srbiji.

Kobaja Grande

pre 1 godinu

Ljudi, bezite od polovnih hibrida sto dalje.
Kad crkne baterija (a hoce, garant, isto kao akumulator), ceka vas trosak od nekoliko hiljada evra. Dodajte tome automatske menjace i gomilu dodatne elektronike koja samo ceka da crkne.
Moj savet za polovan auto: benzinac, 4 cilindra bez turbine.

👍Бурек цео и трамваја један део👍

pre 1 godinu

Најпродаванији PHEV на европском тржишту дуги низ година.И шта уради Мицубиши?Направи најновији Аутлендер који изгледа 10х боље од овога али нема PHEV варијанту.И уништи тржиште које је развијао безмало деценију.И када су напокон провалили да им Еклипс Крос PHEV није најбоља идеја и да ни изблиза не доноси резултате као ова генерација Аутлендера који је на тесту напокон се опамете те од следеће године долази и најновији плаг ин хибрид Аутлендер.Вероватно и у Европу.
Не знам много о овом моделу.На ЈуТјубу га редом сви власници хвале.Замерају му да брзо изгуби капацитет батерије,неких 20-30% али тих 70-80% преосталог капацитета трају и трају и трају...Нека грешка са мапирањем у самом старту ваљда.Но нека вас не брине то.Ради овај Аутлендер савршено.А ни замена батерија када напокон дође време за то није баук као код многих произвођача.
Свакако одличан ауто.Коме не смета нешто простији ентеријер него ли код конкуренције...
Долазимо до одржавања.Ако сте у близини Београда и Новог Сада неће бити проблем.
Е сад пошто је ово PHEV,рачунајте да ови наши сервисери немају превише искуства.Дакле било због незнања,било превелике цене интервенције можда будете у ситуацији да неке интервенције ПХЕВ система одрадите у иностранству.Срећом Мицубиши има јаку сервисну базу у Будимпешти па не морате да превалите превише километара.

šomi

pre 1 godinu

Fino ide, malo troši, puno mesta, jednostavan enterijer i malo truckava vožnja. Ovo o crkavanju baterije su samo mitovi. Da, vremenom im opadne kapacitet ali daleko od toga da auto nije upotrebljiv nakon 10-15-20 godina.

Aco_Braco

pre 1 godinu

Vlasnik sam 2022 Outlander 7 sedista benzinac. Potrosnja na autoputu je 6.4 a u gradu 8.5 zimi preko 12 na -35 . Pozdrav iz Kanade.
Auto je odlican mogu da pricaju sta hoce 10godina garancije ima.

👍Бурек цео и облака један део👍

pre 1 godinu

Novi Outlander ipak ima PHEV varijantu a ceo auto je kasnio na trziste zato sto je Reno naterao Micubisi da otkaze vec gotov automobil i predje na Nisanovu platformu i delove. Zato je auto kasnio skoro tri godine, tj benzinac samo dve a PHEV tri a inace trebali su i benzinac i PHEV u isto vreme da debituju.

Medjutim ono jos strasnije od svega toga je sto je Reno zakljucio da novi Outlander ni benzinac ni PHEV ne treba da se prodaje na Evropskom trzistu iz nekog razloga. Taj razlog je e-Power hybrid Qashqai. A Micubisiu su prepustili da prodaje Eclipse PHEV dok traju zalihe modela kada ce i zvanicno napustiti Evropsko trzite.

Jedan blagi uzas ali sta ocekivati od druge najgore grupacije proizvodjaca na svetu Reno-Nisan koja je svaki njihov slucajni uspeh uspela da ubije.
(ER, 2. avgust 2022 19:36)

Сад сам скроз збуњен.Зар није Рено блокирао Мицубишију потпуно повлачење из Европе.Они су хтјели да се посвете само азијском и америчком тржишту али Рено је инсистирао да Мицубиши остане.Већ су и најављена два нова модела,додуше препаковани Рено Клио и Кађар који треба да глуме нови Колт и ASX?Или је то за азијско тржиште?Мада рекоше да ће их продавати и у Европи.
Ја имам утисак да они намерно праве вакум и забуну како би постојећи дилери и сервисери одустали од бренда а онда Мицубиши преузели Реноови .Иначе тај нови Кашкаи неби имао никакве шансе против новог Аутлендера у Европи.Скоро исти ауто али Мицубиши урадио домаћи задатак,Нисан направио ругло.

