Ponedeljak, 11.07.2022.

07:52

Test: Mercedes S-klase

Izvor: B92

Test: Mercedes S-klase IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

33 Komentari

Sortiraj po:

lala djilkosh

pre 1 godinu

Auto jeste vrh svih trenutnih tehnologija i kojekakvih pomocnih sistema. Verovatno su i i motor i menjac od najboljih. Ali kao sto je nekoliko komentatora ovde vec primetilo, nekako fali ono nesto. Za mene isto ove sarene led lampice, relativno pbican dizajn crnih koznih sedista i ovakvi tableti nikada nece biti neki poseban luksuz. Ali dobro, pretpostavljam da mercedes dobro zna koju klijentelu gadja, kome se to svidja i ko moze to da plati pa tako i plasira produkt.
A da stvarno zele nesto posebno, unajmili bi nekog boljeg dizajnera i unutrasnjost bi sigurno izgledala drugacije.
Ali kao i uvek, o ukusima ne vredi diskutovati :-)

lala djilkosh

pre 1 godinu

Auto jeste vrh svih trenutnih tehnologija i kojekakvih pomocnih sistema. Verovatno su i i motor i menjac od najboljih. Ali kao sto je nekoliko komentatora ovde vec primetilo, nekako fali ono nesto. Za mene isto ove sarene led lampice, relativno pbican dizajn crnih koznih sedista i ovakvi tableti nikada nece biti neki poseban luksuz. Ali dobro, pretpostavljam da mercedes dobro zna koju klijentelu gadja, kome se to svidja i ko moze to da plati pa tako i plasira produkt.
A da stvarno zele nesto posebno, unajmili bi nekog boljeg dizajnera i unutrasnjost bi sigurno izgledala drugacije.
Ali kao i uvek, o ukusima ne vredi diskutovati :-)

Hercegovac

pre 1 godinu

Sa ovako kičastim tabletima u unutrašnjosti dalkeo je S klasa od istinskog luksuza i osjećaja gospdstva koji su pruzali raniji modeli ove limuzine. Na zalost, polako se Mercedes gubi u trci za savremenim tehnoloskim dostignucima i pohlepi za profitom. Sve vise opzivaju svoja vozila. Steta za takav premijum brend.

Nemanja

pre 1 godinu

@ m 11.jul 2022

Gospodine, za pocetak budite makar malo pristojni. Kako mozete da kazete nekom da lupa a da pritom ne proverite prvo informaciju nego iznosite neke svoje "polu informacije"? Evo lepo link pa prictajte: https://www.drive.com.au/news/bentley-bentayga-to-carry-worlds-most-expensive-in-car-option/

Sat koji se doplacuje u Bentliju kosta 300.000 dolara! Da li vas je bar malo sramota zbog vaseg komentara?

A o kvalitetu dugmica sam govorio u RR-u a ne u A klasi i slicno, gde su daleko od plastike. Zaista prvo treba proveriti informaciju ako iznosite nesto o cemu ne znate, pa tek onda nekom mozete da kazete da "lupa". Bilo bi pristojno da se makar izvinete i priznate gresku. Pozdrav!

m

pre 1 godinu

Jedino ne mogu da shvatim, sto sam pisao vec nekoliko puta, odsustvo luksuznih detalja iz enterijera. Nije luksuz danas veliki tablet (vrv. made in china) i led sijalice koje svi imamo i na jelkama (sigurno made in china). Luksuzni detalji su recimo analogni sat, koga ovde nema. Taj isti sat kod Bentlija recimo moze kostati vise od celog auta. Ovde toga nema... Takodje, odsustvo bilo kakvog analognog pokazivaca, dugmeta od najfinijih materijala itd. malo kvari sliku. Ovako izgleda kao da su zeleli da isprate Teslu a ne da oni sami postave standarde, kao sto je S klasa uvek radila. Pogledajte malo detalje kakve recimo ima RR... Pa tamo je dugme za zatvaranje i otvaranje ventilacionih otvora pravo remek delo. Da ne pricam da su recimo kod prvog novog Majbaha (s57 i 62) putnici na zadnjoj klupi imali analogne pokazivace brzine itd., dok je vozac imao digitalne. E to je pravi luksuz, uz kozu i drvo kojih i ovde ima u izobilju. Ovako deluje nekako obicno, odnosno da postoji puno prostora za napredak. Naravno, sve ostalo je cisto savrsenstvo...
(Nemanja, 11. jul 2022 11:46)

