Sreda, 22.09.2021.

08:30

Test polovnjaka: Nissan Qashqai VIDEO

Izvor: B92

Test polovnjaka: Nissan Qashqai VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

60 Komentari

Sortiraj po:

dopadalo se to ili ne

pre 2 godine

Ovaj novi QQ nije značajno veće ponude prostora za putnike u odnosu na stari. Stari je bio ispod proseka klase potom pitanju, prosto - inferioran, a i novi je, jer je cela ta klasa u medjuvremenu više narasla nego li novi QQ u odnosu na stari. A čak ni opremom nije mnogo napredovao. Ono što Nissan zove ProPilot ( a nudi tek od četvrtog paketa opreme kao standard i kod novog QQ-a ), to odavno ima čak i bazni yaris.

Iga

pre 2 godine

Tiguan je pola broja veće vozilo po vanjskim gabaritima a iznutra je broj i pol veći od ovog nissana.
Bolje je izrađen i bolje
konstruisan s debljim limom.
Što se dizajna tiče tu svako ima svog favorita.

Milko

pre 2 godine

1.3-160. Tekna Plus. Kupljen nov u Martu ove godine za 25K eura.
Nemam puno zamerki. Već pomenuti prtljažnik je manji za putovanja, ali za grad i svakodnevne obaveze sasvim je u redu. Na 38 C leti, nedostaje klimatizacija pozadi.
S druge strane, okretan, brz, vrlo lagan za vožnju i ne zamara. Interijer odličan, sve sa kožom.
Sve u svemu odličan auto za plaćen novac. Vrlo sam zadovoljan.

Zvalavi

pre 2 godine

Milos...vozio sam se i u Tiguanu, nije moj, nisam ga vozio ali vise puta bio suvozac. Ako kazes da Tiguan ima bolji enterijer i da je udobniji od Kaskaia onda mislim da si mozda pristrasan. Tiguan izgleda toliko zastarelo i siromasno i u najvisem paketu, i dosta je tvrdji. Nisu to losa kola, nasi ljudi nikako da ukapiraju da losih kola maltene i nema vise, ali nisu udobnija, a posebno enterijer nije lepsi. Od volana pa do ventilacije, svega u tom delu, deluje da ne prati trend koji svi drugi proizvodjaci forsiraju.

Pera Srbin

pre 2 godine

Qashqai se pravi u Engleskoj a dizeli su Renoovi. Nije slučajno najprodavaniji u klasi. A što se tiče 1.5 dci dizela, da ne valja ne bi bio u Mercedesu.

Pera Srbin

pre 2 godine

Krosoveri su popularni za porodične ljude po gradovima, jer su karavani duži i veći je problem naći mesto za parkiranje. Ali na autoputu i magistrali, veći osovinski razmak karavana pokaže sve prednosti, a visina krosovera mane.

Srđan

pre 2 godine

Godinama jedan od najprodavanijih automobila u Velikoj Britaniji. Sasvim dovoljan pokazatelj vrednosti ovog vozila. Imam ga sa dodatnom opremom par godina, i osim kvara ventilatora hladnjaka na 140K Km (o kojem je ovde već pisano), nemam posebnih primedbi. U odnosu na cenu koju sam za njega platio pre dve godine, trenutno je u oglasima za 2-2.5K EUR skuplji. Prvi je QQ, ostali iz klase samo liče na njega uz nebitne kozmetičke promene.

janko

pre 2 godine

1.3 160ks automatik ide ko vetar troši 7l prosek extra oprema i lako se prodaje Gepek je solidan to nije auto za sverc nego za uzivanje i putovanje vi koji kudite ovaj auto vozili ste ga možda probno ali ja sam imao 1.2 prvi model ručni menjač 2 godine pa sam prodao 70000 km ni jedan kvar , pa sam kupio 1.3 sad ima 45000 ni jedan kvar neznam šta vi koji kudite očekujete za 25000 eur i nakon 2 god dobijate 20000 eur to je to

miki

pre 2 godine

vozim 4x4 1.6d čipovan na 155ks i generalno sam zadovoljan. Komentatori koji voze ovaj model su sve već rekli i dobro i loše. Ali bih dodao nekoliko stvari, pre svega na dimenzije gepeka. Gepek jeste mali ali šta očekujete od auta koji je dug 4.3 metra pa još zaobljen zbog aerodinamike. Zato Thule na krov i teraj. Naravno da Renegade ima više mesta unutra kad je kocka.
Povišen klirens i 4.3 metra, mogu da se parkiram gde god što je po bgd velika prednost. Mora se napraviti neki kompromis kod kupovine bilo kog auta.
Neko napisa da je qq golf u ovoj crossover klasi i tu se slažem skroz. Ne kvari se, drži cenu, uloženo dobijeno skroz ok odnos.
(trangefrange, 22. septembar 2021 20:21)

Zanimljivo da je QQ malo kraci od svih ostalih rivala, uvek sam mislio da se svi u toj klasi vrte oko 4.45m duzine ali QQ je malo ispod 4.4

realno

pre 2 godine

imam nissan navaru...ne znam kakav je QQ ali ono sa menjacem je tacno...na popravku menjaca sam do sada dao oko 2.500 eur...i sada na kraju mi majstor vraca pare ...nemoguca misija...

MK

pre 2 godine

Imam X-Traila sa istim motorom, 1.6Dci 131hp.
Ne znam kako je u qq, sigurno se bolje ponasa jer je laksa karoserija.
Motor je na lanac i dosta pouzdan, ima EGR niskog pritiska tako da je dosta umanjena sansa javljanja problema sa EGR ventilom
U pitanju je R9M oznaka motora koji se ugradjuje u xtraila, qashqaija, talismana, kadjara, megana, mercedesa c180 i v160 kombi.
Motor je inace dosta solidan, mala potrosnja (meni je oko nekih 6.2 litara prosek) a sa punim rezervoarom lagano prelazim 900-1000 km, doduse uglavnom sam otvorenom putu ali ga ni ne mazim nesto previse.
Od problema sto vam niko nece reci, fabricki je los ventilator, dobije luft na 150,160 hiljada, i zamena kosta od 150 do 250e sa rukama. I poklopac lanca ume da pusta malo ulje jer taj silikon propadne posle par godina.
(Sicario, 22. septembar 2021 19:42)

Sve tačno.Imao problem sa hladnjakom na 110000 km.Imam automatic 2016 godiste.Potrosnja je oko 7.2 lit/km kombinovano.Na otvorenom bude i ispod 4.5 lit/km.Ja bih jos dodao problem sa lambda sondom (sonda izduvnih gasova) Zamjena u ovlastenom servisu kosta oko 320 €.Čest problem kod Xtraila.Sve u svemu odlican auto.Qashkai je slican ali manji i manje komforan...

Milos Radunovic

pre 2 godine

Nissan je brend koji ima jedan od najslabijih kvaliteta od japanskih automobila. Puno problema i To sa skupim delovima, na prvom mestu menjač.

Milos

pre 2 godine

Tražio sam ga par meseci, dok nisam seo u Tiguan. Razlika u komforu, udobnosti, enterijeru, buci je ogromna. Nebo i zemlja u korist Tiguana...

šomi

pre 2 godine

Pristojan auto, sjajan motor 1.3, solidna udobnost, opremljenost i ležanje na putu, dok ne dođemo do upotrebljivosti tj. manjka prostora u gepeku i donekle na zadnjoj klupi - upravo onoga što se očekuje od SUV modela.
Što kolega komentator reče, samo karavani (po meni C segmenta su dovoljni). Nemojte mi na pomen karavana lupati minuse, potrebe ljudi sa dvoje male dece nisu iste kao onih bez dece/sa odraslom decom.