ER

pre 1 godinu

@(👍Бурек цео и трамваја један део👍, 2. avgust 2022 10:07)

Novi Outlander ipak ima PHEV varijantu a ceo auto je kasnio na trziste zato sto je Reno naterao Micubisi da otkaze vec gotov automobil i predje na Nisanovu platformu i delove. Zato je auto kasnio skoro tri godine, tj benzinac samo dve a PHEV tri a inace trebali su i benzinac i PHEV u isto vreme da debituju.

Medjutim ono jos strasnije od svega toga je sto je Reno zakljucio da novi Outlander ni benzinac ni PHEV ne treba da se prodaje na Evropskom trzistu iz nekog razloga. Taj razlog je e-Power hybrid Qashqai. A Micubisiu su prepustili da prodaje Eclipse PHEV dok traju zalihe modela kada ce i zvanicno napustiti Evropsko trzite.

Jedan blagi uzas ali sta ocekivati od druge najgore grupacije proizvodjaca na svetu Reno-Nisan koja je svaki njihov slucajni uspeh uspela da ubije.

Davor

pre 1 godinu

Vozim Outlandera PHEV, 2015 godište, 115 hiljada KM, nikakvih problema, kapacitet baterije nije velik, za tridesetak kilometara, ali uglavnom ga vozim u eco modu, dakle na dva elektromotora. Benzinski motor uglavnom radi u Atkinskonovom modu, kao agregat, tek na visokim brzinama i na teškim uzbrdicama koristi se za dodatnu snagu na prednjim kotačima. Izvrstan 4x4 pogon, auto pouzdan na lošoj šumskoj cesti ili izvan ceste. Ovjes izvrsno napravljen, guta neravnine, ugodan jer ima velik međuosovinski razmak (što može biti mana na terenu. On nema treći red sjedala, jer baterija zauzima visinu u prtljažniku, ali je prtljažnik dovoljno velik za dva srednje velika psa (labradora). Potrošnja, po Krku, gdje živim 3 litre, prosjek na kraćim putovanjima 5 litara, na autoputu bez punjenja baterija i s brzinom 120-140 oko 7,5 litara. Najbolji auto koji sam vozio, ne mislim ga skoro mijenjati, a ako ga promijenim, opet Mitsubishi PHEV

Moja verzija događaja

pre 1 godinu

(👍Бурек цео и облака један део👍, 3. avgust 2022 07:34)

Ta dva nova modela su politička manipulacijama francuske vlade kako bi obezbedila radna mesta slično nešto kao Srbija i Fiat. Drugim rečima blagi užas. Ti modeli će nositi drugačiji oklop i Mitsubishi značku ali neće imati veze sa Micubisijem jer će Reno sve raditi čak i do namestanja vešanja. Drugim rečima jedan običan ODM proizvod kao kada kineska fabrika telefona zalepi brend onog ko plati da mu brend bude zalepljen. Takođe se postavlja pitanje gde će se sve ta dva modela pordavati, već sada znamo da u Engleskoj neće recimo.

Novi Outlander iako je praktično prepakovani Nissan Murano ipak je nastelovan i namincan onako kako Micubisi misli da treba da izgleda vožnja u njemu a ne Nissan ili Reno. PHEV je još bolja priča jer je tu Micubisijev know-how odradio posao a opet ne Nisan ili Reno.

Novi Outlander PHEV je najbolja kupovina u svojoj klasi ali na žalost po evropu o njemu možemo samo da sanjamo. Čak neće biti mogućnost uvoza iz Ukrajine ili Rusije zbog smrdljivog rata.

