Ponedeljak, 20.09.2021.

18:00

Ford Bronco stiže u Evropu?

Izvor: B92

Ford Bronco stiže u Evropu? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

25 Komentari

Sortiraj po:

The Unforgiven

pre 2 godine

Vidim da mnogi ljudi mesaju Bronco i Bronco Sport. To su dva potpuno drugacija modela koji nemaju bas nista zajednicko osim dela imena. Bronco je mid-size SUV na bazi Rangera. Bronco Sport je kompaktni krosover na bazi Escapea/Kuge.

Bronco Sport je taj koji ste mozda vidjali u Evropi. Dok je Bronco tek nedavno poceo sa proizvodnjom i ni vecina americkih salona ih jos nemaju, a da ne govorim Evropskih.

The Unforgiven

pre 2 godine

Pa zar nisu najavili u SAD cenu od 25-35 hiljada dolara?
Zbog čega u Evropi da košta 3 puta više?
(CJC, 21. septembar 2021 13:10)
-----------------------

Fabricka pocetna cena mu je oko $29.000. One najskuplje verzije kostaju i po $60.000.
Samo za kupce je problem taj sto je interesovanje toliko veliko (oko 300k narucenih do sada) da se prodaju daleko preko fabricke cene. Na eBay je nekoliko njih do sada prodato za preko $100.000. Vecina salona u Americi uopste nema Bronco jer se proda prakticno i pre nego sto stigne. Obican zakon "supply & demand". Tako da ako je neki od njih nekako i uspeo da zavrsi u Evropi ocekuj platiti daleko vise od fabricke cene za sada.

To ce verovatno vaziti i za 2022. godinu jer kao sto rekoh vecina Bronca koji su planirani za proizvodnju za sledecu godinu su vec naruceni i prakticno kupljeni. Tek 2023. ce cene mozda doci na normalu.

CJC

pre 2 godine

Ima ga u Nemačkoj..."cijena prava sitnica"

2.7 V6 cca.90 000€
(Peđa, 20. septembar 2021 21:58)

Ma daj, jel moguce?
Pa zar nisu najavili u SAD cenu od 25-35 hiljada dolara?
Zbog čega u Evropi da košta 3 puta više?

Inception

pre 2 godine

Bez hibrida registracija 1000 eur, pa ko voli nek izvoli. Ipak, ako je 30000 za 2.0t, nije loša cena. Auto kome su konkurencija Njiva, minijaturni Suzuki Jimny od 25-27 hiljada i Jeep Wrangler. Korektno. Vozio bih ovo, gledao sam par analiza na YT, nije neudoban za vožnju autoputem i korektan terenac.

Jedino što je ukleti Ford...
(Kvarežma, 21. septembar 2021 10:10)



Objasni mi kako registracija za 2.0t moze da kosta 1000€?

Kvarežma

pre 2 godine

Objasni mi kako registracija za 2.0t moze da kosta 1000€?
(Inception, 21. septembar 2021 12:09)

Objasni ti gde u članku vidiš 2.0t? Lično bih ovaj 2.7 ali da dam trećinu ili četvrtinu cene vozila za registraciju za 10 godina, to mi je malo glupo...

"Osnovnu varijantu pokreće 4-cilindarski 2.3-litarski EcoBoost sa 270 KS i 420 Nm, a na raspolaganju je i 2.7 V6 koji isporučuje 310 konjskih snaga i 542 Nm maksimalnog obrtnog momenta."

Aleksa Pufta

pre 2 godine

@Reziel

Da li nesto treba da lici da moze da sidje sa asfalta ili da moze stvarno da se vozi na terenu?
Budite sigurni da covek koji zna da vozi na terenu ce ostaviti bez reci gde moze da prodje i RAV, Forester i X trail (samo sto oni nisu projektovani da se to radi svaki dan) a o LC, Hiluxu i L 200 da ne govorimo. Prozivodjaci su odustali od prodaje terenca u Evropi zbog ekologije i taksi a ostali su samo dabl kabovi kao terenska vozila.