prvo analogni satovi u bentliju mogu da budu Breitling, i to mozda, jer sa njima imaji saradnju i liniju modela Breitling by Bently. Breitling nema toliko skupe satove tako da ne lupaj. Mercedes je ranije u S i E klasi imao IWC satove i iskreno ocajno je to izgledalo, prosla su ta vremema, mora se ici u korak sa vrenom. dugmad od najfinijih materijala ne postoje jer su svi od plastike, u S klasi i RR malo finije nego u A klasi ali opet je to plastika. ostatak kabine je druga prica.

m

pre 1 godinu

Enterijer je luksuzan tablet, ni jedan ekran nije bolji od luksuznih analognih pokazivača.
To je kao da mislite da je iWatch luksuzniji od Omege, Rolexa i sl.
(Miloš, 11. jul 2022 11:01)

apple watch nije luksuzniji of omege ali ne funkcionalniji visestruko, kao sto je i ovak ekran u odnosu na klasicne instrument table. druga stvar, poredjenje ti nije na mesti jer su omega i sl satovi mala remek dela u koja ide jako puno truda i rada da se naprave u a u instrument tablu kola totalno suprotno.

m

pre 1 godinu

Kada bi imao para za luksuzan auto,to bi bio Rols Rojs ili Bently.Tu dolazi elegancija do izražaja,od enterijera do eksterijera. Sam praviš svoj auto,plus što mu cena ne pada kao Mercedesu.
(Lala, 11. jul 2022 16:23)

kako da ne, procackaj malo oglase po nemackoj pa nam javi cene 4-5 godina starih bentlija RR takodje i s klasa, bmw-7 i audi a8. cisto da vidimo da li se vise isplati s klasa ili RR slicnog godista i kilometraze.

Neko iz mase

pre 1 godinu

Tuga je da navjeci pljuvaci svega naprednong uglavnom voze Punta i slicne 'zveri'. Manite se ljudi besmislenog kritikovanja. Ovo i nije pravljeno za vas (niti za mene). Istinskim kupcima ovih kola nista od navedenog ne smeta.

Lala

pre 1 godinu

Kada bi imao para za luksuzan auto,to bi bio Rols Rojs ili Bently.Tu dolazi elegancija do izražaja,od enterijera do eksterijera. Sam praviš svoj auto,plus što mu cena ne pada kao Mercedesu.

Goxy

pre 1 godinu

Pametnom dosta
(Kobaja Grande, 11. jul 2022 12:04)

Ova faca meri potrošnju i trošak registracije za 150 000 eur kola. Srbine, da li si ti realan? I koliko glup trebaš biti da shvatiš kako pametnom nikad nije dosta? Ta floskula je najbolji indikator idiota ispred sebe.

haho

pre 1 godinu

Ok,dajte ime i prezime,vas,koji ste profesionalno vozili taj auto,stručno znanje vase,detaljan opis tehnički testa,kako je izgledao,ovako samo sluzba ispiranja mozga na siroko i zatupljivanje masa,u politickoj funkciji,naravno.

sve il' nista

pre 1 godinu

Pišaju po sirotinji sram ih bilo. Umesto da naprave nešto što sirotinja može da kupi.
(Goxy, 11. jul 2022 10:29)

dobro, nije bas tako. postoji jos klasa al' sirotinja nece pa nece

miško

pre 1 godinu

Uputstvo za DS 4 na 230 strana... Pokušao sam da pročitam, a kad sam stigao do pola, već sam zaboravio šta sam pročitao... Lakše mi je bilo sa udžbenicima na faksu... Batalio sam, namestio osnovne stvari, radio, navigaciju, osvetljenje, sedišta... I dosta mi je!
Za ovu mečku je verovatno kao Rat i mir, na hiljadu strana... Treba ti godišnji odmor samo da pročitaš...