Chiko

pre 2 godine

Vozio QQ +2 facelift prve generacije, 2012, 1,6 dci, 130hp.
Jedan od najmanjih suv sa 7 sedišta ( deca su izdrzala i po 2000 km u +2 sedištima ) gepek od 500l, udoban, motor solidan, prešao oko 60kkm za tri godine. Problem sa start/stop, problem sa akumulatorima. Javna tajna da je to konstrukcijska greska ali ajde dokazi. Kada sam ( već isfrustriran ) menjao, nova generacija nije dolazila u obzir, a X-trail ima još manji gepek u +2 varijanti (450l).
Ne kažem da su loši automobili, naprotiv, čak se sada i ćale zagrejao za isti model. Nekad se tako zalomi.
Downsizing motora je nova moda, tek ćemo razmenjivati iskustva sa najnovijim modelima.
Sportski pozdrav.

zikapn

pre 2 godine

*Vozim Pezo 2008 GT 2021 i od prasine ne vidim Nisan u retrovizoru uopste ...
(DnK (°~°), 22. septembar 2021 19:00)

ne vidis ti prijatelju od instrunent table da je QQ ispred tebe?!

zikapn

pre 2 godine

QQ Gen 1. je bio revolucija u auto industriji, a redizajniran je bio i lep i dobar auto, narocito sa 1.6 benzincem. Gen 2. je malo podbacio, iako je i on dobar auto, ali konkurencija ga je sustigla i prestigla(Hyu/Kia). E sa trecom generacijm se QQ vraca na tron kompaktnih krosovera, ne SUV-ova, i mozda je jedini auto u segmentu koji jos koliko toliko ima "normalnu" motorizaciju, u vidu veoma dobrog 1.3t motora koji je i ponajbolji motor u klasi. Dakle ko kupuje nov auto a zeli krosover u C segmentu ne postoji bolja opcija od Qashqai-a ili dvojca iz koreje, Tucson/Sportage.

da, moje ime

pre 2 godine

u mojoj firmi imamo qq 2.i 3.generacije i predjenih ukupno preko 500k km sa njima(oko 50-60k km godisnje). ja sam vozio do italije i auto definitivno nije za duga putovanja.nije udoban i nema mesta za visoke ljude (ja sam 193cm).i gepek je mali. ono sto je prednost kod japanaca je sto daju dosta opreme. relativno je pouzdan. ali kao sto neko vec napisa, ovaj segment je potpuno precenjen.

trangefrange

pre 2 godine

vozim 4x4 1.6d čipovan na 155ks i generalno sam zadovoljan. Komentatori koji voze ovaj model su sve već rekli i dobro i loše. Ali bih dodao nekoliko stvari, pre svega na dimenzije gepeka. Gepek jeste mali ali šta očekujete od auta koji je dug 4.3 metra pa još zaobljen zbog aerodinamike. Zato Thule na krov i teraj. Naravno da Renegade ima više mesta unutra kad je kocka.
Povišen klirens i 4.3 metra, mogu da se parkiram gde god što je po bgd velika prednost. Mora se napraviti neki kompromis kod kupovine bilo kog auta.
Neko napisa da je qq golf u ovoj crossover klasi i tu se slažem skroz. Ne kvari se, drži cenu, uloženo dobijeno skroz ok odnos.

jevropa

pre 2 godine

Imam X trail, auto je klasa za Kia i Hyundai jer sam imao ranije oba. Ovde mnogi spominju Tiguana koji je jedan od najprecenjenijih auta ikada.

Reziel

pre 2 godine

Apsolutno ste u pravu da je QQ Golf krosover klase. Solidan u svemu, ni u čemu izuzetan. Pouzdan kao i svaki Nissan, skroz solidni Renoovi motori, korektna udobnost. Realno nije šampion prostora, ali nisu ni drugi mnogo bolji. Neko žrtvuje kabinu, neko gepek, ali su svi tu negde. Vidim da je više kritika na račun krosovera kao kategorije nego na sam Kaškaji, ali to je potpuno druga priča. Sa 4x4 pogonom i automatskim menjačem, teško je naći adekvatnog takmaca.

Sicario

pre 2 godine

Imam X-Traila sa istim motorom, 1.6Dci 131hp.
Ne znam kako je u qq, sigurno se bolje ponasa jer je laksa karoserija.
Motor je na lanac i dosta pouzdan, ima EGR niskog pritiska tako da je dosta umanjena sansa javljanja problema sa EGR ventilom
U pitanju je R9M oznaka motora koji se ugradjuje u xtraila, qashqaija, talismana, kadjara, megana, mercedesa c180 i v160 kombi.
Motor je inace dosta solidan, mala potrosnja (meni je oko nekih 6.2 litara prosek) a sa punim rezervoarom lagano prelazim 900-1000 km, doduse uglavnom sam otvorenom putu ali ga ni ne mazim nesto previse.
Od problema sto vam niko nece reci, fabricki je los ventilator, dobije luft na 150,160 hiljada, i zamena kosta od 150 do 250e sa rukama. I poklopac lanca ume da pusta malo ulje jer taj silikon propadne posle par godina.

Zvalavi

pre 2 godine

Da i ja podelim iskustvo. 2015. godiste, 1.6 motor, 131hp, pogon na prednjim, manuelni menjac (6 brzina). Auto je super, veoma malo mana. Potrosnja (mereno na 15.000km), grad (Bg), od 7 do maksimum 8l/100km, otvoren put do maksimum 6l a lagano se spusta na 5 pa i ispod (ako se vozi bez trkanja), autoput do 130, potrosnja oko 6l. Za mene to je vrhunska potrosnja. Jedine mane, bar za mene, su veoma plitak gepek, imam rezervnu gumu, i gepek je stvarno plitak, stavite kofer i vec je do "daske". Osim toga, fabricka navigacija je teska za upravljanje, nalazenje, tacskrin spor, ali opet skoro sve su veoma slabe ako ste navikli da koristite Gugl Maps i slicno. Panorama krov je totalno nepotreban, barem meni. Leti bas bije toplota odozgo, nije narocito prakticna, maltene je nikada ne koristim. I to je to od "mana". Kola su super, idu odlicno sa tim motorom. Solidno udobna (zimske 16-ice, letnje 18-ice). 360 kamera je odlicna, i pocetnik sa njom moze da parkira bez problema gde god zeli, a i svi ostali sistemi za pomoc vozacu su odlicni.

Комша

pre 2 godine

Гепек као код Клиа. Нека фала. Купиш СУВ а у њега може да стане две кесе из Линде. Ко воли нек изволи, за мене су каравани Ц сегмента најбоља комбинација цене, потрошње и простора. Данас би сви да се возе у џиповима, мисле да су битни кад су на висини. Класични комплекси. Коме данас у Србији реално треба 4х4 СУВ? Једино неком руралном човеку.

Japanac

pre 2 godine

Vozim QQ 2014. god. Kupljen 3 godine star. Do sada sam ja presao oko 70000 km (ukupno ima 130 000 km). Dizel 1.6, automatik.
Ovo je odlican auto. Najveca zamerka su mu relativno mali gepek i losije izolovana kabina, pa je bucan na brzinama preko 120-130 km/h. Inace, za vozaca poprilicno udoban, lako upravljiv i pregledan, automatski menjac odlican. Gledao sam oglase, dobro drzi cenu. Nisam imao do sada (Bogu hvala) bukvalno ni jedan kvar. Sve u svemu, u mom slucaju odlicna kupovina. Citajuci neke negativne komentare, nije mi jasno da li pricamo o istom vozilu ili jednostavno ljudi izmisljaju i pametuju o necemu o cemu pojma nemaju.

Miskec

pre 2 godine

"Kupio sam prošle godine nov Nissan Qashqai 2020. godište, 1.3 motor sa 160ks u sjajnom paketu opreme za 24500eur. Za sada sam prezadovoljan automobilom. Mala potrošnja na otvorenom putu, oko 4.6 do 5.5l (ne autoput). U gradu ide i do 9.5-10l, mada ga slabo vozim po gradu. Zamerke koje imam su minimalne i individualne. Da se vratim unazad opet bih isti uzeo.
(Ivan, 22. septembar 2021 15:11)"
1,3 motor za ovoliki SUV? Bacene pare!

M

pre 2 godine

Dopao mi se na slikama kada je tek izašao, pristupačna cena za fin paket opreme, doduše sa 1.3 benz motorom od 160ks koji nisam probao pa ne znam kako ide. Međutim, kada sam došao u salon, razočarao sam se prostorom u kabini, a posebno u gepeku... A i enterijer mi je delovao malo jeftin ... Ovo priča neko ko je u tom momentu vozio Hondu Civic iz 2015 i imao dvoje male dece... Tako da sam odustao oe kupovine jer nisam video nikakav razlog da dodam 10 hiljada i da odem korak nazad... Sem što bih imao nov auto

užas je moja furka

pre 2 godine

Imam upravo ovaj automobil 2010 godište 1.5 dci,mogu reći najiskrenije zaista solidan auto,niti je vrh niti dno,za taj novac,kupio sam ga polovnog 2018 i platio 9.500 evra ja sam zadovoljan,limarija mu je slabija strana.