Cela Jeep-ova terenska gama se svela na Rubikona koji je dobar terenac, Grand Cirokija koji takodje moze da se dobro vozi povremeno a Renegade, Compas i Patriot (ako jos postoji) mogu da idu taman gde i jugo i golf 2.
A za penjanje na ivicnjak ispred kafica moze i Hamer da posluzi pogotovo jedan zuti beogradski personalizovanih tablica, koji od sveg terenskog dozivljaja samo sluzi da se parkira na zelenu povrsinu.

Kvarežma

pre 2 godine

Bez hibrida registracija 1000 eur, pa ko voli nek izvoli. Ipak, ako je 30000 za 2.0t, nije loša cena. Auto kome su konkurencija Njiva, minijaturni Suzuki Jimny od 25-27 hiljada i Jeep Wrangler. Korektno. Vozio bih ovo, gledao sam par analiza na YT, nije neudoban za vožnju autoputem i korektan terenac.

Jedino što je ukleti Ford...

Reziel

pre 2 godine

Američki SUV modeli po meni su trenutno pun pogodak. Zapravo, i jednu generaciju unazad, ali to je nekako prošlo neprimećeno. Dok su evropljani i japanci u gotovo svim veličinama SUV-a i krosovera otišli u taj urbani i "svemirski" fazon, američki brendovi su ostali verni tom "off road" avanturističkom stajlingu.

Pogledajte kategoriju kompaktnih SUV-a, Jeep Renegade, nijedan drugi automobil iz te kategorije ne izgleda tako. Pa i veći modeli, X5, GLE, Touareg, Q7 svi imaju taj razmetljivi "vidi al sam bogat i blještav" stil. Zato valjda i imamo utisak da liče jedan na drugog iako nije tako.
A onda vidite Grand Cherokee, i onaj prošli i ovaj sada. Nisu to klasični terenci, naročito ne kao oni od pre 10-20 godina, ali Grand Cherokee i dalje izgleda kao da pripada na planini i šumi, a ne ispred kafića (iako je zaista lep i skladan). O ovome Bronco-u da ne pričamo.

Ne dopada se to svakome naravno, i nemci i japanci i korejci imaju ogroman broj kupaca, ali ako već želite SUV, i da makar deluje kao da može da sidje sa asfalta, iskreno mislim da su danas američki SUV modeli pravi izbor. Mnogi pričaju o iskazivanju životnog stila kroz automobil, a ako volite avanture, planinarenje, kampovanje, onda je Bronco top izbor. Jedini problem je u ceni, što.mislim da nema teorije da bude 30k eura. Tako dolazimo do toga da čak i ako nećete da se razmećete svojim finansijama, nego želite da pokažete svoj "stil", ipak morate da izdvojite solidnu svotu novca. A onda se opet vrtimo u krug. U svakom slučaju, bilo mi drago da vidjam više Bronco-a i Cheerokija na ulicama.

The Unforgiven

pre 2 godine

Greska. Osnovni motor je 2.0 turbo benzinac. Znaci, registracija bez ekstra-takse. Samo da ne preteraju sa cenom.
(Kobaja Grande, 20. septembar 2021 22:23)
-----------------------

To nije tacno, Bronco uopste nema 2,0 motor - ima samo 2,3 i 2,7.

Bronco Sport je taj koji ima 2,0 motor, ali on nije osnovni (osnovni je 1,5).

The Unforgiven

pre 2 godine

Bronco sport ima hibridni motor u osnovnoj varijanti.
(milos, 20. septembar 2021 21:06)
-------------------------

To nije istina. Bronco Sport nema hibridni motor u nijednoj varijanti. Motori su 1,5 i 2,0, oba turbobenzinci.

milos

pre 2 godine

Nadam se da će urbana verzija imati hibridni pogon ali i e - verziju!
(Sun ce, 20. septembar 2021 18:18)

Bronco sport ima hibridni motor u osnovnoj varijanti.

Lujkisa

pre 2 godine

Primetio sam podeljena mišljenja naših ljudi o izgledu ovog automobila. Iskreno meni se veoma dopada i mislim da je pokrenuo trend povratka starim modelima i njihovoj prvobitnoj nameni. Unikatan na svoj nacin, a opet dobro poznat. Očekujem veliki uspeh osvežene legende, a mislim da o tome govore i brojke kupljenih vozila.

Dubrovnik

pre 2 godine

fenomenalno mi izgleda izvana ali auto mi je važnije iznutra a izgleda mi da će biti onako američki plastičan i nekvalitetan interijer.
ali ko zna, za 30000 eura ovo bi bila povoljna kupnja.

