Subota, 18.12.2021.

09:39

Pet modela koji razbijaju stereotip da su italijanski polovnjaci loši

Izvor: Izvor: B92, Automobili.ba

Pet modela koji razbijaju stereotip da su italijanski polovnjaci loši IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

91 Komentari

Sortiraj po:

Pera

pre 2 godine

Pa sto niste naveli Alfa Romeo Djulijetu, ona se bar pokazala kao pouzdan auto? Od nabrojanih samo Panda, ali to je auto skromnih mogucnosti.

Aleksandar

pre 2 godine

Moj otac, na nagovor prijatelja Italijana, je u Nemačkoj, gde je živeo i radio, kupio 1981 godine kupio nov Fiat Ritmo 75 CL. Auto je išao kao metak ali je bukvalno protrulio posle samo tri godine. Otac je bio strašno razočaran. Pre toga je vozio francuski auto. Posle Ritma kupio 1985 godine nov Opel Rekord E. Taj auto je tek bio propast, loš motor i limarija. Tragovi korozije na sajtnama posle nekoliko godina a motor mu je potpuno otkazao noću na autobahnu sa nekih 100000km. Auto je bio redovno održavan u Adam Opel servisu. Od 1989 vozi isključivo japanska vozila.

kimi R

pre 2 godine

@kratki
Kratki dušo,zašto bi iko bio zavistan na tvoju Alfu 164 iz prošlog veka ? Ajd da imaš 8C ili Quadrofoglio,tako da nemoj sebi laskati.

Kratki

pre 2 godine

Vec par god posedujem alfu 164 td 2,5 i uzivam u voznji za svoju dusu i kad kazem ljudima da nema ni kais ni lanac gledaju me bledo jer to nisu culi a komentarisu nemaju pojma cista zavist

To je ta drhtava bolešljivost na varnice

pre 2 godine

Lično , odbolujem svaku varnicu koja sevne ispod Alfinog patosa , a neki pišu kako ih upotrebljavaju kao zamene za teretnjake i terence.
(milan, 20. decembar 2021 11:20)

...nije neki nego ja

osuđenik na prijatno korisničko iskustvo

pre 2 godine

Za preko tri decenije koliko vozim kupio sam privatno nova vozila 4 brenda (dva japanska i dva evropska), a poslovno sam suvlasnik vozila još 2 brenda (jedno japansko i evropsko).
A za taj period do sada, kao najpouzdaniji se pokazao jedan evropski brend. Verovatno svima deluje kao bajka, ali, da, to je fiat. Model je 500L, a motor je 1,6MJ.

milan

pre 2 godine

Znam da se Srbinu ne dira u klub, kola i stranku u kojoj je trenutno, ali na ovu temu postoje statistike eminentnih institucija, pa, izvolite ...
Lično , odbolujem svaku varnicu koja sevne ispod Alfinog patosa , a neki pišu kako ih upotrebljavaju kao zamene za teretnjake i terence.

jo

pre 2 godine

Primeri pouzdanih i robusnih automobila, dodao bih jos i Stila i Fiat Cromu. Proverene platforme iz GM sa jednostavno resenom elektrikom( Alfa 159( GM premium) i Croma( GM epsilon), mehanika FIAT Grande punta nesto najbolje i najpouzdanije u zadnjih 20god u auto industriji( jos uvek se koristi) a FIATovi motori cista poezija- 1.2 i 1.4 8/16v koji ne znaju za kvar, sa 4 cilindra bez izmisljanja tople vode, a o dizelu ne treba trositi reci- JTD, Multijet, JTDm jos od prve generacije (AR 156 '97) su objasnili sta je moderni dizel i proboj na polju mehanike - radi kao benzinac, tih i miran rad, sa izuzetno niskom potrosnjom-jednostavno taj motor je ugradjivan u sve Chevrolete, Cadilake, Hyndai/Kia prve generacije(2.0crdi), Opel, FIAT, Alfa, Lancija...jednostavno, dok su drugi spavali na uspehu iz 80ih, i pokusavali da unaprede 'mrtvu' tehnologiju staru 50ak godina, FIAT je ovim modelima podigao lestvicu kvaliteta veoma visoko, ali, nazalost to nije znao da iskoristi...

Todor

pre 2 godine

Moj sin kupio pre sedam godina 147 8v jtd, polovnu za oko tri soma, kao prešla 185.000... tek da nešto vozi dok ne dodje do love za nešto bolje... Evo još je vozi, iako ga teram da je proda i kupi nešto za deseta, do 15 hiljada. A alfica ide savršeno, provozao je pre neki dan. Za sedam godina zamenio oba prednja alu ramena, korpu i lamelu prošle godine, diodu na alternatoru, podizač prozora na levim vratima (jako slabi dugmići, al elektrika radila), akumulator 65 ampera i ništa više!!!
Sve to ni 100 evra!!!
Inače ja moju GT, sa 180 ks, ni u ludilu ne prodajem ...

samo realan

pre 2 godine

Алфа Ромео Алфасуд, змај од аута, код нас ни нема да се купи, нажалост.
(Бабинџем, 19. decembar 2021 09:01)

Eh... Moja prva Alfa, Alfa Sudsprint... 1.5 boxer motor, 105 ks, 4 karburatora. U to vreme, bila je nauka ustelovati karburatore, pa se na malom broju obrtaja ljuskao, ali kako predje 1000 obetaja, leti. To je jedina Alfa koja mi je prolupala u to vreme. Secam se jedva nadjoh letece lezajeve, zamenismo ja i drugar i opet po gasu. Vozio se sa njom par godina, prodao je, cak sam je i posle desetak godina video da se vozi. Nekako me srce zabolelo za njom. U to vreme, skoro nijedan auto jok nije mogao prici nipocemu. Kasnije komsija nabavio malu Hondicu, crx, koja je bila brza od Sprinta, ali i poprilicno laksa. Od tada izmenjah Alfi i Alfi, nazalost sve je manje lepih primeraka ili ih gotovo nema. Zelja mi je da kupim spajdericu sa v6 motorom, za svoju dusu. Nadam se da ce mi se ta zelja uskoro ispuniti, pa nek ide zivot. Inace, malo je onih koji su vozili Alfasud, Sprinta, kasnije 33 ali onu 1.7 16v mada je i 8v isla brutalno. Alfasud, mali auto, mesta unutra koliko hoces, motori cak i oni najslabiji, 1.2 isli ekstra, smesno trosili koliko su vozeni u crvenom i vise su se vrteli na 6-7000 obrtaja nego na 3. Mana, truljenje, i na prvim modelima rucna kocnica na menjacu, problem sa gumicama, stalno curkalo ulje ?

Todor

pre 2 godine

Alfa romeo najvece smece
(Westbrook, 18. decembar 2021 12:27)

Ja sam vidjao dim iz renoa, opela, pa i pežoa, ali iz alfe jako retko...Taj JTD fijatov je već odavno legendaran...
Izgleda da ovde mnogi neuki i osujećeni leče frustracije kada omalovažavaju Alafa Romeo, a nisu seli u taj auto. Jel to zavist, ne. A razlog je verovatno što im uglavnom gledaju u auspuh. Te, alfa truli , te gremlini, te sitnice, te stalno kod majstora... A

Trolčina

pre 2 godine

Jedino što osetim da me grli je dimčina iz "prave" Alfe JTD.
(Trol, 19. decembar 2021 16:54)

pa kakav je to dizel, ako ne bljuje crni dim :D

Dubrovnik

pre 2 godine

Vozio sam Pandu stariju kockastu i to je bilo nepoderivo, imao sam i Punta onog zadnjeg i vozio ga par godina i prodao drugaru sa 140tkm i ja sam mu dao garanciju na 2 godine. Toliko sam bio siguran u to auto. Sa Alfom nisam imao sreće jer mi je na 147ici crko onaj mjenjač automatski sa pedalama na volanu ali to im je bio prvi takav mjenjač i dosta osjetljiv. Inače auto fantazija, 150 konja pa troši ali to auto još izgleda bolje nego puno novijih njemačkih auta.
Zaključak je da auto treba servisirati a ne štediti na tome jer je normalno da će te izdati ako mu dolijevaš ulje po 50000km. Ljudi računaju da će ga uvalit nekome pa nek se on bakće sa po pravcima.

Bili

pre 2 godine

Jedino od italijana što stvarno nije valjalo su lux limuzine 90tih npr alfa 164 i naročito lancija Thema. Sve ostalo a naročito oni manji su pa skoro svi cenjeni old tameri. Audi nešto ne znam da je uopšte i bio neki auto do 90tih od folksvagena jedino buba, i stari kombiji, dobro i Carmen gia, ali to je neka posebna vrsta auta)... Italijana mali milion. Skoro sam u Ferari video prvu pandu kao čaša, još uvek ima onu mini crnu prednju tablicu. (na zapadu ako se vlasnik nije menjao zadržavaju staru tablicu, bez obzira sto sad imaju nove, tako je i sa dokumentima dok god važi zadržava se, to samo kod nas kad ustreba para oni zamene dokumenta i maltetiraju nas)
(VP, 18. decembar 2021 23:38),

Toliko je losa bila Alfa 164-ka da sam sa njom presao 115-ak hiljada, pola Evrope obisao, samo radio redovne servise... Kupljena sa 130.000km, 2.0 benzin, 8v, 140ks neunistiv motor, isla kao metak, sedista kozna pokretna u svim pravcima kao fotelje, sve moguce od opreme ukljucujuci i retrovizore sa samozatmnjivanjem, a auto 96-to godiste bio! Dusa me bolela kad sam ga prodavao, posto su mi trebale pare za posao...

Hakuna matata

pre 2 godine

Svaki dan vidim punta kojem se na jednoj strani pali žmigavac, a na drugoj štopaljka u isto vreme.
(vlasta74, 19. decembar 2021 06:14)

Gubi Masu. 5 min posla, ko hoce i zna

Direktor iz Novog Miloševa

pre 2 godine

Punto iz Kragujevca. Prvi vlasnik. 2009 godište. 98000km na satu. Redovni servisi. Jedan veliki plus servis klime. Par sijalica. Pločice napred i pakne nazad. Sajle od ručice menjača, 4 amortizera i zadnje opruge. Znači vanredno održavanje sve zajedno oko 300e za 10 godina i 98000km. 4x na more itd. Novi far oko 50e ako zatreba. Potrošnja oko 6.5l. Smejurija. Jugo sa dugmićima ali odradio 7500e koliko je plaćen sa klimom.

Darvinov akolit

pre 2 godine

(cuore sportivo, 18. decembar 2021 22:44)

Imaš sine ili nekih ozbiljnih psihičkih problema, ili si prosto glup kao klada pa ti je vožnja vrhunac života. Nije dobro u svakom slučaju, pokušaj da se ne razmnožavaš čovečanstva radi.

549mtbr

pre 2 godine

Ja sam imao Stila 1.2 16v sa 6brz kao Grande Punta 1.4 16v u sporting opremi. Odlični autici, služili bez problema. Redovan servis i to je to. Jedina zamerka jeste slabiji trap (ali bili su na 17' alu) a naši putevi su "odlicni".
I u gradu, pogotovo zimi, potrošnja je bila od 8l do 10l.
Sve ostalo bez problema, jeftino održavanje, laki za prodaju..

Бабинџем

pre 2 godine

Алфа Ромео Алфасуд, змај од аута, код нас ни нема да се купи, нажалост.

Crven Cvet

pre 2 godine

Imam Grande Punta 1.2 ! Vozim ga vec sest godina, i za tih sest godina, imao sam dva kvara koja su me kostala 20 eura ukupno ! Mala registracija, malo odrzavanje, nije za trke i sluzi :)

Drax

pre 2 godine

Ja vozim Alfu 156 JTD karavan bez jednog kvara 5 godina samo redovno odrzavanje.Mislio sam da menjam i kupim noviji auto i to je trebalo da bude 159 limuzina ali ta tezina i potrosnja mi ne odgovara a jaci model jos vise trosi.Generalno nisam nesto zeljan da menjam kola kad ovi noviji modeli povlace jos vise odrzavanja.

fenomen

pre 2 godine

@Ibna
U Beču, ne u Beogradu i Srbiji. U Srbiji me jednom sa mojim uljem pranje auta i zamena ulja kostala 3000 din samo zbog beckih tablica jer su tu lokalci placali 300 diin zamena ulja. Da, 3000 din pranje auta s polja i zamena ulja. Tad i vise nikad.

kele®

pre 2 godine

2x Lancia Lybra 2.4jtd SW. Sa svakom napravio okruglo 150.000km. Kupljene relativno mlade (5 i 6 godina) sa stvarnih 106 i 127 kkm na satu. Jedine boljke su bili podizači prozora, kao i gume i stabilizatori balans štange. Ostalo u prosjeku klase. Za tih 300kkm se nikada nije upalila nijedna lampica. Obe se i dalje voze 2001 i 2006 godište.

