Utorak, 05.07.2022.

13:55

Test: Audi A3 Sportback 35 TFSI S-tronic

Izvor: B92

Test: Audi A3 Sportback 35 TFSI S-tronic IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

37 Komentari

Sortiraj po:

Vlada

pre 1 godinu

Gledam ove izduve ventilacije za zadnje sedište i pitam se da li se radi o hjundai i10 ili nekom sličnom autu niske kategorije?

Veliki brat

pre 1 godinu

Mislim da je ovo najgore obeležavanje u istoriji automobilizma. Šta bi 35 TFSI trebalo da znači? Mislim, sad znam, ali apsolutno nema logike.
(Šeldon, 5. jul 2022 18:14)

Aj' kad znaš, reci i nama da nešto saznamo?

Počeli su tako i na Q serijama, 350TDI, 400TDI, više na osnovu oznake ne znaš ni koja je kubikaža motora niti koja je snaga...

DC

pre 1 godinu

@BetterCallSaul: pandan Golfu R je Audi S3, isti motor, isti menjač, isti pogon na sva 4 točka. Međutim Audi u igri ima i RS3 sa 5 cilindara i 2500 kubika. Tek je on zver.

BetterCallSaul

pre 1 godinu

Audi 3 je za Golfa svemirski brod !
(Odgovor ciniku, 5. jul 2022 22:07)

I ja gotivim Audi, ali Golf R je zver i nikakav A3, A4 mu ne mogu prici na asfaltu, cak ni na rally - offroad putevima. Mozda A6 RS, ali nista ispod toga.

Levi ulaz

pre 1 godinu

Imali su na akciji A4 sa valjda istim motorom za 30 hiljada. To je ipak viša klasa, a osnovna oprema A4 je ipak bogatija od osnovne opreme A3.
(w, 05. jul 2022 17:46)

Motor je bio sa 150 ks ali 2000 cm?. Manuelni menjač. Bila baš ok ponuda u ovom ludom vremenu.

Kralj

pre 1 godinu

Unutra jefino izgleda, spolja dosadnoa garancija samo 2 godine i to za 35000€. Mazda 3 je bolja opcija(bolji dizajn, lepsa unutra a i nudi od marta ove godine 6 godina garanciju) za 10000€ manje.

Milan

pre 1 godinu

Dobar deo komentara ovde se svodi na ''Ko je lud da plati 35k za ovakav auto, znas sta može za te novce da se kupi?!''

Ne ulazeći u bilo čiji džep, ali verotavno 7 od 10, kupuje jer jednostavno ima i sviđa mu/joj se, ne razmišljajuci o nekom vidu racionalne kupovine, jer opet imaju. Posle par godina prodaće i kupiti novi i tako u krug, dok bude mogao/la.

Ostali kupuju jer nemaju ali bi hteli da ga imaju, po sistemu ''uzeo sam ga na lizing, vozim dokle budem mogao da plaćam(naravno da ima i izuzetaka od ovog pravila)''.

Kada bi ljudi kupovali samo mozgom a ne i srcem(pogotovu je to na ovim prostorima izraženo), pola (ne)premijum marki bi završilo u stečaju.

Zakljuck: Svako kupuje ono što mu se sviđa i što misli da mu treba.Na kraju krajeva nije svakom isto 35k evra. Neko to zaradi za godinu dana a neko za dvadeset, a opet neko ''zaradi'' za mesec dana.

Nekad se znalo, osnovni(A3) je bio oko 20k evra, ako hoces da ga solidno spakuješ tvoj je za 25k.Tako da me ne bi me čudilo da za nekih desetak godina vidimo ''ovakv primerak'' za 50k evra. Ko li će tad biti lud?

P.S. Ne ramišljaju svi isto niti svi imaju iste mogućnosti i odnos prema novcu. Jedna od najgorih osobina kod ljudi je kad se upoređuju(obično NEOPRAVDANO) jedni sa drugima, nismo svi iz istog ''stada'' potekli.Toliko o automobilima. :)

P.S.S. Ne vozim Audi i ne vozim premijum.Napisah ovaj komentar najviše iz razloga tog paušalnog ocenjivanja sta je mnogo ili pak malo.

fudbaler

pre 1 godinu

Bas tsj Mahnattan sivi sam porucio sa tim plavim sedalima :). samo uz dosta dodataka kao zadnju kameru, split 40 20 40, ambient light, aluminium dodatci u interieru 18 cola gume i jos sitnih dodataka i sve mi sa popustom izaslo 30 000 eura. Porucen u Svedskoj. Mozda je malo tamo jeftinije nego kod nas.

