Petak, 03.06.2022.

14:45

Test: Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid

Izvor: B92

Test: Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

18 Komentari

Sortiraj po:

Srdjan

pre 1 godinu

Ukratko, ruzan auto i smesan motor. Ni relativno mala potrosnja ne vadi stvar. Kao sto rece neko Panda je za ovo vrhunac tehnologije i dizajna.

goran

pre 1 godinu

Imam rent-a-car agenciju i kupio sam pre nešto manje od godinu dana za nju dva ignisa, doduše ne u hibrid varijanti. Tačno je da je automobil prostran za svoje gabarite, i do sada sa 25k kilometara nije bilo nikakvih tehničkih problema, što je i očekivano doduše. Međutim... Kvalitet izrade, materijali i osećaj koji imate kada sednete u njega me je vratio u vreme mog prvog auta - yuga 55. Cena mu sada dodatno raste, a u trenutku kada sam kupovao bila je previsoka za ono što dobijete... Prosto, kada zatvarate vrata i vidite koliko su tanka i lagana, uz veoma uske pneumatike, (subjektivni) osećaj sigurnosti je jako slab...

Dejan

pre 1 godinu

Autić za ljude ISPODprosečne visine. Zašto ovo kažem? Pogledajte vrata auta i gde je gornja ivica vrata u odnosu na krov. Ulazio u njega izašao i nikad više - hvala! U njega je muka ući a još veća izaći. Morate paziti da ne udarite glavom koliko je otvor u odnosu na liniju krova nizak.

jo

pre 1 godinu

Vauuuuuuu 1.2 b2nzinac trosi 6,5L po gradu, na otorenom 5,5 vau- moj auto 2006.god 1.2 benzinac isto to moze, cak eto 100km otvorenog ravnog puta(10km auto put) prelazi sa 4.3 prosekom, tako da ne znam sta je ovde novo i inovativno...Panda za ovo pojam stila, izrade i jeftine voznje...

Ivan ZG

pre 1 godinu

@Boris Cini mi se da ne razumes kako to funkcionise. Onaj ko kupi auto od 100k eura je ubacio 20k poreza u drzavnu kasu. Pare za subvenciju nikako ne dolaze od boranije.
(Kvaka, 4. jun 2022 10:22)

Ljudi misle da kod tih subvencija nešto država daje. I da još uzima siromašnima da bi dala bogatima.
A u stvari država se odrekne npr. 5.000 eura davanja i to nazove subvencijom i tako ostvari prihod na uvoz auta od "samo" 20.000 eura umjesto 25.000 eura. I od koga je to "uzela"?

Ivan ZG

pre 1 godinu

Nevjerojatno prostran i praktičan auto za četvero. Vozio sam auto sa ovim motorom prije dodavanja el. asistencije tj. hibridizacije i auto ide iznenađujuće dobro. Pri manjim brzinama je baš živahan i lijepo elastičan. Ja sam ga gnjavio, stiskao i nisam uspio preći 6,5 litara potrošnju. Prijatelj koji ga vozi već 2 godine kaže da mu je potrošnja po gradu, zimi i na kratkim relacijama maksimalno 6,5 litara.
Čim je duža relacija (od 2 km) potrošnja pada na 6, a ljeti i na 5,5.
Po otvorenom troši 4-5 van autoceste, a 6-7,5 na autocesti.
Uz to se može ugraditi normalan plin jer motor nema direktno ubrizgavanje pa onda troši na kapaljku. Iako prodavač kaže da su samo u 2 auta ugradili plin jer ionako malo troši (tada nitko nije znao da bi litra benzina mogla biti 2 eura).
Jedino negativno što sam primjetio je malo tvrđi ovjes koji je taman dovoljno dobar da ne bude iritantan. Ja bi ugradio gume većeg profila da bar još malo "omekanim" prelazak preko šahtova. Inače ovjes je iznenađujuće tih pri prelasku preko rupa.