Kobaja Grande

pre 1 godinu

Na 130 km/h motor se vrti na 1450 o/min, trosi u proseku ispod 6 litara dizela.
Test od 1.100 km zavrsili sa prosekom od 7,2 l/100 km.
Pametnom dosta. 3000 kubika, 6 cilindara, dizel = kralj autoputeva.
Neko ce reci da se u Srbiji placa ekstra-porez na registraciju, zbog kubikaze, ali postoje i hibridni modeli dizela i benzinca, tako da u tom slucaju placate normalnu registraciju.

Nemanja

pre 1 godinu

Jedino ne mogu da shvatim, sto sam pisao vec nekoliko puta, odsustvo luksuznih detalja iz enterijera. Nije luksuz danas veliki tablet (vrv. made in china) i led sijalice koje svi imamo i na jelkama (sigurno made in china). Luksuzni detalji su recimo analogni sat, koga ovde nema. Taj isti sat kod Bentlija recimo moze kostati vise od celog auta. Ovde toga nema... Takodje, odsustvo bilo kakvog analognog pokazivaca, dugmeta od najfinijih materijala itd. malo kvari sliku. Ovako izgleda kao da su zeleli da isprate Teslu a ne da oni sami postave standarde, kao sto je S klasa uvek radila. Pogledajte malo detalje kakve recimo ima RR... Pa tamo je dugme za zatvaranje i otvaranje ventilacionih otvora pravo remek delo. Da ne pricam da su recimo kod prvog novog Majbaha (s57 i 62) putnici na zadnjoj klupi imali analogne pokazivace brzine itd., dok je vozac imao digitalne. E to je pravi luksuz, uz kozu i drvo kojih i ovde ima u izobilju. Ovako deluje nekako obicno, odnosno da postoji puno prostora za napredak. Naravno, sve ostalo je cisto savrsenstvo...

Miloš

pre 1 godinu

Enterijer je luksuzan tablet, ni jedan ekran nije bolji od luksuznih analognih pokazivača.
To je kao da mislite da je iWatch luksuzniji od Omege, Rolexa i sl.

staromodan

pre 1 godinu

Imam auto novije generacije i nerviraju me slajeri i touch padovi, sve to odvlači pažnju i nikada se neću navići. Srećom u svom autu na volanu imam i fizičke komande koje uglavnom koristim. Zaista je tehnolofija sa ekranima u velikoj meri nebezbedna i frustrirajuća u vožnji.

Miloš

pre 1 godinu

Enterijer je luksuzan tablet, ni jedan ekran nije bolji od luksuznih analognih pokazivača.
To je kao da mislite da je iWatch luksuzniji od Omege, Rolexa i sl.

miško

pre 1 godinu

Uputstvo za DS 4 na 230 strana... Pokušao sam da pročitam, a kad sam stigao do pola, već sam zaboravio šta sam pročitao... Lakše mi je bilo sa udžbenicima na faksu... Batalio sam, namestio osnovne stvari, radio, navigaciju, osvetljenje, sedišta... I dosta mi je!
Za ovu mečku je verovatno kao Rat i mir, na hiljadu strana... Treba ti godišnji odmor samo da pročitaš...

staromodan

pre 1 godinu

Imam auto novije generacije i nerviraju me slajeri i touch padovi, sve to odvlači pažnju i nikada se neću navići. Srećom u svom autu na volanu imam i fizičke komande koje uglavnom koristim. Zaista je tehnolofija sa ekranima u velikoj meri nebezbedna i frustrirajuća u vožnji.

