Utorak, 30.11.2021.

18:57

Prva vožnja: Toyota Yaris Cross

Izvor: B92

Prva vožnja: Toyota Yaris Cross IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

42 Komentari

Sortiraj po:

yaro

pre 2 godine

@Programer Druže, kad si tako pametan, otiđi na "mobile de" pa uporedi cene umjesto što se tu blamiraš. Praktično svaki Audi A1 (koji bi bio ekvivalent Yarisu) je bio skuplji od Yarisa, ekvivalentno godinama i kilometraži.

Programer

pre 2 godine

25 hiljada?!?
Passat 2020-21, a4 2020+...ljudske mašine, 2 litre
Ovo s tri cilindra ne bi ni razmatrao
(MiKajlo, 3. decembar 2021 15:52) # Link komentara


Ovo je tipican komentar lika koji vozi "dobro auto" - u prevodu "dizlo" koje je kupio od preprodanava iz Njemacku "nov nov nov" iz 2012-te godine da "pravih 170 tisuca"!

I ne moze covek da se nacudi kako to da Svabo prodaje Audi "dizlo" od 2000 kubika staro 10 godina za 2 tisuce eura.
I jos mu se pogorsa raspolozenje kad vidi da Yaris star 10 godina u istoj "Njemackoj" kosta vise nego njegovo Audi dizlo!

NNN

pre 2 godine

Meni se baš sviđa auto, a verujem i da je prilično dobar,
međutim ovo potpuno maši poentu (bar kod nas, a sigurno i šire) kupovinu automobila B klase - to su ljudi kupovali zato što im zavavršava sve što im je realna potreba i košta oko 10 hiljada evra, a ovo ide oko 30 hiljada (testirani model), to je basmisleno za ovu klasu.

Robi

pre 2 godine

Bas je ruzan, top za ruznocu. Ne samo da mi je ruzan,vec se i po malo i gadim, narocito sa ta 3 cilindra. I jos traze debele novce za ovo?! Ma,od mene moze i krila da ima...no,svakako vidim u njemu decu bogatih roditelja kako ga voze...i da jos dodam one sto ih kupuju zeni-za da im vozi decu u vrtic/skolu, oni su mi nesto nestali sa sajta...ili su pokuvali silne ljute Suv masine do sada..pa ovo slabo gledaju.

Radovan

pre 2 godine

Prelaskom sa 4 cilindra na 3 cilindra, ostvarena je ušteda gigantskih razmera u najskupljoj rupi u automobilu.
I onda vas marketinške službe fabrika ubeđuju da je to urađeno zbog vašeg interesa. I da su oni zbog toga morali mnogo da rade i potroše dosta sredstava, kako bi vam skuplje naplatili.
A onda kroz neko vreme počnete da plaćate skupe programirane: troškove pohabanih materijala i kvarova.
I sve to u našu korist korišćenja njihovih komplikovanih inovativnih tehničkih vozila.

Nekada je pošten i ozbiljan svet ovo nazivao "zakidanje na vagi". I pljuvali ste po njima.
Ne dam moj oldtajmer napravljen od provernih konstrukcionih rešenja i kvalitetnih materijala, pogonjen sa benzinom i gasom.
Premda je loženje pravilno osušenih drva najčistije od svih energenata.

Gmaz

pre 2 godine

Koliko linija viška u dizajnu... Ovo izgleda kao AIWA dvokasetaš iz devedesetih. Da smeju da stave plave diode na auto, kontam da bi svetleo kao fontana na Slaviji.

Alexa

pre 2 godine

Bio sam na probnoj voznji cim je izaso iskreno previse je jeftino uradjen lepo samo izgleda al mi je ko Konzerva i nisam uopste zainteresovan, mozda ako dodje bolja verzija, kad zatvorite vrata vidite dal to vredi ili ne. To je moje licno misljenje.

The Unforgiven

pre 2 godine

Otiđi malo na Toyota forum Srbija i prati neko vreme pa ćeš da vidiš milion žalopojki vlasnika zbog kvarova i fušeraja tog najpouzdanijeg brenda. Kakvih tu bisera od kvarova i pritužbi nezadovoljnih vlasnika ima to je za ne poverovati.
(realno, 3. decembar 2021 11:16)
-------------------------

Imamo 2015 Yaris u familiji. 1.5 benzinac. Automatik. 167.000 milja trenutno na satu (267.000 km). Zamena ulja svakih 5.000 milja, 2 puta zamenjeno ulje u menjacu, 2 puta menjane plocice na kocnicama. Jedino sto sam menjao cesto su sijalice na prednjim svetlima dok nisam ugradio malo skuplje LED. Eto, to nam je najveci "kvar" koji smo imali.
Kakvi crni "biseri od kvarova" i kakve crne "prituzbe nezadovoljnih vlasnika"???

gagi4

pre 2 godine

Da se nadovezem oko ta 3 cilindra, Iz bogatog iskustva, 5 godina, predjenih 250 hiljada sa jednim takvim motorom. Sve je to lepo do nekih 50 hiljada, a onda, ne znam zasto, pocinje motor da bude bucniji, vibracije postaju jace, donji nosac motora strada prvi put i tada treba odmah kupiti 3-4 jer cete ga stalno menjati. Kvacilo traje neuporedivo krace od normalnog motora, a treba znati da svi turbo motorici imaju plivajuci zamajac. Gotovo svi trose ulje u startu, tako da sam otvarao haubu cesce nego kod starih kola! Potrosnja!? Neka vas niko ne laze, trose isto kao i bilo koji atmosferac od 1.6 cm. Drugim recima, nije mi jasno zasto postoje, ne vidim njihovu prednost, a ja tako nesto vise nikada necu kuputi, zao mi je samo sto su to smece poceli da ugradjuju u hibride, oni su bili poslednja nada opstanka cetri cilindra!