Materijali, zazori, prese i limovi za drhtave reklamoždere

pre 2 godine

Izbor automobila daje presek preferencija kupca. Ostrašćenost je refleksija psihološkog profila.
Da li sam ostrašćeni alfista ?
Sinoć mi je gostovao moj školski drug, izuzetan u svom poslu, koji je greškom krenuo da se šprda sa Alfom. Ja se nikada ne bih tako osvrnuo na njegov izbor nemačkog automobila. Mene stalno prisutna arogantna, slepa vera u "švapsko auto" vraća u srećnu 1987 i 1988, vreme kada smo zastrašujućom arogantnom većinom utemeljili svoj neobični put u budućnost.
Ukratko, radi se o problemu inteligencije.
Giullia i Stelvio kao polovni drže cenu znatno iznad proseka. U Nemačkoj. Prema tome Nemci znaju da su kvalitetni proizvodi.
Moj MiTo, nakon kraha moje poslovne avanture, vožen je preko 120000 km i kao terensko vozilo. Vozio je asfalt, ali i makadam sa blatom i ledom preko 120000 km. Bez kvarova, a delovi vešanja morali su povremeno da stradaju kada se auto koristi nenamenski.
Kasnije je renesansiran spolja i unutra (motor je bio i ostao perfektan).
Kod Alfe sam našao dobar spoj upravljivosti, snage i dizajna. Kod Nemaca to ne mogu naći. Kod Francuza takođe. Japanci su blizu, dizajn im je karakteran, Forester mi nije lep ali ga obožavam zbog svega što mi treba a on beskompromisno isporučuje.
Uz pozdrav svima koji se iz švapskih grdoba podsmevaju Italijanima, poruka da ne postoji proizvod i njegova tržišna cena koji mogu pokrpiti rupe u ličnosti koje se otvaraju jedna za drugom zbog niskog samopoštovanja i iz njega izvedenog kompleksa niže vrednosti

Aleksa Pufta

pre 2 godine

Sad mi je jasno otkud toliko Stila ne ulicama koji su pretezno kupili vlasnici Golfa 2 koji valjda nisu imali lovu za Golfa e i 4.

Nikola

pre 2 godine

Eh italijan.. Ide jer ima 2.0 jtd koji odlican motor.. AL eto ima te sitne gluposti a zbog tih sitnih gluposti ne mogu da obnovim registraciju I ako prilicno mlad auto...ne radi jedan zadnji prozor..zbog toga ne moze da prodje registraciju I zbog toga mi kod raznih elektricara vec 3 meseca.. Svako misli da ce da zavrsi za Dan.. I Onda se bakcu mesec Dana I na kraju odustanu.. Kazu bukvalno svaki Taj drugacija Sema I ako ista auto , druge boje kablovi nema sanse da se ubode gde sta ide I koja je za sta zica..

Djorke

pre 2 godine

Imao Fiat Panda 1.2 Benzin/Plin i za tri ipo godina i 75.000 km mahom lepih uspomena. Vozena bas dosta i to dosta puta na daljim relacijama, sluzio lepo … sveukupno dobar auto i izuzetno rentabilan.

E sad - prodat kada sam izgubio poverenje u auto. Jednom na putu za Kefaloniu crkla benzinska pumpa, bukvalno je pregorela kao sijalica, ajde resio bez vecih stresova jer se desilo dok sam jos bio u Srbiji … zatim nw Slovenija - Hrvatska granicnom prelazu puklo crevo od hladnjala (istrulilo skroz) … e to je bila igranka vec da se resi. Onda iz cista mira poceo da brljavi pokazivac goriva u rezervoaru. Nista strasno, ali ti se ne krece na put sa takvim kolima vise i bilo bi ok da je imao 15 godina, ali ne bas da je tek prevacio 10

Ludist

pre 2 godine

imao pandu kockicu(2001) sklopljen od Punta i Una. Bio jako loš. Nije bilo delova, pa sam poručivao iz Italie. Čekao sam da mi pošalje Magnet-Mareli, pa menjao lamelu, pa dihtunzi, pa sistem za upravljanje, pa kočenje, pa elektronika,..
Više ne kupujem nikakve Italijane, niti išta što je s Fiatom u koperaciji.

Izhlapjeli stara

pre 2 godine

Ljudi, bezveze se raspravljate. Pa danas je sve konfekcija! Delovi se prave svuda, kao sto znamo, masa stvari se pravi kod nas, u Slovackoj i td. I u Nemackoj radi gomila stranaca s konca i konopca. Sve se promenilo od 1915-te.

Levo smetalo

pre 2 godine

@Ibna: kakav crni Beograd, čovek vozi u Austriji i tih 20€ za majstora su realno 3 pakle cigara tamo. Ja mislim da ga samo zeza tehnički tj. “Pickerl” da tera auto do groba, ali ako imaš jeftinog svog majstora ni to nije nemoguće…

Ibna

pre 2 godine

(fenomen, 18. decembar 2021 21:21)

Mehaničar ti naplati zamenu ulja 20e i tebi je to jeftino? Ovde kod mene u Smederevu, kupim kod čoveka ulje i on mi besplatno zameni....da BESPLATNO...Covek ima radionicu i prodavnicu u sklopu...sa niskim cenama pritom. 20 evra da ispusti ulje i da sipa novo iz kantice...par minuta posla....au bre ala ste vi Beograđani razmaženi...

VP

pre 2 godine

Jedino od italijana što stvarno nije valjalo su lux limuzine 90tih npr alfa 164 i naročito lancija Thema. Sve ostalo a naročito oni manji su pa skoro svi cenjeni old tameri. Audi nešto ne znam da je uopšte i bio neki auto do 90tih od folksvagena jedino buba, i stari kombiji, dobro i Carmen gia, ali to je neka posebna vrsta auta)... Italijana mali milion. Skoro sam u Ferari video prvu pandu kao čaša, još uvek ima onu mini crnu prednju tablicu. (na zapadu ako se vlasnik nije menjao zadržavaju staru tablicu, bez obzira sto sad imaju nove, tako je i sa dokumentima dok god važi zadržava se, to samo kod nas kad ustreba para oni zamene dokumenta i maltetiraju nas)

Mali musavi

pre 2 godine

Imao 3 Stila 1.9. 2 od 120 KS a treco 140 KS.
Ovi od 120 KS ok ali ovaj 140 KS stalno nesto ... EGR, check engine, safe modovi ....
A onda se zajebem i cetvrti put pa uzmem Cromu od 150 KS Multijet, 2007.
Majko mila ....
Gore kod onog na Ledinama odrzavao. Kao da nisam. Stalno nesto fali. Svaki drugi dan je nesto.... te el.servo, pa kao kod Stila ... safe mod, nece da vuce, sijalice crkavaju jednom mesecno, ilazo voda u vrata, zapusilo se ovo, ono .... sto bi Aleksandra Radovic rekla ... HVALA ALI NE, HVALA!

bVb

pre 2 godine

Pandu vozi i Roberto Bađo, ali onu stariju, kockicu. Zna čovek
(bVb, 18. decembar 2021 14:39)

A Trabant vozi Goran Bregović ali ne zato što zna nego, prema sopstvenom priznanju, zato što su mu premium automobili ukradeni.
(Radford, 18. decembar 2021 19:40)

Ha haaaaaa premium, kako glupa reč za sve i svašta. Premium si se i iz....o, fino govoreći

Munem ti blavora

pre 2 godine

Fiat tipo 1990 godište kupljen 99 godine vozio do 2007
Fiat stilo 1.9 karavan vozio 5 godina .....sve ok,sem sitnih gluposti ,lupam ne radi svetlo,lupis i ono proradi,ali to je Fiat,motori su im perfect!

drule

pre 2 godine

Возио 147 до неких 130 хиљада, брат наставио до око 300 хиљада. Продата исправна и возна. Свака прича о Алфи се овде прекида за мене. Имате Голфове и Пасата, ћутите и гутате трошкове, и то одлично знам од другог брата.
(mr, 18. decembar 2021 21:46)

Poznajem jednog mehaničara koji skače sa stolice čim se spomene Alfa. To je za njega najveće smeće na točkovima. Čovek prodaje i popravlja folksvagene. Golf je najbolji auto na svetu po njegovom mišljenju.

Inače je od nekvraljivih folksvagena kešom renovirao kuću i kešom kupio stan.

b92reader

pre 2 godine

vozim fiat bravo 2008, 1.4 tjet, 150ks, kupljen kod nas, drugi sam vlasnik. Kupio sam ga sa 80.000, posle jedno 6-7 godina je na 170.000. odlican auto, sem malih i dva velika servisa sam menjao zadnje kocione celjusti i prednje poluosovine (obe). Snage ima na pretek :) mozda je do mog primerka, ali ja sam iskreno prezadovoljan. Kao minuse bih istakao maglenke i slabo kratko svetlo, vlasnici brava ce znati o cemu pricam

batica

pre 2 godine

@mr
A jel ti palo na pamet da je sa bilo kojim automobilom potrebna i doza sreće,pogotovo ako je polovni.Ako samo posmatraš primere iz svoje okoline i veruješ majstorima onda bolje ne kupuj ništa.
Stvarno bre smarate sa tim pričama tipa "ništa sem ulja i filtera do 300000km".Jel samo sebe volite da lažete ili vam prija da lažete i druge?A možda imate automobile koji su kao Trigerova metla (Only fools nad horses).

srce

pre 2 godine

Neverovatan je broj komentara kad god se spomene ime Alfa Romeo. Najčešće od strane ljudi koji tu marku automobila nikad nisu vozili.

Lepa italijanska kuja izgleda nikog ne ostavlja ravnodušnim...

cuore sportivo

pre 2 godine

Za one koji nikada nisu vozili Alfa Romeo: jednom kad uđeš u taj auto, vežeš se, dohvatiš volan obema rukama, okreneš ključ - osetiš kako te taj auto prosto grli.

Kad kreneš, imaš osećaj kao da se auto noktima drži za asfalt, preciznost upravljanja se meri u santimetrima. Ulazak i izlazak iz krivina je u putanji koju zamisliš, G sila je mnogo manja u Alfi nego u drugim vozilima te klase. Imaš osećaj da možeš proći na 5 cm od drugog automobila u punoj brzini. I to sve za 2 do 3x manju cenu od drugog najjeftinijeg sporskog automobila.

Svaki put se smeškaš kad je voziš i svaki put se okreneš za njom kad je parkiraš.

aleks

pre 2 godine

Krajem 90tih vozio alfu 33 1.7 135ks ludilo od vozila na gasu, samo na leru radila kao traktor nije bilo majstora u bg koji je mogao da je usteluje ali cim das gas krece ludilo...

Bob

pre 2 godine

Vozim punta 1,4 16v 95ks, prezadovoljan, pogotovo kada ga opletem po gasu. Nikakvih problema. pre toga imao WV pola, 1,2 12V, menjao sve na trapovima, amortizere, ponovo odlazilo sve to, elektronika, lambda sonda,....Gomila kojeklakvih gluposti i radio polugeneralnu i totalno nezadovoljstvo, na svakih mesec dana pali neke greske, a za 6 godina Fiat punta ni jedna jedina greska.

shone

pre 2 godine

Ima Mito i od 0.8 benzinac, trenutno na 224tkm, ide fino sa turbom u D modu, sve ok za lepu vožnju. Sa crnom kožom i karbon kokpitom i odličnim zvukom prava mala zujalica.

Невен

pre 2 godine

Да се и ја упишем. Возио службени Пунто 2, дизел, раздужио на 320 К, затим Мареу 1.6 бензин, раздужио на 280 К, затим Гранде Пунто 1.2 бензин, од нуле Км до 270 К. Да ме сад питаш где има мајстор за Фиата немам појма, само знам за редован сервис у Јурија Гагарина где ме фирма слала...

mr

pre 2 godine

Возио 147 до неких 130 хиљада, брат наставио до око 300 хиљада. Продата исправна и возна. Свака прича о Алфи се овде прекида за мене. Имате Голфове и Пасата, ћутите и гутате трошкове, и то одлично знам од другог брата.