Vaniga

pre 2 godine

Po mom skromnom misljenju a vozio sam se i u novom qq i xtrailu i tiguanu.
Tiguan je mnogo bolje spakovan, vise mesta i napred i pozadi, sto za noge sto za glavu, ogroman bunker + zadnja sedista klizu napred nazad.
2.0 tdi i dobra oprema za 20k u odnosu na 15-17k za isto opremljenog kaskaja sa manjim motorom. Jedino da je kaskaj osetno jeftiniji inace nema logike.

Toni

pre 2 godine

Probao sam onaj sa motorom 1.5 dci od Renoa i ne bih uzeo da mi ga džabe daju. Jedno od najgorih iskustava što se tiče vožnje, a kasnije čujem da je bilo i ozbiljnih primjedbi na pouzdanost.

Ivan

pre 2 godine

Kupio sam prošle godine nov Nissan Qashqai 2020. godište, 1.3 motor sa 160ks u sjajnom paketu opreme za 24500eur. Za sada sam prezadovoljan automobilom. Mala potrošnja na otvorenom putu, oko 4.6 do 5.5l (ne autoput). U gradu ide i do 9.5-10l, mada ga slabo vozim po gradu. Zamerke koje imam su minimalne i individualne. Da se vratim unazad opet bih isti uzeo.

stef

pre 2 godine

Komentatori ne da nisu seli u ovaj qashqai, nego nisu ni vozili neki noviji auto, star do 4-5 godina.
Qashqai je do ove poslednje generacije bio najprodavaniji u svojoj klasi, koju je klasu btw. Nisan uveo ovim modelom.

marko

pre 2 godine

Ovakav nikada.Dakle,mora da ima 4x4 i naravno 2.0 dizel za ovoliku karoseriju.Najgore je kupiti dobar auto ili dzip bez 4x4 ili sa slabim motorom.Ako nemas para onda uzmi auto iz c segmenta,sto je bolje nego dzip koji to nije...
(Mita, 22. septembar 2021 10:35)

Znaci bolje kupiti Jeep koji Nisan, ako je 2.0? A sta mislis o nekoj dizel Mazdi koja je Suziki ili neka 2.0 Kia koja je Reno? Jel' samo Nisan moze da bude Jeep ili mogu i druge kominacije?

Bane

pre 2 godine

Moje iskustvo sa QQ je da je to SUV sa namanjom ponudom unutrašnjeg prostora u kompletnom segmentu kompaktnih SUV-ova.

Čak i Jeep Renegade (za koji čak mislim da ne pripada istom segmentu jer imaju Compas koji predstavlja kompakt SUV) ima više prostora u samoj kabini jedino je prtljažnik manji.

Sportage i Tucson iste generacije tu nude daleko više u otprilike istom cenovnom i kvalitativnom rangu.

U svakom slučaju ne pratim nešto preterano ovaj segment jer je za mene to jedna precenjena kategorija vozila.

Dragan

pre 2 godine

Mi smo ga zamalo uzeli, ali kada smo procitali iskustva korisnika smo odustali. Ato naime ima toliko problema sa akumulatorom i elektronikom da je to strasno.

Boki

pre 2 godine

I onda zalupis vratima malo jace dobijes utisak da su kraft master drvena vrata ispunjena kartonom… Znam da to vecini nije nesto bitno previse ali za mene je to sramotno za ovu klasu auta, to nije Micra nego kola od 20-40 soma eur

Ivan

pre 2 godine

Imam tekna plus u verziji 1.6dci chipovan na 155hp (revo-chip) sa 4x4 pogonom (ima zakljucavanje diferencijala do 40km/h).
Auto je odlican. Mala potrosnja ,dosta snage ,vozne karakteristike i preglednos odlicna, klirens od zemlje veci od 90%suv vozila. Gledao sam testove i auto u izvedbi 4x4 je bolji od svih u klasi ,a i od nekih iz vise klase. Inace ima lanac i nema veliki servis. ,A 1.5 i 1.6 su se pokazali boljim nego 2.0dizel. Ono bitno ne pada mu cena. Pozz.

sim

pre 2 godine

Imao sam prilike da vozim i da se vozim u njemu. Sasvim je prosečan, Međutim ono po čemu ću ga pamtiti je katastrofalna zadnja klupa (klupa ne sedište) mala i niska. Jedva sam izdržao 1.5 sati stalno menjao položaj zbog neudobnosti.

dzigi

pre 2 godine

Auto bez nekih većih mana. Kome smeta CVT, tu su i manuelni menjači, a i benzinci su hvaljeni. Dobra kupovina, kad se nađe neki dobar primerak.

C i n i k

pre 2 godine

QQ je ok, ova 2.izdanje, nije veliki SUV, mali je gepek, vrlo je tesno pozadi gde realno tesko da ima 2 mesta za iole prosecnog Srbina, ali ok je za decu, automataki menjac bas i nije vrhunski, motori su diesel iz renjola pa su manje/vise ok i sa poznatim kvarovima, bucan je preko 130 km/h,a sto se tice enterijera vrlo je spartanski, tek 3.generacija QQ je malo vise paznje obratila na unutrasnjost.
Sve u svemu, po meni, jaka 3.ka..

Mita

pre 2 godine

Ovakav nikada.Dakle,mora da ima 4x4 i naravno 2.0 dizel za ovoliku karoseriju.Najgore je kupiti dobar auto ili dzip bez 4x4 ili sa slabim motorom.Ako nemas para onda uzmi auto iz c segmenta,sto je bolje nego dzip koji to nije...

Ivan

pre 2 godine

Kupio sam prošle godine nov Nissan Qashqai 2020. godište, 1.3 motor sa 160ks u sjajnom paketu opreme za 24500eur. Za sada sam prezadovoljan automobilom. Mala potrošnja na otvorenom putu, oko 4.6 do 5.5l (ne autoput). U gradu ide i do 9.5-10l, mada ga slabo vozim po gradu. Zamerke koje imam su minimalne i individualne. Da se vratim unazad opet bih isti uzeo.

dzigi

pre 2 godine

Auto bez nekih većih mana. Kome smeta CVT, tu su i manuelni menjači, a i benzinci su hvaljeni. Dobra kupovina, kad se nađe neki dobar primerak.

stef

pre 2 godine

Komentatori ne da nisu seli u ovaj qashqai, nego nisu ni vozili neki noviji auto, star do 4-5 godina.
Qashqai je do ove poslednje generacije bio najprodavaniji u svojoj klasi, koju je klasu btw. Nisan uveo ovim modelom.

Japanac

pre 2 godine

Vozim QQ 2014. god. Kupljen 3 godine star. Do sada sam ja presao oko 70000 km (ukupno ima 130 000 km). Dizel 1.6, automatik.
Ovo je odlican auto. Najveca zamerka su mu relativno mali gepek i losije izolovana kabina, pa je bucan na brzinama preko 120-130 km/h. Inace, za vozaca poprilicno udoban, lako upravljiv i pregledan, automatski menjac odlican. Gledao sam oglase, dobro drzi cenu. Nisam imao do sada (Bogu hvala) bukvalno ni jedan kvar. Sve u svemu, u mom slucaju odlicna kupovina. Citajuci neke negativne komentare, nije mi jasno da li pricamo o istom vozilu ili jednostavno ljudi izmisljaju i pametuju o necemu o cemu pojma nemaju.

sim

pre 2 godine

Imao sam prilike da vozim i da se vozim u njemu. Sasvim je prosečan, Međutim ono po čemu ću ga pamtiti je katastrofalna zadnja klupa (klupa ne sedište) mala i niska. Jedva sam izdržao 1.5 sati stalno menjao položaj zbog neudobnosti.