Kobaja Grande

pre 1 godinu

Ljudi, bezite od polovnih hibrida sto dalje.
Kad crkne baterija (a hoce, garant, isto kao akumulator), ceka vas trosak od nekoliko hiljada evra. Dodajte tome automatske menjace i gomilu dodatne elektronike koja samo ceka da crkne.
Moj savet za polovan auto: benzinac, 4 cilindra bez turbine.

👍Бурек цео и трамваја један део👍

pre 1 godinu

Најпродаванији PHEV на европском тржишту дуги низ година.И шта уради Мицубиши?Направи најновији Аутлендер који изгледа 10х боље од овога али нема PHEV варијанту.И уништи тржиште које је развијао безмало деценију.И када су напокон провалили да им Еклипс Крос PHEV није најбоља идеја и да ни изблиза не доноси резултате као ова генерација Аутлендера који је на тесту напокон се опамете те од следеће године долази и најновији плаг ин хибрид Аутлендер.Вероватно и у Европу.
Не знам много о овом моделу.На ЈуТјубу га редом сви власници хвале.Замерају му да брзо изгуби капацитет батерије,неких 20-30% али тих 70-80% преосталог капацитета трају и трају и трају...Нека грешка са мапирањем у самом старту ваљда.Но нека вас не брине то.Ради овај Аутлендер савршено.А ни замена батерија када напокон дође време за то није баук као код многих произвођача.
Свакако одличан ауто.Коме не смета нешто простији ентеријер него ли код конкуренције...
Долазимо до одржавања.Ако сте у близини Београда и Новог Сада неће бити проблем.
Е сад пошто је ово PHEV,рачунајте да ови наши сервисери немају превише искуства.Дакле било због незнања,било превелике цене интервенције можда будете у ситуацији да неке интервенције ПХЕВ система одрадите у иностранству.Срећом Мицубиши има јаку сервисну базу у Будимпешти па не морате да превалите превише километара.

Goxy

pre 1 godinu

Срећом Мицубиши има јаку сервисну базу у Будимпешти па не морате да превалите превише километара.
(👍Бурек цео и трамваја један део👍, 2. avgust 2022 10:07)

Srećom.
Bog je lično pogledao Micubiši kupce u Srbiji.

šomi

pre 1 godinu

Fino ide, malo troši, puno mesta, jednostavan enterijer i malo truckava vožnja. Ovo o crkavanju baterije su samo mitovi. Da, vremenom im opadne kapacitet ali daleko od toga da auto nije upotrebljiv nakon 10-15-20 godina.

ER

pre 1 godinu

@(👍Бурек цео и трамваја један део👍, 2. avgust 2022 10:07)

Novi Outlander ipak ima PHEV varijantu a ceo auto je kasnio na trziste zato sto je Reno naterao Micubisi da otkaze vec gotov automobil i predje na Nisanovu platformu i delove. Zato je auto kasnio skoro tri godine, tj benzinac samo dve a PHEV tri a inace trebali su i benzinac i PHEV u isto vreme da debituju.

Medjutim ono jos strasnije od svega toga je sto je Reno zakljucio da novi Outlander ni benzinac ni PHEV ne treba da se prodaje na Evropskom trzistu iz nekog razloga. Taj razlog je e-Power hybrid Qashqai. A Micubisiu su prepustili da prodaje Eclipse PHEV dok traju zalihe modela kada ce i zvanicno napustiti Evropsko trzite.

Jedan blagi uzas ali sta ocekivati od druge najgore grupacije proizvodjaca na svetu Reno-Nisan koja je svaki njihov slucajni uspeh uspela da ubije.

Aco_Braco

pre 1 godinu

Vlasnik sam 2022 Outlander 7 sedista benzinac. Potrosnja na autoputu je 6.4 a u gradu 8.5 zimi preko 12 na -35 . Pozdrav iz Kanade.
Auto je odlican mogu da pricaju sta hoce 10godina garancije ima.

👍Бурек цео и облака један део👍

pre 1 godinu

Novi Outlander ipak ima PHEV varijantu a ceo auto je kasnio na trziste zato sto je Reno naterao Micubisi da otkaze vec gotov automobil i predje na Nisanovu platformu i delove. Zato je auto kasnio skoro tri godine, tj benzinac samo dve a PHEV tri a inace trebali su i benzinac i PHEV u isto vreme da debituju.

