Subota, 09.04.2022.

15:35

Test: Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Style

Izvor: B92

Test: Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Style IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

74 Komentari

Sortiraj po:

Robi

pre 2 godine

Dopuna na moj komentar, a u vezi je potrosnje ulja. Normalno je da ovaj 1.5tsi trosi ulje,pravi vlasnik to redovno prati i odrzava i doliva,nista strasno. Ide tu i oko cak 1 lit. na 10.000km, SAE 0W20 VW 508/509. Ne zato sto je motor los,vec sto je konstrukcijiski takav.Ceo motor je od aluminijuma,stubline su nakon izrade plazmirali i nakon toga je uradjena drugacija zavrsna obrada, na malo grublje, bas da bi se ulje duze zadrzavalo i radi bolje predaje toplote sa cilindara. Ne zaboravite da danas mali motor sa malo daje mnogo vise nego sto su nekad veliki motori. Tako da,uvek kantica 1lit neka bude u gepeku.Pratite i dolivajte,motor je ok i voli da se vrti. Zupcasti kais je u cvrstom kucistu,planirani rok trajanja je 200.000km, posle sledi paprena zamena jer ima tu posla,ali tako je to. Meni se svideo vise nego dizel 150ks.

Diki

pre 2 godine

Dobar je to auto ,odlicna,,,bolja od golfa sa sigurnoscu,,,,,ja teram superbu 20 tdi Manuel,,3 god 22000km 23000 evradi placen,sad moze da ode za 27000,,,otisla Cena dosta gore ,,,tako da ovaj I nije preterano skup.

Milan

pre 2 godine

@nesha
Da se bavite izgradnjom znali biste da je sve poskupelo, čelik čak i do 50%.
Mislim da je fraza " poskupelo" pogrešna, istinito je da je novac izgubio vrednost, kao u Srbiji 90-ih. Samo sada ne štampa Srbija nego US, EU, Kina i svi ostali u krug

Beograd 011

pre 2 godine

Mnoge moje kolege, taksisti, su u poslednje vreme kupili ove Oktavije iz subvecionisane nabavke, narocito one sa 1.5tsi sa pogonom na CNG (metan). Medjutim, sada, nakon predjenih prvih desetina hiljada km, skoro pa svi imaju problem sa DSG menjacem, koji niko nije uspeo da resi, jer nailaze na cuvene probleme sa garancijom, gde prodavac tvrdi da kvacilo ne potpada pod garanciju. Nije mi jasno, ti stalni hvalospevi tog menjaca, a ja ne poznajem nikog ko sa tim nije imao ozbiljan problem, a ovo su sve novi automobili?! Takodje, svi se zale da im benzinci 1.5tsi trose previse ulja, sto mi bas i nije jasno, zasto bi nov auto trosio litru ulja na 3-4 hiljade km? Mnogo je to para, a da imas probleme kao da vozis star i polovan auto.
(rani, 10. april 2022 15:57)

Ne mogu apriori nekoga da optuzim da iznosi neistine, ali prvi put cujem za te masovne probleme sa DSGom. Ja sam DSG imao na prethodnoj Oktaviji (2.0) i sad na Superbu. Menjac savrsen. Nismo drzavna firma, ali je gazda opredelio Skodu kao sluzbeni auto tako da ih u sistemu imamo preko 50 (Fabia, Oktavia, Superb i jedan Karok). Osim Fabia sve ostalo su sa DSG menjacem. Doslovno ni jedan jedini kvar na menjacu za 5 godina u celoj floti. Jednom se kolegi pokvarila klima nakon garancije.

Superb trosi ulje (Oktavija nije) i to lepo stoji u knjizici koju niko ne cita, a onda se cude. Za Superb pise trosi 0.5l na 5.000km s tim sto se indikator pali kad nivo padne za 1 litar. Dolijes litar na 10kkm i resen problem.

Aleks

pre 2 godine

Da li vredi komentarisati cenu testog modela?Mislim da treba.Interesantno kako su ljudi lako "progutali" priču o globalnom poskupljenju automobila zbog nestašice chip-ova.Poskupljenje min.5000 evra za većinu modela - za neke i više(Kia Sportage -8000 evra).Znači zbog chip-a koji košta 150 evra.Žešće spinovanje i vređanje inteligencije, koje je na žalost prošlo među kupcima.
(nesha, 13. april 2022 09:13)

Nisu automobili posupeli zbog čipova. Zbog čipova kasni isporuka automobila a poskupeli su jer su u prethodne dve godine naštampane silne milijarde evra bez pokrića pa se to sad preliva na cenu robe. To se zove inflacija.

nesha

pre 2 godine

Da li vredi komentarisati cenu testog modela?Mislim da treba.Interesantno kako su ljudi lako "progutali" priču o globalnom poskupljenju automobila zbog nestašice chip-ova.Poskupljenje min.5000 evra za većinu modela - za neke i više(Kia Sportage -8000 evra).Znači zbog chip-a koji košta 150 evra.Žešće spinovanje i vređanje inteligencije, koje je na žalost prošlo među kupcima.

nesha

pre 2 godine

Da li vredi komentarisati cenu testog modela?Mislim da treba.Interesantno kako su ljudi lako "progutali" priču o globalnom poskupljenju automobila zbog nestašice chip-ova.Poskupljenje min.5000 evra za većinu modela - za neke i više(Kia Sportage -8000 evra).Znači zbog chip-a koji košta 150 evra.Žešće spinovanje i vređanje inteligencije, koje je na žalost prošlo među kupcima.

Milan

pre 2 godine

@samo realan
Nemate argumenata ali biste voleli da kritikujete?
Put za CG je svakako zahtevniji i potrošićete više goriva nego ako vozite po ravnom uz tempomat na malom broju obrtaja. Ne razumem šta vam nije jasno, vožnja po autoputu, po regionalnim putevima po Vojvodini, znači nema uzbrdo, stalnih usporavanja zbog krivina? Koji deo zahteva pojašnjenje?

ВлДмР

pre 2 godine

ја имам службену Октавију ... сваки дан на релацији Бгд-НС
могу да кажем да сам разочаран и да мислим да је претходни модел "бољи" од ово новог

dogodine do Prizrena dogodine do Knina

pre 2 godine

Cene servisa i rezervnih delova pristojne."

Prošle nedelje redovan servis u ovl. servisu za fabiu 1,0 tsi plaćen 22.500 i to samo ulje motora i filter ulja i klime (ne i vazduha).
Tako je to povoljno i pristojno.
(škoda tsi drajver, 11. april 2022 17:46)
uz duzno postovanje ali ljudi koji idu u ovlasceni servis su debili.
i ja sam bio.
nikad vise.
zaobilazite pogotovo opelov u rakovici.

nadjes pouzdanog majstora sam donosis delove najbolje sto mozes da priustis i to je to

pozdrav

Robi

pre 2 godine

Samo da dopunim sebe, mozda nisam u pravu. Ali kompanija "Prins" ima svoj kit za ugradnju LPG VSi 3.0 di, tako nesto...i vise bih kao opciju uzeo 1.5tsi motor. Tacno da je bilo na startu decijih bolesti,ali sada je to ispeglano i radi kako treba.

kimi R

pre 2 godine

@jo
Nemam ja nikakav problem,jednostavno sam pitao i nisam dobio odgovor šta se u ovoj klasi nudi sa emocijama ? Ne pričamo o drugim klasama jer nisu tema.Zar je toliko teško dati odgovor bez da se napada neko u nedostatku istog.

samo realan

pre 2 godine

@samo realan: ne postoji model "super b". Samo "superb".
(dzigi, 11. april 2022 08:47)

Dzigi, drug, hvala. Ogadio mi se taj brend zbog blinkera i kretena. Ne volim ni da ga vidim na putu, pa me ne zanima ni kako se pise. Ali eto, nesto sam naucio, ako ne zaboravim do sldeceg puta. Inace u mom gradu je bila jedna crna sa blinkerima, u kojoj se vozio tadasnji visokopozicionirani politicar, ali njegov celavi nevaspitani vozac se vozio po ceo dan sam sa ukljucenim binkerima na relaciji Kv - Ca. Ponasao se kao kreten na putu. A takvih je ova zemlja puna. Izvinjavam se normalnim vozacima Skode kojih je jako malo.

Robi

pre 2 godine

"...opremljena kao test primerak košta 30.910 eur", e kad sam ovo procitao,zakasljao sam se. Vozio bih ga,ali ne za te pare. Bas gadno skupo,a ne verujem da je casha toga vredno,ma sve da ima krila i zlatne srafove....

škoda tsi drajver

pre 2 godine

"Cene servisa i rezervnih delova pristojne."

Prošle nedelje redovan servis u ovl. servisu za fabiu 1,0 tsi plaćen 22.500 i to samo ulje motora i filter ulja i klime (ne i vazduha).
Tako je to povoljno i pristojno.

jo

pre 2 godine

@KimiR- ako auto dozivljavas kao gomilu lima i puko prevozno sredstvo od a do b, to je tvoj problem( vrlina ili mana, svejedno)... u ovoj klasi nema niceg sa emocijama ali to ne menja cinjenicunda ovaj auto izgleda genericki, kao frizider ili tv... svi su podigli cene i o tome ne vredi polemisati, jos se drze Rumuni sa Dacijom i FIAT sa Tipom i 500l, koji u nekim paketima opreme nudi mnogo vise stila a i emocija od Skode( o opremi da ne pricam) ipak je linija 500 'premijum' za Skodino poimanje luksuza ...

LosmiBgd

pre 2 godine

Vozio Oktaviju prethodne generacije i ovu novu, pa da sumiram utiske. Odmah da napomenem da sam sve vozio u Style Business (znači najjačem) paketu opreme. Obe su bile sa manuelnim menjačima. Nemam nikakvih iskustva sa DSG. Prethodna je bila 1.6 TDi, a nova 2.0 Tdi. Prethodna 116 ks, nova 150 ks. Kod prethodne taj motor je bio ok, knap što bi se reklo. Potrošnja odlična. Ja ne štedim baš gorivo dok vozim, i uglavnom vozim gradsku vožnju (i to BGD), a po autoputu oko 20 posto vremena. Potrošnja na višegodišnjem nivou između 7,5 i 8,1 L na sto kilometara. Kod nove motor je dosta jači i startniji, ali je i potrošnja veća za oko pola litre. Doduše, ja sam uvek punog gepeka jer imam malu decu pa su mi tu i kolica i busteri i sedišta itd... Potrošnja može da bude dosta manja, ali morate baš da budete strpljivi i pažljivi u vožnji, a ja za to nemam živaca. Takođe, uvek gasim start-stop sistem. Kvalitet materijala neznatno bolji kod nove verzije. Zvučna izolacija je dosta bolja. Menjač je bolji. Prethodni je imao 5 brzina, pri velikim brzinama na autoputu dogura do većeg broja obrataja pa se to odrazi na potrošnju. Novi mi manje troši pri velikim brzinama na autoputu jer ima 6 brzina i radi na manjem broju obrtaja. Ulje mi nije trošio ni stari, ni novi. Prostora ima otprilike isto. Ako imate točkove manjih dimenzija u krivinama malo plivaju. Nemam više prostora za komentar, sve u svemu odlični automobili, jaki kao tenk, sa debelim limom. Cene servisa i rezervnih delova pristojne.

Alex

pre 2 godine

Ne znam za 1.5 tsi ali 2.0 tsi ne troši ulje i automatski menjač radi savršeno. Radi se o Audiju A4. Možda zato VW grupa ne ugrađuje te jače motore u audi vozila nego samo u VW i Škodu. Premium auto, bolji motor, narodni auto- lošiji motori. Ok ali onda ne mogu da zacepe cenu kao da je premium. Bezobrazna poslovna politika.

Bojan

pre 2 godine

Sve sve ali gledao sam video koje sve elemente pročišćavanja izduvnih gasova ima taj novi 2.0 tdi da bi ispunio najnovije norme za kvalitet izduvnih gasova bez prevara. Verujem da je motor kao motor odličan ali vremenom kada svi ti sistemi počnu da zezaju biće velike glavobolje. Već sada su te posude za addblue preskupe a lako se kvare na niskim temperaturama. Pitanje je hoće li država i dalje dozvoljavati vožnju sa isključenim dpf, addblue i ostalo i do kada. Verujem da će i evropa sve više zabranjivati upotrebu dizela po gradovima. Većina nas automobil najviše koristi po gradu a za to dizeli nisu. Iskreno kada bih sada kupovao Škodu ne znam koji bi motor izabrao jer su im i benzinci problematični.

