Subota, 30.07.2022.

09:52

Test: Toyota Yaris 1.0 VVT-i Sol

Izvor: B92

Test: Toyota Yaris 1.0 VVT-i Sol IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

43 Komentari

Sortiraj po:

Из прве руке

pre 1 godinu

2006 купио Јариса 2 генерација ( нов ) , најнижи пакет опреме 1,3 мотор, четворо врата, доплатио металик боју и платио округло 14000 евра, сада ( после 16 година ) најнижи пакет опреме ( богатији ) са 1,5 мотором и доплатом за металик боју кошта 17500 евра на акцији!? Скупо? Није скупо? Процените сами 20% за 16 година, јачи мотор, више опреме, само један клип мање, таква мода ј'бига

nije Toyota "sveta krava"

pre 1 godinu

Vozio sam nedavno u par navrata aygo sa ovim 1,0 motorom.
Blago rečeno, to jako loše ide, a nivo buke je bio užasan (zbog loše zvučne izolacije), tako da mislim da je ( za vožnju van grada) to neprimerena motorizacija i za novi Aygo X, kao i za ovaj novi Yaris.
Nekada davno sam dosta često imao prilike da vozim starim 1,0 u Yarisu prve generacije i to je bila neka sasvim druga priča, jer je taj yaris bio lagan kao perce.
Šteta je što za novi Yaris postoje samo dva nehibridna motora, odnosno, što uz onaj 1,5 od 125 ks ne postoji u ponudi i neki od 90 ili 100 ks. Ovo čudo od 72 ks nije za novog yarisa.

fil

pre 1 godinu

@mg a sta ima veze moj komentar da me citiras sa neko ko je racunao u evrima ili markama? Ako je tebi normalno 1.0 za 17k super, idi i kupi ga. Nisam ja naveo neki primer pre 20 godina vec pre 4-5 god kada se kupovao ozbiljan auto a ne ova igracka koja je mala i za B segment. Jos veca glupost pises o patikama ko je kako platio i racunao. Svasta.

nisam bot

pre 1 godinu

Nije problem što motor ima samo 72 KS, već što je ovo automobil koji je prazan težak 1040 Kg. Da je lakši za 250-300 Kg 72 KS bi bilo bombona, ali ovako svako penjanje uz veću uzbrdicu, vožnja sa više od 2 osobe i/ili više prtljaga i svako malo jače ubrzanje zahteva šaltanje u 1 ili 2 niža stepena prenosa, gas do daske i teranje u više obrtaje - što povlači veću potrošnju. Još gore je što većina vozača ovakvih automobila nema vozačko znanje da to uradi pa muči stiskajući gas na niskim obrtajima. Krajnji epilog je ništa od obećane dugotrajnosti. Jedini savet za kupce ovakvog automobila je 1. obavezno automatski menjač (koji će da ispegla vozačko neznanje i neiskustvo) i 2. jači motor ako ostane mesta u budžetu.

Što se tiče cene - ne razumem većinu komentatora. Pa cene svih automobila su otišle nebu pod oblake u poslednjih godinu, dve. To je već pitanje kartelizacije uvoznika, distributera i prodavaca - kao i samih proizvođača na globalnom nivou, ali tu mi baš ništa ne možemo.

Циле Миле

pre 1 godinu

Iz iskustva

Vidi su drug da si prošao jade sa ovim vozilom i dobro ti nik kaže. Potvrđujem sve napisano.
Bitno je je da je Ivan ZagiGrad već počeo sa hvalospevima iz raklamnih materijala Toyote, možda naplaćuje komentare kao i potpisnik ovog tekta. Većih gluposti u životu ne pročitah. Iz iskistbq, veći jad od automobila nikada nisam vozio. U međuvremnu dobih još dva opoziva. Pojavili se problemi sa toliko hvaljenim tempomatom i siszemom na upozore je za promenu trake. Ferceraju prvih pola sata vožnje a posle kod tempomata samo piše "radar ready" ali mrtav, šta god da pritisneš - nema reakcije vozila. Kod promene trake upozorava te pola sata a ostalo vreme volan te konstant o vuče u levo, u levu traku. Prijavili servisu i voala siže poziv za vanredno servisiranje zbog nekih neispravnih senzora, navodno propust u proizvidnji. Ukupno 5 opoziva za godinu dana. IvaneZG želim da ti sledeće vozilo bude Toyota sa svim jadima koje nama pravi pa da vidim kakvu ćeš pjesmu tada pjevati. Do tada pssssssssst.

kele®

pre 1 godinu

Stella je mnogo niži paket opreme od Sola
(55 inči, 30. jul 2022 22:54)
Moja greška. Izvinjavam se. Međutim sa Sol opremom i 1.5 VVT-i cijena dođe 16.500 evra. U BiH.

55 inči

pre 1 godinu

Došla žena na pijacu:
- baba pošto je sir?
- 10e/kg.
- Uu, što je tako skup?
- Nije sir skup nego si se ti loše udala.

Kraj priče. Mi kojima je skupo smo ova koja se loše udala. Ko ne vjeruje neka provjeri cijene nekretnina, auta, hrane, goriva, usluga, namještaja.

fil

pre 1 godinu

1.0 sa 70hp za 17k eu...majko mila.Golf 7 nov se kupovao 1.6 tdi za 17k eu 2016-17-18. Vozim taj motor u drugo vozilo toyota aygo i posto je lakse skoro za 200kg od ovaj yaris ide ok. Naravno za grad. U yaris taj motor morda da je katastrofa sto se performanse tice. Tacno motor je na lanac, nista se ne kvari, servisi jeftini, ulje i antifriz uopste ne gubi i mali je potrosac ali cisto sumnjam da su mu performance 14.4sek do 100 ako se uzme da 200kg laksi aygo ima performansi preko 15sek do 100.Pa kada dodju vrucine i klima auto deluje kao da ima 15hp manje, mogu da zamislim kako je to u yarisu. Do skoro u MKD bila je neka akcija corola hechback 1.2t sa 110hp bila je 15990 sada je 17900.Ta corola je bila dobra kupovina ovo je sala, da ne upotrebim neku drugu rec.Ti tableti i radari i dr glupoisti ne vrede te razlike. Prosli model je bio 9990 sa 1.0 ili 10990 sa motor 1.5 u MKD a to je bilo pre 3 godine. Ovakvo poskuplenje nikakve tablete ne opravdava. Sva auta su poskupele ali ovo je smesno vec.