Zvalavi

pre 2 godine

Da i ja podelim iskustvo. 2015. godiste, 1.6 motor, 131hp, pogon na prednjim, manuelni menjac (6 brzina). Auto je super, veoma malo mana. Potrosnja (mereno na 15.000km), grad (Bg), od 7 do maksimum 8l/100km, otvoren put do maksimum 6l a lagano se spusta na 5 pa i ispod (ako se vozi bez trkanja), autoput do 130, potrosnja oko 6l. Za mene to je vrhunska potrosnja. Jedine mane, bar za mene, su veoma plitak gepek, imam rezervnu gumu, i gepek je stvarno plitak, stavite kofer i vec je do "daske". Osim toga, fabricka navigacija je teska za upravljanje, nalazenje, tacskrin spor, ali opet skoro sve su veoma slabe ako ste navikli da koristite Gugl Maps i slicno. Panorama krov je totalno nepotreban, barem meni. Leti bas bije toplota odozgo, nije narocito prakticna, maltene je nikada ne koristim. I to je to od "mana". Kola su super, idu odlicno sa tim motorom. Solidno udobna (zimske 16-ice, letnje 18-ice). 360 kamera je odlicna, i pocetnik sa njom moze da parkira bez problema gde god zeli, a i svi ostali sistemi za pomoc vozacu su odlicni.

zikapn

pre 2 godine

*Vozim Pezo 2008 GT 2021 i od prasine ne vidim Nisan u retrovizoru uopste ...
(DnK (°~°), 22. septembar 2021 19:00)

ne vidis ti prijatelju od instrunent table da je QQ ispred tebe?!

Bane

pre 2 godine

Moje iskustvo sa QQ je da je to SUV sa namanjom ponudom unutrašnjeg prostora u kompletnom segmentu kompaktnih SUV-ova.

Čak i Jeep Renegade (za koji čak mislim da ne pripada istom segmentu jer imaju Compas koji predstavlja kompakt SUV) ima više prostora u samoj kabini jedino je prtljažnik manji.

Sportage i Tucson iste generacije tu nude daleko više u otprilike istom cenovnom i kvalitativnom rangu.

U svakom slučaju ne pratim nešto preterano ovaj segment jer je za mene to jedna precenjena kategorija vozila.

Mita

pre 2 godine

Ovakav nikada.Dakle,mora da ima 4x4 i naravno 2.0 dizel za ovoliku karoseriju.Najgore je kupiti dobar auto ili dzip bez 4x4 ili sa slabim motorom.Ako nemas para onda uzmi auto iz c segmenta,sto je bolje nego dzip koji to nije...

Комша

pre 2 godine

Гепек као код Клиа. Нека фала. Купиш СУВ а у њега може да стане две кесе из Линде. Ко воли нек изволи, за мене су каравани Ц сегмента најбоља комбинација цене, потрошње и простора. Данас би сви да се возе у џиповима, мисле да су битни кад су на висини. Класични комплекси. Коме данас у Србији реално треба 4х4 СУВ? Једино неком руралном човеку.

M

pre 2 godine

Dopao mi se na slikama kada je tek izašao, pristupačna cena za fin paket opreme, doduše sa 1.3 benz motorom od 160ks koji nisam probao pa ne znam kako ide. Međutim, kada sam došao u salon, razočarao sam se prostorom u kabini, a posebno u gepeku... A i enterijer mi je delovao malo jeftin ... Ovo priča neko ko je u tom momentu vozio Hondu Civic iz 2015 i imao dvoje male dece... Tako da sam odustao oe kupovine jer nisam video nikakav razlog da dodam 10 hiljada i da odem korak nazad... Sem što bih imao nov auto

Boki

pre 2 godine

I onda zalupis vratima malo jace dobijes utisak da su kraft master drvena vrata ispunjena kartonom… Znam da to vecini nije nesto bitno previse ali za mene je to sramotno za ovu klasu auta, to nije Micra nego kola od 20-40 soma eur

šomi

pre 2 godine

Pristojan auto, sjajan motor 1.3, solidna udobnost, opremljenost i ležanje na putu, dok ne dođemo do upotrebljivosti tj. manjka prostora u gepeku i donekle na zadnjoj klupi - upravo onoga što se očekuje od SUV modela.
Što kolega komentator reče, samo karavani (po meni C segmenta su dovoljni). Nemojte mi na pomen karavana lupati minuse, potrebe ljudi sa dvoje male dece nisu iste kao onih bez dece/sa odraslom decom.

C i n i k

pre 2 godine

QQ je ok, ova 2.izdanje, nije veliki SUV, mali je gepek, vrlo je tesno pozadi gde realno tesko da ima 2 mesta za iole prosecnog Srbina, ali ok je za decu, automataki menjac bas i nije vrhunski, motori su diesel iz renjola pa su manje/vise ok i sa poznatim kvarovima, bucan je preko 130 km/h,a sto se tice enterijera vrlo je spartanski, tek 3.generacija QQ je malo vise paznje obratila na unutrasnjost.
Sve u svemu, po meni, jaka 3.ka..

Reziel

pre 2 godine

Apsolutno ste u pravu da je QQ Golf krosover klase. Solidan u svemu, ni u čemu izuzetan. Pouzdan kao i svaki Nissan, skroz solidni Renoovi motori, korektna udobnost. Realno nije šampion prostora, ali nisu ni drugi mnogo bolji. Neko žrtvuje kabinu, neko gepek, ali su svi tu negde. Vidim da je više kritika na račun krosovera kao kategorije nego na sam Kaškaji, ali to je potpuno druga priča. Sa 4x4 pogonom i automatskim menjačem, teško je naći adekvatnog takmaca.

Ivan

pre 2 godine

Imam tekna plus u verziji 1.6dci chipovan na 155hp (revo-chip) sa 4x4 pogonom (ima zakljucavanje diferencijala do 40km/h).
Auto je odlican. Mala potrosnja ,dosta snage ,vozne karakteristike i preglednos odlicna, klirens od zemlje veci od 90%suv vozila. Gledao sam testove i auto u izvedbi 4x4 je bolji od svih u klasi ,a i od nekih iz vise klase. Inace ima lanac i nema veliki servis. ,A 1.5 i 1.6 su se pokazali boljim nego 2.0dizel. Ono bitno ne pada mu cena. Pozz.

Sicario

pre 2 godine

Imam X-Traila sa istim motorom, 1.6Dci 131hp.
Ne znam kako je u qq, sigurno se bolje ponasa jer je laksa karoserija.
Motor je na lanac i dosta pouzdan, ima EGR niskog pritiska tako da je dosta umanjena sansa javljanja problema sa EGR ventilom
U pitanju je R9M oznaka motora koji se ugradjuje u xtraila, qashqaija, talismana, kadjara, megana, mercedesa c180 i v160 kombi.
Motor je inace dosta solidan, mala potrosnja (meni je oko nekih 6.2 litara prosek) a sa punim rezervoarom lagano prelazim 900-1000 km, doduse uglavnom sam otvorenom putu ali ga ni ne mazim nesto previse.
Od problema sto vam niko nece reci, fabricki je los ventilator, dobije luft na 150,160 hiljada, i zamena kosta od 150 do 250e sa rukama. I poklopac lanca ume da pusta malo ulje jer taj silikon propadne posle par godina.

užas je moja furka

pre 2 godine

Imam upravo ovaj automobil 2010 godište 1.5 dci,mogu reći najiskrenije zaista solidan auto,niti je vrh niti dno,za taj novac,kupio sam ga polovnog 2018 i platio 9.500 evra ja sam zadovoljan,limarija mu je slabija strana.

Vaniga

pre 2 godine

Po mom skromnom misljenju a vozio sam se i u novom qq i xtrailu i tiguanu.
Tiguan je mnogo bolje spakovan, vise mesta i napred i pozadi, sto za noge sto za glavu, ogroman bunker + zadnja sedista klizu napred nazad.
2.0 tdi i dobra oprema za 20k u odnosu na 15-17k za isto opremljenog kaskaja sa manjim motorom. Jedino da je kaskaj osetno jeftiniji inace nema logike.

Miskec

pre 2 godine

"Kupio sam prošle godine nov Nissan Qashqai 2020. godište, 1.3 motor sa 160ks u sjajnom paketu opreme za 24500eur. Za sada sam prezadovoljan automobilom. Mala potrošnja na otvorenom putu, oko 4.6 do 5.5l (ne autoput). U gradu ide i do 9.5-10l, mada ga slabo vozim po gradu. Zamerke koje imam su minimalne i individualne. Da se vratim unazad opet bih isti uzeo.
(Ivan, 22. septembar 2021 15:11)"
1,3 motor za ovoliki SUV? Bacene pare!

da, moje ime

pre 2 godine

u mojoj firmi imamo qq 2.i 3.generacije i predjenih ukupno preko 500k km sa njima(oko 50-60k km godisnje). ja sam vozio do italije i auto definitivno nije za duga putovanja.nije udoban i nema mesta za visoke ljude (ja sam 193cm).i gepek je mali. ono sto je prednost kod japanaca je sto daju dosta opreme. relativno je pouzdan. ali kao sto neko vec napisa, ovaj segment je potpuno precenjen.