Superb2019

pre 2 godine

Svi koji su uzeli auta pre korone i rata su extra prošli,sa cenom,delovima. Sad neka nam je Bog u pomoći. Cene otišle u nebesa,delova nema,čeka se ko zna koliko i niko ne garantuje cenu. Sad su i cene servisa podigli od 16-17.000 din došlo je do 25-30.000 din za isti. Govorim u ovlašćenom servisu.

Филипинац

pre 2 godine

На страну што лажу за потрошњу, ипак је 6.3л/100км одличан резултат за град, посебно за тест возило и тај просек брзине. Има ли ко искуства са 1.5тси мотором и потрошњом у граду?

nezadovoljan

pre 2 godine

Oktaviju sa 1.5tsi od 150ks manuelnim menjač kupio sam leta 2020… bio sam nezadovoljan u početku sa poskakivanjem kada idem iz 1. u 2. i 2. u 3. brzinu, ali sam se navikao, našao način kako da je vozim.
(Dragan Nis, 11. april 2022 08:31)

Rat mi jeste teško pao ali još uvek nisam navikao na to poskakivanje. Užasan osećaj.

rani

pre 2 godine

Sta znas molim te oko tih auta sa cng pogonom? Posto bih da u Nemackoj uzmem seat leon 1.5 2020 godiste…I probleme sa dsg menjacem? Hvala!!!
(moravac, 10. april 2022 20:01)

Ne znam mnogo, samo ono sto cujem od kolega. Zale se na taj menjac i veliku potrosnju ulja. Licno sam cuo to zujanje prilikom kretanja, kazu da je neki problem sa neparnom lamelom, to je baš jak zvuk, kao da nesto struze i sto je najgore, niko jos nije uspeo to da resi, uglavnom sto servis ne pruznaje garanciju na kvacilo. Inace, voznja na metan je izuzetno jeftina, a to je i jedina prednost.

Moje iskustvo

pre 2 godine

@ Zato i ne uzimaju avans kada poruče kola koja je kupac konfigurisao. Garancija nema nikakvih. Ni za rok ni za cenu.Čekaš škodu godinu dana i kola stignu možda ali sa njima i neka sasvim druga cena.
(Sava, 10. april 2022 20:02)

Konkretno, za Kamik bi trebao 2000e da ostavim. Doduše u drugoj prodavnici za Skalu nisu tražili ništa.

Dragan Nis

pre 2 godine

Takodje, svi se zale da im benzinci 1.5tsi trose previse ulja, sto mi bas i nije jasno, zasto bi nov auto trosio litru ulja na 3-4 hiljade km? Mnogo je to para, a da imas probleme kao da vozis star i polovan auto.
(rani, 10. april 2022 15:57)

mi u firmi imamo taj tsi 150 u A7 oktavijama.
ista stvar sa uljem.
svaka od nasih.
od prvoga dana 1 litar ulja na 3-4 hiljade km.
(Mćo, 10. april 2022 19:48)

Oktaviju sa 1.5tsi od 150ks manuelnim menjač kupio sam leta 2020., do sada presao 37k km, 60%auto-put, 20% magistrala, 20% grad. Na auto-putu 110km/h na tempomatu, do sada 2x menjao ulje (na 15k i na 32k) niti jednom dosuo kap jednu. Vozim mekano, bez naglih ubrzanja, i ne preko 120km/h (prilikom preticanja na auto-putu ako treba). Ukupan prosek potrošnje do 30k km bio je skoro 5l/100km (pisao svako sipanje goriva).
Možda je do načina korišćejna auta, načina ubrzavanja, brzine kojom se vozi.
Nemam razloga da bilo šta spinujem, planiram da je vozim bar 10god, bio sam nezadovoljan u početku sa poskakivanjem kada idem iz 1. u 2. i 2. u 3. brzinu, ali sam se navikao, našao način kako da je vozim.
Izolacija je mogla da bude bolja, takodje lim malo deblji, gorivo da ne bućka u rezervoaru kada je pun od 70% do 95%, kvalitet centralnog tunela (oko menjača).
To je to, ko hoće da veruje. Pozdrav.

kimi R

pre 2 godine

@jo
Sreća te niko od drugih proizvođača nije nenormalno poskupeo, sve se tuku ko će dati manju cenu. Nego šta u toj kategoriji ima sa tim čuvenim "emocijama"?

dogodine do Prizrena dogodine do Knina

pre 2 godine

poskupela oktavia ali i dalje najbolja ponuda cena kvalitet.
2.0 150 konja dizel je pojam danas.
22 hilkade pre par meseci sada 25 500. .doduse jako fina oprema ali ipak to je i dalje 2,3 hiljade skuplje nego sto bi trrbalo.

jako lep automobil.
ne razumem negativne komentare na ovo

vozač

pre 2 godine

Poslednjih 6 g. vozim Oktaviju 1.6 TDI MT (110 KS), a poslednjih 6-7 meseci povremeno i ovu testiranu 2.0 TDI 7 DCT (150 KS), ali sedan varijantu.
Stara Oktavija mi troši u gradu oko 7.3, a van grada (pretežno autoput) oko 6.0 l/100km, tako da mi je neka srednja potrošnja uvek bila oko 6.6-6.7. To je ono što sam ja ispratio tokom više godina, i naravno to važi samo za neki moj stil vožnje koji ne bih opisao kao štedljiv. Čuo sam i ja od poznanika da im je isti auto kao moj, navodno trošio 5.0 van grada, na istoj turi nekog zajedničkog putovanja gde je meni trošio 6.0, ali to onda verovatno znači da su se oni vozili po autoputu možda oko 110 km/h, dok sam ja verovatno išao dosta brže.
A što se tiče ove nove Oktavije koja inače ide kao metak, i izgleda (pogotovo unutra) kao auto neke druge, više klase (dosta udobnija i tiša, i pored tog jačeg motora), nisam baš precizno merio, pošto je nikad nisam vozio u nekom dužem kontinuitetu, ali ono što sam ispratio po kompu, i po nekom osećaju, troši osetno više nego ona sa 1.6 motorom.
Inače, obilazio sam sad razne salone u potrazi za nekim novim autom, i pored novih (viših) cena, zaista mi nije jasna ta priča o čekanju novog auta 12 meseci. Škoda i Tojota su već u toj fazi, ali to mi nije normalno. Kako neko, kome novi auto treba sad, može da čeka 12 meseci na isporuku. Kažu mi, pa firme mogu, i dobro to je jasno, ako redovno menjaju vozni park na 4-5 godina, mogu da krenu u novu nabavku godinu dana ranije. Ali kako fizička lica...

jo

pre 2 godine

@rani- to je cuveni VW kvalitet, DSG menjac totalno smesno i neprakticno resenje, izivljavanje kao i mnogi nemacki izumi(W16 quad turbo motor npr), mozda je kolko tolko korisno u nekom trkanju i motosportu ali za svakodnevnu voznju- sta ce kome automatic kojem menjas sve delove kao manuelnom... a TSI, T, TFSI cu cuveni agregati oni trose 1l ulja na 1000km jos od 2000te i dokaz su da nemci nemaju krsten benzinski motor jos od golfa 2...
A o cenama automobila trenutno ne vredi polemisati, ova skoda je svojebremeno bila 15ak hiljada €, razuman auto, bez nekih emocija po razumnoj ceni, a sada, ista jeftina plastika, ista jeftina sedista- samo duplo skuplje...

cixxx

pre 2 godine

Vozio verziju i sa 150 i 200KS. Ova sa 200KS je izuzetan auto, menjač je brutalan kao i motor, zaista. Nikad nisam bio ljubitelj Škode ali me je ovaj karavan 4x4 oduševio! Jedina zamerka je nenormalna potrošnja ulja! Reklamiran kod uvoznika i rečeno da je normalno da troši litar na 3000km. Meni to nije normalno ali ako kažu tako...

moravac

pre 2 godine

rani

Sta znas molim te oko tih auta sa cng pogonom? Posto bih da u Nemackoj uzmem seat leon 1.5 2020 godiste…I probleme sa dsg menjacem? Hvala!!!

samo realan

pre 2 godine

Za potrošnju: Godišnji prosek 5,3l iznad prosečno žustre vožnje, od toga je 50% autoput. Pri 130km/h 1800 o/min. Teško da ćete ovakav auto kupiti za gradsku vožnju, ali nikakav EV još dugo neće ponuditi bolji paket za put.

Kakvi ste vi vozaci skode, vagena, svi na isti kalup. Imam drugara koji je otisao do Kotora i vratio se do GM sa pola rezervoara dizela, sa super b. A rezervoar nije ni 60 litara. Ja mu kazem brate da li si realan, on kaze pa zasto... Pa izracunaj kilometrazu i podeli sa 30 litara. Jos se vozikao po primorju, kaze presao preko 1000 km. A drugi isto sto vozi super b, isto tako u decimalama, kaze da mu 4x4 trosi manje od pezoa 308 1.6 Ehdi. Koliko ste vi cudni ljudi. Koga li pokusavate da slazete sa tim. Kao da je neko sisao vesla pa progutao camac! Strasno

Sava

pre 2 godine

Da zanemarim sve ružne a istinite priče koje prate ovu marku u Srbiji, ali kad mi je juče prodavac rekao da prilikom potpisivanja ugovora ne može da garantuje ni cenu vozila... rok isporuke da ni ne spominjem.
(Vozač, 10. april 2022 10:28)

Zato i ne uzimaju avans kada poruče kola koja je kupac konfigurisao. Garancija nema nikakvih. Ni za rok ni za cenu.Čekaš škodu godinu dana i kola stignu možda ali sa njima i neka sasvim druga cena.

Mćo

pre 2 godine

Mnoge moje kolege, taksisti, su u poslednje vreme kupili ove Oktavije iz subvecionisane nabavke, narocito one sa 1.5tsi sa pogonom na CNG (metan). Medjutim, sada, nakon predjenih prvih desetina hiljada km, skoro pa svi imaju problem sa DSG menjacem, koji niko nije uspeo da resi, jer nailaze na cuvene probleme sa garancijom, gde prodavac tvrdi da kvacilo ne potpada pod garanciju. Nije mi jasno, ti stalni hvalospevi tog menjaca, a ja ne poznajem nikog ko sa tim nije imao ozbiljan problem, a ovo su sve novi automobili?! Takodje, svi se zale da im benzinci 1.5tsi trose previse ulja, sto mi bas i nije jasno, zasto bi nov auto trosio litru ulja na 3-4 hiljade km? Mnogo je to para, a da imas probleme kao da vozis star i polovan auto.
(rani, 10. april 2022 15:57)

mi u firmi imamo taj tsi 150 u A7 oktavijama.
ista stvar sa uljem.
svaka od nasih.
od prvoga dana 1 litar ulja na 3-4 hiljade km.

Rodion Gataulin

pre 2 godine

@Cuj rezervoar 45 litara za ovoliki auto
(realno, 10. april 2022 10:08)

2.0 Euro 6 tdi sa 150PS troši oko 4.5l/100km pri 130kmh cruise ctrl na oko 1900rpm. Znači u teoriji tih 45 litara dovoljno je za 1000km takve vožnje. U realnosti, neka bude dovoljno i za 650-700, šta bi ti više? A EV su vam "dobri" sa dometom od 150km? Svašta živi na ovome svetu...

southpark

pre 2 godine

Ako neko vozi ovaj auto neka podeli iskustvo kakva su mu sedišta pošto sam samo sedeo u njemu, interesuje me posle višečasovne vožnje kako se pokazuju?

Rodion Gataulin

pre 2 godine

Moj utisak je da je reč o izuzetno kvalitetnom i praktičnom automobilu, ali nažalost, na slikama je mnogo lepši nego uživo, bar se meni tako čini. Isto ne volim mnogo preduge prepuste napred ni pozadi, mislim da je međuosovinsko rastojanje malo za datu dužinu vozila, ali to je već nametnuto filozofijom Škode da na kraćoj (jeftinijoj) VW platformi pravi duži i veći auto od "originala". A i sa cenom su danas sve samo ne skromni, ali ok, sad imaju drugačiju ciljnu grupu prodaje u odnosu na pre 10-15 godina. Najbolja stvar na ovom autu je motor 10/10.

