Ponedeljak, 20.12.2021.

10:22

Kupovina polovnjaka – na šta sve treba obratiti pažnju?

Izvor: Izvor: B92, Automobili.hr

Kupovina polovnjaka – na šta sve treba obratiti pažnju? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

54 Komentari

Sortiraj po:

Bily Kid

pre 2 godine

Svi, svi, ali baš SVI polovnjaci na placevima u Srbiji su prešli +500k km. Pored cene, neophodno je odvojiti 2-3 hiljade evra u narednih godinu/dve za zamenu vitalnih delova, potrošni se podrazumevaju.

FAP

pre 2 godine

@FAP
Šta pokreće te tvoje Japanske motore koji nemaju delove, a pritom kažeš da nisu EV?
(mile®, 22. decembar 2021 08:50)

Pokreće benzin. Motor je standardan, od 1800 kubika. Toyota ga ugrađuje u sva svoja vozila, kako obična tako i u hibride (obične hibride HEV, i plug-in hibride PHEV).
Osim onoga što sam pobrojao, hibridi nemaju ni anlaser ni alternator.

Gale

pre 2 godine

Onaj ko ocekuje da kupi auto star 5+ godina i da samo sedne i vozi godinama bez problema zivi u Zemlji cuda kao Alisa.
(Miroslav, 21. decembar 2021 13:06)

To što ti nisi čuo za takav slučaj, ne znači da ne postoji. Ja sam kupio auto star 5 god. (sa 190.000 km) i evo već godinu i jače, promenio samo ulje i filter i svećice. I nisam jedini "koji ima takvu sreću". Ovaj model odlikuje veliki kvalitet i dugotrajnost. Raspitaj se koji.

FAP

pre 2 godine

...Odrzavanje je muka, pronaci auto manja.
(Boki, 21. decembar 2021 13:50)

Zato birajte polovnjake koji zahtevaju najmanje održavanje, a to su (osim EV), oni koji nemaju zupčasti kaiš, pk kaiš, plivajući zamajac, turbinu, i t.sl. Koji su to? Japanski, a međ njima Toyota na 1. mestu.

Geometar

pre 2 godine

Najbolji polovni je do godinu dana star i do 15000km pređenih a jeftiniji i do 30%.
(Кинг Џорџ трећи, 21. decembar 2021 11:51)

Takav imaš samo ako je razlupan u saobraćajci. auto godinu dana star ,sa do 15k km , 30% jeftiniji, NE POSTOJI. Utuvite to u te glave jednom za svagda!
(Alex, 21. decembar 2021 12:28)

Mozda nema u Srbiji. Posto komentar ne precizira geografsko podrucje to ne zanci da ne postoji. Na proimer, premujum godinu dana star u Americi, a i u Kanadi je neretko i do 30% jeffiniji u odnosu na novi.

Robi

pre 2 godine

8.dodjite na 2dnevni izlet u Horgos i Kelebiju da vidite kakve kante stizu na kamionskim prikolicama iz uvoza,a mozda vas i pozovu da vidite i poliranje i dubinsko pranje pa se uverite kakvo smece ce da se pojavi na autoplacevima za tri dana.

popp

pre 2 godine

Kupite aitomobil za 20% jevtiniji od maksimalne cifre koju ste planirali. Ovaj novac ostavite za odrzavanje da ne bude glavobolja prilikom prvog kvara.

Saša

pre 2 godine

@Vlada- Kolega vec treci put tera novu Octaviu u servis, upalio mu sve lampice kaze sija kaze jelka, i nije znao da ima toliko pokazivaca. Auto manje od godinu dana star.

Evo ja moju iz 2009-te (prvi vlasnik) vozim bez problema. Održavan u ovlašćenom servisu 12 godina, sve radi i dalje.

1.8T/160ks

Boki

pre 2 godine

Ja sam uzeo kao polovan auto kupljen nov u srb, papiri super, normalna cena, covek delovao iskreno pri prodaji. Nisam ulagao odmah ali nakon 3 godine ihahaj. Bas puno toga. A sa druge strane taj auto je kupljen za 21k a nakon 5 godina, ja ga uzimam za 8. Jesam puko 3 za popravke i red odrz ali sve sa time mene je kostao za mojih 8 godina 11k plus mogu da prodam za 3, znaci 8 hiljada a 1 vlasnik je prso 13k za 5god eksploatacije. Sada su polovnjaci skuplji doduse, ja sam uzeo u sred krize 2013. Pre toga sam imao razl iskustva, varali su me (stilo) a i prolazio sam odlicno (toyota, ford). Realno najteze od svega je naci dobrog i zainteresovanog majstora. Odrzavanje je muka, pronaci auto manja.

Miroslav

pre 2 godine

Ovo za kilometrazu je isto kao da pitate devojku koliko ih je imala pre vas :) Pa kad moze devojka/zena da vas zezne za odgovor sto ne bi i prodavac auta. Promenio sam 5 auta do sada i nikad nisam nagrabusio ali 3 stvari moraju da budu ispunjene prilikom kupovine. 1.cisti papiri, 2.gledati opste stanje vozila i provozati nekoliko krugova da oslusnete motor i druge zvukove, 3.spremite od 500-3000e rezerve, zavisno od cene kupljenog vozila, da odmah po kupovini uradite servis najkriticnijih delova i bicete mirni. Uvek sam radio i mali servis odmah nakon kupovine jer ko meni moze da dokaze da je sigurno promenjeno ulje i sipano kvalitetno i zasto da rizikujem zbog 150e koliko obicno kosta mali servis van ovlascenog servisa? Onaj ko ocekuje da kupi auto star 5+ godina i da samo sedne i vozi godinama bez problema zivi u Zemlji cuda kao Alisa.

Alex

pre 2 godine

Najbolji polovni je do godinu dana star i do 15000km pređenih a jeftiniji i do 30%.
(Кинг Џорџ трећи, 21. decembar 2021 11:51)

Takav imaš samo ako je razlupan u saobraćajci. auto godinu dana star ,sa do 15k km , 30% jeftiniji, NE POSTOJI. Utuvite to u te glave jednom za svagda!

ciga

pre 2 godine

@toyota
Nije nikakav problem da se poveruje, eno ih na oglasima kupljene kod nas mahom ispod 100k, problem je prodati za traženu cenu.

