Utorak, 12.07.2022.

15:00

Opel Astra G: Dovoljno dobra za svakog početnika? VIDEO

Izvor: B92

Opel Astra G: Dovoljno dobra za svakog poèetnika? VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

28 Komentari

Sortiraj po:

Zoran

pre 1 godinu

Astra F Benzin 1.6 pa ugradjen plin . Kilometraza 540.000 km . Motor mamara ali limarija mu je losija bila. Redovan servis i udri

Đorđdinosaur

pre 1 godinu

@ns ja; u pravu ste, onaj mali displej u sredini je i na mene ostavio dojam. U ono vrijeme, ni c-klasa ga nije imala. Naravno da Astra F nije zamišljena kao loš auto ali kad su inženjeri napravili auto, cost reduceri su uzeli maha pa su mu radi toga na primjer zadnji blatobrani nakon 4-5 godina bili kao kroasani, kad to vidite, onda nije toliko bitno da li auto odlično leži na cesti, da li auto ima odlične motore kao Astra F.

Također ste u pravu što se tiče doživljaja kad je se predstavljao novi automobil, nebitno da li Kadett, Astra, bilo koji drugi auto. Nije bilo toliko puno marki, modela, tako da je to bilo nešto posebno. Pogledajte VW. Prije je bio Polo, Golf, Passat. Danas imate Up, Polo, t-cross, t-roc, Golf, ID3, ID 4, ID5, Arteon, Tiguan, Passat. Znači, nije više toliko posebno kad se pojavi novi model, što meni lično nije drago, ovo je već postalo nenormalno.

Niksi

pre 1 godinu

Astru 1,7 dti 2001.g.sam vozio 12 godina. Ne da sam bio zadovoljan, nego nemam prave rijeci za opisati je. Odlican auto, nikad i nigdje me nije ostavila, na more smo skoro svake godine isli, ceste duze relacije pravili,a sve ok s njom. Sad pezoa 308-cu vozim i kad bi dao Bog da me sluzi upola kao Astra bio bih pre prezadovoljan. Toliko o Astri g.

Toliko o tome

pre 1 godinu

Istina je da ih ima dosta kod nas i da ga dizajnerski nije vreme pregazilo, ali ne znam koliko je pametno ulagati u auto koji je stariji od početnika vožnje?

Simeun A.

pre 1 godinu

Ove što su neudobne su iz Mađarske, one udobne su iz Nemačke, pa vodite računa, razlika je drastična.
(dzigi, 13. jul 2022 09:43)

Astra F (jedinica) se zaista proizvodila u Szentgotthárd-u u Mađarskoj, međutim ovaj model G (Astra dvojka) se u Mađarskoj nikada nije proizvodio. Kasnije su tamo pravili Vectru a potom su je preuredili da se u njoj sklapaju motori. Milioni motora su sklopljeni u njoj, a momentalno u fabrici radi preko 800 zaposlenih. Kuriozitet je što je to moglo biti kod nas ali imali smo devedesetih "preča posla" od privrednog razvoja.

ns ja

pre 1 godinu

...Astra F, je za razliku bio katastrofalan, i to baš u svemu, uništio je u potpunosti renome cijele marke.
(Đorđdinosaur, 13. jul 2022 11:32)

Apsolutno netačno, slatko smo se nauživali! Pazi, te predratne 1992. stiže astra F u Novi Sad! Auu kako je taj auto ostavljao bez daha! Model sa golom opremom, tada, e ne da je imao muziku i onaj sat sa datumom u sredini, pfff, znači retko moćan auto-teško je opisati ta vremena!! Kako su nas ljudi gledali - totalno bez daha sve do neke 1996. kad je počela da se proizvodi poljska verzija "classic"

Takođe kada se 1998. pojavila astra G, pa ja ljudi vama ne mogu da opišem koliko je taj auto delovao moćno i preskupo - prosto ni sam sada ne verujem kako sam ostajao bez daha, ali totalno, kad sam prvi put video taj zadnji deo sa tada tim premoćnim velikim zadnjim svetlima : ))!!! (niko se i ne seća one prve fiat tempre sa brutalnim zadnjim stopovima!!!)