Ivan ZG

pre 1 godinu

(T, 30. jul 2022 20:34)

Ti nabrajaš koliko košta dodatna oprema u nabavi, a ne u prodaji.
Može. Onda ti nabavi po nabavnoj cijeni ako možeš.

nije Toyota "sveta krava"

pre 1 godinu

Dakle, jači motor i viši paket opreme za
1.700evra manje.

Stella je mnogo niži paket opreme od Sola
(55 inči, 30. jul 2022 22:54)

SOL je prvi paket iznad Stella, sa razlikom cene od 1.000 evra, a za tu doplatu se nećeš rešiti, recimo ni halogenih farova koji imaju jako uzak svetlosni snop ( LED farove dobiješ tek od Sport paketa ), ni manuelne klime (auto klima tek paket iznad Sport-a).
Meni lično sam SOL ( sa alu 15") ne vredi te doplate, ali je dobra strana SOL-a što na njega može da se za relativno male pare doplati dobar set opcionala (to ne može na Stellu).

Alex

pre 1 godinu

Nazalost moracu da dam.negativnu ocenu I to samo zbog cene....preskupo...ne vredi tih para..ni jedan auto u tom segmentu ne vredi tih para..

nije Toyota "sveta krava"

pre 1 godinu

Vozim poslovno povremeno Stellu 1,5 iz 2019. ( plaćena 11.990 ), a od nedavno i Stellu 1,5 iz 2022. ( plaćena 16.190 ).
Novi Yaris je unutra za broj manji ( kod starog Yarisa na mestu vozača mogu iznad glave komotno šaku na kant da stavim do neba/krova, a kod novog samo dlan ), ali, novi 1,5 motor je "za dva koplja" živahniji od prethodnog. Ono je neverovatno kako se taj novi motor rado vrti i kako Yaris sa njim leti kao zmaj.
Stari 1,5 je imao neke druge kvalitete, poput izuzetne elastičnosti na veoma malim obrtajima, pa, ako želiš, možeš u šestu da ga maltene ubaciš i na 45-50 km/h i uz lagano dodavanje gasa da ubrzavaš bez ikakvih vibracija ili ružnog zvuka. Ali, taj motor nije voleo izuzetno velike obrtaje. Opirao im se. Novi je neka druga priča. Zavrtiš ga "u sekundi" do 7.000 rpm, gde ga prekine limiter.
A mada nisam agresivan vozač, mnogo više mi se dopada novi motor.
Sistemi asistencije rade za desetku. Bravo za Toyotu.
Zadnja vrata imaju tako mali ugao otvaranja, da je ono smehotres. Veliki minus. Kao i kod mnogih u B segmentu (ne kod svih).
Tek, kome je novi Yaris od 125 ks skup, može za oko 1.000 evra manje da kupi i Sandero sa 90 ks. Ili, da za 20.490 za kupi bazni pežo 208 sa 75 ks i 5MT...

Uvek može da se bira ...

T

pre 1 godinu

"Vidim da se ti razumiješ u dodatnu opremu pa da te pitam koliko kod drugih koštaju aktivne asistencije koje ima ovaj Yaris?" Koštaju mnogo a u realnosti, od svega nabrojanog, fora je taj radar za adaptivni tempomat i detekciju pešaka. Ostalo sve je par kamera i par procesora. Ok, razvoj košta, ali realnost je da sav harder za to kosta stotinak evra a naplacuje se papreno. Radio sam u firmi koja pravi softver za automobile. Mnogo tu ima hajpa oko autonomne voznje, skrcalo se u to kamara para, rezultati vrlo mršavi. Ali to sad nije tema. Taj sistem za prepoznavanje izlaska iz trake, to je tehnologija otprilike iz 2005, još uvek nam je reklamiraju kao čudo tehnike. Ovaj jeftini telefon na kojem kucam ovo ima dovoljno hardvera da odradi sve što taj paket opreme nudi. Od multimedije do obrade podataka sa radara i kamera. Ali to je industrija gde naslon za ruke vozača ume da košta 150e, sta drugo očekivati.

Zmijko Zmijugavi

pre 1 godinu

Jedino što mi se sviđa u ovom autu je analogna i pregledna instrument tabla. Kamo sreće da su i u drugim novim automobilima ovakve a ne šareni digitalni ekrani koji svetle kao diskoteka iz 80-ih.

Ivan ZG

pre 1 godinu

Ovo je najbolji auto u klasi. Ima samo jednu manu. Cijenu.
Po prostranosti na zadnjoj klupi su i20 i Polo malo bolji, ali po opremi i potrosnji je Yaris najbolji. I naravno po garanciji.
Najveca konkurencija mu dolazi iz iste firme i zove se Corolla.
Razlika je 2.000 eura sa motorom 1.5, a auto je puno veci.

dzigi

pre 1 godinu

@Alan Ford: nije baš neka logika, jer ti u gradu češće zasmeta višak cm većeg auta, nego što ti treba prostor u manjem autu (kojeg si i kupio jer ti ne treba veći prostor).
Ako na primer, stigne prinova u porodici, prodaš manji i kupiš veći.

mg

pre 1 godinu

Prosim lijepa, susjede, ako smijem intervenirati na čas. Logika nije "sirotinjska" već ELEMENTARNA: svatko želi više za vlastiti novac. Ako kupiš mali auto, a dođe čas da ti zatreba veći, a ti ga nemaš, jer ti je mali, onda si u problemu. Ali, nasuprot tome, ako imaš veliki auto, a treba ti mali, to je OK jer veliki može sve što i mali. Kužiš li, stari?

--
Ajde ti susjed fino priznaj, veliki auto ti treba jer tovariš u njega prasad, telad, drva, bojler, šljive i krompir. I živiš na adresi uzavrh/nizavrh pa makadamom preko potoka do kuće.

Ima nas koji živimo u gradu a za svrhe prevoza namještaja koristimo kombi prevoznike pa nam ne treba džipina/karavančina.

iz iskustva

pre 1 godinu

Malom gradskom automobilu ne treba tempomat, a naročito ne adaptivni koji isto tako nema puno smisla ni sa manuelnim menjačem. Bolje je da su ostavili navigaciju a izbacili te neke "napredne opcije" koje na tako malom i slabom automobilu teško da će se puno koristiti. Volim tojotu i Jarisa naročito, imao sam ih dva (druga i treća generacija), ali je ovo čist bezobrazluk sa cenom i opremom.

s mile

pre 1 godinu

93NM @ 4400 rpm.. parodija

fiat punto iz 2000g ima 102NM @ 2500 rpm...pravi gradski auto..

da ne pominjem poredjenje atmo motora sa turbo motorom...