Goxy

pre 1 godinu

Pametnom dosta
(Kobaja Grande, 11. jul 2022 12:04)

Ova faca meri potrošnju i trošak registracije za 150 000 eur kola. Srbine, da li si ti realan? I koliko glup trebaš biti da shvatiš kako pametnom nikad nije dosta? Ta floskula je najbolji indikator idiota ispred sebe.

Nemanja

pre 1 godinu

Jedino ne mogu da shvatim, sto sam pisao vec nekoliko puta, odsustvo luksuznih detalja iz enterijera. Nije luksuz danas veliki tablet (vrv. made in china) i led sijalice koje svi imamo i na jelkama (sigurno made in china). Luksuzni detalji su recimo analogni sat, koga ovde nema. Taj isti sat kod Bentlija recimo moze kostati vise od celog auta. Ovde toga nema... Takodje, odsustvo bilo kakvog analognog pokazivaca, dugmeta od najfinijih materijala itd. malo kvari sliku. Ovako izgleda kao da su zeleli da isprate Teslu a ne da oni sami postave standarde, kao sto je S klasa uvek radila. Pogledajte malo detalje kakve recimo ima RR... Pa tamo je dugme za zatvaranje i otvaranje ventilacionih otvora pravo remek delo. Da ne pricam da su recimo kod prvog novog Majbaha (s57 i 62) putnici na zadnjoj klupi imali analogne pokazivace brzine itd., dok je vozac imao digitalne. E to je pravi luksuz, uz kozu i drvo kojih i ovde ima u izobilju. Ovako deluje nekako obicno, odnosno da postoji puno prostora za napredak. Naravno, sve ostalo je cisto savrsenstvo...

Neko iz mase

pre 1 godinu

Tuga je da navjeci pljuvaci svega naprednong uglavnom voze Punta i slicne 'zveri'. Manite se ljudi besmislenog kritikovanja. Ovo i nije pravljeno za vas (niti za mene). Istinskim kupcima ovih kola nista od navedenog ne smeta.

sve il' nista

pre 1 godinu

Pišaju po sirotinji sram ih bilo. Umesto da naprave nešto što sirotinja može da kupi.
(Goxy, 11. jul 2022 10:29)

dobro, nije bas tako. postoji jos klasa al' sirotinja nece pa nece

Kobaja Grande

pre 1 godinu

Na 130 km/h motor se vrti na 1450 o/min, trosi u proseku ispod 6 litara dizela.
Test od 1.100 km zavrsili sa prosekom od 7,2 l/100 km.
Pametnom dosta. 3000 kubika, 6 cilindara, dizel = kralj autoputeva.
Neko ce reci da se u Srbiji placa ekstra-porez na registraciju, zbog kubikaze, ali postoje i hibridni modeli dizela i benzinca, tako da u tom slucaju placate normalnu registraciju.

m

pre 1 godinu

Kada bi imao para za luksuzan auto,to bi bio Rols Rojs ili Bently.Tu dolazi elegancija do izražaja,od enterijera do eksterijera. Sam praviš svoj auto,plus što mu cena ne pada kao Mercedesu.
(Lala, 11. jul 2022 16:23)

kako da ne, procackaj malo oglase po nemackoj pa nam javi cene 4-5 godina starih bentlija RR takodje i s klasa, bmw-7 i audi a8. cisto da vidimo da li se vise isplati s klasa ili RR slicnog godista i kilometraze.

haho

pre 1 godinu

Ok,dajte ime i prezime,vas,koji ste profesionalno vozili taj auto,stručno znanje vase,detaljan opis tehnički testa,kako je izgledao,ovako samo sluzba ispiranja mozga na siroko i zatupljivanje masa,u politickoj funkciji,naravno.

Lala

pre 1 godinu

Kada bi imao para za luksuzan auto,to bi bio Rols Rojs ili Bently.Tu dolazi elegancija do izražaja,od enterijera do eksterijera. Sam praviš svoj auto,plus što mu cena ne pada kao Mercedesu.