Takođe kad sam kao klinac prvi put 1984 video kadet suzu sa nekim jakim digitalnim radiom i kokpitom okrenutim ka vozaču i (tada) debelim volanom - to se teško može opisati kakav je to tada bio tehnološko vizuelni šok!!!

Posle, astra H, J i ova sada ne znam ni koje slovo ima - ni blizu nizu izazvale ama baš nikakav VAU efekat!

Astra F je volela da korodira, G je u svemu kvalitetnija i moćnija - ali tvrdim da je svaka odlična i kvalitetna - uz poznato poreklo (najbolje je da ste vi prvi vlasnik) i normalno održavanje - izuzetan auto!

DEX

pre 1 godinu

Na slici je baš Astra G kako i piše u članku. Neko je napisao da je to u stvari Astra H i dobio 100 potvrda o tome. Ne mogu da verujem koliko su ljudi skloni da pametuju sa svojim neznanjem. Ali kad neko vozi "benve" onda me ništa ne čudi.
Inače Astra G sa slike je odličan auto. Imao sam takav sa 1,7 Isuzu dizel motorom i trošio je 4,5-5,5 litara na 100 km.

Redakcija:

U početku je kao ilustracija teksta zaista greškom bila objavljena fotografija Astre H, ali je naknadno promenjena. Čitaoci su na to sa pravom ukazali u komentarima, pa je greška ispravljena.

Pozdrav!

Totalnonebitan

pre 1 godinu

Auto kupljen u salonu 2008, dizel sa 80ks. Auto je jeftin za odrzavanje, u gradu trosi 6 na otvorenom 5 dizela. Inace mane su alternator i brzo se trose paknovi. Sve sto moze da se zameni je pristupacno. Veliki servis plus mali sve ukupno 250e. Za prosecnu osobu sasvim dovoljan automobil. Nije bez razloga prozvan moderan Golf 2. Inace da se razumemo radim takav posao da cesto menjam automobile, privatno vozim Astru G klasik, svi novi i moderni lepo idu, puni modernih sistema, ekrana ali Astra i dalje je najisplativiji auto.

Đorđdinosaur

pre 1 godinu

Nitko, ali baš nitko od vozača ovog auta koje poznajem je ikad rekao nešto loše o tom autu, neki su prešli i po 300.000 uz nikakve probleme. Nije baš neki ljepotan ali zaista mu nitko me može osporiti vrhunsku izdržljivost, to kažem iako nemam blage veze s Opelom. Prethodnik, Astra F, je za razliku bio katastrofalan, i to baš u svemu, uništio je u potpunosti renome cijele marke.

Vozač

pre 1 godinu

Vozio sam korejsku varijantu sa Daevu značkom, nekih 200.000 km. Atmo 1.6 sa 105 ks je jednostavno neuništiv. Potrošnja zavisi od noge na gasu, da li se vozi na 2 ili 4000 obrtaja.

komentator

pre 1 godinu

vozio sam ovaj model ukupno 10 godina, prvo 1.4 benzin 90ks a onda 1.7cdti sa 80ks! Po meni, jedan od najlepših hečbekova u to vreme kad se pojavila tj 1998.godine! Benzinski motor slab i lenj, mučio se na otvorenom putu, dizel varijanta sasvim dovoljna za prosečnog vozača! Imao sam problem sa pumpom visokog pritiska na dizelu i sa senzorom radilice na benzincu! Delova ima svuda i baš su jeftini! Prostora na zadnjim sedištima nema baš mnogo, vožnja je tvrda i ne baš udobna za duža putovanja! Dizel niie veliki potrošač, za početnike sasvim dobra opcija!

dzigi

pre 1 godinu

Vozio sam nekoliko njih, službene, sa različitim motorima i opremom. Ove što su neudobne su iz Mađarske, one udobne su iz Nemačke, pa vodite računa, razlika je drastična.