Kosilica a ne auto

pre 2 godine

Na prvi pogled mi se auto svideo, odem u salon Toyota da ga detaljnije pogledam, razmišljaj sam da ga kupim ženi. Sednem i automobil i razočaram se totalno, unutra tesno, nema mesta, dizajn i završna obrada mi se nisu svideli. Još kad mi je prodavac rekao da je motor sa 1.5 litara ali 3 cilindra, nisam ni želeo test vožnju. Vozio sam jednom u rent a car Mini sa 3 cilindra i to mi je bilo dovoljno, trese kao dizel nekada. Zahvalio se prodavcu na vremenu i otišao.

realno

pre 2 godine

@pekmez,
Ti bi da dobijes Toyotu po ceni Peugeota? HAHAHA
Druze, pouzdanost se uvek naplacivala. Bez brige - ono sta mozda platis vise u startu za Toyotu ustedes mnogo vise tokom godina vlasnistva jer na popravke skoro i da neces trositi novac.
(The Unforgiven, 2. decembar 2021 19:34)

Otiđi malo na Toyota forum Srbija i prati neko vreme pa ćeš da vidiš milion žalopojki vlasnika zbog kvarova i fušeraja tog najpouzdanijeg brenda. Kakvih tu bisera od kvarova i pritužbi nezadovoljnih vlasnika ima to je za ne poverovati.

razočaran

pre 2 godine

Vozio sam se u novoj Koroli sa tim motorom i to vise nije ona besumna prijatna Korola. Nisu mi jasni, sta su dobili sa tim, ali podpisujem da je predhodni cetvorocilindras od 1600 cm daleko bolji motor od ovog sada.
(gagi4, 2. decembar 2021 20:46)

Vozim prethodnog jarisa SOL 1,5 vvti sa 4 cilindra i hteo sam da se zanovim sa novim SOL 1,5 vvti sa 3 cilindra.Dva puta sam ga uzimao na test vožnju.Jeste startniji ali vibracije i opšta kultura rada su na strani starog yarisa.Neverovatno je da se onako jako osete vibracije kada se gas pritisne do kraja.Čak se nekada i unutrašnji retrovizor zatrese.Čim prestane ubrzanje smiri se.Jako ružan osećaj sa 3 cilindra.A taj isti motor je sada u koroli i u ovom jaris krosu.
Odustao sam od zamene.

boki

pre 2 godine

Jeste motor i mehanika dobro ali plastika i detalji koji su u rangu Dacije (mislim da je i Fiat bolji) je porazno. Zet je kupio novi Rav4 Hybrid pre par meseci, oko 45 000eur, top oprema a unutra oplata vrata kao na igrački, zveči, šuška na dodir, zatvaranje vrata sa zvukom auta starog 25 godina, koza na sedistima izgleda kao najlosiji kineski skaj (pitanje da li je to koža uopste) i to sve za 45 000€
I on sam kaže da su detalji unutra ispod svakog minimuma, uporedio ga sa Kodiakom iz Škode koja po njemu unutra izgleda kao Majbah za Toyotu.
Meni je nazmislivo da ovi mali autici koje su podigli 10 cm tipa yarisa kostaju 25-30 000€!? Ko ovo kupi za taj novac nije se pomucio za isti.

pekmez

pre 2 godine

@The Unforgiven Pouzdanost motora sa tri klipa... Ma važi. U poslednje vreme, još su ljudi počeli da me ubeđuju kako je motor sa tri klipa bolji od motora sa četiri. I kada pogledam trenutan izbor Tojotinih modela, izgleda kao da je pouzdanost jedina karta na koju Tojota igra. Možeš da se smeješ koliko hoćeš, ali udobnost, prostranost, generalna praktičnost, kvalitet enterijera i kvalitet finiša, definitivno nije na njihovoj strani.

gagi4

pre 2 godine

Ako je ista valjalo kod Tojotinih hibrida to je bilo potpuno odsustvo buke i vibracije njihovih motora, i sada, ubace motor sa tri cilindra?! Vozio sam se u novoj Koroli sa tim motorom i to vise nije ona besumna prijatna Korola. Nisu mi jasni, sta su dobili sa tim, ali podpisujem da je predhodni cetvorocilindras od 1600 cm daleko bolji motor od ovog sada.

The Unforgiven

pre 2 godine

@pekmez,
Ti bi da dobijes Toyotu po ceni Peugeota? HAHAHA
Druze, pouzdanost se uvek naplacivala. Bez brige - ono sta mozda platis vise u startu za Toyotu ustedes mnogo vise tokom godina vlasnistva jer na popravke skoro i da neces trositi novac.

Japanac

pre 2 godine

Jos nismo videli Hondu HVR bice puno bolja od Yarisa i po dizajnu i po udobnosti i tovarnog prostora sa svojim madzik sedistima i kvalitetu elektronike.

Poznavalac

pre 2 godine

Video sam auto u salonu i imao probnu vožnju.
Utisak u vožnji (do 70 km/h) sjajan. Ugladjen, fin, udoban, mekan, precizan.
Enterijer jeftin, spolja lim i finalna obrada Dačija fazon. Motor je trocilindraš, ne znam zašto se išlo na tu varijantu. Osim poverenja u Toyotu, malo šta ovaj auto preporučuje za kupovinu.