Reziel

pre 1 godinu

Odlično izgleda, nastavlja dizajnerski stil ostalih Audija, pomalo hladan i tehnokratski. Unutra je jednostavan i elegantan, dopada mi se što odustaju od ekrana za bazne komande i vraćaju dugmiće. Ako bih morao da uporedim sa konkurentima, ipak bih pre izabrao aktuelni BMW serije 1, ali bih zato uzeo A3 pre A klase.
Što se cene tiče, premium brendovi, pa su premium i cene, naravno. Ipak, nisam siguran koliko to ima smisla u ovoj klasi. Kada sednete i provozate par sati A3 vrlo brzo ćete shvatiti da on jeste bolji od Mazde 3, Megana i recimo Fokusa, ali postavlja se pitanje da li to vredi 30% višu cenu.

DC

pre 1 godinu

'Dok konkurenti, pa čak i oni koji zvanično ne pripadaju premijum grupi proizvođača unapređuju svoje modele u smislu sve većih površina pod tapacirungom i sve manje detalja od tvrde plastike, Audi tu nekako stagnira.'
Novinar je očigledno hteo da bude obazriv prema Audiju. Kao neko ko vozi ovu marku zadnjih 5 godina a imao je prilike da sedne kako u ovaj, tako i u A3 prethodne generacije, dajem sebi za pravo da tvrdim da je Audi pojeftinio enterijer ne samo A3 nego i A6 C8 u odnosu na C7. Inače, prethodni A3 je imao ubedljivo najbolji enterijer u klasi, kako u pogledu kvaliteta materijala i prekidača, tako i u pogledu ergonomije. Vrlo verovatno neprevaziđen u tom segmentu. Ovaj to sasvim sigurno nije.

Никада зарез - УВЕК ЗАПЕТА

pre 1 godinu

Премијум ауто, али, некако, увек у сенци БМВ-а !
По управљивости, ни да “присмрди” БМВ-у, као ни моји Јапанци !

C i n i k

pre 1 godinu

Treba biti lud, pa dati 34.000eur za hatchback klase Golf.
Za ravno 10.000eur manje imate vrhunsku Mazdu 3.
(Kobaja Grande, 05. jul 2022 15:18)


Pa to i jeste Golf, od A do Š..

Šeldon

pre 1 godinu

Mislim da je ovo najgore obeležavanje u istoriji automobilizma. Šta bi 35 TFSI trebalo da znači? Mislim, sad znam, ali apsolutno nema logike.

Sun ce

pre 1 godinu

Evo prostora za povećanje udela u broju prodatih jedinica zbog pomenute najave jednog od konkurenata ka gašenju modela u ovoj klasi automobila? 🤔

w

pre 1 godinu

Imali su na akciji A4 sa valjda istim motorom za 30 hiljada. To je ipak viša klasa, a osnovna oprema A4 je ipak bogatija od osnovne opreme A3.

nolo

pre 1 godinu

Audi je zakon, a za one kriticare spoljasnjeg izgleda, u tome je fazon. Audi od pre 5 godina izgleda “ko nov” sto je dobro, a ne lose. “Devil is in the details”

Gde ja zivim

pre 1 godinu

27.500 evra za osnovnu verziju? Mozda nisam objektivan, ali poslednjih 15ak godina svaki Audi je isti! Ova klasa automobila, za ovu cenu, teba da izgleda kao avion, da bi privukao paznju kupaca! A ovako "na prvu" kao da je 2010. godiste, sto se spoljasnjeg izgleda tice. Sto se unutrasnjosti tice, izgleda kao mesana salata! Nista skladno, bez ikakve forme i reda, jos ova dva ventilatora za suvozaca kad pogledam, kao da ga je neki dizajner na kreku crtao... Verovarno nocu svetli unutra kao novogodisnja jelka, sto je trend kod Audi automobila dugi niz godina. Kazem mozda nisam u pravu, ukusi se razlikuju svakako, ali za te pare, koje se odvajaju za nova kola, moze se dobiti nesto mnogo lepse, originalnije, pa i bolje od ove korube!