ccc

pre 1 godinu

Koliko god neki pokušavali da u komentarima omalovaže Astru G, praksa ih surovo demantuje. Ogroman broj ovih modela na našim ulicama, naročito u manjim mestima u Srbiji, gde ljudi nemaju uslova za održavanje novijih automobila, govori o izuzetnoj pouzdanosti i trajnosti Astri G. U mnogim mestima su Astre G i Zafire A taksi vozila koja su prevalila i po blizu milion kilometara i dalje se koriste. Astra G ima odličnu antikorozivnu zaštitu, retki su primerci koji su truli, ogibljenje je jednostavno i izdržljivo, motori pouzdani i trajni koji god da odaberete. Jedino stoji zamerka na malo tvrdja prednja sedišta. Ukoliko nadjete solidno očuvan primerak, uz redovno i jeftino održavanje slatko ćete se izvozati. Sva Opelova vozila su odličan odnos uloženog i dobijenog, naročito kod polovnjaka.

urke

pre 1 godinu

..i dalje vozim astru g 1.7dti za posao...nepoderiv auto..2002 godiste, kod mene je 14 godina.
Kompjuter pumpe 2x repariran, 70 evra popravka i par puta alternator.
Sve ostalo potrosno...

Filip

pre 1 godinu

Drug je imao Astru G pre nekih 20ak godina, dok smo studirali, pa sam se često vozio u njoj. Taj auto ne samo da je po svemu bio mnogo lošiji u poređenju s Golfom IV koji sam ja tad posedovao, nego je i sam po sebi bio realno nikakav. Sećam se kako sam se čudio da treba da bude rival VW-ovom modelu u kompakt (hatchback) klasi, a ni blizu nisu bili.

Žozef Dezire Žob

pre 1 godinu

Samo Bertone kupe, po mogućstvu 2.0T. Dobro, za početnika je ok i 1.8 :) Ostale verzije su penzionerske, naročito limuzina i karavan.

neodlucan

pre 1 godinu

Pa deje vido teo sam da vidim jer je bolje to auto od mog benvea ali sam sto odsto siguram da nije jel je benve po memi nabolje auto po memi nema bolje auto od benvea ni brzi
(Volina, 12. jul 2022 18:10)

legendo aktiviraj se malo i u rubrikama sporta zivota i super zene ipak si tu najdominantniji.Bez ironije pisem.

Kobaja Grande

pre 1 godinu

Opel Astra G 1.6b ostao mi je u secanju kao najlosiji auto koji sam vozio u zivotu. I Stojadin je bio bolji.
Motor 1.6 trosio je 9 litara benzina u proseku. Menjac kao da nije spojen sa motorom i tockovima...mlohav i nikakav, pogresno proracunati stepeni prenosa. Cudne komande oko volana, pretvrdi i nepregledni prekidaci. Sedista tvrda kao drvene klupe.
U toj klasi starijih hatchback modela, najbolji je Ford Focus II 1.6b od 100ks. Jak, izdrzljiv, odlicno se vozi, ekonomican.

Volina

pre 1 godinu

Pa deje vido teo sam da vidim jer je bolje to auto od mog benvea ali sam sto odsto siguram da nije jel je benve po memi nabolje auto po memi nema bolje auto od benvea ni brzi

neodlucan

pre 1 godinu

Pa deje vido teo sam da vidim jer je bolje to auto od mog benvea ali sam sto odsto siguram da nije jel je benve po memi nabolje auto po memi nema bolje auto od benvea ni brzi
(Volina, 12. jul 2022 18:10)

legendo aktiviraj se malo i u rubrikama sporta zivota i super zene ipak si tu najdominantniji.Bez ironije pisem.

ccc

pre 1 godinu

Koliko god neki pokušavali da u komentarima omalovaže Astru G, praksa ih surovo demantuje. Ogroman broj ovih modela na našim ulicama, naročito u manjim mestima u Srbiji, gde ljudi nemaju uslova za održavanje novijih automobila, govori o izuzetnoj pouzdanosti i trajnosti Astri G. U mnogim mestima su Astre G i Zafire A taksi vozila koja su prevalila i po blizu milion kilometara i dalje se koriste. Astra G ima odličnu antikorozivnu zaštitu, retki su primerci koji su truli, ogibljenje je jednostavno i izdržljivo, motori pouzdani i trajni koji god da odaberete. Jedino stoji zamerka na malo tvrdja prednja sedišta. Ukoliko nadjete solidno očuvan primerak, uz redovno i jeftino održavanje slatko ćete se izvozati. Sva Opelova vozila su odličan odnos uloženog i dobijenog, naročito kod polovnjaka.