Ivan

pre 2 godine

Ko jednom kupi Toyotu, druge proizvođače smatra neozbiljnim. Jednostavno nisu za poređenje. Ovde ima smešnih komentara i poređenja nekih koji Tozotu nikada nisu imali. Jedan tvrdi da automatski menjač troši više. Da, ali ne kod Toyote jer njen e-CVT i nije menjač kakav znate iz drugih automobila. On ne menja brzine i nikad se ne kvari, a nema troškove održavanja. Nema kvačilo, nema PK kaiš (nema velikog servisa), klima radi na struju, kočnice su osmišljene drugačije pa mnogo duže traju... Mnogo nečega što će u evropskim automobilima biti za 20 godina Toyota je napravila još pre 20 godina. Vozim Toyotin hibrid star 16 godina i znam odlično kakav je i šta je. Poređenje Toyote sa nekom Dačijom ili bilo kojim evropskim automobilom je krajnje neozbiljno.

m@rko

pre 2 godine

20 i kusur hiljada za ovog kikireza...Dacia Sandero Stepway je za ovo kosmicki brod.
(Kobaja Grande, 02. decembar 2021 13:11)


A da mozda pogledas kako ce ti izgledati ta Dacia za 5-6 godina a kako Toyota??

Урке

pre 2 godine

Препотентан чланак, шампион практичности а слика гепека са неравном површином кад се оборе седишта и товарном ивицом од пола метра...

roske78

pre 2 godine

stvarno sam ljubitelj automobila, a imam i solidan zeludac, ali odavno, odavno, nisam vidio nista ruznije, pogotovo od nekog velikoserijskog proizvodjaca, a ni neprakticnije, jednostavno, mozda jedini auto koji bi me stvarno bilo sramota da vozim, jer bih time o sebi slao poruku da sam bas bas mentol kad sam ovo izabrao

maxy

pre 2 godine

Ode B segment cenovno u nebo. Ne tako davno, za 25000 su se kupovale limuzine D segmenta, a danas malo bolje opremljen auto B segmenta.

Inače, baterije nisu nikl-metal hibridne, nego nikl-metal hidridne.

Mickey

pre 2 godine

Auto ne izgleda lose, posebno u ovoj crno beloj varijanti.
Inace, unutra plastikaner teski, i jako skucen.
Cene - užasno preterane za ovako mali auto, hybrid ide na 34+k za 116KS i ne postoji jaci motor.
Klasican benzinac im je 125KS i ide do 24+k.

Mislim da za ove cifre u crossover klasi, konkurencija ima mnogo da ponudi!

Урке

pre 2 godine

Цене све одоше горе, станови, аутомобили, храна, техника, значи никад нормалног живота овде :/// да је и 1000€ тренутни стварни просек не би била куповна моћ боља него пре 15 година са дупло мање...

TSI krotitelj

pre 2 godine

"Šampion praktičnosti" ???
Dva puta sam detaljno sagledavao ovo vozilo i on može samo da se takmiči za titulu "šampiona skučenosti", jer mu je zadnja klupa katastrofična kako očajnom ponudom prostora, tako i uglom otvaranja zadnjih vrata. Ono je smehotres.
Što se tiče perfomansi, rekao bih da čak i Dačija Jogger 1,0 TCe ima bolje ubrzanje od svake varijante Yaris Cross-a (nehibrdne ili hibridne, 2WD ili 4WD,bez razlike), a u svetu hibrida, recimo, da npr. hibridna Honda Jazz ima značajno bolje ubrzanje (9,4-9,9).
Da ne kažem da Dačija Sandero ima u kabini više USB i 12V priključaka od najskupljeg Yaris Cross-a.
Ili da je Yaris Cross dostupan i kao halogenac (a Dačija nije).
Cenu da i ne komentarišem, jer može maltene hibridni RAV (u Style opremi) da se kupi za cenu više varijante Yaris Cross-a.
Inače, SUV B segment je jako rastegljiv pojam, pa je tu sa 418 cm i ovaj Yaris Cross, ali i npr. nova Honda HR-V sa 434 cm.
No, ne sumnjam da će dobro da se prodaje "ako se uzme u obzir velika lojalnost postojećih vlasnika Toyotinih automobila najpoznatijem japanskom proizvođaču."

Pop

pre 2 godine

Znači kreće cijena, od 17.500...

...to je i neki maksimim koji bih, eventualno, dao, mada...

...bih možda pre uzeo 2008, makar i 1.2...

Урке

pre 2 godine

Цене све одоше горе, станови, аутомобили, храна, техника, значи никад нормалног живота овде :/// да је и 1000€ тренутни стварни просек не би била куповна моћ боља него пре 15 година са дупло мање...

Урке

pre 2 godine

Препотентан чланак, шампион практичности а слика гепека са неравном површином кад се оборе седишта и товарном ивицом од пола метра...

maxy

pre 2 godine

Ode B segment cenovno u nebo. Ne tako davno, za 25000 su se kupovale limuzine D segmenta, a danas malo bolje opremljen auto B segmenta.

Inače, baterije nisu nikl-metal hibridne, nego nikl-metal hidridne.

Ivan

pre 2 godine

Ko jednom kupi Toyotu, druge proizvođače smatra neozbiljnim. Jednostavno nisu za poređenje. Ovde ima smešnih komentara i poređenja nekih koji Tozotu nikada nisu imali. Jedan tvrdi da automatski menjač troši više. Da, ali ne kod Toyote jer njen e-CVT i nije menjač kakav znate iz drugih automobila. On ne menja brzine i nikad se ne kvari, a nema troškove održavanja. Nema kvačilo, nema PK kaiš (nema velikog servisa), klima radi na struju, kočnice su osmišljene drugačije pa mnogo duže traju... Mnogo nečega što će u evropskim automobilima biti za 20 godina Toyota je napravila još pre 20 godina. Vozim Toyotin hibrid star 16 godina i znam odlično kakav je i šta je. Poređenje Toyote sa nekom Dačijom ili bilo kojim evropskim automobilom je krajnje neozbiljno.