Milos

pre 2 godine

Tražio sam ga par meseci, dok nisam seo u Tiguan. Razlika u komforu, udobnosti, enterijeru, buci je ogromna. Nebo i zemlja u korist Tiguana...

jevropa

pre 2 godine

Imam X trail, auto je klasa za Kia i Hyundai jer sam imao ranije oba. Ovde mnogi spominju Tiguana koji je jedan od najprecenjenijih auta ikada.

trangefrange

pre 2 godine

vozim 4x4 1.6d čipovan na 155ks i generalno sam zadovoljan. Komentatori koji voze ovaj model su sve već rekli i dobro i loše. Ali bih dodao nekoliko stvari, pre svega na dimenzije gepeka. Gepek jeste mali ali šta očekujete od auta koji je dug 4.3 metra pa još zaobljen zbog aerodinamike. Zato Thule na krov i teraj. Naravno da Renegade ima više mesta unutra kad je kocka.
Povišen klirens i 4.3 metra, mogu da se parkiram gde god što je po bgd velika prednost. Mora se napraviti neki kompromis kod kupovine bilo kog auta.
Neko napisa da je qq golf u ovoj crossover klasi i tu se slažem skroz. Ne kvari se, drži cenu, uloženo dobijeno skroz ok odnos.

Toni

pre 2 godine

Probao sam onaj sa motorom 1.5 dci od Renoa i ne bih uzeo da mi ga džabe daju. Jedno od najgorih iskustava što se tiče vožnje, a kasnije čujem da je bilo i ozbiljnih primjedbi na pouzdanost.

marko

pre 2 godine

Ovakav nikada.Dakle,mora da ima 4x4 i naravno 2.0 dizel za ovoliku karoseriju.Najgore je kupiti dobar auto ili dzip bez 4x4 ili sa slabim motorom.Ako nemas para onda uzmi auto iz c segmenta,sto je bolje nego dzip koji to nije...
(Mita, 22. septembar 2021 10:35)

Znaci bolje kupiti Jeep koji Nisan, ako je 2.0? A sta mislis o nekoj dizel Mazdi koja je Suziki ili neka 2.0 Kia koja je Reno? Jel' samo Nisan moze da bude Jeep ili mogu i druge kominacije?

zikapn

pre 2 godine

QQ Gen 1. je bio revolucija u auto industriji, a redizajniran je bio i lep i dobar auto, narocito sa 1.6 benzincem. Gen 2. je malo podbacio, iako je i on dobar auto, ali konkurencija ga je sustigla i prestigla(Hyu/Kia). E sa trecom generacijm se QQ vraca na tron kompaktnih krosovera, ne SUV-ova, i mozda je jedini auto u segmentu koji jos koliko toliko ima "normalnu" motorizaciju, u vidu veoma dobrog 1.3t motora koji je i ponajbolji motor u klasi. Dakle ko kupuje nov auto a zeli krosover u C segmentu ne postoji bolja opcija od Qashqai-a ili dvojca iz koreje, Tucson/Sportage.

Srđan

pre 2 godine

Godinama jedan od najprodavanijih automobila u Velikoj Britaniji. Sasvim dovoljan pokazatelj vrednosti ovog vozila. Imam ga sa dodatnom opremom par godina, i osim kvara ventilatora hladnjaka na 140K Km (o kojem je ovde već pisano), nemam posebnih primedbi. U odnosu na cenu koju sam za njega platio pre dve godine, trenutno je u oglasima za 2-2.5K EUR skuplji. Prvi je QQ, ostali iz klase samo liče na njega uz nebitne kozmetičke promene.

Dragan

pre 2 godine

Mi smo ga zamalo uzeli, ali kada smo procitali iskustva korisnika smo odustali. Ato naime ima toliko problema sa akumulatorom i elektronikom da je to strasno.

Zvalavi

pre 2 godine

Milos...vozio sam se i u Tiguanu, nije moj, nisam ga vozio ali vise puta bio suvozac. Ako kazes da Tiguan ima bolji enterijer i da je udobniji od Kaskaia onda mislim da si mozda pristrasan. Tiguan izgleda toliko zastarelo i siromasno i u najvisem paketu, i dosta je tvrdji. Nisu to losa kola, nasi ljudi nikako da ukapiraju da losih kola maltene i nema vise, ali nisu udobnija, a posebno enterijer nije lepsi. Od volana pa do ventilacije, svega u tom delu, deluje da ne prati trend koji svi drugi proizvodjaci forsiraju.

Chiko

pre 2 godine

Vozio QQ +2 facelift prve generacije, 2012, 1,6 dci, 130hp.
Jedan od najmanjih suv sa 7 sedišta ( deca su izdrzala i po 2000 km u +2 sedištima ) gepek od 500l, udoban, motor solidan, prešao oko 60kkm za tri godine. Problem sa start/stop, problem sa akumulatorima. Javna tajna da je to konstrukcijska greska ali ajde dokazi. Kada sam ( već isfrustriran ) menjao, nova generacija nije dolazila u obzir, a X-trail ima još manji gepek u +2 varijanti (450l).
Ne kažem da su loši automobili, naprotiv, čak se sada i ćale zagrejao za isti model. Nekad se tako zalomi.
Downsizing motora je nova moda, tek ćemo razmenjivati iskustva sa najnovijim modelima.
Sportski pozdrav.

Milos Radunovic

pre 2 godine

Nissan je brend koji ima jedan od najslabijih kvaliteta od japanskih automobila. Puno problema i To sa skupim delovima, na prvom mestu menjač.

Pera Srbin

pre 2 godine

Qashqai se pravi u Engleskoj a dizeli su Renoovi. Nije slučajno najprodavaniji u klasi. A što se tiče 1.5 dci dizela, da ne valja ne bi bio u Mercedesu.

Pera Srbin

pre 2 godine

Krosoveri su popularni za porodične ljude po gradovima, jer su karavani duži i veći je problem naći mesto za parkiranje. Ali na autoputu i magistrali, veći osovinski razmak karavana pokaže sve prednosti, a visina krosovera mane.

Milko

pre 2 godine

1.3-160. Tekna Plus. Kupljen nov u Martu ove godine za 25K eura.
Nemam puno zamerki. Već pomenuti prtljažnik je manji za putovanja, ali za grad i svakodnevne obaveze sasvim je u redu. Na 38 C leti, nedostaje klimatizacija pozadi.
S druge strane, okretan, brz, vrlo lagan za vožnju i ne zamara. Interijer odličan, sve sa kožom.
Sve u svemu odličan auto za plaćen novac. Vrlo sam zadovoljan.

janko

pre 2 godine

1.3 160ks automatik ide ko vetar troši 7l prosek extra oprema i lako se prodaje Gepek je solidan to nije auto za sverc nego za uzivanje i putovanje vi koji kudite ovaj auto vozili ste ga možda probno ali ja sam imao 1.2 prvi model ručni menjač 2 godine pa sam prodao 70000 km ni jedan kvar , pa sam kupio 1.3 sad ima 45000 ni jedan kvar neznam šta vi koji kudite očekujete za 25000 eur i nakon 2 god dobijate 20000 eur to je to

MK

pre 2 godine

Imam X-Traila sa istim motorom, 1.6Dci 131hp.
Ne znam kako je u qq, sigurno se bolje ponasa jer je laksa karoserija.
Motor je na lanac i dosta pouzdan, ima EGR niskog pritiska tako da je dosta umanjena sansa javljanja problema sa EGR ventilom
U pitanju je R9M oznaka motora koji se ugradjuje u xtraila, qashqaija, talismana, kadjara, megana, mercedesa c180 i v160 kombi.
Motor je inace dosta solidan, mala potrosnja (meni je oko nekih 6.2 litara prosek) a sa punim rezervoarom lagano prelazim 900-1000 km, doduse uglavnom sam otvorenom putu ali ga ni ne mazim nesto previse.
Od problema sto vam niko nece reci, fabricki je los ventilator, dobije luft na 150,160 hiljada, i zamena kosta od 150 do 250e sa rukama. I poklopac lanca ume da pusta malo ulje jer taj silikon propadne posle par godina.
(Sicario, 22. septembar 2021 19:42)

Sve tačno.Imao problem sa hladnjakom na 110000 km.Imam automatic 2016 godiste.Potrosnja je oko 7.2 lit/km kombinovano.Na otvorenom bude i ispod 4.5 lit/km.Ja bih jos dodao problem sa lambda sondom (sonda izduvnih gasova) Zamjena u ovlastenom servisu kosta oko 320 €.Čest problem kod Xtraila.Sve u svemu odlican auto.Qashkai je slican ali manji i manje komforan...