Nemanja

pre 1 godinu

@ m 11.jul 2022

Gospodine, za pocetak budite makar malo pristojni. Kako mozete da kazete nekom da lupa a da pritom ne proverite prvo informaciju nego iznosite neke svoje "polu informacije"? Evo lepo link pa prictajte: https://www.drive.com.au/news/bentley-bentayga-to-carry-worlds-most-expensive-in-car-option/

Sat koji se doplacuje u Bentliju kosta 300.000 dolara! Da li vas je bar malo sramota zbog vaseg komentara?

A o kvalitetu dugmica sam govorio u RR-u a ne u A klasi i slicno, gde su daleko od plastike. Zaista prvo treba proveriti informaciju ako iznosite nesto o cemu ne znate, pa tek onda nekom mozete da kazete da "lupa". Bilo bi pristojno da se makar izvinete i priznate gresku. Pozdrav!

m

pre 1 godinu

Jedino ne mogu da shvatim, sto sam pisao vec nekoliko puta, odsustvo luksuznih detalja iz enterijera. Nije luksuz danas veliki tablet (vrv. made in china) i led sijalice koje svi imamo i na jelkama (sigurno made in china). Luksuzni detalji su recimo analogni sat, koga ovde nema. Taj isti sat kod Bentlija recimo moze kostati vise od celog auta. Ovde toga nema... Takodje, odsustvo bilo kakvog analognog pokazivaca, dugmeta od najfinijih materijala itd. malo kvari sliku. Ovako izgleda kao da su zeleli da isprate Teslu a ne da oni sami postave standarde, kao sto je S klasa uvek radila. Pogledajte malo detalje kakve recimo ima RR... Pa tamo je dugme za zatvaranje i otvaranje ventilacionih otvora pravo remek delo. Da ne pricam da su recimo kod prvog novog Majbaha (s57 i 62) putnici na zadnjoj klupi imali analogne pokazivace brzine itd., dok je vozac imao digitalne. E to je pravi luksuz, uz kozu i drvo kojih i ovde ima u izobilju. Ovako deluje nekako obicno, odnosno da postoji puno prostora za napredak. Naravno, sve ostalo je cisto savrsenstvo...
(Nemanja, 11. jul 2022 11:46)

prvo analogni satovi u bentliju mogu da budu Breitling, i to mozda, jer sa njima imaji saradnju i liniju modela Breitling by Bently. Breitling nema toliko skupe satove tako da ne lupaj. Mercedes je ranije u S i E klasi imao IWC satove i iskreno ocajno je to izgledalo, prosla su ta vremema, mora se ici u korak sa vrenom. dugmad od najfinijih materijala ne postoje jer su svi od plastike, u S klasi i RR malo finije nego u A klasi ali opet je to plastika. ostatak kabine je druga prica.

Hercegovac

pre 1 godinu

Sa ovako kičastim tabletima u unutrašnjosti dalkeo je S klasa od istinskog luksuza i osjećaja gospdstva koji su pruzali raniji modeli ove limuzine. Na zalost, polako se Mercedes gubi u trci za savremenim tehnoloskim dostignucima i pohlepi za profitom. Sve vise opzivaju svoja vozila. Steta za takav premijum brend.

m

pre 1 godinu

Enterijer je luksuzan tablet, ni jedan ekran nije bolji od luksuznih analognih pokazivača.
To je kao da mislite da je iWatch luksuzniji od Omege, Rolexa i sl.
(Miloš, 11. jul 2022 11:01)

apple watch nije luksuzniji of omege ali ne funkcionalniji visestruko, kao sto je i ovak ekran u odnosu na klasicne instrument table. druga stvar, poredjenje ti nije na mesti jer su omega i sl satovi mala remek dela u koja ide jako puno truda i rada da se naprave u a u instrument tablu kola totalno suprotno.

