Sreda, 22.09.2021.

13:10

Koliko je bezbedan novi Teslin upravljač: Postoje ozbiljni rizici u vožnji VIDEO

Izvor: Izvor: B92, Revijahak.hr

Koliko je bezbedan novi Teslin upravljaè: Postoje ozbiljni rizici u vožnji VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

18 Komentari

Sortiraj po:

Goxy

pre 2 godine

Dizajn je tako odvratno odbojan, prost, jednostavan, kao za imbecile. Nema niakvih karakteristicnih detalja, nema emocija, hemije, a i vidi se da nije praktican, greskom se pritiskaju dugmici na njemu prilikom okretanja, migavci, brisaci, sirena, jednom reci smece.

Greške u korakima

pre 2 godine

Gosn Musk forsira ovo rešenje. On forsira i minimalizam enterijera presečen velikim displejima.
Kada pogledam displej enterijer, klasičan volan tu estetski stoji vanvremenski ružno. Relikt prošlosti. Npr. onako kako izgleda novi E Megan.
Budževina starog i novog. Ili Mercedes. Daska za peglanje iza volana. Tu sada odskače displej, itd.
Mislim da je razlog zbog koga gospodičić Musk gura autonomnu vožnju vrlo prizeman. On više ne može da gleda volan. Kvari mu hiper enterijer.
A enterijer mu je opet - hiper do moga. Zato je Rimac uzeo dizajnere Ferrarija, itd, itd.
Bitka je to ljuta, a bitku za dizajn enterijera dobila je Alfa pre 6 godina sa Giulliom.
U vreme međukoraka ka autonomnoj vožnji bez volana, proizvođači hrane kičem od 80 inča masu bez ukusa

Aha

pre 2 godine

Svaki dan novi negativni tekst o Tesli, pa dobro. Valjda će nam biti lakše što ne možemo da je vozimo, čak i oni koji bi želeli.
A ja, kad bih živeo u nekoj drugoj državi i mogao da je kupim, insistirao bih baš na tom “nebezbednom” upravljaču.
Verujem da je bi meni bio potaman.

brm

pre 2 godine

Meni se iskreno ne sviđa, a verovatno nije ni najbezbednije, posebno što većina ljudi ne zna ni kako da koristi ovaj volan, jer se to ne uči u autoškoli. Ovo je klasičan trkački volan, gde kada se skreće, ruke sa volana se ne skidaju niti u jednom momentu, niti se pomera njihov položaj na volanu. Za okretanje volana 180 stepeni treba da ukristite ruke, kako to radi profi vozači u trkama. U suprotnom, ovaj volan gubi sav smisao.

Činjenice i propaganda

pre 2 godine

Nešto se mislim. Da izbace upravljač u potpunosti i ostave samo glasovne komande, skreni levo, skreni desno, malo, još malo...

Buduci vlasnik Tesle

pre 2 godine

Ovo bi moglo da bude reseno na taj nacin da sto vise zakrecete volan on jos vise zakrece tockove. Tada ne bi morao da se za maksimano zakretanje tockova volan zakrene 270 stepeni nego najvise 45. Time bi stvar bila resena.

Djunta

pre 2 godine

Evo kakve njuske imaju kintu za Teslu. Frustratori. Svako ko bi se opredelio za ovakav volan bi trebalo da bude u obavezi da uradi idiot-test. Pravis, radjas, hranis i onda naidje neka ovakva njuska i pokosi dete jer ima nakazu u rukama a ne volan.

Grunf

pre 2 godine

To je upravljač za hipstere koji ne znaju da voze ni sa normalnim upravljačem. Njima je najbitnija veličina ekrana u autu i koliko brzo bluetooth povezuje telefon. Ostali normalni vozači će i dalje sa okruglim upravljačem.

Grunf

pre 2 godine

To je upravljač za hipstere koji ne znaju da voze ni sa normalnim upravljačem. Njima je najbitnija veličina ekrana u autu i koliko brzo bluetooth povezuje telefon. Ostali normalni vozači će i dalje sa okruglim upravljačem.

brm

pre 2 godine

Meni se iskreno ne sviđa, a verovatno nije ni najbezbednije, posebno što većina ljudi ne zna ni kako da koristi ovaj volan, jer se to ne uči u autoškoli. Ovo je klasičan trkački volan, gde kada se skreće, ruke sa volana se ne skidaju niti u jednom momentu, niti se pomera njihov položaj na volanu. Za okretanje volana 180 stepeni treba da ukristite ruke, kako to radi profi vozači u trkama. U suprotnom, ovaj volan gubi sav smisao.

Djunta

pre 2 godine

Evo kakve njuske imaju kintu za Teslu. Frustratori. Svako ko bi se opredelio za ovakav volan bi trebalo da bude u obavezi da uradi idiot-test. Pravis, radjas, hranis i onda naidje neka ovakva njuska i pokosi dete jer ima nakazu u rukama a ne volan.

Činjenice i propaganda

pre 2 godine

Nešto se mislim. Da izbace upravljač u potpunosti i ostave samo glasovne komande, skreni levo, skreni desno, malo, još malo...