Kobaja Grande

pre 1 godinu

Opel Astra G 1.6b ostao mi je u secanju kao najlosiji auto koji sam vozio u zivotu. I Stojadin je bio bolji.
Motor 1.6 trosio je 9 litara benzina u proseku. Menjac kao da nije spojen sa motorom i tockovima...mlohav i nikakav, pogresno proracunati stepeni prenosa. Cudne komande oko volana, pretvrdi i nepregledni prekidaci. Sedista tvrda kao drvene klupe.
U toj klasi starijih hatchback modela, najbolji je Ford Focus II 1.6b od 100ks. Jak, izdrzljiv, odlicno se vozi, ekonomican.

Volina

pre 1 godinu

Pa deje vido teo sam da vidim jer je bolje to auto od mog benvea ali sam sto odsto siguram da nije jel je benve po memi nabolje auto po memi nema bolje auto od benvea ni brzi

urke

pre 1 godinu

..i dalje vozim astru g 1.7dti za posao...nepoderiv auto..2002 godiste, kod mene je 14 godina.
Kompjuter pumpe 2x repariran, 70 evra popravka i par puta alternator.
Sve ostalo potrosno...

DEX

pre 1 godinu

Na slici je baš Astra G kako i piše u članku. Neko je napisao da je to u stvari Astra H i dobio 100 potvrda o tome. Ne mogu da verujem koliko su ljudi skloni da pametuju sa svojim neznanjem. Ali kad neko vozi "benve" onda me ništa ne čudi.
Inače Astra G sa slike je odličan auto. Imao sam takav sa 1,7 Isuzu dizel motorom i trošio je 4,5-5,5 litara na 100 km.

Redakcija:

U početku je kao ilustracija teksta zaista greškom bila objavljena fotografija Astre H, ali je naknadno promenjena. Čitaoci su na to sa pravom ukazali u komentarima, pa je greška ispravljena.

Pozdrav!

Totalnonebitan

pre 1 godinu

Auto kupljen u salonu 2008, dizel sa 80ks. Auto je jeftin za odrzavanje, u gradu trosi 6 na otvorenom 5 dizela. Inace mane su alternator i brzo se trose paknovi. Sve sto moze da se zameni je pristupacno. Veliki servis plus mali sve ukupno 250e. Za prosecnu osobu sasvim dovoljan automobil. Nije bez razloga prozvan moderan Golf 2. Inace da se razumemo radim takav posao da cesto menjam automobile, privatno vozim Astru G klasik, svi novi i moderni lepo idu, puni modernih sistema, ekrana ali Astra i dalje je najisplativiji auto.

ns ja

pre 1 godinu

...Astra F, je za razliku bio katastrofalan, i to baš u svemu, uništio je u potpunosti renome cijele marke.
(Đorđdinosaur, 13. jul 2022 11:32)

Apsolutno netačno, slatko smo se nauživali! Pazi, te predratne 1992. stiže astra F u Novi Sad! Auu kako je taj auto ostavljao bez daha! Model sa golom opremom, tada, e ne da je imao muziku i onaj sat sa datumom u sredini, pfff, znači retko moćan auto-teško je opisati ta vremena!! Kako su nas ljudi gledali - totalno bez daha sve do neke 1996. kad je počela da se proizvodi poljska verzija "classic"

Takođe kada se 1998. pojavila astra G, pa ja ljudi vama ne mogu da opišem koliko je taj auto delovao moćno i preskupo - prosto ni sam sada ne verujem kako sam ostajao bez daha, ali totalno, kad sam prvi put video taj zadnji deo sa tada tim premoćnim velikim zadnjim svetlima : ))!!! (niko se i ne seća one prve fiat tempre sa brutalnim zadnjim stopovima!!!)

Takođe kad sam kao klinac prvi put 1984 video kadet suzu sa nekim jakim digitalnim radiom i kokpitom okrenutim ka vozaču i (tada) debelim volanom - to se teško može opisati kakav je to tada bio tehnološko vizuelni šok!!!