Huan Pablo Don Fernando

pre 2 godine

srbi koji podizu kredit kako bi kupili auto star 15 godina iz uvoza, sa 140.000km "pravih" na satu, daju sebi za pravo da komentarisu automobile!! 10 godina sam vozio alfu 159 2,4 motor kupljenu u italiji sa 60.000km staru 3 godine, ja presao jos 150.000 za malo manje od 10 godina, prodao je pre godinu dana, sa 210.000km na satu, momak napravio jos 20.000 km za tu godinu i nikakvih problema auto nema, na njoj i dalje sve fabricko i dpf filter i leptiri na usisnoj grani i egr ventil je tu...mali servis na 10 do 12.000, veliki prvi put na 100.000 posle na svakih 50.000 i nikakvih problema, za 10 godina zamenio nosace amortizera, termostat i gornje viljuske!!! prodao samo zato sto mi je bio potreban veci auto za porodicu i manji za suprugu i po gradu, pa nisam mogao tri auta da odrzavam! a burazer vozi bmw 530 2002 godiste, kupio ga novog, sada na satu 450.000km prede kao mace, automatski menjac radi besprekorno, ali 20 godina mu radi mali servis na 10.000km i 20 godina ga odrzava kod istog mehanicara...ono sto hocu da kazem, da nije bitno da li je auto italijanski ili nemacki...ako ga odrzavas redovno, ako ne stedis na ulju, filterima i delovima, ako kupis auto od nekoga koga znas ili novog...sluzice te dokle god si ziv!!!

fenomen

pre 2 godine

Ne znam za te Italijane, nisam ih vozio. Svaki cigo svoga konja hvali a moj konj mada nisam cigo je mazda. Od ukupno 27 godina kako vozim auto vozio sam prvo dva forda eskorta koji su bili tu i tamo a u posledmjih 20 i vise godina imao i vozio mazde 626 i sada mazdu cx5. Ili sam srecan ili blagosloven ali nikad stao na putu i nikad nista popravljao osim potrosnog materijala. Ulje, filtere na 10ak hiljada km i vozi. Na tehnicki uvek u ömtc i ako mi oni nesto nadju pnda to i zamenim. Na ovoj trenutnoj mazdi cx5 bj 2013 menjao samo akumulator pre dve godine i imam 100 000 predjenih km. Vise i ne idem u mazdin servis jer su preskupi a ulje menjam tako sto sam kupim i jedan mehanicar mi naplati 20e za zamenu. Nemam nameru da ga prodajem i vozicu ga sve dok prolazi tehnicki.

Аболирани Човић од Косова

pre 2 godine

a.romeo i kvalitet se ne stavljaju u isti tekst, kamoli recenicu.
(quo vadis novinaru, 18. decembar 2021 17:43)

Кажи то Немцима Alfa Romeo Giulia ауто године већ 5 година узастопно.

Radford

pre 2 godine

Pandu vozi i Roberto Bađo, ali onu stariju, kockicu. Zna čovek
(bVb, 18. decembar 2021 14:39)

A Trabant vozi Goran Bregović ali ne zato što zna nego, prema sopstvenom priznanju, zato što su mu premium automobili ukradeni.

I nije radio redovne servise

pre 2 godine

Nekada davno sam imao Fiat Bravo 1.6 16V, a pre desetak godina i Alfu 159 1.9 JTD, licno ih uvezao iz Milana.
Moja iskustva nazalost nisu dobra sa tim vozilima. Kupljeni sa 2-3 godine starosti i sa priblizno 80.000 km predjenih, racunao sam da cu ih sa intenzivnim odrzavanjem voziti bez problema. Ali, jako ih je tesko bilo odrzati u ispravnom stanju, stalno problemi, lampice, cudni simptomi, Bravo se bas cesto kvario, Alfa malo redje. Saznao sam na tezi nacin da je kvalitet izrade vrlo problematican i ne bih se vise usudio da udjem u igranku sa tim brendovima. Na isti nacin sam kupio Toyotu Avensis 2.0 D4D, a kasnije Passata 2.0 TDI, sa kojima bas nikada nije bilo nijednog neprijatnog iznenadjenja, razlika u pouzdanosti je ogromna.
(Kum, 18. decembar 2021 12:22),

za Bravo benzinac moguce, ali za 159-ku je opis iz rubrike "nije se dogodilo"!
3 godine stara 159-ka i 80.000 km predjenih se vozi do 200.000 km bez ikakvih kvarova, uz podrazumevane servise na vreme. Jedino moze da pocne da se kvari u tom periodu ako je prethodni vlasnik, u te 3 godine i 80.000 km, vozio bizone...

Miloradov

pre 2 godine

Dešava se da toliko zapuste auto da je odista reskir kupiti ga od njih. Npr. čuo sam (što znači da nije pouzdana informacija) da ne menjaju ulje po 70.000 km, znajući da će da ga prodaju.

duke nukem

pre 2 godine

Za mito i 159, koje sam posedovao a mito i sada vozim, mogu reci da su sjajni automobili ali da imaju gremline. Klasicno italijanski. Odrzavao kod deshe koji je psiho da sve bude ispravno i kako treba. 159 2.4jtdm se gasila povremeno, led bio nemiran toliko da je stucao motor kad stanem. Na kraju je to bila klapna za gasenje i ciscenje, do tada promenjine dizne, senzora brdo, protokomer, ecu, mapa itd. Ostalo- fantazija. Lezanje na putu, potrosnja, troskovi redovnog odrzavanja.

Milos

pre 2 godine

Losa je lista bez ijedne Lancie...
Y super auto,Lybra,Delta solidni.
Odrzavanje i delovi pristupacni,kvarovi relativno retki,a generalno pouzdani automobili.

maxy

pre 2 godine

Nekada davno sam imao Fiat Bravo 1.6 16V, a pre desetak godina i Alfu 159 1.9 JTD, licno ih uvezao iz Milana.
Moja iskustva nazalost nisu dobra sa tim vozilima. Kupljeni sa 2-3 godine starosti i sa priblizno 80.000 km predjenih, racunao sam da cu ih sa intenzivnim odrzavanjem voziti bez problema. Ali, jako ih je tesko bilo odrzati u ispravnom stanju, stalno problemi, lampice, cudni simptomi, Bravo se bas cesto kvario, Alfa malo redje. Saznao sam na tezi nacin da je kvalitet izrade vrlo problematican i ne bih se vise usudio da udjem u igranku sa tim brendovima. Na isti nacin sam kupio Toyotu Avensis 2.0 D4D, a kasnije Passata 2.0 TDI, sa kojima bas nikada nije bilo nijednog neprijatnog iznenadjenja, razlika u pouzdanosti je ogromna.
(Kum, 18. decembar 2021 12:22)

Ja tih problema nisam imao, a posebno ne sa elektronikom koju svi kude. Sve se svelo na redovne servise i poneku preventivnu zamenu (set kvačila i creva interkulera), ali ko zna koliko je auto realno bio prešao dok je došao do mene. Jedini kvar koji mi se desio na putu je senzor radilice, ali ni tada me nije ostavio na putu.

Balansera

pre 2 godine

kao ponosni vlasnik jednog fiata sa tim legendarnim fire motorom 1.4 77ks mogu samo najtoplije da preporucim svima da ako nekad dodjete priliku da ga pazarite, obavezno nemojte. Koliko para toliko muzike, jeftin za odrzavanje ali i upitan kvalitet delova, performanse na nivou elektricnog trotineta, nadaleko cuveni italijanski "fantomski" kvarovi koje majstori ne znaju i nece da popravljaju....

svasta

pre 2 godine

Ovo je šala.

Najblaze receno.


Osim Pande, koja sluzi svrsi, a pre svega jeftina je (stari modeli), sve ostalo je za IZBEGAVANJE. Pogotovo polovno.

Kobaja Grande

pre 2 godine

Resim ja da castim mog oca, koji je tada vozio Stojadina...nadjem par godina starog Punta sa malom kilometrazom...uzmemo da se provozamo.
Mozete misliti da mi penzioner, koji 20 godina vozi Stojadina, kaze "Ovo je, bre, mnogo los auto, nemoj ovo da mi kupujes!".
I onda mu kupim Fabiju 1.4b. Odusevljen.

Kum

pre 2 godine

Nekada davno sam imao Fiat Bravo 1.6 16V, a pre desetak godina i Alfu 159 1.9 JTD, licno ih uvezao iz Milana.
Moja iskustva nazalost nisu dobra sa tim vozilima. Kupljeni sa 2-3 godine starosti i sa priblizno 80.000 km predjenih, racunao sam da cu ih sa intenzivnim odrzavanjem voziti bez problema. Ali, jako ih je tesko bilo odrzati u ispravnom stanju, stalno problemi, lampice, cudni simptomi, Bravo se bas cesto kvario, Alfa malo redje. Saznao sam na tezi nacin da je kvalitet izrade vrlo problematican i ne bih se vise usudio da udjem u igranku sa tim brendovima. Na isti nacin sam kupio Toyotu Avensis 2.0 D4D, a kasnije Passata 2.0 TDI, sa kojima bas nikada nije bilo nijednog neprijatnog iznenadjenja, razlika u pouzdanosti je ogromna.

Huan Pablo Don Fernando

pre 2 godine

srbi koji podizu kredit kako bi kupili auto star 15 godina iz uvoza, sa 140.000km "pravih" na satu, daju sebi za pravo da komentarisu automobile!! 10 godina sam vozio alfu 159 2,4 motor kupljenu u italiji sa 60.000km staru 3 godine, ja presao jos 150.000 za malo manje od 10 godina, prodao je pre godinu dana, sa 210.000km na satu, momak napravio jos 20.000 km za tu godinu i nikakvih problema auto nema, na njoj i dalje sve fabricko i dpf filter i leptiri na usisnoj grani i egr ventil je tu...mali servis na 10 do 12.000, veliki prvi put na 100.000 posle na svakih 50.000 i nikakvih problema, za 10 godina zamenio nosace amortizera, termostat i gornje viljuske!!! prodao samo zato sto mi je bio potreban veci auto za porodicu i manji za suprugu i po gradu, pa nisam mogao tri auta da odrzavam! a burazer vozi bmw 530 2002 godiste, kupio ga novog, sada na satu 450.000km prede kao mace, automatski menjac radi besprekorno, ali 20 godina mu radi mali servis na 10.000km i 20 godina ga odrzava kod istog mehanicara...ono sto hocu da kazem, da nije bitno da li je auto italijanski ili nemacki...ako ga odrzavas redovno, ako ne stedis na ulju, filterima i delovima, ako kupis auto od nekoga koga znas ili novog...sluzice te dokle god si ziv!!!

Аболирани Човић од Косова

pre 2 godine

a.romeo i kvalitet se ne stavljaju u isti tekst, kamoli recenicu.
(quo vadis novinaru, 18. decembar 2021 17:43)

Кажи то Немцима Alfa Romeo Giulia ауто године већ 5 година узастопно.

drule

pre 2 godine

Возио 147 до неких 130 хиљада, брат наставио до око 300 хиљада. Продата исправна и возна. Свака прича о Алфи се овде прекида за мене. Имате Голфове и Пасата, ћутите и гутате трошкове, и то одлично знам од другог брата.
(mr, 18. decembar 2021 21:46)

Poznajem jednog mehaničara koji skače sa stolice čim se spomene Alfa. To je za njega najveće smeće na točkovima. Čovek prodaje i popravlja folksvagene. Golf je najbolji auto na svetu po njegovom mišljenju.

Inače je od nekvraljivih folksvagena kešom renovirao kuću i kešom kupio stan.

Невен

pre 2 godine

Да се и ја упишем. Возио службени Пунто 2, дизел, раздужио на 320 К, затим Мареу 1.6 бензин, раздужио на 280 К, затим Гранде Пунто 1.2 бензин, од нуле Км до 270 К. Да ме сад питаш где има мајстор за Фиата немам појма, само знам за редован сервис у Јурија Гагарина где ме фирма слала...

I nije radio redovne servise

pre 2 godine

Nekada davno sam imao Fiat Bravo 1.6 16V, a pre desetak godina i Alfu 159 1.9 JTD, licno ih uvezao iz Milana.
Moja iskustva nazalost nisu dobra sa tim vozilima. Kupljeni sa 2-3 godine starosti i sa priblizno 80.000 km predjenih, racunao sam da cu ih sa intenzivnim odrzavanjem voziti bez problema. Ali, jako ih je tesko bilo odrzati u ispravnom stanju, stalno problemi, lampice, cudni simptomi, Bravo se bas cesto kvario, Alfa malo redje. Saznao sam na tezi nacin da je kvalitet izrade vrlo problematican i ne bih se vise usudio da udjem u igranku sa tim brendovima. Na isti nacin sam kupio Toyotu Avensis 2.0 D4D, a kasnije Passata 2.0 TDI, sa kojima bas nikada nije bilo nijednog neprijatnog iznenadjenja, razlika u pouzdanosti je ogromna.
(Kum, 18. decembar 2021 12:22),

za Bravo benzinac moguce, ali za 159-ku je opis iz rubrike "nije se dogodilo"!
3 godine stara 159-ka i 80.000 km predjenih se vozi do 200.000 km bez ikakvih kvarova, uz podrazumevane servise na vreme. Jedino moze da pocne da se kvari u tom periodu ako je prethodni vlasnik, u te 3 godine i 80.000 km, vozio bizone...

srce

pre 2 godine

Neverovatan je broj komentara kad god se spomene ime Alfa Romeo. Najčešće od strane ljudi koji tu marku automobila nikad nisu vozili.