lala djilkosh

pre 1 godinu

Auto jeste vrh svih trenutnih tehnologija i kojekakvih pomocnih sistema. Verovatno su i i motor i menjac od najboljih. Ali kao sto je nekoliko komentatora ovde vec primetilo, nekako fali ono nesto. Za mene isto ove sarene led lampice, relativno pbican dizajn crnih koznih sedista i ovakvi tableti nikada nece biti neki poseban luksuz. Ali dobro, pretpostavljam da mercedes dobro zna koju klijentelu gadja, kome se to svidja i ko moze to da plati pa tako i plasira produkt.
A da stvarno zele nesto posebno, unajmili bi nekog boljeg dizajnera i unutrasnjost bi sigurno izgledala drugacije.
Ali kao i uvek, o ukusima ne vredi diskutovati :-)

lala djilkosh

pre 1 godinu

Auto jeste vrh svih trenutnih tehnologija i kojekakvih pomocnih sistema. Verovatno su i i motor i menjac od najboljih. Ali kao sto je nekoliko komentatora ovde vec primetilo, nekako fali ono nesto. Za mene isto ove sarene led lampice, relativno pbican dizajn crnih koznih sedista i ovakvi tableti nikada nece biti neki poseban luksuz. Ali dobro, pretpostavljam da mercedes dobro zna koju klijentelu gadja, kome se to svidja i ko moze to da plati pa tako i plasira produkt.
A da stvarno zele nesto posebno, unajmili bi nekog boljeg dizajnera i unutrasnjost bi sigurno izgledala drugacije.
Ali kao i uvek, o ukusima ne vredi diskutovati :-)

Lala

pre 1 godinu

Kada bi imao para za luksuzan auto,to bi bio Rols Rojs ili Bently.Tu dolazi elegancija do izražaja,od enterijera do eksterijera. Sam praviš svoj auto,plus što mu cena ne pada kao Mercedesu.

Kobaja Grande

pre 1 godinu

Na 130 km/h motor se vrti na 1450 o/min, trosi u proseku ispod 6 litara dizela.
Test od 1.100 km zavrsili sa prosekom od 7,2 l/100 km.
Pametnom dosta. 3000 kubika, 6 cilindara, dizel = kralj autoputeva.
Neko ce reci da se u Srbiji placa ekstra-porez na registraciju, zbog kubikaze, ali postoje i hibridni modeli dizela i benzinca, tako da u tom slucaju placate normalnu registraciju.

m

pre 1 godinu

Jedino ne mogu da shvatim, sto sam pisao vec nekoliko puta, odsustvo luksuznih detalja iz enterijera. Nije luksuz danas veliki tablet (vrv. made in china) i led sijalice koje svi imamo i na jelkama (sigurno made in china). Luksuzni detalji su recimo analogni sat, koga ovde nema. Taj isti sat kod Bentlija recimo moze kostati vise od celog auta. Ovde toga nema... Takodje, odsustvo bilo kakvog analognog pokazivaca, dugmeta od najfinijih materijala itd. malo kvari sliku. Ovako izgleda kao da su zeleli da isprate Teslu a ne da oni sami postave standarde, kao sto je S klasa uvek radila. Pogledajte malo detalje kakve recimo ima RR... Pa tamo je dugme za zatvaranje i otvaranje ventilacionih otvora pravo remek delo. Da ne pricam da su recimo kod prvog novog Majbaha (s57 i 62) putnici na zadnjoj klupi imali analogne pokazivace brzine itd., dok je vozac imao digitalne. E to je pravi luksuz, uz kozu i drvo kojih i ovde ima u izobilju. Ovako deluje nekako obicno, odnosno da postoji puno prostora za napredak. Naravno, sve ostalo je cisto savrsenstvo...
(Nemanja, 11. jul 2022 11:46)

prvo analogni satovi u bentliju mogu da budu Breitling, i to mozda, jer sa njima imaji saradnju i liniju modela Breitling by Bently. Breitling nema toliko skupe satove tako da ne lupaj. Mercedes je ranije u S i E klasi imao IWC satove i iskreno ocajno je to izgledalo, prosla su ta vremema, mora se ici u korak sa vrenom. dugmad od najfinijih materijala ne postoje jer su svi od plastike, u S klasi i RR malo finije nego u A klasi ali opet je to plastika. ostatak kabine je druga prica.