Iskustvo

pre 2 godine

U celoj drzavi imate 3-4 proverena placa, i to je to. Zasto da gubite vreme na kockanje? Koji su to placevi? E pa ne bi smeo da kazem, ne bi prosao komentar. Ja sam nakon istrazivanja nasao jedan od njih (sad ih znam jos 3) i prvi auto sam kupio donekle sa zebnjom. Nakon dve godine besprekrone eksploatacije, prodam ga, kupim drugi na istom mestu, usetam se zatvorenih ociju u auto i odmah kuci. I evo i sada posle dve godine ni da stucne, bukvalno kao da sam ga kupio novog. Doduse oba su tu negde 4-5 godina starosti, a preko 100.000km pravih.

vsn

pre 2 godine

Auto skuplji od 10 000 eura ne kupuj od vlasnika koji ima platu manju od 1000 e.
(3210, 20
Tu ima samo jedan problem - kako ćeš ti da znaš kolika primanja ima vlasnik? Pazi da neće neko da ti pokaže izvod iz banke, a i zašto bi to radio? Totalno besmisleno.

dexter-lab

pre 2 godine

Obratiti paznju da bude japanac, atmosferac, benzinac, kupljen u Srbiji, od prvog vlasnika. Ako ubodete takav auto, bilo da je star 2 ili 20 godina, znajte da problema necete imati i da ste prakticno kupili nov auto.

toyota

pre 2 godine

kako bi ja dao oglas, imam 5 godina staru Toyotu sa manje od 30.000 km. ko od vas bi poverovao ?! i nabasali bi na neki "ganz neu" sa 200 kkm.

banja luka

pre 2 godine

moje iskustvo uzeo passata b6 2.0tdi common rail 2010 god na placu cijena bila 6000 e naravno nema nikakve servisne knjizice al izgleda brutalno sa ful opremom to me povuklo da ga kupim spustio cijenu 300 eura odvezao majstoru odradio odmah veliki servis 250 e ispostavilo se kad je skinuo delove da je radjeno sve 2016 bilo je u dobrom stanju ispalo je da je redovno odrzavan nikakve greske na dijagnostici kilometraza navodno 230 000 verovatno nije tacna ali dosad presao za par meseci koliko ga imam 6 hiljada km nemam nikakvu zamerku prezadovoljan sam tako da sve je stvar srece na sta se naleti

Djorke

pre 2 godine

Vecina saveta vazi za kola koja nemaju neke godine, kao sto je kod nas obicno nije slucaj. Evo ja sam prodao auto pre par nedelja - nemac, gradski dizel, super stanje, vodi se na mene itd … i sa svime time kupac moze da se slika.

Auto 13 godina, ja drugi vlasnik u Srbiji, 250.000 km (uz malo srece nije vracana (mnogo) kilometraza) … jahao ga neki italijan godinama, jahao ga predhodni vlasnik 5 godina, jahao ga ja tri godine … e sledeci vlasnik ako se ne usreci s njim, ja stvarno ne znam ko ce.

Sta je realno? Pa realno je da pogledas auto, budes svestan da kupujes polovnu stvar i onda ako mislis da je to verovatno to ili izvadis pare i platis ili kazes “dovidjenja” i odes dalje da gledas. I ako pogresis - Boze moj, ide zivot dalje, ne drami nego se vadi iz bule kao odrastao covek i to je manje vise to.

Zoc

pre 2 godine

Kupovati istu marku.Tako se upoznate sa svim manama i vrlinama.Benzinac izmedju 7 i 10 god starosti.Od firme po mogucnosti.Firme na zapadu kupuju nova vozila i 5god dok traje garancija moraju da rade servise inace gube garanciju.Ja do sada nisam pogresio.A svakako polovan auto uvek trazi da se nesto u njega ulozi ako hocete da vas sluzi.

Vlada

pre 2 godine

Kolega vec treci put tera novu Octaviu u servis, upalio mu sve lampice kaze sija kaze jelka, i nije znao da ima toliko pokazivaca. Auto manje od godinu dana star.

Sestri pre 7-8 god vise puta remapirali ECU na novom Focusu Ecoboost, razvaljivao lamelu pre toga, a i neka najlonska creva su menjali i kutiju osiguraca iapod volana. Obe stvari fabricki recall.

Kolegi menjali servo letvu na Hyundai i30 (skupa kao otrov) tacno pred istek garancije.


I sta onda od polovnjaka ocekivati?

Samo popa i malu garavu voditi kad se kupuje polovan auto, nema druge. Protiv uroka :D

Levo smetalo

pre 2 godine

Moje iskustvo, svaki put kada sam kupovao polovan auto sam prekoračio budžet koji sam planirao za bar 50%. Prvi auto, pre 15 godina, digao kredit 5.000€ tek se zaposlio, planirao da uzmem nesto oko 3.500-4.000 i ostatak za prenos, registraciju i servis. Završio sa 7.000, molio ćaleta da mi pozajmi i vozio na ovlašćenje dok se nisam skupio a servis tek kad je dogorelo. Gledao sada u koroni da kupim manji auto za grad do 5.000-6.000 da možemo i žena i ja na dva kraja grada ako treba. Na kraju uzeo za 9.000, mladji i bolji nego što sam planirao ali dosta skuplji. Sada gledam da uzmem neki malo veci od tog, proširila se porodica (zbog iste te korone jelte :)) i vrlo lako sam sa 12-13.000 otisao na 17-18.000€. Nije da te pare nemam i da ti automobili ne vrede ali mi je neverovatno kako se lako ode od plana jer “ovaj je malo skuplji ali mladji”, “ovaj ima bolji motor”, “ovaj bolju opremu” i ode dodjavola na kraju.

rani

pre 2 godine

Kupovina polovnog automobila ce uvek biti macka u dzaku i to je misija proizvodjaca novih. Jednostavno, zato se ne prave kilometar satovi koji ne mogu da se vrate, zato ih nije briga sta ce biti s vozilom nakon 150-180 hiljada, prosto, oni cine sve da ta vozila budu macka u dzaku, kako bi prodali nov auto. Naravno da moze da se napravi plivajuci zamajac koji moze da traje 500 hiljada km, li DPF koji se nece tako lako zapusiti, roleri i spaneri koji mogu da traju 500-600 hiljada km, ali, sta onda, ko bi kupuo nov? Tesko je kupiti polovan auto, ali kod nas je to najteze.

only human

pre 2 godine

Nebitno da li kupujes polovnjak od 10.000 eura ili 2.000 eura svakako mora da se spremi odmah jos minimum 1500 eura za svaki auto stariji od 10 godina.

La la iz Banata

pre 2 godine

Treba da znate gde je najbliža crkva, da pre kupovine odete, upalite sveću za zdravlje (poseno kardiovaskularno i mentalno), pomolite se bogu i očitate par očenaša. Onda ste spremni.

Konigtiger

pre 2 godine

Za odličnog polovnjaka je najbitnije da je NOV NOV NOV i da je prešao 163000km za skoro 20g koliko se vozi. Nikad udaran. Ah da i do 2000e.

Mile

pre 2 godine

Treba zakonski regulisati rad auto placeva i to na takav način da se kupcu da pisana garancija na poreklo, stanje i pređenu kilometražu. Vracanje kilometraže treba tretirati kao krivično delo prevare!
Ako drzava aktivno reguliše rad svih ostalih privrednih subjekata, molim nadležne da sastave plan kontrole auto placeva i tako zaštite kupce polovnih vozila, a time bi se poboljšala i bezbednost na putevima, kao i prolaznost na tehničkim pregledima. Na taj način ne bismo imali centar katastrofalno loših polovnjaka u najvećem gradu na jugu Srbije, gde se prodavci hvale jedni drugima kako su "uvalili nekom onaj krš", kupujemo havarisana vozila iz inostranstva koja su doterana do nekog prodajnog stanja farbanjem, sklapanjem delova sa auto otpada i sa 700.000 km realnih.
Ako nađete vozilo koje je kupljeno novo u Srbiji, od prvog vlasnika i sa malom i dokazivom kilometražom, kupujete odmah, jer se takav auto ne propušta.
Ne nasedajte na glupe priče prevaranata preprodavaca da se za Balkan prave lošija vozila...valjda je već svima jasno da je to laž za lakoverne ljude. Fabrike proizvedu hiljade vozila svakog dana, prodavci svuda u svetu ih vide u softveru i povlače ih za svoje prodajne salone, po principu ko pre devojci, ili se pak vozilo konfiguriše i poručuje po želji kupca, ukoliko nema takvih na lageru.