Toxic_PR

pre 1 godinu

Jos nema prednji naslon za ruke i vec 15 godina samo podizac prozora vozaca ima svetlo, druga 3 prozora ne vidis prekidace po nocu. Za cenu i da ne pricam, ove su cene Aurisa od pre 4 godine.

Alan Ford

pre 1 godinu

@Šta misliš da je u pitanju, zavjera prodavaca širom svijeta koji se međusobno ne poznaju? Ili novac koji je izgubio vrijednost, odnosno globalna inflacija?

P.S. Nekome ne treba Auris, ni Camry, ni Landcruiser, treba mu Yaris. Dokle ta sirotinjska logika, samo da je što veći auto?
(mg, 30. jul 2022 13:02)

Prosim lijepa, susjede, ako smijem intervenirati na čas. Logika nije "sirotinjska" već ELEMENTARNA: svatko želi više za vlastiti novac. Ako kupiš mali auto, a dođe čas da ti zatreba veći, a ti ga nemaš, jer ti je mali, onda si u problemu. Ali, nasuprot tome, ako imaš veliki auto, a treba ti mali, to je OK jer veliki može sve što i mali. Kužiš li, stari?

maxy

pre 1 godinu

"Čak i sa najslabijim motorom lako izlazi na kraj sa gradskim gužvama"

Pa sta ce mu vise od 72 ks za gradsku voznju?
(ha ha, 30. jul 2022 13:46)

Bez uključene klime i solo vozač, tu i tamo. Sa uključenom klimom i dve osobe, mrtav konj, a posebno na usponima. U kreni stani vožnji je sasvim ok, ali nije gradska vožnja samo špic. Ovaj motor mora konstantno da se gura u obrtaje, pa bi 1.5 bio svakako bolji izbor i manje stresan za vožnju.

Tata

pre 1 godinu

Возио 1.5 хибрид (22000€ +). У вожњи је одличан. У питању је пуни хибрид, искључи се бензински мотор и на аутопуту. Потрошња смешна. Позади има више места само од Јариса прве генереације (Фиеста,Ц3 и Сандеро су за број веће позади ) док су друга и трећа доста комфорније. Вероватно је разлог прорачун Јапанаца да се у Б сегменту ретко када вози 5оро………

kele®

pre 1 godinu

Hajde da se ne referiramo na cijene iz prošlosti. Hajde da pogledamo u komšijsko dvorište. Prezent:
TOYOTA YARIS 1.5 VVT-i (125 KS)-STELLA TSS
10 godina garancije ili 160.000 pređenih kilometara
Cijena: 15.260 eur. Dakle, jači motor i viši paket opreme za
1.700evra manje. Biće da nije do Toyote niti do inflacije.

mg

pre 1 godinu

Pre 5 godina Yaris u Stella opremi je bio 12.500, sada 17.000! Toliko je koštao Auris sa 2.0 dizel motorom. Najsmešnije je što se ti isti Yarisi stari 5 godina prodaju polovni po ceni po kojoj su kupljeni kao novi.

--
Šta misliš da je u pitanju, zavjera prodavaca širom svijeta koji se međusobno ne poznaju? Ili novac koji je izgubio vrijednost, odnosno globalna inflacija?

P.S. Nekome ne treba Auris, ni Camry, ni Landcruiser, treba mu Yaris. Dokle ta sirotinjska logika, samo da je što veći auto?

Jaka cena

pre 1 godinu

Pre 5 godina Yaris u Stella opremi je bio 12.500, sada 17.000! Toliko je koštao Auris sa 2.0 dizel motorom. Najsmešnije je što se ti isti Yarisi stari 5 godina prodaju polovni po ceni po kojoj su kupljeni kao novi.

Igor

pre 1 godinu

Vidim da cemo se uglavnom voziti rumunskim automobilima mada i njihove cene nisu nimalo prijatne...na kraju opet ostaje gradski prevoz koji je odlican i pesacenje ili biciklo...

Ivan ZG

pre 1 godinu

Pet brzina i 72KS za 17.000e... malo tužno. Kao bogata oprema a sve se svelo na tablet od 7" košta 100e u maloprodaji.
(T, 30. jul 2022 11:11)

Vidim da se ti razumiješ u dodatnu opremu pa da te pitam koliko kod drugih koštaju aktivne asistencije koje ima ovaj Yaris?
I koliko troše ti auti? Kakve su kvalitete i da li i oni imaju 10 godina ili 160.000 km garancije? Ili ti ništa ne znači što tvornica garantira da 10 godina nećeš morati ništa izvanredno platiti?

Jaka cena

pre 1 godinu

Pre 5 godina Yaris u Stella opremi je bio 12.500, sada 17.000! Toliko je koštao Auris sa 2.0 dizel motorom. Najsmešnije je što se ti isti Yarisi stari 5 godina prodaju polovni po ceni po kojoj su kupljeni kao novi.

kele®

pre 1 godinu

Hajde da se ne referiramo na cijene iz prošlosti. Hajde da pogledamo u komšijsko dvorište. Prezent:
TOYOTA YARIS 1.5 VVT-i (125 KS)-STELLA TSS
10 godina garancije ili 160.000 pređenih kilometara
Cijena: 15.260 eur. Dakle, jači motor i viši paket opreme za
1.700evra manje. Biće da nije do Toyote niti do inflacije.

maxy

pre 1 godinu

"Čak i sa najslabijim motorom lako izlazi na kraj sa gradskim gužvama"

Pa sta ce mu vise od 72 ks za gradsku voznju?
(ha ha, 30. jul 2022 13:46)

Bez uključene klime i solo vozač, tu i tamo. Sa uključenom klimom i dve osobe, mrtav konj, a posebno na usponima. U kreni stani vožnji je sasvim ok, ali nije gradska vožnja samo špic. Ovaj motor mora konstantno da se gura u obrtaje, pa bi 1.5 bio svakako bolji izbor i manje stresan za vožnju.

Igor

pre 1 godinu

Vidim da cemo se uglavnom voziti rumunskim automobilima mada i njihove cene nisu nimalo prijatne...na kraju opet ostaje gradski prevoz koji je odlican i pesacenje ili biciklo...

mg

pre 1 godinu

Pre 5 godina Yaris u Stella opremi je bio 12.500, sada 17.000! Toliko je koštao Auris sa 2.0 dizel motorom. Najsmešnije je što se ti isti Yarisi stari 5 godina prodaju polovni po ceni po kojoj su kupljeni kao novi.