Milan

pre 2 godine

@Kiki
Napisao sam lepo realnu potrošnju sa merenjem koliko stvarno sipam a ne po kompjuteru. Tvoj komentar samo pokazuje koliko se srbi ne razumeju u automobile, ali ih ne sprečava da komentarišu. Koliko treba da troši auto koji se vozi na 1800o/min? Koliko vas uopšte obrati pažnju kod kupovine na kom broju obrtaja je auto u režimu kojim najčešće vozite?
Poenta je da više stepeni menjača rasterećuje motor, jači motor uparen sa odgovarajućim menjačem troši manje od motora za kosilice koji nabijete na 3000 obrtaja. Pri 80km/h bord pokazuje 3,8 a u gradu troši verovatno preko 6l.
BTW, fabrika deklariše 4,1l i naravno laže kao i svaka druga.

Милош Радунковић

pre 2 godine

На основу већине коментара може се закључити да Шкода није аутомобил за просечног Србина. Велики стандард који наш људи имају, као и софистицирани укус који поседују утичу на такво мишљење о Шкоди као бренду. П.С. кукала нам мајка са " носем у облацима, а ногама у гов...а.

rani

pre 2 godine

Mnoge moje kolege, taksisti, su u poslednje vreme kupili ove Oktavije iz subvecionisane nabavke, narocito one sa 1.5tsi sa pogonom na CNG (metan). Medjutim, sada, nakon predjenih prvih desetina hiljada km, skoro pa svi imaju problem sa DSG menjacem, koji niko nije uspeo da resi, jer nailaze na cuvene probleme sa garancijom, gde prodavac tvrdi da kvacilo ne potpada pod garanciju. Nije mi jasno, ti stalni hvalospevi tog menjaca, a ja ne poznajem nikog ko sa tim nije imao ozbiljan problem, a ovo su sve novi automobili?! Takodje, svi se zale da im benzinci 1.5tsi trose previse ulja, sto mi bas i nije jasno, zasto bi nov auto trosio litru ulja na 3-4 hiljade km? Mnogo je to para, a da imas probleme kao da vozis star i polovan auto.

Pravedni

pre 2 godine

Ima sve sto Civic nema. Ima sve sto Megane GrandCoupe nema. Ima sve sto Korola sedan nema, a to su 5. vrata. O karavanima da ne pricamo

Gde je danas skoda za Srbiju a gde Dacija

pre 2 godine

Osim ove nove oktavie koji još automobil te klase u srednjem paketu opreme nema barem običan tempomat ?
(pitam se, 10. april 2022 )

Kupiš danas Sandero Stepway i imaš tempomat u osnovnoj opremi.

Yaris Cross Driver

pre 2 godine

@bezbednost ne može biti opcija

Srpskim vozačima škoda to ne treba jer su sve to šoferi sa istančanim refleksima kao u geparda.
On komšiji može uz ponos da pokaže kišobran u vratima ili četku za cipele ili onu grebaljku za led i komšija će zdravo da mu zavidi na tome a ako komšiji počne da objašnjava da ima te aktivne sigurnosne sisteme komšija će da misli da je spreman da okači ključ o klin i da su mu potrebne pelene za odrasle.

Stefan

pre 2 godine

Vozim Superb 2019god , benzinac , skroz ok auto , nista više i ništa manje od toga . Nešto jeftiniji od Mercedesa , BMW i Audija a za tu razliku neće se mnogo više dobiti od navedenih , imao sam pre i Audi i Mercedes , i na kraju krajeva sve se to vrti tu negde ako vam treba auto da se vozite na duže staze

bob rock

pre 2 godine

Prihvatio ponudu za jednu lepo opremljenu Oktaviu 13.10.2022. Sam pravio konfiguraciju, rok isporuke oko 300 dana, cena 25.500e. Niko nista ne javlja. Par puta ssm zvao i dobio info da su zbog nedostatka delova izbacene zavesice na zadnjim prozorima i vetrobranu uz konstataciju da je Octavia model koji je navodno najmanje pogodjen takvim stvarima.
U Beogradu, cini mi se, vidim sve vise novih Skoda, videcemo dokle cekanje i da li ce ista biti od toga.
Narucili su mi auto inace bez ikakve uplate, takva je tada bila politika zbog problema sa čipovima, a sada verovatno ima i vecih.

Milan

pre 2 godine

@bezbednost ne može biti opcija
Može, pogotovo jer je čitava priča prenapuhana. Upravo sam se po holandiji "otimao" sa kaškajiem punim opreme, da sam imao vremena prvo bih isključio neke opcije. Slažem se za jastuke, ali polovina ostale opreme nema smisla, mnogo je opasnije kada vam motor ima slabo ubrzanje pa pretičete 15 umesto pet sekundi, kada auto beži u svakoj krivini napolje, kads za svaku komandu morate čačkati po ekranu ( kaškai je OK, osnovne komande su gde treba) to se nigde ne boduje a mnogo je opasnije po bezbednost.

Milan

pre 2 godine

Vozim gotovo istu, samo limuzinu, eto dokaz da ih ne kupuju samo firme. Za te pare bolji motor, menjač i prostor nećete pronaći.
Za potrošnju: Godišnji prosek 5,3l iznad prosečno žustre vožnje, od toga je 50% autoput. Pri 130km/h 1800 o/min. Teško da ćete ovakav auto kupiti za gradsku vožnju, ali nikakav EV još dugo neće ponuditi bolji paket za put.
BTW, manite me fraza o trovanju, evo sve komšije na najavu bar dvostruko skupljeg gasa razmatraju reaktivaciju peći iz kojih izlaze mnogo gore otrovčine

nn

pre 2 godine

Od Škode bi terao samo Super B i to isključivo u fulu, znači alu felge, kožani sicevi, zonska klima i ostale džidže.
(Vlado, 10. april 2022 10:06)

Dobar trol. I ovi nesrecnici koji izgovaraju superB, sada uglavnom znaju da se pise sastavljeno. Inace, skoda je ok automobil, kod nas je doduse ozloglasena kao auto za bahacenje po JP.

Soldier

pre 2 godine

Auto koji se kupuje mozgom, nikako srcem. Za kupce koji se rukovode raciom, jedna of najboljih opcija na trzistu. Zato i ima toliki komercijalni uspeh.

Ja licno kola kupujem srcem, i zato je nikad ne bih kupio, dok god mogu da priustim da vozim sta volim.

U ovom trenutku- Mazda CX5.

pitam se

pre 2 godine

Kaže " nema više nikakvog traga niskobudžetnim elementima, naprotiv."

Osim ove nove oktavie koji još automobil te klase u srednjem paketu opreme nema barem običan tempomat ?

vojkan85

pre 2 godine

Cene otisle u nebesa. Skoda kao da je Mercedes postala. Vozim karavan A7, ali previse su napucali cene, a krenuli da sakate opremu. Kod nas ne stize pola stvari koje stizu preko u osnovnoj opremi.

Vozač

pre 2 godine

Da zanemarim sve ružne a istinite priče koje prate ovu marku u Srbiji, ali kad mi je juče prodavac rekao da prilikom potpisivanja ugovora ne može da garantuje ni cenu vozila... rok isporuke da ni ne spominjem.

bezbednost ne može biti samo opcija

pre 2 godine

"Osim toga, može da se poruči i mnogo dodatne opreme ..."

A kod "nekih" će to da vam bude deo standardne opreme i u baznoj verziji. Uzmete bazni yaris (pa i onaj 1,0 sa 72 ks ako vam je mnogo onaj 1,5 sa 125ks) i dobićete bez doplate i radarski tempomat, kao i ono što se u spisku škoda opcionala zove "adaptivni line assistan"( tj. sistem za aktivno pozicioniranje vozila u sredini saobraćajne trake" ). Tako kod VW grupe izgleda razumevanje aktivne bezbednosti.
Nisu kod oktavije mnogo skupi opcioni sistemi aktivne bezbednosti (koje Japanci nude bez doplate), ali problem su DANAS rokovi isporuke za škode koje biste u prednjem smislu opciono opremili na nivo baznog Japanca. Dobićete ponudu dilera u kojoj za škodu piše "rok isporuke oko 300 dana". Dok uvoznik škode lagerske i salonske primerke time opciono ne oprema pa čak ni onda kada vidite salonski primerak na kome ima opcionala za par hiljada evra. Na njima ima svega i svačega od opcija "za oko", ali od dostupnih opcija za bezbednost na tim vozilima je "duplo golo" (a možda i treba tako, jer komšije ne mogu da vide takve opcije, dok felne i slično mogu lako da uoče).

Vozač

pre 2 godine

Da zanemarim sve ružne a istinite priče koje prate ovu marku u Srbiji, ali kad mi je juče prodavac rekao da prilikom potpisivanja ugovora ne može da garantuje ni cenu vozila... rok isporuke da ni ne spominjem.

vojkan85

pre 2 godine

Cene otisle u nebesa. Skoda kao da je Mercedes postala. Vozim karavan A7, ali previse su napucali cene, a krenuli da sakate opremu. Kod nas ne stize pola stvari koje stizu preko u osnovnoj opremi.

nn

pre 2 godine

Od Škode bi terao samo Super B i to isključivo u fulu, znači alu felge, kožani sicevi, zonska klima i ostale džidže.
(Vlado, 10. april 2022 10:06)

Dobar trol. I ovi nesrecnici koji izgovaraju superB, sada uglavnom znaju da se pise sastavljeno. Inace, skoda je ok automobil, kod nas je doduse ozloglasena kao auto za bahacenje po JP.

bezbednost ne može biti samo opcija

pre 2 godine

"Osim toga, može da se poruči i mnogo dodatne opreme ..."

A kod "nekih" će to da vam bude deo standardne opreme i u baznoj verziji. Uzmete bazni yaris (pa i onaj 1,0 sa 72 ks ako vam je mnogo onaj 1,5 sa 125ks) i dobićete bez doplate i radarski tempomat, kao i ono što se u spisku škoda opcionala zove "adaptivni line assistan"( tj. sistem za aktivno pozicioniranje vozila u sredini saobraćajne trake" ). Tako kod VW grupe izgleda razumevanje aktivne bezbednosti.
Nisu kod oktavije mnogo skupi opcioni sistemi aktivne bezbednosti (koje Japanci nude bez doplate), ali problem su DANAS rokovi isporuke za škode koje biste u prednjem smislu opciono opremili na nivo baznog Japanca. Dobićete ponudu dilera u kojoj za škodu piše "rok isporuke oko 300 dana". Dok uvoznik škode lagerske i salonske primerke time opciono ne oprema pa čak ni onda kada vidite salonski primerak na kome ima opcionala za par hiljada evra. Na njima ima svega i svačega od opcija "za oko", ali od dostupnih opcija za bezbednost na tim vozilima je "duplo golo" (a možda i treba tako, jer komšije ne mogu da vide takve opcije, dok felne i slično mogu lako da uoče).

Soldier

pre 2 godine

Auto koji se kupuje mozgom, nikako srcem. Za kupce koji se rukovode raciom, jedna of najboljih opcija na trzistu. Zato i ima toliki komercijalni uspeh.

Ja licno kola kupujem srcem, i zato je nikad ne bih kupio, dok god mogu da priustim da vozim sta volim.

U ovom trenutku- Mazda CX5.

Милош Радунковић

pre 2 godine

На основу већине коментара може се закључити да Шкода није аутомобил за просечног Србина. Велики стандард који наш људи имају, као и софистицирани укус који поседују утичу на такво мишљење о Шкоди као бренду. П.С. кукала нам мајка са " носем у облацима, а ногама у гов...а.