Lepa italijanska kuja izgleda nikog ne ostavlja ravnodušnim...

cuore sportivo

pre 2 godine

Za one koji nikada nisu vozili Alfa Romeo: jednom kad uđeš u taj auto, vežeš se, dohvatiš volan obema rukama, okreneš ključ - osetiš kako te taj auto prosto grli.

Kad kreneš, imaš osećaj kao da se auto noktima drži za asfalt, preciznost upravljanja se meri u santimetrima. Ulazak i izlazak iz krivina je u putanji koju zamisliš, G sila je mnogo manja u Alfi nego u drugim vozilima te klase. Imaš osećaj da možeš proći na 5 cm od drugog automobila u punoj brzini. I to sve za 2 do 3x manju cenu od drugog najjeftinijeg sporskog automobila.

Svaki put se smeškaš kad je voziš i svaki put se okreneš za njom kad je parkiraš.

maxy

pre 2 godine

Nekada davno sam imao Fiat Bravo 1.6 16V, a pre desetak godina i Alfu 159 1.9 JTD, licno ih uvezao iz Milana.
Moja iskustva nazalost nisu dobra sa tim vozilima. Kupljeni sa 2-3 godine starosti i sa priblizno 80.000 km predjenih, racunao sam da cu ih sa intenzivnim odrzavanjem voziti bez problema. Ali, jako ih je tesko bilo odrzati u ispravnom stanju, stalno problemi, lampice, cudni simptomi, Bravo se bas cesto kvario, Alfa malo redje. Saznao sam na tezi nacin da je kvalitet izrade vrlo problematican i ne bih se vise usudio da udjem u igranku sa tim brendovima. Na isti nacin sam kupio Toyotu Avensis 2.0 D4D, a kasnije Passata 2.0 TDI, sa kojima bas nikada nije bilo nijednog neprijatnog iznenadjenja, razlika u pouzdanosti je ogromna.
(Kum, 18. decembar 2021 12:22)

Ja tih problema nisam imao, a posebno ne sa elektronikom koju svi kude. Sve se svelo na redovne servise i poneku preventivnu zamenu (set kvačila i creva interkulera), ali ko zna koliko je auto realno bio prešao dok je došao do mene. Jedini kvar koji mi se desio na putu je senzor radilice, ali ni tada me nije ostavio na putu.

VP

pre 2 godine

Jedino od italijana što stvarno nije valjalo su lux limuzine 90tih npr alfa 164 i naročito lancija Thema. Sve ostalo a naročito oni manji su pa skoro svi cenjeni old tameri. Audi nešto ne znam da je uopšte i bio neki auto do 90tih od folksvagena jedino buba, i stari kombiji, dobro i Carmen gia, ali to je neka posebna vrsta auta)... Italijana mali milion. Skoro sam u Ferari video prvu pandu kao čaša, još uvek ima onu mini crnu prednju tablicu. (na zapadu ako se vlasnik nije menjao zadržavaju staru tablicu, bez obzira sto sad imaju nove, tako je i sa dokumentima dok god važi zadržava se, to samo kod nas kad ustreba para oni zamene dokumenta i maltetiraju nas)

Kum

pre 2 godine

Nekada davno sam imao Fiat Bravo 1.6 16V, a pre desetak godina i Alfu 159 1.9 JTD, licno ih uvezao iz Milana.
Moja iskustva nazalost nisu dobra sa tim vozilima. Kupljeni sa 2-3 godine starosti i sa priblizno 80.000 km predjenih, racunao sam da cu ih sa intenzivnim odrzavanjem voziti bez problema. Ali, jako ih je tesko bilo odrzati u ispravnom stanju, stalno problemi, lampice, cudni simptomi, Bravo se bas cesto kvario, Alfa malo redje. Saznao sam na tezi nacin da je kvalitet izrade vrlo problematican i ne bih se vise usudio da udjem u igranku sa tim brendovima. Na isti nacin sam kupio Toyotu Avensis 2.0 D4D, a kasnije Passata 2.0 TDI, sa kojima bas nikada nije bilo nijednog neprijatnog iznenadjenja, razlika u pouzdanosti je ogromna.

Milos

pre 2 godine

Losa je lista bez ijedne Lancie...
Y super auto,Lybra,Delta solidni.
Odrzavanje i delovi pristupacni,kvarovi relativno retki,a generalno pouzdani automobili.

Miloradov

pre 2 godine

Dešava se da toliko zapuste auto da je odista reskir kupiti ga od njih. Npr. čuo sam (što znači da nije pouzdana informacija) da ne menjaju ulje po 70.000 km, znajući da će da ga prodaju.

batica

pre 2 godine

@mr
A jel ti palo na pamet da je sa bilo kojim automobilom potrebna i doza sreće,pogotovo ako je polovni.Ako samo posmatraš primere iz svoje okoline i veruješ majstorima onda bolje ne kupuj ništa.
Stvarno bre smarate sa tim pričama tipa "ništa sem ulja i filtera do 300000km".Jel samo sebe volite da lažete ili vam prija da lažete i druge?A možda imate automobile koji su kao Trigerova metla (Only fools nad horses).

Bob

pre 2 godine

Vozim punta 1,4 16v 95ks, prezadovoljan, pogotovo kada ga opletem po gasu. Nikakvih problema. pre toga imao WV pola, 1,2 12V, menjao sve na trapovima, amortizere, ponovo odlazilo sve to, elektronika, lambda sonda,....Gomila kojeklakvih gluposti i radio polugeneralnu i totalno nezadovoljstvo, na svakih mesec dana pali neke greske, a za 6 godina Fiat punta ni jedna jedina greska.

mr

pre 2 godine

Возио 147 до неких 130 хиљада, брат наставио до око 300 хиљада. Продата исправна и возна. Свака прича о Алфи се овде прекида за мене. Имате Голфове и Пасата, ћутите и гутате трошкове, и то одлично знам од другог брата.

Ibna

pre 2 godine

(fenomen, 18. decembar 2021 21:21)

Mehaničar ti naplati zamenu ulja 20e i tebi je to jeftino? Ovde kod mene u Smederevu, kupim kod čoveka ulje i on mi besplatno zameni....da BESPLATNO...Covek ima radionicu i prodavnicu u sklopu...sa niskim cenama pritom. 20 evra da ispusti ulje i da sipa novo iz kantice...par minuta posla....au bre ala ste vi Beograđani razmaženi...

Direktor iz Novog Miloševa

pre 2 godine

Punto iz Kragujevca. Prvi vlasnik. 2009 godište. 98000km na satu. Redovni servisi. Jedan veliki plus servis klime. Par sijalica. Pločice napred i pakne nazad. Sajle od ručice menjača, 4 amortizera i zadnje opruge. Znači vanredno održavanje sve zajedno oko 300e za 10 godina i 98000km. 4x na more itd. Novi far oko 50e ako zatreba. Potrošnja oko 6.5l. Smejurija. Jugo sa dugmićima ali odradio 7500e koliko je plaćen sa klimom.

Hakuna matata

pre 2 godine

Svaki dan vidim punta kojem se na jednoj strani pali žmigavac, a na drugoj štopaljka u isto vreme.
(vlasta74, 19. decembar 2021 06:14)

Gubi Masu. 5 min posla, ko hoce i zna

duke nukem

pre 2 godine

Za mito i 159, koje sam posedovao a mito i sada vozim, mogu reci da su sjajni automobili ali da imaju gremline. Klasicno italijanski. Odrzavao kod deshe koji je psiho da sve bude ispravno i kako treba. 159 2.4jtdm se gasila povremeno, led bio nemiran toliko da je stucao motor kad stanem. Na kraju je to bila klapna za gasenje i ciscenje, do tada promenjine dizne, senzora brdo, protokomer, ecu, mapa itd. Ostalo- fantazija. Lezanje na putu, potrosnja, troskovi redovnog odrzavanja.

aleks

pre 2 godine

Krajem 90tih vozio alfu 33 1.7 135ks ludilo od vozila na gasu, samo na leru radila kao traktor nije bilo majstora u bg koji je mogao da je usteluje ali cim das gas krece ludilo...

Kobaja Grande

pre 2 godine

Resim ja da castim mog oca, koji je tada vozio Stojadina...nadjem par godina starog Punta sa malom kilometrazom...uzmemo da se provozamo.
Mozete misliti da mi penzioner, koji 20 godina vozi Stojadina, kaze "Ovo je, bre, mnogo los auto, nemoj ovo da mi kupujes!".
I onda mu kupim Fabiju 1.4b. Odusevljen.

Munem ti blavora

pre 2 godine

Fiat tipo 1990 godište kupljen 99 godine vozio do 2007
Fiat stilo 1.9 karavan vozio 5 godina .....sve ok,sem sitnih gluposti ,lupam ne radi svetlo,lupis i ono proradi,ali to je Fiat,motori su im perfect!

svasta

pre 2 godine

Ovo je šala.

Najblaze receno.


Osim Pande, koja sluzi svrsi, a pre svega jeftina je (stari modeli), sve ostalo je za IZBEGAVANJE. Pogotovo polovno.

Balansera

pre 2 godine

kao ponosni vlasnik jednog fiata sa tim legendarnim fire motorom 1.4 77ks mogu samo najtoplije da preporucim svima da ako nekad dodjete priliku da ga pazarite, obavezno nemojte. Koliko para toliko muzike, jeftin za odrzavanje ali i upitan kvalitet delova, performanse na nivou elektricnog trotineta, nadaleko cuveni italijanski "fantomski" kvarovi koje majstori ne znaju i nece da popravljaju....

b92reader

pre 2 godine

vozim fiat bravo 2008, 1.4 tjet, 150ks, kupljen kod nas, drugi sam vlasnik. Kupio sam ga sa 80.000, posle jedno 6-7 godina je na 170.000. odlican auto, sem malih i dva velika servisa sam menjao zadnje kocione celjusti i prednje poluosovine (obe). Snage ima na pretek :) mozda je do mog primerka, ali ja sam iskreno prezadovoljan. Kao minuse bih istakao maglenke i slabo kratko svetlo, vlasnici brava ce znati o cemu pricam

shone

pre 2 godine

Ima Mito i od 0.8 benzinac, trenutno na 224tkm, ide fino sa turbom u D modu, sve ok za lepu vožnju. Sa crnom kožom i karbon kokpitom i odličnim zvukom prava mala zujalica.

fenomen

pre 2 godine

Ne znam za te Italijane, nisam ih vozio. Svaki cigo svoga konja hvali a moj konj mada nisam cigo je mazda. Od ukupno 27 godina kako vozim auto vozio sam prvo dva forda eskorta koji su bili tu i tamo a u posledmjih 20 i vise godina imao i vozio mazde 626 i sada mazdu cx5. Ili sam srecan ili blagosloven ali nikad stao na putu i nikad nista popravljao osim potrosnog materijala. Ulje, filtere na 10ak hiljada km i vozi. Na tehnicki uvek u ömtc i ako mi oni nesto nadju pnda to i zamenim. Na ovoj trenutnoj mazdi cx5 bj 2013 menjao samo akumulator pre dve godine i imam 100 000 predjenih km. Vise i ne idem u mazdin servis jer su preskupi a ulje menjam tako sto sam kupim i jedan mehanicar mi naplati 20e za zamenu. Nemam nameru da ga prodajem i vozicu ga sve dok prolazi tehnicki.