--
Šta misliš da je u pitanju, zavjera prodavaca širom svijeta koji se međusobno ne poznaju? Ili novac koji je izgubio vrijednost, odnosno globalna inflacija?

P.S. Nekome ne treba Auris, ni Camry, ni Landcruiser, treba mu Yaris. Dokle ta sirotinjska logika, samo da je što veći auto?

nije Toyota "sveta krava"

pre 1 godinu

Vozim poslovno povremeno Stellu 1,5 iz 2019. ( plaćena 11.990 ), a od nedavno i Stellu 1,5 iz 2022. ( plaćena 16.190 ).
Novi Yaris je unutra za broj manji ( kod starog Yarisa na mestu vozača mogu iznad glave komotno šaku na kant da stavim do neba/krova, a kod novog samo dlan ), ali, novi 1,5 motor je "za dva koplja" živahniji od prethodnog. Ono je neverovatno kako se taj novi motor rado vrti i kako Yaris sa njim leti kao zmaj.
Stari 1,5 je imao neke druge kvalitete, poput izuzetne elastičnosti na veoma malim obrtajima, pa, ako želiš, možeš u šestu da ga maltene ubaciš i na 45-50 km/h i uz lagano dodavanje gasa da ubrzavaš bez ikakvih vibracija ili ružnog zvuka. Ali, taj motor nije voleo izuzetno velike obrtaje. Opirao im se. Novi je neka druga priča. Zavrtiš ga "u sekundi" do 7.000 rpm, gde ga prekine limiter.
A mada nisam agresivan vozač, mnogo više mi se dopada novi motor.
Sistemi asistencije rade za desetku. Bravo za Toyotu.
Zadnja vrata imaju tako mali ugao otvaranja, da je ono smehotres. Veliki minus. Kao i kod mnogih u B segmentu (ne kod svih).
Tek, kome je novi Yaris od 125 ks skup, može za oko 1.000 evra manje da kupi i Sandero sa 90 ks. Ili, da za 20.490 za kupi bazni pežo 208 sa 75 ks i 5MT...

Uvek može da se bira ...

Tata

pre 1 godinu

Возио 1.5 хибрид (22000€ +). У вожњи је одличан. У питању је пуни хибрид, искључи се бензински мотор и на аутопуту. Потрошња смешна. Позади има више места само од Јариса прве генереације (Фиеста,Ц3 и Сандеро су за број веће позади ) док су друга и трећа доста комфорније. Вероватно је разлог прорачун Јапанаца да се у Б сегменту ретко када вози 5оро………

Ivan ZG

pre 1 godinu

Pet brzina i 72KS za 17.000e... malo tužno. Kao bogata oprema a sve se svelo na tablet od 7" košta 100e u maloprodaji.
(T, 30. jul 2022 11:11)

Vidim da se ti razumiješ u dodatnu opremu pa da te pitam koliko kod drugih koštaju aktivne asistencije koje ima ovaj Yaris?
I koliko troše ti auti? Kakve su kvalitete i da li i oni imaju 10 godina ili 160.000 km garancije? Ili ti ništa ne znači što tvornica garantira da 10 godina nećeš morati ništa izvanredno platiti?

Alan Ford

pre 1 godinu

@Šta misliš da je u pitanju, zavjera prodavaca širom svijeta koji se međusobno ne poznaju? Ili novac koji je izgubio vrijednost, odnosno globalna inflacija?

P.S. Nekome ne treba Auris, ni Camry, ni Landcruiser, treba mu Yaris. Dokle ta sirotinjska logika, samo da je što veći auto?
(mg, 30. jul 2022 13:02)

Prosim lijepa, susjede, ako smijem intervenirati na čas. Logika nije "sirotinjska" već ELEMENTARNA: svatko želi više za vlastiti novac. Ako kupiš mali auto, a dođe čas da ti zatreba veći, a ti ga nemaš, jer ti je mali, onda si u problemu. Ali, nasuprot tome, ako imaš veliki auto, a treba ti mali, to je OK jer veliki može sve što i mali. Kužiš li, stari?

Ivan ZG

pre 1 godinu

Ovo je najbolji auto u klasi. Ima samo jednu manu. Cijenu.
Po prostranosti na zadnjoj klupi su i20 i Polo malo bolji, ali po opremi i potrosnji je Yaris najbolji. I naravno po garanciji.
Najveca konkurencija mu dolazi iz iste firme i zove se Corolla.
Razlika je 2.000 eura sa motorom 1.5, a auto je puno veci.

Alex

pre 1 godinu

Nazalost moracu da dam.negativnu ocenu I to samo zbog cene....preskupo...ne vredi tih para..ni jedan auto u tom segmentu ne vredi tih para..

fil

pre 1 godinu

1.0 sa 70hp za 17k eu...majko mila.Golf 7 nov se kupovao 1.6 tdi za 17k eu 2016-17-18. Vozim taj motor u drugo vozilo toyota aygo i posto je lakse skoro za 200kg od ovaj yaris ide ok. Naravno za grad. U yaris taj motor morda da je katastrofa sto se performanse tice. Tacno motor je na lanac, nista se ne kvari, servisi jeftini, ulje i antifriz uopste ne gubi i mali je potrosac ali cisto sumnjam da su mu performance 14.4sek do 100 ako se uzme da 200kg laksi aygo ima performansi preko 15sek do 100.Pa kada dodju vrucine i klima auto deluje kao da ima 15hp manje, mogu da zamislim kako je to u yarisu. Do skoro u MKD bila je neka akcija corola hechback 1.2t sa 110hp bila je 15990 sada je 17900.Ta corola je bila dobra kupovina ovo je sala, da ne upotrebim neku drugu rec.Ti tableti i radari i dr glupoisti ne vrede te razlike. Prosli model je bio 9990 sa 1.0 ili 10990 sa motor 1.5 u MKD a to je bilo pre 3 godine. Ovakvo poskuplenje nikakve tablete ne opravdava. Sva auta su poskupele ali ovo je smesno vec.

iz iskustva

pre 1 godinu

Malom gradskom automobilu ne treba tempomat, a naročito ne adaptivni koji isto tako nema puno smisla ni sa manuelnim menjačem. Bolje je da su ostavili navigaciju a izbacili te neke "napredne opcije" koje na tako malom i slabom automobilu teško da će se puno koristiti. Volim tojotu i Jarisa naročito, imao sam ih dva (druga i treća generacija), ali je ovo čist bezobrazluk sa cenom i opremom.