TSI krotitelj

pre 2 godine

"Šampion praktičnosti" ???
Dva puta sam detaljno sagledavao ovo vozilo i on može samo da se takmiči za titulu "šampiona skučenosti", jer mu je zadnja klupa katastrofična kako očajnom ponudom prostora, tako i uglom otvaranja zadnjih vrata. Ono je smehotres.
Što se tiče perfomansi, rekao bih da čak i Dačija Jogger 1,0 TCe ima bolje ubrzanje od svake varijante Yaris Cross-a (nehibrdne ili hibridne, 2WD ili 4WD,bez razlike), a u svetu hibrida, recimo, da npr. hibridna Honda Jazz ima značajno bolje ubrzanje (9,4-9,9).
Da ne kažem da Dačija Sandero ima u kabini više USB i 12V priključaka od najskupljeg Yaris Cross-a.
Ili da je Yaris Cross dostupan i kao halogenac (a Dačija nije).
Cenu da i ne komentarišem, jer može maltene hibridni RAV (u Style opremi) da se kupi za cenu više varijante Yaris Cross-a.
Inače, SUV B segment je jako rastegljiv pojam, pa je tu sa 418 cm i ovaj Yaris Cross, ali i npr. nova Honda HR-V sa 434 cm.
No, ne sumnjam da će dobro da se prodaje "ako se uzme u obzir velika lojalnost postojećih vlasnika Toyotinih automobila najpoznatijem japanskom proizvođaču."

Mickey

pre 2 godine

Auto ne izgleda lose, posebno u ovoj crno beloj varijanti.
Inace, unutra plastikaner teski, i jako skucen.
Cene - užasno preterane za ovako mali auto, hybrid ide na 34+k za 116KS i ne postoji jaci motor.
Klasican benzinac im je 125KS i ide do 24+k.

Mislim da za ove cifre u crossover klasi, konkurencija ima mnogo da ponudi!

m@rko

pre 2 godine

20 i kusur hiljada za ovog kikireza...Dacia Sandero Stepway je za ovo kosmicki brod.
(Kobaja Grande, 02. decembar 2021 13:11)


A da mozda pogledas kako ce ti izgledati ta Dacia za 5-6 godina a kako Toyota??

Poznavalac

pre 2 godine

Video sam auto u salonu i imao probnu vožnju.
Utisak u vožnji (do 70 km/h) sjajan. Ugladjen, fin, udoban, mekan, precizan.
Enterijer jeftin, spolja lim i finalna obrada Dačija fazon. Motor je trocilindraš, ne znam zašto se išlo na tu varijantu. Osim poverenja u Toyotu, malo šta ovaj auto preporučuje za kupovinu.

gagi4

pre 2 godine

Ako je ista valjalo kod Tojotinih hibrida to je bilo potpuno odsustvo buke i vibracije njihovih motora, i sada, ubace motor sa tri cilindra?! Vozio sam se u novoj Koroli sa tim motorom i to vise nije ona besumna prijatna Korola. Nisu mi jasni, sta su dobili sa tim, ali podpisujem da je predhodni cetvorocilindras od 1600 cm daleko bolji motor od ovog sada.

boki

pre 2 godine

Jeste motor i mehanika dobro ali plastika i detalji koji su u rangu Dacije (mislim da je i Fiat bolji) je porazno. Zet je kupio novi Rav4 Hybrid pre par meseci, oko 45 000eur, top oprema a unutra oplata vrata kao na igrački, zveči, šuška na dodir, zatvaranje vrata sa zvukom auta starog 25 godina, koza na sedistima izgleda kao najlosiji kineski skaj (pitanje da li je to koža uopste) i to sve za 45 000€
I on sam kaže da su detalji unutra ispod svakog minimuma, uporedio ga sa Kodiakom iz Škode koja po njemu unutra izgleda kao Majbah za Toyotu.
Meni je nazmislivo da ovi mali autici koje su podigli 10 cm tipa yarisa kostaju 25-30 000€!? Ko ovo kupi za taj novac nije se pomucio za isti.

gagi4

pre 2 godine

Da se nadovezem oko ta 3 cilindra, Iz bogatog iskustva, 5 godina, predjenih 250 hiljada sa jednim takvim motorom. Sve je to lepo do nekih 50 hiljada, a onda, ne znam zasto, pocinje motor da bude bucniji, vibracije postaju jace, donji nosac motora strada prvi put i tada treba odmah kupiti 3-4 jer cete ga stalno menjati. Kvacilo traje neuporedivo krace od normalnog motora, a treba znati da svi turbo motorici imaju plivajuci zamajac. Gotovo svi trose ulje u startu, tako da sam otvarao haubu cesce nego kod starih kola! Potrosnja!? Neka vas niko ne laze, trose isto kao i bilo koji atmosferac od 1.6 cm. Drugim recima, nije mi jasno zasto postoje, ne vidim njihovu prednost, a ja tako nesto vise nikada necu kuputi, zao mi je samo sto su to smece poceli da ugradjuju u hibride, oni su bili poslednja nada opstanka cetri cilindra!

razočaran

pre 2 godine

Vozio sam se u novoj Koroli sa tim motorom i to vise nije ona besumna prijatna Korola. Nisu mi jasni, sta su dobili sa tim, ali podpisujem da je predhodni cetvorocilindras od 1600 cm daleko bolji motor od ovog sada.
(gagi4, 2. decembar 2021 20:46)

Vozim prethodnog jarisa SOL 1,5 vvti sa 4 cilindra i hteo sam da se zanovim sa novim SOL 1,5 vvti sa 3 cilindra.Dva puta sam ga uzimao na test vožnju.Jeste startniji ali vibracije i opšta kultura rada su na strani starog yarisa.Neverovatno je da se onako jako osete vibracije kada se gas pritisne do kraja.Čak se nekada i unutrašnji retrovizor zatrese.Čim prestane ubrzanje smiri se.Jako ružan osećaj sa 3 cilindra.A taj isti motor je sada u koroli i u ovom jaris krosu.
Odustao sam od zamene.