Vlada

pre 2 godine

Bez originalne servisne knjige ne kupovati auto i tacka
(Nema promasaja, 20. decembar 2021 12:45)

Kako tacno prepoznati originalnu od falsifikovane? (:

Guliver

pre 2 godine

"...Bolje je kupiti jeftiniji automobil za gotovinu nego se uouštati u kredite i još godinama otplaćivati skuplji auto..."

Na osnovu cega tvrdite ovo?

Reziel

pre 2 godine

Prodao sam tri automobila u životu, ovo je četvrti. Radi se o automobilu koji je kupljen nov u Srbiji, održavan u ovlašćenom servisu. Sve što zanima potencijalnog kupca, odgovoriću. Nikakav problem nije ni da dodje majstor, ni da se ide u ovlašćeni servis po izboru kupca. Automobil naravno može da se proba. Ali postoje dva pitanja koja smatram da su neprimerena:

1. Zašto ga prodajete?
2. Čime se bavite?

Na oba pitanja mogu GLAT da slažem, a odgovori na ta pitanja su lični. Recimo, mogu prodavati automobil jer imam neku bolest i treba mi za lečenje. Možda prodajem jer sam izgubio posao i naravno, nije mi prijatno o tome da pričam sa nekim strancem. U svakom slučaju, ovakva ispitivanja prodavca kakva se predlažu u ovom tekstu smatram često i neprijatnim. Dakle, pitajte prodavca sve o predmetu prodaje, ceni, uslovima, ali lična pitanja, to ne.

Mile

pre 2 godine

Kada se umorim od svega i sve me sustigne, posao, žena, politika, dete koje vrišti, ugrabim 10 minuta i obidjem ovu sekciju. Redakcija me uvek obraduje ovakvom temom gde srpski stručnjaci neumorno raspredaju, deleći savete i medjusobno se napadaju, vredjaju i sikaniraju. Uvek mi razgalite duh!

Hvala redakciji i komentatorima sto mi pomažete da prebrodim dan.

P.s. Moje mišljenje je da treba iskljucivo kupovati auto koji je prvi put kupljen nov u Srbiji, od ovlašćenog distributera, i to po mogućstvu Kia. Change My mind

konjo

pre 2 godine

ako krenete sa spiskovima i da računate onda dolazite do golfa, kao jednostavan klasičan auto nista posebno ali opet bolji od konkurencije. Dakle jedino je pitanje koji golf i koja mašina

Stole haringa

pre 2 godine

Budalast narod kakav jesmo, i dan danas verujemo da ćemo nekako "prevariti sistem". Srbin je ubeđen da je ovoljno mudar da zna šta valja i da će kupiti jeftino a dobro. Iz istog razloga kolektivno blejimo po kladionicama, verujući da smo pametniji od sistema, iako nas zdrava logika demantuje - da su kladionice u gubitku, ne bi ni postojale. Isti princip važi za kupovinu kola, ubeđeni smo da BMW star 15 godina koji platimo 3.000 evra vredi nečemu, iako nam zdrav razum poručuje da postoji razlog zašto je nešto toliko jeftino. Hladan tuš u vidu beskonačnih kvarova i troškova koji uslede nas čak ni ne otrezni, pa nastavljamo da teramo po svome, ubeđujući sebe i druge da ipak mi znamo šta valja.

Moj savet dragim sunarodnicima - ako hoćete dobro, uzmite skupo. Ako nemate para, razmislite o nekoj promeni u životu kako da se domognete novca. Ako imate malo para i nemate mogućnosti da zaradite više, uzmite nešto shodno svom budžetu i ne zanosite se polovnim nemačkim premijum markama. Zna se kome je namenjen Mercede, BMW i Audi. Ako imaš 5.000 evra u džepu - tebi nije. Nema ništa loše u tome da se vozi jeftin a pouzdan auto, bez skrivenih "iznenađenja". I sam sam do pre par godina vozio Punto u odličnom stanju, dok nisam stekao za bolji auto.

neodlucan

pre 2 godine

obratiti paznju da prva dva sa slike ne uzmete.Ova 307mica sa 2.0 hdi motorima nije losa komotitet mala potrosnja ne preterano skup dugotrajan takodje.

Stole haringa

pre 2 godine

Budalast narod kakav jesmo, i dan danas verujemo da ćemo nekako "prevariti sistem". Srbin je ubeđen da je ovoljno mudar da zna šta valja i da će kupiti jeftino a dobro. Iz istog razloga kolektivno blejimo po kladionicama, verujući da smo pametniji od sistema, iako nas zdrava logika demantuje - da su kladionice u gubitku, ne bi ni postojale. Isti princip važi za kupovinu kola, ubeđeni smo da BMW star 15 godina koji platimo 3.000 evra vredi nečemu, iako nam zdrav razum poručuje da postoji razlog zašto je nešto toliko jeftino. Hladan tuš u vidu beskonačnih kvarova i troškova koji uslede nas čak ni ne otrezni, pa nastavljamo da teramo po svome, ubeđujući sebe i druge da ipak mi znamo šta valja.

Moj savet dragim sunarodnicima - ako hoćete dobro, uzmite skupo. Ako nemate para, razmislite o nekoj promeni u životu kako da se domognete novca. Ako imate malo para i nemate mogućnosti da zaradite više, uzmite nešto shodno svom budžetu i ne zanosite se polovnim nemačkim premijum markama. Zna se kome je namenjen Mercede, BMW i Audi. Ako imaš 5.000 evra u džepu - tebi nije. Nema ništa loše u tome da se vozi jeftin a pouzdan auto, bez skrivenih "iznenađenja". I sam sam do pre par godina vozio Punto u odličnom stanju, dok nisam stekao za bolji auto.

Konigtiger

pre 2 godine

Za odličnog polovnjaka je najbitnije da je NOV NOV NOV i da je prešao 163000km za skoro 20g koliko se vozi. Nikad udaran. Ah da i do 2000e.