Rodion Gataulin

pre 1 godinu

@Cini mi se da ne razumes kako to funkcionise. Onaj ko kupi auto od 100k eura je ubacio 20k poreza u drzavnu kasu. Pare za subvenciju nikako ne dolaze od boranije.
(Kvaka, 4. jun 2022 10:22)

Naprotiv, TI ne razumeš kako "to" funkcioniše (i ne "čini mi se", nego STVARNO ne razumeš). Na jednog takvog koji "kupi auto od 100k" dođe MILION ovih što čine "boraniju" kako ti zoveš LJUDE, dakle od svakog od tih iz "boranije" "država" neka OD USTA OTME 10 Eura (otme i opljačka I DALEKO VIŠE, ali ajde da kažemo 10), to ti je DESET MILIONA EURA, u odnosu na tvojih pišljivih 20k. Tako da DA - TAČNO JE KAO ŠTO JE ČOVEK KOME ODGOVARAŠ NAPISAO - sirotinja SPONZORIŠE "SUBVENCIJE" za električna i hibrinda "vozila" za ove sa 100k, ali SAMO DOK JOJ NE PUKNE FILM. Posle toga, vi vidite šta ćete i gde ćete. Uskoro.

Kvaka

pre 1 godinu

@Boris Cini mi se da ne razumes kako to funkcionise. Onaj ko kupi auto od 100k eura je ubacio 20k poreza u drzavnu kasu. Pare za subvenciju nikako ne dolaze od boranije.

suzuki

pre 1 godinu

Ja sam vlasnik Vitare već pet godina i 85kkm i prezadovolhan sam. Sve što je opisano u tekstu važi i za Vitaru, samo što je značajno prostranija i komfornija. Atmosferski 1.6 benzinac je odličan, treba ga uvesti u više obrtaje prilikom preticanja, a na otvorenom putu ide lepo i vožnja je opuštena, troši iznenadjujuće malo (6,4l u mešovitom režimu) do 120km/h. Troškovi održavanja minimalni, pozicija sedenja odlična, veliki klirens za vožnju makadamom i prelazak preko ivičnjaka, ma sjajan narodni automobil i takve pravi suzuki.

Boris

pre 1 godinu

Izuzetan auto za grad a u verziji 4X4 za seoska naselja ili planine.
Za mene je tuzno da drzava subvencionise hibride i elektro vozila bogatih građana od po 50 000 ili 100 000€ ukupne cene sa 5-6 hiljada eura ili koliko vec a seljani do traktora i subvencija nema sanse da dodju.
A posle toga im naplacuje registraciju manje nego za jugo 45. Siromasni gradjani kojih je vecina finansiraju svojim novcem bogate gradjane da kupe dzip koji kosta 100 000eur za 95 000€ (5 soma od boranije a o onih 95 u vecini)

Vozač

pre 1 godinu

Za samo sedam godina, prešao je dug put i dositgao cenu nekadašnjeg S Krosa. Te davne 2015e, kretao je od 8800 na akciji. Bez ovog hibridnog sistema doduše, ali sa istim motorom.

Boris

pre 1 godinu

Izuzetan auto za grad a u verziji 4X4 za seoska naselja ili planine.
Za mene je tuzno da drzava subvencionise hibride i elektro vozila bogatih građana od po 50 000 ili 100 000€ ukupne cene sa 5-6 hiljada eura ili koliko vec a seljani do traktora i subvencija nema sanse da dodju.
A posle toga im naplacuje registraciju manje nego za jugo 45. Siromasni gradjani kojih je vecina finansiraju svojim novcem bogate gradjane da kupe dzip koji kosta 100 000eur za 95 000€ (5 soma od boranije a o onih 95 u vecini)

Vozač

pre 1 godinu

Za samo sedam godina, prešao je dug put i dositgao cenu nekadašnjeg S Krosa. Te davne 2015e, kretao je od 8800 na akciji. Bez ovog hibridnog sistema doduše, ali sa istim motorom.

suzuki

pre 1 godinu

Ja sam vlasnik Vitare već pet godina i 85kkm i prezadovolhan sam. Sve što je opisano u tekstu važi i za Vitaru, samo što je značajno prostranija i komfornija. Atmosferski 1.6 benzinac je odličan, treba ga uvesti u više obrtaje prilikom preticanja, a na otvorenom putu ide lepo i vožnja je opuštena, troši iznenadjujuće malo (6,4l u mešovitom režimu) do 120km/h. Troškovi održavanja minimalni, pozicija sedenja odlična, veliki klirens za vožnju makadamom i prelazak preko ivičnjaka, ma sjajan narodni automobil i takve pravi suzuki.