Gde ja zivim

pre 1 godinu

27.500 evra za osnovnu verziju? Mozda nisam objektivan, ali poslednjih 15ak godina svaki Audi je isti! Ova klasa automobila, za ovu cenu, teba da izgleda kao avion, da bi privukao paznju kupaca! A ovako "na prvu" kao da je 2010. godiste, sto se spoljasnjeg izgleda tice. Sto se unutrasnjosti tice, izgleda kao mesana salata! Nista skladno, bez ikakve forme i reda, jos ova dva ventilatora za suvozaca kad pogledam, kao da ga je neki dizajner na kreku crtao... Verovarno nocu svetli unutra kao novogodisnja jelka, sto je trend kod Audi automobila dugi niz godina. Kazem mozda nisam u pravu, ukusi se razlikuju svakako, ali za te pare, koje se odvajaju za nova kola, moze se dobiti nesto mnogo lepse, originalnije, pa i bolje od ove korube!

Šeldon

pre 1 godinu

Mislim da je ovo najgore obeležavanje u istoriji automobilizma. Šta bi 35 TFSI trebalo da znači? Mislim, sad znam, ali apsolutno nema logike.

w

pre 1 godinu

Imali su na akciji A4 sa valjda istim motorom za 30 hiljada. To je ipak viša klasa, a osnovna oprema A4 je ipak bogatija od osnovne opreme A3.

Reziel

pre 1 godinu

Odlično izgleda, nastavlja dizajnerski stil ostalih Audija, pomalo hladan i tehnokratski. Unutra je jednostavan i elegantan, dopada mi se što odustaju od ekrana za bazne komande i vraćaju dugmiće. Ako bih morao da uporedim sa konkurentima, ipak bih pre izabrao aktuelni BMW serije 1, ali bih zato uzeo A3 pre A klase.
Što se cene tiče, premium brendovi, pa su premium i cene, naravno. Ipak, nisam siguran koliko to ima smisla u ovoj klasi. Kada sednete i provozate par sati A3 vrlo brzo ćete shvatiti da on jeste bolji od Mazde 3, Megana i recimo Fokusa, ali postavlja se pitanje da li to vredi 30% višu cenu.

Milan

pre 1 godinu

Dobar deo komentara ovde se svodi na ''Ko je lud da plati 35k za ovakav auto, znas sta može za te novce da se kupi?!''

Ne ulazeći u bilo čiji džep, ali verotavno 7 od 10, kupuje jer jednostavno ima i sviđa mu/joj se, ne razmišljajuci o nekom vidu racionalne kupovine, jer opet imaju. Posle par godina prodaće i kupiti novi i tako u krug, dok bude mogao/la.

Ostali kupuju jer nemaju ali bi hteli da ga imaju, po sistemu ''uzeo sam ga na lizing, vozim dokle budem mogao da plaćam(naravno da ima i izuzetaka od ovog pravila)''.

Kada bi ljudi kupovali samo mozgom a ne i srcem(pogotovu je to na ovim prostorima izraženo), pola (ne)premijum marki bi završilo u stečaju.

Zakljuck: Svako kupuje ono što mu se sviđa i što misli da mu treba.Na kraju krajeva nije svakom isto 35k evra. Neko to zaradi za godinu dana a neko za dvadeset, a opet neko ''zaradi'' za mesec dana.

Nekad se znalo, osnovni(A3) je bio oko 20k evra, ako hoces da ga solidno spakuješ tvoj je za 25k.Tako da me ne bi me čudilo da za nekih desetak godina vidimo ''ovakv primerak'' za 50k evra. Ko li će tad biti lud?

P.S. Ne ramišljaju svi isto niti svi imaju iste mogućnosti i odnos prema novcu. Jedna od najgorih osobina kod ljudi je kad se upoređuju(obično NEOPRAVDANO) jedni sa drugima, nismo svi iz istog ''stada'' potekli.Toliko o automobilima. :)

P.S.S. Ne vozim Audi i ne vozim premijum.Napisah ovaj komentar najviše iz razloga tog paušalnog ocenjivanja sta je mnogo ili pak malo.