Iga

pre 2 godine

Tiguan je pola broja veće vozilo po vanjskim gabaritima a iznutra je broj i pol veći od ovog nissana.
Bolje je izrađen i bolje
konstruisan s debljim limom.
Što se dizajna tiče tu svako ima svog favorita.

miki

pre 2 godine

vozim 4x4 1.6d čipovan na 155ks i generalno sam zadovoljan. Komentatori koji voze ovaj model su sve već rekli i dobro i loše. Ali bih dodao nekoliko stvari, pre svega na dimenzije gepeka. Gepek jeste mali ali šta očekujete od auta koji je dug 4.3 metra pa još zaobljen zbog aerodinamike. Zato Thule na krov i teraj. Naravno da Renegade ima više mesta unutra kad je kocka.
Povišen klirens i 4.3 metra, mogu da se parkiram gde god što je po bgd velika prednost. Mora se napraviti neki kompromis kod kupovine bilo kog auta.
Neko napisa da je qq golf u ovoj crossover klasi i tu se slažem skroz. Ne kvari se, drži cenu, uloženo dobijeno skroz ok odnos.
(trangefrange, 22. septembar 2021 20:21)

Zanimljivo da je QQ malo kraci od svih ostalih rivala, uvek sam mislio da se svi u toj klasi vrte oko 4.45m duzine ali QQ je malo ispod 4.4

dopadalo se to ili ne

pre 2 godine

Ovaj novi QQ nije značajno veće ponude prostora za putnike u odnosu na stari. Stari je bio ispod proseka klase potom pitanju, prosto - inferioran, a i novi je, jer je cela ta klasa u medjuvremenu više narasla nego li novi QQ u odnosu na stari. A čak ni opremom nije mnogo napredovao. Ono što Nissan zove ProPilot ( a nudi tek od četvrtog paketa opreme kao standard i kod novog QQ-a ), to odavno ima čak i bazni yaris.

realno

pre 2 godine

imam nissan navaru...ne znam kakav je QQ ali ono sa menjacem je tacno...na popravku menjaca sam do sada dao oko 2.500 eur...i sada na kraju mi majstor vraca pare ...nemoguca misija...

Mita

pre 2 godine

Ovakav nikada.Dakle,mora da ima 4x4 i naravno 2.0 dizel za ovoliku karoseriju.Najgore je kupiti dobar auto ili dzip bez 4x4 ili sa slabim motorom.Ako nemas para onda uzmi auto iz c segmenta,sto je bolje nego dzip koji to nije...

Miskec

pre 2 godine

"Kupio sam prošle godine nov Nissan Qashqai 2020. godište, 1.3 motor sa 160ks u sjajnom paketu opreme za 24500eur. Za sada sam prezadovoljan automobilom. Mala potrošnja na otvorenom putu, oko 4.6 do 5.5l (ne autoput). U gradu ide i do 9.5-10l, mada ga slabo vozim po gradu. Zamerke koje imam su minimalne i individualne. Da se vratim unazad opet bih isti uzeo.
(Ivan, 22. septembar 2021 15:11)"
1,3 motor za ovoliki SUV? Bacene pare!

Toni

pre 2 godine

Probao sam onaj sa motorom 1.5 dci od Renoa i ne bih uzeo da mi ga džabe daju. Jedno od najgorih iskustava što se tiče vožnje, a kasnije čujem da je bilo i ozbiljnih primjedbi na pouzdanost.

Комша

pre 2 godine

Гепек као код Клиа. Нека фала. Купиш СУВ а у њега може да стане две кесе из Линде. Ко воли нек изволи, за мене су каравани Ц сегмента најбоља комбинација цене, потрошње и простора. Данас би сви да се возе у џиповима, мисле да су битни кад су на висини. Класични комплекси. Коме данас у Србији реално треба 4х4 СУВ? Једино неком руралном човеку.

Dragan

pre 2 godine

Mi smo ga zamalo uzeli, ali kada smo procitali iskustva korisnika smo odustali. Ato naime ima toliko problema sa akumulatorom i elektronikom da je to strasno.

marko

pre 2 godine

Ovakav nikada.Dakle,mora da ima 4x4 i naravno 2.0 dizel za ovoliku karoseriju.Najgore je kupiti dobar auto ili dzip bez 4x4 ili sa slabim motorom.Ako nemas para onda uzmi auto iz c segmenta,sto je bolje nego dzip koji to nije...
(Mita, 22. septembar 2021 10:35)

Znaci bolje kupiti Jeep koji Nisan, ako je 2.0? A sta mislis o nekoj dizel Mazdi koja je Suziki ili neka 2.0 Kia koja je Reno? Jel' samo Nisan moze da bude Jeep ili mogu i druge kominacije?

Boki

pre 2 godine

I onda zalupis vratima malo jace dobijes utisak da su kraft master drvena vrata ispunjena kartonom… Znam da to vecini nije nesto bitno previse ali za mene je to sramotno za ovu klasu auta, to nije Micra nego kola od 20-40 soma eur

Vaniga

pre 2 godine

Po mom skromnom misljenju a vozio sam se i u novom qq i xtrailu i tiguanu.
Tiguan je mnogo bolje spakovan, vise mesta i napred i pozadi, sto za noge sto za glavu, ogroman bunker + zadnja sedista klizu napred nazad.
2.0 tdi i dobra oprema za 20k u odnosu na 15-17k za isto opremljenog kaskaja sa manjim motorom. Jedino da je kaskaj osetno jeftiniji inace nema logike.

Ivan

pre 2 godine

Imam tekna plus u verziji 1.6dci chipovan na 155hp (revo-chip) sa 4x4 pogonom (ima zakljucavanje diferencijala do 40km/h).
Auto je odlican. Mala potrosnja ,dosta snage ,vozne karakteristike i preglednos odlicna, klirens od zemlje veci od 90%suv vozila. Gledao sam testove i auto u izvedbi 4x4 je bolji od svih u klasi ,a i od nekih iz vise klase. Inace ima lanac i nema veliki servis. ,A 1.5 i 1.6 su se pokazali boljim nego 2.0dizel. Ono bitno ne pada mu cena. Pozz.

Milos Radunovic

pre 2 godine

Nissan je brend koji ima jedan od najslabijih kvaliteta od japanskih automobila. Puno problema i To sa skupim delovima, na prvom mestu menjač.

Milos

pre 2 godine

Tražio sam ga par meseci, dok nisam seo u Tiguan. Razlika u komforu, udobnosti, enterijeru, buci je ogromna. Nebo i zemlja u korist Tiguana...

Ivan

pre 2 godine

Kupio sam prošle godine nov Nissan Qashqai 2020. godište, 1.3 motor sa 160ks u sjajnom paketu opreme za 24500eur. Za sada sam prezadovoljan automobilom. Mala potrošnja na otvorenom putu, oko 4.6 do 5.5l (ne autoput). U gradu ide i do 9.5-10l, mada ga slabo vozim po gradu. Zamerke koje imam su minimalne i individualne. Da se vratim unazad opet bih isti uzeo.

Bane

pre 2 godine

Moje iskustvo sa QQ je da je to SUV sa namanjom ponudom unutrašnjeg prostora u kompletnom segmentu kompaktnih SUV-ova.

Čak i Jeep Renegade (za koji čak mislim da ne pripada istom segmentu jer imaju Compas koji predstavlja kompakt SUV) ima više prostora u samoj kabini jedino je prtljažnik manji.

Sportage i Tucson iste generacije tu nude daleko više u otprilike istom cenovnom i kvalitativnom rangu.