Posle, astra H, J i ova sada ne znam ni koje slovo ima - ni blizu nizu izazvale ama baš nikakav VAU efekat!

Astra F je volela da korodira, G je u svemu kvalitetnija i moćnija - ali tvrdim da je svaka odlična i kvalitetna - uz poznato poreklo (najbolje je da ste vi prvi vlasnik) i normalno održavanje - izuzetan auto!

komentator

pre 1 godinu

vozio sam ovaj model ukupno 10 godina, prvo 1.4 benzin 90ks a onda 1.7cdti sa 80ks! Po meni, jedan od najlepših hečbekova u to vreme kad se pojavila tj 1998.godine! Benzinski motor slab i lenj, mučio se na otvorenom putu, dizel varijanta sasvim dovoljna za prosečnog vozača! Imao sam problem sa pumpom visokog pritiska na dizelu i sa senzorom radilice na benzincu! Delova ima svuda i baš su jeftini! Prostora na zadnjim sedištima nema baš mnogo, vožnja je tvrda i ne baš udobna za duža putovanja! Dizel niie veliki potrošač, za početnike sasvim dobra opcija!

Simeun A.

pre 1 godinu

Ove što su neudobne su iz Mađarske, one udobne su iz Nemačke, pa vodite računa, razlika je drastična.
(dzigi, 13. jul 2022 09:43)

Astra F (jedinica) se zaista proizvodila u Szentgotthárd-u u Mađarskoj, međutim ovaj model G (Astra dvojka) se u Mađarskoj nikada nije proizvodio. Kasnije su tamo pravili Vectru a potom su je preuredili da se u njoj sklapaju motori. Milioni motora su sklopljeni u njoj, a momentalno u fabrici radi preko 800 zaposlenih. Kuriozitet je što je to moglo biti kod nas ali imali smo devedesetih "preča posla" od privrednog razvoja.

Filip

pre 1 godinu

Drug je imao Astru G pre nekih 20ak godina, dok smo studirali, pa sam se često vozio u njoj. Taj auto ne samo da je po svemu bio mnogo lošiji u poređenju s Golfom IV koji sam ja tad posedovao, nego je i sam po sebi bio realno nikakav. Sećam se kako sam se čudio da treba da bude rival VW-ovom modelu u kompakt (hatchback) klasi, a ni blizu nisu bili.

Toliko o tome

pre 1 godinu

Istina je da ih ima dosta kod nas i da ga dizajnerski nije vreme pregazilo, ali ne znam koliko je pametno ulagati u auto koji je stariji od početnika vožnje?

Đorđdinosaur

pre 1 godinu

Nitko, ali baš nitko od vozača ovog auta koje poznajem je ikad rekao nešto loše o tom autu, neki su prešli i po 300.000 uz nikakve probleme. Nije baš neki ljepotan ali zaista mu nitko me može osporiti vrhunsku izdržljivost, to kažem iako nemam blage veze s Opelom. Prethodnik, Astra F, je za razliku bio katastrofalan, i to baš u svemu, uništio je u potpunosti renome cijele marke.

Niksi

pre 1 godinu

Astru 1,7 dti 2001.g.sam vozio 12 godina. Ne da sam bio zadovoljan, nego nemam prave rijeci za opisati je. Odlican auto, nikad i nigdje me nije ostavila, na more smo skoro svake godine isli, ceste duze relacije pravili,a sve ok s njom. Sad pezoa 308-cu vozim i kad bi dao Bog da me sluzi upola kao Astra bio bih pre prezadovoljan. Toliko o Astri g.

Vozač

pre 1 godinu

Vozio sam korejsku varijantu sa Daevu značkom, nekih 200.000 km. Atmo 1.6 sa 105 ks je jednostavno neuništiv. Potrošnja zavisi od noge na gasu, da li se vozi na 2 ili 4000 obrtaja.

Đorđdinosaur

pre 1 godinu

@ns ja; u pravu ste, onaj mali displej u sredini je i na mene ostavio dojam. U ono vrijeme, ni c-klasa ga nije imala. Naravno da Astra F nije zamišljena kao loš auto ali kad su inženjeri napravili auto, cost reduceri su uzeli maha pa su mu radi toga na primjer zadnji blatobrani nakon 4-5 godina bili kao kroasani, kad to vidite, onda nije toliko bitno da li auto odlično leži na cesti, da li auto ima odlične motore kao Astra F.