Lujkisa

pre 2 godine

Primetio sam podeljena mišljenja naših ljudi o izgledu ovog automobila. Iskreno meni se veoma dopada i mislim da je pokrenuo trend povratka starim modelima i njihovoj prvobitnoj nameni. Unikatan na svoj nacin, a opet dobro poznat. Očekujem veliki uspeh osvežene legende, a mislim da o tome govore i brojke kupljenih vozila.

Dubrovnik

pre 2 godine

fenomenalno mi izgleda izvana ali auto mi je važnije iznutra a izgleda mi da će biti onako američki plastičan i nekvalitetan interijer.
ali ko zna, za 30000 eura ovo bi bila povoljna kupnja.

milos

pre 2 godine

Nadam se da će urbana verzija imati hibridni pogon ali i e - verziju!
(Sun ce, 20. septembar 2021 18:18)

Bronco sport ima hibridni motor u osnovnoj varijanti.

Reziel

pre 2 godine

Američki SUV modeli po meni su trenutno pun pogodak. Zapravo, i jednu generaciju unazad, ali to je nekako prošlo neprimećeno. Dok su evropljani i japanci u gotovo svim veličinama SUV-a i krosovera otišli u taj urbani i "svemirski" fazon, američki brendovi su ostali verni tom "off road" avanturističkom stajlingu.

Pogledajte kategoriju kompaktnih SUV-a, Jeep Renegade, nijedan drugi automobil iz te kategorije ne izgleda tako. Pa i veći modeli, X5, GLE, Touareg, Q7 svi imaju taj razmetljivi "vidi al sam bogat i blještav" stil. Zato valjda i imamo utisak da liče jedan na drugog iako nije tako.
A onda vidite Grand Cherokee, i onaj prošli i ovaj sada. Nisu to klasični terenci, naročito ne kao oni od pre 10-20 godina, ali Grand Cherokee i dalje izgleda kao da pripada na planini i šumi, a ne ispred kafića (iako je zaista lep i skladan). O ovome Bronco-u da ne pričamo.

Ne dopada se to svakome naravno, i nemci i japanci i korejci imaju ogroman broj kupaca, ali ako već želite SUV, i da makar deluje kao da može da sidje sa asfalta, iskreno mislim da su danas američki SUV modeli pravi izbor. Mnogi pričaju o iskazivanju životnog stila kroz automobil, a ako volite avanture, planinarenje, kampovanje, onda je Bronco top izbor. Jedini problem je u ceni, što.mislim da nema teorije da bude 30k eura. Tako dolazimo do toga da čak i ako nećete da se razmećete svojim finansijama, nego želite da pokažete svoj "stil", ipak morate da izdvojite solidnu svotu novca. A onda se opet vrtimo u krug. U svakom slučaju, bilo mi drago da vidjam više Bronco-a i Cheerokija na ulicama.

Aleksa Pufta

pre 2 godine

@Reziel

Da li nesto treba da lici da moze da sidje sa asfalta ili da moze stvarno da se vozi na terenu?
Budite sigurni da covek koji zna da vozi na terenu ce ostaviti bez reci gde moze da prodje i RAV, Forester i X trail (samo sto oni nisu projektovani da se to radi svaki dan) a o LC, Hiluxu i L 200 da ne govorimo. Prozivodjaci su odustali od prodaje terenca u Evropi zbog ekologije i taksi a ostali su samo dabl kabovi kao terenska vozila.

Cela Jeep-ova terenska gama se svela na Rubikona koji je dobar terenac, Grand Cirokija koji takodje moze da se dobro vozi povremeno a Renegade, Compas i Patriot (ako jos postoji) mogu da idu taman gde i jugo i golf 2.
A za penjanje na ivicnjak ispred kafica moze i Hamer da posluzi pogotovo jedan zuti beogradski personalizovanih tablica, koji od sveg terenskog dozivljaja samo sluzi da se parkira na zelenu povrsinu.

The Unforgiven

pre 2 godine

Greska. Osnovni motor je 2.0 turbo benzinac. Znaci, registracija bez ekstra-takse. Samo da ne preteraju sa cenom.
(Kobaja Grande, 20. septembar 2021 22:23)
-----------------------

To nije tacno, Bronco uopste nema 2,0 motor - ima samo 2,3 i 2,7.