Hercegovac

pre 1 godinu

Sa ovako kičastim tabletima u unutrašnjosti dalkeo je S klasa od istinskog luksuza i osjećaja gospdstva koji su pruzali raniji modeli ove limuzine. Na zalost, polako se Mercedes gubi u trci za savremenim tehnoloskim dostignucima i pohlepi za profitom. Sve vise opzivaju svoja vozila. Steta za takav premijum brend.

m

pre 1 godinu

Enterijer je luksuzan tablet, ni jedan ekran nije bolji od luksuznih analognih pokazivača.
To je kao da mislite da je iWatch luksuzniji od Omege, Rolexa i sl.
(Miloš, 11. jul 2022 11:01)

apple watch nije luksuzniji of omege ali ne funkcionalniji visestruko, kao sto je i ovak ekran u odnosu na klasicne instrument table. druga stvar, poredjenje ti nije na mesti jer su omega i sl satovi mala remek dela u koja ide jako puno truda i rada da se naprave u a u instrument tablu kola totalno suprotno.

Nemanja

pre 1 godinu

Jedino ne mogu da shvatim, sto sam pisao vec nekoliko puta, odsustvo luksuznih detalja iz enterijera. Nije luksuz danas veliki tablet (vrv. made in china) i led sijalice koje svi imamo i na jelkama (sigurno made in china). Luksuzni detalji su recimo analogni sat, koga ovde nema. Taj isti sat kod Bentlija recimo moze kostati vise od celog auta. Ovde toga nema... Takodje, odsustvo bilo kakvog analognog pokazivaca, dugmeta od najfinijih materijala itd. malo kvari sliku. Ovako izgleda kao da su zeleli da isprate Teslu a ne da oni sami postave standarde, kao sto je S klasa uvek radila. Pogledajte malo detalje kakve recimo ima RR... Pa tamo je dugme za zatvaranje i otvaranje ventilacionih otvora pravo remek delo. Da ne pricam da su recimo kod prvog novog Majbaha (s57 i 62) putnici na zadnjoj klupi imali analogne pokazivace brzine itd., dok je vozac imao digitalne. E to je pravi luksuz, uz kozu i drvo kojih i ovde ima u izobilju. Ovako deluje nekako obicno, odnosno da postoji puno prostora za napredak. Naravno, sve ostalo je cisto savrsenstvo...

m

pre 1 godinu

Kada bi imao para za luksuzan auto,to bi bio Rols Rojs ili Bently.Tu dolazi elegancija do izražaja,od enterijera do eksterijera. Sam praviš svoj auto,plus što mu cena ne pada kao Mercedesu.
(Lala, 11. jul 2022 16:23)

kako da ne, procackaj malo oglase po nemackoj pa nam javi cene 4-5 godina starih bentlija RR takodje i s klasa, bmw-7 i audi a8. cisto da vidimo da li se vise isplati s klasa ili RR slicnog godista i kilometraze.

Goxy

pre 1 godinu

Pametnom dosta
(Kobaja Grande, 11. jul 2022 12:04)

Ova faca meri potrošnju i trošak registracije za 150 000 eur kola. Srbine, da li si ti realan? I koliko glup trebaš biti da shvatiš kako pametnom nikad nije dosta? Ta floskula je najbolji indikator idiota ispred sebe.

Neko iz mase

pre 1 godinu

Tuga je da navjeci pljuvaci svega naprednong uglavnom voze Punta i slicne 'zveri'. Manite se ljudi besmislenog kritikovanja. Ovo i nije pravljeno za vas (niti za mene). Istinskim kupcima ovih kola nista od navedenog ne smeta.

haho

pre 1 godinu

Ok,dajte ime i prezime,vas,koji ste profesionalno vozili taj auto,stručno znanje vase,detaljan opis tehnički testa,kako je izgledao,ovako samo sluzba ispiranja mozga na siroko i zatupljivanje masa,u politickoj funkciji,naravno.