Pop

pre 2 godine

Znači kreće cijena, od 17.500...

...to je i neki maksimim koji bih, eventualno, dao, mada...

...bih možda pre uzeo 2008, makar i 1.2...

The Unforgiven

pre 2 godine

Otiđi malo na Toyota forum Srbija i prati neko vreme pa ćeš da vidiš milion žalopojki vlasnika zbog kvarova i fušeraja tog najpouzdanijeg brenda. Kakvih tu bisera od kvarova i pritužbi nezadovoljnih vlasnika ima to je za ne poverovati.
(realno, 3. decembar 2021 11:16)
-------------------------

Imamo 2015 Yaris u familiji. 1.5 benzinac. Automatik. 167.000 milja trenutno na satu (267.000 km). Zamena ulja svakih 5.000 milja, 2 puta zamenjeno ulje u menjacu, 2 puta menjane plocice na kocnicama. Jedino sto sam menjao cesto su sijalice na prednjim svetlima dok nisam ugradio malo skuplje LED. Eto, to nam je najveci "kvar" koji smo imali.
Kakvi crni "biseri od kvarova" i kakve crne "prituzbe nezadovoljnih vlasnika"???

The Unforgiven

pre 2 godine

@pekmez,
Ti bi da dobijes Toyotu po ceni Peugeota? HAHAHA
Druze, pouzdanost se uvek naplacivala. Bez brige - ono sta mozda platis vise u startu za Toyotu ustedes mnogo vise tokom godina vlasnistva jer na popravke skoro i da neces trositi novac.

Gmaz

pre 2 godine

Koliko linija viška u dizajnu... Ovo izgleda kao AIWA dvokasetaš iz devedesetih. Da smeju da stave plave diode na auto, kontam da bi svetleo kao fontana na Slaviji.

roske78

pre 2 godine

stvarno sam ljubitelj automobila, a imam i solidan zeludac, ali odavno, odavno, nisam vidio nista ruznije, pogotovo od nekog velikoserijskog proizvodjaca, a ni neprakticnije, jednostavno, mozda jedini auto koji bi me stvarno bilo sramota da vozim, jer bih time o sebi slao poruku da sam bas bas mentol kad sam ovo izabrao

realno

pre 2 godine

@pekmez,
Ti bi da dobijes Toyotu po ceni Peugeota? HAHAHA
Druze, pouzdanost se uvek naplacivala. Bez brige - ono sta mozda platis vise u startu za Toyotu ustedes mnogo vise tokom godina vlasnistva jer na popravke skoro i da neces trositi novac.
(The Unforgiven, 2. decembar 2021 19:34)

Otiđi malo na Toyota forum Srbija i prati neko vreme pa ćeš da vidiš milion žalopojki vlasnika zbog kvarova i fušeraja tog najpouzdanijeg brenda. Kakvih tu bisera od kvarova i pritužbi nezadovoljnih vlasnika ima to je za ne poverovati.

Kosilica a ne auto

pre 2 godine

Na prvi pogled mi se auto svideo, odem u salon Toyota da ga detaljnije pogledam, razmišljaj sam da ga kupim ženi. Sednem i automobil i razočaram se totalno, unutra tesno, nema mesta, dizajn i završna obrada mi se nisu svideli. Još kad mi je prodavac rekao da je motor sa 1.5 litara ali 3 cilindra, nisam ni želeo test vožnju. Vozio sam jednom u rent a car Mini sa 3 cilindra i to mi je bilo dovoljno, trese kao dizel nekada. Zahvalio se prodavcu na vremenu i otišao.

Radovan

pre 2 godine

Prelaskom sa 4 cilindra na 3 cilindra, ostvarena je ušteda gigantskih razmera u najskupljoj rupi u automobilu.
I onda vas marketinške službe fabrika ubeđuju da je to urađeno zbog vašeg interesa. I da su oni zbog toga morali mnogo da rade i potroše dosta sredstava, kako bi vam skuplje naplatili.
A onda kroz neko vreme počnete da plaćate skupe programirane: troškove pohabanih materijala i kvarova.
I sve to u našu korist korišćenja njihovih komplikovanih inovativnih tehničkih vozila.

Nekada je pošten i ozbiljan svet ovo nazivao "zakidanje na vagi". I pljuvali ste po njima.
Ne dam moj oldtajmer napravljen od provernih konstrukcionih rešenja i kvalitetnih materijala, pogonjen sa benzinom i gasom.
Premda je loženje pravilno osušenih drva najčistije od svih energenata.

NNN

pre 2 godine

Meni se baš sviđa auto, a verujem i da je prilično dobar,
međutim ovo potpuno maši poentu (bar kod nas, a sigurno i šire) kupovinu automobila B klase - to su ljudi kupovali zato što im zavavršava sve što im je realna potreba i košta oko 10 hiljada evra, a ovo ide oko 30 hiljada (testirani model), to je basmisleno za ovu klasu.

Alexa

pre 2 godine

Bio sam na probnoj voznji cim je izaso iskreno previse je jeftino uradjen lepo samo izgleda al mi je ko Konzerva i nisam uopste zainteresovan, mozda ako dodje bolja verzija, kad zatvorite vrata vidite dal to vredi ili ne. To je moje licno misljenje.

Japanac

pre 2 godine

Jos nismo videli Hondu HVR bice puno bolja od Yarisa i po dizajnu i po udobnosti i tovarnog prostora sa svojim madzik sedistima i kvalitetu elektronike.

pekmez

pre 2 godine

@The Unforgiven Pouzdanost motora sa tri klipa... Ma važi. U poslednje vreme, još su ljudi počeli da me ubeđuju kako je motor sa tri klipa bolji od motora sa četiri. I kada pogledam trenutan izbor Tojotinih modela, izgleda kao da je pouzdanost jedina karta na koju Tojota igra. Možeš da se smeješ koliko hoćeš, ali udobnost, prostranost, generalna praktičnost, kvalitet enterijera i kvalitet finiša, definitivno nije na njihovoj strani.