T

pre 1 godinu

"Vidim da se ti razumiješ u dodatnu opremu pa da te pitam koliko kod drugih koštaju aktivne asistencije koje ima ovaj Yaris?" Koštaju mnogo a u realnosti, od svega nabrojanog, fora je taj radar za adaptivni tempomat i detekciju pešaka. Ostalo sve je par kamera i par procesora. Ok, razvoj košta, ali realnost je da sav harder za to kosta stotinak evra a naplacuje se papreno. Radio sam u firmi koja pravi softver za automobile. Mnogo tu ima hajpa oko autonomne voznje, skrcalo se u to kamara para, rezultati vrlo mršavi. Ali to sad nije tema. Taj sistem za prepoznavanje izlaska iz trake, to je tehnologija otprilike iz 2005, još uvek nam je reklamiraju kao čudo tehnike. Ovaj jeftini telefon na kojem kucam ovo ima dovoljno hardvera da odradi sve što taj paket opreme nudi. Od multimedije do obrade podataka sa radara i kamera. Ali to je industrija gde naslon za ruke vozača ume da košta 150e, sta drugo očekivati.

Zmijko Zmijugavi

pre 1 godinu

Jedino što mi se sviđa u ovom autu je analogna i pregledna instrument tabla. Kamo sreće da su i u drugim novim automobilima ovakve a ne šareni digitalni ekrani koji svetle kao diskoteka iz 80-ih.

Toxic_PR

pre 1 godinu

Jos nema prednji naslon za ruke i vec 15 godina samo podizac prozora vozaca ima svetlo, druga 3 prozora ne vidis prekidace po nocu. Za cenu i da ne pricam, ove su cene Aurisa od pre 4 godine.

s mile

pre 1 godinu

93NM @ 4400 rpm.. parodija

fiat punto iz 2000g ima 102NM @ 2500 rpm...pravi gradski auto..

da ne pominjem poredjenje atmo motora sa turbo motorom...

nije Toyota "sveta krava"

pre 1 godinu

Dakle, jači motor i viši paket opreme za
1.700evra manje.

Stella je mnogo niži paket opreme od Sola
(55 inči, 30. jul 2022 22:54)

SOL je prvi paket iznad Stella, sa razlikom cene od 1.000 evra, a za tu doplatu se nećeš rešiti, recimo ni halogenih farova koji imaju jako uzak svetlosni snop ( LED farove dobiješ tek od Sport paketa ), ni manuelne klime (auto klima tek paket iznad Sport-a).
Meni lično sam SOL ( sa alu 15") ne vredi te doplate, ali je dobra strana SOL-a što na njega može da se za relativno male pare doplati dobar set opcionala (to ne može na Stellu).

55 inči

pre 1 godinu

Došla žena na pijacu:
- baba pošto je sir?
- 10e/kg.
- Uu, što je tako skup?
- Nije sir skup nego si se ti loše udala.

Kraj priče. Mi kojima je skupo smo ova koja se loše udala. Ko ne vjeruje neka provjeri cijene nekretnina, auta, hrane, goriva, usluga, namještaja.

Циле Миле

pre 1 godinu

Iz iskustva

Vidi su drug da si prošao jade sa ovim vozilom i dobro ti nik kaže. Potvrđujem sve napisano.
Bitno je je da je Ivan ZagiGrad već počeo sa hvalospevima iz raklamnih materijala Toyote, možda naplaćuje komentare kao i potpisnik ovog tekta. Većih gluposti u životu ne pročitah. Iz iskistbq, veći jad od automobila nikada nisam vozio. U međuvremnu dobih još dva opoziva. Pojavili se problemi sa toliko hvaljenim tempomatom i siszemom na upozore je za promenu trake. Ferceraju prvih pola sata vožnje a posle kod tempomata samo piše "radar ready" ali mrtav, šta god da pritisneš - nema reakcije vozila. Kod promene trake upozorava te pola sata a ostalo vreme volan te konstant o vuče u levo, u levu traku. Prijavili servisu i voala siže poziv za vanredno servisiranje zbog nekih neispravnih senzora, navodno propust u proizvidnji. Ukupno 5 opoziva za godinu dana. IvaneZG želim da ti sledeće vozilo bude Toyota sa svim jadima koje nama pravi pa da vidim kakvu ćeš pjesmu tada pjevati. Do tada pssssssssst.

mg

pre 1 godinu

Prosim lijepa, susjede, ako smijem intervenirati na čas. Logika nije "sirotinjska" već ELEMENTARNA: svatko želi više za vlastiti novac. Ako kupiš mali auto, a dođe čas da ti zatreba veći, a ti ga nemaš, jer ti je mali, onda si u problemu. Ali, nasuprot tome, ako imaš veliki auto, a treba ti mali, to je OK jer veliki može sve što i mali. Kužiš li, stari?

--
Ajde ti susjed fino priznaj, veliki auto ti treba jer tovariš u njega prasad, telad, drva, bojler, šljive i krompir. I živiš na adresi uzavrh/nizavrh pa makadamom preko potoka do kuće.

Ima nas koji živimo u gradu a za svrhe prevoza namještaja koristimo kombi prevoznike pa nam ne treba džipina/karavančina.

nije Toyota "sveta krava"

pre 1 godinu

Vozio sam nedavno u par navrata aygo sa ovim 1,0 motorom.
Blago rečeno, to jako loše ide, a nivo buke je bio užasan (zbog loše zvučne izolacije), tako da mislim da je ( za vožnju van grada) to neprimerena motorizacija i za novi Aygo X, kao i za ovaj novi Yaris.
Nekada davno sam dosta često imao prilike da vozim starim 1,0 u Yarisu prve generacije i to je bila neka sasvim druga priča, jer je taj yaris bio lagan kao perce.
Šteta je što za novi Yaris postoje samo dva nehibridna motora, odnosno, što uz onaj 1,5 od 125 ks ne postoji u ponudi i neki od 90 ili 100 ks. Ovo čudo od 72 ks nije za novog yarisa.

nisam bot

pre 1 godinu

Nije problem što motor ima samo 72 KS, već što je ovo automobil koji je prazan težak 1040 Kg. Da je lakši za 250-300 Kg 72 KS bi bilo bombona, ali ovako svako penjanje uz veću uzbrdicu, vožnja sa više od 2 osobe i/ili više prtljaga i svako malo jače ubrzanje zahteva šaltanje u 1 ili 2 niža stepena prenosa, gas do daske i teranje u više obrtaje - što povlači veću potrošnju. Još gore je što većina vozača ovakvih automobila nema vozačko znanje da to uradi pa muči stiskajući gas na niskim obrtajima. Krajnji epilog je ništa od obećane dugotrajnosti. Jedini savet za kupce ovakvog automobila je 1. obavezno automatski menjač (koji će da ispegla vozačko neznanje i neiskustvo) i 2. jači motor ako ostane mesta u budžetu.