Reziel

pre 2 godine

Prodao sam tri automobila u životu, ovo je četvrti. Radi se o automobilu koji je kupljen nov u Srbiji, održavan u ovlašćenom servisu. Sve što zanima potencijalnog kupca, odgovoriću. Nikakav problem nije ni da dodje majstor, ni da se ide u ovlašćeni servis po izboru kupca. Automobil naravno može da se proba. Ali postoje dva pitanja koja smatram da su neprimerena:

1. Zašto ga prodajete?
2. Čime se bavite?

Na oba pitanja mogu GLAT da slažem, a odgovori na ta pitanja su lični. Recimo, mogu prodavati automobil jer imam neku bolest i treba mi za lečenje. Možda prodajem jer sam izgubio posao i naravno, nije mi prijatno o tome da pričam sa nekim strancem. U svakom slučaju, ovakva ispitivanja prodavca kakva se predlažu u ovom tekstu smatram često i neprijatnim. Dakle, pitajte prodavca sve o predmetu prodaje, ceni, uslovima, ali lična pitanja, to ne.

Levo smetalo

pre 2 godine

Moje iskustvo, svaki put kada sam kupovao polovan auto sam prekoračio budžet koji sam planirao za bar 50%. Prvi auto, pre 15 godina, digao kredit 5.000€ tek se zaposlio, planirao da uzmem nesto oko 3.500-4.000 i ostatak za prenos, registraciju i servis. Završio sa 7.000, molio ćaleta da mi pozajmi i vozio na ovlašćenje dok se nisam skupio a servis tek kad je dogorelo. Gledao sada u koroni da kupim manji auto za grad do 5.000-6.000 da možemo i žena i ja na dva kraja grada ako treba. Na kraju uzeo za 9.000, mladji i bolji nego što sam planirao ali dosta skuplji. Sada gledam da uzmem neki malo veci od tog, proširila se porodica (zbog iste te korone jelte :)) i vrlo lako sam sa 12-13.000 otisao na 17-18.000€. Nije da te pare nemam i da ti automobili ne vrede ali mi je neverovatno kako se lako ode od plana jer “ovaj je malo skuplji ali mladji”, “ovaj ima bolji motor”, “ovaj bolju opremu” i ode dodjavola na kraju.

Vlada

pre 2 godine

Bez originalne servisne knjige ne kupovati auto i tacka
(Nema promasaja, 20. decembar 2021 12:45)

Kako tacno prepoznati originalnu od falsifikovane? (:

La la iz Banata

pre 2 godine

Treba da znate gde je najbliža crkva, da pre kupovine odete, upalite sveću za zdravlje (poseno kardiovaskularno i mentalno), pomolite se bogu i očitate par očenaša. Onda ste spremni.

Mile

pre 2 godine

Treba zakonski regulisati rad auto placeva i to na takav način da se kupcu da pisana garancija na poreklo, stanje i pređenu kilometražu. Vracanje kilometraže treba tretirati kao krivično delo prevare!
Ako drzava aktivno reguliše rad svih ostalih privrednih subjekata, molim nadležne da sastave plan kontrole auto placeva i tako zaštite kupce polovnih vozila, a time bi se poboljšala i bezbednost na putevima, kao i prolaznost na tehničkim pregledima. Na taj način ne bismo imali centar katastrofalno loših polovnjaka u najvećem gradu na jugu Srbije, gde se prodavci hvale jedni drugima kako su "uvalili nekom onaj krš", kupujemo havarisana vozila iz inostranstva koja su doterana do nekog prodajnog stanja farbanjem, sklapanjem delova sa auto otpada i sa 700.000 km realnih.
Ako nađete vozilo koje je kupljeno novo u Srbiji, od prvog vlasnika i sa malom i dokazivom kilometražom, kupujete odmah, jer se takav auto ne propušta.
Ne nasedajte na glupe priče prevaranata preprodavaca da se za Balkan prave lošija vozila...valjda je već svima jasno da je to laž za lakoverne ljude. Fabrike proizvedu hiljade vozila svakog dana, prodavci svuda u svetu ih vide u softveru i povlače ih za svoje prodajne salone, po principu ko pre devojci, ili se pak vozilo konfiguriše i poručuje po želji kupca, ukoliko nema takvih na lageru.

rani

pre 2 godine

Kupovina polovnog automobila ce uvek biti macka u dzaku i to je misija proizvodjaca novih. Jednostavno, zato se ne prave kilometar satovi koji ne mogu da se vrate, zato ih nije briga sta ce biti s vozilom nakon 150-180 hiljada, prosto, oni cine sve da ta vozila budu macka u dzaku, kako bi prodali nov auto. Naravno da moze da se napravi plivajuci zamajac koji moze da traje 500 hiljada km, li DPF koji se nece tako lako zapusiti, roleri i spaneri koji mogu da traju 500-600 hiljada km, ali, sta onda, ko bi kupuo nov? Tesko je kupiti polovan auto, ali kod nas je to najteze.

Vlada

pre 2 godine

Kolega vec treci put tera novu Octaviu u servis, upalio mu sve lampice kaze sija kaze jelka, i nije znao da ima toliko pokazivaca. Auto manje od godinu dana star.

Sestri pre 7-8 god vise puta remapirali ECU na novom Focusu Ecoboost, razvaljivao lamelu pre toga, a i neka najlonska creva su menjali i kutiju osiguraca iapod volana. Obe stvari fabricki recall.

Kolegi menjali servo letvu na Hyundai i30 (skupa kao otrov) tacno pred istek garancije.


I sta onda od polovnjaka ocekivati?

Samo popa i malu garavu voditi kad se kupuje polovan auto, nema druge. Protiv uroka :D

Guliver

pre 2 godine

"...Bolje je kupiti jeftiniji automobil za gotovinu nego se uouštati u kredite i još godinama otplaćivati skuplji auto..."

Na osnovu cega tvrdite ovo?

Djorke

pre 2 godine

Vecina saveta vazi za kola koja nemaju neke godine, kao sto je kod nas obicno nije slucaj. Evo ja sam prodao auto pre par nedelja - nemac, gradski dizel, super stanje, vodi se na mene itd … i sa svime time kupac moze da se slika.

Auto 13 godina, ja drugi vlasnik u Srbiji, 250.000 km (uz malo srece nije vracana (mnogo) kilometraza) … jahao ga neki italijan godinama, jahao ga predhodni vlasnik 5 godina, jahao ga ja tri godine … e sledeci vlasnik ako se ne usreci s njim, ja stvarno ne znam ko ce.

Sta je realno? Pa realno je da pogledas auto, budes svestan da kupujes polovnu stvar i onda ako mislis da je to verovatno to ili izvadis pare i platis ili kazes “dovidjenja” i odes dalje da gledas. I ako pogresis - Boze moj, ide zivot dalje, ne drami nego se vadi iz bule kao odrastao covek i to je manje vise to.

Mile

pre 2 godine

Kada se umorim od svega i sve me sustigne, posao, žena, politika, dete koje vrišti, ugrabim 10 minuta i obidjem ovu sekciju. Redakcija me uvek obraduje ovakvom temom gde srpski stručnjaci neumorno raspredaju, deleći savete i medjusobno se napadaju, vredjaju i sikaniraju. Uvek mi razgalite duh!

Hvala redakciji i komentatorima sto mi pomažete da prebrodim dan.