Bronco Sport je taj koji ima 2,0 motor, ali on nije osnovni (osnovni je 1,5).

The Unforgiven

pre 2 godine

Bronco sport ima hibridni motor u osnovnoj varijanti.
(milos, 20. septembar 2021 21:06)
-------------------------

To nije istina. Bronco Sport nema hibridni motor u nijednoj varijanti. Motori su 1,5 i 2,0, oba turbobenzinci.

Kvarežma

pre 2 godine

Objasni mi kako registracija za 2.0t moze da kosta 1000€?
(Inception, 21. septembar 2021 12:09)

Objasni ti gde u članku vidiš 2.0t? Lično bih ovaj 2.7 ali da dam trećinu ili četvrtinu cene vozila za registraciju za 10 godina, to mi je malo glupo...

"Osnovnu varijantu pokreće 4-cilindarski 2.3-litarski EcoBoost sa 270 KS i 420 Nm, a na raspolaganju je i 2.7 V6 koji isporučuje 310 konjskih snaga i 542 Nm maksimalnog obrtnog momenta."

CJC

pre 2 godine

Ima ga u Nemačkoj..."cijena prava sitnica"

2.7 V6 cca.90 000€
(Peđa, 20. septembar 2021 21:58)

Ma daj, jel moguce?
Pa zar nisu najavili u SAD cenu od 25-35 hiljada dolara?
Zbog čega u Evropi da košta 3 puta više?

The Unforgiven

pre 2 godine

Pa zar nisu najavili u SAD cenu od 25-35 hiljada dolara?
Zbog čega u Evropi da košta 3 puta više?
(CJC, 21. septembar 2021 13:10)
-----------------------

Fabricka pocetna cena mu je oko $29.000. One najskuplje verzije kostaju i po $60.000.
Samo za kupce je problem taj sto je interesovanje toliko veliko (oko 300k narucenih do sada) da se prodaju daleko preko fabricke cene. Na eBay je nekoliko njih do sada prodato za preko $100.000. Vecina salona u Americi uopste nema Bronco jer se proda prakticno i pre nego sto stigne. Obican zakon "supply & demand". Tako da ako je neki od njih nekako i uspeo da zavrsi u Evropi ocekuj platiti daleko vise od fabricke cene za sada.

To ce verovatno vaziti i za 2022. godinu jer kao sto rekoh vecina Bronca koji su planirani za proizvodnju za sledecu godinu su vec naruceni i prakticno kupljeni. Tek 2023. ce cene mozda doci na normalu.

The Unforgiven

pre 2 godine

Vidim da mnogi ljudi mesaju Bronco i Bronco Sport. To su dva potpuno drugacija modela koji nemaju bas nista zajednicko osim dela imena. Bronco je mid-size SUV na bazi Rangera. Bronco Sport je kompaktni krosover na bazi Escapea/Kuge.

Bronco Sport je taj koji ste mozda vidjali u Evropi. Dok je Bronco tek nedavno poceo sa proizvodnjom i ni vecina americkih salona ih jos nemaju, a da ne govorim Evropskih.

Kvarežma

pre 2 godine

Bez hibrida registracija 1000 eur, pa ko voli nek izvoli. Ipak, ako je 30000 za 2.0t, nije loša cena. Auto kome su konkurencija Njiva, minijaturni Suzuki Jimny od 25-27 hiljada i Jeep Wrangler. Korektno. Vozio bih ovo, gledao sam par analiza na YT, nije neudoban za vožnju autoputem i korektan terenac.

Jedino što je ukleti Ford...

Inception

pre 2 godine

Bez hibrida registracija 1000 eur, pa ko voli nek izvoli. Ipak, ako je 30000 za 2.0t, nije loša cena. Auto kome su konkurencija Njiva, minijaturni Suzuki Jimny od 25-27 hiljada i Jeep Wrangler. Korektno. Vozio bih ovo, gledao sam par analiza na YT, nije neudoban za vožnju autoputem i korektan terenac.

Jedino što je ukleti Ford...
(Kvarežma, 21. septembar 2021 10:10)



Objasni mi kako registracija za 2.0t moze da kosta 1000€?