Milan

pre 2 godine

Vozim gotovo istu, samo limuzinu, eto dokaz da ih ne kupuju samo firme. Za te pare bolji motor, menjač i prostor nećete pronaći.
Za potrošnju: Godišnji prosek 5,3l iznad prosečno žustre vožnje, od toga je 50% autoput. Pri 130km/h 1800 o/min. Teško da ćete ovakav auto kupiti za gradsku vožnju, ali nikakav EV još dugo neće ponuditi bolji paket za put.
BTW, manite me fraza o trovanju, evo sve komšije na najavu bar dvostruko skupljeg gasa razmatraju reaktivaciju peći iz kojih izlaze mnogo gore otrovčine

Milan

pre 2 godine

@bezbednost ne može biti opcija
Može, pogotovo jer je čitava priča prenapuhana. Upravo sam se po holandiji "otimao" sa kaškajiem punim opreme, da sam imao vremena prvo bih isključio neke opcije. Slažem se za jastuke, ali polovina ostale opreme nema smisla, mnogo je opasnije kada vam motor ima slabo ubrzanje pa pretičete 15 umesto pet sekundi, kada auto beži u svakoj krivini napolje, kads za svaku komandu morate čačkati po ekranu ( kaškai je OK, osnovne komande su gde treba) to se nigde ne boduje a mnogo je opasnije po bezbednost.

rani

pre 2 godine

Mnoge moje kolege, taksisti, su u poslednje vreme kupili ove Oktavije iz subvecionisane nabavke, narocito one sa 1.5tsi sa pogonom na CNG (metan). Medjutim, sada, nakon predjenih prvih desetina hiljada km, skoro pa svi imaju problem sa DSG menjacem, koji niko nije uspeo da resi, jer nailaze na cuvene probleme sa garancijom, gde prodavac tvrdi da kvacilo ne potpada pod garanciju. Nije mi jasno, ti stalni hvalospevi tog menjaca, a ja ne poznajem nikog ko sa tim nije imao ozbiljan problem, a ovo su sve novi automobili?! Takodje, svi se zale da im benzinci 1.5tsi trose previse ulja, sto mi bas i nije jasno, zasto bi nov auto trosio litru ulja na 3-4 hiljade km? Mnogo je to para, a da imas probleme kao da vozis star i polovan auto.

pitam se

pre 2 godine

Kaže " nema više nikakvog traga niskobudžetnim elementima, naprotiv."

Osim ove nove oktavie koji još automobil te klase u srednjem paketu opreme nema barem običan tempomat ?

bob rock

pre 2 godine

Prihvatio ponudu za jednu lepo opremljenu Oktaviu 13.10.2022. Sam pravio konfiguraciju, rok isporuke oko 300 dana, cena 25.500e. Niko nista ne javlja. Par puta ssm zvao i dobio info da su zbog nedostatka delova izbacene zavesice na zadnjim prozorima i vetrobranu uz konstataciju da je Octavia model koji je navodno najmanje pogodjen takvim stvarima.
U Beogradu, cini mi se, vidim sve vise novih Skoda, videcemo dokle cekanje i da li ce ista biti od toga.
Narucili su mi auto inace bez ikakve uplate, takva je tada bila politika zbog problema sa čipovima, a sada verovatno ima i vecih.

samo realan

pre 2 godine

Za potrošnju: Godišnji prosek 5,3l iznad prosečno žustre vožnje, od toga je 50% autoput. Pri 130km/h 1800 o/min. Teško da ćete ovakav auto kupiti za gradsku vožnju, ali nikakav EV još dugo neće ponuditi bolji paket za put.

Kakvi ste vi vozaci skode, vagena, svi na isti kalup. Imam drugara koji je otisao do Kotora i vratio se do GM sa pola rezervoara dizela, sa super b. A rezervoar nije ni 60 litara. Ja mu kazem brate da li si realan, on kaze pa zasto... Pa izracunaj kilometrazu i podeli sa 30 litara. Jos se vozikao po primorju, kaze presao preko 1000 km. A drugi isto sto vozi super b, isto tako u decimalama, kaze da mu 4x4 trosi manje od pezoa 308 1.6 Ehdi. Koliko ste vi cudni ljudi. Koga li pokusavate da slazete sa tim. Kao da je neko sisao vesla pa progutao camac! Strasno

samo realan

pre 2 godine

@samo realan: ne postoji model "super b". Samo "superb".
(dzigi, 11. april 2022 08:47)

Dzigi, drug, hvala. Ogadio mi se taj brend zbog blinkera i kretena. Ne volim ni da ga vidim na putu, pa me ne zanima ni kako se pise. Ali eto, nesto sam naucio, ako ne zaboravim do sldeceg puta. Inace u mom gradu je bila jedna crna sa blinkerima, u kojoj se vozio tadasnji visokopozicionirani politicar, ali njegov celavi nevaspitani vozac se vozio po ceo dan sam sa ukljucenim binkerima na relaciji Kv - Ca. Ponasao se kao kreten na putu. A takvih je ova zemlja puna. Izvinjavam se normalnim vozacima Skode kojih je jako malo.

Gde je danas skoda za Srbiju a gde Dacija

pre 2 godine

Osim ove nove oktavie koji još automobil te klase u srednjem paketu opreme nema barem običan tempomat ?
(pitam se, 10. april 2022 )

Kupiš danas Sandero Stepway i imaš tempomat u osnovnoj opremi.

jo

pre 2 godine

@rani- to je cuveni VW kvalitet, DSG menjac totalno smesno i neprakticno resenje, izivljavanje kao i mnogi nemacki izumi(W16 quad turbo motor npr), mozda je kolko tolko korisno u nekom trkanju i motosportu ali za svakodnevnu voznju- sta ce kome automatic kojem menjas sve delove kao manuelnom... a TSI, T, TFSI cu cuveni agregati oni trose 1l ulja na 1000km jos od 2000te i dokaz su da nemci nemaju krsten benzinski motor jos od golfa 2...
A o cenama automobila trenutno ne vredi polemisati, ova skoda je svojebremeno bila 15ak hiljada €, razuman auto, bez nekih emocija po razumnoj ceni, a sada, ista jeftina plastika, ista jeftina sedista- samo duplo skuplje...

Rodion Gataulin

pre 2 godine

@Cuj rezervoar 45 litara za ovoliki auto
(realno, 10. april 2022 10:08)

2.0 Euro 6 tdi sa 150PS troši oko 4.5l/100km pri 130kmh cruise ctrl na oko 1900rpm. Znači u teoriji tih 45 litara dovoljno je za 1000km takve vožnje. U realnosti, neka bude dovoljno i za 650-700, šta bi ti više? A EV su vam "dobri" sa dometom od 150km? Svašta živi na ovome svetu...

cixxx

pre 2 godine

Vozio verziju i sa 150 i 200KS. Ova sa 200KS je izuzetan auto, menjač je brutalan kao i motor, zaista. Nikad nisam bio ljubitelj Škode ali me je ovaj karavan 4x4 oduševio! Jedina zamerka je nenormalna potrošnja ulja! Reklamiran kod uvoznika i rečeno da je normalno da troši litar na 3000km. Meni to nije normalno ali ako kažu tako...

Dragan Nis

pre 2 godine

Takodje, svi se zale da im benzinci 1.5tsi trose previse ulja, sto mi bas i nije jasno, zasto bi nov auto trosio litru ulja na 3-4 hiljade km? Mnogo je to para, a da imas probleme kao da vozis star i polovan auto.
(rani, 10. april 2022 15:57)

mi u firmi imamo taj tsi 150 u A7 oktavijama.
ista stvar sa uljem.
svaka od nasih.
od prvoga dana 1 litar ulja na 3-4 hiljade km.
(Mćo, 10. april 2022 19:48)

Oktaviju sa 1.5tsi od 150ks manuelnim menjač kupio sam leta 2020., do sada presao 37k km, 60%auto-put, 20% magistrala, 20% grad. Na auto-putu 110km/h na tempomatu, do sada 2x menjao ulje (na 15k i na 32k) niti jednom dosuo kap jednu. Vozim mekano, bez naglih ubrzanja, i ne preko 120km/h (prilikom preticanja na auto-putu ako treba). Ukupan prosek potrošnje do 30k km bio je skoro 5l/100km (pisao svako sipanje goriva).
Možda je do načina korišćejna auta, načina ubrzavanja, brzine kojom se vozi.
Nemam razloga da bilo šta spinujem, planiram da je vozim bar 10god, bio sam nezadovoljan u početku sa poskakivanjem kada idem iz 1. u 2. i 2. u 3. brzinu, ali sam se navikao, našao način kako da je vozim.
Izolacija je mogla da bude bolja, takodje lim malo deblji, gorivo da ne bućka u rezervoaru kada je pun od 70% do 95%, kvalitet centralnog tunela (oko menjača).
To je to, ko hoće da veruje. Pozdrav.

Yaris Cross Driver

pre 2 godine

@bezbednost ne može biti opcija

Srpskim vozačima škoda to ne treba jer su sve to šoferi sa istančanim refleksima kao u geparda.
On komšiji može uz ponos da pokaže kišobran u vratima ili četku za cipele ili onu grebaljku za led i komšija će zdravo da mu zavidi na tome a ako komšiji počne da objašnjava da ima te aktivne sigurnosne sisteme komšija će da misli da je spreman da okači ključ o klin i da su mu potrebne pelene za odrasle.

LosmiBgd

pre 2 godine

Vozio Oktaviju prethodne generacije i ovu novu, pa da sumiram utiske. Odmah da napomenem da sam sve vozio u Style Business (znači najjačem) paketu opreme. Obe su bile sa manuelnim menjačima. Nemam nikakvih iskustva sa DSG. Prethodna je bila 1.6 TDi, a nova 2.0 Tdi. Prethodna 116 ks, nova 150 ks. Kod prethodne taj motor je bio ok, knap što bi se reklo. Potrošnja odlična. Ja ne štedim baš gorivo dok vozim, i uglavnom vozim gradsku vožnju (i to BGD), a po autoputu oko 20 posto vremena. Potrošnja na višegodišnjem nivou između 7,5 i 8,1 L na sto kilometara. Kod nove motor je dosta jači i startniji, ali je i potrošnja veća za oko pola litre. Doduše, ja sam uvek punog gepeka jer imam malu decu pa su mi tu i kolica i busteri i sedišta itd... Potrošnja može da bude dosta manja, ali morate baš da budete strpljivi i pažljivi u vožnji, a ja za to nemam živaca. Takođe, uvek gasim start-stop sistem. Kvalitet materijala neznatno bolji kod nove verzije. Zvučna izolacija je dosta bolja. Menjač je bolji. Prethodni je imao 5 brzina, pri velikim brzinama na autoputu dogura do većeg broja obrataja pa se to odrazi na potrošnju. Novi mi manje troši pri velikim brzinama na autoputu jer ima 6 brzina i radi na manjem broju obrtaja. Ulje mi nije trošio ni stari, ni novi. Prostora ima otprilike isto. Ako imate točkove manjih dimenzija u krivinama malo plivaju. Nemam više prostora za komentar, sve u svemu odlični automobili, jaki kao tenk, sa debelim limom. Cene servisa i rezervnih delova pristojne.

Stefan

pre 2 godine

Vozim Superb 2019god , benzinac , skroz ok auto , nista više i ništa manje od toga . Nešto jeftiniji od Mercedesa , BMW i Audija a za tu razliku neće se mnogo više dobiti od navedenih , imao sam pre i Audi i Mercedes , i na kraju krajeva sve se to vrti tu negde ako vam treba auto da se vozite na duže staze

Mćo

pre 2 godine

Mnoge moje kolege, taksisti, su u poslednje vreme kupili ove Oktavije iz subvecionisane nabavke, narocito one sa 1.5tsi sa pogonom na CNG (metan). Medjutim, sada, nakon predjenih prvih desetina hiljada km, skoro pa svi imaju problem sa DSG menjacem, koji niko nije uspeo da resi, jer nailaze na cuvene probleme sa garancijom, gde prodavac tvrdi da kvacilo ne potpada pod garanciju. Nije mi jasno, ti stalni hvalospevi tog menjaca, a ja ne poznajem nikog ko sa tim nije imao ozbiljan problem, a ovo su sve novi automobili?! Takodje, svi se zale da im benzinci 1.5tsi trose previse ulja, sto mi bas i nije jasno, zasto bi nov auto trosio litru ulja na 3-4 hiljade km? Mnogo je to para, a da imas probleme kao da vozis star i polovan auto.
(rani, 10. april 2022 15:57)

mi u firmi imamo taj tsi 150 u A7 oktavijama.
ista stvar sa uljem.
svaka od nasih.
od prvoga dana 1 litar ulja na 3-4 hiljade km.

Bojan

pre 2 godine

Sve sve ali gledao sam video koje sve elemente pročišćavanja izduvnih gasova ima taj novi 2.0 tdi da bi ispunio najnovije norme za kvalitet izduvnih gasova bez prevara. Verujem da je motor kao motor odličan ali vremenom kada svi ti sistemi počnu da zezaju biće velike glavobolje. Već sada su te posude za addblue preskupe a lako se kvare na niskim temperaturama. Pitanje je hoće li država i dalje dozvoljavati vožnju sa isključenim dpf, addblue i ostalo i do kada. Verujem da će i evropa sve više zabranjivati upotrebu dizela po gradovima. Većina nas automobil najviše koristi po gradu a za to dizeli nisu. Iskreno kada bih sada kupovao Škodu ne znam koji bi motor izabrao jer su im i benzinci problematični.