Što se tiče cene - ne razumem većinu komentatora. Pa cene svih automobila su otišle nebu pod oblake u poslednjih godinu, dve. To je već pitanje kartelizacije uvoznika, distributera i prodavaca - kao i samih proizvođača na globalnom nivou, ali tu mi baš ništa ne možemo.

dzigi

pre 1 godinu

@Alan Ford: nije baš neka logika, jer ti u gradu češće zasmeta višak cm većeg auta, nego što ti treba prostor u manjem autu (kojeg si i kupio jer ti ne treba veći prostor).
Ako na primer, stigne prinova u porodici, prodaš manji i kupiš veći.

Из прве руке

pre 1 godinu

2006 купио Јариса 2 генерација ( нов ) , најнижи пакет опреме 1,3 мотор, четворо врата, доплатио металик боју и платио округло 14000 евра, сада ( после 16 година ) најнижи пакет опреме ( богатији ) са 1,5 мотором и доплатом за металик боју кошта 17500 евра на акцији!? Скупо? Није скупо? Процените сами 20% за 16 година, јачи мотор, више опреме, само један клип мање, таква мода ј'бига

fil

pre 1 godinu

@mg a sta ima veze moj komentar da me citiras sa neko ko je racunao u evrima ili markama? Ako je tebi normalno 1.0 za 17k super, idi i kupi ga. Nisam ja naveo neki primer pre 20 godina vec pre 4-5 god kada se kupovao ozbiljan auto a ne ova igracka koja je mala i za B segment. Jos veca glupost pises o patikama ko je kako platio i racunao. Svasta.

Ivan ZG

pre 1 godinu

(T, 30. jul 2022 20:34)

Ti nabrajaš koliko košta dodatna oprema u nabavi, a ne u prodaji.
Može. Onda ti nabavi po nabavnoj cijeni ako možeš.

kele®

pre 1 godinu

Stella je mnogo niži paket opreme od Sola
(55 inči, 30. jul 2022 22:54)
Moja greška. Izvinjavam se. Međutim sa Sol opremom i 1.5 VVT-i cijena dođe 16.500 evra. U BiH.

Ivan ZG

pre 1 godinu

Pet brzina i 72KS za 17.000e... malo tužno. Kao bogata oprema a sve se svelo na tablet od 7" košta 100e u maloprodaji.
(T, 30. jul 2022 11:11)

Vidim da se ti razumiješ u dodatnu opremu pa da te pitam koliko kod drugih koštaju aktivne asistencije koje ima ovaj Yaris?
I koliko troše ti auti? Kakve su kvalitete i da li i oni imaju 10 godina ili 160.000 km garancije? Ili ti ništa ne znači što tvornica garantira da 10 godina nećeš morati ništa izvanredno platiti?

Alan Ford

pre 1 godinu

@Šta misliš da je u pitanju, zavjera prodavaca širom svijeta koji se međusobno ne poznaju? Ili novac koji je izgubio vrijednost, odnosno globalna inflacija?

P.S. Nekome ne treba Auris, ni Camry, ni Landcruiser, treba mu Yaris. Dokle ta sirotinjska logika, samo da je što veći auto?
(mg, 30. jul 2022 13:02)

Prosim lijepa, susjede, ako smijem intervenirati na čas. Logika nije "sirotinjska" već ELEMENTARNA: svatko želi više za vlastiti novac. Ako kupiš mali auto, a dođe čas da ti zatreba veći, a ti ga nemaš, jer ti je mali, onda si u problemu. Ali, nasuprot tome, ako imaš veliki auto, a treba ti mali, to je OK jer veliki može sve što i mali. Kužiš li, stari?

mg

pre 1 godinu

Pre 5 godina Yaris u Stella opremi je bio 12.500, sada 17.000! Toliko je koštao Auris sa 2.0 dizel motorom. Najsmešnije je što se ti isti Yarisi stari 5 godina prodaju polovni po ceni po kojoj su kupljeni kao novi.

--
Šta misliš da je u pitanju, zavjera prodavaca širom svijeta koji se međusobno ne poznaju? Ili novac koji je izgubio vrijednost, odnosno globalna inflacija?

P.S. Nekome ne treba Auris, ni Camry, ni Landcruiser, treba mu Yaris. Dokle ta sirotinjska logika, samo da je što veći auto?

mg

pre 1 godinu

Prosim lijepa, susjede, ako smijem intervenirati na čas. Logika nije "sirotinjska" već ELEMENTARNA: svatko želi više za vlastiti novac. Ako kupiš mali auto, a dođe čas da ti zatreba veći, a ti ga nemaš, jer ti je mali, onda si u problemu. Ali, nasuprot tome, ako imaš veliki auto, a treba ti mali, to je OK jer veliki može sve što i mali. Kužiš li, stari?

--
Ajde ti susjed fino priznaj, veliki auto ti treba jer tovariš u njega prasad, telad, drva, bojler, šljive i krompir. I živiš na adresi uzavrh/nizavrh pa makadamom preko potoka do kuće.

Ima nas koji živimo u gradu a za svrhe prevoza namještaja koristimo kombi prevoznike pa nam ne treba džipina/karavančina.

55 inči

pre 1 godinu

Došla žena na pijacu:
- baba pošto je sir?
- 10e/kg.
- Uu, što je tako skup?
- Nije sir skup nego si se ti loše udala.

Kraj priče. Mi kojima je skupo smo ova koja se loše udala. Ko ne vjeruje neka provjeri cijene nekretnina, auta, hrane, goriva, usluga, namještaja.

Циле Миле

pre 1 godinu

Iz iskustva

Vidi su drug da si prošao jade sa ovim vozilom i dobro ti nik kaže. Potvrđujem sve napisano.
Bitno je je da je Ivan ZagiGrad već počeo sa hvalospevima iz raklamnih materijala Toyote, možda naplaćuje komentare kao i potpisnik ovog tekta. Većih gluposti u životu ne pročitah. Iz iskistbq, veći jad od automobila nikada nisam vozio. U međuvremnu dobih još dva opoziva. Pojavili se problemi sa toliko hvaljenim tempomatom i siszemom na upozore je za promenu trake. Ferceraju prvih pola sata vožnje a posle kod tempomata samo piše "radar ready" ali mrtav, šta god da pritisneš - nema reakcije vozila. Kod promene trake upozorava te pola sata a ostalo vreme volan te konstant o vuče u levo, u levu traku. Prijavili servisu i voala siže poziv za vanredno servisiranje zbog nekih neispravnih senzora, navodno propust u proizvidnji. Ukupno 5 opoziva za godinu dana. IvaneZG želim da ti sledeće vozilo bude Toyota sa svim jadima koje nama pravi pa da vidim kakvu ćeš pjesmu tada pjevati. Do tada pssssssssst.