Materijali, zazori, prese i limovi za drhtave reklamoždere

pre 2 godine

Izbor automobila daje presek preferencija kupca. Ostrašćenost je refleksija psihološkog profila.
Da li sam ostrašćeni alfista ?
Sinoć mi je gostovao moj školski drug, izuzetan u svom poslu, koji je greškom krenuo da se šprda sa Alfom. Ja se nikada ne bih tako osvrnuo na njegov izbor nemačkog automobila. Mene stalno prisutna arogantna, slepa vera u "švapsko auto" vraća u srećnu 1987 i 1988, vreme kada smo zastrašujućom arogantnom većinom utemeljili svoj neobični put u budućnost.
Ukratko, radi se o problemu inteligencije.
Giullia i Stelvio kao polovni drže cenu znatno iznad proseka. U Nemačkoj. Prema tome Nemci znaju da su kvalitetni proizvodi.
Moj MiTo, nakon kraha moje poslovne avanture, vožen je preko 120000 km i kao terensko vozilo. Vozio je asfalt, ali i makadam sa blatom i ledom preko 120000 km. Bez kvarova, a delovi vešanja morali su povremeno da stradaju kada se auto koristi nenamenski.
Kasnije je renesansiran spolja i unutra (motor je bio i ostao perfektan).
Kod Alfe sam našao dobar spoj upravljivosti, snage i dizajna. Kod Nemaca to ne mogu naći. Kod Francuza takođe. Japanci su blizu, dizajn im je karakteran, Forester mi nije lep ali ga obožavam zbog svega što mi treba a on beskompromisno isporučuje.
Uz pozdrav svima koji se iz švapskih grdoba podsmevaju Italijanima, poruka da ne postoji proizvod i njegova tržišna cena koji mogu pokrpiti rupe u ličnosti koje se otvaraju jedna za drugom zbog niskog samopoštovanja i iz njega izvedenog kompleksa niže vrednosti

Crven Cvet

pre 2 godine

Imam Grande Punta 1.2 ! Vozim ga vec sest godina, i za tih sest godina, imao sam dva kvara koja su me kostala 20 eura ukupno ! Mala registracija, malo odrzavanje, nije za trke i sluzi :)

Bili

pre 2 godine

Jedino od italijana što stvarno nije valjalo su lux limuzine 90tih npr alfa 164 i naročito lancija Thema. Sve ostalo a naročito oni manji su pa skoro svi cenjeni old tameri. Audi nešto ne znam da je uopšte i bio neki auto do 90tih od folksvagena jedino buba, i stari kombiji, dobro i Carmen gia, ali to je neka posebna vrsta auta)... Italijana mali milion. Skoro sam u Ferari video prvu pandu kao čaša, još uvek ima onu mini crnu prednju tablicu. (na zapadu ako se vlasnik nije menjao zadržavaju staru tablicu, bez obzira sto sad imaju nove, tako je i sa dokumentima dok god važi zadržava se, to samo kod nas kad ustreba para oni zamene dokumenta i maltetiraju nas)
(VP, 18. decembar 2021 23:38),

Toliko je losa bila Alfa 164-ka da sam sa njom presao 115-ak hiljada, pola Evrope obisao, samo radio redovne servise... Kupljena sa 130.000km, 2.0 benzin, 8v, 140ks neunistiv motor, isla kao metak, sedista kozna pokretna u svim pravcima kao fotelje, sve moguce od opreme ukljucujuci i retrovizore sa samozatmnjivanjem, a auto 96-to godiste bio! Dusa me bolela kad sam ga prodavao, posto su mi trebale pare za posao...

bVb

pre 2 godine

Pandu vozi i Roberto Bađo, ali onu stariju, kockicu. Zna čovek
(bVb, 18. decembar 2021 14:39)

A Trabant vozi Goran Bregović ali ne zato što zna nego, prema sopstvenom priznanju, zato što su mu premium automobili ukradeni.
(Radford, 18. decembar 2021 19:40)

Ha haaaaaa premium, kako glupa reč za sve i svašta. Premium si se i iz....o, fino govoreći

Izhlapjeli stara

pre 2 godine

Ljudi, bezveze se raspravljate. Pa danas je sve konfekcija! Delovi se prave svuda, kao sto znamo, masa stvari se pravi kod nas, u Slovackoj i td. I u Nemackoj radi gomila stranaca s konca i konopca. Sve se promenilo od 1915-te.

Mali musavi

pre 2 godine

Imao 3 Stila 1.9. 2 od 120 KS a treco 140 KS.
Ovi od 120 KS ok ali ovaj 140 KS stalno nesto ... EGR, check engine, safe modovi ....
A onda se zajebem i cetvrti put pa uzmem Cromu od 150 KS Multijet, 2007.
Majko mila ....
Gore kod onog na Ledinama odrzavao. Kao da nisam. Stalno nesto fali. Svaki drugi dan je nesto.... te el.servo, pa kao kod Stila ... safe mod, nece da vuce, sijalice crkavaju jednom mesecno, ilazo voda u vrata, zapusilo se ovo, ono .... sto bi Aleksandra Radovic rekla ... HVALA ALI NE, HVALA!

Todor

pre 2 godine

Alfa romeo najvece smece
(Westbrook, 18. decembar 2021 12:27)

Ja sam vidjao dim iz renoa, opela, pa i pežoa, ali iz alfe jako retko...Taj JTD fijatov je već odavno legendaran...
Izgleda da ovde mnogi neuki i osujećeni leče frustracije kada omalovažavaju Alafa Romeo, a nisu seli u taj auto. Jel to zavist, ne. A razlog je verovatno što im uglavnom gledaju u auspuh. Te, alfa truli , te gremlini, te sitnice, te stalno kod majstora... A

Radford

pre 2 godine

Pandu vozi i Roberto Bađo, ali onu stariju, kockicu. Zna čovek
(bVb, 18. decembar 2021 14:39)

A Trabant vozi Goran Bregović ali ne zato što zna nego, prema sopstvenom priznanju, zato što su mu premium automobili ukradeni.

kele®

pre 2 godine

2x Lancia Lybra 2.4jtd SW. Sa svakom napravio okruglo 150.000km. Kupljene relativno mlade (5 i 6 godina) sa stvarnih 106 i 127 kkm na satu. Jedine boljke su bili podizači prozora, kao i gume i stabilizatori balans štange. Ostalo u prosjeku klase. Za tih 300kkm se nikada nije upalila nijedna lampica. Obe se i dalje voze 2001 i 2006 godište.

Dubrovnik

pre 2 godine

Vozio sam Pandu stariju kockastu i to je bilo nepoderivo, imao sam i Punta onog zadnjeg i vozio ga par godina i prodao drugaru sa 140tkm i ja sam mu dao garanciju na 2 godine. Toliko sam bio siguran u to auto. Sa Alfom nisam imao sreće jer mi je na 147ici crko onaj mjenjač automatski sa pedalama na volanu ali to im je bio prvi takav mjenjač i dosta osjetljiv. Inače auto fantazija, 150 konja pa troši ali to auto još izgleda bolje nego puno novijih njemačkih auta.
Zaključak je da auto treba servisirati a ne štediti na tome jer je normalno da će te izdati ako mu dolijevaš ulje po 50000km. Ljudi računaju da će ga uvalit nekome pa nek se on bakće sa po pravcima.

Drax

pre 2 godine

Ja vozim Alfu 156 JTD karavan bez jednog kvara 5 godina samo redovno odrzavanje.Mislio sam da menjam i kupim noviji auto i to je trebalo da bude 159 limuzina ali ta tezina i potrosnja mi ne odgovara a jaci model jos vise trosi.Generalno nisam nesto zeljan da menjam kola kad ovi noviji modeli povlace jos vise odrzavanja.

549mtbr

pre 2 godine

Ja sam imao Stila 1.2 16v sa 6brz kao Grande Punta 1.4 16v u sporting opremi. Odlični autici, služili bez problema. Redovan servis i to je to. Jedina zamerka jeste slabiji trap (ali bili su na 17' alu) a naši putevi su "odlicni".
I u gradu, pogotovo zimi, potrošnja je bila od 8l do 10l.
Sve ostalo bez problema, jeftino održavanje, laki za prodaju..

samo realan

pre 2 godine

Алфа Ромео Алфасуд, змај од аута, код нас ни нема да се купи, нажалост.
(Бабинџем, 19. decembar 2021 09:01)

Eh... Moja prva Alfa, Alfa Sudsprint... 1.5 boxer motor, 105 ks, 4 karburatora. U to vreme, bila je nauka ustelovati karburatore, pa se na malom broju obrtaja ljuskao, ali kako predje 1000 obetaja, leti. To je jedina Alfa koja mi je prolupala u to vreme. Secam se jedva nadjoh letece lezajeve, zamenismo ja i drugar i opet po gasu. Vozio se sa njom par godina, prodao je, cak sam je i posle desetak godina video da se vozi. Nekako me srce zabolelo za njom. U to vreme, skoro nijedan auto jok nije mogao prici nipocemu. Kasnije komsija nabavio malu Hondicu, crx, koja je bila brza od Sprinta, ali i poprilicno laksa. Od tada izmenjah Alfi i Alfi, nazalost sve je manje lepih primeraka ili ih gotovo nema. Zelja mi je da kupim spajdericu sa v6 motorom, za svoju dusu. Nadam se da ce mi se ta zelja uskoro ispuniti, pa nek ide zivot. Inace, malo je onih koji su vozili Alfasud, Sprinta, kasnije 33 ali onu 1.7 16v mada je i 8v isla brutalno. Alfasud, mali auto, mesta unutra koliko hoces, motori cak i oni najslabiji, 1.2 isli ekstra, smesno trosili koliko su vozeni u crvenom i vise su se vrteli na 6-7000 obrtaja nego na 3. Mana, truljenje, i na prvim modelima rucna kocnica na menjacu, problem sa gumicama, stalno curkalo ulje ?

Todor

pre 2 godine

Moj sin kupio pre sedam godina 147 8v jtd, polovnu za oko tri soma, kao prešla 185.000... tek da nešto vozi dok ne dodje do love za nešto bolje... Evo još je vozi, iako ga teram da je proda i kupi nešto za deseta, do 15 hiljada. A alfica ide savršeno, provozao je pre neki dan. Za sedam godina zamenio oba prednja alu ramena, korpu i lamelu prošle godine, diodu na alternatoru, podizač prozora na levim vratima (jako slabi dugmići, al elektrika radila), akumulator 65 ampera i ništa više!!!
Sve to ni 100 evra!!!
Inače ja moju GT, sa 180 ks, ni u ludilu ne prodajem ...

Бабинџем

pre 2 godine

Алфа Ромео Алфасуд, змај од аута, код нас ни нема да се купи, нажалост.

Aleksa Pufta

pre 2 godine

Sad mi je jasno otkud toliko Stila ne ulicama koji su pretezno kupili vlasnici Golfa 2 koji valjda nisu imali lovu za Golfa e i 4.

fenomen

pre 2 godine

@Ibna
U Beču, ne u Beogradu i Srbiji. U Srbiji me jednom sa mojim uljem pranje auta i zamena ulja kostala 3000 din samo zbog beckih tablica jer su tu lokalci placali 300 diin zamena ulja. Da, 3000 din pranje auta s polja i zamena ulja. Tad i vise nikad.

jo

pre 2 godine

Primeri pouzdanih i robusnih automobila, dodao bih jos i Stila i Fiat Cromu. Proverene platforme iz GM sa jednostavno resenom elektrikom( Alfa 159( GM premium) i Croma( GM epsilon), mehanika FIAT Grande punta nesto najbolje i najpouzdanije u zadnjih 20god u auto industriji( jos uvek se koristi) a FIATovi motori cista poezija- 1.2 i 1.4 8/16v koji ne znaju za kvar, sa 4 cilindra bez izmisljanja tople vode, a o dizelu ne treba trositi reci- JTD, Multijet, JTDm jos od prve generacije (AR 156 '97) su objasnili sta je moderni dizel i proboj na polju mehanike - radi kao benzinac, tih i miran rad, sa izuzetno niskom potrosnjom-jednostavno taj motor je ugradjivan u sve Chevrolete, Cadilake, Hyndai/Kia prve generacije(2.0crdi), Opel, FIAT, Alfa, Lancija...jednostavno, dok su drugi spavali na uspehu iz 80ih, i pokusavali da unaprede 'mrtvu' tehnologiju staru 50ak godina, FIAT je ovim modelima podigao lestvicu kvaliteta veoma visoko, ali, nazalost to nije znao da iskoristi...

Nikola

pre 2 godine

Eh italijan.. Ide jer ima 2.0 jtd koji odlican motor.. AL eto ima te sitne gluposti a zbog tih sitnih gluposti ne mogu da obnovim registraciju I ako prilicno mlad auto...ne radi jedan zadnji prozor..zbog toga ne moze da prodje registraciju I zbog toga mi kod raznih elektricara vec 3 meseca.. Svako misli da ce da zavrsi za Dan.. I Onda se bakcu mesec Dana I na kraju odustanu.. Kazu bukvalno svaki Taj drugacija Sema I ako ista auto , druge boje kablovi nema sanse da se ubode gde sta ide I koja je za sta zica..

Djorke

pre 2 godine

Imao Fiat Panda 1.2 Benzin/Plin i za tri ipo godina i 75.000 km mahom lepih uspomena. Vozena bas dosta i to dosta puta na daljim relacijama, sluzio lepo … sveukupno dobar auto i izuzetno rentabilan.