Dubrovnik

pre 2 godine

fenomenalno mi izgleda izvana ali auto mi je važnije iznutra a izgleda mi da će biti onako američki plastičan i nekvalitetan interijer.
ali ko zna, za 30000 eura ovo bi bila povoljna kupnja.

Kvarežma

pre 2 godine

Bez hibrida registracija 1000 eur, pa ko voli nek izvoli. Ipak, ako je 30000 za 2.0t, nije loša cena. Auto kome su konkurencija Njiva, minijaturni Suzuki Jimny od 25-27 hiljada i Jeep Wrangler. Korektno. Vozio bih ovo, gledao sam par analiza na YT, nije neudoban za vožnju autoputem i korektan terenac.

Jedino što je ukleti Ford...

Inception

pre 2 godine

Bez hibrida registracija 1000 eur, pa ko voli nek izvoli. Ipak, ako je 30000 za 2.0t, nije loša cena. Auto kome su konkurencija Njiva, minijaturni Suzuki Jimny od 25-27 hiljada i Jeep Wrangler. Korektno. Vozio bih ovo, gledao sam par analiza na YT, nije neudoban za vožnju autoputem i korektan terenac.

Jedino što je ukleti Ford...
(Kvarežma, 21. septembar 2021 10:10)



Objasni mi kako registracija za 2.0t moze da kosta 1000€?

Aleksa Pufta

pre 2 godine

@Reziel

Da li nesto treba da lici da moze da sidje sa asfalta ili da moze stvarno da se vozi na terenu?
Budite sigurni da covek koji zna da vozi na terenu ce ostaviti bez reci gde moze da prodje i RAV, Forester i X trail (samo sto oni nisu projektovani da se to radi svaki dan) a o LC, Hiluxu i L 200 da ne govorimo. Prozivodjaci su odustali od prodaje terenca u Evropi zbog ekologije i taksi a ostali su samo dabl kabovi kao terenska vozila.

Cela Jeep-ova terenska gama se svela na Rubikona koji je dobar terenac, Grand Cirokija koji takodje moze da se dobro vozi povremeno a Renegade, Compas i Patriot (ako jos postoji) mogu da idu taman gde i jugo i golf 2.
A za penjanje na ivicnjak ispred kafica moze i Hamer da posluzi pogotovo jedan zuti beogradski personalizovanih tablica, koji od sveg terenskog dozivljaja samo sluzi da se parkira na zelenu povrsinu.

Kvarežma

pre 2 godine

Objasni mi kako registracija za 2.0t moze da kosta 1000€?
(Inception, 21. septembar 2021 12:09)

Objasni ti gde u članku vidiš 2.0t? Lično bih ovaj 2.7 ali da dam trećinu ili četvrtinu cene vozila za registraciju za 10 godina, to mi je malo glupo...

"Osnovnu varijantu pokreće 4-cilindarski 2.3-litarski EcoBoost sa 270 KS i 420 Nm, a na raspolaganju je i 2.7 V6 koji isporučuje 310 konjskih snaga i 542 Nm maksimalnog obrtnog momenta."

milos

pre 2 godine

Nadam se da će urbana verzija imati hibridni pogon ali i e - verziju!
(Sun ce, 20. septembar 2021 18:18)

Bronco sport ima hibridni motor u osnovnoj varijanti.

Lujkisa

pre 2 godine

Primetio sam podeljena mišljenja naših ljudi o izgledu ovog automobila. Iskreno meni se veoma dopada i mislim da je pokrenuo trend povratka starim modelima i njihovoj prvobitnoj nameni. Unikatan na svoj nacin, a opet dobro poznat. Očekujem veliki uspeh osvežene legende, a mislim da o tome govore i brojke kupljenih vozila.

The Unforgiven

pre 2 godine

Bronco sport ima hibridni motor u osnovnoj varijanti.
(milos, 20. septembar 2021 21:06)
-------------------------

To nije istina. Bronco Sport nema hibridni motor u nijednoj varijanti. Motori su 1,5 i 2,0, oba turbobenzinci.