Из прве руке

pre 1 godinu

2006 купио Јариса 2 генерација ( нов ) , најнижи пакет опреме 1,3 мотор, четворо врата, доплатио металик боју и платио округло 14000 евра, сада ( после 16 година ) најнижи пакет опреме ( богатији ) са 1,5 мотором и доплатом за металик боју кошта 17500 евра на акцији!? Скупо? Није скупо? Процените сами 20% за 16 година, јачи мотор, више опреме, само један клип мање, таква мода ј'бига

kele®

pre 1 godinu

Hajde da se ne referiramo na cijene iz prošlosti. Hajde da pogledamo u komšijsko dvorište. Prezent:
TOYOTA YARIS 1.5 VVT-i (125 KS)-STELLA TSS
10 godina garancije ili 160.000 pređenih kilometara
Cijena: 15.260 eur. Dakle, jači motor i viši paket opreme za
1.700evra manje. Biće da nije do Toyote niti do inflacije.

maxy

pre 1 godinu

"Čak i sa najslabijim motorom lako izlazi na kraj sa gradskim gužvama"

Pa sta ce mu vise od 72 ks za gradsku voznju?
(ha ha, 30. jul 2022 13:46)

Bez uključene klime i solo vozač, tu i tamo. Sa uključenom klimom i dve osobe, mrtav konj, a posebno na usponima. U kreni stani vožnji je sasvim ok, ali nije gradska vožnja samo špic. Ovaj motor mora konstantno da se gura u obrtaje, pa bi 1.5 bio svakako bolji izbor i manje stresan za vožnju.

Jaka cena

pre 1 godinu

Pre 5 godina Yaris u Stella opremi je bio 12.500, sada 17.000! Toliko je koštao Auris sa 2.0 dizel motorom. Najsmešnije je što se ti isti Yarisi stari 5 godina prodaju polovni po ceni po kojoj su kupljeni kao novi.

Ivan ZG

pre 1 godinu

Ovo je najbolji auto u klasi. Ima samo jednu manu. Cijenu.
Po prostranosti na zadnjoj klupi su i20 i Polo malo bolji, ali po opremi i potrosnji je Yaris najbolji. I naravno po garanciji.
Najveca konkurencija mu dolazi iz iste firme i zove se Corolla.
Razlika je 2.000 eura sa motorom 1.5, a auto je puno veci.

nije Toyota "sveta krava"

pre 1 godinu

Vozim poslovno povremeno Stellu 1,5 iz 2019. ( plaćena 11.990 ), a od nedavno i Stellu 1,5 iz 2022. ( plaćena 16.190 ).
Novi Yaris je unutra za broj manji ( kod starog Yarisa na mestu vozača mogu iznad glave komotno šaku na kant da stavim do neba/krova, a kod novog samo dlan ), ali, novi 1,5 motor je "za dva koplja" živahniji od prethodnog. Ono je neverovatno kako se taj novi motor rado vrti i kako Yaris sa njim leti kao zmaj.
Stari 1,5 je imao neke druge kvalitete, poput izuzetne elastičnosti na veoma malim obrtajima, pa, ako želiš, možeš u šestu da ga maltene ubaciš i na 45-50 km/h i uz lagano dodavanje gasa da ubrzavaš bez ikakvih vibracija ili ružnog zvuka. Ali, taj motor nije voleo izuzetno velike obrtaje. Opirao im se. Novi je neka druga priča. Zavrtiš ga "u sekundi" do 7.000 rpm, gde ga prekine limiter.
A mada nisam agresivan vozač, mnogo više mi se dopada novi motor.
Sistemi asistencije rade za desetku. Bravo za Toyotu.
Zadnja vrata imaju tako mali ugao otvaranja, da je ono smehotres. Veliki minus. Kao i kod mnogih u B segmentu (ne kod svih).
Tek, kome je novi Yaris od 125 ks skup, može za oko 1.000 evra manje da kupi i Sandero sa 90 ks. Ili, da za 20.490 za kupi bazni pežo 208 sa 75 ks i 5MT...

Uvek može da se bira ...

nisam bot

pre 1 godinu

Nije problem što motor ima samo 72 KS, već što je ovo automobil koji je prazan težak 1040 Kg. Da je lakši za 250-300 Kg 72 KS bi bilo bombona, ali ovako svako penjanje uz veću uzbrdicu, vožnja sa više od 2 osobe i/ili više prtljaga i svako malo jače ubrzanje zahteva šaltanje u 1 ili 2 niža stepena prenosa, gas do daske i teranje u više obrtaje - što povlači veću potrošnju. Još gore je što većina vozača ovakvih automobila nema vozačko znanje da to uradi pa muči stiskajući gas na niskim obrtajima. Krajnji epilog je ništa od obećane dugotrajnosti. Jedini savet za kupce ovakvog automobila je 1. obavezno automatski menjač (koji će da ispegla vozačko neznanje i neiskustvo) i 2. jači motor ako ostane mesta u budžetu.

Što se tiče cene - ne razumem većinu komentatora. Pa cene svih automobila su otišle nebu pod oblake u poslednjih godinu, dve. To je već pitanje kartelizacije uvoznika, distributera i prodavaca - kao i samih proizvođača na globalnom nivou, ali tu mi baš ništa ne možemo.

Tata

pre 1 godinu

Возио 1.5 хибрид (22000€ +). У вожњи је одличан. У питању је пуни хибрид, искључи се бензински мотор и на аутопуту. Потрошња смешна. Позади има више места само од Јариса прве генереације (Фиеста,Ц3 и Сандеро су за број веће позади ) док су друга и трећа доста комфорније. Вероватно је разлог прорачун Јапанаца да се у Б сегменту ретко када вози 5оро………

Toxic_PR

pre 1 godinu

Jos nema prednji naslon za ruke i vec 15 godina samo podizac prozora vozaca ima svetlo, druga 3 prozora ne vidis prekidace po nocu. Za cenu i da ne pricam, ove su cene Aurisa od pre 4 godine.

Ivan ZG

pre 1 godinu

(T, 30. jul 2022 20:34)

Ti nabrajaš koliko košta dodatna oprema u nabavi, a ne u prodaji.
Može. Onda ti nabavi po nabavnoj cijeni ako možeš.