Također ste u pravu što se tiče doživljaja kad je se predstavljao novi automobil, nebitno da li Kadett, Astra, bilo koji drugi auto. Nije bilo toliko puno marki, modela, tako da je to bilo nešto posebno. Pogledajte VW. Prije je bio Polo, Golf, Passat. Danas imate Up, Polo, t-cross, t-roc, Golf, ID3, ID 4, ID5, Arteon, Tiguan, Passat. Znači, nije više toliko posebno kad se pojavi novi model, što meni lično nije drago, ovo je već postalo nenormalno.

Žozef Dezire Žob

pre 1 godinu

Samo Bertone kupe, po mogućstvu 2.0T. Dobro, za početnika je ok i 1.8 :) Ostale verzije su penzionerske, naročito limuzina i karavan.

dzigi

pre 1 godinu

Vozio sam nekoliko njih, službene, sa različitim motorima i opremom. Ove što su neudobne su iz Mađarske, one udobne su iz Nemačke, pa vodite računa, razlika je drastična.

Zoran

pre 1 godinu

Astra F Benzin 1.6 pa ugradjen plin . Kilometraza 540.000 km . Motor mamara ali limarija mu je losija bila. Redovan servis i udri

Filip

pre 1 godinu

Drug je imao Astru G pre nekih 20ak godina, dok smo studirali, pa sam se često vozio u njoj. Taj auto ne samo da je po svemu bio mnogo lošiji u poređenju s Golfom IV koji sam ja tad posedovao, nego je i sam po sebi bio realno nikakav. Sećam se kako sam se čudio da treba da bude rival VW-ovom modelu u kompakt (hatchback) klasi, a ni blizu nisu bili.

Kobaja Grande

pre 1 godinu

Opel Astra G 1.6b ostao mi je u secanju kao najlosiji auto koji sam vozio u zivotu. I Stojadin je bio bolji.
Motor 1.6 trosio je 9 litara benzina u proseku. Menjac kao da nije spojen sa motorom i tockovima...mlohav i nikakav, pogresno proracunati stepeni prenosa. Cudne komande oko volana, pretvrdi i nepregledni prekidaci. Sedista tvrda kao drvene klupe.
U toj klasi starijih hatchback modela, najbolji je Ford Focus II 1.6b od 100ks. Jak, izdrzljiv, odlicno se vozi, ekonomican.

Žozef Dezire Žob

pre 1 godinu

Samo Bertone kupe, po mogućstvu 2.0T. Dobro, za početnika je ok i 1.8 :) Ostale verzije su penzionerske, naročito limuzina i karavan.

Volina

pre 1 godinu

Pa deje vido teo sam da vidim jer je bolje to auto od mog benvea ali sam sto odsto siguram da nije jel je benve po memi nabolje auto po memi nema bolje auto od benvea ni brzi

dzigi

pre 1 godinu

Vozio sam nekoliko njih, službene, sa različitim motorima i opremom. Ove što su neudobne su iz Mađarske, one udobne su iz Nemačke, pa vodite računa, razlika je drastična.

ns ja

pre 1 godinu

...Astra F, je za razliku bio katastrofalan, i to baš u svemu, uništio je u potpunosti renome cijele marke.
(Đorđdinosaur, 13. jul 2022 11:32)

Apsolutno netačno, slatko smo se nauživali! Pazi, te predratne 1992. stiže astra F u Novi Sad! Auu kako je taj auto ostavljao bez daha! Model sa golom opremom, tada, e ne da je imao muziku i onaj sat sa datumom u sredini, pfff, znači retko moćan auto-teško je opisati ta vremena!! Kako su nas ljudi gledali - totalno bez daha sve do neke 1996. kad je počela da se proizvodi poljska verzija "classic"

Takođe kada se 1998. pojavila astra G, pa ja ljudi vama ne mogu da opišem koliko je taj auto delovao moćno i preskupo - prosto ni sam sada ne verujem kako sam ostajao bez daha, ali totalno, kad sam prvi put video taj zadnji deo sa tada tim premoćnim velikim zadnjim svetlima : ))!!! (niko se i ne seća one prve fiat tempre sa brutalnim zadnjim stopovima!!!)