Programer

pre 2 godine

25 hiljada?!?
Passat 2020-21, a4 2020+...ljudske mašine, 2 litre
Ovo s tri cilindra ne bi ni razmatrao
(MiKajlo, 3. decembar 2021 15:52) # Link komentara


Ovo je tipican komentar lika koji vozi "dobro auto" - u prevodu "dizlo" koje je kupio od preprodanava iz Njemacku "nov nov nov" iz 2012-te godine da "pravih 170 tisuca"!

I ne moze covek da se nacudi kako to da Svabo prodaje Audi "dizlo" od 2000 kubika staro 10 godina za 2 tisuce eura.
I jos mu se pogorsa raspolozenje kad vidi da Yaris star 10 godina u istoj "Njemackoj" kosta vise nego njegovo Audi dizlo!

Robi

pre 2 godine

Bas je ruzan, top za ruznocu. Ne samo da mi je ruzan,vec se i po malo i gadim, narocito sa ta 3 cilindra. I jos traze debele novce za ovo?! Ma,od mene moze i krila da ima...no,svakako vidim u njemu decu bogatih roditelja kako ga voze...i da jos dodam one sto ih kupuju zeni-za da im vozi decu u vrtic/skolu, oni su mi nesto nestali sa sajta...ili su pokuvali silne ljute Suv masine do sada..pa ovo slabo gledaju.

yaro

pre 2 godine

@Programer Druže, kad si tako pametan, otiđi na "mobile de" pa uporedi cene umjesto što se tu blamiraš. Praktično svaki Audi A1 (koji bi bio ekvivalent Yarisu) je bio skuplji od Yarisa, ekvivalentno godinama i kilometraži.

roske78

pre 2 godine

stvarno sam ljubitelj automobila, a imam i solidan zeludac, ali odavno, odavno, nisam vidio nista ruznije, pogotovo od nekog velikoserijskog proizvodjaca, a ni neprakticnije, jednostavno, mozda jedini auto koji bi me stvarno bilo sramota da vozim, jer bih time o sebi slao poruku da sam bas bas mentol kad sam ovo izabrao

The Unforgiven

pre 2 godine

@pekmez,
Ti bi da dobijes Toyotu po ceni Peugeota? HAHAHA
Druze, pouzdanost se uvek naplacivala. Bez brige - ono sta mozda platis vise u startu za Toyotu ustedes mnogo vise tokom godina vlasnistva jer na popravke skoro i da neces trositi novac.

Ivan

pre 2 godine

Ko jednom kupi Toyotu, druge proizvođače smatra neozbiljnim. Jednostavno nisu za poređenje. Ovde ima smešnih komentara i poređenja nekih koji Tozotu nikada nisu imali. Jedan tvrdi da automatski menjač troši više. Da, ali ne kod Toyote jer njen e-CVT i nije menjač kakav znate iz drugih automobila. On ne menja brzine i nikad se ne kvari, a nema troškove održavanja. Nema kvačilo, nema PK kaiš (nema velikog servisa), klima radi na struju, kočnice su osmišljene drugačije pa mnogo duže traju... Mnogo nečega što će u evropskim automobilima biti za 20 godina Toyota je napravila još pre 20 godina. Vozim Toyotin hibrid star 16 godina i znam odlično kakav je i šta je. Poređenje Toyote sa nekom Dačijom ili bilo kojim evropskim automobilom je krajnje neozbiljno.

The Unforgiven

pre 2 godine

Otiđi malo na Toyota forum Srbija i prati neko vreme pa ćeš da vidiš milion žalopojki vlasnika zbog kvarova i fušeraja tog najpouzdanijeg brenda. Kakvih tu bisera od kvarova i pritužbi nezadovoljnih vlasnika ima to je za ne poverovati.
(realno, 3. decembar 2021 11:16)
-------------------------

Imamo 2015 Yaris u familiji. 1.5 benzinac. Automatik. 167.000 milja trenutno na satu (267.000 km). Zamena ulja svakih 5.000 milja, 2 puta zamenjeno ulje u menjacu, 2 puta menjane plocice na kocnicama. Jedino sto sam menjao cesto su sijalice na prednjim svetlima dok nisam ugradio malo skuplje LED. Eto, to nam je najveci "kvar" koji smo imali.
Kakvi crni "biseri od kvarova" i kakve crne "prituzbe nezadovoljnih vlasnika"???

TSI krotitelj

pre 2 godine

"Šampion praktičnosti" ???
Dva puta sam detaljno sagledavao ovo vozilo i on može samo da se takmiči za titulu "šampiona skučenosti", jer mu je zadnja klupa katastrofična kako očajnom ponudom prostora, tako i uglom otvaranja zadnjih vrata. Ono je smehotres.
Što se tiče perfomansi, rekao bih da čak i Dačija Jogger 1,0 TCe ima bolje ubrzanje od svake varijante Yaris Cross-a (nehibrdne ili hibridne, 2WD ili 4WD,bez razlike), a u svetu hibrida, recimo, da npr. hibridna Honda Jazz ima značajno bolje ubrzanje (9,4-9,9).
Da ne kažem da Dačija Sandero ima u kabini više USB i 12V priključaka od najskupljeg Yaris Cross-a.
Ili da je Yaris Cross dostupan i kao halogenac (a Dačija nije).
Cenu da i ne komentarišem, jer može maltene hibridni RAV (u Style opremi) da se kupi za cenu više varijante Yaris Cross-a.
Inače, SUV B segment je jako rastegljiv pojam, pa je tu sa 418 cm i ovaj Yaris Cross, ali i npr. nova Honda HR-V sa 434 cm.
No, ne sumnjam da će dobro da se prodaje "ako se uzme u obzir velika lojalnost postojećih vlasnika Toyotinih automobila najpoznatijem japanskom proizvođaču."