E sad - prodat kada sam izgubio poverenje u auto. Jednom na putu za Kefaloniu crkla benzinska pumpa, bukvalno je pregorela kao sijalica, ajde resio bez vecih stresova jer se desilo dok sam jos bio u Srbiji … zatim nw Slovenija - Hrvatska granicnom prelazu puklo crevo od hladnjala (istrulilo skroz) … e to je bila igranka vec da se resi. Onda iz cista mira poceo da brljavi pokazivac goriva u rezervoaru. Nista strasno, ali ti se ne krece na put sa takvim kolima vise i bilo bi ok da je imao 15 godina, ali ne bas da je tek prevacio 10

osuđenik na prijatno korisničko iskustvo

pre 2 godine

Za preko tri decenije koliko vozim kupio sam privatno nova vozila 4 brenda (dva japanska i dva evropska), a poslovno sam suvlasnik vozila još 2 brenda (jedno japansko i evropsko).
A za taj period do sada, kao najpouzdaniji se pokazao jedan evropski brend. Verovatno svima deluje kao bajka, ali, da, to je fiat. Model je 500L, a motor je 1,6MJ.

Levo smetalo

pre 2 godine

@Ibna: kakav crni Beograd, čovek vozi u Austriji i tih 20€ za majstora su realno 3 pakle cigara tamo. Ja mislim da ga samo zeza tehnički tj. “Pickerl” da tera auto do groba, ali ako imaš jeftinog svog majstora ni to nije nemoguće…

Trolčina

pre 2 godine

Jedino što osetim da me grli je dimčina iz "prave" Alfe JTD.
(Trol, 19. decembar 2021 16:54)

pa kakav je to dizel, ako ne bljuje crni dim :D

Darvinov akolit

pre 2 godine

(cuore sportivo, 18. decembar 2021 22:44)

Imaš sine ili nekih ozbiljnih psihičkih problema, ili si prosto glup kao klada pa ti je vožnja vrhunac života. Nije dobro u svakom slučaju, pokušaj da se ne razmnožavaš čovečanstva radi.

Kratki

pre 2 godine

Vec par god posedujem alfu 164 td 2,5 i uzivam u voznji za svoju dusu i kad kazem ljudima da nema ni kais ni lanac gledaju me bledo jer to nisu culi a komentarisu nemaju pojma cista zavist

kimi R

pre 2 godine

@kratki
Kratki dušo,zašto bi iko bio zavistan na tvoju Alfu 164 iz prošlog veka ? Ajd da imaš 8C ili Quadrofoglio,tako da nemoj sebi laskati.

Aleksandar

pre 2 godine

Moj otac, na nagovor prijatelja Italijana, je u Nemačkoj, gde je živeo i radio, kupio 1981 godine kupio nov Fiat Ritmo 75 CL. Auto je išao kao metak ali je bukvalno protrulio posle samo tri godine. Otac je bio strašno razočaran. Pre toga je vozio francuski auto. Posle Ritma kupio 1985 godine nov Opel Rekord E. Taj auto je tek bio propast, loš motor i limarija. Tragovi korozije na sajtnama posle nekoliko godina a motor mu je potpuno otkazao noću na autobahnu sa nekih 100000km. Auto je bio redovno održavan u Adam Opel servisu. Od 1989 vozi isključivo japanska vozila.

Ludist

pre 2 godine

imao pandu kockicu(2001) sklopljen od Punta i Una. Bio jako loš. Nije bilo delova, pa sam poručivao iz Italie. Čekao sam da mi pošalje Magnet-Mareli, pa menjao lamelu, pa dihtunzi, pa sistem za upravljanje, pa kočenje, pa elektronika,..
Više ne kupujem nikakve Italijane, niti išta što je s Fiatom u koperaciji.

To je ta drhtava bolešljivost na varnice

pre 2 godine

Lično , odbolujem svaku varnicu koja sevne ispod Alfinog patosa , a neki pišu kako ih upotrebljavaju kao zamene za teretnjake i terence.
(milan, 20. decembar 2021 11:20)

...nije neki nego ja

milan

pre 2 godine

Znam da se Srbinu ne dira u klub, kola i stranku u kojoj je trenutno, ali na ovu temu postoje statistike eminentnih institucija, pa, izvolite ...
Lično , odbolujem svaku varnicu koja sevne ispod Alfinog patosa , a neki pišu kako ih upotrebljavaju kao zamene za teretnjake i terence.

Pera

pre 2 godine

Pa sto niste naveli Alfa Romeo Djulijetu, ona se bar pokazala kao pouzdan auto? Od nabrojanih samo Panda, ali to je auto skromnih mogucnosti.

Kobaja Grande

pre 2 godine

Resim ja da castim mog oca, koji je tada vozio Stojadina...nadjem par godina starog Punta sa malom kilometrazom...uzmemo da se provozamo.
Mozete misliti da mi penzioner, koji 20 godina vozi Stojadina, kaze "Ovo je, bre, mnogo los auto, nemoj ovo da mi kupujes!".
I onda mu kupim Fabiju 1.4b. Odusevljen.

svasta

pre 2 godine

Ovo je šala.

Najblaze receno.


Osim Pande, koja sluzi svrsi, a pre svega jeftina je (stari modeli), sve ostalo je za IZBEGAVANJE. Pogotovo polovno.

Ibna

pre 2 godine

(fenomen, 18. decembar 2021 21:21)

Mehaničar ti naplati zamenu ulja 20e i tebi je to jeftino? Ovde kod mene u Smederevu, kupim kod čoveka ulje i on mi besplatno zameni....da BESPLATNO...Covek ima radionicu i prodavnicu u sklopu...sa niskim cenama pritom. 20 evra da ispusti ulje i da sipa novo iz kantice...par minuta posla....au bre ala ste vi Beograđani razmaženi...

Kum

pre 2 godine

Nekada davno sam imao Fiat Bravo 1.6 16V, a pre desetak godina i Alfu 159 1.9 JTD, licno ih uvezao iz Milana.
Moja iskustva nazalost nisu dobra sa tim vozilima. Kupljeni sa 2-3 godine starosti i sa priblizno 80.000 km predjenih, racunao sam da cu ih sa intenzivnim odrzavanjem voziti bez problema. Ali, jako ih je tesko bilo odrzati u ispravnom stanju, stalno problemi, lampice, cudni simptomi, Bravo se bas cesto kvario, Alfa malo redje. Saznao sam na tezi nacin da je kvalitet izrade vrlo problematican i ne bih se vise usudio da udjem u igranku sa tim brendovima. Na isti nacin sam kupio Toyotu Avensis 2.0 D4D, a kasnije Passata 2.0 TDI, sa kojima bas nikada nije bilo nijednog neprijatnog iznenadjenja, razlika u pouzdanosti je ogromna.

Darvinov akolit

pre 2 godine

(cuore sportivo, 18. decembar 2021 22:44)

Imaš sine ili nekih ozbiljnih psihičkih problema, ili si prosto glup kao klada pa ti je vožnja vrhunac života. Nije dobro u svakom slučaju, pokušaj da se ne razmnožavaš čovečanstva radi.

cuore sportivo

pre 2 godine

Za one koji nikada nisu vozili Alfa Romeo: jednom kad uđeš u taj auto, vežeš se, dohvatiš volan obema rukama, okreneš ključ - osetiš kako te taj auto prosto grli.

Kad kreneš, imaš osećaj kao da se auto noktima drži za asfalt, preciznost upravljanja se meri u santimetrima. Ulazak i izlazak iz krivina je u putanji koju zamisliš, G sila je mnogo manja u Alfi nego u drugim vozilima te klase. Imaš osećaj da možeš proći na 5 cm od drugog automobila u punoj brzini. I to sve za 2 do 3x manju cenu od drugog najjeftinijeg sporskog automobila.

Svaki put se smeškaš kad je voziš i svaki put se okreneš za njom kad je parkiraš.

I nije radio redovne servise

pre 2 godine

Nekada davno sam imao Fiat Bravo 1.6 16V, a pre desetak godina i Alfu 159 1.9 JTD, licno ih uvezao iz Milana.
Moja iskustva nazalost nisu dobra sa tim vozilima. Kupljeni sa 2-3 godine starosti i sa priblizno 80.000 km predjenih, racunao sam da cu ih sa intenzivnim odrzavanjem voziti bez problema. Ali, jako ih je tesko bilo odrzati u ispravnom stanju, stalno problemi, lampice, cudni simptomi, Bravo se bas cesto kvario, Alfa malo redje. Saznao sam na tezi nacin da je kvalitet izrade vrlo problematican i ne bih se vise usudio da udjem u igranku sa tim brendovima. Na isti nacin sam kupio Toyotu Avensis 2.0 D4D, a kasnije Passata 2.0 TDI, sa kojima bas nikada nije bilo nijednog neprijatnog iznenadjenja, razlika u pouzdanosti je ogromna.
(Kum, 18. decembar 2021 12:22),

za Bravo benzinac moguce, ali za 159-ku je opis iz rubrike "nije se dogodilo"!
3 godine stara 159-ka i 80.000 km predjenih se vozi do 200.000 km bez ikakvih kvarova, uz podrazumevane servise na vreme. Jedino moze da pocne da se kvari u tom periodu ako je prethodni vlasnik, u te 3 godine i 80.000 km, vozio bizone...

Аболирани Човић од Косова

pre 2 godine

a.romeo i kvalitet se ne stavljaju u isti tekst, kamoli recenicu.
(quo vadis novinaru, 18. decembar 2021 17:43)

Кажи то Немцима Alfa Romeo Giulia ауто године већ 5 година узастопно.

Ludist

pre 2 godine

imao pandu kockicu(2001) sklopljen od Punta i Una. Bio jako loš. Nije bilo delova, pa sam poručivao iz Italie. Čekao sam da mi pošalje Magnet-Mareli, pa menjao lamelu, pa dihtunzi, pa sistem za upravljanje, pa kočenje, pa elektronika,..
Više ne kupujem nikakve Italijane, niti išta što je s Fiatom u koperaciji.

Mali musavi

pre 2 godine

Imao 3 Stila 1.9. 2 od 120 KS a treco 140 KS.
Ovi od 120 KS ok ali ovaj 140 KS stalno nesto ... EGR, check engine, safe modovi ....
A onda se zajebem i cetvrti put pa uzmem Cromu od 150 KS Multijet, 2007.
Majko mila ....
Gore kod onog na Ledinama odrzavao. Kao da nisam. Stalno nesto fali. Svaki drugi dan je nesto.... te el.servo, pa kao kod Stila ... safe mod, nece da vuce, sijalice crkavaju jednom mesecno, ilazo voda u vrata, zapusilo se ovo, ono .... sto bi Aleksandra Radovic rekla ... HVALA ALI NE, HVALA!

Huan Pablo Don Fernando

pre 2 godine

srbi koji podizu kredit kako bi kupili auto star 15 godina iz uvoza, sa 140.000km "pravih" na satu, daju sebi za pravo da komentarisu automobile!! 10 godina sam vozio alfu 159 2,4 motor kupljenu u italiji sa 60.000km staru 3 godine, ja presao jos 150.000 za malo manje od 10 godina, prodao je pre godinu dana, sa 210.000km na satu, momak napravio jos 20.000 km za tu godinu i nikakvih problema auto nema, na njoj i dalje sve fabricko i dpf filter i leptiri na usisnoj grani i egr ventil je tu...mali servis na 10 do 12.000, veliki prvi put na 100.000 posle na svakih 50.000 i nikakvih problema, za 10 godina zamenio nosace amortizera, termostat i gornje viljuske!!! prodao samo zato sto mi je bio potreban veci auto za porodicu i manji za suprugu i po gradu, pa nisam mogao tri auta da odrzavam! a burazer vozi bmw 530 2002 godiste, kupio ga novog, sada na satu 450.000km prede kao mace, automatski menjac radi besprekorno, ali 20 godina mu radi mali servis na 10.000km i 20 godina ga odrzava kod istog mehanicara...ono sto hocu da kazem, da nije bitno da li je auto italijanski ili nemacki...ako ga odrzavas redovno, ako ne stedis na ulju, filterima i delovima, ako kupis auto od nekoga koga znas ili novog...sluzice te dokle god si ziv!!!

Milos

pre 2 godine

Losa je lista bez ijedne Lancie...
Y super auto,Lybra,Delta solidni.
Odrzavanje i delovi pristupacni,kvarovi relativno retki,a generalno pouzdani automobili.