Aleks

pre 2 godine

Da li vredi komentarisati cenu testog modela?Mislim da treba.Interesantno kako su ljudi lako "progutali" priču o globalnom poskupljenju automobila zbog nestašice chip-ova.Poskupljenje min.5000 evra za većinu modela - za neke i više(Kia Sportage -8000 evra).Znači zbog chip-a koji košta 150 evra.Žešće spinovanje i vređanje inteligencije, koje je na žalost prošlo među kupcima.
(nesha, 13. april 2022 09:13)

Nisu automobili posupeli zbog čipova. Zbog čipova kasni isporuka automobila a poskupeli su jer su u prethodne dve godine naštampane silne milijarde evra bez pokrića pa se to sad preliva na cenu robe. To se zove inflacija.

vozač

pre 2 godine

Poslednjih 6 g. vozim Oktaviju 1.6 TDI MT (110 KS), a poslednjih 6-7 meseci povremeno i ovu testiranu 2.0 TDI 7 DCT (150 KS), ali sedan varijantu.
Stara Oktavija mi troši u gradu oko 7.3, a van grada (pretežno autoput) oko 6.0 l/100km, tako da mi je neka srednja potrošnja uvek bila oko 6.6-6.7. To je ono što sam ja ispratio tokom više godina, i naravno to važi samo za neki moj stil vožnje koji ne bih opisao kao štedljiv. Čuo sam i ja od poznanika da im je isti auto kao moj, navodno trošio 5.0 van grada, na istoj turi nekog zajedničkog putovanja gde je meni trošio 6.0, ali to onda verovatno znači da su se oni vozili po autoputu možda oko 110 km/h, dok sam ja verovatno išao dosta brže.
A što se tiče ove nove Oktavije koja inače ide kao metak, i izgleda (pogotovo unutra) kao auto neke druge, više klase (dosta udobnija i tiša, i pored tog jačeg motora), nisam baš precizno merio, pošto je nikad nisam vozio u nekom dužem kontinuitetu, ali ono što sam ispratio po kompu, i po nekom osećaju, troši osetno više nego ona sa 1.6 motorom.
Inače, obilazio sam sad razne salone u potrazi za nekim novim autom, i pored novih (viših) cena, zaista mi nije jasna ta priča o čekanju novog auta 12 meseci. Škoda i Tojota su već u toj fazi, ali to mi nije normalno. Kako neko, kome novi auto treba sad, može da čeka 12 meseci na isporuku. Kažu mi, pa firme mogu, i dobro to je jasno, ako redovno menjaju vozni park na 4-5 godina, mogu da krenu u novu nabavku godinu dana ranije. Ali kako fizička lica...

Sava

pre 2 godine

Da zanemarim sve ružne a istinite priče koje prate ovu marku u Srbiji, ali kad mi je juče prodavac rekao da prilikom potpisivanja ugovora ne može da garantuje ni cenu vozila... rok isporuke da ni ne spominjem.
(Vozač, 10. april 2022 10:28)

Zato i ne uzimaju avans kada poruče kola koja je kupac konfigurisao. Garancija nema nikakvih. Ni za rok ni za cenu.Čekaš škodu godinu dana i kola stignu možda ali sa njima i neka sasvim druga cena.

škoda tsi drajver

pre 2 godine

"Cene servisa i rezervnih delova pristojne."

Prošle nedelje redovan servis u ovl. servisu za fabiu 1,0 tsi plaćen 22.500 i to samo ulje motora i filter ulja i klime (ne i vazduha).
Tako je to povoljno i pristojno.

Superb2019

pre 2 godine

Svi koji su uzeli auta pre korone i rata su extra prošli,sa cenom,delovima. Sad neka nam je Bog u pomoći. Cene otišle u nebesa,delova nema,čeka se ko zna koliko i niko ne garantuje cenu. Sad su i cene servisa podigli od 16-17.000 din došlo je do 25-30.000 din za isti. Govorim u ovlašćenom servisu.

Pravedni

pre 2 godine

Ima sve sto Civic nema. Ima sve sto Megane GrandCoupe nema. Ima sve sto Korola sedan nema, a to su 5. vrata. O karavanima da ne pricamo

Milan

pre 2 godine

@Kiki
Napisao sam lepo realnu potrošnju sa merenjem koliko stvarno sipam a ne po kompjuteru. Tvoj komentar samo pokazuje koliko se srbi ne razumeju u automobile, ali ih ne sprečava da komentarišu. Koliko treba da troši auto koji se vozi na 1800o/min? Koliko vas uopšte obrati pažnju kod kupovine na kom broju obrtaja je auto u režimu kojim najčešće vozite?
Poenta je da više stepeni menjača rasterećuje motor, jači motor uparen sa odgovarajućim menjačem troši manje od motora za kosilice koji nabijete na 3000 obrtaja. Pri 80km/h bord pokazuje 3,8 a u gradu troši verovatno preko 6l.
BTW, fabrika deklariše 4,1l i naravno laže kao i svaka druga.

rani

pre 2 godine

Sta znas molim te oko tih auta sa cng pogonom? Posto bih da u Nemackoj uzmem seat leon 1.5 2020 godiste…I probleme sa dsg menjacem? Hvala!!!
(moravac, 10. april 2022 20:01)

Ne znam mnogo, samo ono sto cujem od kolega. Zale se na taj menjac i veliku potrosnju ulja. Licno sam cuo to zujanje prilikom kretanja, kazu da je neki problem sa neparnom lamelom, to je baš jak zvuk, kao da nesto struze i sto je najgore, niko jos nije uspeo to da resi, uglavnom sto servis ne pruznaje garanciju na kvacilo. Inace, voznja na metan je izuzetno jeftina, a to je i jedina prednost.

Milan

pre 2 godine

@nesha
Da se bavite izgradnjom znali biste da je sve poskupelo, čelik čak i do 50%.
Mislim da je fraza " poskupelo" pogrešna, istinito je da je novac izgubio vrednost, kao u Srbiji 90-ih. Samo sada ne štampa Srbija nego US, EU, Kina i svi ostali u krug

Rodion Gataulin

pre 2 godine

Moj utisak je da je reč o izuzetno kvalitetnom i praktičnom automobilu, ali nažalost, na slikama je mnogo lepši nego uživo, bar se meni tako čini. Isto ne volim mnogo preduge prepuste napred ni pozadi, mislim da je međuosovinsko rastojanje malo za datu dužinu vozila, ali to je već nametnuto filozofijom Škode da na kraćoj (jeftinijoj) VW platformi pravi duži i veći auto od "originala". A i sa cenom su danas sve samo ne skromni, ali ok, sad imaju drugačiju ciljnu grupu prodaje u odnosu na pre 10-15 godina. Najbolja stvar na ovom autu je motor 10/10.

dogodine do Prizrena dogodine do Knina

pre 2 godine

poskupela oktavia ali i dalje najbolja ponuda cena kvalitet.
2.0 150 konja dizel je pojam danas.
22 hilkade pre par meseci sada 25 500. .doduse jako fina oprema ali ipak to je i dalje 2,3 hiljade skuplje nego sto bi trrbalo.

jako lep automobil.
ne razumem negativne komentare na ovo

nezadovoljan

pre 2 godine

Oktaviju sa 1.5tsi od 150ks manuelnim menjač kupio sam leta 2020… bio sam nezadovoljan u početku sa poskakivanjem kada idem iz 1. u 2. i 2. u 3. brzinu, ali sam se navikao, našao način kako da je vozim.
(Dragan Nis, 11. april 2022 08:31)

Rat mi jeste teško pao ali još uvek nisam navikao na to poskakivanje. Užasan osećaj.

Robi

pre 2 godine

"...opremljena kao test primerak košta 30.910 eur", e kad sam ovo procitao,zakasljao sam se. Vozio bih ga,ali ne za te pare. Bas gadno skupo,a ne verujem da je casha toga vredno,ma sve da ima krila i zlatne srafove....

Beograd 011

pre 2 godine

Mnoge moje kolege, taksisti, su u poslednje vreme kupili ove Oktavije iz subvecionisane nabavke, narocito one sa 1.5tsi sa pogonom na CNG (metan). Medjutim, sada, nakon predjenih prvih desetina hiljada km, skoro pa svi imaju problem sa DSG menjacem, koji niko nije uspeo da resi, jer nailaze na cuvene probleme sa garancijom, gde prodavac tvrdi da kvacilo ne potpada pod garanciju. Nije mi jasno, ti stalni hvalospevi tog menjaca, a ja ne poznajem nikog ko sa tim nije imao ozbiljan problem, a ovo su sve novi automobili?! Takodje, svi se zale da im benzinci 1.5tsi trose previse ulja, sto mi bas i nije jasno, zasto bi nov auto trosio litru ulja na 3-4 hiljade km? Mnogo je to para, a da imas probleme kao da vozis star i polovan auto.
(rani, 10. april 2022 15:57)

Ne mogu apriori nekoga da optuzim da iznosi neistine, ali prvi put cujem za te masovne probleme sa DSGom. Ja sam DSG imao na prethodnoj Oktaviji (2.0) i sad na Superbu. Menjac savrsen. Nismo drzavna firma, ali je gazda opredelio Skodu kao sluzbeni auto tako da ih u sistemu imamo preko 50 (Fabia, Oktavia, Superb i jedan Karok). Osim Fabia sve ostalo su sa DSG menjacem. Doslovno ni jedan jedini kvar na menjacu za 5 godina u celoj floti. Jednom se kolegi pokvarila klima nakon garancije.

Superb trosi ulje (Oktavija nije) i to lepo stoji u knjizici koju niko ne cita, a onda se cude. Za Superb pise trosi 0.5l na 5.000km s tim sto se indikator pali kad nivo padne za 1 litar. Dolijes litar na 10kkm i resen problem.

Robi

pre 2 godine

Dopuna na moj komentar, a u vezi je potrosnje ulja. Normalno je da ovaj 1.5tsi trosi ulje,pravi vlasnik to redovno prati i odrzava i doliva,nista strasno. Ide tu i oko cak 1 lit. na 10.000km, SAE 0W20 VW 508/509. Ne zato sto je motor los,vec sto je konstrukcijiski takav.Ceo motor je od aluminijuma,stubline su nakon izrade plazmirali i nakon toga je uradjena drugacija zavrsna obrada, na malo grublje, bas da bi se ulje duze zadrzavalo i radi bolje predaje toplote sa cilindara. Ne zaboravite da danas mali motor sa malo daje mnogo vise nego sto su nekad veliki motori. Tako da,uvek kantica 1lit neka bude u gepeku.Pratite i dolivajte,motor je ok i voli da se vrti. Zupcasti kais je u cvrstom kucistu,planirani rok trajanja je 200.000km, posle sledi paprena zamena jer ima tu posla,ali tako je to. Meni se svideo vise nego dizel 150ks.

kimi R

pre 2 godine

@jo
Sreća te niko od drugih proizvođača nije nenormalno poskupeo, sve se tuku ko će dati manju cenu. Nego šta u toj kategoriji ima sa tim čuvenim "emocijama"?

Alex

pre 2 godine

Ne znam za 1.5 tsi ali 2.0 tsi ne troši ulje i automatski menjač radi savršeno. Radi se o Audiju A4. Možda zato VW grupa ne ugrađuje te jače motore u audi vozila nego samo u VW i Škodu. Premium auto, bolji motor, narodni auto- lošiji motori. Ok ali onda ne mogu da zacepe cenu kao da je premium. Bezobrazna poslovna politika.

southpark

pre 2 godine

Ako neko vozi ovaj auto neka podeli iskustvo kakva su mu sedišta pošto sam samo sedeo u njemu, interesuje me posle višečasovne vožnje kako se pokazuju?

Moje iskustvo

pre 2 godine

@ Zato i ne uzimaju avans kada poruče kola koja je kupac konfigurisao. Garancija nema nikakvih. Ni za rok ni za cenu.Čekaš škodu godinu dana i kola stignu možda ali sa njima i neka sasvim druga cena.
(Sava, 10. april 2022 20:02)

Konkretno, za Kamik bi trebao 2000e da ostavim. Doduše u drugoj prodavnici za Skalu nisu tražili ništa.