Medjutim ono jos strasnije od svega toga je sto je Reno zakljucio da novi Outlander ni benzinac ni PHEV ne treba da se prodaje na Evropskom trzistu iz nekog razloga. Taj razlog je e-Power hybrid Qashqai. A Micubisiu su prepustili da prodaje Eclipse PHEV dok traju zalihe modela kada ce i zvanicno napustiti Evropsko trzite.

Jedan blagi uzas ali sta ocekivati od druge najgore grupacije proizvodjaca na svetu Reno-Nisan koja je svaki njihov slucajni uspeh uspela da ubije.
(ER, 2. avgust 2022 19:36)

Сад сам скроз збуњен.Зар није Рено блокирао Мицубишију потпуно повлачење из Европе.Они су хтјели да се посвете само азијском и америчком тржишту али Рено је инсистирао да Мицубиши остане.Већ су и најављена два нова модела,додуше препаковани Рено Клио и Кађар који треба да глуме нови Колт и ASX?Или је то за азијско тржиште?Мада рекоше да ће их продавати и у Европи.
Ја имам утисак да они намерно праве вакум и забуну како би постојећи дилери и сервисери одустали од бренда а онда Мицубиши преузели Реноови .Иначе тај нови Кашкаи неби имао никакве шансе против новог Аутлендера у Европи.Скоро исти ауто али Мицубиши урадио домаћи задатак,Нисан направио ругло.

Moja verzija događaja

pre 1 godinu

(👍Бурек цео и облака један део👍, 3. avgust 2022 07:34)

Ta dva nova modela su politička manipulacijama francuske vlade kako bi obezbedila radna mesta slično nešto kao Srbija i Fiat. Drugim rečima blagi užas. Ti modeli će nositi drugačiji oklop i Mitsubishi značku ali neće imati veze sa Micubisijem jer će Reno sve raditi čak i do namestanja vešanja. Drugim rečima jedan običan ODM proizvod kao kada kineska fabrika telefona zalepi brend onog ko plati da mu brend bude zalepljen. Takođe se postavlja pitanje gde će se sve ta dva modela pordavati, već sada znamo da u Engleskoj neće recimo.

Novi Outlander iako je praktično prepakovani Nissan Murano ipak je nastelovan i namincan onako kako Micubisi misli da treba da izgleda vožnja u njemu a ne Nissan ili Reno. PHEV je još bolja priča jer je tu Micubisijev know-how odradio posao a opet ne Nisan ili Reno.

Novi Outlander PHEV je najbolja kupovina u svojoj klasi ali na žalost po evropu o njemu možemo samo da sanjamo. Čak neće biti mogućnost uvoza iz Ukrajine ili Rusije zbog smrdljivog rata.

Davor

pre 1 godinu

Vozim Outlandera PHEV, 2015 godište, 115 hiljada KM, nikakvih problema, kapacitet baterije nije velik, za tridesetak kilometara, ali uglavnom ga vozim u eco modu, dakle na dva elektromotora. Benzinski motor uglavnom radi u Atkinskonovom modu, kao agregat, tek na visokim brzinama i na teškim uzbrdicama koristi se za dodatnu snagu na prednjim kotačima. Izvrstan 4x4 pogon, auto pouzdan na lošoj šumskoj cesti ili izvan ceste. Ovjes izvrsno napravljen, guta neravnine, ugodan jer ima velik međuosovinski razmak (što može biti mana na terenu. On nema treći red sjedala, jer baterija zauzima visinu u prtljažniku, ali je prtljažnik dovoljno velik za dva srednje velika psa (labradora). Potrošnja, po Krku, gdje živim 3 litre, prosjek na kraćim putovanjima 5 litara, na autoputu bez punjenja baterija i s brzinom 120-140 oko 7,5 litara. Najbolji auto koji sam vozio, ne mislim ga skoro mijenjati, a ako ga promijenim, opet Mitsubishi PHEV