realno

pre 2 godine

@pekmez,
Ti bi da dobijes Toyotu po ceni Peugeota? HAHAHA
Druze, pouzdanost se uvek naplacivala. Bez brige - ono sta mozda platis vise u startu za Toyotu ustedes mnogo vise tokom godina vlasnistva jer na popravke skoro i da neces trositi novac.
(The Unforgiven, 2. decembar 2021 19:34)

Otiđi malo na Toyota forum Srbija i prati neko vreme pa ćeš da vidiš milion žalopojki vlasnika zbog kvarova i fušeraja tog najpouzdanijeg brenda. Kakvih tu bisera od kvarova i pritužbi nezadovoljnih vlasnika ima to je za ne poverovati.

m@rko

pre 2 godine

20 i kusur hiljada za ovog kikireza...Dacia Sandero Stepway je za ovo kosmicki brod.
(Kobaja Grande, 02. decembar 2021 13:11)


A da mozda pogledas kako ce ti izgledati ta Dacia za 5-6 godina a kako Toyota??

Japanac

pre 2 godine

Jos nismo videli Hondu HVR bice puno bolja od Yarisa i po dizajnu i po udobnosti i tovarnog prostora sa svojim madzik sedistima i kvalitetu elektronike.

boki

pre 2 godine

Jeste motor i mehanika dobro ali plastika i detalji koji su u rangu Dacije (mislim da je i Fiat bolji) je porazno. Zet je kupio novi Rav4 Hybrid pre par meseci, oko 45 000eur, top oprema a unutra oplata vrata kao na igrački, zveči, šuška na dodir, zatvaranje vrata sa zvukom auta starog 25 godina, koza na sedistima izgleda kao najlosiji kineski skaj (pitanje da li je to koža uopste) i to sve za 45 000€
I on sam kaže da su detalji unutra ispod svakog minimuma, uporedio ga sa Kodiakom iz Škode koja po njemu unutra izgleda kao Majbah za Toyotu.
Meni je nazmislivo da ovi mali autici koje su podigli 10 cm tipa yarisa kostaju 25-30 000€!? Ko ovo kupi za taj novac nije se pomucio za isti.

Alexa

pre 2 godine

Bio sam na probnoj voznji cim je izaso iskreno previse je jeftino uradjen lepo samo izgleda al mi je ko Konzerva i nisam uopste zainteresovan, mozda ako dodje bolja verzija, kad zatvorite vrata vidite dal to vredi ili ne. To je moje licno misljenje.

pekmez

pre 2 godine

@The Unforgiven Pouzdanost motora sa tri klipa... Ma važi. U poslednje vreme, još su ljudi počeli da me ubeđuju kako je motor sa tri klipa bolji od motora sa četiri. I kada pogledam trenutan izbor Tojotinih modela, izgleda kao da je pouzdanost jedina karta na koju Tojota igra. Možeš da se smeješ koliko hoćeš, ali udobnost, prostranost, generalna praktičnost, kvalitet enterijera i kvalitet finiša, definitivno nije na njihovoj strani.

Pop

pre 2 godine

Znači kreće cijena, od 17.500...

...to je i neki maksimim koji bih, eventualno, dao, mada...

...bih možda pre uzeo 2008, makar i 1.2...

Robi

pre 2 godine

Bas je ruzan, top za ruznocu. Ne samo da mi je ruzan,vec se i po malo i gadim, narocito sa ta 3 cilindra. I jos traze debele novce za ovo?! Ma,od mene moze i krila da ima...no,svakako vidim u njemu decu bogatih roditelja kako ga voze...i da jos dodam one sto ih kupuju zeni-za da im vozi decu u vrtic/skolu, oni su mi nesto nestali sa sajta...ili su pokuvali silne ljute Suv masine do sada..pa ovo slabo gledaju.

Programer

pre 2 godine

25 hiljada?!?
Passat 2020-21, a4 2020+...ljudske mašine, 2 litre
Ovo s tri cilindra ne bi ni razmatrao
(MiKajlo, 3. decembar 2021 15:52) # Link komentara


Ovo je tipican komentar lika koji vozi "dobro auto" - u prevodu "dizlo" koje je kupio od preprodanava iz Njemacku "nov nov nov" iz 2012-te godine da "pravih 170 tisuca"!

I ne moze covek da se nacudi kako to da Svabo prodaje Audi "dizlo" od 2000 kubika staro 10 godina za 2 tisuce eura.
I jos mu se pogorsa raspolozenje kad vidi da Yaris star 10 godina u istoj "Njemackoj" kosta vise nego njegovo Audi dizlo!

Poznavalac

pre 2 godine

Video sam auto u salonu i imao probnu vožnju.
Utisak u vožnji (do 70 km/h) sjajan. Ugladjen, fin, udoban, mekan, precizan.
Enterijer jeftin, spolja lim i finalna obrada Dačija fazon. Motor je trocilindraš, ne znam zašto se išlo na tu varijantu. Osim poverenja u Toyotu, malo šta ovaj auto preporučuje za kupovinu.

Gmaz

pre 2 godine

Koliko linija viška u dizajnu... Ovo izgleda kao AIWA dvokasetaš iz devedesetih. Da smeju da stave plave diode na auto, kontam da bi svetleo kao fontana na Slaviji.