Takođe kad sam kao klinac prvi put 1984 video kadet suzu sa nekim jakim digitalnim radiom i kokpitom okrenutim ka vozaču i (tada) debelim volanom - to se teško može opisati kakav je to tada bio tehnološko vizuelni šok!!!

Posle, astra H, J i ova sada ne znam ni koje slovo ima - ni blizu nizu izazvale ama baš nikakav VAU efekat!

Astra F je volela da korodira, G je u svemu kvalitetnija i moćnija - ali tvrdim da je svaka odlična i kvalitetna - uz poznato poreklo (najbolje je da ste vi prvi vlasnik) i normalno održavanje - izuzetan auto!

Toliko o tome

pre 1 godinu

Istina je da ih ima dosta kod nas i da ga dizajnerski nije vreme pregazilo, ali ne znam koliko je pametno ulagati u auto koji je stariji od početnika vožnje?

komentator

pre 1 godinu

vozio sam ovaj model ukupno 10 godina, prvo 1.4 benzin 90ks a onda 1.7cdti sa 80ks! Po meni, jedan od najlepših hečbekova u to vreme kad se pojavila tj 1998.godine! Benzinski motor slab i lenj, mučio se na otvorenom putu, dizel varijanta sasvim dovoljna za prosečnog vozača! Imao sam problem sa pumpom visokog pritiska na dizelu i sa senzorom radilice na benzincu! Delova ima svuda i baš su jeftini! Prostora na zadnjim sedištima nema baš mnogo, vožnja je tvrda i ne baš udobna za duža putovanja! Dizel niie veliki potrošač, za početnike sasvim dobra opcija!

ccc

pre 1 godinu

Koliko god neki pokušavali da u komentarima omalovaže Astru G, praksa ih surovo demantuje. Ogroman broj ovih modela na našim ulicama, naročito u manjim mestima u Srbiji, gde ljudi nemaju uslova za održavanje novijih automobila, govori o izuzetnoj pouzdanosti i trajnosti Astri G. U mnogim mestima su Astre G i Zafire A taksi vozila koja su prevalila i po blizu milion kilometara i dalje se koriste. Astra G ima odličnu antikorozivnu zaštitu, retki su primerci koji su truli, ogibljenje je jednostavno i izdržljivo, motori pouzdani i trajni koji god da odaberete. Jedino stoji zamerka na malo tvrdja prednja sedišta. Ukoliko nadjete solidno očuvan primerak, uz redovno i jeftino održavanje slatko ćete se izvozati. Sva Opelova vozila su odličan odnos uloženog i dobijenog, naročito kod polovnjaka.

Đorđdinosaur

pre 1 godinu

Nitko, ali baš nitko od vozača ovog auta koje poznajem je ikad rekao nešto loše o tom autu, neki su prešli i po 300.000 uz nikakve probleme. Nije baš neki ljepotan ali zaista mu nitko me može osporiti vrhunsku izdržljivost, to kažem iako nemam blage veze s Opelom. Prethodnik, Astra F, je za razliku bio katastrofalan, i to baš u svemu, uništio je u potpunosti renome cijele marke.

DEX

pre 1 godinu

Na slici je baš Astra G kako i piše u članku. Neko je napisao da je to u stvari Astra H i dobio 100 potvrda o tome. Ne mogu da verujem koliko su ljudi skloni da pametuju sa svojim neznanjem. Ali kad neko vozi "benve" onda me ništa ne čudi.
Inače Astra G sa slike je odličan auto. Imao sam takav sa 1,7 Isuzu dizel motorom i trošio je 4,5-5,5 litara na 100 km.

Redakcija:

U početku je kao ilustracija teksta zaista greškom bila objavljena fotografija Astre H, ali je naknadno promenjena. Čitaoci su na to sa pravom ukazali u komentarima, pa je greška ispravljena.