Buduci vlasnik Tesle

pre 2 godine

Ovo bi moglo da bude reseno na taj nacin da sto vise zakrecete volan on jos vise zakrece tockove. Tada ne bi morao da se za maksimano zakretanje tockova volan zakrene 270 stepeni nego najvise 45. Time bi stvar bila resena.

Aha

pre 2 godine

Svaki dan novi negativni tekst o Tesli, pa dobro. Valjda će nam biti lakše što ne možemo da je vozimo, čak i oni koji bi želeli.
A ja, kad bih živeo u nekoj drugoj državi i mogao da je kupim, insistirao bih baš na tom “nebezbednom” upravljaču.
Verujem da je bi meni bio potaman.

Greške u korakima

pre 2 godine

Gosn Musk forsira ovo rešenje. On forsira i minimalizam enterijera presečen velikim displejima.
Kada pogledam displej enterijer, klasičan volan tu estetski stoji vanvremenski ružno. Relikt prošlosti. Npr. onako kako izgleda novi E Megan.
Budževina starog i novog. Ili Mercedes. Daska za peglanje iza volana. Tu sada odskače displej, itd.
Mislim da je razlog zbog koga gospodičić Musk gura autonomnu vožnju vrlo prizeman. On više ne može da gleda volan. Kvari mu hiper enterijer.
A enterijer mu je opet - hiper do moga. Zato je Rimac uzeo dizajnere Ferrarija, itd, itd.
Bitka je to ljuta, a bitku za dizajn enterijera dobila je Alfa pre 6 godina sa Giulliom.
U vreme međukoraka ka autonomnoj vožnji bez volana, proizvođači hrane kičem od 80 inča masu bez ukusa

Goxy

pre 2 godine

Dizajn je tako odvratno odbojan, prost, jednostavan, kao za imbecile. Nema niakvih karakteristicnih detalja, nema emocija, hemije, a i vidi se da nije praktican, greskom se pritiskaju dugmici na njemu prilikom okretanja, migavci, brisaci, sirena, jednom reci smece.

Aha

pre 2 godine

Svaki dan novi negativni tekst o Tesli, pa dobro. Valjda će nam biti lakše što ne možemo da je vozimo, čak i oni koji bi želeli.
A ja, kad bih živeo u nekoj drugoj državi i mogao da je kupim, insistirao bih baš na tom “nebezbednom” upravljaču.
Verujem da je bi meni bio potaman.

Djunta

pre 2 godine

Evo kakve njuske imaju kintu za Teslu. Frustratori. Svako ko bi se opredelio za ovakav volan bi trebalo da bude u obavezi da uradi idiot-test. Pravis, radjas, hranis i onda naidje neka ovakva njuska i pokosi dete jer ima nakazu u rukama a ne volan.

Grunf

pre 2 godine

To je upravljač za hipstere koji ne znaju da voze ni sa normalnim upravljačem. Njima je najbitnija veličina ekrana u autu i koliko brzo bluetooth povezuje telefon. Ostali normalni vozači će i dalje sa okruglim upravljačem.

Buduci vlasnik Tesle

pre 2 godine

Ovo bi moglo da bude reseno na taj nacin da sto vise zakrecete volan on jos vise zakrece tockove. Tada ne bi morao da se za maksimano zakretanje tockova volan zakrene 270 stepeni nego najvise 45. Time bi stvar bila resena.

Greške u korakima

pre 2 godine

Gosn Musk forsira ovo rešenje. On forsira i minimalizam enterijera presečen velikim displejima.
Kada pogledam displej enterijer, klasičan volan tu estetski stoji vanvremenski ružno. Relikt prošlosti. Npr. onako kako izgleda novi E Megan.
Budževina starog i novog. Ili Mercedes. Daska za peglanje iza volana. Tu sada odskače displej, itd.
Mislim da je razlog zbog koga gospodičić Musk gura autonomnu vožnju vrlo prizeman. On više ne može da gleda volan. Kvari mu hiper enterijer.
A enterijer mu je opet - hiper do moga. Zato je Rimac uzeo dizajnere Ferrarija, itd, itd.
Bitka je to ljuta, a bitku za dizajn enterijera dobila je Alfa pre 6 godina sa Giulliom.
U vreme međukoraka ka autonomnoj vožnji bez volana, proizvođači hrane kičem od 80 inča masu bez ukusa

Činjenice i propaganda

pre 2 godine

Nešto se mislim. Da izbace upravljač u potpunosti i ostave samo glasovne komande, skreni levo, skreni desno, malo, još malo...

Goxy

pre 2 godine

Dizajn je tako odvratno odbojan, prost, jednostavan, kao za imbecile. Nema niakvih karakteristicnih detalja, nema emocija, hemije, a i vidi se da nije praktican, greskom se pritiskaju dugmici na njemu prilikom okretanja, migavci, brisaci, sirena, jednom reci smece.

brm

pre 2 godine

Meni se iskreno ne sviđa, a verovatno nije ni najbezbednije, posebno što većina ljudi ne zna ni kako da koristi ovaj volan, jer se to ne uči u autoškoli. Ovo je klasičan trkački volan, gde kada se skreće, ruke sa volana se ne skidaju niti u jednom momentu, niti se pomera njihov položaj na volanu. Za okretanje volana 180 stepeni treba da ukristite ruke, kako to radi profi vozači u trkama. U suprotnom, ovaj volan gubi sav smisao.