P.s. Moje mišljenje je da treba iskljucivo kupovati auto koji je prvi put kupljen nov u Srbiji, od ovlašćenog distributera, i to po mogućstvu Kia. Change My mind

only human

pre 2 godine

Nebitno da li kupujes polovnjak od 10.000 eura ili 2.000 eura svakako mora da se spremi odmah jos minimum 1500 eura za svaki auto stariji od 10 godina.

toyota

pre 2 godine

kako bi ja dao oglas, imam 5 godina staru Toyotu sa manje od 30.000 km. ko od vas bi poverovao ?! i nabasali bi na neki "ganz neu" sa 200 kkm.

Miroslav

pre 2 godine

Ovo za kilometrazu je isto kao da pitate devojku koliko ih je imala pre vas :) Pa kad moze devojka/zena da vas zezne za odgovor sto ne bi i prodavac auta. Promenio sam 5 auta do sada i nikad nisam nagrabusio ali 3 stvari moraju da budu ispunjene prilikom kupovine. 1.cisti papiri, 2.gledati opste stanje vozila i provozati nekoliko krugova da oslusnete motor i druge zvukove, 3.spremite od 500-3000e rezerve, zavisno od cene kupljenog vozila, da odmah po kupovini uradite servis najkriticnijih delova i bicete mirni. Uvek sam radio i mali servis odmah nakon kupovine jer ko meni moze da dokaze da je sigurno promenjeno ulje i sipano kvalitetno i zasto da rizikujem zbog 150e koliko obicno kosta mali servis van ovlascenog servisa? Onaj ko ocekuje da kupi auto star 5+ godina i da samo sedne i vozi godinama bez problema zivi u Zemlji cuda kao Alisa.

Alex

pre 2 godine

Najbolji polovni je do godinu dana star i do 15000km pređenih a jeftiniji i do 30%.
(Кинг Џорџ трећи, 21. decembar 2021 11:51)

Takav imaš samo ako je razlupan u saobraćajci. auto godinu dana star ,sa do 15k km , 30% jeftiniji, NE POSTOJI. Utuvite to u te glave jednom za svagda!

banja luka

pre 2 godine

moje iskustvo uzeo passata b6 2.0tdi common rail 2010 god na placu cijena bila 6000 e naravno nema nikakve servisne knjizice al izgleda brutalno sa ful opremom to me povuklo da ga kupim spustio cijenu 300 eura odvezao majstoru odradio odmah veliki servis 250 e ispostavilo se kad je skinuo delove da je radjeno sve 2016 bilo je u dobrom stanju ispalo je da je redovno odrzavan nikakve greske na dijagnostici kilometraza navodno 230 000 verovatno nije tacna ali dosad presao za par meseci koliko ga imam 6 hiljada km nemam nikakvu zamerku prezadovoljan sam tako da sve je stvar srece na sta se naleti

vsn

pre 2 godine

Auto skuplji od 10 000 eura ne kupuj od vlasnika koji ima platu manju od 1000 e.
(3210, 20
Tu ima samo jedan problem - kako ćeš ti da znaš kolika primanja ima vlasnik? Pazi da neće neko da ti pokaže izvod iz banke, a i zašto bi to radio? Totalno besmisleno.

dexter-lab

pre 2 godine

Obratiti paznju da bude japanac, atmosferac, benzinac, kupljen u Srbiji, od prvog vlasnika. Ako ubodete takav auto, bilo da je star 2 ili 20 godina, znajte da problema necete imati i da ste prakticno kupili nov auto.

Robi

pre 2 godine

8.dodjite na 2dnevni izlet u Horgos i Kelebiju da vidite kakve kante stizu na kamionskim prikolicama iz uvoza,a mozda vas i pozovu da vidite i poliranje i dubinsko pranje pa se uverite kakvo smece ce da se pojavi na autoplacevima za tri dana.

neodlucan

pre 2 godine

obratiti paznju da prva dva sa slike ne uzmete.Ova 307mica sa 2.0 hdi motorima nije losa komotitet mala potrosnja ne preterano skup dugotrajan takodje.

popp

pre 2 godine

Kupite aitomobil za 20% jevtiniji od maksimalne cifre koju ste planirali. Ovaj novac ostavite za odrzavanje da ne bude glavobolja prilikom prvog kvara.

Boki

pre 2 godine

Ja sam uzeo kao polovan auto kupljen nov u srb, papiri super, normalna cena, covek delovao iskreno pri prodaji. Nisam ulagao odmah ali nakon 3 godine ihahaj. Bas puno toga. A sa druge strane taj auto je kupljen za 21k a nakon 5 godina, ja ga uzimam za 8. Jesam puko 3 za popravke i red odrz ali sve sa time mene je kostao za mojih 8 godina 11k plus mogu da prodam za 3, znaci 8 hiljada a 1 vlasnik je prso 13k za 5god eksploatacije. Sada su polovnjaci skuplji doduse, ja sam uzeo u sred krize 2013. Pre toga sam imao razl iskustva, varali su me (stilo) a i prolazio sam odlicno (toyota, ford). Realno najteze od svega je naci dobrog i zainteresovanog majstora. Odrzavanje je muka, pronaci auto manja.

FAP

pre 2 godine

...Odrzavanje je muka, pronaci auto manja.
(Boki, 21. decembar 2021 13:50)

Zato birajte polovnjake koji zahtevaju najmanje održavanje, a to su (osim EV), oni koji nemaju zupčasti kaiš, pk kaiš, plivajući zamajac, turbinu, i t.sl. Koji su to? Japanski, a međ njima Toyota na 1. mestu.

Zoc

pre 2 godine

Kupovati istu marku.Tako se upoznate sa svim manama i vrlinama.Benzinac izmedju 7 i 10 god starosti.Od firme po mogucnosti.Firme na zapadu kupuju nova vozila i 5god dok traje garancija moraju da rade servise inace gube garanciju.Ja do sada nisam pogresio.A svakako polovan auto uvek trazi da se nesto u njega ulozi ako hocete da vas sluzi.

Iskustvo

pre 2 godine

U celoj drzavi imate 3-4 proverena placa, i to je to. Zasto da gubite vreme na kockanje? Koji su to placevi? E pa ne bi smeo da kazem, ne bi prosao komentar. Ja sam nakon istrazivanja nasao jedan od njih (sad ih znam jos 3) i prvi auto sam kupio donekle sa zebnjom. Nakon dve godine besprekrone eksploatacije, prodam ga, kupim drugi na istom mestu, usetam se zatvorenih ociju u auto i odmah kuci. I evo i sada posle dve godine ni da stucne, bukvalno kao da sam ga kupio novog. Doduse oba su tu negde 4-5 godina starosti, a preko 100.000km pravih.

ciga

pre 2 godine

@toyota
Nije nikakav problem da se poveruje, eno ih na oglasima kupljene kod nas mahom ispod 100k, problem je prodati za traženu cenu.