Rodion Gataulin

pre 1 godinu

@Cini mi se da ne razumes kako to funkcionise. Onaj ko kupi auto od 100k eura je ubacio 20k poreza u drzavnu kasu. Pare za subvenciju nikako ne dolaze od boranije.
(Kvaka, 4. jun 2022 10:22)

Naprotiv, TI ne razumeš kako "to" funkcioniše (i ne "čini mi se", nego STVARNO ne razumeš). Na jednog takvog koji "kupi auto od 100k" dođe MILION ovih što čine "boraniju" kako ti zoveš LJUDE, dakle od svakog od tih iz "boranije" "država" neka OD USTA OTME 10 Eura (otme i opljačka I DALEKO VIŠE, ali ajde da kažemo 10), to ti je DESET MILIONA EURA, u odnosu na tvojih pišljivih 20k. Tako da DA - TAČNO JE KAO ŠTO JE ČOVEK KOME ODGOVARAŠ NAPISAO - sirotinja SPONZORIŠE "SUBVENCIJE" za električna i hibrinda "vozila" za ove sa 100k, ali SAMO DOK JOJ NE PUKNE FILM. Posle toga, vi vidite šta ćete i gde ćete. Uskoro.

jo

pre 1 godinu

Vauuuuuuu 1.2 b2nzinac trosi 6,5L po gradu, na otorenom 5,5 vau- moj auto 2006.god 1.2 benzinac isto to moze, cak eto 100km otvorenog ravnog puta(10km auto put) prelazi sa 4.3 prosekom, tako da ne znam sta je ovde novo i inovativno...Panda za ovo pojam stila, izrade i jeftine voznje...

Ivan ZG

pre 1 godinu

Nevjerojatno prostran i praktičan auto za četvero. Vozio sam auto sa ovim motorom prije dodavanja el. asistencije tj. hibridizacije i auto ide iznenađujuće dobro. Pri manjim brzinama je baš živahan i lijepo elastičan. Ja sam ga gnjavio, stiskao i nisam uspio preći 6,5 litara potrošnju. Prijatelj koji ga vozi već 2 godine kaže da mu je potrošnja po gradu, zimi i na kratkim relacijama maksimalno 6,5 litara.
Čim je duža relacija (od 2 km) potrošnja pada na 6, a ljeti i na 5,5.
Po otvorenom troši 4-5 van autoceste, a 6-7,5 na autocesti.
Uz to se može ugraditi normalan plin jer motor nema direktno ubrizgavanje pa onda troši na kapaljku. Iako prodavač kaže da su samo u 2 auta ugradili plin jer ionako malo troši (tada nitko nije znao da bi litra benzina mogla biti 2 eura).
Jedino negativno što sam primjetio je malo tvrđi ovjes koji je taman dovoljno dobar da ne bude iritantan. Ja bi ugradio gume većeg profila da bar još malo "omekanim" prelazak preko šahtova. Inače ovjes je iznenađujuće tih pri prelasku preko rupa.

Ivan ZG

pre 1 godinu

@Boris Cini mi se da ne razumes kako to funkcionise. Onaj ko kupi auto od 100k eura je ubacio 20k poreza u drzavnu kasu. Pare za subvenciju nikako ne dolaze od boranije.
(Kvaka, 4. jun 2022 10:22)

Ljudi misle da kod tih subvencija nešto država daje. I da još uzima siromašnima da bi dala bogatima.
A u stvari država se odrekne npr. 5.000 eura davanja i to nazove subvencijom i tako ostvari prihod na uvoz auta od "samo" 20.000 eura umjesto 25.000 eura. I od koga je to "uzela"?