DC

pre 1 godinu

'Dok konkurenti, pa čak i oni koji zvanično ne pripadaju premijum grupi proizvođača unapređuju svoje modele u smislu sve većih površina pod tapacirungom i sve manje detalja od tvrde plastike, Audi tu nekako stagnira.'
Novinar je očigledno hteo da bude obazriv prema Audiju. Kao neko ko vozi ovu marku zadnjih 5 godina a imao je prilike da sedne kako u ovaj, tako i u A3 prethodne generacije, dajem sebi za pravo da tvrdim da je Audi pojeftinio enterijer ne samo A3 nego i A6 C8 u odnosu na C7. Inače, prethodni A3 je imao ubedljivo najbolji enterijer u klasi, kako u pogledu kvaliteta materijala i prekidača, tako i u pogledu ergonomije. Vrlo verovatno neprevaziđen u tom segmentu. Ovaj to sasvim sigurno nije.

C i n i k

pre 1 godinu

Treba biti lud, pa dati 34.000eur za hatchback klase Golf.
Za ravno 10.000eur manje imate vrhunsku Mazdu 3.
(Kobaja Grande, 05. jul 2022 15:18)


Pa to i jeste Golf, od A do Š..

Никада зарез - УВЕК ЗАПЕТА

pre 1 godinu

Премијум ауто, али, некако, увек у сенци БМВ-а !
По управљивости, ни да “присмрди” БМВ-у, као ни моји Јапанци !

Sun ce

pre 1 godinu

Evo prostora za povećanje udela u broju prodatih jedinica zbog pomenute najave jednog od konkurenata ka gašenju modela u ovoj klasi automobila? 🤔

fudbaler

pre 1 godinu

Bas tsj Mahnattan sivi sam porucio sa tim plavim sedalima :). samo uz dosta dodataka kao zadnju kameru, split 40 20 40, ambient light, aluminium dodatci u interieru 18 cola gume i jos sitnih dodataka i sve mi sa popustom izaslo 30 000 eura. Porucen u Svedskoj. Mozda je malo tamo jeftinije nego kod nas.

Levi ulaz

pre 1 godinu

Imali su na akciji A4 sa valjda istim motorom za 30 hiljada. To je ipak viša klasa, a osnovna oprema A4 je ipak bogatija od osnovne opreme A3.
(w, 05. jul 2022 17:46)

Motor je bio sa 150 ks ali 2000 cm?. Manuelni menjač. Bila baš ok ponuda u ovom ludom vremenu.

DC

pre 1 godinu

@BetterCallSaul: pandan Golfu R je Audi S3, isti motor, isti menjač, isti pogon na sva 4 točka. Međutim Audi u igri ima i RS3 sa 5 cilindara i 2500 kubika. Tek je on zver.

nolo

pre 1 godinu

Audi je zakon, a za one kriticare spoljasnjeg izgleda, u tome je fazon. Audi od pre 5 godina izgleda “ko nov” sto je dobro, a ne lose. “Devil is in the details”

Kralj

pre 1 godinu

Unutra jefino izgleda, spolja dosadnoa garancija samo 2 godine i to za 35000€. Mazda 3 je bolja opcija(bolji dizajn, lepsa unutra a i nudi od marta ove godine 6 godina garanciju) za 10000€ manje.

Veliki brat

pre 1 godinu

Mislim da je ovo najgore obeležavanje u istoriji automobilizma. Šta bi 35 TFSI trebalo da znači? Mislim, sad znam, ali apsolutno nema logike.
(Šeldon, 5. jul 2022 18:14)

Aj' kad znaš, reci i nama da nešto saznamo?

Počeli su tako i na Q serijama, 350TDI, 400TDI, više na osnovu oznake ne znaš ni koja je kubikaža motora niti koja je snaga...

Vlada

pre 1 godinu

Gledam ove izduve ventilacije za zadnje sedište i pitam se da li se radi o hjundai i10 ili nekom sličnom autu niske kategorije?