Gale

pre 2 godine

Onaj ko ocekuje da kupi auto star 5+ godina i da samo sedne i vozi godinama bez problema zivi u Zemlji cuda kao Alisa.
(Miroslav, 21. decembar 2021 13:06)

To što ti nisi čuo za takav slučaj, ne znači da ne postoji. Ja sam kupio auto star 5 god. (sa 190.000 km) i evo već godinu i jače, promenio samo ulje i filter i svećice. I nisam jedini "koji ima takvu sreću". Ovaj model odlikuje veliki kvalitet i dugotrajnost. Raspitaj se koji.

FAP

pre 2 godine

@FAP
Šta pokreće te tvoje Japanske motore koji nemaju delove, a pritom kažeš da nisu EV?
(mile®, 22. decembar 2021 08:50)

Pokreće benzin. Motor je standardan, od 1800 kubika. Toyota ga ugrađuje u sva svoja vozila, kako obična tako i u hibride (obične hibride HEV, i plug-in hibride PHEV).
Osim onoga što sam pobrojao, hibridi nemaju ni anlaser ni alternator.

konjo

pre 2 godine

ako krenete sa spiskovima i da računate onda dolazite do golfa, kao jednostavan klasičan auto nista posebno ali opet bolji od konkurencije. Dakle jedino je pitanje koji golf i koja mašina

Geometar

pre 2 godine

Najbolji polovni je do godinu dana star i do 15000km pređenih a jeftiniji i do 30%.
(Кинг Џорџ трећи, 21. decembar 2021 11:51)

Takav imaš samo ako je razlupan u saobraćajci. auto godinu dana star ,sa do 15k km , 30% jeftiniji, NE POSTOJI. Utuvite to u te glave jednom za svagda!
(Alex, 21. decembar 2021 12:28)

Mozda nema u Srbiji. Posto komentar ne precizira geografsko podrucje to ne zanci da ne postoji. Na proimer, premujum godinu dana star u Americi, a i u Kanadi je neretko i do 30% jeffiniji u odnosu na novi.

Bily Kid

pre 2 godine

Svi, svi, ali baš SVI polovnjaci na placevima u Srbiji su prešli +500k km. Pored cene, neophodno je odvojiti 2-3 hiljade evra u narednih godinu/dve za zamenu vitalnih delova, potrošni se podrazumevaju.

Saša

pre 2 godine

@Vlada- Kolega vec treci put tera novu Octaviu u servis, upalio mu sve lampice kaze sija kaze jelka, i nije znao da ima toliko pokazivaca. Auto manje od godinu dana star.

Evo ja moju iz 2009-te (prvi vlasnik) vozim bez problema. Održavan u ovlašćenom servisu 12 godina, sve radi i dalje.

1.8T/160ks

konjo

pre 2 godine

ako krenete sa spiskovima i da računate onda dolazite do golfa, kao jednostavan klasičan auto nista posebno ali opet bolji od konkurencije. Dakle jedino je pitanje koji golf i koja mašina

dexter-lab

pre 2 godine

Obratiti paznju da bude japanac, atmosferac, benzinac, kupljen u Srbiji, od prvog vlasnika. Ako ubodete takav auto, bilo da je star 2 ili 20 godina, znajte da problema necete imati i da ste prakticno kupili nov auto.

Zoc

pre 2 godine

Kupovati istu marku.Tako se upoznate sa svim manama i vrlinama.Benzinac izmedju 7 i 10 god starosti.Od firme po mogucnosti.Firme na zapadu kupuju nova vozila i 5god dok traje garancija moraju da rade servise inace gube garanciju.Ja do sada nisam pogresio.A svakako polovan auto uvek trazi da se nesto u njega ulozi ako hocete da vas sluzi.

Guliver

pre 2 godine

"...Bolje je kupiti jeftiniji automobil za gotovinu nego se uouštati u kredite i još godinama otplaćivati skuplji auto..."

Na osnovu cega tvrdite ovo?

banja luka

pre 2 godine

moje iskustvo uzeo passata b6 2.0tdi common rail 2010 god na placu cijena bila 6000 e naravno nema nikakve servisne knjizice al izgleda brutalno sa ful opremom to me povuklo da ga kupim spustio cijenu 300 eura odvezao majstoru odradio odmah veliki servis 250 e ispostavilo se kad je skinuo delove da je radjeno sve 2016 bilo je u dobrom stanju ispalo je da je redovno odrzavan nikakve greske na dijagnostici kilometraza navodno 230 000 verovatno nije tacna ali dosad presao za par meseci koliko ga imam 6 hiljada km nemam nikakvu zamerku prezadovoljan sam tako da sve je stvar srece na sta se naleti

Geometar

pre 2 godine

Najbolji polovni je do godinu dana star i do 15000km pređenih a jeftiniji i do 30%.
(Кинг Џорџ трећи, 21. decembar 2021 11:51)

Takav imaš samo ako je razlupan u saobraćajci. auto godinu dana star ,sa do 15k km , 30% jeftiniji, NE POSTOJI. Utuvite to u te glave jednom za svagda!
(Alex, 21. decembar 2021 12:28)

Mozda nema u Srbiji. Posto komentar ne precizira geografsko podrucje to ne zanci da ne postoji. Na proimer, premujum godinu dana star u Americi, a i u Kanadi je neretko i do 30% jeffiniji u odnosu na novi.

Reziel

pre 2 godine

Prodao sam tri automobila u životu, ovo je četvrti. Radi se o automobilu koji je kupljen nov u Srbiji, održavan u ovlašćenom servisu. Sve što zanima potencijalnog kupca, odgovoriću. Nikakav problem nije ni da dodje majstor, ni da se ide u ovlašćeni servis po izboru kupca. Automobil naravno može da se proba. Ali postoje dva pitanja koja smatram da su neprimerena:

1. Zašto ga prodajete?
2. Čime se bavite?

Na oba pitanja mogu GLAT da slažem, a odgovori na ta pitanja su lični. Recimo, mogu prodavati automobil jer imam neku bolest i treba mi za lečenje. Možda prodajem jer sam izgubio posao i naravno, nije mi prijatno o tome da pričam sa nekim strancem. U svakom slučaju, ovakva ispitivanja prodavca kakva se predlažu u ovom tekstu smatram često i neprijatnim. Dakle, pitajte prodavca sve o predmetu prodaje, ceni, uslovima, ali lična pitanja, to ne.

Mile

pre 2 godine

Kada se umorim od svega i sve me sustigne, posao, žena, politika, dete koje vrišti, ugrabim 10 minuta i obidjem ovu sekciju. Redakcija me uvek obraduje ovakvom temom gde srpski stručnjaci neumorno raspredaju, deleći savete i medjusobno se napadaju, vredjaju i sikaniraju. Uvek mi razgalite duh!

Hvala redakciji i komentatorima sto mi pomažete da prebrodim dan.

P.s. Moje mišljenje je da treba iskljucivo kupovati auto koji je prvi put kupljen nov u Srbiji, od ovlašćenog distributera, i to po mogućstvu Kia. Change My mind

neodlucan

pre 2 godine

obratiti paznju da prva dva sa slike ne uzmete.Ova 307mica sa 2.0 hdi motorima nije losa komotitet mala potrosnja ne preterano skup dugotrajan takodje.