Kvaka

pre 1 godinu

@Boris Cini mi se da ne razumes kako to funkcionise. Onaj ko kupi auto od 100k eura je ubacio 20k poreza u drzavnu kasu. Pare za subvenciju nikako ne dolaze od boranije.

goran

pre 1 godinu

Imam rent-a-car agenciju i kupio sam pre nešto manje od godinu dana za nju dva ignisa, doduše ne u hibrid varijanti. Tačno je da je automobil prostran za svoje gabarite, i do sada sa 25k kilometara nije bilo nikakvih tehničkih problema, što je i očekivano doduše. Međutim... Kvalitet izrade, materijali i osećaj koji imate kada sednete u njega me je vratio u vreme mog prvog auta - yuga 55. Cena mu sada dodatno raste, a u trenutku kada sam kupovao bila je previsoka za ono što dobijete... Prosto, kada zatvarate vrata i vidite koliko su tanka i lagana, uz veoma uske pneumatike, (subjektivni) osećaj sigurnosti je jako slab...

Dejan

pre 1 godinu

Autić za ljude ISPODprosečne visine. Zašto ovo kažem? Pogledajte vrata auta i gde je gornja ivica vrata u odnosu na krov. Ulazio u njega izašao i nikad više - hvala! U njega je muka ući a još veća izaći. Morate paziti da ne udarite glavom koliko je otvor u odnosu na liniju krova nizak.

Srdjan

pre 1 godinu

Ukratko, ruzan auto i smesan motor. Ni relativno mala potrosnja ne vadi stvar. Kao sto rece neko Panda je za ovo vrhunac tehnologije i dizajna.

Kvaka

pre 1 godinu

@Boris Cini mi se da ne razumes kako to funkcionise. Onaj ko kupi auto od 100k eura je ubacio 20k poreza u drzavnu kasu. Pare za subvenciju nikako ne dolaze od boranije.

jo

pre 1 godinu

Vauuuuuuu 1.2 b2nzinac trosi 6,5L po gradu, na otorenom 5,5 vau- moj auto 2006.god 1.2 benzinac isto to moze, cak eto 100km otvorenog ravnog puta(10km auto put) prelazi sa 4.3 prosekom, tako da ne znam sta je ovde novo i inovativno...Panda za ovo pojam stila, izrade i jeftine voznje...

Srdjan

pre 1 godinu

Ukratko, ruzan auto i smesan motor. Ni relativno mala potrosnja ne vadi stvar. Kao sto rece neko Panda je za ovo vrhunac tehnologije i dizajna.

Ivan ZG

pre 1 godinu

@Boris Cini mi se da ne razumes kako to funkcionise. Onaj ko kupi auto od 100k eura je ubacio 20k poreza u drzavnu kasu. Pare za subvenciju nikako ne dolaze od boranije.
(Kvaka, 4. jun 2022 10:22)

Ljudi misle da kod tih subvencija nešto država daje. I da još uzima siromašnima da bi dala bogatima.
A u stvari država se odrekne npr. 5.000 eura davanja i to nazove subvencijom i tako ostvari prihod na uvoz auta od "samo" 20.000 eura umjesto 25.000 eura. I od koga je to "uzela"?

Dejan

pre 1 godinu

Autić za ljude ISPODprosečne visine. Zašto ovo kažem? Pogledajte vrata auta i gde je gornja ivica vrata u odnosu na krov. Ulazio u njega izašao i nikad više - hvala! U njega je muka ući a još veća izaći. Morate paziti da ne udarite glavom koliko je otvor u odnosu na liniju krova nizak.

Boris

pre 1 godinu

Izuzetan auto za grad a u verziji 4X4 za seoska naselja ili planine.
Za mene je tuzno da drzava subvencionise hibride i elektro vozila bogatih građana od po 50 000 ili 100 000€ ukupne cene sa 5-6 hiljada eura ili koliko vec a seljani do traktora i subvencija nema sanse da dodju.
A posle toga im naplacuje registraciju manje nego za jugo 45. Siromasni gradjani kojih je vecina finansiraju svojim novcem bogate gradjane da kupe dzip koji kosta 100 000eur za 95 000€ (5 soma od boranije a o onih 95 u vecini)