The Unforgiven

pre 2 godine

Greska. Osnovni motor je 2.0 turbo benzinac. Znaci, registracija bez ekstra-takse. Samo da ne preteraju sa cenom.
(Kobaja Grande, 20. septembar 2021 22:23)
-----------------------

To nije tacno, Bronco uopste nema 2,0 motor - ima samo 2,3 i 2,7.

Bronco Sport je taj koji ima 2,0 motor, ali on nije osnovni (osnovni je 1,5).

Reziel

pre 2 godine

Američki SUV modeli po meni su trenutno pun pogodak. Zapravo, i jednu generaciju unazad, ali to je nekako prošlo neprimećeno. Dok su evropljani i japanci u gotovo svim veličinama SUV-a i krosovera otišli u taj urbani i "svemirski" fazon, američki brendovi su ostali verni tom "off road" avanturističkom stajlingu.

Pogledajte kategoriju kompaktnih SUV-a, Jeep Renegade, nijedan drugi automobil iz te kategorije ne izgleda tako. Pa i veći modeli, X5, GLE, Touareg, Q7 svi imaju taj razmetljivi "vidi al sam bogat i blještav" stil. Zato valjda i imamo utisak da liče jedan na drugog iako nije tako.
A onda vidite Grand Cherokee, i onaj prošli i ovaj sada. Nisu to klasični terenci, naročito ne kao oni od pre 10-20 godina, ali Grand Cherokee i dalje izgleda kao da pripada na planini i šumi, a ne ispred kafića (iako je zaista lep i skladan). O ovome Bronco-u da ne pričamo.

Ne dopada se to svakome naravno, i nemci i japanci i korejci imaju ogroman broj kupaca, ali ako već želite SUV, i da makar deluje kao da može da sidje sa asfalta, iskreno mislim da su danas američki SUV modeli pravi izbor. Mnogi pričaju o iskazivanju životnog stila kroz automobil, a ako volite avanture, planinarenje, kampovanje, onda je Bronco top izbor. Jedini problem je u ceni, što.mislim da nema teorije da bude 30k eura. Tako dolazimo do toga da čak i ako nećete da se razmećete svojim finansijama, nego želite da pokažete svoj "stil", ipak morate da izdvojite solidnu svotu novca. A onda se opet vrtimo u krug. U svakom slučaju, bilo mi drago da vidjam više Bronco-a i Cheerokija na ulicama.

CJC

pre 2 godine

Ima ga u Nemačkoj..."cijena prava sitnica"

2.7 V6 cca.90 000€
(Peđa, 20. septembar 2021 21:58)

Ma daj, jel moguce?
Pa zar nisu najavili u SAD cenu od 25-35 hiljada dolara?
Zbog čega u Evropi da košta 3 puta više?

The Unforgiven

pre 2 godine

Vidim da mnogi ljudi mesaju Bronco i Bronco Sport. To su dva potpuno drugacija modela koji nemaju bas nista zajednicko osim dela imena. Bronco je mid-size SUV na bazi Rangera. Bronco Sport je kompaktni krosover na bazi Escapea/Kuge.

Bronco Sport je taj koji ste mozda vidjali u Evropi. Dok je Bronco tek nedavno poceo sa proizvodnjom i ni vecina americkih salona ih jos nemaju, a da ne govorim Evropskih.

The Unforgiven

pre 2 godine

Pa zar nisu najavili u SAD cenu od 25-35 hiljada dolara?
Zbog čega u Evropi da košta 3 puta više?
(CJC, 21. septembar 2021 13:10)
-----------------------

Fabricka pocetna cena mu je oko $29.000. One najskuplje verzije kostaju i po $60.000.
Samo za kupce je problem taj sto je interesovanje toliko veliko (oko 300k narucenih do sada) da se prodaju daleko preko fabricke cene. Na eBay je nekoliko njih do sada prodato za preko $100.000. Vecina salona u Americi uopste nema Bronco jer se proda prakticno i pre nego sto stigne. Obican zakon "supply & demand". Tako da ako je neki od njih nekako i uspeo da zavrsi u Evropi ocekuj platiti daleko vise od fabricke cene za sada.

To ce verovatno vaziti i za 2022. godinu jer kao sto rekoh vecina Bronca koji su planirani za proizvodnju za sledecu godinu su vec naruceni i prakticno kupljeni. Tek 2023. ce cene mozda doci na normalu.