Урке

pre 2 godine

Препотентан чланак, шампион практичности а слика гепека са неравном површином кад се оборе седишта и товарном ивицом од пола метра...

gagi4

pre 2 godine

Ako je ista valjalo kod Tojotinih hibrida to je bilo potpuno odsustvo buke i vibracije njihovih motora, i sada, ubace motor sa tri cilindra?! Vozio sam se u novoj Koroli sa tim motorom i to vise nije ona besumna prijatna Korola. Nisu mi jasni, sta su dobili sa tim, ali podpisujem da je predhodni cetvorocilindras od 1600 cm daleko bolji motor od ovog sada.

Kosilica a ne auto

pre 2 godine

Na prvi pogled mi se auto svideo, odem u salon Toyota da ga detaljnije pogledam, razmišljaj sam da ga kupim ženi. Sednem i automobil i razočaram se totalno, unutra tesno, nema mesta, dizajn i završna obrada mi se nisu svideli. Još kad mi je prodavac rekao da je motor sa 1.5 litara ali 3 cilindra, nisam ni želeo test vožnju. Vozio sam jednom u rent a car Mini sa 3 cilindra i to mi je bilo dovoljno, trese kao dizel nekada. Zahvalio se prodavcu na vremenu i otišao.

gagi4

pre 2 godine

Da se nadovezem oko ta 3 cilindra, Iz bogatog iskustva, 5 godina, predjenih 250 hiljada sa jednim takvim motorom. Sve je to lepo do nekih 50 hiljada, a onda, ne znam zasto, pocinje motor da bude bucniji, vibracije postaju jace, donji nosac motora strada prvi put i tada treba odmah kupiti 3-4 jer cete ga stalno menjati. Kvacilo traje neuporedivo krace od normalnog motora, a treba znati da svi turbo motorici imaju plivajuci zamajac. Gotovo svi trose ulje u startu, tako da sam otvarao haubu cesce nego kod starih kola! Potrosnja!? Neka vas niko ne laze, trose isto kao i bilo koji atmosferac od 1.6 cm. Drugim recima, nije mi jasno zasto postoje, ne vidim njihovu prednost, a ja tako nesto vise nikada necu kuputi, zao mi je samo sto su to smece poceli da ugradjuju u hibride, oni su bili poslednja nada opstanka cetri cilindra!

Radovan

pre 2 godine

Prelaskom sa 4 cilindra na 3 cilindra, ostvarena je ušteda gigantskih razmera u najskupljoj rupi u automobilu.
I onda vas marketinške službe fabrika ubeđuju da je to urađeno zbog vašeg interesa. I da su oni zbog toga morali mnogo da rade i potroše dosta sredstava, kako bi vam skuplje naplatili.
A onda kroz neko vreme počnete da plaćate skupe programirane: troškove pohabanih materijala i kvarova.
I sve to u našu korist korišćenja njihovih komplikovanih inovativnih tehničkih vozila.

Nekada je pošten i ozbiljan svet ovo nazivao "zakidanje na vagi". I pljuvali ste po njima.
Ne dam moj oldtajmer napravljen od provernih konstrukcionih rešenja i kvalitetnih materijala, pogonjen sa benzinom i gasom.
Premda je loženje pravilno osušenih drva najčistije od svih energenata.

Mickey

pre 2 godine

Auto ne izgleda lose, posebno u ovoj crno beloj varijanti.
Inace, unutra plastikaner teski, i jako skucen.
Cene - užasno preterane za ovako mali auto, hybrid ide na 34+k za 116KS i ne postoji jaci motor.
Klasican benzinac im je 125KS i ide do 24+k.

Mislim da za ove cifre u crossover klasi, konkurencija ima mnogo da ponudi!

maxy

pre 2 godine

Ode B segment cenovno u nebo. Ne tako davno, za 25000 su se kupovale limuzine D segmenta, a danas malo bolje opremljen auto B segmenta.

Inače, baterije nisu nikl-metal hibridne, nego nikl-metal hidridne.

yaro

pre 2 godine

@Programer Druže, kad si tako pametan, otiđi na "mobile de" pa uporedi cene umjesto što se tu blamiraš. Praktično svaki Audi A1 (koji bi bio ekvivalent Yarisu) je bio skuplji od Yarisa, ekvivalentno godinama i kilometraži.

NNN

pre 2 godine

Meni se baš sviđa auto, a verujem i da je prilično dobar,
međutim ovo potpuno maši poentu (bar kod nas, a sigurno i šire) kupovinu automobila B klase - to su ljudi kupovali zato što im zavavršava sve što im je realna potreba i košta oko 10 hiljada evra, a ovo ide oko 30 hiljada (testirani model), to je basmisleno za ovu klasu.

Урке

pre 2 godine

Цене све одоше горе, станови, аутомобили, храна, техника, значи никад нормалног живота овде :/// да је и 1000€ тренутни стварни просек не би била куповна моћ боља него пре 15 година са дупло мање...

razočaran

pre 2 godine

Vozio sam se u novoj Koroli sa tim motorom i to vise nije ona besumna prijatna Korola. Nisu mi jasni, sta su dobili sa tim, ali podpisujem da je predhodni cetvorocilindras od 1600 cm daleko bolji motor od ovog sada.
(gagi4, 2. decembar 2021 20:46)

Vozim prethodnog jarisa SOL 1,5 vvti sa 4 cilindra i hteo sam da se zanovim sa novim SOL 1,5 vvti sa 3 cilindra.Dva puta sam ga uzimao na test vožnju.Jeste startniji ali vibracije i opšta kultura rada su na strani starog yarisa.Neverovatno je da se onako jako osete vibracije kada se gas pritisne do kraja.Čak se nekada i unutrašnji retrovizor zatrese.Čim prestane ubrzanje smiri se.Jako ružan osećaj sa 3 cilindra.A taj isti motor je sada u koroli i u ovom jaris krosu.
Odustao sam od zamene.