Филипинац

pre 2 godine

На страну што лажу за потрошњу, ипак је 6.3л/100км одличан резултат за град, посебно за тест возило и тај просек брзине. Има ли ко искуства са 1.5тси мотором и потрошњом у граду?

jo

pre 2 godine

@KimiR- ako auto dozivljavas kao gomilu lima i puko prevozno sredstvo od a do b, to je tvoj problem( vrlina ili mana, svejedno)... u ovoj klasi nema niceg sa emocijama ali to ne menja cinjenicunda ovaj auto izgleda genericki, kao frizider ili tv... svi su podigli cene i o tome ne vredi polemisati, jos se drze Rumuni sa Dacijom i FIAT sa Tipom i 500l, koji u nekim paketima opreme nudi mnogo vise stila a i emocija od Skode( o opremi da ne pricam) ipak je linija 500 'premijum' za Skodino poimanje luksuza ...

nesha

pre 2 godine

Da li vredi komentarisati cenu testog modela?Mislim da treba.Interesantno kako su ljudi lako "progutali" priču o globalnom poskupljenju automobila zbog nestašice chip-ova.Poskupljenje min.5000 evra za većinu modela - za neke i više(Kia Sportage -8000 evra).Znači zbog chip-a koji košta 150 evra.Žešće spinovanje i vređanje inteligencije, koje je na žalost prošlo među kupcima.

moravac

pre 2 godine

rani

Sta znas molim te oko tih auta sa cng pogonom? Posto bih da u Nemackoj uzmem seat leon 1.5 2020 godiste…I probleme sa dsg menjacem? Hvala!!!

Milan

pre 2 godine

@samo realan
Nemate argumenata ali biste voleli da kritikujete?
Put za CG je svakako zahtevniji i potrošićete više goriva nego ako vozite po ravnom uz tempomat na malom broju obrtaja. Ne razumem šta vam nije jasno, vožnja po autoputu, po regionalnim putevima po Vojvodini, znači nema uzbrdo, stalnih usporavanja zbog krivina? Koji deo zahteva pojašnjenje?

nesha

pre 2 godine

Da li vredi komentarisati cenu testog modela?Mislim da treba.Interesantno kako su ljudi lako "progutali" priču o globalnom poskupljenju automobila zbog nestašice chip-ova.Poskupljenje min.5000 evra za većinu modela - za neke i više(Kia Sportage -8000 evra).Znači zbog chip-a koji košta 150 evra.Žešće spinovanje i vređanje inteligencije, koje je na žalost prošlo među kupcima.

kimi R

pre 2 godine

@jo
Nemam ja nikakav problem,jednostavno sam pitao i nisam dobio odgovor šta se u ovoj klasi nudi sa emocijama ? Ne pričamo o drugim klasama jer nisu tema.Zar je toliko teško dati odgovor bez da se napada neko u nedostatku istog.

ВлДмР

pre 2 godine

ја имам службену Октавију ... сваки дан на релацији Бгд-НС
могу да кажем да сам разочаран и да мислим да је претходни модел "бољи" од ово новог

Robi

pre 2 godine

Samo da dopunim sebe, mozda nisam u pravu. Ali kompanija "Prins" ima svoj kit za ugradnju LPG VSi 3.0 di, tako nesto...i vise bih kao opciju uzeo 1.5tsi motor. Tacno da je bilo na startu decijih bolesti,ali sada je to ispeglano i radi kako treba.

dogodine do Prizrena dogodine do Knina

pre 2 godine

Cene servisa i rezervnih delova pristojne."

Prošle nedelje redovan servis u ovl. servisu za fabiu 1,0 tsi plaćen 22.500 i to samo ulje motora i filter ulja i klime (ne i vazduha).
Tako je to povoljno i pristojno.
(škoda tsi drajver, 11. april 2022 17:46)
uz duzno postovanje ali ljudi koji idu u ovlasceni servis su debili.
i ja sam bio.
nikad vise.
zaobilazite pogotovo opelov u rakovici.

nadjes pouzdanog majstora sam donosis delove najbolje sto mozes da priustis i to je to

pozdrav

Diki

pre 2 godine

Dobar je to auto ,odlicna,,,bolja od golfa sa sigurnoscu,,,,,ja teram superbu 20 tdi Manuel,,3 god 22000km 23000 evradi placen,sad moze da ode za 27000,,,otisla Cena dosta gore ,,,tako da ovaj I nije preterano skup.

Milan

pre 2 godine

Vozim gotovo istu, samo limuzinu, eto dokaz da ih ne kupuju samo firme. Za te pare bolji motor, menjač i prostor nećete pronaći.
Za potrošnju: Godišnji prosek 5,3l iznad prosečno žustre vožnje, od toga je 50% autoput. Pri 130km/h 1800 o/min. Teško da ćete ovakav auto kupiti za gradsku vožnju, ali nikakav EV još dugo neće ponuditi bolji paket za put.
BTW, manite me fraza o trovanju, evo sve komšije na najavu bar dvostruko skupljeg gasa razmatraju reaktivaciju peći iz kojih izlaze mnogo gore otrovčine

Soldier

pre 2 godine

Auto koji se kupuje mozgom, nikako srcem. Za kupce koji se rukovode raciom, jedna of najboljih opcija na trzistu. Zato i ima toliki komercijalni uspeh.

Ja licno kola kupujem srcem, i zato je nikad ne bih kupio, dok god mogu da priustim da vozim sta volim.

U ovom trenutku- Mazda CX5.

bezbednost ne može biti samo opcija

pre 2 godine

"Osim toga, može da se poruči i mnogo dodatne opreme ..."

A kod "nekih" će to da vam bude deo standardne opreme i u baznoj verziji. Uzmete bazni yaris (pa i onaj 1,0 sa 72 ks ako vam je mnogo onaj 1,5 sa 125ks) i dobićete bez doplate i radarski tempomat, kao i ono što se u spisku škoda opcionala zove "adaptivni line assistan"( tj. sistem za aktivno pozicioniranje vozila u sredini saobraćajne trake" ). Tako kod VW grupe izgleda razumevanje aktivne bezbednosti.
Nisu kod oktavije mnogo skupi opcioni sistemi aktivne bezbednosti (koje Japanci nude bez doplate), ali problem su DANAS rokovi isporuke za škode koje biste u prednjem smislu opciono opremili na nivo baznog Japanca. Dobićete ponudu dilera u kojoj za škodu piše "rok isporuke oko 300 dana". Dok uvoznik škode lagerske i salonske primerke time opciono ne oprema pa čak ni onda kada vidite salonski primerak na kome ima opcionala za par hiljada evra. Na njima ima svega i svačega od opcija "za oko", ali od dostupnih opcija za bezbednost na tim vozilima je "duplo golo" (a možda i treba tako, jer komšije ne mogu da vide takve opcije, dok felne i slično mogu lako da uoče).

samo realan

pre 2 godine

Za potrošnju: Godišnji prosek 5,3l iznad prosečno žustre vožnje, od toga je 50% autoput. Pri 130km/h 1800 o/min. Teško da ćete ovakav auto kupiti za gradsku vožnju, ali nikakav EV još dugo neće ponuditi bolji paket za put.

Kakvi ste vi vozaci skode, vagena, svi na isti kalup. Imam drugara koji je otisao do Kotora i vratio se do GM sa pola rezervoara dizela, sa super b. A rezervoar nije ni 60 litara. Ja mu kazem brate da li si realan, on kaze pa zasto... Pa izracunaj kilometrazu i podeli sa 30 litara. Jos se vozikao po primorju, kaze presao preko 1000 km. A drugi isto sto vozi super b, isto tako u decimalama, kaze da mu 4x4 trosi manje od pezoa 308 1.6 Ehdi. Koliko ste vi cudni ljudi. Koga li pokusavate da slazete sa tim. Kao da je neko sisao vesla pa progutao camac! Strasno

jo

pre 2 godine

@rani- to je cuveni VW kvalitet, DSG menjac totalno smesno i neprakticno resenje, izivljavanje kao i mnogi nemacki izumi(W16 quad turbo motor npr), mozda je kolko tolko korisno u nekom trkanju i motosportu ali za svakodnevnu voznju- sta ce kome automatic kojem menjas sve delove kao manuelnom... a TSI, T, TFSI cu cuveni agregati oni trose 1l ulja na 1000km jos od 2000te i dokaz su da nemci nemaju krsten benzinski motor jos od golfa 2...
A o cenama automobila trenutno ne vredi polemisati, ova skoda je svojebremeno bila 15ak hiljada €, razuman auto, bez nekih emocija po razumnoj ceni, a sada, ista jeftina plastika, ista jeftina sedista- samo duplo skuplje...

dogodine do Prizrena dogodine do Knina

pre 2 godine

Cene servisa i rezervnih delova pristojne."

Prošle nedelje redovan servis u ovl. servisu za fabiu 1,0 tsi plaćen 22.500 i to samo ulje motora i filter ulja i klime (ne i vazduha).
Tako je to povoljno i pristojno.
(škoda tsi drajver, 11. april 2022 17:46)
uz duzno postovanje ali ljudi koji idu u ovlasceni servis su debili.
i ja sam bio.
nikad vise.
zaobilazite pogotovo opelov u rakovici.

nadjes pouzdanog majstora sam donosis delove najbolje sto mozes da priustis i to je to

pozdrav

rani

pre 2 godine

Mnoge moje kolege, taksisti, su u poslednje vreme kupili ove Oktavije iz subvecionisane nabavke, narocito one sa 1.5tsi sa pogonom na CNG (metan). Medjutim, sada, nakon predjenih prvih desetina hiljada km, skoro pa svi imaju problem sa DSG menjacem, koji niko nije uspeo da resi, jer nailaze na cuvene probleme sa garancijom, gde prodavac tvrdi da kvacilo ne potpada pod garanciju. Nije mi jasno, ti stalni hvalospevi tog menjaca, a ja ne poznajem nikog ko sa tim nije imao ozbiljan problem, a ovo su sve novi automobili?! Takodje, svi se zale da im benzinci 1.5tsi trose previse ulja, sto mi bas i nije jasno, zasto bi nov auto trosio litru ulja na 3-4 hiljade km? Mnogo je to para, a da imas probleme kao da vozis star i polovan auto.

Rodion Gataulin

pre 2 godine

@Cuj rezervoar 45 litara za ovoliki auto
(realno, 10. april 2022 10:08)

2.0 Euro 6 tdi sa 150PS troši oko 4.5l/100km pri 130kmh cruise ctrl na oko 1900rpm. Znači u teoriji tih 45 litara dovoljno je za 1000km takve vožnje. U realnosti, neka bude dovoljno i za 650-700, šta bi ti više? A EV su vam "dobri" sa dometom od 150km? Svašta živi na ovome svetu...

Pravedni

pre 2 godine

Ima sve sto Civic nema. Ima sve sto Megane GrandCoupe nema. Ima sve sto Korola sedan nema, a to su 5. vrata. O karavanima da ne pricamo

Diki

pre 2 godine

Dobar je to auto ,odlicna,,,bolja od golfa sa sigurnoscu,,,,,ja teram superbu 20 tdi Manuel,,3 god 22000km 23000 evradi placen,sad moze da ode za 27000,,,otisla Cena dosta gore ,,,tako da ovaj I nije preterano skup.

jo

pre 2 godine

@KimiR- ako auto dozivljavas kao gomilu lima i puko prevozno sredstvo od a do b, to je tvoj problem( vrlina ili mana, svejedno)... u ovoj klasi nema niceg sa emocijama ali to ne menja cinjenicunda ovaj auto izgleda genericki, kao frizider ili tv... svi su podigli cene i o tome ne vredi polemisati, jos se drze Rumuni sa Dacijom i FIAT sa Tipom i 500l, koji u nekim paketima opreme nudi mnogo vise stila a i emocija od Skode( o opremi da ne pricam) ipak je linija 500 'premijum' za Skodino poimanje luksuza ...