Bily Kid

pre 2 godine

Svi, svi, ali baš SVI polovnjaci na placevima u Srbiji su prešli +500k km. Pored cene, neophodno je odvojiti 2-3 hiljade evra u narednih godinu/dve za zamenu vitalnih delova, potrošni se podrazumevaju.

Saša

pre 2 godine

@Vlada- Kolega vec treci put tera novu Octaviu u servis, upalio mu sve lampice kaze sija kaze jelka, i nije znao da ima toliko pokazivaca. Auto manje od godinu dana star.

Evo ja moju iz 2009-te (prvi vlasnik) vozim bez problema. Održavan u ovlašćenom servisu 12 godina, sve radi i dalje.

1.8T/160ks

FAP

pre 2 godine

...Odrzavanje je muka, pronaci auto manja.
(Boki, 21. decembar 2021 13:50)

Zato birajte polovnjake koji zahtevaju najmanje održavanje, a to su (osim EV), oni koji nemaju zupčasti kaiš, pk kaiš, plivajući zamajac, turbinu, i t.sl. Koji su to? Japanski, a međ njima Toyota na 1. mestu.

only human

pre 2 godine

Nebitno da li kupujes polovnjak od 10.000 eura ili 2.000 eura svakako mora da se spremi odmah jos minimum 1500 eura za svaki auto stariji od 10 godina.

Levo smetalo

pre 2 godine

Moje iskustvo, svaki put kada sam kupovao polovan auto sam prekoračio budžet koji sam planirao za bar 50%. Prvi auto, pre 15 godina, digao kredit 5.000€ tek se zaposlio, planirao da uzmem nesto oko 3.500-4.000 i ostatak za prenos, registraciju i servis. Završio sa 7.000, molio ćaleta da mi pozajmi i vozio na ovlašćenje dok se nisam skupio a servis tek kad je dogorelo. Gledao sada u koroni da kupim manji auto za grad do 5.000-6.000 da možemo i žena i ja na dva kraja grada ako treba. Na kraju uzeo za 9.000, mladji i bolji nego što sam planirao ali dosta skuplji. Sada gledam da uzmem neki malo veci od tog, proširila se porodica (zbog iste te korone jelte :)) i vrlo lako sam sa 12-13.000 otisao na 17-18.000€. Nije da te pare nemam i da ti automobili ne vrede ali mi je neverovatno kako se lako ode od plana jer “ovaj je malo skuplji ali mladji”, “ovaj ima bolji motor”, “ovaj bolju opremu” i ode dodjavola na kraju.

Boki

pre 2 godine

Ja sam uzeo kao polovan auto kupljen nov u srb, papiri super, normalna cena, covek delovao iskreno pri prodaji. Nisam ulagao odmah ali nakon 3 godine ihahaj. Bas puno toga. A sa druge strane taj auto je kupljen za 21k a nakon 5 godina, ja ga uzimam za 8. Jesam puko 3 za popravke i red odrz ali sve sa time mene je kostao za mojih 8 godina 11k plus mogu da prodam za 3, znaci 8 hiljada a 1 vlasnik je prso 13k za 5god eksploatacije. Sada su polovnjaci skuplji doduse, ja sam uzeo u sred krize 2013. Pre toga sam imao razl iskustva, varali su me (stilo) a i prolazio sam odlicno (toyota, ford). Realno najteze od svega je naci dobrog i zainteresovanog majstora. Odrzavanje je muka, pronaci auto manja.

Stole haringa

pre 2 godine

Budalast narod kakav jesmo, i dan danas verujemo da ćemo nekako "prevariti sistem". Srbin je ubeđen da je ovoljno mudar da zna šta valja i da će kupiti jeftino a dobro. Iz istog razloga kolektivno blejimo po kladionicama, verujući da smo pametniji od sistema, iako nas zdrava logika demantuje - da su kladionice u gubitku, ne bi ni postojale. Isti princip važi za kupovinu kola, ubeđeni smo da BMW star 15 godina koji platimo 3.000 evra vredi nečemu, iako nam zdrav razum poručuje da postoji razlog zašto je nešto toliko jeftino. Hladan tuš u vidu beskonačnih kvarova i troškova koji uslede nas čak ni ne otrezni, pa nastavljamo da teramo po svome, ubeđujući sebe i druge da ipak mi znamo šta valja.

Moj savet dragim sunarodnicima - ako hoćete dobro, uzmite skupo. Ako nemate para, razmislite o nekoj promeni u životu kako da se domognete novca. Ako imate malo para i nemate mogućnosti da zaradite više, uzmite nešto shodno svom budžetu i ne zanosite se polovnim nemačkim premijum markama. Zna se kome je namenjen Mercede, BMW i Audi. Ako imaš 5.000 evra u džepu - tebi nije. Nema ništa loše u tome da se vozi jeftin a pouzdan auto, bez skrivenih "iznenađenja". I sam sam do pre par godina vozio Punto u odličnom stanju, dok nisam stekao za bolji auto.

La la iz Banata

pre 2 godine

Treba da znate gde je najbliža crkva, da pre kupovine odete, upalite sveću za zdravlje (poseno kardiovaskularno i mentalno), pomolite se bogu i očitate par očenaša. Onda ste spremni.

Vlada

pre 2 godine

Kolega vec treci put tera novu Octaviu u servis, upalio mu sve lampice kaze sija kaze jelka, i nije znao da ima toliko pokazivaca. Auto manje od godinu dana star.

Sestri pre 7-8 god vise puta remapirali ECU na novom Focusu Ecoboost, razvaljivao lamelu pre toga, a i neka najlonska creva su menjali i kutiju osiguraca iapod volana. Obe stvari fabricki recall.

Kolegi menjali servo letvu na Hyundai i30 (skupa kao otrov) tacno pred istek garancije.


I sta onda od polovnjaka ocekivati?

Samo popa i malu garavu voditi kad se kupuje polovan auto, nema druge. Protiv uroka :D

Alex

pre 2 godine

Najbolji polovni je do godinu dana star i do 15000km pređenih a jeftiniji i do 30%.
(Кинг Џорџ трећи, 21. decembar 2021 11:51)

Takav imaš samo ako je razlupan u saobraćajci. auto godinu dana star ,sa do 15k km , 30% jeftiniji, NE POSTOJI. Utuvite to u te glave jednom za svagda!

Konigtiger

pre 2 godine

Za odličnog polovnjaka je najbitnije da je NOV NOV NOV i da je prešao 163000km za skoro 20g koliko se vozi. Nikad udaran. Ah da i do 2000e.