Miloš

pre 1 godinu

Enterijer je luksuzan tablet, ni jedan ekran nije bolji od luksuznih analognih pokazivača.
To je kao da mislite da je iWatch luksuzniji od Omege, Rolexa i sl.

staromodan

pre 1 godinu

Imam auto novije generacije i nerviraju me slajeri i touch padovi, sve to odvlači pažnju i nikada se neću navići. Srećom u svom autu na volanu imam i fizičke komande koje uglavnom koristim. Zaista je tehnolofija sa ekranima u velikoj meri nebezbedna i frustrirajuća u vožnji.

miško

pre 1 godinu

Uputstvo za DS 4 na 230 strana... Pokušao sam da pročitam, a kad sam stigao do pola, već sam zaboravio šta sam pročitao... Lakše mi je bilo sa udžbenicima na faksu... Batalio sam, namestio osnovne stvari, radio, navigaciju, osvetljenje, sedišta... I dosta mi je!
Za ovu mečku je verovatno kao Rat i mir, na hiljadu strana... Treba ti godišnji odmor samo da pročitaš...

Nemanja

pre 1 godinu

@ m 11.jul 2022

Gospodine, za pocetak budite makar malo pristojni. Kako mozete da kazete nekom da lupa a da pritom ne proverite prvo informaciju nego iznosite neke svoje "polu informacije"? Evo lepo link pa prictajte: https://www.drive.com.au/news/bentley-bentayga-to-carry-worlds-most-expensive-in-car-option/

Sat koji se doplacuje u Bentliju kosta 300.000 dolara! Da li vas je bar malo sramota zbog vaseg komentara?

A o kvalitetu dugmica sam govorio u RR-u a ne u A klasi i slicno, gde su daleko od plastike. Zaista prvo treba proveriti informaciju ako iznosite nesto o cemu ne znate, pa tek onda nekom mozete da kazete da "lupa". Bilo bi pristojno da se makar izvinete i priznate gresku. Pozdrav!

sve il' nista

pre 1 godinu

Pišaju po sirotinji sram ih bilo. Umesto da naprave nešto što sirotinja može da kupi.
(Goxy, 11. jul 2022 10:29)

dobro, nije bas tako. postoji jos klasa al' sirotinja nece pa nece

lala djilkosh

pre 1 godinu

Auto jeste vrh svih trenutnih tehnologija i kojekakvih pomocnih sistema. Verovatno su i i motor i menjac od najboljih. Ali kao sto je nekoliko komentatora ovde vec primetilo, nekako fali ono nesto. Za mene isto ove sarene led lampice, relativno pbican dizajn crnih koznih sedista i ovakvi tableti nikada nece biti neki poseban luksuz. Ali dobro, pretpostavljam da mercedes dobro zna koju klijentelu gadja, kome se to svidja i ko moze to da plati pa tako i plasira produkt.
A da stvarno zele nesto posebno, unajmili bi nekog boljeg dizajnera i unutrasnjost bi sigurno izgledala drugacije.
Ali kao i uvek, o ukusima ne vredi diskutovati :-)

lala djilkosh

pre 1 godinu

Auto jeste vrh svih trenutnih tehnologija i kojekakvih pomocnih sistema. Verovatno su i i motor i menjac od najboljih. Ali kao sto je nekoliko komentatora ovde vec primetilo, nekako fali ono nesto. Za mene isto ove sarene led lampice, relativno pbican dizajn crnih koznih sedista i ovakvi tableti nikada nece biti neki poseban luksuz. Ali dobro, pretpostavljam da mercedes dobro zna koju klijentelu gadja, kome se to svidja i ko moze to da plati pa tako i plasira produkt.
A da stvarno zele nesto posebno, unajmili bi nekog boljeg dizajnera i unutrasnjost bi sigurno izgledala drugacije.
Ali kao i uvek, o ukusima ne vredi diskutovati :-)