Todor

pre 2 godine

Moj sin kupio pre sedam godina 147 8v jtd, polovnu za oko tri soma, kao prešla 185.000... tek da nešto vozi dok ne dodje do love za nešto bolje... Evo još je vozi, iako ga teram da je proda i kupi nešto za deseta, do 15 hiljada. A alfica ide savršeno, provozao je pre neki dan. Za sedam godina zamenio oba prednja alu ramena, korpu i lamelu prošle godine, diodu na alternatoru, podizač prozora na levim vratima (jako slabi dugmići, al elektrika radila), akumulator 65 ampera i ništa više!!!
Sve to ni 100 evra!!!
Inače ja moju GT, sa 180 ks, ni u ludilu ne prodajem ...

drule

pre 2 godine

Возио 147 до неких 130 хиљада, брат наставио до око 300 хиљада. Продата исправна и возна. Свака прича о Алфи се овде прекида за мене. Имате Голфове и Пасата, ћутите и гутате трошкове, и то одлично знам од другог брата.
(mr, 18. decembar 2021 21:46)

Poznajem jednog mehaničara koji skače sa stolice čim se spomene Alfa. To je za njega najveće smeće na točkovima. Čovek prodaje i popravlja folksvagene. Golf je najbolji auto na svetu po njegovom mišljenju.

Inače je od nekvraljivih folksvagena kešom renovirao kuću i kešom kupio stan.

bVb

pre 2 godine

Pandu vozi i Roberto Bađo, ali onu stariju, kockicu. Zna čovek
(bVb, 18. decembar 2021 14:39)

A Trabant vozi Goran Bregović ali ne zato što zna nego, prema sopstvenom priznanju, zato što su mu premium automobili ukradeni.
(Radford, 18. decembar 2021 19:40)

Ha haaaaaa premium, kako glupa reč za sve i svašta. Premium si se i iz....o, fino govoreći

Balansera

pre 2 godine

kao ponosni vlasnik jednog fiata sa tim legendarnim fire motorom 1.4 77ks mogu samo najtoplije da preporucim svima da ako nekad dodjete priliku da ga pazarite, obavezno nemojte. Koliko para toliko muzike, jeftin za odrzavanje ali i upitan kvalitet delova, performanse na nivou elektricnog trotineta, nadaleko cuveni italijanski "fantomski" kvarovi koje majstori ne znaju i nece da popravljaju....

VP

pre 2 godine

Jedino od italijana što stvarno nije valjalo su lux limuzine 90tih npr alfa 164 i naročito lancija Thema. Sve ostalo a naročito oni manji su pa skoro svi cenjeni old tameri. Audi nešto ne znam da je uopšte i bio neki auto do 90tih od folksvagena jedino buba, i stari kombiji, dobro i Carmen gia, ali to je neka posebna vrsta auta)... Italijana mali milion. Skoro sam u Ferari video prvu pandu kao čaša, još uvek ima onu mini crnu prednju tablicu. (na zapadu ako se vlasnik nije menjao zadržavaju staru tablicu, bez obzira sto sad imaju nove, tako je i sa dokumentima dok god važi zadržava se, to samo kod nas kad ustreba para oni zamene dokumenta i maltetiraju nas)

srce

pre 2 godine

Neverovatan je broj komentara kad god se spomene ime Alfa Romeo. Najčešće od strane ljudi koji tu marku automobila nikad nisu vozili.

Lepa italijanska kuja izgleda nikog ne ostavlja ravnodušnim...

fenomen

pre 2 godine

Ne znam za te Italijane, nisam ih vozio. Svaki cigo svoga konja hvali a moj konj mada nisam cigo je mazda. Od ukupno 27 godina kako vozim auto vozio sam prvo dva forda eskorta koji su bili tu i tamo a u posledmjih 20 i vise godina imao i vozio mazde 626 i sada mazdu cx5. Ili sam srecan ili blagosloven ali nikad stao na putu i nikad nista popravljao osim potrosnog materijala. Ulje, filtere na 10ak hiljada km i vozi. Na tehnicki uvek u ömtc i ako mi oni nesto nadju pnda to i zamenim. Na ovoj trenutnoj mazdi cx5 bj 2013 menjao samo akumulator pre dve godine i imam 100 000 predjenih km. Vise i ne idem u mazdin servis jer su preskupi a ulje menjam tako sto sam kupim i jedan mehanicar mi naplati 20e za zamenu. Nemam nameru da ga prodajem i vozicu ga sve dok prolazi tehnicki.

mr

pre 2 godine

Возио 147 до неких 130 хиљада, брат наставио до око 300 хиљада. Продата исправна и возна. Свака прича о Алфи се овде прекида за мене. Имате Голфове и Пасата, ћутите и гутате трошкове, и то одлично знам од другог брата.

kimi R

pre 2 godine

@kratki
Kratki dušo,zašto bi iko bio zavistan na tvoju Alfu 164 iz prošlog veka ? Ajd da imaš 8C ili Quadrofoglio,tako da nemoj sebi laskati.

Aleksa Pufta

pre 2 godine

Sad mi je jasno otkud toliko Stila ne ulicama koji su pretezno kupili vlasnici Golfa 2 koji valjda nisu imali lovu za Golfa e i 4.

Materijali, zazori, prese i limovi za drhtave reklamoždere

pre 2 godine

Izbor automobila daje presek preferencija kupca. Ostrašćenost je refleksija psihološkog profila.
Da li sam ostrašćeni alfista ?
Sinoć mi je gostovao moj školski drug, izuzetan u svom poslu, koji je greškom krenuo da se šprda sa Alfom. Ja se nikada ne bih tako osvrnuo na njegov izbor nemačkog automobila. Mene stalno prisutna arogantna, slepa vera u "švapsko auto" vraća u srećnu 1987 i 1988, vreme kada smo zastrašujućom arogantnom većinom utemeljili svoj neobični put u budućnost.
Ukratko, radi se o problemu inteligencije.
Giullia i Stelvio kao polovni drže cenu znatno iznad proseka. U Nemačkoj. Prema tome Nemci znaju da su kvalitetni proizvodi.
Moj MiTo, nakon kraha moje poslovne avanture, vožen je preko 120000 km i kao terensko vozilo. Vozio je asfalt, ali i makadam sa blatom i ledom preko 120000 km. Bez kvarova, a delovi vešanja morali su povremeno da stradaju kada se auto koristi nenamenski.
Kasnije je renesansiran spolja i unutra (motor je bio i ostao perfektan).
Kod Alfe sam našao dobar spoj upravljivosti, snage i dizajna. Kod Nemaca to ne mogu naći. Kod Francuza takođe. Japanci su blizu, dizajn im je karakteran, Forester mi nije lep ali ga obožavam zbog svega što mi treba a on beskompromisno isporučuje.
Uz pozdrav svima koji se iz švapskih grdoba podsmevaju Italijanima, poruka da ne postoji proizvod i njegova tržišna cena koji mogu pokrpiti rupe u ličnosti koje se otvaraju jedna za drugom zbog niskog samopoštovanja i iz njega izvedenog kompleksa niže vrednosti

shone

pre 2 godine

Ima Mito i od 0.8 benzinac, trenutno na 224tkm, ide fino sa turbom u D modu, sve ok za lepu vožnju. Sa crnom kožom i karbon kokpitom i odličnim zvukom prava mala zujalica.

maxy

pre 2 godine

Nekada davno sam imao Fiat Bravo 1.6 16V, a pre desetak godina i Alfu 159 1.9 JTD, licno ih uvezao iz Milana.
Moja iskustva nazalost nisu dobra sa tim vozilima. Kupljeni sa 2-3 godine starosti i sa priblizno 80.000 km predjenih, racunao sam da cu ih sa intenzivnim odrzavanjem voziti bez problema. Ali, jako ih je tesko bilo odrzati u ispravnom stanju, stalno problemi, lampice, cudni simptomi, Bravo se bas cesto kvario, Alfa malo redje. Saznao sam na tezi nacin da je kvalitet izrade vrlo problematican i ne bih se vise usudio da udjem u igranku sa tim brendovima. Na isti nacin sam kupio Toyotu Avensis 2.0 D4D, a kasnije Passata 2.0 TDI, sa kojima bas nikada nije bilo nijednog neprijatnog iznenadjenja, razlika u pouzdanosti je ogromna.
(Kum, 18. decembar 2021 12:22)

Ja tih problema nisam imao, a posebno ne sa elektronikom koju svi kude. Sve se svelo na redovne servise i poneku preventivnu zamenu (set kvačila i creva interkulera), ali ko zna koliko je auto realno bio prešao dok je došao do mene. Jedini kvar koji mi se desio na putu je senzor radilice, ali ni tada me nije ostavio na putu.

Radford

pre 2 godine

Pandu vozi i Roberto Bađo, ali onu stariju, kockicu. Zna čovek
(bVb, 18. decembar 2021 14:39)

A Trabant vozi Goran Bregović ali ne zato što zna nego, prema sopstvenom priznanju, zato što su mu premium automobili ukradeni.

batica

pre 2 godine

@mr
A jel ti palo na pamet da je sa bilo kojim automobilom potrebna i doza sreće,pogotovo ako je polovni.Ako samo posmatraš primere iz svoje okoline i veruješ majstorima onda bolje ne kupuj ništa.
Stvarno bre smarate sa tim pričama tipa "ništa sem ulja i filtera do 300000km".Jel samo sebe volite da lažete ili vam prija da lažete i druge?A možda imate automobile koji su kao Trigerova metla (Only fools nad horses).

Hakuna matata

pre 2 godine

Svaki dan vidim punta kojem se na jednoj strani pali žmigavac, a na drugoj štopaljka u isto vreme.
(vlasta74, 19. decembar 2021 06:14)

Gubi Masu. 5 min posla, ko hoce i zna

Todor

pre 2 godine

Alfa romeo najvece smece
(Westbrook, 18. decembar 2021 12:27)

Ja sam vidjao dim iz renoa, opela, pa i pežoa, ali iz alfe jako retko...Taj JTD fijatov je već odavno legendaran...
Izgleda da ovde mnogi neuki i osujećeni leče frustracije kada omalovažavaju Alafa Romeo, a nisu seli u taj auto. Jel to zavist, ne. A razlog je verovatno što im uglavnom gledaju u auspuh. Te, alfa truli , te gremlini, te sitnice, te stalno kod majstora... A

Bob

pre 2 godine

Vozim punta 1,4 16v 95ks, prezadovoljan, pogotovo kada ga opletem po gasu. Nikakvih problema. pre toga imao WV pola, 1,2 12V, menjao sve na trapovima, amortizere, ponovo odlazilo sve to, elektronika, lambda sonda,....Gomila kojeklakvih gluposti i radio polugeneralnu i totalno nezadovoljstvo, na svakih mesec dana pali neke greske, a za 6 godina Fiat punta ni jedna jedina greska.

Dubrovnik

pre 2 godine

Vozio sam Pandu stariju kockastu i to je bilo nepoderivo, imao sam i Punta onog zadnjeg i vozio ga par godina i prodao drugaru sa 140tkm i ja sam mu dao garanciju na 2 godine. Toliko sam bio siguran u to auto. Sa Alfom nisam imao sreće jer mi je na 147ici crko onaj mjenjač automatski sa pedalama na volanu ali to im je bio prvi takav mjenjač i dosta osjetljiv. Inače auto fantazija, 150 konja pa troši ali to auto još izgleda bolje nego puno novijih njemačkih auta.
Zaključak je da auto treba servisirati a ne štediti na tome jer je normalno da će te izdati ako mu dolijevaš ulje po 50000km. Ljudi računaju da će ga uvalit nekome pa nek se on bakće sa po pravcima.

duke nukem

pre 2 godine

Za mito i 159, koje sam posedovao a mito i sada vozim, mogu reci da su sjajni automobili ali da imaju gremline. Klasicno italijanski. Odrzavao kod deshe koji je psiho da sve bude ispravno i kako treba. 159 2.4jtdm se gasila povremeno, led bio nemiran toliko da je stucao motor kad stanem. Na kraju je to bila klapna za gasenje i ciscenje, do tada promenjine dizne, senzora brdo, protokomer, ecu, mapa itd. Ostalo- fantazija. Lezanje na putu, potrosnja, troskovi redovnog odrzavanja.

Djorke

pre 2 godine

Imao Fiat Panda 1.2 Benzin/Plin i za tri ipo godina i 75.000 km mahom lepih uspomena. Vozena bas dosta i to dosta puta na daljim relacijama, sluzio lepo … sveukupno dobar auto i izuzetno rentabilan.