Mile

pre 2 godine

Treba zakonski regulisati rad auto placeva i to na takav način da se kupcu da pisana garancija na poreklo, stanje i pređenu kilometražu. Vracanje kilometraže treba tretirati kao krivično delo prevare!
Ako drzava aktivno reguliše rad svih ostalih privrednih subjekata, molim nadležne da sastave plan kontrole auto placeva i tako zaštite kupce polovnih vozila, a time bi se poboljšala i bezbednost na putevima, kao i prolaznost na tehničkim pregledima. Na taj način ne bismo imali centar katastrofalno loših polovnjaka u najvećem gradu na jugu Srbije, gde se prodavci hvale jedni drugima kako su "uvalili nekom onaj krš", kupujemo havarisana vozila iz inostranstva koja su doterana do nekog prodajnog stanja farbanjem, sklapanjem delova sa auto otpada i sa 700.000 km realnih.
Ako nađete vozilo koje je kupljeno novo u Srbiji, od prvog vlasnika i sa malom i dokazivom kilometražom, kupujete odmah, jer se takav auto ne propušta.
Ne nasedajte na glupe priče prevaranata preprodavaca da se za Balkan prave lošija vozila...valjda je već svima jasno da je to laž za lakoverne ljude. Fabrike proizvedu hiljade vozila svakog dana, prodavci svuda u svetu ih vide u softveru i povlače ih za svoje prodajne salone, po principu ko pre devojci, ili se pak vozilo konfiguriše i poručuje po želji kupca, ukoliko nema takvih na lageru.

rani

pre 2 godine

Kupovina polovnog automobila ce uvek biti macka u dzaku i to je misija proizvodjaca novih. Jednostavno, zato se ne prave kilometar satovi koji ne mogu da se vrate, zato ih nije briga sta ce biti s vozilom nakon 150-180 hiljada, prosto, oni cine sve da ta vozila budu macka u dzaku, kako bi prodali nov auto. Naravno da moze da se napravi plivajuci zamajac koji moze da traje 500 hiljada km, li DPF koji se nece tako lako zapusiti, roleri i spaneri koji mogu da traju 500-600 hiljada km, ali, sta onda, ko bi kupuo nov? Tesko je kupiti polovan auto, ali kod nas je to najteze.

Djorke

pre 2 godine

Vecina saveta vazi za kola koja nemaju neke godine, kao sto je kod nas obicno nije slucaj. Evo ja sam prodao auto pre par nedelja - nemac, gradski dizel, super stanje, vodi se na mene itd … i sa svime time kupac moze da se slika.

Auto 13 godina, ja drugi vlasnik u Srbiji, 250.000 km (uz malo srece nije vracana (mnogo) kilometraza) … jahao ga neki italijan godinama, jahao ga predhodni vlasnik 5 godina, jahao ga ja tri godine … e sledeci vlasnik ako se ne usreci s njim, ja stvarno ne znam ko ce.

Sta je realno? Pa realno je da pogledas auto, budes svestan da kupujes polovnu stvar i onda ako mislis da je to verovatno to ili izvadis pare i platis ili kazes “dovidjenja” i odes dalje da gledas. I ako pogresis - Boze moj, ide zivot dalje, ne drami nego se vadi iz bule kao odrastao covek i to je manje vise to.

Gale

pre 2 godine

Onaj ko ocekuje da kupi auto star 5+ godina i da samo sedne i vozi godinama bez problema zivi u Zemlji cuda kao Alisa.
(Miroslav, 21. decembar 2021 13:06)

To što ti nisi čuo za takav slučaj, ne znači da ne postoji. Ja sam kupio auto star 5 god. (sa 190.000 km) i evo već godinu i jače, promenio samo ulje i filter i svećice. I nisam jedini "koji ima takvu sreću". Ovaj model odlikuje veliki kvalitet i dugotrajnost. Raspitaj se koji.

Vlada

pre 2 godine

Bez originalne servisne knjige ne kupovati auto i tacka
(Nema promasaja, 20. decembar 2021 12:45)

Kako tacno prepoznati originalnu od falsifikovane? (:

Iskustvo

pre 2 godine

U celoj drzavi imate 3-4 proverena placa, i to je to. Zasto da gubite vreme na kockanje? Koji su to placevi? E pa ne bi smeo da kazem, ne bi prosao komentar. Ja sam nakon istrazivanja nasao jedan od njih (sad ih znam jos 3) i prvi auto sam kupio donekle sa zebnjom. Nakon dve godine besprekrone eksploatacije, prodam ga, kupim drugi na istom mestu, usetam se zatvorenih ociju u auto i odmah kuci. I evo i sada posle dve godine ni da stucne, bukvalno kao da sam ga kupio novog. Doduse oba su tu negde 4-5 godina starosti, a preko 100.000km pravih.

Miroslav

pre 2 godine

Ovo za kilometrazu je isto kao da pitate devojku koliko ih je imala pre vas :) Pa kad moze devojka/zena da vas zezne za odgovor sto ne bi i prodavac auta. Promenio sam 5 auta do sada i nikad nisam nagrabusio ali 3 stvari moraju da budu ispunjene prilikom kupovine. 1.cisti papiri, 2.gledati opste stanje vozila i provozati nekoliko krugova da oslusnete motor i druge zvukove, 3.spremite od 500-3000e rezerve, zavisno od cene kupljenog vozila, da odmah po kupovini uradite servis najkriticnijih delova i bicete mirni. Uvek sam radio i mali servis odmah nakon kupovine jer ko meni moze da dokaze da je sigurno promenjeno ulje i sipano kvalitetno i zasto da rizikujem zbog 150e koliko obicno kosta mali servis van ovlascenog servisa? Onaj ko ocekuje da kupi auto star 5+ godina i da samo sedne i vozi godinama bez problema zivi u Zemlji cuda kao Alisa.

vsn

pre 2 godine

Auto skuplji od 10 000 eura ne kupuj od vlasnika koji ima platu manju od 1000 e.
(3210, 20
Tu ima samo jedan problem - kako ćeš ti da znaš kolika primanja ima vlasnik? Pazi da neće neko da ti pokaže izvod iz banke, a i zašto bi to radio? Totalno besmisleno.

FAP

pre 2 godine

@FAP
Šta pokreće te tvoje Japanske motore koji nemaju delove, a pritom kažeš da nisu EV?
(mile®, 22. decembar 2021 08:50)

Pokreće benzin. Motor je standardan, od 1800 kubika. Toyota ga ugrađuje u sva svoja vozila, kako obična tako i u hibride (obične hibride HEV, i plug-in hibride PHEV).
Osim onoga što sam pobrojao, hibridi nemaju ni anlaser ni alternator.

toyota

pre 2 godine

kako bi ja dao oglas, imam 5 godina staru Toyotu sa manje od 30.000 km. ko od vas bi poverovao ?! i nabasali bi na neki "ganz neu" sa 200 kkm.

ciga

pre 2 godine

@toyota
Nije nikakav problem da se poveruje, eno ih na oglasima kupljene kod nas mahom ispod 100k, problem je prodati za traženu cenu.

popp

pre 2 godine

Kupite aitomobil za 20% jevtiniji od maksimalne cifre koju ste planirali. Ovaj novac ostavite za odrzavanje da ne bude glavobolja prilikom prvog kvara.

Robi

pre 2 godine

8.dodjite na 2dnevni izlet u Horgos i Kelebiju da vidite kakve kante stizu na kamionskim prikolicama iz uvoza,a mozda vas i pozovu da vidite i poliranje i dubinsko pranje pa se uverite kakvo smece ce da se pojavi na autoplacevima za tri dana.