Pozdrav!

neodlucan

pre 1 godinu

Pa deje vido teo sam da vidim jer je bolje to auto od mog benvea ali sam sto odsto siguram da nije jel je benve po memi nabolje auto po memi nema bolje auto od benvea ni brzi
(Volina, 12. jul 2022 18:10)

legendo aktiviraj se malo i u rubrikama sporta zivota i super zene ipak si tu najdominantniji.Bez ironije pisem.

urke

pre 1 godinu

..i dalje vozim astru g 1.7dti za posao...nepoderiv auto..2002 godiste, kod mene je 14 godina.
Kompjuter pumpe 2x repariran, 70 evra popravka i par puta alternator.
Sve ostalo potrosno...

Vozač

pre 1 godinu

Vozio sam korejsku varijantu sa Daevu značkom, nekih 200.000 km. Atmo 1.6 sa 105 ks je jednostavno neuništiv. Potrošnja zavisi od noge na gasu, da li se vozi na 2 ili 4000 obrtaja.

Simeun A.

pre 1 godinu

Ove što su neudobne su iz Mađarske, one udobne su iz Nemačke, pa vodite računa, razlika je drastična.
(dzigi, 13. jul 2022 09:43)

Astra F (jedinica) se zaista proizvodila u Szentgotthárd-u u Mađarskoj, međutim ovaj model G (Astra dvojka) se u Mađarskoj nikada nije proizvodio. Kasnije su tamo pravili Vectru a potom su je preuredili da se u njoj sklapaju motori. Milioni motora su sklopljeni u njoj, a momentalno u fabrici radi preko 800 zaposlenih. Kuriozitet je što je to moglo biti kod nas ali imali smo devedesetih "preča posla" od privrednog razvoja.

Totalnonebitan

pre 1 godinu

Auto kupljen u salonu 2008, dizel sa 80ks. Auto je jeftin za odrzavanje, u gradu trosi 6 na otvorenom 5 dizela. Inace mane su alternator i brzo se trose paknovi. Sve sto moze da se zameni je pristupacno. Veliki servis plus mali sve ukupno 250e. Za prosecnu osobu sasvim dovoljan automobil. Nije bez razloga prozvan moderan Golf 2. Inace da se razumemo radim takav posao da cesto menjam automobile, privatno vozim Astru G klasik, svi novi i moderni lepo idu, puni modernih sistema, ekrana ali Astra i dalje je najisplativiji auto.

Đorđdinosaur

pre 1 godinu

@ns ja; u pravu ste, onaj mali displej u sredini je i na mene ostavio dojam. U ono vrijeme, ni c-klasa ga nije imala. Naravno da Astra F nije zamišljena kao loš auto ali kad su inženjeri napravili auto, cost reduceri su uzeli maha pa su mu radi toga na primjer zadnji blatobrani nakon 4-5 godina bili kao kroasani, kad to vidite, onda nije toliko bitno da li auto odlično leži na cesti, da li auto ima odlične motore kao Astra F.

Također ste u pravu što se tiče doživljaja kad je se predstavljao novi automobil, nebitno da li Kadett, Astra, bilo koji drugi auto. Nije bilo toliko puno marki, modela, tako da je to bilo nešto posebno. Pogledajte VW. Prije je bio Polo, Golf, Passat. Danas imate Up, Polo, t-cross, t-roc, Golf, ID3, ID 4, ID5, Arteon, Tiguan, Passat. Znači, nije više toliko posebno kad se pojavi novi model, što meni lično nije drago, ovo je već postalo nenormalno.

Zoran

pre 1 godinu

Astra F Benzin 1.6 pa ugradjen plin . Kilometraza 540.000 km . Motor mamara ali limarija mu je losija bila. Redovan servis i udri

Niksi

pre 1 godinu

Astru 1,7 dti 2001.g.sam vozio 12 godina. Ne da sam bio zadovoljan, nego nemam prave rijeci za opisati je. Odlican auto, nikad i nigdje me nije ostavila, na more smo skoro svake godine isli, ceste duze relacije pravili,a sve ok s njom. Sad pezoa 308-cu vozim i kad bi dao Bog da me sluzi upola kao Astra bio bih pre prezadovoljan. Toliko o Astri g.