U svakom slučaju ne pratim nešto preterano ovaj segment jer je za mene to jedna precenjena kategorija vozila.

stef

pre 2 godine

Komentatori ne da nisu seli u ovaj qashqai, nego nisu ni vozili neki noviji auto, star do 4-5 godina.
Qashqai je do ove poslednje generacije bio najprodavaniji u svojoj klasi, koju je klasu btw. Nisan uveo ovim modelom.

sim

pre 2 godine

Imao sam prilike da vozim i da se vozim u njemu. Sasvim je prosečan, Međutim ono po čemu ću ga pamtiti je katastrofalna zadnja klupa (klupa ne sedište) mala i niska. Jedva sam izdržao 1.5 sati stalno menjao položaj zbog neudobnosti.

C i n i k

pre 2 godine

QQ je ok, ova 2.izdanje, nije veliki SUV, mali je gepek, vrlo je tesno pozadi gde realno tesko da ima 2 mesta za iole prosecnog Srbina, ali ok je za decu, automataki menjac bas i nije vrhunski, motori su diesel iz renjola pa su manje/vise ok i sa poznatim kvarovima, bucan je preko 130 km/h,a sto se tice enterijera vrlo je spartanski, tek 3.generacija QQ je malo vise paznje obratila na unutrasnjost.
Sve u svemu, po meni, jaka 3.ka..

užas je moja furka

pre 2 godine

Imam upravo ovaj automobil 2010 godište 1.5 dci,mogu reći najiskrenije zaista solidan auto,niti je vrh niti dno,za taj novac,kupio sam ga polovnog 2018 i platio 9.500 evra ja sam zadovoljan,limarija mu je slabija strana.

dopadalo se to ili ne

pre 2 godine

Ovaj novi QQ nije značajno veće ponude prostora za putnike u odnosu na stari. Stari je bio ispod proseka klase potom pitanju, prosto - inferioran, a i novi je, jer je cela ta klasa u medjuvremenu više narasla nego li novi QQ u odnosu na stari. A čak ni opremom nije mnogo napredovao. Ono što Nissan zove ProPilot ( a nudi tek od četvrtog paketa opreme kao standard i kod novog QQ-a ), to odavno ima čak i bazni yaris.

Iga

pre 2 godine

Tiguan je pola broja veće vozilo po vanjskim gabaritima a iznutra je broj i pol veći od ovog nissana.
Bolje je izrađen i bolje
konstruisan s debljim limom.
Što se dizajna tiče tu svako ima svog favorita.

Japanac

pre 2 godine

Vozim QQ 2014. god. Kupljen 3 godine star. Do sada sam ja presao oko 70000 km (ukupno ima 130 000 km). Dizel 1.6, automatik.
Ovo je odlican auto. Najveca zamerka su mu relativno mali gepek i losije izolovana kabina, pa je bucan na brzinama preko 120-130 km/h. Inace, za vozaca poprilicno udoban, lako upravljiv i pregledan, automatski menjac odlican. Gledao sam oglase, dobro drzi cenu. Nisam imao do sada (Bogu hvala) bukvalno ni jedan kvar. Sve u svemu, u mom slucaju odlicna kupovina. Citajuci neke negativne komentare, nije mi jasno da li pricamo o istom vozilu ili jednostavno ljudi izmisljaju i pametuju o necemu o cemu pojma nemaju.

jevropa

pre 2 godine

Imam X trail, auto je klasa za Kia i Hyundai jer sam imao ranije oba. Ovde mnogi spominju Tiguana koji je jedan od najprecenjenijih auta ikada.

dzigi

pre 2 godine

Auto bez nekih većih mana. Kome smeta CVT, tu su i manuelni menjači, a i benzinci su hvaljeni. Dobra kupovina, kad se nađe neki dobar primerak.

da, moje ime

pre 2 godine

u mojoj firmi imamo qq 2.i 3.generacije i predjenih ukupno preko 500k km sa njima(oko 50-60k km godisnje). ja sam vozio do italije i auto definitivno nije za duga putovanja.nije udoban i nema mesta za visoke ljude (ja sam 193cm).i gepek je mali. ono sto je prednost kod japanaca je sto daju dosta opreme. relativno je pouzdan. ali kao sto neko vec napisa, ovaj segment je potpuno precenjen.

zikapn

pre 2 godine

QQ Gen 1. je bio revolucija u auto industriji, a redizajniran je bio i lep i dobar auto, narocito sa 1.6 benzincem. Gen 2. je malo podbacio, iako je i on dobar auto, ali konkurencija ga je sustigla i prestigla(Hyu/Kia). E sa trecom generacijm se QQ vraca na tron kompaktnih krosovera, ne SUV-ova, i mozda je jedini auto u segmentu koji jos koliko toliko ima "normalnu" motorizaciju, u vidu veoma dobrog 1.3t motora koji je i ponajbolji motor u klasi. Dakle ko kupuje nov auto a zeli krosover u C segmentu ne postoji bolja opcija od Qashqai-a ili dvojca iz koreje, Tucson/Sportage.

M

pre 2 godine

Dopao mi se na slikama kada je tek izašao, pristupačna cena za fin paket opreme, doduše sa 1.3 benz motorom od 160ks koji nisam probao pa ne znam kako ide. Međutim, kada sam došao u salon, razočarao sam se prostorom u kabini, a posebno u gepeku... A i enterijer mi je delovao malo jeftin ... Ovo priča neko ko je u tom momentu vozio Hondu Civic iz 2015 i imao dvoje male dece... Tako da sam odustao oe kupovine jer nisam video nikakav razlog da dodam 10 hiljada i da odem korak nazad... Sem što bih imao nov auto

zikapn

pre 2 godine

*Vozim Pezo 2008 GT 2021 i od prasine ne vidim Nisan u retrovizoru uopste ...
(DnK (°~°), 22. septembar 2021 19:00)

ne vidis ti prijatelju od instrunent table da je QQ ispred tebe?!

Zvalavi

pre 2 godine

Da i ja podelim iskustvo. 2015. godiste, 1.6 motor, 131hp, pogon na prednjim, manuelni menjac (6 brzina). Auto je super, veoma malo mana. Potrosnja (mereno na 15.000km), grad (Bg), od 7 do maksimum 8l/100km, otvoren put do maksimum 6l a lagano se spusta na 5 pa i ispod (ako se vozi bez trkanja), autoput do 130, potrosnja oko 6l. Za mene to je vrhunska potrosnja. Jedine mane, bar za mene, su veoma plitak gepek, imam rezervnu gumu, i gepek je stvarno plitak, stavite kofer i vec je do "daske". Osim toga, fabricka navigacija je teska za upravljanje, nalazenje, tacskrin spor, ali opet skoro sve su veoma slabe ako ste navikli da koristite Gugl Maps i slicno. Panorama krov je totalno nepotreban, barem meni. Leti bas bije toplota odozgo, nije narocito prakticna, maltene je nikada ne koristim. I to je to od "mana". Kola su super, idu odlicno sa tim motorom. Solidno udobna (zimske 16-ice, letnje 18-ice). 360 kamera je odlicna, i pocetnik sa njom moze da parkira bez problema gde god zeli, a i svi ostali sistemi za pomoc vozacu su odlicni.

Reziel

pre 2 godine

Apsolutno ste u pravu da je QQ Golf krosover klase. Solidan u svemu, ni u čemu izuzetan. Pouzdan kao i svaki Nissan, skroz solidni Renoovi motori, korektna udobnost. Realno nije šampion prostora, ali nisu ni drugi mnogo bolji. Neko žrtvuje kabinu, neko gepek, ali su svi tu negde. Vidim da je više kritika na račun krosovera kao kategorije nego na sam Kaškaji, ali to je potpuno druga priča. Sa 4x4 pogonom i automatskim menjačem, teško je naći adekvatnog takmaca.

šomi

pre 2 godine

Pristojan auto, sjajan motor 1.3, solidna udobnost, opremljenost i ležanje na putu, dok ne dođemo do upotrebljivosti tj. manjka prostora u gepeku i donekle na zadnjoj klupi - upravo onoga što se očekuje od SUV modela.
Što kolega komentator reče, samo karavani (po meni C segmenta su dovoljni). Nemojte mi na pomen karavana lupati minuse, potrebe ljudi sa dvoje male dece nisu iste kao onih bez dece/sa odraslom decom.