Milan

pre 2 godine

@bezbednost ne može biti opcija
Može, pogotovo jer je čitava priča prenapuhana. Upravo sam se po holandiji "otimao" sa kaškajiem punim opreme, da sam imao vremena prvo bih isključio neke opcije. Slažem se za jastuke, ali polovina ostale opreme nema smisla, mnogo je opasnije kada vam motor ima slabo ubrzanje pa pretičete 15 umesto pet sekundi, kada auto beži u svakoj krivini napolje, kads za svaku komandu morate čačkati po ekranu ( kaškai je OK, osnovne komande su gde treba) to se nigde ne boduje a mnogo je opasnije po bezbednost.

dogodine do Prizrena dogodine do Knina

pre 2 godine

poskupela oktavia ali i dalje najbolja ponuda cena kvalitet.
2.0 150 konja dizel je pojam danas.
22 hilkade pre par meseci sada 25 500. .doduse jako fina oprema ali ipak to je i dalje 2,3 hiljade skuplje nego sto bi trrbalo.

jako lep automobil.
ne razumem negativne komentare na ovo

Yaris Cross Driver

pre 2 godine

@bezbednost ne može biti opcija

Srpskim vozačima škoda to ne treba jer su sve to šoferi sa istančanim refleksima kao u geparda.
On komšiji može uz ponos da pokaže kišobran u vratima ili četku za cipele ili onu grebaljku za led i komšija će zdravo da mu zavidi na tome a ako komšiji počne da objašnjava da ima te aktivne sigurnosne sisteme komšija će da misli da je spreman da okači ključ o klin i da su mu potrebne pelene za odrasle.

vojkan85

pre 2 godine

Cene otisle u nebesa. Skoda kao da je Mercedes postala. Vozim karavan A7, ali previse su napucali cene, a krenuli da sakate opremu. Kod nas ne stize pola stvari koje stizu preko u osnovnoj opremi.

pitam se

pre 2 godine

Kaže " nema više nikakvog traga niskobudžetnim elementima, naprotiv."

Osim ove nove oktavie koji još automobil te klase u srednjem paketu opreme nema barem običan tempomat ?

Милош Радунковић

pre 2 godine

На основу већине коментара може се закључити да Шкода није аутомобил за просечног Србина. Велики стандард који наш људи имају, као и софистицирани укус који поседују утичу на такво мишљење о Шкоди као бренду. П.С. кукала нам мајка са " носем у облацима, а ногама у гов...а.

Vozač

pre 2 godine

Da zanemarim sve ružne a istinite priče koje prate ovu marku u Srbiji, ali kad mi je juče prodavac rekao da prilikom potpisivanja ugovora ne može da garantuje ni cenu vozila... rok isporuke da ni ne spominjem.

Milan

pre 2 godine

@Kiki
Napisao sam lepo realnu potrošnju sa merenjem koliko stvarno sipam a ne po kompjuteru. Tvoj komentar samo pokazuje koliko se srbi ne razumeju u automobile, ali ih ne sprečava da komentarišu. Koliko treba da troši auto koji se vozi na 1800o/min? Koliko vas uopšte obrati pažnju kod kupovine na kom broju obrtaja je auto u režimu kojim najčešće vozite?
Poenta je da više stepeni menjača rasterećuje motor, jači motor uparen sa odgovarajućim menjačem troši manje od motora za kosilice koji nabijete na 3000 obrtaja. Pri 80km/h bord pokazuje 3,8 a u gradu troši verovatno preko 6l.
BTW, fabrika deklariše 4,1l i naravno laže kao i svaka druga.

LosmiBgd

pre 2 godine

Vozio Oktaviju prethodne generacije i ovu novu, pa da sumiram utiske. Odmah da napomenem da sam sve vozio u Style Business (znači najjačem) paketu opreme. Obe su bile sa manuelnim menjačima. Nemam nikakvih iskustva sa DSG. Prethodna je bila 1.6 TDi, a nova 2.0 Tdi. Prethodna 116 ks, nova 150 ks. Kod prethodne taj motor je bio ok, knap što bi se reklo. Potrošnja odlična. Ja ne štedim baš gorivo dok vozim, i uglavnom vozim gradsku vožnju (i to BGD), a po autoputu oko 20 posto vremena. Potrošnja na višegodišnjem nivou između 7,5 i 8,1 L na sto kilometara. Kod nove motor je dosta jači i startniji, ali je i potrošnja veća za oko pola litre. Doduše, ja sam uvek punog gepeka jer imam malu decu pa su mi tu i kolica i busteri i sedišta itd... Potrošnja može da bude dosta manja, ali morate baš da budete strpljivi i pažljivi u vožnji, a ja za to nemam živaca. Takođe, uvek gasim start-stop sistem. Kvalitet materijala neznatno bolji kod nove verzije. Zvučna izolacija je dosta bolja. Menjač je bolji. Prethodni je imao 5 brzina, pri velikim brzinama na autoputu dogura do većeg broja obrataja pa se to odrazi na potrošnju. Novi mi manje troši pri velikim brzinama na autoputu jer ima 6 brzina i radi na manjem broju obrtaja. Ulje mi nije trošio ni stari, ni novi. Prostora ima otprilike isto. Ako imate točkove manjih dimenzija u krivinama malo plivaju. Nemam više prostora za komentar, sve u svemu odlični automobili, jaki kao tenk, sa debelim limom. Cene servisa i rezervnih delova pristojne.

ВлДмР

pre 2 godine

ја имам службену Октавију ... сваки дан на релацији Бгд-НС
могу да кажем да сам разочаран и да мислим да је претходни модел "бољи" од ово новог

Rodion Gataulin

pre 2 godine

Moj utisak je da je reč o izuzetno kvalitetnom i praktičnom automobilu, ali nažalost, na slikama je mnogo lepši nego uživo, bar se meni tako čini. Isto ne volim mnogo preduge prepuste napred ni pozadi, mislim da je međuosovinsko rastojanje malo za datu dužinu vozila, ali to je već nametnuto filozofijom Škode da na kraćoj (jeftinijoj) VW platformi pravi duži i veći auto od "originala". A i sa cenom su danas sve samo ne skromni, ali ok, sad imaju drugačiju ciljnu grupu prodaje u odnosu na pre 10-15 godina. Najbolja stvar na ovom autu je motor 10/10.

Alex

pre 2 godine

Ne znam za 1.5 tsi ali 2.0 tsi ne troši ulje i automatski menjač radi savršeno. Radi se o Audiju A4. Možda zato VW grupa ne ugrađuje te jače motore u audi vozila nego samo u VW i Škodu. Premium auto, bolji motor, narodni auto- lošiji motori. Ok ali onda ne mogu da zacepe cenu kao da je premium. Bezobrazna poslovna politika.

Gde je danas skoda za Srbiju a gde Dacija

pre 2 godine

Osim ove nove oktavie koji još automobil te klase u srednjem paketu opreme nema barem običan tempomat ?
(pitam se, 10. april 2022 )

Kupiš danas Sandero Stepway i imaš tempomat u osnovnoj opremi.

cixxx

pre 2 godine

Vozio verziju i sa 150 i 200KS. Ova sa 200KS je izuzetan auto, menjač je brutalan kao i motor, zaista. Nikad nisam bio ljubitelj Škode ali me je ovaj karavan 4x4 oduševio! Jedina zamerka je nenormalna potrošnja ulja! Reklamiran kod uvoznika i rečeno da je normalno da troši litar na 3000km. Meni to nije normalno ali ako kažu tako...

Dragan Nis

pre 2 godine

Takodje, svi se zale da im benzinci 1.5tsi trose previse ulja, sto mi bas i nije jasno, zasto bi nov auto trosio litru ulja na 3-4 hiljade km? Mnogo je to para, a da imas probleme kao da vozis star i polovan auto.
(rani, 10. april 2022 15:57)

mi u firmi imamo taj tsi 150 u A7 oktavijama.
ista stvar sa uljem.
svaka od nasih.
od prvoga dana 1 litar ulja na 3-4 hiljade km.
(Mćo, 10. april 2022 19:48)

Oktaviju sa 1.5tsi od 150ks manuelnim menjač kupio sam leta 2020., do sada presao 37k km, 60%auto-put, 20% magistrala, 20% grad. Na auto-putu 110km/h na tempomatu, do sada 2x menjao ulje (na 15k i na 32k) niti jednom dosuo kap jednu. Vozim mekano, bez naglih ubrzanja, i ne preko 120km/h (prilikom preticanja na auto-putu ako treba). Ukupan prosek potrošnje do 30k km bio je skoro 5l/100km (pisao svako sipanje goriva).
Možda je do načina korišćejna auta, načina ubrzavanja, brzine kojom se vozi.
Nemam razloga da bilo šta spinujem, planiram da je vozim bar 10god, bio sam nezadovoljan u početku sa poskakivanjem kada idem iz 1. u 2. i 2. u 3. brzinu, ali sam se navikao, našao način kako da je vozim.
Izolacija je mogla da bude bolja, takodje lim malo deblji, gorivo da ne bućka u rezervoaru kada je pun od 70% do 95%, kvalitet centralnog tunela (oko menjača).
To je to, ko hoće da veruje. Pozdrav.

rani

pre 2 godine

Sta znas molim te oko tih auta sa cng pogonom? Posto bih da u Nemackoj uzmem seat leon 1.5 2020 godiste…I probleme sa dsg menjacem? Hvala!!!
(moravac, 10. april 2022 20:01)

Ne znam mnogo, samo ono sto cujem od kolega. Zale se na taj menjac i veliku potrosnju ulja. Licno sam cuo to zujanje prilikom kretanja, kazu da je neki problem sa neparnom lamelom, to je baš jak zvuk, kao da nesto struze i sto je najgore, niko jos nije uspeo to da resi, uglavnom sto servis ne pruznaje garanciju na kvacilo. Inace, voznja na metan je izuzetno jeftina, a to je i jedina prednost.

Aleks

pre 2 godine

Da li vredi komentarisati cenu testog modela?Mislim da treba.Interesantno kako su ljudi lako "progutali" priču o globalnom poskupljenju automobila zbog nestašice chip-ova.Poskupljenje min.5000 evra za većinu modela - za neke i više(Kia Sportage -8000 evra).Znači zbog chip-a koji košta 150 evra.Žešće spinovanje i vređanje inteligencije, koje je na žalost prošlo među kupcima.
(nesha, 13. april 2022 09:13)

Nisu automobili posupeli zbog čipova. Zbog čipova kasni isporuka automobila a poskupeli su jer su u prethodne dve godine naštampane silne milijarde evra bez pokrića pa se to sad preliva na cenu robe. To se zove inflacija.

Beograd 011

pre 2 godine

Mnoge moje kolege, taksisti, su u poslednje vreme kupili ove Oktavije iz subvecionisane nabavke, narocito one sa 1.5tsi sa pogonom na CNG (metan). Medjutim, sada, nakon predjenih prvih desetina hiljada km, skoro pa svi imaju problem sa DSG menjacem, koji niko nije uspeo da resi, jer nailaze na cuvene probleme sa garancijom, gde prodavac tvrdi da kvacilo ne potpada pod garanciju. Nije mi jasno, ti stalni hvalospevi tog menjaca, a ja ne poznajem nikog ko sa tim nije imao ozbiljan problem, a ovo su sve novi automobili?! Takodje, svi se zale da im benzinci 1.5tsi trose previse ulja, sto mi bas i nije jasno, zasto bi nov auto trosio litru ulja na 3-4 hiljade km? Mnogo je to para, a da imas probleme kao da vozis star i polovan auto.
(rani, 10. april 2022 15:57)

Ne mogu apriori nekoga da optuzim da iznosi neistine, ali prvi put cujem za te masovne probleme sa DSGom. Ja sam DSG imao na prethodnoj Oktaviji (2.0) i sad na Superbu. Menjac savrsen. Nismo drzavna firma, ali je gazda opredelio Skodu kao sluzbeni auto tako da ih u sistemu imamo preko 50 (Fabia, Oktavia, Superb i jedan Karok). Osim Fabia sve ostalo su sa DSG menjacem. Doslovno ni jedan jedini kvar na menjacu za 5 godina u celoj floti. Jednom se kolegi pokvarila klima nakon garancije.

Superb trosi ulje (Oktavija nije) i to lepo stoji u knjizici koju niko ne cita, a onda se cude. Za Superb pise trosi 0.5l na 5.000km s tim sto se indikator pali kad nivo padne za 1 litar. Dolijes litar na 10kkm i resen problem.

nn

pre 2 godine

Od Škode bi terao samo Super B i to isključivo u fulu, znači alu felge, kožani sicevi, zonska klima i ostale džidže.
(Vlado, 10. april 2022 10:06)

Dobar trol. I ovi nesrecnici koji izgovaraju superB, sada uglavnom znaju da se pise sastavljeno. Inace, skoda je ok automobil, kod nas je doduse ozloglasena kao auto za bahacenje po JP.