BetterCallSaul

pre 1 godinu

Audi 3 je za Golfa svemirski brod !
(Odgovor ciniku, 5. jul 2022 22:07)

I ja gotivim Audi, ali Golf R je zver i nikakav A3, A4 mu ne mogu prici na asfaltu, cak ni na rally - offroad putevima. Mozda A6 RS, ali nista ispod toga.

nolo

pre 1 godinu

Audi je zakon, a za one kriticare spoljasnjeg izgleda, u tome je fazon. Audi od pre 5 godina izgleda “ko nov” sto je dobro, a ne lose. “Devil is in the details”

C i n i k

pre 1 godinu

Treba biti lud, pa dati 34.000eur za hatchback klase Golf.
Za ravno 10.000eur manje imate vrhunsku Mazdu 3.
(Kobaja Grande, 05. jul 2022 15:18)


Pa to i jeste Golf, od A do Š..

Никада зарез - УВЕК ЗАПЕТА

pre 1 godinu

Премијум ауто, али, некако, увек у сенци БМВ-а !
По управљивости, ни да “присмрди” БМВ-у, као ни моји Јапанци !

Gde ja zivim

pre 1 godinu

27.500 evra za osnovnu verziju? Mozda nisam objektivan, ali poslednjih 15ak godina svaki Audi je isti! Ova klasa automobila, za ovu cenu, teba da izgleda kao avion, da bi privukao paznju kupaca! A ovako "na prvu" kao da je 2010. godiste, sto se spoljasnjeg izgleda tice. Sto se unutrasnjosti tice, izgleda kao mesana salata! Nista skladno, bez ikakve forme i reda, jos ova dva ventilatora za suvozaca kad pogledam, kao da ga je neki dizajner na kreku crtao... Verovarno nocu svetli unutra kao novogodisnja jelka, sto je trend kod Audi automobila dugi niz godina. Kazem mozda nisam u pravu, ukusi se razlikuju svakako, ali za te pare, koje se odvajaju za nova kola, moze se dobiti nesto mnogo lepse, originalnije, pa i bolje od ove korube!

BetterCallSaul

pre 1 godinu

Audi 3 je za Golfa svemirski brod !
(Odgovor ciniku, 5. jul 2022 22:07)

I ja gotivim Audi, ali Golf R je zver i nikakav A3, A4 mu ne mogu prici na asfaltu, cak ni na rally - offroad putevima. Mozda A6 RS, ali nista ispod toga.

Kralj

pre 1 godinu

Unutra jefino izgleda, spolja dosadnoa garancija samo 2 godine i to za 35000€. Mazda 3 je bolja opcija(bolji dizajn, lepsa unutra a i nudi od marta ove godine 6 godina garanciju) za 10000€ manje.

DC

pre 1 godinu

'Dok konkurenti, pa čak i oni koji zvanično ne pripadaju premijum grupi proizvođača unapređuju svoje modele u smislu sve većih površina pod tapacirungom i sve manje detalja od tvrde plastike, Audi tu nekako stagnira.'
Novinar je očigledno hteo da bude obazriv prema Audiju. Kao neko ko vozi ovu marku zadnjih 5 godina a imao je prilike da sedne kako u ovaj, tako i u A3 prethodne generacije, dajem sebi za pravo da tvrdim da je Audi pojeftinio enterijer ne samo A3 nego i A6 C8 u odnosu na C7. Inače, prethodni A3 je imao ubedljivo najbolji enterijer u klasi, kako u pogledu kvaliteta materijala i prekidača, tako i u pogledu ergonomije. Vrlo verovatno neprevaziđen u tom segmentu. Ovaj to sasvim sigurno nije.

Milan

pre 1 godinu

Dobar deo komentara ovde se svodi na ''Ko je lud da plati 35k za ovakav auto, znas sta može za te novce da se kupi?!''

Ne ulazeći u bilo čiji džep, ali verotavno 7 od 10, kupuje jer jednostavno ima i sviđa mu/joj se, ne razmišljajuci o nekom vidu racionalne kupovine, jer opet imaju. Posle par godina prodaće i kupiti novi i tako u krug, dok bude mogao/la.

Ostali kupuju jer nemaju ali bi hteli da ga imaju, po sistemu ''uzeo sam ga na lizing, vozim dokle budem mogao da plaćam(naravno da ima i izuzetaka od ovog pravila)''.

Kada bi ljudi kupovali samo mozgom a ne i srcem(pogotovu je to na ovim prostorima izraženo), pola (ne)premijum marki bi završilo u stečaju.