E sad - prodat kada sam izgubio poverenje u auto. Jednom na putu za Kefaloniu crkla benzinska pumpa, bukvalno je pregorela kao sijalica, ajde resio bez vecih stresova jer se desilo dok sam jos bio u Srbiji … zatim nw Slovenija - Hrvatska granicnom prelazu puklo crevo od hladnjala (istrulilo skroz) … e to je bila igranka vec da se resi. Onda iz cista mira poceo da brljavi pokazivac goriva u rezervoaru. Nista strasno, ali ti se ne krece na put sa takvim kolima vise i bilo bi ok da je imao 15 godina, ali ne bas da je tek prevacio 10

jo

pre 2 godine

Primeri pouzdanih i robusnih automobila, dodao bih jos i Stila i Fiat Cromu. Proverene platforme iz GM sa jednostavno resenom elektrikom( Alfa 159( GM premium) i Croma( GM epsilon), mehanika FIAT Grande punta nesto najbolje i najpouzdanije u zadnjih 20god u auto industriji( jos uvek se koristi) a FIATovi motori cista poezija- 1.2 i 1.4 8/16v koji ne znaju za kvar, sa 4 cilindra bez izmisljanja tople vode, a o dizelu ne treba trositi reci- JTD, Multijet, JTDm jos od prve generacije (AR 156 '97) su objasnili sta je moderni dizel i proboj na polju mehanike - radi kao benzinac, tih i miran rad, sa izuzetno niskom potrosnjom-jednostavno taj motor je ugradjivan u sve Chevrolete, Cadilake, Hyndai/Kia prve generacije(2.0crdi), Opel, FIAT, Alfa, Lancija...jednostavno, dok su drugi spavali na uspehu iz 80ih, i pokusavali da unaprede 'mrtvu' tehnologiju staru 50ak godina, FIAT je ovim modelima podigao lestvicu kvaliteta veoma visoko, ali, nazalost to nije znao da iskoristi...

milan

pre 2 godine

Znam da se Srbinu ne dira u klub, kola i stranku u kojoj je trenutno, ali na ovu temu postoje statistike eminentnih institucija, pa, izvolite ...
Lično , odbolujem svaku varnicu koja sevne ispod Alfinog patosa , a neki pišu kako ih upotrebljavaju kao zamene za teretnjake i terence.

Бабинџем

pre 2 godine

Алфа Ромео Алфасуд, змај од аута, код нас ни нема да се купи, нажалост.

Kratki

pre 2 godine

Vec par god posedujem alfu 164 td 2,5 i uzivam u voznji za svoju dusu i kad kazem ljudima da nema ni kais ni lanac gledaju me bledo jer to nisu culi a komentarisu nemaju pojma cista zavist

Miloradov

pre 2 godine

Dešava se da toliko zapuste auto da je odista reskir kupiti ga od njih. Npr. čuo sam (što znači da nije pouzdana informacija) da ne menjaju ulje po 70.000 km, znajući da će da ga prodaju.

Невен

pre 2 godine

Да се и ја упишем. Возио службени Пунто 2, дизел, раздужио на 320 К, затим Мареу 1.6 бензин, раздужио на 280 К, затим Гранде Пунто 1.2 бензин, од нуле Км до 270 К. Да ме сад питаш где има мајстор за Фиата немам појма, само знам за редован сервис у Јурија Гагарина где ме фирма слала...

fenomen

pre 2 godine

@Ibna
U Beču, ne u Beogradu i Srbiji. U Srbiji me jednom sa mojim uljem pranje auta i zamena ulja kostala 3000 din samo zbog beckih tablica jer su tu lokalci placali 300 diin zamena ulja. Da, 3000 din pranje auta s polja i zamena ulja. Tad i vise nikad.

Direktor iz Novog Miloševa

pre 2 godine

Punto iz Kragujevca. Prvi vlasnik. 2009 godište. 98000km na satu. Redovni servisi. Jedan veliki plus servis klime. Par sijalica. Pločice napred i pakne nazad. Sajle od ručice menjača, 4 amortizera i zadnje opruge. Znači vanredno održavanje sve zajedno oko 300e za 10 godina i 98000km. 4x na more itd. Novi far oko 50e ako zatreba. Potrošnja oko 6.5l. Smejurija. Jugo sa dugmićima ali odradio 7500e koliko je plaćen sa klimom.

b92reader

pre 2 godine

vozim fiat bravo 2008, 1.4 tjet, 150ks, kupljen kod nas, drugi sam vlasnik. Kupio sam ga sa 80.000, posle jedno 6-7 godina je na 170.000. odlican auto, sem malih i dva velika servisa sam menjao zadnje kocione celjusti i prednje poluosovine (obe). Snage ima na pretek :) mozda je do mog primerka, ali ja sam iskreno prezadovoljan. Kao minuse bih istakao maglenke i slabo kratko svetlo, vlasnici brava ce znati o cemu pricam

Munem ti blavora

pre 2 godine

Fiat tipo 1990 godište kupljen 99 godine vozio do 2007
Fiat stilo 1.9 karavan vozio 5 godina .....sve ok,sem sitnih gluposti ,lupam ne radi svetlo,lupis i ono proradi,ali to je Fiat,motori su im perfect!

Crven Cvet

pre 2 godine

Imam Grande Punta 1.2 ! Vozim ga vec sest godina, i za tih sest godina, imao sam dva kvara koja su me kostala 20 eura ukupno ! Mala registracija, malo odrzavanje, nije za trke i sluzi :)

Bili

pre 2 godine

Jedino od italijana što stvarno nije valjalo su lux limuzine 90tih npr alfa 164 i naročito lancija Thema. Sve ostalo a naročito oni manji su pa skoro svi cenjeni old tameri. Audi nešto ne znam da je uopšte i bio neki auto do 90tih od folksvagena jedino buba, i stari kombiji, dobro i Carmen gia, ali to je neka posebna vrsta auta)... Italijana mali milion. Skoro sam u Ferari video prvu pandu kao čaša, još uvek ima onu mini crnu prednju tablicu. (na zapadu ako se vlasnik nije menjao zadržavaju staru tablicu, bez obzira sto sad imaju nove, tako je i sa dokumentima dok god važi zadržava se, to samo kod nas kad ustreba para oni zamene dokumenta i maltetiraju nas)
(VP, 18. decembar 2021 23:38),

Toliko je losa bila Alfa 164-ka da sam sa njom presao 115-ak hiljada, pola Evrope obisao, samo radio redovne servise... Kupljena sa 130.000km, 2.0 benzin, 8v, 140ks neunistiv motor, isla kao metak, sedista kozna pokretna u svim pravcima kao fotelje, sve moguce od opreme ukljucujuci i retrovizore sa samozatmnjivanjem, a auto 96-to godiste bio! Dusa me bolela kad sam ga prodavao, posto su mi trebale pare za posao...

Trolčina

pre 2 godine

Jedino što osetim da me grli je dimčina iz "prave" Alfe JTD.
(Trol, 19. decembar 2021 16:54)

pa kakav je to dizel, ako ne bljuje crni dim :D

Nikola

pre 2 godine

Eh italijan.. Ide jer ima 2.0 jtd koji odlican motor.. AL eto ima te sitne gluposti a zbog tih sitnih gluposti ne mogu da obnovim registraciju I ako prilicno mlad auto...ne radi jedan zadnji prozor..zbog toga ne moze da prodje registraciju I zbog toga mi kod raznih elektricara vec 3 meseca.. Svako misli da ce da zavrsi za Dan.. I Onda se bakcu mesec Dana I na kraju odustanu.. Kazu bukvalno svaki Taj drugacija Sema I ako ista auto , druge boje kablovi nema sanse da se ubode gde sta ide I koja je za sta zica..

Drax

pre 2 godine

Ja vozim Alfu 156 JTD karavan bez jednog kvara 5 godina samo redovno odrzavanje.Mislio sam da menjam i kupim noviji auto i to je trebalo da bude 159 limuzina ali ta tezina i potrosnja mi ne odgovara a jaci model jos vise trosi.Generalno nisam nesto zeljan da menjam kola kad ovi noviji modeli povlace jos vise odrzavanja.

Aleksandar

pre 2 godine

Moj otac, na nagovor prijatelja Italijana, je u Nemačkoj, gde je živeo i radio, kupio 1981 godine kupio nov Fiat Ritmo 75 CL. Auto je išao kao metak ali je bukvalno protrulio posle samo tri godine. Otac je bio strašno razočaran. Pre toga je vozio francuski auto. Posle Ritma kupio 1985 godine nov Opel Rekord E. Taj auto je tek bio propast, loš motor i limarija. Tragovi korozije na sajtnama posle nekoliko godina a motor mu je potpuno otkazao noću na autobahnu sa nekih 100000km. Auto je bio redovno održavan u Adam Opel servisu. Od 1989 vozi isključivo japanska vozila.

aleks

pre 2 godine

Krajem 90tih vozio alfu 33 1.7 135ks ludilo od vozila na gasu, samo na leru radila kao traktor nije bilo majstora u bg koji je mogao da je usteluje ali cim das gas krece ludilo...

Levo smetalo

pre 2 godine

@Ibna: kakav crni Beograd, čovek vozi u Austriji i tih 20€ za majstora su realno 3 pakle cigara tamo. Ja mislim da ga samo zeza tehnički tj. “Pickerl” da tera auto do groba, ali ako imaš jeftinog svog majstora ni to nije nemoguće…

Izhlapjeli stara

pre 2 godine

Ljudi, bezveze se raspravljate. Pa danas je sve konfekcija! Delovi se prave svuda, kao sto znamo, masa stvari se pravi kod nas, u Slovackoj i td. I u Nemackoj radi gomila stranaca s konca i konopca. Sve se promenilo od 1915-te.

kele®

pre 2 godine

2x Lancia Lybra 2.4jtd SW. Sa svakom napravio okruglo 150.000km. Kupljene relativno mlade (5 i 6 godina) sa stvarnih 106 i 127 kkm na satu. Jedine boljke su bili podizači prozora, kao i gume i stabilizatori balans štange. Ostalo u prosjeku klase. Za tih 300kkm se nikada nije upalila nijedna lampica. Obe se i dalje voze 2001 i 2006 godište.

549mtbr

pre 2 godine

Ja sam imao Stila 1.2 16v sa 6brz kao Grande Punta 1.4 16v u sporting opremi. Odlični autici, služili bez problema. Redovan servis i to je to. Jedina zamerka jeste slabiji trap (ali bili su na 17' alu) a naši putevi su "odlicni".
I u gradu, pogotovo zimi, potrošnja je bila od 8l do 10l.
Sve ostalo bez problema, jeftino održavanje, laki za prodaju..

osuđenik na prijatno korisničko iskustvo

pre 2 godine

Za preko tri decenije koliko vozim kupio sam privatno nova vozila 4 brenda (dva japanska i dva evropska), a poslovno sam suvlasnik vozila još 2 brenda (jedno japansko i evropsko).
A za taj period do sada, kao najpouzdaniji se pokazao jedan evropski brend. Verovatno svima deluje kao bajka, ali, da, to je fiat. Model je 500L, a motor je 1,6MJ.

To je ta drhtava bolešljivost na varnice

pre 2 godine

Lično , odbolujem svaku varnicu koja sevne ispod Alfinog patosa , a neki pišu kako ih upotrebljavaju kao zamene za teretnjake i terence.
(milan, 20. decembar 2021 11:20)

...nije neki nego ja

samo realan

pre 2 godine

Алфа Ромео Алфасуд, змај од аута, код нас ни нема да се купи, нажалост.
(Бабинџем, 19. decembar 2021 09:01)

Eh... Moja prva Alfa, Alfa Sudsprint... 1.5 boxer motor, 105 ks, 4 karburatora. U to vreme, bila je nauka ustelovati karburatore, pa se na malom broju obrtaja ljuskao, ali kako predje 1000 obetaja, leti. To je jedina Alfa koja mi je prolupala u to vreme. Secam se jedva nadjoh letece lezajeve, zamenismo ja i drugar i opet po gasu. Vozio se sa njom par godina, prodao je, cak sam je i posle desetak godina video da se vozi. Nekako me srce zabolelo za njom. U to vreme, skoro nijedan auto jok nije mogao prici nipocemu. Kasnije komsija nabavio malu Hondicu, crx, koja je bila brza od Sprinta, ali i poprilicno laksa. Od tada izmenjah Alfi i Alfi, nazalost sve je manje lepih primeraka ili ih gotovo nema. Zelja mi je da kupim spajdericu sa v6 motorom, za svoju dusu. Nadam se da ce mi se ta zelja uskoro ispuniti, pa nek ide zivot. Inace, malo je onih koji su vozili Alfasud, Sprinta, kasnije 33 ali onu 1.7 16v mada je i 8v isla brutalno. Alfasud, mali auto, mesta unutra koliko hoces, motori cak i oni najslabiji, 1.2 isli ekstra, smesno trosili koliko su vozeni u crvenom i vise su se vrteli na 6-7000 obrtaja nego na 3. Mana, truljenje, i na prvim modelima rucna kocnica na menjacu, problem sa gumicama, stalno curkalo ulje ?

Pera

pre 2 godine

Pa sto niste naveli Alfa Romeo Djulijetu, ona se bar pokazala kao pouzdan auto? Od nabrojanih samo Panda, ali to je auto skromnih mogucnosti.