T

pre 1 godinu

"Vidim da se ti razumiješ u dodatnu opremu pa da te pitam koliko kod drugih koštaju aktivne asistencije koje ima ovaj Yaris?" Koštaju mnogo a u realnosti, od svega nabrojanog, fora je taj radar za adaptivni tempomat i detekciju pešaka. Ostalo sve je par kamera i par procesora. Ok, razvoj košta, ali realnost je da sav harder za to kosta stotinak evra a naplacuje se papreno. Radio sam u firmi koja pravi softver za automobile. Mnogo tu ima hajpa oko autonomne voznje, skrcalo se u to kamara para, rezultati vrlo mršavi. Ali to sad nije tema. Taj sistem za prepoznavanje izlaska iz trake, to je tehnologija otprilike iz 2005, još uvek nam je reklamiraju kao čudo tehnike. Ovaj jeftini telefon na kojem kucam ovo ima dovoljno hardvera da odradi sve što taj paket opreme nudi. Od multimedije do obrade podataka sa radara i kamera. Ali to je industrija gde naslon za ruke vozača ume da košta 150e, sta drugo očekivati.

Alex

pre 1 godinu

Nazalost moracu da dam.negativnu ocenu I to samo zbog cene....preskupo...ne vredi tih para..ni jedan auto u tom segmentu ne vredi tih para..

fil

pre 1 godinu

1.0 sa 70hp za 17k eu...majko mila.Golf 7 nov se kupovao 1.6 tdi za 17k eu 2016-17-18. Vozim taj motor u drugo vozilo toyota aygo i posto je lakse skoro za 200kg od ovaj yaris ide ok. Naravno za grad. U yaris taj motor morda da je katastrofa sto se performanse tice. Tacno motor je na lanac, nista se ne kvari, servisi jeftini, ulje i antifriz uopste ne gubi i mali je potrosac ali cisto sumnjam da su mu performance 14.4sek do 100 ako se uzme da 200kg laksi aygo ima performansi preko 15sek do 100.Pa kada dodju vrucine i klima auto deluje kao da ima 15hp manje, mogu da zamislim kako je to u yarisu. Do skoro u MKD bila je neka akcija corola hechback 1.2t sa 110hp bila je 15990 sada je 17900.Ta corola je bila dobra kupovina ovo je sala, da ne upotrebim neku drugu rec.Ti tableti i radari i dr glupoisti ne vrede te razlike. Prosli model je bio 9990 sa 1.0 ili 10990 sa motor 1.5 u MKD a to je bilo pre 3 godine. Ovakvo poskuplenje nikakve tablete ne opravdava. Sva auta su poskupele ali ovo je smesno vec.

fil

pre 1 godinu

@mg a sta ima veze moj komentar da me citiras sa neko ko je racunao u evrima ili markama? Ako je tebi normalno 1.0 za 17k super, idi i kupi ga. Nisam ja naveo neki primer pre 20 godina vec pre 4-5 god kada se kupovao ozbiljan auto a ne ova igracka koja je mala i za B segment. Jos veca glupost pises o patikama ko je kako platio i racunao. Svasta.

s mile

pre 1 godinu

93NM @ 4400 rpm.. parodija

fiat punto iz 2000g ima 102NM @ 2500 rpm...pravi gradski auto..

da ne pominjem poredjenje atmo motora sa turbo motorom...

iz iskustva

pre 1 godinu

Malom gradskom automobilu ne treba tempomat, a naročito ne adaptivni koji isto tako nema puno smisla ni sa manuelnim menjačem. Bolje je da su ostavili navigaciju a izbacili te neke "napredne opcije" koje na tako malom i slabom automobilu teško da će se puno koristiti. Volim tojotu i Jarisa naročito, imao sam ih dva (druga i treća generacija), ali je ovo čist bezobrazluk sa cenom i opremom.

dzigi

pre 1 godinu

@Alan Ford: nije baš neka logika, jer ti u gradu češće zasmeta višak cm većeg auta, nego što ti treba prostor u manjem autu (kojeg si i kupio jer ti ne treba veći prostor).
Ako na primer, stigne prinova u porodici, prodaš manji i kupiš veći.

Zmijko Zmijugavi

pre 1 godinu

Jedino što mi se sviđa u ovom autu je analogna i pregledna instrument tabla. Kamo sreće da su i u drugim novim automobilima ovakve a ne šareni digitalni ekrani koji svetle kao diskoteka iz 80-ih.

nije Toyota "sveta krava"

pre 1 godinu

Vozio sam nedavno u par navrata aygo sa ovim 1,0 motorom.
Blago rečeno, to jako loše ide, a nivo buke je bio užasan (zbog loše zvučne izolacije), tako da mislim da je ( za vožnju van grada) to neprimerena motorizacija i za novi Aygo X, kao i za ovaj novi Yaris.
Nekada davno sam dosta često imao prilike da vozim starim 1,0 u Yarisu prve generacije i to je bila neka sasvim druga priča, jer je taj yaris bio lagan kao perce.
Šteta je što za novi Yaris postoje samo dva nehibridna motora, odnosno, što uz onaj 1,5 od 125 ks ne postoji u ponudi i neki od 90 ili 100 ks. Ovo čudo od 72 ks nije za novog yarisa.

Igor

pre 1 godinu

Vidim da cemo se uglavnom voziti rumunskim automobilima mada i njihove cene nisu nimalo prijatne...na kraju opet ostaje gradski prevoz koji je odlican i pesacenje ili biciklo...

nije Toyota "sveta krava"

pre 1 godinu

Dakle, jači motor i viši paket opreme za
1.700evra manje.

Stella je mnogo niži paket opreme od Sola
(55 inči, 30. jul 2022 22:54)

SOL je prvi paket iznad Stella, sa razlikom cene od 1.000 evra, a za tu doplatu se nećeš rešiti, recimo ni halogenih farova koji imaju jako uzak svetlosni snop ( LED farove dobiješ tek od Sport paketa ), ni manuelne klime (auto klima tek paket iznad Sport-a).
Meni lično sam SOL ( sa alu 15") ne vredi te doplate, ali je dobra strana SOL-a što na njega može da se za relativno male pare doplati dobar set opcionala (to ne može na Stellu).

kele®

pre 1 godinu

Stella je mnogo niži paket opreme od Sola
(55 inči, 30. jul 2022 22:54)
Moja greška. Izvinjavam se. Međutim sa Sol opremom i 1.5 VVT-i cijena dođe 16.500 evra. U BiH.