Sicario

pre 2 godine

Imam X-Traila sa istim motorom, 1.6Dci 131hp.
Ne znam kako je u qq, sigurno se bolje ponasa jer je laksa karoserija.
Motor je na lanac i dosta pouzdan, ima EGR niskog pritiska tako da je dosta umanjena sansa javljanja problema sa EGR ventilom
U pitanju je R9M oznaka motora koji se ugradjuje u xtraila, qashqaija, talismana, kadjara, megana, mercedesa c180 i v160 kombi.
Motor je inace dosta solidan, mala potrosnja (meni je oko nekih 6.2 litara prosek) a sa punim rezervoarom lagano prelazim 900-1000 km, doduse uglavnom sam otvorenom putu ali ga ni ne mazim nesto previse.
Od problema sto vam niko nece reci, fabricki je los ventilator, dobije luft na 150,160 hiljada, i zamena kosta od 150 do 250e sa rukama. I poklopac lanca ume da pusta malo ulje jer taj silikon propadne posle par godina.

Chiko

pre 2 godine

Vozio QQ +2 facelift prve generacije, 2012, 1,6 dci, 130hp.
Jedan od najmanjih suv sa 7 sedišta ( deca su izdrzala i po 2000 km u +2 sedištima ) gepek od 500l, udoban, motor solidan, prešao oko 60kkm za tri godine. Problem sa start/stop, problem sa akumulatorima. Javna tajna da je to konstrukcijska greska ali ajde dokazi. Kada sam ( već isfrustriran ) menjao, nova generacija nije dolazila u obzir, a X-trail ima još manji gepek u +2 varijanti (450l).
Ne kažem da su loši automobili, naprotiv, čak se sada i ćale zagrejao za isti model. Nekad se tako zalomi.
Downsizing motora je nova moda, tek ćemo razmenjivati iskustva sa najnovijim modelima.
Sportski pozdrav.

janko

pre 2 godine

1.3 160ks automatik ide ko vetar troši 7l prosek extra oprema i lako se prodaje Gepek je solidan to nije auto za sverc nego za uzivanje i putovanje vi koji kudite ovaj auto vozili ste ga možda probno ali ja sam imao 1.2 prvi model ručni menjač 2 godine pa sam prodao 70000 km ni jedan kvar , pa sam kupio 1.3 sad ima 45000 ni jedan kvar neznam šta vi koji kudite očekujete za 25000 eur i nakon 2 god dobijate 20000 eur to je to

Zvalavi

pre 2 godine

Milos...vozio sam se i u Tiguanu, nije moj, nisam ga vozio ali vise puta bio suvozac. Ako kazes da Tiguan ima bolji enterijer i da je udobniji od Kaskaia onda mislim da si mozda pristrasan. Tiguan izgleda toliko zastarelo i siromasno i u najvisem paketu, i dosta je tvrdji. Nisu to losa kola, nasi ljudi nikako da ukapiraju da losih kola maltene i nema vise, ali nisu udobnija, a posebno enterijer nije lepsi. Od volana pa do ventilacije, svega u tom delu, deluje da ne prati trend koji svi drugi proizvodjaci forsiraju.

miki

pre 2 godine

vozim 4x4 1.6d čipovan na 155ks i generalno sam zadovoljan. Komentatori koji voze ovaj model su sve već rekli i dobro i loše. Ali bih dodao nekoliko stvari, pre svega na dimenzije gepeka. Gepek jeste mali ali šta očekujete od auta koji je dug 4.3 metra pa još zaobljen zbog aerodinamike. Zato Thule na krov i teraj. Naravno da Renegade ima više mesta unutra kad je kocka.
Povišen klirens i 4.3 metra, mogu da se parkiram gde god što je po bgd velika prednost. Mora se napraviti neki kompromis kod kupovine bilo kog auta.
Neko napisa da je qq golf u ovoj crossover klasi i tu se slažem skroz. Ne kvari se, drži cenu, uloženo dobijeno skroz ok odnos.
(trangefrange, 22. septembar 2021 20:21)

Zanimljivo da je QQ malo kraci od svih ostalih rivala, uvek sam mislio da se svi u toj klasi vrte oko 4.45m duzine ali QQ je malo ispod 4.4

Pera Srbin

pre 2 godine

Qashqai se pravi u Engleskoj a dizeli su Renoovi. Nije slučajno najprodavaniji u klasi. A što se tiče 1.5 dci dizela, da ne valja ne bi bio u Mercedesu.

MK

pre 2 godine

Imam X-Traila sa istim motorom, 1.6Dci 131hp.
Ne znam kako je u qq, sigurno se bolje ponasa jer je laksa karoserija.
Motor je na lanac i dosta pouzdan, ima EGR niskog pritiska tako da je dosta umanjena sansa javljanja problema sa EGR ventilom
U pitanju je R9M oznaka motora koji se ugradjuje u xtraila, qashqaija, talismana, kadjara, megana, mercedesa c180 i v160 kombi.
Motor je inace dosta solidan, mala potrosnja (meni je oko nekih 6.2 litara prosek) a sa punim rezervoarom lagano prelazim 900-1000 km, doduse uglavnom sam otvorenom putu ali ga ni ne mazim nesto previse.
Od problema sto vam niko nece reci, fabricki je los ventilator, dobije luft na 150,160 hiljada, i zamena kosta od 150 do 250e sa rukama. I poklopac lanca ume da pusta malo ulje jer taj silikon propadne posle par godina.
(Sicario, 22. septembar 2021 19:42)

Sve tačno.Imao problem sa hladnjakom na 110000 km.Imam automatic 2016 godiste.Potrosnja je oko 7.2 lit/km kombinovano.Na otvorenom bude i ispod 4.5 lit/km.Ja bih jos dodao problem sa lambda sondom (sonda izduvnih gasova) Zamjena u ovlastenom servisu kosta oko 320 €.Čest problem kod Xtraila.Sve u svemu odlican auto.Qashkai je slican ali manji i manje komforan...

Srđan

pre 2 godine

Godinama jedan od najprodavanijih automobila u Velikoj Britaniji. Sasvim dovoljan pokazatelj vrednosti ovog vozila. Imam ga sa dodatnom opremom par godina, i osim kvara ventilatora hladnjaka na 140K Km (o kojem je ovde već pisano), nemam posebnih primedbi. U odnosu na cenu koju sam za njega platio pre dve godine, trenutno je u oglasima za 2-2.5K EUR skuplji. Prvi je QQ, ostali iz klase samo liče na njega uz nebitne kozmetičke promene.

trangefrange

pre 2 godine

vozim 4x4 1.6d čipovan na 155ks i generalno sam zadovoljan. Komentatori koji voze ovaj model su sve već rekli i dobro i loše. Ali bih dodao nekoliko stvari, pre svega na dimenzije gepeka. Gepek jeste mali ali šta očekujete od auta koji je dug 4.3 metra pa još zaobljen zbog aerodinamike. Zato Thule na krov i teraj. Naravno da Renegade ima više mesta unutra kad je kocka.
Povišen klirens i 4.3 metra, mogu da se parkiram gde god što je po bgd velika prednost. Mora se napraviti neki kompromis kod kupovine bilo kog auta.
Neko napisa da je qq golf u ovoj crossover klasi i tu se slažem skroz. Ne kvari se, drži cenu, uloženo dobijeno skroz ok odnos.

Pera Srbin

pre 2 godine

Krosoveri su popularni za porodične ljude po gradovima, jer su karavani duži i veći je problem naći mesto za parkiranje. Ali na autoputu i magistrali, veći osovinski razmak karavana pokaže sve prednosti, a visina krosovera mane.

Milko

pre 2 godine

1.3-160. Tekna Plus. Kupljen nov u Martu ove godine za 25K eura.
Nemam puno zamerki. Već pomenuti prtljažnik je manji za putovanja, ali za grad i svakodnevne obaveze sasvim je u redu. Na 38 C leti, nedostaje klimatizacija pozadi.
S druge strane, okretan, brz, vrlo lagan za vožnju i ne zamara. Interijer odličan, sve sa kožom.
Sve u svemu odličan auto za plaćen novac. Vrlo sam zadovoljan.

realno

pre 2 godine

imam nissan navaru...ne znam kakav je QQ ali ono sa menjacem je tacno...na popravku menjaca sam do sada dao oko 2.500 eur...i sada na kraju mi majstor vraca pare ...nemoguca misija...