Zakljuck: Svako kupuje ono što mu se sviđa i što misli da mu treba.Na kraju krajeva nije svakom isto 35k evra. Neko to zaradi za godinu dana a neko za dvadeset, a opet neko ''zaradi'' za mesec dana.

Nekad se znalo, osnovni(A3) je bio oko 20k evra, ako hoces da ga solidno spakuješ tvoj je za 25k.Tako da me ne bi me čudilo da za nekih desetak godina vidimo ''ovakv primerak'' za 50k evra. Ko li će tad biti lud?

P.S. Ne ramišljaju svi isto niti svi imaju iste mogućnosti i odnos prema novcu. Jedna od najgorih osobina kod ljudi je kad se upoređuju(obično NEOPRAVDANO) jedni sa drugima, nismo svi iz istog ''stada'' potekli.Toliko o automobilima. :)

P.S.S. Ne vozim Audi i ne vozim premijum.Napisah ovaj komentar najviše iz razloga tog paušalnog ocenjivanja sta je mnogo ili pak malo.

Šeldon

pre 1 godinu

Mislim da je ovo najgore obeležavanje u istoriji automobilizma. Šta bi 35 TFSI trebalo da znači? Mislim, sad znam, ali apsolutno nema logike.

fudbaler

pre 1 godinu

Bas tsj Mahnattan sivi sam porucio sa tim plavim sedalima :). samo uz dosta dodataka kao zadnju kameru, split 40 20 40, ambient light, aluminium dodatci u interieru 18 cola gume i jos sitnih dodataka i sve mi sa popustom izaslo 30 000 eura. Porucen u Svedskoj. Mozda je malo tamo jeftinije nego kod nas.

Sun ce

pre 1 godinu

Evo prostora za povećanje udela u broju prodatih jedinica zbog pomenute najave jednog od konkurenata ka gašenju modela u ovoj klasi automobila? 🤔

w

pre 1 godinu

Imali su na akciji A4 sa valjda istim motorom za 30 hiljada. To je ipak viša klasa, a osnovna oprema A4 je ipak bogatija od osnovne opreme A3.

Veliki brat

pre 1 godinu

Mislim da je ovo najgore obeležavanje u istoriji automobilizma. Šta bi 35 TFSI trebalo da znači? Mislim, sad znam, ali apsolutno nema logike.
(Šeldon, 5. jul 2022 18:14)

Aj' kad znaš, reci i nama da nešto saznamo?

Počeli su tako i na Q serijama, 350TDI, 400TDI, više na osnovu oznake ne znaš ni koja je kubikaža motora niti koja je snaga...

Reziel

pre 1 godinu

Odlično izgleda, nastavlja dizajnerski stil ostalih Audija, pomalo hladan i tehnokratski. Unutra je jednostavan i elegantan, dopada mi se što odustaju od ekrana za bazne komande i vraćaju dugmiće. Ako bih morao da uporedim sa konkurentima, ipak bih pre izabrao aktuelni BMW serije 1, ali bih zato uzeo A3 pre A klase.
Što se cene tiče, premium brendovi, pa su premium i cene, naravno. Ipak, nisam siguran koliko to ima smisla u ovoj klasi. Kada sednete i provozate par sati A3 vrlo brzo ćete shvatiti da on jeste bolji od Mazde 3, Megana i recimo Fokusa, ali postavlja se pitanje da li to vredi 30% višu cenu.

Vlada

pre 1 godinu

Gledam ove izduve ventilacije za zadnje sedište i pitam se da li se radi o hjundai i10 ili nekom sličnom autu niske kategorije?

Levi ulaz

pre 1 godinu

Imali su na akciji A4 sa valjda istim motorom za 30 hiljada. To je ipak viša klasa, a osnovna oprema A4 je ipak bogatija od osnovne opreme A3.
(w, 05. jul 2022 17:46)

Motor je bio sa 150 ks ali 2000 cm?. Manuelni menjač. Bila baš ok ponuda u ovom ludom vremenu.

DC

pre 1 godinu

@BetterCallSaul: pandan Golfu R je Audi S3, isti motor, isti menjač, isti pogon na sva 4 točka. Međutim Audi u igri ima i RS3 sa 5 cilindara i 2500 kubika. Tek je on zver.