Stefan

pre 2 godine

Vozim Superb 2019god , benzinac , skroz ok auto , nista više i ništa manje od toga . Nešto jeftiniji od Mercedesa , BMW i Audija a za tu razliku neće se mnogo više dobiti od navedenih , imao sam pre i Audi i Mercedes , i na kraju krajeva sve se to vrti tu negde ako vam treba auto da se vozite na duže staze

nezadovoljan

pre 2 godine

Oktaviju sa 1.5tsi od 150ks manuelnim menjač kupio sam leta 2020… bio sam nezadovoljan u početku sa poskakivanjem kada idem iz 1. u 2. i 2. u 3. brzinu, ali sam se navikao, našao način kako da je vozim.
(Dragan Nis, 11. april 2022 08:31)

Rat mi jeste teško pao ali još uvek nisam navikao na to poskakivanje. Užasan osećaj.

Robi

pre 2 godine

Dopuna na moj komentar, a u vezi je potrosnje ulja. Normalno je da ovaj 1.5tsi trosi ulje,pravi vlasnik to redovno prati i odrzava i doliva,nista strasno. Ide tu i oko cak 1 lit. na 10.000km, SAE 0W20 VW 508/509. Ne zato sto je motor los,vec sto je konstrukcijiski takav.Ceo motor je od aluminijuma,stubline su nakon izrade plazmirali i nakon toga je uradjena drugacija zavrsna obrada, na malo grublje, bas da bi se ulje duze zadrzavalo i radi bolje predaje toplote sa cilindara. Ne zaboravite da danas mali motor sa malo daje mnogo vise nego sto su nekad veliki motori. Tako da,uvek kantica 1lit neka bude u gepeku.Pratite i dolivajte,motor je ok i voli da se vrti. Zupcasti kais je u cvrstom kucistu,planirani rok trajanja je 200.000km, posle sledi paprena zamena jer ima tu posla,ali tako je to. Meni se svideo vise nego dizel 150ks.

vozač

pre 2 godine

Poslednjih 6 g. vozim Oktaviju 1.6 TDI MT (110 KS), a poslednjih 6-7 meseci povremeno i ovu testiranu 2.0 TDI 7 DCT (150 KS), ali sedan varijantu.
Stara Oktavija mi troši u gradu oko 7.3, a van grada (pretežno autoput) oko 6.0 l/100km, tako da mi je neka srednja potrošnja uvek bila oko 6.6-6.7. To je ono što sam ja ispratio tokom više godina, i naravno to važi samo za neki moj stil vožnje koji ne bih opisao kao štedljiv. Čuo sam i ja od poznanika da im je isti auto kao moj, navodno trošio 5.0 van grada, na istoj turi nekog zajedničkog putovanja gde je meni trošio 6.0, ali to onda verovatno znači da su se oni vozili po autoputu možda oko 110 km/h, dok sam ja verovatno išao dosta brže.
A što se tiče ove nove Oktavije koja inače ide kao metak, i izgleda (pogotovo unutra) kao auto neke druge, više klase (dosta udobnija i tiša, i pored tog jačeg motora), nisam baš precizno merio, pošto je nikad nisam vozio u nekom dužem kontinuitetu, ali ono što sam ispratio po kompu, i po nekom osećaju, troši osetno više nego ona sa 1.6 motorom.
Inače, obilazio sam sad razne salone u potrazi za nekim novim autom, i pored novih (viših) cena, zaista mi nije jasna ta priča o čekanju novog auta 12 meseci. Škoda i Tojota su već u toj fazi, ali to mi nije normalno. Kako neko, kome novi auto treba sad, može da čeka 12 meseci na isporuku. Kažu mi, pa firme mogu, i dobro to je jasno, ako redovno menjaju vozni park na 4-5 godina, mogu da krenu u novu nabavku godinu dana ranije. Ali kako fizička lica...

Филипинац

pre 2 godine

На страну што лажу за потрошњу, ипак је 6.3л/100км одличан резултат за град, посебно за тест возило и тај просек брзине. Има ли ко искуства са 1.5тси мотором и потрошњом у граду?

Bojan

pre 2 godine

Sve sve ali gledao sam video koje sve elemente pročišćavanja izduvnih gasova ima taj novi 2.0 tdi da bi ispunio najnovije norme za kvalitet izduvnih gasova bez prevara. Verujem da je motor kao motor odličan ali vremenom kada svi ti sistemi počnu da zezaju biće velike glavobolje. Već sada su te posude za addblue preskupe a lako se kvare na niskim temperaturama. Pitanje je hoće li država i dalje dozvoljavati vožnju sa isključenim dpf, addblue i ostalo i do kada. Verujem da će i evropa sve više zabranjivati upotrebu dizela po gradovima. Većina nas automobil najviše koristi po gradu a za to dizeli nisu. Iskreno kada bih sada kupovao Škodu ne znam koji bi motor izabrao jer su im i benzinci problematični.

kimi R

pre 2 godine

@jo
Nemam ja nikakav problem,jednostavno sam pitao i nisam dobio odgovor šta se u ovoj klasi nudi sa emocijama ? Ne pričamo o drugim klasama jer nisu tema.Zar je toliko teško dati odgovor bez da se napada neko u nedostatku istog.

nesha

pre 2 godine

Da li vredi komentarisati cenu testog modela?Mislim da treba.Interesantno kako su ljudi lako "progutali" priču o globalnom poskupljenju automobila zbog nestašice chip-ova.Poskupljenje min.5000 evra za većinu modela - za neke i više(Kia Sportage -8000 evra).Znači zbog chip-a koji košta 150 evra.Žešće spinovanje i vređanje inteligencije, koje je na žalost prošlo među kupcima.

southpark

pre 2 godine

Ako neko vozi ovaj auto neka podeli iskustvo kakva su mu sedišta pošto sam samo sedeo u njemu, interesuje me posle višečasovne vožnje kako se pokazuju?

kimi R

pre 2 godine

@jo
Sreća te niko od drugih proizvođača nije nenormalno poskupeo, sve se tuku ko će dati manju cenu. Nego šta u toj kategoriji ima sa tim čuvenim "emocijama"?

bob rock

pre 2 godine

Prihvatio ponudu za jednu lepo opremljenu Oktaviu 13.10.2022. Sam pravio konfiguraciju, rok isporuke oko 300 dana, cena 25.500e. Niko nista ne javlja. Par puta ssm zvao i dobio info da su zbog nedostatka delova izbacene zavesice na zadnjim prozorima i vetrobranu uz konstataciju da je Octavia model koji je navodno najmanje pogodjen takvim stvarima.
U Beogradu, cini mi se, vidim sve vise novih Skoda, videcemo dokle cekanje i da li ce ista biti od toga.
Narucili su mi auto inace bez ikakve uplate, takva je tada bila politika zbog problema sa čipovima, a sada verovatno ima i vecih.

Mćo

pre 2 godine

Mnoge moje kolege, taksisti, su u poslednje vreme kupili ove Oktavije iz subvecionisane nabavke, narocito one sa 1.5tsi sa pogonom na CNG (metan). Medjutim, sada, nakon predjenih prvih desetina hiljada km, skoro pa svi imaju problem sa DSG menjacem, koji niko nije uspeo da resi, jer nailaze na cuvene probleme sa garancijom, gde prodavac tvrdi da kvacilo ne potpada pod garanciju. Nije mi jasno, ti stalni hvalospevi tog menjaca, a ja ne poznajem nikog ko sa tim nije imao ozbiljan problem, a ovo su sve novi automobili?! Takodje, svi se zale da im benzinci 1.5tsi trose previse ulja, sto mi bas i nije jasno, zasto bi nov auto trosio litru ulja na 3-4 hiljade km? Mnogo je to para, a da imas probleme kao da vozis star i polovan auto.
(rani, 10. april 2022 15:57)

mi u firmi imamo taj tsi 150 u A7 oktavijama.
ista stvar sa uljem.
svaka od nasih.
od prvoga dana 1 litar ulja na 3-4 hiljade km.

moravac

pre 2 godine

rani

Sta znas molim te oko tih auta sa cng pogonom? Posto bih da u Nemackoj uzmem seat leon 1.5 2020 godiste…I probleme sa dsg menjacem? Hvala!!!

Moje iskustvo

pre 2 godine

@ Zato i ne uzimaju avans kada poruče kola koja je kupac konfigurisao. Garancija nema nikakvih. Ni za rok ni za cenu.Čekaš škodu godinu dana i kola stignu možda ali sa njima i neka sasvim druga cena.
(Sava, 10. april 2022 20:02)

Konkretno, za Kamik bi trebao 2000e da ostavim. Doduše u drugoj prodavnici za Skalu nisu tražili ništa.

Superb2019

pre 2 godine

Svi koji su uzeli auta pre korone i rata su extra prošli,sa cenom,delovima. Sad neka nam je Bog u pomoći. Cene otišle u nebesa,delova nema,čeka se ko zna koliko i niko ne garantuje cenu. Sad su i cene servisa podigli od 16-17.000 din došlo je do 25-30.000 din za isti. Govorim u ovlašćenom servisu.

samo realan

pre 2 godine

@samo realan: ne postoji model "super b". Samo "superb".
(dzigi, 11. april 2022 08:47)

Dzigi, drug, hvala. Ogadio mi se taj brend zbog blinkera i kretena. Ne volim ni da ga vidim na putu, pa me ne zanima ni kako se pise. Ali eto, nesto sam naucio, ako ne zaboravim do sldeceg puta. Inace u mom gradu je bila jedna crna sa blinkerima, u kojoj se vozio tadasnji visokopozicionirani politicar, ali njegov celavi nevaspitani vozac se vozio po ceo dan sam sa ukljucenim binkerima na relaciji Kv - Ca. Ponasao se kao kreten na putu. A takvih je ova zemlja puna. Izvinjavam se normalnim vozacima Skode kojih je jako malo.

Robi

pre 2 godine

Samo da dopunim sebe, mozda nisam u pravu. Ali kompanija "Prins" ima svoj kit za ugradnju LPG VSi 3.0 di, tako nesto...i vise bih kao opciju uzeo 1.5tsi motor. Tacno da je bilo na startu decijih bolesti,ali sada je to ispeglano i radi kako treba.

nesha

pre 2 godine

Da li vredi komentarisati cenu testog modela?Mislim da treba.Interesantno kako su ljudi lako "progutali" priču o globalnom poskupljenju automobila zbog nestašice chip-ova.Poskupljenje min.5000 evra za većinu modela - za neke i više(Kia Sportage -8000 evra).Znači zbog chip-a koji košta 150 evra.Žešće spinovanje i vređanje inteligencije, koje je na žalost prošlo među kupcima.

Milan

pre 2 godine

@nesha
Da se bavite izgradnjom znali biste da je sve poskupelo, čelik čak i do 50%.
Mislim da je fraza " poskupelo" pogrešna, istinito je da je novac izgubio vrednost, kao u Srbiji 90-ih. Samo sada ne štampa Srbija nego US, EU, Kina i svi ostali u krug

Sava

pre 2 godine

Da zanemarim sve ružne a istinite priče koje prate ovu marku u Srbiji, ali kad mi je juče prodavac rekao da prilikom potpisivanja ugovora ne može da garantuje ni cenu vozila... rok isporuke da ni ne spominjem.
(Vozač, 10. april 2022 10:28)

Zato i ne uzimaju avans kada poruče kola koja je kupac konfigurisao. Garancija nema nikakvih. Ni za rok ni za cenu.Čekaš škodu godinu dana i kola stignu možda ali sa njima i neka sasvim druga cena.

Robi

pre 2 godine

"...opremljena kao test primerak košta 30.910 eur", e kad sam ovo procitao,zakasljao sam se. Vozio bih ga,ali ne za te pare. Bas gadno skupo,a ne verujem da je casha toga vredno,ma sve da ima krila i zlatne srafove....

Milan

pre 2 godine

@samo realan
Nemate argumenata ali biste voleli da kritikujete?
Put za CG je svakako zahtevniji i potrošićete više goriva nego ako vozite po ravnom uz tempomat na malom broju obrtaja. Ne razumem šta vam nije jasno, vožnja po autoputu, po regionalnim putevima po Vojvodini, znači nema uzbrdo, stalnih usporavanja zbog krivina? Koji deo zahteva pojašnjenje?

škoda tsi drajver

pre 2 godine

"Cene servisa i rezervnih delova pristojne."

Prošle nedelje redovan servis u ovl. servisu za fabiu 1,0 tsi plaćen 22.500 i to samo ulje motora i filter ulja i klime (ne i vazduha).
Tako je to povoljno i pristojno.