Rodion Gataulin

pre 1 godinu

@Cini mi se da ne razumes kako to funkcionise. Onaj ko kupi auto od 100k eura je ubacio 20k poreza u drzavnu kasu. Pare za subvenciju nikako ne dolaze od boranije.
(Kvaka, 4. jun 2022 10:22)

Naprotiv, TI ne razumeš kako "to" funkcioniše (i ne "čini mi se", nego STVARNO ne razumeš). Na jednog takvog koji "kupi auto od 100k" dođe MILION ovih što čine "boraniju" kako ti zoveš LJUDE, dakle od svakog od tih iz "boranije" "država" neka OD USTA OTME 10 Eura (otme i opljačka I DALEKO VIŠE, ali ajde da kažemo 10), to ti je DESET MILIONA EURA, u odnosu na tvojih pišljivih 20k. Tako da DA - TAČNO JE KAO ŠTO JE ČOVEK KOME ODGOVARAŠ NAPISAO - sirotinja SPONZORIŠE "SUBVENCIJE" za električna i hibrinda "vozila" za ove sa 100k, ali SAMO DOK JOJ NE PUKNE FILM. Posle toga, vi vidite šta ćete i gde ćete. Uskoro.

goran

pre 1 godinu

Imam rent-a-car agenciju i kupio sam pre nešto manje od godinu dana za nju dva ignisa, doduše ne u hibrid varijanti. Tačno je da je automobil prostran za svoje gabarite, i do sada sa 25k kilometara nije bilo nikakvih tehničkih problema, što je i očekivano doduše. Međutim... Kvalitet izrade, materijali i osećaj koji imate kada sednete u njega me je vratio u vreme mog prvog auta - yuga 55. Cena mu sada dodatno raste, a u trenutku kada sam kupovao bila je previsoka za ono što dobijete... Prosto, kada zatvarate vrata i vidite koliko su tanka i lagana, uz veoma uske pneumatike, (subjektivni) osećaj sigurnosti je jako slab...

suzuki

pre 1 godinu

Ja sam vlasnik Vitare već pet godina i 85kkm i prezadovolhan sam. Sve što je opisano u tekstu važi i za Vitaru, samo što je značajno prostranija i komfornija. Atmosferski 1.6 benzinac je odličan, treba ga uvesti u više obrtaje prilikom preticanja, a na otvorenom putu ide lepo i vožnja je opuštena, troši iznenadjujuće malo (6,4l u mešovitom režimu) do 120km/h. Troškovi održavanja minimalni, pozicija sedenja odlična, veliki klirens za vožnju makadamom i prelazak preko ivičnjaka, ma sjajan narodni automobil i takve pravi suzuki.

Ivan ZG

pre 1 godinu

Nevjerojatno prostran i praktičan auto za četvero. Vozio sam auto sa ovim motorom prije dodavanja el. asistencije tj. hibridizacije i auto ide iznenađujuće dobro. Pri manjim brzinama je baš živahan i lijepo elastičan. Ja sam ga gnjavio, stiskao i nisam uspio preći 6,5 litara potrošnju. Prijatelj koji ga vozi već 2 godine kaže da mu je potrošnja po gradu, zimi i na kratkim relacijama maksimalno 6,5 litara.
Čim je duža relacija (od 2 km) potrošnja pada na 6, a ljeti i na 5,5.
Po otvorenom troši 4-5 van autoceste, a 6-7,5 na autocesti.
Uz to se može ugraditi normalan plin jer motor nema direktno ubrizgavanje pa onda troši na kapaljku. Iako prodavač kaže da su samo u 2 auta ugradili plin jer ionako malo troši (tada nitko nije znao da bi litra benzina mogla biti 2 eura).
Jedino negativno što sam primjetio je malo tvrđi ovjes koji je taman dovoljno dobar da ne bude iritantan. Ja bi ugradio gume većeg profila da bar još malo "omekanim" prelazak preko šahtova. Inače ovjes je iznenađujuće tih pri prelasku preko rupa.

Vozač

pre 1 godinu

Za samo sedam godina, prešao je dug put i dositgao cenu nekadašnjeg S Krosa. Te davne 2015e, kretao je od 8800 na akciji. Bez ovog hibridnog sistema doduše, ali sa istim motorom.